Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar,kolik tak asi spotřebuju základní barvy na kompletní nalakování celé 21,budu lakovat komplet+vnitřky plechů a různé malé díly.Bude stačit 0,8kg polyuretanové barvy,nebo radši koupit 2 pixle po 0,8kg?Kolik jste spotřebovali vy?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 19:24
 Šak s mi ji taky poradil
Datum: 21. prosince 2010 19:24
 Měla by ti stačit jedna pixla...jinak ta polyuretanka je super, tu ti chválim
Datum: 21. prosince 2010 19:19
 Zdravím, skládám stadion s11, nevíte co se dává mezi nádrž a rám a z čeho jsou (podložky) u vahadel přední vidlice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2010 19:06
 Dík za rady, jdu shánět filc.
Datum: 22. prosince 2010 19:06
 jo tohle...to je filcové...
Datum: 21. prosince 2010 21:55
 Nejspíše myslíš prachovky z "textilu" ? ( nebo co to je  ) Na každém vahadle jsou dvě po stranách, kde je vahadlo přišroubováno k vidlici.
Datum: 21. prosince 2010 21:42
 mezi rám a nádrž dávam čtvereček vystříhnutý ze staré duše, a ty podložky, to přesně nevím co máš na mysli...
Datum: 21. prosince 2010 18:20
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 17:07
Jméno: pkf
IP: uživatel10792
 nadrž,blatnik, řiditka jen tak zběžne co tam nepatří,ale jinak i ja bych do ni sel pokud si ji budeš važit,jdi do ni
Datum: 21. prosince 2010 17:07
 Dobíjení lze snadno vyřešit instalací elektronického relátka...na svojí číze jsem to taky tak udělal, a od té doby si na nějaké problémy s dobíjením ani nevzpomenu...
Datum: 21. prosince 2010 16:10
 Super motorka, doporučuju. Ale hlavně jak už tady bylo řečeno, určitě ji vem i s papíry, na tuhle se už celkem těžko shánějí. Co já bych za to dal kdyby moje byla s papírama...
Datum: 21. prosince 2010 16:08
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jj díky
Datum: 21. prosince 2010 15:15
 No, elektrika-dobíjení je zcela k hovnu, zbytek super. Ta moje neviděla snad ještě výbrus(a to bylo na kdovíjakdlouho rozmláceným tachecu natočeno přes 50 tisíc), klika zvoní, válec má schod jak prase a pořád to jezdí velmi pěkně a veze v pohodě i 2 lidi. Když nebyl problém v baterce a jednou za ten rok co ji mám ve svíčce, tak to chytlo vždycky v pohodě...
Datum: 21. prosince 2010 15:03
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo čz 477 nebo 487 jede hoodně dobře, je to lepší než 356 ale 356 se mi víc líbí a já to mám spíš na "pokochání" a pro radost nikoli na nějaký cupy..
Datum: 21. prosince 2010 14:50
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 kolecko: malá inzerce to byla no ale nech to plavat.. moje chyba.. jen sem se zeptal jestli někdo nechce mustanga ale fakt to neřeš ..
Datum: 21. prosince 2010 14:49
 okej... hele já sem vášnivej sběratel jawek ( už jich mám 5) a moje nejovblíbenější stroj je jawa 175/356.. s tý se můžu užrat jak je to nádherný.. takže bych si to nedovolil ničit.. jinak paskvilů sem měl už dost a pořád mám.. asi 3 pincky.. taky s tou kejvou budu jezdit po vesnici a po polních cestách, které jsou ale fakt luxusní to ti můžu aji vyfotit je to kolikrát lepší ( rovnější a hladší) něž když bývá asfalt.. jinak ji nemám zas tak na ježdění, nýbrž pro radost
Datum: 21. prosince 2010 14:47
 tak jako ta cos poslal tak je za hezkou cenu, ačkoliv je to teda bastl...pro tebe by bylo asi lepší sehnat si nějakou hranatou čízu, třeba 477...jinak jakej dotaz se ti ztratil? Docela by mě to zajímalo, když se tak rozčiluješ a nadáváš na moderátory, aby se nakonec neukázalo že to byla nějaká inzerce nebo tak...
Datum: 21. prosince 2010 14:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to zase jo no... jestli to máš na polnačky, tak ji nenič... hlavně když to budeš kupovat, tak ty papíry vyžaduj(i když ty je nemáš) ... byla by to věčná škoda tu motorku připravit o platný dokady...
Datum: 21. prosince 2010 14:45
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 nekupuj to, skoda motorky... to ze nemas ridicak svedci o tom ze budes urcite jezdit po polnackach... nato si kup nejakej paskvil
Datum: 21. prosince 2010 14:40
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ok dám na vás.. johny: proč? já stejnak nemám řidičák takže je ěm to na prd
Datum: 21. prosince 2010 14:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 celkově jsou tyhle motorky (kejvačky, panelky) velký držáci... i s minimální údržbou šlapou pořád... jediná slabost těhle motorek je možná elektro, hlavně dobíjení, jinak max. spokojenost... když se jí budeš věbovat a nebudeš na ní s*át, tak ti bude ještě dlouhá léta sloužit... šel bych do ní...
Datum: 21. prosince 2010 14:11
 hmm pěkná akorát je na prd že je to psany na někoho jinýho do toho bych já teda rači nešel
Datum: 21. prosince 2010 14:03
 Zdarec Draci ! chtel by poradit, mam motorku JAWA DANDY MINARELLI 50. A potrebuju tesneni pod hlavu,nikde to nebudu sehnat ! prosim poradte ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 13:57
Datum: 21. prosince 2010 13:57
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
Posl.aktualizace: 22. prosince 2010 13:15
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 sakra co pisu  no tenhle paprsek není origo a nebudou ti na to pasovat nymple ze staryho kola
Datum: 22. prosince 2010 13:15
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 na fechtlech je origo paprsek M3 a tohle je M3.5 jenže M3 se tady neprodává zas ve velikosti 145 mm takže ti hold zbývá koupit paprsky M3.5 aještě k tomu matice 3.5 ja sem to tak taky tak udelal a je to v poho
Datum: 22. prosince 2010 13:11
Jméno: ondrakadlec94
IP: uživatel8917
 http://jawagallery.net/clanky/multimedia/bila_jawa_250_by_vera_spinarova.mp3 ale nevim jestli je to co myaslis
Datum: 21. prosince 2010 18:35
 Nazdar, mám v plánu koupit si nový výplet na pionýra. Přemýšlím o pozinkovaných drátech. Jak je to s dnešní kvalitou pozinkování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 20:33
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 přesně tak...dobrá volba
Datum: 21. prosince 2010 20:33
 kvalitou jsou dobrý, měl sem z nich výplet na zadním i předním kole na pincku, a vypadaly pořád jako nový, měl sem je 2 roky pak sem pionýra prodal, ale myslím že i ted nadále slouží nereznou někomu jinýmu...
Datum: 21. prosince 2010 12:55
 Kvalita pozinku by měla být OK...
Datum: 21. prosince 2010 9:18
 chtel bych se zeptat jestli de nejak přepst v papírech objem nebo aspon ze by nekdou udelal prestavbu viděl jsem to na pár čz 180 ktere měli v papírech 125
vím že je stejne vypadající 125tka ale tohle byly nakej prepis
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 18:02
 omluvam se,,, u nás na dopravnom inspektáte pracujú calti
Datum: 21. prosince 2010 18:02
 svatý peter
Datum: 21. prosince 2010 18:00
 a kto eviduje ti vozidlo jezisko?
Datum: 21. prosince 2010 17:21
 jenco: policajta? odkdy to delaj policajti?
Datum: 21. prosince 2010 17:09
 podplatit policajta ktory eviduje vozidlá alebo cez známosti,
Datum: 21. prosince 2010 14:01
 Před několika lety jsem chtěl přepsat svojí čz 180 na objem 125...volal jsem několika lidem do ČZ Strakonice, ty mě poslali do Cagivi, jako že ta převzala od čezety výrobu motocyklů...tam mi řekli, že mi daj potvrzení k přestavbě za 500kč, ale že přestavbu musí provést autorizovaný servis Cagiva, jinak že mi to neuznaji, tak jsem obvolával autorizované servisy Cagiva, a všude mě poslali do ......, že z kapacitních důvodů čezety nedělaji...tak jsem se na to vykašlal a jezdil s objemem 180...zavolej do čezety, třeba se něco změnilo
Datum: 21. prosince 2010 8:36
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 19:24
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ne na tuning to neni, je to jenom jako zbytecna vec ktera vypada dobre , a de mi hlavne to bezproblemovy uchyceni na kostru
Datum: 21. prosince 2010 19:24
Jméno: dweiníček :-)
IP: uživatel10032
 hlavně taky počítej s tim, že ti výkon nezvýší. pokud teda neděláš další ,,tunning,, a jestli to je jen na krásu, budiž ti ruka dobrá při výběru.
Datum: 21. prosince 2010 17:49
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Pokud to budeš převařovat ato ti asi nic jinýho nezbyde tak je úplně jedno jakej tam dáš hlavně ať se ti líbí.
Datum: 21. prosince 2010 17:35
Jméno: Uffoneek
IP: uživatel5767
 Čau, prosím vás existuje nějaká pasta, nebo nějaký přípravek, když jsem si koupil nový buben do spojky ještě v létě, a teď sem se na něj byl kouknout a on je totálně zrezlej ? existuje něco čím to ochránil a zůstane to hezký ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2010 18:33
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jmenuje se Epolex a je to lak na dřevo, kov, plast prostě na vše. Musíš si k tomu pořídit i spešk ředidlo a hlavně tužidlo aby ti zatvrdnul. Po vytvrdnutí je to tvrdý jako prase a nejde to umejt ani benzínem, protože je to chemicky odolný.
Tady máš příklad: http://www.barvy.cz/znacka/81-epolex/ tak zlom vaz !!
Datum: 22. prosince 2010 18:33
Jméno: aimer
IP: uživatel5359
 jj v drogerii v pohodě, je průhlednej (čirej) a zatraceně ůčinnej
Datum: 22. prosince 2010 18:33
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jmenuje se Epolex a je to lak na dřevo, kov, plast prostě na vše. Musíš si k tomu pořídit i spešk ředidlo a hlavně tužidlo aby ti zatvrdnul. Po vytvrdnutí je to tvrdý jako prase a nejde to umejt ani benzínem, protože je to chemicky odolný.\r\nTady máš příklad: http://www.barvy.cz/znacka/81-epolex/ tak zlom vaz !!
Datum: 22. prosince 2010 18:31
Jméno: Uffoneek
IP: uživatel5767
 Hale a ten dvousložkový lak ? tak kde ho koupím ? V barvy laky ? a mám říct že chci dvousložkový lak (s epoxidovou pryskyřicí ? a ten lak je bezbarvý ?
Datum: 21. prosince 2010 18:53
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Udělej si roztok kyseliny citronový ve vařící vodě a pak tam ten buben dej a nech ho tam dokud voda nevystydne. Kyselinu si koupíš v sámošce v pytlíčkách na vaření za 7 kaček. Odrezíš to upa dokonale a pak to mázni dvousložkovým lakem (epoxidovou pryskyřicí) no a nech tejden zatvrdnout. A je z toho hotovej klenot
Datum: 21. prosince 2010 18:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 si to nech zvenku pozinkovat
Datum: 20. prosince 2010 22:03
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Nevim, zbavit rzi, popatlat olejem? i kdyz na kola asi ne moc vhodny, tak nejaky pokoveni
Datum: 20. prosince 2010 21:12
 Dobrý den lidi zlatí mám prosbu na někoho kdo má doma kývačku 250/353 a trochu času. Potřebuji zjistit v jaké poloze je drážka pro vačkuv rotoru když je píst přesně v horní uvrati. Vačka se sundavat nemusi jde to videt. Protože to co se mi děje na mojí kejvě cojsem dotahl to už nemá obdoby,logiku ani fyzické zákony. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2010 22:23
 no já bych řekl že je ta klika celkem v hajzlu... když je ojnice v dolni uvratit ak mezi setrvák a karter vlozím měrku 1mm s velkou vůlí a když je v HU tak ji tam nenarvu. Asi to je špatně. No pro jistotu na ni encham udelat repasi
Datum: 22. prosince 2010 22:23
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Čep pravdopodobně ohnutý nebude, ale klika se poměrně lehce rozhodí v místě slisování setrvačníků na klikovém čepu, takže je nutné se vyvarovat jakéhokoliv násilí. Pokud je ještě dobrá ojnice, bude stačit kliku nechat znova vystředit.
Datum: 22. prosince 2010 20:48
 Jo asi nějakej vůl,je to poznat,je tot am trochu odlomené-nějakej vůl do toho pral kladivem natvrdo hlavně že mi říkal že tam měnil ložiska  to bude asi tou odbornou výměnou  hází to 4 desetiny akorad jsem si toho nevsiml protože jsem si říkal: Takový matroš by ohl jen debil
Datum: 22. prosince 2010 19:31
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Kolik to hází? Pravdopodobnou příčinou bude ,,odborná montáž" předchozího majitele. No ale aspon budeš mít co dělat, tak at se daří.
Datum: 22. prosince 2010 19:00
 tak jsme doma,skoušel jsem výchylkoměrem měřit čep,na kterém drží rotor a háže to jk prase
Datum: 22. prosince 2010 18:30
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zkus si to "ubroušený" místo na vačce představit přesně na opačný straně, pokud by to takhle souhlasilo, je špatná vačka, pokud je to posunutý jen o nějakej úhel mezi cca 20-160°, pak je poootočenej čep nebo jinak hnutý dynamo..
Datum: 22. prosince 2010 14:53
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když je píst v horní úvrati, tak by vačka měla být tak, že ta strana kde je více materiálu by měla být vlevo a nabíhat na na kladívko. Kdy se ti otvírá kladívko, v jaké poloze pístu? Musel bych to vidět, takhle těžko říct, zkus to porovnat s nějakým motorem, kde vše řádně funguje. Čep by protočený být neměl, ale podívej se pro jistotu na ten kolíček na klice. Když je píst přesně v horní úvrati, kolíček je nahoře rovnoběžně s ojnicí.
Datum: 22. prosince 2010 7:19
 No destičkou to nebude tam jsou ty drážky pro šrouby udělané tak aby to otočitg nešlo...vačku mám taky dobrou porobnávaljsem to podle kývačky která normálně jezdí a rotor nehází ani klika ne... nevim ale i kdyby se protočil čep tak jak se to může stát vždyt to nemá prakticky žřádnou zátěž
Datum: 21. prosince 2010 22:33
Jméno: L
IP: uživatel3918
 Jestliže je drážka pro vačku dole, zajištovací kolíček pro rotor by měl být nahoře, potom klikový čep protočený není. Ale jak píše hh tu otočenou vačku jsem už jednou také viděl a už nevím z čeho to původně bylo. Předpokládám, že ti hodí jiskru někde hodně jinde než má a nejde to seřídit. Změř si jestli ti nehází klikový čep, případně jenom rotor. Jestliže je vše v pořádku a pálí to dole, potom by jedině musela být otočena deska s kladívkem o 180 stupnů.
Datum: 21. prosince 2010 20:54
 Tak při horní urati mám drážku pro vačku skoro kolmo dole. Je otočena tak 4-5° Doleva
Datum: 21. prosince 2010 13:51
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 boocher: možná je problém právě ve vačce, vim že existujou 2 typy, který maj drážku otočenou o 180°.. taky mě tohle kdysi trápilo na fichtlu, vyměnil sem to za správnou a už to nastaviz šlo, nevim z čeho je ten druhej typ.. vypadaj úplně stejně jen je opačná poloha vůči té excentrické části..
Datum: 21. prosince 2010 11:30
 U mojí čz 175 je to tak, že drážka je otočená o 180 stupňů vůči ojničnímu čepu, tzn když je píst v HU, tak drážka pro vačku je dole.Vzhledem k záměnnosti zapalování bych řekl že u 250 to bude stejné. Jinak pootočenej čep klikovky jsem viděl na ČZ 175...furt nám nešel nastavit rozumnej předstih, a pak jsme zjistili že se protáčí čep v setrváku...
Datum: 21. prosince 2010 8:45
Jméno: Bel
IP: uživatel10863
 blbost aby se cep protocil. foto mas ??
Datum: 20. prosince 2010 23:04
 Protože i přes to že mám rotor i vačku prostě všechno jak mábýt originál z kýávačky tak mám tu vačku přesně naopak než mábyt a jediná věc která je reálně nereálná je ta že se protočil čep v klice ale jak říkám jeto blbost přes to že iná možnost neni tak se chcu ujistit jestli tomu tak opravdu neni
Datum: 20. prosince 2010 22:39
Jméno: Bel
IP: uživatel10863
 preco to chces vedet ?
Datum: 20. prosince 2010 22:13
Jméno: Kuba
IP: uživatel5395
 Zdar draci je tady někdo kdo převařoval krk u pionýra kvůli vetší vidlici. Můžete mi poradit na co si dát pozor a co udělat aby se mi to pak celý nezkroutilo dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 22:20
Jméno: Kuba
IP: uživatel5395
 Dám si záležet a pro jistotu se zeptám známýho jestly by mi to pak vzal do práce na ultrazvuk tam by se mělo ukázat všechno ...díky za rady
Datum: 21. prosince 2010 22:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dobře provedenej svár jako takovej je pevnější než okolní materiál, často ale praská právě ten přechod mezi svárem a okolím...
Datum: 21. prosince 2010 16:44
 já sice se svárama nemám problém, umím vařit se vším, kdo ne tak se to musí naučit.. měl sem možnost se to naučit kdysi od otce, kterej má na všecko průkazy,jakožto zámečník a profesionální svářeč v oboru..a zpočátku mi sváry kontroloval protože sem sním pracoval ve firmě, takže se mi opravdu nestalo a nestane že by to prasklo, když už mi něco prasklo tak mimo svár, a to únavou materiálu.. takže tohodle bych se nebál být tebou, ten krk bych zavařil normálně elektrikou, a musíš dbát na to pokud neumíš moc vařit, tak aby byli čistý mateiály,bez barvy apod.. a svár po oklepání struzky pokud to zavaříš elektrodama a ne nečím jiným, musí být plynulý, nesmí to být nijak zprskaný nebo tak něco, potom není důvod aby to nedrželo, takže pořádný svár a džím palce, nesmíš jen pospíchat a svár překontrolovat, já sem vařil i nápravu na traktoru která praskla kdysi a normálně to všecko drží do dneška...nesmíš se toho bát. K.
Datum: 21. prosince 2010 12:51
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mam zkušenost že v dílnách se ti na vaření řidítek a vidlic spíš vykašlou, protože nechtěj mít na triku kdyby to eventuelně prasklo.. mně takhle zkušenej svářeč nechtěl svařit ani malou prasklinku na řidítkách, nakonec sem si to zavařil sám a zatim to drží..
Datum: 21. prosince 2010 11:33
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Urcite to neni vec co bych podcenoval a zkousel varit doma, bez nejakyho svarecskyho kurzu to ani nezkousej! Sezen si nejakou dilnu kde ti to udelaj
Datum: 21. prosince 2010 10:07
 dej si pozor jen na pořádný svár, aby si neskočil a následně se ti to nerozpadlo, jinak silnostěná trubka, na tu si musíš vytočit na soustruhu misky na usazení ložisek, misky na přiklopení, a pokod to děláš na rám z pionýra tak pořádně vystuž vzpěrou v horní části a tu navař pevně a taky na krk aby se ti to všecko vystužilo.. a máš hotovo, není na tom nic složitýho jen než to natvdo přivaříš tak to na dvou místech přiboduj, koukni jestli to nemáš nějak šejdrem zavař a můžeš montovat...
Datum: 21. prosince 2010 0:11
Jméno: Kuba
IP: uživatel5395
 Jinej rám nemám musim dělat s tím co mám jinak ta vidlice je z dt80 a na neštěstí potrebuje nejenom delší ale i tlutší krk a tak vymezovací kroužky nepřichází v úvahu
Datum: 20. prosince 2010 22:21
 proboha jakou tam chceš cpát vidlici ? Snad si dej pozor jen na to abys to dobře svařil, ale lepší snad budeš mít jinej rám ne ? když už chceš dělat něakou šílenost
Datum: 20. prosince 2010 22:00
 zdar draci mám problém koupil sem si motokrosovou helmu a brýle zvlášt mám problém sttím že se mi hrozně mlžej brýle máte nato nějakej fígl? aby se nepotoli a nemlžili ,
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 22:58
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 nebo taky si do brýlí naplivat a vyleštit
Datum: 21. prosince 2010 22:58
 Kámoš machroval s novou helmou pak mu vypadla z ruky a rozpulila se...Taky nějaká pofidérní..
Datum: 20. prosince 2010 20:46
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Jojo kolecko ma pravdu, jarem nebo nejakym samponem se to delalo, pocakat, nechat zaschnout a pak rozlestit...
Datum: 20. prosince 2010 20:12
 beztak nemáš dvojsklo,to ti potom nepomuže ani žadnej antifog a podobny hovadiny...
Datum: 20. prosince 2010 19:53
Jméno: KOUDY.OK
IP: uživatel6950
 já už je mám dlouho koupil sem je na aukru a zobrazení aukce je dávno pryč
Datum: 20. prosince 2010 19:49
 co máš za brýle? hoď odkaz ať skouknem odvětrávání
Datum: 20. prosince 2010 19:05
Jméno: Mara
IP: uživatel1226
 Hele jezdím závodně motorky, a tenhle problém sem vůbec neřešil, už asi 3 rok mám dobrou integrálu od Sharka a nepotí se. Na crossovou bych ti poradil možná snad jen odtrhávací slídy, nebo se prodává Anti-Fog. Vygoogluj si Muc-Off Anti Fog Helmet. To by ti možná mělo pomoct.
Datum: 20. prosince 2010 18:51
 No, byl bych se cítil bezpečněji v havarovaným kokosu než v polský helmě z 500Kč.....
Datum: 20. prosince 2010 18:51
Jméno: KOUDY:OK
IP: uživatel6950
 no to asi nebude tim helma s berejlema nemá co společnýho
Datum: 20. prosince 2010 18:46
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 potři ty brýle mýdlem
Datum: 20. prosince 2010 18:45
 Tak to bude tim  Pomůže jen mín funět..
Datum: 20. prosince 2010 18:40
 helma stála 500 je to polský kopupil sem ji na aukru
Datum: 20. prosince 2010 18:34
 nesmiš tolik funět  ne prdel ale mě se to nestává....
Datum: 20. prosince 2010 18:30
 no  ve dne by to třeba šlo jenomže takhle když je šero nebo tma tak je to o hubu
Datum: 20. prosince 2010 18:27
 Buď jsou na to spešl nemlžící přípravky, nebo taky pomáhá potřít to Jarem a vypucovat...
Datum: 20. prosince 2010 18:27
 Kolik ta helma stála?
Datum: 20. prosince 2010 18:27
 I mě se to v téhle zimě stává, v létě je to v pohodě. Jedině asi vytápět brýle nebo plexi
Datum: 20. prosince 2010 18:26
 Zdravím, chci se zeptat na takovou pytlovinu(abych zbytečně nechodil daleko, když třeba někdo víte...), nevíte někdo náhodou, jak malý skleněný kolečko mi jsou schopni vyříznout ve sklenářství. Potřeboval bych průměru ampérmetru na kejvu, je to providitelné?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2010 20:06
 já jsem si nechával vyříznout nové sklíčko do tachometru na kývačku, takže by to neměl být problém
Datum: 20. prosince 2010 20:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vybrousí ti klidně 20mm
Datum: 20. prosince 2010 18:26
Jméno: Martin
IP: uživatel10268
 Čau draci, potřeboval bych poradit... Koupil jsem od kámoše starší tachometr na jawu 20 ale bez sklíčka.. Tak se chci zeptat jak tam má bejt to sklíčko, jestli pod takovim tim obroučkem nebo nad? A ještě takové těsnění u toho bylo a to nevím kde má být. Měl by jste někdo foto?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2010 21:16
Jméno: Martin
IP: uživatel10268
 jastinek@seznam.cz A díky moc.  A má to cenu, protože teď ram mám díru a konečně sem sehnal tacháč.
Datum: 20. prosince 2010 21:16
 ale hele má to cenu opravit?
Datum: 20. prosince 2010 20:43
 No sklíčko je tlustý 2mm a průměr má 45mm, ze spoda je tam hrnec (obal) pak plechová obroučka, sklíčko potom těsnění a přes to rámeček. Mám fotky tak napiš e-mail a pošlu ti je.
Datum: 20. prosince 2010 18:03
Jméno: Martin
IP: uživatel10268
 Obroučku má černou, a ciferník taky a bílá ručička, jak to má teda být pls? Že bych si vyřízl z plexiskla ten kryt...
Datum: 20. prosince 2010 16:12
 Má chromovanou obroučku a černý ciferník s bílou ručičkou, ten jsem rozebíral a sestavoval.
Datum: 20. prosince 2010 15:29
 Čus draci dlouho sem tady nebyl a už ve skole sem doufal jestli to tu furt funguje a ted k mé prosbe pred dvouma lety jsem rozebral krasnou 175/477 a ted se my po ní zastesklo tak bych potreboval jestli by me nekdo nedal nejaky odkaz na schema nebo navod motoru pač sem ho rozpulil a rozebral řazeni a ted si nic nepamatuju tak prosim vas jakykoliv schema pomuze dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2010 14:28
 Nevim co přesně potřebuješ...napiš na icq 204-156-619, nějak to probereme...
Datum: 20. prosince 2010 14:28
Jméno: babca
IP: uživatel1506
 Ahoj kolik ma být povolenej sroubek z bohatosti u babci 210??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 11:51
Jméno: fernez
IP: uživatel1506
 ok diky
Datum: 21. prosince 2010 11:51
 1-1,5 otáčky je základní nastavení ale musíš to potom doštelovat podle barvy svíčky.
Datum: 20. prosince 2010 18:18
Jméno: Dejv
IP: uživatel7495
 Zdarec nevíte někdo jak se dá udělat nebo jakým způsobem si vyrobit plášť s hřebama mám na mysli do sněhu nebo na led ?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 8:34
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 no přesne tak ve snehu uplně super ,na jare až nebude snich tad dam zase obyč kolo
Datum: 21. prosince 2010 8:34
 lori: pokud jezdíš v hlubokým sněhu není se čeho bát,pokud teda nemáš prorezavělej výplet a "pár" špic chybý
Datum: 20. prosince 2010 21:57
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Jestli to chapu spravne a mas to nejakym stylem namotany na rafku tak to lepsi teda neni, bal bych se o vyplet....
Datum: 20. prosince 2010 21:38
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 já dal na kolo řětetezy a je to lepší než náky hřeby v plášti
Datum: 20. prosince 2010 21:34
 Začal bych tím,že je to strašně nebezpečné a vůbec,ale vůbec to nedoporučuju vyrábět nebo zkoušet!
Ale pokud jsi takový blázen,že to musíš mít a chceš riskovat dlouhodobý pobyt v nemocnici tak je to na tobě.
Rotují hřebíky na obvodu pláště se točí takovou rychlostí,že pokud není provedení dobré,hřebíky z toho snadno vyletí nepředvídatelným směrem.
Seženeš normální gumu a uděláš z nýtků a nasadíš dopředu i dozadu velké podložky.
Nebo uděláš si slick plášt a připínáčky(s velkou placatou hlavičkou) a zalepit!
Nebo větší věrstvo je pořádný drapák a navrtat vruty aby čouhal.
Datum: 20. prosince 2010 10:41
Jméno: devil147
IP: uživatel10800
 http://www.youtube.com/watch?v=bJ-QaWkLnyU příští rok to budu jezdit taky ale ne tam ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2010 17:05
Datum: 20. prosince 2010 17:05
 at si jezdi, ale nechapu tu hudbu, to ma jako pridat na tvrdosti?
Datum: 20. prosince 2010 0:15
 To seš teda machr...
Datum: 19. prosince 2010 22:38
 hezký no..paráda...dobře ty ...(co si na tohle chtěl ještě slyŠet)???
Datum: 19. prosince 2010 22:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 22. prosince 2010 12:34
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Legrace bude až se ti nabalí bláto na kolo a vymete tím mazlavým materiálem spolu se štěrkem i tvůj brzdový spínač
Datum: 22. prosince 2010 12:34
 cus Yuri! mohol by si mi dat schému? alebo to je schéma goldensport bez blinkru?
Datum: 20. prosince 2010 21:15
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja mám jawu 21 a dal som pod bruško pred indučku som si tam spravil držiak baterka 6V/4Ah dobrá mala a ľahká
Datum: 20. prosince 2010 18:52
 kde byste schovali baterku na jawě 20? aby nezasahovala do vzhledu a do konstrukce moc? dík
Datum: 20. prosince 2010 18:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 kúpiš si brzdový spínač pripevníš si ho trebars ako ja na zadnú kyvku je to vydno na fotkach a budeš ho napájať zo zadného svetla pozor svetelnú cievku na zadne svetlo musíš mať 15W nie 5W aby ti to uživilo koncové svetlo 5W a brzdové 10W
Datum: 20. prosince 2010 18:25
 Máš nějakej návod jak to sestavit?? Myslím si že by to nemuselo být tak těžký a výsledek je super.
Datum: 20. prosince 2010 15:38
 To je pěkný.
Datum: 20. prosince 2010 14:58
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 je to cez bateriu 6V/12Ah a ziarovka tam je 5W/12V to je ta bludička a potom brzda 21W/6V ja viem že to je čudná kombinacia le nemam momentalne ine ale potom tam dam 6V/5W a 6V/10W
Datum: 19. prosince 2010 22:41
 luxus... jak jsi to prosimtě udělal že to zadní světlo svítilo jak bludička a po šlápnutí na brzdu to osvítilo pul garáže?
Datum: 19. prosince 2010 22:28
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 19. prosince 2010 21:59
Jméno: David
IP: uživatel10868
 zdarec draci jakej má ficht 20 průměr hadičky?? 5mm ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2010 14:39
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel9958
 6mm
Datum: 20. prosince 2010 14:39
Jméno: Uffoneek
IP: uživatel5767
 6mm
Datum: 19. prosince 2010 21:45
 Myslim, že 6 mm
Datum: 19. prosince 2010 21:15
|



|