Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 23. prosince 2010 22:04
 ten bezbarvák toho dělá opravdu moc...obyč jawácká se mi na pio moc nelíbí..ale tahle je luxusní
Datum: 23. prosince 2010 22:04
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 obyc jawacka prestrikana 3-4 vrstvama bezbarvyho laku
Datum: 23. prosince 2010 21:26
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 3004...mám to na svým a je to to samo...
Datum: 23. prosince 2010 20:47
 dík za tip ale 3003 to nebude urcite, mel sem ji na jednom fiku a hnus barva
Datum: 23. prosince 2010 20:39
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Můj osobní názor 3003
Datum: 23. prosince 2010 20:33
 jo můj osobní typ je něco mezi 3004-3005
Datum: 23. prosince 2010 20:29
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 25. prosince 2010 2:57
 a muzu vedet o jakej tuning jde?
Datum: 25. prosince 2010 2:57
 hlavně netlačit
Datum: 24. prosince 2010 16:24
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 centimetry nebo milimetry?
Datum: 23. prosince 2010 22:02
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 jj
Datum: 23. prosince 2010 20:49
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Takže když začnu od nejmenšího vrtáku a budu zvětšovat tak to bude ok.... ?
Datum: 23. prosince 2010 20:29
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 musíš to napřed provrtat malým vrtáčkem a pak vyvrtávat na větší díry jinak praskne...
Datum: 23. prosince 2010 20:18
 to pude jak máslo vrtákem do dřeva
Datum: 23. prosince 2010 20:18
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 11:39
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 v cajku
Datum: 24. prosince 2010 11:39
Datum: 24. prosince 2010 10:52
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 24. prosince 2010 10:46
 Kamaráde nezlob se ale já na tom motoru pořád nevidím jediný příznak panelky.... Vždyt panelka nemá žebrování pod válcem až na převodovce a nemá takové ty velké matice na kolenách výfuku. O tom zbytku bych si aj troufl říct že je z panelky ale motor rozhodně ne
Datum: 24. prosince 2010 10:34
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 nene ten motor je panelkový... to poznáš lehce podle válce a hlavy.. má to zcela jinačí a mhutnější tvar než má kejva
Datum: 24. prosince 2010 7:34
Jméno: hrbik
IP: uživatel10874
 Není špatná, až na neoriginální zadní světlo a ještě to, že vaz se dá zlomit i jinak
Datum: 23. prosince 2010 21:58
 je to sice bastl ale je povedený a mě osobně se celkem líbí,kdybych ho chtěl tak to beru hned  Jo jinak ten motor 250 je kývačka ne?
Datum: 23. prosince 2010 21:54
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jj ta černá se dívám že je ale celkem dobrá
Datum: 23. prosince 2010 21:25
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ta panelka nema chybu
Datum: 23. prosince 2010 21:23
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 piš na ten mail, díky
Datum: 23. prosince 2010 20:39
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 nevím.. musíms e s ním domluvit.. má to chudák docela štreku.. 340km.. možná yb to mohlo být už v obotu nwm no
Datum: 23. prosince 2010 20:38
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Ale nevim to jistě jestli ji vemu...ted jsem na horách, kdy to poveze?
Datum: 23. prosince 2010 20:37
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 nebo ne ja ti napíšu na mejl
Datum: 23. prosince 2010 20:37
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ok.. tak to zůstanem tady ne
Datum: 23. prosince 2010 20:36
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 nadejesro@seznam.cz
Datum: 23. prosince 2010 20:36
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele dopravu bychom dali teda na půlky co? za tu 250 si moc vevezme.. du mu napsat sms za chvíli ti dám vědět.. máš skype nebo něco?
Datum: 23. prosince 2010 20:36
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 jen mail...
Datum: 23. prosince 2010 20:35
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já jsem z kousek od Prostějova, to by měl po cestě...kolik mu budeš dávaT za dopravu? kdyby ji za 3000 nechal, beru ji všema deseti !
Datum: 23. prosince 2010 20:35
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 wepo: máš skype? nebo icq?
Datum: 23. prosince 2010 20:33
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 okres Hodonín, Sobůlky - nebo bydlím v žarošicích ale tu 175 poveze do sobůlek bo tam mám babičku..
Datum: 23. prosince 2010 20:32
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Odkud přesně?
Datum: 23. prosince 2010 20:31
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 já sem z jihomoravského kraje.. odkud ty??
Datum: 23. prosince 2010 20:31
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 nebo aspon motor
Datum: 23. prosince 2010 20:30
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jj ta 250 je panelka
Datum: 23. prosince 2010 20:30
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Odkud jsi? Že by si to vzal za těch 8500 oboje a já si k tobě pro to přijel...zaplatil bych ti to předem...
Datum: 23. prosince 2010 20:29
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 za tu 175 chce tak 5.. za tu 250 bude chtít podle mě ohodně míň.. tak 3-4max
Datum: 23. prosince 2010 20:28
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 A za kolik? Vzal bych tu 250ku, vypadá to na panelku, záleží za kolik...
Datum: 23. prosince 2010 20:27
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 já už ji domluvenou mám  tu 175 mám zamluvenou
Datum: 23. prosince 2010 20:25
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 A ty už to máš domluvený nebo něco? dyžtak bych jednu motorku koupil, jesli chceš jen jednu
Datum: 23. prosince 2010 20:24
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo díky.. wepo:myslím si to samý snad jo no
Datum: 23. prosince 2010 20:22
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 To je dělo!!! za ty prachy, nebýt to tak daleko tak už tam ženu pro to, jenom jestli je dobrý motor...
Datum: 23. prosince 2010 20:22
 musíš hledat no...nebo počkat, ona nějaká ta 356 přijde...
Datum: 23. prosince 2010 19:45
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 to jjá taky ale už 2 týdny hledím na inzerce a celý dny sedím u pc.. narazil sem na krásnou kejvu za dobrý peníz, ale byl to podvod
Datum: 23. prosince 2010 19:29
 Nevim...je to docela bastl...raději bych si připlatil a koupil nějakou v hezkém původním stavu...
Datum: 23. prosince 2010 19:27
Jméno: 007
IP: uživatel10883
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 16:40
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Čau měl sem stejný problém na mustangovi koukni se jak máš daleko od sebe elektrody na svíčce.Nejlíp je 0,4mm já sem to měl tím
Datum: 22. ledna 2011 16:40
Jméno: motofyl
IP: uživatel10975
 Zkus skontrolovat, jestli nemáš problém problém se chcípákem. Může se ti v konstrukci světla vypínat a ani si toho nevšimneš.
Datum: 12. ledna 2011 8:26
Jméno: zaskodnik
IP: uživatel10914
 moze to byt aj tym ze to dlho stalo
Datum: 30. prosince 2010 15:14
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Maš tamasi špatnej kondenzátor!!!!!!!!
Datum: 23. prosince 2010 21:02
Jméno: lukascz41
IP: uživatel10868
 ještě to zkus roztlačit...
Datum: 23. prosince 2010 18:05
 ahoj, může to být špatnou svíčkou..vyčisti trysky....a koukni jestli ti ta m ten benzín neteče až moc
Datum: 23. prosince 2010 18:04
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 a ani neškytá? skus to tlačit bez plynu a jestli začne alespoň škitat ve válci nebo střílet tak hledej chybu v zápalku
Datum: 23. prosince 2010 18:03
Jméno: fikus
IP: uživatel10884
 muže to byt geferem na klice a bere falešny vzduch nebo zaplovaci civka muže byt poškozena muže hazet jiskru ale špatnou
Datum: 23. prosince 2010 18:03
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 hmm ked to hadze iskru tak asi ne,moze to bit predstihem,filtrem,spatna svicka,a ci ti netece benzin moc nebo malo,
Datum: 23. prosince 2010 17:25
 zdar ,ja mam ten samy problem  s jawou 21 ., mozna ze to je spatne el zapojeni ..benzin mam ,jiskru to hazi ale nechce chytnout ..
Datum: 23. prosince 2010 17:10
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 12:28
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Schovám si tě do kontaktů a dám vědět, každopádně zimní jízdy na route 101 ani na jiných neplánuju, přecijenom už stárnu a na nějaké zimní ježdění mi už zdraví stávkuje, hlavně kolena  . Jízdu plánujem někdy zkraje června, než kámoš odjede na měsíční výlet po vlastech tichomořských  . Co se týká Tvých problémů ideální by bylo kdybs třebas přijel po ose ke mě domů, přes naše obce vede právě route 101 a mě dokonce vede přímo před domem  .
Datum: 24. prosince 2010 12:28
Jméno: standa
IP: uživatel10886
 Ahoj Chongu....když jsem mluvil o převíjení polu,nemluvil jsem o cdi.....jak presne to je resene u tveho perpetum mobile nevím,mě jde z plosnaku na zapalovani 7V at uz z regulovaneho plosnaku a nebo jen usmernovaciho....proste jen 7V...je mi to jedno....v soucasne dobe mi dobijeni nezajima...zajima mi pouze hall čidlo a CDI,z kterého mi neustále odpadávají součástky... kdyby ste měli cestu kolem Kladna(v současný době jsem Kladenak),rad bych vasi bandu videl....priste mi cinkni na 728311019....budu se tesit na setkani....
Datum: 24. prosince 2010 12:03
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Hoši, hoši.. jak tak si čtu co tu píšete, začínám svého mustafa považovat za perpetum mobile... je zvláštní že dobrý tři roky nabíjím z původních nepřevinutých pólu pionýra 12V akumulátor a za celou dobu ani jednou nešel potupně pod svorky dobíječky  . A hnidopichům bych rád sdělil že to tak funguje nejen mě, ale kamarádovi Milanovi a co já vím i Wiku a snad i Paja se chtěl tímto směrem vrhnout. Nabízím dokonce případným zájemcům exkurzi k mému stroji a i případná měření... Všem kteří tvrdí že pod zátěží nejde docílit s origo cívkami 12V doporučuji jednoduchý pokus, který spočívá v náhradě 6V žárovek za 12V o stejném nominálním příkonu... těm natvrdlejším... u 30W altíku dát dopředu Ba20d 25/25W 12V a dozadu 5W 12V a porovnat to s původními 6V žárovkami... budete asi překvapeni že to svítí stejně. Jen mě u Standy překvapuje že si nepamatuje že se žádné póly nepřevíjeli  . PS pro Standu... už jsme kolem Tebe párkrát po Route 101 jeli, nechceš se někdy k nám také přidat?
Datum: 23. prosince 2010 22:52
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 to je to, 600  a neslo by tedy zapojit ty civky jak jsem rikal 2 bych pouzil stoho 30W zapalka a jednu s toho 20W tu 15W zapojil do serie a ziskal stoho 12 ne? no nic az se budu nudit skusim to tak zapojit a zmerit jestli to da 12
Datum: 23. prosince 2010 13:26
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 i když koukám na ten regulátor,tak by nemusel bejt špatnej....akorát mu poslat 12V...ty to zkusíš za 6 stovek?
Datum: 23. prosince 2010 12:29
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 cívky by se museli převinout slabším drátem a obě dvě prohnat graetzovým můstkem a ukostřit až za ním....pak by tu byla jistá šance na 12V....ale není to zbytečné? chong zpracoval krásný návod pro překopání fichtla na baterku.......s použitím regleru s usměrnením na stator z toho rovnou leze usměrněných regulovaných 12V/45W....to je krásný....a funguje to.....předek žárovka 12V/35W-klidn ě ta ze škodovky....mimojiné mustang s obyčejným silným zapalováním žárovku ze škodovky bez použití zadní žárovky zničí po prudším přidání plynu....to je spíše detail k tematu níže
Datum: 23. prosince 2010 12:26
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jen me to tak napadlo, pokud bych to upravoval na baterii ze by nebylo spatny to rovnou prekopat na 12V, ale pokud to nejde tak nic
Datum: 23. prosince 2010 12:11
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 svetelne civky seriově zapojit nemůžeš. Je potřeba sehnat dvě světelné cívky ze zapalování pro 20W na svetla. Vubec netusim jak je u tohoto regleru resene usmerneni,takze mozna bude potreba cívky spojit a ukostřit až za graetzovým můstkem.....obávám se,že 12V z toho nedostaneš.....
Datum: 23. prosince 2010 10:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli je řeč o pincku, tak ty (byť sériově spojený (jak je to u 30W magnetoalternátoru)) cívky ti pod zátěží nedaj 12V ani náhodou... možná tak na neutrál s motorem vytočenym do mrtva...
Datum: 22. prosince 2010 21:06
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 to nechapu u 175/450 jsem dal na vybrus valec vse jsem dobre utesnil a pokousel se zajizdet jenze to bylo skoro uplne bez komprese horsi vybrus jsem nepoznal, po 5000km jsem valec sundal pist z boku je celej ood karbonu, 2 krouzky na stejnym miste se vubec nedotykaj valce zhruba 1cm krouzku. Pist je ocouzenej i zdruhy strany, Moje otazka je proc se to nedotyka valce ty dva krouzky na jednom miste?? Kuli tomu je pist cernej i zdruhy strany po 1000 km jsem tomu zacal davat vic plynu obcas plnej jeloto pomerne pekne a pak me navic prestavali tesnit kartery
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2010 21:19
Jméno: pepa
IP: uživatel276
 ahoj asi to vypadá na ohlou ojnici..dá se to poznat mnoha zpusoby...sestavíš motor bez kroušku a sparovkou měříš vuli mezi valcem a pístem..kontoluješ vzdalenost a uhel pístního čepu s kartry uhelníkem (brošeným)...nejlíp se osvědcili ti měrky aspon mě...ale je to inviduální ....ono se tak dá i poznat okolik rovnat....a ja to nejradeji delám ve svěraku mezi 3 draty pruměr 10 ohnutí my do L......ale znal sem i mechanika co opravoval vrtulníky a poradil tmi ..pajcry.....takze spusobu je mnoho..... GO kliky je nej řešení
Datum: 23. prosince 2010 21:19
Datum: 23. prosince 2010 20:28
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 staci namrazit cep(ovsem pri dnesni kvalite vyrobku se taky stane ze cep nalisujes prstem  ) a nalisovat....ja na to mam taky takovej šroub a na jedne strane gumovou podlozku aby se neomáčk píst.....výborná věc je imbus M8....!
Datum: 23. prosince 2010 18:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 píst nahřát, čep zmrazit a nalisovat... k nalisování stačí kousek závitovky, dvě matky a mějaký podložky...
Datum: 23. prosince 2010 14:40
 stando, když už jsme u toho čepu, chtěl bych se tě zeptat, jak ty doporučuješ dávat pístní čep do pístu? Bude stačit, když dám čep zmrznout a píst trochu nahřeju? Díky moc!!!
Datum: 23. prosince 2010 14:19
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 nandaval si pistni cep kladivem co?
Datum: 23. prosince 2010 12:10
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vypadá to na ohnutou ojnici. Nechá se to vyúhlovat, ale musíš s tím mít zkušenosti. Doporučuji ale raději poslat kliku na repas.
Datum: 22. prosince 2010 21:08
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 11:44
Jméno: Bel
IP: uživatel10863
 1:20
Datum: 24. prosince 2010 11:44
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 ty tak kecáš......děda mazal 1:50....kdyby si řek že děda mazal 1:30 a jednou za půl roku vyčistil motor tak bych tomu věřil....
Datum: 23. prosince 2010 12:09
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 hosi tak abych to rozsek zeptal sem se dedy (80 letý fichlar) , rek mi ze mazal 1: 50 a nemel nikdy problem , jednou za dva mesice cistil hlavu a to bylo vse co to chtelo , ja osobne mazu mogulem tsf v pomeru 1: 30 a mam klid , zalezi taky hodne na stylu jizdy
Datum: 23. prosince 2010 12:03
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 dej 1:40 a nevymejšlej kraviny......
Datum: 23. prosince 2010 11:32
Datum: 22. prosince 2010 23:59
 Já nevím jak to je u jinejch stojů..zas tolik newim....na pincka se to nemá šanci umazat..nebo má, ale jak...
Datum: 22. prosince 2010 23:53
 Dachl21: proč by neumazal? Moje zetka jezdila 40 000km na poměr 1:50...a bez problémů...jinak ten olej je dobrej...
Datum: 22. prosince 2010 22:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dachl: tak tohle ti klidně vyvrátim, pro ložiska je 1:50 ještě v pohodě a mažou se dobře, s nima nastává problém až od řekněme 1:70 vejš..
Datum: 22. prosince 2010 22:44
 hlavně jde o to aby se mazali ložiska..a ty ti žádnej olej v poměru 1:50 neumaže..tohle mi nemůže nikdo vyvrátit
Datum: 22. prosince 2010 22:17
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 fermez má vyjímečně pravdu..
Datum: 22. prosince 2010 21:08
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 tak aby nebyly dohady, olej se dava 1:50 jen kdyz je jehl. lozisko na pistnim cepu. Stejne jeto mlo ja mam najeto stimhle loziskem 7000 km na fikoj s mazanim 1:50 a uz mam na ojnici vuli, takze mazu 1:40 a pokud mas pouzdro tak musis mazat alspon 1:40
Datum: 22. prosince 2010 20:30
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 tenhle olej je kvalitni skoro jak M2T akorat ho staci trosku min 1:40 coz je 25mm oleje na L benzinu.
Datum: 22. prosince 2010 20:21
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 Já do jednoho fichtla dávám 1:50 a trochu od oka  a do druhého na kterém zajíždím výbrus dávám 1:30. Jinak olej používám ten samý o ty
Datum: 22. prosince 2010 19:54
 čus draci mám dotaz mám jawu 350 s kotoučem a mám na ní pevný kotouč kterej se zkrotil a ted to cuká tak bych se chtěl zeptat zda de na tuto kolo přišroubovat i ten plovoucí kotouč nebo jestli se musí sehnat jiný ty šrouby? jestli už jste to někdo řešil tak předem děkuju za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 13:51
 mno nekde jsem cetl, co vsechno se musi udelat, uz si to moc nepamatuju  musis se propilovat nejakej jakysi myslim nalitek na kluzaku a jiny sroubky a mozna i podlozky. Ale ruku do ohne bych za to nedal, pohledej na Jawamanii, tam to urcite bude.
Datum: 24. prosince 2010 13:51
 tak děkuju ted jsi mi pomoh.
Datum: 23. prosince 2010 18:58
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 to nwm...
Datum: 23. prosince 2010 18:14
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar je možný že první kývačky třeba rok 1955 měli výkon 9 koní? Já vým že kejvačky mají 12 koní
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2010 14:39
 To je pravda, na karbec z péráka mi pérák vynechával, nestartoval, nejezdil, s karbem z kejvy na první šup, pravidelně běží a spustou jiných výhod(třeba že nepraskne příruba)....
Datum: 23. prosince 2010 14:39
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 taky třeba protože kejvačka ma karburator o prumeru 26mm a perak 24mm....a karburátor z peraka je na hovno....pokud das na peraka karbec z kejvačky,tak neskutečně ožije....sám ho tam mam....
Datum: 23. prosince 2010 11:34
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 kývačky maj 9 koní a kejvačky 13 od jakživa...
Datum: 22. prosince 2010 19:31
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Od roku 1953 do 1955 se do kývaček montovaly motory podobné jako do péráků, s výkonem 9 koní a dvoupákovým provedením.
Datum: 22. prosince 2010 19:18
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jj byly slabsi
Datum: 22. prosince 2010 19:14
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 Mam dotaz tata me rikal ze u toho zapalovani u fichtla 30W maj ty civky 3V a tim jak jsou zapojeny daj 6, takze jestli to dobre chapu tak by stacilo misto zapalovaci dat klasickou civku 6V 15W a zapojit ji k tamtem taky do serie a dalobyto 12V !! je to tak??
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 12:08
Jméno: standa
IP: uživatel10886
 pro CZK: bylo mi jasne ze prijde nekdo kdo rozumi blize eletrice a zacne rejpat......napsal jsem to jak jsem to napsal......je to napsano srozumitelne i pro zdejsi populaci.....to co sem napsal az do jiste chvile plati...neni ta umera uplne linearni,ale pro potreby pio platí....vyzkoušej si to
Datum: 24. prosince 2010 12:08
Jméno: CZK
IP: uživatel10711
 Pánové, teda nevim, školy na to nemám, ale Stando nějak nechápu tvůj přepočet. To jako změnou spotřebiče se zvýší výkon zdroje? Tak to je na nobelovku. Jinak Chong to tady psal že jestli chceš změnit napětí v osvětlovací soustavě tak stačí vyměnit všechny žárovky za 12V provedení.
Jinak k těm cívkám (pólům), kdyby byly po 120°, tak by platilo to že lze jednoduše je zapojit do serie (póly by měly být stejné). Ale to bohužel není pravda. Platí to bohužel jen u těch dvou pólů, které jsou propojené už z výroby (ty jsou přibližně po 120°).
Datum: 23. prosince 2010 22:34
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 fermez: však jsem se ti hned omluvil.
Datum: 23. prosince 2010 16:41
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 neděkuj....vim že to funguje u fichtla....u vape jsem to osobně nezkoušel....
Datum: 23. prosince 2010 13:19
 no tak to je příjemný překvapení, jestli je to takhle jednoduchý. Stando děkuji uctivě
Datum: 23. prosince 2010 13:09
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 žádný regulátory....jen použij 12V žárovky
Datum: 23. prosince 2010 13:05
 jestli to teda chápu dobře, musel bych použít nějaké ty regulátory nebo co a pak tyto žárovky a bude to svítit lépe? prosím šetři mě, na elekktriku jsem absolutní lama.
Datum: 23. prosince 2010 12:37
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 vape je sice pasivně regulovaný,ale také by mělo fungovat jako lineární zdroj....takže 22.5W v 6 voltech převedeme na 12V......a máme 45W/12V(ten poměr nebude uplně dokonalej ale,jen je teoretickej).....takže žárovka ze škodovky 12V/40W by měla fungovat na výbornou....a s použitím zadní žárovky 5W/12V je jistota,že to nehoří....
Datum: 23. prosince 2010 12:32
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 předpokládám tedy že u VAPE zvýšit světelnej výkon nelze. a jestli ano, tak jak by se to dalo řešit?
Datum: 23. prosince 2010 12:27
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 zalezi jak civky zapojis.....musí být alespon trochu ve fázi....aby se napětí sčítalo....fichtl utáhne klidně žárovku 12V/45 protože jeho zdroj napětí má tu vlastnost,že funguje jako lineární zdroj.....klidně tam mužeš dát žárovku 24V a bude svítíi...podstatný je tam přepočet W přes V na A....ty ampery tam jediný hrajou roli....proto vim,ze to nebude fungovat s 12V regulatorem od vape.....muselo by to být napřed usměrněné a až po usměrnění by z toho muselo lezt 12V.....možná vás sklamu....ale po usměrnení z toho poleze 7V na volnoběh......měřil jsem to.....bez usměrnění ti z toho poleze třeba 100V.....záleží na ohmickym úbytku....pokud nebude skoro žádný odpor,tak z toho teoreticky muze lezt milion voltů.....
Datum: 23. prosince 2010 12:18
 hm 20w neni moc
Datum: 22. prosince 2010 21:27
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 dobře ,,petan,,  já mám vape, tudíž sem s výkonem světla v hovnech
Datum: 22. prosince 2010 21:24
 já jsem si tu druhou cívku z 30w zapalka navinul sám trošku silnejšim drátem tu první sem nechal původní a když to změřim tak v plnym plynu to dává asi 20V tak sem tam dal žárovku ze škodovky 12V 40/45w a svítí krásně plným svitem, v zadu je 12v 5w a ještě brzdovka 12v 10w která taky i se zapnutyma světlama funguje, sám nechápu jak se mě to povedlo...
Datum: 22. prosince 2010 21:21
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 nesnasim kdyz nekdo neco tvrdi a vubec nic otom nevi, Ja se slusne zeptal a cekal odpoved od nekoho kdo to ví. Takze v tom pripade kdyz misto zapalovaci dam este jednu svetelnou 6V 15W a zapojim ji do serie tak snih dostanu 12V 45W ?? v tom pripade byyh mohl jednoduse predelat elektryku na baterii a na 12V. Stacimi tedy regulator s usmernovacem a baterie?? Pujde to takhle vsecho zapojit? zapalovani VSPE je tez co el. u fichtla
Datum: 22. prosince 2010 20:19
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 fermezovi se omlouvám, hlásal jsem blbost!!!! sypu si popel na hlavu!!!  ( nebo že bych ty moje žblepty smazal abych neměl ostudu???  ))
Datum: 22. prosince 2010 20:02
 klikař: schválně sem to byl změřit a z každé světelné cívky lezou 3V .... a po propojení 6V ..... fermez: ty se moc neroztahuj.. ještě si v životě nic nedokázal tak moc nedžku, jasný?
Datum: 22. prosince 2010 19:57
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 nejsem elektrikář ale myslim že na volty má vliv počet závitů, ne průměr drátu. to bude asi ten důvod proč CHONG přemotával cívku do toho jeho bezkontaktu. tušim že tam psal cosi o 150V?? proto tenkej drát, aby se vešlo patřičný množství závitů
Datum: 22. prosince 2010 19:54
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 hovno víš ty, kdyby sis přečet něco o indukci nebo jak se to jmenuje tak bys to pochopil, poznáš snad která ta cívka je která když ti je položim vedle sebe?? nepoznáš! tak je jasný že musej mít stejnou voltáž, protože mají obě zhruba stejně závitů. bavíme se pochopitelně o cívkách světelnejch
Datum: 22. prosince 2010 19:46
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 klikar to nepopiram jen jsem se ptal a potreboval jsem vedet jetli to tak neni no nic, radeji si to zjistim sam zmerim si tloustku dratu u civek 30W a u civky 15W, pokud bude sirka rozdilna je to jasny
Datum: 22. prosince 2010 19:42
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 svama je teda re,c kdyz hovno vite tak se neserte, cekam na kloudni odpoved a ne na kokotsky odpovedi
Datum: 22. prosince 2010 19:40
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 věř tomu že VŠECHNY cívky jsou 6 Volt
Datum: 22. prosince 2010 19:40
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 kkti kdyz zapojis civky do serie tak se V sectou takze u ty novejsi elektryky byli mozny civky 3V 15W a tim, ze jsou spojeny do serie tak maj 6V 30W
Datum: 22. prosince 2010 19:35
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 rozdíl mezi Wattama a Voltama je zhruba jako mezi matrací a masturbací. prostě to křížit nejde
Datum: 22. prosince 2010 19:35
 hovno... ty dvě světelné dávají 3V/ 15W
Datum: 22. prosince 2010 19:19
 jsou tAM 2 světelné cívky 6V/15W .... ta třetí je pouze zapalovací....
Datum: 22. prosince 2010 19:19
 já bych řekl že jsou obě 15W/6V ale sčítají se pouze Waty....
Datum: 22. prosince 2010 18:37
Jméno: mira
IP: uživatel6804
 cus draci nevi te nekdo kde se da sehnat viko od spojky s oil mastrem na kaliva dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2010 15:40
 Musíš sledovat inzerci...ale myslim že to nebude nic levného...
Datum: 22. prosince 2010 15:40
Jméno: mirek
IP: uživatel6804
 sory kalifa.
Datum: 22. prosince 2010 15:31
Posl.aktualizace: 23. prosince 2010 18:39
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 mě je uplne jedno ze je to z plastu....v polovine 50.let taky vytvorili prototyp dvousedadlové 550 jejíž karoserie byla z plastu....me jde o to,ze na čínu dali nápis JAWA!! česká kovaná značka....možná wanderer nebyl čech,ale člověk který dal Jawě jméno....pan Janeček...to byl čech! a tajné vývoje Jawy ve druhe svetove valce....silná historie....a celý to krásný(když pominu projekty které bolševici zakázali) v prdeli....Jawa je z číny....posral bych se.... i nová Jawa 650 je čína.....kam to spěje....
Datum: 23. prosince 2010 18:39
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Přesně tak, odejdou plasty, pak se začnou srat kola, brzdy a jestli toto bude po 20 letech ve stodole schopné nastartovat a jet tak to nwm...
Datum: 23. prosince 2010 15:20
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 U mě tahle čínská napodobenina pionýra prohrála už dávno.....plastovej pařez s čínskym 4T motorem...samo o sobě to budí respekt  Nápad oživit starou Jawu by nebyl až tak špatnej,ale nebyl dotaženej do konce......dát jiný zadní plasty a masku na Betku není to pravé ořechové...... Moc bych si přál dostat se jednou k takovému projektu.....
Datum: 23. prosince 2010 10:18
 Uvidíme za 50 let jestli se povedl
Datum: 23. prosince 2010 10:01
 nejlepší je stejně starej dobrej fichtl
Datum: 22. prosince 2010 22:28
 dle me NEW Pincek,,dobrej leda ta kdo vitry,,, prvny co jde do kopru jsou vsechny plasty,,pak praskaji draty v kolech,, a pak jde pomalu vse do kelu,,az zbyde jiz provereny motor,, ktery se dava do desitek motocyklu,,
Datum: 22. prosince 2010 22:22
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
Datum: 22. prosince 2010 22:06
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Me jen udivuje jak sou tu nekteri chytry, jo je to novy, mozna je to cinsky, a to je zle? vetsina se vyrabi v cine, a to ze je to jinaci nez ste zvykli nemusi bejt nutne chyba! Vetsina z vas tu vlastni nejakej bastl, tohle je seriovka, a podle me pekne zpracovana. Ja bych do podobny motorky sel, videl sem ji i na vystave v holesovicich kdyz se to zacinalo prodavat, jediny minus je ta cena. A urcite ta poruchovost u 4dobyho motoru nebude takova jak si tu nekteri myslite.
Datum: 22. prosince 2010 22:03
 chtěl bych se zeptat kdyby oba motory byly úplně nový kterej by vydržel víc bez zásadních změn?jestli by ten novej motor vydržel 30 let provozu bez nové pístní sady atd..neber te to jako urážku mě to zajímá.....
Datum: 22. prosince 2010 21:20
 Proč to ubožáci vůbec porovnávají? Nepodobá se to starému pařízkovi ani v jednom detailu a to napíšou: neodborník nepozná rozdíl... Hnupi ubozí když už to chtěli udělat měli tomu dat jiný název a né takto kurvit pověst starého legendárního fichtla... z toho co tam oni píšou to vypadá že staré fechtl je zgarb,kopa šrotu atd. a to co oni jakože postavili je světová revoluce
Datum: 22. prosince 2010 21:00
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 keby sa to vyrábalo no uzemi česka alebo slovenska tak to beriem
Datum: 22. prosince 2010 19:28
Jméno: Michal
IP: uživatel1337
 cau hosi , uprime nesnasim veskerou cinskou vyrobu ( hlavne yuki a podopny pokusy o motocykl) ale musim se zastat toho motoru , deda drazdi tenhle stroj od roku 2008 a motorek de krasne , po rovine jede bez problemu 80 a dvojku neni potreba na standartni silnici radit nikde a to i pri jizde ve dvou , tahly mirnejsi kopec sem to jel ja 75 kg a apolujezdec 55 kg 50 kilometrovou rychlosti coz je krasny, jestli tohle nekoho nepresvedci tak sem potkal pri jizde ve dvou kolonu fichtlu jedoucich na jawac , do kopce sme kolem nich profrceli jak nic
Datum: 22. prosince 2010 18:57
 jj podobají se,ale chtěl bych vidět dlouhodobý test ne jenom 60km...
Datum: 22. prosince 2010 18:33
 moj nazor ze podobajú sa  ale neverim cinanom
Datum: 22. prosince 2010 18:18
 aby ses nepo.ral kekzu.... vyráběj to v číně a tenhle nápad vymyslela česká hlava... cos vymyslel ty? houno tak se přístě zdrž komentáře..
Datum: 22. prosince 2010 18:00
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 omg.. jawa new pionýr hodit ze skály a pak ještě do šrotu a starých jaw 555 si pořádně hýčkat...a vážit a hlavně nekurvit jak sem na pár videích viděl  dyť se na to kouknite=je to hnus který se japoncům nepovedl kopíráci jedni
Datum: 22. prosince 2010 17:49
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel9958
 Čus,taky vám blbnou příspěvky v galerii?Sorry jestli to tu už byl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 7:51
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 vcera to sesa spravil  DIKY?SESO!
Datum: 29. prosince 2010 7:51
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 v galerii,v levo,Nejnovější přízpěvky
v galerii:
Datum: 23. prosince 2010 7:53
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Kde ze?
Datum: 22. prosince 2010 22:21
Jméno: dave
IP: uživatel10446
 zdar mam dotaz, mam fika, proste jen na kross jsem si postavil, jak mam zapojit draty ze zapalka na indukcni civku aby to jelo? staci mi jen aby to jelo nemam tam zadny svetla nic, proste jen aby to jelo, ze zapalka mi vedou dva draty - cernej a zelenej. diky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2010 21:30
 myslim že by to mnelo bejt ten černej na 15 a na civce jednicku ukostri a ten zelenej kabel je na svetla
Datum: 22. prosince 2010 21:30
Jméno: d
IP: uživatel10446
 coze? me tam vede cernej a zelenej kabel, tak kterej mam zapojit na kostru a kterej k civce? nebo jak to je?
Datum: 22. prosince 2010 18:24
 z kladivka na 15 a1 na kostru .
Datum: 22. prosince 2010 7:56
Jméno: ddw
IP: uživatel10446
 tak motor skoro dosloženej, zejtra nastříkat ráfky, sehnat pár dorbností složit to a jezdit
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2010 13:10
 tak to tě obdivuju
Datum: 22. prosince 2010 13:10
Jméno: d
IP: uživatel10446
 jj xD
Datum: 22. prosince 2010 10:45
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
Datum: 22. prosince 2010 10:36
Jméno: d
IP: uživatel10446
 zdar schanim na fichtla dozadu drapak a normalni pneu dopředu, nemáte někdo v okolí prahy? Bydlim v praze 6, Spěchá...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2010 21:04
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/pneumatiky/?od=30 priste to zmackni do 1prispevku!
Datum: 22. prosince 2010 21:04
 jj pneuservis...tam ti daj kol zadarmo, kolik uneses, jinak internetovy obchody (rajpneu.cz , pneumitas.cz,...)
Datum: 22. prosince 2010 8:27
 K čemu jsou prosimtě pneuservisy???????
Datum: 21. prosince 2010 22:52
Jméno: elwis
IP: uživatel5842
 zdar, nevíte někdo kde by se blízko Českých Budějovic dal nachat změřit rám ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2010 23:35
Jméno: elwis
IP: uživatel5842
 u dražš(š)ích motorek se při koupi měčí rám laserovou geometrií
Datum: 22. prosince 2010 23:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 kdekoliv kde maj metr  co na něm chceš prosim tě měřit??
Datum: 22. prosince 2010 22:05
 Zdravím všechny fechtlaře, prosím nevíte jestli mezilamela na JAWĚ 05 byla originál ďůlkovaná nebo prolisovaná? Mně nechtěla brát spojka tak jsem to rozdělal a vše v pořádku i lamely a pružinky... jen sem tam oběvil jako mezilamelu vylisovaný kus plechu který byl tak vyhlazenej že to bylo jako CD! xD Patří to tam? nebo vymněnit???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2010 18:41
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 tady resis detaily jako mezilamela.....sem zvedavej jak detailní jsi u zbytku motorky....
Datum: 23. prosince 2010 18:41
 splet jsem se na lamelách ty obdélničky nejsou tak zkontroluj tu mezilamelu
Datum: 22. prosince 2010 10:16
 já jsem na své 05 měnil lameli i mezilamelu ne že by nešla dobře ale dělal jsem menší GO motoru i když brala dobře tak sem zjistil že už ty vyčnívajcí obdélničky na té mezilamele i na lamelách už byli horší tak skontroluj dyštak to a já jsem tam dával mezilamelu ďulkovanou a myslím že tam i ty ďulkovany se dávali při výrobě
Datum: 22. prosince 2010 10:14
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 hm, tak ti nevim, nejdřiv se ptáš jestli je ďulkovaná nebo prolisovaná a pak se ptáš jestli to tam patří. no nic, třeba ses jen spletl. každopádně sem přesvědčenej že tam ďulkovaná není.
nýbrž však ale má takové mini prolisky ve tvaru čtverečku. jestli ti teda nebere spojka a máš to jak Cdčko, tak vyměnit je to zapotřebí.
Datum: 21. prosince 2010 22:39
 Jinak to určitě nebylo jen vyhlazené...
Datum: 21. prosince 2010 22:02
Jméno: Hofmi
IP: uživatel10827
 Co si o tom myslíte?http://jawa-cz.sbazar.cz/jawa-23-mustang-prostejov-o5049980.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2010 13:07
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 v tomhle stavu ti dam litr když mi to přivezeš na kladno
Datum: 23. prosince 2010 13:07
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Tak tak, má to cenu max. 1500 a dívám se, že ten stav je celkem chaotycký  a složený by to mělo hodnotu asi 2000
Datum: 22. prosince 2010 20:01
Jméno: Shalighter
IP: uživatel1194
Datum: 22. prosince 2010 18:32
 taky jsem na to dnes narazil a za 3 litry seženeš pionýra poskládanýho i s TP tohle je podle mě za ty peníze drahy
Datum: 22. prosince 2010 14:34
 Tak jsou lidé co by to koupili i za 4 ale muselo by to byt složené,plné funkční,pojízdné a kompletní.. Takto to má cenu tak 1500
Datum: 21. prosince 2010 22:28
Jméno: Hofmi
IP: uživatel10827
 proč by to bylo neprodejný?
Datum: 21. prosince 2010 22:21
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 jestli to máš kousek, tak to kup........ale složený a za 1500.
Datum: 21. prosince 2010 22:14
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 že je to za tři litry rozhodně neprodejný!
Datum: 21. prosince 2010 21:54
Jméno: reno
IP: uživatel7357
Posl.aktualizace: 22. prosince 2010 22:15
Jméno: ondr
IP: uživatel10079
 Co nejopatrněj je musíš přetáhnout přes ty držáky na páčky dá se to už jsem to dělal jsou pružné ty průchodky
Datum: 22. prosince 2010 22:15
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dole je vezmeš skalpelem..
Datum: 21. prosince 2010 21:57
|



|