Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím, nevíte někdo, jestli se liší klika čz150C a čz125C ? Nebo stačí při přestavbě na 125 sehnat jen píst s kroužky, válec a hlavu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 11:17
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 tak jak to píše Pajík to rozhodně není. Motor můžeš mít jakej chceš, ale stejného typu jako je psanej v techničáku. Pokud máš 150 na papírech, tak nejspíš musíš mít prohlášení od výrobce o možnost výměny motoru za jinej typ ..., pak ten motor namontuješ, uděláš technickou nebo něco na ten způsob a pak ti na úřadě přepíšou v papírech objem, typ motoru... Porblémem může být, že často chtějí aby tu výměnu motoru dělali v servisu, ČZ už není tu převzala Cagiva a jestli se do toho bude chtít jim. Na úřadě to taky chtějí brát jako přestavbu nikoli jako výměnu motoru a tak se platí poplatek za přestavbu (možná okolo 2000,-). Vyjádření v Jawě teď stojí 500,- v Čz to už taky asi nebudou dělat zadarmo. A hlavně nejdůležitější jestli ti to povolení vůbec vydaj. V Čz řeší přestavby p. Kepl úryvky z jwm "p. Kepl, oddělení propagace a reklamy - řetízkárna, tel.: 383 34 2270 , bohužel dost často tam neni. Jo vyrizuje Milan Kepl ale zpracovává Milan Přibáň. Stejne te Kepl odkaze na toho druheho." Pohledej okolo přestaveb na Jawamanii, řešilo se to mnohokrát. Je to takovej nejistej výsledek, zavolej do Čz a uvidíš, nejspíš ti to nevydaj a končíš.Je to hrubej nástřel, co jsem pochytil za pár let co jwm čtu, možná to je jinak ale o moc se to lišit nebude. Já bych se na to stejně vykašlal, za dva roky budeš 125 přepisovat zpět na 150 a je to zase lítání a prachy. Stejně by jsi musel ještě schánět 125 válec, kterejch uplně tolik není. Radši jezdit dva roky na fichtlu a mít to bez starostí, případně cestovní úpravu od stejskyho a v jednom na tom budeš dynamikou skoro stejně (ty dva litry by na přestavbu padly taky určitě).
Datum: 31. prosince 2010 11:17
 Nejdřív sehnat ty papíry, třeba se poštěstí...
Datum: 30. prosince 2010 17:46
Jméno: Pajík
IP: uživatel10694
 jj to ti normálně na dopravce přepíšou v techničáku nový číslo motoru protože ze zákona mužeš mít motor jakej chceš stim nejni vubec problém mám takovej pocit že to přepsání stojí 50kč  ale kdybys viměnil jen válec a hlavu číslo na karteru zustalo stejný tak to nikdo nepozná  protože dovnitř nevidí a i kdyby viděl tak vý prd to samý na technickej já si ale myslím že by stačilo dát jen jinej válec hlavu a trisky ikdyby ve 125 byla jiná klika tak ta 150 bude maxinállně pevnější s pevnějšíma ložiskama ... a zdvih mají podle příručky stejnej já bejt tebou kdybych do toho šel tak to tam zkusim namontovat a když to pujde prošlápnout a nebude to nikde narážet tak to pojede uplně normálně.... když mužou udělat z 250 jawy 4takt  tak tohle musí jít bezproblemu
Datum: 30. prosince 2010 12:09
 To se nedá nějak ošetřit jako přestavba? Mě jde hlavně o to, že kdybych(snad ne), někoho na tom srazil a oni zjistili, že na tom nemám co dělat, tak zaplatím vedle trestu ještě škodu. Když tam bude 125 motor, tak by to vadit nemělo, nebo ne?
Datum: 29. prosince 2010 23:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tím že tam dáš válec 125ccm si nepomůžeš! policajty zajímá co máš v papírech a né na motorce...
Datum: 29. prosince 2010 22:37
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 a papíry ke 125 máš? Nejdřív scháněj papíry, pak řeš technický věci. A pocit že by chtěl píst vyletět mívám až od pětaosmdesáti, 60 je nic. Klika je stejná. http://www.motomagazin.cz Rozdíly mezi motory ČZ 125 c a ČZ 150 c:
Motory obou kubatur v maximální míře využívají shodné díly. V zásadě se liší pouze vrtáním (pr.52mm / pr. 57mm). Zdvih (58mm) a tím i klikový mechanismus jsou shodné. Rozdílové díly:
Hlava válce, válec, píst (pr.52mm / pr. 57mm) / pístní kroužek (pr.52mm / pr. 57mm) / pístní čep, řetězové kolo (16zubů / 18 zubů), karburátor JIKOV (PAL) 2918 HC (hlavní tryska 75 / 80-85), hnané kolo náhonu na tachometr (9 zubů / 7 zubů)
Datum: 29. prosince 2010 22:11
 Já ji nerenovuju, jen bych na ní rád jezdil a na 150tce to nejde.. Jsou to kreténi, motorka má obsah 150, jede 60 kmh a už mám pocit že vyletí píst z motoru a můžu na tom až od 18nácti. Ale když si půjčim támhle od šampóna novou 125cítku, která jede 140 kmh, tak je vše v pořádku... Nicméně si na to můžu stěžovat tak na hlavním nádraží a tady na FK
Datum: 29. prosince 2010 21:19
Jméno: Pajík
IP: uživatel10694
Datum: 29. prosince 2010 19:07
 Já právě viděl na inzerci klika 125 a 150 a bylo mi to divný. Jestli třeba nemaj těžší setrváky, dokonce jsem slyšel i o tom, že se dělaly jiný setrvačníky..
Datum: 29. prosince 2010 18:47
 ahoj jelikoš mají stejný zdvih podle příručky ... tak by mělo stači dát válec a hlavu popřípadě trisky v karburátoru jaké mají bít ve 125 jen bych měl strach z toho že muže být jiný průměr pístního čepu ale to se dá upravit příjmo v brusírně ti to přizpůsobý
Datum: 29. prosince 2010 16:27
Jméno: honza
IP: uživatel10906
Posl.aktualizace: 18. ledna 2011 15:30
 s tym papierovym ani ja nemám dobré skusenosti a ked je ho nutné umiestnit vodorovna ( na fichtla) nemá taky dobry prietok... je dobry kupit aj ked je to vacsia investycia hlinikovy rozoberatelny filter so sietkou,,, je to drahé ale vydrzi 5 zivot
Datum: 18. ledna 2011 15:30
Jméno: Drak Honza
IP: uživatel5626
 hele od toho ty filtry sou mam mo na svoji jawe 21 a mete jako drak a nikdy se mi to nepridrelo
Datum: 18. ledna 2011 15:08
 Tento filtr jsem měl na ČZ 175 450 deluxe. no ze začátku to dělávalo bordel, ale já jsem měl problém s ucpaným víčkem a ještě nedotékající benzin. Jezdil jsem s tím, ale přišlo mě to moc velký, tak jsem nakonec sehnal takovej menší se sítečkem a přijde mě,že to fachčí líp, pěkně to protíká: http://moto-ustinl.cz/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=509.100 Tady je to na motorce: http://alescezeta.rajce.idnes.cz/CZ_175_deluxe_u_krize/#IMG_4634.JPG , rez to zachytí hezky, sem tam to profouknu a jedu dál. Tomu papíru jsem taky moc nevěřil na tom velkým filtru, někdo říkal, že ten olej to může nějak zacpat, hlavně je tam hodně vzduchu v tom filtru. Doporučuju spíš ten menší.
Datum: 30. prosince 2010 18:52
Jméno: Jan
IP: uživatel9449
 úplně stejný filtr mám na jawě 20 už půl roku a je to v poho, sice když chci přeplavit karbec tak to chvilku trvá, ale při jízdě je to v poho
Datum: 30. prosince 2010 18:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli si myslíš, že z benzínu odfiltruje olej, tak to určitě ne, horší je to s průtokem, ve kterym při takovym malym spádu neni tak dobrý, na 20/21 kup radši nějaký s drátěnym sítkem, např to červený tady na krámku..
Datum: 29. prosince 2010 21:47
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 U mustanga je to v poho ale u 20 a 21 semusíš dát pozor aby se ti neudělala vzduchová bublina což je u tohohle převýšení kohout nádrže a plovák komorou docela problém a stím tlakem je to podle mě taky pravda zkoušel jsem oedascos ale největší problém byl po nastartování -strašně dlouho trvalo než se zcela naplnila palivová soustava a fíka jsem mohl vzít za plnej plyn bez toho aby se dusil nedostatkem benzínu -prostě jsem za jízdy musel pomoct cupákem .A nebo před jízdou ho nastartovat a nechat ho nějakou dobu blafat , já jsem od toho upusti stejně jako BoboCher v první odpovědi ,naní nad rovnou hadičku od kohoutu ke karburátoru.
Datum: 29. prosince 2010 12:59
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Nezadře, mám ho tam tak rok a v poho.
Datum: 29. prosince 2010 11:33
 Samozřejmě proteče  ale tento filtr se mi u fíka nikdy neosvědčil. špatně ním ten benzín protéká nevim proč asi kvůli špatnému tlaku.Ale na jawě 638 už mi funguje bez problémů
Datum: 29. prosince 2010 11:18
 Zdarec draci, mám pár dotazů. Šel by do rámu z 555 dát motor z 21? Nebastlím, ale krosku sem tak už dostal. Potom jestli tam vejde karbec - kolínko z J 2917 psb, jestli je kolínko stejně velké jako u J 2914 hz. Je to tam natěsno s kostrou. A poslední, jak udělat to obrácený řazení jako u Jawy 555? stačí tam dát místo toho šroubu hřídel jak je to u 555? Díky moc draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 21:04
 jo jde to jen musis provrtat díry na uchycení motoru na tech uchytech... 21 mela prumer 8mm, u 555 to bylo jen 6mm
Datum: 29. prosince 2010 21:04
 stepan: nemá je to to samý
Datum: 29. prosince 2010 19:56
Jméno: Michal
IP: uživatel8367
 všechno pude když se chce??? hošanku
Datum: 29. prosince 2010 18:44
 555 má myslím menší průměr úchytů do rámu...
Datum: 29. prosince 2010 14:43
 Ok díky, moc jsi mi pomohl. Já jen abych nekoupil motor a potom ho tam nenarval.
Datum: 29. prosince 2010 14:38
 a to řazení.stačí do víka našroubovat šroub s čepem jak to mají pařezy a dat na to pařezáckou řadičku
Datum: 29. prosince 2010 11:16
 Všechno tam pasuje motory jdou vpohodě vyměnit. Pařez má rám uplně stejný jako jawa 21 až na jinačí zadní vidlici a nějaké přivařené uchyty plechů atd....
Datum: 29. prosince 2010 11:15
Jméno: d
IP: uživatel10446
 zdar, mám dotaz, stavím si krosku z pionýra, chci si tam dát tu opačnou řadičku jako je u jawy 555, jak to tam je udelaný, radicku drží šroub víka motoru, nebo jak to je udelany aby se mohla pohybovat a zaroven viko bylo utazene? a jeste nevite kde bych sehnal drapak na pionyra za slusnou cenu?? diky moc za rady, piste co nejvice..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 16:56
 no a drapák mám já... i s ráfkem.. jestli chceš tak napiš na maila... kdybys chtěl mám i 19ku drapák na předek, ale ten je bez ráfku.
Datum: 29. prosince 2010 16:56
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Novou neseženeš, možná jenom ten šroub...lebo urob si sám...
Datum: 29. prosince 2010 14:32
Jméno: d
IP: uživatel10446
 dík, takže je asi nejlepší použít řadičku z pařeza i s tím šroubem co..? nevis kde bych ji sehnal? tady ji nemaj na fichtlkramku..
Datum: 29. prosince 2010 12:15
 a sorry za to tvrdé ý ve slově víko
Datum: 29. prosince 2010 11:13
 Musíš mít ten pařezácký šroub toho výka... To výko je utažený a z toho šroubu trčí jště takový čep,na který nasuneš řadičku ale musí to byr řadička z pařeza... žádná věda v tom neni
Datum: 29. prosince 2010 11:13
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 16:26
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 řekl bych že je jedno jestli je to 20 nebo 30W, píše tam že je to univerzální a je na zkušenosti každého soudruha jak ji zvládne zapojit...
Datum: 29. prosince 2010 16:26
 Zdravím mam dotaz ma nekdo vyzkousenej karbec z pionyra 20 na babette 210 ? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2010 22:43
Jméno: franta
IP: uživatel10884
 jo mam lepe to potahne v kopci a lepe se to startuje ale musis upravit kolinko. a nastav jehlu na prvni zařez zhora
Datum: 30. prosince 2010 22:43
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Babeta 210 je ta dvourychlostní? Babety přiznám se moc neznám  Já to dával kámošovi do dvourychlostní bababety. Jelo to  Nevím jak jezdí normální babeta, takže Ti neřeknu jestli to jelo jak má, nám to jelo odhadem tak 30, taková mrtvola, ale taky tam bylo rozlazený vše co šlo.....Každopádně tak něják to s tím jede  Jen musíš dát mezi kolínko a karbec nějákej mezikus, ono to jinak nepasuje...
Datum: 29. prosince 2010 15:01
Jméno: bengoro
IP: uživatel7151
 ano jedeto asi 90km/h stim karbecem
Datum: 29. prosince 2010 14:11
 Hoj.Prosím Vás kolik je tak cca. kusů v ČR Jawy 50 Golden Sport USA , Canada ? Děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 14:40
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 já znám akorát goldeny jablka  a tohle sem na vlastní voči, musim přiznat ještě neviděl. a je jistě spustu dalších fechtlů který stojej za zmínku například nějakej vývoz....
Datum: 31. prosince 2010 14:40
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Zas z toho nedelejte kdovico... Je jich pomerne dost. A lepsi kdyz se s tim ejzdi, nez aby to hnilo nekde v muzeu nebo nedejboze pod kralikarnou...
Datum: 31. prosince 2010 14:26
 Block: daj niaké fotky  rád by som na to podival  ,,mozes poslat i na majl
Datum: 31. prosince 2010 13:11
 aha..díky moc ... mám ho totiž v orig.stavu. Aj te držák baterky tam mám.Chci ho prodat.tak díky
Datum: 31. prosince 2010 12:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no Hlmut
Datum: 29. prosince 2010 23:38
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 http://jawamania.info/Files/moto/228917/IMG_1245.JPG tady ej videt kousek toho drzaku baterky.
Datum: 29. prosince 2010 22:54
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Mam ho... Jezdim s nim zavody seriaku.
Datum: 29. prosince 2010 22:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no ja som sa tak u nás s tým často nestretávam :/ ešte som ho nevidel na živo chcel by som vidieť ten držiak baterky a tú parabolu
Datum: 29. prosince 2010 10:55
 ale v peknom povodnom stave je naozaj rarita
Datum: 29. prosince 2010 9:57
 tak aspon 500ks  az taká rarita to nieje, bezne to predávali v Tuzexe,
Datum: 29. prosince 2010 9:56
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja som sa na inzercii stetol len z jednýmaj to dosť daleko odo mňa aby som ho kúpil
Datum: 28. prosince 2010 23:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 síce som so slovenska ale typujem to tak do 10 kusov fakt je to vzácne
Datum: 28. prosince 2010 23:30
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau mam dotaz mate nějaký návod nebo odkaz jak se dají vyrobit ty žebra na pio co se dávají na válec kvuli lepšímu chlazení nebo jestli se to dá koupit?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 22:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vystříhej si je z hliníkovýho plechu a nech si je navařit
Datum: 29. prosince 2010 22:29
 nazdar draci poradte mi nejakej odkaz kde muzu sehnat uplne novou elektriku na fichtla jede mi to jen na 2 draty a uz to chci dat kompletne do kupy a chyby mi ta elektrika dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 8:53
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 nemáš doma pár káblíků z nějakého auta? Jestli máš tak elektriku si uděláš sám v pohodě podle nějakého schéma
Datum: 31. prosince 2010 8:53
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 http://www.motoelektro.cz/parez.htm
Datum: 29. prosince 2010 7:25
Jméno: rzhs
IP: uživatel10900
 http://www.motokramek.cz/elektroinstalace-jawa-pionyr-stadion-perak-kyvacka/
Datum: 28. prosince 2010 22:40
Jméno: kraky
IP: uživatel5842
 Zdar, mněl bych dotaz jak ůčin(n)ě vyčistit nádrž ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 11:37
 fakt aby ste se nepo**ali....člověk spěchá..je rád že to napsal tak nějak "normálně" a vy ste tady jak ve škole a řešite pravpisko..
Datum: 29. prosince 2010 11:37
Jméno: kraky
IP: uživatel5842
 hele a nebude problem ze mi tam zustane kapicka vody a pak mi nepojede fichtl......a mam to po ty kombinaci s kyselinou niacim vyplachnout ?
Datum: 29. prosince 2010 11:00
 neee asi gladiator
Datum: 29. prosince 2010 10:24
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Tak jadyjator ma pobavil po ranu. nemels na mysli radiátor? Ale jinac ma pravdu, kys citronova je nejlepsi
Datum: 29. prosince 2010 10:15
 kyselina citrónová..+ horká voda..nádrž zabalit do hadru aby nevychladla..a dat k jadyjatoru na 24 hodin...obcas zamichat...nebo maticky..+naftu,benzin to je jedno...a hrkat a hrkat a hrkat
Datum: 28. prosince 2010 22:29
 CUS HOŠI,, zrovna sem dostal k vanocům jawu 21 a chci ji trochu zlepšit vykon a zvuk , víte co ne abyste byli slišet před holkama ,ale to ted je jedno ,,, chi ce zeptat jak mužu zvýšit zvuk aniž bych musel uříznou vyfuk  a hlavně výkon,, a chci se jeste zeptat co prodávate Přímej Filtr 32/45° RMS zvyšuje výkon ? předem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 13:11
Jméno: standa
IP: uživatel10921
 slícováním kanálů a opravením hrubých "nedostatků z výroby" klidně 4 koně dostaneš...jsou blbě vyrobené válce a naopak perfektní válce,jsou blbý kartery a perfektní kartery,jsou hlavy s malým a velkým spalovákem...některý válce jsou krátký,je třeba je vypodložit....koleno sání má navíc jeden rantlik,kterej se dá opravit...v origo motoru je toho začarovanýho hafo....jen to najít....na Hikone se vybodni,na RMS se vybodni.......jediný co to dělá,tak že to hejká....
Datum: 01. ledna 2011 13:11
  slícováním kanálu opravdu 4 koně nenaženeš maximálně při vybrusu se dostaneš na 3.6 a Hikon je na p**u!....samozřejmě když kanaly upraviš ale musiš vědět jak a ten hikon to samý...
Datum: 30. prosince 2010 19:39
Jméno: Jan
IP: uživatel9449
 trochu výkonu získáš tím, že necháš vylícovat kanálky ve válcu, mám to tak na jawe 20 a ještě sekundrání kolečko 13z a musím říct že má tak 4 - 4,5 koně, protože fakt i v kopcích pod míma 100 kq váhou jede krásně, ještě kdybych tomu dal vyfuk HIKONE tak povalí jak cip
Datum: 30. prosince 2010 18:39
Jméno: Roman Otradovský
IP: uživatel10908
 no mě ani nefunguje nakopávacka,, takže vdycky reknu holce ches svist ? tak mě nejdřív rozlač
Datum: 29. prosince 2010 21:44
 jj tak tak...kdyby mi holka řekla ať mam chodit pěšky to by se asi něco dozvěděla...
Datum: 29. prosince 2010 20:10
 Přesně,když přijede týpek s aprilií 125,hondou cbr,... a pákrat zaburnuje tak už chcou všechny svézt
Datum: 29. prosince 2010 19:49
Jméno: pepa
IP: uživatel10889
 na fichtla se balí holki jen když ho nastříkaš naružovo..podle kamošek z face....jinak bez vejfuku to netáhne..... bez filtru take ne ..teda pokud nejsou ucpane.......trochu pomuže snížit hlavu..a udelat brzdy...ono je blby jezdit bez nich porad jen na2..a když už budeš mít dole hlavu nechej za 500 udelat vybrus jen pozor nekdo dela vybrus za 500 s pístem a nekdo za 500 s pístem a krouškama..... podívej se po netu jak se to ma sestavit a víc už z fichta bez toho aniž bys do nej narval majlant nedostaneš.....
Datum: 29. prosince 2010 19:39
 u zvyšování výkonu bych začal GO motoru ptom nějakou upravu od Stejskyho,nafoukat kola, namazat řetěz,seřídit brzdy aby nepřibrždovali.Zvuk-u origo vyfuku bych nějak hluk nezvyšoval-díry,kuchání a pod. pokaždé tím znížíš výkon-teda pokud neni total ucpanej karbonem.... pokud chceš aby to řvalo a jseš připravenej na stížnosti sousedů tak rezonanční vyfuk bez tlumiče ten dělá slušnej rachot
Datum: 29. prosince 2010 18:38
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Když tam nebude dávat opičárny a bude to vypadat jako dobře zachovalá sériovka tak se najde možná pár holek, který si toho všimnou.Znám takový.Pak jsou ale taky **** co Ti řeknou ať chodíš radši pěšky...Jinak k tomu bejt slyšet...Mne se povedlo v jednu ráno ve městě urvat vejfuk z očka, tak sem ho hodil na revma plechy a metal sem to domu bez něj, to byl rachot  Nebo když sem měl novej vejfuk, a špatně držel, pořád vypadával z kolena ale držel jen na objímce, docela prdel když sem stál na semaforech a tůristi si zacpávali uši  Jinak fichtl řve dost sám o sobě, myslím že nemá smysl mu ještě přidávat volume
Datum: 29. prosince 2010 15:13
 Na fichtla moc holek nezbalíš
Datum: 29. prosince 2010 12:49
 a zvuk zvyš tak..ze do doutníhovýho výfuku...vyvrtej pár dírek
Datum: 28. prosince 2010 22:31
Datum: 28. prosince 2010 22:30
 zdarec, měl bych jednu (asi blbou) otázku. Maj nějakej vliv ...sjetý... spojkový lamely u mustafa na startování? Když ho roztlačim tak chytne hned ale když je studenější nebo uplně studenej a chci ho nakopnout tak ho nakopnu tak na pětadvacátej pokus a jen v určitý poloze pístu (v určitý kompresi), předtim normálně startoval. Mam novou svíčku N15C od Brisku předstih a odtrh seřízenej. Vrčí to fajnově. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2010 19:52
 díky moc mám už ten šroubek přitaženej uplně, takže koupim nový lamely a vyměnim to. Myslíte teda že by to potom mohlo startovat líp? Jestli s tim máte někdo zkušenosti tak napište. Mustafa mám už druhý rok a když sem ho dostal tak sem tam akorát nalil novej převodovej olej Varal PP80 proto se obávám že ty lamely budou asi eště origo protože má najeto necelejch 9tisíc a je to origo stav s papírama.
Datum: 30. prosince 2010 19:52
Jméno: Fogi
IP: uživatel10901
 máš sjete lamely..Zkus poštelovat jto jeste poštelovat tim šroubkem a jak ani to nepomuže, tak repas spojky
Datum: 29. prosince 2010 14:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 trochu.. pokud při roztlačování ani na chvilku neproklouzne, je spojka v pohodě.. tvuj problém je spíš zničenej startovací segment, kdyby prokluzovala spojka, tak páka zabírá už od začátku, ale budeš cejtit jak s odporem klouže a neotočí motorem..
Datum: 28. prosince 2010 22:46
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Tak po delsim slibovani majitelum CZ 175 sem se dokopal k oskenovani owners workshop manualu http://www.uloz.to/7146416/workshop-zip za velikost se omlouvam ale je to kvuli rozliseni, pokud by to nekdo chtel dal sirit na strankach je mi to jedno ale asi si to musite prekopat na nejakou snesitelnejsi velikost
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 20:56
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 21:50
Jméno: kuba
IP: uživatel5395
 Pokud ho chces na valec s prefukem skrz pist? Tak tenhle pist by mel mit zamek tam kde zrovna prebiha pres ten 3k takze bys ho musel prezamkovat. kdyztak se koukni na stejskyho web do diskuze zrovna se tam neco podobnyho resi
Datum: 01. ledna 2011 21:50
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Tento píst mám a zámek je v sacím kanálu L kovej a zevnitř z boku pístu jsou vzpěry a potom takový kuličky (nejspíš zbytku od odlívání- pokud se teda nepletu )
pro tříkanál si myslím, je použitelný ...
Datum: 29. prosince 2010 10:56
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ten píst jsem neviděl ale tipuju že bokem nebude
Datum: 28. prosince 2010 22:12
Jméno: rzhs
IP: uživatel10900
 potřebuju aby ten zamek byl trochu bokem...
Datum: 28. prosince 2010 22:01
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 záleží co je to za válec, tipuju, že 3 přefuk je zkrz píst, tam záleží jak vysoko potřebuješ mít pístní kroužek
Datum: 28. prosince 2010 21:48
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 cus vim ze to sem nepatri ale jentak pro zajimavost jezdi z vas nekdo na BMX? a skace?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 21:31
Jméno: Fogi
IP: uživatel10901
 http://www.youtube.com/watch?v=ELLX5fU88Sg&feature=related
Datum: 28. prosince 2010 21:31
 kolo mi nevadí ale ty diry mezi skokem a dopadem....
Datum: 28. prosince 2010 21:22
Jméno: Fogi
IP: uživatel10901
 Ja jezdim na koloběžce  Freestyle
Datum: 28. prosince 2010 21:21
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 tam je nahovno ze se musi stat a ze to neni velky to kolo
Datum: 28. prosince 2010 20:59
Datum: 28. prosince 2010 20:06
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
Datum: 28. prosince 2010 19:45
 Dřív, teď už na tom jenom dojíždim do hospody
Datum: 28. prosince 2010 19:37
 Čus, prosímvás chci lakovat nádrž na babettu 210, dnes jsem si koupil plnič, základ, a vrchní.. ve spreji, nemám možnost kompresoru, a chci se zeptat jestli to bude stačit ? a jestli mám dát i bezbarvý lak nebo je to zbytečný ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 21:25
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Ok... díky
Datum: 28. prosince 2010 21:25
Jméno: pepa
IP: uživatel6963
 nedávej ho muže se začít loupat .....patří jen na metlu na akrylu se to par klukum udelalo.....stačí leštenka
Datum: 28. prosince 2010 21:05
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 10:51
Datum: 29. prosince 2010 10:51
Datum: 29. prosince 2010 10:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 28. prosince 2010 22:21
Datum: 28. prosince 2010 13:33
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 23:06
  jo jezdilo mi to dobre ale po delsi jizde to delalo pazvuky  proto jsem to sndal
Datum: 28. prosince 2010 23:06
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 JAWA_Cezetak : Hale ta Babetta nené moje, je kámoše a nikdy nedělal GO motoru ani nesundaval píst ani válec, a dnes když to rozebral tak se divil proč je šipka nahoru, ale prý to jezdilo dobře  tak nevím
Datum: 28. prosince 2010 16:52
 zdá se mi to nebo míš píst obráceně?  ......
Datum: 28. prosince 2010 16:07
 Jo, nultej...to X značí toleranci díry pro pístní čep...
Datum: 28. prosince 2010 13:13
 tohle mi prijde spis jako C X a to bych videl jako tolerancni tridu C bez vybrusu
Datum: 28. prosince 2010 13:07
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Čus, prosím vás jak poznám jakej píst do svý babetty 210 když nevím jestli měl ten válec výbrus nebo tak ? jak se to dá poznat ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 17:18
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 no minimálně ten píst musí bejt kulatej jako ten válec....... né dělám si prdel. nejlepší to je změřit šuplérou a podle toho koupit píst s nějakou vůlí. o pár dotazů níž to řešíš nějak jinak né. jak to teda je? přiznej barvu.
Datum: 28. prosince 2010 17:18
 Čus kluci mám doma pincka (novější typ ze 76 typ 220) Mám takový problém kdzž ho nastartuju tak navolnoběh běží normalně i jde za plynem jak ďas ale dám tam kvalt chci se rozjet a začne se jakoby dusit pak ho ale rozjezdím na 1 a2 táhne jak ďas ale zařadím 3 a nemá vubec sílu ani si neudrží rychlost z 2. VŮBEC NEVÍM CO STÍM MÁM DĚLAT. Dík za rady THOMAS.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 16:14
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 jestli to chápu správně tak ti to vlastně vůbec nejede co? příčin může bejt hafo. ale nejdůležitější je správně nastavený zapalování (přdstih, odtrh) a taky karburátor (hladina v plovákový komoře, jehla na druhej zářez)
čistej vzduchovej filtr, taky těsnost celýho karbece atd. v první řadě bych šel po vejfuku, jestli neni totálně zacpanej (kdyžtak vypálit, vyčistit) pak bych šel po zapalování a karbecu. jestli se ti to přehřejvá a po chvilce vadne
výkon - jdi po vejfuku. jinak jak píše péro - bádej, bádej a pak napiš co se stalo.
Datum: 28. prosince 2010 16:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus vyčistit karburátor a seřid si zapalování a potom napiš dál
Datum: 28. prosince 2010 13:01
|



|