Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Zdar hoši šel by vyleštit motor na fechtlovi. Jemným smirkem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 17:25
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Zkusím ten silichrom. To bude nejlepší volba
Datum: 04. ledna 2011 17:25
 skoušel jsem to,vypadá to dobře ale je to práce na týden  dělám to tak že na filcový kotouč na vrtačce dám silichrom a leštím a leštím a pořád potírám a je to jak zrcadlo
Datum: 01. ledna 2011 22:34
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jo deto jak pise denzilesk, ale jeden dekl tak 8 hodin zhruba zalezi jak hodne si vyhrajes a musis ty smirky porad namacet do vody pribrouseni pokud to neudelas udela se sem tam hluboka rejha. Na konec to musis nak vylestit nejlepe hadrovym ci filcovym kotoucem a maznout ho lestici pastou nebo tou nejjemnejsi brusnou musis oskouset a uvidis, jde oto za jak dlouho to zase zmatni, ja jsem to skusil striknout bezbarvym lakem tak uvidim
Datum: 01. ledna 2011 22:24
 Musis to postupne smirkem o hrubosti bla bla bla az treba 1500 a pak kotoucema ve vrtacce + pasty na lesteni
Datum: 01. ledna 2011 21:32
 Jestli by sis dal práci,sehnal 200,400,800,1200 a ve finale 2000 hrubost a každým drhnul dvě hodiny tak možná jo,ale taky aby se neudělala díra
Datum: 01. ledna 2011 20:41
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 mysliš si že smirek je na leště ní  ???????
Datum: 01. ledna 2011 20:38
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 23:21
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja som to raz videl necelé a fakt sa mi to páčilo asi si to stiahnem a ešte k tomu videu  do tej motorky osadzujú motor asi z 638 ale potom tam má motor z 634 keď sa na nej vozí  zanedbateľná chyba ktorá ale neujde znalému oku
Datum: 01. ledna 2011 23:21
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 kraviny
Datum: 01. ledna 2011 22:19
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 čau draci myslíte že mi na fchtlovi znedne výkon vějířová hlava stočená klika na 901 mm a 8 výbrusů ve válci karbec dell orto nový koleno výfuku a laděnej výfuk ????dyštak o kolik
Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 14:09
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel10957
 jj pomůže ti to , já sem s podobnými úpravami upaloval velice slušně po rovině 85 se sériovou klikou , normal hlava snížená 8 býbrus 19 mm karbec a výfuk rezonanční a 90 z kopečka se 14 zubem je to dobrý ale jen pokud umíš seřizovat karbce !
Datum: 08. ledna 2011 14:09
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 asi tak, jen bych oporoval, karbec 19 + snížená hlava je i v serii slušně ponat, ale na stejskyho to nemá...
Datum: 03. ledna 2011 12:11
Jméno: standa
IP: uživatel10931
 nejakou RS bych taky zmáknul doma na koleně vypilovat.....prototyp už mam......
Datum: 02. ledna 2011 21:13
 ...a nebo je tu Woby ten taky upravuje válce.
Datum: 01. ledna 2011 23:06
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 stejsky upravuje pouze válce a zalaží jakou úpravu si vybereš všechno najdeš na stránkách v nabídce pak zaleží jestli to maš croos nebo normal pionýra na cesty
Datum: 01. ledna 2011 22:17
Datum: 01. ledna 2011 22:02
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 a na kolik vyjde takoná cestovní sada od stejskyho?? a upravil by mi jen samotnej válec když všechno ostatní už mám ??
Datum: 01. ledna 2011 21:56
 V tvým případě-klika -0 koně,válec-0,5 koně,karbec-0,neodladěnej vejfuk- -1 kůń
Datum: 01. ledna 2011 20:18
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ahoj pokud chceš začít s úpravou motoru tak aby ti pionýr docela slušně jel tak je potřeba (je to lepší) udělat generálku motoru,pak bych si nechal udělat stejskyho sadu,a taky mu poslat na upravu hlavu válce,potom bych zvolil karburátor dell orto 21,nějaký kvalitní filtr žadné šunty za 100 ale třeba za 500 dneska už se dají koupit velmi kvalitní filtr ,výfuk nejlépe s upraveným hikonem to jede dobře,pka bych začal s laděním a tím bys mohl zvýšit výkon hodně dobře  je to trošku dražší záležitost ale stojí to zato! jinak potom mazat kvalitním olejem a dobrým benzínem to jsem napsal aspon čast toho jak upravit pio jinak stastrný nový rok
Datum: 01. ledna 2011 19:36
 Jel jsem na kámošovém pincku který si myslel že dkyž sinechá stočit kliku na 90 tak to poletí jako drak jenže jelo mu to ještě hůř  Pak si nechal udělat cestovní sadu válce od stejskyho a najednou mrtvola ožila a letí mu to něcokolem 90
Datum: 01. ledna 2011 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel10925
 Klika 90mm nemá u seriového motoru/válce význam o karburátoru s větším průměrem platí skoro to samé...... něco naladit by si tam mohl,to záleží čistě na tobě....pokud zvolíš nevhodný koleno karburátoru a nevhodně zvolíš rozměry výfuku tak se taky mužeš dostat na výkon nižší než má seriovka.... nech si k tomu dell ortu a ladenymu vyfuku udělat upravenej válec a pak má význam vše a výkon muže jít rapidně nahoru....
Datum: 01. ledna 2011 17:10
 Čus, prosím vás chci se zeptat na lakování, já dělám Babettu 210, vše mám obrroušený až na plech, a dávám plnič pak základ a potom vrchní, je to tak dobře ? Dnes jsem se dozvěděl že mám nejdříve dát základ pak plnič a potom vrchní ? jak by to bylo nejlepší ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 18:54
Datum: 01. ledna 2011 18:54
Jméno: ondra
IP: uživatel10922
 V podstate muzes,ale meni se tzv. hustota plnice a jakoby se naredi a pak se spatne chyta barva-dela ,,pomeranc,,.
Datum: 01. ledna 2011 18:47
 ondra: Proč by se plnič neměl brousit pod vodou?
Datum: 01. ledna 2011 18:41
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Onda : Prosímtě máš ICQ ? moje 569150380
Datum: 01. ledna 2011 17:58
Jméno: ondra
IP: uživatel10922
 Vrstvu zakldau nedavej. Odmasti,vykituj,pak prebrus,plnic,prebrus lehce popripadne dodelej co vylezloa barva. A pod vodou nic nebrus !!!
Datum: 01. ledna 2011 17:48
 Hale takže když dám vrstvu základu, zakituju nerovnosti, přebrousím pod vodou, pak plnič zase přebrousím do hladka a nakonec vrchní barva. Bude to ok.. ? a díky všem za rady
Datum: 01. ledna 2011 17:42
Jméno: Ondra
IP: uživatel10922
 Jeste sem zapomel rict, ze nez das plnic, tak si vykytuj takovy ty obcasny tupky, prohlubne atd. Proste abys to mel na oko pekne hladky. Hlavne nech kit dobre zaschnout a nezapomen na tvrdidlo do kitu !
Datum: 01. ledna 2011 16:45
Jméno: ondra
IP: uživatel10922
 No jak chces. Ja to delam leta a nikdy bych nedal zaklad barvu,pak plnic a pak znova barvu. To je kravina. Ta zakladni barva ti bude delat bordel. Ale jak chces-tvoje vec.
Ja davam plnic (samozrejme dil musi byt dobre obrousenej),lehce plnic obrousim pekne do hladka brusnou houbickou,vsechny ruzky atd. , nesmis to nikde moc probrousit, hlavne to pekne vidis pod tim plnicem kde mas jeste nedostatky,to vsechno ti vyleze a pak dej barvu. S tou zakladni barvou pod plnicem bys tam mel zbytecne moc velkou vrstvu barvy a delalo by ti to bordel. Tak snad jsem ti pomoh. Jinak kdybys potreboval nejaky brusny papiry ci tak tak dej vedet.
Datum: 01. ledna 2011 16:42
 tak tak...já ani základovku nepoužívam...pod plnič dávam stříkací tmel...nebo taky plnič rovnou na kov...
Datum: 01. ledna 2011 16:39
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Ok.. díky, takže Základ, Plnič, a vrchní barva
Datum: 01. ledna 2011 16:31
 plnič až těsně pod lak...
Datum: 01. ledna 2011 15:31
 Ten základ pod plnič se dává proto, aby když brousíš plnič aby si se někde neprobrousil až na plech.
Datum: 01. ledna 2011 14:44
 cau,hlavne to odmasti a zbav to prachu,dej plnic,pak barvu hned. pak mi posli fotku s vysledkem. ok ?
Datum: 01. ledna 2011 14:37
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 čau draci, potreboval bych nutne pomoct, nedávno jsem našel nějakej obchod na netu, kde prodáváli uplně nový kartery na 21 cca za 900, nevite nekdo ten shop kde bych je mohl najit, nemuzu to najit ani za prase.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel10925
 Pokud někdo udělá odlejvací formu,tak nevidím důvod proč neprodávat hrubý odlitek a ten at si kazdy necha opracovat....pak mužeme být na ceně třeba 500/ks .......ale strojní opracování tě následně vyjde třeba na několik tisíc.....pro seriový motor to nemá význam....
Datum: 01. ledna 2011 21:01
 Netroufam si odhadnout...ale přecijen je to dost složitej odlitek s vysokejma nárokama na přesnost...musí se svrtávat otvory pro ložiska, upravovat těsnící plochy atd atd...navíc aby se to nějak zaplatilo, tak by se muselo vyrobit mnoho kusů...při dnešních cenách si myslím že by jsme se dostali na poměrně vysokou částku...
Datum: 01. ledna 2011 20:10
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 ok ,ale na jakou cenu to tak vydíš ty?
Datum: 01. ledna 2011 19:59
 Fikus: Pozor! Mluvim o ceně nových výrobků, né o ceně skladových zásob z výroby!
Datum: 01. ledna 2011 19:48
Jméno: Fikus
IP: uživatel3522
 kolecko nevím jakou cenu si představuješ ,ale před pár lety děda koupil nové kartery za 1120 Kč a to mi příjde jako rozumná cena....
Datum: 01. ledna 2011 19:34
 Myslim že konečná cena by byla i tak moc vysoká na to, aby se to dobře prodávalo...
Datum: 01. ledna 2011 19:22
 Kolecko: mylsim ze kdyby se dali dokupy vsichni co chteji novy kartery, bylo by to mnozstvi ktere by uz slo udelat za mozna rozumnou cenu ovsem jistej si nejsem jen tak premejslim..
Datum: 01. ledna 2011 19:11
 Ani si nechci představovat cenu novovýroby karterů...
Datum: 01. ledna 2011 18:47
 Bylo by to dobré protože většina motorů má kartery všemožně rozpitvané,promačkané od stojánku,všude rýhy atd... Nejde to sice moc vidět ale aspon pro dobrý pocit
Datum: 01. ledna 2011 18:17
 ja si myslim ze kdyby byl velkej zajem, sesa by mozna vedel o nejaky firme kde by to odlili a naslede opracovali. ale muselo by se zavazne asi prihlasit dost lidi aby se to vyplatilo. a pripadne udelat o par kusu vic sesovi do skladu, i tak by tam dlouho nevydrzeli.
Datum: 01. ledna 2011 17:34
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Já též  třeba se jednou začnou vyrábět
Datum: 01. ledna 2011 17:09
 Mět to nědo prodávat...koupil bych je taky
Datum: 01. ledna 2011 17:06
 škoda,nebylo by to špatný nové kartery
Datum: 01. ledna 2011 17:02
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 http://mopedy.com/Images/nahledy/pionyr/P001.jpg ,ale to už nějakejch let nemá na skladě....
Datum: 01. ledna 2011 16:55
 Čau, měl bych na vám docela důležité dotazy. Nedávno mi bylo 15 a tak uvažuju o koupi pionýra s TP. V 16 si udělám ŘP tak bych chtěl mít doma už motorku s papírama. No a můj dotaz zní: 1.Můžu na sebe napsat v 15ti motorku? 2.Kolik stojí přepis. 3.Jak to vlastně když na sebe přepíšu motorku tak musim na STK i když má stále platnou? Děkuji moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 17:45
 Pojistka mě stojí u ČPP 70 Kč/rok, a evidenčka stala myslim 150,- Kč
Datum: 01. ledna 2011 17:45
 OK diky moc. A kolik tak stojí pojistka a evidenčka?
Datum: 01. ledna 2011 17:41
 Budeš k tomu potřebovat jednoho rodiče kterej s tebou pujde na úřad a do pojišťovny. A až budeš dělat evidenčku tak ji hlavně nech napsat na sebe jinak ti motorku na tebe nepřepíšou, když jsem přepisoval čz tak to na sebe nechal napsat táta a pak sme tam museli jet znovu
Datum: 01. ledna 2011 14:32
Jméno: Šefčík
IP: uživatel10717
 A evidenční kontrola, to jsou ta čísla motoru a rámu, může se ti stát, jako mě, že motorka nemá štítek, ale úřední číslo např. 2/3 - 5412, to je taky v poho, je-li čitelné.
Datum: 01. ledna 2011 13:40
Jméno: sefcik.jan
IP: uživatel10717
 Můžeš to na sebe napsat se souhlasem rodiče, ten s tebou musí jít na registr, v TP budeš jen ty, rodič už ne, čili dle TP je to tvoje, no v zelený kartě budeš nejspíš taky jen ty, já to tak mám, rodič ale musí podepsat smlouvu o pojistce. A taky doporučuji do kupní smlouvy přidat i podpis zákonného zástupce. Žádný problém v tom není, přepisoval jsem Jawu 50 na jaře 2010, je to brnkačka, jen aby seděly čísla, byl majitel skutečně majitel  a měla nejlépe STK i před koupí tak na rok na dva.
Datum: 01. ledna 2011 13:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a na STK ti udělají jen evidenční kontrolu -zkontrolujou ti jestli sedí výrobní číslo motorky s papírama
Datum: 01. ledna 2011 12:07
Jméno: franta
IP: uživatel10884
 čau napsat mužeš pouze že jsi vlastnik a ne provozovatel a v 15 nemužeš byt pojistitel přepis stoji 500kč
Datum: 01. ledna 2011 11:43
 Tak draci první etapa extremnich novinek je hotova,,,, http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/pionyr_mustang_dily_jawa druha bude za 10 dni,, treti za 30 dni,,a pak kdo rekne ze chce novinky tak dostane ban,,ted uz jich je tam nasipanych 350 ks novinek,, ja musim padit nebo me rafika prethne na pulnoc,, tak vse nej draci  a bacha na ty petardy,, uz jsem videl dost jednorukych
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 18:11
 Ne vpohodě já jsem tušil že tam bude asi o nulu navíc ale radši jsem se chtěl ujistit protože budu to co nevidět kupovat
Datum: 01. ledna 2011 18:11
 Seso přijď pls na email. Dík
Datum: 01. ledna 2011 16:16
 ty vol,,, tak se mi pripletla jedna nula,, snad se svet nezbori,,dik za upozorneni draku,, jiz opraveno
Datum: 01. ledna 2011 16:13
 boocher: je jasne že to je překlep.. za ty prachy máš celou motorku
Datum: 01. ledna 2011 15:55
 Paráda přesně to co potřebuji  hned jak budou peníze udělám nákup. Jen se chci zeptat na něco. mám pochroumaný zadní kryt na 638čce a nějak nemůžu rozdejchat cenu toho nového http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3428.html to je vážně tak drahé a nebo to je překlep? Díky
Datum: 01. ledna 2011 13:41
 to je jasná věc,,to je proty co svou káru nechají na několik let na špalkách a jdou jezdit na PIO,,a pak prijdou ke svemu milackovy a ouhle,, ona sama paseka  to je spis pro dilnu,, lebo je zima a sama chavet putuje z dvorku do tepla
Datum: 01. ledna 2011 7:39
Datum: 01. ledna 2011 2:23
 TAK DRACI VSE NEJ,, A DO NOVEHO ROKU TU EXTRA NOVINKY http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/pionyr_mustang_dily_jawa jeste dnes par kusu do pulnoci prihodim,,, pak az za 10 dni jeste neco prihodim ale kompletni novinky budou hotove az v unoru strasne toho je na ceste a tak az v unoru uvidite celkove novinky,, nechtet pockejte s objednavanim,, lebo v unoru vam toho muze utec docela hodne,,, JEN SORAC ALE ROMAN BUDE AZ ASI ZA 10 DNI,, JSME NA 10 STANE A PORAD TO NEMA KONCE
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 20:21
 No jo no. Já jsem si říkal, že je jedno kdy to přijde, protože se do mojeho fichtla pustim až zas na jaře tak jsem to objednal dneska no. A taky přeju všem drakům hodně štěstí a ať všem jezdí jejich motorky.
Datum: 31. prosince 2010 20:21
 Tak tak všechno nejlepší a hlavně zdraví SESO. 10 stran to už je úctihodné dílo
Datum: 31. prosince 2010 20:15
 Vsetko najlepsie aj tebe Seso
Datum: 31. prosince 2010 20:11
 jsem si rikal ktery drak muze na sivlvestra posilat objednavku ,, ze si nedate pokoj i na silvestra
Datum: 31. prosince 2010 20:04
Datum: 31. prosince 2010 19:56
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Zdarec mám problém dneska jsem složil motor jawa 21 a z ničeho nic se mě netočí kolečko s nábojem 23z. Jinak když nakopávám tak píst krásně chody a měnil jsem pouzdra převodovky otevřené a uzavřené dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 22:25
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Kličem se to točí,ale rukou fubec
Datum: 01. ledna 2011 22:25
 caue20: odkdy? od te doby co "pist chody v motoru"
Datum: 01. ledna 2011 17:40
Datum: 01. ledna 2011 16:20
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 to je vykvet umejvat loziska v jaru a vode  , kdyz uz si ten motor mel napul tak si mel loziska vymenit a ne je v mrazu mejt ve vode
Datum: 01. ledna 2011 14:44
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 tos udělal špatně s tou vodou. Vem si klíč a zkus potáčet se sekundárním kolečkem
Datum: 31. prosince 2010 20:51
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 me to asi přimrzlo kdyz je v garaži -15
Datum: 31. prosince 2010 20:14
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 No tak jar a voda to nevím, aspoň technickej nebo normál benál, popř nafta a pak ty ložiska naplnit vazelinou, ale voda...tak to ne...!
Datum: 31. prosince 2010 20:10
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 To ne já sem důkladně všechny ložiska u mýval v jaru a ve vodě a i kolečka a řadící automat?a všechny ložiska se točily.
Datum: 31. prosince 2010 19:21
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 nemáš zadřené ložisko co v něm je to kolečko s nábojem?
Datum: 31. prosince 2010 19:13
Jméno: akon
IP: uživatel10792
 poradte, mám jawu 555 předstih seřízený i odtrh rovněž.jiskru háže ale na kladívkách je jiskra jen občas,nejde roztlačit,ani nakopnout benzín teče. co stím co kondík?,nebo cívka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 20:36
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 to bude spiš tym předstihem každy pionýr ti bere jiný předstíh skus dát jine hodny ty a uvidíš
Datum: 01. ledna 2011 20:36
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 tak kopat ho to muze aj ked je slaba inducka ale nemusi jet,jiskru moze tez svicka hadzat ale ve valci nemusi,takze nezalezi natem ci to kope bo ne.
Datum: 31. prosince 2010 22:09
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Spíš stč do faje prst, jesli kope je to v pořádku, jestli brní tak je špatný kondík nebo ti probíjí kladívko  Skus to štuchat na dva bez plynu nebo na čtvrtinku a jestli to začne blafat tak je to špatně dotékajícím benálem
Datum: 31. prosince 2010 21:32
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 inducka alebo svicka , pertinax, kondik,musis skusat my ti dotoho nevidime
Datum: 31. prosince 2010 21:24
Jméno: akon
IP: uživatel10792
 spíš by mě zajímalo,kdy je špatný kondík nebo tak něco ,peřízení předstihu a odthu je podle tabulek, to vím že mám dobře,chyba bude někde jinde,nvm ale kde
Datum: 31. prosince 2010 20:55
 u 555 je předstih 3mm!!
Datum: 31. prosince 2010 19:50
Jméno: akon
IP: uživatel10792
 jiskru na svíci to háže celkem i velkou, ale nechce chytit,max jednou pobrumbla a už nic
Datum: 31. prosince 2010 19:17
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Polož si svíčku na válec a zkus jiskru, popř. jiný odtrh na svíci nebo ji skusit nahřát...
Datum: 31. prosince 2010 18:47
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 Tak se přidávám k těm,kteří přejí do nového roku 2011 štěstí a zdraví,a taky si přeju levnej benzín  a levnej olej
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 16:58
Jméno: Monty
IP: uživatel10924
 No tak já asi před měsícem bral kanystr 10l specialu.Litr za 3Kč
Ale teď už ho skoro nikde nemaj ten special.Možná ještě na Papoilu
Datum: 01. ledna 2011 16:58
 tobě též
Datum: 31. prosince 2010 18:12
 tobě též, já naštěstí natankoval 20l na podzim natural 95 za cca 31,-
Datum: 31. prosince 2010 16:53
 Tobě taky  jen tak pro info: já už jezdím na klasický natural 95 za 34.80
Datum: 31. prosince 2010 16:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 napodobne  ale s tým benzínom a olejom to u nás ružovo nevyzerá
Datum: 31. prosince 2010 16:26
 zdarec dracim ma cz 175_487 a na karburatoru ma 2 sroubky a pod nima je pruzinka nevite k cemu slouzi dik za opoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 16:11
 nato abi sa pri sestelovani smesi alebo volnobehu srubek sam nepovolil alebo nedotahel,cim sa ti to rozladi.
Datum: 31. prosince 2010 16:11
 Tak jsem byl na Ještědu 31. 12. a přijeli jen dva fichtlaři snad z Brodu, já mám motorku rozebranou, tak jsem jel lanovkou. Je tada škoda, že nikdo další ani z Liberce nedorazil. Jinak jen asi 20 čtyřkolek a jedna kroska.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 20:29
Jméno: mustang1971
IP: uživatel10919
 No,ja se omlouvam ale všechny pionýry mam v původním stavu a nemam vyteplenou dílnu takže by to bylo až do jara celý mokrý a potom by to rezlo jinak bych určitě jel no.A to bydlim kousek pod ještědem
Datum: 31. prosince 2010 20:29
Jméno: franta
IP: uživatel10884
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 20:16
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Spatne pochopil zakon nebo jen oblbuje, nic sem nenasel zadnou zmenu
Datum: 31. prosince 2010 20:16
 No, ale do roku 2000 tak to se vztahuje i na Pionýra  ???! - Nechápu, podle všech to platná legislativa neumožňuje!
Datum: 31. prosince 2010 16:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Nema, mel sem ji... snad jen jednu sem videl na inzerci s 45km/H a to bylo urcite podplaceny
Datum: 31. prosince 2010 15:24
 nemá náhodou dandy 50 zapsanou rychlost 45km/h ???
Datum: 31. prosince 2010 15:23
Jméno: franta
IP: uživatel10884
 aha tak to je to same jak s fikem A1 diky
Datum: 31. prosince 2010 14:00
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Ne na dandynu je potreba ridicak A1... kvuli vetsi konstrukcni rychlosti... Pokud neni nejakej novej zakon
Datum: 31. prosince 2010 13:43
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel9958
 Ano,stačí AM.Majitele tohoto motocyklu totiž dobře znám
Datum: 31. prosince 2010 13:42
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Čus, prosím vás mám jenom dotaz. Teď lakuju zadní blatník, a dal jsem dvě vrsty plniče a základu, a teď jsem koukal a zapoměl jsem zakitovat jeden ďůlek, a chci se zeptat jestli to můžu teď zakitovat ? když už mám dvě vrstvy plniče a základu, jestli tam ten kit bude dobře držet? díky a všem všechno nejlepší do nového roku 2011, hodně najetých kilometrůů
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 13:21
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 díky, a vše nejlepší a šťastný nový rok
Datum: 31. prosince 2010 13:21
 nesloupne se to
Datum: 31. prosince 2010 13:02
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 jj, to vím, jen jsem se zeptat jestli můžu dát kit na 2vrsty plniče a základu jestli to bude držet. a nesloupne se to. pak dám znovu plnič. díky
Datum: 31. prosince 2010 13:00
 ano, ale je lepší to potom vzít ještě jednou vrstvou plniče, aby se to skovalo dobře
Datum: 31. prosince 2010 12:51
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 18:12
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele ten chlápek to není schopen dovézt a já nemám možnost dovozu 350kiláků..
Datum: 31. prosince 2010 18:12
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 jo díky za přání! A co ta jawka 175/356 ta s těma plamenama?
Datum: 31. prosince 2010 16:53
 já to taky rozeslal ale nejsem si jistej účinkem,ale mám i jméno a telefon chlapa co to vymyslel ale to jsem radši sem nedával...nevím jak je to s autorskyma právama...
Datum: 31. prosince 2010 16:50
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 shrek: hej to je dobrý du rozesílat
Datum: 31. prosince 2010 16:40
 děkuji Vám všem přeji to samé  PS: toto mi nedávno přišlo na email,je na tom něco pravdy?
Předejte tuto zprávu vašim přátelům, a to kvůli vedení inteligentní války proti naftovým společnostem.
Říká se, že cena benzínu brzy překročí 1,50 Euro za litr. Chcete, aby se cena snížila? Musíme společně a solidárně reagovat!
Někdo přišel na geniální myšlenku, a to mnohem více smysluplnější než byla ta - nekupovat benzín v určitý den v dubnu nebo květnu. Naftové společnosti se této myšlence velmi dobře zasmáli, protože věděli, že když nebudeme kupovat benzín, ublížíme si tím jen sami sobě.
Avšak následující nabídka se může ukázat jako velice účinná, pokud bychom ji všichni striktně dodrželi!
Dejte si čas s přečtením této zprávy až do konce a spojte se s námi.
Naftové společnosti nám vnucují myšlenku, že jejich ceny jsou pro nás velmi výhodné. Ale vy si myslíte, že výhodné je kupovat benzín za 58,9 centů za litr.
A to my také!
Musíme jim tedy společně ukázat, že jsme to my kupující a ne oni prodávající, kdo bude regulovat ceny nafty na trhu, protože vzhledem ke každodennímu zvýšení cen benzínu musíme reagovat jako spotřebitelé!
Můžeme mít skutečný vliv na trh s benzínem, pokud tuto akci povedeme všichni společně ve válce proti těmto cenám.
Takže tady je návrh: Nekupme ani kapku benzínu u dvou nejdůležitějších naftových společností (ve skutečnosti je to stejně pouze jedna) SHELL a ESSO.
Pokud oni neprodají benzín, budou muset snížit jeho cenu. Pokud oni sníží ceny, ostatní společnosti je budou muset následovat.
Aby to mělo skutečný vliv, musíme získat spolupráci miliónů klientů SHELLu a ESSA. Dodržením tohoto nám dává možnost toho dosáhnout.
Tato zpráva byla zaslána přibližně třiceti osobám. Jestliže každý z nich to pošle zhruba deseti dalším (30x10 = 300), a tito udělají to samé (300x10 = 3000) atd., tuto zprávu může obdržet více než 30 000 000 spotřebitelů.
Všechno, co musíte udělat, je to, poslat tuto zprávu deseti lidem a požádat je,aby udělali totéž. A samozřejmě nezapomeňte bojkotovat SHELL a ESSO !
Toť vše, pokud si myslíte, že můžeme společně vyprovokovat cenu benzínu, pošlete tuto zprávu všem vašim známým. Zkusme to, Češi si vždy dokáží poradit, nejsme tupci jako američani, nemáme co ztratit !
Datum: 31. prosince 2010 16:26
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel9958
 Dík za přání,benzín by zlevnit mohl
Datum: 31. prosince 2010 12:39
Jméno: psicho69
IP: uživatel5566
 zdarec,chci se vás na neco zeptat je to spíš pro zkušenější,jak se nastavuje směs ?(čz 180/487,nebo 175/477) jako já vím že se to má nastavit tak aby moto dobře ale, i dobřé táhlo ale ja to furt nemužu poznat pro mě to furt dobře jede a táhne
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 11:35
 obecně to dělam tak, že jehlu na třetí, volnoběžnou směs o 1 otáčku zpátky a volnoběh podle potřeby...na tohle nastavení mam vždycky krásně cihlovou svíčku...a to jak u 477 tak u 180...
Datum: 31. prosince 2010 11:35
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Ahoj všeci. Potřebuju poradit z čeho by se daly vyrobit vypínací tyčky do spojky na pincka. Je to typ 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 19:56
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 právěže já jsem byl v jedné mototechně co mám nejblíž a tam je neměli a stále nemají.
Datum: 01. ledna 2011 19:56
Jméno: standa
IP: uživatel10921
 Cokoliv tvrdýho....některý šrouby jsou dobrý,ale nesmí to bejt máslo(těžko radit jak poznat šroub co není máslo),štefty jsou blbé.....bacha,roxor i po uprave povrchu je mekkej.....cesta nejmenšího odporu je jít do mototechny a za pár korun koupit tyčky nové.....
Datum: 01. ledna 2011 14:48
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 To by nešlo to jsou 6-ky v průměru
Datum: 01. ledna 2011 13:07
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 napadlo mě třeba ze šteftů co jsou na pinckovi. Šlo by to?
Datum: 31. prosince 2010 19:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 sežen si dlouhý inbusový šrouby M5 jezdím s tím už rok a není problém
Datum: 31. prosince 2010 13:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 vrták v nouzi budiž, hlavně ne hřebíky a podobný másla nebo se ti roznejtujou konce.. přivezl jsem jednou takovýho šrotovýho mustanga, kterej měl roznejtovanej hřebík v pravym víku a než jsem to dostal ven, tak to byl celkem porod...
Datum: 31. prosince 2010 11:31
 ja sem v nutnem pripade pouzil vrtak,a spojka jak lusk
Datum: 31. prosince 2010 11:23
 z kulatiny průměru 5mm
Datum: 31. prosince 2010 11:21
Jméno: franta
IP: uživatel10884
 tak si je kup na fichtlkramku jinak tam skus dat hrřebik
Datum: 31. prosince 2010 10:39
Jméno: karel
IP: uživatel10917
 Čus koupil jsem jawu 250 typ 353 ale bez baterky a chci se zeptat čím jí nahradit abych jí mohl zkusit nakopnout a něco nezničil všem předem dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 17:02
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Ondragam ®: tak ta chodí pěkně...  a to je zdroj nějakej laboratorní ze školy ne?  ae dobrý, jinak já to startuju přes tři plochý baterky paraelně zapojený a pak to hned odpojím...a ani to při volnoběhu nezdechá a když to zdechnu tak to ještě po pár minutách jde dobře roztlačit...
Datum: 31. prosince 2010 17:02
Datum: 31. prosince 2010 1:09
 Furt nějaký provizorium(já vím, že ode mě to sedí  ), jestli na tom budeš chtít jezdit, stejně si ji musíš koupit. Jde to taky přes zdroj, já na to mám speciálně takovou zelenou krabici.
Datum: 31. prosince 2010 1:07
 2 ty velky plochy baterky..pokud ti ifunguje dobijeni,tak je hned odpoj,jinak se ti nafouknou
Datum: 31. prosince 2010 0:28
Jméno: jawa 20
IP: uživatel10906
 čau draci na jawě 20 mam uplně zrezlou nádrž(zevnitř) a nemohu sehnat matky ani nějakej štěrk jak to mam vyčistit???
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 21:25
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 no snad doma najdes aspon nějaků flašku. Rozbí ju a naházej do ní ty střepy. Střepy su ostre tak by to mnelo jit lip než štěrkem nebo matkama.
Datum: 31. prosince 2010 21:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 děláš si srandu že ted nemůžeš nikde sehnat štěrk?  já se podívám a na silnici je takovýho štěrku že bych si mohl udělat v pokoji zámkovou dlažbu...
Datum: 31. prosince 2010 13:18
 Nádrže řešim tak, že je důkladně odmastim, pak odrezim kyselinou citronovou, vypláchnu a vyleju dvousložkovou barvou...je to sice trochu dražší řešení, ale je to bezproblémové a vydrží to...nemam čas furt čistit kohout nebo trysky...a palivovej filtr tam taky dávat nebudu...
Datum: 30. prosince 2010 23:46
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Mne to v nádrži po dně už pěkně plavalo, tak sem vylil do petky benzín, odmontoval kohout a prolil sem to jen vodou. Pak sem nechtěně zapálil výpary. Skocičil sem v nemocnici, ale když sem tam pak nalil benzín tak bylo čisto.  Nezapomeň vyčistit kohout a dej tam palivovej filtr - nedám na něj dopustit, letos sem ho tam dal a za celou sezonu sem nečistil trysky, předtím sem je musel čistit každou chvíli. Jen to pak rychle od tý vody vysuš, ať to nerezne ještě víc. Asi to není nejlepší řešení, ale já to čistil letos v únoru, takže skoro rok a do teď s tím nemám sebemenší problém.Je teda fakt, že já tam nikdy nemám benzín dlouho, v létě tam není dýl jak 3 dny a v zimě dýl jak měsíc.
Datum: 30. prosince 2010 23:41
 Nejlepší je to vyčistit 10% roztokem kyseliny citrónové, takže si zajdi do drogerie a kup si 0,5kg kys. citónové v prášku, doma to nasyp do asi 5 litrů co nejvíc horké vody a pak to nalej do nádrže, zabal do hader a dej na topení, aby voda byla co nejdéle teplá a nech to tak přes noc, na druhý den nádrž vylej, vypláchni vodou a vysuš (např. vysavačem vháněj do nádrže vzduch nebo můžeš použít horkovzdušnou pistoli). Dále pokud budeš chtít, tak nádrž můžeš vylít dvousložkovou epoxidovou barvou, která je odolná vůči benzínu
Datum: 30. prosince 2010 23:25
|



|