Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fermez
IP: uživatel1226
 co stim, kdyz me brzdej malo brzdy? napriklad u 175/450. Oblozeni jsem dal novy a vnitrek vycistil hadrem a odrbal smirkem trochu, celisti jsou sedli a stejne to brzdi malo mam problem hodit smejra!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 20:27
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ok naprosto chápu, díky. Myslel jsem si ze to bude tahle poloho
Datum: 04. ledna 2011 20:27
 ondragam: Jasný no...já to popisoval obecně aby to šlo použít na všech strojích a i na předních brzdách
Datum: 03. ledna 2011 20:44
 Neboli když šlápneš na pedál brzdy, tak musí klíč zadní brzdy mířit přímo kolmo k zemi.
Datum: 03. ledna 2011 20:39
 Musíš to na tom tisícihranu mít posazené tak, že když se ti pakny opřou o buben(prostě když to začne brzdit), tak musí lanko s pákou brzdového klíče svírat pravej úhel...v téhle poloze na to budeš totiž působit největší silou, a největší síla se přenese na pakny...
Datum: 03. ledna 2011 20:10
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 kdyz to tvrdis tak to ozkousim, skousim si to prectavit, napadame asi jak to je rek bych ze mas pravdu
Datum: 03. ledna 2011 20:06
 opakuju: Pohrát si s polohou páky bezdového klíče vůči brzdovému klíči...to má na účinnost zásadní vliv
Datum: 03. ledna 2011 19:37
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 lanko jsem mazal to chodi lehce, s vracenim brzdy nemam problem, nechapu ze u neceho to brzdi nadherne a uneceho hrozne, oblozeni jsem tam daval novy este origo
Datum: 03. ledna 2011 19:29
 když ti blbě brzději brzdy tak je to tim že to buď ještě není sednuté nebo že to neumíš seštelovat...musíš si pohrát s polohou páky brzdového klíče vůči brzdovému klíči...to má na brždění zásadní vliv...a pak samozřejmě naštelovat lanko, namazat aby si snížil odpory, a musí to brzdit...
Datum: 03. ledna 2011 18:32
Datum: 03. ledna 2011 18:21
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 pritahni packu na bubnu jako bys brzdil a utahni lanko co to da
Datum: 03. ledna 2011 17:53
 Zdravím, 1. Zkoušel jste někdo praktikovat ten návod na zvýšení brzdného účinku upilováním plochy obložení http://davy.jawajizda.cz/technika/brzdy/brzdy.html ? Stojí to za to? 2. Jen pro ujištěnou, živý uhlík je ten nekostřenej? 3. Když se přebuzuje dynamo, tak se zapojí baterka opačně, zapne se zapalování a pomačká se regulátor. Takhle jsem to praktikoval, ale dospěl jsem jen k tomu, že motorka nešlape na polohu jízda na dynamo a nedobíjí. Tudíž se asi odpojuje jeden uhlík, ale kterej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 22:09
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nebo ten neživej prostě vytáhnout z šachty a nenat ho ležet na tělese dynama, když se k ní připojenej drátem.. na těch pár vteřin kdy budeš držet kotvu regleru to přeci stačí podržet v ruce..
Datum: 03. ledna 2011 22:09
 Takže stačí jen jeden libovolný uhlík nadzvednout a podložit papírkem, aby se nedotýkal rotoru a bude to dobré?
Datum: 03. ledna 2011 20:42
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 1. zkoušel sem to na číze, nejsem si jistej o kolik to brzdí líp, ale určitě ne hůř, 2. ano, 3. nezáleží na tom kterej odpojíš, jde jen o přerušení obvodu přes rotor... a mam pocit že zapalování se zapínat nemusí, stačí připojit baterku polaritou jak ji chceš používat, vytáhnout jeden uhlík a přitáhnout kotvu spínače, aby šel z baterky proud do budícího vinutí statoru...
Datum: 03. ledna 2011 19:51

potřeboval bych se zeptat jestli nemáte nějakej fígl na dělání zlatejch linek na plechařině. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 20:12
 No já to taky budu dělat a ten airbrush, myslím půjde, ale chce to šablonu, no ve fabrice to snad dělali štětcem, to asi ne  ?
Datum: 04. ledna 2011 20:12
 pokud by jsi to chtel zkusit doma, tak si na to vem uchostoury
Datum: 03. ledna 2011 20:52
 Pokud to s tou motorkou myslíš vážně tak jedině ručně linkované, jako to bylo z fabriky...
Datum: 03. ledna 2011 18:56
Jméno: dachl21
IP: uživatel10473
 nejlepsi sou nalepovaci...dam je mam na fiku, delal sem celyho fika 1 hodinu, a paráááda
Datum: 03. ledna 2011 18:51
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Sam se airbrush ucim ale tim to podle me neudelas tak ostry, leda pres sablony, a tunu lepenky, a co s tim pak? to si muzes udelat doma normalni pistoli, ty nalepovaci je nejlepsi reseni
Datum: 03. ledna 2011 16:43
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 ještě mě napadl ten airbrush, ale cena tam bude jinde... snad známej by to udělal rozumně...
Datum: 03. ledna 2011 16:16
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 taky se na to chystám, ale nalepovací se mě moc nechce dávat. moje švagrová je malířka, tak sem se jí ptal jesi by mě to namalovala..a prej že to sice bude opruz, ale né nic neřešitelnýho
asi to chce maximální soustředění a zručnost se štětcem.
Datum: 03. ledna 2011 16:05
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Kup si ty nalepovaci a prelakuj bezbavym lakem nebo si to nech udelat od profesionala, doma to neudelas tak jako oni, je nato specialni stetec a hooodne pevny nervy
Datum: 03. ledna 2011 15:55
Jméno: Petr
IP: uživatel9772
 Zdarec draci potřebuju radu chci dát na fichtla jazýčkové sání kdo už jste to dával kde jste ho sehnali a jaké s tím máte zkušenosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 16:43
 mám novou nepoužitou pouze rozbalenou klapku z motokrámku....kdž tak mi napiš na maila
Datum: 03. ledna 2011 16:43
Jméno: deny
IP: uživatel3937
 v mototechne to maji hodne to blbne..
Datum: 03. ledna 2011 13:34
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj mám otázku co dělám špatně obrousil sem nádrž na čz 175 až na plech kromně chromových boků ty sem zalepil tam kde barva držela dobře kdyš jsem brousil tak tam sem ji nechal a neobrousil až na plech pořádně jsem to ometl schým hadrem a nastříka 2 vrstvy plniče co je ve spreji no a při broušení se mi ukázaly takové jakoby bublinky no a bud to vybrousím až na plech nebo tam sou ty bublinky pořád tak sem to vybrousil až na plech znova plnič a aty zasrané bublinky jsou tam pořád co mám dělat ?? dík za každou radu asi to duchnu z kopca sou s tím furt nervy
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2011 9:53
Jméno: jean
IP: uživatel10945
 Prepáčte,že som použil výraz riedidlo a nie čistič, napr. takýto:http://www.mobihel.sk/vyrobky/cistiace_prostriedky/01-01
Datum: 05. ledna 2011 9:53
Jméno: Frankíček ....ááá
IP: uživatel10930
 technickej benzin = dobra blbost.... odmastovat necim co obsahuje ropne latky....... lih = blbost.... a jak nekdo pise SPECIALNIM REDIDLEM tak to je taky dobra kokotina........ ale vhodnej je treba perchlór.... nebo dalsi sracky ktery teda stojej 1000kc/litr......
Datum: 04. ledna 2011 21:08
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 dík moc
Datum: 04. ledna 2011 17:30
Jméno: jean
IP: uživatel10938
 Pardon. Veľa zdaru!
Datum: 04. ledna 2011 15:07
Jméno: jean
IP: uživatel10938
 Sú to zostatky silikonového oleja, ide to odmastiť len špeciálnym riedidlom-kúpiš ho tam, kde sa predávajú autolaky, alebo si rozdrv kriedu, zmiešaj s acetonom a s touto kašou odmastňuj nádrž. vela zadru.
Datum: 04. ledna 2011 15:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 technickým benzínem
Datum: 03. ledna 2011 17:29
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 tk s čím to mám teda odmastit tím lihem ?
Datum: 03. ledna 2011 17:26
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://www.colorlak.cz/katalog/podle-abecedy/p-r-pomocne-pripravky/r7003-a nerikam ze je nejlepsi ale necim podobnym
Datum: 03. ledna 2011 9:37
 Cus Frank..... tak s cim?
Datum: 02. ledna 2011 22:40
Jméno: Frank
IP: uživatel10930
 pro blba Fela... odmastovat redidlem jo ? si asi upad...
Datum: 02. ledna 2011 22:30
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Vlhkost, a určitě jsi to blbě odmastil, vem líh, ředidlo, něco a pořádně to odmasti, jak si to uděláš tak to takový potom budeš mít....
Datum: 02. ledna 2011 21:56
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 a nebo trocha vlhkosti ať už se tam dostala jakoliv
Datum: 02. ledna 2011 21:34
 Je to blbě odmaštěné
Datum: 02. ledna 2011 21:22
Jméno: jáááááááá
IP: uživatel9268
 zdravím,mám takovej blbej dotaz.Co je u pionýra kříž?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 13:39
Datum: 09. ledna 2011 13:39
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
Datum: 02. ledna 2011 21:48
 To je takový ten bazmek co se šroubuje pod motor,je na tom přidělaná stojan,tlumič výfuku a pokud jde o jawu 21 tak se do toho šroubují stupačky. U dvacítky jsout y stupačky napevno
Datum: 02. ledna 2011 20:32
Jméno: santa
IP: uživatel10072
 cau draci chci se zptat kolik stoji vypalovanej lak na jawa 21 pionyr a kolik stoji kdyz si necham pochromovat kola dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 14:31
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Tak to teda já když jsem si nechal asi před rokem dělat komplet stadiona s22 tak pískování+lakování komaxit +byli ještě tak hodní a navařil mi urvaný držáček náhonu tacho na blatník a celé to stálo 1380kč
Datum: 03. ledna 2011 14:31
 neni to běžná cena, je to předražené
Datum: 02. ledna 2011 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já bych tomu i věřil...u nás v plynárnách pískoujou a chtěj 1000,- / hodinu a ještě to potlučou brokama...a pak u nás dělá jeden soukromník pískem a ten chce 200/hodinu ,podle mě 1 500 za opískovaní celýho pionýra je asi běžná cena
Datum: 02. ledna 2011 21:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 kec to neni, tohle mi fakt napsali... tak si spíš řikám že se porozhlídnu po jiný lakovně...
Datum: 02. ledna 2011 21:31
 tak tak, 1500 je hrozně předražené...
Datum: 02. ledna 2011 21:25
Jméno: standa
IP: uživatel10931
 1500 za pískování je kec!! nechával jsem fichtla opískovat celýho kromě pár detailů a stálo to 350,-
Datum: 02. ledna 2011 21:07
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 tak to pak jo no....
Datum: 02. ledna 2011 20:21
Jméno: santa
IP: uživatel10072
 pro dwein: ja mam bratra ja sem dostal jawa pionyr o dedy a on si kupuje a rozmysli se mezi simsonem a fichtlem a ja nemohu za to ze mame stejne IP
Datum: 02. ledna 2011 20:11
 Já měl pincka uplně kompletního za 1500 a pískování bylo v ceně
Datum: 02. ledna 2011 19:45
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 tý jo, takovejch dotazů od jedné ip...... aby ses v tom potom vyznal santo, jokere nebo jokeji ???
Datum: 02. ledna 2011 19:45
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 kolecko: nj, pomalejší o prohledávání mailu
Datum: 02. ledna 2011 19:30
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli vypalovanym lakem myslíš komaxit, tak sem se na to nedávno ptal v místní lakovně. Dostal jsem odpověď, že pískování cca 1500, pokud by barva nešla opískovat, tak odlakování cca 2000 a poté komaxit cca 1700. Všechny ceny bez DPH. Vzhledem k tomu že jsem se ptal na 20 a ty máš 21, tak by mohla být cena o něco nižší..
Datum: 02. ledna 2011 19:29
 Vypalovaný lak? Pokud myslíš komaxit, tak myslím že 1000-1500kč za komplet fichtla, plus pískování. Jinak kola se moc nechromují, levnější je koupit repliky ráfků.
Datum: 02. ledna 2011 19:25
 dobrý den chtěl jsem kde byse dala v okoli Frýdek-Místek repasovat klika na Jawa 250, popřípadě na kolik by to vyšlo.děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 20:13
Jméno: kubajz
IP: uživatel10513
 jsemz Janovic
Datum: 03. ledna 2011 20:13
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 odkud jsi přesně?
Datum: 02. ledna 2011 19:41
Jméno: Petr
IP: uživatel5239
 Ahoj, chtel bych se zeptat, zda nekdo nevi, jaky zavit je na matici, kterou je dotazene magneto na Stadionkovi S11? Je to metricky zavit? Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 19:08
Jméno: Petr
IP: uživatel5239
 diky diky, to me uz taky, uz temer rok delam dukladnou GO. Komplet vse co se da sehnat nove, tak nove  cervena karminova. Bude to luxus. tak hodne stesti 
A pristi rok snad zapocnu 250sportku a Oktavku 1962
Datum: 02. ledna 2011 19:08
 Neni za co, a ať ti moped slouží, mě to už bude doufam na jaře taky jezdit...
Datum: 02. ledna 2011 19:02
Jméno: Petr
IP: uživatel5239
 diky moc za pomoc!
Datum: 02. ledna 2011 18:59
 Přesně tak, stoupání je 1
Datum: 02. ledna 2011 18:57
Jméno: Petr
IP: uživatel5239
 jo, ted sem pochopil ze to nejspis myslis uz cele tu jednicku  takze stoupani 1?
Datum: 02. ledna 2011 18:45
Jméno: Petr
IP: uživatel5239
 A nahodou to stoupani presne nevis? At sezenu to spravne a nevy*urvim ten zavit  mockrat diky
Datum: 02. ledna 2011 18:44
 je to jemnej metrickej závit, označení matky je M8x1...
Datum: 02. ledna 2011 18:39
 Zdar, Na mém Pincku mi rezne rám zevnitř, ale až tak že když s tím rámem třeba zatřepu tak mi z toho padají kusy rzi,nevíte čím tu rez zastavit?Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 20:44
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jo... jako u aut dutiny... vystříkat to rezistýnem a je pokoj
Datum: 02. ledna 2011 20:44
 prolejt odrezovačem, nechat vyschnout, případně to trochu vyfoukat kompresorem (počítám že to máš kompletně rozebrané), potom do pistole na dutiny nalejt resistin a tim to vystříkat...
Datum: 02. ledna 2011 19:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 v prvé řadě bych se pokusil vylejt všechnu vodu která reznutí způsobuje a zamezil tomu aby se tam znovu dostávala..
Datum: 02. ledna 2011 19:08
 u aut se normálně stříkají dutiny, zkusil bych to vystříkat olejem a nechat odkapat
Datum: 02. ledna 2011 18:17
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 20:01
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdar, myslím, že je to RAL 5021 - teda mělo by to být něco mezi zelenou a modrou...já sem to tím stříkal a bylo to k nepoznání...stejné jak když vyleštíš ten starej nástřik
Datum: 02. ledna 2011 20:01
Jméno: Ivi
IP: uživatel5979
 Ahoj Draci,prosím vás,
jakého rozměru ráfku, duše, pláště, nyplu a špice na Jawa 555? Pořád se v tom nějak ztrácím.
Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 21:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2817.html ráfek viz odkaz,pláště 2,50 x 16 ( duše taky ) špice 148xM3 a nyply M3 (na těch prvvních kusech 555 byly špice a nyply M2 , ale ty už se dnes těžko schání.
Datum: 02. ledna 2011 21:34
Jméno: jiří
IP: uživatel1834
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 17:25
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ten levnější je dostačující
Datum: 02. ledna 2011 17:25
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Protože na jedno je ten tlumič sání...
Datum: 02. ledna 2011 16:43
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 čau draci, nemá někdo z vás nějaké technické náčrty úprav válců na pionýra, je mi jedno jestli na závody nebob do krosu, hlavně aby tam byly rozměry a a bych nemusel měnit karbec. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 21:11
Jméno: standa
IP: uživatel10931
 pokud nechceš měnit karbec,tak si udělej ten 4K,ale nedělej ty přídavný přefuky a výfuk udělej jen 28.5mm od horni hrany valce......
Datum: 02. ledna 2011 21:11
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Já vím, našel jsem si výkresy na netu, jen se ptám, jestli to někdo nemáte a s tim co máte jestli nemáte zkušenosti...
Datum: 02. ledna 2011 20:34
Jméno: herrbode
IP: uživatel10882
 když nebudeš línej tak si to na netu najdeš něco je na jawa-50.cz tam už si to dohledej..jinak nepočítej že ti někdo dá výkresy....
Datum: 02. ledna 2011 20:07
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jo jednu úpravu bych měl  - vem válec, zanes ho někam na výbrus, zajeď si to na kvalitní olej a máš pokoj !
Datum: 02. ledna 2011 20:05
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Myslím vložek válců... dík
Datum: 02. ledna 2011 15:25
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 čau prosim vás jak se jmenuje ta hra jak se tam jezdí na fichtlovi atd. ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 20:26
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 díky moc
Datum: 04. ledna 2011 20:26
 Jo Flashpoint je výborná hra, je tam i V3S, škodovky i RTOčko mam pocit že tam je.
Datum: 03. ledna 2011 20:02
 Operace Flashpoint: Resistance.. tam je jawa v základu, má to i takovej zvuk klasickej  A fichtla jsem si tam stahoval z netu, ale už ho nemužu nikde najit
Datum: 03. ledna 2011 18:09
 jo to sem si chtěl tyky stáhnou ale nic moc tak jsem si stáhl jen žigula škodovku atd
Datum: 03. ledna 2011 14:50
 5 a jede to 160
Datum: 02. ledna 2011 20:37
 kolik má kvaltů?
Datum: 02. ledna 2011 19:53
 v GTA mám mustanga aj jawu 640 a nic moc  neni to vůbec pěkně zpracované. motor tam je zelený,červený všebarevný ale šedý ne
Datum: 02. ledna 2011 19:47
 Hale a nepleteš si to s hrou Czech Racer, tam se jezdí se škodovkama.
Datum: 02. ledna 2011 19:47
 po menších upravách se dá dat mustang to GTA SA...mě se to nepodařilo....
Datum: 02. ledna 2011 18:53
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 prej jo jednou už je to dyl to tady někdo psal na fichtlkramek to si pamatuju ale ten nazev to už ne
Datum: 02. ledna 2011 18:44
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Ona nějaká existuje??
Datum: 02. ledna 2011 17:11
 custe draci ,mam 21čku a potřebuju seřidit předstih a odtrh, prosim napište mi jak to mam udelat když nemam na to ty měřici plišky, a jake jsou nejlepši míry těch mezer , dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 19:35
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 hmm, pedro tak tys to teda rozštíp čéčé.... 0,16mm ... muhehe
Datum: 23. ledna 2011 19:35
Jméno: Pedro
IP: uživatel11037
 ale zkusil bych radši pánové nastavit 0,16mm protože 1,6mm nemá ani čtvrtka natož cig.papírek
Datum: 23. ledna 2011 17:43
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 no nebudeš to mít jednoduchý člověče.... 1,6mm sou necelý 2mm
Datum: 03. ledna 2011 18:58
 jeste dotaz a tych 1,6 mm je co? je to jako 1 cm a 6mm nebo skoro 2 mm
Datum: 03. ledna 2011 18:50
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nastavit od oka a doladit podle sluchu.. 0,4mm se dá odhadnout (aspoň mě se to daří, měrku taky nemam) a 1,7mm si změříš pravítkem..
Datum: 02. ledna 2011 19:11
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-opravy-poruchy-renovace.html
Datum: 02. ledna 2011 17:28
 Maximální odtrh 0.4mm jsem kdysi dávno dělal tak jsem jsem s petflašky vystřihl 3 pásky,dal je na sebe a tím to měřím... A pak rozevření kladívka těch 1.6mm před horní uvrati to dělám podle cigaretového papírku nebo podle žárovky. Zapojím to tak aby to kladívko fungovalo jako vypinač a v momentě kdy žárovka zhasne tak přeskočí jiskra
Datum: 02. ledna 2011 15:08
 Cus draci, chci se zeptat mam ridicak na Becko a kdyz jsem se ptal komisare na zkouskach jestli se ktomu dava jako driv mala motorka padesatka, tak rekl ze nevi a vytahl na me bibli zakonu do ktereho se mohu mrknout. Tady na foru pisete ze se dava mala motorka ale Am, tak nevim kazdy rika neco jineho, tak prosim poradte!! Jezdite nekdo s Bckem na fikovi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 8:27
 boocher která barjaká padesátka jede i 140?
Datum: 04. února 2011 8:27
Jméno: jiří
IP: uživatel11088
 Bohužel se to už nedává takže jediné na čem můžeš dračit s Béčkem je Bábina
Datum: 03. února 2011 20:20
 Webster--- a dokonca motor co postavil rekord je Minarelli AM6 taky motor má i jawa dendy minarelli
Datum: 02. ledna 2011 22:50
 Diky moc, ale stejne je divny, ze kdyz to teda omezovali - M na Am tak dneska k ridicaku to Am dostanu, ale ty co ho uz mely drive, ke skupine B maj omezenou A1, ale nikoli na Am ale na 50ccm. To my vrta hlavou. Sem kukal k tatovi do ridicaku a myslel jsem teda ze to bude mit omezeny na Am ale opravdu jeto na 50ccm. A jinac ten harmonizacni kod toho omezeni je vyznacen 150.
Datum: 02. ledna 2011 19:48
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 sevcik: viz boocher, dřív namísto Am existovala skupina M , moped do 50ccm bez omezení rychlosti a výkonu, která se rovněž dávala k B (jako dnes Am), takže kdo má řidičák už dlouho a měl kdysi B s M, má teď A1 s omezením do 50ccm, v ŘP je to vyznačené harmonizačním kódem, tuším 50(?)... Takže k dnešnímu B se dává pouze Am... ohledně T nevim..
Datum: 02. ledna 2011 19:18
 No já jsem měl do teď dojem, že B opravňuje k řízení Am a A1 s omezením do 50 ccm, to samé by mělo mít i T, jenže já nevim.
Datum: 02. ledna 2011 18:57
 Jo ten moturek je krasne nadupana vec. Chtel bych vedet coby nato rikala moje jednadvacitka  No tak co seda delat takovy papiry asi nesezenu ale byl bych bral klidne i jiny kdyby byly plne prespsatelny nevite o necem? Jinac si udelam ridicak na A, udelim fikovi znacku a papiry a objedu svet. Kdo pujde semnou co ?
Datum: 02. ledna 2011 16:16
 Matous_KH: Mám 05, 1963 a kdyby jsem našel k ní papíry, které by měly v techničáku 45km/h tak za ně zaplatím zlatem 
Jinak rekord 2 taktu 50ccm je asi 230 km/h, měl by to být tenhle motor: http://img9.imageshack.us/i/turbo2t50ccmbuddfab4.jpg/ takže nějakejch 140 je jak nic
Datum: 02. ledna 2011 15:47
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 140 s padesátkou?Bych takovou chtěl vidět, ale nevyvracím to. Já mám u fichtla 45km/h, je to techničákově 05/ 1963.Takže jedině sehnat ještě takovej techničák jako mam já. V řidičáku nemáš asi zapsaný AM , ale i tak jsi oprávněnej to řídit když máš B.  Já taky mám zapsaný jen A1 a AM mi nezaškrtli.
Datum: 02. ledna 2011 15:36
 a kdyby se to omezilo jen na 11Kw bez ohledu na výkon tak by se nic nezměnilo... blbec by si koupil šestikilo zavřené na 11Kw iv papírech a za rohem by to otevřel na plnou palbu. Vypadá to že se tam těch lidí co to vymýšlejí zastávám ale myslim si že je tot ak a můžeme si za to sami
Datum: 02. ledna 2011 15:15
 Změnili to protože za mladých let našich otců když to bylo od 15ti na padesátku a od 18ti na všechno tak většinou ty padesátky jezdívaly tak 70-80 a větší motorky 120-140 jenže ted jede barjaká padesátka i 140 a to nemluvím o 125kách... Nějak se to omezit muselo ikdyž pro nás jawaře to má asi význam jak hasit požár benzinem
Datum: 02. ledna 2011 15:11
 Diky za reakci, stejne byme jeste zajimalo proc to tahle blbe zmenili kretynci. Vito vite?
Datum: 02. ledna 2011 13:08
 Můžeš motorku, která má max. konstrukční rychlost 45 km/h, na víc zapomeň.
Datum: 02. ledna 2011 12:55
 Ano, ke skupině B dostáváš skupinu Am, tzn mopedy Stadion, Jawetta, Babetta, čínské 50ccm skůtry, a fichtl 550. Ale 555 a vejš maji standartně vyšší konstrukční rychlost, takže je na ně potřeba řidičák A1, tzn s B nemůžeš fichtla...
Datum: 02. ledna 2011 12:50
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 Zdravim vim ze je to hloupa otazka ale chci se zeptat co je lepsi na dojizdeni do skoly jestli simson s51 nebo jawa pionyr ptal sem se kamosu a ti rikaly ze simson je živějši rychlejsi ale zase fichtl se tolik nesere atd tak bych chtel vedet vas nazor
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 15:10
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 2000kc je vyborna cena , osobne se mi este nestalo ze by me na mustangu simson predjel a co se posmessku tyce je pravda ze fichtly sou k tomu vice nachylny  protoze pro nekoho kdo k tomu nema citovou vazbu je to pouha hromada srotu na kolech
Datum: 02. ledna 2011 15:10
 Shlaighter> to já vím, ale dneska jet na silnici bez světel, by se mohlo prodražit.
Datum: 02. ledna 2011 14:18
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 s poruchama je to skoro nastejno zalezi v jakym stavu to je, ja osobne jsem chtel fichtla kuli cene a vyznam se vtom. Simak je mnohem zivejsi. Ja bych vybyral podle toho jak ta trasa vypada jestli kopce tak simaka jestli rovinky mozna fichtla. Doporucuje stejne spis simaka je lim s prevodovanej
Datum: 02. ledna 2011 12:30
 Joker- jen tak pro zajímavost kolik chcete za tu J 500 OHC?
Datum: 02. ledna 2011 11:21
 Do šoly Simsona, páč o něj bych neměl takovej strach, že mu něco udělaj, pak si ještě kup pionýra na normální ježděni. Já jezdil jeden čas do školy na Babettě, jednou mi kámoši ale jen ze srandy, otlačily na jiný místo a povolily svíci, ale chytlo to a chvíli jsem na tom jezdil po dvoře než mi řekli, že jí povolily
Datum: 02. ledna 2011 10:53
 bugs a matous jednoho chytnu,dám mu po čuni a mam klid od všech.vlastní zkušenost
Datum: 02. ledna 2011 8:38
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 sportak21>beterka je třeba jenom na světlo a blinkry
Datum: 02. ledna 2011 8:07
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Má pravdu, fekál je sice fajn, všechno si opravíš cestou, já bych ho neměnil, ale s těma posměvačema to bohužel tak je...Sám to znám, jezdil sem na něm do školy a to byli papírky mezi plechama, zapnutej benzín, ponožky na zrcádku..se nebudeš učit ale jen s nervama koukat z okna...Taky fekála Ti může kdokoliv nastartovat, jak Simál nevím, ale divil bych se kdyby nebyl na klíč.U fekála si jen zamkneš řiditka, ale může Ti to někdo nakopnout a nechat ho brumlat. Letos budu mít papíry na auto, takže nebudu šetřit na benzínu a budu jezdit autem, fichtla bych už u školy nenechal.Jsou to **** třískat je! Já fichtla mám rád, nedám na něj dopustit, je to mazlik, jezdil sem s ním i na chalupu a tak, ale člověk u toho stráví hodiny v garáži a nedá se nechat někde stát...Jako kamarád co to měl tak si stěžoval že se to pořád sralo, ale na tom my fakálisti nejsme jinak, jen jsou levnější díli...jestli to chceš na normální ježdění, s tím že to budeš i někde nechávat, bež asi do Simála..
Datum: 02. ledna 2011 2:30
 Simsona sem nikdy neměl a ani ho nehodlám kupovat, ale asi bych do něj šel radši než do fíka. Znám to z vlastního okolí, fichtly a jejich řidiči jsou terčem posměváčků a různých rádoby vtipálků kteří ti ukradnou VN kabel, vypustí kola, poponesou ti ho a co já vím co ještě vymyslí. Zatímco Simsoňákům se nikdo nesměje a ani jim nic neprovádí. Na dvoře v mé škole většinou stojí pár DTček, pár Simsonů a pár Fíků a hádej čeho si všímají nejvíc.  S tím sraním si myslím že to je +- nastejno, motory jsou jednoduchý, jen u Simáče občas zlobí elektrika, ale myslím že když se udělá pořádně tak musí sloužit spolehlivě. Blinkry jsou taky výhoda stejně jako 4 kvalty.
Datum: 02. ledna 2011 0:34
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10928
 Ano Simson je lepší ale jezdit na fichtlu je životní styl. POUZE JAWA
Datum: 02. ledna 2011 0:31
 To se rozhodni simson je novější, ale jinak si to je podobné a když zkoukneš inzerce, tak za 2000kč je to zajímavý. Ale já se přiklánim k JAWĚ PIONÝR. No uvidíš jiné názory.
Datum: 01. ledna 2011 23:25
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 Tak ja mam jawa 500 ohc na ktere jezdit nemozu ale provedli sme s tatou celkovou rekonstrukci vypada jak nova a tak ji prodavam ale s jawou sem spokojen ja jen ze se mi naskytla nabidka simsona za 2000 s papirama tak nevim co si koupit
Datum: 01. ledna 2011 23:07
 Co čekáš, že se na fichtl pokecu dozviš?  Taky ber v úvahu, že mezi pionýrem a simsonem je věkový rozdíl. Simson je lepší do kopce a potřebuješ baterku, zase nemá lanko na zadní brzdu, ale tyčku a má směrovky, což je na dnešní dobu docela užitečné. Ale já bych bral jen JAWA PIONÝR
Datum: 01. ledna 2011 22:48
 Zdravim vŠechny...měl bych dotaz který se netýká pio, ale věřím že se tu najdou nějací PC experti. Když sem si ztáhnul na uloztu windows 7 ve 2 partech....a kdyz to rozzipuju..nejvetsi soubor ma koncovku mdf a ten mensi mds...je mi jasny ze to musim nejak nahrat na CD ale jakym programem otevrit ten soubor s tou koncovkou? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 17:05
Jméno: dachl21
IP: uživatel10473
 tak dík moc draci  windows sem ted kompletně celej přeinstaloval..vŠe funguje až na zvuk...musím najít někde na internetu ovladače..a ještě sem měl uložený heslo tady na fp..a ted si nemůžu vzpomenout
Datum: 02. ledna 2011 17:05
 Jj.Pak až do doinstaluješ tak dej v BIOSu zas First Boot Device zpátky na "HDD" ať nemusíš zbytečně čekat při zapínání.
Datum: 02. ledna 2011 9:39
 Ano, to je pravda v AMI BIOSu je to pod položkou Boot. Ale nejčastější je ten AWARD.
Datum: 02. ledna 2011 9:33
 Bugs:Ano tak to myslím.Jinak třeba můžeš mít jinej typ BIOSu než AWARD a budeš to mít pod něčim jiným.
Datum: 02. ledna 2011 9:23
 Radíte mu blbosti, přes virtuální mechaniku nemůže instalovat operační systém, to není hra.
Zapni svůj vypalovací program (já používám CDBurnerXP proto uvedu postup u něj), klikneš na možnost Vypálit obraz ISO, vybereš cestu k tomu image souboru s koncovkou .mds a dáš "Vypálit disk".
Nevím jaké máš zkušenosti s instalací operačních systémů, tak ti vypíšu celý postup:
1) Vypálíš si ty Windows 7 na DVD
2) Hned po zapnutí počítače klikej na klávesu DELETE a až se ti zobrazí BIOS tak v něm vyber položku "Advanced BIOS Features" a v ní u položky "First Boot Device" nastav "CDROM", klikni na ESC a vyber položku "Save & Exit Setup" a potvrď napsáním písmena y a stisknutím ENTERu, pak vlož vypálené DVD do mechaniky,
3) Po nějaké chvíli by ti měl naběhnout instalátor ve kterém se už určitě neztratíš.
Jen pozor, pokud máš na disku nějaká data a dáš při instalaci formátovat disk, tak o data přijdeš. Pokud přecházíš z Windows XP tak ten formát určitě doporučuju, proto si vše důležité nahraj buď na jiný disk nebo na net atd...
Doufám, že se dílo podaří. Kdyby něco, tak pište na mail, rád poradím s věcma ohledně PC.
Tak ať vám to dračí, draci!
Datum: 02. ledna 2011 0:18
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Otevři to v Daemon Tools-vytvoř si virtuální mechaniku která funguje jako CD mechanika...jinak já osobně bych Windowsu staženýmu z ulozto.cz moc nevěřil  nejlepší je si ho sehnat na nějakém fóru doporučuji: http://www.warcenter.cz
Datum: 01. ledna 2011 23:25
 Popřípadně zkus Alcohol 120 % ten na takýdle věci používám já.(Kdyby nešel ten demon co radí ostatní)
Datum: 01. ledna 2011 23:03
 Musíš to vypálit jako .ISO obraz aby se to z toho CD mohlo naBOOTovat.Btw.Dávám tak 40 % šanci že ti to ve finále poběží,jestli chceš tak ti pošlu program co kompletně celý XP přetransformuje(vzhledově) na W7.
Datum: 01. ledna 2011 23:02
 Ted na ten program koukám na stahzuj a umí otevŕít jen ten menší soubor mds...ale mdf tam neni..kazdopadne ho ztahnu a pak napisu
Datum: 01. ledna 2011 22:53
 Zdravim prosim o radu malo me brzdi zadni kolo na babette 210 mam new oblozeni nove lanka vsechno 100% odmasteno nevim co stym jako ne ze by to nebrzdilo ale vubec se nechce seknout kolo furt jak kdyby to bylo mastny uz nevim co stym diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 18:57
 nový obložení se musí zajet...
Datum: 02. ledna 2011 18:57
 vsechno uz sem vyzkousel , a lanko uz vic pritahnout nemuzu uz se potom toci tezko kolo !
Datum: 02. ledna 2011 18:18
 zmackni packu na bubnu, a pritahni lanko
Datum: 02. ledna 2011 15:26
Jméno: martin
IP: uživatel10884
 ja mel stejny ptoblem skus to vzit nejemnejši šmrgl trochu to odři hlavne buben brzdilo to ohodne lepe
Datum: 02. ledna 2011 12:08
 diky za rady oblozeni tam chvilu je uz takze by to melo byt sedle no uvidim budu zajizdet a jeste zkontroluju jestli to sedi pocele te plose
Datum: 01. ledna 2011 22:39
 Je to jak napsal Webster, to nový obložení si musí sednout, když jsem na fikovi měnil zadní obložení, tak taky chvíli trvalo než si to sedlo (kolo nešlo zablokovat), po asi měsíci si to sedlo a teď stačí trochu víc přišlápnout brzdu a kolo v momentě stojí. Ještě mě napadá, v jakém stavu jsou bubny? Brzdící plocha už může být nějaká křivá a to má taky velký vliv, takže pokud je buden jakkoli zdeformovaný, tak ho nechat na soustruhu srovnat a po zajetí to musí brzdit jako blázen
Datum: 01. ledna 2011 22:32
 Podle mě se musí trochu obrzdit a pak to půjde. Taky kouknout jestli dosedají celou plochou.
Datum: 01. ledna 2011 21:58
|



|