slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  928  929  930  931  932  933  934  935  936  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
zdravím,chci se zeptat když se dělá výbrus o kolik se ubere z vložky válce,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
aha,dík :-)
 
 
Datum: 07. ledna 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jste normální?vyjetý válec je šišatý a proto se obrábí na průměr a na čisto se honuje.honovačka sama válec nevykulatí
 
 
Datum: 07. ledna 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
já bych to zkusil udelat tutim http://internetshopping.cz/eshop.php?id_eshop=500&action=viewProductInfo&product_id=8819866 myslite ž by to šlo ,díky
 
 
Datum: 07. ledna 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
nesnažim se ušetřit alemam doma prave jeden přidřenej válec tak sem chtel trosku experymentovat :-)
 
 
Datum: 07. ledna 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty se snažíš ušetřit za každou cenu, co? :-D Nic nevymejšlej, vem cca 400kč a odnes to někomu na výbrus...
 
 
Datum: 07. ledna 2011 15:07
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
takže kdybych to chtel dát nekomu at mne to udělá tak nemusím vylisoávat vložku ?
 
 
Datum: 07. ledna 2011 13:16
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
No sice to není sranda, ale dobrý soustružník ví jak válec upnout a přesně vystředit a následně přesně obrobit. Ale je to práce pro profesionála s velmi dobrým vybavením. Doporučil bych ti ale dát válec na výbrus, máš to komplet se vším a bez starostí a navíc to není zas až tak drahé.
 
 
Datum: 07. ledna 2011 12:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Válec na fichtla je relativně souměrný, takže by to až tak házet nemuselo...ale nikdy jsem se do podobnejch věcí nepouštěl, takže s tim ti moc neporadim, ceny výbrusů mi přijdou tak nízké že jsem takové alternativní metody nikdy neřešil...
 
 
Datum: 07. ledna 2011 8:58
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
aha,ale dit tam do soustruhu celej válec když upneš tak bude házet ,nebo né?
 
 
Datum: 07. ledna 2011 5:12
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Dříve jsme to u fichtlů a mopedů dělali, když bylo potřeba rychle udělat výbrus. Vložka se z válce ovšem nevylisovává. Je na to ale nutný dobrý soustruh, který nedělá kužel.
 
 
Datum: 06. ledna 2011 23:49
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
zdravim,sory za debylní dotaz,když tu vlošku vylisuju,tak šlo by to jí nechyt vytočit na soustruju o tech 0.25mm a pak vyleštit ??
 
 
Datum: 06. ledna 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trubko, nám je ale jasné že nebude ubírat milimetr kamenama...
 
 
Datum: 05. ledna 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10947    
Stando kecáš kraviny ty .Dělám v oboru oprav motorů hodně let,takže vím co píšu
 
 
Datum: 05. ledna 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10946    
sám kecáš kraviny.....je mi jasný že to honovačkou nebere z vrtání 38 na vrtání 39....už se tu bavíme o pičovinách
 
 
Datum: 05. ledna 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10947    
blbosti píšete každý.1 ,,výbrus,,jde udělat bez problému,ale 2-3-4 tý bez vývrtu znají jen ,,odborníci,,tady.
 
 
Datum: 05. ledna 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Ano je pravda co řiká míra... ale také je pravda,že jednotlivé výbrusy jsou odstupnovany po ctvrtine milimetru...je jasný,že když máš ve válci půl milimetru hlubokou rejhu,tak to berou rovnou na 4-5.výbrus....
 
 
Datum: 05. ledna 2011 15:32
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
míra: je tak jak říkáš, měl jsem taky origo nultý výbrus a válec byl tak vyjetý, že při výbrusu se musel udělat rovnou 2. výbrus, ale 3. výbrus z nultého je myslím trochu přestřelený, ale jako příklad je to dobrý ;-)
 
 
Datum: 04. ledna 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
míro nepřeháněj to s tou mírou tolik
 
 
Datum: 04. ledna 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
jednotlivé výbrusy jsou sice odstupňované po 0,25 mm. Nepočítej ale s tím, že vezmeš vyjetý nikdy nebroušený válec a na něm ti udělají 1.výbrus. Už jen opotřebením válce můžeš být za hranicí 1.výbrusu. K tomu připočítej technologické možnosti mašiny, takže když vyvrtá válec aby zmizely všechny stopy opotřebení, tak nejbližší další výbrus, kam se může v mezích tolerance dostat, může být klidně až 3.
 
 
Datum: 04. ledna 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
ubere sa 0,25mm nultý výbrus je 38,00 a první výbrus je 38,25 takže sa ubere dycky o 0,25mm
 
 
Datum: 04. ledna 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10939    
jo,po 25 setinách milimetru
 
 
Datum: 04. ledna 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
hejda vedle jakta jedle. Koukal jsem nedavno do knizky bohybu je se to v tisícinách milimetru přesnost vybrus tetka presne nevim, proste je to sost malo mozna 0,0a neco
 
 
Datum: 04. ledna 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: hajda      IP: uživatel10941    
tušim že 0,25mm ale nevim to jiste
 
 
Datum: 04. ledna 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
myslim tim jeden výbrus,děkuji za odpovědi
 
 
Datum: 04. ledna 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau - dneska jsem zkousel jestli mi jdou svetla na jawe 555- ale motor je zatim rozdelanej tak nejde natocit- tak jsem ze zapalovani vzal ten jeden drat- ten od svetel a klaksonu -tedy ten vic vlevo na zapalku- no a pripojil jsem to na trafo na 6v- no ale kdyz jsem to zapnul tak zacal troubit klakson- samozrejme chyba v prepinaci ze neustale kostri - ale mě překvapilo ze vubec trroubí- dyt parez dává střídaví napětí ne???? a ten klakson je na stridavi napetí tak jakto ze troubi\?? p.s.- svetla svítí :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
hh: díky za odpověd- me totiz jen mate ze v manualu na 555 je v popisu napsáno že bzucák ja na stridavé ale jinak dik za slusnou odpoved
 
 
Datum: 04. ledna 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
na dřívějších pionýrech bývaly stejnosměrné klaksony, to bylo u těch co měly v zapojení u klaksonu "selénový usměrňovač"... později montované bzučáky byly už jiné konstrukce a usměrňovač nepotřebovaly..
 
 
Datum: 04. ledna 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
No vidis vsechno je jednou poprve- co se tady nenaucis. parez dava stridavej jelikoz ma magneto a ne dynamo. jinak kalkson na DC neslape na stridavy- ak proto se ptam proc tenhle slape na stejnosmernej a nikdo mi zatim poradne neodpovedel
 
 
Datum: 04. ledna 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: zozy      IP: uživatel10792    
pařez střídave?a na kole v dynamu máš taky střídavé?to slyším poprvé :-D:-D:-D:-D klaxon fičí jan na AC tak na DC :-) zákony fyziky,pokud teda nepřekročís jmenovité napětí
 
 
Datum: 04. ledna 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
no zapojil jsem to teda pres nabíjecku- tata usmernuje- tak se divimze to chodi na oba typi proudu
 
 
Datum: 04. ledna 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vodu?!!!?!?!!! TEPLOU?!?!!!!!! tak to k nám ještě nedorazilo
 
 
Datum: 04. ledna 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ci kokso kámo ti si objavil teplu vodu :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-DD:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 04. ledna 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
v zásuvce máš taky střídavý napětí a podle mě obyč trafo akorát sniží napětí , ale neusměrní
 
 
Datum: 04. ledna 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
Zdar hoši nemáte nekdo schéma zapojené eletriky na jawu 250/353 s trabantovým relátkem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2011 15:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Chongu Mustangista to tam stejně dá....to je marný.....jako se všim.....jeho inteligence je podprůměrná.....a vždycky je děsně chytrej...hlavně se mu nesnaž radit....
 
 
Datum: 05. ledna 2011 15:24
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Mám doma dynamo z trabanta a na jeho plášti je napsáno 220W. Takže rego trabantího dynama ikdyby slabší než jak zde uvádím, je naladěněé rozhodně na vyšší výkon dynama než usmarkaných 45W... takže nebudou fungovat proudové ochrany jak mají a předvídám tvému dynamu v kejvě brzskou smrt...
 
 
Datum: 05. ledna 2011 13:25
 
 
 
 
Jméno: psonec      E-mail:      IP: uživatel10943    
Toto me se zdat ze u trabanta je taky to DMB :::Regulátor 6V 75W se prozatím vyrábí ve dvou variantách a to elektronický a mechanický.Mechanický regulátor je klasika která se vyrábí už dlouhou dobu,nejčastěji si ho kupují zkušení motorkáři kteří potřebují provést změny v regulaci proudu.U tohoto relé není určená polarita. Postup montáže zapojení krabičkového relé 6V 75W do dynama je takové: po odstranění starého relé z dynama připravíme svorkovnici pro připojení krabičkového relé takto : 1. první spoj na dynamu, drát ze statorového vinutí + drát z odporové cívky označím na svorkovnici M.Tuto odporovou cívku z dynama odstraním.Z tohoto spoje vyvedu drát k relé a označím jej M 2. druhý spoj na dynamu, druhý drát ze statorového vinuti + drát z uhlíku označím na svorkovnici D ( bývalý kontakt 61).Ze svorkovnice vyvedu kabel k relé a označím jej D. Po této úpravě mi jdou od dynama k relé 2 dráty ( M a D) 3.Drát ze svazku elektriky který vedl na kontakt 61 přetáhnu k relé a označím jej D 4.drát pod stálým napětí který vedl na kontakt 51 přetáhnu k relé a označím jej B. Po této úpravě mi ze svazku jdou dva dráty s označením ( D a B ) Teď mám u relé dráty v tomto počtu D - 2x, M - 1x, B - 1x. Přesně podle označení je připojím ke kontaktům na relé které jsou označeny stejně D,M,B. Důležité je mít relé dobře ukostřeno, osobně montuji pod šroubek držící relé drát který vedu k ukostření baterie. A nebo by mělo pasovat toto: http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_125_typ_476/schema/schema2/obr.gif
 
 
Datum: 04. ledna 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vesměs se tu moc neví o dstínech tak Jawa 21 mohla bejt něco jako RAL 3020 http://www.aaa-autolaky.cz/normy.php3?typ=ral dle ČSN je to ČSN 8146, no a ta šedobílá, co je to? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No normálně :-), bylo přece víc odstínů a toto je oryginál http://www.sesa-moto.cz/galerie/fichtl_pionyr/id_9491.html a já osobně jawáckou moc nechci v Tp mám červenou tak chci tu světlejší, no jinak se mi líbí taky modrá, ale nechce se mi na registr :-).
 
 
Datum: 06. ledna 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: ondrakadlec94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau hele normalne se to bere tou jawackou,výsledek zde:http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-lakovani-pionyra.html
 
 
Datum: 06. ledna 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No jo no ale to mám odhadnout z fotek, či jak, sháním červenou na Jawu 20/21, ale ne Jawáckou, tuhle chci http://www.sesa-moto.cz/galerie/fichtl_pionyr/id_9491.html uvítám jakoukoli pomoc, díky.
 
 
Datum: 05. ledna 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10946    
nemuzes rict ze se tu moc nevi o odstinech J21....ja vim....ale nevim cisla.....uz sem to rek aspon 5x....kdyz si vemes v barvach/lakach vzornik pro CSN tak tam maj 90% origo odstinu Jawa.....zbytek sou maloseriovy odstiny škodovek......staci si zajit treba do TETA a máš komplet vzorník fichtl laků......na tvoji otazku nejsem schopnej odpovedet....cislo mi nic nerika a monitor pc zkresluje....
 
 
Datum: 05. ledna 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Zdarec draci, jaký mám dát sekundárko a rozetu na panelku aby mě ukazoval tachometr přesně..?..teda aspoň trochu..!..nebo jak se to dávalo v originále? Motor a ten náhon tam mám originál...typ 559/250... Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
budu tak neskonale milosrdnej a napovim ti, hledej v návodu k obsluze v technických údajích poměr sekundárního převodu..
 
 
Datum: 05. ledna 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a co se místo zakládání dotazu podívat do návodu či dílenský příručky? případně Dočkala? pochybuju že bys to nenašel kdybys hledal..
 
 
Datum: 05. ledna 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrej může mi někdo poradit ohledně lakování (né sprej) co teď v zimě, jde použít základovka formex když jí pak dám do tepla. Přivítám rady, postřehy a neví někdo něco o odstínech, co ta šedobílá. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No možná zkusím spíš lakovnu, ale kolik to bude stát.
 
 
Datum: 06. ledna 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Napřed si sežen do garaze poradny kamna a nebo je dobrej naftovej bufik....na lakovani musi bejt teplo....aspon 15°.....napred kit,pak plnič(výbornej je finiš) až pak lak....lak je na tobě.....pokud to budeš plácat doma na koleně tak doporučuju syntetiku.....neni drahá....
 
 
Datum: 05. ledna 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
cus draci hele kdyz me nekdo napsal ze by koupil agneto 30w tak to je klasicky magneto na fichtla ne ? nebo se to nejak rozlisuje ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jestli chtěl 30W magneto, tak asi myslel celej magnetoalternátor, tzn. rotor (s číslem začínajícím na 20...) a 30W stator...
 
 
Datum: 04. ledna 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10537    
Jaký máte názor na černý rám na pionýru, protože ho musím měnit jelikož mi prasknul pod nádží. Můžu vám říct že mě těžce zklamali vždy jsem si myslel že je to kvalitnější,Měl sem tenkrát štestí když jsem kupoval nádrž že my to dal i s rámem který má táhla u nádrže od kyvný vydlice a uchyt pro zámek krytu.Nikdy se stim neblblo a taky prasknul můžu vám říct že jsem z toho byl vytočenej celý den. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel10936    
cau hele pred par lety jsme jezdili jako kluci taky na fichtlech lok,lesy a tak znas to a jednou takhle odpoledne si to valime do hospody jedu vedle kamose a fekal se mu zlomil v ramu hned nad karbecem to byla takova prdel to jsi nevidel nastesti se mu nic nestalo ram jsme svarily dali vystuhy a fekal jezdil kolik let a v poho ted odpociva ve stodole a ceka na dalsi generaci
 
 
Datum: 05. ledna 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
tak černá barva určitě nebude důvodem,proč to prasklo....... zbortění rámu pod nádrží není nic běžného,ale zároveň to neni nic neobviklého.....přejed si rukou po rámu od krku po nádrž(u 21)...pokud tam budou takový žlábky prohlý dovnitř už máš rám načatý....nejčastěji v ohybech....nejvíce to praská pod nádrží.......
 
 
Datum: 05. ledna 2011 15:29
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nechci to přivolávat, ale to snad není tak obvyklý, řekl bych skrytá vada, nevím, a černý rám, jako barva, no mám ho a nelíbí se mi, renovuju a bude to v červený.
 
 
Datum: 04. ledna 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10939    
Z tvých xxx vět jsem vůbec nezjistil,na co si vlastně stěžuješ? to sis koupil repliku rámu a ten ti prasknul a nebo ti prasknul nejakej starej rám? to se muže stát že praskne...asi byl už moc ohlej....už jsem to jednou viděl na vlastní oči jak se to pod nádrží zbortilo......
 
 
Datum: 04. ledna 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, jak řešíte nedostatek místa na pionýru? Kam dávate všechno nářadí, lekárnu, duši, montérpáky, drobné náhradní díly, svíčky, žárovky, lanka atd. ? Nebo jezdíte bez výbavy a doufáte, že vás nechytnou a že se nic nerozbije? Nebo používate nějaké tašky jako je to často u péráků? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak na třeba cesty třeba za hranice je asi potřeba se vybavit podobně....
 
 
Datum: 06. ledna 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
nějakej ten vercajk a díly je třeba mít no....... http://dwein-dibly.rajce.idnes.cz/jawa_foto/
 
 
Datum: 06. ledna 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10946    
franky klid!! jsou takový lidi.......co píše sou kraviny.....ale me se kolikrát třeba stalo,že sem zaraf píst na ulomenym krouzku a pro dojetí pak bylo výborný mít sebou nůž a alespon jeden krouzek navíc.....jak do mustanga tak do 21 se toho dá schovat poměrně dost....ale musí se u toho myslet....neni tam jen ten jeden držák....lecos se dá bezpecne ulozit mezi rám a prsa....a leccos se vejde nad to....a celkově potřebnej vercajk se tam vejde....všechno se tam vejde....a rek bych ze u tý 21 je 3x víc místa jak v kasliku u mustanga....a tim bych to asi shrnul....brasny sou na svacinu,pití a spacák na cesty.....
 
 
Datum: 05. ledna 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si myslím, že ta taška bude nejlepší, nakonec budu moct přibalit i tu svačinu :-D nebo i náhradní karbec. Zasviní se karbec, jenom je přemontuju a pokračuju.....
 
 
Datum: 05. ledna 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na fichtlu si vozim vetsinou i tasku taky vojenskou ale jeste starou poctivou zavesenou na hacku. tam se vejde vse vcetne slapaci pumpicky, duse a i kofola je pro me povinna vybava (nikdy nevis kde to chcipne a budes mit zizen). naradi mam orig, k nemu gumickou pridelane zarovky a svici a cigara v kapse. zde moje sestava http://bnd30.rajce.idnes.cz/Na_cestach/#P1010709.jpg
 
 
Datum: 05. ledna 2011 16:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
neřek bych to líp,jen sem nechtěl bejt sprostej.....ve svý době sem v 05 vozil půl dílny pro opravu motoru...
 
 
Datum: 05. ledna 2011 15:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když jedu kousek tak lékárnu a svíčák se šroubovákem nacpu do kastlíku u mustanga ...jinak na delší cesty si beru batoh na záda se sváčou a pitím :-D
 
 
Datum: 04. ledna 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
I tak je to pěkná cena, něco takového si koupím. Díky.
 
 
Datum: 04. ledna 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Datum: 04. ledna 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co to bylo za akci, to je běžná cena? Asi se vypravím taky do armyshopu...
 
 
Datum: 04. ledna 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
2eura
 
 
Datum: 04. ledna 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Yuri: Kolik stála ta taštička? Já bych si koupil něco podobnýho na mustanga a zavěsit to na trubku těsně pod sedlem.
 
 
Datum: 04. ledna 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aj mne vsetko sa tam zmesti ,,mám tam lekárnu dokonca dost velkú :-/,,náradie: svicák,srobovák,kombinacky,13/17mm kluc,10/8mm kluc,druhy srobovak pod sedackou,tam budem este kuit pompicku, nad airboxem náhradné ziarovky, a tiez pre usporu miesta je dobré dat sviecku medzi náradi do svicáku ;-) to je vse :-) ale + miesto tam zijde...preto mám aj kufr
 
 
Datum: 04. ledna 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ja to riešim takto : http://yurik.rajce.idnes.cz/100MSDCF/#DSC02971.JPG je to vlasne kapsa na jedno rameno z army shopu za 2&#8364; je nepremokavá :-) no len ramienko mam skrátené a pripnute okolo pantu sedadla
 
 
Datum: 04. ledna 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10537    
Mě se tam všechno vejde ale musím mít jejich nářadí protože vlastní nebo nějáké dokupované to už není ono a je potom problém to tam nacpat.
 
 
Datum: 04. ledna 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2011 15:21
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel10412    
sorry,mail sem nezaškrtnul.....
 
 
Datum: 05. ledna 2011 15:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Jenda: Ozvi se na mail. Viděl bych to tak na 2/3 ceny nově udělané kliky,je v podstatě nejetá,určitě se dohodnem....mě se doma válí navíc.... pro Lori: Kdybych si chtěl koupit nové Vape za běžnou cenu,tak si ho koupim od Sesy a ne od konkurence!
 
 
Datum: 05. ledna 2011 15:20
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Cau Stando za kolik by nechal kliku?
 
 
Datum: 04. ledna 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Vape pro fichtla nemuze bejt problem sehnat, urcite to nekdo musi mit na sklade bud tu nebo u konkurence(monty atp) jinak koukal jsem se na internetu u koho sem to videl, je to uzivatel Dingo nejaky detajly o vyrobe a fotky http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=8438 http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=40262 nenutim ti to, jen to sem davam pro ostatni kdyby nahodou hledali levnejsi moznost, vape CDI v nabidce stoji nad 2tis
 
 
Datum: 04. ledna 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10939    
Lori děkuju za tip. Já ovšem potřebuju Vape do pionýra a ke vší smůle firma Vape toto zapalování v oficiální nabídce vůbec nemá(alespon pred pul rokem jeste nemelo) ani nemá v nabídce díly k tomuto zapalování.....že se z jednotlivých dílů nabídky dá zbastlit leccos už vím od kamaráda... už jsem i viděl vyráběné držáky statorů na atypické motorky....
 
 
Datum: 04. ledna 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Stando zkus prolist motorkari.cz forum, nekdo tam delal vape, stylem za nakoupil rotor, stator, a snimac... a CDI(ktery od vape stoji nejvic) nahradil vlastnim podle schema BOSH... par stovek/tisic usetris :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10939    
Ano,na žlutého fichtla.... je to poslední díl skládanky co mi chybí.....
 
 
Datum: 04. ledna 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kliku si nekupim a vape nemám na predaj :-D na so mudes dat vape ked si to kupis? na zlteho fichtla? :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10939    
Mě by zajímalo spíše Vape pod 3000,- :-D 3 tisíce za Vape je ranec jako sviň,šetřim na něj pětikilo z každý výplaty a další 3 tisíce na Fabii:-D Nechcete někdo 90mm kliku i s vložkama v karterech za rozumnou cenu? at mam na to Vape:-D
 
 
Datum: 04. ledna 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
nono šak to
 
 
Datum: 04. ledna 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podla mna na fichtla urco zmesti,,,podl fotky vsetko je presne také velké ako u vape,,len tie nemajú 4 prichitenie ako vape (vape tam stratil vela miesta) ale majú len 2 a tam im zmestili viac závitov pre svetelné cievky (aspon si mislim) dalsia vec ze majú niakú zapalovaciu elektroniku este mimo statoru,,to asi u vape je integrovano preto ziskali este viac miesto pre svetelné cievky... to je moja teoria.. bielé vypadá pre mna ako dokonalé zapalovanie na fichtla :-D:-D:-D ale za velké prachy co ja neviem dovolit
 
 
Datum: 04. ledna 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
to všímam len to či by sa to do fika zmestilo a za ďalšie ta cena chce sa my zvracať
 
 
Datum: 04. ledna 2011 17:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
+ zaujimavost ze kiaktoré majú 60W svetelny zdroj :-) pre fichtl luxus :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: pilch      E-mail:      IP: uživatel10178    
custe draci .. mam jednu otazku . v pomerech se nevyznam a prto se ptam kolik mam nalit oleje do litru benzinu ,, diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: mafia      IP: uživatel2760    
proste 1:40 tj 1000:40=25ml oleje do 1 litru
 
 
Datum: 12. února 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel1194    
dwein> Jednoduše: PRYČ :-(
 
 
Datum: 21. ledna 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
jó kde jsou ty časy když sem přijel k pumpě, nastavil na stojanu poměr 1:33 vložil pistoli do nádrže a o víc se nestaral, krom teda toho aby to nepřeteklo :-)
 
 
Datum: 06. ledna 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to takhle nepočítám, já prostě kupuju vždycky 5 litrů bezínu a čtvrt litru oleje, sleju do kanystru a zaštěrchám. Třeba je mu i ta nejjednodušší logika cizí, tak si možná zapamatuje tohle...
 
 
Datum: 06. ledna 2011 16:53
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Doporučuju nalejt olej do flašky od M2T, a podle krásný stupnice si to v pohodě namícháš a nemusíš nic počítat.
 
 
Datum: 05. ledna 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10946    
vždyt to sou počty jak pro úplnýho dementa.....ředim v poměru 1:40,tak doprdele to už mlátí do očí....mam 40 litrů benzinu do kterýho přijde litr oleje......když mam 4 litry benzinu,dam deci oleje.....a tyhle počty pokračujou níž a níž....když mam 2 litry benzinu,dam pul deci oleje.....když mam litr benzinu dam čtvrt deci oleje(to už se blbě odměřuje aby to bylo přesný)....na to nepotřebuju vzorce ani prográmky...neni na tom co řešit....a když na to půjdeš obráceně,tak mam deci oleje....chci poměr 1:30....kolik naleju benzinu? přece 3 litry.....po palicích to mlátit....zadny jezdeni na fichtlu...!!
 
 
Datum: 05. ledna 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10946    
Ondragam: raději jsem nereagoval...:-D....moje reakce by nebyla tak slušná..... poslední dobou žasnu....
 
 
Datum: 05. ledna 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proboha, to nechodíte do školy? Trojčlenka se učí v sedmé třídě základní školy, sedmičkou snad prolezl (snad) každý, kdo sem chodí..... Případně ti poradím vzorec, jestli si ho nedokážeš odvodit : počet natankovaných litrů benzínu děleno tím vyšším číslem z doporučeného poměru. Vyjde ti objem oleje v litrech, který musíš koupit. Například chci koupit 10 litrů v benzínu a potřebuju poměr 1:30 Tudíž vypočítám jako 10:30 a rázem vidím, že mám koupit 0,33l oleje.
 
 
Datum: 04. ledna 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo tady je můj prográmek :-) http://bugs.wu.cz/Pincek.exe
 
 
Datum: 04. ledna 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nebo tady rovnou ke stažení prográmek http://cezeta487.ic.cz/download.php ...
 
 
Datum: 04. ledna 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: pilch      E-mail:      IP: uživatel10178    
diky :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2011 15:21
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Datum: 04. ledna 2011 15:08
 
 
 
 
Jméno: Marek Bittner      E-mail:      IP: uživatel5855    
to je jednoduché redisato 1ku50 to znamená jeden litr oleja na 50litru benzinu:2ml oleja(ŠTAMPLA) na 1litr benzinu\r\n
 
 
Datum: 04. ledna 2011 15:08
 
 
 
 
Jméno: David kalvoster      IP: uživatel10936    
cau draci prosim as jakej mam nalejt olej do prednich a zadnich tlumicu mam jawu 175/356 dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nejlépe tlumičovej olej...sem si jistej že to je v příručce..
 
 
Datum: 04. ledna 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: PilchK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar draci nechcete nekdo koupit babettu 210 je nepojizdna vhodná na nahradní díly jestli mate zajem pisnete na e-mail levne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
čau, je kompletní? Odkud jsi?
 
 
Datum: 05. ledna 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: lauf      IP: uživatel10792    
zdarec protáčí se mi na jawě nakopávačka,někdy zabere a protočí motorem,nekde a to většinou se protočí naprázdno,segment zuby ještě má,co teď? díkes za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel10936    
a nemas ocesanej tisici hran co na nem mas paku
 
 
Datum: 05. ledna 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel10936    
cau hele a co spojkovej kos jesli je to 250 to ozubeny kolecko je zajisteny perkem tak jesli ti nahodou nespadlo me se to stalo
 
 
Datum: 05. ledna 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
co to máš za motorku? Jestli máš třeba jawu 250 tak tam bývá dost častý problém že je strhlý tisícihran na hřídeli co je na ní startpáka.
 
 
Datum: 04. ledna 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
je to spojka 100%
 
 
Datum: 04. ledna 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
když to nebude spojkou, budeš muset porcovat motor.
 
 
Datum: 03. ledna 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud uz ma maly zuby,nebo je ocesany kolecko po kterem segment projizdi..nebo mas spatnou nebo moc utahlou spojku
 
 
Datum: 03. ledna 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OT sorrry ale mám favorit a často mi zamrzajú dvere na ním a v jednej knížke sa píše že gumy čo to tesnia dvere mám natrieť glycerolom ale ten momentálne nemám dá sa to aj z vazelínou??? aké mate vy skúsenosti??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
lori: do kůže možná, ale indulona jako naprostá většina kosmetických přípravků obsahuje již zmíněný glycerin (=glycerol)
 
 
Datum: 03. ledna 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Indulonou jde vsechno, patlam s tim i pneumatiky, jen nevim jestli je to idealni reseni proti zamrzani, precijen se indulona vsakne a nebo uschne ne?
 
 
Datum: 03. ledna 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
teraz čítam že to ide aj indulonou :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šáde jsme stříkali konkorem nebo silikonovim olejem,hlavně ne WDčkem....
 
 
Datum: 03. ledna 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cokoliv mastnyho aby se ti tam nesrazela a nedrzela voda, ale nesmi to bejt nic agresivniho, aby to ta guma vydrzela
 
 
Datum: 03. ledna 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
ahoj draci, nemáte někdo doma válce jawa 50/20,21 na prodej? Pokud možno s nepolámanými žebry a nepoškozenou vložkou. Jinak to může být zrezlé a zasviněné jak chce. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Foto a tak mi pošlite na mail prasiq@seznam.cz, jinakjsem ochotnej zaplatit podle stavu toho válce...
 
 
Datum: 04. ledna 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
jsem z moravskoslezského kraje mam válec i s hlavou ale potřebuje výbrus kolik daš??????????
 
 
Datum: 03. ledna 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: ondrakadlec94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaá! ale nevim jestli nema polamany zebra,kdyztak jestli je nejakej email,bych zitra poslal foto....
 
 
Datum: 03. ledna 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: jawak220      IP: uživatel7364    
zdar draci, chtel bych se zeptat jestli je rozdil mezi stojanem na pionyra 20 s revmaplechy a ostatnima pionyrama typu 05 21 23. dik :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
akorat se nektery lisili uchytem na pero novejsi ho maj zboku
 
 
Datum: 03. ledna 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
vůbec žádnej pokud vim..
 
 
Datum: 03. ledna 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
NGK nedoporucuju zjistuju ze to je predrazena svicka na hovno. Nedrzel mi volnobeh a vynechaval motor jen chvilemi a nesel do plnejch tocek, skusil jsem vycistit karbec a nic tak jsem dal jinou svicku od kamose a natu to jelo normalne takze byla chyba ve svicce, pak jsem dal svicku s cezety a ta me taky blbla v pionyru pritom venku to davalo krasnou jiskru a je zajimavy ze ty spatny svicky jdou vnecem a v mim pionyru ne. V kamosovy 05 ty spatny svicky fungujou ,tak nejspis to je tim ze uz jsou spatny a hazej jiskru jen v mensi kompresi??!! pak jsem koupil 2 novy a taky fungujou. Taky je zajimavy ze ty spatny svicky rusily televizi ty dobry ani trochu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10939    
Hodně odolný jsou svíčky Bosch a Isolator...
 
 
Datum: 04. ledna 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10939    
no jo...člověk jsem dá zdánlivě srozumitelné přirovnání absurdity situace a stejně se toho nějakej "blbec" chytne:-D Prostě NGK je citlivá a pokud nemáš pořádný zapalování s pořádnou pravidelnou jiskrou a pořádnym karburátorem,kterej němění bohatost směsi podle úhlu ohnutí hlavního stojanu tak jí odkouříš.....stejnej problém je třeba u svíček denso....jak iridiovky,tak platiny.....všechno to jde do sraček....jen briska přežije.... a nejvíc přežije PALka,protože je na tyhle zvěrsva stavěná.....
 
 
Datum: 04. ledna 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
mam 2 pionyry a studeny chytaj oba na 1 stouchnuti bez plynu, teply vetsinou na poprvy ale musim slapnout prudce a drzet trochu plyn u jednoho u druhyho to chyta i teply na stouchnuti a nekdy bez plynu, utoho mam trochu vetsi prectih
 
 
Datum: 04. ledna 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
NGK alebo Brisk ja rozdiel nevidím našraubujem a jazdím cela veda je mať dobre zapalko a dobre kontakty na kladivku tam sastraca najviac energiea potom sa čudujete že sviečka ma slabú iskru mne to za studena chyta bez plynu aj za tepla treba vedieť sa stou elektrikou vyhrať a ono to funguje ale keď jazdite polňačky a blato motor špinavý jak cigankina mindža tak sa potom nečudujte že vam to nechytá a hlavne VSETKO Z CITOM a potom fik ide jak formula
 
 
Datum: 04. ledna 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
este ze tvoj stroj netoci pres 10 000 ze? :-D
 
 
Datum: 04. ledna 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
chytámi mi to na poprvi a v zivote sem do toho nestrcil jinou svicku nez brisk , ty ngk mi pripadaj zbytecny aspon pro mtory co tocej do 10 000 a maj origo karbec
 
 
Datum: 04. ledna 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsme tři :-) mám doma svíčku NGK ale nějakej rozdíl jsem nepoznal....možná ten že bych za ni měl tři Brisky...
 
 
Datum: 04. ledna 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mě to taky chytalo než jsem to dorasil ředidlem s vyjetákem :-Dale už šetřím na Go
 
 
Datum: 03. ledna 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo jenco to jsme dva :-) :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mne to chytne bez plynu aj za studena aj za tepla :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10933    
poslední dva roky jsem tu psal asi 100x ze NGK do fichtla nejsou vhodné kvůli jejich citlivosti na ulejvání.....kdo z vás má fichtla seřízenýho tak,že chytá studenej na první kopnutí bez plynu? jeden z padesáti.....tak jezděte na brisky.....
 
 
Datum: 03. ledna 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
Tak to máš pravdu z tím benzínem.
 
 
Datum: 03. ledna 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co sa smejes?..... pri dnesnych benzinech prirucku strc vis kam..... nastavit základny predstich pak stelovat ho ako je treba
 
 
Datum: 03. ledna 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 03. ledna 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já abych pravdu řekl tak to šteluju taky od oka...jinak to snad ani nejde :-) Nastavim na začátek předstih 3mm ( čz ) , zkusim to projet, a podle toho co to dělá nebo nedělá tak uberu nebo přidam...
 
 
Datum: 03. ledna 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
Ne bylo to od oka já už na to radši seru to dělat od oka já to už jen budu dělat podle šuplery je to jistota že to dobře nastavím a podle písku o tloušťce 0,4
 
 
Datum: 03. ledna 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
uz me taky naky odesli, vsecky stojej za hovno skusim v pionyru stary palky ty by nemuseli bejt spatny videl jsem na nekterejch jak maj brutalne opalenou elektrodu nebo jak se to jmenuje takze uz neco najeto meli
 
 
Datum: 03. ledna 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
30km na jednu svíčku? Ach ty blbě seštelovaný motory :-D jinak brisk 14 je do horka právě...to že ti to chcípalo bylo nejspíš něčim uplně jinym než tepelnou hodnotou svíčky
 
 
Datum: 03. ledna 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
Mě taky odešlo 5 svíček během léta když byly prázdniny a to sem každý den najel tak 30km a byly to BRISK N15C:-D
 
 
Datum: 03. ledna 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
B7HS me odesla! este tam mam B8HS, odedneska pouzivam uz jen brisk N15C. TU 14 bych tam nedaval v lete se v mustangu porad prehrejvala tak jsem skusil do miho pionyra ujel jsem asi 100M polouce a chciploto chytla az kdyz vychladla. Takze je to svicka nejspis na zimu a ne naleto jak mnozi tvrdi a nebo byla spatna
 
 
Datum: 03. ledna 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
Já mám doma taky svíčku NGK B7HS teď´mám čerstvě go motoru tak doufám že nikde nebude problém když tak mám doma ještě BRISK N15C,N14C:-D
 
 
Datum: 03. ledna 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
clovek da novou svicku a mysli si ze to bude jezdit bez problemu a nakonec to nejede a nemuze priijit nikdo nato proc to nejede a pak zjisti ze to je svickou to nasere :-) Este jsem koupil v loni novou svici ngk a nova byla spatna chytloto chciplo a konec vzdy po vyndani a ocisteni udelala to sami a to jen naroztlaceni na kopnout to neslo tak jsem se nasral sel ji reklamovat a nechteli ji rekl. nakonec me dali novou a este chteli doplatit asi 30 kc ze uz je drazsi takze me vysla asi na 100 Kc zatim funguje ale ma zasebou jen par km
 
 
Datum: 03. ledna 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21      IP: uživatel10473    
hochu přesné tak.....ngk b8hs..dal sem ji tam a v plných otáčkách motor vynechával jak prase...řešil sem snad 2 měsíce než sem na to muž nejezdil lebo mě to nebavilo..pak k tomu přijdu..s novou svíčkou brisk a mám po problémech :-)
 
 
Datum: 03. ledna 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
samozdrejme nejsem ty, daval 0,4 vzdycky mi ta svicka NGK fungovala ve vsem a v pio najednou nejde a 175/450 mi nato jezdila normalne, pak jsem skousel ze 175 bošku a ta mi taky v pio nejde brisky mi vtom jsou ty novy a jedna stara. Pak jsem skusil este s ty 05 svicku od kamose a natu mi to taky nejde. Schvalne to skusim v mim druhym pionyroj ten chata suprove
 
 
Datum: 03. ledna 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
no to je pekny, urcite si ji vzal, vyndal z krabicky a sup s tim do valce, zkousels merit vzdalenost kontaktu?
 
 
Datum: 03. ledna 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel7494    
zdravim chci se zeptat na co je tam ten zamek na tech prsach? http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/452202-50-05.html diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
napadá mě jen to, že tam bude na uzamčení těch prsíček, pač pod nima sou nesmírně cený věci, jako např. karbec, lékárna a nářadí.....
 
 
Datum: 03. ledna 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
to se davalo na starsi typi, skoda ze to neni navsech je to kvuli tomu aby tam nemohl nekdo cizi vlist
 
 
Datum: 03. ledna 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdarec co myslíte když mám tu moju jawu 250 bez papírů vše je origo tak jak má být.Jde stim ještě něco udělat nějak si nechat udělat nové papíry jde to ? Nebo je už motorka navždy jen na ježdění na polních cestách. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 9:33
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karlos: nemusis. kamos prihlasuje na veteránský CZ 175/470 Sport a nema k tomu nic. jen ji ma kraaaasne zrenovovanou. :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2011 9:33
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a na veteransky papiry musis mit TP k motorce s ustrizenym ruzkem. (nevim jestli je to predepsany zakonem, ale kluby to tak chtej)
 
 
Datum: 03. ledna 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Jasně mě šlo jen o to jestli to de když ju mám bez papírů ale docela pěknou tak jestli by to šlo s tim jezdit nevým vůbec jestli budu s tim někam jezdit na srazy ale jak jsem řekl chtěl jsem vědět jestli se to dá.
 
 
Datum: 03. ledna 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No nemám zkušenost, ale musí to jít, ale musí být v dobrém oryginálním stavu, nebo po renovaci.
 
 
Datum: 03. ledna 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
až tak se neraduj... pochybuju, že to na ty zelený značky dostaneš.... rozhodně pro tebe bude jednodušší koupit jiný papíry...
 
 
Datum: 03. ledna 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Jo diky moc mám z toho radost še to de a ty veteránský papíry zeženu kde?
 
 
Datum: 03. ledna 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oni to nezjistej...zjistis to ty v pripade nehody s necim hodne drahym. Vzhledem k tomu, ze platis pokud vim 1/12 ceny PR mas i mensi kryti v pripade skody
 
 
Datum: 03. ledna 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
grovestreet: Jezdit s tim můžeš defakto všude...až zase tak omezené to není
 
 
Datum: 03. ledna 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
A když teda pojedu na ten sraz tak jak ti policajti zjistí že je někde nějakej sraz???
 
 
Datum: 03. ledna 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedině veteránské - což tě opravňuje jezdit jenom na srazy a podobný akce, když tě chytí že si jen tak jezdíš tak můžeš mít problém. Lepší možná bude sehnat z jiný motorky a čísla přerazit..?
 
 
Datum: 03. ledna 2011 18:03
 
<  928  929  930  931  932  933  934  935  936  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 19:53:13 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu