Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jezdec
IP: uživatel10270
 Zdar draci. Chtel by se zeptat jestli jde na stadiona S11 dát karmurátor z jawa 05 aniž by se poupravoval motor. Děkuji za odpovědi.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 20:40
Jméno: standa
IP: uživatel10963
 péro: a co ti říká slovo tryska?
Datum: 09. ledna 2011 20:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 u s23 byly kdyry karbecu jako u s22 ty plastový no a 05 karbec na ně nemá závity (tak ho poznáš od karbecu z s23) no a já jsem ho tam jednou zkoušel dát a nedělalo to dobrotu...strašně se to jako ulejvalo a až když jsi to dostal do vysokejch otáček tak to jelo , ale nic moc
Datum: 08. ledna 2011 13:39
 Jinak pro zajímavost, dnes se na inzercích typu aukro prodávají karburace z 05, alias jako karburace z vzácné S23, a lidé za ně dávají nehorázné částky v domnění, že mají karbec z S23, ale karbec z 05 se dá poznat, má jisté poznávací znaky.
Datum: 07. ledna 2011 22:13
 Pokud myslíš karbec vnějším tvarem stejný jako má S22 a S23, tak tam jde. Pokud bys ale chtěl použít karburaci z J21, tak musíš buď uříznout ten nálitek, jak je v něm závit na přošroubování odkapávací misky a nebo vyrobit mezikus z pertinaxu.
Datum: 07. ledna 2011 22:11
 Zdar draci zima je dlouhá a tak přemýšlím o uložení převodovky na jehličková ložiska, a chtěl bych vědět co to obnáší a nějaké dobré rady a tipy. A jestli se to tady už řešilo tak prosím pošlete link. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 14:55
Jméno: standa
IP: uživatel10966
 já bych to nezatracoval,ale do seriovky to nemá význam.....význam to má u špičkovýho závodního motoru,kde už se pak pipláš s každym detailem,protože s rostoucíma otáčkama rostou i provozní odpory motoru a pak je na čase řešit takovýhle detaily jako uložení "(ne)"seriové (3Q)převodovky na jehly.....do seriovky je nejlepsí nechat utočit pořádný nový bronzový pouzdra....myslim že zrovna ty SVD byly dost dobrý a né ta měkká sračka jako se běžně prodává.....
Datum: 10. ledna 2011 14:55
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 nepříde mi to jako ůplnej nesmysl, rozhodne to ma menší odpor, na druhou stranu to urco nebude mit takovej vliv na motor jako ojnice s loziskem misto s pouzdrem
Datum: 07. ledna 2011 19:42
 přesně tak souhlasim s klikařem jehlove lozisko si dej na ojnici jestli ho tam jeste nemas a to je vse ku jehlovym ložiskum
Datum: 07. ledna 2011 18:32
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 fermež. to viš, válečkový ložisko na sekundár má příznivej vliv na zničení převodovky. kolikrát jsi zadřel ložisko na sekundáru že bys tam dol tohle?? jinak k dotazu, na bronzu se to točilo 50 let a najednou to nestačí?? já bych se na předělávku vyprd.
Datum: 07. ledna 2011 18:22
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 u fichtla ze svejch skusenosti bych dal valeckovy lozisko jen na hřidel co je vyvedena ven na retez, jinde bych to nedaval bude to mit velkej odpor a navic ostatni loziska nejsou nak moc namahany vydrzej dlouho
Datum: 07. ledna 2011 17:33
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Zdravím, vlastním Dandy 50 novější typ a jelikož si všichni stěžují na zvuk a mě se zrovna moc taky nelíbí, je takovej "jako přiškrcená stíhačka", tak bych si tam rád koupil lepší výfuk, přemýšlel jsem o hikone a jsem skoro o něm rozhodnut,Je chválenej, ale jelikož tahle komunita je mě hodně, tak se ptám i Vás : Dandy 50 a výfuk Hikone, šlo by to ? =) A ta koncovka u Dandy, tak na tu to navařit, nebo místo ní ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2011 20:46
 cechyy > a jak to znělo ? =)
Datum: 07. ledna 2011 20:46
 Čau určitě to jde už sem viděl na hodně dandynách hikone
Datum: 07. ledna 2011 17:10
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jestli má nějaký smyls předělání jawy 250 z dvotaktu na čtyř takt a popříopadě jak se to dá udělat díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2011 21:06
 Tady si o tom můžeš něco přečíst ww.jawa250-4takt.wbs.cz/1Jawa-250-4t.html pěkně udělané to má.
Datum: 07. ledna 2011 21:06
Datum: 07. ledna 2011 18:55
 Čau je to dosti složitý a výsledek za to myslim ani neztojí i kdybys to udělal fortelně...
Datum: 07. ledna 2011 17:08
 Smysl to podle mě nemá, je to spíše experimentální...jestli se v tom vyloženě nevyznáš tak na to ani nemysli, je to poměrně složité a náročné
Datum: 07. ledna 2011 16:09
Jméno: čert
IP: uživatel10953
 zdravím přátelé pionýra
budu dávat válec na výbrus, a jelikož mě sebrali papíry, tak to nebudu moct na závody moc dobře zajet,
proto bych se chtel poradit, co by záběh urychlilo, napadlo mě nechat udělat c výbrus, nebo dát jednokruh, lehce srazit hrany, nevím co by pomohlo,
prosím poradte, krom toho že mám zajíždět, že
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 23:58
 Normalně to nech udělat vybrus jak ma byt smontuj to a zajižděj ja nemam papiry a jezdim na cheru už 2 roky po cestě  a ještě žiju no jebej na policajty ježiši
Datum: 08. ledna 2011 23:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nech si udělat normál s vuly 0.05 vyjed jednu nadrž kolem baraku, prvnich 15min to hodně šetři pak přidavej, řed kvalitnim olejem tu hodku 1:25 pak stači s lepšim olejem 1:40 po delší době mužeš přejík k 1:50.... nikdy jsem to jinak nedělal, taky jezdim zavody....a vysledky se dostavují....
jinak škodovak a spol. maji svuj nazor, jako máme každý na všechno..to bych neřešil, (asi nejsou zavodni typ  ) jinak trofnu si říct že v republice jezdí pžez 1000 pionýru zavody...
Datum: 07. ledna 2011 20:03
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 škodovak ma zajimavy nazory na vec  a ja snim souhlasím
Datum: 07. ledna 2011 15:56
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 škodovka: já vim .) ... blazen: naprosto souhlasim, při záběhu se dá jezdit téměř jako normálně, jen to chce dávat si bacha na brždění motorem a zbytečný vytáčení bez chlazení...
Datum: 07. ledna 2011 13:58
 a jako ked to budes mnet zabehle tak co budes jezdit furt plne otacky coto moze tocit??lebo normalne jezdit mozes aj pri zabihani,zas nemusis jezdit 30-40 , kazdy s teho robi vedu.
Datum: 07. ledna 2011 13:47
 čert: netvrdim že je ničíš ale závody nejsou záchrana. Ja mam taky několik strojů ale krom babetty bych se žádným nezávodil. A o úpravách válce a motoru mluvit jako o záchraně se mi nezdá
hh: Jo to by zas tak uškodit nemelo. Jinak nejsem škodovka ale škodovák
Datum: 07. ledna 2011 13:13
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 skodovka: já ale nepíšu moc volný, ale volnější .) tušim že normálně se to dělá na cca 0,03 až 0,05mm, tak když si nechá 0,08mm, tak to bude o dost volnější a zajet se to dá za pár desítek km.. jinak sražení hran na kanálech by mělo bejt samozřejmostí, na kroužkách výhodou..
Datum: 07. ledna 2011 11:41
Jméno: čert
IP: uživatel10953
 škodováku, máš pravdu , jezdit neumím, ale pionýra bych nikdy neničíl, tak tu nešiř bláboly, mám nekolik stroju, a postupně je zachranuju
Datum: 06. ledna 2011 23:58
 Když ti sebrali papíry, asi neumíš jezdit. Ničit fichtla umi každy. Kdybys ho radši renovoval nebo se o nej staral. Na ničení si kup Yuki nebo nákej podobnej krumpl!
hh: když to zas udělaji moc volny, nedocílí se dle mě dostatečné komprese a bude rád když předjede slimáka na závodní dráze.
Datum: 06. ledna 2011 23:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 řekni si ať ti ten výbrus udělaj volnější, pak nebude třeba tolik zabíhat..
Datum: 06. ledna 2011 23:35
 pár lidí tvrdilo že s nějakým humus olejem v benznu je to zajeté hned... Napříkald nějaké M6A.
Datum: 06. ledna 2011 22:37
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Zdarec jak mám udělat aby mě svítily přední aji zadní světlo pěkně a zapalovaní mám 20w mám jawu 21 Dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 12:08
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Ja nemam 30w ja mám akorat 4.magneta 20w.
Datum: 08. ledna 2011 12:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Dej tam 30W rotor,magneto a civky a bude to pěkně svítit
Datum: 07. ledna 2011 22:35
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 A utahne to 20w Magneto ty civky co jsou na 30w.
Datum: 07. ledna 2011 14:45
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ta si tam daj cievky z 30W zapalka
Datum: 07. ledna 2011 11:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 proletovat spoje, přiblížit pól k rotoru, vyčistit (příadně nechat napařit) parabolu..
Datum: 06. ledna 2011 23:34
 dat tam vhodné ziarovky
Datum: 06. ledna 2011 23:33
 udělat zadní světlo z led,,,,
Datum: 06. ledna 2011 22:09
 Ahoj kluci.Jsem tady nový a potřebuji pomoct.Koupil jsem za pár korun tři pincky.1 mustang,2asi myslím že je 20,a ten 3 asi 21.Jenže všechny ty stroje jsou asi překopaný.Jak poznám který motor je který,na motorech jsou vyražený čísla výrobní a to je všechno.Jde mi o to jak na nich nastavit předstih když každý typ to má jinak.To samé jak zapojit zapalování.Na netu jsem našel na jeden typ motoru dvě schémata,buď cívka-kladívko- zap.cívka nebo cívka-zapalovací cívka-zpět na kladívko. Nebo nevím kolik má být kompresní tlak.Na všech motorech jsem naměřil cca 5-5.5 atm.Je to doré nebo ne?Všechny ty pincky jsem seřídil na 1.5 mm předstih odtrh 0.40mm karburátor jehla 2 zářez od shora,samozřejmě celý karbec jsem vyčistiL.Ale ty motory se dusí,na dvojku to sotva jede a trojku o tom si mohu jenon zdát.Benzín jsem ale použil natural, olej mogul TSF 1-33. Svíčka Brisk NR 15 C. Když se rozjedu tak se jednička dusí až když přes spojku vytočím motor tak to teprv zabere.V čem to tedy může být?Vím že je to hodně otázek ale doufám že mi poradíte.Děkuji předem za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 18:02
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 vsechno je na sesa-moto.cz to ze se dusi muze zpusobovat spatne nastavena smes nebo pricpanej vzduchovej filtr
Datum: 10. ledna 2011 18:02
 Jo kluci díky za rady.Jde někde na netu stáhnout na pincka nějaká opravárenská příručka?Návodů na použití je dost ale v těch toho moc není.Jestli vůbec něco takového existuje.
Datum: 10. ledna 2011 17:25
 Já nastavoval vúli mezi rotorem a cívkama tak, že jsem je povoll a do té mezery strčil ustřihnutej proužek z pet lahve od mattonky, magnetická síla si sama tu cívku datáhne k rotoru, no a pak
jsem cívku dotáhnul. Jo a jestli máš vykloktanej motor , tak nastavení předstihu je úplně jinde než se píše v knížkách. Předstih musí být odost větší. Aspoň já to tak měl.
Datum: 10. ledna 2011 14:28
 Rotor mám taky čistý ale jak nastavujete vůli mezi rotorem a cívkama?Já to nastavoval na desetinnou měrku.Je to tak dobře?
Datum: 08. ledna 2011 10:02
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 možná ti probíjí rotor. Vytáhni zapalování a sdělaj rotor a přejeď ho jemným smirkem pak ho hadrou očisti nasaď ho a pak nasaď zapalování. Pak ho nastav a mosí to jet.
Datum: 07. ledna 2011 22:22
 Filtr je jako nový,zkoušel jsem i bez filtru.Výfuk jsem měl rozdělaný není zanesený.Koleno je taky čistý.
Datum: 07. ledna 2011 18:39
 a co ten filtr a vyfuk?čistli jsi popříkladě dával nový?
Datum: 07. ledna 2011 14:39
 Kluci gufera jsem dal nové ale jen na straně zapalování.Ten tlak jsem měřil budíkem na to určeným,Kdysi se prodával na měření komprese u škodovek.Svíčky jsou nový,zkoušel jsem i starý.Barvu svíčky ještě nevím protože jsou nové.Karburátory čisté,hladiny seřízené.Předstih jsem zkoušel měnit.Tak nevím
Datum: 07. ledna 2011 9:50
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 To dušení muže být spusobeny s´tarejema netesnicima guferama u fichtla sem to mel taky
Datum: 06. ledna 2011 22:10
 motory s těchto typů jsou stejné,předstih teda nastav na 1.6 před HU a odtrh 0.45mm,ale paradox je to že každý motor chce jiné nastavení,jsou to tedy výchozí hodnoty,elektrice nerozumím,takže neporadím.Mohu se zeptat jak jsi měřil ten tlak?dušení bych má mnoho příčin:špinavý filtr-koupit nový,ucpaný výfuk-vypálit,nastavení zapalování-skusit jiné hodnoty,špatná svíce-koupit novou,rozladěný karbec-seřídit...jakou barvu má svíčka napiš..
Datum: 06. ledna 2011 20:18
Jméno: Ruda
IP: uživatel10950
 Hoj draci potřebuju pomoc mam Babetu 210 a najednou mi přestal šlapat tachometr jak vyšrubuju lanko dole u kola a potočim snim tachometr jede nevite čim to može byt? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 22:56
Jméno: Ruda
IP: uživatel10950
 Ne netoči se
Datum: 09. ledna 2011 22:56
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a keď vyšrubuješ lanko z ťachometra toči sa keď sa točí koleso????
Datum: 07. ledna 2011 11:59
Jméno: Ruda
IP: uživatel10950
 Ano lanko ma konntak s kolem
Datum: 06. ledna 2011 21:35
 Ujisti se zda má lanko kontakt s kolem a pak napiš =)
Datum: 06. ledna 2011 19:40
 cawte nemate niekto navod na vyrobu motokary??alebo niejaky web? dakujem za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 17:27
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 http://jdem.cz/ke5d6
Datum: 06. ledna 2011 17:27
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Zdravím.zase dotázek.Budu teď přepisovat fichtla a zajímalo by mi jak krok po kroku postupovat.taky se tu občas řeší ta zpětná pojistka v případě že dotyčný neplatil pojištění.Tak kdyby někdo poradil jak na to byl bych rád.Díky Marek
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 14:17
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Díky moc--
Datum: 06. ledna 2011 14:17
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 pokusim se to napsat krok za krokem: 1. předchozí majitel: s velkým+malým tp to na úřadě odhlásí na tebe (polopřevod) to vše na základě smlouvy.(není li STK ani pojistka nevadí)
2. Ty jdeš na STK (pokud je platná, jdeš jen na evidenční kontrolu. pokud není stk musíš udělat novou a s tím už bude i evidenční kontrola) 3. uděláš pojištění na svoje jméno (to můžeš
udělat ihned po koupi na základě TP) 4. s platnou stk (popř. evid. kontrolou) a pojištěním psaném na sebe jdeš na svůj úřad - odevzdáš SPZ, předložíš pojistku a papír z stk
(ev.kontrola, nebo celá STK) zaplatíš 300kč - dostáváš novou spz a malý TP (ve velkém zapíšou tebe jako majitele) a odcházíš. toť myslím vše......pokud je motorka ze stejného okresu
tak ti možná nechaj starou SPZ, ale nevím to jistě. pokud chybí např. malý tp - nevadí, nahlásí se ztráta, stejně tak když neni spz. Ještě jen snad k té pojistce - tu si udělej hned po koupi
abys předešel tomu "zpětnému pojištění" sice v zelené kartě budeš mít původní spz ale to nevadí, hlavní je číslo rámu (já to tak mám) a novou spz si tam necháš pak dopsat.
Teď tedy k tomu "zpětnému pojištění" : sice nevím co si pod tím představuješ, ale nemusíš mít strach že bysi platil pojistku za někoho jiného.. Pokud předchozí majitel
neměl pojistku (jakkoli dlouho) tebe to nemusí zajímat... Česká kancelář pojistitelů (ČKP) jde pouze po případech kdy například: předchozí majitel to na tebe přepíše
(polopřevod, v tu chvíli seš majitel vozidla a musíš mít tedy pojistku) ale ty si to nejdeš dohlásit na sebe, tak v takovém případě ČKP ti vypočítá cenu za dny kdy skončila pojistka
původního majitele do doby než sis to pojistil sám na své jméno. nebo od doby kdy je to na tebe převedeno. Takže jestli to před tebou neměl pojištěný třeba 10let tě nemusí zajímat.
Tebe a čkp zajimá jen doba kdy se stáváš dle TP vlastník a tudíž ze zákona musíš být pojištěn. Proto je třeba ihned po polopřevodu si tuto pojistku na sebe udělat a tím se vyhneš
jakýmkoliv zpětným platbám. no snad jsem to popsal správně, pokud jsou nějaké nejasnosti v mém výkladu - rád zodpovím, případně opravím v diskuzi.
Datum: 06. ledna 2011 13:11
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus draci jaký byste dali válec do motoru od 05 mám na výběr 2x-21 válce všechno 0 výbrusi ale přidřený a potom 05 nultej,05 bude mít lepší spodek a nebude žrát tolik ale zas 21 by jel líp tak neim poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 14:52
Jméno: standa
IP: uživatel10949
 je tam jiný časování a plocha sacího a výfukovýho kanálu....tzn. líp to jede odspoda,ale točí to mene....
Datum: 06. ledna 2011 14:52
 Yuri ked si to takto mislel tak na 21 bloky pasujú 05 valce licujú,,len vo vlozky sú iné otvori
Datum: 06. ledna 2011 10:39
 mam doma valec 05 má menšie kanály
Datum: 06. ledna 2011 0:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 niesom si isty ale nemali 05 iný rozmer kanalov ??? alebo sa mi to len zda ???
Datum: 05. ledna 2011 22:02
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jsou dobry svíčky BOSCH do fichtla?? zatim se zminil jen standa
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 13:57
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 taky přidám trošku do mlýna. někde se mě zjevila svíčka HITACHI takže bude asi japoncká a musim říct že na tu to jede furt ať teplý, vlažný, ledový atp. a já myslim že by to jelo
i kdybych tu hitachi měl jen v kapse. a dokonce dává takovou jiskru, že svářecí helmu při zkouškách na hlavě mít třeba jest  ale jinak pro standartní použití je brisk, stejně tak
jako ngk či bosh za podmínek správného nastavení motoru vyhovující... osobně bych většinou tedy nehledal furt problém ve svíčce, ale taky v celým motoru, převážně tedy v elektrovýzbroji
Datum: 06. ledna 2011 13:57
 Taky jezdím na BOSCH a naprostá pohoda, rozdíl od Brisk je asi jen, že Bosch má o něco silnější jiskru
Datum: 06. ledna 2011 12:10
Jméno: hersii
IP: uživatel9959
 na bosch jezdím už 2 roky!! a musím říct že lepší svíčku jsem ješte neměl...
Datum: 05. ledna 2011 21:48
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Na stary palky sem narazil minulej rok v army shopu a mam jich doma krabici
Datum: 05. ledna 2011 21:26
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Se svíčkama Bosch jsem byl spokojen konkrétně WR7BC+ byly na léto lepší než brisky NGK se mi moc neosvědčily
Datum: 05. ledna 2011 21:02
Jméno: standa
IP: uživatel10946
 ty svíčky co jsem jmenoval pálili silnější jiskru jak starý PALky a chytalo to na ně parádně....
Datum: 05. ledna 2011 20:33
 zbrousit to do špičky je píčovina, nic nevymejšlej, kup brisk, seřiď odtrh elektrod a jezdi
Datum: 05. ledna 2011 19:51
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 pozdě
Datum: 05. ledna 2011 19:51
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 Nevím co řešíte...Proč furt chcete do fichtla cpát jakesi nesmysly.Svíčka ti výkon nezvedne, startování se nezlepší.Dej tam brisk a nic nevymýšlej
Datum: 05. ledna 2011 19:50
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ok, je pravda, že co mam jednu brisku tak už ná najeto par tisic a porád fungije jenže kreten kamoš mě ji stratil a co jsem měl druhou ta nešla nová pak jsem měl další ani nevim kde je mam ty fungovali dobre tak tedy unich zustanu. Eště by mě zajimalo co by se dělo kdybych zbrousil tu pacičku do špičky?? asi blbost že? myslim že by seto ulejvalo
Datum: 05. ledna 2011 19:49
 Jestli máš normální sériovku tak nic nevymejšlej, a dej tam českej levnej Brisk, funguje výborně
Datum: 05. ledna 2011 19:47
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 cus draci, je výměna spojkových lamel natolik složitá, že bych to měl přenechat odborníkům, nebo to můžu zmáknout sám
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 16:26
 az tak zlozitá tá spojka nemoze byt
Datum: 06. ledna 2011 16:26
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 mám Mosquito
Datum: 05. ledna 2011 19:50
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 zalezi na jakej stroj u masin je to jednodusi, u fichtla je horsi nasazovani segrovek musis dost velkou silou zmacknout perko s podlozkou a zasunout segrovku je to docela problem musis oprit pionyra oneco, jinak si sezen par tech segrovek vetsinou naka vystreli pri nasazovani a uz ji nenajdes
Datum: 05. ledna 2011 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel10946
 pokud jsi to nikdy nedelal,tak si sezen aspon jednoho kamose,kterej ti klestema primackne podlozku na pruzinu a ty dáš segrovku....nic slozitýho....casem se to naucis delat sam...
Datum: 05. ledna 2011 19:05
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 cau kluci...mam blbej dota ale zajima me jestli se da nejak udelat nejaka signalizacni dioda ktera by se rozla pri nizke hladine benzinu..dik..a sry za blbej dotaz ale nebavime se furt divat do nadrze
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2011 15:56
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Ech, když bys na tom stavu benzínu trval, tak potřebuješ : plovací plošinu, která bude připevněna na lanku,její váha nesmí být velká,aby se nepotopil,ale taky nesmí být nad hladinou, takže si do té plošiny, kterrá by měla mít tak 10mm víšku navrtáme po strannách 3 otvory, otvor by měl mít tak 5mm a musí být vrtán šikmo jakože do hloubky, aby se tam nalil benzín,lanko bude dlouhé až po víko,, to lanko povede do takové krabičky, která ve vnitř bude mít sponku, namotávací váleček s vratnou pružinou, vracecí odpor pomocí sponky a pružiny bude minimální ! Plovací plošina by měla vždy být na na hladině, ted jen podle délky vysunutí toho lanka dolů do nádrže bude zatahávat za ukazatel, která by měl být co nejblíž víku, vcelku jednoduchej mechanismus, ale měl by fungovat.
Datum: 07. ledna 2011 15:56
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Trabant měl plastovou měrku s ryskama.
Datum: 06. ledna 2011 17:06
 kolečko: tak podobně má i V3Ska měrku  ... dřevená palice a zářezy po 10ti litrech.
Datum: 05. ledna 2011 23:13
 Nesnažte se vymejšlet nic složitýho...když jsem jezdil na fichtlovy, tak jsem měl pod sedlem v místě na pumpičku kus laťky, a na ní zářezy, jeden zářez odpovídal 0,5l benzínu v nádrži, vždycky jsem jenom strčil laťku do nádrže a takhle jsem měřil stav benzínu v nádrži
Datum: 05. ledna 2011 19:56
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
  co by seme hodilo by byla merka v nadrzi abych vedel uplne presne spotrebu
Datum: 05. ledna 2011 19:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak nejezdi furt na rezervu  to už by to nebylo to správný zlo s kontrolkou
Datum: 05. ledna 2011 19:27
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud seš línej evidovat si najetý km a tankování a z toho si udělat odhad o spotřebě, tak se tam asi budeš muset furt dívat.. vymyslet by to šlo, ale čas a peníze nutné k realizaci za to nestojí..
Datum: 05. ledna 2011 18:39
Jméno: jawas
IP: uživatel10936
 cau chlapi chtel bych se zeptat jesli nekdo doma nemate nadrz na 175/356 bez otvoru na ampermetr a ve znaku jawa a pod tim čz.uz jsem dal i inzerat na m.inzerci odpovedel mi nejakej kluk rikam vyfot ji a rekni cenu tak ji vyfotil a chtel 1000 korun byla pekna rikam proc ne.No v pondeli ji poslal vcera mi prisla uz jsem se na ni tesil shanim ji uz docela dlouho.Tak otviram balík a malem to semnou svihlo ten zkurvenej vypicenej zmrd mi posla nejakou potlucenou velkou nadrz a ma jeste navic ulomenej jeden držak vypada jako na velorex ale fakt nevim.Tak si prosim vas davejte bacha a kdyby jste ji nekdo mel a prodal mi ji tak se ozvete  iky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 12:21
 Chlapi pěkně bych tam zajel dal mu přes budku a aby dal tu nádrž z těch fotek a když ne tak prachy a tu rezatinu bych mu obil o hlavu jinak jsem kupoval nadrž na svojeho kalifa přes aukro celkem za levný peníz za 2 stovky i s poštou a je krásně ještě chromovaná.
Datum: 06. ledna 2011 12:21
Jméno: jawas
IP: uživatel10936
 kolecko-presne to udelam
Datum: 06. ledna 2011 11:32
 Bejt tebou tak beru auto a jedu mu to vysvětlit, že se to prostě nedělá...
Datum: 06. ledna 2011 10:29
 ahoj,
nevím chlapi v jaké to žijeme době, když už neplatí čestné,férové chlapské slovo... snad se to změní. Většinou obchoduji pře aukro a neám zatím zaplaťbůh špatnou zkušenost, i jdyž zase tak moc uzavřených ochodů tam nemám v porovnání s ostatními... doufám, že také nenarazím... pokud nádrž ještě nemáš, ozvi se mám na Jawa-Čz 175/356 moc pěknou, připravenou na chromování, je už z ní zbroušená barva, je bez důlků, bez nutnosti cokoliv vyklepávat nebo vytahovat... chtěl jsem jí původně na svou, ale upřednostil jsem barevnou kombinaci, proti chromování tak mi po repasování mé mašiny zbyla... -dohodneme se?!
Datum: 06. ledna 2011 9:24
Jméno: jawas
IP: uživatel10936
 HOBO mohl by jsi prosim poslat email
Datum: 06. ledna 2011 6:55
 Čest, jo to se stane. Akorát mně vrtá hlavou, že se nebojí - kdo todleto udělá, že dostane na ciferník. Jestli ještě nemáš nádrž, tak mně napiš; mrknu doma, co ještě mám, ňáký kaliforňačky i bubliny jsme měli v dílně, něco ťuklé, něco pěkné v chrómu - škoda to dát do šrotu... Akorát to může trvat do jara, je tu nejčkom sněhu po ko..t
Datum: 06. ledna 2011 1:43
 Tu nádrž mu vrať! máš právo do 14 dní tuším vrátit bezdůvodně, ať si ji nabouchá  Je to děs toto...
Datum: 05. ledna 2011 21:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to su zmrdi !!!
Datum: 05. ledna 2011 21:06
Jméno: jackpaci
IP: uživatel9095
 Zdarec chci se zeptat když mam stator 45W,relátko 75W a rotor se silnějším vynutím(dává to 75W) myslíe že to bude správně fachat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2011 20:58
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 buď klidnej, 75W rotor a stator (kterej je mimochodem stejnej pro rotory od 45W až po 75W (až na ten zmiňovanej odpůrek pro 45W)) se sériově montovaly v čezetách 175/487 a jawách 350/634, je to úplně normální kombinace.. pakliže by něco odcházelo tak jedině chybou v zapojení..
Datum: 05. ledna 2011 20:58
Jméno: jackpaci
IP: uživatel9095
 De o to že sem si objednal starší zapalko aby mi věčně neodcházely relátka pač sem tam měl 50 W rotor i stator a přišlo mi to takhle nakombinovaný a když to takhle přepojim aby mi to zas ty relátka neničilo kvůli většímu výkonu...
Datum: 05. ledna 2011 19:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nicméně je dobrý ten stator sundat a zezadu v něm odpojit malej odpůrek mezi cívkama (takovej váleček, odštípnout ho a dráty spojit)... větší budící proud, větší výkon...
Datum: 05. ledna 2011 18:42
 jo
Datum: 05. ledna 2011 17:24
 cau lidi chci kupit papiry na pincka 21. Jsou hlaseny na 20let mrtvou osobu a jeste stale neodhlasene jsou teda naspon co jsem se dozvedel. Nevim jestli tomu mam teda verit  . Ale kdyz si kupim pouze maly TP z internetu muzu pincka jeste zachranit? Poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 20:47
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Když bude napsané v závěti, že děda odkazuje plnou mocí jawu 21 na jiného majitele, tak by s tím neměl být problém, ale myslím si že na to asi děda nemyslel...
Datum: 06. ledna 2011 20:47
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 především bych se na to vyprd a vůbec je nebral. v případě že moc moc chceš, plné moci bych se zas tak nebál, těžko ten ten ouřada bude někde dohledávat. no ale 20let je dlouhá doba.
a s tím ježděním na mrtvou osobu to není tak jednoduchý pokud nejsi dědic (a i ten by měl problém) sic pojistka bez problému, stk taky, ale po dvaceti letech nečinosti TP a majitele je to
do očí bijící. a v případě předvolání té mrtvé osoby, seš víš kde.... takže raději se na to vyprdni pokud nejsi zkušený v jednání s úřady, potažmo policií.... musim ale přiznat že se něco
podobného chystám udělat... je mě totiž líto těch dvou origo knížeček... ale pssst
Datum: 06. ledna 2011 19:52
 papíry na mrtvého nepřepíšeš i kdyby jsi sfalšoval plnou moc tak to na urade poznaji a jestli bude ta urednice chtit tak te uda za podvod, muzes na ně ale jezdit tak že si jenom zaplatíš pojistku a udělaš technickou ale je to riskantní.
Datum: 06. ledna 2011 19:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 možná že jo , ale dej pozor aby jsi nemusel platit zpětnou pojistku za x let...taky by se ti to mohlo asi prodražit
Datum: 05. ledna 2011 15:58
Jméno: Herrbode
IP: uživatel10882
 Zdravím..Chci se zeptat jak poznám že kupuji 30W rotor.Zajímá mi to číselný označení..Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2011 16:45
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jo přesně tak 20 a 05...
Datum: 05. ledna 2011 16:45
 zepředu na rotoru je vyražené číslo, pokud začíná 05... tak je to pro 20W stator, pokud 20... tak je pro 30W stator... většinou tam je např. 05 6170, nebo 20 6170
Datum: 05. ledna 2011 11:05
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 Zdarec chlapi nasel jsem doma nadrz v krasnym puvodnim stavu chrom a barva jak nove udelane, ale ma jednu vadu na jedny strane je jeden mensi a jeden docela velkej dulek nejsou nejak hluboky a nezasahuji do znaku. Nevíte jestli se to neda nejako vyrovnat aniz bych to jeste vic zkazil?dekuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 20:46
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 dej to šikovnýmu klempířovi. Když jsi to nedělal tak to téměř určitě zkazíš. I od klempíře to nemusí bejt super, ale rozhodně líp než kdybys to dělal poprvý.
Datum: 06. ledna 2011 20:46
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 slysel jsem o tom ze se da dovnitr strcit malinka triska a pod dost tlakem se tam pusti voda a ta by to vytlacila- ale ubec nvm kde by byla nejaka firma ktera by to provadela
Datum: 05. ledna 2011 20:05
 tata mi rikal ze se to da pry zpravit hráškem ale nevim přesne vo co de. mozna nekdo doplni
Datum: 05. ledna 2011 16:23
 Čau, no jediná možnost je myslim to zakytovat a pak přebrousit ale neni to žadna prdel...
Datum: 05. ledna 2011 16:19
Jméno: karel
IP: uživatel10940
 Čau chci poprosit jestli by jste mi někdo nedoporučil nějakou dobrou lakovnu v blízkosti Prahy kde dělají komaxit děkuju za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 23:08
 Jsem přespolní  Kojetice
Datum: 04. ledna 2011 23:08
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Kozel odkud si? o.O
Datum: 04. ledna 2011 22:47
 Případně Neratovice Komaxit u vrátnice, která je nejblíže Labi, Spolany. Mám s nimy dobrou zkušenost. ( dělají tam i nábytek a vedle je sklenář)
Datum: 04. ledna 2011 21:35
Jméno: pavel525
IP: uživatel10942
 Čau,komaxit dělaj třeba ve Vestci(Rogi),ve Svémyslicích,v Hovorčovicích.....
Datum: 04. ledna 2011 20:39
|



|