slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  927  928  929  930  931  932  933  934  935  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jezdec      IP: uživatel10270    
Zdar draci. Chtel by se zeptat jestli jde na stadiona S11 dát karmurátor z jawa 05 aniž by se poupravoval motor. Děkuji za odpovědi..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10963    
péro: a co ti říká slovo tryska?
 
 
Datum: 09. ledna 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
u s23 byly kdyry karbecu jako u s22 ty plastový no a 05 karbec na ně nemá závity (tak ho poznáš od karbecu z s23) no a já jsem ho tam jednou zkoušel dát a nedělalo to dobrotu...strašně se to jako ulejvalo a až když jsi to dostal do vysokejch otáček tak to jelo , ale nic moc
 
 
Datum: 08. ledna 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak pro zajímavost, dnes se na inzercích typu aukro prodávají karburace z 05, alias jako karburace z vzácné S23, a lidé za ně dávají nehorázné částky v domnění, že mají karbec z S23, ale karbec z 05 se dá poznat, má jisté poznávací znaky.
 
 
Datum: 07. ledna 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud myslíš karbec vnějším tvarem stejný jako má S22 a S23, tak tam jde. Pokud bys ale chtěl použít karburaci z J21, tak musíš buď uříznout ten nálitek, jak je v něm závit na přošroubování odkapávací misky a nebo vyrobit mezikus z pertinaxu.
 
 
Datum: 07. ledna 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r      E-mail:      IP: uživatel10508    
Zdar draci zima je dlouhá a tak přemýšlím o uložení převodovky na jehličková ložiska, a chtěl bych vědět co to obnáší a nějaké dobré rady a tipy. A jestli se to tady už řešilo tak prosím pošlete link. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10966    
já bych to nezatracoval,ale do seriovky to nemá význam.....význam to má u špičkovýho závodního motoru,kde už se pak pipláš s každym detailem,protože s rostoucíma otáčkama rostou i provozní odpory motoru a pak je na čase řešit takovýhle detaily jako uložení "(ne)"seriové (3Q)převodovky na jehly.....do seriovky je nejlepsí nechat utočit pořádný nový bronzový pouzdra....myslim že zrovna ty SVD byly dost dobrý a né ta měkká sračka jako se běžně prodává.....
 
 
Datum: 10. ledna 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
nepříde mi to jako ůplnej nesmysl, rozhodne to ma menší odpor, na druhou stranu to urco nebude mit takovej vliv na motor jako ojnice s loziskem misto s pouzdrem
 
 
Datum: 07. ledna 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
přesně tak souhlasim s klikařem jehlove lozisko si dej na ojnici jestli ho tam jeste nemas a to je vse ku jehlovym ložiskum :-D
 
 
Datum: 07. ledna 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
fermež. to viš, válečkový ložisko na sekundár má příznivej vliv na zničení převodovky. kolikrát jsi zadřel ložisko na sekundáru že bys tam dol tohle?? jinak k dotazu, na bronzu se to točilo 50 let a najednou to nestačí?? já bych se na předělávku vyprd.
 
 
Datum: 07. ledna 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
u fichtla ze svejch skusenosti bych dal valeckovy lozisko jen na hřidel co je vyvedena ven na retez, jinde bych to nedaval bude to mit velkej odpor a navic ostatni loziska nejsou nak moc namahany vydrzej dlouho
 
 
Datum: 07. ledna 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: Lukeout      IP: uživatel10408    
Zdravím, vlastním Dandy 50 novější typ a jelikož si všichni stěžují na zvuk a mě se zrovna moc taky nelíbí, je takovej "jako přiškrcená stíhačka", tak bych si tam rád koupil lepší výfuk, přemýšlel jsem o hikone a jsem skoro o něm rozhodnut,Je chválenej, ale jelikož tahle komunita je mě hodně, tak se ptám i Vás : Dandy 50 a výfuk Hikone, šlo by to ? =) A ta koncovka u Dandy, tak na tu to navařit, nebo místo ní ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: Lukeout      E-mail:      IP: uživatel10408    
cechyy > a jak to znělo ? =)
 
 
Datum: 07. ledna 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau určitě to jde už sem viděl na hodně dandynách hikone :-)
 
 
Datum: 07. ledna 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau chtěl bych se zeptat jestli má nějaký smyls předělání jawy 250 z dvotaktu na čtyř takt a popříopadě jak se to dá udělat díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady si o tom můžeš něco přečíst ww.jawa250-4takt.wbs.cz/1Jawa-250-4t.html pěkně udělané to má.
 
 
Datum: 07. ledna 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: drako ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to moc složitý, tady má pár videí http://www.youtube.com/watch?v=C0UOJj-6XdI ale pokud tomu opravdu dobře nehovíš, tak to nemá cenu ani začínat;-)
 
 
Datum: 07. ledna 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau je to dosti složitý a výsledek za to myslim ani neztojí i kdybys to udělal fortelně...
 
 
Datum: 07. ledna 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Smysl to podle mě nemá, je to spíše experimentální...jestli se v tom vyloženě nevyznáš tak na to ani nemysli, je to poměrně složité a náročné :-)
 
 
Datum: 07. ledna 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel10953    
zdravím přátelé pionýra budu dávat válec na výbrus, a jelikož mě sebrali papíry, tak to nebudu moct na závody moc dobře zajet, proto bych se chtel poradit, co by záběh urychlilo, napadlo mě nechat udělat c výbrus, nebo dát jednokruh, lehce srazit hrany, nevím co by pomohlo, prosím poradte, krom toho že mám zajíždět, že odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 23:58
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normalně to nech udělat vybrus jak ma byt smontuj to a zajižděj ja nemam papiry a jezdim na cheru už 2 roky po cestě :-D a ještě žiju no jebej na policajty ježiši :-P
 
 
Datum: 08. ledna 2011 23:58
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
nech si udělat normál s vuly 0.05 vyjed jednu nadrž kolem baraku, prvnich 15min to hodně šetři pak přidavej, řed kvalitnim olejem tu hodku 1:25 pak stači s lepšim olejem 1:40 po delší době mužeš přejík k 1:50.... nikdy jsem to jinak nedělal, taky jezdim zavody....a vysledky se dostavují.... jinak škodovak a spol. maji svuj nazor, jako máme každý na všechno..to bych neřešil, (asi nejsou zavodni typ :-) ) jinak trofnu si říct že v republice jezdí pžez 1000 pionýru zavody...
 
 
Datum: 07. ledna 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
škodovak ma zajimavy nazory na vec :-D a ja snim souhlasím :-D
 
 
Datum: 07. ledna 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
škodovka: já vim .) ... blazen: naprosto souhlasim, při záběhu se dá jezdit téměř jako normálně, jen to chce dávat si bacha na brždění motorem a zbytečný vytáčení bez chlazení...
 
 
Datum: 07. ledna 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jako ked to budes mnet zabehle tak co budes jezdit furt plne otacky coto moze tocit??lebo normalne jezdit mozes aj pri zabihani,zas nemusis jezdit 30-40 , kazdy s teho robi vedu.
 
 
Datum: 07. ledna 2011 13:47
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čert: netvrdim že je ničíš ale závody nejsou záchrana. Ja mam taky několik strojů ale krom babetty bych se žádným nezávodil. A o úpravách válce a motoru mluvit jako o záchraně se mi nezdá hh: Jo to by zas tak uškodit nemelo. Jinak nejsem škodovka ale škodovák :-D
 
 
Datum: 07. ledna 2011 13:13
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
skodovka: já ale nepíšu moc volný, ale volnější .) tušim že normálně se to dělá na cca 0,03 až 0,05mm, tak když si nechá 0,08mm, tak to bude o dost volnější a zajet se to dá za pár desítek km.. jinak sražení hran na kanálech by mělo bejt samozřejmostí, na kroužkách výhodou..
 
 
Datum: 07. ledna 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel10953    
škodováku, máš pravdu , jezdit neumím, ale pionýra bych nikdy neničíl, tak tu nešiř bláboly, mám nekolik stroju, a postupně je zachranuju
 
 
Datum: 06. ledna 2011 23:58
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když ti sebrali papíry, asi neumíš jezdit. Ničit fichtla umi každy. Kdybys ho radši renovoval nebo se o nej staral. Na ničení si kup Yuki nebo nákej podobnej krumpl! hh: když to zas udělaji moc volny, nedocílí se dle mě dostatečné komprese a bude rád když předjede slimáka na závodní dráze.
 
 
Datum: 06. ledna 2011 23:39
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
řekni si ať ti ten výbrus udělaj volnější, pak nebude třeba tolik zabíhat..
 
 
Datum: 06. ledna 2011 23:35
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pár lidí tvrdilo že s nějakým humus olejem v benznu je to zajeté hned... Napříkald nějaké M6A.
 
 
Datum: 06. ledna 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Zdarec jak mám udělat aby mě svítily přední aji zadní světlo pěkně a zapalovaní mám 20w mám jawu 21 Dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel5056    
Ja nemam 30w ja mám akorat 4.magneta 20w.
 
 
Datum: 08. ledna 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
Dej tam 30W rotor,magneto a civky a bude to pěkně svítit
 
 
Datum: 07. ledna 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel5056    
A utahne to 20w Magneto ty civky co jsou na 30w.
 
 
Datum: 07. ledna 2011 14:45
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ta si tam daj cievky z 30W zapalka
 
 
Datum: 07. ledna 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
proletovat spoje, přiblížit pól k rotoru, vyčistit (příadně nechat napařit) parabolu..
 
 
Datum: 06. ledna 2011 23:34
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dat tam vhodné ziarovky ;-)
 
 
Datum: 06. ledna 2011 23:33
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udělat zadní světlo z led,,,,
 
 
Datum: 06. ledna 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: milda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj kluci.Jsem tady nový a potřebuji pomoct.Koupil jsem za pár korun tři pincky.1 mustang,2asi myslím že je 20,a ten 3 asi 21.Jenže všechny ty stroje jsou asi překopaný.Jak poznám který motor je který,na motorech jsou vyražený čísla výrobní a to je všechno.Jde mi o to jak na nich nastavit předstih když každý typ to má jinak.To samé jak zapojit zapalování.Na netu jsem našel na jeden typ motoru dvě schémata,buď cívka-kladívko- zap.cívka nebo cívka-zapalovací cívka-zpět na kladívko. Nebo nevím kolik má být kompresní tlak.Na všech motorech jsem naměřil cca 5-5.5 atm.Je to doré nebo ne?Všechny ty pincky jsem seřídil na 1.5 mm předstih odtrh 0.40mm karburátor jehla 2 zářez od shora,samozřejmě celý karbec jsem vyčistiL.Ale ty motory se dusí,na dvojku to sotva jede a trojku o tom si mohu jenon zdát.Benzín jsem ale použil natural, olej mogul TSF 1-33. Svíčka Brisk NR 15 C. Když se rozjedu tak se jednička dusí až když přes spojku vytočím motor tak to teprv zabere.V čem to tedy může být?Vím že je to hodně otázek ale doufám že mi poradíte.Děkuji předem za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
vsechno je na sesa-moto.cz to ze se dusi muze zpusobovat spatne nastavena smes nebo pricpanej vzduchovej filtr
 
 
Datum: 10. ledna 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel10952    
Jo kluci díky za rady.Jde někde na netu stáhnout na pincka nějaká opravárenská příručka?Návodů na použití je dost ale v těch toho moc není.Jestli vůbec něco takového existuje.
 
 
Datum: 10. ledna 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: papoil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nastavoval vúli mezi rotorem a cívkama tak, že jsem je povoll a do té mezery strčil ustřihnutej proužek z pet lahve od mattonky, magnetická síla si sama tu cívku datáhne k rotoru, no a pak jsem cívku dotáhnul. Jo a jestli máš vykloktanej motor , tak nastavení předstihu je úplně jinde než se píše v knížkách. Předstih musí být odost větší. Aspoň já to tak měl.
 
 
Datum: 10. ledna 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel10952    
Rotor mám taky čistý ale jak nastavujete vůli mezi rotorem a cívkama?Já to nastavoval na desetinnou měrku.Je to tak dobře?
 
 
Datum: 08. ledna 2011 10:02
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
možná ti probíjí rotor. Vytáhni zapalování a sdělaj rotor a přejeď ho jemným smirkem pak ho hadrou očisti nasaď ho a pak nasaď zapalování. Pak ho nastav a mosí to jet.
 
 
Datum: 07. ledna 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel10952    
Filtr je jako nový,zkoušel jsem i bez filtru.Výfuk jsem měl rozdělaný není zanesený.Koleno je taky čistý.
 
 
Datum: 07. ledna 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co ten filtr a vyfuk?čistli jsi popříkladě dával nový?
 
 
Datum: 07. ledna 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel10952    
Kluci gufera jsem dal nové ale jen na straně zapalování.Ten tlak jsem měřil budíkem na to určeným,Kdysi se prodával na měření komprese u škodovek.Svíčky jsou nový,zkoušel jsem i starý.Barvu svíčky ještě nevím protože jsou nové.Karburátory čisté,hladiny seřízené.Předstih jsem zkoušel měnit.Tak nevím
 
 
Datum: 07. ledna 2011 9:50
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
To dušení muže být spusobeny s´tarejema netesnicima guferama u fichtla sem to mel taky
 
 
Datum: 06. ledna 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motory s těchto typů jsou stejné,předstih teda nastav na 1.6 před HU a odtrh 0.45mm,ale paradox je to že každý motor chce jiné nastavení,jsou to tedy výchozí hodnoty,elektrice nerozumím,takže neporadím.Mohu se zeptat jak jsi měřil ten tlak?dušení bych má mnoho příčin:špinavý filtr-koupit nový,ucpaný výfuk-vypálit,nastavení zapalování-skusit jiné hodnoty,špatná svíce-koupit novou,rozladěný karbec-seřídit...jakou barvu má svíčka napiš..
 
 
Datum: 06. ledna 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel10950    
Hoj draci potřebuju pomoc mam Babetu 210 a najednou mi přestal šlapat tachometr jak vyšrubuju lanko dole u kola a potočim snim tachometr jede nevite čim to može byt? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel10950    
Ne netoči se
 
 
Datum: 09. ledna 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
a keď vyšrubuješ lanko z ťachometra toči sa keď sa točí koleso????
 
 
Datum: 07. ledna 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel10950    
Ano lanko ma konntak s kolem
 
 
Datum: 06. ledna 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: Trujan      E-mail:      IP: uživatel10951    
Ujisti se zda má lanko kontakt s kolem a pak napiš =)
 
 
Datum: 06. ledna 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: jawa5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cawte nemate niekto navod na vyrobu motokary??alebo niejaky web? dakujem za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel1194    
http://jdem.cz/ke5d6
 
 
Datum: 06. ledna 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Zdravím.zase dotázek.Budu teď přepisovat fichtla a zajímalo by mi jak krok po kroku postupovat.taky se tu občas řeší ta zpětná pojistka v případě že dotyčný neplatil pojištění.Tak kdyby někdo poradil jak na to byl bych rád.Díky Marek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Díky moc--
 
 
Datum: 06. ledna 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
pokusim se to napsat krok za krokem: 1. předchozí majitel: s velkým+malým tp to na úřadě odhlásí na tebe (polopřevod) to vše na základě smlouvy.(není li STK ani pojistka nevadí) 2. Ty jdeš na STK (pokud je platná, jdeš jen na evidenční kontrolu. pokud není stk musíš udělat novou a s tím už bude i evidenční kontrola) 3. uděláš pojištění na svoje jméno (to můžeš udělat ihned po koupi na základě TP) 4. s platnou stk (popř. evid. kontrolou) a pojištěním psaném na sebe jdeš na svůj úřad - odevzdáš SPZ, předložíš pojistku a papír z stk (ev.kontrola, nebo celá STK) zaplatíš 300kč - dostáváš novou spz a malý TP (ve velkém zapíšou tebe jako majitele) a odcházíš. toť myslím vše......pokud je motorka ze stejného okresu tak ti možná nechaj starou SPZ, ale nevím to jistě. pokud chybí např. malý tp - nevadí, nahlásí se ztráta, stejně tak když neni spz. Ještě jen snad k té pojistce - tu si udělej hned po koupi abys předešel tomu "zpětnému pojištění" sice v zelené kartě budeš mít původní spz ale to nevadí, hlavní je číslo rámu (já to tak mám) a novou spz si tam necháš pak dopsat. Teď tedy k tomu "zpětnému pojištění" : sice nevím co si pod tím představuješ, ale nemusíš mít strach že bysi platil pojistku za někoho jiného.. Pokud předchozí majitel neměl pojistku (jakkoli dlouho) tebe to nemusí zajímat... Česká kancelář pojistitelů (ČKP) jde pouze po případech kdy například: předchozí majitel to na tebe přepíše (polopřevod, v tu chvíli seš majitel vozidla a musíš mít tedy pojistku) ale ty si to nejdeš dohlásit na sebe, tak v takovém případě ČKP ti vypočítá cenu za dny kdy skončila pojistka původního majitele do doby než sis to pojistil sám na své jméno. nebo od doby kdy je to na tebe převedeno. Takže jestli to před tebou neměl pojištěný třeba 10let tě nemusí zajímat. Tebe a čkp zajimá jen doba kdy se stáváš dle TP vlastník a tudíž ze zákona musíš být pojištěn. Proto je třeba ihned po polopřevodu si tuto pojistku na sebe udělat a tím se vyhneš jakýmkoliv zpětným platbám. no snad jsem to popsal správně, pokud jsou nějaké nejasnosti v mém výkladu - rád zodpovím, případně opravím v diskuzi.
 
 
Datum: 06. ledna 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
Čus draci jaký byste dali válec do motoru od 05 mám na výběr 2x-21 válce všechno 0 výbrusi ale přidřený a potom 05 nultej,05 bude mít lepší spodek a nebude žrát tolik ale zas 21 by jel líp tak neim poradte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10949    
je tam jiný časování a plocha sacího a výfukovýho kanálu....tzn. líp to jede odspoda,ale točí to mene....
 
 
Datum: 06. ledna 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Yuri ked si to takto mislel tak na 21 bloky pasujú 05 valce licujú,,len vo vlozky sú iné otvori
 
 
Datum: 06. ledna 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam doma valec 05 má menšie kanály
 
 
Datum: 06. ledna 2011 0:11
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
niesom si isty ale nemali 05 iný rozmer kanalov ??? alebo sa mi to len zda ???
 
 
Datum: 05. ledna 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jsou dobry svíčky BOSCH do fichtla?? zatim se zminil jen standa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 13:57
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
taky přidám trošku do mlýna. někde se mě zjevila svíčka HITACHI takže bude asi japoncká a musim říct že na tu to jede furt ať teplý, vlažný, ledový atp. a já myslim že by to jelo i kdybych tu hitachi měl jen v kapse. a dokonce dává takovou jiskru, že svářecí helmu při zkouškách na hlavě mít třeba jest :-) ale jinak pro standartní použití je brisk, stejně tak jako ngk či bosh za podmínek správného nastavení motoru vyhovující... osobně bych většinou tedy nehledal furt problém ve svíčce, ale taky v celým motoru, převážně tedy v elektrovýzbroji :-)
 
 
Datum: 06. ledna 2011 13:57
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jezdím na BOSCH a naprostá pohoda, rozdíl od Brisk je asi jen, že Bosch má o něco silnější jiskru ;-)
 
 
Datum: 06. ledna 2011 12:10
 
 
 
 
Jméno: hersii      IP: uživatel9959    
na bosch jezdím už 2 roky!! a musím říct že lepší svíčku jsem ješte neměl... :-)
 
 
Datum: 05. ledna 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
Na stary palky sem narazil minulej rok v army shopu a mam jich doma krabici :-D
 
 
Datum: 05. ledna 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10537    
Se svíčkama Bosch jsem byl spokojen konkrétně WR7BC+ byly na léto lepší než brisky NGK se mi moc neosvědčily
 
 
Datum: 05. ledna 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10946    
ty svíčky co jsem jmenoval pálili silnější jiskru jak starý PALky a chytalo to na ně parádně....
 
 
Datum: 05. ledna 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zbrousit to do špičky je píčovina, nic nevymejšlej, kup brisk, seřiď odtrh elektrod a jezdi
 
 
Datum: 05. ledna 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: pisky      IP: uživatel7152    
pozdě :-D
 
 
Datum: 05. ledna 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: pisky      IP: uživatel7152    
Nevím co řešíte...Proč furt chcete do fichtla cpát jakesi nesmysly.Svíčka ti výkon nezvedne, startování se nezlepší.Dej tam brisk a nic nevymýšlej
 
 
Datum: 05. ledna 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
ok, je pravda, že co mam jednu brisku tak už ná najeto par tisic a porád fungije jenže kreten kamoš mě ji stratil a co jsem měl druhou ta nešla nová pak jsem měl další ani nevim kde je mam ty fungovali dobre tak tedy unich zustanu. Eště by mě zajimalo co by se dělo kdybych zbrousil tu pacičku do špičky?? asi blbost že? myslim že by seto ulejvalo
 
 
Datum: 05. ledna 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli máš normální sériovku tak nic nevymejšlej, a dej tam českej levnej Brisk, funguje výborně
 
 
Datum: 05. ledna 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
cus draci, je výměna spojkových lamel natolik složitá, že bych to měl přenechat odborníkům, nebo to můžu zmáknout sám :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
az tak zlozitá tá spojka nemoze byt :-)
 
 
Datum: 06. ledna 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
mám Mosquito :-)
 
 
Datum: 05. ledna 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
zalezi na jakej stroj u masin je to jednodusi, u fichtla je horsi nasazovani segrovek musis dost velkou silou zmacknout perko s podlozkou a zasunout segrovku je to docela problem musis oprit pionyra oneco, jinak si sezen par tech segrovek vetsinou naka vystreli pri nasazovani a uz ji nenajdes
 
 
Datum: 05. ledna 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10946    
pokud jsi to nikdy nedelal,tak si sezen aspon jednoho kamose,kterej ti klestema primackne podlozku na pruzinu a ty dáš segrovku....nic slozitýho....casem se to naucis delat sam...
 
 
Datum: 05. ledna 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel9236    
cau kluci...mam blbej dota ale zajima me jestli se da nejak udelat nejaka signalizacni dioda ktera by se rozla pri nizke hladine benzinu..dik..a sry za blbej dotaz ale nebavime se furt divat do nadrze :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: Lukeout      IP: uživatel10408    
Ech, když bys na tom stavu benzínu trval, tak potřebuješ : plovací plošinu, která bude připevněna na lanku,její váha nesmí být velká,aby se nepotopil,ale taky nesmí být nad hladinou, takže si do té plošiny, kterrá by měla mít tak 10mm víšku navrtáme po strannách 3 otvory, otvor by měl mít tak 5mm a musí být vrtán šikmo jakože do hloubky, aby se tam nalil benzín,lanko bude dlouhé až po víko,, to lanko povede do takové krabičky, která ve vnitř bude mít sponku, namotávací váleček s vratnou pružinou, vracecí odpor pomocí sponky a pružiny bude minimální ! Plovací plošina by měla vždy být na na hladině, ted jen podle délky vysunutí toho lanka dolů do nádrže bude zatahávat za ukazatel, která by měl být co nejblíž víku, vcelku jednoduchej mechanismus, ale měl by fungovat.
 
 
Datum: 07. ledna 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
Trabant měl plastovou měrku s ryskama.
 
 
Datum: 06. ledna 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolečko: tak podobně má i V3Ska měrku :-D ... dřevená palice a zářezy po 10ti litrech.
 
 
Datum: 05. ledna 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nesnažte se vymejšlet nic složitýho...když jsem jezdil na fichtlovy, tak jsem měl pod sedlem v místě na pumpičku kus laťky, a na ní zářezy, jeden zářez odpovídal 0,5l benzínu v nádrži, vždycky jsem jenom strčil laťku do nádrže a takhle jsem měřil stav benzínu v nádrži
 
 
Datum: 05. ledna 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
:-) co by seme hodilo by byla merka v nadrzi abych vedel uplne presne spotrebu
 
 
Datum: 05. ledna 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak nejezdi furt na rezervu :-D to už by to nebylo to správný zlo s kontrolkou
 
 
Datum: 05. ledna 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pokud seš línej evidovat si najetý km a tankování a z toho si udělat odhad o spotřebě, tak se tam asi budeš muset furt dívat.. vymyslet by to šlo, ale čas a peníze nutné k realizaci za to nestojí..
 
 
Datum: 05. ledna 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel10936    
cau chlapi chtel bych se zeptat jesli nekdo doma nemate nadrz na 175/356 bez otvoru na ampermetr a ve znaku jawa a pod tim čz.uz jsem dal i inzerat na m.inzerci odpovedel mi nejakej kluk rikam vyfot ji a rekni cenu tak ji vyfotil a chtel 1000 korun byla pekna rikam proc ne.No v pondeli ji poslal vcera mi prisla uz jsem se na ni tesil shanim ji uz docela dlouho.Tak otviram balík a malem to semnou svihlo ten zkurvenej vypicenej zmrd mi posla nejakou potlucenou velkou nadrz a ma jeste navic ulomenej jeden držak vypada jako na velorex ale fakt nevim.Tak si prosim vas davejte bacha a kdyby jste ji nekdo mel a prodal mi ji tak se ozvete:-Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 12:21
 
 
 
 
Jméno: Viper023      E-mail:      IP: uživatel3912    
Chlapi pěkně bych tam zajel dal mu přes budku a aby dal tu nádrž z těch fotek a když ne tak prachy a tu rezatinu bych mu obil o hlavu jinak jsem kupoval nadrž na svojeho kalifa přes aukro celkem za levný peníz za 2 stovky i s poštou a je krásně ještě chromovaná.
 
 
Datum: 06. ledna 2011 12:21
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel10936    
kolecko-presne to udelam
 
 
Datum: 06. ledna 2011 11:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bejt tebou tak beru auto a jedu mu to vysvětlit, že se to prostě nedělá...
 
 
Datum: 06. ledna 2011 10:29
 
 
 
 
Jméno: Juraj Brnula      E-mail:      IP: uživatel10769    
ahoj, nevím chlapi v jaké to žijeme době, když už neplatí čestné,férové chlapské slovo... snad se to změní. Většinou obchoduji pře aukro a neám zatím zaplaťbůh špatnou zkušenost, i jdyž zase tak moc uzavřených ochodů tam nemám v porovnání s ostatními... doufám, že také nenarazím... pokud nádrž ještě nemáš, ozvi se mám na Jawa-Čz 175/356 moc pěknou, připravenou na chromování, je už z ní zbroušená barva, je bez důlků, bez nutnosti cokoliv vyklepávat nebo vytahovat... chtěl jsem jí původně na svou, ale upřednostil jsem barevnou kombinaci, proti chromování tak mi po repasování mé mašiny zbyla... -dohodneme se?!
 
 
Datum: 06. ledna 2011 9:24
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel10936    
HOBO mohl by jsi prosim poslat email
 
 
Datum: 06. ledna 2011 6:55
 
 
 
 
Jméno: HOBO      E-mail:      IP: uživatel10948    
Čest, jo to se stane. Akorát mně vrtá hlavou, že se nebojí - kdo todleto udělá, že dostane na ciferník. Jestli ještě nemáš nádrž, tak mně napiš; mrknu doma, co ještě mám, ňáký kaliforňačky i bubliny jsme měli v dílně, něco ťuklé, něco pěkné v chrómu - škoda to dát do šrotu... Akorát to může trvat do jara, je tu nejčkom sněhu po ko..t
 
 
Datum: 06. ledna 2011 1:43
 
 
 
 
Jméno: drako ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tu nádrž mu vrať! máš právo do 14 dní tuším vrátit bezdůvodně, ať si ji nabouchá:-) Je to děs toto...
 
 
Datum: 05. ledna 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
to su zmrdi !!!
 
 
Datum: 05. ledna 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: jackpaci      IP: uživatel9095    
Zdarec chci se zeptat když mam stator 45W,relátko 75W a rotor se silnějším vynutím(dává to 75W) myslíe že to bude správně fachat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
buď klidnej, 75W rotor a stator (kterej je mimochodem stejnej pro rotory od 45W až po 75W (až na ten zmiňovanej odpůrek pro 45W)) se sériově montovaly v čezetách 175/487 a jawách 350/634, je to úplně normální kombinace.. pakliže by něco odcházelo tak jedině chybou v zapojení..
 
 
Datum: 05. ledna 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: jackpaci      IP: uživatel9095    
De o to že sem si objednal starší zapalko aby mi věčně neodcházely relátka pač sem tam měl 50 W rotor i stator a přišlo mi to takhle nakombinovaný a když to takhle přepojim aby mi to zas ty relátka neničilo kvůli většímu výkonu...
 
 
Datum: 05. ledna 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nicméně je dobrý ten stator sundat a zezadu v něm odpojit malej odpůrek mezi cívkama (takovej váleček, odštípnout ho a dráty spojit)... větší budící proud, větší výkon...
 
 
Datum: 05. ledna 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo
 
 
Datum: 05. ledna 2011 17:24
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel10415    
cau lidi chci kupit papiry na pincka 21. Jsou hlaseny na 20let mrtvou osobu a jeste stale neodhlasene jsou teda naspon co jsem se dozvedel. Nevim jestli tomu mam teda verit :-D . Ale kdyz si kupim pouze maly TP z internetu muzu pincka jeste zachranit? Poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Když bude napsané v závěti, že děda odkazuje plnou mocí jawu 21 na jiného majitele, tak by s tím neměl být problém, ale myslím si že na to asi děda nemyslel...
 
 
Datum: 06. ledna 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
především bych se na to vyprd a vůbec je nebral. v případě že moc moc chceš, plné moci bych se zas tak nebál, těžko ten ten ouřada bude někde dohledávat. no ale 20let je dlouhá doba. a s tím ježděním na mrtvou osobu to není tak jednoduchý pokud nejsi dědic (a i ten by měl problém) sic pojistka bez problému, stk taky, ale po dvaceti letech nečinosti TP a majitele je to do očí bijící. a v případě předvolání té mrtvé osoby, seš víš kde.... takže raději se na to vyprdni pokud nejsi zkušený v jednání s úřady, potažmo policií.... musim ale přiznat že se něco podobného chystám udělat... je mě totiž líto těch dvou origo knížeček... ale pssst
 
 
Datum: 06. ledna 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: petan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
papíry na mrtvého nepřepíšeš i kdyby jsi sfalšoval plnou moc tak to na urade poznaji a jestli bude ta urednice chtit tak te uda za podvod, muzes na ně ale jezdit tak že si jenom zaplatíš pojistku a udělaš technickou ale je to riskantní.
 
 
Datum: 06. ledna 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
možná že jo , ale dej pozor aby jsi nemusel platit zpětnou pojistku za x let...taky by se ti to mohlo asi prodražit
 
 
Datum: 05. ledna 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: Herrbode      IP: uživatel10882    
Zdravím..Chci se zeptat jak poznám že kupuji 30W rotor.Zajímá mi to číselný označení..Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Jo přesně tak 20 a 05...
 
 
Datum: 05. ledna 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: dweindibly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zepředu na rotoru je vyražené číslo, pokud začíná 05... tak je to pro 20W stator, pokud 20... tak je pro 30W stator... většinou tam je např. 05 6170, nebo 20 6170
 
 
Datum: 05. ledna 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
Zdarec chlapi nasel jsem doma nadrz v krasnym puvodnim stavu chrom a barva jak nove udelane, ale ma jednu vadu na jedny strane je jeden mensi a jeden docela velkej dulek nejsou nejak hluboky a nezasahuji do znaku. Nevíte jestli se to neda nejako vyrovnat aniz bych to jeste vic zkazil?dekuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
dej to šikovnýmu klempířovi. Když jsi to nedělal tak to téměř určitě zkazíš. I od klempíře to nemusí bejt super, ale rozhodně líp než kdybys to dělal poprvý.
 
 
Datum: 06. ledna 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
slysel jsem o tom ze se da dovnitr strcit malinka triska a pod dost tlakem se tam pusti voda a ta by to vytlacila- ale ubec nvm kde by byla nejaka firma ktera by to provadela
 
 
Datum: 05. ledna 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tata mi rikal ze se to da pry zpravit hráškem ale nevim přesne vo co de. mozna nekdo doplni :-)
 
 
Datum: 05. ledna 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, no jediná možnost je myslim to zakytovat a pak přebrousit ale neni to žadna prdel...
 
 
Datum: 05. ledna 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel10940    
Čau chci poprosit jestli by jste mi někdo nedoporučil nějakou dobrou lakovnu v blízkosti Prahy kde dělají komaxit děkuju za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsem přespolní :-) Kojetice
 
 
Datum: 04. ledna 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
Kozel odkud si? o.O
 
 
Datum: 04. ledna 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Případně Neratovice Komaxit u vrátnice, která je nejblíže Labi, Spolany. Mám s nimy dobrou zkušenost. ( dělají tam i nábytek a vedle je sklenář)
 
 
Datum: 04. ledna 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: pavel525      IP: uživatel10942    
Čau,komaxit dělaj třeba ve Vestci(Rogi),ve Svémyslicích,v Hovorčovicích.....
 
 
Datum: 04. ledna 2011 20:39
 
<  927  928  929  930  931  932  933  934  935  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 18:21:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu