Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci, Chtěl bych se zeptat čím to je když mi fichtl nechce jít do vysokejch otáček, za tepla nestartuje a když turuju motor po ubrání a přídání se jako kdyby zadusí . Hladina lícuje s plíškem jehla na 2 zářezu. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2015 11:25
 Jo a bude to těma dírama sát když je to mustang a má to airbox pod nádrží ?
Datum: 25. ledna 2015 11:25
Jméno: standa
IP: uživatel17810
 No,tak ve víku by měla být ještě díra průměru 15mm. Dole v těle filtrboxu dvě díry cca 10mm vedle sebe (tam se dávali takový ucpávky podle chování moto). Zkus to doladit,eventuelně hladinu ještě o chlup dolu.
Datum: 25. ledna 2015 11:15
 Bez saní sem nezkoušel ale bez víka filtru to jde krásně do otáček ale po přeřazení to nechce jet na plnej plyn tak sem eště přehodil jehlu o zářez níž a po přeřazení už to jede. Nastavení zapalování je tak nějak Ok jiskra taky. V těle nemám žádnou díru ani ve víku. Ještě když sem s tím chvíli jezil bez toho víka tak měla svíčka krásnou cihlovou barvu
Datum: 24. ledna 2015 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel16983
 Co to dělá bez sání? Kolik děr máš v těle filtrboxu a kolik ve víku? Ale pokud to teplý nechytá,tak na to sání nemá vliv a je to ulitý. Zapalování je ok? Jiskra ok? Předstih a odtrh tak nějak ok?
Datum: 23. ledna 2015 19:26
 Hladinu sem dal o něco menší než má bejt a furt nahovno. Napadl mě airbox tak se chci zeptat když navrtám do víčka z boku díru jestly to bude brát vzduch když to je to pod nádrží
Datum: 23. ledna 2015 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel16983
 Uchcává se to. Vysoká hladina.
Datum: 23. ledna 2015 15:36
 Vyzkouším Díky  a to vynechání ? karbec vyčištěnej samoshřejmě i ten volnoběžnej okruh
Datum: 22. ledna 2015 20:47
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Na vysoký otáčky má vliv předstih. Na teplý startování bych skusil dát jinou svíčku. Vliv může mít taky fajfka nejlepší neodrušená tam se nemá co zničit. Hladinu skuz pak třeba mírně ubrat-pokud myslíš plíšek nahoře na víku karb. Chce to zkoušet.
Datum: 22. ledna 2015 20:04
 Čus draci, nevíte někdo jak je přidělaný sedlo na jawettě? Odepište nebo jestli někdo Máte fotky ta prosim Pošlete na mail andrewop89@seznam.cz díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2015 17:00
Jméno: solf
IP: uživatel17547
 Se stadionem to má jen podobné sedlo. Sedlová trubka je ale utažená stylem trubky u řidítek, tzn. dole obsahuje kužel a na vrchu trubky je dlouhý šroub, který když utahuješ, tak to rozvírá spodek té sedlové trubky a tím se to dotáhne. Problém je v tom, pokud je sedlová trubka doražená až dolů, tak ani po částečném povolení toho šroubu si nepomůžeš vyklepnutím a uvolněním. Je to peklo.
Datum: 22. ledna 2015 17:00
Jméno: pepa
IP: uživatel17799
 Stejne jak na s11 a starem jizdnim kole ...proste utazene kolem trubky strcene v ramu ....jinak jaweta standart ma stejne sedlk jak s 11 da se sehnat replika na sport patri penove
Datum: 22. ledna 2015 14:13
Jméno: Navi
IP: uživatel17782
 Vlastní tu někdo, nebo má někdo zkušenosti s CO2 svářečkama na dutinkový drát? Jakoby obalená elektroda naruby, s podavačem... Jde mi hlavně o svařování slabších plechů kolem 1mm, na silnější materiály mám trafo. Chci něco pro kutila, nerad bych řešil plnění lahví.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 21:40
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 je to einhell bt-gw 170 ... uz jsem delal i docela dlouhy svar - cca 80 cm a valil jsem to ne uplne v jednom kuse, ale da se rict s minimalnima prestavkama a zadny problem s prehrivanim atd...
Datum: 29. ledna 2015 21:40
Jméno: Navi
IP: uživatel17782
 Olous a co to máš? Mě každej od einhela nebo berlana odrazuje :/
Datum: 26. ledna 2015 22:31
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 kdyz jsem hledal svarecku, tak se mi taky libila cena svarecky na dutinkovy drat, ale nakonec jsem koupil na bazosi klasicke CO-cko i s flaskou (hasicakem) za 5000,- ... spokojenost...
Datum: 23. ledna 2015 21:29
 Cočko je ještě v pohodě...já teď řeším láhev na argon a vstávají mi vlasy hrůzou když vidím ty ceny... asi se budu muset spřátelit s nějakým potápěčem kterej mi sežene lahev na vzduch
Datum: 21. ledna 2015 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel17802
 No vidíš,brácha nic neřikal,my se ho vlastně ani neptali,, pro příště supr,mam to za humnama. Díky.
Datum: 21. ledna 2015 17:18
 Stando zajeď si do Strašecí do traktorky...brácha tam chodil do školy, ne? Tam na dvoře v jedné té hale měl pan Kudr technické plyny. Nedávno umřel a vede to jeho žena snad. Ještě když byl živ tak mi dal ten upravený hasičák, a od té doby si tam jezdim plnit. Maji tam vždycky naplněných třeba 15 hasičáků, tak to beru výměnou.
Datum: 21. ledna 2015 17:01
Jméno: standa
IP: uživatel17802
 Kolečko řekni víc. Řešili jsme teď něco podobného s velkou flaškou na Biogon (směs CO2 + dusík),potřebovali jsme naplnit záložní lahev z hospody,vesměs jsem ji využíval jen já pro svoje potřeby,pak nám v létě lehnul kompresor a vyjeli jsme ji do mrtě,lahev byla naše odkoupená před skoro 12 lety od původního provozovatele hospody,odmítli nám ji naplnit,táta si od nich musel vzít za drobný poplatek jejich lahev do pronájmu a až tu nám naplnili. Když to vemu kolem a kolem,stačila by nám ta stará naplnit CO čkem...brácha by na ni mohl vařit a já příležitostně točit pivko k prasátku na grilu... to jde? A nebo jsme se předtim obrátili na špatnou firmu? Kdo ti to plnil? Dík za info
Datum: 21. ledna 2015 15:13
 Nevim přesně, dával jsem tam nějaké flašky na protiúčet. Ale podle mě naplněná flaška tě bude stát tak 700kč, plus těch 250kč za každé další plnění. Flaška bude tvoje, žádný nájem se neplatí.
Datum: 21. ledna 2015 12:36
Jméno: Navi
IP: uživatel17782
 Kolik stála úprava hasičáku?
Datum: 21. ledna 2015 12:00
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 což asi budeš muset......tím jsem nemyslel mic špatného,ale tu láhev buď musíš koupit nebo řešit jako kolečko.....
Datum: 21. ledna 2015 11:53
 Jakoby...dá se s tim vařit, ale pro tvoje účely bude daleko lepší klasické COčko s ochrannou atmosférou. Ten svár to daleko lépe ochrání před okolními vlivy. Jinak jestli můžu říct za sebe, tak jsem koupil klasické COčko. Jako flašku používám upravený sněhový hasičák - v plnírně mi z toho vyndali stoupačku a má to ještě platnou tlakovku, takže to jde legálně naplnit. Za naplnění 6kg plynu platím asi 250kč. Takže z mého pohledu jsou tvé obavy z flašky liché. Navíc porovnej cenu trubičkového drátu a klasického...
Datum: 21. ledna 2015 11:30
Jméno: Navi
IP: uživatel17782
 Takovýdle odpovědi jsou po celým internetu, proto nikdo neví jak to vaří a jestli se to vyplatí. Podobný odpovědi si nechte pro sebe. Děkuju!
Datum: 21. ledna 2015 10:43
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 což asi budeš muset.....
Datum: 21. ledna 2015 9:11
Jméno: petr
IP: uživatel17309
 nevali se vam nekomu doma nahodou motor z ČZ 175 typ 477? diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2015 14:44
Jméno: pepa
IP: uživatel17799
 Mam tu i s fakturama po go za 6000 vybrus a klika z votic ferodo repas lamely...
Datum: 21. ledna 2015 14:44
Jméno: Tedy
IP: uživatel17050
 Zdar draci, potřebuju poradit. Mám možnost koupit tp na pionýra ale je v depozitu. Muj pionýr ovšem není ještě složený a bude tak za měsíc. Jak to mám udělat a nebo jde to vůbec z toho depozitu odstranit? Moc tomu nerozumim předem děkuju za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 18:14
Jméno: hejňa
IP: uživatel11766
 a tachometr (ale extra důležitý to není)
Datum: 24. ledna 2015 18:14
Jméno: jc3
IP: uživatel16863
 Musíš mít s sebou i plechařinu, aby mohli zkontrolovat barvu.
Datum: 21. ledna 2015 18:53
Jméno: pepa
IP: uživatel17799
 Je to jak rika kolecko ale musis mit ram se stitkem narazenym nacisla z papiru ..a samo koupil si torzo motocyklu ne samotny papiry..pokut to splnis tak prepis nejak. Dopadne samo s ramem a castma motorky musis prvne na evidencku
Datum: 21. ledna 2015 15:48
 Přepsat v rámci depozitu to podle mě stále jde. Přepíšou to na tebe, ale nevystaví značku ani ORV(OTP).
Datum: 21. ledna 2015 11:31
Jméno: ondra...
IP: uživatel13128
 Zdarec není náhodou podmínka pro vyjmutí z depozitu zákoná pojistka a stk?
Datum: 21. ledna 2015 7:43
 zajed na evidencku s ramem, stitkem, motorem a pneu. Pak na dopravku at ti udelaji prepis. Az opravis udelas stk.
Datum: 20. ledna 2015 22:03
Jméno: jc3
IP: uživatel17800
 Polopřevod už není, převádí se to rovnou na nového majitele. Pokud nemáš složenou motorku, tak to nevadí. Na evidenčku složená být nemusí, musí být komplet, kontrolují se čísla, pneu, barva, atd. Domnívám se, že nedostaneš malý TP a vyřadí to z provozu (novodobý depozit). Až uděláš STK, dostaneš malý TP. Jestli se nepletu, tak nově je dán i termín do kdy se musí vozidlo po změně majitele přehlásit, jinak hrozí flastr...
Datum: 20. ledna 2015 21:41
Jméno: Tedy
IP: uživatel17050
 A jde to nějak dat do nějakeho polopřevodu? Když nemam ještě motorku složenou?
Datum: 20. ledna 2015 20:10
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Od nového roku jsou změny s přepisama i s depozitama(samozřejmě k horšímu). Nejideálnější zajít na dopravku
Datum: 20. ledna 2015 19:27
 Ahoj,chtěl bych se zeptat jesli jsou kola na jawu dandy 50 stejná jako na Dandy 125. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2015 7:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 ne
Datum: 21. ledna 2015 7:41
 Hojte chlapy, máte zkušenost se startovacím segmentem co tu nabízí Sesa? Mám neblahou zkušenost s jedním segmentem od jiného prodejce a nerad bych znova koupil něco co se za měsíc ožvýká  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2015 17:14
Jméno: standa
IP: uživatel17802
 To se stává,když je nakopávačka špatně vymezená (což má polovina lidí),pak zuby nezabírají na plnou plochu ale jen hranama a pak se to dřív a nebo pozdějc strhne u starýho i replikovýho segmentu. U replikovýho někdy dřív. Koukni u rozpůlenýho motoru,jak to proti sobě sedí,většinou chce nakopávačka vypodložit za o-kroužkem alespoň jednou obyč podložkou. Eventuelně se muže ta podložka muže dát i do motoru mezi segment a druhej karter...uvidíš... někdy je potřeba,někdy ne...záleží taky hodně na tý ose (či jak to nazvat?) ... nevim proč,ale nejsou všechny stejný ... respektive neseděj stejně ... asi kvůli konkrétní poloze kolíčku na segment či zářezem pro klínek ...
Datum: 21. ledna 2015 17:14
Jméno: pepa
IP: uživatel17799
 Myslim ze logicky vyrobce nahrad dilu na 50 let stary kram bude jen jeden ale prekupniku mnoho  takze pokut najedes tolik ze replika nestaci dej starej original
Datum: 21. ledna 2015 14:40
Jméno: cucak
IP: uživatel17789
 zdar je mozni ze motorka 350/639 a motor mam 638 a tak isto to je aj v tp i v sude ...je to origynal ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 18:13
Jméno: hejňa
IP: uživatel11766
 Mám 639 a v TP mám psáno motor ČZ 638-3. (ta trojka je taky důležitá). Zbylá čísla jdou z tp vymazat.
Datum: 24. ledna 2015 18:13
 modely 638, 639 a 640 maj jenom jeden typ motoru a tim je 638, takže to origo je
Datum: 20. ledna 2015 20:55
 Zdar draci. Máte nějaké zkušenosti s karbecem Pio 2917 Psb polské výroby?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2015 23:52
Jméno: skardas
IP: uživatel17641
 Ptám se asi proto, abych se dozvěděl jestli ten karbec funguje dobře. Až se naučíš kde se píše tvrdé a měkké i , tak budu rád za tvůj názor.
Datum: 23. ledna 2015 23:52
Jméno: VTP-UH-PRO
IP: uživatel15847
 proč se ptáš ? jen blázen bi koupil polskí ošizený karburátor za 600 když na burze koupíš za 70-100kč poctiví československý karburátot.slišel sem že sa tomu polskemu seká šoupě ale zas na druhu stranu je hezčí takže na vístavu by byl asi lepší.
Datum: 23. ledna 2015 22:45
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zdar hoši jaké je číslo originální oranžové barvy na babetu 207? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2015 21:00
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Pročpak?
Datum: 31. ledna 2015 21:00
Jméno: VTP-UH-PRO
IP: uživatel15847
 kámo tvoje problémy bych chtěl mít
Datum: 23. ledna 2015 19:19
Jméno: michal
IP: uživatel17796
 cau draci mam dotaz jak se pozna funkcni volnobezka co je v motoru u babety 210 mam jich par doma vyndanejch a nvm jak ma fungovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 12:01
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Nevím jakou volnoběžku máš na mysli. O jediné volnoběžce co vím tak je v zadnim kole. V motoru jsou odstředivé pakny
Datum: 24. ledna 2015 12:01
Jméno: Petr
IP: uživatel17795
 Čau draci, chci se zeptat jak nejsnadněji předělat zapalování na motoru z Jawy 250/590, abych se zbavil baterky. Motor mám na motokáře, takže mi jde jen o jiskru a o spolehlivé starty. Je to nejlepší předělat na zápalko z pionýra? A ještě jestli můžu použít hřídel na pravé straně za řetězovým kolečkem na tom samém motoru k řazení? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 8:31
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 No a co třeba koupit akumulátor, třeba ten nejlevnější se dá sehnat za 300kč. Za předpokladu že uhlíky jsou OK a rego funguje je to mnooooooooooooooohem levnější než zhánět zapalko z babety a upravovat ho. Baterka Ti vydrží tak dva roky a s ní budou straty rozhodně nádhera než atletika se startováním zapalka z babety.... Abys pochopil provozní podmínky babetího zapalka, podívej se jak rychle se otáčí rotor babety a jak rychle se otáčí rotor panelky při startech.... ano mnohonásobmně pomaleji, tedy pámbustebou abys při takových otáčkách vůbec jiskru s babetím zapalkem získal  , páč otáčky startu zvedneš jedině tak že shodíš ze stojánku, a pěkně se s máňou proběhneš
Datum: 24. ledna 2015 8:31
Jméno: pepa
IP: uživatel17799
 Ps na vebu motoservisu jakuba je clanek o prestavbe na bezkontakt z babety ..to zapalovani dava kvalitnejsi jiskru..jen ty mezikusy nemusi byt udelany tak pekne...a razeni jde udelat jak pises ma to tak napr trikolka velorex
Datum: 21. ledna 2015 23:58
Jméno: Petr
IP: uživatel17795
 Díky moc
Datum: 21. ledna 2015 23:44
Jméno: pepa
IP: uživatel17799
 Ta podlozka je vysoka rovnych10 mm staci urezat spodek origo dynama
Datum: 21. ledna 2015 23:39
Jméno: standa
IP: uživatel17802
 Rád bych,ale nemam je,nezlob se. Tenkrát jsme odtahli mašinu k jednomu známýmu,popsali jsme mu co od něj chcem udělat a on to přímo dopasoval. Bude to už tak 10-12 let. Neboj,když nasadíš magneto na kliku a vložíš stator do karteru,tak hned uvidíš co je potřeba,nic složitýho.
Datum: 21. ledna 2015 20:38
 Díky za rady. Stando poslal bys mi rozměry té podložky? Klidně i na mejl. Díky
Datum: 21. ledna 2015 19:44
Jméno: standa
IP: uživatel17802
 Nám tam zapalování z pio šlo bez úpravy kliky, jen sem nechal vytočit takovou vymezovací podložku.
Datum: 21. ledna 2015 17:03
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Ahoj na předělání na pio.zapalování musí odsoustružit klikovku a udělat držák na stator. Prodávaj Vape myslim že i na 250. Stojí ale kolem 3000. Možná že ho Sesa má nebo by ho splašil. S tim řazením vpravo to asi nepůjde protože uvnitř hřídele je našlapovací segment.
Datum: 20. ledna 2015 19:23
Jméno: Navi
IP: uživatel17782
 Draci, je kravina v tomhle pocasi cokoli lakovat sprejem?? Potrebuju striknout sprejem-plnic, final lak plochu asi 2m2. Nejaky zkusenosti se schnutim a finalnim vysledkem v tehlech teplotach?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2015 21:40
Jméno: Ringo
IP: uživatel17803
 Bacha na přímotop či kamínka s ohněm.Páry rády bouchaj.Pri tomto počasí se barva nechce slít.Je venku 4 st.Jedině jak píše kolečko-stříkat uvnitř.Ahoj draku...
Datum: 22. ledna 2015 21:40
 No abys dosáhl perfektního lesku tak musíš tu barvu tzv slít...tzn dát takovou vrstvu, aby se vytvořil jednolitý vysoce lesklý povrch. A je jedno jestli stříkáš sprejem, pistolí...
Datum: 20. ledna 2015 13:52
Jméno: Navi
IP: uživatel17782
 Jak to myslis s tim slitim, nevim jak strikas sprejem ty, ale ja jen poprasek a jednotlivy vrstvy nechavam vysychat... Opakuju dokud to na 100% nekreje
Datum: 20. ledna 2015 13:13
 Je to kravina - blbě se to sleje. A pak to stejně ukápne, protože to schne pomalu...počkej na teplo nebo lakuj vevnitř.
Datum: 19. ledna 2015 22:31
Jméno: 123
IP: uživatel16308
 mám zkušenosti že to neschne, jedině makat vevnitř....
Datum: 19. ledna 2015 21:14
Jméno: Navi
IP: uživatel17782
 Tyjo vidis, ja resim lak a zapomel sem na schnuti kitu... No to je vprrrr. I kdyz tam moc kitovani asi neni a to malo snad sfoukne plnic. No nasadils mi brouka do hlavy, schvalne zkusim smichat trosku kitu jestli to seschne
Datum: 19. ledna 2015 17:50
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 To bych neradil.já sem kitoval v garáži a neuschlo to vůbec.jestli nemáš možnost topit tak to radši odlož
Datum: 19. ledna 2015 17:34
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Ahoj, je lepší zajíždět pionýra s korkovou spojkou nebo s ferodovou? Myslim si, že lepší bude ta korková protože asi nedrží tak pevně, nebi to je uplně jedno?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2015 20:14
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Už v originál příručce je napsáno, aby se před startem nemačkala spojka, že pak bude klouzat startpáka (logicky protože startpáka jde přes spojku na primár). Myslel jsem to tak, že s ferodem tahle kratochvíle odpadá.
Datum: 20. ledna 2015 20:14
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Tak ti ta spojka nefunguje protože točíš s celou převodovkou. Jak zmáčkneš spojku tak přerušíš primární převod(ze spojky na klikovku). Je možný že již teď nové ferodo drží. Ahoj
Datum: 20. ledna 2015 17:53
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Já jsem s ferodem moc spokojený. Občas se mi u fíka stane taková blbost, že když jdu startovat, tak jako u velký mašiny zmáčknu spojku... U korků mi pak startpáka klouzala, ale u feroda si můžu mačkat před nakopnutím jak chci a neproklouzne.
Datum: 20. ledna 2015 17:13
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Ty novy, co tady ma Sesa, uz jsou z lepsiho materialu a drzi.
Datum: 19. ledna 2015 22:31
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Ahoj na zajíždění nemá spojka vliv. Z vlastní zkušenosti je lepší korková protože déle vydrží. Ferodo mají měkké železa a jsou za chvíli vymačkané. Vyzkoušeno na závodech fichtl-24h. Ahoj Jirka
Datum: 19. ledna 2015 21:06
 čau jakou cenu má sedlo na jawa/čž 175/478 originál československá výroba.nikdy nebyla na motorce jen doma ve skříni .je úplně nová
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 10:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Ještě máš to sedlo na prodej, už máš nějakou představu o ceně?
Datum: 26. ledna 2015 10:28
Jméno: Jaromir
IP: uživatel17794
Posl.aktualizace: 19. ledna 2015 8:24
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 je drahá.....seženeš laciněji,každý kdo něco opravuje potřebuje měřit...........tak jestli něco děláš,bude dobrá
Datum: 19. ledna 2015 8:24
Jméno: Milka
IP: uživatel17700
 Zdar draci, mám takovej problém z pinckem 21 je po výbrusu nová gufera nové zápalko, jede pěkně ,ale jenom bez vzduchovýho filtru.\\\\r\\\\nKdyž nasadím filtr (s novou vložkou) jede jen na čtvrt plynu, když filtr shodím jede zas parádně. Předem dík za každou radu. Miloš
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2015 19:52
Jméno: standa
IP: uživatel17802
 No a já toho mýho zmetka třeba donutil fungovat až menší volnoběžnou tryskou. Nepochopitelný. Jsem na VT 35 a furt by to chtělo ještě tak o 2 menší. Některý motory jsou úplně blbuvzdorný a jiný choulostivý. Nikdy jsem nenašel vysvětlení.
Datum: 21. ledna 2015 19:52
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Je to zajímavý, ale každý pincek je jinak háklivej na vzduch. Třeba fichtl mýho kámoše jede s filtrem, bez filtu, dokonce i s přidušenou hadicí pořád stejně.  To u toho mojeho se stačí trošku hnout se směsí a je to v háji. Ten můj mi taky nechtěl s filtrem moc jet. Přicházel jsem na to strašně dlouho, ale bylo to prostě pořád moc bohatý (černočerná svíčka). Nakonec jsem sešteloval poměr a hlavně hladinu (hodně mě překvapilo, že taková blbost má vliv), dokud nezačala být svíčka do cihlova. Od té doby mi i s originál filtrem jede fík parádně.
Datum: 20. ledna 2015 17:08
Jméno: Miloš
IP: uživatel17700
 No zatím dík všem něco vyzkouším a dám vědět.
Datum: 20. ledna 2015 15:52
Jméno: pepa
IP: uživatel17799
 Delal mi to
ucpanej lauf.. jinak si pohrat se slozenim smesy
Datum: 20. ledna 2015 13:21
Jméno: Gothestrasse11
IP: uživatel17772
 Zdar, zkus si pohrát s temi dírkami na airboxu, pokud tam máš ten a ne jiný filtr. Mě to pomohlo jednu záslepku odendat
Datum: 19. ledna 2015 21:58
 seridit karburator
Datum: 19. ledna 2015 20:24
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 Myslim, že by se mohl uchlastávat
Datum: 18. ledna 2015 20:49
Jméno: karlos
IP: uživatel17740
 Tak chlapi aby jste věděli, tak správná odpověď byla od příspěvku draka Homolky.
Dal jsem menší trysku a vše v pohodě originál 68 jsem vyměnil za menší, a teď jsem spokojen.
Do kopce mi to táhne 65 km/h
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 12:03
Jméno: pepa
IP: uživatel17807
 Cece a nemas to chudy? Co barva svicky. .aby si to nezadrel protoze s mensim mnostvim bena jde i min oleje
Datum: 26. ledna 2015 12:03
Jméno: Honza
IP: uživatel14719
 Zdar Draci, oživuji po cca 20 letech 250-ku kejvačku. A mám problém  Nehází jiskru, zkoušel jsem vyměnit indučku stále nic.. svíčka dobrá (zkoušena na jiném stroji),kabel od indučky jsem taky zkoušel dávat spolu s indučkou jiný a problém přetrvává . Baterka dobrá, světla svítí, troubí.. Už fakt nevím. Čím by to mohlo být ? Předem Děkuji za Vaše rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 23:47
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 což takhle izolátor na kontaktu není nacucanej olejem? pokud ano je tam svod a házet jiskru to nebude,taktéž i kondík
Datum: 17. ledna 2015 23:47
 podívej se na kladívka, ta stříbrná vrstva na nich po pár desítkách let jaksi zoxiduje... je to měsíc co jsem rozhýbával mustanga po 20 letech
Datum: 17. ledna 2015 23:26
Jméno: standa
IP: uživatel17793
 Přesně tak. Jako první bych šel po zkratu či upadlym kabelu. Tak si ty jednotlivý kabely propípej,propípej i spínačku,jestli přepíná...
Datum: 17. ledna 2015 21:04
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zdar, klasika - kontakty, kondenzátor, předstih, odtrh, fajfka, zapojení a stav vodičů, spínačka,.....
Datum: 17. ledna 2015 19:53
Jméno: admp
IP: uživatel17792
 Zdravím, \\r\\ndávám dohromady Panelku 250 a řeším teď pravý držák stupačky. Mohu mít k dispozici z 350ky. Nemáte prosím zkušenost o kolik je delší a jestli s tim nemohu mít nějaké trable?\\r\\nDíky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 17:15
 budoutrable,, je delsi asi o 2 cm bude to okaty a hlavne bude treba i jiny drzak paky pro zadni brzdu
Datum: 17. ledna 2015 17:15
|



|