Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ondra
IP: uživatel11012
 čau . vytáhnul sem pionýra po dědoj po nějaké době chytnul a udržel i volnoběh na jedníčku jel dobře ale na dvojku se nedalo jet hned to začlozpomalovat až sem musel podřadit na jedníčku. rukojet plynu se protáčí. poradí pls někdo co s tím ??? nemám zkušenosti předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2011 18:47
Jméno: R0LL
IP: uživatel7348
 a nemáš třeba zanesený karbec? dávalo by to tam míň benzinu a pak nejlo.
Datum: 20. ledna 2011 18:47
Jméno: standa
IP: uživatel11013
 rozebrat,vycistit,složit,seřídit
Datum: 18. ledna 2011 11:15
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 To může být čímkoliv, když výkon klesá pozvolna je to pořád lepší než kdyby ti dvojka vyskočila rychle. To by si musel půlit motor kvůli ochozené hřídelce. Jinak rukojeť lehce dotáhneš takovým červíkovitým šroubkem. Měl by tam být.
Datum: 17. ledna 2011 21:46
 čus draci jak se má zajždět jawa 175/356? při záběhu s ní můžu jezdit úplně normálně protože stejnak netočí víc jak 5000 ot/min nebo ji nesmím vůbec točit nebo co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2011 12:21
Jméno: matuch
IP: uživatel10829
 díky stando
Datum: 18. ledna 2011 12:21
Jméno: standa
IP: uživatel11013
 Směs 1:20 na prvních 100km,pak stačí 1:30 po dalších alespoň 500km....pak to ještě zajeté nebude,ale pokud budeš mít lehce bohatší směs,tak už se s tim dá normálně jezdit při normálnim poměru 1:40.....opravdu i 356 se musí zajíždět jako každá motorka....takže napřed pozvolna aby se to ohoblovalo a pak sřídat klidnou jízdu s ostrou jízdou aby se to dobře zajelo a zvyklo si to na sebe a nezapomínat,že jak je to moc teplý,tak to nechat vychladnout....jinak se píst rafne!
Datum: 18. ledna 2011 11:30
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 karburátor co nejbohatší, takže jehlu na spodní zářez a šroub bohatosti zatočit dovnitř a povolit o půl otáčky... jinak o záběhu si pohledejte ve starších dotazech, je to furt stejný a každej druhej den se na to někdo ptá, tak nebuďte líný..
Datum: 18. ledna 2011 10:54
Jméno: matuch
IP: uživatel10829
 čau, no dobře dejme tomu že budu zezačátku víc mazat a šetřit to, ale jak nastavit karburátor? pokusim se ještě o novej dotaz...
ať to jezdí, m.
Datum: 18. ledna 2011 10:03
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 matuch jak vidíš tady není nikdo schopný normální odpovědi.. jinak z mých zkušeností z předešlých strojů s tím asi jezdit pomalu, netočit to atd asi to bude tak..
Datum: 18. ledna 2011 7:00
Jméno: matuch
IP: uživatel10829
 draci, mám stejnej stroj po čerstvém výbrusu. jak tedy správně zajíždět?jaký poměr po kolika km? a jak mám nastavit karburátor pro záběh?
díky m .
Datum: 17. ledna 2011 22:05
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 kluci díky.. dannys víš proč? protože se každá motorka zajíždí jinak...zkusit? zkus si zajet babettu bez sebemenších zkušeností.. to prostě nejde.. babettu při záběhu nesmíš točit a to je horor jezdit s babčou tak 500km maximálně na půl plynu..
Datum: 17. ledna 2011 21:53
 vis kolikrat se nekdo pta jak zajizdet a pri tom to chce jen zkusit nevim proc tak proto tak blba otazka
Datum: 17. ledna 2011 20:04
 na vybrus aspon tak 500 bude se to vic hrat hlavne mazat poradnym olejem a sesteluj si karbec na zabeh a snaz se ji nepodtacet ani pretacet prvnich sto bych jezdil sam a pak nekoho k sobe at se zajede na tezsi je to lepsi
Datum: 17. ledna 2011 20:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řekl bych že se ta zetka bude hřát a podle rad starších bych jí zajížděl tak 1 500km ,jak jí osolíš , může se kousnout
Datum: 17. ledna 2011 20:01
 to že točí míň otáček, v porovnání třeba s fichtlem, ale přece neznamená že bys to nemusel zabíhat, ne? Jinak já zabíham cca 800-1000km, prvních 100km fakt opatrně a s přestávkama, potom už to začínam trochu točit, tak do 4/5 otáček, ale tak, abych nepřehříval, nebo zkrátka nepřetěžoval motor, samozřejmě víc mazat...musíš ten motor poslouchat...
Datum: 17. ledna 2011 20:01
Jméno: shlaighter
IP: uživatel1194
 tak uplne normalne ne,tak prvnich 200 km nedavat plnej a vic oleje
Datum: 17. ledna 2011 19:57
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 no že kejva netočí víc jak 5000 otáček.. nebo jo? myslel sem to tak, že protože to točí málo s tím můžu po výbrusu jezdit úplně normálně jako kdybych to měl zajetý
Datum: 17. ledna 2011 19:52
 To s těma 5000ot/min jsi myslel jak? Tu část jsem nepochopil...
Datum: 17. ledna 2011 19:50
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 dannys díky ale to je logický že když píšu o záběhu tak myslím udělat výbrus asi né  to dá rozum.. jinak co s tím výbrusem když udělám celej novej může někdo poradit?
Datum: 17. ledna 2011 19:43
 podle toho jestli si dal aspon vybrus pokud ne tak to nezajizdej pokud si daval krouzky tak to nehon aspon sto km na plnej plyn a davej trochu vic oleje
Datum: 17. ledna 2011 19:41
 chcem sa spitat ake tesnenie ide pod hlavu na jawu 21 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 21:20
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Já tam davám (těsnění) z alobalu.
Datum: 17. ledna 2011 21:20
 mohlo by tam jít ze stadiona, ale origo tam nebylo těsnění...
Datum: 17. ledna 2011 19:55
 z fabriky tam zadne neni ale kdyz sem drazdil kozel tak se nechalo koupit bylo hlinikovy tak o sile pul milimetru zkus se zeptat sesi jestli by ho neumel
Datum: 17. ledna 2011 19:31
Jméno: palo
IP: uživatel8795
 nazdar palic na jawu 21 nejde ziadne tesnenie hlawa sa zabrusuje
Datum: 17. ledna 2011 19:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 žiadne tesněnie tam neide
Datum: 17. ledna 2011 19:26
 Žádné
Datum: 17. ledna 2011 19:25
 čus draci mám problém dnes sem si na pioníra přidělával výfuk tak že sem udělal dvě díry menší do válce vratčkou abych k němu mohl přidělat výfuk a když sem tam přidělal výfuk k válci tak sem toho fichtla otočil a chtěl sem ho nastartovat a zjistil sem že se mi přestal absoulutně hýbat válec skrátka je jak zadřenej vubec se nehne když to chci našlápnout ani když ho roztlačim tak mě nanapdlo není možný že se dostali nějaký hoblinky do válce z vrtačky a zasekli tam píst prosím poraď tě čím by to mohlo být když ještě před vyvrtáním mi to šlo nakopnout a poté co sem vyvrtal dírky do válce tak je to zadřený
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2011 19:31
 Tak hoši všem moc děkuji za rady a za pomoc už mi to zase pěkně jede bylo to jen pístem byl nějakej zaseklej šel jednou dobředu a zpět a dál nic víc tak sem tak dlouho jezdil dopředu a dozadu a dopředu a dozadu až se nějak rozfakčil a začal normál běhhat a jeeště jednou dík za rady
Datum: 18. ledna 2011 19:31
 diť jo provrtaný skrze na skrz by to být nemělo je tam rezerva 15-20mm ale pro jistotu se mrknu do válce a k hlavě jestli to není vrtlí ale nesmí dával sem tomu dost velkou rezervu no
Datum: 17. ledna 2011 20:07
 okej dík za rady pokusim se to vyčistit a podivat se na to snad to bude jen těma šponamadoufám
Datum: 17. ledna 2011 19:54
 dyt si povidal ze mas rezervu dvaapul centaku tak jak to muzes mit zkrs? =)
Datum: 17. ledna 2011 19:51
 pokud mas teda tu litinovou vlozku ok tak sou to nejspis ty spony nasilim to nedelej je to potreba rozdelat sundej hlavu valec vycisti to pokud ti nekdo pomuze tak ho postav na zadni nebo ten motopr sundej(lepsi varianta) klikovku prolej a prohejbej v benzinu nemusis ho tam davat moc staci deci prokvedlej vylej takhle to parkrat zopakuj muzes pouzit stejnej benzin jen nech usadit bordel kterej tam samozrejme nenalejes a az to budes skladat tak si dej krouzky do valce at si zrovna zjistis vuli v zamcich a az to budes skladat tak opatrne at ti spravne sedej v zamcich aby se ti neolamaly
Datum: 17. ledna 2011 19:49
 no jak se dělaj závity vnitřní to vim dík za pomoc.Napadla mě jediná myšlenka vymontovat hlavu a podivat se na válec jestli není provrtanej skrz na skrz ale neměl by být dal sem mu dost velkou rezervu.
Datum: 17. ledna 2011 19:47
 no mám ještě rezervu asi 25mm k tomu pístu tak že přímo k němu sem se nedostal díky bohu.
Datum: 17. ledna 2011 19:38
 no pokud si to prohnal i zkrs vlozku tak nepocitej s kompresi to za 1 dal nebudes mit podtlak kterej potrebujes pro nasavani smesi a pokud si tam dal dlouhy srouby tak se ti pist zasek o ten sroub a s tima pilinama to je zaklad to mit bud dobre zadelany aspon hadrem nebo ten valec mit sundanej jak tam mas bordel tak je to spatny nerikam necha se to vycistit ale proc si pridelavat praci a vis jak se spravne rezou zavity? dystak pisni rad poradim
Datum: 17. ledna 2011 19:37
 Je to zaseklé aj bez těch šroubků? snad to hochu neprovrtals durch i s vložkou
Datum: 17. ledna 2011 19:34
 a neprevrtal si to as pri piest ?
Datum: 17. ledna 2011 19:29
 sorry oprava chtěl sem napsat že se přestane hýbat píst ve válci né válec
Datum: 17. ledna 2011 19:23
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 cus jak je mozne ze kdyz zapnu na fichtlovi svetla tak to sviti ake kdyz otocim doprava tak prestane kdyz otocim doleva tak taky sviti jen doprava nesviti nevite cim to je? a co s tim mam udelat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2011 20:57
 a nebo spatný kontakt
Datum: 18. ledna 2011 20:57
 tak to mas spatne zapojene nic vic s tym nenadelas
Datum: 18. ledna 2011 20:56
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Fungovalo to vůbec někdy?
Datum: 18. ledna 2011 17:27
 yuri: Jo, mam stejnej názor...
Datum: 17. ledna 2011 19:21
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 TO JE SILA !!!!!
Datum: 17. ledna 2011 19:09
 Tak otáčej jen doleva
Datum: 17. ledna 2011 18:52
 Budeš k tomu potřebovat dvě oči...v nouzi postačí jedno
Datum: 17. ledna 2011 18:43
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 jK ZJISTIM ZE TAM JE SPATNEJ KONTAKT ?
Datum: 17. ledna 2011 18:37
 Ježiš, asi se ti někde láme drát, nebo to má špatnej kontakt, co myslíš?
Datum: 17. ledna 2011 18:35
 zdar draci chci si koupit Hondu CBR 125 ccm, ale chci si jí nechat zablokovat na ten výkon pro 50ky, jak se to menuje? nebo aspoň kde to dělají? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2011 15:34
 patrik- fichtla mozes ridit od 16  lebo konstrukcny rychlost má 60km/h,,okrem 555/550
Datum: 19. ledna 2011 15:34
Jméno: patrik
IP: uživatel11016
 jo a jinak vůbec nezáleží jestli máš 50tku nebo 500ku ale záleží co máš v techníčáku, stačí známej a balík prachů v kapse a jde všechno.... i 500ka od 15
Datum: 18. ledna 2011 18:25
 proč dělat takový kr***ny... počkej si rok, udělel A1 a pokud máš v techničáku výkon do 11kw tak na ní můžeš lítat kolik chceš, na AM se projedeč tak maxibálně na fichtlu, jo do této kategorie spadá i jawa rubby (z těch novějších) ale je ho***ina ,,škrtit CBRko"
Datum: 18. ledna 2011 18:21
 Mě teda taky řikali v autoškole maximální objem 50ccm a konstrukčka 45Km/h ale pak je mi teda divný, jak je to s tim Aixamem od 15, ten má myslim 500ccm.
Datum: 18. ledna 2011 17:57
 stando ja mislim ze AM je obmedzené na kategoriu L1e/L2e a to uz ked kukneme ze co tie kategorie znamenajú: dvoj/trojkolesové motorové vozidlá max 50ccm a max 45km/h konstrukcnou rychlostou,,a hned je tam objem..
Datum: 18. ledna 2011 17:06
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 o skrceni motoru tam neni ani slovo nikdo nerek ze to musi litat 45
Datum: 18. ledna 2011 14:26
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 ne tak uplne, am je omezeny na KONSTRUKCNI RYCHLOST pri ktery je motorka bezpecna a podobny blaboly. Takze urezat brzdy, zeslabit ram a mas po problemu  ne jen mysleny jako joke je to cely kravina
Datum: 18. ledna 2011 14:25
Jméno: standa
IP: uživatel11013
 hoši,hoši,hoši....odkdy je AM omezeno objemem???? Co potom moped auta??? No neni! Takže když se mu někdo podepíše pod papír,že jeho Honda je seškrcená na 1kW a jede 45km/h tak na ni muže legalně jezdit.....samozřejmně nebude nikdo kdo by škrtil 125 na výkon babety......vrat se nohama na zem....
Datum: 18. ledna 2011 11:06
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 hh: ted si me dostal a priznam se ze ani nevim tu vyhlasku, ale ono je to omezeny i na 50ccm? ja mel pocit ze to bylo na 45km/h a 50ccm, pak zrusili omezeni na objem a je to jen na rychlost
Datum: 17. ledna 2011 21:32
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 i kdyby se ti tu Hondu nějak povedlo uškrtit na těch 45km/h, tak by mě zajímalo jak bys proved snížení obsahu ze 125ccm na 50ccm...
Datum: 17. ledna 2011 20:23
 pokud by ti pionyr stacil tak si porid 05 ta by do toho mela spadat pac ja to tak v technicaku mam ryclost do 45 pak neni problem tam dat motor z dvacitky a jen pred tech prohlidkou je zas prohodit policajti na to nekoukaj to vim z vlastni zkusenosti pac z nula petky sem tam mel snad jen znacku a stitek jinac postupem casu sem to z 05 prekopaval az prekopal na 21 a ted se s tim bojim jit na stk ze me vyhodej tak uz na nem raci nejezdim
Datum: 17. ledna 2011 20:09
Jméno: lukascz41
IP: uživatel10868
 Dannys: to zní rozumně, jj ten kit..kecal by si  je to furt od 16tiale štve mě, že fichtl je od 16 ti :-/
Datum: 17. ledna 2011 20:01
 s japoncema delam v praci kazdej den nejde to pockej si nebo si kup padesatku na to muzes i kyt kterej ti nikdo nedokaze jezdi na tom a az budes mit dalsi ridicak tak ji prodej budes mit zaklad penez na dalsi masinu =)ale nejsem si jistej jak to ted presouvali jestli neni 125 od 17 to bych ti kecal
Datum: 17. ledna 2011 19:57
Jméno: lukascz41
IP: uživatel10868
 Lori: víš nechce se mi kupovat teď 50 ku na který budu jezdít rok, a pak zase 125  i když, ono by asi bylo lepší počkat ještě ten rok že?
Datum: 17. ledna 2011 19:50
 Nějak to napojí na PC, zadají kouzelnou formulku, a tim ta motorka pojede max 45km/h, že? Aha...Dělaly se CBR 125 s 45km/h omezením?
Datum: 17. ledna 2011 19:38
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 musel by ses hodne snazit, obvolavat aby to v honde schvalily, sehnat autorizovanej servis, a nebo to nechat nejakym stylem schvalit po provoz, tusim v nemecku udelaj i nemozny... ale je to totalni kravina nevim co te k tomu vede a tahle "uprava" by asi 10x prevysila cenu motorky
Datum: 17. ledna 2011 19:35
Jméno: lukascz41
IP: uživatel10868
 Kolečko: jakto že si to neodkážeš představit? oni to napoojí na pc a nějak to stáhnou
Datum: 17. ledna 2011 19:35
 Nedovedu si představit že by to bylo proveditelné...
Datum: 17. ledna 2011 19:29
 reknu ti to takhle ridicak na motorku AM ma tyto specifikace obsah motoru max 50ccm a konstrukcni rychlost do 45km/h a to ze v osumnacti muzes sestku to kuli tomu ze A18 ma omezeni vykon hmotnost nebo vse do 25KW a o obsahu tam neni zadna zminka staci?
Datum: 17. ledna 2011 19:26
Jméno: lukascz41
IP: uživatel10868
 Péro:Nechápeš? kdo by si chtěl za 12 tisíc koupit 50ku a pak v 16ti když chceš větší za 25 tisíc zase 125 ?? pak si to nechám povolit.. to ti nedocházi?
Datum: 17. ledna 2011 19:22
 Já si myslim že tohle ti nikde nezavřou...
Datum: 17. ledna 2011 19:03
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 nevim jak se to přesně dělá ale jde to tak nějak jak píše lori... kámoš v 18ti nebo v 17ti teď nevim, mohl jezdit na cbr 600. ale zadarmo to asi nebylo... ale jde to..
Datum: 17. ledna 2011 18:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nechápu takovýhle přemejšlení...a jako co si tím pomůžeš??? že ti to pojede stejně jako 50tka? a ikdyby to mělo výkon 1kw tak stejně na policajty platí to co máš v papírech ! a né v motorce
Datum: 17. ledna 2011 18:26
Jméno: lukascz41
IP: uživatel10868
 přesně , od 15ti, cože? kupu peněz? tolik?
Datum: 17. ledna 2011 18:24
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 jako abys na tom moch legalne jezdit od 15ti? Zavolat do hondy, domluvit v autorizovanym servisu, a pripravit si peknou kupu penez
Datum: 17. ledna 2011 18:22
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdarec, kolik má být tlak ve válci? Jako když tam přes díru ve svíčce přidělám tlakoměr tak kolik bar to má dát? Nikde ve knížkách se to nenašel a na internetu také ne!? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2011 9:24
Jméno: adas
IP: uživatel10480
 a měří se to při plným plynu
Datum: 18. ledna 2011 9:24
 nevim jestli na teplim ale komprese by mela bejt tak kolem tech deseti plus minus
Datum: 17. ledna 2011 20:11
 Jestli myslíš u pincka,na starým motoru jsem naměřil 5 atm.Po výbrusu a asi po hodině provozu 8.2 atm.Měrěno kompresiometrem pro škodovky.Záleží taky jakou intenzitou zašlapeš.Mělo by se měřit na teplém motoru.Toto je můj poznatek.neber ho jako směrodatný.
Datum: 17. ledna 2011 18:34
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 U pio podle mě tak 3 až 4 MPa
Datum: 17. ledna 2011 17:35
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdarec, kolik má být tlak ve válci? Jako když tam přes díru ve svíčce přidělám tlakoměr tak kolik bar to má dát?\r\nNikde ve knížkách se to nenašel a na internetu také ne!? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 19:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a kvôli čomu ti to treba po zábehu zvikne byť ten tlak najväčší neviem v akom stave je ten tvoj motor
Datum: 17. ledna 2011 19:11
 zdar, nasiel som si na inzerate prilbu, staru jawacku. Predajca pise ze na prilbe je uvedena velkost c. 2. Nevie niekto aka to je? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 17:21
 vyriesene
Datum: 17. ledna 2011 17:21
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 zdar hoši jak upevňujete hlavu na fichtla do soustruhu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2011 20:30
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 na freze to jde. akorat je horsi ze freza nastroj ma nose pod nakym uhlem a ta plocha nebude rovn, ale nicemu to snad nevadi ja to mam u jedny hlavy a lip to tesni ten hlnik se krasne priplacne k valci
Datum: 18. ledna 2011 20:30
Jméno: Elwis
IP: uživatel11009
 Zdárec,školy nemám,ale viděl by jsem to na frézu..
Datum: 17. ledna 2011 17:56
Jméno: jan
IP: uživatel10894
 čau draci včera sem čistil výfuk mam tan ten z mustoše (ne ten s tou fajfkou na konci) a nevím jestli má bejt ten tlumič vloženej na dýlku nebo na šířku ale myslím si že je to jedno tak se jen tak ptam dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2011 15:05
 Na to je jednoducha odpoved dej to tam jak chces teda spis jak myslis protoze jak asi vys ono by se nic nestalo kdyby tam ten tlumic nebyl proto ze on na to nema vliv on jenom jak je v nazvu ,tlumí,zvuk toho motoru
Datum: 18. ledna 2011 15:05
Jméno: matuch
IP: uživatel10829
 čau draci, zjistil jsem že mám na 175\356 ohlou ojnici. píst ve válci bez kroužků se opírá o stěnu válce.
nemáte nějakej fígl jak se to dá srovnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 20:17
 jak ohlou a to ze se pira to je jas ne kdyz jde pist do horni a kdyz de do dolni nebo ti dre bokem jak je cep u pistu?
Datum: 17. ledna 2011 20:17
 Nebo ji vyúhlovat...
Datum: 17. ledna 2011 18:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 chce to novou
Datum: 17. ledna 2011 18:28
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 ahoj co rikate na 125/351 mezityp neni v nejak extra peknym stavu za 7000Kč je ta motorka vzacnejsi jak perak?kdyztak poslu fotku kdo by chtel
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2011 9:28
Jméno: adas
IP: uživatel10480
 Copak motor, hlavně aby šly přepsat ty papíry. Ostatní nějak uděláš vždycky
Datum: 18. ledna 2011 9:28
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 ja uz na nej zkousel vse uvidime jestli bude slapat motor kdyz nepude tak nad 6 nepudu
Datum: 17. ledna 2011 20:39
 peraka koupis tak za 25 zkus ho stahnou aspon na 5
Datum: 17. ledna 2011 20:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 předražený to není , na burze prodávaj za tyhle ceny 150 kejvy a v horším stavu
Datum: 17. ledna 2011 20:10
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 takze byste ji bral? neni to predrazeny
Datum: 17. ledna 2011 18:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je pěkná , kdybych měl zbytečnejch 7000 tak si jí koupím taky
Datum: 17. ledna 2011 18:32
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 lukascz41: nahod to album, kazdopadne tady sem nemluvil jen o laku ale vsechen chrom a tech veci je vic co sou vhaji
Datum: 17. ledna 2011 16:42
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 uvidime jak to bude vypadat co nebude potreba necham origo a co se bude muset vymenit se vymeni. Renovaci zatim urcite
neplanuji akorat kdyby bylo potreba zpravit motor tak by se udelala asi komplet go
Datum: 17. ledna 2011 16:13
 Lori. no já nevím  ta moje taky tak podobně vypadala a podívej se teď  (moje fotoalbum) . není lepší jí nechat v origo barvě? je takto cennější  ale je to na tobě ondro  . já fichtla renovuji
Datum: 17. ledna 2011 16:00
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 dekuji za nazory asi ji vemu
Datum: 17. ledna 2011 15:52
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 pekne zrala na renovaci tady umyti nepomuze, ale jak chces je to tvoje volba, ze jich je jak sracek nevim extra se o to nezajimam ale v inzeratech je po nich docela schanka
Datum: 17. ledna 2011 15:49
 ještě bych podotkl,až tam budeš , zkus jí nastartovat a řekn že se chceš projet když píše že je pojízdná
Datum: 17. ledna 2011 14:56
 Vypadá špatně, ale chce jen umít, vyleštit a je to číča, výfuk , mno s tím nic moc neuděláš ,ale vypadá ve skělým stavu
Datum: 17. ledna 2011 14:54
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 par veci neni original to vim zhruba ktery. Toto o ni pise prodavajici - Prodám tuto pojízdnou nálezovou jawu 125 rok 1954. Čísla na štítku a motoru souhlasí. Má SPZ, techničák má jeden chlapík. Dám Vám na něho kontakt nebo tam zajedeme a pokusíte se to přepsat.
Mělo by k tomu byt jeste par dilu. fotky - http://jezekondra.rajce.idnes.cz/125_351/#
Datum: 17. ledna 2011 13:13
Jméno: standa
IP: uživatel11007
 vlož sem odkaz na fotku....a dej víc info....jestli jede/nejede ....motor ve velmi pěknym stavu/motor v prdeli....s doklady/bez dokladů.....pokud je to poloshnilá rachotina bez dokladů která naposledy jela před čtvrt století tak se cena muže pohybovat okolo 4 tisíc....pokud je ve slušnym pojízdnym stavu s TP a STK tak klidně 15 tisíc....
Datum: 17. ledna 2011 13:01
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 mohu Vam poslat fotku? dal byste mi email jestli se to vyplati
Datum: 17. ledna 2011 12:52
Jméno: standa
IP: uživatel11007
 je jich jak naseto,hodnota minimální.....za 7 tisíc by musela bejt pěkná.....honota oproti péráku je desetinová
Datum: 17. ledna 2011 12:48
Jméno: STEMBI
IP: uživatel2215
 Ahojík bude ještě v krámku náhon k tachometru na jawu 90 popřípadně kde bych ho koupil dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2011 7:35
 je doprodany,,, ale bude,,jen nevim kdy,,sorac
Datum: 19. ledna 2011 7:35
 zdarec all, chci se zepttat, když nemám techničák na fichtla ale starou SPZ a fichtl je odhlášený,tak ho už asi NIKDY nepřihlásím co??  nebo je nějaký způsob??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2011 14:40
Jméno: shlaighter
IP: uživatel9958
 hrbik>Ne,nemám to ani na normálních,ani na vet. číslech.Ale je to škoda  až bude v cajku,možná na papírech zase bude(nesvítí,netroubí,moc teda nestartuje,ale jede pěkně)
Datum: 18. ledna 2011 14:40
Jméno: standa
IP: uživatel11013
 jen náklady na renovaci převýší cenu vystavení veteránských značek několikanásobně,takže pokud do toho nechcete nikdo moc vrážet,kupte si na motoinzerci a nebo na aukru živej techničák a prostě přebouchejte čísla.....vyjde vás to na desetinu nákladů co veteránský značky.....
Datum: 18. ledna 2011 12:44
Jméno: hrbik
IP: uživatel10874
 shlaighter - to tam máš takovou tu starou SPZ s těma horníma ustřiženýma rohama ? A máš to na veteránských, to jde?
Datum: 17. ledna 2011 17:58
 aha a to stojí kolik na ty veteránský čísla? to bude asi drahý co? zse nechfci platit tolik ...
,
Datum: 17. ledna 2011 12:11
Jméno: casper
IP: uživatel6333
 Jak se dá přhlasit moto, když nemám velký a mý techničák na veterána, které je v originálním stavu? Případně co vše k tomu potřebuji?
Datum: 17. ledna 2011 8:53
Jméno: shlaighter
IP: uživatel10697
 veteránský čísla,já mám taky 555ku bez TP,ale se starou SPZ,a jedna možnost je(legálně) na veteránský čísla,druhá možnost(legálně napůl) koupit papíry a přebouchat čísla
Datum: 17. ledna 2011 7:27
Jméno: Elwis
IP: uživatel10087
 Zdárec draci,kolik se dělá tolerance válec-píst při vejbrusu? Díky za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 0:01
Jméno: lukas
IP: uživatel11006
 Zdar draci mam takovou prozbicku ,mam jawu 350 typ 638 jezdi dobre motor slape jako hodinky ale kdyz s ni jezdim a pak ji treba chcipnu motor a jdu pryc tak se zachvili vratim a z praveho vyfuku mi vykapava zvlastni hmota ,pripada mi to jako smes oleje benzinu a vody  .chlapi nevite cim to muze bejt  dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 20:48
Jméno: lukas
IP: uživatel11006
 jj ja taky  ja mam ty svicky taky krasne suche a cihlove vypalene fakt super a mam ji dobre serizenou ,ale jeste sem se chtel zeptat neni mozny ze to dela simering protoze posledni dobou sem zjistil napr dneska ,nedrzi mi volnobech vubec to nejde seridit a nez mi to dneska zaclo tajhle blbnout tak sem ten karbec mel rozebranej protoze jsem ho cistil ale co me prekvapilo ze v jednom plovaku byl vcuclej benzin takze se to muselo ulejvat zejo ?a kdyz sem to spravil vse jak ma byt takze sem i vycistil ten plovak od benzinu ale jak sem to dal dohromady tak to vubec neslo seridit a kdyz sem tocil z bohatosti smesi a volnobehem vubec to nereagovalo dokonce jsem pridal volnobeh hodne vysoko tak trosku řvala a pak zhasinala tak nwm  ale jak rikam napadlo me to ze jesi to nedela simering zejo protoze kdyz v tom plovaku byl benzin tak automaticky tam slo vic benzinu a tim si mislim ze to slapalo jelikos si ta 350 vic vzala a tim to behalo ale jak sem to vicistil vsechno tak je to v haji  muzete mi nekdo poradit ?pls
Datum: 17. ledna 2011 20:48
 Taky mi to dělá, ale svíčky mám krásně vypálené a jede super a tudíž si myslím že to mám seřízené správně. Taky by mě to zajímalo čím to je.
Datum: 17. ledna 2011 19:48
Jméno: jan
IP: uživatel10894
 asi moc bohatá směs zkus ubrat nebo ti to špatně spaluje
Datum: 17. ledna 2011 15:02
 Čau Hoši,,, zachvíli mi bude 15  a chci si udelat řidičák  můžu si ten ridičák udělat na jawu 21 ?  nebo můžu mít jenom posranej skůtr ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 12:57
Jméno: standa
IP: uživatel11007
 Když narazíš na normálního člověka,tak musí uznat,že s AM klidně můžeš řídit Simsona či Pionýra,protože na něm daleko mene porusujes rychlost 45km/h než někdo na pískavce s motorem AM6 který po snadném otevření jezdí kilo(ale v TP má 45).....a přecejenom málokomu jede fichtl víc jak 60....rychlost žádná,výkon žádnej....je to holt blbě postavený....vyhláška ovšem říká co říká,takže na motorce o objemu 50ccm jejíž konstrukční rychlost uvedená v TP přesahuje 45km/h nesmíš s AM jezdit....a komu se chce jezdit na fichtlu s A1 když muže jezdit na 125......že jo....to jen mi plnokrevní Jawaři
Datum: 17. ledna 2011 12:57
 já si budu kupovat Yamahu DT 50 a nebo tak něco , potom za rok si koupím Hondu CBR 125, nevyplatilo by se mi čekat rok na fichtla když už bych sedl na 125
Datum: 17. ledna 2011 12:14
Jméno: shlaighter
IP: uživatel10697
 dachl21>tak to je pěkná kravina,čet si postihy za jízdu bez ŘP?A ono se to takle klasifikuje,narazíš na deb*la a máš velkej problém!!! Takže radim  očkej ještě rok,pak máš ŘP do 125 ccm a 11 kW
Datum: 17. ledna 2011 7:31
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Já mám na 20tce v TP 45km/h, ale jsou na tom papíry z 05/1963. Ale nikomu kdo má AM bych to nepůjčil, mohli by se po tom policajti začít pídit a ještě by přišli na to, že tam mám papíry z něčeho jinýhoHele osobně bych se asi na AM vytento, kdyby nebylo omezení na 45km/h tak bych možná zvážil, ale pak si stejně uděláš na auto a AM Ti bude k ničemu, jelikož k Bčku můžeš automaticky řídit AM. Počkal bych do 16ti na 125 ccm.
Datum: 16. ledna 2011 21:59
 vbc to neřeš..udĚlej si AM..a jezdi si na pinckoj klidně...bratr má Řidičák pul roku jezdi na simsonu s AMkem...uz ho i policajti stavili a zadny problemy se nevyskytli
Datum: 16. ledna 2011 21:59
 jooo motorky s motorem AM6 idú slusne a fakt sú ceny takych na urovni aut  ,,radsej poskaj 1 let
Datum: 16. ledna 2011 21:57
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 jenze to bude penezma na urovni postarsiho auta, celkove se AM proste nevyplati...
Datum: 16. ledna 2011 21:51
 nebo celkem slušný stroje s motorem Minarelli AM6
Datum: 16. ledna 2011 21:47
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 posranej skutr a babcu
Datum: 16. ledna 2011 21:35
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Čus draci,
potřeboval bych poradit a to ohledně správnému zakolíkování vložky vůči válci, jelikož ji budu vyrážet a samozřejmě ji pak chci správně vrátit.
Bylo mi řečeno, že se např. kolíkuje horní část vložky u hlavy navrtáním malé dírky skz vložku a válec nebo také se napřed vypiluje výfuk a pak se vytvarují jeho okraje vůči válci atd.
Jěště bych chtěl poradit dělá u nás někdo písty na zakázku tedy kromě pana Baška potřeboval bych někoho z Moravy ( osobní domluva ).
Díky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 20:26
 duvod rozdelani? hlavne bych ho nevrtal pak neni spatny ten hlinik nahrat a vlozku dat do mrazaku
Datum: 17. ledna 2011 20:26
 Zdravim!chtěl bych se zeptat,mám ČZ 175/450 a dnes jsem ji konečně po 6 měsících nastartoval!ale bohužel,když ji nakopnu,tak se hned začnou vytáčet otáčky a i když točím tryskama tak otáčky dolu prostě nejdou!zkoušel jsem u trysky vyčistit,a nic.Nevíte někdo co stím může být? (karbec sem take čistil) Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 21:58
 a nemohlo by to být třeba tou jehlou?třeba jestli ji tam nemam moc dlouhou nebo krátkou.nemohlo by to být tím?
Datum: 17. ledna 2011 21:58
 ¨Jehlu tam mam.a lanko je taky v pohodě.nikdo se v tom nehrabal.jak sem to zaparkoval,tak sem stim i vyjel.fakt si nevim rady!když sem to parkoval,tak bylo všechno v pohodě.moc se v tom nevyznám.ja se v tom zitra zkusim nak poštrachat,a když to nepude,tak budu muset vyhledat nakyho odbornika.Děkuji za rady!
Datum: 17. ledna 2011 21:57
 mas tam jehlu?ale to by zas nemelo tolik vzduchu mas vuli na lanku?a zkus dostelovat doraz lanka kdyby to bylo gufero tak si to bude spatne sat benzin pres ten minimalni podtlak
Datum: 17. ledna 2011 20:33
 Nemam.do už sem taky kontroloval!i lanko jestli neni sekle v bowdenu.a nic..
Datum: 17. ledna 2011 19:54
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 nemas jen sekly soupatko?
Datum: 17. ledna 2011 18:24
 včera jsem kontroloval i těsnění karborátoru a hlavy. a ty jsou v pořádku!karburátor i trysky jsou puvodní!před 6 měsíci byla motorka plně pojízdná!pak sem neměl čas,a po 6 měsících chytne na poprvý a hned se začnou vytáčet otáčky!když to nakopnu a dam tam rychlost,tak se otačky trochu snižej a motorka jede!ale když pustim plyn tak jede furt!a furt to zrychluje!fakt nevím čím by to mohlo být.nevíte ještě nákou možnost,čím by to mohlo být?děkuji za odpovědi.
Datum: 17. ledna 2011 16:25
Jméno: lukas
IP: uživatel11006
 Zdar draku ja mam taky doma cz 175 typ 450 a mel sem ten sami problem kdyz sem ji kouppil pokud muzu poradit tak zkus vymenit gufero pod zapalovanim a pak je jeste jedna varijanta mohlo by byt s te karburace neco neoriginal vi s napriklad tryska nebo celi karburator by mohl byt treba z typu c 125 typ 453 takze i to by mohlo by¨t ono  ale to je jedno kazdopadne ti nekde podsava jak rikam muze to byt spousta veci  ale skus vymenit ty veci co jsem rikal ju  a pak kdyzztak pisni muzu jeste poradit  mej se cus draku
Datum: 16. ledna 2011 23:11
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Je to určitě falešnej vzduch, skontroluj těsnost všech spojů karburátoru, těsnost hlavy a potom skus ty gufera, ty se dají poznat jedním pokusem aniž by jsi to rozdělával  xD nebudu to zveřejnovat  XD XD
Datum: 16. ledna 2011 22:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 buď špatně seřížená volnoběžná směs, nebo spíš ti to někde přisává falešnej vzduch, obvykle špatnym guferem pod dynamem
Datum: 16. ledna 2011 20:25
|



|