Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdary draci jaké máte zkušenosti ztím 8 výbrusem jak je ta celá sada
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2011 11:15
Jméno: standa
IP: uživatel11025
 Když si s tim dáš práci,tak to jezdí pěkně,ale tak jak to koupíš to stojí za prd a jede to sotva 60....já na tom po doladění nerovností jezdil 75 a to mam 90kg....jako kráva to nejede,ale trošku líp jak origo výbrus...pokud nejsi těžkej,tak to poměrně snadno zvládá převod 14/55 a pak jezdíš jak král 80.....ale řikam,je tam hafo nerovností,blbě odlitej hlinik,blbě vyfrezovana vložka a to že uplně nelícujou přefuky už je třešnička na dortu.......
Datum: 20. ledna 2011 11:15
 Když máš frézku nebo pilník a dolícuješ si kanály tak to jede slušně.
Datum: 19. ledna 2011 19:04
Jméno: David Kalvoster
IP: uživatel10936
 cau ten polskej šit jsem mel taky je to fakt na hovno delalo mi problemy nasidit i kroužky byli tak tvrdy ze kdyz si se ho snazil dat na pist tak prasknul proto asi k tomu davaji dve sady krouzku
Datum: 19. ledna 2011 18:42
Jméno: Fogi
IP: uživatel10901
 Sou tam nepřesnosti oproti origu válci, musi se to slícovat, pak to jede dobře  jeste když se trochu hrábne na výfuk a sáni, tak je to luxis
Datum: 19. ledna 2011 18:12
Jméno: MOulis2
IP: uživatel1194
 Tak když zabíháš každý výbrus tak to zezačátku moc nejede kámoš ho má a jezdí mu to jako kráva a prej žádná uprava nic ani snižená hlava
Datum: 19. ledna 2011 18:00
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Je to z polska, nepřesný, jede to blbě, když to zabíháš nejede to, když to nezabíháš nejede to, kup si nějakej válec made in czechoslovakia a nech si udělat výbrus...
Datum: 19. ledna 2011 17:52
 zdar draci mám jawa 21 sport a mám menší problém má velkou sílu na jedničku a na dvojku ale trojka je hrozně slabá třeba když se rozjedu tak tam dám dvojku hned po 3 metrech a jede ale trojka jede jenom po rovině do kopce vůbec nevíte čím to může být? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 6:24
 Niekde Ti to podfukáva,zvyknu to robiť gufferá na kluke.Čau. Kokso.
Datum: 21. ledna 2011 6:24
 Dobrý pionýr musí tu trojku chytit že to uplně ucítíš jak to škubne do ruk... Podle toho co popisuješ máš určitě prohozený kolečka... Jestli se ta dvojak chová jako trochu rychlejší jednička tak to budou ty kolečka
Datum: 19. ledna 2011 21:31
 bob : to co si napsal je blbost největšího kalibru
Datum: 19. ledna 2011 20:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 proč by pionýr neměl jezdit na 3 do kopce??? jo a tvůj problém je v tom že máš přehozená kolečka v převodovce...tzn. rozpůlit motor a dát to jak to má být
Datum: 19. ledna 2011 19:52
Jméno: David
IP: uživatel9547
 ale ta dvojka má velkou sílu ale jede hrozně pomalu
Datum: 19. ledna 2011 19:49
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 hele co bys po chudakoj fichtloj chtel aby ti na 3 jezdil po zadnim ? to fakt ne to je uplne normalni trojka je jen na roviny a jizdu skopce to neni zadna 125 aby ti to táhlo na 3
Datum: 19. ledna 2011 18:38
 zdarec draci, chi si nechat znovu vyvlozkovat predni tlumice nevite kolik me to tak bude stat ??
Dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2011 18:44
Jméno: d@no
IP: uživatel6546
 neni zac potom napis jak si spomenes jestli se to podařilo
Datum: 19. ledna 2011 18:44
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Pouzdra, mockrat dekuju
Datum: 19. ledna 2011 18:37
Jméno: d@ano
IP: uživatel6546
 Pockat ty chces vyměnit gufera nebo pouzdra?  Ja sem napsal jak se davaj pryč pouzdra!-D
Datum: 19. ledna 2011 18:03
Jméno: D@no
IP: uživatel6546
 To si musis udělat sam  Nikdo to nedela. potřebuješ.dva pouzdra.seženež je tady v kramku.1stoji myslím 40kč.pak vem vidlici a zhora (do jednez trubky tukni velkym silnym tenkym drátem do jedne ze starych puzder!aplikuj tak dlouho dokud nevyletí.Musíš byt trpělivy.To není hned udělane  .pak jak vytuknes dva (stare pouzdra,,tak nasadíš nove..ale před montáži "nových"je natři nejako vazelinou aby tam vlezly.např.olej..vsun jedno pouzdro do jende trubky a opatrně klepej menším kladívkem!a potom do druhe..Taky sem to tak dlal a vysledek je suprovy!Doufám že sem ti nejak pomoh a přeju ti aby ti to vyšlo
Datum: 19. ledna 2011 18:00
Jméno: milanoo
IP: uživatel10870
 i s praci ??
Datum: 19. ledna 2011 15:58
Jméno: D@no
IP: uživatel6546
 max 100kč
Datum: 19. ledna 2011 15:55
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 ZDAR, JAK POZNÁM BRÝLE NA FICHTLA A NA 550/555? Mám doma jedny, jsou origoš vínové barvy a není tam díra na zámek...je to na pařeza? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2011 11:17
Jméno: standa
IP: uživatel11025
 To jsou přesně brejle na 555...první 05 maj hodně podobný,ale nahoře ten jemnej závit má drážky na aretační podložku,která přijde do vršku brejlí pod matice.....
Datum: 20. ledna 2011 11:17
Datum: 19. ledna 2011 17:38
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel5359
 Ahoj, chci se zeptat, jestli můžu na jawu05 namontovat svíčku BRISK JR19 ? Popřípadě mě zajímají vlastnosti té svíčky (kam je ideální, teplota atd) díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2011 15:16
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Podle mě se nedá říct že N17C je svíčka do ruska N17 je to samý jako N7 v návodu u 05 je 14-7 RZ tak asi nebyly padlí na hlavu a by to tam psali
Datum: 20. ledna 2011 15:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to svíčka do zimy tak možná do ruska...kup si brisk N15C to je taková celoroční na naše počasí
Datum: 19. ledna 2011 19:56
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel5359
 Koupil jsem pionýra a už na něm byla namontovaná, po sundání hlavy byl píst jemně zanesený karbonem, svíčka byla v pořádku, barva cihlově červená....
Datum: 19. ledna 2011 16:10
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Do pionýra se dávají svíčky N a ne J. Konkrétně pro 05 je to N17C vůbec bych ji tam nedával si ji radši někde kup novou N
Datum: 19. ledna 2011 15:47
Jméno: pajous
IP: uživatel10535
 zdravím bude vypadat lip lak nastrikanej elektrickou pistolou jak stetcem? asi budu strikat plnic a na to syntetiku nebo je lepsi zakladovka a syntetika?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2011 12:32
Jméno: pajous
IP: uživatel10535
 dekuji za odpoved
Datum: 20. ledna 2011 12:32
 Tou pistolí bude vypadat líp...a pod vrchní barvu určitě plnič, jestli použiješ pod plnič ještě základovku je na tobě...
Datum: 19. ledna 2011 12:45
 Ahoj, máte někdo na rámu úřední číslo? Já ano na Jawě 21, no chtěl jsem ho nějak změnit na původní číslo a dát tam štítek, ale z toho co mi napsali z R.V. jsem moc nepochopil.
Je to v pořádku s tím úředním číslem, je vyražené do rámu tam jak byl štítek. Smím jezdit, je to v pohodě? Renovuju ji a to pečlivě a draze, tak by mě to teda vadilo. Díky za rady. P.s. moto je v TP na mě, evidenční prohlídku jsem udělal, no a policie mě za rok co jezdím nikdy nestavěla.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2011 16:42
 No v Tp, je jen něco jako Bylo přiděleno úřední číslo na rám, je to z roku 1998, já myslím, že se tenkrát ztratil štítek, ale je to jen úvaha, jinak rám je asi původní, nebo stejného typu, má starý úchyt na lékárničku a novou zadní vidlici, to sedí na rok 1972 a s tím souhlasí i řidítka. Štítek není jen dvě díry po něm  , ale je to přepsané rok jsem na ní jezdil, tak snad, bude dobrá.
Datum: 19. ledna 2011 16:42
Jméno: standa
IP: uživatel11022
 uřední číslo se vyrazí v případě nějaké přestavby,například při legální výměně rámu. V TP by mělo být zapsáno něco o výměně rámu a nebo něco typu:"VIN byl obnoven náhradní technologií" a zapsáno uřední číslo....pokud ti úřední číslo v TP a na rámu souhlasí a jinak zbytek souhlasí((pokud neni vymazáno) tak číslo motoru a nebo číslo štítku-VIN) tak je vše v pořádku....pak úřední číslo nepřebrušuj ani se ho nesnaž nijak odstranit,je to tak v pořádku.....
Datum: 19. ledna 2011 12:34
 Mam problem na mustangu, zo zapalovanim nastelujem iskru, na dva kopy hodí iskru a na tretí nie po dalsich par kopoch zase obcas hodi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2011 18:41
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 presne jak pise standa , este chci dotat ze to muze delat civka co vyraby proud taky me to nedavno udelala. Hlavne skus jinou svicku v prvni rade!!
Datum: 19. ledna 2011 18:41
Jméno: standa
IP: uživatel11020
 skrat,kondenzator,indukcni civka,izolace kladívka
Datum: 19. ledna 2011 0:32
 čus lidi chtel bych sa zeptat jak sa meni pist na fechtlovi moc me to nejde. dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2011 11:09
Jméno: knoxwille
IP: uživatel10781
 hlave to neskousej ten pistni čep vindat za pomoci kladivka a sroubovaku jinak skrivis ojnici a potom se ti bude pist obrusovat na jednu stranu
Datum: 19. ledna 2011 11:09
Jméno: standa
IP: uživatel11020
 kleštěma vyndáš segrovky ,vemeš/seženeš/uděláš si vytlačovák na pístní čep,pístní čep vytlačíš(NE vymlátíš,to bys ohnul ojnici) a píst sundáš......doufám že nemusím zdůrazňovat že při sundaném válci!
Datum: 19. ledna 2011 0:30
 zdravíčko kluci a holky chci se zeptat stačila by na fichtla baterka 6v 4,2Ah jen na osvětlení předního světla.Žárovka ve předu má 6v 35w myslíte že by to zvládla baterka těch to hodnot.dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2011 21:29
 Ok rád napíšu ještě jednou dík kluci
Datum: 20. ledna 2011 21:29
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To jsem rád že všechno chápeš a dobře jsme ti poradili. Kdyby to náhodou nechodilo, napiš zase sem
Datum: 20. ledna 2011 14:25
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 musíš postavit REGULÁTOR, stabilizátor ti tam dlouho nevydrží a bude se enormně hřát..
Datum: 19. ledna 2011 23:23
 Tak mazec dík kluci za rady usměrnim napájení z magneta a přivedu ho přes stabilizátor do baterky a bude se dobíjet há
Datum: 19. ledna 2011 19:26
Jméno: standa
IP: uživatel11020
 s dobíjením by stačila v pohodě....ja mam 12V/3.4Ah....
Datum: 19. ledna 2011 0:23
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 ahoj, pokud to budeš napájet jen z baterky tak to vydrží nějak svítit tak 30mint, pak bude svit klesat, protože baterka bude vybitá. H
Datum: 18. ledna 2011 20:51
 cus mam takovy problem s 350tkou typ 638 kdyz ji nastartuji tak po dvou až trech dnech tak mi to chytne jen na jeden valec a chvili trva nez se chytne druhy ale kdyz oddelam fajfku na tom valci ktery jede tak ten co nejel chytne aje to i na opak.motor mam ted po vybrusu a jsou i vymenena loziska a uz fakkt nevim so s tim a jeste mi s toho valce ktery blbne tece vyfukem benzin kterej se nespalil prosim poradte co s tim.dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2011 19:14
Jméno: Dusan
IP: uživatel11018
 skousel jsem i jiny svicky a je to porad stejny a predstich je taky dobrej a dela to jen levej valec.dobiji to dobre
Datum: 19. ledna 2011 19:14
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 neni vadna svicka?? neznamena ze nova je dobra
Datum: 19. ledna 2011 18:49
Jméno: standa
IP: uživatel11020
 dobíjí to? nemáš přehozený kabely od uhlíků? XYZ dobře zapojený? Předstih na obou válcích stejný?
Datum: 19. ledna 2011 0:35
Jméno: Ondra
IP: uživatel924
 pokud nemáš bezkontakt tak by to mohlo být špatně nastaveným předstihem nebo dávaj málo cívky
Datum: 18. ledna 2011 21:01
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 cus vim ze to sem nepatri ale k cemu je v pocitaci windovs live mesenger ? co se stane kdyz ho vymazu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2011 0:27
Jméno: standa
IP: uživatel11020
 tak ho hned nebijte  zajimaho to,neví to,chce se zeptat na místě,kde aspon 5% lidí má IQ nad 80 a vy ho stejnak pošlete do prdele.....live messenger je k hovnu,ale myslim ze ti smazat nepujde,protoze je soucasti windows jako treba slozka dokumenty,plocha,tento pocitac,hudba atd.....ale pokud ho nepouzivas,tak v nekativnim stavu bere par kilo na hadru a vyplej ramky nežere...neni nijak zasadni duvod ho mazat.....
Datum: 19. ledna 2011 0:27
Datum: 18. ledna 2011 22:37
Jméno: Frank
IP: uživatel10930
 nemazat... nakopat tomu curakovi prdel ... kretene pojebanej ... jsi debil vsech debilu a jeste otravujes !!!
Datum: 18. ledna 2011 21:52
Jméno: matuch
IP: uživatel10829
 vymazat!
Datum: 18. ledna 2011 21:42
 Tohle je doufam poslední dotaz ohledně počítačů, tohle je fichtl pokec, né počítačové forum...
Datum: 18. ledna 2011 21:36
 Myslíš,že když před otázku napíšeš že víš že to sem nepatří,tak neporušuješ pravidla?Jsi nějak psychicky chorej,že když víš že to sem nepatří,tak to sem i tak píšeš?Nebuzeroval bych,kdyby ses zeptal na něco ohledně PC jednou za čas,ale ještě pamatuju,jak si tady měl 5 dotazů za tejden ohledně nějaký plečky netboku co sis chtěl kupovat....Zabanoval bych pernamentně takovýhle cápky....
Datum: 18. ledna 2011 20:35
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 je to neco jako icq ,pokud ho nepouzivas tak ho vymaž
Datum: 18. ledna 2011 19:56
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
Posl.aktualizace: 20. ledna 2011 12:01
 presne to rikám,, a standa to spravil z 10000 a ty 22000 a neverim tomu ze más oproti standovi to lepsie... len spatne si hospodaril s peniazmi
Datum: 20. ledna 2011 12:01
Jméno: standa
IP: uživatel11025
 22 tisíc za renovaci je kravina......dělal jsem si taky 21.....komplet všechno nový,GO motoru+překitování na vyšší výkon což stálo dohromady 5 tisíc,novej lak,jen sem sehnal perfektní zachovalej vejfuk a řídítka a vyšlo mi to na 13 tisíc....pokud bych nekupoval upravené díly do motoru,tak bych byl na takovejch 9 tisících....pokud bych udělal dražší kvalitnější lak akrylátem,ne syntetikou,tak bych byl zase na 12 tisících a to si myslím že je strop! Vím že spostu dílů jsem koupil v lepší kvalitě zadraho a tam by se taky dalo ušetřit....ale obecně platí že renovace fichtla(05,20,21) vychází na 10 tisíc....u 550 a 555 se to prodražuje na dílech,naopak u Mustanga se to zase zlevnuje na ploše lakovaných dílů a menším počtu součástek karoserie......
Datum: 20. ledna 2011 11:27
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Podle mě lepší do toho vrazit 22 000Kč než kupovat nový skůtr sráč 50cm na kterej za chvíli nebudou díly nebo se ti jěště dřív rosype pod prdelí
Datum: 19. ledna 2011 19:47
 22000kc vrazit do fichtla je uz len hlupost
Datum: 19. ledna 2011 17:22
Jméno: d@no
IP: uživatel6546
 No to ja do svycho fichtla vrazil 22000kč!(na renovaci)
Datum: 19. ledna 2011 15:58
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Motorka ma jezdit a ne lezet nekde v muzeu nebo v obyvaku... Barbari
Datum: 19. ledna 2011 9:21
Jméno: standa
IP: uživatel11020
 pokud lakoval syntetikou(kdyz to nekdo umi tak je to krasny) a jen castecne generalkoval motor a koupil levnejsi kola atd tak muze bejt na 8 tisích.....tekze dvojku v plusu.....ale je to krásný....ten origo trefenej odstin obou barev....jen dodelat linky a do obýváku s ním!
Datum: 19. ledna 2011 0:17
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 No ono to není za to co do toho vrazíš prodejný, do fichtla se nedá moc investovat, pokud to chceš na kšeft...
Datum: 18. ledna 2011 20:00
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Jestli do toho pustil opravdu 17 ??? a chce 10 tak to vypadá že nutně potřebuje prachy .
Datum: 18. ledna 2011 19:16
Jméno: fikuss
IP: uživatel10520
 ahoj draci, o víkendu budu stříkat plechy za ČZ A CHCI SE ZEPTAT KOLIK MAM DAT VRSTEV BARVY?? NECHAL JSEM SI NAMÍCHAT DVOUSLOŽKOVOU barvu. Stačí jedna vrstva?? pujdeto přímo na plnič!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2011 21:46
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 správně bys to měl nechat uschnout tak aby barva když na ní šahneš lepila ale nezustala ti na prstě,pak stříkat podruhý
Datum: 24. ledna 2011 21:46
Jméno: fikuss
IP: uživatel10520
 ok nechamto tedy zavadnout a pojedu druhou vrstvu doufam ze to nemuze popraskat, mam moznost to nechat zaschnout uplne, nebude to lepsi? Tou pistoli je ta vrstva stejne tenka tak to asi nemuze popraskat!
Datum: 19. ledna 2011 18:57
Jméno: standa
IP: uživatel11020
 noooo presne takle sme delali syntetiku....jen s tim rozdilem,ze blbe poveseny díly jako kříž,kryt řetězu a prostě prostorově složitý díly jsme lakovali třikrát....tak netrefíš to pokaždý dokonale když nechceš aby to steklo....
Datum: 19. ledna 2011 0:20
 dělal bych to tak, že tu první vrstvu jenom tak poprášíš, necháš to chvíly zavadnout (né zaschnout), a pak naleješ druhou vrstvu...
Datum: 18. ledna 2011 20:28
Jméno: fikuss
IP: uživatel10520
 ok moc diky eště se chci zeptat mam tu první vrstvu barvy nak upravovat??, nebo nemusim?
Datum: 18. ledna 2011 20:15
Jméno: Adam
IP: uživatel11015
 Lepšie je dať viac vrstiev tenkých, ako jednu hrubú.
Datum: 18. ledna 2011 18:18
 minimálně dvě...kdybys to zkoušel nalejt na jednu vrstvu tak ti to akorát tak steče...
Datum: 18. ledna 2011 18:17
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11014
 Dobrý den mám otázečku v říjnu jsem si nechal dělat výbrus na 5. Jezdil jsem na něm tak 12 dní slušně na půl plynu moc ho nevytáčel. Pak jsem ho zazimoval do sklepa dnes jsem ho rozdělal a ve válcu mám hmatatelný schůdek vůbec nevím jak by se to mohlo stát.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2011 15:37
Jméno: fermez
IP: uživatel1226
 vypadato ze to je v poradku
Datum: 20. ledna 2011 15:37
Jméno: lukáš
IP: uživatel11014
Datum: 19. ledna 2011 13:06
 je to nějaké flekaté,jsou tam vidět čmouhy.jsi si jistý že je udělaný výbrus?
Datum: 19. ledna 2011 7:15
 měl bys srazit šabrem hrany kanálů po brusu at to zbytečně nežvýká kroužky
Datum: 19. ledna 2011 7:10
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11014
 A přidírat se to némůže píst je OK žadná známka přidírání
Datum: 18. ledna 2011 20:45
 Kompresa je docela dobrá. Jezdí to dobře i do kopců zatím to silu má uvidíme časem s tem snihem to teď zkoušet nebudu budu motor půlit a vyměňovat hřídel s nábojem. Jinak oleja dávám přesně podle toho kolik se má dávat na záběh a vždycky ještě radši trochu přidám když se to zajíždí. Foto je zde http://glk.ic.cz/valec.jpg
Datum: 18. ledna 2011 20:40
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 presne, obcas to vybrousej na h.... Kdyz polozis nohu na nakopavacku propadase?? a az zase pojedes tak hned jak zastavis skus hodit na valec trochu snehu co to udela jestli se bude jenom tak tavit nebo se hned vypari, chci to vedet kuli tomu, ze se to mozna pridira coz by bylo dost divny, hlavne jestli nemas moc chudou smes
Datum: 18. ledna 2011 20:24
Jméno: mněkéjš
IP: uživatel11017
 je to možný nomae ja to tam močná mam taky treba to vorlovi druzi vošulili
Datum: 18. ledna 2011 18:57
 Kdoví jak to dělají pitomci... Měl jsem válec po výbrusu a po 100Km záběhu jsem tam měl schůdek jako kráva... Ted mám nový výbrus na 55Ccm,vůbec to nešetřím,už od nasazení to točím jak hovado.má to 400Km a ani příznak schůdku
Datum: 18. ledna 2011 18:30
 Az dojedu dom vyfotim to zatim dik za odpovedi.
Datum: 18. ledna 2011 18:18
Jméno: lukáš
IP: uživatel3033
 Presne nevim podle me tak 30 - 40. Jeste jsem jel na nem jednou v zime to taky tak 5km a taky pomalu.
Datum: 18. ledna 2011 18:06
 těžko říct, zase co jiného by to bylo, vyběhanej válec? to se mi nechce věřit...
Datum: 18. ledna 2011 18:05
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 no tak muze, ale po 12 dnich co mohl najezdit?! Kolik si najezdil km za tech 12 dni zhruba?
Datum: 18. ledna 2011 17:58
 fermez: proč by to nemohl být karbon?
Datum: 18. ledna 2011 17:53
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 za dvanact dni karbon?? blbost, jak si michal olej a kolik? meristo vubec?
Datum: 18. ledna 2011 17:45
 Podle mě to bude karbon, jestli ne tak je to hodně divný
Datum: 18. ledna 2011 17:34
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11014
 tak to nevím vyzkouším to ale myslím že ne
Datum: 18. ledna 2011 17:29
 Není to jenom karbon?
Datum: 18. ledna 2011 17:26
Jméno: patrik
IP: uživatel10850
 mužu 6v baterku nabit pres normalni trafo? kolika voltama?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2011 16:40
Jméno: saxik1111
IP: uživatel10974
 jj sak jo  dik
Datum: 19. ledna 2011 16:40
 ale trafo musí biť usmernené ! baterku nemožeš nabíjať striedavím I
Datum: 18. ledna 2011 20:13
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 No není na škodu pozdravit a poděkovat...dá se to nabít trafem 6V o určitém výkonu...10Ah = 1A proud... Takže jestli máš baterku 8Ah tak použí trafo s výkonem 800mA...
Datum: 18. ledna 2011 16:59
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
Posl.aktualizace: 19. ledna 2011 12:53
Datum: 19. ledna 2011 12:53
Jméno: standa
IP: uživatel11020
 tak to čumim....uhlíkové těsnění 2mm vysoké a eště pod hlavu....ty si na hlavu
Datum: 19. ledna 2011 0:22
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 tyhle krouzky vubec netesnej stojej za hov.. uz jsem skousel asi 3. pak jsem to zacal resit zabrusovanim hlavy. Kdyz uz davam pod hlavu tesneni tak ho vystrihavam z tesneni jako je ke kolinku k vejfuku je uhlikovy. Hlavne to taky musis dotahovat do krize to snad vis.
Datum: 18. ledna 2011 17:54
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 mně taky v mototechne řekly že se nedělá ,ale že je mužu udelat z plechovky od piva
Datum: 18. ledna 2011 16:47
Jméno: jawas
IP: uživatel10936
 cau hele ja vim ze na fika se nic nedavalo ale z vlastni zkusenosti vim jakej je fichtl svine a tesnení tam proste dat musis ja mam doma silnej papir tak ho tam vzdycky vystrihnu a pohoda je na pionyru uz tri roky ma najeto 15 000 mozna uz vic a jeste to nikde pod havou nefouka.Zkus to taky nez utratis za postu
Datum: 18. ledna 2011 16:38
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 dáky moc
Datum: 18. ledna 2011 16:07
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ano, takové těsnění existuje, ale z výroby se na pionýry žádný nedávalo, v případě netěsností se zabrušovala dosedací plocha hlavy..
Datum: 18. ledna 2011 15:36
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 Ahoj.. mám problím s fíkem... vytahnu ho takhle po zymně že.. a ono to nejede... tak zkontroluju elektriku + vyměna cívky a svíčky, vyčistím nádrž kohout potrubí karbec aj s kolenem, výfuk je taky čistej, spojku mám seštelovanou všechno... háže to jiskru krásně, ale palivo né a ne se vznítit... nevím čím to může být, prosím poraďte.... Benzím je namíchán na 100% zprávně v poměru a ani neni moc starej... tak fakt nevím.. díky za odpověď...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 8:45
Jméno: jawa 500ohc
IP: uživatel6546
 problel draku je v karbecu:nad plovakem ten "plíšek z šroubkem"...šroubek odmontovat a vyčistit a dat spět...a uvidíš že to bylo tím  .a popřípadě se podívat jeěště na plovák jestlí není díra v něm
Datum: 04. února 2011 8:45
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 špatnej předstih, chudá směs (neseřízenej karbec nebo saje falešnej vzduch - pod válcem nebo spíš skrz gufero pod rotorem magneta)
Datum: 18. ledna 2011 15:37
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 xD za tu zimu sory.. a jo svicku sem menil.. je to tam psáno..
Datum: 18. ledna 2011 15:08
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 To bude tou zimou s tvrdým Y.
Datum: 18. ledna 2011 15:00
Jméno: shlaighter
IP: uživatel9958
 a měnil jsi svíčku?
Datum: 18. ledna 2011 14:35
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj pionýři, je tu skoro jaro, a já se chystám na mým miláčkovi udělat novej lak. Nemám absolutně šajnu čím to mám stříkat. Plechy mám obroušené, zakytované a znovu dokonale vybroušené pod vodou. Prostě už jen stříkat. Poradte mi jaký plnič, kolik vrstev a jakou vrchní barvu. A hlavně kolik si toho mám nechat namíchat, abych toho neměl na boing. Na kolik mě to může vyjít?? díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2011 14:57
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 jojo, počítám s akrylátem, rozhodl jsem se pro odstín RAL 5019, vypadá trošku fialově, ale po nástřiku a zaschnutí je to odstín pionýr ,,modrá,, Takže podle vzorníku
Datum: 18. ledna 2011 14:57
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Podlě mě jedině akrylátem může to vyjít tak na 1500Kč jaký odstín budeš dávat míchanou dle vzoru nebo ze vzorníku
Datum: 18. ledna 2011 14:52
Jméno: drak
IP: uživatel10258
Datum: 18. ledna 2011 13:04
 Zdar draci, nevíte jak a co potřebuji k přihlášení motocyklu na veteránské čísla, když nemám velký a malý techničák. Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2011 10:04
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 hlavně si zjisti, jestli na ty chybějící tvoje papíry někde nejezdí jiná motorka, pak máš smůlu i s veteránskejma..
Datum: 18. ledna 2011 10:04
|



|