Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lukin97
IP: uživatel17819
 Zdra draci, jak je možný, že se mi nevlezou cívky od fungl novýho zapalování do karteru od mustanga? mám je vyměnit za starý?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 15:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
Datum: 29. ledna 2015 15:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 zaleži aký maš motor na mustangu pokiaľ je origo s toho rámu tak to môže robiť to že cievky z druho výroby majú širšie tie pertinaxové okraje a ak motor nemá na kartru take vystupky pre 30W zapaľovanie tak bohužial ti to tam nevlezie
Datum: 29. ledna 2015 15:24
 Zdravim draci , nevite nekdo kde sehnat jete drapaky 18" ? , pripadne naky web ci jestli nekdo mate doma ? , predem moc diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 10:12
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 http://www.az-pneu.cz/info-pneu/motocyklove-pneumatiky/mitas
Datum: 29. ledna 2015 10:12
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, mam nějak neupravenej motor, jenom tam mam ferodový lamely, jaký olej se pro tuto spojku hodí nejvíc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 17:28
Jméno: pepa
IP: uživatel17820
 A jeste snad doporucim prevodovy pro mokrou spojku
Datum: 29. ledna 2015 17:28
Jméno: standa
IP: uživatel17818
 Převodovej olej by vyhovoval,jestli PP 80 nebo 90 je tak nějak jedno ... podstatný je to slovo převodovej
Datum: 29. ledna 2015 7:31
 Čus draci, mám 250/353 r.v. 1956 a potřebuju vědět jakou dát baterii vim že mám 6V ale nevim jestli 11Ah nebo 13Ah...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2015 10:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 neboj se, znám to až moc dobře...u mě teď vede práce, škola, BP, za chvíli státnice a do toho 1000 dalších věcí  ... mám cca 10 motorek, všechno pojízdný, ale na všem bych potřeboval něco udělat, ovšem čas na to prostě neni a je to možná právě tim, že je to furt provozuschopný... ale jednou to snad všechno stihnu (i když s našema důchodama to nevypadá vůbec dobře, tak možná že ne  )
Datum: 30. ledna 2015 10:05
Jméno: standa
IP: uživatel17818
 Jasný,s tim nejde nesouhlasit,já bych tu repas potřeboval jako sůl,hlavně vytrhat dráty a natahat nový ,ale ono to furt tak nějak funguje,znáš to,člověku se nechce,navíc ta 14Ah fakt drží ... chtěl jsem to zde zmínit hlavně z toho důvodu,abych nastínil i tenhle fakt ...
Datum: 29. ledna 2015 21:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak jasně že jde o seřízení dobíjení... mám několik motorek, ve kterejch střídám max 2 baterky, dřív 11Ah a 6 Ah, od doby, kdy 11Ah odešla už mám jen 6Ah a nemám problém v žádné motoce... jde o 354 s elektonickým regulátorem AEV (moje chyba, bejvalem stačilo řádně seštelovat původní regulátor), pak panela s původním regulátorem, 450 s dvoucívkou a 470 s původním regulátorem... pokud vše správně funguje, šel bych do 6 Ah, max 11 Ah... pro větší kapacitu u manuálně startovanýho motoru nevidim důvod, pak už se radši vyplatí investovat do repase zdroje
Datum: 29. ledna 2015 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel17818
 Šel bych do předepsaný olověný 14Ah. Můj halabala dobíjející/přebíjející/nedobíjící Pérák (Jawa 250 typ 11 origo dynamo,jednocívka rele) mi už odpálil 6Ah baterku za půl sezony,baterka 11Ah vydržela necelý rok a co jsem sehnal macatou olověnou 14Ah tak ta funguje už 4 rokem bez problému,nedolejvam,nedobijim,furt funguje.
Datum: 29. ledna 2015 19:46
 Díky tak já koupím 11Ah
Datum: 29. ledna 2015 19:13
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Právě malá kapacita může být i jeden z důvodů, proč chcípne. Pokud teda nejde o nějaké mechanické poškození, zkrat desek apod. Např. do vybité baterky tečou velké proudy, které obecně líp snášejí baterie s větší kapacitou. 12Ah baterka stojí kolem 500kč, 4Ah kolem 300kč (beru ceny z kamenného krámu tady u nás - stejná značka) a větší baterka se hodí třeba při svícení u krajnice apod.
Datum: 29. ledna 2015 18:23
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 baterie téměř vždy za 3 - 4 roky chcípne, kupuji ty nejlevnější - 5-6 Ah
Datum: 29. ledna 2015 17:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli ti to správně dobíjí, bohatě ti stačí 11Ah, případně stačí i 6Ah
Datum: 29. ledna 2015 8:37
 Zdar draci, čím nejlíp vyleštit/oživit původní lak na Stadionovi, říkal jsem si, že je poměrně zachovalej a je škoda ho přelakovávat. Máte zkušenost s nějakýma leštícíma pastama + lečtícíma kotoučkama do vrtačky/brusky? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2015 21:17
Jméno: hoolka
IP: uživatel13386
 Zapoměl jsem - hadřík mírně navlhčit, možná je na škatulce návod k použití
Datum: 28. ledna 2015 21:17
 Okej, vyzkouším, uvidíme jak dopadnu, díky .)
Datum: 28. ledna 2015 20:07
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 Použil bych "Tempo na čištění a leštění starých laků", flanel a ruce, potom nějaký ochranný vosk, třeba opět Tempo vosková pasta
Datum: 28. ledna 2015 19:38
 čau draci potřeboval bych poradit jak mám zapojit zadní světlo u mustanga vede mě tam jen jeden kabel prosím poradte spíše pošlete fotky jak se to má zapojit aby to svítilo kdyžtak do emailu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2015 21:52
 díky
Datum: 28. ledna 2015 21:52
Jméno: dd
IP: uživatel17817
 dyť jo.. to je plus a druhá část žárovky bude minus tzn. kostra!
Datum: 28. ledna 2015 21:47
 mám tam jeden drátek a to z proudem
Datum: 28. ledna 2015 21:45
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17817
 slufitku do držáčku kde jedna strana je na plech = kostra. a druhá je ten drátek v plastu = nekostra.
Datum: 28. ledna 2015 21:43
 žárovka je sufitka jestli myslíš tuto žárovku jak mám zapojit a fotka by nešla? nebo obrázek?
Datum: 28. ledna 2015 21:04
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 V tom jednom kabliku by měl vést proud. Ten zapojíš na prostředek žárovičky a na objímku dáš kostru-z rámu. Musí to fungovat. Zapalování máš přez motor ukosřeno přez šrouby
Datum: 28. ledna 2015 20:55
Jméno: mustang cross
IP: uživatel17657
 zdar draci mám válec terenní RS karburátor převrtaný na 18,5 primár 9 zubů jakou rozetu mi doporučíte?nebo ještě nějaké úpravy? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2015 21:37
Jméno: standa
IP: uživatel17816
 Ještě Vape a výfuk. Pak pořádně vyladit přední a zadní tlumiče a podvozek celkově,jinak jsi v háji i s motorem co jede
Datum: 28. ledna 2015 21:37
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Rozetu musíš dát takovou podle toho kde budeš jezdit. Musíš to zkoušet. Je taky rozdíl když na tom jede 50kilový nebo kdo má 70. To se těžko radí-zkoušet,zkoušet,zkoušet........
Datum: 28. ledna 2015 20:50
 Zdravím, potřebuji ráfky na babetu 207. Jaká je kvalita těch nabízených? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2015 6:07
 ta 1,4 te prezije,, nemusi se bat draku
Datum: 28. ledna 2015 6:07
 Tak draci mustang konecne jede a chtel jsem se zeptat dal jsem tam pist c a valec b bude to vadit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2015 22:11
Jméno: standa
IP: uživatel17814
 Ano,již delší dobu pozoruju,že Pepa je opravdový odborník.... bohužel přízpěvky editovat nejde,pouze smazat,takže nejde jeho přeřeky a omyly opravit či uvést na pravou míru .....
Datum: 27. ledna 2015 22:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 pepa je odborník... 0,2mm? To je skoro jeden výbrusový stupeň (0,25mm). A to A,B,C neoznačuje výbrusy, ale toleranční třídu...
Datum: 27. ledna 2015 0:11
Jméno: pepa
IP: uživatel17811
 Praxe me naucila ze pokut je pist o 0,2 mm mensi chodi to ...jinak ano narval jsi pist o dva vybrusy vetsi teoreticky by se mel teplem roztahnout a zadrit ...ale uvidis sam protoze to ze to jede neznamena ze to jede dobre...
Datum: 26. ledna 2015 23:15
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Záleží kolik toho měl ten válec najeto, může se ti to hned drapnout. Je lepší ten válec nechat stočit podle pístu,srovnáš ho a máš dobrou vůli na roztažnost. Většinou se válec sjede trochu do elipsy a když to nesrovnáš tak ten další se sjede dřív, když vydrží
Datum: 26. ledna 2015 21:09
 měl jsem tam válec A a 3 kroužkový píst A tak jsem dal 2 kroužkový píst C a válec B nevím jestli je to po výbrusu našel jsem to doma tak jsem to tam dal a jede to ale nejde mě o hlavy proč to nejelo když jsem tam měl válec A a píst A 3 kroužkový kroužky jsem koupil nový a vůbec to nejelo jen to chytlo a zase to chcíplo tak jsem tam dal to co tam mám ted a jede to  ´
Datum: 26. ledna 2015 21:08
Jméno: kolco
IP: uživatel15847
 jaká byla závada a jak si ju vyřešil ? jinak když máš válec aj píst na stejný výbrus tak písmeno je skoro jedno a C je největší takže nejlepší tlak
Datum: 26. ledna 2015 20:42
 Čau, chtěl jsem se zeptat, mám Stadion tak jestli bude lepší, když dám do motoru ložiska s vůlí C4? Bude to mít lepší chod nebo už to bude moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 22:42
Jméno: jc3
IP: uživatel17821
 Standa: do závodních úprav nevidím, ale kdysi jsem studoval rozdíly v materiálech a výrobci pro styk s benzínem silikonové nedoporučují a z toho vycházím. Na Jawamanii se kdysi dost řešilo, že silikonová gufera v normálním provozu (tj. dlouhodobě) nevydržela. Otázkou je, zda kvůli styku s benzínem nebo kvůli kvalitě povrchu čepu...
Datum: 29. ledna 2015 22:42
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 já jsem speciálně s guferama taky trochu bojoval, protože NBR vydržely asi 10km a byly na prach, dnes už mám všude jen VITON (fluorkaučuk), pro seriové motory běžná vitonová gufera, do závodních speciální + ještě drobné úprava.
Datum: 29. ledna 2015 11:27
 O silikonových guferech se vedou různé fámy. Jezdí v několika (cca 10ks) upravených motorech pro kategorii fichtlcup Klasik ,na jejichž stavbě jsem se jistým způsobem podílel a zatím všechny motory vydrželi alespoň dvě sezony,což je výhra,to NBR obyč nevydrží. Tak asi tak... teorie je teorie,věřte jí a nebo věřte praxi ... druhá krycí prachovka je na nic,obvzlášť ze strany zapalování ... ta je tam akorát tak dobrá,aby pod ní vletěl nějakej bordel a dodrbal celý gufero ... ale dávejte si tam co chcete ...
Datum: 28. ledna 2015 18:46
Jméno: jc3
IP: uživatel16863
 Co se týká barvy gufera, tak podle ní se řídit nelze! Je potřeba znát materiál, barevné gufero může být flourkaučuk FPM nebo silikonové MVQ. Silikonové pravděpodobně nepřežije styk s benzínem na klice. Fluorkaučuk je násobně dražší než NBR, ale užitnou hodnotu navíc ti nepřinese. Nejlepší je klasické NBR gufero, na kliku určitě jednobřit, tam se moc bordelu nedostane...
Datum: 28. ledna 2015 16:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Máš origo motor, tak běžná černá ložiska z NBR materiálu budou dostačující.
Datum: 27. ledna 2015 23:40
Jméno: pepa
IP: uživatel17812
 2 brity jsou luxus a vyzkousene ze nestvrdnou
Datum: 27. ledna 2015 19:36
 Tak jo dám tam C3, a gufera jsem dával dvoubřitté a černé, ale někde jsem četl, že ty červené gufera jsou na klice lepší a někde zase psali, že obsahují silikon a ten benzín je rozleptá. Nebo mám zůstat u klasiky a nevymyšlet?
Datum: 27. ledna 2015 17:15
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 pepo, prestaň radit kraviny! 2-břitými gufery asi odborník pepa myslí gufera, co jsou vybaveny přídavnou prachovkou. Pod rotorem zapalování je ta prachovka skoro k ničemu. Nemaže se a tím pádem se dost sjíždí... "Doťuknutí" za vnitřní kroužek ložiska se běžně dělá. Nevím, proč by ho měl jeden úder zničit. C4 do sériového motoru je k ničemu, dej C3.
Datum: 27. ledna 2015 0:16
Jméno: pepa
IP: uživatel17811
 Nenymislej vymislene dej tam to co je na vykrese a pokut mozno neuder na vnitni krouzek loziska jediny uder ho dokaze znicit a tak doufam ze si i ktvym superloziskum. Stocit i presne trny na nalisovani za vnejsi prumer....doufam ze hodlas namontovat 2 brita gufera a nebude ti drhnout rotor zapalovani...
Datum: 26. ledna 2015 23:23
 Zdar, hledám někoho z okolí Přerova nebo Olomouce kdo by sem tam vyjel na projížďku nebo pokecal o moto apod. Mám ČZ 175/477, Staďáka S11 a další
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 19:47
 Tak se mi borci když tak ozvěte na mail
Datum: 26. ledna 2015 19:47
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 zdar do přerova to mám 20km a mám pár mopedu
Datum: 26. ledna 2015 18:26
Jméno: jawasj4
IP: uživatel15847
 jsem ze zlínskeho kraje ted si dělám řp takže v červnu by jsme se mohli sejít a pokecat
Datum: 26. ledna 2015 16:45
Jméno: pepa
IP: uživatel15962
 Omlouvam se preklep bylo o par dotazu min
Datum: 26. ledna 2015 12:18
 Teď nechápu  nepsal sem tady o radu, ale jestli by se nejel sem tam někdo projet z okolí Přerova.
Datum: 26. ledna 2015 12:15
Jméno: pepa
IP: uživatel15962
 Dej tam ze sportky cz 473 475 proste kulaty jednovyfukovy ma stejny stred a brzdu
Datum: 26. ledna 2015 12:10
 Kdyz sundam s 3 krouskoviho pistu jeden krouzek bude to delat nejakou neplechu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 15:07
Jméno: standa
IP: uživatel17818
 Moc tomu nevěřim. Od tý doby co jsem se dozvěděl,jak to s oleji a přeprodejem funguje,tak nevěřim... jen barvivo ... Zjednodušeně řečeno - z rafinerie vyjeli dvě cisterny ze stejným olejem. V cílové stanici obě přečerpali do jiný cisterny,akorát do jedný zvrhly kýbl červenýho barviva a do druhý kýbl modrýho barviva ... asi tak ... podobně je to i s LTO a naftou a lodní naftou  věřte nevěřte ... podobně je to i s oleji do motorů do aut ... nevěřte tomu,že by třeba drahej Castrol byl nějak lepší jak olej stejný specifikace od Mogulu nebo Parama,jen je to jinak nabarvený a plněný do jinejch obalů s jinou etiketou ... a castrol má holt sakra drahý etikety
Datum: 29. ledna 2015 15:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
Datum: 27. ledna 2015 0:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
Datum: 27. ledna 2015 0:25
Jméno: standa
IP: uživatel14327
 Mezi olejem Stihl a TSF není rozdíl,pouze v použitém barvivu a oboje jsou výkoné minerály ( ačkoliv u TSF výrobce milně udává že je to polosyntetika).
Datum: 26. ledna 2015 13:22
Jméno: pepa
IP: uživatel17807
 Jinak kdybys napsal do jawy tak je zajimave ze ti doporuci olej mogul tsf a plati to i pro to pokut jsi marnivy a zeptas se na panelku fika u techto stroju dali pomer po zabehu 1 33 a u 350 ktere maj pistni cepy na jehlach 1. 40...V tomto jsou docela vztricni...
Datum: 26. ledna 2015 8:02
Jméno: pepa
IP: uživatel17807
 Zrovna ten moc dobrej nejni protoze fichtl nejni sekacka ktera jede stabylni otacky nehlede na to ze sem poznal pripady kdy majitel dal na dojeti m2t a zahadne zadrel....jinak viz nize logicky se ti propoji prefuk a vyfukovi kanal...pokles vykonu pokud jsi to ty co se ptal kterej pist je lepsi a ja mu rek 2 krouzkovi tak klic k uspechu je v peclivosti ne v nevyzkousenem tuningu
Datum: 26. ledna 2015 7:57
 Diky davam olej stihl.
Datum: 25. ledna 2015 22:05
Jméno: standa
IP: uživatel17810
 Vadit to bude,protože bude docházet k malému úniku směsi z přefuků do výfuku přes prázdnou drážku. Dej tam alespoň jakejkoliv jetej kroužek danýho rozměru.
Datum: 25. ledna 2015 20:56
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Neplechu to dělat nebude ale je asi lepší jezdit na tři-sice se to teoreticky víc hřeje ale prakticky vydrží víc km. Hlavně kvalitní olej do benzínu
Datum: 25. ledna 2015 19:24
Jméno: MACHYNE
IP: uživatel15847
 čus když si koupím vape na jawu 50 dostanu k němu aj ten stabilizátor ? nebo kde ho koupím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 20:54
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Je pravda že jak ti praskne jadna žárovka ta druhá to navydrží. Na normální provoz nemám zkušenosti ale nebál bych se toho. O stabilizátoru na vape nevím ale norm.fichtli tam nějakou tlumivku měli- tam ale napětí kolísalo
Datum: 26. ledna 2015 20:54
Jméno: pepa
IP: uživatel17807
 K tomu zapojeni vape ma jen 20 wat na svetla a prekvapive treba mustos mel 30 w ano je prekvapive ale vape by melo nejlip svitit s 15 w zarovkou ...do 30w zapalka patri vykonejsi zarovka ...ale ...zalezi na vic faktorech dnes. Jsou nekvalitni zarovky zalezi na kostre...
Datum: 26. ledna 2015 11:32
Jméno: pepa
IP: uživatel17807
 Vsude v obchode s dily ...a jestli ro funguje na babete ci fuku je prece elektrice sumak... ta tece i do kopce cece ...a zapojil bych ho hned za kabel pro svetla a vypinac ci podle schema vyrobce
Datum: 26. ledna 2015 11:25
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Já jezdím VAPE a žárovky mi to nikdy nespálilo. Světla mám zapojený jako když máš 30W originál zápalko a funguje to v pohodě.
Datum: 25. ledna 2015 20:36
Jméno: MACHYNE
IP: uživatel15847
 u toho zapalování je napsané :toto zapalování ničí žárovky a tak pokud si budete kupovat zapalování pro běžný provoz je třeba zakoupit stabilizátor. takže ho musím asi zakoupit zvlášt ale nevím jaký, sesa tu má jen na babetu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/usmernovac_12v2.html to tam asi nebude pasovat
Datum: 25. ledna 2015 20:02
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Myslím že ho tady Sesa má
Datum: 25. ledna 2015 19:21
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Je tam vše komplet záleží kde(nebo od koho) to koupíš. Je tam připojení na světla a drátek na chcípání. Podle návodu nic složitého.
Datum: 25. ledna 2015 19:20
Jméno: jawasj4
IP: uživatel15847
 zdarec co mi hrozí když pojedu na pionýru po vedlejší silnici bez helmi a spz ? mužou mi odebrat řidičák ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2015 15:37
 kristova noho!!! to nedokážete sami trochu myslet??když máš řidičák, tak si vem helmu a nikdo si tě nevšimne.motorka bez značky je nezpůsobilá provozu po pozemních komunikacích. sankce si vyhledej sám. to je mi zas voslovskej dotaz.....
Datum: 25. ledna 2015 15:37
 na vlastním oploceném pozemku můžeš jezdit jak chceš, ale jinak bys měl problém. Ale řidičák ti snad nevezmou.
Datum: 25. ledna 2015 14:18
Jméno: filip
IP: uživatel17808
 Chlapi cim vylestit chrom ? Proste ho ozivit ... Dij
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2015 19:39
Jméno: pepa
IP: uživatel17812
 Ruco vede silichrom a pak lestici kotouc se zelenou pastou co je ve tvaru cihly
Datum: 27. ledna 2015 19:39
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 Silichromem
Datum: 25. ledna 2015 20:15
 polít CocaColou a leštit alobalem
Datum: 24. ledna 2015 21:43
Jméno: VTP-UH-PRO
IP: uživatel15847
 většinou stačí hadr namočený v tech benzínu pokud to nejde tak mosazný kotuč na vrtaču. pokud to chces fakt hodně dobré tak sa používaju něake leštící pasty
Datum: 24. ledna 2015 20:02
 Jaky je rozdil mezi dvoukrouzkovym pistem a tri krouzkovym na fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 19:21
 díky
Datum: 24. ledna 2015 19:21
Jméno: pepa
IP: uživatel17807
 3 krouzkac by logicky mel lip tesnit ale je to prehmat ..vetsi treni ve valci nestastne umistene zamky ..2 staci a o kurvitko min
Datum: 24. ledna 2015 10:12
 Myslim vyhody a nevyhody.
Datum: 24. ledna 2015 9:35
Jméno: Jawa
IP: uživatel17806
 Přesně jeden kroužek.
Datum: 24. ledna 2015 1:52
 čau draci dělal sem u mustanga go motoru generálka klikovky nový ložiska nový gufera nový pístní kroužky a dal jsem tam ojetý pist tri krouškový a ojetý valec a nejde me to do otacek jestli to nevadi kdyz tamto je novy a valec starý s pistem a oboji je A jestli to je ono co to dela zeto nejde do otacek prosim o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2015 20:16
 mustang už jede.
Datum: 27. ledna 2015 20:16
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Co se týče toho předstihu. Nejdříve si nastav odtrh-dej píst do horní uvratě(nejlépe místo svíčky tyčku nebo menší šroubovák). Toč rotorem(pozor na správný směr otáčení-doprava nebo si nejdříve šlápni nakopávackou at vidíš kam se točí). Pak nastav odtrh na kladivku. Potom teprve nastavuj předstih aby se ti kladivko začalo otevírat 2-3mm před hor.uvratí. Za chodu nic nesešteluješ
Datum: 27. ledna 2015 19:21
Jméno: rosi48
IP: uživatel17781
 a vystružoval jsi ho předpokládám ručně že? pokud jo tak některy ojnice nemaji horni ojnični oko bez pouzdra vyvrtany přesně kolmo na osu válce,to nevadí pokud po nalisování nového pouzdra přestružuješ na frézce,kde to upněš ke stolu a kolmost to udělá, ale když to děláš ručně tak akorát okopírujěš tu výchylku a píst běhá ve válci šikmo a nejde do otáček.
Datum: 26. ledna 2015 10:30
 1:33 stihl
Datum: 25. ledna 2015 22:07
Jméno: Homolka
IP: uživatel13386
 A dáváš množství oleje pro záběh? A jaký?
Datum: 25. ledna 2015 20:21
Jméno: ja
IP: uživatel16483
 nastartuj povol trochu kladívka přidej plyn a pomalu zvetsuj odtrh sam to ale neudelaš
Datum: 25. ledna 2015 19:14
 O kolik priblizne?
Datum: 25. ledna 2015 18:18
Jméno: ja
IP: uživatel16862
 tak zvetsi trochu odtrh
Datum: 25. ledna 2015 17:03
 je cajk
Datum: 25. ledna 2015 12:29
Jméno: ja
IP: uživatel16862
 předstih
Datum: 25. ledna 2015 0:23
 jj je vyměněno
Datum: 24. ledna 2015 18:41
Jméno: rosi48
IP: uživatel17781
 píšeš generálka klikovky, to jsi měnil i pouzdro na ojnici?
Datum: 24. ledna 2015 9:45
 Jj tu jsem dal dolu
Datum: 23. ledna 2015 23:29
Jméno: Jawa50
IP: uživatel11670
 Nedál jsi naopak píst,šípka co je na pístu musí sněrovat směrem k výfukovímu kanalu.
Datum: 23. ledna 2015 23:27
 Na nic si nevzpominam vse ho co tam ma byt tak je kdyzjsem to skompletoval tak ten vecer cca tak hodinu jelo pak uz byla tma druhy den rano nato nasednu roztlacim a nic a od te doby to nejede .
Datum: 23. ledna 2015 23:21
Jméno: VTP-UH-PRO
IP: uživatel15847
 tak třeba ložiska šli po montáži snadno točit ? nebo nezapoměls tam dat někde gufero ? prostě skus si spomenut jak si to montoval jestli tam něco nesedělo tak jak mělo nebo se musela vynaložit větší síla atd... taky mě to kolikrát nejelo nevěděl sem proč rozebral sem to nic sem nenašel tak sem to zas složil a už to jelo proste skusím to dat třeba do jiných karteru atd... tak sem to dělal kdysi já když sem v práci netrávyl celí den, ted mě ty motorky jenom stojíu v garáži a není na to čas.
Datum: 23. ledna 2015 23:05
 takze pochybuju ze to bude elektrika
Datum: 23. ledna 2015 22:39
 Nikde to nepodfukuje a nez jsem zacal delat go.motoru tak to bezproblemu jezdilo
Datum: 23. ledna 2015 22:38
Jméno: VTP-UH-PRO
IP: uživatel15847
 nevadí že máš ty dvě věci staré. skontrojul jestli ti to někde nefučí třeba pod válcem nebo karbecem nebo elektrika to može dělat na tech pinckoch je to zapalování dost často dokur****
Datum: 23. ledna 2015 22:34
Jméno: Daaa
IP: uživatel17805
 Zdravim, chcem sa spytat. Kupil som druhy stator 355 (pouzivany), povodny mam 354 (na skladanej moto takze bohvie skadial), avsak narozdiel od mojho je na nom regler, ten som odmontoval...otazka avsak nastava, vnutri je taka mala asi 2cm siroka civka, po povovleni srubku sa cela rozvinula (vypletla). K comu sluzi tato cievka a potrebujem ju ak mam regler pod sedackou? Na starom statore nic take nevidim... Je to na Panelku 350. Za rady vopred dakujem. D
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2015 12:37
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 LED náhrady jsou k ničemu. je to na dlouhé povídání, ale právě proto, pokud nahrazuju žárovky LEDkama v koncové svítilně, tak dělám celé světlo nově (koukni na můj web btelectronic.sweb.cz jsou tam konkrétní řešení). Vyrábím si raději sám i bajonetové kontrolky, ale už používám teplé supersvítivé bílé LED. Už měl kamarád problémy s STK když bylo světlo moc studené.
Datum: 03. února 2015 12:37
Jméno: Daaa
IP: uživatel17829
 Niekde som videl nahrady tychto ziaroviek, robia sa uz aj LED, takze 45W by to mohlo utiahnut ;D
Datum: 02. února 2015 13:29
Jméno: Chong
IP: uživatel17603
 No a ještě dodatek... 45W je na bezpečný chod málo... 25W přední světlo, 5W zadní světlo a tak 15W zapalko... a jsme na 45W odběru (bez brzdového světla, obrysovky v lampě , kontrolce světel a podsvícení tachometru). Jenže... kdepak máme přebytek pro dostatečné nabíjení akumulátoru? Já bych tam viděl nejméně 10W aby to za něco stálo... 5W je absolutní minimul ale pro pojíždění ve městě prostě míň jak 10W nemá absolutně smysl...
Datum: 02. února 2015 12:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no jo, pravda... spotřebiče se dejme tomu dají uhlídat, zkrat ale těžko... dík za rozšíření obzoru, teď už jen doufat, že ničeho podobného nedojde moje 354...
Datum: 30. ledna 2015 19:52
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Pokud použiješ jiný rego, v podstatě jsi vyřadil proudovou regulaci maximálního zatížení rotoru dynama. Pokud Ti spotřebiče nepřekročí 45W, tak je to Ok, jenže nemáš pak ochranu proti zkratu na kabeláži a taky ochranu proti přetíženéí během brždění (když svítí brzdové světlo) a blbýmu nápadu dát dopředu 35W žárovku nebo přidat blinkry.... V případě přetížení či poruchy dojde k tepelnému přetížení izolačního laku, uhelnatění izolačního papíru, někdy dojde k degradaci cínu (nemusí vést proud) kterým jsou přiletované dráty vinutí ke komutátoru a někdy dokonce k vytečení cínu... když k tomu připočteš stáří izolačních pryskyřic, měl bys bejt dost vystrašenej než aby jsi dával rego co tam nepatří. Není lepší libůstky než zůstat viset s motorkou daleko od domova...
Datum: 30. ledna 2015 13:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Chong: o co přesně jde? proč by nešel použít 75W regulátor pro 45W dynamo, pokud se ohlídá příkon spotřebičů? Ptám se jako elektoamatér se skušeností odborníka, na slovo vzatého
Datum: 29. ledna 2015 20:40
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Pepo co píšeš za kraviny!? Rego musí být o stejném reguklovaném výkonu jako rotor (dynamo!) kdo Ti tohle nabulíkoval! Stejně tak rego... rego koupíš jaké potřebuješ, jen dneska těžko relátkové, osobně kupuju od AEV a je to lepší než relátkové rego, které stejnak drtivá většina ani neumí seřídit... Daaa.. no jestli myslíš že ježdění 45W dynama s 75W regem je zachovávání veteránů, tak je to stejný jako když ho vezmeš na kros projížďku do lesa.. už jsem takového veterána dohromady dával... moc z něj použít nešlo a to včetně rotoru dynama spáleného na uhel a s kterým bych se bál jet jen za roh aby mě dobíjení nenechalo ve štychu.. prostě kovářská mentalita k veteránům nepatří... a k chlubení to není...
Datum: 27. ledna 2015 21:31
Jméno: pepa
IP: uživatel17807
 Proste tu civku nech odpojenou k tvemu rele nepatri zapoj to a jezdi protoze statory jsou de facto stejne lisi se jen detaily ...pokut se doresi svorky a odpojeni te civecky muzes ho dat i na 75 rotor a ano relatko musi byt vzdy silnejsi nez vykon dynama ...dnes jine nez 74 w nekoupis
Datum: 26. ledna 2015 11:44
Jméno: Daaa
IP: uživatel17809
 Chongu, ja to take uz kupil...koli takym ako ja co sa radsej spytaju ked uz daco rozoberu a nevedia, tie moto este dnes jazdia aj mimo veteranskych srazu...len tak...
Datum: 25. ledna 2015 0:27
Jméno: pepa
IP: uživatel17807
 Ten odpor je tam pro jednocivkove rele pro to tvoje se odpojuje...inu vyzkousaj uvidas
Datum: 24. ledna 2015 10:57
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 není to cívka je to odpor... a víc se radit bojím, páč to vidím tak že rotor bude 45W ale rego 75W a tady je každá rada drahá.. právě kvůli takovejm jako jsi ty se mi doma válej v syslátech rzuhelnatělý rotory zralý na převinutí...
Datum: 24. ledna 2015 8:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
Posl.aktualizace: 27. ledna 2015 0:02
Jméno: pepa
IP: uživatel17811
 Tak jezedaci pripravovali traktory na tp...rez to schova barvu ozivy a i hrzatina se leskne...dokonce se objevi i linky
Datum: 27. ledna 2015 0:02
Jméno: pepa
IP: uživatel17811
 Hmej to naftou....
Datum: 26. ledna 2015 23:59
Jméno: VTP-UH-PRO
IP: uživatel15847
 proč chses vypadat tak že nemáš ani na chleba ? jestli chces fakt vypadat tak žes tu motorku našel v potoku tak to nechaj tak na technyckej s něma pokecaj, zaftipkuj a projde ti to aj kdybys jim donesl jenom spzku. a barvu daj přepsat na hnědo a nemusis nic lakovat ani nebudes za idiota kterí lakune jen pulku motorky
Datum: 23. ledna 2015 19:17
Jméno: yuri
IP: uživatel16260
 foto je len ilustračné ale pre názornosť som ho tu dal
Datum: 23. ledna 2015 0:14
 Ahoj holky a kluci. Nevíte někdo jak vypadá přípravek na stáhnutí klikového hřídel ze strany od spojek, nebo nevíte jak ji sundat ? Jedná se o Babetu 207 a motor už mám rozpůlený. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2015 23:48
Jméno: Velc
IP: uživatel17804
 Děkuji Yuri. Zkusím to.
Datum: 23. ledna 2015 23:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel17674
Datum: 23. ledna 2015 7:29
|



|