Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahojte, narovinu přiznám že jsem trochu poděl klikovku na jawu 356, jak jsem ji vyklepával z karterů tak jsem jí nepovšimnut měl zapřenou o stůl a jedna strana hřídele prolezla dovnitř a teď nelze otočit ojnicí. Nechávat to rozlisovat se mni nechtělo tak jsem na netu koupil jinou, asi z čz která vypadá i kvalitněji, ale zaráží mě třeba provedení ojnice. Zatímco na staré to bylo byly válečky v klice, u té druhé si nejsem jist co to je, jestli to jsou kuličky nebo je to kluzné. Ojnice je v místě klikového čepu naříznuta, i když je průměr ložiska pro pístní čep stejný, samotné oko je trochu menší. Mohl by mi někdo objasnit zdali to je starší klika nebo jak to je? Nebo mám nechat spravit tu původní s válečky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2011 15:47
 Určitě bych nechal zgenerálkovat tu původní na 356. To co jsi koupil, tak to tipuju na ČZ 477 nebo 487, když to má tu nařízlou ojnici - kvůli mazání jehličkového ložiska. Tato klika by ti podle mě ani nešla do 356, nebo jo, ale má to menší setrváky, což by mělo vliv na průběh výkonu. Prostě nech udělat tu původní 356kovou s bronz. futrem nahoře. Klika se nevyklepává kladivem!!!! Proč jsi ji nevylisoval přípravkem? Stačí pouhá 10mm silná deska, namontovat ji do bloků, mít tam navařenou matku M12, v ní šroub M12 a vylisuješ, max si pomoci dřívkem a gumovou paličkou, KLADIVO NIKDY!!!!!
Datum: 28. ledna 2011 15:47
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci prosim vas kolko rokov musi mat motorka aby som si ju mohol dat na veteranske SPZ ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2011 19:28
 za veterana je povazovano vozidlo starsi 30. let vcetne
Datum: 28. ledna 2011 19:28
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Bylo to okolo 25let, ale uz je to DLOUHO co sem to nekde cet, chce to domluvit se s nejakym klubem co to provadi
Datum: 28. ledna 2011 16:26
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zjištěný to nikde nemam, ale tvrdil mi to instruktor z autoškoly..
Datum: 28. ledna 2011 14:56
Jméno: shlaighter®
IP: uživatel9958
 30 let@alespoň teda myslím,bylo to 25
Datum: 28. ledna 2011 10:51
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 co vim tak to neni žádnym zákonem ani vyhláškou omezený, poinformuj se u veteránklubu kde budeš dělat atestaci..
Datum: 27. ledna 2011 21:39
 zdarec hej jak je ukostření na čz 175/478 pólem plus nebo mínus? poradte nějak mě to vypadlo z hlavy
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2011 17:43
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 mrkni na zapalování a tam máš napsano jaký pol mas ukostrit
Datum: 28. ledna 2011 17:43
Jméno: qrew
IP: uživatel10027
 No já nevím, ale já teda mám čz 487 a ukostřuji mínus!
Datum: 27. ledna 2011 21:41
 mínusem...
Datum: 27. ledna 2011 21:13
 cest draci mam cz 125 mam problem za studena to nejde nakopnut jen za tepla a to jen tak tak chytne ale na roztlaceni ted vzime chyta na max 10m ale musim to dost dluho tlacit aby se to rozjelo kdyz pridam moc plynu tak to vubec nejede ale kdyz tam plyn nema tak to jako ze uz skoro rozjizdi alew kdyz uz mam teplej tak to nakopavma a pomalu jak se to rozjizdi tak mam plyn az na koncu a motr nejde vubec do otacek!! karburator mam preplaveny a triska je vzdy cista nevim si rady proc to nejde do otacek zapalovani mam asi dobre protoze to chyta hned ale neche jit do otacek nekteri me rikaj ze asi bude to sat uz pres gufera nebo uz jsou spatne pistni krouzky diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2011 20:42
Jméno: Mustang
IP: uživatel3522
 Ahoj SESO nedávno si tu ještě měl spínací skříňku na klíček....tak se chci zeptat jestli jí ještě někdy v budoucnu budeš mít na krámku...Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2011 17:27
Jméno: Mustang
IP: uživatel3522
 Vpohodě  já za se ptam jenom tak protoze budu v lete delat renovaci a tohle by se hodilo
Datum: 28. ledna 2011 17:27
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 jestli chceš tu skřínku tak ji mam doma nepoužitou , nechal bych ti za 100 + nejaký to poštovný , mam i fotky te skřínky .....
Datum: 27. ledna 2011 21:54
Jméno: qrew
IP: uživatel10027
 Hoď tam bošárnu!
Datum: 27. ledna 2011 21:42
 draku nevim,,zatim se nedovezla do cr
Datum: 27. ledna 2011 19:34
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj jak to šlape ?  mám otázku jakou stranou dáváte ložiska do kartru číslama nahoru nebo dolu nebo je to jedno ? aje něco na co bych si mněl dát pozor když je tam budu dávat ? DiKY za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2011 21:15
 Je to uplně jedno...a na co si dát pozor? snad jenom abys to tam nenatloukal bez ohřátí karteru a aby ti to tam lezlo rovně, a nalisovávat za vnější kroužek
Datum: 27. ledna 2011 21:15
 Zdarec draci, mám takový blbý dotaz. Jak mám navléct do páky zadní brzdy lanko? Do těch obou dírek nasunu váleček, ale co dál ? Kam má přijít taková ta miska na konci lanka? Dík za rady.... Je to u 555...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2011 18:29
 No tak tu tam nemám
Datum: 27. ledna 2011 18:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na stupačkový kříži máš takovou příchytku tak tím provlíkni lanko
Datum: 27. ledna 2011 17:55
 Dobrý den, mám doma gelový akumulátor 12V 6Ah a chtěl bych ho po zimě dobít než ho dám do motorky ale mám doma pouze nabíječku která nabíjí proudem 6A..ale já potřebuji aby nabíjela jen 0,6 (aku 6Ah a 10% nabíjecí proud=0,6) slyšel jsem že to prý jde nak přes žárovku že se dá so serie před baterku, poradíte mi prosím jakou žárovku tam mám dát abych měl dobíjecí proud 0,6A ??..děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2011 19:27
 jinak děkuji za rady
Datum: 27. ledna 2011 19:27
 po zimě by se měl take uplně nabít jinak se muže poškodit když se dá třeba jen z 30% nabitý do vozidla..jinak samozřejmě mít normální olověný aku žadné žarovky neřeším stačí otevřít víčka a nechat aku plynovat...jenomže mám gelový aku ktery když se nabíjí větším proudem muže se roztrhnout
Datum: 27. ledna 2011 19:26
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vykašli se na žárovky a redukování proudu, pokud nabijíš správnym napětím (cca do 15V), akumulátor si vezme jen tolik proudu kolik potřebuje, pokud bys měl pořád chuť dělat to složitě, i když to jde jednodušeji, pak viz. kluci pode mnou... způsob jakej si popsal je sice pravdivej, ale používá se pro nové akumulátory, do kterejch si nalil elektrolyt a potřebuješ je úplně nabít, ne jen dobít po zimě..
Datum: 27. ledna 2011 19:05
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Musíš na těch žárovkách spálit 5,4 A, a musí být zapojeny paralelně s akumulátorem
Datum: 27. ledna 2011 18:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no tak pokiaľ budú dva paralelene tak 32W pokiaľ tri tak 22 W
Datum: 27. ledna 2011 18:34
 a kolik W by musely mít kdyby byly paralelně ?
Datum: 27. ledna 2011 18:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no keby si tam chcel dať žiarovku tak by si musel dať nejakú 12V a o výkone približne 65W čo je dosť jalovej spotreby alebo dva žiarovky na 12V paralelne aby si sa priblížil k spotrebe 65W ja by som to riešil nejak cez odpor alebo si zožeň iné trafo s tým čo máš môžeš dobre nabíjať baterky do auta
Datum: 27. ledna 2011 18:01
Jméno: 175/450
IP: uživatel1506
 ahoj draci spatně mě jezdila Čezeta, v nizkejch otackach to nechtelo jet jela jen v tockach a zjistil jsem ze netesnej kartery hodne tak jsem dal prevodovou skrin pretesnit a delato porad, tetka jsem to byl projet a v nizkejch otackach to nechce poradne jet jen nacupovany a este bydne. Uz si nevim rady, eště mi to navic chciplo nekolikrat tak jsem zastavil skousel přeplavit a moc tam nechtel tyct benzin, ale stejne kdyz se to podarilo preplavit karburator tak to vnizkejch nejelo musim to furt tocit moc, zapalovani mam VAPE nastaveno na 175???????????? pls orady jdu se este podivat jakou barvu ma svicka pred pretesnenim byla do byla (chuda smes kuli netesnosti skrine)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2011 16:32
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Nastav karburator
Datum: 28. ledna 2011 16:32
Jméno: 175/450
IP: uživatel1506
 Tak svíčka je černější a suchá. Vejfuk sem čistil a utěsnil, možná jsem ho utěsnil moc skusim ho odtesnit a uvidim. Filtr je čistej! Zjistim nak jakej je přectih utoho VAPE? a zda se mě žeto dává slabýjiskry, ale modrý
Datum: 27. ledna 2011 20:10
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 ucpanej filtr a vyfuk, špatnej předstih
Datum: 27. ledna 2011 17:29
Jméno: Pišta
IP: uživatel6617
 zdar,chci se zeptat jesli by šel namontovat karburátor ze simsona na jawu 21 myslím si že jo akorát je třeba upravit to koleno poraďte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2011 21:50
Jméno: Pišta
IP: uživatel6617
 tak jo díky za rady asi na to fakt prdím
Datum: 27. ledna 2011 21:50
 rád by som vyskusal taky ze ci ako jede,,ale radsej by som kupil dellorto 17,5mm,,
Datum: 27. ledna 2011 20:37
Jméno: hlmut
IP: uživatel10155
 Vyhoda je v sytici a v centralni plovakovce, naopak ma mensi difuzor, vyprdnul bych se na to
Datum: 27. ledna 2011 20:29
Jméno: Pišta
IP: uživatel6617
 jo a nevíš prosimtě kde ??
Datum: 27. ledna 2011 19:17
 simsonáckej karbec má sice menší difák než pio,...ale všeci řikaj ěz to na něj jede líp. dokonce sem to četl i na nějakej stránce-...
Datum: 27. ledna 2011 18:34
 simson fuuuuj..... česká síla!!
Datum: 27. ledna 2011 18:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 šel , ale je to zbytečnost která není k ničemu dobrá
Datum: 27. ledna 2011 17:56
Jméno: tom
IP: uživatel11059
 Cau vsichni, mam otazku. Pred rokem jsem koupil Jawu 23 a majitel ji odhlasil na me, jenze ja ji jeste na me neprihlasil a ani nepojistil. Je na to ze zakona lhuta 10 dnu ale pry zadny postih nehrozi, nevim jak po roku 2009. Takze ma otazka je? Pokud ji ted pujdu prihlasit a pak pojistit budou chtit po me chtit kancelar pojistitelu za kazdy den 20 kč ? Diky moc za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2011 23:20
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
Datum: 01. února 2011 23:20
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 nevim sice jak jdou po motorkách, ale na auto kerý sem koupil a ihned poté bylo na mě polopřevedeno, tak od té doby než jsem si ho dohlásil a pojistil na sebe (cca 20 dní) po mě ty zmetci z čkp chtěli asi 1,200kč. maj to kluci propojený s pojišťovnama a jakmile někdo zruší a pak se to zas pojistí (kvůli převodu) tak po tom jdou. Mám tu jednoho fíka kterej je na mě v polopřevodu už asi 5 měsíců, na jaře ho pudu dohlásit a samo pojistit, tak sem zvědavej.. nedávno sem tu někomu dával hrozně dlouhý povidání od nějakého Judr. vycházelo to tak že by podle zákona neměli co chtít, ale to by asi bylo na dlouhej soud a s takovouhle bandou, který jde jen vo to jak voškubat slušný lidi, by to bylo složitý. k tomu roku od kterýho to platí je to myslim ten 2009 (tzn. předtim odhláška) tak nic chtít nemůžou, ale to asi neni tvůj ani můj případ. Určitě se z tohoale dá nějak vybruslit (např. dát to hned do depozitu, ale tam to dáš jen převedený, s platnou stk atd.) jinak asi bys musel prokázat že ten stroj byl třeba na renovaci rozebranej, nebo něco podobnýho.
Datum: 01. února 2011 22:58
Jméno: dujlas
IP: uživatel8772
 Za přepis po 10 dnech hrozí pokuta, mám pocit že až bůrko. To může, ale nemusí chtít odělení registru vozidel. ČKP pak může chtít něco za neplacení pojistky. Nechci tě strašit, ale vše se dá nějak ukecat. Tak držim palce ať to stojí co nemíň.
Datum: 01. února 2011 21:58
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 ta motorka je furt v registru vozidel zapsana jako provozováno , a bere se to jako by byla normalne prihlasena , být tebou rychle vyridim pojistku
Datum: 28. ledna 2011 17:47
 pokud není motorka "přihlášená" ale jen přepsaná na tebe tak nic chtít nemůžou, tech 10dnu je prave na přepsání ! Já mam Značku na úřadě rok od přepisu a nikdo nic nechce
Datum: 27. ledna 2011 18:31
 ano, CKP po tobe muze chtit nahradu, ale osobne si myslim, ze to riziko je maly, ze pujdou spis po lidech, co dluzej treba za nakladak za 3 roky, nez po cloveku, kterej nema rok pojistenyho fichtla  . Moje osobni zkusenost je takova, ze jsem mel motorku takhle asi pul roku a nikdo nic nenamital a ani CKP se mi neozvala (uz je to asi rok, co jsem ji poprve pojistil za dobu jejiho vlastnictvi)
Datum: 27. ledna 2011 17:32
Jméno: shlaighter®
IP: uživatel9958
 Čus,jak se přidávají dotyzy jako registrovaný?Pořád mi to nějak nejde :´-( Díky za odpověď. P.S:To ® si tam píšu naschvál,protože jsem už regnutej
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2011 14:19
Datum: 27. ledna 2011 14:19
Jméno: shlaighter®
IP: uživatel9958
 tak to zkusím
Datum: 27. ledna 2011 14:16
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 on v tom je zmatek, pokud to chapu tak, tak je FichtlKramek(registrace) jen na nakupovani a chat... a na tohle je registrace na fichtlpokecu
Datum: 27. ledna 2011 13:45
Jméno: anonymus:-)
IP: uživatel11057
 Čau draci, nemá někdo nějaký typ jak sundat ztržený šrouby na víku od zápalka (samozřejně i spojky) všechny tři šrouby už není ani za co chytit. Předem dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2011 6:56
Jméno: anonymus:-)
IP: uživatel11057
 Ne je to jen na sroubovak a diky za rady
Datum: 28. ledna 2011 6:56
Datum: 27. ledna 2011 18:34
Datum: 27. ledna 2011 18:34
Jméno: vacin
IP: uživatel6702
 Je to takový festový závitník s levým závitem. Do šroubku navrtáš díru a zašroubuješ vývitník. Až se utáhne, tak se začne povolovat šroub.
Datum: 27. ledna 2011 18:03
Jméno: anonymus:-)
IP: uživatel11057
 vacin: co tím myslíš ? Inak díky za rady tak snad něco ztoho pomůže ...:-/
Datum: 27. ledna 2011 17:57
Jméno: vacin
IP: uživatel6702
 Vývitník
Datum: 27. ledna 2011 17:47
Jméno: wewpo
IP: uživatel10027
 Nebo na to navař šroubek, na hliník se ti to nechytne, krásně to pak povolíš
Datum: 27. ledna 2011 14:27
 no jestli to ma aspon trochu drazku tak k tomu zkus prilozit sroubovak z boku ty drazky-jen ta kraj a opatrne do sroubováku kajzni kladivem aby se povolil ten sroub . a jestli ani to nejde tak asi nutno odvrtat
Datum: 27. ledna 2011 13:44
Jméno: dzvir
IP: uživatel11055
 zduř chlapi někde jsem viděl jak udělat z 6V 12V porad te kde prosím dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2011 18:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nejspíš to bylo v učebnici fyziky pro základní školu, v kapitole elektrické indukce pod pojmem transformátor..
Datum: 27. ledna 2011 18:57
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 27. ledna 2011 18:14
 Zdar hoši mám zápalko na fichtlu 20 watový a mám dotaz maj být spojený dvě takový velký cívky co tam jsou nebo je jedna velká na světlo + plus klakson druhá velká na zápalko a třetí malá je na zadní světlo  tám se proto jelikož mám spojený dvě ty velký cívky spolu a nefachá mi ani jedno světlo tak že sem to zatim vyřešil na akumulaátor ale to není řešení.Díka za odpovědi čééééstt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2011 6:50
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Péro není při smyslech neber jeho info vážně. Máš 20W alternátor a tam platí.. malá je jen (!) na zadní světlo, jedna velká na zapalování ( ta od které vede kondenzátor - na to nešeahej když ti to chodí) a velká na přední světlo a klakson. Chyba nebude v alternátoru, ale v zadrátování. Pokud nerozumíš schématu zapojení tak to vzdej a dej to raději někomu kdo tomu rozumí.
Datum: 27. ledna 2011 6:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tu jednu velkou a tu malinkou zapojíš paralelně k sobě a to pohání světla + bzučák no a ta třetí velká je jen na jiskru
Datum: 26. ledna 2011 21:57
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
Posl.aktualizace: 27. ledna 2011 9:43
Jméno: kastan
IP: uživatel11058
 Ok díky
Datum: 27. ledna 2011 9:43
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No tak jsem se na to schéma zapojení podíval a musím konstatovat že je to ouplně blbě... zásadní chyba zapojení elektroinstalace tak jak je v článku uvedená je v tom, že j jednoho pólu se napájí obě žárovky, tedy zadní i přední. Jednak 15W pól pak napájí 20W spotřebiče (15W přední + 5W zadní žárovka), čímž je pochopitelně přetížený a nedodá dostatečné napětí a musí to být pochopitelně patrné na svítivosti a druhak je tam klasická chyba, která vede při přepínání k častější destrukci zadní žárovky. Dochází totiž ke stavu, kdy během přepínání předního světla (myšleno přepínání z dálkových na potkávací) nastává mezistav přepínače, kdy v mezipoloze nesvítí ani jedno vlákno přední žárovka a potom veškerý odběr z 15W pólu klesne na 5W připojené zadní žárovky... skokově tímpádem vzroste napětí, které na krátkou chvilku přetíží vlákno zadní žárovky a přispěje tím k jejímu předčasnému konci života  . Na druhou stranu pól kterým je napájeno tyristorové zapalování je vyloženě nevyužitá, protože spotřeba CDi na této tvarovací straně je řádově kolem watu, což je nic... Osobně bych tedy zapojoval u 20W alternátoru přívod k tyristorovému zapalování z malého pólu altíku a u 30W verze prostě ze světelného vývodu (je jen jeden). osobně bych ale napájení kladívkové části tyristorového zapalování řešil přivinutím několika desítek závitů tenoučkého drátu na nějaký existující pól, řekněme na světelný (můj soukromý odhad tak 100závitů CuL průměr 0,1mm). bylo by pak napájení nezávislé na zkratech světelného okruhu..
Datum: 27. ledna 2011 7:43
Jméno: Pionýr 05
IP: uživatel9545
 Zdar prosim jak mám naladit karburátor u pionýra jehlu plovák vše děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2011 16:32
Jméno: Colombo2048
IP: uživatel11060
 no jde o to ze nejlepsi je se prvni projed jako hlavne zahrat motor a potom to az stelovat -nastavuje se to privodem plznoveho lanka pokud chapes funkci karburatoru neni moc co resit proste jak se do toho vicka co je nad soupatkem sroubuje ten duty sroubek -vede nim plynove lanko -nasroubujes ho vic - soupatko bude vic dole a na volnobeh to nepojede vubec ale jak to das naopak tak bude soupatko nahoru tak budou vetsi volnobezne otacky a potom si to uz jenom seridis aby zase nebyly otacky moc velke -nenapada me co by se k tomu jeste dalo vysvetlit
Datum: 27. ledna 2011 16:32
Jméno: Pionýr 05
IP: uživatel9545
 Soryy to bylo omyleem seklo se to
Datum: 27. ledna 2011 15:07
Jméno: Pionýr 05
IP: uživatel9545
 Dík chápu nejsem zas takový začáteční ale ještě sem spiž myslel ten volnoběhový šroubek jak mam protože mi moc nereaguje a ještě tan z vrchu jak do něho vede plynové lanko tak ten jak mam vytočit\\\\\\\\r\\\\\\\\ndik.jo jasný my to je jinak by se zolil ja to hodně křehký\\\\\\\\r\\\\\\\\n
Datum: 27. ledna 2011 15:05
Jméno: colombo
IP: uživatel10044
 Nazdar draku, jehla - ladi se s ni bohatost smesi pomoci zarezu na ni do nich se podle potreby vsouva plisek (u soupatka) nejidealnejsi je druhy zarez od shora poznas to na barve elektrod svicky mely by byt barvy cihly a taky to poznas trochu na chovani motoru Plovakem se ladi mnozstvi paliva v plovakove komore lepe receno ladi se to tim pliskem co otevira a zavira privod paliva bud ho podle potreby ohnes nahoru ale poznas to zase podle svicky a na tom jestli se motor uchlastava ale je ti doufam jasne ze se ten plisek ohyba jen trochu ne? Kdybys neco nechapal neboj se jeste zeptat.
Datum: 26. ledna 2011 18:56
Jméno: martin
IP: uživatel10884
 čau nevite kde by se dalo sehnat plexi na jawa 350/639 . tako ve to do pul světla
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 12:47
Jméno: nečum
IP: uživatel11123
 ty zmrde tad neni bazar kurvomrdákupííííčáááckéééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééjjjjj
Datum: 08. února 2011 12:47
Jméno: sabre
IP: uživatel11115
Datum: 07. února 2011 21:20
Jméno: martin
IP: uživatel10884
 jo dik
Datum: 27. ledna 2011 15:27
 jestli myslis to podobny plexi z nahacu, tak je na TK moto
Datum: 26. ledna 2011 18:17
 Čau, Čau.. Chtěl bych se zeptat, když jedu vyšší rychlostí, a válec s hlavou se zahřívá.. Tak co je lepší když se chladí ? Válec, nebo Hlava válce ? co má větší vliv.. ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 16:37
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 gepo:ahoj a nemnel bys náké foto tvého pincka s vodni chlazenim jak tom áš udelané,dík
Datum: 29. ledna 2011 16:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 hlava
Datum: 26. ledna 2011 21:45
Jméno: qepo
IP: uživatel10027
 Já mám měnší vodní chlazení na pincku s kterým závodím a paráda
Datum: 26. ledna 2011 21:08
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 oboje.
Datum: 26. ledna 2011 18:58
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Hlava Válce.. Žejo ?
Datum: 26. ledna 2011 18:44
 Hlava ! Válec se tě musí uchladit sám !
Datum: 26. ledna 2011 16:44
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 válec
Datum: 26. ledna 2011 15:53
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 nazdar draci nevite nahodou kde bych si mohl precist neco podrobnejsiho o sani na kliku (nemyslim rotacni soupatko) -neznate nejaky dokaz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 13:24
 brzda by měla být v podhradí ale jestli v tom údolí dutých hlav s tím vůbec umí zacházet
Datum: 29. ledna 2011 13:24
Jméno: standa
IP: uživatel11063
 standa.hrbek@seznam.cz
Datum: 28. ledna 2011 20:33
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 jo mas pravdu ale prosimte napis mi na mail osdem@seznam.cz kde shanis ty co maji 2 mm od korunky? diky
Datum: 28. ledna 2011 19:36
Jméno: standa
IP: uživatel11063
 o tom jsem nemluvil. Jak máš vysokou korunku? Obyč 4mm a nebo 2mm? obycejnej s korunkou 4mm ty přefuky neotevře  takze mas kde hledat koně  At se dari
Datum: 28. ledna 2011 18:13
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 ja mam 1 kroukovy a mam tam navrtane kanaly v nem aby byly k necemu
Datum: 28. ledna 2011 17:59
Jméno: standa
IP: uživatel11063
 Jaký používáš píst? Klasický jednokroužkový i dvoukroužkový má vysokou korunku a nedá se přez něj udělat přefuk do tech přídavných kanálů(tzn že tam jsou na nic,protože se neotvírají)
Datum: 28. ledna 2011 17:18
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 co myslis kravina? ta korunka me ani zase tak nestve jenom mi jde o ty upravy proste aby to slo co nejvice hladko
Datum: 28. ledna 2011 15:15
Jméno: standa
IP: uživatel11063
 čekal jsem spíše,že ti vadí výška korunky pístu nad kroužkem.... s timhle ti nepomuzu....je to kravina!
Datum: 28. ledna 2011 14:52
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 mam to celkem udelane ze mam dva pridavne vyfukove kanaly a rozsireny vyfukovy a dale rozsireny saci kanal + dva pridavne prepousteci
Datum: 27. ledna 2011 20:56
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 no tak protoze kdyz se nasava palivo pod kliku tak jak potom jede pist zase dolu tak tomu zamezi pruchod a nenasaje se zase tolik paliva to me na tom stve zatimco u sani na kliku mu v tom nic nebrani
Datum: 27. ledna 2011 20:45
Jméno: standa
IP: uživatel11061
 Můžu se zeptat proč ti vadí píst? Nemyslím to jako nejakou výsměšnou urážku,ale ptám se,protože bych možná věděl,jak to řešit.....
Datum: 27. ledna 2011 20:39
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 vsak jasne ale zase u dvoukanalu se da ladit sani dopredu a rozsirovani to same i z vyfukem a potom se muzu pustit do hlavy a pistu atd ale problem je v tom ze ja nemam moznost brzdy a ani nevim kdo by u Opavy mel brzdu a podle prubehu motoru se toho v takovem pocasi moc zjistovat neda
Datum: 27. ledna 2011 20:37
Jméno: hlmut
IP: uživatel10155
 Standa ma pravdu... a neplati, ze cim vic kaanlu, tim vic Adidas .)
Datum: 27. ledna 2011 20:33
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 chapu tvuj nazor ale kdyz jsem tak zkousel upravovat ten 4K co mam tak jsem zjistil ze mi tam trochu vadi pist ale jde taky o to ze anglictina neni zase moje silna stranka a kde jinde shanet teorii?
Datum: 27. ledna 2011 20:28
Jméno: standa
IP: uživatel11061
 A teorii i praxi symetrického rozvodu pístem už jsi překročil a je tvým stínem?? Základ je pochopit 2T motor,jeho cykle,děje,jednotlivé fyzikální pochody....pak nepotřebuješ teorii na sani do kliky ani na rotační šoupátko.....začni upravenym symetrákem,stojí to míň peněz a neni to tak náročné....konkrétně z dvoukanálu se dá vyndat i 8 koní,kde max použitelné otáčky mohou jít k 11 000 ot/min....a není to tolik složité ani nákladné!! Této teorie v angličtině se dá naleznout na netu poměrně hodně,někdy dokonce trialové prográmky.... Ale dobře ti radím,začni jako každý....udělej si svuj první 2K symterák,svůj první výfuk,sání a svůj první motor a uvidíš jen ty problémy a výdaje než se ti to podaří vše trefit,naladit a odladit.....
Datum: 27. ledna 2011 20:14
|



|