Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec,potreboval bych poradit ohledne karburatoru,koupil jsem (prej spotrovni) karburator bing 17 ale ted na netu vidim ze se dava na simsony..mel jit puvodne na pionyra tak se chci zeptat jestli se da tento karburator pouzit jako zavodni nebo je uplne zbytecne ho tam davat,diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2011 15:46
Jméno: standa
IP: uživatel11081
 bing 17 mám doma. Má průměr 15mm,po vyjmutí fíbrového kroužku pasuje na pařeza....
Datum: 02. února 2011 15:46
Jméno: hlmut
IP: uživatel10155
 Mam za to, ze bing 17 ma prumer difuzoru 17mm, takze jako origo pio. Jestli mas sadu trysek, tak bych ho tam dal, je modernejsi konstrukce nez je original Jikov 2917...
Datum: 01. února 2011 23:02
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Hele. Ten karburátor je špičkovej, precizní, bezůdržbovej, krásně to s ním startuje... Ale má průměr difuzoru jen 15mm. Takže s ním skončíš někde pod 7.000RPM- tudíž žádnej závoďák to neni.
Datum: 01. února 2011 18:27
Jméno: Pionýr
IP: uživatel9545
Posl.aktualizace: 02. února 2011 16:36
 Tak tohle ti radim nekupuj jo je valc novy ale to už je všechno jen replika lepši si dej svuj valec original ještě jak sou vyrobeny za československa a dej si ho na vybrus a jen kup novy pist + kroužky a pis. čep  je to tvoje vec ale ja bych to nikdy nekupil tenhle činsky valec (Replika) tak pouvažuj a nebo kup na nějake burze či na netu valec a dej si ho na vybrus určitě se rozhodneš správně  čus a ad ti to jezdi
Datum: 02. února 2011 16:36
Jméno: Pionýr
IP: uživatel9545
 Tak sory no válec sem se spletl
Datum: 02. února 2011 16:06
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 to neni hlava ale valec
Datum: 01. února 2011 18:00
Jméno: Poper
IP: uživatel11077
 Zdravim draci....chtel jsem se zeptat jestly nekdo nevite kde bych mohl sehnat unašeč do spojky na čz 175/487.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2011 12:37
Jméno: Poper
IP: uživatel11077
 ano Alesi presne ten...hledal jsem vsude a nic tak jsem se chtel zeptat tady.
Datum: 03. února 2011 12:37
 Osobně si myslím, že Poper chce ten vnitřní koš s kolíky, protože ten celý buben vnější spojkovej tu SESA jinak má, ale všiml jsem si, že ten vnitřní s kolíky tu nemá a nějak vymizel snad ze všech JAWA e-shopů, co znám. Nechápu to, ještě nedávno ho tu měl myslím i SESA a v motousti ho taky měli v nabídce.
Datum: 02. února 2011 15:49
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Jsou lamely hnací a hnané. Jde ti o část s řetězovým kolem a nebo vnitřní s kolíky ?
Datum: 02. února 2011 11:25
Jméno: Poper
IP: uživatel11077
 to do čeho se vloži lamely atd...
Datum: 01. února 2011 12:59
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Myslíš koš nebo buben ?
Datum: 01. února 2011 12:54
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau dělám nonou elektriku na jawě 20 a chtěl bych se zeptat co se myslí názvem usměrnovna jestli to je jak jsou ukostřené myslím že čtyři drýty na tom plechu mezi vidlicemi pod maskou díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2011 21:54
Jméno: Danzi
IP: uživatel11076
 Ahoj.Určitě máš na mysli TLUMIVKU. Ta slouží k tomu,aby ti nepraskala zadní žárovka při přepínání dálových a tlumených světel.
Datum: 31. ledna 2011 21:54
 Ahoj.Prosím Vás , už jsem se tady na to ptal , ale nenašel jsem to.Mám Jawa 50 Golden Sport (USA,Canada) , není ůplně vše originální a kompletní.Např:je tam jiná maska , tachometr , přepínač světel a takové věci.Jakou má asi tak hodnotu? štítek je originál anglicky,je tam originální barva s nápisem na nádrži Canada.Nemá žádné papíry ani doklady.nic.JAkou má prosím Vás honotu ? Děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 20:20
 Brej mám taky golden sport cca ve stejném stavu co píšete komplet pojízdného kolik za něj cca dostanu?
Datum: 24. března 2011 20:20
Datum: 02. února 2011 18:57
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Chce říct 3000
Datum: 02. února 2011 16:18
 jak 3k? co to je ?  promin nerozumím co tím chceš říct tím 3k..
Datum: 02. února 2011 8:49
Jméno: hlmut
IP: uživatel10155
 Ja koupil vrak golden sporta za flasku zeleny, za tenhle bych ti ty 3k dal taky, odkud ses?
Datum: 01. února 2011 23:04
 standa : já ti ho klidně prodám chceš ?  kolik mi za něj dáš ?  ted je rozložený a rozpůlený
Datum: 01. února 2011 18:17
 Predné svetlo je zbastlené, len cierny cast je origo ale aj do toho zbastlili spinacku CR mustangu
Datum: 01. února 2011 15:41
Jméno: standa
IP: uživatel11078
 Kamaráde ty nevíš co máš doma!!! Krom výfuku vše origo,američan.....a ten lak je perfektní,stačí vyčistit! Kola udělat,...prostě celkově zrestaurovat a věřím že s veteránskýma papírama by nebyl vůbec problém!! Je to krásnej ojedinělej model! Pokud na tom zamakáš,klidně ho na aukru prodáš za slušný prachy!! V tomhle stavu vypadá zuboženě ....tak 3000,- .....
Datum: 01. února 2011 14:57
 a jak na to mám udělat papíry ?dyt jen ty papíry na to sehnat bude perlička.nebo jak myslíš udělat papíry?já od toho nemám vůůůbec nic
Datum: 31. ledna 2011 22:45
 Já bych to teda neprodával,ale postupně zrenovoval a udělal veteránský papíry,to by teprv mělo cenu
Datum: 31. ledna 2011 22:37
 ok...díky moc
Datum: 31. ledna 2011 22:10
 Jo videl jsem hona motoinzerci no a kouka pro zajimavost na nej. Ja teda zajem nemám- ale uvidis- treba se nekdo kdo ho fakt chce najde. Ja bych ho kupoval jakoze jen fakt nejako vyhodne ale to se urcite najde njakej kupec kdo by dal víc
Datum: 31. ledna 2011 22:08
 no jestli máš zájem tak se prosím tě zkus podívat tudy na tu fotku.To je on.ten můj. : http://images.motoinzerce.cz/m/i/478/478418_2.jpg zkusil jsem dát tak ze srandy pro začátek 7000,- jakou myslíš , že to má podle foto hodnotu ? díky moc a nezlob se
Datum: 31. ledna 2011 21:47
 Opravdu záleží podle stavu ty motorky- lepsi videt foto- ale jestli to je hodne prekopany tak si mylim ze nekdo to by ho chtel mit ve sbirce by mohl dat tak 3-6 tis. fakt podl stavu - kdyby to byl o v haji tak treba jen 2
Datum: 31. ledna 2011 21:41
Posl.aktualizace: 31. ledna 2011 23:50
 block: v pohode, ja si nebyl jistej, bo fichtlackej valec jsem uz nakej patek nevidel  od toho to tu je
Datum: 31. ledna 2011 23:50
 promin karlos , že jsem napsal v podst. co ty ... jen jsem to potvrdil ...
Datum: 31. ledna 2011 21:50
 jo jo jak říká karlos.NA válci to je zespodu u výfukového kanálu (jak přijde těsnění) a na pístu je to zevnitř na dně.
Datum: 31. ledna 2011 21:50
 je to tam vyrazeny, na pistu na dne pistu a na valci myslim na vyfukovym kanalu
Datum: 31. ledna 2011 18:02
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 zdar draci chtěl bycxh nějak upravit babettu 210 nemate nějake fotky nebo odkaz kde bych našel inspiraci díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 12:03
Jméno: Lubor
IP: uživatel11163
 http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=4&t=1310
Datum: 14. února 2011 12:03
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Čau, čau... Jesli chceš informace o Tuningu Babetty210 tak napiš na ICQ 569150380 Mám zkušenosti  Díky
Datum: 01. února 2011 15:32
Jméno: standa
IP: uživatel11078
 tak o úpravě babety sem toho moc nenašel. Obecně platí zakrátit výfukové koleno aby nečouhalo zbytečně do tlumiče výfuku. Samozřejmně je tam pak hafo moc prostoru pro úpravu výfukového a sacího kanálu+jiný výfuk,sací koleno,karburátor,zapalování...atd.....babeta je zavřená šíleně....ale to už chce mít znalosti zkušenosti atd....hlavně pak prý bývá problém se spojkama a řazením.....
Datum: 01. února 2011 15:05
 Ahoj SESO.......když něco vymažeš z nabídky FK tak to znamená že to už mít nebudeš nebo že to prostě momentálně není na skladě ale za týden nebo za dva to zase vrátíš do nabídky? sorry za blbou otázku.....já jen že tu spousta věcí který jsem měl vyhlídnutých zmizelo.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2011 12:21
Jméno: Vlk01
IP: uživatel10491
 ok...myslím že to tu už bylo zmíněno ale zeptám se znova kdy vrátíš do nabídky ten ORANŽOVÝ SACÍ FILTR pro fíka?  díky
Datum: 01. února 2011 12:21
 draku ja vzdy nejake plozky o kterych neni jasno kdy je naskladnim,,tak je radeji vyskrtavam,,lebo fichtlkramek neras libuje,uz to bude,, uz,, pockejte,, to ma m za sebou,,vyrobce se zpozdi o mesic a hned je proble,,takze to utknu hned v zarotku,, a jak to bude chned to dam na kramek,,sorac
Datum: 31. ledna 2011 21:10
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 zdravim,mnel bych jeden blbej dotaz  ,kdybych si na kolo přidělal motor z minibajky estli by to nevadilo policajtum kdybch n om normalne jezdil,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 21:14
Jméno: Monty
IP: uživatel10924
 PACH ti na to neřekne asi nic-ne jednůc sem viděl nějakýho strejdu na motokole domácí výroby.Teda pokud na tom nebudeš dělat pí****ny tak snad nic.Dej si tam motor jezdi hezky u krajnice a bude to OK.
Datum: 17. února 2011 21:14
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 z motorovky je asi myslim slabej
Datum: 31. ledna 2011 17:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na nosič dej motor z motorovky
Datum: 31. ledna 2011 17:01
 mezY???
Datum: 31. ledna 2011 16:44
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
Datum: 31. ledna 2011 16:43
 Dej si ho třeba do batohu,na tom nesejde
Datum: 31. ledna 2011 16:38
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 a este bych se chtel zeptat kam bude lepší dát motor estli dozadu za sedačku nebo dolu mezy šlapky a sedačku,
Datum: 31. ledna 2011 16:07
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 aha ,tak to teda nebudu ale to je jedno
Datum: 31. ledna 2011 16:04
Jméno: standa
IP: uživatel11075
 pokud to budeš mít homologovaný.......
Datum: 31. ledna 2011 14:34
Jméno: pajous
IP: uživatel10535
 Zdarec potrebuji nejak ucine vycistit vyfukovy kolena od karbonu a pretesnit spoj mezi kolenem a tlumicem na 250/353 a stale se mi to nedari, nemate nekdo nejakou ucinou metodu? predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2011 16:07
Jméno: matuch
IP: uživatel10829
 čus, já to čistil tak, že jsem rozpletl (asi 5cm) konec ocelového lana (8mm) a zajistil zdrhovačkou aby se nerozplétalo dál.
Délku lana si naměř aby ti to dalo za půlku kolena a druhej konec upni do vrtačky. No a můžeš vymetat  jen si dej pozor
při čištění krajů ať ti ten rozpletenej konec nevylítne ven, jinak ti to pěkně nafackuje...
Datum: 02. února 2011 16:07
Jméno: pajous
IP: uživatel10535
 a cim vycistit ten karbon neco jsem slysel o vypaleni muzu to zkusit vypalit ve vyfukovych kanalech? napiste mi prosim postup
Datum: 01. února 2011 12:13
Jméno: ondr
IP: uživatel10079
 Dej tam silikonovej kroužek a bude to těsnit je tam na něj i drážka v té matici ale musi byt ze silikonu guma ti shoří
Datum: 31. ledna 2011 17:49
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 ja jsem pouzil azbestovou snuru. tou jsem to utesnil a pak jsem vzal dvouslozkovej tmel se skelnym vlaknem a tim sem objel ten spoj (tak aby to trosku vypadalo) tak 3cm do kazde strany. nechal jsem to zatvrdnout lehce jsem to zabrousil aby to nebylo hrbolaty.. a parada. drzi to jak blazen
Datum: 31. ledna 2011 11:28
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 teflonovu pasku
Datum: 31. ledna 2011 11:17
Jméno: pajous
IP: uživatel10535
 varit to urcite nechcu pokousel sem se tam dat azbestovou snuru a moc to netesni nebo to tam neumi dat
Datum: 31. ledna 2011 11:15
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ja sem to zavaril na 353ke
Datum: 31. ledna 2011 11:08
 JO a ješte- nevite zdali si to myslim spravne- pruziny a ty misky pro tu pruzinu na mustangu u zadnich tlumicu byli original pozinkovany??? a jakou by jste mi doporucovali jednoduchou povrchvou upravu te pruziny- ja se bojim, ze by se mi ten lak-(myslel jsem pozink lak na disky kol) oloupal, kdyz by se m ita pruzina stacovala. díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2011 8:06
 na pružinu komaxit, ty misky mě taky zajímaj.
A neví někdo kde seženu kroužky do tlumičů ?
Datum: 02. února 2011 8:06
 čau draci- tak jsem se poprvé pustildo cadních tlumiču na mustangoj- odkrytý pružiny. Zjistil jsem, ze ty tlumice uz vubec nejsou tlumice a jsou dosti vyběhaný. Máte s tim někdo zkušenosti jak je přivíst aspon trochu k životu aby to byli zas tlumice a ne hopsací pruziny??- nechci kupovat nový- chci proste origa tam mít- nejezdim kros ale tohle uz bylo dost nepohodlny. takze rozdelal jsem je na myslim ze prvočinitele- a nasel jsem v nich vodu a přišerny bahno ktery bylo driv asi olejem  pístek je z jedny strany dost sedrenej ze skoro zmyzli přepouštecí kanály- nad tím pistkem byli 2 takový kotycky podlozky a tam odsat se na me vysypalo nejaky scela rozpadly tesnení- TO TESNENI BYLO MEZI TIMA PODLOZKAMA DVOUMA NEVITE??? - a pak mam dost sjety to jak v tom beha ta tycka- byl to puvodne kruhovej prurez , ale ted je to dost solidni ovál  - zjistil jsem ze tam byli asi 2 O-krouzky ve dvou drazkách jenze ty jsou ted z jedný strany zcela pryc a o krouzky jsou z jedný strany uplne prodreny- tak vůbec nvm jak mam ty tlumice utesnit aby mi s nich neodtekl olej. DĚKUJU ZA RADY OHLEDNĚ ASPON ČÁSTEČNÝ REPASE a předání zkušeností- HLAVNĚ MI PROSÍM ŘEKNĚTE KOLIK OLEJE MÁ DO TECH TLUMIČU PŘÍJÍT - DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2011 14:40
Jméno: standa
IP: uživatel11075
 Chong: Je to svatá pravda.... ovšem zaráží mi jedna věc.....už několikrát se mi stalo,že "tlumiče" z novějších typů (20,21,23) prostě tekly a houpaly....budiž....ale dostaly se mi do ruky taky tlumiče z prvních 05 rok cca 1964 a oni drží! Tlumí! Netečou,nehoupou.....! Beztak to tlumení i když funguje tak stojí za starou bačkoru,ale mě hrozně zarazilo že ze starý nulapětky držej skoro 50 let a mustang co mustang sou vyteklý!
Datum: 31. ledna 2011 14:40
 Fajn, díky moc za rady- moznosti výroby celyho vnitrku bohuzel nemam- tak uvidim co s tim- a kdyby se mi nejako povedlo nebo bych to chtel zkusit- jestli to bude nejako fungovat- kolik oleje bych tam měl nalít???
Datum: 31. ledna 2011 13:11
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Repasí originálních tlumičů, včetně chromu na pružiny, jsem si prošel... můžu konstatovat že to co vyrobili jakože tlumič pro mustanga či pionýra (ten se liší jen plechovou krytkou pružiny) je spíš hračka, než skutečně míněný záměr vyrobit tlumič. Zásadní problém konstrukce, kterou bych nazval spíš konstrukční vadou, je to že O kroužek není vhodný jako těsnění osy tlumiče. Normálně se používají speciální manžety, ale O kroužek už svým tvarem pomáhá oleji v prolínání... takže můj závěr byl takový.. že ikdyž origo je origo, koupil jsem repliky tlumičů co prodává tady i Sesa a mám klid.. tlumí to a tak nějak to vypadá na první letmý pohled stejně... Nebo se pusť do výroby úplně nových vnitřností tlumiče... já se trápil po repasi několik let s olejem na tlumiči a to hned po první jízdě...
Datum: 31. ledna 2011 12:00
Jméno: Frantisek K.
IP: uživatel6617
 hele bejt tebou tak si raději seženu nový tlumiče třeba z bazaru nebo od někoho,tohle nemá cenu zpravovat,myslím si že do 200 Kč by si koupil tlumiče schopné provozu,ale je to na tobě
Datum: 31. ledna 2011 11:49
 Zdar draci chci se zeptat mám Kývačku v depozitu a rozhoduji se zda na ni nemám koupit motor z Panelky 559 a chci se zeptat jestli je to poznatelnej rozdil ve vykonu motoru 250/353 (248,5ccm) 12koní při 4700ot/min a 250/559 Panelka dá 14koní při 5000ot/min.Nemáte někdo z vás oboji mašiny?Pokud ano řekněte mi prosim svuj názor.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2011 18:38
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 panelka je mozno silnejsi ale kyvacka je nezmar
Datum: 31. ledna 2011 18:38
 Tak a teď se vás chci zeptat vyplatí se mi to koupit ten paneláckej motor za 1500 bez zapalování a když je tahle motorka v depozitu tak na kolik by mě potom vyšlo přepsání toho čísla motoru a vyražení nového štítku na rám?Děkuji za vaše názory.
Datum: 31. ledna 2011 15:01
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 hosi dobre viladena 250ka ci 353 alebo panel je dobra pila,len to vjedet trochu dobre poladit,mrtvy zvuk?praveze naopak je to dost ostre  D
Datum: 31. ledna 2011 10:07
 Jo jelo to fakt strašně.....A žere to litr na 10 kilometru když tomu pořádně dávám.....což je strašny..
Datum: 30. ledna 2011 21:48
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Tak já mám obě mašiny a ta panela má větší sílu a odpich, ale maximálka je asi tak stejná... Tu 353 roztlačuji  , ale tu 559 musím startovat pravou nohou, aby to chytlo točky, když to chci nakopnout levou tak mě to kopne...  A jinak pěkný dělo, ale ten motor má takovej zvuk jak kdyby to bylo mega zatuhlý...
Datum: 30. ledna 2011 21:10
 Právěže zatím se všeci divili jakou to má kompresi, jo v tom videu neměla vůbec žádnej odtrh a uplně totálně špatnej předstih a byla pekelně rozhicovaná tak chytla až na potřeti a karburátor nebyl seřízenej no prostě v tom videu jela fakt uplně strašně.Teď po seřízení karburátoru kterej je asi špatnej protože mi to sežralo 3 litry na 35km.
Datum: 30. ledna 2011 21:05
Jméno: úchyl
IP: uživatel1723
 zdá se mi že ta 250 má takovej mrtvej zvuk...a ještě jak to startuješ jen takhle levou nohou tak to asi moc kompresi mít nebude...
Datum: 30. ledna 2011 21:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Naco ti je jinej motor kdyz jezdis 5metru a pak se otocis
Datum: 30. ledna 2011 20:50
 A jak je to s kolenama do toho motoru budou tam pasovat z kývačky?Ostatně mužu vám ukázat fotku té mašiny a posuďte sami.A s tim čislem motoru když to mmám v depozitu stojí něco to přepsání teho čisla motoru?
Fotka:http://leteckaposta.cz/163046099
Video(ale tady ještě nebyla seřízená): http://www.youtube.com/watch?v=QR9ocoyRN_Q
Datum: 30. ledna 2011 20:42
Jméno: michal
IP: uživatel9423
 jo otec ma 353 ja mam 559 . Je to docela poznat 559 je o dost lepší tak nevim proč by sis tam neměl dat lepší motor.
Datum: 30. ledna 2011 20:35
 jestli je to už takhle zbastlené tak bych tam ten motor asi i dal...starej zakonzervoval a dal někam do skříně pro případ, že bys to někdy chtěl vrátit do původního stavu...akorát bacha aby na technický neměli kecy, že nesedí typ motoru, to bys asi musel překlepat čísla...
Datum: 30. ledna 2011 20:34
 Na ní jsou stejně ale řidítka a přístrojovka z JAWY 350 takže originalita už moc zachovalá není.....Pořád ještě myslíte že bych to tam měl nechat tento motor?Celkem mě štve že vedle mě jede kamoš na čz 175/477 a předjiždí mě protože mu motor točí víc otáček a má o jednu kobylu navrch.
Datum: 30. ledna 2011 20:29
 jo, panelka jede víc...ale v zájmu zachování originality stroje bych se do toho nepouštěl...
Datum: 30. ledna 2011 20:23
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Čau jak mám vyndat ložiska z kol já to dělám tak že na hřiju buben a když na něho plivnu tak slina doskočí vezmu si kulatinu a kladívko a praštím do ložiska a ložisko se ani nehne ložisko nějak musím vyndat protože hazí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 23:05
 asi sem to s tim 1mm trochu přehnal, spíš tak 0,5mm, a evidentně to málo je, i ostrej úzkej šroubovák se odrazí a proletí skrz..
Datum: 30. ledna 2011 23:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 1mm je málo??? musíš si vzít něco co má ostrou hranu ... když to pořádně nahřeješ tak to za ten 1 mm musíš krásně vyťuknout
Datum: 30. ledna 2011 22:06
 mam stejnej problém, tu rozpěrnou trubku mezi ložiskama se mně nedaří vůbec vychýlit do strany, abych se mohl opřít o ložisko, max 1mm, a to je na opření nějaký tyčky nebo šroubováku málo.. i sem to nahřejval a stejně nic... nějakej nápad? sváření beru jako poslední možnost
Datum: 30. ledna 2011 21:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak si to přečti ještě jednou a omlu mě za ty hrubky
Datum: 30. ledna 2011 21:03
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Nic jsem nenavařil
Datum: 30. ledna 2011 21:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je mezi nima rozpěrky!!! musíš to nahřád ještě víc a pak bouchat zkrz dírou na ložisko z druhý strany na ten vnitřní kroužek....je to naprd práce , ale po chvilce tréningu to jse v poho...a nebo si na každý ložisko navař kulatinu a pak nahřej buben a za tu kulatinu to vytáhni
Datum: 30. ledna 2011 20:55
Jméno: Mustang
IP: uživatel3522
 ahoj dneska jsem po 2 měsících šel mrknout na fíka.....a je pod ním velká kaluž od oleje  ......kokal jsem odkud teče a je to někde u nakopávačky protože z ní kapou kapičky....nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2011 21:57
 mě taky vytéhal olej z pravé strany, ale teklo to od gufera, měl jsem pěkně rozbitou kartel a gufero to už neutěsnilo..
Datum: 31. ledna 2011 21:57
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Tak na tohle to jsem dokonale vyzrál... Při GO jsem vyndal hřídel startovacího segmentu, Odměřil jsem příslušnou vzdálenost a na soustruhu sem do hřídele vysoustružil 2 mm drážku. Do ní jsem pak navlékl gumový O-kroužek a při montáži dal normálně zpět. Olej tak nemá šanci ani za tisíc let vytéct. Úprava za 5 minut hotová a problém je vyřešen...
Datum: 31. ledna 2011 15:15
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 paklize mas vsechno utesneny jak ma tak z toho nikdy nemuze tect olej , ale jak uz tady bylo receno pri naklopeni na pravou stranu z toho neco ukapne jestli to nejsou buh vi jaky kvanta tak to neres
Datum: 30. ledna 2011 20:10
 Přesně tak, zcela normalní- i kdyz mas vse utesneny jak by melo být tak to tam stejně chcí- musíš opiran na druhou a nebo kdyz ho mas na stojanu tak jednu nohu treba lehcer podlozit- a kdyz to bude kapat dal, tak tam mas moc oleje v prevodovce a on sam vytece na spravnou míru
Datum: 30. ledna 2011 19:57
 u fichtlů normální věc, opírej ho o levou stranu, ne napravo
Datum: 30. ledna 2011 19:49
 Zdarec vymyslim jak udelat na oko z originalnich tlumicu olejove napadlo me inplantovat olejove tlumice do originalnich trubek po pruzinach na pionyra jenze nak nwm jestli se vubec neco takovyho dela takovydle tlumice ? delam to z duvodu zavodu v terenu ve tride klasik ...... nebo mate nekdo nakej lepci napad ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 19:15
Jméno: patrick
IP: uživatel7020
 ahoj chlapy, na fíkovi mám pneumatiku 2,75/16 a tady sesa prodává 2,75/18 vadí to hodně? Nebudu s tim mít problémy na STK? Děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 19:09
Jméno: patrick
IP: uživatel7020
 ok díky moc, přišlo mě divný že by to pasovalo ale zase mě přišlo divný že sesa tady nemá pneumatiku na fichtla ://
!!..UZAVÍRÁM..!!
Datum: 30. ledna 2011 19:09
 budeš s tim mít problémy hlavně ty, páč tej plášť má o 5 cm větší průměr než samotnej ráfek..
Datum: 30. ledna 2011 19:01
 2,75/18 na fichtla nejde...
Datum: 30. ledna 2011 18:54
 Zdarec. Jawa 350/634 mela karburator se siticem nebo s cepakem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 18:35
 mela preplavovaci kolik
Datum: 30. ledna 2011 18:35
Jméno: Lamer
IP: uživatel3522
 Cus objednával jste si tu někdo tu origo trysku do fíka? 68? já jen jak je to přesně udělaný protože potřebuju trysku novou (starou jsem drátkem zvětšil a ted se dusí) ja jen abych si nejak pomoh
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2011 15:49
Jméno: standa
IP: uživatel11081
 nové trysky jsou dobré. doporučuju i novou volnoběžnou trysku,jehlu a šoupátko.....
Datum: 02. února 2011 15:49
Jméno: Mustang
IP: uživatel3522
 Ahoj.....mám dotaz: Jak už všichni víme každej fík jede na jinej předstih a mě ale zajímá jestli když muj pincek jede na 1.9mm a ja nastavim na 1.6mm jestli se výkon výrazně sníží nebo to nebude téměř znát....?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 21:14
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 péro: jo na 477
Datum: 30. ledna 2011 21:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 3,5 je dobrý tak na 175 nebo 250
Datum: 30. ledna 2011 21:06
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj no já nevím asi sem debil ale 3,5 mm před hu jsem jezdil já na všech motorkách takn nevím
Datum: 30. ledna 2011 20:23
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 1,9 je az dost, je to jakz takz dobry na zimu na leto ani nahodou, lepsi je tech 1,6
Datum: 30. ledna 2011 19:04
 vyzkoušej a uvidíš, takhle od počítače se nic nedozvíš...
Datum: 30. ledna 2011 18:08
|



|