Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: CENDAK
IP: uživatel11086
 Nazdárek Draci a Dračice,schaním plasty na STELU a už jsem vážne bezradnej.Nevíte kde koupit-díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2011 19:00
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 zítra budu nastavovat predstih a chci se zeptat jakej tam mam dat předstih 1,6 nebo 1,9 mm . Já vím že každej fichtl ma jinej ale ja chci vědět jakej by ste si tam zkusili nastavit na poprvé vy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 17:04
 To se nedá říct-musíš vyzkoušet,každej fichtl je jinej.Rozmezí je 1,5 až 1,8mm,víc nebo mín je blbost.
Datum: 04. února 2011 17:04
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 dej tam 1,7 a pak za chodu motoru skus jemně pohnout s kontaktaktnicí a dycky jak pohneš tak do podrž na stejném místě a párkrát přidej plyn jak uslyšíš že se má do otáček už s tím víc nehybej chcípni ho dotáhni šroubek a je vyhráno
Datum: 04. února 2011 8:33
 dwein: co to meleš kelišová? i když je to jen "blbej" fichtl, tak na těch desetinách záleží, teda, pokud ti není jedno, jak to jede... k tématu, každej fík má jinej predstih.. nalaď to na těch 1,6-1,9 a pak zkoušej metodu pokus/omyl... takhle to nejlíp vyladíš
Datum: 04. února 2011 7:55
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
Datum: 03. února 2011 22:04
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 já mam na pio 1.2 mm, a na mém je to ideál.
Datum: 03. února 2011 21:09
 Já mám nastavený předstih na 1,7 mm a tato hodnota se mi zdá nejlepší, tzn. poměr výkon/rychlost
Datum: 03. února 2011 20:47
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 dokad jsem jezdil na special tak byl idealni prectih 1,3-1,5 na natural nevim, vic nez 1,6 bych nedaval
Datum: 03. února 2011 20:21
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 asi bych nastavil 1,6-1,9, stejně to nedokážeš nastavit přesně
Datum: 03. února 2011 19:35
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 zkus 2mm a uvidíš jak to poletí
Datum: 03. února 2011 19:34
 na me je 1.6 malo a 1.9 moc...tak dej budto 1.7-8...stejnak rozdil nepoznas
Datum: 03. února 2011 18:41
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 nebo na jakej by to mělo mýt větší výkon
Datum: 03. února 2011 18:12
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar hoši, vím že tady se bavíte jen o 2T... Doufám, že tedy přežijete můj dotaz. Jak je to s mícháním olejů u 4T motorek? http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1579 http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1034 např. v motoru mi zbyde cca 0,3l toho 10W-40, vadilo by hodně, kdybych do něj nalil ten 10W-50?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2011 20:25
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud vím, tak u aut při ohlášení nedostatku oleje v olejové vaně stačí dolít olej (stejný typ s viskozitou) a jezdí se dál. Nemusí být předchozí výměna oleje. Kdybych tedy dolil olej stejné viskozity, stejného výrobce atd. protože ho mám v motoru málo, nemělo by to podle mě tolik vadit ne? (olej není starý, jen dochází vlivem velkého množství ujetých km)
Datum: 03. února 2011 20:25
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 A proč by ti tam mělo zbejt tolik oleje když před vypuštěním motor pořádně ohřeješ .Jinak po vypuštění a dokonalém vykapání tam nalej co chceš,někdo to ještě vyplachuje ale to je věc názoru.Ale míchání starého a nového oleje a nebo míchat oleje s různou viskozitou -NE
Datum: 03. února 2011 19:28
 Čau draci, chtěl bych se zeptat jak opravit závit na výpustce motoru bez toho abych půlil. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 11:57
 Právě jsem se bál jestli to ta převodovka sežere. Díky moc
Datum: 04. února 2011 11:57
 Nacpi tam M10 závitník udělej závit a zašroubuj M10 šroub s těsněním...hliníkové špony převodovka sežere s úsměvem
Datum: 03. února 2011 18:37
Jméno: ondr
IP: uživatel10079
 nebo skus obmotat šroub koudelí nebo teflonovou páskou pokud to nemáš upně vyrvaný
Datum: 03. února 2011 18:24
 Vyřezat větší závit?
Datum: 03. února 2011 16:51
 *na výpustce oleje
Datum: 03. února 2011 16:26
Jméno: Pťák
IP: uživatel9410
 Aoj draci chtěl bych se zeptat co bych ješte mohl udělat na svím motoru z 21 nechal sem udělat výbrus (2.) koupil píst,čep,kroužky vyleštit sem kanálky a seřídil zapalování.\r\nVím že těch uprav je daleko víc ale je mi 14 a zas tolik se v tom neviznám takže sem se chtěl poradit co bych mohl jesšte udělat \r\nabych zvíšil výkon , jízdu celkově a pukud možno aby to bylo co nejjednoduší... \r\nPředem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 8:36
Jméno: kedar11
IP: uživatel10858
 dej tam jinej karbec
Datum: 04. února 2011 8:36
Jméno: jawa 50 cross
IP: uživatel10693
 Záleží kde jezdíš jestli více roviny nebo kopce.Jestliže jezdíš více v terenu a nebo kopců (jako já) tak doporučuji velkou rozetu např. 75zubů sníží to rychlost ale přidá sílu dále snížit hlavu ale jestliže máš novej válec tak bych to nedělal protože odkouříš kliku.Dále dát menší sekundárko 9z nebo 10z a nebo třeba koupit drápák.
A když spíše roviny tak malou rozetu vetší sekundárko např. 13nebo 15zubů.
Datum: 03. února 2011 20:17
Jméno: Pixel-21
IP: uživatel9410
 Ok díky
Datum: 03. února 2011 16:31
 Jediná úprava co si udělal sou leštěný kanálky,který stejně nic nepřidají.
Datum: 03. února 2011 15:10
Jméno: standa
IP: uživatel11084
 pokud se v tom moc nev"i"znáš a chceš zv"í"šit výkon tak doporučuju namazat řetěz a nafoukat gumy na 3 atm.....je to stejně plnohodnotnej tjunink jako výbrus válce a seřízení zapalování....
Datum: 03. února 2011 15:05
 ahoj všichni mám otázku Má Pérák 250 stejnej pajšl v motoru jako kejvka krom dvoupáky?  a co se na těch motorech liší počty žeber a tak díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2011 22:26
Jméno: simababitz
IP: uživatel9455
Posl.aktualizace: 03. února 2011 12:04
Jméno: jenco
IP: uživatel7309
 Prvy segment je z 05ky a druchy je z 20,21,23
Datum: 03. února 2011 12:04
 neviem či dobre počítam ale ten prvý vyzerá že má 12zubov a druhý 11z používalo sa ich viac typov bolo to videt že na jedných motoroch bola štartpáka vyše a nadruhých zase níš ja bich tam na tvojom mieste zohnal segment ktorý má viacej zubov
Datum: 03. února 2011 9:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus sundat levej dekl a celou tu hřídel se segmentem natlač jakoby dovnitř a dej pod nakopávačku podložku ..mělo by to chodit líp
Datum: 02. února 2011 23:56
Jméno: simababitz
IP: uživatel9455
 tak v tom případě bych potřeboval poradit, jelikož startpáka se zadrhávala, někdy se vrátila, někdy kousek či vůbec, a chod záběru když bych popsal podle hodin tak chod páky byl od3 do 7, uvnitř pružina je roztáhnutá vinutí nejni pravidelné jako kdby se ji někdo pokošel rotáhnout na drát
Datum: 02. února 2011 23:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo je , ten novej je uzší tak je pod něj potřeba dát podložka aby zabíral celou plovhou zubu...jinak bude zabírat jen kouskem a hned se omele
Datum: 02. února 2011 21:02
 zdraec lidi chtěl bych se zeptat jestli je nejaký rozdíl kromě čísla motoru mezi motorem s 11 a s 22 našel jsem totož inzerát kde stálo prodám motor na stadion s 11,22 tak mě to dostalo,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2011 22:42
Jméno: manas78
IP: uživatel6334
 je tam rozdíl v převodovce a u 22 se dělal plný válec,k tomu karbecu pasuje tam i z pionýra ten má větší difuzer než z 22.
Datum: 02. února 2011 22:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 s 22 má karbec s větším difuzorem a větší trisky takže by měl jet ten motor líp...ale jinak jsou ty motory stejný a karbce pasujou oba
Datum: 02. února 2011 21:06
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zdravím, už jsem to tu jednnou dával, ale nedostalo se mi odpovědi jakou bych potřeboval. chtěl bych vědět kde je na pyonýrovi zakroužkovaná část na tomhle obrázku: http://becka1sud2.rajce.idnes.cz/Obrazky/#becka.jpg chtěl bych vědět ne jak se to jmenuje ale kde to je jako napsat kde se to nachází moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 23:24
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 že se tu hojně setkávám s totálními analfabety, to jsem si... no zvyknul není až tak správné slovo... ale jawasss se svým PYONÝREM s tvrdým Y po P mě fakt vyděsilo  . Přitom je to tu tak často používané slovo
Datum: 04. února 2011 23:24
Datum: 04. února 2011 12:34
 na objímku žárovka, uzávěr paraboly, co víc dodat...
Datum: 02. února 2011 23:06
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 jako jak to myslíte že na obímku žárovku
Datum: 02. února 2011 22:06
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 http://www.jawa-50.cz/ tady jsou návody ke stažení si tam můžeš vybrat z několika
Datum: 02. února 2011 21:13
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Nejlepší schéma je z návodu k obsluze
Datum: 02. února 2011 21:09
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 tak mě sem dej nějakou adresu na lepší schéme díky
Datum: 02. února 2011 21:01
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 no dyť ti to kolečko včera psal... je to jen objímka žárovky..
Datum: 02. února 2011 20:31
Jméno: Wepo
IP: uživatel10027
 To je jakokdyby objímka žárovky, ty dva dráty co tam vedou patří na tlumený a dálkový...přes vlákno žárovky na kostru...
Datum: 02. února 2011 20:30
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Kuknem a vidzim !  je to objímka od žiarovky ale inak je to schéma na hovno si pozri inu bo táto je dajak zapojená na DIVOKO
Datum: 02. února 2011 20:30
 Čau draci, poradtě mě prosím jakou koupit bužírku na káble. Dělám novou elektriku na mustangovi. Tak tlustou buřírku jak byla na původním zapojení se mě nepodařilo dočasně najít  poradte mě. Dejte odkaz třeba na stránku kde se dá koupit apod. Pokud bych ji nesehnal tak to udělám asi tak, že rozpramínkuju káble třeba po 3 a dám je do úzkých bužírek. Potom to vše stáhnu ( oblepím) páskou, aby vznikl svazek. Toto řešení ale kazí zvhled tak proto bych byl pro tu tlustou bužírku. Předem děkuji za odpovědi.
PS: Jawě ZDAR
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 12:38
Datum: 04. února 2011 12:38
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
Datum: 03. února 2011 10:09
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 http://www.intris.cz/44266/ochranne-a-rozlisovaci-buzirky/
Datum: 03. února 2011 0:19
 tak to bohužel nevím, z internetu nekupuju skoro nic...
Datum: 02. února 2011 20:36
 v okolí mám kovomat... tam bužírky nevedou. Pak elektro tam mají jen smrťovací bužírky ( chtěl bych klasickou) .... tak se právě ptám tady zda jsou k sehnání na internetu...
Datum: 02. února 2011 20:05
 bužírky bejvaji k dostání ve všech možnejch rozměrech...spíš jde o to najít v okolí vhodnej krám...
Datum: 02. února 2011 20:01
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 cauwes ... chystáte se někdo jet na burzu do Zlonína (u Prahy)... 5.2. 2011 !!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2011 18:34
 Já se tam chystám, tak doufám že tam nějaký prodejci budou
Datum: 03. února 2011 18:34
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Tyjo, to neni mozny ja nekde cet unorovy datum
Datum: 02. února 2011 22:00
Jméno: manas78
IP: uživatel6334
 To lori. burza chotusice je až 5.3.2011
Datum: 02. února 2011 20:47
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Jo ja se tam asi prijedu podivat, tak sem zvedavej noo  kdyztak si to vynahradim druhej den chotusicema, nebo kdy to je
Datum: 02. února 2011 18:22
Jméno: pavlik
IP: uživatel7020
 Zdarec, mám dotaz, začnu dělat řidičák skupini A1(od 16 na fíka) asi 1.července... za jak dlouho ho budu držet kompletní v ruce ? za 1 měsíc se to všechno vyřídí i s jízdama a testama ? děkuju moc moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 14:17
 Musiš si vybrat dobrou autoškolu, já jsem jí dělal od přijmuti do kurzu po závěrečky 1 měsíc možná ani to ne. Vydání řidičáku je za 14 dní(max.20)
Datum: 04. února 2011 14:17
Jméno: pavlík
IP: uživatel7020
 jé díky moc, 16 už mě bylo dávno a já bych chtěl hned jezdit po vysvědčení a vo prázkách se parkrát ještě projet.. nejsem uplně tupej na jízdy..jezdit už dost umim a když si dělam předměbžné testy bez naučení tk jsem 65% udělal a minimální hranici potřebuju 84%myslím.
Datum: 04. února 2011 10:48
 záleží hlavně na tobě, jak moc budeš dotěrnej  já tedka začínám dělat na káru + motku do 25kW a do cervna chci mit ridicak v ruce.. šlo by to rychlejš ale buhví, kdy se umoudří počasí na bajk
Datum: 04. února 2011 7:48
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 taky záleží natom, jak ti to půjde. když se rychle naučíš křižovatky atd. tak tě přihlásí dřív ke komisařovi.
Datum: 03. února 2011 19:00
Jméno: standa
IP: uživatel11081
 pokud už nejakej řidičák máš,tak se dá kurz zkrátit na cca 2-3 týdny....pokud jdeš do autoškoly poprvé tak si tě kompletně vychutnají a budeš chodit minimálně 2 měsíce. Vystavení řidičáku se dá urychlit....bracha ho měl za 4 dny....ale běžně 21 dní je lhůta....
Datum: 02. února 2011 19:10
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Nejkratší doba co lze je 2 týdny, když bys hned trefil na zkoušky, tak vyřízení řidičáku trvá na úřadě přesně od 9ti dnů do 11ti. Ovšem pozor ! Většina autoškol na tebe nebude mít čas, takže by jsis musel nějakou vyhlídnout, aby s tebou měl skoro každej den nějakou jízdu. Jinak zkoušky jsou 4x do měsíce, takže by to mělo vyjít a vyřízení těch papíru v Brně za určitou část trvá těch 11 dní maximálně, ale může se to i prodloužit, každopádně doporučuji kontrolovat na internetu, že na přepášce řeknou za 3 týdny a přitom už ho tam třeba za ty necelé 2 mají
Datum: 02. února 2011 19:02
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 vyjde to tak na dva, dva a pul mesice... oni vzdycky lakaj na to ze to muzes mit i za tejden, kravina... no a pak vyrizeni ridicaku 20dni, nebo kdyby sis priplatil tak je to rychlejsi
Datum: 02. února 2011 18:20
 Začni koncem dubna, v červenci uděláš závěrečky a na srpen už máš papíry...
Datum: 02. února 2011 18:03
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Ale jestli ti v autoškole řeknou 1měsíc, tak asi vědí líp, já ho totiž dělal na jaře, takže to trvá déle, kvůli počasí.
Datum: 02. února 2011 17:50
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Já ho dělal skoro 4 měsíce, ale dá se udělat za 2-3, takže myslím, že na prázdniny už ho mít nebudeš, ale kdy ti bude 16? Abys nastoupil do kurzu tak ti 16 ještě být nemusí.
Datum: 02. února 2011 17:48
Jméno: martin kříž
IP: uživatel11082
 zdarec potrebuju se zeptat mam na motokáře motor z tatranu a začala mi klouzat spojka da se to nejak pritáhnout ??? předem dik za odpověd .
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 19:48
Jméno: martin kříž
IP: uživatel11082
 namaš vubec zač
Datum: 07. února 2011 19:48
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Dik. Pěkný. Dal jsem plnej počet.
Datum: 07. února 2011 17:06
 ok
Datum: 06. února 2011 12:25
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Nedělej klávu.  Dej to k Sesovi do galerie- třeba do traktůrků.
Datum: 05. února 2011 16:22
 KDYŽ MI DÁTE E- MAILY TAK NEEJAKY FOTKY POSLU
Datum: 05. února 2011 12:27
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 nebo skus podložit podložkama 1,5-2mm ty pružinky ale z vrchu pak zmáčkneš dáš kolík a mnělo by to ještě chvyličku vydržet
Datum: 04. února 2011 8:37
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Motokára, hmm, pěkný.. Nějaký video nebo alespoň fotka by nebyla?
Datum: 03. února 2011 18:49
Jméno: Jawaman
IP: uživatel8251
 Zdravím bud to chce povolit spojku a nebo vyměnit nic víc nic mín.
Datum: 02. února 2011 18:33
 Zdarec hoši nevíte kolik se pohybuje cena Jawy 90 Roadster s platnými doklady??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2011 20:33
 shlaighter: Kdes přišel na takovou cenu?
Datum: 02. února 2011 20:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 tak ti maš perfektný vyber stroja
Datum: 02. února 2011 19:30
Jméno: shlaighter®
IP: uživatel1194
 v jakým je stavu?jestli v dobrým,tak cca 35 000,-Kč
Datum: 02. února 2011 19:16
 čau chtěl bych se zepta jak se sem dá vložit k dotazu fotka děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2011 16:09
 Normálně to někam upni(postimage.org; jpeg.cz; rajce.net....) a hod nám sem odkaz na fotku
Datum: 02. února 2011 16:09
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Čaute draci nwm jestli to sem patří ale jaká svíčka bude nejlepší?brisk N14C N 15C nebo kerá? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 21:29
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 To nezalezi uplne na pocasi lepsi je to vyzkouset.Jednak zalezi na pocasi ale i na karburatoru co tam mas.
Datum: 06. února 2011 21:29
 je možné že ti tú 15 teraz v zime bude zahadzovat
Datum: 04. února 2011 12:48
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 JJ dík moc budu kupovat obě jenu na léto a jednu na zimu protože když nechám tu naleto v zimě tak je poní že?
Datum: 04. února 2011 9:04
 podla mna 15ka na leto a 17ka na zimu
Datum: 03. února 2011 21:07
Jméno: B
IP: uživatel5727
 to cislo oznacuje tepelnou hodnotu svicky
Datum: 03. února 2011 21:01
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 A na leto?na sezonu? a jekej se vlastně mezi tě svíčkama rozdíl?
Datum: 03. února 2011 11:14
 na thle pocasi 15c
Datum: 02. února 2011 16:31
 Ahoj, rozpůlil jsem motor a chci dělat GO Jawy 21, před tím mi špatně lezla dvojka, padala do neutrálu, myslel jsem, že je vidlička ohnutá, ale asi není, ale má trochu vůli, je ojetá ze stran, v čem to může ještě být, simerinky, vůle koleček, řadící automat? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2011 12:05
 Já tam vůbec neměl dorazovej šroub, to asi taky může být tím.
Datum: 03. února 2011 12:05
Jméno: standa
IP: uživatel11081
 to muže klidně dělat šroubek blbejch rozměrů o kterej se rad.automat zaráží a v jiném případě klidně povolenej automat....ale pokud dvojka vypadavala z jiného důvodu,tak rovnou kup nový dvojkový kolečka a celý hřídele....chce se podivat jak je to ohoblovaný....
Datum: 02. února 2011 19:13
 aha no a tak nemuže to byt ještě tym že je vychozenej řadici automat takovej ten zobaček skoušel ste to nekdo vybrousit pilnikem aby to lipe sedlo ??
Datum: 02. února 2011 17:48
 No asi taky, já bych projistotu vyměnil celou převodovku, když už renovuju celou motorku, ale nevim, někdo může namítat, že je to vyhazování peněz, ale já mám u sekundára špatný závit, takže to koleško půjde ven a zbytek nevim, takže možná vyměním obě hřídele i s kolečky, mám už i nový segment a cvrčka to chce taky takže nemá smysl něco zbytečně nechat a pak zjistit, že to musím znovu půlit
Datum: 02. února 2011 17:42
 a nemáš už odrbané kolečka???
Datum: 02. února 2011 15:45
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ta druha
Datum: 02. února 2011 14:48
Datum: 02. února 2011 13:12
Jméno: Zdeny
IP: uživatel5738
 pružinka v řadícím automatu
Datum: 01. února 2011 23:17
 čaute nemate zkušenosti s touhle vačkou:http://jawadily.cz/Vacka-rotoru-zapalovani--Pionyr,1750.html
Jesli pasuje na Jawu 555,protoze nikdo mi tady radil ze ma jiny uhle zarezu.diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2011 15:44
Jméno: standa
IP: uživatel11081
 jo,vačka z 21 je jiná než vačka na 555....jiná výška a poloha zářezu...
Datum: 02. února 2011 15:44
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 Ahoj možná to bude pro někoho stupidní dotaz, ale chci se zeptat. Budu menit prevodovej olej a nevim co tam kdo nalil predemnou. Staci kdyz ten olej necham vytect a potom tam naliju novej, nebo musim ten motor prvne vycistit. je lepsi tam dat mineralni nebo polosyntetiku. Budu to menit u 250/353 a u 50/21. dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 11:52
 Proplachový olej bych použil leda v případě, když by ti starý vytekl hodně hnusný s hliníkovýma nebo železnýma pilinama. Vypusť ho do třeba do zavařovačky, nech ustálit a uvidíš, jestli se na dně něco usadilo, nebo ne. Nemusíš kupovat drahé proplachovací oleje, stačí když použiješ nejlevnější řídkej olej. Pěkně ho zahřej, protoč všechny kvalty a vypusť. Při první výměně oleje u koupené motorky bych to ale pro jistou vypláchl.
Datum: 04. února 2011 11:52
 tu PP90 leju do čz 180 a nikdy jsem problémy neměl, spojka se nelepí...
Datum: 02. února 2011 21:32
 Olej PP90 je taky husty je dobry do chera ale jepši je trchu řidči ja sem kupil tedkom Valvoline olej sice mě stal o 120kč vic než skoji ta PP90 ale řikam do chera to muže byt tak i jedno. Alesblaha ®- taky se mi to přilepovalo a spojka šla slyšet jak řadi tak uvidim no s tym olejem Valvoline
Datum: 02. února 2011 16:30
 ondra: Zdravím, jak chceš klidně dej pp90, jak radí Kolečko, já jsem zjistil, že se mi s tou 90 lepí příliš lamely, tak dávám od PARAMA převodový GYROL 80W, je přeci jen řidčí než 90W, maže to sstejně dobře jak 80W no a hlavně není tak hlučné řazení - lamely se tak neslepují.
Datum: 02. února 2011 15:46
 Není za co, a ať ti to jezdí
Datum: 01. února 2011 21:41
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 dekuji ze jste poradil konecne nekdo rozumnej kdo normalne odepise fakt moc dekuju
Datum: 01. února 2011 21:10
 Proplachovym olejem nic nezkazíš, ale podle mě to není nutné...a jinak tu pp90, taky to leju do všeho...
Datum: 01. února 2011 20:58
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 Jeste me nekdo rikal neco o nejakym proplachovym oleji jestli by to pomohlo
Datum: 01. února 2011 20:44
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 ted v zime by to byl asi docela problem tak to prenecham az bude tepleji, ale jinak moc dekuju adam tam na leto ten pp90 ne?
Datum: 01. února 2011 20:35
 Čistit to nemusíš, akorát to před výměnou pořádně ohřej jízdou...a nalej tam obyč minerál
Datum: 01. února 2011 20:24
Jméno: Santy
IP: uživatel11080
 ahoj, potrebuju poradit, co mám dělat když se mi do karburátoru dostal sníh (voda) otvorem pro nasávání vzduchu (upadla mi ta plastová baňka co je v ní filtr sání) a ted mi pincek nechce strartovat. Prosim poradte jak to mám spravit aby startoval, jo a kdyz seslapuju startovací páku tak má ted motor takový zvuk jakoby "profukoval" a nechce naskočit. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 17:46
 když máš sundanej filtr tak to dela tajty zvuky... stači když je filtr otevrenej....
Datum: 05. února 2011 17:46
Jméno: Santy
IP: uživatel11080
 tak jo zitra se na to podivam , díky za radu
Datum: 01. února 2011 23:12
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 asi si na to kápl sám... nevim kolik toho sněhu si tam nacpal, takže těžko soudit.. kdyžtak vyndej ještě svíci a pořádně to protoč bez ní, pak ten suchej karbec zpět a měl by zas jít jak za mlada.
vono taky bez filtru ten motor dejchá jinak, než když je to jak má bejt.
Datum: 01. února 2011 22:33
Jméno: Santy
IP: uživatel11080
 Proste jak seslapuju start. páku tak to udela takový "pfff" nekde v motoru neni to v převodovce ale asi v válci, já osobne si myslím že to je tím jak se tam mohla dostat ta nasátá voda z toho karbecu a ted tam v tom válci delá nepořádek jak se pri startování spaluje, myslíš ze by to tak mohlo bejt??
Datum: 01. února 2011 22:13
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 v jakym smyslu ti to profukuje, teda spíš kde?
Datum: 01. února 2011 21:52
Jméno: Santy
IP: uživatel11080
 Diky za rady, ja ten karbec odmontuju a pročistím a usiším a uvidím jeste to bude jeste "profukovat" , kdyztak zas napíšu
Datum: 01. února 2011 21:45
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 sundej ten karbec, vyčisti a nech ho vyschnout.
Datum: 01. února 2011 21:30
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 myslim ze ti netesni hlava
Datum: 01. února 2011 20:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 behledej chybu někde ve sněhu....chyba bude někde jinde,řekl bych že ti to někde netěsní
Datum: 01. února 2011 20:28
|



|