Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: marthy
IP: uživatel9706
 Světelné póly - ahoj, mám dotaz, jestli když nemám na mustangovi světla je vhodnější ponechat oba světelné póly, anebo je jedno zda je tam nechám či vymontuji. Respektive, jeden světelnej mi chybí, tak jestli bude lepší ho sehnat aby tam byli všechny a nebo tam ponechat jen zapalovací pól? Díky. Nějakou chvíli sem hledat tu v diskuzích, ale nenašel jsem odpověď, tak se snad neptám na něco co už tu x krát je
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2015 16:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Tenhle problém mi taky není zcela jasný. Už jsem se setkal se zapalováním, které fungovalo, jen když byly světelné cívky osazeny, jinak byla jiskra bídná. Dlaší zase fungovalo bez svět. cívek zcela bez problémů.
Datum: 06. února 2015 16:56
Jméno: marthy
IP: uživatel9706
 Díky, něco takového jsem potřeboval
Datum: 03. února 2015 15:03
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 Osobně bych je tam nechal, výstup zakostřil. jde o to že ikdyž alternátor nepracuje, tak plechy pólů uzavírají magnetické siločáry rotoru. Absence může mít negativní vliv na uchování magnetismu rotoru. Osobně mám zkušenost že rotory co se mi dostaly do ruky a nebyly skladovány v motoru osazeném póly byly "slabé". Odborné vysvětlení pro to nemám, ale právě proto bych raději osadil všechny póly ikdybych je nepoužil.
Datum: 03. února 2015 12:32
 JAká je origo. Barva na předni vidlici a masku? Na pionyra.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2015 10:16
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 Ral 7044
Datum: 03. února 2015 10:16
 Cislo barvy?
Datum: 02. února 2015 23:51
 Zdravím. Mám problém a potřebuju radu. Nechal jsem se ukecat na převrtání válce a větší jednokroužkový píst, údajně 65ccm.. Ale problém je v tom, že potřebuju přetryskovat.. Tak sháním někoho, kdo s tím má zkušenosti a ví jakou trysku vzduchovou a benzínovou dát.. Měl jsem rady, jako jiný karbec, název si už nepamatuju. Ale nechtěl jsem už moc do fichtla investovat.. Měl jsem zůstat u normálního objemu, vím. Ale jak jsem psal. Nechal jsem se ukecat a teď v tom plavu.. Tak jestli někdo víte co a jak, budu vděčen za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2015 17:57
 Ahoj stejsky.cz upravuje pio na obsah 70ccm ttp://www.ms50.cz/_pio70.html doporucil bych trisky něco kolem 70 u origo karburátoru.
Datum: 21. dubna 2015 17:57
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 nic neodpoví, už někdy na podzim jsem ho upozorňoval na to, že se dle zákona jedná o klamání spotřebitele za což hrozí nemalá pokuta a bez reakce
Datum: 05. února 2015 7:12
 Dobrýýýý. Tak jsem zvědavý, jestli ti odpoví... Přiznám se, že co se týče těchle věcí, jsem na to levý... Proto mi fichtla skládal kamarád, co má mustanga snad odjakživa a docela se v tom hrabe..
Tak se omlovám, že jsem v těchle věcech neznalý. Ale velké díky za starost a rady  
Chtěl jsem něco levného jako přibližovadlo do práce a nenapadlo by mě, že s tím budu mít takový problém...
Datum: 04. února 2015 16:17
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17836
 tak jsem pánovi napsal dotaz a jsem zvědav na odpověď - bude-li vůbec nějaká: Dobrý den, na Vašich stránkách jsem objevil k prodeji válec pionýr s obsahem 65ccm - vrtání 41,25mm. Měl bych dotaz zda-li se jedná o opravdu český výrobek, neboť dle mých informací žádný český výrobce válců na pionýra neexistuje. Budu tedy rád, když mě z mých informací vyvedete. Dále pak chci se zeptat jakým způsobem jste došel při vrtání 41,25 k obsahu 65ccm? Jsou-li moje matematické znalosti alespoň průměrné, nemůžu se nějak tohoto obsahu dopočítat - pokud tedy zdvih pístu je zachován na 44mm. Děkuji za odpověď
Datum: 04. února 2015 13:35
Jméno: standa
IP: uživatel17833
 Pokud nikde není nějaká chybka tak píst narážet musí.... uvidíš,ale mělo by to klepat.... navíc vysokej kompresní poměr atd....
Datum: 03. února 2015 22:31
 Snad nenaráží. fichtl ještě nejel. Ale kolega, který mi to skládal neříkal nic. Tak pokud to rozjedu písnu..  Díky za rady. Petr
Datum: 03. února 2015 18:21
 Ale jinak má ten prodejce dobrej byznys. Za výbrus na 41mm s pístní sadou si bere 1500,- .... u mě by to bylo bez úpravy válce za polovičku  S úpravou válce + úpravou hlavy na větší vrtání by to umě vyšlo na tu jeho cenu za "nic"  PS - píst ti do hlavy nenaráží?
Datum: 03. února 2015 17:07
Jméno: standa
IP: uživatel17833
 Ano,HT 72 a VT 38 nebo spíš 35 - to poznáš,někdy to má bohatej volnoběh a musí se dát menší volnoběžná tryska (já jezdim v 60ccm VT 35 a HT 72). Možná po záběhu hladinu trochu dolu a odšpuntovat filtrbox. Měj se. Standa
Datum: 03. února 2015 17:05
 Myslím, že né trochu.. Ale to bych nebyl já... Posílal jsem mu svůj válec.. A on ho měl vrtat.. Je fakt, že jsem ho měl poznačený a pslal cizí... Ale Teď už nic nenadělám.. Dobrá, vzduchovou koupím 72. A benzínová může zůstat 35-38??
Jinak díky za radu a odpověď
Datum: 03. února 2015 16:17
Jméno: standa
IP: uživatel17831
 To je normální polskej válec akorát je přebroušenej na 41mm a je k tomu jednokroužkovej píst to je necelých 60ccm - prodejce klame. Trysku bych použil 72. Nic víc není třeba. Nečekej od toho zázraky. Trochu si naletěl,ale to se stává.
Datum: 02. února 2015 21:25
Jméno: raging.bull
IP: uživatel17830
Datum: 02. února 2015 20:31
Jméno: raging.bull
IP: uživatel17830
 Ja jsem odel... Jde o fichtla 21 sport
Datum: 02. února 2015 20:26
Jméno: standa
IP: uživatel17831
 Á já to nedočet,mezi řádky už vidím fichtla.... Je to Pio,Mustang nebo Pařez ? Pařez by šel vrtat i 43,5 takřka bez úpravy motoru .....
Datum: 02. února 2015 18:42
 Specifikuj stroj. Pio to není,to jde vrtat v extrému do 42mm což je 60ccm a fous. Babeta jde vrtat 43mm,ale má menší zdvih,takže je to zas 60ccm. Určitě potřebuješ větší trysku. Piš sem nebo mail.
Datum: 02. února 2015 18:20
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 čau seso chci se zeptat jestli ty blatníky z plastu máš i na 19 nebo 21 kolo, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2015 11:35
 draku uz mam jeden zluty na skalde a nebo na trampa zeleny
Datum: 15. února 2015 11:35
 jen na 19,, 2 jsou ty trampove zelene nebo zlute a nebo muzu splasit jinaci a le o trosko jsou drazsi,,jinak nou problem
Datum: 02. února 2015 22:26
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat když mám svíčku takovou do šedá jestli to je moc bohatý ? Hladinu mám o maličko nižší než má být
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2015 11:49
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 na rozjezd postačí i 11 ale s tímto kolečkem musíš přes trojku "regulovat plyn" lebo to je s tím kolečkem furt v plnejch otáčkách a motor tak za chvilku posereš.. abys mohl jet pořád na plnej kotel tak tam dej 12-13
Datum: 06. února 2015 11:49
 díky, ještě bych měl otázku na jaký primární kolečko u sek. převodu bych měl mít rychlejší rozjezd u 10z nebo 12z ?
Datum: 02. února 2015 19:43
Jméno: standa
IP: uživatel17831
 Bílá je chudý. Šedá je chudý + olej z převodovky.
Datum: 02. února 2015 18:22
 draci jak se jmenuje originál jawácká barva budu dělat 21 pionýra
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2015 23:49
 A bílá na vidlice a masku jaka je origo.
Datum: 02. února 2015 23:49
 Zdar. ČSN 8850.
Datum: 02. února 2015 5:51
Jméno: marek
IP: uživatel16838
 Zdravím mam babetu 210 ZVL a když ji tlacim s vypnutým motorem tak mne jakoby porad zabíral kval, nevíte někdo čím by to mohlo byt? A ještě se chci zeptat, když je babetta studena a chci jet tak se mi dusí. Díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2015 10:41
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Musíš zmáčknout na pravé straně motoru takové kolečko vedle zapalování zmáčknout o a pootočit abys měl neutrál.
Datum: 02. února 2015 10:41
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj co má doma tak za studena se dusí každá babetta nechám jí chvilku proběhnout se sytičem a jede se  jinak že zabírá když jí tlačíš tak mně to začala dělat po Go motoru a spojekale nějak to nezlobí tak to neřešim
Datum: 02. února 2015 8:15
 ja jdu do kolen, ceska posta zdrazila ne o par korun baliky ale rovnou o 22kc,, http://www.novinky.cz/ekonomika/360399-ceska-posta-vyrazne-zvedla-ceny-baliky-podrazily-o-22-korun.html koukam ze sem to mel dobre nacasovane s ppl,,, sice sem se s ppl podrazil o 10kc coz je postovne na 140kc ale kdybych by ls postou,tak jsem v rom za 150kc,, coz ppl po tom tydnu posilani, musim rict za me, ,ze je to ok,,, nevim co draci doma na adresach,, ale zatim ejdna reklamace s nejakym ppl v danem rajonu co si dela co chce,na coz jdu psat na ppl at to da doporadku,, ja doufa, mi to draci odpusti ten radikal rez kdy jsem skoncil s postou ale fakt uz to neslo
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2015 1:40
Jméno: Ringo
IP: uživatel17803
 Ahoj draci.C.P.podle jejich jednání spěje ke konci svého podnikání.Bohužel život jde dál. DHL koupila PPL a mají doručovat zásilky do 24hod.Když mohu dávám přednost DPD ti jsou někde levnější i o 20Kč.než PPL.Seso -poklona jak jsi vše stíhal a ještě stíháš.Ale jinde už to mají jinak zařízené.A co příště.Zdraví máš jen jedno!!!
Datum: 26. února 2015 1:40
Jméno: standa
IP: uživatel17862
 Jaká kachna ... je to pravda,zdražili jak prase...balík 2kg + s dobírkou je v BX teď dražší o 42kč, DR bez karty asi o 65,- oproti tomu BX dříve a v DR s kartou je to furt o 10Kč dražší jak BX teď ... za balik(bx) ,za kterej jsem dřív platil 112,- jsem teď platil (bx)153,- ... když jsme zkusili DR ,bylo by to za 177,-... a s kartou o pár korun míň (a to vyhrožovali,že s kartou bude na DR sleva 38,-) ... s timhle přístupem v roce 2018 asi rovnou končej,to už nebude mít cenu...
Datum: 13. února 2015 20:12
Jméno: fanda
IP: uživatel15423
 Seso, založ si u ČP kartu, na balíky do ruky jsou slušný slevy a největší sleva je na balík, u kterého je zadané i tel. číslo. To zdražování se týká hlavně doporučených a obyčejných balíků. Pošta chce, aby se balíky posílaly balíkem Do ruky a Na poštu.. Radikální zdražování je nesmysl  ..hlavně nepodléhat mediálním "kachnám" z novinek
Datum: 09. února 2015 21:07
 muzu na prani draka posalt ceskou postou ale to se musi drzet pak hesla,, kdo si pocka ten se docka, pac ja se na psotu dostavam jednou za 7 pracovnich dnu,takze drak muze pak cekat i 12 dni na balik,,sesa
Datum: 05. února 2015 15:39
Jméno: jarin
IP: uživatel17841
 Já osobně si tvojí práce vážím a je mi naprosto jasné, že když je člověk sám není to žádná legrace a srovnávat moto ústí s fichtl krámkem by mě osobně nikdy ani nenapadlo, tam je to úplně něco jiného, u nich to je jako v marketu, když onemocní pokladní, nic se neděje, mají dalších pět a jede se dál. Člověk stárne a tempo upadá a tady to člověk za poslední roky vidí, jen by bylo škoda po tom co jsi vybudoval, aby to tempo skončilo úplně. Zkus popřemýšlet po nějakém kompromisu, když už musí být hlavní PPL, tak česká pošta jako vedlejší dodavatel pro ty co jsou časově zaneprázdněny s tím, že odesílání balíků bude provázeno jen v určitých dnech v měsíci a tudíž bude delší čekací doba. Není to sice super, ale určitě by to někteří fichtlaři ocenili více, než konec pošty úplně.
Datum: 05. února 2015 14:59
 az to budu delat jako moto v usti tak budu mit na b´vyber klidne tri doruceni
Datum: 05. února 2015 12:50
 draci tak to funguje kdyz je na to vic lidi,, ale jak to dela jeden, tak si ani jeden z vas krom me manzelky si neumi predstavit v jakych srackach ziju uz nekolik let, dva problemy,,,,1, je ze uz je k nabidnuti 4000tis polozek v kramku,, stoho nemuzu mit na skalde vsechno,,, 2, zakaznik nechce cekat a jam ma mlo cesu naskladnit co nei , pac nikdo nechce plati na dvakrat postovne a co nejdriv poslat vse k zakaznikovy,,, nechte me zit, zena se po me vozi za zadna dovolena, zadna sranda,, pac musim byt u pc a telefonu a vse tto provliknout aby draci a rodina mohla fungovat,,, a zaviram v nemoci, dovolenych a nebo kdyz je potreba resit rodinou pproblematiku,,, kazdy den mi chodi 40 meilu,,neumi si predstravi po tydnu zapnou comp,,, ono se vam to mluvi,, ja nejsem borec u konkurence co se vrati s dovolene pak zacne lidem slybovat ze to posle a pritom bude mit jeste mraky prace o ktery vi ze bude trvat v krecich jeste tyden ba dva nez to naobjedna skompletuje a posle,,
Datum: 05. února 2015 12:49
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 zákazník musí mít na výběr.....souhlasím s Jarinem.....obchod musí fungovat se vším všudy,počínaje odesláním zboží,výběrem a hlavně musí být otevřeno nebo zavřeno,jinak to Seso začátek konce...říká se tomu odliv zákazníku.........a je z čeho vybírat
Datum: 05. února 2015 8:42
Jméno: standa
IP: uživatel17840
 Lze v každé druhé vsi s obchodem zřídit Parcel Shop PPL- smluvní výdejní i příjmové místo - třeba v sámošce. Dokud síť výdejních míst nebude dosahovat alespoň 50% pošt tak to nebude fungovat. Pokud nebudu doma,tak si určitě nepojedu pro balik do depa Řeporyje - Praha (40km) - depo pro oblast od Prahy na západ k Plzni ... ale tak ono se to snad podá,ale stejně by spousta lidí uvítala možnost volby mezi Poštou a PPL...
Datum: 05. února 2015 6:59
Jméno: Karel
IP: uživatel17838
 Česká pošta měla zůstat na výběr. Mraky e-shopů má na výběr více dopravců a taky to funguje. Jinak tyhle dopravci vůbec neznaj místa a adresi, pošťáci jedou na jistotu. U ppl vždycky musím čekat před barákem aby to našli.
Datum: 04. února 2015 23:28
 uprime receno, kdyby bylo min zakazniku, tak by bylo min prace, tudis bych svoje deti neukladal jen do poste ale bylo by vic casu na lumparny,, ale kdo vam vecer mapise odpoved na misl s echopu? tusim ze jeden s deseti prstu
Datum: 04. února 2015 19:02
 ale prd draci,,sice jsem sem dalval nekolikrat anketu, pac jsem od zakazniku dostaval strasnou kurbu a to verte ze misto dvou dnu cekate nez to posta dovali za 4 dny,,tak uz lidem tecou nervy,,, ja zatim dostavam dekovny meili ze sem presel k ppl,, proste je to fakt ruzny pohledy, tu sem chodi jen malicke rocento na pokec asi tak 5% ze 100% zakazniku,,proto nemuzete me odsuzovat,, vim jedno,, na postu se neda spolehnout, na ppl jo,, a kdyz vas ppl ridis vyneha ci odflakne,tak jeho minus, vzdyvam prijde meil s infem, kdyz druhy den vam to neprijde pod ruce,tak na ten meil odpoveste, pac ten mel jde na zakaznickou linku kde se to se to opravdu resi,, ja sem napsal na jedno depo s tim ze jdnoho zakaznika v dane lokalite odflaknul, druhy den uz jezdil jiny ridic,, ridic vas muze odflaknout ale vedeni ppl uz rozhodne ne,,neumite si predstavit jak se pracovalo s ceskou postou,, uzaviram shop kdy vim ze nebudu moct pracovat, delam to sam,, jsem jen clove a nikdy netaham nikoho za nos ze to posl ua pritom vim ze musim se venovat rodine problematice a nebo pred vama je tolik obj za se k tomu dostanu za 14 dni,, kazdej si musi najit tu svou stranku,,, ja vim ze plesatim, vrascim a docela uz neni ta energie co byvala,, mozna to je tim ze kazdym rokem starnu ale nikdy si nenecham do toho mluvit,,lebo co jsem udelal,,to je made in sessa
Datum: 04. února 2015 19:00
Jméno: jarin
IP: uživatel17837
 Jj, jen musím tiše souhlasit. O anketě PPL verzus česká pošta nemá cenu mluvit, už při druhém pokusu ADMINA o převerbování k PPL jsem se musel smát a když už to přišlo po třetí bylo mi jasný, že je rozhodnuto a i kdyby se zákazníci postavili na hlavu je to ADMINOVI jedno! Holt už neplatí pořekadlo: Náš zákazník, náš pán. Na fichtl krámku už to dlouho není ono, neustálé uzavírky a jen a jen výmluvy a hlavně sliby. Je to škoda, bývalo to tu super, ale současnost, tu ať si každý domyslí sám.....
Datum: 04. února 2015 16:46
Jméno: Karel
IP: uživatel17835
 Přesně tak taky přemejšlim že kvůli tomu ppl s fichtl kramkem skončím
Datum: 04. února 2015 13:32
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jinak k tomu vyjádření PPL ke změně dopravce, měl jsem přesně stejný problém, ani jednou mi nepřišel balík domů, ikdyž jsem seděl doma na zadku a čekal, když to byl asi pátý balík se stejným výsledkem udělal jsem na depu nezkutečnej vyrvál a následně i na centrále PPL, výsledek dopis z podobnou omluvou a výsledek další balík nedošel, druhý pokus a jel jsem opět na depo a balík byl navíc poškozený, další vyrvál, další omluva. Moje řešení PPL už nikdy víc. Kdyby jste viděli jak přímo na depu PPL s balíky zacházejí tak videa ALA česká pošta jsou slabý odvárek.
Datum: 02. února 2015 15:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 sorry, ale jsem opravdu dost zklamaný přístupem, několikrát anketa, pokaždé vyzněla pro poštu a stejně se využívá PPL, pro mě je to uplně v pr... pošta 3km, Seša 2km z práce, nejbližží depo které má normální otvíračku a ne do 16hodin je 25km, ptám se PROČ????? když už mám zaplatit proč si nemůžu vybrat
Datum: 02. února 2015 15:02
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 zvlášty, mám kartu české pošty a všechny balíky stojí jako dřív, jak jednoduché a ještě si ušetříte vypisování podacích lístků, pokud je možnost pouze PPL tak bohužel na FK končím, nehodlám si pro zboží jezdit 25km na depo
Datum: 02. února 2015 14:48
 ja myslim ze se da vse resit, zakaznik si stezoval na stele problemy s ppl v danem kraji a ejhle....Dobrý den,
Přes opakující se problémy na lince 06062 jsme od dnešního dne provedli zásadní změnu - výměnu dopravce a řidiče na této lince. Věříme, že tato změna zajistí kvalitní rozvoz a svoz zásilek v dané oblasti.
S pozdravem
Datum: 02. února 2015 8:13
Jméno: standa
IP: uživatel17828
 Tak to je asi nereálný posílat poštou dvakrát za měsíc,to bych vůbec neřešil,to nemá význam. Docela se ale divim,že se ti to PPL vyplatí,protože jsem koukal na cenik a to je ranec,kam se sere pošta...asi máš spluvní ceny,ale i tak mi to přijde trojnásobek proti poště za ty malý rečka... Jinak poštu vedou do záhuby,potřebujou ji zrujnovat a pokud možno z ní ještě vyvést co nejvíc peněz někam pryč a pak se prodá asi PPL za zlomek ceny....
Datum: 01. února 2015 23:16
 a ke vsemu sem po tich letech zmeni leve menu vybru motorek ve schopu,,aby neco bylo noveho aspon  pac ja sem s casem uplne na nule
Datum: 01. února 2015 21:11
 prave stando me hlava nebere,, proc tak brutalne zdrazuji, doufam ze to zdrazeni cele dostanou zamestnanci a nebo do postovniho prasatka a blbosti, hele a co udelat vymecne poslani postou,, ale na psotu se dostanu dvakrat do mesice,,, to draci neprekousnou
Datum: 01. února 2015 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel17825
 Teď jsem čet ty novinky a musim říct že mi hodně nasraly. Protože jejich baliky do ruky jsou naprosto k ničemu a lidi furt radši posílaj RR ,AA či BA nebo BX tak to zdražily na cenu DR...neskutečný ... pošťačka za přepážkou ti bude mermomocí cpát balik do ruky, s tim že je do ruky a do druhýho dne doručeno, přitom přijde normálně do třetího dne jako BÁčko za skoro poloviční cenu a na poštu si pro něj jedeš stejně ....
Datum: 01. února 2015 20:22
Jméno: standa
IP: uživatel17825
 Já jsem orodoval o zachování druhé možnosti vybrat i ČP myslím dostatečně,Sesa řek ne,jen jeden dopravce. Pro mě je PPL psycho a to "jen" chodím do práce,,,,navíc PPL vozí hlavně dopo a to je opravdu většina dráčků ve škole a my draci jsme v práci. Seso nechci tě strašit,ale muže se stát,že nebude doručeno...a jestli ti pak ta PPL bude baliky vracet a nebo co s nima udělaj???? Navíc to co jezdí tady na kladensku,tak to jsou s odpuštěnim zmrdi... ty co znam jsou si schopný podepsat přepravák sami a balik hodí do konťáku... pokud tam teda neni dobírka,tu řeší...ale jak vědí co kam vezou a je to zadarmo tak nezájem... Pošta je pošta... nejsi,nejsi,hoděj papír a jeď si na poštu... špatný služby,nespolehlivý,drahý,ale doručování supr...
Datum: 01. února 2015 20:10
 samozřejmě výdejní místo je fajn, ale do města projedu ještě víc než bych si připlatil za poštu  kamion Žabka k nám zavítá jednou za měsíc...
Datum: 01. února 2015 20:03
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 Poštovné si platí zákazník, tak by si také mohl rozhodnout jakou službou mu bude balík doručen, aby s doručením měl co nejméně potíží. A pokud v dané lokalitě není sběrné místo PPL, tak je s doručením skoro vždy problém, zejména pracující a studenti. Pro někoho je téměř nemožné být v pracovní době doma. A co se stane s nedoručitelným balíkem? Si myslím že prodejci by mohlo být jedno jakou službou rozesílá.
Datum: 01. února 2015 19:52
 fuha, to me mrzi,, mel jsi mi napsat a ja bych napsal do ppl spavnaty libesbrif,, je mi jasny se skolaci to dostanou poradne vyzrat tuhle zmenu,,ppl slibujesdvojnasobit vydejni mista http://www.pplbalik.cz/Main3.aspx?cls=KTMMap a super bude ze v polovine roku najede cela sit potravin zabek jako vydejni mista a ty maji od 8 do 24 hodin otevrenokazdy den v tydnu,,, hele za ty prachy o kolik to zvedli bych uz opravdo do toho nesel
Datum: 01. února 2015 19:44
 Ahoj Seso, ačkoli jsem ti do vzkazu psal že bývám doma po třetí hodině tak mi v 7 ráno volal borec že mi to veze ( v tu dobu jsem na cestě do školy, cca 50km od baráku) a když jsem mu řekl jako že doma budu odpoledne tak mi řekl že odpoledne mi to nedoveze a ať si to nějak zařídím a dám mu vědět... nakonec mě zachránil kámoš s chřipkou kterej leží doma a měl dostatek peněz při ruce... prostě zlatá pošta která ti to doveze na poštu a odpoledne si to vyzvedneš...
Datum: 01. února 2015 19:36
Jméno: Mara
IP: uživatel16838
Posl.aktualizace: 01. února 2015 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel17825
 Brisk N15C,,,do ničeho dražšího bych neinvestoval...
Datum: 01. února 2015 21:10
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Čau  mam jawu 555 a zdá se mi,že má strašně velkou spotřebu.Na plnou nádrž ujedu pouze cca 80-90 km.Trysku mam 65 a jehlu uplně dole.(první drážka ze shora).Máte někdo nějakou radu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2015 19:09
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 No tak ten výfuk by na to mohl mít vliv. Dej tam alespon nejakou drátěnku aby to tak rychle neletělo ven. Uvidíš
Datum: 02. února 2015 19:09
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Svíčku mam bohužel černou.  ,ale na chod motoru si nestěžuju,ten šlape jak za mlada  a menší trysku jsem nikde neviděl.A sání bude asi ok,tam je jen kus drátěnky nic jiného.Jedině mě ještě napadá výfuk,kterej mam vykuchanej
Datum: 01. února 2015 19:52
Jméno: standa
IP: uživatel17825
 To žere dost,pařez umí i okolo 2L na 100,vždyť to má karburátorek jak prd a motor se sotva točí. Koukni na tu svíci,ta napoví. Když jsem jako kluk měl motokáru s motorem z j555 tak to na plnou nádrž benzínu (z S11) jezdilo celej víkend ... když jsem tam pak dal motor z j21 tak to žralo jak tank a banda byla prázdná už v pátek večer  ale určo na to svym způsobem mělo vliv i to,že motor z pařeza fungoval jak stabilák,i krokem to furt jelo za 3,na dvojku se i rozjíždělo a pak ten motor z fichtla 21 se musel vytáčet,neměl takovej dobrej spodek,ale jelo to víc,takže sme se s nim líp vyblbli  motor z pařeza byl zase výbornej na jízdu bokem po fotbalovym hřiští  vzpomínky no ...
Datum: 01. února 2015 19:09
Jméno: Michal
IP: uživatel17826
 Jawa 555 ma 3L nádrž nie? Tak to potom nezere až tak veľa .
Datum: 01. února 2015 18:40
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Kolik se dá ujet na nádrž nevím ale podívej se na svíčku jakou má barvu. Podle toho se dá poznat jakou máš směs. Nejlepší je taková do cihlova. Když bude tmavá tak je něco špatně. Pak dát menší trysku a a kouknout na sání. Že máš jehlu dole by nemělo mít vliv jehla má vliv na spodní otáčky. Po přidání více plynu se jehla (vyzařuje) z provozu
Datum: 01. února 2015 18:17
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj potřebuju poradit nejedná se o fichtla ale o sachs hercules prima takový moped a jedná se o zapalování chybí tam cosi co má držet kondenzátor aby nevyjel a nedřel o rotor tak si říkám jestli by stačilo kdybych kondenzátor dal mimo zapalování na drátek od zapalka jestli by to fungovalo stejně ? dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2015 12:34
Jméno: Chong
IP: uživatel17603
 No upřímně... proč se ptáš a nevyzkoušíš to? Viděl jsem u Jawa-ČZ 150 že kondenzátor nebyl v motoru, ale v bakelitové spínačce v nádrži... dobrej metr kabelu
Datum: 02. února 2015 12:34
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 fungovalo. kondenzátor připojit na stejné místo a kostru kondenzátoru ukostřit
Datum: 01. února 2015 16:25
Jméno: michal
IP: uživatel17796
 zdar potrebuju radu kamos sehnal motor na s 22 s 5ti kanalem a klapkou ale bez karbecu tak sme ho hodily do ramu a ted resime jakej karbec by tomu vyhovoval mam tu jeden s hondy px 50 to bylo neco jako babeta, ma nekdo nejakou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2015 20:38
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Ale jestli je upravenej by jsi měl poznat podle výfuku. Logicky by mě mít větší průměr
Datum: 31. ledna 2015 20:38
Jméno: michal
IP: uživatel17796
 5k to asi neni yitra este shodim hlavu ted koukam na net a ten valec se mi nezda tak deravej
Datum: 31. ledna 2015 20:25
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Na takovýto válec potřebuješ předimenzovaný karbec nebo alespoň s většíma tryskama-pak je ale zase problém se vzduchem. Dobrý jsou dell orto ty se nechaj šikovně nastavit.
Datum: 31. ledna 2015 20:23
 chlapi jdou nějak zadní tlumiče na mustangu rozebrat nebo namazat aby to více pružilo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2015 16:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli se nehejbou tak počítej s tim, že stejně bude vyrezlý nebo vydřený táhlo pístku, takže budou ko... posledně když sem repasoval tlumiče pio, tak sem je skládal z dílů asi pěti tlumičů..... jinak k repasi potřebuješ do každýho tlumiče 2 o-kroužky (rozměr teď nevim, ale ten co jsem našel v katalogu nebo dílenský příručce neodpovídal!) a něco, čím nahradíš zaručeně rozpadlou koženou manžetu... pak samo potřebuješ olej, teď nevim, jestli jsem dával čistou hydrauliku, nebo jsem jí říznul s motorákem)... jo a ani po repasy od těch "tlumičů" nečekej zázraky...
Datum: 01. února 2015 16:27
Jméno: standa
IP: uživatel17825
 Když jsou zadní tlumiče tuhý a a vcelku tvrdý tak jsou DOBRÝ. Jak houpou mužeš je vyhodit,to je v zatáčkách s nerovnostma o hubu.
Datum: 01. února 2015 7:37
Jméno: k
IP: uživatel14122
 za ty leta už jsou pružiny unavený,přepouštění oleje taky KO....skusit sehnat novější
Datum: 31. ledna 2015 21:31
 chápu mám ho od roku 1971
takže ty tlumiče mají už něco zasebou
Datum: 31. ledna 2015 21:02
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Tlumiče rozebereš že zmáčkneš pružinu a v horním oku(když to okartáčuješ) najdeš na vyražení tak 1mm tyčinku. Když ji vyrazíš je to na závit. Nejlepší to dát do truhlářského svěráku v normálním to bolí. Nebo to dělat ve dvou ale jde to. Aby to více pružilo??? Záleží jak? Tuhost pružiny? jedině ji nastavit. Aby to tlumilo? Nad spodním okem v ty nádobce musí být lej-dolu to má jít lehce,nahoru musíš cítit odpor. Ale podle věku mustangu žádná hitparáda-je to prostě na silnici
Datum: 31. ledna 2015 20:35
 chlapi porate mi to to muže dělat u mustanga když mě nejde přes přepínač vypnout motor
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2015 21:53
Jméno: jawass
IP: uživatel17133
 Já měl blbě přicínovaný drát od výroba ze spodu přepínače a upad mi.Oddělej parabolu a podívej se kdyžtak to přicínuj
Datum: 03. února 2015 21:53
Jméno: Chong
IP: uživatel17603
 Máš to pravděpodobně blbě zapojený, ale ještě je tu druhá varinata... samozápaly
Datum: 02. února 2015 12:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 prostě to nezkratuje zapalování... zkontroluj vodič od indukčky k přepínači a ukostření přepínače...
Datum: 31. ledna 2015 14:44
Jméno: fanda
IP: uživatel15423
Posl.aktualizace: 31. ledna 2015 20:06
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Jo, ale to není sekundárko na motor jako takové je to vývod k sekačce. Potřebuji ty míry, ne rady jestli to sedí či nesedí..
Datum: 31. ledna 2015 20:06
Jméno: pepa
IP: uživatel17820
 Jestli mas forsershmit..doufam ze to pisu dobre tak ta by mela mit motor ze simsona takze by dili sedet z nej
Datum: 31. ledna 2015 18:50
Jméno: sally
IP: uživatel12689
 Ahoj, mužu jezdit na fichtlu kterej je pojištěněj ma STK je odhlášenej z původního majitele, ale na mě zatím po STK není ještě přihlášenej ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2015 21:00
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jo je to do konce června
Datum: 03. února 2015 21:00
Jméno: pepa
IP: uživatel17820
 A jste si jisti ze mu vubec ti papiry plati koncem roku 14 mi to bylo receno jasne do 1.1.15 vse co na v poloprevodu automaticjy zrusi a depozit byl upraven do cervna ..no hochu vydej se na urad zeptat se zda mas vubec platny papiry
Datum: 01. února 2015 13:28
Jméno: Gurmán
IP: uživatel17277
 Ale můžeš,pokud nemáš střihlej malej TP tak v pohodě,mám takhle ještě z min.roku pár motorek a dvě auta..Ale pozor,nezapomen to dohlásit do 30.6.15,jinak pak doklady zaniknou..
Dnes už polopřevod není,vše se vyřizuje při jednom
Datum: 31. ledna 2015 12:00
 Nemůžeš. Zajdi přihlásit a jezdi.
Datum: 31. ledna 2015 8:14
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 No myslím že od 1.1.2015 bys neměl, protože odteď polopřevod už není
Datum: 30. ledna 2015 18:41
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 Čau lidi. Mám takovej problém. Poskládal sem si motor z pionýra a zaboha ho nemužu nastartovat. Nastavil sem odtrh, předstih, všechno bylo spravně a pořad to nejde, tak sem si řekl že bude možna ucpanej karbec nebo něak špatně nastavenej. Vyčistil sem ho nastavil všechno znovu složil jsem ho a furt nic. Tak sem skusil znovu zapalování a furt nic. Stravil sem nad tim už 3 dny furt to nastavuju znuvu a znovu a furt nic. Už jsem to dělal několikrát a nikdy nebyl žádný problém. Až ted. Už fakt nevím co s tim mám dělat  poraďte někdo prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2015 22:51
Jméno: Jarin
IP: uživatel17827
 Neznamená, že když svíčka hází jiskru venku, že jí dává pod tlakem ve válci. Zkus vyndat a ještě jednou usadit indučku jestli tam není špatná kostra, pak nastav předstih a svíčku jak již bylo psáno, pokud to bude bez výsledku, tak nastav odtrh a zkoušej měnit předstih ( jen toč statorem po kouskách bez měření ) a pokoušej se o start. Pokud ani tak nechytí, tak bude problém v té indučce nebo kondenzátor.
Datum: 01. února 2015 22:51
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Jak píšeš že šteluješ ten předstih-jak jsem to pochopil já tak to děláš špatně. Jiskra hází jak se odlepuje kladivko. Takže nastav odtrh. pak toč s rotorem doprava a je potřeba aby se kladivko žačalo otevírat tak 1,5mm před horní uvratí. Je lepší točit porád doprava a rači to nevracet ale jestli máš udělanou kliku tak by to vadit nemělo
Datum: 01. února 2015 15:42
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 Benzín mám ok.
Datum: 01. února 2015 15:20
 pokud by bylo spatne izolavane kladivko tak by to nehazelo tak mne napadlo benzin tam lejete novy setkal sem se stakovyma lidma co tam mneli stary benzin a divili se proc jim to nejede .
Datum: 01. února 2015 15:06
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 Zapalování se třemi cívkami. Zkoušel jsem větší předstih aji menší a furt žádná změna. Svíčka dobrá, pro jistotu jsem zkoušel i jinou ale taky nic. A kdybych měl špatně zaizolované kladívka tak by to neházelo jiskru ne? už to zkouším několik dní stále do kola a furt mi to nejde.
Datum: 01. února 2015 14:54
Jméno: standa
IP: uživatel17825
 Tak ti nevim. Menší/ větší předstih beze změny? Větší/menší odtrh beze změny? Izolace kladívka je ok? Skleplá svíčka na 3 desetiny? Vyměnil bych svíčku,zkusil,kdyžtak potom kladívko a pak už bych to zkoušel kus po kusu
Datum: 01. února 2015 14:11
 jaky typ zapalovani mate nove s tremi civkamy nebo stre jako mnel parez ?
Datum: 01. února 2015 14:08
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 bohuželžádné další díli nemám, ale než sem motor rozdělával tak sem tam měl tady ty a normálně to fungovalo a startovalo to krásně na našlápnutí.
Datum: 01. února 2015 13:44
Jméno: standa
IP: uživatel17825
 Tak to děláš dobře. Máš možnost použít ověřené funkční součástky zapalování z jinýho pio? Šel bych po kladívku a nebo zapalovací pól. A máš tam správnej rotor a zapalovací cívku ve správný poloze?
Datum: 01. února 2015 13:41
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 svíčka je sklepnutá do 4-5 desetin vačka je správná a je v drážce, tak jak to nastavuju.. nejdřív si vymontuju svíčku a najdu horní úvrať, pak nastavím odtrh 0,5 mm tak že povolím ten šroubek u kladivka a vložím tam měrku 0,5 a šroubek zas přitáhnu. (měrka jde trošku na těsno vytáhnout). pak nastavím předstih tak že si zajedu pístem 1,6 mm zpátky před horní úvrať vložím mezi kladívka měrku 0,05 a otačím statorem do levo a doprava až najdu to místo kde jde trochu na těsno měrka vysunout z kladívek. Pak všechno dotáhnu a zkontroluju to a skouším startovat. tak už to dělám tak pátej den a furt to nejde
Datum: 01. února 2015 13:36
Jméno: standa
IP: uživatel17825
 Popiš jak to nastavuješ... možná to děláš špatně...
Datum: 01. února 2015 13:26
Jméno: standa
IP: uživatel17825
 A to zapalování jsi nastavil? Svíčku sklepnul? Je vačka správně v drážce a je to správná vačka? Neni z pařeza?
Datum: 01. února 2015 13:24
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 všude je napsany předstih 1,6 mm před horni uvrati 0,05 mm tak sem tam skusil nastavit 1,5 mm a to hodilo takovou malou jiskru že nešla skoro ani vidět.. tak já už fakt nevím
Datum: 01. února 2015 13:23
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 pořád mi to nejde.. už si s tím nevím rady
Datum: 01. února 2015 13:16
Jméno: standa
IP: uživatel17825
 A to je ono. Odtrh v HU má bejt okolo 4 desetin (to nehraje až takovou roli jestli 0,35 - 0,45 - 0,5) a předstih mezi 1,5mm a 2mm před HU (přesná hodnota taky neni až tak důležitá,ale aby to bylo v tom rozmezí). Pak to bude startovat a motor pojede slušně. Pootáčením statorem doleva/doprava pak doladíš aby to jelo co nejlíp - já doporučuju předstih 1,8 - 1,9mm. Svíčka by měla být skleplá na odtrh 3-4 desetiny dle síly jiskry.
Datum: 01. února 2015 9:26
 predstih 0.05 mm pred horni uvrati je moc maly predepsany predstih je 1.2 az 1.5 mm ja mam 1.6 a startuje krasne
Datum: 31. ledna 2015 22:28
 a předstih mám nastavených cca těch 0,05 mm
Datum: 31. ledna 2015 22:16
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 Zapalování je nejsíš jiné, ale než jsem ten motor rozebiral, tak mě to s tim normálně jezdilo a startovalo to krásně na našlápnutí. Asi to bude něaká blbost, ale zaboha na to nemůžu přijít a už mě to přestává bavit. Dnes jsem nad tim zase koumal a zas sem na nic nepřišel. A kolík na rotoru mám.
Datum: 31. ledna 2015 22:13
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Ano ale ani majitel neví jestli je zapal.o.k. nebo co tomu je. Tady jde o radu a né o to co umím sám. Ale nejspíše to bude nějaká blbustka jak to u těchto strojů bývá
Datum: 31. ledna 2015 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel17824
 A prd. Zdravý zapalování hází jiskru i když otáčíš rychleji rotorem třeba šroubovákem ... když se ve svěráku normálně opřeš do nakopávačky musí to pálit perfektně. Motory jsem ve svěráku normálně startoval....
Datum: 31. ledna 2015 19:33
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Skuz to dát do rámu a roztlačit. Někde ve svěráku tomu nedáš tu razanci abys ten motor dostal do větších otáček. Čím rychleji to roztočíš bude lepší jiskra i (lepší tlaky na přefuk kanály pod svíčku)
Datum: 31. ledna 2015 18:15
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Zapalování zůstalo stejné ?Nebo jsi to poskládal z toho co jsi našel. Zapalovací cívka na správné pozici? Číslo rotoru odpovídá zvolenému výkonu 20w ,30w ? Kolík na klice u rotoru ....je ?
Datum: 31. ledna 2015 16:22
 na kolik jste nastavil predzapal ?
Datum: 31. ledna 2015 15:08
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 kompresi to má velkou
Datum: 31. ledna 2015 10:31
Jméno: pepa
IP: uživatel17820
 Klikovka ne ale gufera...a jestli je vse ok tak proc to nejede...podlitim jsi vyloucil karburaci tak jen zapalko a vlastni motot ..jak velkou to ma kompresi
Datum: 31. ledna 2015 8:49
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 Klikovka je v pořádku. Svíčka je mokrá a bohatost směsi to všechno jsem nastavoval a ještě jsem to kontroloval několikrat. našlapávám to. Motor ještě nemám v motorce. už si s tím nevím rady. podle mě tam nic špatně není ale pořad to nejde
Datum: 30. ledna 2015 23:35
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Pak jedině simerinky na klikovce. Jestli to nepřisává nebo neuniká. Našlapáváš nebo jsi to skusil roztlačit? To taky pomůže. Fajfka a kabel k ni vpoho?
Datum: 30. ledna 2015 18:38
 ta svicka je pokazde mokra ? pokud ano tak bud bud spatna svicka nebo je tam moc bohata smnes
Datum: 30. ledna 2015 13:23
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 Silnou. Já už sem skusil uplpně všechno a nejde to. Mě už nic nenapadá
Datum: 30. ledna 2015 12:31
 jakou to ma jiskru silnou nebo slabou ?
Datum: 30. ledna 2015 11:27
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 to jsem taky už skoušel a nic
Datum: 30. ledna 2015 9:53
Jméno: pepa
IP: uživatel17820
 Strikni benzin do valce...pokut zavrci je problem v karburaci o pokut nevrci je to elekrika motor..
Datum: 30. ledna 2015 8:28
 zdarec raci co to dělá když mě mustang za jízdy kucká a jde málo do tahu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2015 12:52
Jméno: pepa
IP: uživatel17820
 Krom predstihu me nic nenapada ..na kolik pesne jsi ho dal?
Datum: 31. ledna 2015 12:52
 jj ten je čistý
Datum: 31. ledna 2015 12:35
Jméno: pepa
IP: uživatel17820
 No jesty jsi nekdy rozebral vyfuk a duklafne vycistil aby byl pruchozi...
Datum: 30. ledna 2015 23:41
 jakej lauf?
Datum: 30. ledna 2015 12:17
Jméno: pepa
IP: uživatel17820
 Barva jiskry? A cistil jsi lauf?
Datum: 30. ledna 2015 12:02
 daval jsem tam novou je taková tmavší ale cihlová barva to není a uplně černá taky ne.
Datum: 30. ledna 2015 9:25
Jméno: pepa
IP: uživatel17820
 Detailu je mnoho urco skusit barvu svicky a jeste me napadlo skusit zda dava krasnou jiskru aby nebyla temna cervena
Datum: 30. ledna 2015 8:34
Jméno: hejňa
IP: uživatel11766
 jakou barvu má svíčka ? mohla by to být chudá směs
Datum: 30. ledna 2015 1:26
 trisky čisté i celý karburátor jehla v porádku
Datum: 30. ledna 2015 0:01
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 ahoj skus vyčistit trisky (popřípadě celej karburátor) a nebo se podívej jestli ti nezpadla jehla. nebo jestli nemáš něak zanesenej filtr
Datum: 29. ledna 2015 23:59
 jak se jmenujou na fichtu cívky na zapalování? 3cívky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2015 8:39
Jméno: pepa
IP: uživatel17820
 2 svetelne a 1 zapalovaci PO'L
Datum: 30. ledna 2015 8:39
 Nejspíš jedna zapalovací a dvě světelné...
Datum: 29. ledna 2015 22:50
Jméno: lukin97
IP: uživatel17819
 lidi mám ještě jeden dotaz: jak sakra můžu namontovat magnet na klikovku? jak moc musí být nalisovaný na klikovce. už zo řeším asi půl roku a už mě to dost ****. vždycky mě ten magnet dře do magneta ... prostě totálně nechápu jak na ten motor namotovat zapalování.. poraďte někdo pls!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2015 12:39
Jméno: Chong
IP: uživatel17603
 Není "dření" jako "dření". pokud dře jen na jednom místě, tak máš blbě (nesouose) upevněný stator, případně zničeno dosedací plocha do kterých dosedá stator. Pokud dře dem tam dokola, máš ohnutej výstupní hřídel. To je horší varinata, protože jednoznačně říká že klika by si zasloužila generálku, tj. půlit motor. Hol ikdyž si to myslí kdekdo, strojařina není kovařina
Datum: 02. února 2015 12:39
Jméno: standa
IP: uživatel17825
 Asi ti kope klike. Vyhodit,vyměnit a bude po problému. Někdy to způsobuje montáž kliky kladivem.
Datum: 01. února 2015 9:04
Jméno: yuri
IP: uživatel16260
 nazdar neviem o ak motor sa jedná ale asi predpokladám že pionier rotor stačí namontovař iba zľahka rukou a potom daiahnúť šrubom a a na statore popovoľovať cievky a na sadiť to na miesto potom si z PET fľaše vzstruhúť také pasiky popodsúvať pod cievky a dotiahnúť magnet by nemal drieť do cievok ak áno uvažuj ťči nemáš vyhnutý konus na klike ak áno tk to je na výmenu alebo repas kľukovky
Datum: 29. ledna 2015 15:39
|



|