Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec Draci,prosím mám prosbu ohledně předstihu u ČZ 175/450 mám to na motokáře a je tam zápalko z fichtla.Povedlo se mi to rozladit takže to nejde do otáček 
Nastavení je stejný jako u 175?Nebo jak to stim doopravdy je díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 16:13
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Dej předstih jako má být na tej 175 (tušim 4 mm) a odtrh jako na fichtloj(0,45). BTW co nějaký fotky -nemáš? Máme s Křížem u Sesy v galerii v sekci traktůrky skupinku motokár, přidej se
Datum: 09. února 2011 16:13
Jméno: P!nca
IP: uživatel6563
 Cus draku, ja mam 175 ale mam zapalko origos, ale zkus ten predstih postelovat treba tak jak to delas na fichtlovi  predstih ba 175 by mel byt 2 - 2,4 mm, nevim to jiste, proste musis zkouset
Datum: 09. února 2011 13:45
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Zdar draci, mam problém se svou babetkou. Když je studená, tak hodně špatně startuje, když už chytne, tak minimalne pul minuty nesmím dát plyn, jinak zdechne. Když počkám, tak jede dobře, motor je po GO, co by to mohlo dělat? Výbrus není, protože sem měl doma valec s pistem co měl najeto 5000, takže OK. Když je teplá, při rozšlapání chytne a jede, ale co jsem viděl, tak lidem chyta na stojanu, mi taky chytala a ted take potiže, prosim poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 9:50
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Používáš při startu přívěru vzduchu ? Můžeš tedˇv zimě zvýšit nepatrně volnoběh a při startu nepřidávej plyn. V zimě se ve
studeném válci sráží mlhovina směsi v kapičky a po ohřátí válce se vše upraví. Můžeš nepatrně přitáhnout šroub regulace
vzduchu a tím obohatíš směs.
Datum: 09. února 2011 9:50
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Je to babeta 210...
Datum: 09. února 2011 9:03
 ahoj zkus poladit předstih ,co máš za motorku?.majkl65
Datum: 09. února 2011 8:56
 prosím vás mám ještě dotaz.Co může způsobovat , že napnu řetěz jak má být , pootočím kolem a je maximálně našponovaný , pootočím ještě jednou a je hodně volný.5etěz mám nový.Je to možné , že to je křivou rozetou ? hřídel zohlou nemám.Jestli to je ta rozeta , dá se s tím něco dělat , nebo musím koupit novou ? díkx moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 20:20
 mně tohle dělalo povolené sekundáro, vychylovalo se doboku
Datum: 09. února 2011 20:20
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Můžou být opotřebené zuby na rozetě a rozteč jednotlivých zubů už neodpovídá původním rozměrům. Řetěz potom nabíhá
na vršky zubů a tím se šponuje.
Datum: 09. února 2011 9:58
 tak tohle se mi taky stalo měl jsem vysypany ložiska podívej se na ložiska jestli jsou dobry, tak je asi křivá rozeta
Datum: 09. února 2011 9:36
Posl.aktualizace: 09. února 2011 12:12
 nevidím jediný důvod proč bys nemohl..
Datum: 09. února 2011 12:12
 prominte : je to jawa 20
Datum: 09. února 2011 8:07
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 zdravím,čím mám odšrubovat magneto na motoru u mustanga , dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 12:04
 stator drží na dvou šroubech M5 umístěných po obvodu, rotor (nikoli magneto, jak ho spousta lidí špatně nazývá (magneto je pojem označující celé těleso magnetoalternátoru, čili stator i rotor)) je pouze nasunutý na kuželu čepu klikovky, po sundání vačky do něj našroubuješ šroub M8 a budeš utahovat, až rotor seskočí..
Datum: 09. února 2011 12:04
 čau, mam standartní original neupravovanej motor s original ojnicí- no proste vsechno. Mam moznost tam zadarmo hodit hikone kdyz bych mu prevaril kolinko- asi by to ale byla spatna volba kdyz chci mít spis vykon od spoda a jezdit tak 50 -55 cestovne. motor je cajk kdyz chce tak tech 60 na rovine jede s 12z sekundarem. Jen by me proste zajimalo jestli ten hikone ubere na vykonu od spoda a pridava jen nahore kde by to zas nemusela vydrzen nikdy nerepasovana klika- ale zase si rikam- je to gratis
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 10:50
 Díky stando za radu
Datum: 09. února 2011 10:50
Jméno: standa
IP: uživatel11129
 Ahoj,pro tvoje účely je milionkrát lepší origo výfuk......hikone by se pro tyto účely musel sakra protáhnout a použít dlouhé nové koleno a beztak ta funkčnost by nebyla zajištěna....nene....radsi cistej origo! je zlatej!
Datum: 09. února 2011 10:30
 ahoj.prosím vás dnes jsem měnil obložení na 20 . Zjistil jsem že mám vysypané ložisko v rozetě.Mám dotaz : v Katalgou ND je napsáno že je to ložisko 6004 a jsou tam dvě. Jenomže za 1. na fichtlkrámku je jen ložisko 6004 / C3., ještě k tomu je u něj napsáno , že je na výstup převodovky(pod řetěz.kolečko) Můžu ho tam dát ? do rozety ? A za 2. v katalogu jsou 2×.jenže já mám na všech 20 jedno.ve šneku ložisko není a v rozetě je jen jedno.. tak proč jsou v katalogu ND 2× ? Děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 21:21
Datum: 08. února 2011 21:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 starší čepy do rozety se dělaly jen pro jedno ložisko a novější čepy se dělaly pro 2 ložiska...to C3 tam můžeš dát a nevím jaké je tady na FK , ale já doporučuju do rozety dát ložisko kryté simerinkem
Datum: 08. února 2011 21:10
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 zdravím , jakou má klika vůli když je zralá na repas ? kolik milimetru ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 19:23
Jméno: udo
IP: uživatel9869

Pokud zvoní tak bude vůle na pístním čepu respektive na bronzovém pouzdře.
Datum: 09. února 2011 19:23
 myslim ze kdyz zvoni tak muze jit na repas ale aprilia350 ma v necem pravdu
Datum: 09. února 2011 15:09
Jméno: aprilia350
IP: uživatel1226
 Dokud se nezadře tak to jezdí
Datum: 09. února 2011 13:28
Jméno: DaWe
IP: uživatel3930
 Čau potřeboval bych poradit už se pomalu dostávám ke stavbě motoru a nevím si rady z karterama dva kartery mám vybroušený od válce do kliky a nevím jestli tam mám dát ty vybroušený nebo origo a nebo to je jedno??je to kravina ale detail je detail
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 20:18
Jméno: Jirka
IP: uživatel11127
 Zdar draci zajímalo by mně jaký máte názor na Jawu 125 Dandy?Chtěl bych si ji koupit jenom na takový rekreační ježdění!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 22:30
 Protože novější jsou šmejdy a sypou se.
Ty nové CPI nejsou to samé co před rokem 99.
Mají několikrát upravovanou koncepci.
Datum: 28. dubna 2011 22:30
Jméno: jamal
IP: uživatel11474
 to sou mi řeči... proč zrovna do r. 98? Pokud vim tak se do 2005 davaly motory CPI 9,8kw (koncepce Honda), novější mají čínu - Lifan . .Motorka je to slušná, moc nežere a je to rozhodně živější než CBR 125 . Jenom to cce 17 zubé sekundární kolečko ať netrápíš motor. Ubalgin xD
Datum: 28. dubna 2011 22:05
Jméno: Pepan
IP: uživatel6362
Datum: 13. února 2011 22:31
 Když budeš mít možnost,tak si kup starší tak do roku 99.
To byla ještě dobrá výroba.
Později vyráběné už nestojí za nic.
Datum: 09. února 2011 13:41
 Dobra motorka kdyz si ji koupis uz jetou treba za 25 tisic- rozhodne ne novou - ja ji mel novou a nes se vychytaj vsechny mouchy tak cena klasne a ty do toho navrazis par tisic kdyz to das do servisu.
Datum: 08. února 2011 20:17
 Zdar draci je pravda že od nového roku jsou zrušené depozity?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 19:34
 Tak o tom jsem nic neslyšel
Datum: 08. února 2011 19:34
 čau draci- problém s motorem na stadiona. Je něco se spojkou- kdyz ji vymačknu zacne v ni něco tak hnusne nezdrave skripat jakmile ji pustim na oba kvlaty nebo neutral tak to prestane. Je to zvuk jako kdyz se neco dre. Napada mě ta kulicka v tom talíři spojky na kterou tlaci ten pistek- jestli neni sjeta nebo nejako nezadrhava a neprotáčí se. Prosim poradte jestli jste meli nejakej podobnej problém a jak jste ho vyresili. Na funkci to snad nema vliv. Spojka vypína asi tak jak má.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 10:28
 ne mněl jsem stejný problém máš vitahanej řetez a dře ti o kartéry rači bych nejezdil nebo ti prodře kartér a bude ti valit olej
Datum: 09. února 2011 10:28
 tipuju povolenej spojkovej koš..
Datum: 08. února 2011 19:21
 čus draci nevíte jakej je průměr pístního čepu na jawu 175/356? dělalo se víc typů?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 18:59
Jméno: deko
IP: uživatel9903
 já mám 15mm a le mělo by to být klika z ČZ 470
Datum: 08. února 2011 18:59
 čau, dělám elektriku na jawa 20 už ji skoro celou mám ale te´d nevím jak dál mám ji přesně nataženou podle tohoto plánku: http://becka1sud2.rajce.idnes.cz/Obrazky/#becka.jpg a u světla mám vyvedených 6 drátů 2 černé 2 žluté a 2 modré a nevím kam je mám na to světlo zapojit na svěle jsou čísla 56a 56b a 57 a ještě jedno na obimce žárovky tak jestli byste někdo kdo tomu rozmumí mohl napsat na jaké čísla jednotlivé dráty zapojit moc děkuji za rady opravdu mi tím pomůžete dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 11:06
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 K tomuto schéma musíš použít svorkovnici ( viz. obr. ,,co to je ? ). Do svorkovnice vede jeden žlutý a jeden modrý ( do jedné
zdířky). Zdířky musí být dvě. Z této svorkovnice musíš napojit dráty na světlo 56a , 56b. Na schéma to chybí. Černé dráty
jsou kostra a jdou na objímku. Prohlédni si schémata na http://www.sesa-moto.cz a pochopíš to
Datum: 09. února 2011 11:06
 jestli to neni originální elektrika, tak si tam moh dát každej drátky jaký barvy chtěl, pokud je to origo, barvy a zapojení najdeš v návodu k obsluze (viz. http://www.sesa-moto.cz )
Datum: 08. února 2011 19:30
 tak mi prosím napiš jaké barvy na které číslo, odpovězte na to co jsem se ptal díky moc
Datum: 08. února 2011 18:30
 to schéma je primitivní, nevim co na něm nechápeš, 56a a 56b na světle jsou přívody na tlumený a dálkový vlákno žárovky, na který povedeš 2 dráty od přepínače světel na řidítkách...
Datum: 08. února 2011 17:49
 Jo draci,,, sluničko, teplo a holky na silnicich,,, to je sen kazdeho svobodneho draka co chce vyrazit na sve moto toulkou po okoli,, tak to zrekapitulujem,,, rok 2010 byl docela brutus, bylo mraky smrtelnych nehod az az,,tak ty co jse dostali na net ,,, Jawa 250 mladik co jse projizdel kolem sveho okoli ke vsemu bez prilby,, nezvladnul krizovatku a zabil se o betovou zed rodineho domu http://www.novinky.cz/krimi/208108-jeden-motocyklista-bez-prilby-se-zabil-po-narazu-do-stromu-dalsi-pri-narazu-do-sloupu.html,, ke vsemu smutnemu se stal i zazrak,, to kdy fichtlar byl naprosto spokoijeny se svym piobyrem jak mu krasne jede ale spis to vypada n svoji blbosti ze na prejezdu si rikal stihnuto ba nestichne, coz vlak nezna ani bratra ani sestru http://www.novinky.cz/krimi/210245-ridic-pionyru-na-orlickoustecku-prezil-srazku-s-vlakem.html a to nechci mluvit o nestastne udalosti kdy si prvni den koupil jeden klucina svou japonskou plecku a jel se hned projel po fungl nove opravene triproudové D1 hned prvni 15 km od prahy smer brno,, to vzal poradne za pilu a v kopci to nezvladnul v rychlem pruhu a o svodidla si utal svou hlavu,,, myslite ze se sesa dal na horory,, ne ,, bude za chvilku prvni poradne pocasi za slunicka,,, a bude se zas plno smrtelnych nehod,,, a tak si sundej te ruzove brejle a prestantesi myslet ze kdyz jse na hlavni,,tka se vam nemuze nic stat,, opak je pravda,, vetsinou vas nekdo sejme,, pac tu svou jizdu nezvladne,,,,,,,,tak at o vas draci neprijdu,,tede at o vas neprijdou vasi rodice,, pc to jsou jednny na svete co vas budou po zbytek zivoat oplakavat http://www.novinky.cz/krimi/180593-motocyklista-bez-prilby-zemrel-po-narazu-do-stromu.html http://www.novinky.cz/krimi/206083-motorkar-v-ostrave-nezvladl-vysokou-rychlost-a-zabil-se.html http://www.novinky.cz/krimi/211837-motorkar-zahynul-po-narazu-do-svodidel.html takze koukejte porad do zpetnych zrcatek a at vas nenapadne pozit alkohol pred jidou na toz zachulit cizokrajnou kyticku
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2011 8:59
 hlmut: svatá pravda!! A když jezdíme na strojích jako jsou fichtly, jsme pro lidi pro ktere to není "jé!! jawa na takove jsem jezdil když jsem byl kluk". pro lidi kteri si nevsimaji zajimave stroje jsme neviditelni. Strejdu sundali 3x na simsonu a ze simson je o neco viditelnejsi nez fichtl. a prej ho nevideli!
Datum: 10. února 2011 8:59
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Tak ja musim zaklepat, ze mam zatim spis pozitivni zkusenosti, plechovkari me pousti, krizovek moc neni... Bohuzel sem se setkal i s volem, co na me zacal najizdet pri predjizdeni, ale hovada jsou vsude a tohle byl zatim ojedinely pripad. DObra rada, co jsem uz nekolikrat slysel: "Jezdi tak, jako bys byl neviditelny..."
Datum: 09. února 2011 22:15
 No tak se asi rozepisu. Seso mas uplnou pravdu. Na silnicich sou volove v plechovkach kteri v zivote nesedeli na motorce a predjizdeji nas motorkare s nulovym odstupem meritelnym merkou na odtrh. Každý riskuje kdo se účastní provozu. Ja takhle šel do školy a mam zelenou na prechodu a pul metru predemnou projelo auto. Na cervenou, tacho min 50km/h. Ja mel zelenou. Jit o pul vteriny pozdeji, uz nejsu mezi vama ale jedu si na fichtlu věčnou route 66. Očima jsem stihnul uvited zenskou co si malovala xicht a koukala z kdovi kam. Nekoukala na semafor. Ten co tam na tom fichtlu vjel pod vlak byl naprostej vul, pac jako clovek z oboru (budouci strojvedouci) vim že vlak neubrzdis tak snadno... Ale zaroven to byl clovek třiačtyřicetiletý!!! Tož si muzem rikat "ten je starsi, uz neco najezdil, umi vsechno." a vidite jak dopadne. Ja kdyz jedu pres koleje, nemusi tam byt stopka a i kdyz jsou blikace, zastavim A KOUKNU PAC JAKO CLOVEK Z OBORU VIM ZE JSOU SPOLEHLIVY JAK MOTO ZN YUKI!!! toz jsem videl hodne krat sranky nahore a rychlik si to valil 160 !!! radsi zastavim i kdyz je vlak hooodne daleko protoze nevis kolik ten vlak jede, ja pockam a jeste pozdravim strojvdouciho. neverte semaforum ani technice a kdo veri pocitacum co semafory a podobny veci ridi je hloupej. jsou taky omylny... dalsi pripad ten chlap na 250. bez prilby sedam jen na babettu (joo ostuda ale kram mam 200m). Kdo drazdi japonce a jede na D1 vyssi rychlosti nez 150, je vul 1. tridy...
sefcik.jan: nesmis na to myslet tzv "malovat certa na zed". ale ani na to nesmis zapomenout. Ja jezdim mimo mesto i 70, uzivam si klopeni a podobne ale nikdy se neritim tam kam nevidim!
Co se tyce nebezpecnosti nizke rychlosti, plne souhlasim!! vemte si kdyz jedete 70 nebo 45 a vrati do vas zezadu plechovka rychlosti 80-90. Rychlost nehraje roli ale ROZDIL RYCHLOSTI hraje... bud vas jen nadrcne a vy mu pak date pesti nebo vam rozmacka.... vzdy budte klidni, uzivejte si, a pouzivejte zdravej rozum. nic jineho vam zivot nezachrani!!
Datum: 09. února 2011 15:29
 Sesa má pravdu, je to o pěkně nebezpečný, ale zase nelze pořád strašit, to je skoro horší, protože člověk je pak nasranej na lidi co mu to řikaj a říká si, že jemu se to nestane  , ale je holt potřeba být v pohodě a nehrotit to do rychlosti, já na svojí Jedenadvacítce, jezdím vždy do 50-60 km v obci tak 45, ale jet pomalu neznamená vždycky jet bezpečně... ...zkrátka jezděte s rozumem a buďtě opatrní!
Datum: 08. února 2011 21:25
 klikar, casu uz je na to nmalicko,dva redbuli a jeste toho mam dnes strasne moc prace,,, byl sem rad ze sem to vsechno nastekal driv nez se malej obliknul a slo se ven
Datum: 08. února 2011 18:57
 máš pravdu - tech nehod je stalo hrozně moc a i když ty lidi osobně neznáš, ale viš že umřeli kluci tady par kilaků od tebe zo to narvali do auta- je to hrozny. Nebudu si kupovat zadnou japonskou supersport rejzi a udělám si svojí Jawu 634 a jezdit pohodu.
Datum: 08. února 2011 18:47
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 číst to po tobě nejde, ale pravdu máš. my starší jsme uřčitě každej znali někoho kdo už nežije. na všechny si vzpomenu pokaždý když strkám mašinu z garáže a říkám si že se s nima jednou setkám, ale dnes ne. a když pak mašinu uklízim, tak jsem rád že si na mě ještě budou muset nějakej čas počkat.
Datum: 08. února 2011 18:20
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 pravda no.. ale aspoň že už je pěkně
Datum: 08. února 2011 17:53
 Zdar vsichni , potrebuji poradit mam pincka a nevim jake vsechny draty mam zapojit aby slo vypinani(myslim zapojit do toho cerneho jak se tym vypina motor a zapinaji svetla)chci jen aby me slo vypnout motor a kdyztak tak aji cim to mam spojit ty draty k tomu plisku???? diky moc vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 15:01
 čau draku,SESA tu ma nekde schema zapojení.Normálně na to stačí malá pájka a cín ale opatrně at nepoškodíš teplem ten přepínač
Datum: 08. února 2011 15:01
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj draci, jak je to teda s tím řidičákem na pionýra? Když je v techničáku rychlost do 45 km / h, tak potřebuju řidičák nebo ne ?? Stupidní otázka, ale nevím, tak díky za radu. Díky za objasnění
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 15:42
 zitra uz budes potrebovat ridicak i na kolo nebo odrazecku
Datum: 09. února 2011 15:42
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
Datum: 08. února 2011 15:15
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, po jaké opravě se seřizuje předstih u Jawy 20...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 13:35
 po jakékoli pokud pohneš zapalováním
Datum: 08. února 2011 13:35
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 ahoj draci potřebuju navod na seřízení předstihu na jawu 350/638 jestli byste byli tak hodni diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 13:50
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Popis najdeš na : jawamania.info v technice. Začneš seřízením odtrhu ( 0,3 - O,4 ) v horní úvrati na pravém válci. Předstih
by měl být v toleranci 2,5 (+0,3 ) a 2,5 (-0,2 ).
Datum: 08. února 2011 13:50
Jméno: riher
IP: uživatel11119
 Zdravím draci! Mám Babttu 210... jezdila perfektně ale od té doby co jsem pročistil karburátor a cestu paliva tak neudrží výkon... at seřizuju šroubek sycení i volnoběhu, stejně mi to chcípá. A když už to vytočím tak , že jede nepřeřadí na druhej stupeň a má stále vysoký otáčky a nejlépe opět chcípne  prosím o radu kde je háček případně pokud jste někdo z Prahy a okolí kdo by mě s tím mohl pomoct klidně i za peníze nebo za flašku  díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 16:13
 alebo si pohol s plavákom a teraz tam máš špatnú hladinu benzínu
Datum: 08. února 2011 16:13
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Pokdu si ten karburator sundaval.. tak je mozny ze si ho spatne přetesil na dosedaci plose u valce nebo na koleně. Pokud si ho vubec přetěsňoval.... muže tahat někde falešnej vzduch.. a proto ti to kravy... doporucuju jeste jednou rozdelat... poradne a poradne pretesnit a dotahnout
Datum: 08. února 2011 10:17
|



|