Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Posl.aktualizace: 10. února 2011 17:49
 Doporucujem ti kupit ten vyfuk je to pohoda... vykon je stejny. chrom je dobry,ale doutnik je o trosicku lepsi
Datum: 10. února 2011 17:49
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Díky za radu, budu o tom uvažovat, mám 05 r. 1963 s objímkou, a protože chci zachovat co nejvíc věcí v původním stavu nebo je aspon nahradit kopií originálu, tak sháním kde se dá
Datum: 10. února 2011 16:17
 Tak si někomu řekni, jetli budeš mít narozky či tak něco, než dostávat hadr, nebo lyže atd. tak výfuk prodává se za 2200 starší typ byl za 2300.
Datum: 10. února 2011 16:14
Jméno: standa
IP: uživatel4664
 A co třeba do začátku pošlechtit origo výfuk?! Taková černá nebo šedivá vypalovací barva není nejhorší,když se to neodflákne....mezitím si mužeš našetřit na doutník.....(roky 63-64 měli doutník na objímky).....a nebo úplně super rada....jed na burzu...myslim ze ted budou nejaky chotusice...pak velká dobrá..... za pár stovek sem tam viděl krásný doutníky s cca 80-90% chromem.....takovej vejfuk se cení víc jak novej číňan!!
Datum: 10. února 2011 11:51
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Já vím, lehko se říká sehnat origo, chtěl bych... co se dá tak navracím do původního stavu... ale jako student těch peněz moc nemám...
Datum: 09. února 2011 22:19
 pokuď kompletně renovuješ tak by jsi měl sehnat originální doutník
Datum: 09. února 2011 21:07
 jo doporučuju mam ho už skoro 5 let a je furt krasně chromovanej.. vyplati se...
Datum: 09. února 2011 21:04
 zdar chtěl bych se zeptat co si myslite o leštění kánálků už jsem se na tp ptal ale byla to odpověď v dotazu tak se chci zeptat co si o tom myslíte tak to píšu i semaby to bylo vidět.děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2011 11:59
Jméno: standa
IP: uživatel4664
 hodně podstatný ohledně přefuků je mít je stejný! a mít je spasovaný s vložkou! Jestli je to křivý,jeden víc vepředu,druhej dozadu,každej úhel jinej(by the way to že jsou přefuky v pořádku poznáš tak,že se na pístu dělá světlej kříž-hvězdička od správnýho výplachu válce).....mužeš to mít tisíckrát vyleštěný jak psí kulky,ale efekt jde pryč,když jeden přefuk fouká do výfuku a druhej na svíčku a tlačená směs se nespojí nad hlavou v jeden proud a třetina z toho uteče výfukem.......hodně dobrý přefuky mívaj válce z 05,ale zase jsou malý......další věc....2 ze 3 válců nejsou spasovaný s vložkou v sacím kanálu! ......nehledejte všichni výkon ve složitejch a drahejch úpravách! Jen mi pořád zaráží,že 05 válce jsou krásně přesný oproti 20,21,23....
Datum: 10. února 2011 11:59
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Spalovak, vyfuk. kanal - lestit, prefuky nelestit, prechody slicovat... Jak uz sem psal i na Stejskyho strankach se o tom rozproudila diskuze, z ktere jednoznacny zaver nevyplynul. Proudeni plynu a kapalin je natolik slozite, ze jednoznacny zaver asi neni... Japonci udajne prefuky dokonce piskovaly.
Datum: 09. února 2011 22:09
 Chcem sa spitat kupil som babettu 210 s tp a tp je pisane na zomreleho vadi to uzavru mi pistku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2011 13:13
Jméno: standa
IP: uživatel11144
 pojistku uzaviras na sebe jako na pojistníka.....potrebujes tvoje rodné číslo,bydliště a bla bla bla a číslo rámu........
Datum: 11. února 2011 13:13
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 babeta se jen pojisti ne? nepotrebujes nato zadnej technicak tak bych sehnal karticku(nevim jestli staci kopie) a prebouchal cisla
Datum: 09. února 2011 22:36
 Čau mám stejný problem na pojištovně budou po tobě chcet rodně číslo majitela
Datum: 09. února 2011 21:53
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 jak mabejt u masin treba 250/455 hladina?? kdyz zmacknu soupe tak je hladina zaroven s vrskem plovaku, je to OK?? ja jen ze to v nizkejch otackach nechce jet musim pridat vic plynu a kdyz zmacknu cupak tak to jede normalne. Mam to povybrusu jehla 3 zarez a volnobeznej sroubek povolen o pul otacky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 22:43
 u tehlech karburatoru se hladina nenastavuje a videl bych to na chudou volnobeznou smes
Datum: 09. února 2011 22:43
Jméno: milan
IP: uživatel10158
 Cau kluci mam asi blbej dotaz ale delal sem to poprve ..menil sem spojku sundal sem starou dal sem novou .nalil sem tam olej a spojka vubec nezabira ani malinko ..nwm jestli to je tim ze to nenasalo olej a zitra to pobezi normalne???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2011 7:24
Jméno: milan
IP: uživatel10158
 nejspis sem je nespalil ja sem jel jenom tak 10m po dvore jinak nic..ale na tu tycinku se podivam aji na tu kulicku...Dik moc
Datum: 10. února 2011 7:24
 pokud měníš lamely za nový, musíš je buď před montáží ponořit přes noc do oleje, aby se nasály, nebo je dáš do motoru suchý, naleješ olej a nastartuješ až druhej den, jinak hrozí velký riziko že je spálíš, což už se nejspíš stalo..
Datum: 09. února 2011 23:13
Jméno: jawa 50 cross
IP: uživatel10693
 cc mě se to stalo taky a udelal jsem to tak ze z druhe tyčky jsem urizl 1cm dal do motoru a pak zbytek a šlo to
Datum: 09. února 2011 22:26
 nepostrácel jsi kuličky?\r\n
Datum: 09. února 2011 21:40
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 mam divnou zahadu u fichtla, nejspis neco na elektryce, Dal jsem zachovalou elektryku na pio chataloto studeny i teplí na slapnuti na poprvy az na podruhy volnobech klapal krasne pravidelne, pak to zaclo blbnout teply to na neutral obcas chciplo a nesloto jen tak naslapnout na roztrcenito chytlo hned, pak u studenyho motoru prestaval drzet volnobeh a za jizdy to obcas povynechalo od ty doby co to zacinalo nepatrne zlobyt, svícku jsem skusil druhou novou kterou jsem tam mel chvili pred tim a delaloto to sami, tetka uz to nechce chytat ani naroztlaceni a kdyz to na chvili chyti tak to vynechava a nejde poradne roztocit chvili jeto chcipli chvili to vybehne dootacek a to se porad opakuje, zjistil jsem ze probyji fajfka dal jsem z druhyho pio. a nic, pak jsem zjistil ze jiskrej kladivka dal jsem jinej kondik a nzase nic, vycistil jsem kontakty a uz to neprska a zase to chyta ale vynechava (min) a volnobech se udrze jen chvili!!! co stim muze bejt?? jiskra je modra stavnata prectih jsemskousel od 1-2,5 mm a neraguje skoro vubec
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2011 10:42
Jméno: standa
IP: uživatel4664
 to muže dělat cokoliv....mezizavitovej skrat v Zap.civce,spatnej kondenzator,izolace kladivka.....atd....bezny veci......
Datum: 10. února 2011 10:42
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 ahoj draci mate nekdo to origo zrcatko co se sroubovalo z boku doriditek?? Jak vnem je videt 2 osoby me tvrdej ze v nem je spatne videt??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2011 19:36
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 vzhledem k originálnímu vzhledu, si tam ani nic jinýho nedovedu představit... vidět z něj jde jakš takš... jinak doporučuju zrcátko z karosy
Datum: 10. února 2011 19:36
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Já ho mám a to víš, že to žádnej zázrak není.
Datum: 10. února 2011 18:57
Jméno: Béďa
IP: uživatel11134
 Zdar draci, mam takovej problém, nalil jsem do babety 210 natural protože už nemaji special, ale kdyz jsem ji pak nastartoval tak chvili běžela a pak zdechla a už nenaskočila, tak jsem zkusil jiskru a ta je v pohodě, tak jsem zkusil přívod benzinu a taky v pohodě, tak jsem vyčistil karburátor, ale stale nic už si nevim rady. za každou radu předem moc děkuji!!! A ať to jezdí!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2011 17:29
Jméno: Béďa
IP: uživatel11134
 Svíčka je BRISK N17C a jede to jak vitr
Datum: 16. února 2011 17:29
Jméno: Jameson
IP: uživatel11154
 Jakou svíčku si tam dal? Mám totiž podobný problém.
Datum: 13. února 2011 10:18
Jméno: Béďa
IP: uživatel11134
 Zdar draci tak jsem vymenil tu svicku a jezdi to paradne!!!!!
Datum: 10. února 2011 12:00
Jméno: standa
IP: uživatel4664
 co sem se bavil s klukem co jezdí závody stadionů,tak tam lejou zásadně Speciál 91 protože nejvíc jede......kdysi jsem za to tvrzení byl ostře napaden,že kecam kraviny,ale ona je to pravda....všechny stooktany a bla bla racing paliva sou k hovnu.....do naturálu lejt olovo nemusíš.....
Datum: 10. února 2011 10:46
 Ja jezdim furt na special, je mi sympatictejsi. a lip voni. no ted jsem do simsona nalil 95 natur a jel v poho akorat po 12km mi chcipla svicka
Datum: 10. února 2011 9:07
 tomas: jo, je to tak nějak...jenom v tom speciálu taky žádné olovo není, jenom látky které ho nahrazují...
Datum: 09. února 2011 21:32
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 michal: To olovo je tam proto, že první škodovky neměli tvrzený sedla ventilů a bez olova by se rychle opotřebovali. A podle mě poslední Š120 už měli hliníkový hlavy, takže i tvrzený sedla.
Datum: 09. února 2011 21:16
Jméno: Béďa
IP: uživatel11134
 Děkuji zkusim to!!!!
Datum: 09. února 2011 20:04
Jméno: michal
IP: uživatel4207
 muze to byt tom ze natural ma vic oktanu nez special, special ma vic olova v sobe proto kdyz nalijes do skodovky 120 natural tak tam musis dolit olovo aby to lip stiralo ty pisty. a nebo mas svicku na hovno, jeno se me to taky stalo u fichtla ona normalne hazela jiskru ale kdyz ju zasroubujes do valce a ona se dostane pod tlak, tak nehazi jiskru skus kopit novo
Datum: 09. února 2011 19:59
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Nazdar ladiči nevíte jak by se dala zmenšit volnoběžná tryska třeba na 25 nebo nepasuje do Jawáckých karburátoru tryska z něčeho jinýho. Koupit se asi nedá ne??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 19:45
 Ahoj,nevíte někdo jakou cenu můžou mít origo nepoužitý řidítka na pionýra,ty bez hrazdy?A nevíte někdo kde sehnat karburátor na 05ku,na burze jsem ho nikde nesehnal,to je jich tka málo?děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 20:10
 Já ho mám taky, nevím teda jestli není z mopeda, ale asi ne, když byl u pionýra, je úplně komplet, kdyžtak pošli nabídku ceny na meil, mám i foto.....
Datum: 09. února 2011 20:10
 Zdar draku,
tak s tou cenou řídítek nevím, ale nepočítej s nějakou extra cenou, myslim že 100-200 je adekvátní. Je jich zkrátka na trhu dost a dost. K tomu karburátoru, máš pravdu, moc jich nebylo, protože jsou dost atipický. Plovák to má stejnej jako velká motorka, ale v menším. Náhodou jeden mám v garáži, otázka by byla, jak by jsme se dohodli.
Ahoj.
Datum: 09. února 2011 19:41
 zdarec, kopil sem si silonová futra do vydlic na pionýra ,a potreboval byh poradit jak ty vydlice rozebrat nikdy semto nedělal,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 20:07
 díky moc
Datum: 09. února 2011 20:07
 čau, těd nedávno jsem to dělal normálně vymontuješ vydlice pak si vezneš nějakou kulatinku tou vytlučeš ty staré futra pak si tam naptlučeš nové necháš ho s okrajem vidlice nahřeješ si pořádně kluzák ten tam stršíš a rychle vytáhneš ven (to je aby se to rozšířilo přesně na šířku kluzáku nové futra jsou vždy moc uzké ) pak ji zatlučeš 16 cm hluboko na okraj si dáš drouhé futro uděláš totéž a to už necháš tam stejně tak u druhé vidlice
Datum: 09. února 2011 19:36
 Vidlice!! Jinak rozebeš to tak, že vyšroubuješ tu horní zátku, a pak ti půjde vysunout kluzák dolu...
Datum: 09. února 2011 18:50
 Ahoj chci se zeptat, zda-li je náhon na tachometr stejný jak u 05, tak u 21. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 18:13
 Jo...
Datum: 09. února 2011 18:13
Jméno: Milan
IP: uživatel11133
 Cus draci chtěl sem se zeptat chci renovovat pionýra a mám ho s papírama vyplatíse to? nebo je lepší bez papírů nevím poradíte dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2011 14:13
Jméno: Jozzo
IP: uživatel7904
 Souhlasím se Standou
Datum: 10. února 2011 14:13
Jméno: standa
IP: uživatel4664
 3/4 motorek který jsou neuváženým rozhodnutím "renovovány" jsou v krásném původním stavu,kde kolikrát stačí vyleštit lak,poopravit odřeniny a udělat nový kola a řetězovku.....málokdo si uvědomuje jak je jeho pionýr zachovalý a že je škoda ten krásnej (i když někdy trochu podrápanej a zašlej) starej lak ničit nezkušeným zásahem rádoby renovátora....fakt jsem viděl úplně mraky fichtlů,který měli krásný laky,s linkama,prostě původní stavy-pecka....a prostě kola řidítka a chromovaný věci chyceny....stačilo se postarat o chromovaný věci a byl by z toho krásnej veterán....ale vždycky přišel nějakej čurák a všechno natřel,nasprejoval čí "nalakoval" a byl z toho totální hnus....začínám být alergický na slovo renovace!!
Datum: 10. února 2011 11:02
 technická 300, převod 500, po mě chtěli navíc něco za vyzvednutí z depozitu...
Datum: 09. února 2011 18:08
Jméno: Milan
IP: uživatel11133
 Jo a eště sem se chtěl zeptat nevíte kolik stojí technická a všechno kolem STK na fichtla nemám tušení mám papíry v depozitu a chci pionýra přihlásit tak kolik si mám připravit peněz díky moc
Datum: 09. února 2011 18:02
 pokud ho po renovaci postavíš někam do muzea a budeš se na něj chodit koukat, tak radši bez papírů, jestli na něm chceš jezdit, tak samozřejmě s papírama..
Datum: 09. února 2011 18:00
 Určitě je lepší renovovat stroj s papírama...
Datum: 09. února 2011 17:49
 Zdravím draci potřebuju poradit od zkušenýho.Za nedlouho budu dělat GO motoru jawa 05 a budu převrtávat závit v karterách na šteft na válec ty převrtám na M8 ale je tu problém kde sehnat kulatinu průměr 8 tak 40mm- průměr 6 150mm víte ne jak to myslím dá se koupit nebo si to musím nechat osoustružit .Poradte zkušení dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2011 13:17
Jméno: standa
IP: uživatel11144
 omlouvam se....prumer 8 a delka 40 mi zmatly a myslel jsem ze je rec o šteftech výfuku.....upravil bych válec aby jim prolezla osmička šteft a na konci nechal udělat závit M6....ale asi by to chtelo celý nejak zakalit anebo zacementovat aby se to nestrhávalo.....
Datum: 11. února 2011 13:17
Jméno: standa
IP: uživatel11137
 Ty vole vy ste umělcí....vemu M8 šroub s cca 5cm dlouhym závitem,zatočim do válce,odříznu hlavu,vemu pilnik,lehce opiluju závit aby na to vlezlo očko m6 a vytočim novej M6 závit až k válci,co bude moc vyčnívat,zkrátim....hotovo....prace na max 15 minut....nějaký závitový tyče a soustrzžení....na co....
Datum: 09. února 2011 23:23
Jméno: _wip
IP: uživatel10027
 Vložky bych použil v případě poškození jednoho ze čtyř závitů v karterech, pokud máš poškozené dva-kartry vyměnit, Pokud to děláš pro lepší pevnost, tak tím nic nedocílíš! Spíš to trochu provrtej, tak 5mm a dodělej do kartru závit M6 a nech si udělat oněco delší a pevnější štefty! Fichtlu zdař!
Datum: 09. února 2011 19:05
 Buď vysoustružit nebo vyřezat závit M8, do něj vyrobit vložky, a v těch udělat závit M6...
Datum: 09. února 2011 17:54
 Zdravim draci mam akutni problem na 21cce nejde me zdelat rotor.Skousel sem tam co nejvic zasrubovat srubek jak radil stryc a nic a stahovakem sem sa pod rotor nedostal.Poradte prosim diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 19:56
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 mi rikal kamos ze to dela i lehkym klepanim do toho rotoru primo bez sroubku ze se sice muze opatrne ae jde to ,mptze mi to pres ten sroubek nejde vubec
Datum: 03. března 2011 19:56
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ono se to zda ze se nic nedeje, pokud neni strhlej zavit, a sroub zalejza tak pokracuj. Jakmile budes mit pocit zes strhnul zavit tak se nelekej a pokracuj, seskoci
Datum: 02. března 2011 23:25
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 vubec mi to nejde sem to zkousel utahovat klepat a secko a nic neseskocil vubec..
Datum: 02. března 2011 21:27
 zašroubuj tam pevnostní M8, utáhni co to půjde a klepni do něj trošku kladívkem (zas ne abys ten čep nezarazil dovnitř), rotor musí seskočit..
Datum: 09. února 2011 17:57
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli mi výfuk Hikone zvýší výkon nebo nee...(mám ho na motokáře, tk je o něco kratší)...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 20:46
 výfuk u 2T dělá podstatnou část výkonu (30%) ale když není odladěn tak dokáže i ubrat na výkonu...
Datum: 09. února 2011 20:46
 Díky...
Datum: 09. února 2011 20:29
Jméno: Vombree
IP: uživatel10693
 na strance http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15 máš napsáno:Často se setkávám s dotazem : Zda mi tento výfuk zvýší výkon ? Mohu říci,že na zvýšení výkonu motoru má vliv stav motoru ,karburátor atd. Zvýšení výkonu motoru se neodvíjí od výfuku.
Datum: 09. února 2011 19:19
 zdravím už jsem to tu dával jednou, ale nikdo mi nebyl schopný odpovědět na to co jsem se ptal. POtřebuji vedět kde mám na přední světlo zapojit dráty mám to udělané přesně podle tohoto schéma http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_20/schema/schema_typ_23_25_5w , které je na sesa moto. U světla mám vyvedených 6 drátu 2 žluté 2 modlré a 2 černé ty 2 černé už jsem zjistil že se mají zapojit na obímku žárovky a ty ostatní barvy bych potřeboval abyste mi někdo napsal které barvy zapojit na 56a které barvy na 56b a které na 57. věřím že se tu najde někdo kdo na to bude přesně jak potřebuji schopný odpovědět díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 18:11
 A kdo má asi poznat z barev odkud ty dráty vedou? Už jsem ti jasně řekl, že dva ze čtyř drátů vedoucích od přepínače světel (na řidítkách), konkrétně ty z krajních poloh, půjdou jeden na 56a a druhej na 56b (na pořadí nezáleží), ten z prostředního kontaktu přepínače světel půjde na 56 na spínačce a ten od tlačítka klaksonu překvapivě na klakson.. Barvičky si tam dosaď jaký chceš.. Ale to sem ti jen přečet schéma, dá se to krásně vyčíst z něj!! Pochopil bych kdyby se jednalo o 350/640, ale tohle je to tak jednoduchý...
Datum: 09. února 2011 18:11
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Tak sem taky musíš napsat kterej drát je od čeho, podle barev se to takhle od počítače poznat nedá.
Datum: 09. února 2011 17:21
 čau, chtěl bych se zeptat jestli ještě bude k prodeji ta spínací skřínka na pionýra na klíčky nikde ji na krámku nevidím díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2011 12:46
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 To normalne seženeš to neni žadna specialita ja to koupil v obchodu
Datum: 10. února 2011 12:46
 Ahoj draci je mi 14 za pár mesíců 15 dělám si papíry AM a chci se zeptat jelikož mám doma fichtla 21 tak jestli na něm mohu jezdit (samossebous s technickou) a pokud ne tak jestli se to dá nějak udělat abych jezdil legálně předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 21:28
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 NE a odpovedi uz si dostal vic nez dost, hledej si vyhlasky kdyz tomu neveris!
Datum: 09. března 2011 21:28
Jméno: šnek
IP: uživatel8240
 hoj,tak co kdyš si udělam v těch 15 rokach řidičak tak budu moct teda řidit simsona nebo dandinu bez A1 někdo piše že jo někdo zase že ne!!!!!
Datum: 09. března 2011 21:16
 Tak pokud ma clovek doma fichtla s papirama do 45kmh tak nevidim duvod proc ne pokud je smirenej s tim ze do 18 bude jezdit na fichtlu tak bych nevidel problem tj muj pripad!
Datum: 10. února 2011 20:28
 K Béčku dostaneš automaticky Am...jinak já si taky myslim že dělat si Am je trochu hovadina, ale to je jenom muj názor, kdybych měl tenkrát fichtla s 45km/h v techničáku, tak bych taky možná jednal jinak...
Datum: 09. února 2011 18:03
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 muhehe, ještě že takovýhle věci už dávno nemusim řešit... řidičák na fichtla sem si dělal v 15ti v roce 1993... a to bylo prostě do 50ccm a bylo fuk jesi to je simson, fichtl či honda...
stejně tak to bylo na velkou moto od 17ti a i tam bylo fuk jestli to je čz 150, nebo honda 500ccm... v 97 pak na auto a v té době myslim ještě fungovalo to že k tomu bylo moto do 50ccm.
Datum: 09. února 2011 16:41
 Pokud já vím podle vyhlášky tak ti k B nic už nedají to je věc ještě za komunistu..
Datum: 09. února 2011 16:22
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 No je to pekny ale porad si stojim za tim ze je AMko k nicemu, kdyz uz tak udelat A1 nebo se nato vyprdnout, AM je tak jako tak k Bcku tak proc zbytecne platit dalsi prachy zejo?
Datum: 09. února 2011 15:31
 asi by bylo vhodne napsat nahoru vyrazne "OD 15 LET S RIDICAKEM AM SMITE JEZDIT LEGALNE JEN NA MOTO S MAX KONSTRUKCNI RYCHLOSTI 45KM/H V TECHNICKEM PRUKAZE!!!"
Lori.: k nicemu neni... ja si delal v cervnu AMko a najel jsem s nim na fichtlu pres 2500km (mam tp 45km/h) a za ty zkusenosti ktery jsem behem tech kilometru na stary jawe 20 ziskal jsem moc
vdecny. Jo je to ekonomicky k nicemu ale nelituju toho. i kdyz jsem 5 mesicu na to delal A1 ale nikdy toho neolituju... clovek se nauci prvni krucky... prvni posezy na moto. a urco je lepsi nejdriv se naucit ukazkove cviciste na dandyne (na ni jsem delal AM) a pak se 125 neni takovej problem. Nemam rad lidi co sednou jako na prvni motorku na kilo a rikaj jaci jsou zkuseni motorkari... a pak vidim ty lidi co me v plechovkach predjizdeji s odstupem 2cm od zrcatka a rikam si "tak to je vul co nevi co je motorka, mit kombajn, zabalim ho do stohu slamy!". doporucuju koupit babettu a neco na ni najezdit, nebo treba i skutra, cokoli a pak se A1 dela lip... hlavne na teori jsem ani nesahnul pri A1. Toz muj nazor.
Datum: 09. února 2011 15:05
 když děláš autoškolu, tak proč se nezeptáš instruktora? nehledě na to že je to ve vyhlášce kterou musíš znát ke zkouškám..
Datum: 09. února 2011 14:42
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Nemuzes na nem jezdit, leda sehnat starsi typy co maj v papirech 45km/h resilo se to tu 3x za posledni tejden nevim co ti brani v tom hledat... a pokud si papiry delas mel bys to vedet! Jen tak mimochodem AM je chyba... Amko dostanes v 18ti k autu pokud si to budes delat, tohle je samotny nevyuzitelny leda by sis koupil babetu
Datum: 09. února 2011 14:30
Jméno: pionýr 05
IP: uživatel9545
 Zdár chci se vás zeptat mám pionýra 05 bez výbrusu origo píst vše a chci vyměnit pístní kroužky jaké mám použít ? tady s fichtl krámku a kolik jich mám obědnat? děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2011 15:55
Jméno: Nukem
IP: uživatel11140
 Kup si alespoň jeden navíc občas to prostě nejde podle plánu a praskne
Datum: 10. února 2011 15:55
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Vem jich aspoň vosumnáct...
Datum: 09. února 2011 13:31
Jméno: joker
IP: uživatel10072
Datum: 09. února 2011 13:23
|



|