Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 zdravím , půlím motor už sem u rotoru (ten magnet) skoušel sem to utáhnout 8 šroubem jak ste mi tady radily..ale asi mám strhlý závit..co stím ? provrtat 10 závitakem.. pude pak to magneto použít ? nebo budu muset koupit nové ? mě jde hlavně oto to sundat..jiné bych sehnal...poraďte prosím nevím si stím rady , měly ste stím podobné skušenosti ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 17:11
Jméno: Franky
IP: uživatel8027
 a skousel si to rozrezat ? nebo mlatit o zem ? co to prejet 813 tatrou ? .......... ne hele konec srandy.. skus to premluvit popripadne podplatit ...... jinak zdravim vsechny kokoty co me znaji.. a doufam ze zadnej kokot kteryho jsem pred okamzikem zdravil se me nepokusi nasrat a nesmaze to ...
Datum: 13. února 2011 17:11
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 už to je sundaný.. našrouboval sem na rotor šroub až dole co to šlo.. ze stahováku odšrouboval jednu nohu pridělal to na rotor pak sem připojil 3 nohu a stahoval o hlavičku toho šroubu a rotor je venku  to sem ale ocas to mě mohlo napadnout dříve
Datum: 12. února 2011 13:45
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Jeste nez na to vemes tezkou techniku fakt se presvec ze je ten zavit strhlej... Ono to pusobi dojmem ze se protaci ale pak ten rotor odskoci a je
Datum: 12. února 2011 12:13
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 Jak ti to může stahovák zničit zarážku pro vačku? Jestli máš strhlej M8 závit, tak pod šroub stahováku MUSÍŠ dát něco co se ti opře o kliku. Třeba váleček průměr 7mm, dýlku si musíš odměřit (aby vyčuhoval ven z rotoru).
Je jasný že kdybys tim stahovákem nebyl na jedná straně opřenej o magnet (packama) a na druhý straně o kliku (šroub) tak něco zničíš. Si to nejdřív nakresli jak to funguje.
Jak psal Chong je potřeba používat hlavu (to je to co máš na krku aby ti do něj nepršelo) a to nejlépe na myšlení nad tim co právě děláš.
Datum: 11. února 2011 15:33
 upozornoval jsem že je to to nebezpečný jak pro motor tak pro toho kdo to dělá...samozřejmě že nejlepší je to dělat tou M8 ale tak když mu to nejde?nebo ten stahovák něco jak pro primár...furt lepší něž kladivem....
Datum: 11. února 2011 15:19
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 dík za odpovědy , udělal bych to stahovákem ale strhlo by mi to tu zarazku na vačku..
Datum: 11. února 2011 14:58
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Chong...konečně pořádná odpověď .Naprosto souhlasím .
Datum: 11. února 2011 14:35
Jméno: standa
IP: uživatel11144
 martine mlč,je to svatá prada!!
Datum: 11. února 2011 11:23
 ptal se te nekdo na tvuj nazor??? v otazce je co ma delat ne co muze znicit!!!!
Datum: 11. února 2011 10:49
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Když to tady čtu, nedivím se že drtivá většina motorů na pionýry má zničené závity, otlačené těsnící plochy, zničené závity, či jsou všemožně utlučené plochy motoru od kladiva. Zkrátka najít motor na kterým se nějakej technickej Pat a Mat nevyřádil je sakra vzácnost. Při stahování rotoru magneta se nedá postupovat jinak než pomocí stahováku. Dobře poslouží tříramenej stahovák čínské provenience za cca 150 až 300kč. Když jste tady schopný vyhazovat peníze za kraviny typu podsvícení motoru, třásnění sedla a nesmyslných barevných variací nového laku, tak tohle je věc která ti vydrží leta a poslouží jistě mnohokrát. Jde totiž o to, že tak jak je zkonstruována kliková hřídel, tak je třeba vyvarovat se namáhání a zejména rázů (např. poklepem kladiva) v ose hřídele kliky, protože hrozí zkřivení ojničního čepu a následnému poškození a smrti motoru... A montpáka? No je autor tohodle nápadu normální? Mazlíte tu motory aby byly lesklejší než psí kulky a pak krom poškození kliky jako nevadí hnusné otlaky viditelné v rovině dělení skříně a to nemluvím o porušení těsnosti vlivem nedoléhání víka.. to se pak nemůžu divit že v prostoru magneta najdu olej, bláto i lehličí... Takže jako u všeho, stačí použít chladnou mysl a rozum... K motoru prostě kladivo nepatří, jediný který já osobně používám je gumová palička za 20kč, která usnadňuje rozebírání slepených částí motoru jako je např. víko spojky...
Datum: 11. února 2011 10:08
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 honzo a jak tobudu slážet zpět tak to tam jak natluču ?
Datum: 10. února 2011 23:43
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 tak mám rozpulený motor nemůžu to nechat tak skusím to jak si říkal nebo montpákama
Datum: 10. února 2011 22:08
Jméno: honza
IP: uživatel4417
 kdyz to nepujde tak se ta to vy... - aby jsi to neznicil - me to slo a rotor byl vpoho
Datum: 10. února 2011 22:01
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 ok dík za rady a můžu ten rotor pak použít ?
Datum: 10. února 2011 21:43
Jméno: honza
IP: uživatel4417
 nasad misto vacky sroub , chyt ten motor do jedny ruky jen za ten rotor a majzni do toho srouby kladivem a motor odlitne a rotor ti zustane v ruce  - a nebo si vyrob stahovak ze sroubu a pasovice
Datum: 10. února 2011 21:36
 podle mě je nejšetrnější použít klasickej packovej stahovák...
Datum: 10. února 2011 21:24
 kdyz tu zarazku na vacku znicis...tak si tam vyrazis novou jak ja..je to jen hlinik
Datum: 10. února 2011 21:21
 tak normálně z boku toho kolečka dej montpáky opři je o karter a zaber ale POZOR na : části těla kdyby to vystřelilo a taky to nemusí vydržet kartery...
Datum: 10. února 2011 21:21
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 vačka je sundaná , kolečko trojrameným stahovákem sem se tam nedostal..dvou nevím nemám.. kamošovy na 21 sme se tam dostaly ale strhly sme mu takovu kravinu co drží vačku nebo jak bych to řekl a když to nějak vypáčím můžu pak ten rotor použít ?
Takže to mám vypáčit na sílu jo ?
Datum: 10. února 2011 21:17
 Nebo normál dvouramennym stahovákem, ne?
Datum: 10. února 2011 21:14
 drastický- dvě montpáky a zaber
Datum: 10. února 2011 21:10
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 hlavně nestrat kolik rotoru
Datum: 10. února 2011 21:09
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 obal hadrou váčku aby se nepoškrábala vem kombinačky a vytahnneš celý rotor
Datum: 10. února 2011 21:08
 Seso vlez jsem sem po dlouhe dobe a prechazi me zrak nechces pri zakládání profilu dat novackovy neakej test zakladních znalosti protoze uz me nebavi cist kde koupím predstih a estli je dobrej M2T na forum lezu snad az po tym co nenajdu jistou vec co me zajima na strankach ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2011 17:42
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 x=1 .) Ja nemit tatu, ktery mi dal zaklady, tak taky pokladam nesmyslny otazky... a nebo taky ne, kdovi. Problem je v tom, ze lidi sou lini a nechteji pouzivat hlavu. Pritom spouuusta veci se najde v origo prirucce od stroje, spousta veci uz se tady resila, ale lenost je lenost, je to rychlejsi napsat na 50 forek dotaz a nejlip jeste s: Piste na FrantaHruby@neco.cz a cekat, az mi prijde odpovet, protoze sem i tak liny, ze se ani na ty stranky uz nevratim...
Datum: 12. února 2011 17:42
Jméno: standa
IP: uživatel11144
 rejpeš tu do nováčků kingu,ale je zajímavý,že já tě zatím neznám a nevím že by si sem chodil! Že se inteligence současné omladiny snížila ze 7 třídy na 5 třídu je pravda....někdy se dokonce domnívám že na úroven 1.stupne ZŠ pokud je nutno spočítat něco typu 2+x=3 .....to pak žasnu....hlavně všichni renovujou a generálkujou....kladivem....a štetcem.....
Datum: 11. února 2011 11:45
 nebo dát 5minutovou prodlevu než půjde napsat dotaz, ať si každej rozmyslí, jestli neni snažší to googlit
Datum: 10. února 2011 21:38
 Zajimavý ale dobry
Datum: 10. února 2011 21:05
 to je zajímavý nápad
Datum: 10. února 2011 21:00
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Čaute draci nevíte co by mohlo bej za problém?Mám mustanga když ho chci roztlačit musím přechlastat a když jedu na 2 a nebo na 3 tak musím mít nohu na cucáku aby to jelo myslíte že to bude problém v kohoutku a nebo v karbecu?díky moc a když dám nohu na cucák tak letí jak drak xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2011 11:53
Jméno: standa
IP: uživatel11144
 proboha!! má ucpanou trysku a než aby jí vyčstil tak napíše na diskusi,jestli má vyčistit trysku a čeká jestli mu třeba někdo nenapíše že se to po uplňku samo opraví a zase pojede!!! eště že v naší době byl internet v plenkách!
Datum: 11. února 2011 11:53
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 to je hrozny se o neco starat co? Hotovej horor.... paneboze
Datum: 10. února 2011 22:00
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 takže to mám normálně pustit benál a pak zaztavit a kouknout se? ok zétra dám vědět.a to máš pravdu čistit se mi to vubec nechce je to na dlouho a je stím drbačka xD
Datum: 10. února 2011 21:26
Datum: 10. února 2011 21:07
 prvne se podivej na hladinu v plovakovce aby si nemusel nic cistit
Datum: 10. února 2011 20:48
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Ok dik takže to znamená kohoutek karbec tricky .... a ještě mi nende naladit volnoběh to by taky mohlo být tím bordelem?
Datum: 10. února 2011 20:30
 rozdelat a sakumprask vycistit!
Datum: 10. února 2011 20:15
Jméno: Kuba
IP: uživatel9095
 Zdarec!
Chtěl bych se zeptat v čem může být problém když mi nedobíjí číza 487 i když sem jí nastartoval a zkusil 2 relátka,ale buzení prostě nezhaslo jinak běžela hezky...
Zrim díkec a zatim
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2011 21:44
 začal bych kontrolou správnýho zapojení dynamo - relé, pak kontrola uhlíků a měření napětí na budícím vinutí, a když nic tak proměřit rotor..
Datum: 10. února 2011 21:44
Jméno: Kuba
IP: uživatel9095
 Mě napadla ještě baterie... , ale bez tý by to ani nechytlo a to stejný si myslim i o tom zapalku...,ale rotor mam jeden navíc tak zkusit můžu...
Datum: 10. února 2011 20:19
 zkus vymenit uhliky jestli - jestli nejsou treba sjety, nebo vycisti drazky na zberaci na rotoru a kdyz to nepomuze muze byt v haji rotor
Datum: 10. února 2011 20:08
Jméno: king2
IP: uživatel8418
 Hojte draci chystám se na montáž ferodovech lamel máte neaky rady vychytavky chytaky?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2011 17:21
 Ok a este sem chtel vedet esi je muzu jak u korku tzv vypálit po montáži nastartvat sat jednicku a nechat tak 4 vteriny prokluzovat diky!
Datum: 12. února 2011 17:21
 nevim jestli i u feroda, ale v případě korku se musí před první jízdou nechat nasáknout olejem, ideálně přes noc, ferodu to určitě taky neuškodí
Datum: 10. února 2011 21:46
  na tej dire ktera jde na kos twl  ja na lamelach zadnou jinou diru nevidim
Datum: 10. února 2011 20:49
 Ja k to mýslíš v díře?dik
Datum: 10. února 2011 20:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 1. když demontuješ spojku tak nemusíš sundávat primární kolečko , ale stačí povolit spojkovej koš a celý to sundáš 2. ferodo lamely jsou od lepidla a proto je to chce v díře trochu probrousit smirkem aby šli na koš lehce a spojka fungovala tak jak má
Datum: 10. února 2011 20:09
Jméno: Jawak
IP: uživatel3522
 Ahoj draci chci renovovat Jawu 20 a chci se zeptat či je lepší dát na celýho fíka komaxit nebo lak který se používá na auta........a na kolik by to vyšlo...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2011 19:59
Jméno: nic
IP: uživatel6546
 lak ktery se používa na auta rozhodne
Datum: 10. února 2011 19:59
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Ahoj. Jakou svíčku byste mi doporučili na péráka a kývačku 250 + jakou vzdálenost elektrod? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2011 11:56
Jméno: standa
IP: uživatel11144
 péráka mam. mužu tě ujistit,že pojede na každou svíčku,která bude házet jiskru....je mu to úplně jedno! a jestli bude na svíčce mezera 3 desetiny a nebo milimetr je mu taky jedno!
Datum: 11. února 2011 11:56
 tradičně Brisk N15C, 0,7mm (standartní hodnota nové svíčky)... nevim co na tom furt řešíte, stačí jakákoli správného typu s odpovídající tepelnou hodnotou...
Datum: 10. února 2011 21:48
Jméno: Pato
IP: uživatel11142
 Servus ludia,dnes som zhodil hlavu na cz 175-502,a zdalo sa mi ze na okraji piesta sa nieco leskne tak som sa pozrel blizsie a medzi piestom a valcom je asi 1mm medzera.Ale tato medzera je iba v dolnej uvrati,ked dam piest do hornej uvrate tak medzera je len minimalna .Toš sa pítam jak je to mozne,ze je ta medzera tak velka,uz som vidle vibehany valec ale toto ešte ne.A este ma postihla jedna neprijemnst a to zvonenie vo valci-moze to byt sposobene touto volov_Ak sa najde odbornik veci znaly tak sa prosim ozvite............a este chcem poznamenat ze predzapal mam nastaveny na 3mm pred hu ale zvoni to jak pri mensom tak pri vacsom predstihu........
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2011 10:46
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 K opotřebení válce dochází v místech , kde běhají všechny tři kroužky. Nejvíce u výfukového kanálu a v přední a zadní straně
válce. Proto je mezera v horní úvrati malá. Sežeň si nový kroužek a vlož jej do válce nad horní okraj výfukového kanálu. Je-li
mezera mezi zámkem větší než 0,6 mm , je válec opotřebený. Vůle mezi novým válcem a pístem je 0,06 - 0,07 mm. Má-li
válec v dú mezeru 1 mm, potom ti uniká palivo ,při kompresním zvihu , zpět do klikové komory. Moto nemá kompresi ani
výkon.
Datum: 11. února 2011 10:46
 Čau draci,scháním spojkovou lamelu (tu starší silnou jednolamelu na 550,555) -neleží doma někomu na prodej? Může být i bez korků......Dík Pavel
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2011 16:29
Jméno: pavel525
IP: uživatel10942
 Dík za snahu,budu shánět dál....
Datum: 12. února 2011 16:29
 Tak sem se dival ale tu lamelu tu hrubou nemam kdysy sem měl 550 a ty lamely sem měl ale nevim kde zmizli mam jen lamely na pincka 23, 21, 20 skus zajit někde na buzru možna to seženeš
Datum: 12. února 2011 11:02
Jméno: pavel525
IP: uživatel10942
 Tak se prosímtě mrkni a dej mě vědět (klidně na mail)-dík
Datum: 10. února 2011 21:21
 Mužu se ti podivat mám toho doma dost
Datum: 10. února 2011 21:11
Jméno: Mild
IP: uživatel11102
 Ahoj!
Mám dotaz ohledně jawy 550 (pařez) na karteru mám uražený držák stoupaček. Nevíte jak se to dá opravit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2011 11:59
Jméno: standa
IP: uživatel11144
 tak to máš blbý....hlavně to nech navařit na každej karter extra a ne aby vás napadlo to svařit dohromady na složenym motoru! už by ho nikdo nerozebral! takle ke mě jeden pražáček přivez motor a měl ho zespoda svařenej celej....nechápal jsem.....
Datum: 11. února 2011 11:59
 Hlinik se taky svařuje jsem zámečnik  řikam jedině svařit nebo dat nove kartry ale hlavně tam nedavej žadne leidla atd.
Datum: 10. února 2011 18:26
 Nejsem odborník, ale někde se snad svařuje i hliník?
Datum: 10. února 2011 16:46
 Ahoj sháním někoho v oklolí Liberec, Žibřidice, Druzcov, Chrastava, kdo má doma kompresor a pistoli a umí pěkně stříknout Pio za rozumnou cenu, dělám renovaci!! (renovaci v pravém slova smyslu!), sám mám jen pistoli, z roku raz dva a leda jestli někdo nedělá něco podobného a má kompresor bez pistole, můžeme se dohodnout, díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2011 16:08
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
Posl.aktualizace: 10. února 2011 19:57
 staci nahriat klzak, par krat nim prejst vlozene puzdro a je to
Datum: 10. února 2011 19:57
Jméno: Marek Bittner
IP: uživatel5855
 jo chlapci majú pravdu jedna důle druhá navrch a cosa tíče toho výstružníku tak sem vymisleslel zlepšovak protoho kdo tuto mašinku nemá.jeto velice jednoduche veznete trubku z poloměrem stejním jak su vydlice navarite nato zevnitřku kulatinu(te trubki staci mali kusek asi tak veliki jak ta vloška ata kulůatina dluha jak ty vydlice aby to dočahlo) toje všechno velice jednoduche a prekticke v praksi to funguje tak ze ten kusek te trubky nahrejete skoro do bjela a prostre a jednoduše ty vlložky propálíte.
Datum: 10. února 2011 19:43
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Já jsem tam měl původně jenom 2 tak se radši zeptám.
Datum: 10. února 2011 17:43
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Já sem blbec... celý sem to zmatlal, sorry. Jeden dolů a druhej nahoru do každý, takže 4 celkem a projet výstružníkem, který si můžeš půjčit u soustružníka
Datum: 10. února 2011 17:19
 Do každé vidle dvě...a není to soustružník, ale výstružník...soustružníkovi by se to asi moc nelíbilo kdyby jsi s ním upravoval futra
Datum: 10. února 2011 16:41
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Do každá šavle jedno pouzdro, který se pak musí projet soustružníkem na odpovídající velikost
Datum: 10. února 2011 16:34
 čau draci, když jsem se ptal v lakovně kolik by stál nalakovat již opískovaný fichtl a když mi odpověděli 8-10 tisíc tak jsem se zhrozil.... myslel jsem že to bude stát kolem 3-4 tisíc co vy nato? myslíte že to je hodně předražené????
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2011 12:00
Jméno: standa
IP: uživatel11144
 Mě řekli profilak 12-15 tisíc....normál cena.....
Datum: 11. února 2011 12:00
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Nwbo si sežen někoho kdo má kompresor a jenom si kup barvu já sem to taky takle udělal je to asi nejlepší ale 8 je fak fak moc to bych nikdy nedal
Datum: 10. února 2011 20:23
 8-10 tycek ??? max 8 tu chce lakyrnik za celou kejvacku. koukni jinde
Datum: 10. února 2011 16:23
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Lepsi striknout doma nebo rict znamejm...tohle je hruza i u nas chteli okolo 10tis...
Datum: 10. února 2011 14:36
 číst ještě umím, mám to napsané s mailu...
Datum: 10. února 2011 14:29
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 8000 je drahy jestli s jim spatne nerozumel kdyz nas stalo auto 25 000 ale jinak se zeptaj jinde
Datum: 10. února 2011 14:03
 No to je fakt moc  ...zkus t v jinej lakovne....me fík přijde na 700 v autolakovně ale jen proto že tam dělá strejda
Datum: 10. února 2011 13:42
Jméno: Jakub Halcin
IP: uživatel10419
 Ahoj, \\\\r\\\\ntrochu se mi nepovedla montáž zadního kola po renovaci a motorka mi teď od 20km/h výše začíná plavat. Jde o Jawu 05 a chtěl bych se zeptat v jakém pořadí měly být u originálu jednotlivé části. Osu dávám z prava (při pohledu ze zadu), na ní je torzka s velkou matkou (ta má být dotažená na krev nebo volnější?) Pod matkou mám napínák řetězu nasazený na ramenu, pod napínákem následuje podložka, pod ní mám náhon rychloměru (momentálně v něm nemám kolíčky k rozetě). Rozetu mám zřejmě složenou dobře (pojistný kroužek, ložisko, pojistný kroužek) Rozeta je zasunutá do bubnu brzdy (tam jsem na ložisko nesahal). Rozeta i tlumiče jsou v pořádku. Na druhé straně mám klasicky štít, záchyt, podložku, napínák a matku. Výplet je patřičně vycentrovaný.\\\\r\\\\n\\\\r\\\\nDíky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 15:18
Jméno: Jakub Halcin
IP: uživatel10419
 Bohužel se k tomu teď tak na týden nedostanu, ale už tuším, kde bude problém. Napínák co drží rychloměr, se mi ohnul, takže kolo nejspíš nesedí na ose správně. Vypadá to, že se kouslo to ozubené kolo uvnitř rychloměru, přehřálo se ložisko a je to celé přidřené. Příští týden to celé rozdělám a snad se uvidí. Špice zkusím ještě trochu přitáhnout, třeba to pomůže. Zatím díky
Datum: 13. února 2011 15:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 To se mi taky po GO stalo, sice to nebude tvůj případ, ale já jsem při centrování málo dotáhl špice a oni se povolily, taky jsem na to nemohl přijít
Datum: 12. února 2011 21:35
 jak na to teď koukám, čtu že máš mezi napínákem a náhonem tachometru nějakou podložku, ta tam nemá co dělat, napínák těma drážkama na jedný straně zapadá do těch rýh náhonu a tim ho zajišťuje proti otáčení.. bowdeny by měly bejt identický..
Datum: 11. února 2011 11:34
Jméno: Jakub Halcin
IP: uživatel10419
 Právě že rukou vůle nezjistím. Na to je to utažené dobře. Jinak v kole je nová duše, tlak mi drží.. ale tuším zradu v náhonu rychloměru. Ukázalo se, že jeho kryt má snahu se za jízdy protáčet (což rukou taky nejde). Někde to tam dře a zahrívá se to. Že by špatné ložisko? Dával jsem tam 6004. Zkusil jsem dát pojistnou podložku s přidržením do vybrané části krytu tachometru, ale víceméně bez efektu. Tacho mám digitální, takže ten klasický teoreticky nepotřebuju. Dá se použít náhon z 20/21 na 05? Díky za snahu
Datum: 11. února 2011 9:03
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Nemas pichly kolo ??
Datum: 11. února 2011 2:12
 těžko radit takhle od kompu, složený to je správně, zkus dát pincka na stojánek na nějaký silnější prkno, zatížit předek aby se zvednul zadek a vzít do ruky zadní kolo, jestli tam nejsou nějaký vůle..
Datum: 10. února 2011 21:54
Jméno: dokovoj
IP: uživatel10956
 po dlouhé přípravě sem složil motor na jawu 555. bojím se že nefunguje správně řazení, zdá se mi, že sem tam nějak dostal už všechny rychlosti ale stane se jakoby ze jich procvaka nekolik naraz, ma cenu to vubec zkouset bez otacek, nebo je to zbytecne snazeni, bojim se ze budu muset znovu pulit :-/..děkuji za odpovědi.je to tak, že nejvíc nahoře je trojka? nevím jak to otestovat než to složím všechno upně...:-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2011 18:24
 namontovat nakopavacku hodit tam kvalt a hibat s nakopavackou ked sa toci sekundarko tak ze to nevies zablokovat tak je tam kvalt
Datum: 10. února 2011 18:24
 NO kdyz ho mas slozenej tak musis protacet tim vyvodem na sekundarni kolecko kdyz zkousis kvalty. to ze ti to treba najednou zaradi z neutralu na neutral pres kvalt to neni nic hrozdnyho- zalezi na tom jak to zkuosis. jestli mas fichtla na kolech tak ten motor hod jen tak do ramu narychlo bez oleje,zapoj sekundarni retez dej tam radizku a zkus to jen tak nohou davat ty kvalty kdyz budes pomalu popojizdet s tim fikem a kdyz to pude cajk tak to zkus projet pak jestli kvalty nebudou vypadavat
Datum: 10. února 2011 10:36
 Čao lidi mám moto Jawa dandy 50 s motorem sachs---všichni říkaj že jim to jezdí 70 někomu 80 a mě jen 50...  nevíte čim to je?nemám třeba špatny rozety??na předním řetězovím kolečku mám 14zubu a na zadnim kole mám 39...muže to byt tím???nebo to muže byt něcim jiným???strašně moc prosím o každou radu  děkuji předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 19:10
 dandy má nicasil...
Datum: 26. března 2011 19:10
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ale hovno, a dandynu s 45km/h v technicaku sem videl 1 za 5let a to bylo jeste podmazli
Datum: 26. března 2011 14:25
Jméno: standa
IP: uživatel11144
 Lori jsi jak jetel! On píše že má sachs! Ne minareli! Některý sachsy opravdu byli AM! A sachsy měli vzduchem chlazený válec! žádný nicasil!
Datum: 11. února 2011 11:28
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Stando danyna nebyla skripla na 45... a jediny jak posouvali vykon bylo vykuchani vejfuku...ty zacni tim ze to vsechno procistis
Datum: 11. února 2011 10:19
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 vybrus jo? vis ze dandyna ma nikasilovej valec?
Datum: 11. února 2011 10:18
Jméno: nic
IP: uživatel6546
 taky vlastnim jawu dandy 50 motorem sachs..a taky mi jen jela 50..ae vyřešil sem to ybrusem a ted jede 85..
Datum: 10. února 2011 20:05
 A jesi se mohu zeptat---jak poznám že je to určitě tou tryskou nebo tim rozstřikem moc prosím o odpověd
Datum: 10. února 2011 19:40
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 zanešenej výfuk
Datum: 10. února 2011 17:30
Jméno: standa
IP: uživatel4664
 Jenže byli zavřený Sachsy na 45km/h pro řidičák AM.....nevím přesně jak se otvírali....ale určitě bych šel po karburátoru,tryskách,restrikcích v airboxu a restrikci v koncovce výfuku....pochybuju že to mělo už tenkrát nějaký CDI kde by se ušktrili max. otáčky.....
Datum: 10. února 2011 11:46
 s tim origo motorem to musi tech 70 min jet. retezovka nvm jak tam je ale s 80 ccm motorem( kit) to jezdilo i 110 km(h - plus samozrejme dalsi upravy. třeba to mas špatne postlovany v karbci- tžko řict- jestli ji mas nove tak to nejlip hod do servisu at ti to vse zkoíuknou- to je jistota
Datum: 10. února 2011 10:19
Jméno: Pepan
IP: uživatel11117
 Ahojo nevíte někdo o Mustangovi z papíram ve kterejch má napsáno jako konstrukční rychlost 45km/h na prodej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2011 12:16
 to sice jo ale při pozdějších přepisech z knížečky na normální techničák se někdy stalo, že úřednice si řekla malá motorka a napsala tam 45.. jinak o žádnym nevim, a když se nějakej objeví, asi to nebude levný..
Datum: 10. února 2011 12:16
Jméno: honza
IP: uživatel11139
 To měly jen první 05
Datum: 10. února 2011 11:57
Jméno: argo
IP: uživatel8742
Posl.aktualizace: 11. února 2011 11:29
Jméno: standa
IP: uživatel11144
 hikone
Datum: 11. února 2011 11:29
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 mohl bys mi doporučit nějaký na zavodaka koromě hikone?
Datum: 10. února 2011 17:08
Jméno: standa
IP: uživatel4664
 na seriovku dobrej,na veterána hnus,na závodaka moc uškrcenej(má přepážku).......
Datum: 10. února 2011 11:47
Jméno: karel
IP: uživatel9474
 Ahoj draci chci se zeptat co musí byt u šneka na zadním kole chci mit tacháč v pohodě děkuji všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2011 12:17
 kolíčky v rozetě
Datum: 10. února 2011 12:17
 čauves draci nemate nekdo doma pneumatiky 12x4 (habry) z okolí prahy nebo kladna ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 20:59
|



|