slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  895  896  897  898  899  900  901  902  903  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci. Nevedel som, do ktorej kategórie zaradiť tento príspevok, tak sa vopred ospravedlňujem. Vedel by mi tu niekto povedať, či je nejaký rozdiel medzi motorom a kostrou z J350-639 a J350-640? Podľa mňa nie, no nie som si úplne istý a nejak sa mi to z netu nepodarilo zistiť. Poprípade, či sú nejaké zásadné rozdiely medzi týmito dvomi motorkami, teda okrem kapotáže :-D Díky moc za vaše odpovede :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
motory jsou rozdilné v karburátorech, otryskování, sekundárním kolečku, asi od 1998 není na kárteru chladíci žebro... kostra má jinak navařené držáky kapotáže a zadek je trochu ohlý nahoru
 
 
Datum: 18. února 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: renda      E-mail:      IP: uživatel5626    
čaute, mam dotaz fichtl mi chytá celkem dobre jednička jede taky celkem slušně ale když přeřadím na dvojku tak to trvá hrozně dlouho než se dostane do otáček a škytá. už nevím co by stím mohlo byt . poradte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Nastav předstih!!!!!!!
 
 
Datum: 17. února 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Cau draci potrebuju radu. Jsem na nemocensky se zlomenou nohou, ale jsem schopnej se dobelhat vedle do garaze... tam si sednout k motorce a dělat na ní :-) ale tedka jsem cetl ze kotroli tohle neuznavaj... prej musim byt doma na zadku a nikde se netoulat! A taky jsme cetl že od 8 vecer uz te kontrolavat nemuzou. Newite pls jak to je? Rád bych se vyhnul komplikacím. Diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Je to opravdu tak... presnej cas nevim ale vecer už te nekontrolujou.... kamarad dela na autech takovy lehky tuningy a mel nemocenskou a kazdy den od 9 vecer delal do rana do 4 na aute a pres den chrapal doma
 
 
Datum: 19. února 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, poradíte jakej je nejlepší průměr drátu pro elektroinstalaci na Pionýra 21? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2011 17:34
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
taky tedkom používám 1,5 kabel... ale na světla sem použil i normální drát co se používa při elektroinstalaci v barákách také 1.5.
 
 
Datum: 19. února 2011 17:34
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já vám děkuji hoši! ;-)
 
 
Datum: 19. února 2011 13:32
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
http://www.motokramek.cz/elektromaterial-kabel-075-mm-svetlemodry-1m/
 
 
Datum: 17. února 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
průřez 1-1,5mm^2, průměr si spočítej sám :-D
 
 
Datum: 17. února 2011 19:19
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
ahoj draci at vám to jezdí :-D mám problém a to velký přibyl mi do sbírky fichtl a ted k problému dycky sem na všech motorkách dával předstih 3,5 a odtrh sem nějak neřešil ale na tomhle to na 3,5 prostě nejde ani na 2,5 a ani na 2 tk kolik ? kolik tak dáváte ? nejčasteji ? hodně lidí říkalo že každý fichtl jede na jiný předstih ale já se s tím u žádného a že jich bylo hodně nesetkal aby nejel na 3,5 dík za odpovědi a sory za stupidní dotaz :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: snarkon      IP: uživatel3912    
1,6-1,9 kolik je to nejpresnejsi nejlepsi?
 
 
Datum: 03. března 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hochu s predstihem 3.5 ten motor akorat rychleji odkecáváš....jakej má bejt už víš
 
 
Datum: 17. února 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
:-D 3,5 je dobry tak na 250tku :-D u fichtla se dava 1,6 - 1,9 mm!!
 
 
Datum: 17. února 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r      IP: uživatel10508    
Zdar hoši nemáte někdo zkušenost se zapalováním z pionýra na čz 175/487 ? Slyšel jsem že prý špatně chytá na nakopávačku a nedrží volnoběh. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mel jsem fichtlacky zapalko na JAWe 175/356 i na 250/559 a ani na jedny s tim nebyl jedinej problem, na naslapnuti chytaly nadherne a volnobeh drzely dobre.
 
 
Datum: 18. února 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r.      IP: uživatel11188    
Tak já to skusím a když to nebude fachat tak ho vrazím na na pincka a vrátim tam spátky orygo.
 
 
Datum: 18. února 2011 9:49
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Právěže jsme testovali LightCDI na kejvě a vzdal jsem to. Prostě bez baterie to spolehlivě zapalovat nebude. Jediný řešení je nechat si vyrobit volnoběžku a startovací segment na míru, tak aby se to při startu točilo rychleji :-) To co píše péro může být pravda, nevylučuji, každopádně po tom ten kamarád (pokud to nepatří do příhod typu ,,kamarád mi vyprávěl,,) musel skákat jak šílenec a např. u mě byl tento způsob startování osudnej startovacímu segmentu s volnoběžkou. Nechci však vypadat jako barbar, takže to jsem viděl při nákupu mojí kejdy co mi předváděl původní majitel jak se startuje... Nakonec se ukázalo že blb je on, páč to špatně chytalo jen z důvodu nevhodného natryskování.. ovšem startovací segment a volnoběžku teď musím kupovat já :-D
 
 
Datum: 18. února 2011 6:45
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r      IP: uživatel10508    
Děkuji za pěkné odpovědi které se vzájemně vyvracejí :-D Chong: hele a nevíš jestli jde na ČZ 175 bezkontakt light nebo je zde stejný problém s pomaloběžností ? nedalo by se to nějak upravit aby to tam fungovalo? Díky
 
 
Datum: 17. února 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kámoš ho má na 175/450 a chytá na našlápnutí
 
 
Datum: 17. února 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
No s volnoběhem až tak potíž není, to je stejné s pionýrem, ale problém je s tím, že v pionýru je nakopávačka zpřevodovaná do rychla, takže na našlápnutí rotor zapalka točí poměrně hodně otáček a to proto, aby se naindukovalo dostatečné napětí na zážeh, kdežto u kejvaček se s tím nepočítalo, hlavně velký objem ušlápnout s převodem do rychla by bylo zhola nemožné, tak naopak je tam převod do pomala a tímpádem jsou příliš malé otáčky na naindukování dostatečného napětí pro zážeh... je to jasné? :-)
 
 
Datum: 17. února 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, rozhodl jsem se, že si poprve postavím nějakej lehce upravenej motor na mého mustanga- zatim jsem stavěl jen origa a ted jsem se rozhodl ze trochu zvýšim vykon. Je to na cestáka a ne na zavody- tekze zvýšení vykonu za co možna nejnizsi znizeni zivotnosti, ale i s tim pocitam. Jde o to zda se mi vyplati kupovat a davat tam tuhle ojnici na jehlách http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_268.html . Jaky s tím máte zkusenosti- jestli je to tak jak píše sesa. Slysel jsem ze se to lozisko na cepu sype tak proto se ptam a nebo jaky s tim jsou problémy. BUdu dělat repas kliky- právě jestli nachat origo ojnici, vybrus, loziska, guferra, spojka, primár, plus lehce poladit kanály a lehký sniženi hlavy. Díky za vaše zkušenosti :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 9:24
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JO díky stando - vím že na prepoustaky nemam sahat. Kamarád mi v tomhle poradí taze nejsem na to uplně sám. Jen jsem nevedel jak s tou ojnicí
 
 
Datum: 21. února 2011 9:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11189    
Jen dodatek. Takto má zhruba vypadat přístup k prvním upravam motoru. Zadny ze 13 letej kluk dostane vyhrkanýho pionýra a myslí,že nějakou "upravou" to donutí chodit 90,to je špatně! Je fakt důležitý,ovládnout seriovku(jízda,opravy motoru,seřízení motoru,pochopení funkce 2T motoru fichtla) a pak teprve pokoušet vyšší level! Pak jsou výsledky zaručené! Jako v tomhle případě. Provaz-držim palce!
 
 
Datum: 18. února 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11189    
Použij ojnici CKR na jehlách,je nejlepší,jezdí ji na zavodech snad vsichni co znám. U úpravy válce jen pořeš sací a výfukový kanál,na přefuky nesahej.
 
 
Datum: 18. února 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, najdu červenou na Jawu 21, ale ne jawáckou barvu ve vzorníku škoda, myslím že je to červeň stálá, v Ralu je to podobný 3020, jo a jestli má někdo zkušenost s Autobalem a Jikolínem (nitrokombinace) četl jsem, že je to snazší než Akrylátový autolak. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel10535    
zdarec chtel jsem rozdelat motor protoze mi tam nesla trojka, vypustil jsem prevodovej olej a po vypusteni tam jdou vsechny rychlosti vcetne trojky a kdyz sem tam ten olej nalil tak tam ta trojka zase nesla je to vubec mozny? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2011 0:47
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Jo to se mi stalo na starý 05 nešla tam dvojka a jednička tam skoro ani neskočila nebo občas vypadávala zdálo se mi jako by to něco vracelo zpět do neutrálu a když sem vypustil olej a dal tm čistící olej a pak zese nalil olej jel už normálně zatím se tom všichni smály :-D ale je totak no :-D
 
 
Datum: 18. února 2011 0:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
třeba máš moc dlouhej vypouštěcí šroub a drhne ti o kolečka!
 
 
Datum: 17. února 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel9706    
presne tak sem to myslel jdu to zkusit
 
 
Datum: 17. února 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
nastartuj to, trošku to protůruj, vypust olej, propláchni to a zkus to no.. když to nepude tak to musíš asi rozdělat..
 
 
Datum: 17. února 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel9706    
asi to rozdelam nebo to mam zkusit proplachnout?
 
 
Datum: 17. února 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus.. je možný že tam je v převodovce bordel, takže ti to brání dát tam 3..
 
 
Datum: 17. února 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
Zdarte Draci ! Mám problém s fichtlem ... - včera jsem seřídil odtrh a vše s elektrikou, nakopnul napoprvé , pak jsem vypnul ho vypnul a asi tak 5x po sobě =100% funkční !!! Dnes jsem to zkusil zas , ale nenakopnul jsem to ani na po 10té ! :-( !!!! Prosím moc o radu v čem může být chyba ?! :-( ... vím že když seřídím odtrh ,že to pude v klidu ... ale zase se to nějak dojebe ? všechny šrouby mám na fest utáhlé ! :-) Předem díky za ochotu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
xDDDDD
 
 
Datum: 17. února 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
Bugs: Já mam mašinku v garáži ... dibly:kdybych kvůli tomu guferu nepůlil motor tak to tvrdím taky Ale závěrem podržte se !!!! Bratr tam musel nalét naftu místo benzínu ! :/ vypustil a obnovil za benzín ! Teď jsem jezdil jak démon ... !!! Díky všem za rady
 
 
Datum: 17. února 2011 14:37
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako mě to taky nestartuje když je takováhle zima. Zkus vyndat svíčku a nahřát ji zapalovačem. Takhle nastartuju pokaždý! :-)
 
 
Datum: 17. února 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
píšeš, že při dolití benzínu se kouřivost nemění... to by naznačovalo přisávání oleje přes levé gufero kliky, či rovnou z převodovky do klikové skříně... olej se usadí a při startování znezaneřádí svíčku. pakliže nemáš zapalování úpně k.o. nastav předstih a musí to fungovat stále..... správné nastavení karburátoru, svíčky, předstihu a poměru paliva není třeba připomínat..
 
 
Datum: 17. února 2011 13:13
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Na volnoběh je vetšinou černá musíš jet tak vzdálenost tak 100m úplně na plní plyn a neubírat vůbec plyn a vypnout hned motor a poznáš barvu svíčky:-D :-D
 
 
Datum: 17. února 2011 12:56
 
 
 
 
Jméno: Stano      E-mail:      IP: uživatel9343    
ale když se podívu na svíčku tak je mokrá ... často i černá
 
 
Datum: 17. února 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
postřeh je ten když přimíchám benzín kvůli tomu že to moc kouří ,... tak to kouří stejně . :/ . možná tím karbecem , ale ten jsem čistil posledně ... i vzduchovou pistolou
 
 
Datum: 17. února 2011 12:38
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
hele první zjisti jestli ti to háže pravidelně jiskru.. když jo, problém v elektrice není.. když ne... tak je problém v elektrice.. zkrat, fajfka, svíčka, .. ale když to jiskru háže, je problém spíš v karbecu.. třeba máš zacpaný palivový kohout nebo něco.. špatně seřízenej karbec.. bordel v karbecu..
 
 
Datum: 17. února 2011 12:13
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
zdarec , co rikate na moji motorku http://www.facebook.com/?ref=home#!/album.php?aid=54251&id=1815121100 esce neni dodelana , prosim jen pozitivni komentare odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2011 12:18
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
tak jako asi nemá cenu komentovat prostě pěkná 350.. :-)
 
 
Datum: 17. února 2011 12:18
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
Matocha je spolužák :-D
 
 
Datum: 17. února 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Ze Střelné mě asi neznáš ale Matochu znám byvá kůsek ode mě :-D
 
 
Datum: 17. února 2011 11:08
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
to greadr odkud si
 
 
Datum: 17. února 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Pěkná 350 :-D aspoň že tu je někdo z Valašska :-D
 
 
Datum: 17. února 2011 10:50
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel11182    
čus mam JAWA 250 měl sem tam 6V indučku a ta mi odešla tk sem tam dal 12V a na tu to chvíli jezdilo a pak se taky porouchala. Nevíte co s tim? nemuže do ní jíd hodně proudu? DÍK ZA RADY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2011 23:26
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel11182    
Ne nenechávám. nemohl by tam bejt nějakej zkrat?
 
 
Datum: 17. února 2011 23:26
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
nenechavas zaplej klicek?
 
 
Datum: 16. února 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci tak jak,,, jak se vam nacita pokec a kremek? pomalu trochu rychleji a nebo o dost lepsi nacitani? ANKETA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2011 10:45
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U mě stejný, možná trochu rychlejší ;-)
 
 
Datum: 19. února 2011 10:45
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si myslím že je to lepší
 
 
Datum: 18. února 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
odost rychlejc
 
 
Datum: 17. února 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
je o něco rychlejší, ale mohlo by to být ještě lepší
 
 
Datum: 17. února 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
supr :-)
 
 
Datum: 17. února 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: pukii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-)
 
 
Datum: 17. února 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja mam Operu a jede mi to o dost rychleji než před 14 dny jak sem čekal vždycky než se přihlasim nebo než otevřu něco je to lepši chválim jen tak dál :-P :-)
 
 
Datum: 17. února 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tedka jsem tu poprve a jdemi to mozna o trochu rychlejc - ale vsechno i prihlaseni se sem je do 2 vteřin a mužu jet dal - mam google chrom- zlaty proti exploreru
 
 
Datum: 17. února 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Daleko rychlejší,ale o špičce pořád stejný.
 
 
Datum: 17. února 2011 16:10
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rychlejší
 
 
Datum: 17. února 2011 15:55
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
rychlejší, paráda :-)
 
 
Datum: 17. února 2011 12:20
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Je to pokaždý jinak.....rychle,pomalu,rychle,poma....
 
 
Datum: 17. února 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Daleko rychlejší...
 
 
Datum: 17. února 2011 9:29
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teď 21:18 se mi to načítá minimálně 30sekund. Odpoledne to ale bylo OK.
 
 
Datum: 16. února 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
martin, dachl21- bohužel musím s váma souhlasit...
 
 
Datum: 16. února 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u mě ale ku*va pomalejší
 
 
Datum: 16. února 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel9681    
minutu jsem čekal na otevření tehle ankety :-)
 
 
Datum: 16. února 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u mě horší...možná je to tím že mám pomalej net...
 
 
Datum: 16. února 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Asi tak jak říká Sesa :-) občas tak občas jinak :-D
 
 
Datum: 16. února 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já teda moc velkou změnu nepociťuju, ve špičce (tzn třeba teď) furt čekám 10 vteřin na načtení stránky..
 
 
Datum: 16. února 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zas to kolisa jednou to jede blak blik podruhe je to line,,
 
 
Datum: 16. února 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě taky o trochu rychlejš než předtim. Je to tu čim dál lepší a lepší :-D :-D
 
 
Datum: 16. února 2011 19:12
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
O hodne lip
 
 
Datum: 16. února 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v opere to j nejrychlejsi
 
 
Datum: 16. února 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Zdá se mi to stejné :-D
 
 
Datum: 16. února 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
mě to jde jak předtim to same
 
 
Datum: 16. února 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: Pukii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me to jede blik cvak.... parada
 
 
Datum: 16. února 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravim :-) ted,az se udela hezky,tak jdu delat jizdy v autoskole a mam docela vitr,precijenom stres..vsichni mi rikaj,ze jizdy sou v pohode a ze bych se mel bat spis testu,ale ja mam strach spis z jizd..potreboval bych nejaky rady na co si dat bacha,vim ze je to vsude jinak ale tak vseobecne :-) zkousel sem si delat online testy a mel sem 5 chyb a potrebnych 43 bodu na poprve (do knizky sem se ani nekouk,krizovatky a znacky mi problemy nedelaj,ale jak prijdou otazky o zakonech tak sem v riti) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 16:21
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Zdarec no j áti řeknu jedno, den před zkouškama sem nevěděl vubec nic jen jízdu sem umněl cca na 70% a když si za mně sedl instruktor bylo to ješte horší ale tím jak sem byl pos***ej sem jel perfektně a věř mi že testy sem dal na 100% :-) ;-)
 
 
Datum: 21. února 2011 16:21
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Hlavne bacha na cyklisty, u nas jsou na ne haklivy, at uz na predjizdeni nebo na jejich prednost. Takze cyklisty sem msuel predjizdet, jak kdyz predjizdim nakladak, a prednost sem musel davat i dedkum, co sotva lezly do kopce, takze cekat a cekat a cekat.
 
 
Datum: 18. února 2011 8:10
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Neboj.... udelalo to hodne lidi tak nevidim duvod proc ty ne...
 
 
Datum: 16. února 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky to jsou taky dobry rady,moc dekuju :-) jojo,ty technicky nejak neresim,uz mam toho najezdino dost ale mimo provoz..takze se spis bojim ze ve stresu pred komisarem udelam nejakou blbou chybu..
 
 
Datum: 16. února 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Dneska jezdi kazdej blbec.... vse jak ti tady radej a jen k jizdam doplnim : OTACEJ CELOU HLAVOU KDYS SE KOUKAS JESTLY NECO NEJEDE.... (do zrcatek, levo, vpravo) to ze to ,,prolitnes'' jen ocima cik-cak instruktor za tebou nevidi... a jeste... nez vyjedes zavri si plexi a nebo si nasad bryle DRIV NEVYJIZDEJ no a k tem testum... to co je na internetu je presne na urade cili... DELEJ SI NA NETU DO ZBLBNUTI (proste si to zapamatuj) a mas to v kapse... techniky se bat nemusis ... predpokladam ze mas fichtla takze vis o co jde ;-)
 
 
Datum: 16. února 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi nejvíc si dej pozor na chodce a na přednosti zprava, zbytek je buď poměrně jasnej (zákazy vjezdu, pruhy, semafory, stopky atd) nebo se moc nestane a instruktor ti to vysvětlí (zákazy odbočení, zastavení, přikázaný směry atd.).. co se týče etestů, tak bacha na to, já je před zkouškama dělal furt, přišlo mi že už se tam opakujou furt ty samý otázky že už sem ani nečet ostatní možnosti a dával to z hlavy, a potom u zkoušky jsem polovinu otázek viděl poprvý v životě.. jako dal sem to na 50, ale už sem nad tim musel přemejšlet a vzpomínat na vyhlášku..
 
 
Datum: 16. února 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobře,díky :-) ty testy si urřitě zkusim.taky mi rikal kamarad co delal papiry primo v autoskole co ja,ze instruktor dela to ze rekne-zastav pri prvni prilezitosti a rekne to treba v miste,kde se dlouho zastavit neda. :-)
 
 
Datum: 16. února 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Není se čeho bát! Pokud uděláš nějakou chybu tak ti to instruktor vysvětlí. :-) Hlavně bacha na zákazy vjezdu, přednost z zprava, nezastavovat na autobusové zastávce a před vjezdem, neotáčet na přechodu, sledovat lidi u přechodu, značky, křižovatky atd... :-) Jinak na A1 i na B jsem dělal testy na etesty.mdcr.cz jsou tam stejné otázky jako budou u zkoušek.
 
 
Datum: 16. února 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
jizdy? nevim akorad si dej bacha na zakazy vjezdu a stopky na tom me pekne nachytaval instruktor...zahni tamhle, ja tam zahnul a uz me fackoval a to uceni nepodcenuj
 
 
Datum: 16. února 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo omlouvam se,je to na 125 ccm 11 kw,takze A1 :-)
 
 
Datum: 16. února 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus draci,potřebuju sundat primární kolečko,mám již komplet spojku sundanou a nevím jak si to kolečko chytit jestli třeba nějak kleštěma nebo prosím poradte jak to povolit.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Diky...
 
 
Datum: 17. února 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel8828    
cus,ja sem dycky uříz nejakej kus dreva a dal ho mezi karter a kolecko,to se do nej hezky zakouslo a karteru se taky nic nestalo
 
 
Datum: 17. února 2011 9:37
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
ja sem to dycky delal tak ze sem sundal píst a do díry po čepu jsem dal sroubovak otocil sroubovak se sekl o karter a bylo je to prasacky ale rozhodne to de líp nez si to nejak drzet v sikovkach kdyby ste na to byly dva tak at jeden drzi to kolecko a je to
 
 
Datum: 16. února 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
No jasny ale ja potřebuju povolit tu matku,na sundání kolečka stahovak mam...
 
 
Datum: 16. února 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
to povolis jedine stahovakem to klestema asi tezko udelas
 
 
Datum: 16. února 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus draci co říkáte na tenhle olej? http://www.olejshop.cz/oleje/motocyklove-oleje/p/valvoline-competition-2t-sae-50-1-litr/ máte někdo zkušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jojo díky
 
 
Datum: 17. února 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
tímto olejem nic nezkazíš hodně dobrý olej
 
 
Datum: 16. února 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: váca      IP: uživatel9474    
Ahoj draci jaký máte zkušenosti názory,ze sekundárem 11 zubim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlas s déčkem .)
 
 
Datum: 16. února 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
svuj učel plní bezvadně
 
 
Datum: 16. února 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel10446    
Heled mam ho ted na fichtlovi, tahne krasne hlavne na akceleraci a v kopcich, akorat jede max 50 km/h pak uz to řve.
 
 
Datum: 16. února 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci co si mylsíte o tomhle http://www.bal.cz/zbozi/2129-autobal/ a míchá se to s tímhle http://www.bal.cz/zbozi/2154-jilkolin/ takhle prý děda dělal autolak, dělám renovaci i s pravým chromem atd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, měl bych dotaz k lakování, četl jsem tohle http://www.fichtlpokec.cz/nejede-pomoc-defekt/id182343.html a ještě by mě pár věcí zajímalo, jakou konkrétně barvu a bude to lepší než ze spreje? Nepoškrábu to nechtem? Tohle je snad taky sintetikou http://www.jawa-pionyr.estranky.cz/fotoalbum/renovace-jawa-50---1971/..www.jawa-pionyr.estranky.cz../220 pište co vás napadá za podrobnosti, díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2011 14:27
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a mimochodom, tiez sa chystam svoju 555ku streknut prave polyuretanom
 
 
Datum: 17. února 2011 14:27
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=224553&nodeid=224560
 
 
Datum: 17. února 2011 14:27
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ako to bude vyzerat? asi nejak takto: http://jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=224553&nodeid=224560 Podla majitela (snad sa nenahneva, ze mu zverejnujem fotky, ale viem, ze prave tato motorka je lakovana polyueratanom, pisali sme si o tom, ak by mu to vadilo, vopred sa ospravedlnujem) na jawamanii je to vyborne. Vraj je to aj celkom leskle, ked sa niekomu bude zdat malo, moze sa to streknut vrchnym bezfarebnym lakom a bude to lestenka. A navyse polyuretan je aj velmi odolna farba
 
 
Datum: 17. února 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Polyuretan už mi někdo radil, jak to bude vypadat?
 
 
Datum: 16. února 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11180    
Ahoj,stroj na kterej odkazujes patri memu znamemu(tady z pokecu-Jawan21),je to stříkaný akrylátem. Pokud chceš syntetiku,tak http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=43758 ještě jsem to ani nerozlwštil Tempem a moc krásně se leskne. Ani to nemam přestříklý bezvarvym lakem. Určitě každá "normální" barva je lepší jak sprej....různé druhy barev mají různé vlastnosti,dají se použít různá tvrdidla atd...kupříkladu akrylát je poměrně tvrdý lak,ovšem vcelku odolný,syntetika bez tvrdidla je zase poměrně "měkká" ale dobrá,protože nepraskne...při použití tvrdidla to doslova praská pod prdelí....komaxit je co se týče odolnosti nejlepší,ale je na něm vidět každý škrábanec a nemá lesk....je dobrej tak na kola od auta....
 
 
Datum: 16. února 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na fotke je to lakovane akrylatom...staci si pozriet vsetky fotky a popisy k nim... Za pokus stoji streknut aj polyuretanom...
 
 
Datum: 16. února 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
Zdarte fichtláci , měl bych takový dotaz .... nejde mi elektrika , nevím jestli je to problém jen v odtrhu nebo něco pokažené ? něháže jiskru- ani nekope v káblu . V čem by mohla být tak chyba ? (induk.cívku mám rok , kondenzátor taky,svíčky jsem ozkoušel všechny) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2011 10:32
 
 
 
 
Jméno: Libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vidíš to já měl také vždy špatné kladívko a vím proč sem to říkal :-D:-D
 
 
Datum: 17. února 2011 10:32
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
Dobrý hoši díky za rady , už to mám vše ok nakopnutí na poprvé ... pokažené nic nebylo jen to kladívko jsem vyměnil
 
 
Datum: 16. února 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud by byl až tak špatně nastaven( což není jiskra kopat by asik nemělo.. ale jsou případy kdy ti nehází jsirku a kope faja.. v tom případě asik novou svíčku nebo si ještě pohrát s odtrhem..
 
 
Datum: 16. února 2011 16:03
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
jo to musí dávat furt jiskru aspoň maličkou ne indučku máš snad ukostřenou,ale já myslím ty šrouby jak ty drží motor v kostře se na mě podívej jestli nejsou moc rezaví když tak je vyměně
 
 
Datum: 16. února 2011 14:19
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
btw. má to aspoň kopat v káblu i když je špatně nastavený odtrh ?
 
 
Datum: 16. února 2011 14:09
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
---> Libor : jak můžu ozkoušet funkčnost ? ---> Nike :Myslíš indučku jestli je ukostřená ? jo je ... jinak u kladívek je to dobře udtěsněné
 
 
Datum: 16. února 2011 13:59
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Skus Se podívat na šroubky co drží motor a kostru jestli je to dobře ukostřené mě to taky udělala jawa 21 a 2 měsíce jsem nemohl přijít čím to je já sem tam měl všechno skoro nový díly!!!:-D
 
 
Datum: 16. února 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno: libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo třeba zapalovací cívku zksu vyměnit..
 
 
Datum: 16. února 2011 13:35
 
 
 
 
Jméno: libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no po nastavení odrthu a předstihu to bývá většinou příčinou u fichtla kladívka.. bývaj opálené například. Šmirglem je přejeď nebo vyměň .. kdyžtak zksu měnit kondík, indučku.. No já měl vždy problém v kladívkách, nikdy kondík ani indučka. Zkus a uvidíš :-)
 
 
Datum: 16. února 2011 13:35
 
<  895  896  897  898  899  900  901  902  903  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 14:18:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu