Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: radek
IP: uživatel7934
Posl.aktualizace: 23. února 2011 18:25
 to nusd>říct mi tohle do očí, tak ti jednu natáhnu
Datum: 23. února 2011 18:25
Jméno: nusd
IP: uživatel9423
 hoď to do rokle aji s fechtlem
Datum: 19. února 2011 19:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to si na fichtla nedavaj budeš na smiech
Datum: 19. února 2011 16:27
 když jsem byl malý, tak jsem ji měl na kole. prostě to nejlepší co může být. dokonce to máme i na autě
Datum: 19. února 2011 15:54
 taky na ní říkám  DDDD
Datum: 19. února 2011 15:32
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Datum: 19. února 2011 15:14
 Zdar chlapi... na mustangu... blinkry zapojené, baterie 6V 12Ah.. ae budu prý muset usměrnit napětí, aby šlo dobíjet baterii. ´Musím prý usměrnit všechny cívky... stačí 1 usměrnovač nebo musím na to mít usmernivače 3? na každou cívku??.... Prosím poradtě.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 11:55
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Jsou dva druhy regulace spojitá a spínaná. Spínaná mění regulační stavy skokově, obvykle v rozsahu zkrat a rozpojený kontakt, více stavů nenajdeš (např. jednoduché regulační relé dynama). Spojitá regulace, tedy taková která rovnoměrně mění potřebný parametr v rozsahu od 0 do 100% regulace. To je případ i tzv. výkonové zenerovy diody. Jedná se o systém, kdy dochází ke stabilizaci napětí vlivem proměnné zátěže alternátoru. Např. alternátor momentálně dodá 30W výkonu, ale protože luplo vlákno přední lampy, nahradí tento spotřebič výkonová zenerka a tímpádem nevystoupá naptí nad neúnosnou mez. Potíž je ale v tom, že v elektronice se obvykle práce mění převážně v teplo. Takže když musíš rozptýlit 25W to už je pořádnej chladič (pro představu moderní procesory počítačů mívají ztrátové teplo cca 45 až 60W a k tomu přiměřeně velký chladič). Osobně tedy vzhledem k problémům s odvodem tepla dávám přednost spínané regulaci, kdy zkrat zaviní úplné zatlumení alternátoru a ve svém důsledku žádné teplo na spínacím prvku neprodukuje a prosté spojení spotřebiče se zdrojem také spínací prvek nezahřeje. To se pochopitelně děje cyklicky ve vysoké frekvenci… takže zastabilizuju ale teplo neprodukuju. Nevýhodou je třísvorkové zapojení, kdy se musí oddělit vstup od výstupu (třetí svorka je zem neboli pro netechniky minus). U spojité regulace stačí dvousvorkové zapojení, kde se v podstatě zapojí výkonová zenerka paralelně k baterce, nebo žárovkám. Usměrňovač za každej pól a přiletovanou nohu je třeba odletovat od kostřičky. Výstupy usměrňovačů spoj paralelně a na kostru dej minus výstup usměrňovačů.
Datum: 21. února 2011 11:55
 prosim ten odkaz nebo aspon co to je...
Datum: 20. února 2011 10:40
 to já bych u 20,21 taky neměl vrtat do plechu... u mustanga nemusím  jen prosím co si mám vysvetlit pod pojmem : " regler na princípe tzv. výkonovej zenerovej diody "... kdyžtak prosím o odkaz.. Dík
Datum: 19. února 2011 17:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 smerovky nemám lebo nemám to srdce vrtať do plechov na fikovi a čo sa týka STK tam si to všímať nebudu ich zaujímajú len brzdy svetla a tlmiče a motor a jeho chod
Datum: 19. února 2011 17:35
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 to jsem rád, že se někdo ozval kdo to využívá v praxi.  vím váha to je ale co už. budu ji tam dávat. ( však to ničemu nevadí)..... a máš tanapojený m teda hlavní světlo,blinkry,brzdovku a koncové světlo všechno na tu baterku?
na STK nebyl žádnej problém...?
Datum: 19. února 2011 17:19
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a inak načo ti je pre pána jána 12Ah baterka?? šak tam ti v poho stači aj 6 - 7Ah a to je už max  ta 12Ah to je zbytočná váha
Datum: 19. února 2011 17:01
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 kde je Veľký Chong nech dá tieto polokacírske bludy do poriadku !!!???  za 1. cievky potrebuješ 2 x po 15W za 2. musiš ich odpojiť od kostry (odkostriť) a obidve konce cievky priviesť do graetuza a až za nim spajať plusy a mínusy za 3. raletko z ČZ je nepoužitelne potrebuješ tam regler na princípe tzv. výkonovej zenerovej diody. Ja to mám takto ako som písal potom v predu 15W v zadu asi 2W diody to stači brzdove 10W takže furt mám tyh cca 10W na dobíjanie a frči to celkom pekne
Datum: 19. února 2011 16:51
 Původně jsem tam chtěl napojit jen blinkry a brzdově světlo.. ale pokud yb to utahlo i predni svetlo tak by to bylo vela dobre. Protože při nizkých otáčkách by to svítilo pořád stejne....
Datum: 19. února 2011 15:15
 A když na baterku napojím blinkry, brzdové světlo a zadni svetlo a hlavni vsetlo... bude to stíhat dobíjet...?
Datum: 19. února 2011 15:07
 30W mi přijde hodně málo.. když už bude mít tu baterku tak bude chtít i lepší předné světlo..... tak proto 4cívku
Datum: 19. února 2011 15:01
Jméno: standa
IP: uživatel11192
Datum: 19. února 2011 14:27
 né tak to nejde.. ten regulátor z čz reguluje napetí privedené na rotor... podle napětí přivedeného na rotoru se mění intenzita magnetického pole které působí na stator a dobíjené napětí jde ze statoru.
Datum: 19. února 2011 14:23
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 Já myslel, že to stačí jen usměrnit cívky, a přes relátko z ČZ 175 6V normál do baterky...?
Datum: 19. února 2011 12:19
 mischelnike: a představ si že to funguje.... na chongovém webu je o tom víc info.. ale budeš muset udělat 4 civkový stator, a pak ještě "regulátory" napětí které poteče do baterky...
Datum: 19. února 2011 11:59
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Podle me to fungovat nebude! Ty cívky na to nejsou delany, aby ti dobíjeli!! počkej si ještě na další komenty
Datum: 19. února 2011 11:06
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
Posl.aktualizace: 20. února 2011 15:14
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 čau dík za reakci docelá rád je koupím akorád sem nenašel tvůj Facebook můj je Venca Zdenek
Datum: 20. února 2011 15:14
Jméno: biker
IP: uživatel7743
 můj fejs je zedek františek.
Datum: 20. února 2011 2:08
Jméno: biker
IP: uživatel7743
 zdravím tak přesně tyhle jsem nedávno kupoval u kámoše co dělá mašiny,dal jsem je na jawu 350/640.zadní plasty mám karbon a čirá skla.když chvíly počkáš tak já mu zítra nebo nejdýl v pondělí brnknu a pozeptám se ho,možná ty skla bude mít.Dám vědět.on totiž prodává a opravuje motorky a má prodejnu přímo u sebe doma takže by pak nebyl problém je tam koupit a poslad ti je,když je bude mít.kdyžtak se mrkni na fejs tam tu mojí moto mám vyfocenou,ať vydíš jak vypadají.
Datum: 20. února 2011 2:06
Jméno: Pavel
IP: uživatel1337
 Zdar, co ci myslíte o téhle "rychlé" převodovce. Je to v něčem lepší?? Chci si jí pořídit, ale nevim, jestli to má vůbec cenu. Díky za rady.
http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2011 12:55
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Pro original fekala na bezne jezdeni je to k nicemu...
Datum: 19. února 2011 12:55
 Zdar, tato převodovka je určena pro upravené válce, jejichž vysoký výkon je ve vysokých otáčkách. Nedochází k takovému propadu otáček při řazení a kvalty jsou za pěkně sebou. Př. za jedna jedeš třeba 50, za dvě třeba 70 atd... trojka zůstává nezměněná-to jest přímý záběr.
Datum: 19. února 2011 11:45
 ahoj lidi chci se zeptat mám takový problém kámoš má chinu motorku a nemá víčko na karbec průměr je 28 mm šlo by to dát z čz na tutu čínu poraďte prosím díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2011 1:00
 zalezi taky na stoupani zavitu, takhle to nejde rict, ale o stejnym stoupani pochybuju
Datum: 19. února 2011 1:00
Jméno: pionýr 05
IP: uživatel9545
Posl.aktualizace: 19. února 2011 11:30
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 na 100% delší - 23cm
Datum: 19. února 2011 11:30
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 myslim že ten delší ale nejsem jsi jistý
Datum: 19. února 2011 9:58
 Zdar, mám 350/639 a když budu dávat nové písty na ojnice, v kterých jsou jehličkové ložiska už s klecí (před tím tam byly klasické bez klece), tak tam musím dávat ještě k tomu ty původní vymezovací kroužky proti vypadnutí jehel nebo už ne? Já si myslím že už ne, ale nevím. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2011 12:51
 díky, tak to asi znovu rozdělám protože už sem to složil bez toho
Datum: 19. února 2011 12:51
 dej je tam, prinejhorsim tim nic nezkazis
Datum: 19. února 2011 0:58
Jméno: karel
IP: uživatel11190
 zdar kdysi sem viděl jednoho kluka na 350 jak jel docela rychle do prudký zatáčky a když to do tý zatáčky klopil tak si přitom stoupnul je to v něčem lepší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2011 20:41
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 standa: ale ono to vysedavani fakt znat je.... kdyby jsi se nudil jed si zablbnout na parkoviste
Datum: 19. února 2011 20:41
Jméno: standa
IP: uživatel11192
Datum: 19. února 2011 14:40
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 Ani smysl zahřívání pneu to nemá. To kličkování se dělá proto aby odpadaly kamínky co se přilepí na pneu. Aby se na pneumatiku chytali kamínky tak to musí být hodně měkká směs, která se za běžného provozu neužívá.... Většina to dělá proto, že to vidělá v televizi u závodních jezdců aniž by věděli k čemu to je dobrý
Datum: 18. února 2011 21:12
 Tak že je kvůli odstředivý síle je jasný, ale on nejezdil žádný prudký zatáčky, on to dělal na skoro rovné silnic od krajnici k pruhu...To podle mě jinej smysl než maximálně zahříváni pneu nemá, spíš se předváděl...
Datum: 18. února 2011 15:17
 vy jste teda motorkáři  ... asi jste nikdy nejely ostřejší zatáčky pod plynem že.... takhle motorku udržíš na cestě a vyváženou aby tě i s ní odstředivka nehodila no příkopu
Datum: 18. února 2011 14:55
 Že si stoupl nevím k čemu je, ale viděl jsem, že jede někdo po městě, samá klička, vysedává ze sedadla a sedá si na stranu sedadla, takže motorka je nakloněná a on furt rovně. Může to mít nějaký smysl, nebo dělá jen machry?
Datum: 18. února 2011 14:50
 hosi mam dotaz. Mam jakysiho zahadnyho fichtla... kdzy ho nakopnu tak v nem skrci jak krava... dam spojku cvaknu 1 a kdyz ju jeste stale drzim tak to prestane skrcet... a pri jizde to skrci zas.. je to neco v motoru byl 2x rozdelany a na ni sem neprisel ale napada me ze to muze drit primarni retez o kartery... dal sme tam sice novej retaz a novy lamely ale stejne to je nejak malo naply, nechapu =) .. diky.. stejne je to zmrd
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2011 21:24
 prvé skús vymenit koš a uvidíš že či to prestane alebo nie .
Datum: 18. února 2011 21:24
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 ne ten je dotahlej fest ale mam podezreni ze ten spojkovej skos je nejakej divej... pac na druhym motore kdyz mam normal ten kos a novy primarni retez a lamely tak je to naply a tady nic...
Datum: 18. února 2011 20:46
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 co pístní čep? nebo taky málo utažený motor k rámu....
Datum: 18. února 2011 16:36
 a nemáš náhodov povolený spojkový koš ?
Datum: 18. února 2011 15:44
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 cus draci je pravda ze k traktoru kdyz si udelam papiry tak dostanu na am skupimu k tomu?kamos rikal ze to k tomu dostanes
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2011 22:26
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Že nemá AM zapsaný v řidičáku neznamená, že ho nemá. Jelikož když dostaneš řidičák na auto, tak máš k tomu i AM ale nemáš ho v řidičáku zapsaný. Je to něco jako já mám zapsaný v řidičáku A1 a AMko mi nikdo nezaškrtnul  Tím ale nechci říct, že ho k traktoru dostaneš, nevím jak je to s Téčkem...
Datum: 19. února 2011 22:26
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 to neni jenom pocit ale kruta realita
Datum: 19. února 2011 0:30
 k traktoru ne ale k obyc autu jo, aspon mam ten pocit
Datum: 18. února 2011 22:57
 AMko k traktoru nedostaneš, potvrzeno od bratrance
Datum: 18. února 2011 19:05
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 není to pravda
Datum: 18. února 2011 13:50
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, chci se zeptat... když mám koncovku od lanka tachometru obroušenou do kulata, stačí když na to připájím cín a pilníkem vyrovnám? bude to držet? díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2011 21:00
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 já jsem ho osobně rozklepnul kladivem na konci zatim to 600 km fungovalo
Datum: 18. února 2011 21:00
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 no nevim jestli bych to nechal kulaty.. snazil bych se to zabrousit aby to melo nejaky hrany a nemohlo se protacet...a pak zalejt do olova nebo cinu
Datum: 18. února 2011 13:02
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
Datum: 18. února 2011 0:34
 Zdarec, potřeboval bych poradit na Stadionu S22 jsem udělal komplet generálku motoru + vyčištění a seřízení a teď když jedu na jedničku a dvojku tak mi motor ve vysokých otáčkách začne cukat ,chci se zeptat co by s tím mohlo být ? Mám podezření na předstih , ale ten jsem na hodinky dával na 2,8 myslíte ,že ho mám zvetšit ? Díky za vaše rady a zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2011 22:44
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel10977
 jak pravil Lori, ámen.
Datum: 18. února 2011 22:44
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 podle me ti tam nedotejka dost benzinu, vsecko to znova procisti... i kohoutek
Datum: 18. února 2011 9:06
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 no jestli ti to v otáčkách chcípá tak to je možná blbá komprese, mně to dělalo na 21 byla seštelovaná napřesno a jela dobře aš v otáčkách to cukalo a scípalo.. no kolem hlavy sem dal těsnění (kroužek) a jede krásně do teď
Datum: 18. února 2011 0:39
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdar co myslíte o kolik mužu snížit hlavu na jawě 250 353.Kolik desetin ale at to de poznat!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2011 21:02
 hlmut: resis kraviny  .. dulezite je to cislo
Datum: 18. února 2011 21:02
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Co je "oběm"?
Datum: 18. února 2011 20:35
 sniž hlavu na oběm 25ml ... získaš kompresní poměr cca 9:1 což poznáš....
Datum: 18. února 2011 15:18
 čau draci, nemáte někdo zkušenosti s karburátorem dellorto 17mm? potřeboval bych to vědět, protože bych jej chtěl dát na fichtla a nevím jak by to asi jelo...  díky za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2011 21:24
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 kup si dellorto 19 mm
Datum: 18. února 2011 21:24
Jméno: standa
IP: uživatel11189
 No v podstatě je to stejný karburátor jako je karburátor původní,takže nečekej že to pojede nějak extra víc,ovšem tento karburátor v sobě nese navíc šroub vzdušniku,což je perfektní věc pro seřízení volnoběhu a chodu motoru do středních otáček,čímž se dá výrazně ovlivnit chod-síla motoru(k lepšímu) do středních otáček,lépe štelovatelná jehla,sady trysek.......ale bude tam malej háček u výroby sacího kolene-nedělej ho delší jak origo koleno! Vnitřní průměr alespon 18mm.Snaž se použít nejaký filtrbox a ne otevřené filtry! Skutry na těchto karburátorech umí jezdit 10 000 ot/min (ovšem s otevřeným válcem)
Datum: 18. února 2011 11:47
Jméno: patres
IP: uživatel11185
 zdar draci potrebujem poradit ze mam babettu 207 jednorychlostnu a a na volnobeznych otackach sa mi toci aj koleso a chcem sa spytat ze ci to nieje tak ze ked motor ide tak koleso ci nema stat lebo ked dam babettu dole zo stojana tak mi zhasne motor alebo aj ked zabrzdim pliis poradte dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2011 0:36
Jméno: lukáš
IP: uživatel4620
 Není ten volnoběh příliš velký?  že ti to tím pádem bere za spojku.. nwm moc se v babetách nevyznám, ale cosi málo vím
Datum: 18. února 2011 0:36
 Zdraz hoši. Mám doma motorku a potřebuju poradit. Jiskru to háže, benzin do toho teče, ale furt to nechce nastartovat. Je tam bezkonataktní zapalování a já furt nemožu najít kde se nastavuje odtrh. motor je to nějaký Sachs 50
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2011 22:04
 no svicky jsem měnil asi 4 (8,10,12,15) a všechnu nádherná velká jiskra, karbec je vyčištěný, filtr je přímo v karbecu(takové malé kolečko hned za hadičoku) nový. zkoušel jsem i stříknout benzin do válce a ani ťuk. taky bez výfuku a furt nic. tak pro jsem si myslel že by to mohlo být tím odtrhem. jestli máte lepší nápad sem s ním
Datum: 19. února 2011 22:04
 chcel som povedat predzápal nije odtrh
Datum: 19. února 2011 10:19
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Pokud tak moc touzis po tom to zapalko rozstelovat tak hledej na netu, je tam hadam ducati? a ty bejvaj shodny s vape tak hledej serizeni vape...
Datum: 18. února 2011 23:43
 na bezkontakte je nastavený odtrh od vírobi až stým nebolo pohnuté a hádže to isktru tak bich po zapalovani neišol skorej na karburátor sviečku filter atd...
Datum: 18. února 2011 22:27
Jméno: R0LL
IP: uživatel7348
 no jo. tak se mi smějte. ale co tak abyste mi s tím pomohli? aha tady budu pomoc hledat dlouho že? (a co 3. pravidlo - nebudu nikoho urážet? sice to není přímé urážení, ale smát se někomu pro nevědomost moc chytré není)
Datum: 18. února 2011 22:07
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 To budeš hledat dlouho....
Datum: 18. února 2011 16:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ted mi řekni na jakejch kontaktech chceš nastavovat odtrh když tam máš bezkontaktní zápalko
Datum: 17. února 2011 21:56
 ahoj draci, mam dotaz, mam mustanga po renovaci, motor po generálce, chytá na první šlapnutí na volnoběh, jede dobře ale když je studenej motor
a zařadim jedničku tak to nejde do otáček akorát když se to ohřeje tak to jede, odepište prosim, díky Ondřej Pavelka
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2011 11:50
Jméno: standa
IP: uživatel11189
 to že studenej motor nechce jet je v pořádku! On ti to vynahradí až bude rozpálený! Pokud motor jede hned po nastartování kotel,tak má bohatou směs a po té po ohřátí motoru jede blbě protože je bohatý!
Datum: 18. února 2011 11:50
 chudá směs, typická vlastnost všech karburátorovejch dvoutaktů bez sytiče, než se motor ohřeje, směs z karburátoru se sráží na studených stěnách klikového prostoru a přepouštěcích kanálů a do válce se jí dostane jen málo...
Datum: 17. února 2011 23:25
 at se topi jak se topi...za studena ti stejne nepujde to tocek...me to dela jak v lete pri 30 stupnich tak i v zime ikdyz vic...
Datum: 17. února 2011 22:33
 Mně jde sice za plynem stejně za tepla jak za studena, ale studenej se nerozjede ani na plnej kotel, prostě chcípne, musí se ohřát....
Datum: 17. února 2011 21:43
 já jsem ten jak to psal, já to mam zaparkovaný v dílně a tam se topí a za studena to nejde do otáček
Datum: 17. února 2011 21:27
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Ajo, vlastně, když bylo pod nulou tak mi fichtl taky nešel do otáček, ale od tý doby co rostál sníh a nemrzne tak je to OK...
Datum: 17. února 2011 21:05
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 To je normální, já taky když ho nakopnu a nenechám to chvýly bafat a hned tomu dávám plný kotle, tak to nejde do otáček... Z toho sem ,,vydedukoval"  že se asi karbec nestih naplnit benzínem, a nestíhal doplňovat směs do válce  a tak tomu uberu plyn, cucákem trochu cucnu xD a pak tomu můžu dát kotle jaký chci a v poho
Datum: 17. února 2011 21:02
Jméno: peter
IP: uživatel10400
 Možná to bude tím, že je únor a venku sotva 0 stupňů. To tak nedělá jenom tvůj mustang, ale hodně dalších motorek včetně mojeho pionýra.
Datum: 17. února 2011 20:57
 zdarec, mam dotaz nevite nekdo cislo barvy ktera se davala na 555 ta uplne svetlounce modra.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 7:26
 hej tak to nevím já sem se tu jednou ptal taky a nikdo nebyl schopen odpovědět...
Datum: 22. února 2011 7:26
Jméno: jakattara
IP: uživatel11184
 Zdárec bando, mám dotaz. Můžu koupit bezkontaktní zapalování na stadiona - šlo by použít na jawettu? Dík za info jachym
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 20:15
Jméno: jakattara
IP: uživatel11184
 Moc dík
Datum: 17. února 2011 20:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo jasně je to stejný
Datum: 17. února 2011 20:01
 čau, dnes jsem poprve nastartoval moji jawu 20 po renovaci. Normálně celkem dobře chytl. Mám válec po výbrusu a nový píst a kroužky. Motor při běžení jakdyby tak torchu drnčel nebo zvonil neco takového a zdálo se mě že to jde od válce nevíte čím by to mohlo být? nebo je to normální když mám po výbrusu ? děkuji moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 13:50
Jméno: Biiagi
IP: uživatel11202
 Vzdy jak delas vybrus tak zkontrolovat kliku ajaja aspon to lozisko  jinak po vybrusu krouzky to nebudou vetsinou se k tomu dava novej pist s krouzkamato krouzky nebudou
Datum: 20. února 2011 13:50
Jméno: standa
IP: uživatel11189
 jestli jsi nedělal kliku,tak ti ted oznamuje,ze chce taky repasovat
Datum: 18. února 2011 11:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Po výbrusu je to celkem normální že to dělá divný zvuky, ale jestli máš třeba starou kliku nebo starý bronzový futro tak muže zvonit to.
Datum: 17. února 2011 20:42
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Nemlatils do kliky pri puleni? jinak to muzou bejt krouzky..
Datum: 17. února 2011 20:07
|



|