slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  892  893  894  895  896  897  898  899  900  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
zdravím...ptám se jako laik, dá se dát dohromady nepárové bloky na fichtla? a jestli ne tak proč? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Spíše sehnat párový,kámoš sice tedka dělal GO a vyměnil jednu pulku bloku a zatim to funguje ale to může být jen náhoda.
 
 
Datum: 21. února 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně všechny díry pro ložiska byly vrtaný na spárovanejch karterech, takže na nepárovejch by se ti mohla (ale nemusela) křížit klika a převodovka.. pokud má ten motor jezdit delší dobu, silně doporučuju sehnat párový
 
 
Datum: 21. února 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
nektery by se dali snad sparovat, ale bude stim problem ty kartery jsou kazdy delany k sobe takze ti pak nebude treba sedet moc dobre valec ktem karterum. To bys musel skusit
 
 
Datum: 21. února 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
čau co říkáte na tady tuhle upravu??????není někde video? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechali jsme dělat úpravu.má to prý 11 koní a točí to 10-11tis
 
 
Datum: 21. února 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
tech 10 koni je moznejch co sem videl vykresi kdyz fichtly zacinali tak na zavodni ucely sel vykon na kros zvysit na 10 koni a na rychlost to jelo okolo 100km/h a vim o jednom cloveku co ma fichtla a ma zmerenejch na brzde 8 koni a toci mu to 8tisic otacek
 
 
Datum: 21. února 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
on už mněl i 11 ale to nechtěl prodat :-(
 
 
Datum: 21. února 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Jak muze jet 10HP .) Ja myslim, ze v pio neskutecne...
 
 
Datum: 21. února 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
ja ji nechci kupovat ja mam upravovaný válec ale zajímalo by mě jak to jede
 
 
Datum: 21. února 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11207    
rychle na ní zas zapomen:-D:-D
 
 
Datum: 21. února 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
http://www.jawa50speed.wz.cz/_msu.html
 
 
Datum: 21. února 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel11169    
Čau draci chtěl bych si upravit stadáka aby taky takhle lítal http://www.youtube.com/watch?v=3ngU_rkjzf4 a chtěl bych poprosit o nějakej dobrej návod předem dík za každej návod. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
http://www.jawa50speed.wz.cz/_stu.html
 
 
Datum: 21. února 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím.Prosím Vás mám opět dotaz,protože mi nic nepomáhá.Jawa 20. Jezdí vše funguje.Jenže ted v poslední době to zlobí.Když to nastartuju , tak to protůruju , a je to dobré , jde to do otáček a dobré.Jenže protůruje ještě raz a už to nejde do otáček , a jakdyby se to dusí.protůtuje potřetí a zas to jde , a pořád se to opakuje.Dám jeničku v pohodě se rozjedu na 10km/h a zase to začne dusit jakdyby.Nevím už čím by to mohlo být.Vše co by to mohlo být jsem tu v minulých dávných příspěvcích našel , ale nic nefunguje.jako např. : sání , haldina v plov.komoře,jehla v šoupátku.nic , pořád stejné.Prosím ještě o nějaký typ.Děkuju moc a pardon za blbé vyjádření.Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
super.Děkuju moc všem.Zatím nemůžu niv vyzkoušet,protože mám chřipku , tak ležím.Ale hned jak odejdou horečky jdu do garáže.takže udělám postupně vše a pak dám vědět , čím to bylo.děkuju moc všem.... :-)
 
 
Datum: 22. února 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
ano bud ty kladívka jak zmiňoval dachtl21 a nebo podle mojeho názoru už máš špatnou svíčku
 
 
Datum: 22. února 2011 9:49
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle nebude podle mě nic společnýho s benzínem apod....taky sem tim prochazel a tejden mi trvalo, přijít na to že se udělal škvarek na kladívkách...takže se podívej na kladívka...
 
 
Datum: 21. února 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha.Vyzkouším to.Děkuju Moc.... :-) pak řeknu , jak to dopadlo.Díky
 
 
Datum: 21. února 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel10936    
a kdyz ti nepomuze co psali kluci tak zkus vymenit celej karburator
 
 
Datum: 21. února 2011 17:13
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mischelnike má asi pravdu, mě to dělalo u 555. Chvilku jelo, chvilku ne, za chvíli to zas jelo atd.... Pusť si benzín a dívej se, jestli z víčka plovákovky teče benzín. Pokud ne, vyměň to těsnění.
 
 
Datum: 21. února 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Tohle jsou jasny příznaky.. toho že ti tam nestíjá přitíkat benzín!!! Pročisti si kohoutek v nadrži.. popř. vyměň tu černou gumičku v kohoutku... :-) dám na to boty že to je ono :-) sundej vičko plovakovky... a dolejvej tam benzin ručně.. a požnáš jestli to je tíím.. poku pujde turovat porad... tak je chyba v tom kohoutku :-) pak dej vědět :-)
 
 
Datum: 21. února 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ještě : výfuk to taky není.
 
 
Datum: 21. února 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: ruda      IP: uživatel11209    
po GO stadionu mi zbyla"rozpěrka kola +oj.kroužek" u draka prodejný za 70 kč.asi ze zadního kola.ajá se ptam.neviš kam přijde nebo mezico vložit?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je na predni nebo zadni kolo kryje loziska
 
 
Datum: 21. února 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: Msuzuki ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci, mám Jawu21, motor po kompletní GO, zapalování Wape a mám problém: motor chytá perfektně, na 1 se krásně rozjede, ale 2 jde mizerně do otáček a tudíž do kopce se mu moc nechce.Laboroval jsem s karbecem, měnil ho celej, měnil trysky a skončil zas u 68, šteloval hladinu, jehla na 2 zhora, atd. Volnoběh drží krásně teplý i studený, jen ta dvojka se nechce sbírat. Wape nastaveno dle návodu, sekundár - 11 zubů. Napadá vás něco? Má někdo zkušenost s Dell orto 19mm u fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11207    
čerstvej výbrus netočí,ale táhne! pokud na neutral motor šlape perfektně,muže být problém ve vymezení vůlí převodovky,konkrétně futra předlohy....volně to zajížděj,ono se to povolí.....
 
 
Datum: 21. února 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Taky jsem si ale to už je dávno nechal dělat vybrus na fíka... dal jsem ho tam.. a táhlo se to jak smůla!! i po najetejch 200km to bylo jak kdybych jel na kole! Ale tedka nedavno jsem si nechal udelat dalsi vybrus na jinyho fika... a prece jenom i ten vybrus kdyz neni zajetej je znat o proti vylitanymu valci.. a po cca 150km... to začalo... motor začínal nabýrat na síle.. :-) třeba jen ještě nejsou sedlý ložiska.. ale to je nepravděpodobnééé :-)
 
 
Datum: 21. února 2011 13:26
 
 
 
 
Jméno: Msuzuki ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Předstih je OK, vyzkoušeno, tryska je taky OK a všechna těsnění jsou nová a dotažená, zvys. otáček jde hned na volnoběh, to je asi vše dobrý. Ten záběh je mi jasnej, jen tady je trochu problém v tom že u nás že u nás je to samej kopec.Bydlím na horách.Mažu kvalitně a motor nehoním,ale přesto si myslím, že by to mohlo být lepší.
 
 
Datum: 21. února 2011 13:13
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Ten motor se musí taky trosku povolit ( udělat si vůle)! Kdyz ho mas po GO tak to hnedka nepoleti do kopce 70 :-) musíš ho v klidu zajet cca 1000-1500km. Mazat minimálně 1:33 s dobrým olejem.. nevytáčet to.. a hlavne nejezdit do kopce!!! a ze začátku nee na dlouhe vzdalenosti!
 
 
Datum: 21. února 2011 12:52
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tipuju nizkej předstih, zkus ho přeměřit, nevim jak vape na fichtla, ale to na větší jawy nebylo nastavený vždy správně.. jinak možná přicpaná hlavní tryska, nebo možný sání falešnýho vzduchu, záleží jak klesá z vysokejch otáček..
 
 
Datum: 21. února 2011 12:48
 
 
 
 
Jméno: ToM559      E-mail:      IP: uživatel1723    
Čus draci potřebuju poradit co mám lít do fíka za olej až budu ho zajíždět ???Jakou značku jaký podle vás nejlepší?Já sem do nedávna jezdil na Still polysyntetika 1l za 150,pak jsou oleje další mogul,castrol,husqvarna,valvolin atd.Já bych asík bral ten still ale plnou syntetiku,na jaký olej jezdíte vy co máte třeba upravenýho fíka a tak prostě? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: linuxak_CZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u toho fechtla je jedno, s čím to budeš zajíždět. Zajíždění je stejně otázka tak maximálně 200km, tak bych to nějak neřešil a lil bych tam to, co je. samozřejmě s míň kvalitním olejem se to nebude tak dobře mazat, bude tam vznikat větší tření a mělo by se to rychleji opracovat, ale nadruhou stranu kupovat na tech pár set kilometrů jinej olej se mi zdá dost ujetý, klidně tam lij to, na co jsi zvyklý.
 
 
Datum: 23. února 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11211    
mustang1971: Upravený válce se nechávaj brousit s větší vůlí kvůli tepelný roztažnosti hliníkovýho pístu. Klidně to zajed na Castrol 2T,ale po cca 100km už tam per nějakou polosyntetiku
 
 
Datum: 22. února 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
vypadá to nějak složitě...asi to zajedu na friťák a bude... :-)
 
 
Datum: 22. února 2011 0:15
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čau Stando,prosimtě co myslíš tou vůlí výbrusu u upravenýho válce?Mám přečasovaný válec bez použití přídavných přepouštěcích kanálků a chtěl jsem ho zajíždět na olej Castrol 2T co si o tom myslíš?Díky
 
 
Datum: 21. února 2011 23:44
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
s polosyntetikou nic nikdy na fichtlu nezkazíš ! jinak jak ho budeš zajíždět mužeš dát ten minerál stejně to nehoníš a dřív se ti to zajede a potom tam dávej polosyntetiku do fichtl stačí jako pokud bys tam měl nějaké upravy tak to je jiná ale pro seriový motor po zaběhu stačí polosyntetika :-D
 
 
Datum: 21. února 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Proč je Polosyntetika nesmysl? :-) Když jí odebírám ve stejné ceně jako minerál tj . 100kč/l normálně 190kč/l tak to tomu fíku dopřeju :-)
 
 
Datum: 21. února 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11207    
při samotném procesu zabíhání motoru ani není tak důležitá kvalita a cena oleje,ale jeho kvantita! A nastavení karburátoru pro záběh! Tzn. především bohatší směs,nebát se dát o číslo větší trysku a nebo alespoň dát jehlu o dva zářezy nahoru. Pak poměr oleje pro zabíhání 1:25 ze začátku,1:30 po zbytek zabíhání. Olej pro zabíhání je dobrý minerální,nejlépe s API TC jak bylo zmíněno. Je holej nesmysl do toho rvát polo/syntetiku pro zabíhání!! Myslete hlavou! U upravenýho válce je důležitá vůle výbrusu,zbytek probíhá stejně....u točivějšího válce je možno udělat volnější výbrus,dát bohatší směs a zabíhat jen pár desítek kilometrů..... u válců typu Cestovní úprava stačí i pro záběh minerální olej s API TC
 
 
Datum: 21. února 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
já zajížděl s MOGUL TSF polosyntetika.. a pohodička :-)
 
 
Datum: 21. února 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
jo a ten shell sx 2t jsem tady slyšel že už se nevyrábí???byla by to škoda vyborný olej za skvělé prachy
 
 
Datum: 21. února 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
bud vsx shell 2t a nebo ten valvoline
 
 
Datum: 21. února 2011 13:10
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na záběh je nejlepší nějakej kvalitní minerál se specifikací API TC (třeba Shell Advance SX2T (ideální poměr cena/výkon, ale dneska jsou trochu problémy ho sehnat), Mogul TS (snad taky minerál), atp.), se syntetickym se válec špatně a zbytečně dlouho zabíhá... po nějakejch 1000km už si tam lej co chceš..
 
 
Datum: 21. února 2011 12:54
 
 
 
 
Jméno: MartinFel      IP: uživatel5767    
Čau, čau. Mám dotaz ohledně lakování :-) Už mi došel základ ve spreji, tak jsem to natřel základem v plechovce. Už to schne, a chci se zeptat až to obrousím pod vodou, můžu na ten základ dát plnič a pak vrchní ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: MartinFel      IP: uživatel5767    
lukascz41 : Prosímtě mohl by jsi mi zaslat na mail : MartinFel@email.cz pár fotek, jak to vypadá s tím plničem ? Díky
 
 
Datum: 21. února 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Je to možnééé... mluvím z vlastní zkušenosti :-)
 
 
Datum: 21. února 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: lukascz41      IP: uživatel10868    
Dovolím si nesouhlasit...plnič ve spreji je i dobrá..dával sm jí na Hondu a porovnání s lakem je úžasná.... fotky mohu dodat :-)
 
 
Datum: 21. února 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Plnič ve spreji? Ten je k smíchu.. jednou jsem to použil na autě.. a ještě než to uschlo jsem to hadrem dostal dolů :-D je to jak voda.. stejka to... o ničem práce. :-) já jsem zastáncem bílího zakladu v plechovce :-) nastříkat nekolik vrstev a pak brousit :-)
 
 
Datum: 21. února 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11207    
Budu rád až mi o tom někdo přesvědčí....viděl jsem už hrozně moc "motorek" který byli "lakovaný" sprejema.....ani jednou to nebylo srovnatelný s normalnim lakem.... ale ja se ptal na kvalitu plniče ve spreji,neznám to....zajímá mi to.....
 
 
Datum: 21. února 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: MartinFel      IP: uživatel5767    
A nemyslíš náhodou, že je mnohem lepší mít novej lak ve spreji, než starej, poškrábanej, místen málo zrezlej ??? Řekl bych, že je to lepší i když nemám po ruce kompresor aby to vypadalo krásně. Ale i ve spreji se dá dosáhnout kvalitního laku.
 
 
Datum: 21. února 2011 15:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11207    
moc by mě zajímala kvalita těchto plničů/základovky ve spreji......všechno ve spreji co znám stojí za nic....
 
 
Datum: 21. února 2011 15:05
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
jasně že můžeš :-) ale dneska uz se dělají plniče zároveň se základem... takže se dělá ze to obrousis na plech... pak se dá plnič ten se brousí pod vodou.. a pak se dává vrchní barva :-) a nebo kdyz tam dáš dost základu,,, nekolik vrstev tak to funguje taky jako plnič :-) základovkaa už v sobě má taky plnidlo :-)
 
 
Datum: 21. února 2011 13:12
 
 
 
 
Jméno: bodardik      IP: uživatel11206    
Asi předevčírem tdy bylo koleno na pincka bez falce bude tady ještě??Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: bodardik      IP: uživatel4806    
díky
 
 
Datum: 24. února 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za 14 dni
 
 
Datum: 21. února 2011 9:17
 
 
 
 
Jméno: Honza KH      IP: uživatel9645    
Takže .. delší dobu řeším problém s Jawou 50/20. Prostě nechce chytit, přitom jiskra je, světla při roztlačení žhavěj. Vyměnil jsem kladívka, cívku, kondík, magneto rozebral, očistil, složil, přeměřil i vzdálenost cívek od rotoru aby nedřelo. S podobnou poruchou jsem se nesetkal, co jezdím - nějaké doporučení, konstruktivní návrhy ?? PS: Karburátor a benzín je v pohodě. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: Honza KH      IP: uživatel9645    
Tak jsem se na to kouknul, sklepl kontakty, projel jeste jednou kladivka, "odmrazil" motor a jede ..
 
 
Datum: 27. února 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: Honza KH      IP: uživatel9645    
kostra nebo gufera .. přes víkend budu chytřejší
 
 
Datum: 21. února 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to že světla žhavěj ještě neznamená že háže jiskru, jsou to zcela oddělený okruhy.. zkontroluj si jestli se ti to nekostří někde u kladívek.. a kde bereš tu jistotu že je karburátor v pohodě?
 
 
Datum: 21. února 2011 12:59
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus menší odtrh na svíčce.
 
 
Datum: 21. února 2011 11:47
 
 
 
 
Jméno: Honza KH      IP: uživatel9645    
svíčka je mokrá, gufera na klice - to už by byl mazec, přeci jen, jeden den jsem dojel domu a druhý den to už nerozjel
 
 
Datum: 21. února 2011 9:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svíčka je mokrá?
 
 
Datum: 21. února 2011 7:51
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
toto mal kamoš mal rosypane gufera na kľukovke ťaha ti falošný vzduch
 
 
Datum: 20. února 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel6546    
hoj draci.chci se zeptat..jestli tento vyfuk by byl dobry na jawu dandy 50"motor sachs"(vím že nepasuje,převařil bych si koncovku).Jedna semi jestli tento vyfuk je na 2t.Pojede to s tím vyfukem líp?.za každe rady předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 10:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11207    
určitě je to kravina,výfuky na skůtry jsou laděné pro pásmo max otáček/výkonu ve velmi úzkém rozsahu(variátor!)....tu koncovku mužu doporučit,ovšem její výkonový přínos se mi nezdá,to jedině za předpokladu že origo koncovka je s restrikcí!
 
 
Datum: 21. února 2011 10:54
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
http://www.kompletanew.tkmoto.cz/
 
 
Datum: 20. února 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel6546    
jake sou ty stranky na tk moto?Podívam se na ceny a pak zvažím jestli si koupím,, a nebo se na to vyseru a necham si uřvanýho ladaka:/
 
 
Datum: 20. února 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Rekni mi o co ti jde, dandyna jezdi uz v serii jak raketa, jediny co se dela je ze vykuchaj koncovku a tim to konci, co si od 50ky slibujes? Litat 250? Ma to slaboucky koelcka, foukne vitr a koncis v prikopu, proc si chces kupovat za kazdou cenu vejfuk co tam nepatri? Podivej se na nej, je na skutra a jak bys ho chtel na dandynu dostat? leda cely rozrezat a prachy vhajzlu, nejistej vysledek... Pokud tak moc chces vyhazovat penize tak TK moto prodava upraveny vejfuky. Pocitej s tim ze pokud se v tom budes stourat ten motor to nevydrzi a kde do nej chces schanet dily? Bud rad ze jezdi...
 
 
Datum: 20. února 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel6546    
 
 
Datum: 20. února 2011 17:13
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel3522    
Ahoj draci chci se zeptaz jestli je normalní když mám hladinu v plovákovce stejne s plovákem tak se mi to dusí ale kdyz tam je benzinu do 3/4 plováku tak to je lepší? já jen že se říká že by měla byt hladina stejne s plovákem......a jeste se chci zeptat jak poznám že válec potřebuje výbrus aniž bych na něm jel? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 8:25
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dáš dole hlahu a podla velkosti schodu pri hornej hrane valca ak je hmatatelný tak bi sa mu zošiel výbrus
 
 
Datum: 21. února 2011 8:25
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus draci potřebuji radu, myslíte že když mám zgenerálkovaný motor tak mám zajíždět na 12z. kolečko abych to nemusel tolik točit a nebo tam dát rovnou 13z. do rychla na kterém chci jezdit i po zajíždění.Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Díky moc kluci!
 
 
Datum: 21. února 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
stando ty si mě předběhl.... s pravdivou odpovědí...
 
 
Datum: 21. února 2011 15:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11207    
ty vole co to je za výmysly že se motor unaví na 12z......pokud to potřebuješ zabíhat a je to u vás samej kopec,tak dej klidně 11z.....dulezity je abys to furt nekde nerval jedna plnej s vařicim motorem proti kopci.....zajíždět můžeš s jakýmkoliv primárem i seknudárem,převod nemá vliv na výkon válce at během zabíhání,tak i po něm.....myslete trochu!!
 
 
Datum: 21. února 2011 15:08
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
četl jsem kdesi myslim i tady. někdo říkal že když zajedeš motor na 12Z a třeba po 2000Km tam dáš 13Z tak tu bude slabé protože ten motor si zvykne na ten 12Z a unaví se - nevim co je na tom pravdy kdyžtak mě někdo doplní
 
 
Datum: 21. února 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
No mam mustang,ale teda když bych přecijenom ze začátku dal to 12z.,tak by to něčemu nevadilo když po zajetí dám 13z.?Díky
 
 
Datum: 21. února 2011 9:38
 
 
 
 
Jméno: koudy.ok      IP: uživatel11090    
jestli máš revma plechy tak dej 12z jestli je nemáš tak dej 13 ale bacha kopce jinak ho zajedeš hodně blbě
 
 
Datum: 20. února 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel11203    
Čau myslíte že je tahle sada dobrá? A co cena? Je ta cena úměrná? Děkuji za názory. http://aukro.cz/sada-naradi-jawa-50-pionyr-i1467693723.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 9:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když se tím bez poškození předtím sundalo 5 pístů včetně mustangového, tak tady chyba nebude...
 
 
Datum: 21. února 2011 9:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ondragram: uz vim ze preco ti zlomil piest na fichtla.... a ty ze ci seso mi to nevymeni?
 
 
Datum: 20. února 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ano, jak říká Ondragam.... podle mě je cena za nabízení nářadí vysoká.... každopádně jak je psáno podemnou lepší by bylo udělat si taková stahováky doma :-) (myslím si že dom a vždy něco na vyrobení pohledáš) když ne investice 50-100 kč.
 
 
Datum: 20. února 2011 14:45
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych na to měl takový názor, že místo blokátoru poslouží vhodně vzpříčený šroub, vytlačovák se udělá z trubkovýho klíče, velký podložky a dlouhýho šroubu, stahovák kolečka z kusu železa a 2 šroubů, vytlačovák kliky taky z pásu železa a dvou šroubů-náklady asi 50Kč...
 
 
Datum: 20. února 2011 14:33
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel11203    
A diky, tak názor o ceně bych měl. A co kvalita? Vydrží to něco? Mám to brát?
 
 
Datum: 20. února 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
Podívej se , kolik stojí zde na krámku jen vytlačovak pístních čepů , a podle toho si udělej úsudek o ceně .
 
 
Datum: 20. února 2011 14:20
 
 
 
 
Jméno: jofko2212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cau draci neviete niekto ake maju byt tlaky vo valci na jawe Mustang odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2011 15:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11199    
10 ATM.......??
 
 
Datum: 20. února 2011 15:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čaves hoši setkal jste se někdo s tímhle? http://dachl21.rajce.idnes.cz/jawa_05/ nevím zda li je to z výroby nebo to je nějaká samo domo úprava?je to docela professionálně zavřený a svár je zabroušenej a rozleštěnej že z 1 metru není ani poznat že to je navařený odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11199    
A tebe to prekvapuje? Typickej prvek doby minulé....taky se dělali motory do traktůrků z ruznejch kejvacek,panelek s prodlouzenou hrideli,remenici na ventilator,v deklu domek na lozisko.....a vetsinou pekna prace...
 
 
Datum: 20. února 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Hmmm žeby prvý znak prechodu na typ krytu na jawe 20 - 21?? :-D no neviem o tom žeby sa takto robili seriovky a ani na závodných dobových špecialoch som to nevidel no jedno viem isto nejaký amater to určite nezváral :-)
 
 
Datum: 20. února 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: JirkaH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den chtěl bych se zeptat kdo vyrábí ložisko hlavy řízení s číslem výrobku 1F1212 které se dá koupit na fichtlkrámku ? A sedělo by do řízení na jawu 555? Předem díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2011 6:46
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku je to made in slovensko,, na 555 pasuje
 
 
Datum: 22. února 2011 6:46
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar nevíte kde by se dal sehnat motor z motorovky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sehnad se dá.. kolik stojí to nevim.. ale možná by tam šla i z minibiku...
 
 
Datum: 20. února 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta cívka
 
 
Datum: 20. února 2011 13:33
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a dá se sehnat? kolik by stál?
 
 
Datum: 20. února 2011 13:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já doma mám.. ale nemám k němu zapalovací cívku
 
 
Datum: 20. února 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: ToM559      E-mail:      IP: uživatel1723    
Jaký jsou ložiska v kolech u fíka 6201 to vím ale jestli obyč A přesný nebo C volnější a koupil bych zrovna krytý símeringem z obou stran.To je myslím 6202/2R.Nebo jaký typ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 21. února 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
Nevim jak ostatní výrobci, ale SKF vůli v ložiskách označuje jen písmenem C.... C1 a C2 jsou vůle menší než normální. Pokud tam písmeno C není, tak je to normální vůle a C3, C4 a C5 jsou vůle větší. Značení krytých ložisek: RS - Kontaktní těsnění z nitrilové pryže (NBR), které může být vystužené ocelovým plechem, na jedné straně ložiska 2RS - Kontaktní těsnění RS na obou stranáchložiska RS1 - Kontaktní těsnění z nitrilové pryže (NBR) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska 2RS1- Kontaktní těsnění RS1 na obou stranách ložiska RS1Z - Kontaktní těsnění z nitrilové pryže (NBR) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska a krytem z ocelového plechu na druhé straně ložiska RS2 - Kontaktní těsnění z fluorkaučukové pryže (FKM) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska 2RS2 - Kontaktní těsnění RS2 na obou stranách ložiska RSH - Kontaktní těsnění z nitrilové pryže (NBR) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska 2RSH - Kontaktní těsnění RSH na obou stranách ložiska RSL - Kontaktní těsnění s nízkým třením z nitrilové pryže (NBR) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska 2RSL - Kontaktní těsnění RSL z nízkým třením na obou stranách ložiska RZ - Těsnění s nízkým třením z nitrilové pryže (NBR) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska 2RZ - Tesnění RZ s nízkým třením na obou stranách ložiska
 
 
Datum: 20. února 2011 15:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě bych volil zakrytý ložiska plastem, to je tušim 2RS nebo tak nějak...a patří tam obyč bez zvětšené vůle...
 
 
Datum: 20. února 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: ToM559      E-mail:      IP: uživatel1723    
Čus draci kdo má z vás tu upravu od stejskyho jaká je z nich nejlepší potřeboval bych nějakou která vydrží a bude to mít dobrej jak spodek tak i vršek udělal bych Go motoru lepší ložiska,gufera,klika na jehlách a bezkontaktní zapalování.Tak jakou byste si vybrali??, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11199    
pokud je tvůj výčet úprav konečný,tak si pořid Cestovní úpravu.Pro ostatní válce je důležité mít ještě výfuk a karburátor a rychlou převodovku.Pro úpravu vyber válec s co nejlepšíma přefukama!
 
 
Datum: 20. února 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
pro začátek se nech udělat cestovní upravu
 
 
Datum: 20. února 2011 12:10
 
<  892  893  894  895  896  897  898  899  900  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 11:57:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu