Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau borci. Jak přesně fungují VÍCEBODÉ SVÍČKY? To jako kdyz to má např. 3 elektrody tak to hodí najednou 3 jiskry? nebo jak to je dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 20:33
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Já osobně jedu od nás z Kolína do Prahy celou dobu na 5tku  Bez probelmů. ve vesnici na 5tku 50km/h při 1500ot/min  někdo může podotknout že to podtáčím, ale feldě ve skutečnosti nevadí  je to absolutně bez vybrací a je hlavně ticho což je u feldy docela nadlidskej ukol  vyjedu z vesnice přidám a felda si vesele zrychlí  zkoušel jsem to u naftové feldy a ta se klepala jak ratlík takže s naftou jedině na 4
Datum: 23. února 2011 20:33
 postul: nevim no.. s MPIčkem jsem nikdy nejdel... ale co jsem měl omegu benzíňák tak s tou 60 na trojku po městě..... ale jinak dala na jedničku nějakých 70
Datum: 23. února 2011 20:27
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Já se tu taky nechci vytahovat kdo má kolik najeto jen jsem něják musel reagovat na to tvoje razitko  ale tohle už jde mimo dotaz... takže tu řešíme kraviny
Datum: 23. února 2011 20:20
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 moje skusenost je, ze svicky s více elektrodama jsou nahovno, jiskry to nehodi tak silny a tim je zapaleni smesi horsi.
Datum: 23. února 2011 20:19
Jméno: standa
IP: uživatel7022
 kabely a fajfky se dělali s předstihem. Mě spíš napadá jestli to není od karburátoru,protože ted v zimě to nedělá vůbec,jen v létě,hlavně když jsou 30° vedra,filtr se dělal.... 60 na čtyrku jezdim s dieslem,proto mi to přijde málo,jezdil jsem spíš stříkačkou,ale MPi jsem taky okusil(ve verzi lehce RS s 90 kobylkama  )....
Datum: 23. února 2011 20:18
 stando zkusil bych vyměnit zapalovací kabely.a co je tom špatného jet na 4 60?na jaký kvalt by měl jet?na 3?dokonce na 2?jeli jste někdy mpíčkem?
Datum: 23. února 2011 20:11
Jméno: standa
IP: uživatel7022
 nemám důvod se s tebou pošťuchovat....lidi který sem choděj dlouho mi znaj a já se nepotřebuju před někym vytahovat...prostě tvůj dotaz zněl jak když jezdíš autem tejden...ja mam naježdíno dost,ale určitě ne 200 tisíc  každej rok dělam dvakrát filtry a olej takže kolik mužu mít najeto? 6x2x15000....spočítej si to....a k tomu nepočítam co mám najeto na motorkách,na pick-upu a na dodávce....
Datum: 23. února 2011 20:07
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 plus minus 2000ot/min teďka přesně newim. Psát sem kolik mám najezdíno nemá smysl  napíšu 200 000 a on sem napíše 400 000 atd
Datum: 23. února 2011 20:01
 mischelnike: a kolik máš teda naježdíno?  .... jinak nevim jak u benzínu, už nějkou dobu mám diesla ale na čtyřku při 2000ot je 60 nějak málo ne?... mě to do kopce na čtverku při 2000ot jede nějakých 85-90...
Datum: 23. února 2011 19:23
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Dík ten tvůj taky nebyl špatnej  víš o mě velký prd a já o tobě takže tyhle narážky nejsou moc namístě
Datum: 23. února 2011 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel7022
Datum: 23. února 2011 19:06
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Bych řekl že toho mám víc nacouvanýho než ty naježdíno... ale to je jedno...  jinak 60 na 4rku je asi 2000ot/min což je pro bězný kopec s mírným stoupáním pro feldu pohoda
Datum: 23. února 2011 19:03
Jméno: standa
IP: uživatel7022
 To L: Něco podbnýho dělá mojí mladý Favorit,karburátor s automatickym sytičem,rok 92. Převážně v oblasti 2000 otáček v tahu zaškube. A dělá to hlavně v létě. Filtry dělaný,svíčky nový,ventily dělaný,předstih stroboskopem,palivo z 99% Natural 95 od OMW,do loňského roku pravidelně servisováno. Jinak je to auto v parádním zachovalym stavu,nevyrezlý,zdravý,na motoru najeto poctivých 60 tisíc(auto se dedí v rodině),motor perfektní!
Datum: 23. února 2011 18:58
Jméno: standa
IP: uživatel7022
 Mischelnike: To bude tím,že máš MPíčko a na řidičáku ještě mokrý razítko.....jinak 60 na 4 do kopce? Neni to na benzinaka docela podtoceny?
Datum: 23. února 2011 18:49
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vypadá to, že problém bude jinde než ve svíčkách, nech to někde napíchnout na VAG jestli to něco ukáže, příčin může být celá řada.
Datum: 23. února 2011 18:48
 ja som ju mal v 21tke ked som ju mal vybehnutú na inačšú mi to neišlo pokaždé zahádzalo ale na túto 3 polovú to išlo celkom dobre mal som ju na nejakých piatych podložkách lebo malo dlhý závit
Datum: 23. února 2011 17:56
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Díky za odpovědi  jinak já mám MPIčko.. a ty vícebodý svíčky zatim nezklamali.. jen se dlouho době potýkám s problémem a to tím že když třeba jedu do kopce na 4rku 60km/h a přidám tak lehce pocukává.. když koupím new svíčky tak se to trošku omezí ale po čase je to to samý  newim jestli je to benzínem... ale už jsem bral na hodně pumpách ale furt to samý. Jediný co to ještě trošku omezý je benzín ze Shellky ten 100oktanovej.. ale ta cena je zase trošku jinde  newíte co jiného by to mohlo být? jesi třeba dát jiný svíčky a s jakejma hodnotama díky moc
Datum: 23. února 2011 17:51
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Víceelektrodové svíčky se používají proto, že údajně více vydrží. Jiskra přeskočí obyčejně tam, kde má nejmenší odpor. Když se postupně zvětší odtrh v místě, kde přeskakuje, začne přeskakovat na jinou. Jinou výhodu to ovšem nemá a navíc musí být dostatečný výkon zapalovacího modulu, což většina starších aut nemá. Ideální je vždy kvalitní jednobodová svíčka. Pro Felicie s jednobodovým vstřikováním BMM nejsou víceelektrodové svíčky vhodné, pro MPI již použít jdou. Brisky ve Feliciích dost často selhávají, nyní používám do Felicií normální jednobodové NGK nebo Denso a zatím ani jedna reklamace. Když chce někdo něco ještě lepšího, tak platinové nebo iridiové jednobodové Denso nebo NGK, ale ty už jsou poměrně drahé, do Felicií standardní v pohodě stačí.
Datum: 23. února 2011 17:32
Jméno: king2
IP: uživatel8418
 Tak na pincka je to zbytecny nema tolik síly aby roznuj vsecky tri ale na feldu to bude na starty dobry si myslim!
Datum: 23. února 2011 16:44
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
  aha tak to jsem čekal že to bude trošku složitější  takže se to nějáko moc neodlišuje od ostatních svíček? Cena není zase tak závratná. mám felicii a ks stojí 60kč (BRISK).
Datum: 23. února 2011 15:21
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Výboj vznikne v místě kde má momentálně nejmenší odpor. Takže vznikne na jedné z elektrod. Nevím proč se dělají, možná proto že se najdou lidi co si je za drahé peníze koupí
Datum: 23. února 2011 14:42
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau shanim na pionýra nějakou sadu pokud se prodáva blatníky,a ty boky laminatové nebo plastové?jde to někde sehnat na netu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 17:38
Jméno: manik
IP: uživatel5223
 Budeš borec jestli to někde zeženeš!Moc kusů se toho nevyrobylo!
Datum: 23. února 2011 17:38
Jméno: Zdeněk
IP: uživatel11216
 nazdar, jak rozeznám karburátor 2917PSB? Mám doma více karburátorů a mají průměr difuzoru 17mm, ale jsou mezi nima male rozdíly. Hlavně u fotky z přední strany, kde je vidět zalisovaná "bronzová tryska". Na jedné fotce je díra větši a na druhé 3x menší. Vadí to něčemu? Nebo jsou výkonově úplně stejné? Foto ve vysokém rozlišení v odkaze http://www.ulozto.cz/7995054/karburatory-zip . Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 22:03
Jméno: Zdeněk
IP: uživatel11216
 Má ještě někdo zkušenosti s těmito typy karbeců? Jestli náhodou nejede některý líp  ?
Datum: 23. února 2011 22:03
Jméno: standa
IP: uživatel7022
 vzhledově to stejný neni,ale podstatnej je prumer dirky a ten je stejnej,vim to,nekecam ti,tak uz to neres
Datum: 23. února 2011 17:55
Jméno: Zdeněk
IP: uživatel11216
 Nevím co je vzdušník... A pokud se podívám zepředu (na pravou dírku) tak rozdhodně díry stejné nejsou. Jak to teda je?
Datum: 23. února 2011 16:59
Jméno: standa
IP: uživatel7022
 jsou stejný ,i výkonově,ten první je z počátku výroby 20,21 a ten druhej je z doby pozdejsi....vzdusniky maj zepredu malinko jinej tvar,ale prumer maj stejnej....zkousel sem obe provedeni a nepoznal jsem rozdil
Datum: 23. února 2011 14:34
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,vadí, když sem vyměnil gufero (na levý straně) za nové a narazil sem ho až dozadu k ložisku? de mi o to, jestli sem ho neporušil a připadně by mi tekl převoďák do kliky... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 19:24
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Jestli sto moc narazil tak neboj časem se to vychodí !!
Datum: 23. února 2011 19:24
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus draku záleží na tom jak si to moc narazil to gufero by mělo být po okraj s karterem a jestli je víc tak ložisko na klice bude o to drhnout.No to poznáš jestli jde klika ztuha..nebo ne
Datum: 23. února 2011 15:48
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Čau draci dneska jsem skládal motor a zbylo mi štěstíčko a vůbec nevim kam patří. Jedná se o pružinku vysokou asi 1cm a průměr je 2cm nevíte kam patří ? Díky\r\nhttp://img34.imageshack.us/i/img0051vv.jpg/
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 14:35
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 jo a nezabírá nakopávačka takže to je ono
Datum: 23. února 2011 14:35
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 a už jsi to skoušel startovat?
Datum: 23. února 2011 13:44
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 No jo vidiš to
Datum: 23. února 2011 13:29
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
Datum: 23. února 2011 13:19
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 ta pružina přijde nasadit na to startovací dvoukolečko....... řek bych že ti to bude asi blbě starovat
Datum: 23. února 2011 12:56
 A necpala se náhodou taková pružina někam pod segment, aby zabíral celou plochou? Nebo si to možná pletu s pérákem, nevím, ale tohle nebude z karbecu-volnoběhu, ta je užší a stříbrná.
Datum: 23. února 2011 12:33
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Tak to je dobře doufám že nikde chybět nebude. Taky mi třeba mohla spadnou z poličky a je z něčeho úplně jinýho.
Datum: 23. února 2011 12:04
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ja taky ne ale mužná je to pružina volnoběhu ??????ale ta je velká na to tak nevim .
Datum: 23. února 2011 11:53
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jáá osobně jsem na ní u fíka ještě nenarazil
Datum: 23. února 2011 11:15
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj Seso, chci se zeptat na potah na sedlo (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2511.html) k pionýrovi. Je to opravdu tak kvalitní a dobře šité? Mám totiž vážný zájem o koupi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 17:25
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Osobně ho mám na pio a je nejvyšší kvality
Datum: 23. února 2011 17:25
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 díky, půjdu do něj
Datum: 23. února 2011 16:27
 ja mám ten potah a je fakt super! aj povrch kozenky je uplne stejny ako u origo, najlepsia replika!
Datum: 23. února 2011 14:48
 je super jinak bych nepsal ze je super
Datum: 23. února 2011 10:55
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, když bych potřeboval spravit tachometr, jak odejmu rafičku? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 16:26
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 23. února 2011 16:26
 jawa05 je chytrý jak rádio  ... vem si kleštičky a pod ciferíkem si chytni tyčku na které je rafička.. pak rafičku chytnu prstama a vytáhni... je na té tyčce jen nasunutá.
Datum: 23. února 2011 15:56
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 koukal sem, že dole přes tu tyčku je takový pouzdro velikosti asi jako víčko od pet lahve.... tam to drží, připadalo mi to jako pájka.... nešlo by to odpájet?
Datum: 23. února 2011 11:30
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Rafičku neodejmeš, jde to, ale musíš to celý vyndat z toho rámečku co to drží, ale i tak to neodejmeš, páč dole je na hřídelce zalisovaný ozubený náhon a nahoře je právě za rafička...
Datum: 23. února 2011 10:26
 CUS draci.....chtel bych ze zeptat jaky mam dát řetězoví kolečko aby mi to jelo rychleš a ne aby mi to táho díkes ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 10:36
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 13/55,14/55,15/55
Datum: 23. února 2011 10:36
 pokud seš lehkej, jezdíš sám a po rovinách, tak 13z, víc už asi nemá smysl, to se v seriovym motoru sotva roztočí i na rovince
Datum: 23. února 2011 10:35
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Mám tam 13z a jede to solidně
Datum: 23. února 2011 10:29
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 sekundární kolečko co největší... je to jako na přehazovačce u kola..... a rozetu pokuĎ možno co nejmenší
Datum: 23. února 2011 9:32
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 čus když u kejvy 175 utáhnu matici osy kola tak se mě to kolo vůbec netočí takže to musím mít lehce povolený tak o 2 otočky aby se to vůbec točilo... nevíte kde by mohla bejt chyba? nebo je to tak správně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 20:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 už jsem se s tím taky setkal...vše bylo jak má ale stejně šlo kolo ztěžka tak jsem tam dal podložku a bylo to OK
Datum: 23. února 2011 20:17
 nevypadnula ti rozperka mezi bubnem a stitem brzdy ? to by bylo presne ono
Datum: 23. února 2011 17:04
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 díky všem no nevím jestli tam je budu se to snažit spravit..
Datum: 23. února 2011 14:54
Jméno: Viper023
IP: uživatel3912
 Spíš bych to viděl na výměnu ložisek jak v zdním bubnu tak i v rozetě je ložisko taky vyměnit a jak tu už psal pode mnou vymezovací váleček mezi rozetu a buben
Datum: 23. února 2011 14:32
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vymezovací váleček mezi rozetou a kolem tam máš?
Datum: 23. února 2011 11:34
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_450/katalog/katalog_vydan_1966
Datum: 23. února 2011 10:39
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 vypadá to na špatný (krátký) ložisko v kole.... správně by ti kyvná vidlice měla dolehnout k tomu ložisku v kole, ale asi je špatný, nebo chybí, takže vidlice tlačí na disky kola a proto se ti netočí....teĎ mě napadá, že by to taky mohlo být brzou...
Datum: 23. února 2011 9:34
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ještě sem zapomněl je to zadní kolo
Datum: 23. února 2011 7:19
 Mám dotaz,týkající se odrazky na zadním blatníku.\\\\r\\\\nByl sem na STK a tam se jim nezdála originální kulatá odrazka,a prej podle nějakých nových mě neznámých pravidel,tam musím dát odrazku hranatou(dali mě typ na odrazku co je ve sloučené zadní svítilně škody 100).\\\\r\\\\nCopak hranatá odrazka odráží světlo jinak než origo kulatá?\\\\r\\\\nDíky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 10:41
 Jo STK sem udělal,ale přišlo mi to trochu ujetý.
Už sem dělal jinde STK,a v pohodě.
Tohle bylo kvůli tomu,že tehdá tady v Litovli otevřeli novou stanici STK,a já to měl blíž.
Jsou tam asi dost divní.
Datum: 23. února 2011 10:41
 to se divim že si všimli takový blbosti, u mě ani nepostřehli (nebo jo ale přešli to) že chybí úplně  a dostal si tu technickou aspoň? Já myslim že oni maj posuzovat funkčnost, ne originalitu, na to jsou zas veteránský komise...
Datum: 23. února 2011 10:32
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, potřebuju se zeptat... pořád se mi ničí svíčky a nevím proč. když prošlápnu, žádná jiskra není vidět..... ať koupím novou brisk nebo NGK, stejně obě po čase cca 120km přestali fungovat.... olej už sem zavrhl, pač ředím na 1:50 polosyntetickým oleje....chci ještě dodat, že mám tyristorový zapalování, tak jestli by to nemohlo být tím...díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 16:00
 N14 je moc studená, tak je tak na léto do velkejch veder, pak se nediv že máš černou svíčku když se to ani pořádně neohřeje.. do těhle mrazů bych dal N17, jinak normálně N15
Datum: 23. února 2011 16:00
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 NGK B8HS a brisk N14C
Datum: 23. února 2011 11:36
 máš to moc bohatý a/nebo to saje olej z převodovky, sniž jehlu a zkontroluj, jestli máš HT68 a jestli neni vydřená od čištění drátkem a pak uvidíš jestli se to zlepšilo trochu (saje přes gufero převoďák) nebo úplně (nesaje).. mimochodem, je to svíčka správný tepelný hodnoty?
Datum: 23. února 2011 10:48
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 svíčka je celá černá.... i když jí nahřeju nebo pročistím, stejně nefunguje.....
Datum: 23. února 2011 8:54
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 taky bych se priklanel k tomu ze je proste ulijes... (i kdys to mi nejde do hlavy brisky na to toliko netrpej) jinak potom typuju inducku
Datum: 23. února 2011 0:36
 nastavení karburátoru? a jak ty "zničený" svíčky vypadaj? černá, nebo bílá vnitřní elektroda? sice jsou tu hodně chytrý lidi, ale křišťálovou kouli nemaj... já tipuju moc bohatá směs..
Datum: 23. února 2011 0:17
Jméno: Kája
IP: uživatel10524
 Čau, seso, někdy na podzim jsi tu měl parádní bronzovou kliku na mustanga, pak došly, myslíš že jí ještě seženeš? Posledně jsi mi psal, že bude po novým roce... Jinak objednávku z 21.10. 2010 číslo 21460 klidně zruš, objednám si ještě něco navíc, tak ať v tom neni bordel. Dík, Kája
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 16:25
Jméno: Kája
IP: uživatel10524
 super, alespoň že bude  díky
Datum: 23. února 2011 16:25
 ok,,rusim,, bude ,,jen nevim kdy dopluje z taiwanu,,bude mit ckr ojnici na jehlkach
Datum: 22. února 2011 22:51
Jméno: lukascz41
IP: uživatel10868
 Čau Seso, prosím tě, proč ty tu třeba máš ty hvězdičky a můžu ti kliknout na profil?? u mě to nejde když sem příhlášený . dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 8:07
Datum: 23. února 2011 8:07
Jméno: argo
IP: uživatel8742
Posl.aktualizace: 23. února 2011 0:13
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jako myslíš samotnej filtr nebo karbec kvůli němu? Mám takovej dojem, že mám ten samej(nebo hodně podobnej) na závodáku. Ovšem přírubu mám
jinou takže pokud se ptáš na to tak by se nic upravovat nemělo a pokud se ptáš z hlediska odladění tak na normál ježdění dobrý (pokud nejsi puntičkář)
jinak směs...
Datum: 23. února 2011 0:13
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 Cus borci hele jakej by jste dali motor do trakturku tet tam mam CZ 175 ten kulatej a je z levi strany z kliky pridelana remenicka na vetrak a jakej motor by jste do toho hodili vy ? 350 sem rikal ze asi ne kuli tomu jak to ma ty 2 valce ... a jeste jak by se na ten motor dal udelat nejakej starter diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 21:00
Jméno: peca
IP: uživatel1226
Datum: 23. února 2011 21:00
 2 sedačky bych chtěl taky, až bude čas, tak nějaký seženu a přivařim, nevíš z čeho je tam máš? Jinak mám taky dvojvejfuk. Když je špatná komprese, tak to dej na výbrus nebo aspoň vyměň kroužky. Pokud to špatně spaluje tak bych nastavil spprávnej předstih a odtrh, sešteloval směs a bude to OK. Mě to taky občas, když je to studený fluše z vejfuku.
Datum: 23. února 2011 20:30
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 L: jo ten z Cz 502 nebo 501 to sou dobry motory ale strasne spatne se schanej funkcni
Datum: 23. února 2011 18:11
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 U traktůrků s motory z motorek je důležité vyřešit chlazení, tak aby to opravdu fungovalo, jinak motor moc nevydrží. Asi budeš muset motor pořádně opravit a bude sloužit dále. Nechal by se použít i motor ze skutru ČZ 175, má to větrák i startér. Do těchto strojů se osvědčily hlavně motory Jawa 250 z péráka nebo kývačky.
Datum: 23. února 2011 18:07
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 no je to podobny ale ja mam 2sedadlak .. no valec proste spatna komprese a nespaluje to vsechcen benzin co do toho de a tak nespalenej benzin tece do vejfuku tzv- spotreba jak krava a jinak traktor nenahraditelnej ale jen s tim motorem sou porat problemy je tam motor z jawa 175 dvouvejfuk ..
Datum: 23. února 2011 17:42
 peca: podle popisuju to vypadá, že máš něco podobného jako já: http://filup50.galerie.cz/3963497-traktor-motor Jaký máš problémy s válcem? Jestli ti tadyto dělá problémy tak dvouválcová 350 bude dělat ještě větší. Mám taky druhou převodovku z Octavie nebo z něčeho podobnýho.
Datum: 23. února 2011 16:22
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 jasne no tak kdyz me ho zaplatis  ne ale ten motor v tom trakturku netrpi je tam snekova prevodovka a jeste jedna z oktavky a silu ma peknou jasne ze se to neda srovnavat se zetorem ale na to jak vypada jede dobre ale s motorem sou porat problemi konkretne s valcem
Datum: 23. února 2011 15:54
Jméno: argo
IP: uživatel8742
Datum: 22. února 2011 21:59
Posl.aktualizace: 23. února 2011 19:58
 Toto je prostě paráda
Datum: 23. února 2011 19:58
 Jde to pořad stejne tak věřim tomu že to tak zustane
Datum: 23. února 2011 18:55
 taky mi to jde o dost rychlejc
Datum: 23. února 2011 16:10
 FIHA,, JA SNAD UZ DOUFA ZE NAM ZACINA NOVE RYCHLEJSI DOBA
Datum: 23. února 2011 10:00
Jméno: argo
IP: uživatel8742
Datum: 22. února 2011 21:52
 Uvidime časem....ale pochvala pro Admina
Datum: 22. února 2011 21:46
 to doufám
Datum: 22. února 2011 21:44
Datum: 22. února 2011 21:42
 No konečně...už to válí, už sem se nemohl dočkat
Datum: 22. února 2011 21:40
Jméno: david
IP: uživatel9268
 ahoj nemáte někdo zkušenosti se servrem http://www.mobile.de,prodávají se tam auta a motorky.Měl bych zájem o jednu motorku,ale nevím jak se s tím bazarem kontaktovat.Napsal jsem tam několik e-mailů a zatím žádná odpověď.Nechci tam jet naslepo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 21:43
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 bez problému... je to něco jako bazoš - server, ale inzerenti odevšad... volat či psát na konkrétní inzerát v jejich jazyce je nanejvýš nutné... pozor ale na prodejce - poláky, rusové i také češi
u aut je to docela boj... fotky většinou jiný než skutečný stav.
Datum: 22. února 2011 21:43
 asi neumí česky,ptej se deutsch!
Datum: 22. února 2011 21:33
 zdravíčko, koukám na ojniční ložiska do babety a koukám že tu jsou v nabídce s klecí, v mojí jsou jen jehličky bez klece dají se nehradit zde nabízenými?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 22:55
 ano
Datum: 22. února 2011 22:55
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Hoj,omlouvám se jestli otravuji,ale pořád mi to neni jasné s tou podkovou,podle výkresu na internetu má být široká 7.5mm,ale někde je vidět mnohem širší(třeba tady na fichtl kramku),takže ty 7,5mm musejí být 2 a dají se do každého karteru,nebo se udělá jedna široká 2x7,5mm+ ta mezera mezi setrvačníky????\r\n\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 18:34
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Hele staníku,do prdele musim a komu se to to nelíbí ať si pr... políbí,že. Kupovat si ji nemusim,můžu si ji vyrobit, do pr.... proč se všude musí najít nějaké pako které má pitomé řeči!
Datum: 23. února 2011 18:34
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 ta tlustá je výplň prostoru po změnšení průměru setrváku(tlaku nepřidá),ta tenká je mezi orig setrváky a ta zmenšije spodni objem-zvyšuje tlak.
Datum: 22. února 2011 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel11211
 prijde ti normální s timhle dotazem tapetovat kazdou diskusi?? Tak si ji do prdele kup,ten kluk na motoinzerci je prodává už nějakej pátek.....
Datum: 22. února 2011 20:36
 Čaw seso..nevim jestli je to problém jen na mej straně..ale v mým profilu nejdou změnit vůbec fotky at dělám co dělám....starý sem smazal..ale nový tam nejdou nahrát nějak je to neveme...PS dělá to i vám ostatním?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 20:19
 porad se ladi web,, je to kix,, dejte mi tri dny,,sesa
Datum: 23. února 2011 20:19
|



|