Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Caute, mam pre vas zahadu. Kupil som novu elektroinstalaciu na 21tku (30W). Vsetko som zapojil podla nasledovnej schemy: http://furioso19.rajce.idnes.cz/Jawa_21/#DSCF0538.jpg Lenze: svetla nejdu. Resp. Ked prepnem medzi dialkovymi (hnedy) a tlmenymi (modry) svieti bud len predne (na dialkovych) alebo zadne (na tlmenych). Skusal som to aj bez prepinaca priamo zo zapalovania na ziarovku. Stale to iste. vymenil som ziarovky, objimky, no nic. az ked som pri zapnutom dialkovom (hnedy) ukostril zadne svetlo (z modreho kabla) rozsvietilo sa aj zadne. Lenze ked zase prepnem na tlmene nejde ani jedno. Az ked zrusim kostru na zadno rosvieti sa len zadne. Predne tlmene nic. vymenil som aj kable od prepicana a nic. Neviem sa z toho vysomarit. Elektroinstalacia predtym bola zapojena rovnako.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 17:21
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 prostě je to tak, že jeden pol zadní žárovky propojíš s tlumenym vláknem vepředu a druhej pol zadní žárovky propojíš s dálkovym vláknem vepředu. NIKDE SE TO NEUKOSTŘUJE!!! ukostřená je pouze objímka na přední žárovku.
Datum: 26. února 2011 17:21
 takze mam od zadneho natiahnut este jeden kabel? alebo ako si to myslel s tou dvojlinkou? inak na zadnom mam tie povodne umele "dorazy" na ziarovky. A aj z predneho svetla mam kabel na ukostrenie
Datum: 26. února 2011 13:53
 je to jak píše Test, zadní světlo se spojí dvoulinkou s předním, přičemž zadní žárovka NESMÍ být ukostřena. s originál držákem na sufitky je to docela problém, protože chytá kostru přes šroubek.
Datum: 26. února 2011 12:04
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Podívej se na zadní světlo, nesmí být ukostřeno na hmotu vozidla. To světlo se ukostřuje přes vlákno přední žárovky. Když
zapneš dálkové ,ukostří se přes vlákno tlumeného světla a naopak. Na to zadní světlo jdou jenom vodiče z vláken předního
světla. Nesmí se to dotýkat kostry.
Datum: 26. února 2011 10:44
 no urcite to tak fungovat nema, ked pri dialkovych svieti predne svetlo a zadne nie a pri tlmenych svieti len zadne. Neviem prist na chybu, musim si poziciat merac a merat, mozno najdem pricinu. Alebo natiahnem uplne novu kabelaz a uvidime ci sa to vyriesi....fakt divne
Datum: 26. února 2011 10:39
 Ahoj. Já tomu moc nerozumím, ale přesně takhle to funguje na pinďourovi, co jsem před nedávnem koupil. Jestli to tak má být, nebo né zatím nevím. Teď jsem se pustil do kompletní čistky jawetty, už jsem pomalu u konce a pak se to samé chystám udělat na pionýru a chtěl jsem to řešit až pak tak budu rád, jestli se tady v tvém dotazu dozvím, jak přesně to má fungovat. Možná ti pomůže jen informace, že ten pio, co mám je v origo stavu. Zatím CisFis pane
Datum: 25. února 2011 17:28
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Ahoj....nevíte po kolika ASI kilometrech se musi udelat vybrus? pri predpokladu ze byli vsechny mazací hodnoty správné? Díky  chci jenom vas odhad, popripade nejaky zkusenosti diky....a chci se zeptat jestli se potreba vybrusu projevi i tim ze je cerná svíčka...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 17:52
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Mno tyjo souhlasím s tebou STANDO.Kámoš měl mustanga a moc mu nejel válec nalítáno jako svin tak dal tam píst ze zadřenýho válce odrbal šmirglem dal nový kruhy a zajížděl a potom ten mustang lítal 75 po rovinkách a kopce za 3 fůrt to člověk nechápal sice se musel jakoby víc točit mno nešel dobře odspoda ale jako jinak celkově to jelo dost pěkně.
Datum: 02. března 2011 17:52
 Stando, na tohle je asi jediny vysvetleni a to blbuvzdornost tech motorek
Datum: 25. února 2011 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel11228
 muže tam bejt schod jako kráva a na výbrus to nemusí  znám motory,které jezdí přes 40 let,teoreticky by neměli jet,ale jedou...ve válci schod,na kroužky jsem radši nekoukal,kus uraženýho přefuku,kus uštíplýho pístu a motor chodí líp,jak vyladěnej zgeneralkovanej motor z nejlepších současnejch dílů....nezazvoní,necinkne,bezúdržbový,100%spolehlivy,nerozbitný.....kdo to vysvětlí? Kamarád to chtěl preventivně generálkovat,ale jakékoliv rozebrání motoru jsem mu přísně zakázal  ještě aspon na 5 let
Datum: 25. února 2011 18:56
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
Datum: 25. února 2011 18:00
 Tak okolo 20 000 km ale záleží aj natom ako na tom bolo jazdené atd... čirna sviečka može znamenat viacej vecí napr. špatná tepelná hodnota sviečky moc oleja v benzíne bohatá zmes a taktiež malý kompres.
Datum: 25. února 2011 16:24
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 Zdravim ,řeším takovej problém. Když vypláchnu nádrž tak mi zbyde voda s benzínem. Jakým způsobem to ničíte? Kdyby mi někdo chtěl poradit a nechtěl to psát tak na internet veřejně tak prosím na mail ondrapridal@atlas.cz....diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 9:44
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Spis citronovou ne?
Datum: 26. února 2011 9:44
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 ne jde mi o to že to chci vypláchnout a poté zkusit roztok kyseliny sírové tak přemejšlím, kam s tím ?
Datum: 25. února 2011 22:41
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 vyplachovat bys to mel benzinem nebo necim podobnym, za mesic tu budes resit rez v nadrzi...
Datum: 25. února 2011 15:58
Jméno: viktor009
IP: uživatel11229
 Já když vyplachuju nádrž tak mi zbyde pouze voda. Pak to nechám vysušit na slunku popř. to vysuším fénem.
Datum: 25. února 2011 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel11228
 jaká voda?!.......?!
Datum: 25. února 2011 15:20
 cau, potrebuju poradit se zapalováním na 210 babettu. neví nahodou někdo na jak velkej impuls reaguje ten tiristor???? - potřebuju nahradit rozbytej snimac na statoru a nechci kupovat celej stator kvuli tomu. Prostě aby mi zase vznikal ten impuls. Klidne neco vyrobit i na novej magnet ze predu rotoru. Má někdo nejakej nápad- dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 13:41
 Zdravím jak dlouho zajíždět upravenej 2k s jednokroužkem? Má někdo zkušenost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 15:22
Jméno: standa
IP: uživatel11228
 cca 1 odpoledne volnýho ježdění.....to poznáš.....motor pomalu začne ožívat......nesmíš tomu dát kotel hned,ale zase je zbytečný to zajíždět tejden.....Máš přece papír od Stejskyho,ne? Tam je jasně napsaný jak se to má zajíždět a jak dlouho....tak proc se ptas?
Datum: 25. února 2011 15:22
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Až to bude zajetý tak to poznáš....to se nedá jen tak od voka říct jak dlouho se to zajíždí...
Datum: 25. února 2011 14:23
 zatím nic ještě sem to nenasadil
Datum: 25. února 2011 14:10
 co ty a cestovka?
Datum: 25. února 2011 12:47
 jo jo..
Datum: 25. února 2011 12:47
 zdar deš zajíždět silniční úpravu RS?
Datum: 25. února 2011 12:37
 Nazdar  Mám otázku nepoznáte nejaké finty ako na fichtlu zmenšiť spotrebu na únosnú mieru aby bol ešte výkon zachovaný nechcem fichtla škrtiť ale aspoň vylepšiť spotrebu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 15:25
Jméno: standa
IP: uživatel11228
 nebudeš tomu věřit,ale spotřebu dělá nastavení karburátoru vs ucpávky filtrboxu....takže novy trysky,novej filtr,jehlu dolu,hladinu akorát a zkoušet ucpávat díry...až to začne jet víc jak normálně,jsi na spotřebě 2.3-2.5l na 100km
Datum: 25. února 2011 15:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 šak to i mne to zožerie tiež tak 3 litre ale aspoň k tým 2,5 by som sa chcel priblížiť
Datum: 25. února 2011 13:41
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Cisty vyfuk, cisty karbec, serizene zapalovani, dofoukane pneumatiky... Nic moc jineho nevymyslis, mozna tak zhubnout jeste. Jezdit s fekalem na spotrebu moc nejde, at to tocim, jak to tocim, porad mi to vychazi kolem 3litru.
Datum: 25. února 2011 13:15
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 jooooj nenič mi nádej
Datum: 25. února 2011 10:18
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Datum: 25. února 2011 9:45
 ahoj prosim vas nemate nekde fotku rozdelanyho motoru?? ja sem rozpulil motor rozpadla se mi prevodovka...  moc dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 13:07
 díky moc jste mi pomohl..
Datum: 25. února 2011 13:07
Jméno: Jawa50
IP: uživatel5359
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
Datum: 25. února 2011 9:13
 zdravím,chtěl bych se zeptat na jakem zařezu má být jehla na karburátoru u pařízka a hladina v plováku,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 15:56
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 pockej, zapremejslim, jo aha voni vlastne existujou takovy chytry knizky k motorce co sou vsude ke stazeni sesa-moto.cz
Datum: 25. února 2011 15:56
 ahoj draci, mám takový dotaz. Skoro rok jsem tu nebyl, ale rozhodně jsem se neflákal. Na mém žentouru Jawa Pionýr jsem spáchal GO motoru s tím, že Vmax je nyní po záběhu na rozumných 65-70 km/h. Spotřeba se dostala pod úrověň spotřeby rodinného osobáku, v případě rozumné jízdy. Uvažoval jsem kdysi o tom, že se pionýra zbavím, jenže teď mi vyrůstá dorost . Kluk by rád něco montoval, na auta ho zatím pustit nemůžu a tak jsem moudře rozhodnul: dostane pionýra a na něm se bude učit. V podstatě jde o to, že můj pionýr je totální hromada šrotu a já bych chtěl , aby synátor provedl komlet GO - rozebrání, přebroušení, tmelení, lak , složení, nastrojení. Otázka je , zda ho mám tlačit do toho, aby to mělo nějaký výsledek a já se mu musel věnovat a radit a nebo zda mám nechat věcem volný průběh a nechat ho vyřádit i za cenu neúspěchů (takto jsem začínal já). Co si o tom myslíte???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 19:51
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 pust ho k tomu, ale upozorni ho že něco uříznout jde jen jednou a kladivem se mlátí v kovárně a ne v motodílně a že je potřeba vše dělat v klidu a s rozmyslem a že všechno má svůj čas a nemá cenu spěchat. začni sám a bud se k tobě přidá a bude ho to bavit, nebo se nepřidá a bavit ho to nebude.
Datum: 25. února 2011 19:51
 Já tohle už mám za sebou.Můj mladej,sám přišel,že by chtěl nějakýho fechtlíka,tak sem mu ho sehnal.Ale né takovýho "jen nasednout a jet".Společně sme ho rozebrali,a za mé asistence ho sám složil.Teda musím říct,že byl nadšenej,a nemohl vždy dočkat druhého dne.Teď si vše dělá na fíkovi sám,a když neví tak přijde a já mu rád vysvětlím.
Datum: 25. února 2011 18:04
Jméno: jakattara
IP: uživatel11184
 Já se ke všemu dostal sám. Tedy krom muziky, ale ta se tady neřeší. Určitě jsem byl rád za každou radu, kterou jsem co se aut a motek dostal. Co se týče tmelů a laků, postupně na vše přicházím sám a musím přiznat, ač se snažím, jak se snažím 100% -tní to zatím není. Nejvíce se přikláním k názoru Standy a Lori. Stejně nejvíce záleží na tom, jak to pojme syn a jak moc se tomu bude chtít věnovat on. Držím pěsti
Datum: 25. února 2011 17:37
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Standa ma pravdu, ja bych to resil spis tak ze ty jako otec pudes nenapadne neco delat na motorku a zeptas se synatora jestli ti nechce pomoct, a takhle provedete kompletni renovaci, bud u toho zustane nebo ne. Ja takovy stesti nemel, otec se o podobny veci nezajimal a ted to vypada tak ze okolo sebe projdem, reknem si cau a tim to konci
Datum: 25. února 2011 15:59
Jméno: standa
IP: uživatel11228
 Pojmi to tak,že to uděláte jakoby spolu,ale bude to dělat vesměs on a ty mu budeš jen asistovat a radit,veď ho správným směrem(aby nezačal dělat tuning ořezáváním plechů a vrtáním výfuku),ale zároveň chtěj slyšet jeho názor třeba na barvu,pneumatiky atd......
Datum: 25. února 2011 15:30
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Mischelnike tak isto som začal i ja ale nútiť chlapca k tomu to sa nedá pokiaľ bude mať k tomu vzťah tak sa tomu bude venovať ale myslím si že na takú bežnú údržbu ho môžeš zaučiť ale také lakirnické práce má čas až tak od 15 a vyššie lebo na to treba trpezlivosť a cit i ja som svoj fichtl chcel par krát hodiť so skaly lebo som na neho už nemal nervy noci v dielni a žiadny výsledok a často to bola len malá chyba ale tak sa človek učí
Datum: 25. února 2011 9:27
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 já osobně bych byl sťastnej, kdyby mě do toho někdo zasvětil hnedka z kraje  ale snad málo který kluk odolá motorce, takže si myslím, že sám příjde na to, že je to paráda se šťourat v motorce a bude rád se za tebou chodit ptát  Já jsem nikdy takovou oporu neměl  a na všechno jsem časem přišel sám, ikdyž jsem toho hoodně podělal a zničil asi jako každý kdo takhle začínal  Určitě bych ho nasměroval a pak ho nechal ať se párkrát spálíí  samozřejmě bych ho dohnal i k literatůře, aby věděl v čem se vrtá  aby měl tucha co jak funguje a jak by to mělo fungovat atd  tak hodně zdarů
Datum: 25. února 2011 0:11
 zdarec draci mam simsona 12v tyrysror a chtel by dostelovat predstih nevite nekdo jak to mam udelat ja absolutne netusim predem dikes za odpovedi zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2011 13:01
 u simsona byla ryska na statoru a na karteru a odtrrh se nenastavuje, jelikož čidlo je elektronické. jinak budeš asi muset zvolit tarou dobrou metodu měření hloubkoměrem
Datum: 28. února 2011 13:01
Jméno: Viper023
IP: uživatel3912
 Ahoj podívej se na netu po nějaké příručce k simsonu možná je na motorkařích to už nevím tam si to pročti jak se tam šteluje předstih měly by tam být vidět nějaké rysky jedny jsou od předstihu druhé od odtrhu promin víc už nevím simsona jsem měl už dávno a je prodaný takže si to už moc nepamatuju
Datum: 24. února 2011 23:09
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar vím že to sem moc nepatří ale nevím kde se jinde zeptat. Je možné že špatně seštelované ventily u škody 105 má za následek propalování ventylu na 3 válci. Nebo čím to je že se vždy propálí 3 válec. diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 22:26
 aspoň já to tak dělám. Sice to klepe, ale po ujetí cca 1000km utáhnu palici a seřídím ventily. Pak už nebyl problém. Ale opravdu bacha: pokud jsi podpálil ventil, tak je nutno
nový/jiný ventil dopasovat s hlavou. Pokud nemáš vhodný vecajk, tak je dobré vzít lapovací pastu, namatlat sedlo ventilu, ventil nasadit do hlavy, upnout do ruční vrtačky
a za neustálého a hojného mazání dříku a vodítka ventilu (bacha ať se pasta nedostane na dřík!!!) ventil s hlavou spasovat. Je to sice z nouze ctnost, ale funguje to taky, jen to chce
trpělivost. Pak už by to nemělo foukat a dál se podpalovat.
Datum: 24. února 2011 22:26
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 takže říkáte že je lepší radši dat o něco větší vůli než menší.
Datum: 24. února 2011 22:04
 jo jo a je dobré na těch prvních tisíc km nechat vůli trochu vetší - protože přes zabroušení či zalapování ventilu se ventil stejně ještě trochu "zaklepe"
Datum: 24. února 2011 21:07
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když ten ventil na třetím válci měníš, předpokládám, že je to výfukový, máš pořádně zabroušené sedlo zároven s ventilem? Vůle má být za studena 0,2 mm u výfukového ventilu a 0,15 u sacího. Když namontuješ hlavu tak je nutné asi po 500-1000 km dotáhnout hlavu momentovým klíčem a znovu seřídit ventily.
Datum: 24. února 2011 20:57
 nevím, proč zrovna 3, ale pokud špatně seřídíš vůli (dáš maůlou), tak ho podpálíš - pokud je vůle malá, tak ventil nedovírá a jelikož je chlazený tak, že při zavření dotkne sedla ventilu
(hlavy), tak v případě nedovření ho podpálíš.
Datum: 24. února 2011 20:40
 Zdarec draci, kdo by mi poradil kde sehnat ladící trysku na pionýra??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 22:05
Jméno: Dan
IP: uživatel11353
 V mototechně v Kladně
Datum: 17. března 2011 22:05
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau mám dotaz na olej  Když používám polosyntetiku 10W40 do auta... záleží hodně na těch specifikácích které udává výrobce auta? Nebo vadí když ten olej nemá ty specifikace jak udává vyrobce auta? Díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 17:54
Jméno: standa
IP: uživatel11228
 Mischelnake: A ty tady na mě budeš machrovat,kolik máš najeto?!.....?! Tvůj dotaz a odpovědi mi opět utvrzují v tom,že máš mokré razítko v řidičáku!
Datum: 25. února 2011 17:54
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Díky
Datum: 25. února 2011 8:46
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Olej můžeš bez problému použít. Jinak se podívej na server oleje.cz, najdeš tam spoustu užitečných rad a můžeš se tam i zeptat na vše kolem olejů a paliv.
Datum: 25. února 2011 7:05
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 moony: Jedná se o Renault Megáne 1.6i 55Kw r.v 97  Jde o to že mi strejc dotáhl sud motorového oleje polosyntetickej 10W40 za polovinu pořizovací ceny. Tak se právě ptám jesi by to nějáko ovlivnilo opotřebení motoru nebo aby to nemělo jiné následky  Vyrobce udává specifikace: ACEA A2-96/A3-96 a olej má specifikaci: A3/B3, A3/B4  tak si právě nejsem moc jistej jestli to tam můžu nalejt. Díky za odpověď
Datum: 25. února 2011 0:29
 olej by měl odpovídat dané specifikaci. Pokud jde o feldu nebo favorita, tak to není tak horký, pokud má auto třeba hydroštely na ventilech, tak bych si nezahrával.
Datum: 24. února 2011 22:30
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Proč by je jinak výrobce uváděl?? Záleží !!
Datum: 24. února 2011 19:46
 zdraec mam dotaz jestli v techničáku na pionýra je napsané  ro typ 20 21 23 a nebo 05 20 21 dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 14:32
Jméno: kedar11
IP: uživatel10858
 to já mám v technyčáku jawa 21 a je to mustang
Datum: 25. února 2011 14:32
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Nepochopil sem přesně otázku...  ...Já tam mám napsaný v TP přesně: JAWA 50-05 PIONÝR .....Jinak ta JAWA 23 je Mustang..
Datum: 25. února 2011 9:40
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 ja mam v origo knizce 20 21 23
Datum: 24. února 2011 21:51
Datum: 24. února 2011 19:41
Jméno: kedar11
IP: uživatel10858
 co muže byt za závadu diž jedu na mustangovi a uhyba mi kolo silony tam mam novi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 21:44
Jméno: kedar11
IP: uživatel10858
 jak mám ten silon vyztužit??
Datum: 24. února 2011 21:44
 přesně, nejspíš povolený buď horní víčka šavlí nebo celý horní brejle
Datum: 24. února 2011 20:22
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 na hoře u brejlí hlavně pořádně utáhi ty matky.
Datum: 24. února 2011 20:21
 vymaškané kluzáky,klasický problém na hoře je tlustý takže musíš silon vystružit a dole je o par milimetru tenší a už to má vůli
Datum: 24. února 2011 19:35
 Zdravím tak neská som sa babral s fichtlom nastavoval som predzápal na cdi nastavoval hladninu a ihlu v karbeci bol som to aj odskúšat ale motor sa správa ako na chudobnú zmes ako je to možné karbec je vyčistený cez hadičku teče bentín na plné hrdlo cez ten malý ventýlik čo je vo viečku tieš pekne teče ale furt jako kebi nedotekal . sviečka je suchá a bledá . motor som generálkoval je dobre pretesnený. Už nevim čo bi to mohlo robiť . Dík za každú radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:24
 konečne som na to prišiel tesnenie medzi kolenom a valcom a tiež som vymenil aj to medzi karburátorom a kolenom. Prišiel som na to už zo zúfalstva už mi to inšie nemohlo ani robit tak som len tak zo srandy skúsil vymeniť tí tesnenia a zázrak ide to
Datum: 26. února 2011 21:24
Jméno: standa
IP: uživatel11228
 vibrace.....zaskakování jehlovýho ventilu,bublinky v hadičce.....dobře to znám....něco ti tam vibruje....
Datum: 25. února 2011 18:49
 hladinu mám zarovno plaváka ked ho potopím asi mu skúsim dat vyššiu Ihlu mám na 3 záreze zhora .neviem kade bi to mohlo prisávat volnobeh drží pekne aj z otáčok padá dos rýchlo.
Datum: 24. února 2011 17:41
 no asi tak dobře přetěsněnej nebude.. jestli se na neutrál samovolně zvedej otáčky a naopak z vysokejch padá pomalu, pak to někde přisává, jestli se na volnoběh chová normálně ale na vyšší rychlosti pod plynem vynechává a podržení přeplavovacího kolíku to zlepšuje, pak je nízká hladina.. vycházim z toho že máš opravdu všechno vyčištěný a předstih mezi 1,5-2mm..
Datum: 24. února 2011 17:29
 dobrý den,chtěl bych se zeptat.Mám ČZ 175/477 , do karburátoru teče benzín , jde nakopnout , svíčka hází jiskru,ale když ji nakopávám tak z karburátoru kape dost benzínu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 17:46
 a jeste koukni, jestli nemas prasklej plovak a nenabira ti palivo.
Datum: 24. února 2011 17:46
 pokud jsem te dobre, pochopil tak se ti permanentne samovolne preplavuje karburator. Koukni na jehlu plovaku, budto tam bude na dosedaci plose smitko, nebo jinej ublb.
Datum: 24. února 2011 17:45
 nač je kohoutek
Datum: 24. února 2011 17:35
 když se chceš zeptat, tak kde je ta otázka? to co si popsal neni nic neobvyklýho
Datum: 24. února 2011 17:25
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
Posl.aktualizace: 25. února 2011 16:04
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 yuri: je pekny ze uz benzin s olovem nekoupis, nebo nesezenes ale furt tu sou nahrazky, aditiva na kazdy benzince za par korun. A tohle bych vubec neresil probiralo se to tu tisickrat nekdo tvrdi to nekdo ono
Datum: 25. února 2011 16:04
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 U 4T si to klepanie viem predstaviť (ventily a tak) ale u 2T je to u prdele či jazdíš na olovo alebo bez olova a som čítal že oleje do 2T sa horšie miešajú z olovnatým benálom a tie hodnoty benzolu su podľa mňa dnes úplne ide a tak či onak v SR olovnatý benzín už nekúpiš takže už tankovať jedine Natural
Datum: 24. února 2011 22:25
Jméno: jawa20
IP: uživatel11223
 Zdar draci,mohl by někdo poradit? Vyměnil jsem zapalování za bezkontaktní a také karburátor a nechce to naskočit a já nevím co s tím. Děkuji za odpovědi .
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 10:48
Jméno: jawa20
IP: uživatel11223
 nastavil ale už to jde asi byla ucpaná tryska
Datum: 25. února 2011 10:48
 predstih si určite nastavil dobre??
Datum: 25. února 2011 9:38
 seřídit, vyčistit, nic jinýho se na takhle obecnou otázku odpovědět nedá
Datum: 24. února 2011 14:46
 Zdravím, chtěl bych se zeptat-je v karterech 175/356 nějaká nečekaná díra pro například odvzdušnění převodovky či v tlumičích? Potřeboval bych motorku pro přístup k čepu stojánku obrátit podobně jako bicykl při výměně kola a aby na mě něco nevyteklo(benzín a baterku zajistím). Někdy jste tu rozebírali PC hru, kde se jezdí s jawou-jak se to jmenovalo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 14:32
 Zdarec, s tím prvním ti neporadím, ale ta hra se jmenuje Operation Flashpoint - Resistance. Je tam kývačka a z netu si můžeš stáhnout i Jawu 21.
Datum: 24. února 2011 14:32
|



|