slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  887  888  889  890  891  892  893  894  895  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mekyn3      E-mail:      IP: uživatel11017    
Mate nekdo navod na skladani motoru čz 125/516 popripade kde se daji koupit nové vidličky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 23:43
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Ten návod by mě taky zajímal,nemáš ho náhodou naskenovanejv v PC? Kdybys byl tak hodnej a kdyžtak ho poslal na sosna3@seznam.cz dík :-)
 
 
Datum: 26. února 2011 23:43
 
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel6219    
Čau. Návod na skládání motoru mám a vydličky mám doma také.
 
 
Datum: 26. února 2011 9:55
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel6534    
Zdravim panové, budu posílat válec na výbrus a budu s válcem posílat i píst, podle kterýho mi ten válce vybrousí. Mám poslat i kroužky?? Nebo stačí jenom ten válec a píst? Díky borci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 10:17
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel6534    
Díky ;-)
 
 
Datum: 26. února 2011 10:17
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
válec a píst...
 
 
Datum: 25. února 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: R0LL      IP: uživatel7348    
čau hoši. mám motorku 50ccm a nechce nastartovat. jiskru to háže, bezkontakní zapalko.. když stříknu benzin do válce tak to trochu škytne. karbec mám bing 17. měl by být vyčištěný (celý jsem ho rozdělal vypucoval a zase složil) ale furt to nechce nastartovat. zkoušel jsem dát jehlu výš, točit s volnoběhem, vzduchovou tryskou (nebo co to je) a nic. nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: R0LL      IP: uživatel7348    
motor fichtel and sachs 50. Samozdřejmě se sytičem. a jak to mám nastavit? ->jak ten vzduch vlonoběh (jak se kroutí se šroubky vím)
 
 
Datum: 26. února 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
seřid karburátor....bing 17 je docela citlivej na nastavení.....naopak pokud se nastaví přesně,tak to chytá na první otočku....
 
 
Datum: 26. února 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
co to je za motorkU?
 
 
Datum: 26. února 2011 9:39
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel7611    
Dáváš sytič? Bing 17 bez sytiče startuje blbě, se sytičem SKVĚLE.
 
 
Datum: 26. února 2011 7:10
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar hoši dnes se právě dokončil pionýra po kompletní renovaci stálo mě to všechno celkem 9000kč má i kompletní generálku morotu přes výbrus po kliku a ložiska po novou převodovku,startoval jsem to asi na 30vteřin a pak chcípl a chci se zeptat jakej olej byste mě doporučili pro záběh tohoto motoru a jak dlouho to mám zajiždět protože výbrus mám docela těsnej díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
shell vsx nebo valvoline
 
 
Datum: 26. února 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
Motorex 100 -minerál ,seřídit karburátor pro záběh, 1:30 po dobu než se to povolí(cca 600km)
 
 
Datum: 26. února 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakoukoliv polosyntetiku nad 150 Kč,třeba ten Motul 510 nebo Shell VSX.
 
 
Datum: 26. února 2011 8:44
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já mám nějakých 8600 ot/min..motul do toho leju uz dost dlouho a prznaky pridirani nebo nejaky poskozeni valce,pistu sem nezpozoroval.
 
 
Datum: 25. února 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
710 je olej pro motory který maj mnohem vetší točky. 510 je lepší pro pioníra že má menší.
 
 
Datum: 25. února 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
710 nwm....urcite bude lepsi jak 510...ale Opravdu uplny zbytecny...uz 510 je moooc dobrej
 
 
Datum: 25. února 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
TSF je dobrý olej
 
 
Datum: 25. února 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ještě jsem viděl motul 710 ten je taky dobrej?
 
 
Datum: 25. února 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motul 510..pokud si do toho dal 9 000 tak 210 kc za litr te nezabuje..a ej to fakt ten nejluxusnejsi olej do fika kterej mu muzes doprat jako polosintetiku
 
 
Datum: 25. února 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Proč je TSF na prd? :-)
 
 
Datum: 25. února 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no čekal sem odpověd od někoho zkušenyho a tsf je naprd a stihl sem už měl a taky mě noc nezaujal
 
 
Datum: 25. února 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
olej mogul TSF nebo červený STIHL a zabíhat aspoň 1000km i víc a mazat 1:30 aspoň
 
 
Datum: 25. února 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdravím tak jelikož neumím odlaďovat tak na to hikone seru jak ste říkaly , ten sportoní filtr si možná koupím jen tak na vzhled :-D a k tomu origo válci 8. výbrus nechat 68 trysku ? Když je tady napsané k tomu polském který je taky 8 výbrus 72 trysku. Poznám nárůst výkonu s tím 8 výbrusem ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11246    
Hlmut: Doslova tak,mám taky testovací kopec na kterém mám ozkoušené,jak jede normální seriovka,rychlost nájezdů do zatáček,body kdy se přeřazuje dolu atd.....každá změna se tam perfektně projeví.....a pokud tam jedu s normálnim vzducháčem kotel a vše je cajk a pak jedu s tjůnink filtrem a všemožne přetryskovanym karbecem a v některých pasážích jedu o kvalt míň,tak vim,že je to na hovno.....u upraveném motoru nemá význam mluvit,tam je to nebe a dudy....ale opět.....vidím co je dobré a co ne.....ve chvíli kdy se s upraveným motorem dostanu na horší průjezd jak na seriovce,tak okamžitě vidim,že je něco hodně špatně(ted nemluvim jen o filtru)....mimojiné cestovní úpravu jsem ladil čtvrt roku,aby tento kopec zvládala alespon jako seriovka,jinak byla ke smíchu....po rovině to sice jelo 80,ale do kopce se to plazilo jak vyčochtaná seriovka:-D:-D a až právě onen vzduchový filtr to donutil jezdit......dobře jezdit!! Pak jsem poznatky aplikoval na RS dvoukanál a začal tak dobře jezdit,až se drolil hliník s rozlámaným kroužkem z výfukovýho kanálu:-D:-D
 
 
Datum: 27. února 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
hlmute tohle sem nevědel takže není co řešit..
 
 
Datum: 27. února 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Dvoutakt zacina metr pred filtrem a konci metr za vyfukem .) Navic jde o to, ze original fichtl karbec je dost jednoduchy konstrukce a potrebuje urcity podtlak, aby kloudne fungoval, ktery s tuning filtrama poradne nedocilis. Staci se podivat, kolik stroju, kterym to jede, pouziva tyhle tuning filtry... Otazka za 100 bludistaku. Nikdo, protoze jsou k nicemu. Ten tvuj tuning primak ma mozna prirubu, ale podivej se jak dlouhou, ujed s primakem 100km po polnackach a mrkni dovnitr motoru a pak se podivej na ten filtr jak bude krasne zapatlanej od benzinu a oleje. Jestli te ani tyhle argumenty nepresvedci a budes furt neco povidat o brzde, tak se nemame o cem bavit. Ja uz sem si temahle nesmyslama prosel, vzdycky to bylo jen horsi, za me tyhle tuning filtry nebrat, neni nad klasicky airbox. Ale kdo chce kam...
 
 
Datum: 27. února 2011 12:40
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
primak ma taky prirubu.. motory jsem ,,odladil'' 2 (nebo neodladil ale pouze priblizil, alespon doufam) , k brzde ma pristup malokdo ale muzes si to zaplatit TUNING= penize... coz je naprd ale je to proste tak. BAVIME SE O FILTRU NEMOTEJ SEM VYFUK!!!! kapitola sama pro sebe Je jasny ze kdyz je vyfuk ,,prokoplej'' ze to nepojede kdys 2t s nim pracuje RESIM JEN FILTR jinak vse nize... co jsem psal
 
 
Datum: 27. února 2011 9:31
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Takze kdyz jedu do kopce na 3-ku, motor to utahne, pak si tam dam hustotuning filtr a prokoply vyfuk a ten samy kopec se plazim na 1-ku, takze to podle tebe neni ukazka mensiho vykonu? Zamysli se, myslis, ze kazdy ma pristup k brzde? A jak se to delalo driv, kdyz brzda byla spis zbozne prani? Opet otazka: kolik si odladil motoru? Nehlede na to, ze u 2-taktu se ti vraci smes zpatky do sani, u origo filtru se nema kam ztracet, vraci se zpatku a u"primaku" ti fluse smes ven = vetsi spotreba a casem se ti zasere benzinem s olejem a ztraci propustnost, takze pada vykon... Na tohle nepotrebuju brzdu.
 
 
Datum: 26. února 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Opravdove ani jeden (nespokojim se jen tak s necim tudis neni brzda neni poradne odladeno a proto pisu ze zadny)
 
 
Datum: 26. února 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Ladeni proti kopci, ze je na prd, kolik si "odladil" motoru? Napriklad pan Kocourek (jezdi zavody pio) rika, ze brzdu nepotrebuje, ze mu staci staci jen kopec v Hermanove mestci. .) Taky to tak delam, mame ve vesnici pomerne velky kopec a na nem je znat kazda zmena nastaveni.
 
 
Datum: 26. února 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
To stim vrtanim dir je si myslim pouze tvuj osobni pocit a nebo taky ne (ladeni pri jizde do kopcu atd je naprosto naprt.... nikdy nezajistis prijatelne podminky) kdys chces ladit ladis na brzde jinak je to vareni z vody.... tim bych to tak nejak ukoncil protoze se zaobirame uz do detailnich kravin:-) chce to seriovem motor a jednou ho zkusit na brzde s primim a jednou s origo
 
 
Datum: 26. února 2011 16:30
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ok ted muj nazor. vem si tuningovi filtr a filtr seriovej a zadivej se na nej co uvidis.... prozradim ti to PAPIROVE LAMELY cili je to stejne ... ten text o tlumici jak si psal .... karbec sam o sobe ma uklidnovaci komoru coz asi vis a nema cenu se dale zaobirat airbox je tam z toho duvodu jednak k uklidneni pevnych castic (kolem naporoveho to lita vsude kolem) a taky jak si jiz zminil tak origo je v airboxu take kvuly STUDENEMU VZDUCHU .. pres airbox se tolik nenasava teplej vzduch od motoru jako u primiho (to je nevyhoda) pak ten podtlak... hele kdys otevres okno a lehce otevres dvere kdy bude vetsi pruvan pri plne otevrenych dverich nebo pri plne zavrenych? (origo filt je vetsi nez primej) Jeste bych se rad zminil MYSLIS SI ZE NEKDO ZVERENI OPRAVDOVE PODMINKY (VYFUK,FILTR, TRYSKY, KARBEC ATD.) pri mereni?:-D jsi dost najivni ... nekdo kdo se stim se*e tkovou dobu nezverejni pravdive informace z toho duvodu ze by ho to mohlo pri zavodech ohrozit... vsak se zkus nejakeho zavodnika poptat co ma za upravy...:-D:-D
 
 
Datum: 26. února 2011 16:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
rozhodně ne,čti důkladněji....jen jsem zajistil přísun studeného vzduchu a zajistil vhodný podtlak v sání......
 
 
Datum: 26. února 2011 13:50
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Takze si udelal neco na styl naporovyho sani? o.O
 
 
Datum: 26. února 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
Zároveň se zde střetává neustálý problém většiny lidí co sem píšou že mají nadměrnou spotřebu a nebo že jim to nechce tahat do kopců.........maj vydřený trysky od drátů,vysokou hladinu a s filtrboxem jim to nechce vůbec jezdit a proto ho sundavají a montují filtry "otevřené" a ono jim to najednou jede......na seriovce jsem udělal "pokus".....sehnaj jsem si menší trysky ze stadiona(65 HT a 35VT),seřídil karburátor,na filtrboxu ucpal všechny díry v obalu a udělal jednu malou M8 vrtákem nahoru do víčka a nechal jen ohlou trubku a vyhnal jí ven,aby to nebralo teplej vzduch nad motorem.....a najednou sem myslel,že jedu na simsonu.....žádný vadnutí,nic,trojka se krásně sbírala proti kopci skoro od nuly a pořád to mělo stejnej tah a ne jako ve většině případů,že to za 20 minut jízdy je "líný"....a to si myslím že cílem všeho našeho snažení....všichni chcem aby to jelo co nejlíp....někdo zvolí cestu drahou a neefektivní bez výsledků....někdo na to jde jinak....já nikoho už přemlouvat nebudu,já už svojí zkušenost a názor mám....někomu to třeba jde proti srsti....ale mě je to úplně jedno....
 
 
Datum: 26. února 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Taky sem na tyhle primy filtry rezignoval. Jedine, co trosku fungovalo, byl molitanovy z filtru a kolem toho kelimek od Solviny... Ale stejne sem se k tomu uchylil z nedostatku mista. Za me je origo filtr neprekonatelny.
 
 
Datum: 26. února 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
To už žertuješ....stačí že u stejskyho na diskusi to lítá samejma 10 koněma a grafama z brzdy.....mužu ti to vysvětlit jinak....když vemu filtrbox a vhodně ho zazátkuju/odzátkuju tak motor výrazně ožije(a to nemluvím jen o seriovém motoru)....ve chvíli kdy sání zbavím "tlumiče"v podobě filtrboxu, začne se to odpspoda blbě sbírat(a tady v tom případě je úplně jedno jestli je to motor trochu upravenej a nebo seriovej)....s použitím "otevřenýho tuningovýho" filtru jsem ani s velkou tryskou ani s normální tryskou nedosáhl slušného průběhu....mělo to jedinej efekt....hučelo to a mělo to spotřebu jako kráva a trojka se nechtěla přetáčet ani na rovině,jedině z kopce....neříkám nechat filtrbox úplně seriový(i když to stačí),může se tam taky udělat jiná vložka,lepší náběh k filtru,použít nějaký molitan na drátěnou klec,přivést studený vzduch zepředu atd...tady jsou možnosti otevřené....ale prostě ten "obal" filtrboxu dělá víc jak kraviny který se tu řešej denno-denně.....
 
 
Datum: 26. února 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
taky neco málo o motorech vím.... a taky mám vyzkoušno že lidé jsou ovce a kdyš někdo řekne ,, máš tam lepší olej, lépe to půjde do otáček'' tak i přes to že je to kravina lidé si to vsugerují a při jízdě to dokonce pocítí. Jestly ty poznáš úbitek výkonu při jízdě na sériovém motoru s původníma triskama a přímím filtrem tak to smekám ... NICMÉNĚ můžeš to nějak doložit?
 
 
Datum: 26. února 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
ja už nikoho přemluvat nebudu....nějaké drobné skušenosti s laděním motorů jsem už posbíral....takže vím,že jde úplně špatnou cestou......
 
 
Datum: 26. února 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Sanda: a na to si prisel jak:-D jakoz to bezny uzivatel bez motorove brzdy na silnici ten propad vykonu nezaznamena :-)
 
 
Datum: 25. února 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo k tomu 8 vejbrusu bych asi dal tu 72
 
 
Datum: 25. února 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
jojo :-D a ta tryska ?
 
 
Datum: 25. února 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11228    
s tim filtrem poznáš pokles výkonu:-D:-D
 
 
Datum: 25. února 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
Zdar hoši zabíhám trochu kroužky s novým pístem na pinckovi a ze začátku sem ho netrápil jezdil sem jenom maximalne na pul plynu ani ne a vyjel sem asi pul nadrze a ted ho tocim do plnych vadi to? Zatah ma slusny kdyz pridam trochu plynu a pustim spojku tak jde okamzite na zadek. Mam ho zprevodovaneho a mam 13zub sekundarko do stredniho kopce sem vyjel na dvojku. Chci se zeptat jestli to nevadi kdyz to zenu do plnych uz. 100 km uz sem asi najezdil. Má to slušný výkon odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
jj do starého válce sem dal nový pist s kroužkama jak sem to nasazoval tak kroužky v zamečcich neměly žádnou mezeru takže ten válec by měl být v pohodě má to slušný tah a to tam mám 13zub sekundaro a do docela velkých kopců na dvojku rozjety. nevadi když mažu olejem od parama M2T kupoval sem na benzince. Třeba TSF neměli tak sem vzal M2T
 
 
Datum: 26. února 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
takže si dal do starýho válce novej píst a kroužky.....to skoro neni třeba zajíždět....stačí dvakrát kolem dědiny a je zajeto....
 
 
Datum: 26. února 2011 12:11
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Jak si ho naučíš tak bude jezdit
 
 
Datum: 25. února 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tk nic neres a jezdi dal
 
 
Datum: 25. února 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
mažu 1:30
 
 
Datum: 25. února 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne v pohodě...přidej oil a jezdi jak uznas za vhodny
 
 
Datum: 25. února 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci. Jaky lepislo by jste mi doporucily na lepeni ochranejch plastu na prahy u auta ? Koukal jsem, a chemopren extrem vypada dobre, ale rad bych slysel nazory skusenejsich lepicu :-D diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik kouknu po nem
 
 
Datum: 25. února 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
já sem tim lepil u felicie když mi zatikalo přes těsněni u předniho skla okolo lišty nad dveřma nebo když sem měl dirku v prahu tak sem to normálně zalepil a nikdy mi nic nerzelo pokud chceš kup karosářskej tmel je takovej černej vpodstatě je taky v tubě jak silikon stoji tak jak kde 130kč asi... je to přimo pro lepeni pro karosřskou práci měl by i lepit plasty ale to si raděj přečti na návodu nepouživám ho
 
 
Datum: 25. února 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ty listy, co chranej prahy. kdyby to bylo jen proti osoupani od noh, tak to neresim a jdou dolu, nez se s tim crcat, ale tady kryjou i diry na dutiny a kdybych tam dal zaslepky, tak by to asi vypadalo divne. (mimochodem jedna se o Fiat Palio Weekend). No ja delal pokusy s jakymsi pruhlednym silikonem a plech mi pod nim pokazdy zreznul, takze asi neutralni nebyl ;-)
 
 
Datum: 25. února 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
normálni obyčejnej pruhlednej silikon je neutrálni nikdy sem stim neměl problém při demontáži šel pěkně odřezat
 
 
Datum: 25. února 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
A mysliš plastovy prahy? nebo lišty co se dávaji z vrchu prahu proti ošoupáni od noh? nějak mi to nedošlo ale i to bych nalepil na silikon
 
 
Datum: 25. února 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik, ten silikon neutralni ze ?
 
 
Datum: 25. února 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
Plastovy lemy jsem lepil kamošovi na pruhlednej silikon snad nemusim připominat že je potřeba řádně očistit odmastit a osušit plastovy prahy bych nalepil taky na silikon ale pojistil bych je pro jistotu na koncich šroubkama na autě sem řešil vše silikonem a vždycky to fungovalo
 
 
Datum: 25. února 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
Je to pro smích.....ta bestiálně převařená kostra,streetová sedačka,motor ačkoliv má dvouvýfukový válec tak má jen jeden výfuk,brutální maxituningový sání z hadice na vodu ze škodovky,který musí po nastartování upadnout a vzhled jak když to složil z dílů,který našel na skládce......je to k smíchu....a nebo k pláči?!
 
 
Datum: 26. února 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Třeba to byl jenom překlep :-D o jednu NULU :-D
 
 
Datum: 26. února 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: MrUffon      IP: uživatel5767    
Škoda, že to není na Aukru :-) To by byla aukce :-D:-D:-D
 
 
Datum: 25. února 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
18000:-D
 
 
Datum: 25. února 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
zajimává cena za nezajimavou slátaninu
 
 
Datum: 25. února 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Dobré lego :-)
 
 
Datum: 25. února 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
tak to lol twl za 18 000 se asi zbláznil bych nechtěl ani za 1000 :-D
 
 
Datum: 25. února 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: Hubic      E-mail:      IP: uživatel6563    
Čus draci, chtěl jsem se zeptat, jestli náhodou někdo neví, kterej píst-tuning pasuje do válce s 8. výbrusem. Případně , jakej pístní kroužek by pasoval do pístu. dík moc za odpovědí.(je tam psany, že je to průměr 40) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
tak třeba tenhle no prostě 40 mm http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2139.html
 
 
Datum: 25. února 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: honzik 23      IP: uživatel10429    
čau draci ten vejbuk na simsona dal sem ho na mustanga vypadá dobře ale prej to snižujé docela výkon ve vysokých otáčkách c s tím aby to bylo v normálu aby to jelo stejně jako předtím a nebo líp mam na tom ještě hvězdicouvou hlavi stočenou kliku na 90 mm polskej válec a karbec dellorto.Myslíte že s těmadle ůpravama to pojede alespoň trochu líb před tím jel 60 na 3 plnej z kopečka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
vymen polskej válec za českej válec a pojede to 80
 
 
Datum: 26. února 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: Hubic      IP: uživatel6563    
mistře a jakej tam pasuje pist-tuning? jak poznám kterej tam pasuje rozměrově. dík za radu.
 
 
Datum: 25. února 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: Jan Moncol      E-mail:      IP: uživatel11233    
Ahoj měl bych malý dotaz vypadla mi spojkova tycka co je skrz motor a nemuzu ji dostat zpět prosím o radu děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: honza23      IP: uživatel10429    
a skousel si to při nastartovanym motoru někde sem slišel za by to mohlo pomoct ale nwm a sry
 
 
Datum: 25. února 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: honza23      IP: uživatel10429    
tak to fakt sry moc se ti omlouvam ja sem si to blbě přečetl fakt sry omlouvam se
 
 
Datum: 25. února 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel11233    
vyndal jsem ji to jo ale nevim jak nazpět
 
 
Datum: 25. února 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
no spíš bych řek že ji tam potřebuje dostat zpět a né ji vyndavat.... problém může být v kuličce, která tam zůstala...
 
 
Datum: 25. února 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
nakloň celou motorku a třeba vyjede nebo sundej motor a skus jí vyklepat.
 
 
Datum: 25. února 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: satan162      IP: uživatel11232    
Zdar draci, cim se daji vylestit prepousteci kanaly ??? diik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
leštěnkou.. :-D
 
 
Datum: 26. února 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel3277    
Čau draci, nechci vás moc otravovat, ale už si opravdu nevím rady. Mám Jawu 250/353 a mám jí po Go, ale ona mi nejde do plnejch toček, ani do polovičních. Tak jsem si myslel že nedobíjí, ale ona dobíjí, měnil jsem indučku, fajfku, zapalko a ono furt nic. Ani předstihem to není. zkusím prohodit karbec ale jinak mě nic nenapadá. Ještě bych měl říct že mám spodek válce trošku uštíplý, ale opravdu jn trochu to křidýlko. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 11:19
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Seřidˇsi karburátor. Jaké je číslo karburátoru ? Je moto po výbrusu ?
 
 
Datum: 26. února 2011 11:19
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
Máš dobré kladívka a kondenzátor,? Potom zkus ten karbec, a především zkontroluj jestli dotéká benzín,předstih znova nastav aj odtrh a pak by měla jet
 
 
Datum: 25. února 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
zdarec, neni prosím někdo, jestli tady tento regulator sedí i na mosquito? http://www.vape.cz/e-shop/regulatory-napeti/A-R54/ original iskra stoji moc penez....., diky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci. vim že tadle otázka už se tady několikrát probírala ale... zatim mám řidičák skupiny B a momentálně čekám až bude lepší počasí pro autoškolu abych mohl dodělat řidičák na motorku . všude sem se dočet že se skupinou B se může v pohodě jezdit i na motorce do 50ccm a konstrukční rychlosti do 45km/h když sem se ptal v autoškole tak mi taky řekli že to je v poho. dneska protože bylo hezký počasí sem vytáhl svuj skútr (50cc, maximálka 45km/h). jen sem na to sednul ujel 3km a na proti mě jedou benga , no jasný že ty šmejdi to otočili a zamnou , zablikaj si tak zastavim sundám helmu pozdravim a první co slyšim docela hnusnym hlasem : DOKLADY ! vytáhnu papíry podám mu je kouká do řidičáku a řiká vy máte čerstvej řidičák , řikám no jasný před měsícem mi ho dali , no a už začal že mam jenom B a kolik to jede jakej to je obsah atd.. když mu už po 3. vysvětlim že to víc jak 45 nejede a že to má napsaný i na štítku tak zaleze do auta zachvilku vyleze a že by to mohl hlásit a můžou mi zakázat řídit a všeljaký blbosti .. po 4. mu řikám že to jede pouze 45 že je to 50ccm a že sem se informoval i v autoškole atd... pak něco zamumlal jakej to má výkon řikám asi 2,5 kw a něco začal mlejt o tom že se to rozlišuje podle výkonu atd... tak se ptám ůžu jezdit se skupinou B na skútru (50 ccm , do 45km/h) ? stalo se někomu něco podobnýho jako mě ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2942    
# Od 1.7.2006 je možno s řidičským oprávněním skupiny B řídit vozidla skupiny AM. Toto platí pro všechny držitele řidičských průkazů uvedené skupiny, i pro ty, kteří tuto skupinu nemají zaznamenanou v řidičském průkazu # Nové řidičské průkazy vzoru EU již nemají omezení zaznamenávaná na zadní straně slovně, ale tzv. harmonizačními kódy. Například ti, kdo měli dříve skupinu „M“ na motocykly do 50cm3 nyní mají skupinu A1 s harmonizačním kódem 150. Ten znamená omezení na 50 cm3. V žádném případě není možné pouhou výměnou řidičského průkazu získat vyšší skupinu. http://www.abeceda-autoskoly.cz/Skupiny-RP/
 
 
Datum: 20. března 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2942    
Tak frajeři! konec spekulacím já mám řidičáku skupinu B což je auto. Dříve kdo dostal papíry na auto dostal k tomu jako "bonus" papíry na fíka... Tak mám v řidičáku ještě skupinu A1 - což je oprávnění do 125 ccm a výkonu 11 kw. Teď pozor!!! U A1 je vedle v kolonce číslo 150 což znamená, že je tato kategorie omezena na 50 ccm.!!! Takže pincek se řídit může!!!
 
 
Datum: 20. března 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: jakattara      IP: uživatel11184    
A chci se zeptat - k té jízdě s tímto ŘP do zahraničí - je tam psáno co? Platí to co jsem psal o tom zahraničí? Tedy že můžeš jezdit jen po ČR? Já bych nerad šířil milné informace :-) Dík za případné info.
 
 
Datum: 27. února 2011 6:35
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak dneska sem vyhrabal doma učebnici z autoškoly kde je napsáno že se skupinou B je možný řídit moped nebo malý motocykl o konstrukční rychlosti do 45km/h ;-) takže asi učebnici hodim do kufříku u skutru a až budou příště piskovat tak jim to tam nalistuju a at si to přečtou :-D
 
 
Datum: 26. února 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: R0LL      IP: uživatel7348    
hlvaně že : "pomáhat a chránit" asi nebyl moc dobrý ve škole a v kanclu, tak z něho udělali dopraváka a ten si na tobě vybijí zlost.
 
 
Datum: 25. února 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
Pokud se Vám nelibi něco na silnični kontrole (vymyšleni nesmyslná pokuta buzerace uplatek) máte právo požádat policistu o jeho služebni čislo pokud Vám ho nedá tak si zapsat datum čas misto kde Vás zastavil SPZ služebniho vozu pokud to je nějakej debil tak Vám muže řict nějaky vymyšleny jméno a tim pádem jste v pytli
 
 
Datum: 25. února 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
stando já to samozřejmě s tou konstrukční, maximální rychlostí chápu... jen sem to dal dohromady s tim řp... o který mě šlo. kdyžtak to můžem pořešit na chatě at to tu nezahlcujem
 
 
Datum: 25. února 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: jakattara      IP: uživatel11184    
To dwein - asi máš pravdu. Takhle mě to nenapadlo se na to mrknout. Myslím s tou rychlostí aut. Jen nevím jak by se k těm mým rychlostem postavili čerti :-). Ale to tady zbytečně zas...e karlovi dotaz. Karel691 sry
 
 
Datum: 25. února 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11228    
ty si uvědom,že konstrukční(maximální) rychlost,je rychlost,jakou to dosahuje(a dosahovalo v testech před zahájením seriové výroby) a stroj je pro ni přispůsobený.....takže pokud má auto v TP rychlost 155,je možný,že tacho ukazuje 160-165,pokud má auto v TP 200,klidně mužeš jet tachometrových 220.......to je normální....tachometry kecaj.....a kecat maj.....to neznamená,že máš nějakej vyjimečnej kus,kterej jede o 20 víc jak všechny ostatní,ale pouze ti proměřuje tachometr......a odchylka tachometru narůstá exponenciálně s rostoucí rychlostí!
 
 
Datum: 25. února 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
jj v pohodě... já sem to pochopil tak, že i přesto že máš 50ccm například z doby kdy je dávali k Béčku, takže bys dnes neměl jezdit na těch strojích podle nového zákona (kw, rychlost) což je samozřejmě blbost... i přesto ale dle mě nic neporušuješ... auto má taky max rychlost třeba 160 a jede 180.. tak to je dle mě to samý...
 
 
Datum: 25. února 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: jakattara      IP: uživatel11184    
To Lori - já to beru a budu si to pamatovat. ím, že to jezdí o pár km rychlejim ale určitě to nejede po rovině třeba o 30km/h. a z kopce třeba o 50km/h. Myslím si, že kdyby mi naměřili že jedu 75 po rovině tak jim asi stěží vysvětlím, že to tak je od novoty (když jsem první majitel) a že mám asi špatný zápis max.rychlosti (třeba na kterou je to dělané) v TP. Ale souhlasím s tebou :-)
 
 
Datum: 25. února 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
A to v TP 45km/h je KONSTRUKCNI RYCHLOST, RYCHLOST NA KTEROU TO JE DELANY, ne kolik to jede, vzdycky to jede vic...tak uz si to proboha pamatujte
 
 
Datum: 25. února 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Priste blbecka nahrat, vyfotit, zjistit si jeho meno a stezovat si kdyz debil nezna vyhlasky!
 
 
Datum: 25. února 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: jakattara      IP: uživatel11184    
"... to že ji máš otevřenou přece v tp není a nehraje podle mě žádnou roli ..." Máš pravdu, to že jí mám otevřenou, tam napsáno není, ale porušuji zákon tím, že mám v malém TP napsáno, že můj skot může jezdit "MAX 45km/h." a já ho mám otevřený, jezdím na něm 75km. Tím porušuji zákon - tím odblokováním skutru. Né, tím že jedu rychle.
 
 
Datum: 25. února 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11228    
pokud je v TP jasně napsáno 45km/h tak není o čem se hádat....říkat že to víc jak 45km/h nejede je blbost,to ho nemusí zajímat jestli to jede 44,46 nebo 52 z kopce.....
 
 
Datum: 25. února 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok díky hoši za potvrzení že je to pravda ;-) v techničáku to mám všechno v poho , ale připadal sem si jak ve škole při zkoušení :-D on měl techničák (jako knížka) a já byl jak u tabule a diktoval sem mu všechny údaje :-D asi se v tom nevyznal chudák :-D
 
 
Datum: 25. února 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
jakattaro - nerozumim ti úplně přesně v tom proč ty, který máš řp za starší doby.. bys nemohl jezdit na ktertékoliv moto o obsahu 50 a jakékoliv konstr. rychlosti... to že ji máš otevřenou přece v tp není a nehraje podle mě žádnou roli...
 
 
Datum: 25. února 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jasný taky sem si řikal ale nechtěl sem se hádat byl sem celej vy*ranej byla to moje 1. kontrola :-D si spíš myslim že mě zastavili jen proto že si mysleli že nemám řidičák vubec
 
 
Datum: 25. února 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: jakattara      IP: uživatel11184    
Ahoj. S řidičským průkazem typu "B" můžeš řídit moto o 50ccm s maximální rychlosti 45km/h - ale pozor - jen po naší republice - aniž by jsi v ŘP měl nějaký dodatečný kód. Já mám ŘP cca 15 let a s tím můžu řídit moto o 50ccm a ta může jet třeba i 100km/h. Každopádně to musí mít uvedeno jako max.rychlost v TP. Tedy - mezi jinými jezdím i na skutru, ten má danou max.rychlost jen 45, já ho mám odblokovaný a tím pádem porušuji zákon, ale né tím že jezdím na motu na kterém nemůžu, ale že jedu na motce, která má nejvyšší max.rychlost jen 45km/h a já ji mám otevřenou.
 
 
Datum: 25. února 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
to je blbec.....ten policajt :-D jasně, že můžeš ;-)
 
 
Datum: 25. února 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: Eva      IP: uživatel11231    
Ahoj, chtěla bych se zeptat, jestli byste mi někdo nemohl poradil, jak bylo originálně na Jawetě standard uchycené sedlo, koupila jsem moped, ale sedlo tam je přiděláno velice zvláštně a je tam navíc přivařená objímka která drží sedlovku, chtěla bych moped dát do původního stavu. Předem díky za rady popřípadě foto :-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: jakattara      IP: uživatel11184    
Já koupil jawettu před necelým měsícem, taky tam nemám origo sedlo, ale to moje je tam přidělané stejně, jako jsou upevněné řidítka. Na spodní části sedlovky je cca 5cm drážka, na horní straně je šroub, ten prochází celou sedlovkou a do ní ze spod zajíždí kužel, ten tu drážku roztáhne a tím se té sedlovce zabrání pootočení... Když jí chceš demontovat, povolíš šroub na horní straně , bouchneš do něj kladivem a vytáhneš ji. Ta objímka tam 100% nemá být.
 
 
Datum: 25. února 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: jakattara      IP: uživatel11184    
Ahoj bando. Potřebuji radu, co za olej nalít do převodovky do jawetty standart a jakej přidat do benzínu? Nepotřebuji hned ten nejlevnější olej, moc se na ní jezdit nebude. Dik moc za typy a CisFis :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: jakattara      IP: uživatel11184    
Moc díky za radu, jsem opravdovým nováčkem, co se moto týče. Ještě jednou za tip děkuji :-) .
 
 
Datum: 26. února 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do převodovky normál pp90, do benzínu stačí kvalitnější minerál :-)
 
 
Datum: 26. února 2011 10:49
 
 
 
 
Jméno: jakattara      IP: uživatel11184    
Prosím, prosím ... co tam nalít? Do převodovky?
 
 
Datum: 25. února 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
Zdravim jen mě tak napadlo jak tu pišete o těch vyfukách hikone nebo jak je tady na krámku ten dvoukomoráč zda mohou byt použivány v běžnym provozu zda jsou atestovany nebo jsou jen pro závodni učely atak bych snim na STK neprošel? za odpověď děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
pokud je to takhle tak je to dobry :-) velice špatny by bylo pokud by prodejce umyslně neuvedl že to je pouze pro sportovni použiti třeba v globusu jak prodávaji ruzny autodoplňky tak je tam uvedeno malym pismem že je to určeno pouze pro sportovni použiti nato jsem již doplatil když mě jednou zastavili policajti asi potřebovali na vyplatu stálo to 500kč
 
 
Datum: 25. února 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11228    
je to běžně prodávaný doplněk na simsona,výrobce ani prodejce neuvádí,že výfuk nesmí být používán pro běžný silniční provoz,tzn že splnuje vyhlasky a bla bla,takže může být použit
 
 
Datum: 25. února 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdravím dělám go motoru budu repasovat kliku , nechám si udělat 8 výbrus + 72 tryska..hikone a sportvní filtr.. kolik myslíte že bude maximálka? Když sem před Go dal 65km/h odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
kdes na to přišel že hikone ubíra pěkná pičovina aspon u mě se osvěčil a to dost ale jen pokud ho upraviš pokud ho koupiš a hned nasadíš tak se nediv.
 
 
Datum: 26. února 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel11239    
hosi vsechny tyhle kraviny jako osmi vybrus a vejfuky jsou k nicemu nejlepsi je vsechno original a kdyz chces zvecit rychlost tak musis prevodama a ne motorem
 
 
Datum: 26. února 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
tak na to hikone seru ten sportovní filtr sem chtěl jen tak na vzhled :-D a k 8 výbrusu nechat 68 trysku ?
 
 
Datum: 25. února 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: igor      IP: uživatel11234    
pokud to neumiš odladit tak to bude jen horši.
 
 
Datum: 25. února 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11228    
noooo ono by to ve výsledku nemuselo jet špatně,pokud by se výfuk odladil,8.výbrus na origo válci je dobrý,s tou tryskou bych počkal a filtr použil originální......a pokud by se to celé sjednotilo a odladilo tak bude klidně tahat na 14/55 přes 80km/h...ale je tam kus práce....a spousta detailů.....
 
 
Datum: 25. února 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
loziska do kol.. xD....ale ten hikone ti v max otáčkách ubírá a ne málo - vlastní zkušenost...sportovní filtr mu rozhodně výkon nepřidá....a s tou tryskou? to nwm to sem nikdy nezkoušel
 
 
Datum: 25. února 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
no... ale když dá nový ložiska do kol, tak těch 65 to určitě dá...
 
 
Datum: 25. února 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tjn..60 .. a jetste k tomu ten hikone, bude to jeste horsi
 
 
Datum: 25. února 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11228    
s tou tryskou a filtrem počítám dobrejch 60
 
 
Datum: 25. února 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak draci neská som počúval rádio a hovorily že cena benzínu na slovenskú má íst až na 2Eurá teda 60Sk už teras stojí 1.50E - 45Sk ak to bude takto pokračovat tak budem mat asi dovozené abi ma plná nádrž vyšla nejakých 10E bez oleja :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 16:34
 
<  887  888  889  890  891  892  893  894  895  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 10:28:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu