slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  886  887  888  889  890  891  892  893  894  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: prectih      IP: uživatel10520    
ahoj draci to nechapu vsude v priruckach k 175/450 a 250/455 je psanej prectih jen ke 175!! a to je 3,8-4 . Myslite ze to plati i k te 250?? i presto ze tam je psany u 175!! este tam je psana 125 a kni je taky psanej prectih. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ano, pokud si dobře vzpomínám, tak motor 175/450 má dle příručky stejný předstih jak 250/455. :-)
 
 
Datum: 26. února 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: milano      E-mail:      IP: uživatel10870    
zdarec, \nemenily jse velikosti na nadrzich na pionyrech nebo meli vzdy stejne tvar. A nejde mi chat nevim proc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
mockrat dekuji
 
 
Datum: 26. února 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tvar měly stejný ale pár se jich lišilo například Víčko se závitem-víčko narážecí. Kohoutek se závitem-s převlečnou matkou a některé měly na druhé straně od víčka takový váleček a v něm otvor aby tam šel vzduch.
 
 
Datum: 26. února 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzdy stejnej tvar
 
 
Datum: 26. února 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: MrPrdelful      IP: uživatel10522    
čus kucí hele mam dotaz. Moje 05 je rv.1964 a ma ponekud divny komponenty kery ale vypadaj jako origo... nevite jestli se to v tomhle roce montovalo? např. tam neni doutnikovej vejfuk ale takovej ten useklej nakonci, karburator 2917PSb, jinej tlumic sani, jinej predni blatnik(hlubokej) a dalsi veci vo kerejch nevim dik xD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Vyfuk ani karbec JIkov 2917PsB urcite na 05 nema co delat...
 
 
Datum: 26. února 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
TEN VEJFUK MUSEL NEKDO VYENIT, JINAK KARBEC A SANI SE DAVALO JINY NEZ NANOVEJSI.
 
 
Datum: 26. února 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
Čau draci tak jsem si namontoval tenhle vejfuk na mustanga http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2273.html ale všude čtu že mě ještě čeká nekonečné ladění toho vejfuku jak se to ladí ??? Předem moc dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2011 12:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11248    
Nic neřež ani nevař,pokrať výfukový koleno o 2cm a nasaď a bude to OK....tenhle výfuk nemá význam ladit,je v něm přepážka.....
 
 
Datum: 28. února 2011 12:23
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Z tou trubkou mam ještě nandanou tu koncovku ak na krámku tady, no jestli projdeš je těžký, každej na technický je jinej, napsal mi to jako lehkou závadu, ale někde tě třeba nepustí.
 
 
Datum: 27. února 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
tak já tam dam něco podobnýho jako ty a uvidim jo a myslíš že mi to projde technickou s tou koncovkou jako ty ?? ale diky moc si fakt borec :-D ??
 
 
Datum: 27. února 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To ani nezkoušej, moc to nejelo a žralo to jak tank, bez tý koncovky to je moc průchodný a nemá to žádnej proti tlak. Po smyku bokem mi ta koncovka upadla a zůstal jen ten malej kousek, byl to děs a hrúzu, i přes integrálku mě boleli uši.
 
 
Datum: 27. února 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
a co kdybych uřízl jen tu koncovku byl by to velkej randál já totiž nejsem uplnej expert a nemam CO abych to tam mohl přidělat takže to nemam moc jak zkoušet.?? ale jinak moc díky :-D si borec zipomane
 
 
Datum: 27. února 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chce to zkoušet, ta na foto má myslim 16cm a kolem 17mm a na provoz mam za tim standart tlumič, jinak mi upadnou uši co to dělá za zvuk.
 
 
Datum: 27. února 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
ok ja to chci na silnic troch víc to budu točit tak jak jí mam dát zhruba dlouhou ?? dík moc
 
 
Datum: 27. února 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ladí se délka a průřez výletové trubičky s ohledem na to, které spektrum otáček chceš využívat, jen pro inspiraci takhle to mam já http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4543/4543348_7318f08daa7f2155af71481dce19d023/images/17092010852.jpg
 
 
Datum: 27. února 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: Vena      IP: uživatel590    
Tak to by mě taky zajimalo jak ten vyfuk vyladit kamoš ho ma taky pravě no :-)
 
 
Datum: 27. února 2011 0:18
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
zdarec hej jak štelujete spojku ? :-D já to nikdy neřešil nemněl sem proč když klouže tak dotahujete šroub nebo povolujete ? kde je fígl ? díkes ?D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
:-D klikar spojkud ale já spojku fakt nikdy neřešil :-D vždycky když sem mněl fíka svojeho tak mi spojka šla a co 3 roky sem kupoval nové lamely ale tenhle fichtl má nové lamely a spojka prostě nefarala :-( ale už je to v cajku díkes
 
 
Datum: 27. února 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já se bavim, ty tady popisuješ jak je všechno snadný a co všechno už jsi dělal a tunil, a pak z tebe vypadne že nevíš jak se seřizuje spojka:-)
 
 
Datum: 27. února 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud nejsou sjete lamely,povol sroubek na pravem viku motoru.Pokud ani to nepomuze,nebudes uz mit na lamelach zadny korek,takze vymenit lamely.
 
 
Datum: 27. února 2011 8:26
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vavris...taj se neřeší rozebírání spojky..ae princip fungování...xD
 
 
Datum: 26. února 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Vavrris      IP: uživatel11240    
to je přeci blbost, když ti klouže spojka tak jí musíš povolit a pak už jenom vyměnit lamelu
 
 
Datum: 26. února 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
když klouže tak odtahnout sroubek a nastavit vuli pačky
 
 
Datum: 26. února 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: prectih      IP: uživatel10520    
kolik ma bejt prectih u 250?455?? a kolik u jawy 250/353?? dik za odpovede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: prectih      IP: uživatel10520    
ok dik
 
 
Datum: 26. února 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=3 tady to najdeš!
 
 
Datum: 26. února 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: michael      IP: uživatel9423    
zdarec zapojil jsem si tachometr ale nějak mě ta rafička skáče nevíte čím by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 8:23
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neco spatne v tachometr,spatnej snek ale nejspis zohybane lanko.
 
 
Datum: 27. února 2011 8:23
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
ahoj vím že to sem nepatří ae kde je chyba startuju škodu 120 přes dráty dám dva k sobě na tvrdo (rozsvítí se kontrolky a přiložím třetí (víc jich tam není) a místo aby to startovalo nebo alspon točilo tk to jen tak divně cvaká baterka je natřískana tk kde je chyba dík za odpovědí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 9:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kontroluj ze ci baterku más nabitú to taky má následky ze len cvakne a nic dalej,,,, dalej chybu hladaj v startere,,,cvakat cvaká stykac, skus na startere káble ocistit bude to spatny kontakt, a ke to nepomoze tak na stykaci je bakelitové viko s dvomi M10 sroubmi odmontovat a kuknut z vnutra aké sú kontakty,,, ked vseliaké zelené cierné a podobne tak ocistit... ked sú spálené tak vymenit celé to vicko
 
 
Datum: 27. února 2011 9:52
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bud je někde špatný kontak, zalepený startér nebo je vypálený, opotřebováný vevnitř.
 
 
Datum: 26. února 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
caute draci potreboval by som vediet ako drzia drziaky pacok na riditkach na pioniery (21) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      E-mail:      IP: uživatel11238    
Čau rozebírám Babetu 207 a nevim jak vyndat hřídel na které drží šlapky a potřebuju taky sundat stojánek kousek jsem tu hřídel vytukal ale už to dál nejde tak do toho nechci jít silou tak prosím o rady tady sou fotky. http://karelhhh.rajce.idnes.cz/Desktop/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
zdarec co může způsobovat že se mě u jawy 23 furt palý svíčky u jawy 21 mě třeba vydrží 1 měsíc čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 19:07
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
na 2 od vrchů
 
 
Datum: 26. února 2011 19:07
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč tak hodnĚ???....jestli zabíhአválec tak to ok..ale jinak je to zbytecne moc....svicka je cajk...a co ta smes? jakej zářez máš na jehle?
 
 
Datum: 26. února 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Svíčku mám brisk N15C a olej mám http://www.oleje-shop.cz/product/castrol-garden-2t-1l a mažu 1:33 :-(
 
 
Datum: 26. února 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatná směs, špatná tepelná hodnota, moc oleje,
 
 
Datum: 26. února 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: satan162      IP: uživatel11232    
zdar, delam generalu na fikovi, chci koupi loziska mam dilema - obycejna nebo c r k , je to pravda ze mi pomuzou i trochou vykonu ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 9:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já teda nevim o tom že SKF by byly naše ložiska...
 
 
Datum: 27. února 2011 9:45
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
JJ mám je tam
 
 
Datum: 27. února 2011 9:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa05: Naše SKF?
 
 
Datum: 26. února 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Hele, já používám v zásadě jen naše SKF http://www.skf.com/portal/skf_cz/home a nemůži si vynachválit
 
 
Datum: 26. února 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D hochu budeš se divit, ale na těch botech záleží dost :-DD
 
 
Datum: 26. února 2011 15:34
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
To je jako když si místo svých oblíbených a vychozených bot koupíš nový adidas a budeš si myslet, že s nima budeš rychleji běhat :-D
 
 
Datum: 26. února 2011 15:29
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup obyčejný...nevěřím tomu že by ti to přidalo výkon
 
 
Datum: 26. února 2011 15:11
 
 
 
 
Jméno: EnZiO AuDiToRe      IP: uživatel9958    
Nazdar draci, můžu mít napsaného Simáče na sebe,když je mi teprve 13?Díky za odpověď. P.S. : Snažil jsem se,aby to bylo co nejvíc srozumitelný :-) (smajla bych napsat takhle,ale to by se tak neukázal jako obrázek :-) ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 14:15
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo mám zdroj z vlastní rodiny kamaráde...bratrovi bylo 14 a nemohl na sebe napsat simpla..
 
 
Datum: 26. února 2011 14:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
Hele je ti 13....fakt bude nejlepší to napsat na jednoho z rodičů....a bez rodičů se s tebou na úřadě stejně nebudou bavit....asi tak...
 
 
Datum: 26. února 2011 14:00
 
 
 
 
Jméno: EnZiO AuDiToRe      IP: uživatel9958    
standa> Konečně rozumná odpověď,ale jak by se to řešilo,nevím :-( Ale fakt nikdo URČITĚ neví,jak to teda je?Moc by mě to zajímalo
 
 
Datum: 26. února 2011 13:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
teoreticky na sebe můžeš mít v 5 letech napsanou vilu a 3 bavoráky v garáži a životní pojistky rodičů i prarodičů,ale jak to na tebe převést nevím....jak by se tam řešil ten problém,že nemáš ještě ani občanský průkaz a v občance tě má psanýho máma... A proč to nemužeš napsat na tátu? na mámu? na dědu? budeš pak mít i levnější povinný ručení.....
 
 
Datum: 26. února 2011 13:47
 
 
 
 
Jméno: EnZiO AuDiToRe      IP: uživatel9958    
proč nemůžu? Máš to nějak ozdrojovaný? Někdo píše že jo, někdo že ne :´-(
 
 
Datum: 26. února 2011 13:31
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne nemůžeš..napiš ho na dědu bo tátu..jako vlastníka a sebe jako provozovatele
 
 
Datum: 26. února 2011 13:19
 
 
 
 
Jméno: EnZiO AuDiToRe      IP: uživatel9958    
Tak ukázal,myslel jsem že ne :-D
 
 
Datum: 26. února 2011 13:16
 
 
 
 
Jméno: ruza01      E-mail:      IP: uživatel11159    
Zdar fichtlaři. Potřebuju poradit mám JAWA Mustang s karburátorem Jikov a chci si kupovat nové trysky . Můžete mi prosím nějaké doporučit?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
VT 38 a HT 68
 
 
Datum: 26. února 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Ahoj, zhruba před 3 měsíci jsem půlil motor, těsnil jsem ho Paulinem a přidal i papírové těsnění. Ale ted pod krytem spojky mi trochu uniká olej. Když po tom spoje přejedu prstem, tak je trošku od oleje. Je to na závadu nebo musím znovu půlit ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Bud jen papir nebo jen tmel, tmel+papir je nesmysl. Mam rovny kartery, takze papir potreny olejem/vazelinou a ani nekapne, navic oproti tmelu je vyhoda pri castejsim puleni neni takova prace kartery ocistit.
 
 
Datum: 26. února 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Přesně jak říká dachl nebo standa, buď dej jenom papírové těsnění potřené olejem nebo vazelínou a nebo jen tmel. Pokud máš dost dobré těsnící plochy, tak stačí papír, pokud jsou špatný, křivý, dodrbaný, tak samotný PAULIN nebo motorový červený silikon.
 
 
Datum: 26. února 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná to, že si t z druhej strany pomazal vazelínou...zkus dát na obě strany jen ten tmel bez vazelíny
 
 
Datum: 26. února 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Paulin jsem použil kvůli vyrovnání nerovností. Nanesl jsem hodně tenkou vrstvu, nechal 3 minutky zavadnout. Pak jsem na to posadil papítový těsnění, které jsem z druhé strany mázl vazelínou. A stáhnul k sobě. Dělám něco blbě ??
 
 
Datum: 26. února 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
ne každy je tak přesny nebo nemá tu možnost aby dokonale srovnal dosedaci plochy proto ale i jak je zvykem "co kdyby náhodou" tak hodně lidi tam dává lepidla tmely apod. já osobně také ale použivám nějakej červenej je o velikosti zubni pasty slouži to pouze ktomu aby udělal na dosedacich plochách jako by film a tim vyrovná nerovnosti a ne aby se tam toho navalila vrstva nikdy se to neslepi ani nezatvrdne nic lepšiho jsem ještě neměl jak se to jmenuje to nevim když to potřebuju tak mi kamoš donese zbytek z autoservisu
 
 
Datum: 26. února 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
Nechápu k čemu tyhle všechny "tmely" a eště s papírem....tak sakra když nejsem vymatloň,a zamyslim se nad tim,tak ani žádný tmely nepotřebuju.....podstatou těsnění je že na sebe díly dokonale pasují a nejsou mezi nima škvíry....pokud jsou,dají se proti sobě díly zabrousit na skle třeba 400-600 brusnym papírem.....pak stačí dát jen těsnící papír potřený vazelínou a nebo olejem a bude to držet vždy! Všimněte si někdy jaká jsou těsnění mezi bloky u původních motorů z výroby?!
 
 
Datum: 26. února 2011 11:52
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Pokud ti to teče pod víkem spojiky... tak pulit nemusíš :-) stačí když nakloníš fíka na pravou stranu.. aspon tak aby se opiral o kriz... povolis par sroubu.. sundas výko přetěsníš... a dáš ho zpátky a poradne dotahneš :-) práce je to na 20 minut.. :-) určitě to nenech téct :-)
 
 
Datum: 26. února 2011 11:42
 
 
 
 
Jméno: 150      IP: uživatel4563    
pic fachtmani. můžu sem dát dotaz na Mz 150 ? přendavám z jednoho motoru díly na druhej a nějaký věci mi nejdou vůbec vyndat tak nechci použít násilí abych tomu nějak neuškodil. tak jestli se tady někdo vyzná a ví a poradí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, mám menší problém s jawettkou, potřebuju sundat řiditka, ale nejdou ven :-( šroub jsem vytáhl i ten klobouček vyklepl ze spodu... už se mi povedlo je rozhybat do boku, ale stále nejdou vytáhnout nahoru :-( :-( nevite co s tím ... nebo nezapomněl jsem na nějakou věc která se musi ještě povolit ??? prolil jsem to i WDečkem ale prostě točit s tim jde jen do obku ale nahoru to nejde :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
vytahnout šroub ze spoda matku povolit rozhýbat to klepnout dolu a pak gumovým kladívkem to vytlouct
 
 
Datum: 26. února 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: jakattara      IP: uživatel11184    
Já měl stejný problém a WD taky nezabralo.Prubni to na pár hodin prolít brzdovkou. Já to nechal den působit, pak trochu potočil, tak ještě jeden a už jsou venku. Každopádně ten vrchní šroub jsem jen povolil - cca 1cm - klepl po tom kladivkem a bylo. Stejně jak na sedle
 
 
Datum: 26. února 2011 11:12
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
nenene vše bylo sundane ... bowdeny elektrika .. ted je problem vytahnout to nejde a přychytit zpět taky ne protože ten klobouček je mimo ty řiditka už .. .(
 
 
Datum: 26. února 2011 10:58
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
zdar, nevisí to na bowdenech?
 
 
Datum: 26. února 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel11236    
Dobrý den, potřebuji vydělat ložisko v pravém krytu motoru. Zkoušel jsem to ale nepodařilo se mi to nevíte někdo jak na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel11236    
Dik kolecko už jsem ho vydělal. Stačilo trochu nahřát a ze zadu bouchnout ;-)
 
 
Datum: 26. února 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
určitě sto měl málo nahřátý musíš to nahřát pořádně at slina odskočí jinak to nemá vyznam
 
 
Datum: 26. února 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trouba je dobrej nápad, jistě tě doma pochválej:-))))))
 
 
Datum: 26. února 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Skus to dát do trouby at je celí karter stejně všude stejně teplí a prašti s tím o stůl a musí vypadnou samo ně to taky nešlo horkovzduškou pistolou:-):-)
 
 
Datum: 26. února 2011 10:40
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jednoduchý. zevnitř na spodní strane je tyčka se segrovčičkou(k segrovce je fakt blbej přístup a asi nebude pod nánosem humusu vidět) sundej segrovku a tu tyčku vytáhni. taky to asi půjde blbě vytáhnout. na tý tyčce je páčka do který se zahákovává lanko. vyndáš tyčku vyndáš páčku a pak je tam vidět kulatá díra a pod ní plech s dírou cca 6 mm takže na ten plech klepneš a vyjede ti to ložisko dovnitr. POZOR!!!! ty plechy jsou myslim dva a je mezi nima O kroužek!! vrátit v pořadí jak tam byly!!!! ložisko doporučuju vyměnit za typ 62022RS to je z obou stran krytý gumou. samozřejmostí je ucpání mazací díry v karteru třeba gumovym špuntem, protože už není s tímhle ložiskem třeba, není třeba ani gufero do víka.
 
 
Datum: 26. února 2011 10:38
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel11236    
Podle mě tam je ještě origo ložisko od výroby.
 
 
Datum: 26. února 2011 10:14
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tam to ložisko asi někdo přilepil....a to nwm jak vydělat
 
 
Datum: 26. února 2011 10:11
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel11236    
Právě horkovzduškou jsem to zkoušel pořádně nahřál a zkusil bouchnout o stůl a nic.
 
 
Datum: 26. února 2011 10:06
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pořádně nahřát karter fénem, ale lepší kdybys měl horkovzdušnou pistoli
 
 
Datum: 26. února 2011 10:04
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel11235    
Ahoj draci budu si kupovat jawu 175 udělanou trochu do krosu bude potřeba dodělat, ale potřebuju ji vyzkoušet při koupi jestli jezdí... a kolik mám ředit benzín s olejem?? mám M2T děkuji za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel11235    
Proc te to napadlo?
 
 
Datum: 27. února 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: linuxak_CZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty jsi jistě odborník, že...
 
 
Datum: 27. února 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel11235    
M2T je dobrej olej hodně zasírá ale dobře maže a v nových olejích se já moc nevyznám...
 
 
Datum: 27. února 2011 9:13
 
 
 
 
Jméno: Vena      IP: uživatel590    
M2T? :-D kup si lepši olej
 
 
Datum: 27. února 2011 0:15
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel11235    
taky jsem si řekl že minimálně 1:33.. děkuju za další názor...
 
 
Datum: 26. února 2011 11:52
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
M2T?minimálne 1:33 :-)
 
 
Datum: 26. února 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Ahoj, dělám GO motoru na Jawa 20, mám už pěkně vyčochtaný ložisko na ojnici. Mám tu ještě jednu ojnici, která má ložisko OK, tak sem se rozhodl že bych ji tam teď dal a na repas bych dal rovnou obje ojnice až při příští GO, to už bych měl po škole tak bych nemusel tolik řešit peníze.Myslíte, že bych ji měl dát nejdřív vycentrovat než ji tam dám? A kolik by tak stálo to vycentrování? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
Čus draku samotný vyce ntrování,vyvážení stojí kolem 100 a výš ale nejdražší je přelisování a pochromování čepů
 
 
Datum: 26. února 2011 18:46
 
<  886  887  888  889  890  891  892  893  894  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 10:28:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu