Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: prectih
IP: uživatel10520
 ahoj draci to nechapu vsude v priruckach k 175/450 a 250/455 je psanej prectih jen ke 175!! a to je 3,8-4 . Myslite ze to plati i k te 250?? i presto ze tam je psany u 175!! este tam je psana 125 a kni je taky psanej prectih.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:21
 Ano, pokud si dobře vzpomínám, tak motor 175/450 má dle příručky stejný předstih jak 250/455.
Datum: 26. února 2011 21:21
 zdarec, \nemenily jse velikosti na nadrzich na pionyrech nebo meli vzdy stejne tvar. A nejde mi chat nevim proc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 22:44
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 mockrat dekuji
Datum: 26. února 2011 22:44
 Tvar měly stejný ale pár se jich lišilo například Víčko se závitem-víčko narážecí. Kohoutek se závitem-s převlečnou matkou a některé měly na druhé straně od víčka takový váleček a v něm otvor aby tam šel vzduch.
Datum: 26. února 2011 22:01
 vzdy stejnej tvar
Datum: 26. února 2011 21:03
Jméno: MrPrdelful
IP: uživatel10522
 čus kucí hele mam dotaz. Moje 05 je rv.1964 a ma ponekud divny komponenty kery ale vypadaj jako origo... nevite jestli se to v tomhle roce montovalo? např. tam neni doutnikovej vejfuk ale takovej ten useklej nakonci, karburator 2917PSb, jinej tlumic sani, jinej predni blatnik(hlubokej) a dalsi veci vo kerejch nevim dik xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 23:06
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Vyfuk ani karbec JIkov 2917PsB urcite na 05 nema co delat...
Datum: 26. února 2011 23:06
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 TEN VEJFUK MUSEL NEKDO VYENIT, JINAK KARBEC A SANI SE DAVALO JINY NEZ NANOVEJSI.
Datum: 26. února 2011 20:51
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
Posl.aktualizace: 28. února 2011 12:23
Jméno: standa
IP: uživatel11248
 Nic neřež ani nevař,pokrať výfukový koleno o 2cm a nasaď a bude to OK....tenhle výfuk nemá význam ladit,je v něm přepážka.....
Datum: 28. února 2011 12:23
 Z tou trubkou mam ještě nandanou tu koncovku ak na krámku tady, no jestli projdeš je těžký, každej na technický je jinej, napsal mi to jako lehkou závadu, ale někde tě třeba nepustí.
Datum: 27. února 2011 22:45
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 tak já tam dam něco podobnýho jako ty a uvidim jo a myslíš že mi to projde technickou s tou koncovkou jako ty ?? ale diky moc si fakt borec  ??
Datum: 27. února 2011 22:15
 To ani nezkoušej, moc to nejelo a žralo to jak tank, bez tý koncovky to je moc průchodný a nemá to žádnej proti tlak. Po smyku bokem mi ta koncovka upadla a zůstal jen ten malej kousek, byl to děs a hrúzu, i přes integrálku mě boleli uši.
Datum: 27. února 2011 21:54
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 a co kdybych uřízl jen tu koncovku byl by to velkej randál já totiž nejsem uplnej expert a nemam CO abych to tam mohl přidělat takže to nemam moc jak zkoušet.?? ale jinak moc díky  si borec zipomane
Datum: 27. února 2011 21:39
 Chce to zkoušet, ta na foto má myslim 16cm a kolem 17mm a na provoz mam za tim standart tlumič, jinak mi upadnou uši co to dělá za zvuk.
Datum: 27. února 2011 19:33
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 ok ja to chci na silnic troch víc to budu točit tak jak jí mam dát zhruba dlouhou ?? dík moc
Datum: 27. února 2011 19:27
Datum: 27. února 2011 16:45
Jméno: Vena
IP: uživatel590
 Tak to by mě taky zajimalo jak ten vyfuk vyladit kamoš ho ma taky pravě no
Datum: 27. února 2011 0:18
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 zdarec hej jak štelujete spojku ?  já to nikdy neřešil nemněl sem proč když klouže tak dotahujete šroub nebo povolujete ? kde je fígl ? díkes ?D
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 17:21
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
  klikar spojkud ale já spojku fakt nikdy neřešil  vždycky když sem mněl fíka svojeho tak mi spojka šla a co 3 roky sem kupoval nové lamely ale tenhle fichtl má nové lamely a spojka
prostě nefarala  ale už je to v cajku díkes
Datum: 27. února 2011 17:21
 já se bavim, ty tady popisuješ jak je všechno snadný a co všechno už jsi dělal a tunil, a pak z tebe vypadne že nevíš jak se seřizuje spojka
Datum: 27. února 2011 11:24
 pokud nejsou sjete lamely,povol sroubek na pravem viku motoru.Pokud ani to nepomuze,nebudes uz mit na lamelach zadny korek,takze vymenit lamely.
Datum: 27. února 2011 8:26
 vavris...taj se neřeší rozebírání spojky..ae princip fungování...xD
Datum: 26. února 2011 22:07
Jméno: Vavrris
IP: uživatel11240
 to je přeci blbost, když ti klouže spojka tak jí musíš povolit a pak už jenom vyměnit lamelu
Datum: 26. února 2011 21:15
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 když klouže tak odtahnout sroubek a nastavit vuli pačky
Datum: 26. února 2011 20:52
Jméno: prectih
IP: uživatel10520
 kolik ma bejt prectih u 250?455?? a kolik u jawy 250/353?? dik za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 20:54
Jméno: prectih
IP: uživatel10520
 ok dik
Datum: 26. února 2011 20:54
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=3 tady to najdeš!
Datum: 26. února 2011 20:29
Jméno: michael
IP: uživatel9423
 zdarec zapojil jsem si tachometr ale nějak mě ta rafička skáče nevíte čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 8:23
 neco spatne v tachometr,spatnej snek ale nejspis zohybane lanko.
Datum: 27. února 2011 8:23
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj vím že to sem nepatří ae kde je chyba startuju škodu 120 přes dráty dám dva k sobě na tvrdo (rozsvítí se kontrolky a přiložím třetí (víc jich tam není)
a místo aby to startovalo nebo alspon točilo tk to jen tak divně cvaká baterka je natřískana tk kde je chyba dík za odpovědí
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 9:52
 kontroluj ze ci baterku más nabitú to taky má následky ze len cvakne a nic dalej,,,, dalej chybu hladaj v startere,,,cvakat cvaká stykac, skus na startere káble ocistit bude to spatny kontakt, a ke to nepomoze tak na stykaci je bakelitové viko s dvomi M10 sroubmi odmontovat a kuknut z vnutra aké sú kontakty,,, ked vseliaké zelené cierné a podobne tak ocistit... ked sú spálené tak vymenit celé to vicko
Datum: 27. února 2011 9:52
 Bud je někde špatný kontak, zalepený startér nebo je vypálený, opotřebováný vevnitř.
Datum: 26. února 2011 19:42
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci potreboval by som vediet ako drzia drziaky pacok na riditkach na pioniery (21)
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 18:14
 Čau rozebírám Babetu 207 a nevim jak vyndat hřídel na které drží šlapky a potřebuju taky sundat stojánek kousek jsem tu hřídel vytukal ale už to dál nejde tak do toho nechci jít silou tak prosím o rady tady sou fotky. http://karelhhh.rajce.idnes.cz/Desktop/
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 18:01
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 zdarec co může způsobovat že se mě u jawy 23 furt palý svíčky u jawy 21 mě třeba vydrží 1 měsíc čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 19:07
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 na 2 od vrchů
Datum: 26. února 2011 19:07
 proč tak hodnĚ???....jestli zabíhአválec tak to ok..ale jinak je to zbytecne moc....svicka je cajk...a co ta smes? jakej zářez máš na jehle?
Datum: 26. února 2011 18:18
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
Datum: 26. února 2011 17:53
 špatná směs, špatná tepelná hodnota, moc oleje,
Datum: 26. února 2011 17:40
Jméno: satan162
IP: uživatel11232
 zdar, delam generalu na fikovi, chci koupi loziska mam dilema - obycejna nebo c r k , je to pravda ze mi pomuzou i trochou vykonu ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 9:45
 Já teda nevim o tom že SKF by byly naše ložiska...
Datum: 27. února 2011 9:45
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 JJ mám je tam
Datum: 27. února 2011 9:07
 jawa05: Naše SKF?
Datum: 26. února 2011 19:29
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 26. února 2011 18:32
  hochu budeš se divit, ale na těch botech záleží dost  D
Datum: 26. února 2011 15:34
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 To je jako když si místo svých oblíbených a vychozených bot koupíš nový adidas a budeš si myslet, že s nima budeš rychleji běhat
Datum: 26. února 2011 15:29
 kup obyčejný...nevěřím tomu že by ti to přidalo výkon
Datum: 26. února 2011 15:11
Jméno: EnZiO AuDiToRe
IP: uživatel9958
 Nazdar draci, můžu mít napsaného Simáče na sebe,když je mi teprve 13?Díky za odpověď.
P.S. : Snažil jsem se,aby to bylo co nejvíc srozumitelný  (smajla bych napsat takhle,ale to by se tak neukázal jako obrázek  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 14:15
 Jo mám zdroj z vlastní rodiny kamaráde...bratrovi bylo 14 a nemohl na sebe napsat simpla..
Datum: 26. února 2011 14:15
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 Hele je ti 13....fakt bude nejlepší to napsat na jednoho z rodičů....a bez rodičů se s tebou na úřadě stejně nebudou bavit....asi tak...
Datum: 26. února 2011 14:00
Jméno: EnZiO AuDiToRe
IP: uživatel9958
 standa> Konečně rozumná odpověď,ale jak by se to řešilo,nevím  Ale fakt nikdo URČITĚ neví,jak to teda je?Moc by mě to zajímalo
Datum: 26. února 2011 13:52
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 teoreticky na sebe můžeš mít v 5 letech napsanou vilu a 3 bavoráky v garáži a životní pojistky rodičů i prarodičů,ale jak to na tebe převést nevím....jak by se tam řešil ten problém,že nemáš ještě ani občanský průkaz a v občance tě má psanýho máma... A proč to nemužeš napsat na tátu? na mámu? na dědu? budeš pak mít i levnější povinný ručení.....
Datum: 26. února 2011 13:47
Jméno: EnZiO AuDiToRe
IP: uživatel9958
 proč nemůžu? Máš to nějak ozdrojovaný? Někdo píše že jo, někdo že ne :´-(
Datum: 26. února 2011 13:31
 Ne nemůžeš..napiš ho na dědu bo tátu..jako vlastníka a sebe jako provozovatele
Datum: 26. února 2011 13:19
Jméno: EnZiO AuDiToRe
IP: uživatel9958
 Tak ukázal,myslel jsem že ne
Datum: 26. února 2011 13:16
 Zdar fichtlaři. Potřebuju poradit mám JAWA Mustang s karburátorem Jikov a chci si kupovat nové trysky . Můžete mi prosím nějaké doporučit??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 12:45
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 VT 38 a HT 68
Datum: 26. února 2011 12:45
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj, zhruba před 3 měsíci jsem půlil motor, těsnil jsem ho Paulinem a přidal i papírové těsnění. Ale ted pod krytem spojky mi trochu uniká olej. Když po tom spoje přejedu prstem, tak je trošku od oleje. Je to na závadu nebo musím znovu půlit ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 23:09
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Bud jen papir nebo jen tmel, tmel+papir je nesmysl. Mam rovny kartery, takze papir potreny olejem/vazelinou a ani nekapne, navic oproti tmelu je vyhoda pri castejsim puleni neni takova prace kartery ocistit.
Datum: 26. února 2011 23:09
 Přesně jak říká dachl nebo standa, buď dej jenom papírové těsnění potřené olejem nebo vazelínou a nebo jen tmel. Pokud máš dost dobré těsnící plochy, tak stačí papír, pokud jsou špatný, křivý, dodrbaný, tak samotný PAULIN nebo motorový červený silikon.
Datum: 26. února 2011 17:44
 Možná to, že si t z druhej strany pomazal vazelínou...zkus dát na obě strany jen ten tmel bez vazelíny
Datum: 26. února 2011 15:36
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Paulin jsem použil kvůli vyrovnání nerovností. Nanesl jsem hodně tenkou vrstvu, nechal 3 minutky zavadnout. Pak jsem na to posadil papítový těsnění, které jsem z druhé strany mázl vazelínou. A stáhnul k sobě. Dělám něco blbě ??
Datum: 26. února 2011 15:22
Jméno: L
IP: uživatel9582
 ne každy je tak přesny nebo nemá tu možnost aby dokonale srovnal dosedaci plochy proto ale i jak je zvykem "co kdyby náhodou" tak hodně lidi tam dává lepidla tmely apod. já osobně také ale použivám nějakej červenej je o velikosti zubni pasty slouži to pouze ktomu aby udělal na dosedacich plochách jako by film a tim vyrovná nerovnosti a ne aby se tam toho navalila vrstva nikdy se to neslepi ani nezatvrdne nic lepšiho jsem ještě neměl jak se to jmenuje to nevim když to potřebuju tak mi kamoš donese zbytek z autoservisu
Datum: 26. února 2011 12:08
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 Nechápu k čemu tyhle všechny "tmely" a eště s papírem....tak sakra když nejsem vymatloň,a zamyslim se nad tim,tak ani žádný tmely nepotřebuju.....podstatou těsnění je že na sebe díly dokonale pasují a nejsou mezi nima škvíry....pokud jsou,dají se proti sobě díly zabrousit na skle třeba 400-600 brusnym papírem.....pak stačí dát jen těsnící papír potřený vazelínou a nebo olejem a bude to držet vždy! Všimněte si někdy jaká jsou těsnění mezi bloky u původních motorů z výroby?!
Datum: 26. února 2011 11:52
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Pokud ti to teče pod víkem spojiky... tak pulit nemusíš  stačí když nakloníš fíka na pravou stranu.. aspon tak aby se opiral o kriz... povolis par sroubu.. sundas výko přetěsníš... a dáš ho zpátky a poradne dotahneš  práce je to na 20 minut..  určitě to nenech téct
Datum: 26. února 2011 11:42
Jméno: 150
IP: uživatel4563
 pic fachtmani. můžu sem dát dotaz na Mz 150 ? přendavám z jednoho motoru díly na druhej a nějaký věci mi nejdou vůbec vyndat tak nechci použít násilí abych tomu nějak neuškodil. tak jestli se tady někdo vyzná a ví a poradí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 10:42
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:30
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 vytahnout šroub ze spoda matku povolit rozhýbat to klepnout dolu a pak gumovým kladívkem to vytlouct
Datum: 26. února 2011 21:30
Jméno: jakattara
IP: uživatel11184
 Já měl stejný problém a WD taky nezabralo.Prubni to na pár hodin prolít brzdovkou. Já to nechal den působit, pak trochu potočil, tak ještě jeden a už jsou venku. Každopádně ten vrchní šroub jsem jen povolil - cca 1cm - klepl po tom kladivkem a bylo. Stejně jak na sedle
Datum: 26. února 2011 11:12
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 nenene vše bylo sundane ... bowdeny elektrika .. ted je problem vytahnout to nejde a přychytit zpět taky ne protože ten klobouček je mimo ty řiditka už .. .(
Datum: 26. února 2011 10:58
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 zdar, nevisí to na bowdenech?
Datum: 26. února 2011 10:53
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11236
 Dobrý den, potřebuji vydělat ložisko v pravém krytu motoru. Zkoušel jsem to ale nepodařilo se mi to nevíte někdo jak na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 23:12
 Dik kolecko už jsem ho vydělal. Stačilo trochu nahřát a ze zadu bouchnout
Datum: 26. února 2011 23:12
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 určitě sto měl málo nahřátý musíš to nahřát pořádně at slina odskočí jinak to nemá vyznam
Datum: 26. února 2011 21:32
 trouba je dobrej nápad, jistě tě doma pochválej  )))))
Datum: 26. února 2011 10:43
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
Datum: 26. února 2011 10:40
 to je jednoduchý. zevnitř na spodní strane je tyčka se segrovčičkou(k segrovce je fakt blbej přístup a asi nebude pod nánosem humusu vidět) sundej segrovku a tu tyčku vytáhni. taky to asi půjde blbě vytáhnout. na tý tyčce je páčka do který se zahákovává lanko. vyndáš tyčku vyndáš páčku a pak je tam vidět kulatá díra a pod ní plech s dírou cca 6 mm takže na ten plech klepneš a vyjede ti to ložisko dovnitr. POZOR!!!! ty plechy jsou myslim dva a je mezi nima O kroužek!! vrátit v pořadí jak tam byly!!!! ložisko doporučuju vyměnit za typ 62022RS to je z obou stran krytý gumou. samozřejmostí je ucpání mazací díry v karteru třeba gumovym špuntem, protože už není s tímhle ložiskem třeba, není třeba ani gufero do víka.
Datum: 26. února 2011 10:38
 Podle mě tam je ještě origo ložisko od výroby.
Datum: 26. února 2011 10:14
 Tak tam to ložisko asi někdo přilepil....a to nwm jak vydělat
Datum: 26. února 2011 10:11
 Právě horkovzduškou jsem to zkoušel pořádně nahřál a zkusil bouchnout o stůl a nic.
Datum: 26. února 2011 10:06
 Pořádně nahřát karter fénem, ale lepší kdybys měl horkovzdušnou pistoli
Datum: 26. února 2011 10:04
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel11235
 Ahoj draci budu si kupovat jawu 175 udělanou trochu do krosu bude potřeba dodělat, ale potřebuju ji vyzkoušet při koupi jestli jezdí... a kolik mám ředit benzín s olejem?? mám M2T děkuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 21:18
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel11235
 Proc te to napadlo?
Datum: 27. února 2011 21:18
 ty jsi jistě odborník, že...
Datum: 27. února 2011 20:34
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel11235
 M2T je dobrej olej hodně zasírá ale dobře maže a v nových olejích se já moc nevyznám...
Datum: 27. února 2011 9:13
Jméno: Vena
IP: uživatel590
 M2T?  kup si lepši olej
Datum: 27. února 2011 0:15
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel11235
 taky jsem si řekl že minimálně 1:33.. děkuju za další názor...
Datum: 26. února 2011 11:52
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 M2T?minimálne 1:33
Datum: 26. února 2011 10:37
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Ahoj, dělám GO motoru na Jawa 20, mám už pěkně vyčochtaný ložisko na ojnici. Mám tu ještě jednu ojnici, která má ložisko OK, tak sem se rozhodl že bych ji tam teď dal a na repas bych dal rovnou obje ojnice až při příští GO, to už bych měl po škole tak bych nemusel tolik řešit peníze.Myslíte, že bych ji měl dát nejdřív vycentrovat než ji tam dám? A kolik by tak stálo to vycentrování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 18:46
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus draku samotný vyce ntrování,vyvážení stojí kolem 100 a výš ale nejdražší je přelisování a pochromování čepů
Datum: 26. února 2011 18:46
|



|