Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honza KH
IP: uživatel9645
 Zdravim, tak už mi to jede. Psal jsem v pondělí kvůli problému s 20kou. Chtělo to ještě jednou projít na kladívkách a "odmrazit" ztuhlej motor. Startuje na nakopnutí .. se divim
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 18:32
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 tak jak jste mi radili tak je všechno v pořadku nevím proč jse ten náhon netočí kdo má nějaký tip čím by to mohlo být tak at ho napíše
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 20:08
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 To je jedna ze slabých stránek pionýru. Do náhonu se dostane časem bordel a šnek co je zalisovanej uvnitř se prostě vymele.
Datum: 27. února 2011 20:08
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Taky se mi netočil,vyměnil sem si ten náhon a je to funkční.Nevím čím to bylo
Datum: 27. února 2011 19:39
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 hele jestli chces tak tohle mam doma tachak lanko i to co je na rozete dystak napis na petrkudrnacx@seznam.cz
Datum: 27. února 2011 19:27
 nejsou to hrany, ale dvě tenké asi 0,5cm dlouhé kulatiny proti sobě, což je jedna možnost, a nebo je omletý soukolí převodu uvnitř, tam pomůže jen nový (myslim že i zde na krámku)
Datum: 27. února 2011 19:18
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 budes mit omlety na rozete ty hrany do kerejch de to lanko me to taky delalo stacilo to vymenit a slapalo to nebo bude omlety lanko
Datum: 27. února 2011 18:43
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 ahoj draci mam rpoblem ve vyššich otačkach na 350/638 jeud jenom na jeden valec elektrika je ok mam to zkontrolovane soused ktery s tim dela mi rikal ze by to mohlo byt klikovkou pl poradte???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 19:46
 nejsipis to bude unavena pruzinka, ktera tlaci kladivko na vacku. Kdyz se motor dostane do otacek, tak nestiha pritlacovat a pak zapalovani blbne.
Datum: 27. února 2011 19:46
 ČAU DRACI, mám fichtla a jede sotva 50 a vůbec nemá sílu, tak jsem se rozhodl si koupit vzduchovej tuningovej filtr a k tomu 72 trysku a ještě navrtat vejfuk, a myslim si že by to mohlo jet dost dobře. Poraďte mi pls ještě nějaký úpravy, s kterejma bych dosáhl většího výkonu.Díky moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2011 20:28
 dofoukni si řetěz a namaž kola. připomínáš mi mísrní romy. maj vopelichanýho golfe s vykdákanym motorem ale zato s přidrátovanym spoilerem. a to už je krutopřísnej tuning... co máž udělat s řetězem a kolama je napsáno opačně!!!! na to tě upozornuju aby ses zejtra neptal kde je na řetězu ventilek
Datum: 28. února 2011 20:28
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 pořádně seřídit zápalko,lepší válec nevylétaný který bude těsný, nový píst, kroužky,vyčistit karbec trysky atd.,dotáhnout hlavu pořádně ALE NESTRHNOUT ŠTEFTY a mosí letět jak raketa.
Datum: 28. února 2011 19:24
Jméno: standa
IP: uživatel11246
 Pukasek: Pokud mas fichtla kterej jede blbě,tak oprav a on pojede dobře.....hodně dělaj i ztráty na řetězu,loziska v kolech,vytahana rozeta a pak rozeštelovanej motor....na tjůnink cajky kašli
Datum: 27. února 2011 21:27
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Vliv výfuku na výkon dvoudobého motoru má ohromnej vliv a je to běh na dlouhou trať. Denzil má pravdu, pořádně vylešti spalovací prostor v hlavě a vylešti i píst. Vyčisti vejfuk a vsad na starou dobrou klasiku airboxu.
Datum: 27. února 2011 19:44
 souhlasim s dachlem.. pokud na tom nemá kdoví jaký úpravy s přečasováním a přídavnejma kanálama, pak to přidáním "sportovního" filtru jen zhoršil.. o vejfuku to platí dvojnásob, sportovní vejfuky se prodávaj, ale musej se odladit na správnou délku a tvar, kdy přidávaj výkon jen v určitym úzkym spektru otáček, origo vejfuk jezdí s origo motorem taky dobře, teda předtim než ho někdo bezmyšlenkovitě provrtá..
Datum: 27. února 2011 19:24
 Oba tvý nápady jsou hodně blbý,zvlášt vrtání vejfuku.Pro začátek seřid předstih a odtrh.Když už budeš ten předstih seřizovat,tak rovnou pořádně-sundej hlavu.Při tom odkarbonuj píst a spalovák.Když už budeš u odkarbonování a čistění,tak rovnou vypal vejfuk.Kup si svíčku na zimu(17,19),a výsledek se musí dostavit  Jestli ani pak ne,tak jedině výbrus ideálně s GO motoru.Rozhodně lepší investice než vyhodit prachy za nějakej rádoby sportovní filtr kterej přidá vedle zvuku maximálně veeeeeliký ho*no
Datum: 27. února 2011 19:21
 Já ti řeknu proč...měl sem na svým pio, dva rozdílńy sportovní vzducháče...a výkon to teda zaručeně nepřidá...akorát to zbytečně hučí, a tím pádem si každej myslí že to jede líp..ale to je dost velká blbost...já sem zastánce origo airboxu s novým filtrem...když dobře odladíš odpor vzduchu do filtru jede to stejně nejlíp, a to at si každej řiká co chce....jinak proč se prodávaj nevim...
Datum: 27. února 2011 18:47
 dachl: A proč ne?Vždyť proč by se to jinak vyrábělo...
Datum: 27. února 2011 18:38
 Udivuje mě,že zde poslední dobou každej hledá výkon ve sportovnim vzduchovym filtru...
Datum: 27. února 2011 18:35
Jméno: mustik
IP: uživatel3522
 nebo to taky muzes zkusit seřídit
Datum: 27. února 2011 18:22
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Výbrus, nový píst a vyčistit výfuk. Mělo by stačit. Pak můžeš i rozšířit výfukový kanál. To taky dost pomáhá nebo jehlovým pilníkem slícovat hrany kanálků....
Datum: 27. února 2011 18:14
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 ted otazka jestli to chces na silu nebo na rychlost ny ryhclosz vetsi kolecko dopredu na silu (do crossu) dozadu vetsi rozetu a dopredu mensi kolecko.jinak udelej na valci vybrus a kup novy pist melo byto jet lepsi
Datum: 27. února 2011 17:52
Jméno: Stano
IP: uživatel11210
 výbrus
Datum: 27. února 2011 17:51
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus draci,pokouším se dát do převodovky nová ložiska.Problém je,že je tam nemohu dostat.Do ohřátého pravého bloku chci dát ložisko které bylo již 2 dny v mrazáku,ale nic.Trošku jsem ošmirgloval hrany aby tam lépe šlo ale stejně nic.Já nevím,asi teda málo nahřívám karter ale zase se bojim aby se mu něco nestalo.Jinak ložisko tam chci dát správné(6004/C3),tak vážně nevím,normálně by tam mělo s menší pomocí pěkně vklouznout.To samé u levého kartru.Ale ložiska na kliku tam šli krásně bez problému.Prosím poradte.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 19:38
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 http://www.youtube.com/watch?v=KG4qMTwd5ew
Datum: 27. února 2011 19:38
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Tady máš postup jak usadit ložisko do karteru sice je to na babettu,ale princip je stejní
Datum: 27. února 2011 19:37
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nahřát jinak ho tam nedostaneš neboj nic se nestane víš jak poznáš správnou teplotu ?plivni na to a slina musí odskočit
Datum: 27. února 2011 19:32
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 No ,určitě kupoval jsem ho tady-http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_57.html
Datum: 27. února 2011 17:42
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 27. února 2011 17:38
Posl.aktualizace: 28. února 2011 19:33
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Zlatá NK1
Datum: 28. února 2011 19:33
 taky me to melo hned trknout
Datum: 27. února 2011 19:18
 Díky moc
Datum: 27. února 2011 18:39
 ano,,je to ta modra fajfla silikon
Datum: 27. února 2011 18:27
Jméno: djdobik
IP: uživatel11242
 Čau, chtěl bych se zeptat jak mám zatlačit pružinu do vidlice? Ňák tam nechce vlízt tak jestli někdo nevíte ňákej fígl... dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2011 13:51
Jméno: djdobik
IP: uživatel11242
 to jo, ale jestli to mám ještě potom ňák upravit a jestli to nebude mít vliv na odpružení?
Datum: 01. března 2011 13:51
 schválně, co myslíš, jak by asi šla taková pružina zkrátit...? na to nemůžeš přijít..
Datum: 28. února 2011 12:23
Jméno: djdobik
IP: uživatel11247
 to jo, ale nedá se ta pružina ňák zkrátit???
Datum: 28. února 2011 9:35
 musíš ji tam šroubovat....
Datum: 27. února 2011 17:17
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Zdarec hoši mám dotaz ohledně televize. Potřebuji vědět kde mám přiletovat dvojlinku káblík od napájecího zdroje na anténu se zesilovačem do koncovky co se dává do televize. Nejlepší by bylo foto. jak je to tam naletované.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2011 19:13
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 já jsem to myslel takto: jak mám přiletovat dvojlinku káblík od stabilizovaného napájecího zdroje co se dává do zásuvky do jeho koncovky tam co se dává koaxiál. Tam má byt v tom ta dvojlinka káblík a potřebuju vědět ke kterým kontaktům v té koncovce přiletovat tu dvojlinku káblík
Datum: 28. února 2011 19:13
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
 Dvojlinka káblík od napájecího zdroje se nedá přiletovat přímo do koncovky, ale do napájecí výhybky. Tu zapojíš na koaxiální kabel mezi TV a anténní zesilovač. http://img69.imageshack.us/i/vhybka.jpg/
Datum: 27. února 2011 19:34
 Proč to nevedeš koaxiálem?Dvojlinka se používala před 50 lety  a myslím že zesilovač se dá napojit taky jen do koaxiálu.
Datum: 27. února 2011 19:30
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 27. února 2011 17:41
Jméno: Karel Novák
IP: uživatel9474
 Ahoj chtěl bych se zeptat mam náhon na tacháč,jdal jsem ho v zadu na šneka a náhon jse mi netočí tak bch chtěl pomoc diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 16:12
 Nemáš náhodou ustřihnutý ty 2 kolíčky, který jsou mezi rozetou a náhonem tachometru? Pokud tam ty kolíčky nemáš, tak potom náhon tachometru jen klouže na té rozetě a tím pádem se netočí ani lanko
Datum: 27. února 2011 16:12
Jméno: Karel Novák
IP: uživatel9474
 Hele já tam zastrčíl lanko a vubec se netočí,a když jsme to měli rozebraný tak to fachalo ten šnek a ten nahon normiš se točil
Datum: 27. února 2011 15:52
 Měl jsi to spojit do jednoho příspěvku. Dej do náhonu sirku a protoč kolem, pokud se bude točit je náhon v pořádku a je pouze ošoupané lanko. Pak pomůže třeba na lanko napájet cínovou kuličku a tu opilovat, nebo lanko zmáčknout v kleštích tak aby se v náhonu neprotáčelo.
Datum: 27. února 2011 15:45
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 Ahoj draci mam dotaz,hele ma bejt nahon na šroubovanej v zadu na šnekovi ne bo jen nasazenej díííííík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 15:42
 Lanko zastrčené, bowden přišroubovanej
Datum: 27. února 2011 15:42
 Zdar draci. Mám babetu 207 a chtle bych se zeprat za kolik bych ji mohl prodat
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 18:56
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Jo po dědoj mám taky babetu 207 i s papírama a myslim že kolem 5 bych ji někde udal.
Datum: 27. února 2011 18:56
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 no jestli je taky v dobrém stavu tak taky za ty 4000 neni problém
Datum: 27. února 2011 16:41
 4 tis? to až tolik? já mám babetu 207 v origo stavu po dědáčkovi.. kolik si za ni mužu říct?
Datum: 27. února 2011 16:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 jestli je v dobrém stavu tak asi za 4000
Datum: 27. února 2011 15:20
Jméno: dotaz-pro SESU
IP: uživatel10520
 ahoj SESO, když prodáváš to VAPE nevíš prosimtě kolik je přectih u toho zapalování na 250 a 175?? Je to moc duležity, protože jsem ho namontoval na ČZ 175 a zjištuju že tam je potřeba mnohem větší přectih než u jawy
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 11:21
 všechny tyhle motory musej jet na předstih 3,5-4,5mm. možná je pootočenej čep na klice. vyndej kolíček z kliky,dojeď si 4mm před úvrať. nasaď rotor do správný polohy vůči statoru, utáhni to a jed. není co řešit
Datum: 27. února 2011 11:21
 Čus draci. Mnel bych dotaz. Dávám na mustála baterku udělal jsem na ni takovej kastlík. Dám ho pod nádrž, ale přišel jsem k závěru že by bylo zapotřebí kvuli hadicce od benzínu ( co spojuje 2 komory) nádrž asi o 2-3cm vyvýšit. Jednolo by se oto že bych to zvedl jak v zadu tak u ve předu u řídítek u rámu. Mohl by vzniknout nejakej problém zkrz to na STK? PS: Jawe ZDAR!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 10:17
Jméno: Honza
IP: uživatel9857
 Zdar draci potřebuju radu mám babetu 207 a už mě docela omrzela.Chtěl bych poradit nějakej tuning zvuku či motoru.Zvuk je už nudnej a motor je slabej tak bach chtěl nějaké jednoduché vylepšení abych nemusel moc rozebírat motor.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 21:40
Jméno: jawa
IP: uživatel10693
 http://www.youtube.com/watch?v=-DQ7Y435md0
Datum: 27. února 2011 21:40
Jméno: MrUffon
IP: uživatel5767
Datum: 27. února 2011 11:59
Jméno: MrUffon
IP: uživatel5767
 Ahoj, poradím ti dobrou stránku, probýrá se tam všechno o Babettě 207,210 od lakování, spojky, po Tuning.
http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewforum.php?f=32 Najdeš tam fakt všechno.
A ještě teď je tam nový téma asi týden a zabývá se Tuningem zrovna B207 : Koukni tam, a hl. projeď všechny stránky. Zatím to má 7stránek, tak můžeš číst http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=18&t=974
Měj se hezky... Čau, čau
Datum: 27. února 2011 11:58
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 zdarec hele tudle babku mel kamos taky a jezdil na ni bez vejfuku to vylo jak CHOPER  a nebo jak mas ve vejfuku ten tlumic (takovej valec kterej de vytahnout) tak do nej navrtej par der
Datum: 27. února 2011 10:30
 čus draci pasuje zápalko z mustanga do jawy 555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 21:13
Jméno: standa
IP: uživatel11246
 Zapalování z pozdějšího mustanga do 550,555 a 05 prostě nenacpeš.......starý provedení tehle zapalování z 20,21 tam jdou....
Datum: 27. února 2011 21:13
 Výčnělek?Myslíš pojistku proti protáčení magneta?
Datum: 27. února 2011 20:00
 Pasuje. Já ho tam mám.
Datum: 27. února 2011 15:49
Jméno: wepik
IP: uživatel10027
 NEPASUJE!!! Pasuje z pařeza 550/555 do normálního fichtla 20-23 i do 05, ale naopak to nejde!
Má to takovej výčnělek jak je gufero...však to skus...nenarveš ho tam
Datum: 27. února 2011 11:24
 Ano...
Datum: 27. února 2011 9:28
 týýjo,sem tu po delší době a koukam že se to tu zase o něco změnilo..copak tahle nová várka fichtlařů úplně vyštvala ty zkušenější,co mají opravdu ruce od oleje a né promačkaný prsty od klávesnice?  jako když si tu přečtu od pár odborníků,že je blbost štelovat spojku když klouže,že se ROVNOU měněj lamely,tak jak to tu dopadne?  a co je tu jinak novýho?hádky tu už nejsou?  jinak zdravím všechny co si mě tu ještě pamatujou
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 11:28
 tyjo tak je urcite nevyhazuj  dej mi na sebe kontakt prosim,nejlip icq  az si ho dovezu tak urcite se mi bude neco hodit
Datum: 27. února 2011 11:28
 nechceš na NSRko nějaký díly?na podzim sem ho poslal do věčnejch lovišť a akorát to tu leží
Datum: 27. února 2011 10:52
 zdravicko  no nejak moc ne,neni nato cas-pritelkyne,autoskola a shaneni penez na NSRko na normalni jezdeni
Datum: 27. února 2011 10:14
 Taky zdravim Zajíci, jak pokračuje stavba krosky?
Datum: 27. února 2011 10:04
 no me taky neni nejak moc,taky patrim do tyhle novy doby,ale aspon si o tom neco zjistim a zajimam,ale tohle nejde vysvetlit vsem co tu maj hloupy dotazy..
Datum: 27. února 2011 9:06
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 ja te taky zdravím
Datum: 27. února 2011 8:59
 každý ladí,seřizuje ale málokdo ví co,proč a jak
Datum: 27. února 2011 8:58
 to víš nová doba...
Datum: 27. února 2011 8:55
 To se ti jen zdá že se to změnilo, dotazy jsou pořád stejně přiblblý jako byly, a stále potvrzují že gramotnost národa prudce klesla. Ale je fakt že jsem v poslední době nezaznamenal žádnou ostrou přestřelku většího rozsahu.
Datum: 27. února 2011 8:34
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Hoj,už jsem se dozvěděl že jsou 2 typy podkov pod kliku,ale teď mě zajímá jak udělat sání do kliky (z vrchu) aby tomu ta podkova nevadila,je buď široká podkova,nebo tenká 7,5mm tak kterou použít,aby to nevadilo sání a aby to apoň něčemu málo pomohlo?
Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 13:22
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Ok,máš na sebe nějaký kontakt?
Datum: 04. března 2011 13:22
 ozvi se tak za 14 dní, to už budou fotky sání do kliky a 70ccm válec. pak si povíme jestli se do toho budeš chtít pustit. mám k dispozici slušný strojní vybavení, a možnost svařovat hliník. klidně se přiznám že jsem už spáchal několik verzí klapkovýho motoru a uspokojivě nejel žádnej.
Datum: 28. února 2011 18:50
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Tak skusit se má vše
Datum: 28. února 2011 12:07
Jméno: standa
IP: uživatel11248
 Ne,nic nemá význam,nic tam nedávej,uprav si symetrák dvoukanál a neotravuj....chceš dělat sání do kliky a nevíš ani proč,budeš upravovat válec a nevíš jak.......nemá význam v tomto projektu pokračovat....
Datum: 28. února 2011 11:40
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Viděl jsem to někde jinde,ale stejsky to má též,jak plánuju. A víte teda někdo jestli tam tu podkovu má smysl dávat,popřípadě jakou? Co nevim,na to se zeptám
Datum: 27. února 2011 22:10
 cituji "udělat sání do kliky je nejlehčí" ... pobavil jsi  . evindtně o tom vubec nic nevíš  .... víš o tom maximálně z obrázků u stejskyho, že
Datum: 27. února 2011 15:13
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Široká je pro stočenou kliku,aby vymezila stočení,tenká je mezi setrvačníky,Stočit ji hodlám na 85mm, udělat sání do kliky je to nejlehčí,větší strach mám z válce.Jinak nevim proč bych měl dávat podkovu na masku,dost by to kazil aerodynamiku
Datum: 27. února 2011 13:42
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Kdybych mermomoci chtel tu klapku mit, tak ji do soupnu do valce, podle jednboho ladice: "Tam neni co zkazit" .) Klapka do kliky je trosku vyssi level.
Datum: 27. února 2011 12:30
 asi jsi myslel konskou podkovu.ta ti výkon nepřidá ale kdy ji dáš pod kliku tak ji nikdo neuvidí a tudíž štěstí tě bude míjet.musíš ji dát na masku nebo blatník aby byla viditelná
Datum: 27. února 2011 8:23
 udělej to jako já. kde je sání, tam není podkova  ))) ale asi by bylo lepší kdyby ses do toho nepouštěl, protože sis přečet že jsou jich dva druhy, ale evidentně nevíš jakej je mezi nima rozdíl.
Datum: 27. února 2011 7:28
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Jen mě zajímá jak to udělat aby ta podkova tam nevadila?
Datum: 26. února 2011 23:30
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Podkova tam je pro zvýšení spodní komprese,četl jsem,že upravoval fichtla dal klapkovité sání do kliky a podkovu tam měl taky... Proč by to dělal,když by to nemělo smysl
Datum: 26. února 2011 23:29
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Kontrolni otazka: k cemu tam ta podkova je?
Datum: 26. února 2011 23:04
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Chces delat klapkovy sani do kliky a pritom se ptas na takovehle veci? To je jako, kdybych neznal funkci spalovaciho motoru a chtel tam montovat turbo...
Datum: 26. února 2011 23:03
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau mám jawu 20 op výbrusu a zajíždím ji, chtěl bych se zeptat v jakém poměru mám u zajíždění mazat mažu 1:25 je to dobré a ještě jak dlouho bude trvat než se zajede, kolik km musím najet díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 23:05
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Mazanim 1:25 nic nezkazis...
Datum: 26. února 2011 23:05
 1:33 staČí ale budiš....kdy to povolí, zaleži na tom jakou ti udělali těsnost...když to budeš zabíhat 600 km bude to dostačující...
Datum: 26. února 2011 22:01
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus borci hele kliknete si nahore v liste na fichtl pokec a pak se vam na tom samim miste zobrazi napis inzeraty tak se tam mrknete je tam dost nabidek cus peca
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:26
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:20
Jméno: chalda
IP: uživatel9113
 Hele mel bys tam mit trimr a tim si vastavíš koncové napětí ale bacha ty velky tranzistory musíš mit s vééééélky m chladičem !!!!!! pak už ti stačí multimetr na nastavení napětí a možná ti to bude i fungovat  Ale davej si majzla abys ho nenastavil nízký to by sis mohl zničit baterku !!!!! tady mas nabijeci proudy a napětí nabíjecí :http://cs.wikipedia.org/wiki/Olov%C4%9Bn%C3%BD_akumu%C3%A1tor
Datum: 26. února 2011 21:20
|



|