slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  883  884  885  886  887  888  889  890  891  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj,chtěl bych se zeptat jak seřídit karburátor 2914 HZ ,na jaky zářez jehlu a jakou má trysku,dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando, tak to nevím jak je to s origo, ale já na pařezáckým karbecu mám HT velikostí 68.. ale jestli je origo nebo jí někdo měnil za větší to nevím.. já na ní nešahal..
 
 
Datum: 02. března 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trysku sem viděl vždycky 65, ale je možné, že se dělali i jiné
 
 
Datum: 02. března 2011 12:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11255    
noooo ta tryska by mi moc zajímala......na jednom pařezu mam Jikov 2916 a HT nějak přes 70 a na druhym pařezu mam obyč karb 2914 a HT 68....a ty ted pises 60.....zajima mi to
 
 
Datum: 02. března 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok,díky moc
 
 
Datum: 02. března 2011 5:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
triska tam je tuším 60tka a jehlu na druhej zářez
 
 
Datum: 01. března 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to karburátor z pařeza :-) pls poradte
 
 
Datum: 01. března 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: tatran S125      IP: uživatel9949    
zdar, nevíte někdo kde by se dal koupit plíšek co drží jehlu na tatrana s125 ? díky za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel11353    
Zkuste mototechnu v kladně.
 
 
Datum: 17. března 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel10983    
Čaute potřeboval bych poradit jak mam spravit řazení na jawa 250/559 nemužu dávat kvalty, mužu zařadit, ale nemužu podřadit nevite co by stim mohlo byt, ja už sem ztoho celej uplně špatnej nevim co stim Děkuji moc za odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel11294    
nenapadlo te ze to je ohla vidlicka v motoru musis ruzpulit motor a zpravit ji
 
 
Datum: 08. března 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: jehlové ložisko      IP: uživatel6546    
skus se podívat naspojku....muže to byt i tím..a nebo maš uš špatnej "řadič"..nebo teš to muže byt řadicí hřídeli...v motoru
 
 
Datum: 01. března 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: pavel293      IP: uživatel11253    
zdarec potrebuji poradit mam jawu 350- 634 r. v.1981 a vyskakuje mi 4ka. Kdyz jedu tak to preskakuje..škube... Kdo poradi...Chci koupit kolo s nabojem ale nevim kolik ma mit zubu. dííík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: pavel293      IP: uživatel11253    
martine diky skusim rozebrat
 
 
Datum: 02. března 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11190    
ahoj podle mě to budou kolečka v převodovce já mám 350 /354 a dělala mi to dvojka ale ono jí tou uplně přeskakovalo takže jsem jezdil 1-3-4 a když se mi jí tam podařilo dát tak to škubalo a vyskočila tak jsem motor rozebral a byli omlácený vnitřní dražky toho kolečka
 
 
Datum: 02. března 2011 8:52
 
 
 
 
Jméno: tafrob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, když nastartuju pionýra za studena tak šlape jak hodinky, ale jak se motor zahřeje tak při přidání plynu se motor začne dusit a přestane držet volnoběh, Mohl bych poprosit o nějaké rady ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 11:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11255    
vysoká hladina,stará okousaná volnoběžná tryska a okousaná HT
 
 
Datum: 02. března 2011 11:15
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj jde ti tam moc benzinu, nebo malo vzduchu, to uz si preber jak chces :-D kazdopadne neni optimalni smesovaci pomer
 
 
Datum: 01. března 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: Dalibor Bílek      IP: uživatel10730    
karbec :-D skus dát jehlu na viší zářez a jestli se tě mužu zeptat tak kolik to mícháš 1:40? a nebo prostě jednu pulku :-D
 
 
Datum: 01. března 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: Tafrob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je mě to blbé ale bohatá směs je to že mám moc oleje v benzínu, nebo karbec a filtr poštelovat ? :-D
 
 
Datum: 01. března 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bohata smes, kdyz je motor studenej tak bohatost vyhovuje, ale jekmile se zahreje, tak je bohatej. takze si s tim pohraj ;-)
 
 
Datum: 01. března 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel11252    
Zdarec draci provadím experiment nevíte co se stane když naleju do babety naftu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11255    
zasereš si všechno od nafty a budeš to čistit.....studený to ani neblafne.....
 
 
Datum: 02. března 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Vybouchne
 
 
Datum: 01. března 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
len zbytočne rozmlátiš kľukovku
 
 
Datum: 01. března 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked som v lete nemal ešče z GO motor a benzínu nebolo tak som dával do fichtla naftu ale ked som tam tú naftu lial tak musel bit motor dobre zohratý nejaký kilometrík na benzíne a potom to už šlapalo aj na čistú naftu síce to dymilo jak hovado trocha menej to tahalo ale stávalo sa mi že motor chytal samozápaly vipal som zapalovanie a motor šlapal dalej tak už potom jedine zaradit rýchlost a bez plynu pustit spojku :-D to u babety asi taško že :-) . ale to bol pionier neviem ako to strávi tá babetta teras je ešte aj dost chladno motor sa nemusí dostat do takých teplot abi ju odpálilo. poprípade daj 1:1 s benzínom to bi malo fičat. ale ked máš na benzín tak tam lej ten zhentým akurát tak zakarbonuješ celý motor aj výfuk :-D
 
 
Datum: 01. března 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nepojede ti..
 
 
Datum: 01. března 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: Pixel-21      IP: uživatel9410    
Ahoj draci měl sem motor ze starší 21 nechal sem ho kámošovi a on ho komplet celej celej nechal na dvě hodiny \\r\\npotopenej v acetonu (o čemž mi neřekl) tak se chci zeptat co se na tom mohlo podělat \\r\\na co bude potřeba udělat aby mu to jelo?Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 11:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11255    
pokud pominu,že je tam nějaký zapalování a olej v převodovce,tak se tomu motoru nemohlo stát vůbec nic! maximálně to,že se pročistil a očistil.....
 
 
Datum: 02. března 2011 11:19
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
No to mohlo dost těžko odnýst zapalování...
 
 
Datum: 01. března 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Gufera a gumový okroužky budou asi v háji a nevím jestli to taky třeba nerozleptá lak na cívka v zapalování
 
 
Datum: 01. března 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Ložikům aceton nevadí,bloky jsou z hliníku těm to taky neva a spojka je taky v pohodě samozřejmě nový olej u těch gufer jde o to když ho otřeš prstem tak jestli nelepí nebo nepouští barvu prostě jestli není naleptaný .jastli to nic z toho nedělá tak bych to neřešil.
 
 
Datum: 01. března 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gufera, tesneni, nejspis to odnesly i bloky motoru. kazdopadne pulleni ho nemine, mozna se to nelibilo ani loziskum, lamely jsou v oleji, tak ty by to nemuselo tolik poznamenat, ikdyz, taky by staly za kontrolu.
 
 
Datum: 01. března 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus draci nabíjím baterii 6V ( 5Ah )... a potřeboval bych vědět jak ji dlouho nabíjet? a ještě jak poznám že je plně nabitá de to nějak poznat? jo a ještě SEM SE CHTĚL ZEPTAT JESTLI JDE TA BATERIE PŘEBÍT NEBO JESTLI TO NĚCO UDĚLÁ KDYŽ JI PŘEBIJU... ? díky předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jojo díky moc...
 
 
Datum: 01. března 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při správnym napětí (pro 6V baterku by nabiječka neměla překročit 7,5V pod zátěží) ji nepřebiješ, vezme si jen kolik potřebuje.. dobijení bude trvat několik hodin, že je dobitá poznáš když se bude elektrolyt rovnoměrně vařit ve všech článcích
 
 
Datum: 01. března 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Ahoj draci, dostal se mi do ruky motor na jawu 05. Zgenerálkoval jsem ho, nová ložiska, primární řetěz atd... Jen myslím pořád na válec. Po sundání hlavy jsem byl až překvapen se stavem pístu. Byl skoro bez karbonu, spalovací prostor hlavy to samý, výbrus je původní 38,00. Jen nevím co s pístem, je origiš 3 kroužkovej, ale trošku začouzenej po okrajích. Tak nevím jestli válec na výbrus nebo ne. Kouknite na fotky a poraďte prosím. Díky ( http://www.ulozto.cz/8102333/archive-rar ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Klika je dobrá, ojnice taky v pořádku. Pístní kroužky jsem neměnil ani nesundaval. Zámky kroužků jsou v cajku.
 
 
Datum: 02. března 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11255    
Klika je ok?? ten píst vypadá jak kdyz z toho vylítaly jehličky.......jinak bych neměnil nic.....jen pořádně vyčistil.......NEZAMENIT poradi KROUZKU!
 
 
Datum: 02. března 2011 10:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Obávám se, že kroužky jsou ještě původní :-), motor je leštěnej Silichromem a jenom manuálně rukou a hadrem.
 
 
Datum: 01. března 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Vymeň krúžky a viac nič na výbrus má podľa mňa ešte čas
 
 
Datum: 01. března 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Píst vypadá že už něco naběhal :-) jak sou na tom pistni kroužky? nejsou už moc tenky? Tak od pc se to těžko posuzuje :-) zaleží na tom jakou bude mít kopresi :-) jetli to jestě ty krouzky utěsnej :-)
 
 
Datum: 01. března 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj,chtěl bych se zeptat čím di leštil ten motor,díky
 
 
Datum: 01. března 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Ahoj Seso,prosím nebudou ještě ty klapky co tu byly? A jestli si nepamatuješ jejich rozměr,bylo to u nich napsané... Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
A nevíš ty rozměry,potřebuji je že bych si zítra udělal domeček? Dík
 
 
Datum: 01. března 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budou za 10dni,,
 
 
Datum: 01. března 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: přemysl      IP: uživatel11251    
Postřeboval bych poradit a nevim kde to tu mam napsat mám vidle od fichtla 21 a chcu je nastříkat ale nejdou mi odělatty tlumičové tyče neví někdo jestli to můžu virazit z druhé strany jakože zvrchu???a nepoškodím tam něco???\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: přemysl      IP: uživatel11251    
ty cršky jsem vyšroupoval ale stejně to nejde je to tam totálně zatvrdlé
 
 
Datum: 01. března 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou našroubovaný v pružinách, stačí vyšroubovat
 
 
Datum: 01. března 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel10535    
zdar mam moznost vymenit pionyra bez tp za jawetu sport mam to brat jaweta je pekna pojizdna odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2011 15:27
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
nad tím snad nemá cenu ani přemýšle hned bych to bral :-)
 
 
Datum: 01. března 2011 15:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neváhal bych...
 
 
Datum: 01. března 2011 13:31
 
 
 
 
Jméno: mustik      IP: uživatel3522    
Ahoj mám dotaz nedávno jsem si nechal nabudit rotor a kdyz jsem ho chtel vratit tak mi na kliku nesel poradne natlacit....trochu tam drzel ale kdyz jsem zatahnul rukou k sobe tak jsem ho zase sundal.....potom jsem vzal gumovou paličku a jemně do něj 2x-3x ťuknul.......pak uz tam drzel krásně......a chci se zeptat jestli jsem nemoh neco poškodit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2011 9:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V podstatě jsi jemnym poklepánim gumovou paličkou nic zničit nemohl...po stažení vačky šroubem už ten rotor bude držet dobře :-)
 
 
Datum: 01. března 2011 9:59
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10417    
Zdravím aký mate názor na na ČZ 175/487 na čo si pri nej dávať pozor aká je vaša skúsenosť zo spotrebou a tak??? http://motocykle.bazos.sk/inzerat/6808765/Predam-CZ-175487.php\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ďakujem za rady a to na tých ČZ zvykne praskať rám ????
 
 
Datum: 01. března 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to pojízdný vibrátor..... a nech si shodit nádrž jestli neni křivý rám...
 
 
Datum: 01. března 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moje si vezme cca 3,5litru, ale do 4,5 je to ještě v normě, dost záleží na nastavení karburace a stylu jízdy... jinak jak již bylo zmíněno pode mnou, vyzkoušet a propérovat přední tlumiče, jestli tlumí, pak rám, jestli neni někde bouchlej, hnutej nebo výrazněji narezlej, zkusit vůli v krku řízení a vůli kyvky... na motoru se zaměř na podivný zvuky, např při vypnutý spojce.. taky se podívej pod pravej dekl, blok motoru bejvá často prasklej u pouzdra předlohový hřídele, a taky nejlíp voltmetrem proměř baterku při zapnutym motoru, jestli dobijí, že svítí kontrolka ještě nemusí znamenat že nedobijí, a naopak... a při jízdě si nevšímej vibrací ve vyšších otáčkách, to je naprosto normální u týhle motorky...
 
 
Datum: 01. března 2011 12:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11250    
zdar,tuhle motorku jsem přímo něměl,ale tak všeobecně ti poradit.... okoukni jak jsou na tom přední a zadní tlumiče,jestli se při jízdě nevlní,jestli necuká,jestli dobijí (dobijeni se tam sere), drží volnoběh a jestli motor neklepe a extra moc necinká.....ale tak to je klasika co zná každej.......asi každej pozná že se motorka při jízdě divně vlní,houpe a něco rachotí v motoru a na budikách na něj červeně svítí dobijení.......ale jsou to dobrý motorky.....spotřebu atd ti může důvěrně pospat Kolečko,ten má cz 180......
 
 
Datum: 01. března 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10417    
 
 
Datum: 01. března 2011 8:54
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
čágo prosím ,chystám vyměnít bronzové pouzdro v ojničce můžete mi to někdo nějak podrobněji popsat to vysoustružení a jaký vístružník jsi mám zakoupit ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
Děkuji ti za upřesnění no tak snad se mi ten výstružník podaří sehnat....díky
 
 
Datum: 02. března 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, musíš nalisovat to pouzdro do oka ojnice a pak stavitelným výstružníkem, který si nastavíš na 14,08-14,1mm vysoustružíš to pouzdro. Jinak ten výstlužník si raději puč, protože nový stojí 1500-2000 Kč a to si myslím nevyplatí kupovat :-)
 
 
Datum: 01. března 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel11141    
Zdarec nevíte po kolika km ten to primární řetěz http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_37.html začne škrabat o kartery dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 23:14
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě to začíná drat o kartry už po 7000 km ne kvůli řetězu ale kvůli ferodovým lamelám, jezdím trošku divoce a ty zuby se strašně ohlodávají je to materiál na hovno
 
 
Datum: 02. března 2011 23:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11250    
Fermez ty nic nekomentuj radsi,protoze co kec to perla.... retezy jsou dobrý,cesky,porad od stejnyho vyrobce jako pred půl stoletim.... s retezem jsem nikdy neměl problém,spíše lamely se při hrubém zacházení vytahují - proto ten řetěz visí !! Na seriovce jsem ani jednou neměl s ničím okolo spojky problém.....na napilovanym motoru mam problem se všim:-D
 
 
Datum: 01. března 2011 11:04
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
slysel jsem ze 20 000 km. ale nevim s jakejma lamelama, zjistil jsem že ty repliky lamel maj to ozubeni vic zapusteny (utopený) takze novej retez taky vysí. Lepsi je zrepasovat stary puvodni lamely pokud maj dobry zuby
 
 
Datum: 01. března 2011 9:33
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
A to dostava strasne na prdel, takze kolik to muze vydrzet se seriovym strojem na silnici... Navic neni problem pro jistotu shodit dekl na leve strane a po sezone to zkontrolvat.
 
 
Datum: 01. března 2011 6:30
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Vydrzi mi celou zavodni sezonu (7 zavodu, prumerne po 2 hodinach).
 
 
Datum: 01. března 2011 6:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
než začně škrtat tak už toho pionýra ani nebudeš mít.
 
 
Datum: 28. února 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim všechny...už tomu bude snad půl roku co řeším, tečeni nespálenýho oleje pod hlavou...hlavu dotahuju křížem s citem vždycky...dávám pod ní vazelínu....zbrušoval sem ji snad 20 s válcem...ale furt to tam teče...nevíte co s tím? Já už sem z toho jelen..snad už jen zkušit starej dobrej lukopren,,co vyn a to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík moc ....dneska sem tam dal lukopren tak zejtra se uvidí...když to nepomůže seženu inou hlavu,.
 
 
Datum: 01. března 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Přeně jak píše standa,měl jsem to samé na mustangu.Motor bez komprese nic nepomáhalo.Nakonec jsem zjistil že předchozí majitel asi v návalu vzteku když chtěl nandat válec na kroužky tak mu trochu pomohl kladivem přes vložku.Když jsem to zjistil tak se mi to moc měnit nechtělo dal jsem tam kvalitní lukopren a byl klid.No ale tato oprava je taková nic-moc no.
 
 
Datum: 01. března 2011 17:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11250    
to vůbec nemusí dělat hlava! Muže bejt malá rejha na dosedací ploše válce....ono to ani neteče ani nefouká,ale prostě tam pomalu ten olej vzlíná.....to a samý tou muže dělat tou svíčkou......mě to dělal taky jeden válec....pak sem ho malinko víc zabrousil a použil jinou hlavu a byl klid.......by the way - já hlavu dávam nasucho,především koukám aby to bylo hladké a suché a čisté......
 
 
Datum: 01. března 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: Viper023      E-mail:      IP: uživatel3912    
Kdyby to dělalo pod svíčkou tak by si určitě všimnul že to tam má hodně vlhké a taky by němel ten motor kompres jaký má mít a nešla by dotáhnout ta svíčka protože by byl špatný závit ale to by taky poznal fakt zkus to s tím sklem a když ne tak to srovnat na soustruhu a bude to v klidu
 
 
Datum: 28. února 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
A nemuže ti to netěsnit pod svíčkou třeba?To je asi vlastně blbost jestli je to mezi válcem hlavou
 
 
Datum: 28. února 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: Viper023      E-mail:      IP: uživatel3912    
Všichni chytří jak rádio zabrus to 6ti stovkou šmirglem na brusné pastě co je na ventily a polož ten válec a hlavu na sklo a když to ne tak to sjed na soustruhu s tím šmirglem a sklem to dělej pomalu a pokaždé to vyzkoušej jak to sedí chce to trpělivost a když to nepomůže a ani soustruh tak sehnat jiné
 
 
Datum: 28. února 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak pam asi uz jedine nekde praskla hlava, protoze nic jinyho to uz delat nemuze. nekudy to tam litat musi a tohle je asi posledni moznost
 
 
Datum: 28. února 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no prave...tohle se mi jeste nikdy nestalo...a uz me to Štve :-D
 
 
Datum: 28. února 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
tak to je teda divny
 
 
Datum: 28. února 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tam od kolena to nejde..tam to je suchy :-)...jinak kdyz sem to brousil tou pastou na ventili...tak pak sem dosedaci plochy valce pocmaral grafitovou tuzkou..prilozil hlavu..parkrat otocil..a vsude to bylo stejne modry...takze zbrouseny to je na 90 % dobře...newim v cem je problem
 
 
Datum: 28. února 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
pokud to neni treba od kolinka, tak sundej hlavu vem nakej starej valec na ten valec dej brusnou bastu poloz hlavu a toc stim, az se bude hlava dotykat vsude je to ok. Taky by se tam dalo dat uhlikovy tesneni. Hlavne neskousej tam dat to hlnikovy je to este horsi
 
 
Datum: 28. února 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to sem si taky chvilku myslel..než sem to nerozdělal..od vazelíny neodmastil...a po cca 10 km, byla louže na spod hlavy zas
 
 
Datum: 28. února 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vytejká ti ta vazelína
 
 
Datum: 28. února 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar ddraci nevíte jaké rozměry kola má čz 125/476? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám origo ve předu 16ku a v zadu 18ku
 
 
Datum: 28. února 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šířka ráfku 1,60 pro přední a 1,85 pro zadní
 
 
Datum: 28. února 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
18ky
 
 
Datum: 28. února 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: ToM559      E-mail:      IP: uživatel1723    
Čus draci jaký mám koupit ložiska do kol?Obyč 6201 nekrytý nebo mám koupit krytí simeringem?Zas když dám krytí símeringem tak aby se točili lechce a nešli nějka ztuha a ještě co byste doporučili za olej do motoru 90 nebo 80 PP? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: petan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ložiska jsou lepší 2RS zo znamena zakrytovana z obou stran, nemusíš se bát že by se točily ztuha neni to skoro vubec poznat, olej nejspíš by tam měl být pp80 ale ja leju 90 protože je zadarmo a ničemu to nevadí
 
 
Datum: 28. února 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: matej      E-mail:      IP: uživatel10959    
zdarec chlapi tohle je spis na sesu da se tahle zarovka dat do jawy 05 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_745.html dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
michal: úplně stejně jako bez něj, jen by svítila míň kvůli úbytku napětí na diodách... honza: když už tak přepětí...
 
 
Datum: 28. února 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíte někdo jak by se chovala halogenka s usměrnovačem a kondenzátorem ?
 
 
Datum: 28. února 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Tady je halogen do pionýra http://www.ceskemotocykly.eu/Halogenova-zarovka-6V-15-15W,543.html ale nevím co vydrží v pionýru protože může odejít na podpětí
 
 
Datum: 28. února 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Jawa 05 má patici Ba20d tak tahle žárovka tam nepude
 
 
Datum: 28. února 2011 19:18
 
<  883  884  885  886  887  888  889  890  891  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 8:20:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu