Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahoj,chtěl bych se zeptat jak seřídit karburátor 2914 HZ ,na jaky zářez jehlu a jakou má trysku,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 14:42
 Stando, tak to nevím jak je to s origo, ale já na pařezáckým karbecu mám HT velikostí 68.. ale jestli je origo nebo jí někdo měnil za větší to nevím.. já na ní nešahal..
Datum: 02. března 2011 14:42
 trysku sem viděl vždycky 65, ale je možné, že se dělali i jiné
Datum: 02. března 2011 12:38
Jméno: standa
IP: uživatel11255
 noooo ta tryska by mi moc zajímala......na jednom pařezu mam Jikov 2916 a HT nějak přes 70 a na druhym pařezu mam obyč karb 2914 a HT 68....a ty ted pises 60.....zajima mi to
Datum: 02. března 2011 11:14
 ok,díky moc
Datum: 02. března 2011 5:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 triska tam je tuším 60tka a jehlu na druhej zářez
Datum: 01. března 2011 22:18
 je to karburátor z pařeza  pls poradte
Datum: 01. března 2011 21:35
Jméno: tatran S125
IP: uživatel9949
 zdar, nevíte někdo kde by se dal koupit plíšek co drží jehlu na tatrana s125 ? díky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 22:03
Jméno: dan
IP: uživatel11353
 Zkuste mototechnu v kladně.
Datum: 17. března 2011 22:03
Jméno: kuba
IP: uživatel10983
 Čaute potřeboval bych poradit jak mam spravit řazení na jawa 250/559 nemužu dávat kvalty, mužu zařadit, ale nemužu podřadit nevite co by stim mohlo byt, ja už sem ztoho celej uplně špatnej nevim co stim
Děkuji moc za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2011 16:39
Jméno: mirek
IP: uživatel11294
 nenapadlo te ze to je ohla vidlicka v motoru musis ruzpulit motor a zpravit ji
Datum: 08. března 2011 16:39
Jméno: jehlové ložisko
IP: uživatel6546
 skus se podívat naspojku....muže to byt i tím..a nebo maš uš špatnej "řadič"..nebo teš to muže byt řadicí hřídeli...v motoru
Datum: 01. března 2011 18:34
Jméno: pavel293
IP: uživatel11253
 zdarec potrebuji poradit mam jawu 350- 634 r. v.1981 a vyskakuje mi 4ka. Kdyz jedu tak to preskakuje..škube... Kdo poradi...Chci koupit kolo s nabojem ale nevim kolik ma mit zubu. dííík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 18:44
Jméno: pavel293
IP: uživatel11253
 martine diky skusim rozebrat
Datum: 02. března 2011 18:44
Jméno: martin
IP: uživatel11190
 ahoj podle mě to budou kolečka v převodovce já mám 350 /354 a dělala mi to dvojka ale ono jí tou uplně přeskakovalo takže jsem jezdil 1-3-4 a když se mi jí tam podařilo dát tak to škubalo a vyskočila tak jsem motor rozebral a byli omlácený vnitřní dražky toho kolečka
Datum: 02. března 2011 8:52
 Zdravím, když nastartuju pionýra za studena tak šlape jak hodinky, ale jak se motor zahřeje tak při přidání plynu se motor začne dusit a přestane držet volnoběh, Mohl bych poprosit o nějaké rady ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 11:15
Jméno: standa
IP: uživatel11255
 vysoká hladina,stará okousaná volnoběžná tryska a okousaná HT
Datum: 02. března 2011 11:15
 jj jde ti tam moc benzinu, nebo malo vzduchu, to uz si preber jak chces  kazdopadne neni optimalni smesovaci pomer
Datum: 01. března 2011 20:37
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 karbec  skus dát jehlu na viší zářez a jestli se tě mužu zeptat tak kolik to mícháš 1:40? a nebo prostě jednu pulku
Datum: 01. března 2011 20:34
 je mě to blbé ale bohatá směs je to že mám moc oleje v benzínu, nebo karbec a filtr poštelovat ?
Datum: 01. března 2011 20:09
 bohata smes, kdyz je motor studenej tak bohatost vyhovuje, ale jekmile se zahreje, tak je bohatej. takze si s tim pohraj
Datum: 01. března 2011 18:23
Jméno: Mira
IP: uživatel11252
 Zdarec draci provadím experiment nevíte co se stane když naleju do babety naftu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 11:17
Jméno: standa
IP: uživatel11255
 zasereš si všechno od nafty a budeš to čistit.....studený to ani neblafne.....
Datum: 02. března 2011 11:17
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Vybouchne
Datum: 01. března 2011 19:09
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 len zbytočne rozmlátiš kľukovku
Datum: 01. března 2011 18:58
 ked som v lete nemal ešče z GO motor a benzínu nebolo tak som dával do fichtla naftu ale ked som tam tú naftu lial tak musel bit motor dobre zohratý nejaký kilometrík na benzíne a potom to už šlapalo aj na čistú naftu síce to dymilo jak hovado trocha menej to tahalo ale stávalo sa mi že motor chytal samozápaly vipal som zapalovanie a motor šlapal dalej tak už potom jedine zaradit rýchlost a bez plynu pustit spojku  to u babety asi taško že  . ale to bol pionier neviem ako to strávi tá babetta teras je ešte aj dost chladno motor sa nemusí dostat do takých teplot abi ju odpálilo. poprípade daj 1:1 s benzínom to bi malo fičat. ale ked máš na benzín tak tam lej ten zhentým akurát tak zakarbonuješ celý motor aj výfuk
Datum: 01. března 2011 18:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nepojede ti..
Datum: 01. března 2011 18:47
Jméno: Pixel-21
IP: uživatel9410
 Ahoj draci měl sem motor ze starší 21 nechal sem ho kámošovi a on ho komplet celej celej nechal na dvě hodiny \\r\\npotopenej v acetonu (o čemž mi neřekl) tak se chci zeptat co se na tom mohlo podělat \\r\\na co bude potřeba udělat aby mu to jelo?Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 11:19
Jméno: standa
IP: uživatel11255
 pokud pominu,že je tam nějaký zapalování a olej v převodovce,tak se tomu motoru nemohlo stát vůbec nic! maximálně to,že se pročistil a očistil.....
Datum: 02. března 2011 11:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No to mohlo dost těžko odnýst zapalování...
Datum: 01. března 2011 22:45
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Gufera a gumový okroužky budou asi v háji a nevím jestli to taky třeba nerozleptá lak na cívka v zapalování
Datum: 01. března 2011 19:59
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Ložikům aceton nevadí,bloky jsou z hliníku těm to taky neva a spojka je taky v pohodě samozřejmě nový olej u těch gufer jde o to když ho otřeš prstem tak jestli nelepí nebo nepouští barvu prostě jestli není naleptaný .jastli to nic z toho nedělá tak bych to neřešil.
Datum: 01. března 2011 19:37
 gufera, tesneni, nejspis to odnesly i bloky motoru. kazdopadne pulleni ho nemine, mozna se to nelibilo ani loziskum, lamely jsou v oleji, tak ty by to nemuselo tolik poznamenat, ikdyz, taky by staly za kontrolu.
Datum: 01. března 2011 18:28
 čus draci nabíjím baterii 6V ( 5Ah )... a potřeboval bych vědět jak ji dlouho nabíjet? a ještě jak poznám že je plně nabitá de to nějak poznat? jo a ještě SEM SE CHTĚL ZEPTAT JESTLI JDE TA BATERIE PŘEBÍT NEBO JESTLI TO NĚCO UDĚLÁ KDYŽ JI PŘEBIJU... ? díky předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2011 16:34
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo díky moc...
Datum: 01. března 2011 16:34
 při správnym napětí (pro 6V baterku by nabiječka neměla překročit 7,5V pod zátěží) ji nepřebiješ, vezme si jen kolik potřebuje.. dobijení bude trvat několik hodin, že je dobitá poznáš když se bude elektrolyt rovnoměrně vařit ve všech článcích
Datum: 01. března 2011 16:27
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj draci, dostal se mi do ruky motor na jawu 05. Zgenerálkoval jsem ho, nová ložiska, primární řetěz atd... Jen myslím pořád na válec. Po sundání hlavy jsem byl až překvapen se stavem pístu. Byl skoro bez karbonu, spalovací prostor hlavy to samý, výbrus je původní 38,00. Jen nevím co s pístem, je origiš 3 kroužkovej, ale trošku začouzenej po okrajích. Tak nevím jestli válec na výbrus nebo ne. Kouknite na fotky a poraďte prosím. Díky ( http://www.ulozto.cz/8102333/archive-rar )
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 15:00
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Klika je dobrá, ojnice taky v pořádku. Pístní kroužky jsem neměnil ani nesundaval. Zámky kroužků jsou v cajku.
Datum: 02. března 2011 15:00
Jméno: standa
IP: uživatel11255
 Klika je ok?? ten píst vypadá jak kdyz z toho vylítaly jehličky.......jinak bych neměnil nic.....jen pořádně vyčistil.......NEZAMENIT poradi KROUZKU!
Datum: 02. března 2011 10:44
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Obávám se, že kroužky jsou ještě původní  , motor je leštěnej Silichromem a jenom manuálně rukou a hadrem.
Datum: 01. března 2011 22:15
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Vymeň krúžky a viac nič na výbrus má podľa mňa ešte čas
Datum: 01. března 2011 18:56
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Píst vypadá že už něco naběhal  jak sou na tom pistni kroužky? nejsou už moc tenky? Tak od pc se to těžko posuzuje  zaleží na tom jakou bude mít kopresi  jetli to jestě ty krouzky utěsnej
Datum: 01. března 2011 15:46
 ahoj,chtěl bych se zeptat čím di leštil ten motor,díky
Datum: 01. března 2011 15:42
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Ahoj Seso,prosím nebudou ještě ty klapky co tu byly? A jestli si nepamatuješ jejich rozměr,bylo to u nich napsané... Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2011 17:10
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 A nevíš ty rozměry,potřebuji je že bych si zítra udělal domeček? Dík
Datum: 01. března 2011 17:10
 budou za 10dni,,
Datum: 01. března 2011 16:34
Jméno: přemysl
IP: uživatel11251
 Postřeboval bych poradit a nevim kde to tu mam napsat mám vidle od fichtla 21 a chcu je nastříkat ale nejdou mi odělatty tlumičové tyče neví někdo jestli to můžu virazit z druhé strany jakože zvrchu???a nepoškodím tam něco???\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2011 16:50
Jméno: přemysl
IP: uživatel11251
 ty cršky jsem vyšroupoval ale stejně to nejde je to tam totálně zatvrdlé
Datum: 01. března 2011 16:50
 jsou našroubovaný v pružinách, stačí vyšroubovat
Datum: 01. března 2011 14:23
Jméno: paja
IP: uživatel10535
 zdar mam moznost vymenit pionyra bez tp za jawetu sport mam to brat jaweta je pekna pojizdna
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2011 15:27
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 nad tím snad nemá cenu ani přemýšle hned bych to bral
Datum: 01. března 2011 15:27
 Neváhal bych...
Datum: 01. března 2011 13:31
Jméno: mustik
IP: uživatel3522
 Ahoj mám dotaz nedávno jsem si nechal nabudit rotor a kdyz jsem ho chtel vratit tak mi na kliku nesel poradne natlacit....trochu tam drzel ale kdyz jsem zatahnul rukou k sobe tak jsem ho zase sundal.....potom jsem vzal gumovou paličku a jemně do něj 2x-3x ťuknul.......pak uz tam drzel krásně......a chci se zeptat jestli jsem nemoh neco poškodit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2011 9:59
 V podstatě jsi jemnym poklepánim gumovou paličkou nic zničit nemohl...po stažení vačky šroubem už ten rotor bude držet dobře
Datum: 01. března 2011 9:59
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
Posl.aktualizace: 01. března 2011 18:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ďakujem za rady a to na tých ČZ zvykne praskať rám ????
Datum: 01. března 2011 18:48
 je to pojízdný vibrátor..... a nech si shodit nádrž jestli neni křivý rám...
Datum: 01. března 2011 15:52
 moje si vezme cca 3,5litru, ale do 4,5 je to ještě v normě, dost záleží na nastavení karburace a stylu jízdy... jinak jak již bylo zmíněno pode mnou, vyzkoušet a propérovat přední tlumiče, jestli tlumí, pak rám, jestli neni někde bouchlej, hnutej nebo výrazněji narezlej, zkusit vůli v krku řízení a vůli kyvky... na motoru se zaměř na podivný zvuky, např při vypnutý spojce.. taky se podívej pod pravej dekl, blok motoru bejvá často prasklej u pouzdra předlohový hřídele, a taky nejlíp voltmetrem proměř baterku při zapnutym motoru, jestli dobijí, že svítí kontrolka ještě nemusí znamenat že nedobijí, a naopak... a při jízdě si nevšímej vibrací ve vyšších otáčkách, to je naprosto normální u týhle motorky...
Datum: 01. března 2011 12:09
Jméno: standa
IP: uživatel11250
 zdar,tuhle motorku jsem přímo něměl,ale tak všeobecně ti poradit.... okoukni jak jsou na tom přední a zadní tlumiče,jestli se při jízdě nevlní,jestli necuká,jestli dobijí (dobijeni se tam sere),
drží volnoběh a jestli motor neklepe a extra moc necinká.....ale tak to je klasika co zná každej.......asi každej pozná že se motorka při jízdě divně vlní,houpe a něco rachotí v motoru a na budikách na něj červeně svítí dobijení.......ale jsou to dobrý motorky.....spotřebu atd ti může důvěrně pospat Kolečko,ten má cz 180......
Datum: 01. března 2011 11:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
Datum: 01. března 2011 8:54
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 čágo prosím ,chystám vyměnít bronzové pouzdro v ojničce můžete mi to někdo nějak podrobněji popsat to vysoustružení a jaký vístružník jsi mám zakoupit ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 19:06
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 Děkuji ti za upřesnění no tak snad se mi ten výstružník podaří sehnat....díky
Datum: 02. března 2011 19:06
 Ahoj, musíš nalisovat to pouzdro do oka ojnice a pak stavitelným výstružníkem, který si nastavíš na 14,08-14,1mm vysoustružíš to pouzdro. Jinak ten výstlužník si raději puč, protože nový stojí 1500-2000 Kč a to si myslím nevyplatí kupovat
Datum: 01. března 2011 20:53
Jméno: Nike 21
IP: uživatel11141
Posl.aktualizace: 02. března 2011 23:14
 Mě to začíná drat o kartry už po 7000 km ne kvůli řetězu ale kvůli ferodovým lamelám, jezdím trošku divoce a ty zuby se strašně ohlodávají je to materiál na hovno
Datum: 02. března 2011 23:14
Jméno: standa
IP: uživatel11250
 Fermez ty nic nekomentuj radsi,protoze co kec to perla.... retezy jsou dobrý,cesky,porad od stejnyho vyrobce jako pred půl stoletim.... s retezem jsem nikdy neměl problém,spíše lamely se při hrubém zacházení vytahují - proto ten řetěz visí !! Na seriovce jsem ani jednou neměl s ničím okolo spojky problém.....na napilovanym motoru mam problem se všim
Datum: 01. března 2011 11:04
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 slysel jsem ze 20 000 km. ale nevim s jakejma lamelama, zjistil jsem že ty repliky lamel maj to ozubeni vic zapusteny (utopený) takze novej retez taky vysí. Lepsi je zrepasovat stary puvodni lamely pokud maj dobry zuby
Datum: 01. března 2011 9:33
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 A to dostava strasne na prdel, takze kolik to muze vydrzet se seriovym strojem na silnici... Navic neni problem pro jistotu shodit dekl na leve strane a po sezone to zkontrolvat.
Datum: 01. března 2011 6:30
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Vydrzi mi celou zavodni sezonu (7 zavodu, prumerne po 2 hodinach).
Datum: 01. března 2011 6:28
 než začně škrtat tak už toho pionýra ani nebudeš mít.
Datum: 28. února 2011 21:14
 Zdravim všechny...už tomu bude snad půl roku co řeším, tečeni nespálenýho oleje pod hlavou...hlavu dotahuju křížem s citem vždycky...dávám pod ní vazelínu....zbrušoval sem ji snad 20 s válcem...ale furt to tam teče...nevíte co s tím? Já už sem z toho jelen..snad už jen zkušit starej dobrej lukopren,,co vyn a to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2011 18:59
 Dík moc ....dneska sem tam dal lukopren tak zejtra se uvidí...když to nepomůže seženu inou hlavu,.
Datum: 01. března 2011 18:59
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Přeně jak píše standa,měl jsem to samé na mustangu.Motor bez komprese nic nepomáhalo.Nakonec jsem zjistil že předchozí majitel asi v návalu vzteku když chtěl nandat válec na kroužky tak mu trochu pomohl kladivem přes vložku.Když jsem to zjistil tak se mi to moc měnit nechtělo dal jsem tam kvalitní lukopren a byl klid.No ale tato oprava je taková nic-moc no.
Datum: 01. března 2011 17:34
Jméno: standa
IP: uživatel11250
 to vůbec nemusí dělat hlava! Muže bejt malá rejha na dosedací ploše válce....ono to ani neteče ani nefouká,ale prostě tam pomalu ten olej vzlíná.....to a samý tou muže dělat tou svíčkou......mě to dělal taky jeden válec....pak sem ho malinko víc zabrousil a použil jinou hlavu a byl klid.......by the way - já hlavu dávam nasucho,především koukám aby to bylo hladké a suché a čisté......
Datum: 01. března 2011 11:10
 Kdyby to dělalo pod svíčkou tak by si určitě všimnul že to tam má hodně vlhké a taky by němel ten motor kompres jaký má mít a nešla by dotáhnout ta svíčka protože by byl špatný závit ale to by taky poznal fakt zkus to s tím sklem a když ne tak to srovnat na soustruhu a bude to v klidu
Datum: 28. února 2011 22:22
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 A nemuže ti to netěsnit pod svíčkou třeba?To je asi vlastně blbost jestli je to mezi válcem hlavou
Datum: 28. února 2011 22:00
 Všichni chytří jak rádio zabrus to 6ti stovkou šmirglem na brusné pastě co je na ventily a polož ten válec a hlavu na sklo a když to ne tak to sjed na soustruhu s tím šmirglem a sklem to dělej pomalu a pokaždé to vyzkoušej jak to sedí chce to trpělivost a když to nepomůže a ani soustruh tak sehnat jiné
Datum: 28. února 2011 21:27
 tak pam asi uz jedine nekde praskla hlava, protoze nic jinyho to uz delat nemuze. nekudy to tam litat musi a tohle je asi posledni moznost
Datum: 28. února 2011 21:13
 no prave...tohle se mi jeste nikdy nestalo...a uz me to Štve
Datum: 28. února 2011 20:53
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 tak to je teda divny
Datum: 28. února 2011 20:52
 Tam od kolena to nejde..tam to je suchy  ...jinak kdyz sem to brousil tou pastou na ventili...tak pak sem dosedaci plochy valce pocmaral grafitovou tuzkou..prilozil hlavu..parkrat otocil..a vsude to bylo stejne modry...takze zbrouseny to je na 90 % dobře...newim v cem je problem
Datum: 28. února 2011 20:51
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 pokud to neni treba od kolinka, tak sundej hlavu vem nakej starej valec na ten valec dej brusnou bastu poloz hlavu a toc stim, az se bude hlava dotykat vsude je to ok. Taky by se tam dalo dat uhlikovy tesneni. Hlavne neskousej tam dat to hlnikovy je to este horsi
Datum: 28. února 2011 20:47
 No to sem si taky chvilku myslel..než sem to nerozdělal..od vazelíny neodmastil...a po cca 10 km, byla louže na spod hlavy zas
Datum: 28. února 2011 20:44
 vytejká ti ta vazelína
Datum: 28. února 2011 20:41
 zdar ddraci nevíte jaké rozměry kola má čz 125/476?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2011 22:01
 já mám origo ve předu 16ku a v zadu 18ku
Datum: 28. února 2011 22:01
 šířka ráfku 1,60 pro přední a 1,85 pro zadní
Datum: 28. února 2011 21:07
 18ky
Datum: 28. února 2011 20:31
 Čus draci jaký mám koupit ložiska do kol?Obyč 6201 nekrytý nebo mám koupit krytí simeringem?Zas když dám krytí símeringem tak aby se točili lechce a nešli nějka ztuha a ještě co byste doporučili za olej do motoru 90 nebo 80 PP?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2011 20:06
 ložiska jsou lepší 2RS zo znamena zakrytovana z obou stran, nemusíš se bát že by se točily ztuha neni to skoro vubec poznat, olej nejspíš by tam měl být pp80 ale ja leju 90 protože je zadarmo a ničemu to nevadí
Datum: 28. února 2011 20:06
Posl.aktualizace: 28. února 2011 21:11
 michal: úplně stejně jako bez něj, jen by svítila míň kvůli úbytku napětí na diodách... honza: když už tak přepětí...
Datum: 28. února 2011 21:11
 nevíte někdo jak by se chovala halogenka s usměrnovačem a kondenzátorem ?
Datum: 28. února 2011 19:42
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
Datum: 28. února 2011 19:30
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Jawa 05 má patici Ba20d tak tahle žárovka tam nepude
Datum: 28. února 2011 19:18
|



|