slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  882  883  884  885  886  887  888  889  890  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau draci, celkem by mě dost zajímalo, jestli by mělo dost lepší vliv obložit válec takovým trichtýřem, který by tvořil alespoň 2 strany vedle válce, měl by rozumnej sklon i parametry a vháněl by vzduch přímo na válec....... myslíte že by to fakt lépe chladilo a motor měl lepší jízdní vlastnosti? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
http://www.youtube.com/watch?v=TKVAFQHse_M tady je taková malá prezentačka od nás kde se jezdi fichtlcupy :-) z kraje jsou fotky... a je tam videt jak tam maji udelany ten ,,TRYCHTÝب¨ :-) nekde v 40 secunde :-)
 
 
Datum: 03. března 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11261    
Viděl jsem to na závodech,dávaj to na hlavy,protože hlava a válec jsou schovaný za přednim blatníkem a špatně se chladí
 
 
Datum: 03. března 2011 10:50
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl jsem to někde namalované moment hned to najdu
 
 
Datum: 02. března 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
díky :-D a jak si to měl řešené? normálně 2 boční plechy ? nebo nějakej komplikovanej tvar :-D
 
 
Datum: 02. března 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl jsem to u pincka celou sezonu a je to sakra rozdíl s tím a bez toho. V těch hicách téměř čtyřicítkových jsem jel 10 kilometrů nepřetržitě pořád s plynem nadoraz 70-75 a motor byl pořád pružný bez známky vadnutí. Kdežto bez toho jsem to přidřel po dvou kilometrech :-D Fakt výborná věc,akorád to neni dobrét ed na zimu
 
 
Datum: 02. března 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
no přece jen v letních parných dnech :-D .... mě osobně se teda zdá, že mi simál táhl víc když bylo kolem nuly... nedávno nám učitel ve fyzice taky říkal, že motory lépe pracují, když je větší rozdíl teplot, pak to více táhne..... no teĎ mě napadá, že by ty plechy měli větší odpor, takže by motor třeba chladil, ale plechy by mě brzdily :-D :-D :-D nebo natřít černou barvou, to prej taky pomáhá....odvádí to větší množství tepla
 
 
Datum: 02. března 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Dalibor Bílek      IP: uživatel10730    
no ja si myslim,že motor jede líp spíše když je zahraty a ma i menší spotřebu,ale jako nápat je to dobrý,ale když jezdíš normalně tak se to uchladi v klidu :-D
 
 
Datum: 02. března 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: rychlopal      E-mail:      IP: uživatel4620    
No jízdní vlastnosti jen možná o to že se to nebude tolik hřát ale fungovat to bude, pokud tam dáš dobrý větrák tak to bude chladit slušně :-) ;-)
 
 
Datum: 02. března 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci- kdo máte zkušest- od kdy se tak ráno otevírá burza v Chotusicích???? Jedu tedka toho pátýho ale nvm v kolik hodin presně otvírají . díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: mates20      IP: uživatel10420    
v 7 00 ja tam jedu raky
 
 
Datum: 03. března 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://kamera.pocitace-caslav.cz/cgi-bin/viewer/video.jpg
 
 
Datum: 03. března 2011 5:43
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
prodejci už tam jsou prý od 6 hodin... no nevím při těhlech mrazech :-D , a tak po 12tý už to odjíždí
 
 
Datum: 02. března 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel11233    
ahoj mam maly dotaz povedlo se mi zlomit srouby pri utahnovani zapalovani s tim ze konec zustal v magnetu jde mi o to jeslti ten zbytek muze drzet magneto spojeny s motorem nebo jeslti je to sroub jen aby udrzel vacku s magnetem, jeslti ho muzu stahnout nebo jestli to tam ten zbytek co tam zustal muze drzet pohromade. Diky za informaci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
HAHA :-D patří ti to, kdyby si tam šrouboval pevnostní, tak se ti to nestane....
 
 
Datum: 03. března 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Kolikatku si tam srouboval? tu M8?
 
 
Datum: 03. března 2011 18:07
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel11233    
prave nevim kam az ten sroub vede ja ho vidim tak v pulce magneta tak nevim kam az dosahne a s cim je spojeny, abych nechtel magneto stahnout a ono to jeste nekde za tim nedrzelo v zavitu
 
 
Datum: 03. března 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
v magnetu??? to spíš v klice, bud ho musíš čikovně odvrtat, nebo vyměnit kliku, možná to pojede ale bude ti padat magneto
 
 
Datum: 03. března 2011 16:17
 
 
 
 
Jméno: Mitacz      IP: uživatel11260    
zdarec, prosím o radu...jakou vozíte vidli do tvrdšího terénu?...co jsem tak koukal tak se vozí vidlice ze simsona, sehnal jsem i ji proto taky, ale byl jsem hodně zklamán...vidlice je ukrutně měká, chodí na doraz...seriovka též nepřichází v úvahu (prasklý nohy, jednou stačilo)...vážím 80kg...jakou vidlici byste mi doporučili? ...dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 23:50
 
 
 
 
Jméno: Mitacz      IP: uživatel11260    
dik za rady...mrknu se po tej DT
 
 
Datum: 02. března 2011 23:50
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Ja dlouhou dobu jezdsil vidlici z Yamahy DT 80 asi z 84. roku, lehka a pekne pruzi... Mrkni na motorinzerci, obcas se tam tyhle stroje objevi. Taky Honda MTX 80 apod. Oproti simson vidlicum je to nebe a dudy. Bohuzel jsou pomerne dlouhe. Simson vidlice po repasi dostacuje...
 
 
Datum: 02. března 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
dôvod prečo ti tlmí až na doraz je ten že nieje v nej olej a ešte sa mi zda že do fika davali vidli z 175tiek
 
 
Datum: 02. března 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
zdar prosimvás nevíte jak se na jawě 250 353 rozdělávají výfuky ? myslím doutníky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
čau draci na mustangovy sem strhl závit u výpustního šroubu (oleje) a když tam udělím nový tak ty špony z toho budou v převodovce jak to mam udělat aby tam nebyly ?? bojim se o převodovku. Předem díkk :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel10952    
Stačí do nalévacího otvoru strčit hadici od kompresoru,všechno ti bude lítat ven.Dělal jsem to tak 2x a nebyl žádný problém.Samozřejmě musíš ten kompesor pustit.
 
 
Datum: 03. března 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11261    
to víš že jo,převodovka to nepozná a ložiska začnou samym blahem hučet.....to je logika....
 
 
Datum: 03. března 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vůbec to neřeš, převodovka ani nepozná rozdíl mezi olejem a hliníkovejma pilinama
 
 
Datum: 02. března 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
StaČí aj když závitník namažeš vazelínou...větsína těch špon se ti na to nalepí, a tím zabráníš že ti půjdou do převodovky....
 
 
Datum: 02. března 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
oki dík moc :-D
 
 
Datum: 02. března 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
slitiny Al jsou tak měkké že převodovce neuškodí
 
 
Datum: 02. března 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: jawwwik      IP: uživatel11218    
zdar, mam valec s osmy vybrusem tady z fichtlkramku, a jaksi extra nelícuje scí kanal a vyfukovy, chtel bych je trochu zvetsit, ale nechci to cele dosrat viz casovani, neporadil by jste mi nekdo, nejake meze o kolik to muzu zvetsit prosim ??? diik.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11261    
mě tam nejvíc deptá ten výfukovej kanál ve tvaru obdelniku:-D:-D Jinak ja bych soustredil hlavne na slicovani prefuku ve valci a v karterech.....
 
 
Datum: 03. března 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty ti nikdo nedá :-)
 
 
Datum: 02. března 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: jawwwik      IP: uživatel11218    
a kdyz bych to chtel trochu poupravit pro výkon, tak jake rozmery zvolit,-informativne ??
 
 
Datum: 02. března 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
jestli se nechceš pouštět do žádnýho "tunění" tak to normálně propiluj zároveň s tim hliníkem... prostě to jen slícuj ať tam nejsou přechody
 
 
Datum: 02. března 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
zdravim vadilo by kdybych misto ložiska 6303 c3 použil 6303 dok za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11261    
Ložiska bez vůle C3 nejsou vhodná do motoru
 
 
Datum: 03. března 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží kde, jestli na klice tak by to vadit mohlo :-)
 
 
Datum: 02. března 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel11050    
Nevadilo
 
 
Datum: 02. března 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: váca      IP: uživatel9474    
Zdar draci nevíte jákou svíčku mam mít do tohodle počasí moc mi to nejezdí dííííík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Na studeny starty N17C Ale klasika je N15C. Když más dobre postelovaný zapalovaní a karburator.... tak je v celku jedno na kterou svíčku jedes... :-)
 
 
Datum: 02. března 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: ToM559      E-mail:      IP: uživatel1723    
Zdravím potřebuju poradit ohledně barvy na Jawu 05.Chci mít bílou+vínovou červenou ale neim jaký odstíny podle RAl bílou jestli čistou nebo tmavší a tu červenou neim viděl sem 3003 a bylo to docela tmavý a pak sem viděl 3004 nastříkaný a bilo to zas jiný i světlejší takový se mi zdálo.Fíka budu natírat ručně a základovku bud šedou nebo bílou neim.Poradte lámu si s tím hlavu už dlouho a nemůžu se rozhodnout díky moc za každý rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: thevojca      E-mail:      IP: uživatel11259    
cawes ... jesly se vám líbí původní červená tak je to vinisová červená číslo: 8850
 
 
Datum: 02. března 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: pajin309 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus zkousel sem jak mi dobili motorka a nameril jsem cca 6,8V nejni to malo?(6V elektroinstalace) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 12:26
 
 
 
 
Jméno: Pajin309      IP: uživatel2573    
No na volnobeh to kolem 6v ve vyssich otackach to ma tech 6.8V ale vejs sem to nedostal
 
 
Datum: 03. března 2011 12:26
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží kdy si to naměřil, při zvýšenym volnoběhu na prvnim regulačnim stupni je to normální hodnota.. ale jedno číslo nic neřekne, abys neškodil baterce (nevybijel ani nepřebijel), měl by spínač připojit dynamo nejdřív na 6,5V a napětí by nemělo překročit 7,8V.. pokud se napětí pohybuje mezi těmito hraničními hodnotami, je to OK
 
 
Datum: 02. března 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ťažko povedať ale myslím že by napätie na baterke malo isť cez 7 volty a čo za motorka???
 
 
Datum: 02. března 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: ePox      E-mail:      IP: uživatel11258    
Dobrý den, mám celkem velký problém se spojkou. Na podzim jsem měl rozpůlený motor. Jezdilo to chvíly a pak začalo něco jako šrotovat v motoru. Fichtl skončil v garáži a vytáhl jsem ho včera, že se na to podívám. Vypustil sem olej a odkryl jsem levý kryt a tam byli vypadnuty a ohnuty pruziny a kupicka zeleznych pilin. Původně jsem myslel, že byli špatný segerovy a tak to vyskákalo. Jenže levý kryt byl celkem dost odřený od tech 5 tyčinek co lezou zevnitr z motoru. Zkusil sem vyměnit segerovky motor se normálně otáčel když sem to postrčil a jelo normálně i spojka fungovala (nestartoval sem). Tak sem zadělal kryt a nalil olej. Jenže zase to začalo dřít když jsem to trochu postrčil. Tak sem zase rozmontoval a jedna segerovka byla zase venku a pružina byla ohlá. Úbec nevím čím to je. Prosím všechny, které něco napadne tak PIŠTE... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 2:29
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Sharker487 ® pravda :-) ale aspon bude vedet ze tam neco takoveho je... a bude vedet co stim :-)
 
 
Datum: 03. března 2011 2:29
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mischelin: když se mu ten spojkovej koš povolil, tak už bude nejspíš zajišťovací plíšek skoro odehnutej..
 
 
Datum: 02. března 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike¨      IP: uživatel8793    
A žádnou hřídel zasekávat nemusí.. stačí když ten spojkovej koš chytne rukou a dotáhne! :-)
 
 
Datum: 02. března 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
leco: Ještě si zapoměl dodat ze nejdřív musí odehnou z matky zajišťující plíšek, potom dotahnout... a spatky tun plíšek naohýbat na tu matku (třeba šroubovákem :-)
 
 
Datum: 02. března 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vezmeš 13 golu nasadíš a na druhé straně tu hřídel zasekneš třeba pomocí kladiva a utáhneš ale musíš mět sundané lamely!!!
 
 
Datum: 02. března 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no když je povolený tak ho musíš LOGICKY přitáhnout :-D
 
 
Datum: 02. března 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: ePox      E-mail:      IP: uživatel11258    
Víš to jistě? a jak by to šlo opravit??
 
 
Datum: 02. března 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Povolenej spojkovej koš...
 
 
Datum: 02. března 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau, vím že se to dá najít, ale kde by mi levně a dobře udělali celkovou repasi klikového hřídele na Jawu 21, původní ojnici nechat, jen vyměnit pouzdro. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 10:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11261    
nevím o tom že by někdo prodával spodní ojniční ložisko,které je k repasu nutné.......bronzový futro si prece vymenis sam doma,na to neni potreba kliku nekam posilat......
 
 
Datum: 03. března 2011 10:54
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Ahoj seso nedávno jsem si tu objednal tyhle měrky: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3135.html a problém je v tom že jsi mi poslal jiné......vůbec se v nich nevyznám......pouze u některých kde se hodnota oznacuje v desetiných číslech ale někde uplne jinak a vubec nemuzu najit hodnotu 0,05 kvůli které jsem si je kupoval :-( jsou tam od 1.0-0.25 máš nějakou radu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Dnes uz nemam cas.....poslu zitra
 
 
Datum: 02. března 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
sesa ma pravdu, jak sou od oleje tak se hrozne lepej, taky sem se divil ze jich je tam nejak malo, a ono prd
 
 
Datum: 02. března 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
0,05 je slabej plisek,,jestli neni prilepena,,posli foto na muj mail poresime
 
 
Datum: 02. března 2011 17:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pošli foto měrek, třeba se to nějak vymyslí
 
 
Datum: 02. března 2011 16:29
 
 
 
 
Jméno: thevojca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čawte poradíte mi někdo když sem koupil papíry (TP OTP SPZ) a na přepis potřebuji technickou spůsobilost tak musim zajet nejdríve na TK a jak to mam udělat s číslem na štíku a rámu když přerazim šítek tak se mi bude shodovat s TP ale ne s kostrou co mi na to řeknou na TK ??? přebrušovat rám se mi zrovna moc nechce ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: thevojca      E-mail:      IP: uživatel11103    
ok thx uz vim cislo ramu se nemusi přebrusovat staci kdyz do přihlašovacího formuláře napišete vyměna ramu a čislo toho novyho .... a pro vtipalky co si hrajou na chytry tak TP=technicky prukaz .... a OTP=osvšdšení technickeho prukazu=malej technicak mno a kdyby nahou tak i SPZ=státní poznavaci značka=spzetka =)
 
 
Datum: 06. března 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: kukutin      IP: uživatel6255    
nemás tolko peniaze aby si kupil OTP banku :-(
 
 
Datum: 06. března 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: Čutor      IP: uživatel11284    
Jestly chceš změnit číslo na rámu tak přebrousit vyrazit a přestříkat .
 
 
Datum: 06. března 2011 14:14
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
na čem to je? jseš si jistej, že máš číslo na rámu vyražený? Jinak jestli ho tam fakt máš, asi bych ho zakitoval
 
 
Datum: 02. března 2011 7:12
 
 
 
 
Jméno: Petrys      IP: uživatel9528    
Ahoj seso, prosimtě dal by se sehnat předlohovej hřídel na 2. rychlostní babettu s nakopávačkou?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 8:47
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakou mas na mysli? pokud to je ta s tou vomnobeskou,,tak musis kuhnout na 210 a pridat str kolecko,,,, jinak ne
 
 
Datum: 02. března 2011 8:47
 
 
 
 
Jméno: Dalibor Bílek      IP: uživatel10730    
ahojte,mam na vas prozbu,mam jawu 555 a pořad mám černou svíčku,na šoupátku mám nejchudčí směs,ale stejně je to černy jak boty.Startnu to a když je to studené tak to jede tak 10 až 20 min a pak to přestane házet jiskru,tak to vynda a očistím,a dal to jede tak 5 min a pak zase chcíp docela mě to štve,nevim jestli jeto v elektronice a nebo v karburatoru už jsem skoušel skoro vše,kdyby někdo vědět tak poraďte promim,zatim moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11255    
Muže bejt blbej kužel na plováku a ten nezavírá,nebo plovák z kejvačky(má výš hladinu) a nebo jednoduše nějaká maxisuper hustokrutá megatuning vrtlá tryska v karburátoru...coz bejvá často....
 
 
Datum: 02. března 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
druhá možnost je moc oleje v benzínu, ale to by musel bejt brutální poměr, tak 1:10
 
 
Datum: 01. března 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Dalibor Bílek      IP: uživatel10730    
to je fakt že dva dráty neni elekronika :-D ,taky jsem o tom uvažoval,ale nechtělo se mi tomu věřit no uvidim,ale moc díky
 
 
Datum: 01. března 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
..v elektronice :-D to slovo mě v souvislosti s fichtlem rozesmálo :-D nicméně je to bohatá směs, takže, jestli máš jehlu nejníž a furt je černá, tak si zaprvý koleduješ o zadření, a zadruhý je chyba jinde, nejspíš bude v hájí gufero pod primárem a saje ti to olej z převodovky.. vypust ho, uvidíš kolik ho je a jestli bude cejtit po benzínu..
 
 
Datum: 01. března 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      E-mail:      IP: uživatel11254    
Čau rozebírám Babetu 207 a nevim jak vyndat hřídel na které drží šlapky a potřebuju taky sundat stojánek kousek jsem tu hřídel vytukal ale už to dál nejde tak do toho nechci jít silou tak prosím o rady tady sou fotky. http://karelhhh.rajce.idnes.cz/Desktop/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
Pravdepodobne bude na konci rozklepana tak vratit zpilovat a mela by jit ven
 
 
Datum: 01. března 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: ruza01      E-mail:      IP: uživatel11159    
Zdar draci. Potřebuju pomoc mám mustanga upravenýho na cross a nak mi blbne spojka zmáčknu zařadim rychost (nenastartováno)drži a chci to roztlačit. Ale ta spajka prostě nefunguje. MŮŽETE MI POMOCI CO S TÍM MŮŽE BÝT???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sjety lamely, nebo moc utazena spojka
 
 
Datum: 01. března 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
Cus no hele skus se podivat na spojkovy ticky jestli treba nemas rozmacklou kulicku nebo skus povolit sroubek co mas na livy strane motoru
 
 
Datum: 01. března 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
čau draci kolik tak může stát magneto na fichtla použitý ale celkem dobrej stav ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
oki díky moc
 
 
Datum: 01. března 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za kilopade...ale bylo komplet i s vackou a v super stavu...na aukru se drazilo 1 mesic asi
 
 
Datum: 01. března 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
ja ho prodaval za 100 to je tak prijatelna cena
 
 
Datum: 01. března 2011 20:11
 
<  882  883  884  885  886  887  888  889  890  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 8:20:25 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu