Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau draci, celkem by mě dost zajímalo, jestli by mělo dost lepší vliv obložit válec takovým trichtýřem, který by tvořil alespoň 2 strany vedle válce, měl by rozumnej sklon i parametry a vháněl by vzduch přímo na válec....... myslíte že by to fakt lépe chladilo a motor měl lepší jízdní vlastnosti? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 17:29
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 http://www.youtube.com/watch?v=TKVAFQHse_M tady je taková malá prezentačka od nás kde se jezdi fichtlcupy  z kraje jsou fotky... a je tam videt jak tam maji udelany ten ,,TRYCHTÝب¨  nekde v 40 secunde
Datum: 03. března 2011 17:29
Jméno: standa
IP: uživatel11261
 Viděl jsem to na závodech,dávaj to na hlavy,protože hlava a válec jsou schovaný za přednim blatníkem a špatně se chladí
Datum: 03. března 2011 10:50
 měl jsem to někde namalované moment hned to najdu
Datum: 02. března 2011 22:52
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 díky  a jak si to měl řešené? normálně 2 boční plechy ? nebo nějakej komplikovanej tvar
Datum: 02. března 2011 22:46
 Měl jsem to u pincka celou sezonu a je to sakra rozdíl s tím a bez toho. V těch hicách téměř čtyřicítkových jsem jel 10 kilometrů nepřetržitě pořád s plynem nadoraz 70-75 a motor byl pořád pružný bez známky vadnutí. Kdežto bez toho jsem to přidřel po dvou kilometrech  Fakt výborná věc,akorád to neni dobrét ed na zimu
Datum: 02. března 2011 22:37
Jméno: jony
IP: uživatel8149
Datum: 02. března 2011 22:21
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 no ja si myslim,že motor jede líp spíše když je zahraty a ma i menší spotřebu,ale jako nápat je to dobrý,ale když jezdíš normalně tak se to uchladi v klidu
Datum: 02. března 2011 22:03
Datum: 02. března 2011 22:02
 Cau draci- kdo máte zkušest- od kdy se tak ráno otevírá burza v Chotusicích???? Jedu tedka toho pátýho ale nvm v kolik hodin presně otvírají . díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 13:51
Jméno: mates20
IP: uživatel10420
 v 7 00 ja tam jedu raky
Datum: 03. března 2011 13:51
 http://kamera.pocitace-caslav.cz/cgi-bin/viewer/video.jpg
Datum: 03. března 2011 5:43
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 prodejci už tam jsou prý od 6 hodin... no nevím při těhlech mrazech  , a tak po 12tý už to odjíždí
Datum: 02. března 2011 21:51
Jméno: honza
IP: uživatel11233
 ahoj mam maly dotaz povedlo se mi zlomit srouby pri utahnovani zapalovani s tim ze konec zustal v magnetu jde mi o to jeslti ten zbytek muze drzet magneto spojeny s motorem nebo jeslti je to sroub jen aby udrzel vacku s magnetem, jeslti ho muzu stahnout nebo jestli to tam ten zbytek co tam zustal muze drzet pohromade. Diky za informaci
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 18:59
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 HAHA  patří ti to, kdyby si tam šrouboval pevnostní, tak se ti to nestane....
Datum: 03. března 2011 18:59
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Kolikatku si tam srouboval? tu M8?
Datum: 03. března 2011 18:07
Jméno: honza
IP: uživatel11233

prave nevim kam az ten sroub vede ja ho vidim tak v pulce magneta tak nevim kam az dosahne a s cim je spojeny, abych nechtel magneto stahnout a ono to jeste nekde za tim nedrzelo v zavitu
Datum: 03. března 2011 17:44
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 v magnetu??? to spíš v klice, bud ho musíš čikovně odvrtat, nebo vyměnit kliku, možná to pojede ale bude ti padat magneto
Datum: 03. března 2011 16:17
Jméno: Mitacz
IP: uživatel11260
 zdarec, prosím o radu...jakou vozíte vidli do tvrdšího terénu?...co jsem tak koukal tak se vozí vidlice ze simsona, sehnal jsem i ji proto taky, ale byl jsem hodně zklamán...vidlice je ukrutně měká, chodí na doraz...seriovka též nepřichází v úvahu (prasklý nohy, jednou stačilo)...vážím 80kg...jakou vidlici byste mi doporučili? ...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 23:50
Jméno: Mitacz
IP: uživatel11260
 dik za rady...mrknu se po tej DT
Datum: 02. března 2011 23:50
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Ja dlouhou dobu jezdsil vidlici z Yamahy DT 80 asi z 84. roku, lehka a pekne pruzi... Mrkni na motorinzerci, obcas se tam tyhle stroje objevi. Taky Honda MTX 80 apod. Oproti simson vidlicum je to nebe a dudy. Bohuzel jsou pomerne dlouhe. Simson vidlice po repasi dostacuje...
Datum: 02. března 2011 22:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 dôvod prečo ti tlmí až na doraz je ten že nieje v nej olej a ešte sa mi zda že do fika davali vidli z 175tiek
Datum: 02. března 2011 21:44
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdar prosimvás nevíte jak se na jawě 250 353 rozdělávají výfuky ? myslím doutníky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 20:44
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 čau draci na mustangovy sem strhl závit u výpustního šroubu (oleje) a když tam udělím nový tak ty špony z toho budou v převodovce jak to mam udělat aby tam nebyly ?? bojim se o převodovku. Předem díkk
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 18:30
 Stačí do nalévacího otvoru strčit hadici od kompresoru,všechno ti bude lítat ven.Dělal jsem to tak 2x a nebyl žádný problém.Samozřejmě musíš ten kompesor pustit.
Datum: 03. března 2011 18:30
Jméno: standa
IP: uživatel11261
 to víš že jo,převodovka to nepozná a ložiska začnou samym blahem hučet.....to je logika....
Datum: 03. března 2011 11:50
 vůbec to neřeš, převodovka ani nepozná rozdíl mezi olejem a hliníkovejma pilinama
Datum: 02. března 2011 22:19
 StaČí aj když závitník namažeš vazelínou...větsína těch špon se ti na to nalepí, a tím zabráníš že ti půjdou do převodovky....
Datum: 02. března 2011 21:20
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 oki dík moc
Datum: 02. března 2011 21:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 slitiny Al jsou tak měkké že převodovce neuškodí
Datum: 02. března 2011 20:39
Jméno: jawwwik
IP: uživatel11218
 zdar, mam valec s osmy vybrusem tady z fichtlkramku, a jaksi extra nelícuje scí kanal a vyfukovy, chtel bych je trochu zvetsit, ale nechci to cele dosrat viz casovani, neporadil by jste mi nekdo, nejake meze o kolik to muzu zvetsit prosim ??? diik..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 10:52
Jméno: standa
IP: uživatel11261
 mě tam nejvíc deptá ten výfukovej kanál ve tvaru obdelniku   Jinak ja bych soustredil hlavne na slicovani prefuku ve valci a v karterech.....
Datum: 03. března 2011 10:52
 Ty ti nikdo nedá
Datum: 02. března 2011 21:12
Jméno: jawwwik
IP: uživatel11218
 a kdyz bych to chtel trochu poupravit pro výkon, tak jake rozmery zvolit,-informativne ??
Datum: 02. března 2011 21:11
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 jestli se nechceš pouštět do žádnýho "tunění" tak to normálně propiluj zároveň s tim hliníkem... prostě to jen slícuj ať tam nejsou přechody
Datum: 02. března 2011 20:36
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 zdravim vadilo by kdybych misto ložiska 6303 c3 použil 6303 dok za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 11:51
Jméno: standa
IP: uživatel11261
 Ložiska bez vůle C3 nejsou vhodná do motoru
Datum: 03. března 2011 11:51
 záleží kde, jestli na klice tak by to vadit mohlo
Datum: 02. března 2011 19:16
Jméno: Martin
IP: uživatel11050
 Nevadilo
Datum: 02. března 2011 18:47
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 Zdar draci nevíte jákou svíčku mam mít do tohodle počasí moc mi to nejezdí dííííík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 18:53
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Na studeny starty N17C Ale klasika je N15C. Když más dobre postelovaný zapalovaní a karburator.... tak je v celku jedno na kterou svíčku jedes...
Datum: 02. března 2011 18:53
 Zdravím potřebuju poradit ohledně barvy na Jawu 05.Chci mít bílou+vínovou červenou ale neim jaký odstíny podle RAl bílou jestli čistou nebo tmavší a tu červenou neim viděl sem 3003 a bylo to docela tmavý a pak sem viděl 3004 nastříkaný a bilo to zas jiný i světlejší takový se mi zdálo.Fíka budu natírat ručně a základovku bud šedou nebo bílou neim.Poradte lámu si s tím hlavu už dlouho a nemůžu se rozhodnout díky moc za každý rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 19:31
 cawes ... jesly se vám líbí původní červená tak je to vinisová červená číslo: 8850
Datum: 02. března 2011 19:31
 Čus zkousel sem jak mi dobili motorka a nameril jsem cca 6,8V nejni to malo?(6V elektroinstalace)
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 12:26
Jméno: Pajin309
IP: uživatel2573
 No na volnobeh to kolem 6v ve vyssich otackach to ma tech 6.8V ale vejs sem to nedostal
Datum: 03. března 2011 12:26
 záleží kdy si to naměřil, při zvýšenym volnoběhu na prvnim regulačnim stupni je to normální hodnota.. ale jedno číslo nic neřekne, abys neškodil baterce (nevybijel ani nepřebijel), měl by spínač připojit dynamo nejdřív na 6,5V a napětí by nemělo překročit 7,8V.. pokud se napětí pohybuje mezi těmito hraničními hodnotami, je to OK
Datum: 02. března 2011 22:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ťažko povedať ale myslím že by napätie na baterke malo isť cez 7 volty a čo za motorka???
Datum: 02. března 2011 21:46
 Dobrý den, mám celkem velký problém se spojkou. Na podzim jsem měl rozpůlený motor. Jezdilo to chvíly a pak začalo něco jako šrotovat v motoru. Fichtl skončil v garáži a vytáhl jsem ho včera, že se na to podívám. Vypustil sem olej a odkryl jsem levý kryt a tam byli vypadnuty a ohnuty pruziny a kupicka zeleznych pilin. Původně jsem myslel, že byli špatný segerovy a tak to vyskákalo. Jenže levý kryt byl celkem dost odřený od tech 5 tyčinek co lezou zevnitr z motoru. Zkusil sem vyměnit segerovky motor se normálně otáčel když sem to postrčil a jelo normálně i spojka fungovala (nestartoval sem). Tak sem zadělal kryt a nalil olej. Jenže zase to začalo dřít když jsem to trochu postrčil. Tak sem zase rozmontoval a jedna segerovka byla zase venku a pružina byla ohlá. Úbec nevím čím to je. Prosím všechny, které něco napadne tak PIŠTE...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 2:29
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Sharker487 ® pravda  ale aspon bude vedet ze tam neco takoveho je... a bude vedet co stim
Datum: 03. března 2011 2:29
 mischelin: když se mu ten spojkovej koš povolil, tak už bude nejspíš zajišťovací plíšek skoro odehnutej..
Datum: 02. března 2011 22:21
Jméno: Mischelnike¨
IP: uživatel8793
 A žádnou hřídel zasekávat nemusí.. stačí když ten spojkovej koš chytne rukou a dotáhne!
Datum: 02. března 2011 20:13
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 leco: Ještě si zapoměl dodat ze nejdřív musí odehnou z matky zajišťující plíšek, potom dotahnout... a spatky tun plíšek naohýbat na tu matku (třeba šroubovákem
Datum: 02. března 2011 20:11
 vezmeš 13 golu nasadíš a na druhé straně tu hřídel zasekneš třeba pomocí kladiva a utáhneš ale musíš mět sundané lamely!!!
Datum: 02. března 2011 19:44
 no když je povolený tak ho musíš LOGICKY přitáhnout
Datum: 02. března 2011 17:27
 Víš to jistě? a jak by to šlo opravit??
Datum: 02. března 2011 16:43
 Povolenej spojkovej koš...
Datum: 02. března 2011 16:25
 Čau, vím že se to dá najít, ale kde by mi levně a dobře udělali celkovou repasi klikového hřídele na Jawu 21, původní ojnici nechat, jen vyměnit pouzdro. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 10:54
Jméno: standa
IP: uživatel11261
 nevím o tom že by někdo prodával spodní ojniční ložisko,které je k repasu nutné.......bronzový futro si prece vymenis sam doma,na to neni potreba kliku nekam posilat......
Datum: 03. března 2011 10:54
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Ahoj seso nedávno jsem si tu objednal tyhle měrky: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3135.html a problém je v tom že jsi mi poslal jiné......vůbec se v nich nevyznám......pouze u některých kde se hodnota oznacuje v desetiných číslech ale někde uplne jinak a vubec nemuzu najit hodnotu 0,05 kvůli které jsem si je kupoval  jsou tam od 1.0-0.25 máš nějakou radu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 18:00
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Dnes uz nemam cas.....poslu zitra
Datum: 02. března 2011 18:00
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 sesa ma pravdu, jak sou od oleje tak se hrozne lepej, taky sem se divil ze jich je tam nejak malo, a ono prd
Datum: 02. března 2011 17:26
 0,05 je slabej plisek,,jestli neni prilepena,,posli foto na muj mail poresime
Datum: 02. března 2011 17:13
 pošli foto měrek, třeba se to nějak vymyslí
Datum: 02. března 2011 16:29
 čawte poradíte mi někdo když sem koupil papíry (TP OTP SPZ) a na přepis potřebuji technickou spůsobilost tak musim zajet nejdríve na TK a jak to mam udělat s číslem na štíku a rámu když přerazim šítek tak se mi bude shodovat s TP ale ne s kostrou co mi na to řeknou na TK ??? přebrušovat rám se mi zrovna moc nechce ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 20:05
 ok thx uz vim cislo ramu se nemusi přebrusovat staci kdyz do přihlašovacího formuláře napišete vyměna ramu a čislo toho novyho .... a pro vtipalky co si hrajou na chytry tak TP=technicky prukaz .... a OTP=osvšdšení technickeho prukazu=malej technicak mno a kdyby nahou tak i SPZ=státní poznavaci značka=spzetka =)
Datum: 06. března 2011 20:05
Jméno: kukutin
IP: uživatel6255
 nemás tolko peniaze aby si kupil OTP banku
Datum: 06. března 2011 15:03
Jméno: Čutor
IP: uživatel11284
 Jestly chceš změnit číslo na rámu tak přebrousit vyrazit a přestříkat .
Datum: 06. března 2011 14:14
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na čem to je? jseš si jistej, že máš číslo na rámu vyražený? Jinak jestli ho tam fakt máš, asi bych ho zakitoval
Datum: 02. března 2011 7:12
Jméno: Petrys
IP: uživatel9528
 Ahoj seso, prosimtě dal by se sehnat předlohovej hřídel na 2. rychlostní babettu s nakopávačkou??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 8:47
 jakou mas na mysli? pokud to je ta s tou vomnobeskou,,tak musis kuhnout na 210 a pridat str kolecko,,,, jinak ne
Datum: 02. března 2011 8:47
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 ahojte,mam na vas prozbu,mam jawu 555 a pořad mám černou svíčku,na šoupátku mám nejchudčí směs,ale stejně je to černy jak boty.Startnu to a když je to studené tak to jede tak 10 až 20 min a pak to přestane házet jiskru,tak to vynda a očistím,a dal to jede tak 5 min a pak zase chcíp docela mě to štve,nevim jestli jeto v elektronice a nebo v karburatoru už jsem skoušel skoro vše,kdyby někdo vědět tak poraďte promim,zatim moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 11:11
Jméno: standa
IP: uživatel11255
 Muže bejt blbej kužel na plováku a ten nezavírá,nebo plovák z kejvačky(má výš hladinu) a nebo jednoduše nějaká maxisuper hustokrutá megatuning vrtlá tryska v karburátoru...coz bejvá často....
Datum: 02. března 2011 11:11
 druhá možnost je moc oleje v benzínu, ale to by musel bejt brutální poměr, tak 1:10
Datum: 01. března 2011 21:50
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 to je fakt že dva dráty neni elekronika  ,taky jsem o tom uvažoval,ale nechtělo se mi tomu věřit no uvidim,ale moc díky
Datum: 01. března 2011 21:02
 ..v elektronice  to slovo mě v souvislosti s fichtlem rozesmálo  nicméně je to bohatá směs, takže, jestli máš jehlu nejníž a furt je černá, tak si zaprvý koleduješ o zadření, a zadruhý je chyba jinde, nejspíš bude v hájí gufero pod primárem a saje ti to olej z převodovky.. vypust ho, uvidíš kolik ho je a jestli bude cejtit po benzínu..
Datum: 01. března 2011 20:35
 Čau rozebírám Babetu 207 a nevim jak vyndat hřídel na které drží šlapky a potřebuju taky sundat stojánek kousek jsem tu hřídel vytukal ale už to dál nejde tak do toho nechci jít silou tak prosím o rady tady sou fotky. http://karelhhh.rajce.idnes.cz/Desktop/
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2011 21:02
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Pravdepodobne bude na konci rozklepana tak vratit zpilovat a mela by jit ven
Datum: 01. března 2011 21:02
 Zdar draci. Potřebuju pomoc mám mustanga upravenýho na cross a nak mi blbne spojka zmáčknu zařadim rychost (nenastartováno)drži a chci to roztlačit. Ale ta spajka prostě nefunguje. MŮŽETE MI POMOCI CO S TÍM MŮŽE BÝT????
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2011 23:28
 sjety lamely, nebo moc utazena spojka
Datum: 01. března 2011 23:28
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 Cus no hele skus se podivat na spojkovy ticky jestli treba nemas rozmacklou kulicku nebo skus povolit sroubek co mas na livy strane motoru
Datum: 01. března 2011 20:10
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 čau draci kolik tak může stát magneto na fichtla použitý ale celkem dobrej stav ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2011 21:52
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 oki díky moc
Datum: 01. března 2011 21:52
 za kilopade...ale bylo komplet i s vackou a v super stavu...na aukru se drazilo 1 mesic asi
Datum: 01. března 2011 21:42
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 ja ho prodaval za 100 to je tak prijatelna cena
Datum: 01. března 2011 20:11
|



|