Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau chlapi konečne začíná sezona ještě to je mokrý ale dá se to. poradte co bych si mel nakoupit a udělat aby mi muj mustang jel rychleji?
napištemi vaše postřehy a zkušenosti dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 8:50
 jestli to na podzim jezdilo, tak jen dofoukat gumy a namazat řetěz, přejít seřízení a pak už jen ohřát a vzít ho držky
Datum: 06. března 2011 8:50
Jméno: standa
IP: uživatel11277
 asi tak....zkontrolovat stav retezovky(tj.rozety,retez),uložení přední vidle,pripadne vymena oleje v motoru(nevím jak dlouho ho tam mas),vycistit karburátor,kladívka atd....
Datum: 05. března 2011 15:35
 Udělat si na fíkovi jarní prohlídku jako já a dopřát co mu chybí  o
Datum: 05. března 2011 14:49
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Nase postrehy sou takovy, ze bys mel cist resi se to tu porad
Datum: 05. března 2011 13:59
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 čaute potřebuju fakt pomoct sem v koncich cely tyden se trapim z karburatorem cely sem ho profoukal kompresorem všechny dirky trysky proštouchal dratkem ale prostě motor jakoby nechtěl nasat  fakt už newim co stim je  !!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 22:58
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 ysimip : tak si zkus zacpat vyfukovej kanal a uvidis co se stane neznamena ze sani funguje na principu podtlaku ze to saje kdyz tam zadnej vyfukovy kanal nemas
kdyz to nasaje tak ta smes musi nekudy pryc a kdyz nemas vyfuk ta¨k se to nejspis vrati sanim
Datum: 07. března 2011 22:58
 A máš v pořádku kroužky? Jako sání probíhá na fázi podtlaku a ten by tam byl, i kdyby žádnej výfukový kanál neexistoval.
Datum: 05. března 2011 14:53
Jméno: XXX
IP: uživatel11278
 Hele koukals na kolínko u vejfuku a vejfuk? Nemáš ho třeba ucpanej? Kdyby bylo ucpaný, tak ti to nenatáhne ani náhodou..
Datum: 05. března 2011 12:47
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Tak pak napiš jak to dopadlo?
Datum: 05. března 2011 12:39
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 ok něco stim skusim
Datum: 05. března 2011 12:35
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Tak tam dej to papíroví těsnění a uvidíš jestli to pojede!
Datum: 05. března 2011 12:34
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 jo normalně ho zaliju ale prostě ani ten valec to netahne dovnitř
Datum: 05. března 2011 12:31
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 skusil jsem sundat karbec dat palec na tu diru šlapnul jsem a vubec to nesalo mohlo byto byt i motorem ja tam nemam ten těsnicí papir ale jenom nějaky silikon ale vždycky to jezdiloilo ??
Datum: 05. března 2011 12:29
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Tak mohlo,ale tam podle mě bude.To muže sát falešní vzduch víš jak je víčko šoupátkové komory a v něm je za šroubováno vedení lanka tak i tím to může být jak končí lanko je tam takoví chromoví vršek tak se podívej jestli tam není nějaká mezera a když pustíš benzín tak hadičkou teče?
Datum: 05. března 2011 12:29
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 to jsem skoušel škytlo!!! skoušel jsem dotahovat pořadně karburator newim kde by to ještě mohlo nasavat falešny vzduch mohlo by to byt mezi mototem a valcem kdyby tam nebyl kosek těsnění :??
Datum: 05. března 2011 12:07
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Odmontuj svíčku a zkus trošku nalit benzínu do válce a nakopni ho jestli naskočí tak ty to někde saje falešný vzduch.
Datum: 05. března 2011 12:00
 čau mam pyonír 20 a mam potíže nejde nastartovat ani roztlačit
benzín tam jde
svíčka hází
a nechce se mu jaká by mohla být potíž neco neco podobneho ?? mohly by to být kladívka či neco jiného díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 13:24
 čau no dělal jsem co sem mohl už si nevím rady 
karbec jak už sem říkal byl 3 dni v kofole všechno to rozežralo ješte sem to profukoval silnotlakím kompresorem tak karbec by měl fungovat
elektrika je nová jiskru hází, kladívka pročištěné,gufero taky poštelovaní všechno je jak má
ale furd nechce jít do válce benzín
nemohl by bít nákej bordel nebo neco ve válci? a proto tam nechce jít benzín? karbec je 100% vyčisten všechno všude teče
Datum: 25. dubna 2011 13:24
 nejede nvyměnil jsem lanko na plyn a od tí doby to nechce jet zkoušel jsem všechny polohy jehly a nic karbec byl v kofole 3 dni takže uplne čistej vyfoukanej silnotlakím kompresorem takže by to mělo být ok a nic dachla nastartuju jen když stříknu benzín do válce přímo ale hned zdechne čim by to mohlo ješte být?
Datum: 02. dubna 2011 21:50
 Čau hele skus si viměnit kondenzátor,měto dělalo taki a kdyš je špatnej Kondenzator tak tito nehází jiskru skusto zato nic nedáš MICHAL.
Datum: 05. března 2011 15:28
Jméno: Urb
IP: uživatel11278
 A ještě se mrkni na vejfuk, jestli není ucpanej.. Mně to nejelo kvůli ucpanýmu vejfuku..
Datum: 05. března 2011 12:49
Jméno: Urb
IP: uživatel11278
 Hele máš seřízenej správně předstih? Kladívka to bejt nemůžou, kdybys je měl probitý, tak by ti to neházelo jiskru...
Datum: 05. března 2011 12:42
Jméno: Dominik
IP: uživatel11276
 zkus zda svíčka hazí venku jiskru když přiložíš k válci..chce to mít novou svíčku stará nemusí hazet pod tlakem nalej trochu benzinu do valce sundej svíčku střřikni trošku benzinu zandej svíčku a nakopni a motor ti pojede..může byt i carburator ucpany..nejde benzín do carburatoru...pokud bude svíčka hazet je to dobré když ne.může byt špatna cívka nebo kabel od civky...
Datum: 05. března 2011 11:46
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Čau deska jsem od mě kamoše dal Airbox a na něm jsou 3 díry 1 na hoře a 2 dole a já nevím jakou díru mám zacpat jak to máte vy jinak motor je po go dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 15:05
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Mě jede o to,abych neměl bohatou směs ani chudou směs něco mezi tím?
Datum: 05. března 2011 15:05
 ta horní zůstává otevřená, ty dvě spodní menší se ucpávaj (nebo lepěj izolepou když nemáš ty gumový ucpávky)
Datum: 05. března 2011 14:44
 Ahoj draci, kolik se platí DPH například za chromování, zinkování atd. je to 20%? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 10:20
 bylo 19 a uz ted 20%
Datum: 05. března 2011 10:20
 zdravicko, baterka 6V 12Ah´... 3A. jak velkou tamdat nožovou pojistku?... 3A nebo 4A nebo jinou???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 16:38
Jméno: honza
IP: uživatel10384
 jasný, no jde o to jakej to má celý výkon, já mam třebas na motorkách vepředu jen 15W aby mi to lépe dobijelo, tak sečti všechy spotřebiče, mimo zapalování jakou tam máš odběr, ( třeba: 25W přední reflektor, 5 zadní obrys., 15 stop světlo, blinkry 5W, klakson 10W ), tak je to celkově třeba 60W, podělíš napětím 6V a máš proud 10A, tak bych dal pojistku 12A., ale nevím jaký máš žárovky ve světlech kolik maj W.
Datum: 05. března 2011 16:38
 zapalování mám samostatné , jinak svetlo hlavni,zadni,brzdový,klakson a blinkry z baterky... potom klíčkem budu vypínat baterku a zároven motor(zapalovaní)...
Datum: 05. března 2011 16:02
Jméno: honza
IP: uživatel10384
 7.5A mam za to že se nevyrábí, až 8A, a to máš u pioníra, nebo u kejvy, zapalování máš oddělené od osvětlení, či máš vše z baterky a dynama společne? jestli máš z baterky napájené jen osvětlení a klakson, tak by měla bejt maximální spotřeba cca 45W, záleží jakou máš žárovku v reflektoru, 45W / 6V = 7.5A, tak 8A bude ideální.
Datum: 05. března 2011 13:01
 Dobře, právě mě poradil jeden pán že ideální by byla 7,5A
Datum: 05. března 2011 9:34
Jméno: honza
IP: uživatel10384
 zdar, jestli myslíš dát na moto pojisku aby se ti nezkratovala celá soustava, tak tam musíš spočítat celkovej možnej proud klakson, zapalování, světla,blinkry jestli máš, a pak podle toho dát pojisku. při zkratu baterie, bude proud mnohem větší.
Datum: 05. března 2011 9:28
 Dobrý den, prosím pincek 20 má revmaplechy ze předu zlaté linkování?prosím neviděl jste ještě někdo?na aukru prodáva borec pincka a tam linkovaní nemá a trvdí že je původní zda se mi že nově nalakovany.na moji 20 z roku 1969 ma kterou mám po prvním majiteli je zlaté linkovaní.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 9:08
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 na těch co maj ten novější hrantější zadní blatník neni linkování nikde. u starejch typů (asi do roku 74) linkování je
Datum: 05. března 2011 9:08
 asi to bude tak ja mám origo 20tku zo 69 a tam linkovanie je na tých vystúpených pásikoch
Datum: 05. března 2011 8:17
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 já mám takovej dojem že se linkovali ty starší modely, ty novější, co nemaj na zadnim plechu lištu asi linky neměli, nebo možná měli linky jen 05 m,
Datum: 04. března 2011 23:46
 Zdar draci, nevíte někdo jak je to na 05 z tou tyčkou ve spojce? Je tam dlouha, krátka a kulička? Mohl bych použít tyčky z jawy 20? Diky moc za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 23:48
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 05 má užší motor, kratší tyčku a menší pravej dekl, takže musíš ji zkrátil ale taky krátka, kulička dlouhá, a nezapoměn na kuličku v tom deklu,
Datum: 04. března 2011 23:48
 je to tam :kratka tycka - kulicka - dlouha tycka. Z 20 budou nejspis delsi, bo 05 maj motory uzsi, ale na tohle odpovi nekdo jinej.
Datum: 04. března 2011 23:16
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravim potrebuju radu kde by se dal udelat vybrus nekde v okoli Uherskeho Brodu?a nevite kolik by za to chtel?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 20:32
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 No já sem se Záhorovic a byl sem v Uherském Ostrohu nějaká firma MAKO 2000 dělaj to fakt perfektně na fichtla výbrus 480kč a je v tom i píst+pojisty + kroužky stačí si říct je tam s nimy supr domluva  jinak ta fima je hned první odbočka před tou fabrikou na to lino ci co tam dělaj
Datum: 06. března 2011 20:32
 pan Mikulec... za světelnou smer na město první odbočka do prava (naproti stadionu) směrem autoservis EGP... nakonci ulice doleva a po pravé straně hledej barák kde byldí pan mikulec (jméno na zvonku)... myslím že tam má na baráku u nějakou cedulku...
Datum: 05. března 2011 8:57
 zdravim, potřeboval bych radu, mam doma jawu 05 a potřebuju si koupit lanka, jenom tam mám typy lanek jak w 555 (np. brzdove lanko je ukončeno V brzdovem bubnu) a nevim jestli mi tam nové budou sedět.Dík za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 18:31
 no jo ale ja nevim jestli budou dost dlouhe
Datum: 06. března 2011 18:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 proč by neseděly?
Datum: 06. března 2011 11:15
 zdravím mám čz 175typ 477 potřebuju poradit ,karburatorem mi protíká benzín čím vším by to mohlo být a potom potřebuju zjistit jaká tam patří originál hlavní a volnoběžná tryska díky .
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 21:33
 díky za radu
Datum: 05. března 2011 21:33
Jméno: XXX
IP: uživatel11278
 A ty trysky..hlavní tryska 96, volnoběžná 50
Datum: 05. března 2011 12:59
Jméno: XXX
IP: uživatel11278
 No, hele nejdřív mrkni na plovák, jestli není v háji.. plovák uzavírá přívod benzínu v určitý hladině.. pokud bude proseklej nebo něco takovýho, tak ti nebude fungovat.. potom se mrkni na jehlu plynu, jestli to nemáš moc vysoko,závlačka by měla bejt na druhým zářezu od zhora.. jináč nevím čím by to mohlo bejt..
Datum: 05. března 2011 12:56
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 Ahoj lidi potřebuju radu fichtl se mi dusí no zkrátka jedu a on cukááá a když dám za dva tak moc netáhne díky za pomoc zitra na to vlítnu a pujdi jezdit tak ještě jednou díííkkyyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 13:40
Jméno: AMBROS
IP: uživatel11283
 nepotkavaj se ti draty nekde
Datum: 06. března 2011 13:40
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 vycisti kohoutek, karbec(vse okolo to je i filtr) a zkus, kdyz dal bude vynechavat tak tu nekdo psal ze to dela i kondik
Datum: 05. března 2011 11:52
 To se mi taky stávalo, ale jen čas od času, hlavně u studenýho motoru, řekl bych, že bys měl vyčistit svíčku, ale je to rada od někoho kdo má Pionýra rok
Datum: 05. března 2011 10:04
 Možná ti jde do karburatoru malo benzínu, nebo špatný předstih, jinak nevim.
Datum: 04. března 2011 22:51
 jo a ješťe ti to může dělat blbě nastevená hladina plovákové komory...
Datum: 04. března 2011 22:08
 CAU draci, jezdite s ridicakem jen na auto, na pinckovi? Piste!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 0:15
 cau,michale ja to mam od učitele autoškoly ale ja sem to nijak vic neřešil protože mam řidičak do 25 Kw + auto....
Datum: 30. března 2011 0:15
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 babetaking kecá! ( že už to není do 50 cm )podskupina Am (od 15 let) - motocykl do konstrukční rychlosti 45km/h nebo obsahu 50 ccm # Od 1.7.2006 je možno s řidičským oprávněním skupiny B řídit vozidla skupiny AM. Toto platí pro všechny držitele řidičských průkazů uvedené skupiny, i pro ty, kteří tuto skupinu nemají zaznamenanou v řidičském průkazu # Nové řidičské průkazy vzoru EU již nemají omezení zaznamenávaná na zadní straně slovně, ale tzv. harmonizačními kódy. Například ti, kdo měli dříve skupinu „M“ na motocykly do 50cm3 nyní mají skupinu A1 s harmonizačním kódem 150. Ten znamená omezení na 50 cm3. V žádném případě není možné pouhou výměnou řidičského průkazu získat vyšší skupinu. http://www.abeceda-autoskoly.cz/Skupiny-RP/
Datum: 29. března 2011 21:40
 Cau,dřiv to bylo tak ze kdys si měl papiry na auto tak si moh jezdit na mašině do 50 ccm jako byla babetta, pincek atd... a pak se to zrušilo a ted je to tak ze uz to neni do 50 ccm ale do konstrukční rychlosti 45 km/h kterou splňuje papirově babetta ale po poštelovani lice jak pincek (vlastni zkušenost )
Datum: 20. března 2011 1:50
 jo taky myslim, nemel by stim byt problem. Koneckoncu, kdo se v tom ma vyznat, kdyz ani komisar ktereho jsem se ptal na zkouskach to nevedel. Sezenu papiry, udelam stk, pojistimho a nemel by byt problem.
Datum: 06. března 2011 13:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pozri pinč spadá do triedy A1 ale kamarát jazdí na simsone z AM a už ho parkrat kontrolovali a nijaký problem nebol tak si myslím že i tak pri pinčovi
Datum: 05. března 2011 12:03
Jméno: argo
IP: uživatel8742
Datum: 05. března 2011 9:21
Jméno: dwein+dibly
IP: uživatel10032
Datum: 04. března 2011 21:57
 prosim porad te my kam mam dat civku na stadiona S22 když mam zapalovani VAPE pokud mozno muže te zaslet e-mail s fotečkou mockrat dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 21:27
Jméno: mates
IP: uživatel7037
 zdravi....když nastartuju babetu tak mám vysoký volnoběžný otáčky i když mám šroubek na šoupátku vyšroubovanej karbec jsem profukoval.....myslel jsem si že by to mohlo bejt starým benzínem....co vy na to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 14:14
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Pokud se někde nenatahuje lanko, potom může přisávat vzduch kolem příruby karburátoru nebo přes gufera.
Datum: 05. března 2011 14:14
 Čau,mám problém se zadní kyvnou vydlicí,jsou vymačkaná pouzdra,ale bohužel dle dílenské příručky to nejde,protože jsou pouzdra zalehlá a čep nejde vyrazit.Co s e s tím dá dělat,prosím poraďte-Zatím děkuji Josef.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 20:40
Jméno: MrUffon
IP: uživatel5767
 Čau, čau... Chci se zeptat jakou by jste mi doporučily motorku o obsahu 125ccm ?? Hlavně ne Aprilie, nebo Cagiva! Díky
A kladný a záporný popis motorky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 20:54
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Cagiva Mito, Aprilia RS   Zalezi, co od toho stroje chces? Pokud nejakou motorku do zacatku, co te nesezere, tak 4-taktnich 125 je mraky a vsechy jsou skoro na jedno brdo. Osobne bych se vyhnul cinanum, CBR je mrnava motorka. Osobne, kdybych si musel vybrat 4-taktni 125, tak si koupim XT 125 nebo YBR125, mozna XLR od Hondy. Varadero je tezka mrdka, CBR je mala, vsechny ty pseudocopry poradne nejedou...
Datum: 05. března 2011 20:54
Jméno: standa
IP: uživatel11277
 MrUffon: Tak kterej jsi ,IP 5767 tu měli asi 3 lidi a všichni tvrdili že jsou někdo jinej......
Datum: 05. března 2011 12:29
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 SUZUKI ja ji mam 3 roky a zadnej problem krom toho ze nebyl benzin
Datum: 04. března 2011 21:27
 CBR tak led pro liliputa, to neni zalehavacka, ale minibike
Datum: 04. března 2011 21:11
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 doporučuji hondu- vubec se to nesere, zalehávačku cbr, nebo nsr, jede to až 160 km, a cena je příznivá, seženeš do 30 tis. nebo potom enduro xr, ale to jede tak 80 aje taky tak za 30
Datum: 04. března 2011 21:02
 nejdriv si musis ujasnit, co od motorky cekas. Cestovani ? Sport ? nakou zabau v terenu ? Na cestovani doporucuju Suzuki VL 125LC intruder. Vzhledem pripomina velkou motorku, je to dvouval a kdyz ho roztocis, tak je spis tezky ho zastavit  . Posaz je na tom prijemnej i pro me, jakozto dvoumetrovyho cloveka. Moznost doplnku je ohromna, od rolky, po chromovany doplnky a podobne. Na 125 je to vcelku vykonej stroj, i ve dvou se na nem da jezdit a na dalnici taky nijak nezaostavas. Co bych videl jako nevyhodu je kozeny sedlo, coz je na dlouhy letni vyjizdky v "dzinach" skrytej nepritel  , Jinak je malo veci, co by se tomu dalo vytknout. Motor ma podobnej jako Varadero, ovsem takovej lenoch to neni ani nahodou a je to i drzak. A vzhledem k tomu, ze je to 4T, tak budes i jezdit kulturne
Datum: 04. března 2011 20:50
Jméno: Hanes
IP: uživatel7949
 Zdarec, shnal jsem si zevnitž nerezavou nádrž ale chtěl bych si jí na asik dvaroky schovat. JAk ošetřit nejlépe aby nezrezavěla?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 21:39
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Vylejt epoxidem, jakym ti nereknu nekde se to tu probiralo musis hledat
Datum: 04. března 2011 21:39
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 nalit benal nebo vysplichat olejem s petrolejem nebo vylit epoxidem
Datum: 04. března 2011 20:25
 Zdar
Našel by se tu nákej šikula co,by mi poradil?Mám mustanga měnil jsem motor vše mám dobře elektrika úplně perfektní funguje jiskra a hned chytá,ale jak mile chytne tak de motor chvíli do otáček a po chvíli chcípne,ale hrozně prudce je v otáčkách a njednou to chcípne a už nevim co s tím nevěděl,by někdo co ,by se s tim dalo dělat dik ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 9:09
 kde vsude ? Pod zapalovanim, spoj karburator - kolinko, spoj kolinko - valec, dosedaci plocha valec - kartery
Datum: 05. března 2011 9:09
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Já pod válcem těsnění nemam a jede to normálně.  Jednou sem měl povolenej karbec, drželo to na jednom šroubu a byla tam obrovská škvíra, v zimě, dlouho sem to roztláčel, nepadal volnoběh a bylo to dost líný  Hele, pokud je to fakt prudký kolísání, tak bych to hledal na zapalování, někdy zapálí někdy ne, takže je to takový prudký škubavý kolísání jako bych pořád mačkal chcípák. Zkontroluj nejdřív odtrh, pak kontakty jestli nejsou někde přerušený nebo zkratovaný, já třeba dvě hodiny na benzínce hledal co s tím mam, nenašel sem, se škubáním a střílením z vejfuku sem dojel domu a zjistil sem, že sem měl urvanej drátek od kondíku, nevím jak je vůbec možný že to jelo  A jestli to jde v nízkejch normálně a ve vysokejch takle kraví, zkontroluj předstih.Ale to až jako poslední, abys ho zbytečně nerozházel pokud to máš dobře vylazený.Možná ještě svíčka, taky sem měl takový co pálili na každý třetí zapálení  Jestli je to hodně škubavý tak to bude zápalko, pokud je to třeba jen lehce pozvolna, bude to karburaci .
Datum: 05. března 2011 4:31
Jméno: Dominik
IP: uživatel11276
 Stávalo se mi něco podobného ale u cz175 že mi přisaval falešny vzduch..po utesnění karburatoru ..problém už nebyl..víc ti neporadím
Datum: 04. března 2011 23:30
Jméno: Pavel Bartoš
IP: uživatel11271
 Všechny místa to nák nepobírám,takže kde všude?
Datum: 04. března 2011 22:56
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus hele to me delalo taky mas pod valcem spatny tesneni a podsava so to falesnej vzduch
Datum: 04. března 2011 20:56
 saje falesnej vzduch, prostrikni vsechny mista nakou horlavinou (ja pouzivam cistic brzd, nebo technickej benzin) a kde se zmeni chod motoru, tak tam to saje
Datum: 04. března 2011 20:56
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 Zdarec hele mam problem s motorkou kdyz jedu tak proste jednicka dvojka tahne jako svin ale 3 se dusi ale kdyz dam plyn na max tak to zas jede a kdyz to ma tahnout do kopce tak se to tak divne rozkuckava karbec je vycisteni filtr ok muze to delat elektrika ikdyz jiskru hazi ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 19:57
|



|