Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Zdar. Vím že to sem asi nepatří, ale potřeboval bych poradit. Mám Simsona S51 Elektronik a nevím jak mám provést lanko plynu. Lanko je moc dlouhé a drží mi volnoběh jenom když dám řidítka na levou stranu jinak to zdechne (Lanko je delší, nejspíš je dělané pro Enduro, a kratší lanko nemůžu nikde sehnat). Díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 20:30
Jméno: Jawasimson
IP: uživatel8251
 Lanko ma spolecne z volnobehem je spatne a nepasuje tam ale pokud vim tak electronic a enduro ma stejny lanka me to delalo u jawi 23 mustang kdyz sem dal riditka do leva tak slo na velky otacky a kdyz sem dal do prava chcipla tak sem si sehnal lanko pro jawu 21 sport a od te doby to nedela tak nevim skus nekde to lanko sehnat z nakyho vraku eletronica casto to kazdy rozprodava na motoinzerce.cz
Datum: 06. března 2011 20:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 lanko nemá s volnoběhem nic společnýho...volnoběh se musí dát nastavit volnoběžným šroubkem na karbecu
Datum: 06. března 2011 9:31
 čau všichni četl sem něco tady na fóru a něco na webu o tý silný dvojce přijde mi to lepší nez jiný sekundárko prej se ta zmena nedotkne ani jedničty tak trojky ty prej zůstanou beze změny. akorát je třeba dvojku hodně vytočit aby tam šla trojka je to pravda? viz zde. http://www.motokokotiny.ic.cz/dvojka.html
jezdi po louce, lesnich cestach, silnici málo, i závody tam sem zjistil že obří krpááál kterej bych pomalu nevišel  sem vyjel snadno asi to bylo proto že sem ze trojky podřadil na vytočenou dvojku a ta tááhla jako prase pak sem kopec vyjel mírný klesání a dvojka pffffffff skoro chcípala jednička byla pomalá v týhle pasáýi me každý kolo předleli tk cca 3lidi  jaktože do kopce táhla a po rovině přes trávu a hrboly netáhla?
-poslení dotaz nevíte kde sehnat drapák na mustanga? hledal sem ji tady na seznamu a nic asi hledam špatně
za každou radu budu rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 13:04
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Vyprdnul bych se na to, radsi bych to "nahnal" mensim sekundarnim koleckem nebo rozetou... Jednou jsem omylem prehodil kolecka a bylo to na naprd.
Datum: 06. března 2011 13:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak když uděláš tu zkrácenou dvojku tak trojku v terénu ani nezařadíš...jezdil jsem s tím jednu sezonu po silnici a do kopce na 3 přeřadit nešlo...protože si jí to prostě nevzalo a drapák seženeš v každým obchodě s pneu
Datum: 06. března 2011 9:25
Jméno: anoea
IP: uživatel6546
 Zdar draci...co rikate na honda varadero125?jaky to je?...je to silne..nebo slabe....a jetli to je hlavně spolehlive...díkes za rady všem!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 22:39
Jméno: Wuzi
IP: uživatel9464
 Varadero mete dost sušně  Akorát je na 125 poměrně těžký. MZ 150 ho předjede do kopců a na zrychlení, na max. je lepší Varadero. A spolehlivost? Jen se leje benzín, jinak vůbec nic  Ale když už se něco stane, tak ceny těch dílů jsou astronomický...
Datum: 07. března 2011 22:39
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ty co pisou ze je to šit to videli maximalne na obrazku, ano spolehlivy je. jak pise kolecko neni to moc zivy, ale nad kilo to jede, co vic si od cestaka prat
Datum: 06. března 2011 21:07
Jméno: anoea
IP: uživatel6546
 takze podle vas honda varadero je spolehlivy stroj?Ptam se bo tady nekteří píši že jeto šit..proto..
Datum: 06. března 2011 21:05
Jméno: Čutor
IP: uživatel11284
 Jelikož odsuzuji Hondu jako značku tak Honda 125 Varadero je spolehlivá volba , bezúdržbové , stačí jen tankovat , měnit olej a nějaké to poštelování ventilů atd. je samozřejmostí . A Bengoro meleš tu akorát hovna , každý má své pro a proti , ale až takhle to neni .
Datum: 06. března 2011 14:21
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 oni chtej od cestaka aby mel 20kilo a umel litat nebo nevim, kup ho, nic tim nezkazis, kamarad ho ma uz 2roky, jezdi srazy, dalky jako prase bez problemu a bengora si nevsimej to je doslova magor
Datum: 06. března 2011 10:55
Jméno: bengoro
IP: uživatel7151
 nechapem pridrbanich ludi co si kupia 125 4takt,sak to je hnus neni nad dobru 125ku 2T,sak to neni motorka 125 4takt ale toje horsi nez pionir.
Datum: 06. března 2011 10:07
 Osobně mi přišlo varadero těžké a líné, na druhou stranu je docela pohodlné, ale jak jsem řekl, od motoru jsem čekal trochu víc...
Datum: 06. března 2011 8:24
 zdrawím Varadero je mršina líná osobně bych to nechtěl kup si radši MZ 150 to zpráší hondu jak nic !
Datum: 06. března 2011 7:43
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Osobne bych si to nekoupil, je to tezka potvora a tech sotva 15k s tim ma co delat...
Datum: 06. března 2011 0:01
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
 čau ja sem si koupil varadero 125 a neni s tim žadny problem za dva roky se dotoho vrážel jen motorovej olej je to paradni stroj sice jede jen 130 ale silu ma ja stim litam na pětku všechny kopce
Datum: 05. března 2011 23:11
 Zdrawím draci mám takovej dotaz ? Šel by válec a hlava nebo aspon hlava ze 175/487 na 175/450 zkoušel ste někdo ? předem díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 13:26
 Venca Fiala: Viděl jsem, že na kulatej motor jde v pohodě hlava z 477 nebo 487, má to stejnou rozteč, válec bys tam taky dal, ale podle mě nebudou pasovat přefuky a kanály to má jinak, takže to pojede pěkně na hovno. Nech to origo, když tak udělej generálku toho motoru 450 a pojede ti to dost slušně a nebo kdyby jsi měl chuť a vybavení, tak lze motor 450 upravovat a místo max výkonu 0koní můžeš mít až 13koníků - tedy výkon jak 487 v podstatě. NA jawamanii je návod dobovej na to
Datum: 06. března 2011 13:26
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 duvod?
Datum: 06. března 2011 10:51
Jméno: L
IP: uživatel9582
 Ahoj mám takovej problém jedná se o Babettu 207/500 jaksi už nejede loni sem sni jezdil a začly praskat žárovky tak sem tam dal 12voltovy a ty praskaji taky jsou vždycky vypáleny omezovač napěti tam mám a nepomáhá to dalši problém je vtom že už nejede a je to asi jiskrou je taková modrofialová zdá se mi malá svičky sem měnil a vysledek pořád stejnej myslite že to je alternátorem? že by to chtělo novej věnec s civkama indučku tyrystor??? za každou radu děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 12:16
Jméno: L
IP: uživatel9582
 vložit vpodstatě jde všude ale když točim rotorem tak je citět že je rotor křivej takže vždy v jednym mistě rotoru to je bliž než na druhé straně stim proužkem pet lehve to protočim ale dost to drhne ale samotná civka se rotoru nedotyká co stim teda?
Datum: 06. března 2011 12:16
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Vlož pod nástavce cívek ustřižený pruh z petlahve. Musí jít vložit pod každou cívku vsuvně.
Datum: 06. března 2011 11:03
Jméno: L
IP: uživatel9582
 za rady děkuji klika má ložiska OK ještě sem uvažoval nad guferem na klice ale to by aspoň blafl motor a nevysvětlovalo by to žárovky... jen nevim zda se dá klika ohnout ale i na 210 kterou sem měl tak rotor byl vychylenej a tahle 207 to má uplně stejně ale nezdá se že by to drhlo jde změřit nějak vzdálenost civky od rotoru? a jaká tam je tolerance?
Datum: 06. března 2011 10:06
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 V jakém stavu jsou ložiska na klikovém hřídeli ? Nedrhne rotor o nástavce cívek ? Jestli s ním pohneš do stran, musíš vyměnit
ložiska.
Datum: 06. března 2011 7:55
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Projdi karburaci, předstih, odtrh, zapalování jestli je zapojený jak má.Pokud to nejede tak tohle jsou základní věci, kterejma to často je. Podle me s alternatorem nic nebude, jen to mas blbe serizeny
Datum: 06. března 2011 4:26
Jméno: Mojmír pobuda
IP: uživatel10882
 Dobrý den.Co mám udělat abi mi jel fychtl aspoň 90?Potřebuju ho mýt rychlího a hodně silnýho aspoň 20koní...mám na to 2000...ďíki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 16:38
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 za 2000 získat 20 koní to asi nikdo nedokáže ale jestli chceš můžu ti tam za 20 tisíc korun dát 2 koně
Datum: 06. března 2011 16:38
Jméno: hrbik
IP: uživatel10874
Datum: 06. března 2011 16:16
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 06. března 2011 11:00
Datum: 06. března 2011 9:59
 nechcete začít hulit něco jemnějšího??? na tenhle matroš jste zatim nedorostli  )))
Datum: 06. března 2011 8:38
 všechno jde.je to jen otázka peněz a životnosti....
Datum: 06. března 2011 8:37
 matouš_KH: Máš pravdu, v podstatě stačí zvolit jinou vztažnou soustavu
Datum: 06. března 2011 8:25
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Hele mne fichtl jezdí klidně 200.... když já pojedu 60, proti mne pojede auto 140, tak vůči tomu auto já jedu 200  Učili sme to to o fyzice
Datum: 06. března 2011 8:06
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 týjo 32 koní... hm, to už docela jde.. z toho mýho shniláka bez vejfuku sem dostal nejvíc 133km/h, ale musel sem se trošku zaklonit, dostal bych z toho víc, ale holt foukal protivítr tak
jesii to nebylo tim, protože kluci tuningáři povidali že prej proti větru to moc nejede. a frenky to potvrdí.
Datum: 06. března 2011 0:45
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Nahodou ja mam fekala, co ma 32koni, misto vyfuku mam prokoplou trubku od okapu, jezdim bez filtru, misto retezu vytahany tanga a na sedle samolepku NoFear .) Sem totiz nejvetsi hustotuner od nas z Dubiny .) Radsi bych si mel jit lehnout, kecam z cesty. Uplne mi to pripomnelo: Dedku, vyprdni se na ne, stejnak je to zas nejaka ta provokace... Nebo jak to bylo v tom filmu.
Datum: 06. března 2011 0:30
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Hlmut: hodit stroj ze skaly? Kde pak ať letí on  Je to jeden stěch dotazů kdy sem napíše tuhle kravinu pak se tomu se svím kamarádem u pc hrozně smějou  a říkaj si jak moc sou velký borci  o ničem jiným tenhle dotaz není  a at se propadnu jestli tomu tak není
Datum: 06. března 2011 0:23
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Kup si samolepku na ktery bude namalovanych 20koni, vyber si nejvetsi kopec/skalu v okoli a z ni ten stroj hod...
Datum: 05. března 2011 23:59
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 NO na silnější dvojky potřebuješ prohodit naky kolečka. Aby jela 90 potřebuješ snížení hlavy, lae 20K to těžko.
Datum: 05. března 2011 23:25
Jméno: nuan
IP: uživatel6546
 dej tam motor ze 125  .-D  dys...chces aby ci to jelo 90  ...fakt ftipny!..mno..de to udelat aby ti fik jel 90...aaale to musis mit trochu vic nez 2000kč,,,,o hooodně vííc...a 20 koni na fiku?zapomen!...
Datum: 05. března 2011 22:59
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 za dvojku tě vemu na lano za auto a pojedem klidně 150... chceš?
Datum: 05. března 2011 22:47
Jméno: Drakstrjawak
IP: uživatel11264
Datum: 05. března 2011 22:45
Jméno: igor
IP: uživatel11234
 Ti asi hrabe 20 koni?_
Datum: 05. března 2011 22:33
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 čuste chtěl sem se zeptat jak vyndat zalomená šroubz rotoru?dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 11:12
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 tkze do toho sroubku navrtam diru zsroubuju to tam a to i s sroubkem vyleze. Ok dík
Datum: 06. března 2011 11:12
 Navrtas, nafest tam zasroubujes tohle. Tim jak to budes sroubovat se tohle vytoci
Datum: 06. března 2011 11:11
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 jo ty vytahovaky šroubu mam doma doma a řeknes mi jeste jak se to stim dělá?dík
Datum: 06. března 2011 11:05
Datum: 05. března 2011 21:54
 cau draci, chci se zeptat, šlo by na fichtla dat nějakej lepší klakson než bzučák? nebo existuje nějaká součástka z 6ti voltu na 12? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 18:34
 já se jen ptám, mě bzučák funguje ale dneska ta technika je vyspělá tak jsem se chtěl zeptat jestly existuje nějaka součástka třeba
Datum: 06. března 2011 18:34
 ty si ještě nebyl v sedmý třídě ZŠ nebo si nedával pozor při fyzice, když jste brali transformátor? jinak je to pitomost, klakson má o dost větší spotřebu než bzučák, takže ti při troubení zaprvý zhasnou světla, a za druhý nevim jestli z toho vůbec nějakej zvuk dostaneš..
Datum: 06. března 2011 10:52
Jméno: Milan
IP: uživatel10158
 Cau.mam takoj problem nevraci se mi radici paka .nemyslim primo radicka ale jak je namotoru tokovi to pohyblivico radi a to se mi prestalo vrace co stim prosim ....Nechci kuchat motor..nedalo by se to vyresit nejakym figlem ??, dik moc!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2011 15:53
 ano, rozdělejto ( je to zachvílu) a sprav to jak to má byt.... nápad od TAFROB ... neni špqatnej ale moc bych tomu nevěřil... jak bylo psáno rozdělat
Datum: 08. března 2011 15:53
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 rozeber to a nevymejslej picoviny
Datum: 07. března 2011 17:29
Jméno: Milan
IP: uživatel10158
 Tafrob pls nemuzes mi poslat fotku nebo nejaky nakres jak to je presne udelane dik moc ...muj mail milik.j@seznam.cz
Datum: 07. března 2011 17:25
 Taky se mě to stalo, ale já jsem to řešil tím, že jsem navrtal do páky díru, na kostru taky, a dal jsem pružinu a funguje do ted
Datum: 06. března 2011 11:31
Jméno: Drakstrjawak
IP: uživatel11264
 Přesně rozpulit a dát novou pruřinu jedna stoji ccca 60 kaček
Datum: 05. března 2011 22:47
Jméno: Milan
IP: uživatel10158
 Tak tomu sem se chtel prave vyhnout  ted sem mel totiz motor dole a vcera sem ho dal spatky
Datum: 05. března 2011 21:39
 tak to musíš rozpulit motor protže v řadicim segmentu ti praskla pružina
Datum: 05. března 2011 20:51
Jméno: Host
IP: uživatel11281
 Zdravím, mám čezetu 175/487 ale není tam baterie. Prosím nevíte jakou bych tam měl hodit?  pokud možno třeba ne úplně nejdražší, jezdím s tím občas. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 10:59
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Podle sesa moto Baterie 6V-4,5Ah co je natom pravdy nevim, radsi si stahni manual tam to je napsany hned nazacatku. Se znackou si hlavu nelamej kdyz to mas jen na obcasny jezdeni
Datum: 06. března 2011 10:59
Jméno: Host
IP: uživatel11281
 Díky za nabídku. Jinak se chci ještě zeptat jestli je jedno jakou značku koupím ne?  na moje občasný ježdění nemusím mít nejdražší...  Pokud mi někdo doporučí tip tak díky
Datum: 05. března 2011 21:23
 Zdar, mam novou baterku presne na tuhle motorku, suchou nenalitou 6V13Ah. Jestli mas zajem napis mi na email martintobi@seznam.cz
Datum: 05. března 2011 20:43
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdar Draci chtěl jsem se zeptat čím to je když vyštěluju spojku na pijonýru a tak po 1-2 kilometrech se ta spojka uplně rozešteluje vubec nespiná poraď-te mi čím to je ( jestli musím neco rozebírat )))...... díky moc za všechny rady ja jinak nemuzu jezdit.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 12:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Tak to je chyba, bej tam teda aspon tu kontra matku, a pokud tam máš originálni šroub tak i kuličku
Datum: 06. března 2011 12:18
Jméno: Franc550
IP: uživatel3888
 no kontra matku a ani kuličku tam nemám.....
Datum: 06. března 2011 9:37
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 a maš kuličku ve spojce,protože když se to toči tak na te tyčince tak se to rozešteluje,skus se podivat a uvidiš
Datum: 05. března 2011 22:37
 Máš kontra matku na Šroubu kterym se ta spojka steluje...?
Datum: 05. března 2011 22:21
 Hele??Proč mi najednou zmizel příspěvěk?Trochu divný ne?Dobře ten odkaz sem tam dal 2x ale jinak to nebylo nic co by porušovalo pravidla...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 23:32
Datum: 05. března 2011 23:32
 draku tvuj prizpevek byl tak dlouhej ze rozhodil pokec proty co maji mji malou obrazovku,, nebo klasicky monitor s drivejsky,,den novej prispevek a dej odpoved s odkazem a dej ho celej at je aktivni
Datum: 05. března 2011 22:09
 Nevim kdo ho smazal, ale na chatu se myslim resilo ze ten odkaz nejde. Jestli to bylo z duvodu ze to rozhazuje pokec nebo tak, netusim, nato se ptej sesi
Datum: 05. března 2011 21:56
 co blaznis twe?
Datum: 05. března 2011 21:52
 Tak to zkusíme ještě jednou,můj příspěvěk si myslím nikoho neurážel,nebyla v něm inzerce a reklama na cizí web?Google mapy zná snad každý,vulgaritu sem taky nepoužil,tudíž se ptám,z jakého důvodu byl příspěvek smazán?
Datum: 05. března 2011 20:19
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 ??Tak koukám že ani na jednoduchou otázku tady odpověď nedostanu,mám se zeptat jak blbec??
Datum: 05. března 2011 20:08
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec prosím poradte mi jak mám ty výfuky s jawy 250 353 rozdělat já si s tím nevím rady sou to doutníky. Prosim pomozte
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 11:18
 z doutníků jde jen vytáhnout zadem píštala, víc rozebrat nejdou
Datum: 06. března 2011 11:18
 Mám betku 210,ve špičkovém technickém stavu,ale má zrušenej techničák.
Rád bych na ní oficiálně jezdil,ale jak už sem zmínil,nemá techničák.
Je nějaký způsob,kdy by se dala opět zařadit do evidence?
Je to opravdu škoda,nechat to jen tak.
Prodat to nehodlám.
Přece musí existovat nějaký způsob,jak ji znovu oživit.
Na to kolik jezdí těchto strojů které mají papíry,a jsou v katastrofálním stavu,bych se divil,kdyby nějaký způsob neexistoval.
Existuje vůbec ještě výrobce?
Předem všem moc děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2011 20:00
 dan: Přihlásit jako Babetta se nedá. Musíš si sehnat jinačí papíry na pionýra a podle toho techničáku přerazit čísla na kostře. Pak jsou s tim ještě nějaké další obíhačky(evidenčku, stk...)
Datum: 08. března 2011 20:00
 Webster ®:taka kdis treba mam jawa 23 tak se da pryhlasit
Datum: 08. března 2011 18:25
 Jarmag1: Trochu si to pleteš, neurčuje se to podle toho jestli má moped šlapky nebo ne. Třeba Babetta 225 má startovací páku a taky nemusí mít TP. Určuje se to podle toho v jaké kategorii motocykl(moped) je.
Datum: 06. března 2011 10:55
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Takže si jen napíšu na papírek VIN kod, slitnu na pojišťovnu a sjednám pojištění? Hoho, tak to si asi taky koupím jěště bábu, mám možnost od kamaráda za 200kč
Datum: 06. března 2011 10:07
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 U Jawy 550 by to asi nešlo . Platí to pro motokola ( mopedy ) , která mají šlapadla . Stroje , které mají startovací páku se počítají mezi motocykly a je vyžadován TP .
Datum: 05. března 2011 19:54
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 a slo by to i u Jawa 550?
Datum: 05. března 2011 19:33
 žádný techničák na to neni potřeba.. ani se to nikam neeviduje.. je to prostě moped... akorát si uzavřeš poviné ručení na číslo rámu a jezdíš...
Datum: 05. března 2011 19:01
Jméno: MrUffon
IP: uživatel5767
 http://www.motomaxsro.cz/index.php?nastav_lang=cz&klic=33
Datum: 05. března 2011 18:55
Jméno: Jawik
IP: uživatel3522
 Zdar draci jak mám poskládat kladívko a kontakt? mam ten malej sroubek a potom prijde podložka pak kladívko kontakt a podložka? bude vše fungovat na 100 % psrávně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 21:00
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Podívej se do katalogu náhradních dílu tam to máš!!!!
Datum: 05. března 2011 21:00
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Zdravím....poradíte mi někdo. Chcu obrousit plechy, tak se chcu poradit jaký kotouč na vrtačku by byl nejlepší. Zkoušel jsem se štetinami ale tím jsem to jen polechtal. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 13:45
 Já jsem barvu sundal horkuvzdušnou pistolí, kousek nahřát a seškrábnout špachtlí a potom jsem to dodělal vrtačkou, mám takový nástavec, do kterýho se přišroubuje šmirgl a jde to s ním krásně.
Datum: 06. března 2011 13:45
Jméno: TURBOSNEK
IP: uživatel11283
 opiskovat a je to bez prace
Datum: 06. března 2011 13:34
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Opal ten lak pak ti zustane krásny čisty plech
Datum: 05. března 2011 21:07
 Pokud to má štětkolak nebo tlustou vrstvu laků, tak to nahřej horkovzduškou a pak to špachtlou krášně oškrabeš, ale pak samozřejmě jěště do čista obrousit smirglem
Datum: 05. března 2011 19:57
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 RUČNĚ !! Anebo to zkus jako já vybrační bruskou. Jde to krásně, nic nepoškodíš a práce odsejpá.
Datum: 05. března 2011 19:11
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 pokud to neni nekde sedreny az na plech nebo tam neni nekolik vrstev toho laku tak bych asi zachoval puvodni, jen to zdrsnil, predejdes problemum jako je napr neprilnuti barvy, rez a podobny
Datum: 05. března 2011 18:15
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Vem to odstraňovačem nátěrů.. a pak to dobrus růčo
Datum: 05. března 2011 18:06
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Pekne rucne brousit, timhle to akorad dojebes a nedostanes se vsude
Datum: 05. března 2011 17:54
Jméno: Frantat
IP: uživatel9097
 Nazdar draci a dračice, tak nám to konečně zase začne že.......\r\nVloni na podzim jsem tady sháněl rozumy ohledně svíčky do mustanga. Problém studený teplý start - tedy jaksi buď jedno, nebo druhé.  \r\nNěkdo mi tady ale radil nějaký typ svíčky, se kterým mu to chodí dobře. Bohužel jsem to rady v tom obrovském množství přispěvků už nenašel.\r\nTak zkouším štěstí ještě jednou. Díky Franta
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 18:28
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Ahoj, ještě to není úplně jistý  protože jsme motor zahřáli jen na volnoběhu, takže ne úplně, ale je fakt, že to naklonění normálně pomáhá.
Takže díky moc, lepší, než za tím pořád běhat že...
Mch... nevíte co se tam při tom naklonění děje?
Franta
Datum: 07. března 2011 18:28
 Jo hochu..ta standova rada je nad zlato  ....taky mi to moc nenakoává za tepla..a ej to špičkově seřízený...naklon celýho fíka na pravo...dvakrát-třikrát šlápni a naskoči, za ot ti ručím.
Datum: 05. března 2011 19:44
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 To se tu taky resilo, tusim standa nebo zdenek tu radil pri teplym motoru naklonit motorku na urcitou stranu aby se "ulevilo" tryskam, u chrchla sou ty starty naprosto normalni
Datum: 05. března 2011 19:16
Jméno: Frantat
IP: uživatel9097
 Myslím, že všechno chodí dobře. Studenej chytá bez zaváhání a teplej hodně špatně. Na změnu svíčky motor reaguje, tak chci ještě experimentovat. Snad to není úplně špatně...
Datum: 05. března 2011 19:09
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jo jo jak říká LORI. Pokud mas všechno pořádně seštelovany (karbec, zapalování) tak ti to musi chytat skoro na kazdou svíčku  ( moje zkušenost)
Datum: 05. března 2011 18:35
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 kolik typu svicek bys jeste chtel? pokud ti to nechyta ani s jednou tak se hold musis smirit s tim ze je to stara motorka co chce asi zrepasovat motor nebo to poradne seridit
Datum: 05. března 2011 18:17
Jméno: Frantat
IP: uživatel9097
 Dík za reakci, tyto svíčky už jsme prověřili. Ale právě chytá jen buď za studena nebo za tepla 
To roztlačování je ponižující  ) . Někdo mi tady radil jiný typ svíčky a já pitomec stará to zapoměl.
F
Datum: 05. března 2011 18:11
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Na studené starty N17C na teplé starty N14C  a N15ctka je tak mezi
Datum: 05. března 2011 17:30
Jméno: jawa20
IP: uživatel11280
 Zdar draci, chci se zeptat že jestli můžu dát do převodovky olej PP90
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 15:45
Jméno: jawa20
IP: uživatel11280
 OK. Děkuji
Datum: 07. března 2011 15:45
Datum: 06. března 2011 13:37
 80W méně lepí spojku a není tak hlučné řazení
Datum: 06. března 2011 13:35
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 buď PP80 nebo PP90
Datum: 05. března 2011 16:42
Jméno: Turbo
IP: uživatel7794
 cest lidi potrebuju proadit jak dlouho mam zajizdet new pist a v jakym pomeru mam namisit benzin+oil dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 22:23
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 ja jsem slyšel že tak 500 až 1000 km bez vytačení a ten benzín tak ja micham 1:40,ale ma se rači 1:33
Datum: 06. března 2011 22:23
 borče řekl bych že píst se nezajíždí
Datum: 06. března 2011 19:55
Jméno: luda
IP: uživatel2336
 to bych taky potreboval vedet ale vidim že borci se soustředili misto na odpoved na otazku tak na to co znamená new pist
Datum: 06. března 2011 19:47
 asi nějakej slušnej oddíl......
Datum: 06. března 2011 8:55
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
Datum: 05. března 2011 22:44
Datum: 05. března 2011 21:53
 to bude nějaké město v USA.něco jako new york,new orleans bude i new píst
Datum: 05. března 2011 19:10
Datum: 05. března 2011 18:29
Jméno: dalim
IP: uživatel11279
 new píst to je co za firmu? to ani neznám
Datum: 05. března 2011 16:09
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
Posl.aktualizace: 05. března 2011 17:44
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Jedna svět cívka velká a druhá malá schema 15+5 dvě stejné schema 20+5 Pokud jsi to tahal celé nové a nesvítí ti světla nemáš kostru na patici přední žárovky a nebo častá chyba kostří ti některý drát v přepinači na řídítkách
Datum: 05. března 2011 17:44
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Pokud máš el schema na 20+5 cívky jsou spojené až v přepinači.Na schema 25+5 jsou propojeny jak jsem popsal a na adní světlo musí být dva kabely,a musí být odizolované od kostry
Datum: 05. března 2011 17:35
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 na statoru mám 6v-20w ale na tom schématu pro 15w+5w jw že dozadu vede jen 1 drát a já jsem tam měl i předtím 2 dráty takže nevím. celé jsem to natahal podle schéma 20w+5w a světla nesvítila vůbec a klakson jen velmi slabě bzučel
Datum: 05. března 2011 17:29
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Je úplně jedno co máš vyražené na statoru! Pokud budeš mítsvětelné cívky stejné hodnoty (jsou velikostně stejné ) zapojuje se to tak,že máš jednu cívku ukostřenou a vývod z ní (plíšek) zapojíš na vývod druhé světelné cívky(ten co je přiletovaný na kostru cívky.)ten ale musíš odletovat NESMÍ BÝT SPOJEN Z KOSTROUa je hotovo .Orginál je to takhle už z výroby,ale pokud se ti do toho bude chtít nic na ton není a 30w je 30w.
Datum: 05. března 2011 17:28
 přesně tak, směrodatný je to co je vyražený na statoru, jestli 20W (15+5) nebo 30W (25+5)
Datum: 05. března 2011 17:10
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Datum: 05. března 2011 15:27
|



|