slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  876  877  878  879  880  881  882  883  884  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyrábi se jeste olej shell sx 2 advance? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11301    
jsou i jiný "stejný" oleje
 
 
Datum: 09. března 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prej už ne, ale potvrzený to nemam..
 
 
Datum: 08. března 2011 16:53
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel11263    
Čavte draci nevedel by niekto ake je cislo farby blatnikov na jawa23 mustang ??? dakujem potrebudem surne ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: tomik      E-mail:      IP: uživatel11293    
zdarec mám takovou zpřevodovanou teréni jawu05, nejede rychle, takže nic moc chladí:/ ...mám v plánu prodloužít žebra a dát nějaký větřák (problém je 6V) mám z větráček z PC ale ten je na 12V šlo by to nějak upravit?, ..nebo nějaké jinné CHLADÍCÍ řešení ? dík za rady :-) \r\n\r\n.............mazal jsem 2T shell sx ale už ho pré nedělají škoda, tak ted jsem přešel na mogul tsf ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2011 16:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11308    
mě jen fascinuje,že někdo uchladí vzduchem 8 koňovej motor co točí 12 tisíc a druhej má problém s přehříváním obyč 05......
 
 
Datum: 10. března 2011 16:17
 
 
 
 
Jméno: Argo22      IP: uživatel11304    
moje osobni predstava byla kdyz jsem andtimhle uvazoval predelat vzduchace na vodnika coz by ani nebylo tak tezky.... srovnaz zebra do jedne rovyny... udelas nato takovou hlinikovou krabicku... s vyvodama na trubky pak si udelas z trubek neco jak chladis staci asi 2 smicky podle me a dodelas si cerpadilko a mas to... a nebo pak to jde tema medenejma trubka a prez ne budes hnat tu vodu ... nic slozityho... ale chtelo by to asi baterku a rele na dobijeni...
 
 
Datum: 10. března 2011 9:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11301    
když už nucený chlazení,tak se podívej jak to má tatran,prase,velorex,trabant či simsony KR aby to bylo účinné.....určitě správným řešením bude navařit žebra an válec a hlavu,volnější výbrus a kvalitní 2T olej....
 
 
Datum: 09. března 2011 15:20
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
denzilek: Ano to já taky moc dobře vím že to nechladí, jak jsem psal tak by to mělo možná teoretickej smysl když fichtl stojí na stojánku akorát je to k ničemu takže tak
 
 
Datum: 08. března 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro začátek koupit hvězdicovou hlavu a nebo si nechat navařit žebra na válec. Někdo si je tam pro jednoduchost šroubuje. To je jediné a efektivní řešení, které odolá nástrahám provozu. I v bahně. Mohu to jen a jen doporučit. Mám to fík mi vůbec nevadne.
 
 
Datum: 08. března 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Noctuy sou sice tichý jak prase,ale mají minimální průtok vzduchu,když už by to muselo bejt tak rovnou nějakej více-lopatkovej Scytle nebo Enermax Apolish-ty aspon foukají :-)
 
 
Datum: 08. března 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenda:Kdyby se dal 1 cm nad válec tak by to byla ještě větší kokotina,protože větrák ten vzduch vyfukuje jen na krajích a po vnitřku minimálně takže by skoro všechen vzduch utekl
 
 
Datum: 08. března 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: R0LL      IP: uživatel7348    
a ještě nikoho nenapadlo to dát na baterky XD. jinak větráky na PC se dělají i kvalitní. např Noctua ( http://www.bscom.cz/noctua-nf-r8-1800_d19433 ) kdybys je dal z obou stran, tak by to mohlo mít smysl. ( nebo na to vždycky možeš hodit mokrů haru XD)
 
 
Datum: 08. března 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
Jelikož pionír, má setrvačníkové magneto, dává cca 6V střídaví, když to usměrníš pomocí násobiče což jsou serioparaelné zapojené kondenzátory s dioda, tak jsi schopen dostat z toho 12V stejnosměrních, ale budou v tom takové ztráty že už težko budeš svítit, a větrak jakej koliv z pc, se ti po 10km, zadře, protože se do něj dostane bordel, a kort jestli jezdíš v terénu.
 
 
Datum: 08. března 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: bubak      IP: uživatel10896    
kdyby se do vika jak je spojka dalo dat ložisko a gufero tak bys od primáru mjoch dát osu a na tu napojit ten větrák jak je u 350 nebo na cem :-D:-D:-D
 
 
Datum: 08. března 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: tomik      IP: uživatel11218    
a jaká je ta jednoduší cesta ?? :-) ...to je spíš pracovní stroj, takže potřebuju aby na to něco fučelo... :-D
 
 
Datum: 08. března 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Proc des hned tou slozitejsi cestou? A nepovidej ze to je kvuli tomu ze to nestiha chladit. Proste tuning za kazdou cenu
 
 
Datum: 08. března 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: tomik      IP: uživatel11218    
to jsem si myslel že větřák z pc neni žádná hitparáda..... ale mám ještě ventilátor topení z auta jale taky je na 12V :/ ..to je asi fest složitý předělat jawu na 12V co? ..nebo šel nějak přemotat ten 12V elektromotor na 6V, nemáte někdo zkušenost s elektriko? :-)
 
 
Datum: 08. března 2011 17:02
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Tak to vypada ze pero je tu jedinej kdo vetrakem uchladil celej motor :-D :-D (jinak o procesorovym sem nic nerikal :-*) K tomu chlazeni, sou i specialy co jezdej s neupravenym "zebrovanim" a nikdo si na nic nestezuje
 
 
Datum: 08. března 2011 16:56
 
 
 
 
Jméno: bubak      IP: uživatel10896    
bratranec si dělal z meděnejch trubiček toto -> sal je dovnitř do žeber (nějak) a napojil na nějakej chladič nebo se da dlouhá trubička ,,smotat" do spirály :-) -> teplá voda šla na horu a studená de pomalu dolu taže by to mělo tročku pomoct :-) kdyby jsi s tim dal práci tak by to bylo OK :-)
 
 
Datum: 08. března 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
no.... ale kdyby se to dvaceti větráčkama celý obalilo, tak by to třeba taky nefungovalo.... :-)
 
 
Datum: 08. března 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Když ho dáš 1 cm nad žebrama a fakt se teda nerozteče denzilku, s tim chlazením je to ale blbost neuchladí nic, jedině co jsem zkoušel bylo na místě ho nechat stát a přidávat mu na místě plyn pak ho nechat na volnoběh 10 minut a řekl bych že se za tu dobu nepřehřál hned potom jel normálně nejevil známky vadnutí, jinak teda za jízdy je to k ničemu. Toť moje poznatky
 
 
Datum: 08. března 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vetráček je úplná blbost,možná uchladí 125W procesor co má v LOADu 65 stupnů,ale kdyby si ho přidělal k válci,tak nejen že nic neuchladí ale ještě by byl za 5 minut rozteklej...Za to nápad ohledně prodloužení žeber je dobrej :-)
 
 
Datum: 08. března 2011 15:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
myslíš že jsem takovýhle věci nikdy nezkoušel?? a navíc on tam nepíše že má větráček přímo z procesoru !
 
 
Datum: 08. března 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
hvězdicová hlava by taky trošku pomohla :-) -> možná -> tady jí koupíš myslim za 1000Kč
 
 
Datum: 08. března 2011 15:38
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel10977    
je to nesmysl a navíc bys musel pro větrák napětí usměrnit
 
 
Datum: 08. března 2011 14:27
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Pero ukaz mi jak takovej prcek s otackama nula nula prd co sotva sfoukne papir ze stolu uchladi motorku, v terenu, kde je to samej bordel. Ma to stejnou logiku jak vetrak do sani, fail
 
 
Datum: 08. března 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
slabé? ty si myslíš že z něj nedostaneš nějakejch 200mA, který by potřeboval PC větrák? lori má vyjímečně pravdu, na chlazení malýho procáku dejme tomu stačí, ale na válec fakt ne..
 
 
Datum: 08. března 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
větráček z PC uchladí hodně , ale problém je že máš na něj slabé zapalování
 
 
Datum: 08. března 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
vetracek z PC ti hovno uchladi
 
 
Datum: 08. března 2011 11:38
 
 
 
 
Jméno: Míra      E-mail:      IP: uživatel11292    
Dobrý den chci se vás zeptat když jsem odhlásil pionýra tak jestli jde zpět přihlásit ?? Já doufám že jo pač jsem do něj vrazil asi 5 tisic ...Všem vám předem děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2011 10:24
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli si to odhlásil v letech tušim 2001-2003 (někdo mě snad doplní), jistá šance tu je, jinak pochybuju...
 
 
Datum: 08. března 2011 10:24
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, je možný, že můžu zadřít motor z důvodu velkého chlazení např. dodatečná žebra, nebo "trychtýř", který mi přivádí vzduch přímo na válec? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
pinč je vzduchom chladený motor podľa mňa tam ani pri najmenšom nehrozí že by sa " podchladil " tieto motory sú stavené na permanentné prehrievanie to by si ho fakt musel chadiť kvapalným dusíkom aby sa stalo to čo popisuje kekz z valcom a piestom pokiaľ ho dobre mažeš tak sa ti nezadre ani pri -20 ani pri +150
 
 
Datum: 08. března 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
to je blbost, pincek se jen přehřívá ale o tom aby měl někdo problém že se mu moc chladí pincek sem ještě neslyšel :-D no ale kdyby se to někomu někdy povedlo tak by se to přidírat mohlo- píst by se zahříval a rozpínal, ale válec byl studenej, tudíž by došlo k přidření.. ale to není v reálu možný :-D no možná ted v zimě trošku jo.. ale jinak čím víc se ti bude pincek chladit tím líp pojede.. můj pincek jede studenej jak střela, za tepla taky, ale když schladne tak to de poznat v tahu...
 
 
Datum: 08. března 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne
 
 
Datum: 08. března 2011 6:55
 
 
 
 
Jméno: Jakub.Z      IP: uživatel9464    
Otázka je, jak by jsi (např. fichtla) ochladil, aby byl motor studený... Teď možná, ale v létě není šance :-D
 
 
Datum: 07. března 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo to se klidně může stát...motor nemá dostatečnou teplotu a přidírá se...proč si myslíš že za studena to nejde do plnejch otáček??
 
 
Datum: 07. března 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zdravim nechal sem si udelat vybrus na simsona.Chci se zeptat jak dlouho ho budu zajizdet (1.vybrus)???Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2011 0:32
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Asi tak :-) ty starý vydrží i zadření a pak stačí přes 2 výbrusy a jede :-) já sem osobně viděl válec s 2T (nějaká čína) a ten se při zadření stihl tak roztáhnout že když tam borec nakonec už dal 6. Výbrus tak to pořád nebylo fajn a musel koupit novej :-D :-D
 
 
Datum: 09. března 2011 0:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak to pochybuju že čz by měla náchylnější válce
 
 
Datum: 08. března 2011 15:47
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, taky mám simsona, když sem ho kupoval, byl prý nový výbrus, chlápek mi řákal, že to nějak moc nemusím zajíždět, jezdím s tím pořád stejně a už sem s tím najel asi necelejch 1000km a furt tam sou vidět ty rejhy od vrtání, ani jeden podélnej škrábanec adt. je to super :-D ale radši bych ti doporučil to zajet...přecejenom máš jistotu :-D zajímavý že u čz sem to zajížděl, mám s tím nalítáno cca 600km a rejhy už tam jsou :-D taky je o 26 let starší než simson co mám, takže mohli vyrábět válce náchylnější na používání
 
 
Datum: 07. března 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
700-1000 kilaku
 
 
Datum: 07. března 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdar , nevíte jestli jsou někde ve Zlínském kraji fichtlcapy ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
dík
 
 
Datum: 09. března 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel9762    
Téměř všechny závody sou na http://www.jawa50zavody.wz.cz Tam určitě najdeš něco v blízkosti...
 
 
Datum: 08. března 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Hledej, smudlo... http://www.jawa50zavody.wz.cz
 
 
Datum: 07. března 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus draci můžu dát do kejvy žárovky ( zadní i přední) 6V 35W ? nebude to ničemu vadit? jo a ještě jak funguje dobíjení? je pravda že nad 1500 ot/min se sepne relé a elektrika se bere jen ze zápalka i do světel? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není zač, víc si o tom můžeš přečíst třeba na http://www.cezeta487.ic.cz/navody_el_zarizeni.php ...
 
 
Datum: 08. března 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jojo díky ani nevíš jak si toho cením že jsi mi poradil moc mi to pomohlo... fakt díky..
 
 
Datum: 08. března 2011 15:15
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlíp ty co tam patří .) každopádně 35W žárovku ti 45W dynamo v dobách povinnýho denního svícení neutáhne a budeš mít furt prázdnou baterku.. takže u tebe bych to viděl 25W vpředu + 5W vzadu + 4W parkovačka + 2W tachec a zbytek rezerva pro baterku..
 
 
Datum: 08. března 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
ajo díky.. takže jaké jsou tam nejlepší dát žárovky? čím mín watů tím líp?
 
 
Datum: 08. března 2011 7:04
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vadit to bude, nejenom že při odběru 70W by ti to nedobijelo, ale hlavně přetížíš 45W dynamo a spálíš rotor.. relátko sepne když napětí na dynamu překročí nastavenou mez (měla by být alespoň 6,5V) a rozhodně nebere jen ze zápalka, při krátkodobém překročení maximálního výkonu bere i z baterky
 
 
Datum: 07. března 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj, má někdo z vás alkydový email na pionýrovi, viděl jsem výsledky a není to tak špatný, čím to můžu leštit? A kdybych chtěl zlatý linky, jakou barvu můžu zvolit, mám doma modelářskou dvousložkovou akrylovku, šlo by? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: bob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máte návod na seřízení karburátoru jawa 21 20 23/50 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Taky máš něco http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html,ale na http://www.google.cz/ najdeš to ho hodně skoro na každé stránce o jawě 20,21.23
 
 
Datum: 07. března 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10079    
Zdravím chtěl bych se zeptat kolik nastavujete předstih na JAWA 250/353 v návodu jsem našel že to je od 4 do 4,5 mm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel5049    
Já to mám 3,5
 
 
Datum: 10. března 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi tak jak píšou v návodu...
 
 
Datum: 07. března 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: Pata      IP: uživatel9456    
Mám babettu 207 a nechce mě jet, jiskru hází benzín tam asi nejde ale nevim proč?...Karburátor jsem čistil trysky nebyli ucpaný, z kohoutku tam taky benzín jde odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
Zkus vycistit ventyl v karburatoru a sestelovat hladinu
 
 
Datum: 07. března 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poradte mi tuning na fichtl cup do kategorie Klasik :-D díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Zadnej soustruh, standa ti tu krasne napsal co s tim, dokonce i s rozmery a odkazem :-) zbejva ti uz jen hledat. Pokud na to nemas, nebo se necejtis porad je tu sance poslat valec frikulinovy, fk-mu, stejskymu a ostatnim
 
 
Datum: 09. března 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando ty se v tom dost vyznáš ale já pomalu nevim o čem se mluví :-( tk jako celkem to chápu ale zádnej soustruh ani nic jinýho nemám
 
 
Datum: 09. března 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11301    
kompletní slícováním přefuků ve válci a v karterech dělá hrozně moc! další věc.....3 ze 4 seriových válců nemají slícovaný sací a výfukový kanál! A když při tom lícování šáhneš po půl milimetru ke každé straně na obou kanálech,tak to ani nebude vidět,navíc hodně válců nemá na výfuku ani továrních 29.5mm......rozlisovat válec,zkontrolovat symterii přefuků ve vložce a pokud jsou nějak výrazně "okousané" tak hezky vyrovnat a vyhladit,důležitá je především symetrie....nebudu nikomu vyvracet "profesionálně" upravené cestovní úpravy,ale zrovna ta moje má křivej jeden přefuk...asi to při úpravě sacího a výfukového kanálu nikdo neřešil......a ty origo válce(ono i přefuky) jsou opravdu šílený.....dnes když sháním válce,tak běhám po burze s šuplérou v ruce....pokud chceš slušně začít,najdi si úpravu 05 dvoukanálu na webu jawa-50.cz a aplikuj to na válec z 21....ty rozměry nejsou špatný....
 
 
Datum: 09. března 2011 15:30
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko: Přemýšlej jsem o tom stejně jako ty :-) Došel jsem k názoru, že možná je to lepší mít nevyleštěný. Ale podle mě to má na to minimální vliv.
 
 
Datum: 08. března 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
originál je 13z
 
 
Datum: 08. března 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck: čistý a vyleštěný žebra jsou docela rozdíl, takže muj názor je, že s čistejma neleštěnejma žebrama se to bude chladit nepatrně lépe než s vyleštěnejma žebrama :-) v podstatě leštěnim vyhlazuješ hrbolky povrchu, čimž zmenšuješ povrch, skrz který je schopen odevzdávat teplo...ale je to spíše takové teoretické, kdoví jak malej význam to má v praxi...
 
 
Datum: 07. března 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bláto olej ;-) hlavně pomáhá tento osvedčený systém :-D http://lori.rajce.idnes.cz/100_minut_Lhoteckych_14082010/#P1140957.JPG to mě zachránilo že se mi neroztekl motor ;-) poradte jaky mam dat kolečko 11z nebo 12z kolik je original? myslim že je 12-13 ale nejsem si jistej. kde seženu nákej pořádne tuk na mazání nebo nejakou vazelínů aspon 1KG ale tuk je asi lepší nebude to tak černý twl přijed tenhle rok ;-) :-D
 
 
Datum: 07. března 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Twl ze bych tam taky jel pristi rok..vypada to celkem slusne :-D..jeste k tomu s moji vahou by to nemuselo bejt marný :-D
 
 
Datum: 07. března 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolečko:-Pěkně čistý žebra chladí daleko líp než s nánosem oleje a blata :-)
 
 
Datum: 07. března 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://josefvv.rajce.idnes.cz/100_MINUT_LHOTECKYCH_2010/#69.JPG / http://lori.rajce.idnes.cz/100_minut_Lhoteckych_14082010/#P1140942.JPG ten vzadu sem já a nekdo jede hroozne rychle ;-)
 
 
Datum: 07. března 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
100minut ve lhotě ;-) měl sem štěstí že jsem vůůbec dojel!! držet plyn v ruce to je děsná křeč! a nakonec 20. z 53. na můj první závod a ještě ktomu bytrvalostní a muj mustoš je celkem pomalej a bez drapáků sem na bahně ztratil cca. 99% výkonu :-D víš jak se sjížděl tenhle kopec http://lori.rajce.idnes.cz/100_minut_Lhoteckych_14082010/#P1140854.JPG tak po hodině na silničnim pneu sem se sakra půri tej 20-30km/h bál že na tej kluzkej trávě hodim hubu tahle pasáž ta nešla vijec snad jednou se mi podařila vyjet bez toho aby mi to chcíplo nebo tam zarazil stupačky :-D
 
 
Datum: 07. března 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Promiň to jsem tě trochu zmátnul. Ty jezděj supersporty. Prostě ti chci říct, že tyhle superrychlý klasiky o jakých píšeš, tak to je supersport bez viditelných úprav. A mnoho lidí ve Lhotě nespoléhá jen na stejskyho úpravy. Třeba kdybys sis tam dal cestovní úpravu,tak na to tam nikdo nepřijde. Vzhledem to vypadá stejně a kontrolou na vrtání a zdvih by jsi taky prošel. Je to prostě nevděčná kategorie. Jestli chceš někdy vyhrát, tak minimálně speciál a nebo jako oni fixlovat.
 
 
Datum: 07. března 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak to víš :-) :-D :-) jj jezdim 100minut ale tenhle rok se nejede :-( myslíš že bez výbrusu 9koní? z original vejfukem a karbcem
 
 
Datum: 07. března 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty se chystáš na 100 minut co? Ale letos to bude pořádat někdo jinej a prej to nebude ta kvalita. Jinak spousta lidí má v podstatě úpravy co nejsou vidět a na klasiku jsou mnohdy vymakanější než na supersportu. Když už chceš něco napovědět, tak bezkontakt, převrtaný karbce, upravený kliky, atd. A nemysli si, že tě něco jako stejsky jen tak spasí. Jirka Lovětínský tam měl myslím přes 9 koní. O Gavlících ani nemluvě. A airhammer je taky silnej.
 
 
Datum: 07. března 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck: když to vyleští tak se to bude spíš hůř chladit, ne?
 
 
Datum: 07. března 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak k dotazu-Snížit hlavu,vyleštit dno pístu,slícovat kanály a pořádně vyleštit válec at co nejvíc chladí.
 
 
Datum: 07. března 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To neni tak jednoduchý-kdyby ten MS válec měl originální vejfuk,karbec,kliku atd. tak dá odhadem to co cestovka :-) To neni jen o tom namontovat válec a myslet si že máš plnej výkon.Navíc si myslím že i když někdo má potřebný komponenty ale nemá brzdu na měření výkonu tak se stěží dostane nad 8HP....
 
 
Datum: 07. března 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě na tom maj podíl drapáky, já je neměl klouzalo a protáčelo se to jako na ledě :-) +musel mít úpravu mistrovství světa :-) http://jawa50speed.wz.cz/_msu.html já hostit závody tak originál musí bejt originál vše origo +pneu taky origo aby to bylo to pravý ne hlavně že pořadatelé říkal že prvním třem zkontrolujou obsahy a ho*no nic neudělali!!! škoda no to se to pak závodí klasik 10HP vs klasik 3HP mam ho už trošku asi vychozenej jinak to má 3,5HP
 
 
Datum: 07. března 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Radím kvalitní GO. Klasik má být poctivej originál. To že předjede supersport je znamením, že dotyčný fixluje, respektive tam má nedovolené úpravy!!! Takový lidi posílat do řitě a ty si koleduješ být mezi nimi. Já jel supersport a byl sem hrdě poslední :-) pač se mi fík poškodil
 
 
Datum: 07. března 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je tam skoro všechno zakázaný musí bejt vejfuk original,karbec,tlumiče tak mo pls poradte jak z toho mam vymáčknout víc? na fichtl cupu nejrychlejsi z klasiků předjížděl jak kategorii specíál tak supersport a v kategorii supersport je povoleno skoro vše jak je to možný?
 
 
Datum: 07. března 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
jak vystředit rotor alternátoru na babetě 207 aby byl vzdálenej od civek tak aby mezerou prošel proužek petlahve? alternátor je orginál bez uprav za radu děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2011 8:22
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Vyměň omezovač napětí.
 
 
Datum: 10. března 2011 8:22
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
jo je mi to jasny ale co mám dělat dál když mi to bude stále přebijet? vpodstatě jsem tohle seřizeni dělal loni
 
 
Datum: 08. března 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Musíš seřídit cívky.Povolíš šroubky ,podložíš cívku proužkem a utáhneš. Potom proužek odstraníš a pokračuješ na další. Cívky jsou přitahovány magnetem a tak je potřeba větší síly k odtažení od rotoru. Potom zakápni hlavy šroubů barvou,aby se nepo- volily.
 
 
Datum: 08. března 2011 8:17
 
 
 
 
Jméno: milano      E-mail:      IP: uživatel10870    
zdarec mam moznost koupit kopii vyfuju na pionyra za 500 a nebo original: http://milano72.rajce.idnes.cz/Desktop/ za 400. Poradte mi co mam brat?? Dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: ynfgn      IP: uživatel6546    
ktery ste koupil..:-)?
 
 
Datum: 08. března 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Mockrat dekuji jo je to ta cinska a ted jsem poslal kont. inf takže jsem ho koupil
 
 
Datum: 07. března 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: ynfgn      IP: uživatel6546    
jo a to sem mel tu kopii za 500 uplne noovou..:/
 
 
Datum: 07. března 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: ynfgn      IP: uživatel6546    
zaleží tedkom na tobě...jestli chces luskusni kvalitu za 1800 nebo ubohou kvalitu za 500..a nebo kvalitni original:-)...
 
 
Datum: 07. března 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: ynfgn      IP: uživatel6546    
taky sem mel kopi...činske vyroby..a za 1 tyden zrezla..a tomsem nejezdil po voděě či bahně:/tak sem to zanesl spatky do obchodu..a oupil kvalitni kopii...slovenske vyroby a ta stala 1800kč..a reknu ti..že to je fkt luksus oproti tehle..vubec nerezne a leskne se furt:-D
 
 
Datum: 07. března 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: ynfgn      IP: uživatel6546    
zalezi..jaka je to vyroba ta kopie..předpodkladam že china-zachvili zrezne..:/...a taky se to odviji od kvality...bud tebou..koupim ten original..a vyleštim ho...dlouho ti poslouži
 
 
Datum: 07. března 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
ta kopie je nova
 
 
Datum: 07. března 2011 17:45
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj, chci se zeptat má někdo zkušenosti s přímím sáním?..... prodávají se tu vzduchové filtry bez té hadice přímo na krk karbecu. díval jsem se jsou tam rozdíli mezi úhlama má to nějaký vliv?.... Děkuji za rady a připomínky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Taky to kvůli lékarničce mám v jiným obalu a funguje to bez problému když do toho uděláš správnou díru
 
 
Datum: 08. března 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pravda... napis na ICQ mam je v profilu.. pokecame :-)
 
 
Datum: 07. března 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
zkus to ale jak to pojede to nevim pokud to pojede stejně tak to bude super ale za zkoušku nic nedáš
 
 
Datum: 07. března 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to uz je tedkom pozde, ale nevadí.... a nevadilo kdybych třeba ten filtr rozdelal ( tu škatulu) a dal ho do neceho mensiho??
 
 
Datum: 07. března 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
lepši je tu baterku dat za sedlo a nemusiš nic řešit jen tam bude navic krabička
 
 
Datum: 07. března 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ano, baterku mam taky v kastliku pod nadrzou.... holt budu muset to tam nejak ,, nacpat" ten filtr.. dekuju.
 
 
Datum: 07. března 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
ano byl by zpusob jak tam dostat orginál a to myslet zkoušet a upravovat stimto zkušenost nemám jen sem jednou viděl jak měl baterku v kastliku za sedlem takže prostor kolem filtru byl volný vyvozni typ mustanga měl baterku pod nádrži měla upravenej rám tak že tam byla navařená pásovinka za kterou se baterka přichytila rozměr baterie ale nevim filtr byl určitě klasickej ale z fotky se to dá těžko poznat
 
 
Datum: 07. března 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
OK. já jen právě, že jak jsem dal na mustála baterku tak je problém tam dostat ten vzduch. filtr. tak jsem přemýšlel o tom přímím.. nebo je nejakej zpusob jak ten klasickej zmenšit??
 
 
Datum: 07. března 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
moje zkušenost s přimymi sánim je taková že je vysoká spotřeba a hlučnost jen vykon je malej bez jinych uprav to promě nemělo smysl proto sem to dál nezkoušel čistě jen přimy sáni podle mě nemá smysl
 
 
Datum: 07. března 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus co se stane když dám na 175 plnej plyn a prudce pustím spojku zdechne to nebo se to zvedne na zadní? sory za hoodně blbou otázku ale nudím se a zajímá mě to jak je na tom 175 se silou a zkusit to ted nemožu protože zajíždím.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
postul: tak takhle se teda parkuje :-D
 
 
Datum: 09. března 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdysi jsem to zkusil.ještě jsem sedl na nádrž a motorka vystřelila a skončil jsem v popelnicích.
 
 
Datum: 09. března 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
http://www.youtube.com/watch?v=b8tE5StH94w&feature=player_embedded tady uvidis co to udela :-D
 
 
Datum: 09. března 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11301    
protočí se ti guma v zadnim ráfku a urazíš ventilek....bude to dělat všechno možný,jenom ne a ne se to samo postavit.....musí se jí dost pomoct....pak to jde.....jinak neboj,zvedák jako simson to neni.... pokud neumíš na velký jawě tak se neboj...je tak těžká že spíš chcípne,než aby se zvedla když ještě nebudeš mít cit na spojku a plyn......
 
 
Datum: 09. března 2011 15:34
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jinak díky vím že vymýšlám píčoviny ale bud to zkusím nebo se rači zeptám no :-D
 
 
Datum: 07. března 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
+++ aby ti to neudělala tobě :-) dwein, jasný pohoda..
 
 
Datum: 07. března 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
nikdy sem to nezkoušel, tak ti na tohle neumim odpovědět.... tak se nezlob.
 
 
Datum: 07. března 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samozřejmě že pude na zadní, ale to i fichtl...
 
 
Datum: 07. března 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdechne
 
 
Datum: 07. března 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: +++      IP: uživatel11290    
Motor vystrči ruce a nohy nafackuje ti a nakope tě do prdele na blbou otazku blbou odpověd.
 
 
Datum: 07. března 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
vybouchne
 
 
Datum: 07. března 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
ještě sem nedoplnil je to 175 kejva..
 
 
Datum: 07. března 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: houska      E-mail:      IP: uživatel11288    
Ahoj mám dotaz dostal jsem od bráchy fichtla udělal si ho a 2 roky na něm nejezdil(byl v garáži). Je na něm bezkontakt vyčistil jsem karburátor nový filtr jsem dal, benzin do toho jde ale nechce naskočit. myslíte že to může být spojkou protože když ji zmáčknu a chci ho roztlačit pořád mě otáčí motorem jako by se nechtěla spojka rozpojit. při rozebrání deklu na spojku je tam jen dlouhá tyčka bez kuličky a bez krátké tyčky. dal jsem teda kuličku z ložiska, šroub jsem na mrtě dotáh a stejně je to pořád stejný. a ještě se mi stalo když jsem to znova rozdělal povolil šroubek tak kulička mě zmizela za ložiskem stavěcího šroubu a nevím jestli tam mám dát novou nebo tu původní vydolovat. prosím o radu protože se mi nechce rozdělávat celá spojka.a hlavně NEJEDE... !!! ))) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: houska      IP: uživatel11291    
takže tu malou tycku ani nemuzu najit s tyčkou kdyz jsou v motoru jedine kdybych otocil fichl na bok a doufal ze vypadnou ze ? ))
 
 
Datum: 07. března 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dlouha, kulicka..kratka xD
 
 
Datum: 07. března 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: houska      IP: uživatel11288    
no nejde to nastartovat na neutral motor protočim ale když jedu z kopce zařadím za 1 tak to pomalu brzdí ne li zastaví v kopci a nakopnout taky nejde. na ty tyčky se jestě podívám. v jakém pořadí jdou ty tyčky od krytu stavěcího šroubu spojky? díky.
 
 
Datum: 07. března 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11287    
trošku to chlapče meleš páté přes deváté.....tak nechce naskočit motor a nebo máš problém se spojkou? Motor jde na neutrál protočit startpákou? Jiskru to dává? Karburátor není zalepený?(přecejenom ty dva roky se na tom podepíšou,pokud zustalo palivo v karburátoru)......spojku si dořeš,v motoru má bejt krátká tyčka,pak kulička a pak delší tyčka....v deklu žádná kulička být nemá...ta je pouze v deklu starých kulatých motorů(550,555,05)....spojku si vyřeš,ta nemá vliv na to jestli motor chytí a nebo ne.....
 
 
Datum: 07. března 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel7794    
cus lidi potrebuju poradit jakou svicku si mam koupit do fika a v jakem pomeru mam naredit benzin a olej kdyz sem kupoval nový pist dik cus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
se svíčkou souhlasím s ostatníma.Pokud olej,tak nějakou kvalitu,ne m2t .Válec se zajíždí kolem těch 500-600 km.Pokud to vydržíš,odměnou bude malá spotřeba a bude tahat dobře do kopců. Drž mu střední otáčky a nejezdi na plnej plyn.Dobrý je taky dát mu přestávku a nechat válec vychladnout.
 
 
Datum: 15. března 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11287    
svíčku tam dej takovou,která hází jiskru,pionýr víc nepotřebuje.....oleje tam dej hlavně dost a zvedni jehlu o dva zarezy........není třeba to zabíhat nějak extra dlouho.....jen aby si to na sebe zvyklo,jak se to povolí a začne to pořádně jet,tak je zajeto a není třeba to dál nějak víc přimazávat a šetrně zajíždět......
 
 
Datum: 07. března 2011 15:48
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčka brisk n15c na tohle počasí.....poměr 1:33,
 
 
Datum: 07. března 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1)čau mám asi vytrhlej šrou z motoru ten jak drží koleno ke karburátoru :-( a občas to saje falešnej vzduch motor se nesmyslně vytáčí moc nereaguje na plyn. vzal sem dvě matice natočil je a šroub tam zvonu natočil ale když sem ktomu šrouboval to koleno začalo to vylejzat. co mam dělat? další těsnění? novej šroub a natočit ho tam? nevim jestli tam je napevno 2)pomůže když vyvařím karburátor v tej soli octu nebo včem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně to méno sem hledal díky :-) :-) :-) moc dík
 
 
Datum: 07. března 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výbrus udělej, jestli už máš válec vyjetej,,, no tak jasný , rozhodné nedělej výbrus na motoru kterej je na vyhození, ale na tom co je jeŠtě schopnej jízdy...nebo udělej komplet go,..a pojede ti dobře...v karbecu bych výkon nehledal, pokud chceš aby ti jel po louce a tahal tak dej jen menší sekundár :-)...jinak já mám zatím stejskyho cestovní úpravu válce a to jede dobře :-) http://jawa50speed.wz.cz/_cu.html
 
 
Datum: 07. března 2011 10:00
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co máš ty za tuning? ja si ted šetři na 175ccm JAWU :-D ale chci aby už byla kros asi by mě nebavito rozbrat tu krásnou mašinu a celou ji potunit já bych jí to neudělal :-D co výbrus?! sníží docela životnost motoru ne? co koupit ten karbec dellorto nebo jak 19,21mm? porad chci aby mi to lítalo po louce jako na pořádný krosce nebo čtyřkolce :-D aspon tak 30po louce mírný stoupání :-D musim ject na jedničku a jedu tak cca.5-10km/h :-(
 
 
Datum: 07. března 2011 9:50
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo chápeč to dobŘe :-)....karbec nevyvařuj v žádným octu..lepší je si koupit v drogerce plechovku acetonu za 70 kacek, ..nalej to cely do velkej sklenice, a karbec do toho přes noc dát.....drapák seženeš v každým pneu servise..na netu teda nwm :-D
 
 
Datum: 07. března 2011 9:44
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok takže pokud to chápu dobře zase dve matky zašroubovat ten šroub do motoru, zalepit, počkat,matky sundat,namotovat koleno? jo a nevíš v čem se vyvařuje karbec? a pomůže to prej ma karbec velkej vliv na výko a mě přijde že ten muj je děsně pomalej i kdyz na závodech sem zkončil jako začátečník mezi veteránama :-) a nevíš kde na netu sehnat na mustanga pořádne drapák? 2,75/16 nikde nemaj a pokud jo tak po pár jízdách tam žádnej dráp nebude :-D
 
 
Datum: 07. března 2011 9:32
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo soráč blbě sem to napsal, myslel sem nalepit ten šroub do válce :-)...až to zatvrdne...tak nasadit karbec a přitahnout ho
 
 
Datum: 07. března 2011 9:23
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nn když tam zatáčim matku, přitahuju koleno k motoru tak se ten šroub vytahuje když bych prilepil tu matku tak to bude furt sát falešnej vzduch ne?
 
 
Datum: 07. března 2011 9:20
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tam kde je karbec, není zas taková teplota, takže by to mělo vydržet
 
 
Datum: 07. března 2011 9:07
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to se to lepidlo neroztaví pri telplotách na 100minut lhoteckých kdy se mi rotzejká motor? :-D :-D :-D
 
 
Datum: 07. března 2011 9:06
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jasný, máš tam ztrhlej závit ....kup si nějaký lepidlo na závity a zalep tam ten šroub..to bude nejjednoduší
 
 
Datum: 07. března 2011 8:59
 
<  876  877  878  879  880  881  882  883  884  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 20:29:04 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu