Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 vyrábi se jeste olej shell sx 2 advance?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 jsou i jiný "stejný" oleje
Datum: 09. března 2011 18:15
 prej už ne, ale potvrzený to nemam..
Datum: 08. března 2011 16:53
 Čavte draci nevedel by niekto ake je cislo farby blatnikov na jawa23 mustang ??? dakujem potrebudem surne !
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2011 12:46
 zdarec mám takovou zpřevodovanou teréni jawu05, nejede rychle, takže nic moc chladí:/ ...mám v plánu prodloužít žebra a dát nějaký větřák (problém je 6V) mám z větráček z PC ale ten je na 12V šlo by to nějak upravit?, ..nebo nějaké jinné CHLADÍCÍ řešení ? dík za rady  \r\n\r\n.............mazal jsem 2T shell sx ale už ho pré nedělají škoda, tak ted jsem přešel na mogul tsf
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 16:17
Jméno: standa
IP: uživatel11308
 mě jen fascinuje,že někdo uchladí vzduchem 8 koňovej motor co točí 12 tisíc a druhej má problém s přehříváním obyč 05......
Datum: 10. března 2011 16:17
Jméno: Argo22
IP: uživatel11304
 moje osobni predstava byla kdyz jsem andtimhle uvazoval predelat vzduchace na vodnika coz by ani nebylo tak tezky.... srovnaz zebra do jedne rovyny... udelas nato takovou hlinikovou krabicku... s vyvodama na trubky pak si udelas z trubek neco jak chladis staci asi 2 smicky podle me a dodelas si cerpadilko a mas to... a nebo pak to jde tema medenejma trubka a prez ne budes hnat tu vodu ... nic slozityho... ale chtelo by to asi baterku a rele na dobijeni...
Datum: 10. března 2011 9:30
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 když už nucený chlazení,tak se podívej jak to má tatran,prase,velorex,trabant či simsony KR aby to bylo účinné.....určitě správným řešením bude navařit žebra an válec a hlavu,volnější výbrus a kvalitní 2T olej....
Datum: 09. března 2011 15:20
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 denzilek: Ano to já taky moc dobře vím že to nechladí, jak jsem psal tak by to mělo možná teoretickej smysl když fichtl stojí na stojánku akorát je to k ničemu takže tak
Datum: 08. března 2011 22:04
 Pro začátek koupit hvězdicovou hlavu a nebo si nechat navařit žebra na válec. Někdo si je tam pro jednoduchost šroubuje. To je jediné a efektivní řešení, které odolá nástrahám provozu. I v bahně. Mohu to jen a jen doporučit. Mám to fík mi vůbec nevadne.
Datum: 08. března 2011 20:00
 Noctuy sou sice tichý jak prase,ale mají minimální průtok vzduchu,když už by to muselo bejt tak rovnou nějakej více-lopatkovej Scytle nebo Enermax Apolish-ty aspon foukají
Datum: 08. března 2011 19:52
 Jenda:Kdyby se dal 1 cm nad válec tak by to byla ještě větší kokotina,protože větrák ten vzduch vyfukuje jen na krajích a po vnitřku minimálně takže by skoro všechen vzduch utekl
Datum: 08. března 2011 19:51
Jméno: R0LL
IP: uživatel7348
 a ještě nikoho nenapadlo to dát na baterky XD. jinak větráky na PC se dělají i kvalitní. např Noctua ( http://www.bscom.cz/noctua-nf-r8-1800_d19433 ) kdybys je dal z obou stran, tak by to mohlo mít smysl. ( nebo na to vždycky možeš hodit mokrů haru XD)
Datum: 08. března 2011 19:46
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 Jelikož pionír, má setrvačníkové magneto, dává cca 6V střídaví, když to usměrníš pomocí násobiče což jsou serioparaelné zapojené kondenzátory s dioda, tak jsi schopen dostat z toho 12V stejnosměrních, ale budou v tom takové ztráty že už težko budeš svítit, a větrak jakej koliv z pc, se ti po 10km, zadře, protože se do něj dostane bordel, a kort jestli jezdíš v terénu.
Datum: 08. března 2011 19:40
Jméno: bubak
IP: uživatel10896
Datum: 08. března 2011 18:08
Jméno: tomik
IP: uživatel11218
 a jaká je ta jednoduší cesta ??  ...to je spíš pracovní stroj, takže potřebuju aby na to něco fučelo...
Datum: 08. března 2011 17:21
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Proc des hned tou slozitejsi cestou? A nepovidej ze to je kvuli tomu ze to nestiha chladit. Proste tuning za kazdou cenu
Datum: 08. března 2011 17:11
Jméno: tomik
IP: uživatel11218
 to jsem si myslel že větřák z pc neni žádná hitparáda..... ale mám ještě ventilátor topení z auta jale taky je na 12V :/ ..to je asi fest složitý předělat jawu na 12V co? ..nebo šel nějak přemotat ten 12V elektromotor na 6V, nemáte někdo zkušenost s elektriko?
Datum: 08. března 2011 17:02
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Tak to vypada ze pero je tu jedinej kdo vetrakem uchladil celej motor  (jinak o procesorovym sem nic nerikal :-*) K tomu chlazeni, sou i specialy co jezdej s neupravenym "zebrovanim" a nikdo si na nic nestezuje
Datum: 08. března 2011 16:56
Jméno: bubak
IP: uživatel10896
 bratranec si dělal z meděnejch trubiček toto -> sal je dovnitř do žeber (nějak) a napojil na nějakej chladič nebo se da dlouhá trubička ,,smotat" do spirály  -> teplá voda šla na horu a studená de pomalu dolu taže by to mělo tročku pomoct  kdyby jsi s tim dal práci tak by to bylo OK
Datum: 08. března 2011 16:41
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 no.... ale kdyby se to dvaceti větráčkama celý obalilo, tak by to třeba taky nefungovalo....
Datum: 08. března 2011 16:39
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Když ho dáš 1 cm nad žebrama a fakt se teda nerozteče denzilku, s tim chlazením je to ale blbost neuchladí nic, jedině co jsem zkoušel bylo na místě ho nechat stát a přidávat mu na místě plyn pak ho nechat na volnoběh 10 minut a řekl bych že se za tu dobu nepřehřál hned potom jel normálně nejevil známky vadnutí, jinak teda za jízdy je to k ničemu. Toť moje poznatky
Datum: 08. března 2011 16:34
 Vetráček je úplná blbost,možná uchladí 125W procesor co má v LOADu 65 stupnů,ale kdyby si ho přidělal k válci,tak nejen že nic neuchladí ale ještě by byl za 5 minut rozteklej...Za to nápad ohledně prodloužení žeber je dobrej
Datum: 08. března 2011 15:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 myslíš že jsem takovýhle věci nikdy nezkoušel?? a navíc on tam nepíše že má větráček přímo z procesoru !
Datum: 08. března 2011 15:46
 hvězdicová hlava by taky trošku pomohla  -> možná -> tady jí koupíš myslim za 1000Kč
Datum: 08. března 2011 15:38
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel10977
 je to nesmysl a navíc bys musel pro větrák napětí usměrnit
Datum: 08. března 2011 14:27
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Pero ukaz mi jak takovej prcek s otackama nula nula prd co sotva sfoukne papir ze stolu uchladi motorku, v terenu, kde je to samej bordel. Ma to stejnou logiku jak vetrak do sani, fail
Datum: 08. března 2011 13:20
 slabé? ty si myslíš že z něj nedostaneš nějakejch 200mA, který by potřeboval PC větrák? lori má vyjímečně pravdu, na chlazení malýho procáku dejme tomu stačí, ale na válec fakt ne..
Datum: 08. března 2011 13:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 větráček z PC uchladí hodně , ale problém je že máš na něj slabé zapalování
Datum: 08. března 2011 13:00
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 vetracek z PC ti hovno uchladi
Datum: 08. března 2011 11:38
 Dobrý den chci se vás zeptat když jsem odhlásil pionýra tak jestli jde zpět přihlásit ?? Já doufám že jo pač jsem do něj vrazil asi 5 tisic ...Všem vám předem děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2011 10:24
 jestli si to odhlásil v letech tušim 2001-2003 (někdo mě snad doplní), jistá šance tu je, jinak pochybuju...
Datum: 08. března 2011 10:24
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, je možný, že můžu zadřít motor z důvodu velkého chlazení např. dodatečná žebra, nebo "trychtýř", který mi přivádí vzduch přímo na válec? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2011 22:40
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pinč je vzduchom chladený motor podľa mňa tam ani pri najmenšom nehrozí že by sa " podchladil " tieto motory sú stavené na permanentné prehrievanie to by si ho fakt musel chadiť kvapalným dusíkom aby sa stalo to čo popisuje kekz z valcom a piestom pokiaľ ho dobre mažeš tak sa ti nezadre ani pri -20 ani pri +150
Datum: 08. března 2011 22:40
 to je blbost, pincek se jen přehřívá ale o tom aby měl někdo problém že se mu moc chladí pincek sem ještě neslyšel  no ale kdyby se to někomu někdy povedlo tak by se to přidírat mohlo- píst by se zahříval a rozpínal, ale válec byl studenej, tudíž by došlo k přidření.. ale to není v reálu možný  no možná ted v zimě trošku jo.. ale jinak čím víc se ti bude pincek chladit tím líp pojede.. můj pincek jede studenej jak střela, za tepla taky, ale když schladne tak to de poznat v tahu...
Datum: 08. března 2011 17:35
 ne
Datum: 08. března 2011 6:55
Jméno: Jakub.Z
IP: uživatel9464
 Otázka je, jak by jsi (např. fichtla) ochladil, aby byl motor studený... Teď možná, ale v létě není šance
Datum: 07. března 2011 22:42
 Jo to se klidně může stát...motor nemá dostatečnou teplotu a přidírá se...proč si myslíš že za studena to nejde do plnejch otáček??
Datum: 07. března 2011 22:01
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravim nechal sem si udelat vybrus na simsona.Chci se zeptat jak dlouho ho budu zajizdet (1.vybrus)???Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 0:32
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
Datum: 09. března 2011 0:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak to pochybuju že čz by měla náchylnější válce
Datum: 08. března 2011 15:47
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, taky mám simsona, když sem ho kupoval, byl prý nový výbrus, chlápek mi řákal, že to nějak moc nemusím zajíždět, jezdím s tím pořád stejně a už sem s tím najel asi necelejch 1000km a furt tam sou vidět ty rejhy od vrtání, ani jeden podélnej škrábanec adt. je to super  ale radši bych ti doporučil to zajet...přecejenom máš jistotu  zajímavý že u čz sem to zajížděl, mám s tím nalítáno cca 600km a rejhy už tam jsou  taky je o 26 let starší než simson co mám, takže mohli vyrábět válce náchylnější na používání
Datum: 07. března 2011 21:56
 700-1000 kilaku
Datum: 07. března 2011 21:42
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdar , nevíte jestli jsou někde ve Zlínském kraji fichtlcapy ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 18:56
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 dík
Datum: 09. března 2011 18:56
Datum: 08. března 2011 19:04
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
Datum: 07. března 2011 22:39
 čus draci můžu dát do kejvy žárovky ( zadní i přední) 6V 35W ? nebude to ničemu vadit? jo a ještě jak funguje dobíjení? je pravda že nad 1500 ot/min se sepne relé a elektrika se bere jen ze zápalka i do světel?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2011 17:00
Datum: 08. března 2011 17:00
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo díky ani nevíš jak si toho cením že jsi mi poradil moc mi to pomohlo... fakt díky..
Datum: 08. března 2011 15:15
 nejlíp ty co tam patří .) každopádně 35W žárovku ti 45W dynamo v dobách povinnýho denního svícení neutáhne a budeš mít furt prázdnou baterku.. takže u tebe bych to viděl 25W vpředu + 5W vzadu + 4W parkovačka + 2W tachec a zbytek rezerva pro baterku..
Datum: 08. března 2011 10:31
 ajo díky.. takže jaké jsou tam nejlepší dát žárovky? čím mín watů tím líp?
Datum: 08. března 2011 7:04
 vadit to bude, nejenom že při odběru 70W by ti to nedobijelo, ale hlavně přetížíš 45W dynamo a spálíš rotor.. relátko sepne když napětí na dynamu překročí nastavenou mez (měla by být alespoň 6,5V) a rozhodně nebere jen ze zápalka, při krátkodobém překročení maximálního výkonu bere i z baterky
Datum: 07. března 2011 21:32
 Ahoj, má někdo z vás alkydový email na pionýrovi, viděl jsem výsledky a není to tak špatný, čím to můžu leštit? A kdybych chtěl zlatý linky, jakou barvu můžu zvolit, mám doma modelářskou dvousložkovou akrylovku, šlo by? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 20:52
 Máte návod na seřízení karburátoru jawa 21 20 23/50
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 20:26
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
Datum: 07. března 2011 20:26
Jméno: ondra
IP: uživatel10079
 Zdravím chtěl bych se zeptat kolik nastavujete předstih na JAWA 250/353 v návodu jsem našel že to je od 4 do 4,5 mm
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 11:10
Jméno: drak
IP: uživatel5049
 Já to mám 3,5
Datum: 10. března 2011 11:10
 Asi tak jak píšou v návodu...
Datum: 07. března 2011 20:03
Jméno: Pata
IP: uživatel9456
 Mám babettu 207 a nechce mě jet, jiskru hází benzín tam asi nejde ale nevim proč?...Karburátor jsem čistil trysky nebyli ucpaný, z kohoutku tam taky benzín jde
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 22:45
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Zkus vycistit ventyl v karburatoru a sestelovat hladinu
Datum: 07. března 2011 22:45
 Poradte mi tuning na fichtl cup do kategorie Klasik 
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 15:56
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Zadnej soustruh, standa ti tu krasne napsal co s tim, dokonce i s rozmery a odkazem  zbejva ti uz jen hledat. Pokud na to nemas, nebo se necejtis porad je tu sance poslat valec frikulinovy, fk-mu, stejskymu a ostatnim
Datum: 09. března 2011 15:56
 stando ty se v tom dost vyznáš ale já pomalu nevim o čem se mluví  tk jako celkem to chápu ale zádnej soustruh ani nic jinýho nemám
Datum: 09. března 2011 15:37
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 kompletní slícováním přefuků ve válci a v karterech dělá hrozně moc! další věc.....3 ze 4 seriových válců nemají slícovaný sací a výfukový kanál! A když při tom lícování šáhneš po půl milimetru ke každé straně na obou kanálech,tak to ani nebude vidět,navíc hodně válců nemá na výfuku ani továrních 29.5mm......rozlisovat válec,zkontrolovat symterii přefuků ve vložce a pokud jsou nějak výrazně "okousané" tak hezky vyrovnat a vyhladit,důležitá je především symetrie....nebudu nikomu vyvracet "profesionálně" upravené cestovní úpravy,ale zrovna ta moje má křivej jeden přefuk...asi to při úpravě sacího a výfukového kanálu nikdo neřešil......a ty origo válce(ono i přefuky) jsou opravdu šílený.....dnes když sháním válce,tak běhám po burze s šuplérou v ruce....pokud chceš slušně začít,najdi si úpravu 05 dvoukanálu na webu jawa-50.cz a aplikuj to na válec z 21....ty rozměry nejsou špatný....
Datum: 09. března 2011 15:30
 kolecko: Přemýšlej jsem o tom stejně jako ty  Došel jsem k názoru, že možná je to lepší mít nevyleštěný. Ale podle mě to má na to minimální vliv.
Datum: 08. března 2011 20:07
 originál je 13z
Datum: 08. března 2011 15:56
 denzileck: čistý a vyleštěný žebra jsou docela rozdíl, takže muj názor je, že s čistejma neleštěnejma žebrama se to bude chladit nepatrně lépe než s vyleštěnejma žebrama  v podstatě leštěnim vyhlazuješ hrbolky povrchu, čimž zmenšuješ povrch, skrz který je schopen odevzdávat teplo...ale je to spíše takové teoretické, kdoví jak malej význam to má v praxi...
Datum: 07. března 2011 22:40
 bláto olej  hlavně pomáhá tento osvedčený systém http://lori.rajce.idnes.cz/100_minut_Lhoteckych_14082010/#P1140957.JPG to mě zachránilo že se mi neroztekl motor 
poradte jaky mam dat kolečko 11z nebo 12z kolik je original? myslim že je 12-13 ale nejsem si jistej. kde seženu nákej pořádne tuk na mazání nebo nejakou vazelínů aspon 1KG ale tuk je asi lepší nebude to tak černý
twl přijed tenhle rok
Datum: 07. března 2011 22:09
 Twl ze bych tam taky jel pristi rok..vypada to celkem slusne  ..jeste k tomu s moji vahou by to nemuselo bejt marný
Datum: 07. března 2011 21:52
 Kolečko  ěkně čistý žebra chladí daleko líp než s nánosem oleje a blata
Datum: 07. března 2011 21:51
 http://josefvv.rajce.idnes.cz/100_MINUT_LHOTECKYCH_2010/#69.JPG /
http://lori.rajce.idnes.cz/100_minut_Lhoteckych_14082010/#P1140942.JPG ten vzadu sem já a nekdo jede hroozne rychle
Datum: 07. března 2011 21:04
 100minut ve lhotě  měl sem štěstí že jsem vůůbec dojel!! držet plyn v ruce to je děsná křeč! a nakonec 20. z 53. na můj první závod a ještě ktomu bytrvalostní a muj mustoš je celkem pomalej a bez drapáků sem na bahně ztratil cca. 99% výkonu 
víš jak se sjížděl tenhle kopec http://lori.rajce.idnes.cz/100_minut_Lhoteckych_14082010/#P1140854.JPG tak po hodině na silničnim pneu sem se sakra půri tej 20-30km/h bál že na tej kluzkej trávě hodim hubu
tahle pasáž ta nešla vijec snad jednou se mi podařila vyjet bez toho aby mi to chcíplo nebo tam zarazil stupačky
Datum: 07. března 2011 21:00
 Promiň to jsem tě trochu zmátnul. Ty jezděj supersporty. Prostě ti chci říct, že tyhle superrychlý klasiky o jakých píšeš, tak to je supersport bez viditelných úprav. A mnoho lidí ve Lhotě nespoléhá jen na stejskyho úpravy. Třeba kdybys sis tam dal cestovní úpravu,tak na to tam nikdo nepřijde. Vzhledem to vypadá stejně a kontrolou na vrtání a zdvih by jsi taky prošel. Je to prostě nevděčná kategorie. Jestli chceš někdy vyhrát, tak minimálně speciál a nebo jako oni fixlovat.
Datum: 07. března 2011 20:51
Datum: 07. března 2011 20:43
 Ty se chystáš na 100 minut co? Ale letos to bude pořádat někdo jinej a prej to nebude ta kvalita. Jinak spousta lidí má v podstatě úpravy co nejsou vidět a na klasiku jsou mnohdy vymakanější než na supersportu. Když už chceš něco napovědět, tak bezkontakt, převrtaný karbce, upravený kliky, atd. A nemysli si, že tě něco jako stejsky jen tak spasí. Jirka Lovětínský tam měl myslím přes 9 koní. O Gavlících ani nemluvě. A airhammer je taky silnej.
Datum: 07. března 2011 20:24
 denzileck: když to vyleští tak se to bude spíš hůř chladit, ne?
Datum: 07. března 2011 20:15
 Jinak k dotazu-Snížit hlavu,vyleštit dno pístu,slícovat kanály a pořádně vyleštit válec at co nejvíc chladí.
Datum: 07. března 2011 20:13
 To neni tak jednoduchý-kdyby ten MS válec měl originální vejfuk,karbec,kliku atd. tak dá odhadem to co cestovka  To neni jen o tom namontovat válec a myslet si že máš plnej výkon.Navíc si myslím že i když někdo má potřebný komponenty ale nemá brzdu na měření výkonu tak se stěží dostane nad 8HP....
Datum: 07. března 2011 20:12
 podle mě na tom maj podíl drapáky, já je neměl klouzalo a protáčelo se to jako na ledě  +musel mít úpravu mistrovství světa http://jawa50speed.wz.cz/_msu.html já hostit závody tak originál musí bejt originál vše origo +pneu taky origo aby to bylo to pravý ne hlavně že pořadatelé říkal že prvním třem zkontrolujou obsahy a ho*no nic neudělali!!! škoda no to se to pak závodí klasik 10HP vs klasik 3HP mam ho už trošku asi vychozenej jinak to má 3,5HP
Datum: 07. března 2011 19:50
 Radím kvalitní GO. Klasik má být poctivej originál. To že předjede supersport je znamením, že dotyčný fixluje, respektive tam má nedovolené úpravy!!! Takový lidi posílat do řitě a ty si koleduješ být mezi nimi. Já jel supersport a byl sem hrdě poslední  pač se mi fík poškodil
Datum: 07. března 2011 19:32
 je tam skoro všechno zakázaný musí bejt vejfuk original,karbec,tlumiče tak mo pls poradte jak z toho mam vymáčknout víc?
na fichtl cupu nejrychlejsi z klasiků předjížděl jak kategorii specíál tak supersport a v kategorii supersport je povoleno skoro vše jak je to možný?
Datum: 07. března 2011 19:28
Jméno: L
IP: uživatel9582
 jak vystředit rotor alternátoru na babetě 207 aby byl vzdálenej od civek tak aby mezerou prošel proužek petlahve? alternátor je orginál bez uprav za radu děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 8:22
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Vyměň omezovač napětí.
Datum: 10. března 2011 8:22
Jméno: L
IP: uživatel9582
 jo je mi to jasny ale co mám dělat dál když mi to bude stále přebijet? vpodstatě jsem tohle seřizeni dělal loni
Datum: 08. března 2011 19:43
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Musíš seřídit cívky.Povolíš šroubky ,podložíš cívku proužkem a utáhneš. Potom proužek odstraníš a pokračuješ na další. Cívky
jsou přitahovány magnetem a tak je potřeba větší síly k odtažení od rotoru. Potom zakápni hlavy šroubů barvou,aby se nepo-
volily.
Datum: 08. března 2011 8:17
Posl.aktualizace: 08. března 2011 15:06
Jméno: ynfgn
IP: uživatel6546
 ktery ste koupil..  ?
Datum: 08. března 2011 15:06
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Mockrat dekuji jo je to ta cinska a ted jsem poslal kont. inf takže jsem ho koupil
Datum: 07. března 2011 18:34
Jméno: ynfgn
IP: uživatel6546
 jo a to sem mel tu kopii za 500 uplne noovou..:/
Datum: 07. března 2011 18:22
Jméno: ynfgn
IP: uživatel6546
 zaleží tedkom na tobě...jestli chces luskusni kvalitu za 1800 nebo ubohou kvalitu za 500..a nebo kvalitni original  ...
Datum: 07. března 2011 18:19
Jméno: ynfgn
IP: uživatel6546
 taky sem mel kopi...činske vyroby..a za 1 tyden zrezla..a tomsem nejezdil po voděě či bahně:/tak sem to zanesl spatky do obchodu..a oupil kvalitni kopii...slovenske vyroby a ta stala 1800kč..a reknu ti..že to je fkt luksus oproti tehle..vubec nerezne a leskne se furt
Datum: 07. března 2011 18:14
Jméno: ynfgn
IP: uživatel6546
 zalezi..jaka je to vyroba ta kopie..předpodkladam že china-zachvili zrezne..:/...a taky se to odviji od kvality...bud tebou..koupim ten original..a vyleštim ho...dlouho ti poslouži
Datum: 07. března 2011 18:09
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 ta kopie je nova
Datum: 07. března 2011 17:45
 Ahoj, chci se zeptat má někdo zkušenosti s přímím sáním?..... prodávají se tu vzduchové filtry bez té hadice přímo na krk karbecu. díval jsem se jsou tam rozdíli mezi úhlama má to nějaký vliv?.... Děkuji za rady a připomínky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2011 16:16
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Taky to kvůli lékarničce mám v jiným obalu a funguje to bez problému když do toho uděláš správnou díru
Datum: 08. března 2011 16:16
 pravda... napis na ICQ mam je v profilu.. pokecame
Datum: 07. března 2011 21:29
Jméno: L
IP: uživatel9582
 zkus to ale jak to pojede to nevim pokud to pojede stejně tak to bude super ale za zkoušku nic nedáš
Datum: 07. března 2011 21:27
 to uz je tedkom pozde, ale nevadí.... a nevadilo kdybych třeba ten filtr rozdelal ( tu škatulu) a dal ho do neceho mensiho??
Datum: 07. března 2011 21:24
Jméno: L
IP: uživatel9582
 lepši je tu baterku dat za sedlo a nemusiš nic řešit jen tam bude navic krabička
Datum: 07. března 2011 21:15
 ano, baterku mam taky v kastliku pod nadrzou.... holt budu muset to tam nejak ,, nacpat" ten filtr.. dekuju.
Datum: 07. března 2011 20:52
Jméno: L
IP: uživatel9582
 ano byl by zpusob jak tam dostat orginál a to myslet zkoušet a upravovat stimto zkušenost nemám jen sem jednou viděl jak měl baterku v kastliku za sedlem takže prostor kolem filtru byl volný vyvozni typ mustanga měl baterku pod nádrži měla upravenej rám tak že tam byla navařená pásovinka za kterou se baterka přichytila rozměr baterie ale nevim filtr byl určitě klasickej ale z fotky se to dá těžko poznat
Datum: 07. března 2011 19:57
 OK. já jen právě, že jak jsem dal na mustála baterku tak je problém tam dostat ten vzduch. filtr. tak jsem přemýšlel o tom přímím.. nebo je nejakej zpusob jak ten klasickej zmenšit??
Datum: 07. března 2011 19:15
Jméno: L
IP: uživatel9582
 moje zkušenost s přimymi sánim je taková že je vysoká spotřeba a hlučnost jen vykon je malej bez jinych uprav to promě nemělo smysl proto sem to dál nezkoušel čistě jen přimy sáni podle mě nemá smysl
Datum: 07. března 2011 19:10
 čus co se stane když dám na 175 plnej plyn a prudce pustím spojku zdechne to nebo se to zvedne na zadní? sory za hoodně blbou otázku ale nudím se a zajímá mě to jak je na tom 175 se silou a zkusit to ted nemožu protože zajíždím..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 21:08
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 postul: tak takhle se teda parkuje
Datum: 09. března 2011 21:08
 kdysi jsem to zkusil.ještě jsem sedl na nádrž a motorka vystřelila a skončil jsem v popelnicích.
Datum: 09. března 2011 21:01
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 http://www.youtube.com/watch?v=b8tE5StH94w&feature=player_embedded tady uvidis co to udela
Datum: 09. března 2011 20:37
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 protočí se ti guma v zadnim ráfku a urazíš ventilek....bude to dělat všechno možný,jenom ne a ne se to samo postavit.....musí se jí dost pomoct....pak to jde.....jinak neboj,zvedák jako simson to neni.... pokud neumíš na velký jawě tak se neboj...je tak těžká že spíš chcípne,než aby se zvedla když ještě nebudeš mít cit na spojku a plyn......
Datum: 09. března 2011 15:34
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jinak díky vím že vymýšlám píčoviny ale bud to zkusím nebo se rači zeptám no
Datum: 07. března 2011 20:58
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 +++ aby ti to neudělala tobě  dwein, jasný pohoda..
Datum: 07. března 2011 20:57
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 nikdy sem to nezkoušel, tak ti na tohle neumim odpovědět.... tak se nezlob.
Datum: 07. března 2011 18:49
 Samozřejmě že pude na zadní, ale to i fichtl...
Datum: 07. března 2011 18:49
 zdechne
Datum: 07. března 2011 18:46
Jméno: +++
IP: uživatel11290
 Motor vystrči ruce a nohy nafackuje ti a nakope tě do prdele na blbou otazku blbou odpověd.
Datum: 07. března 2011 18:32
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 vybouchne
Datum: 07. března 2011 18:21
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ještě sem nedoplnil je to 175 kejva..
Datum: 07. března 2011 17:10
 Ahoj mám dotaz dostal jsem od bráchy fichtla udělal si ho a 2 roky na něm nejezdil(byl v garáži). Je na něm bezkontakt vyčistil jsem karburátor nový filtr jsem dal, benzin do toho jde ale nechce naskočit. myslíte že to může být spojkou protože když ji zmáčknu a chci ho roztlačit pořád mě otáčí motorem jako by se nechtěla spojka rozpojit. při rozebrání deklu na spojku je tam jen dlouhá tyčka bez kuličky a bez krátké tyčky. dal jsem teda kuličku z ložiska, šroub jsem na mrtě dotáh a stejně je to pořád stejný. a ještě se mi stalo když jsem to znova rozdělal povolil šroubek tak kulička mě zmizela za ložiskem stavěcího šroubu a nevím jestli tam mám dát novou nebo tu původní vydolovat. prosím o radu protože se mi nechce rozdělávat celá spojka.a hlavně NEJEDE... !!! )))
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 19:32
Jméno: houska
IP: uživatel11291
 takže tu malou tycku ani nemuzu najit s tyčkou kdyz jsou v motoru jedine kdybych otocil fichl na bok a doufal ze vypadnou ze ? ))
Datum: 07. března 2011 19:32
 dlouha, kulicka..kratka xD
Datum: 07. března 2011 16:37
Jméno: houska
IP: uživatel11288
 no nejde to nastartovat na neutral motor protočim ale když jedu z kopce zařadím za 1 tak to pomalu brzdí ne li zastaví v kopci a nakopnout taky nejde. na ty tyčky se jestě podívám. v jakém pořadí jdou
ty tyčky od krytu stavěcího šroubu spojky? díky.
Datum: 07. března 2011 16:32
Jméno: standa
IP: uživatel11287
 trošku to chlapče meleš páté přes deváté.....tak nechce naskočit motor a nebo máš problém se spojkou? Motor jde na neutrál protočit startpákou? Jiskru to dává? Karburátor není zalepený?(přecejenom ty dva roky se na tom podepíšou,pokud zustalo palivo v karburátoru)......spojku si dořeš,v motoru má bejt krátká tyčka,pak kulička a pak delší tyčka....v deklu žádná kulička být nemá...ta je pouze v deklu starých kulatých motorů(550,555,05)....spojku si vyřeš,ta nemá vliv na to jestli motor chytí a nebo ne.....
Datum: 07. března 2011 15:43
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 cus lidi potrebuju poradit jakou svicku si mam koupit do fika a v jakem pomeru mam naredit benzin a olej kdyz sem kupoval nový pist dik cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 23:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 se svíčkou souhlasím s ostatníma.Pokud olej,tak nějakou kvalitu,ne m2t .Válec se zajíždí kolem těch 500-600 km.Pokud to vydržíš,odměnou bude malá spotřeba a bude tahat dobře do kopců. Drž mu střední otáčky a nejezdi na plnej plyn.Dobrý je taky dát mu přestávku a nechat válec vychladnout.
Datum: 15. března 2011 23:01
Jméno: standa
IP: uživatel11287
 svíčku tam dej takovou,která hází jiskru,pionýr víc nepotřebuje.....oleje tam dej hlavně dost a zvedni jehlu o dva zarezy........není třeba to zabíhat nějak extra dlouho.....jen aby si to na sebe zvyklo,jak se to povolí a začne to pořádně jet,tak je zajeto a není třeba to dál nějak víc přimazávat a šetrně zajíždět......
Datum: 07. března 2011 15:48
 svíčka brisk n15c na tohle počasí.....poměr 1:33,
Datum: 07. března 2011 15:03
 1)čau mám asi vytrhlej šrou z motoru ten jak drží koleno ke karburátoru  a občas to saje falešnej vzduch motor se nesmyslně vytáčí moc nereaguje na plyn.
vzal sem dvě matice natočil je a šroub tam zvonu natočil ale když sem ktomu šrouboval to koleno začalo to vylejzat. co mam dělat? další těsnění? novej šroub a natočit ho tam? nevim jestli tam je napevno
2)pomůže když vyvařím karburátor v tej soli octu nebo včem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 10:26
Datum: 07. března 2011 10:26
 Výbrus udělej, jestli už máš válec vyjetej,,, no tak jasný , rozhodné nedělej výbrus na motoru kterej je na vyhození, ale na tom co je jeŠtě schopnej jízdy...nebo udělej komplet go,..a pojede ti dobře...v karbecu bych výkon nehledal, pokud chceš aby ti jel po louce a tahal tak dej jen menší sekundár  ...jinak já mám zatím stejskyho cestovní úpravu válce a to jede dobře http://jawa50speed.wz.cz/_cu.html
Datum: 07. března 2011 10:00
 co máš ty za tuning? ja si ted šetři na 175ccm JAWU  ale chci aby už byla kros asi by mě nebavito rozbrat tu krásnou mašinu a celou ji potunit já bych jí to neudělal 
co výbrus?! sníží docela životnost motoru ne? co koupit ten karbec dellorto nebo jak 19,21mm? porad chci aby mi to lítalo po louce jako na pořádný krosce nebo čtyřkolce  aspon tak 30po louce mírný stoupání  musim ject na jedničku a jedu tak cca.5-10km/h
Datum: 07. března 2011 9:50
 Jo chápeč to dobŘe  ....karbec nevyvařuj v žádným octu..lepší je si koupit v drogerce plechovku acetonu za 70 kacek, ..nalej to cely do velkej sklenice, a karbec do toho přes noc dát.....drapák seženeš v každým pneu servise..na netu teda nwm
Datum: 07. března 2011 9:44
 ok takže pokud to chápu dobře zase dve matky zašroubovat ten šroub do motoru, zalepit, počkat,matky sundat,namotovat koleno?
jo a nevíš v čem se vyvařuje karbec? a pomůže to prej ma karbec velkej vliv na výko a mě přijde že ten muj je děsně pomalej i kdyz na závodech sem zkončil jako začátečník mezi veteránama 
a nevíš kde na netu sehnat na mustanga pořádne drapák? 2,75/16 nikde nemaj a pokud jo tak po pár jízdách tam žádnej dráp nebude
Datum: 07. března 2011 9:32
 Jojo soráč blbě sem to napsal, myslel sem nalepit ten šroub do válce  ...až to zatvrdne...tak nasadit karbec a přitahnout ho
Datum: 07. března 2011 9:23
 nn když tam zatáčim matku, přitahuju koleno k motoru tak se ten šroub vytahuje když bych prilepil tu matku tak to bude furt sát falešnej vzduch ne?
Datum: 07. března 2011 9:20
 Tam kde je karbec, není zas taková teplota, takže by to mělo vydržet
Datum: 07. března 2011 9:07
Datum: 07. března 2011 9:06
 No jasný, máš tam ztrhlej závit ....kup si nějaký lepidlo na závity a zalep tam ten šroub..to bude nejjednoduší
Datum: 07. března 2011 8:59
|



|