Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: patrik
IP: uživatel10974
 ahoj draci mam čz 175 477 sport a nejak mi blbne a při plnem plynu stříli do karbecu čím toje?jak to zpravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 19:37
Jméno: XXX
IP: uživatel11278
 Souhlasím se Shakerem, já mám 175/477 a v příručce mám psaný předstih 2,9 mm a odtrh 0,4mm. Když tam dáš 3mm, tak se nic nestane..
Datum: 10. března 2011 19:37
 neřeknu ti přesný číslo, to si laskavě pohledej, ale na 3mm musí chytnout všechno od 125 po 350...
Datum: 09. března 2011 23:38
Jméno: patrik
IP: uživatel10969
 a potreboval bych prosimvas vedet na kolik se nastavuje předstih
Datum: 09. března 2011 20:05
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 pecka na svici a nebo spadly kladivka a maj moooc malej odtrh
Datum: 09. března 2011 18:23
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus me tohle delalo taky ale ne u tohodle typu stavilo kdyz sem seridil presdstih a bylo to zase OK
Datum: 09. března 2011 17:33
 Ahoj nevíte někdo kde by prodávaly rámeček rychloměru na Jawu 50 montovaný od roku 1972 ten chromovaný
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 21:20
 Já jsem toho o Jawě 20 a 21 z roku 1972 zjistil hodně, myslím, ale je to nepotvrzené, že se zlaté linky dělaly ještě 1973, ale chrakterizuji Jawu 50 r.v. 1972 tak má zlaté linky, starý doutníkový výfuk, novou zadní vidlici, manžety na přední vidli a Jawa 21 řidítka a vlaštovky bez hrazdy s velkým krytem v šedobíle barvě.
Datum: 10. března 2011 21:20
Jméno: standa
IP: uživatel11308
 dwein: Ono se to o tech zlomovejch modelech řiká....ja taky vim,že mam origo....vzdyt to je od výroby u nás v rodině... az já sem s tim něco dělal(prostě už to bylo tak dobitý,že to chtělo porovnat,povařit a když už zatírat vyvařený plechy a rám tak proč to rovnou nenalakovat celý,že?)....akorat teda kryt retezu mam ted neorigo
Datum: 10. března 2011 17:07
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 stando máš recht, asi bysme to nedali dohromady... kámoš má 20 rok myslim 73 s hranatým blatníkem a má tam starej tacho.. a troufám si říct že to má taky origo, pač to bral od dědka co ho měl furt. asi tam dávali co jim zrovna přišlo pod ruku.
Datum: 10. března 2011 16:30
Jméno: standa
IP: uživatel11308
 dwein: Ano,je to záhadný....celkově ten zlomovej rok 1972....ovšem já mám origošku 21 rok 71 jaro a byl tam rámeček hliníkovej(mimojiné kyvka prvního provedení,kulatý kryt řetězu,řidítka s hrazdou ,kulatá odrazka).....
Datum: 10. března 2011 16:11
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Možná zlatokopové z motorenu ho mají
Datum: 10. března 2011 6:59
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 je to záhadný.... mám dvě identické 20ky - r.v. 70 a 71 a obě maj novější typ tacho s chrom rámečkem....
Datum: 09. března 2011 21:32
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 sorry,cetl jsem do....ty pises od....jasny,tam je chromovanej....
Datum: 09. března 2011 18:35
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 ramecek proste nekoupis.....zajed si na burzu az bude....vem si sebou zbrousenej hrebik kterym si muzes zatocit....bezne koupis moooc hezkej tachac za 50 korun....ten hrebik si vem proto abys alespon zhruba poznal jestli ten tachac neni uplne mrtvej....jinak do roku 72 byl tacho s hlinikovym rameckem
Datum: 09. března 2011 18:33
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Ahoj draci už několik let od koupi pionýra mám pořád stejný problém  ........hází mi to strašně slabou jiskru (je sice modrá ale v porovnání s jinými stroji je malinká).......snažil jsem se to vyřešit násladovně: udělal jsem GO zapalování: nový kondík, kladívko, kontakt, zap. cívka, nechal jsem si i nabudit rotor.....zapalování jsem podle katalogu nd. a fotografií sestavil.....vše přesně seřídil (odtrh 0,4 mm.....předstih 1,6 mm....odtrh zap, cívky od rotoru 0,3 mm) ale nepomohlo to  tak jsem koupil novou indukční cívku, zap. kabel, svíčku (odtrh na svící: 0,4 mm) a zkusil různé fajfky....bohužel ani to nepomohlo  do problému s jiskrou jsem vrazil už přes 1000 Kč a jsem z toho stále zoufalejší  mám podezření ještě na dvě příčiny...tak se vás raději zeptám než utratím další peníze: 1. možnost: rotor má silné rýhy přes magnety a může vyrábět nedostatečné napětí (ale světla svítí krásně) 2. možnost: špatná nebo stará el. instalace a jsou ztráty v elektrice už si vážně nevím rady tak se vás ptám....jinak bych vás s tím neobtěžoval.....Předem díky za ochotu a případně odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 16:48
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 EDIT: vpravo dole
Datum: 10. března 2011 16:48
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Mám to správně....na rotoru je : 05 a na statoru 20 W a cívku mám vlevo dole.........ale zkoušel jsem to i přehodit jako je to u 30 W zapalování a jiskru to házelo pořád stejnou
Datum: 10. března 2011 15:46
 doplnim mirdu, dobrá poznámka, jestli máš 20W magneto (vyraženo na statoru), pak musí rotor začínat číslem 05... a zapalovací pól být na poloze vpravo dole... jestli máš na statoru vyraženo 30W, pak musí číslo rotoru začínat 20... a zapalovací pól být na poloze vlevo nahoře... pokud to nesouhlasí, může to mít za následek právě tu slabou jiskru
Datum: 09. března 2011 23:42
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Podívej se ještě co máš vyražené na rotoru ,první číslo udává typ pro který je určený (05 nebo 20) nesmí se vzájemně prohodit .Pak se s tím opravdu nedomluvíš.důležitá je taky poloha zap cívky.U 20 až 23 je vlevo nahoře u 05 nevím,ale zapalování jako takové nemůže ovlivnit max rychlost.To by muselo být pořádně rozhašené.
Datum: 09. března 2011 21:20
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 kompresi mám právě luxusní.....(vetší než již zmíněný kamarád  ) a když šlapu na páku tak mě někdy kopne někdy ne.....mluvím teď o předstihu který tam mám nastavený teď jelikož ho přesně nevím mám udělanou na statoru rysku podle které ho snadno a rychle můžu nastavit........jinak než se pustim do nějaké GO tak zkusím všechno ještě jednou nastavit znovu...horší je že nemam ŘP a nemám takové možnosti na zajíždění výbrusu....na pio jezdim s tátou a ten mě pak nechává dál od města řídit...a sám na nem jezdim kdyz nikdo neni doma
Datum: 09. března 2011 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 hele tezko radit......ja osobne bych to cely rozebral....zkouknul ty loziska,kliku,kartery,válec....pripadne zkusil sehnat jiny válec a ten poslal na výbrus....no tezko rict....fakt ti do toho nevidim.....jinak jakou to má kompresi? když dáš velkej předstih,kopne tě nazpátek?
Datum: 09. března 2011 18:39
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 ok věřim ti  máš toho za sebou mnohonásobně více než já  a jiný karburátor jsem nezkoušel.....neměl jsem tu možnost ,ale je na 100 % čistý a přetěsněný.....na pio je tachometr jenom do 9 999 km takže nevim kolik má najeto ale mel jsem rozdělanou spojku když jsem měnil gufera a motor vypadá dost zachovale a ložisko se krásně lesklo (ale to asi má  ) a ložiska nejsou vyběhaná.........+ měnil jsem jenom trysku hlavní a tak volnoběžnou třeba příště......odtrhy jsem zkoušel různý s těma jsem si vyhrál
jinak předstih jsem dělal s kamarádem (on tomu víc rozumí) a hrali jsme si s tim 1 a 1/2 dne....takže já už vážně nevím a nejvíc mi nejde do hlavy že kamarád prostě koupil fíka kterej 5 let stál jako nepojízdnej a jenom nalil benzín ani nic nešteloval a hned začal jezdit lítá mu to s 12 z. sekundárem 65 a motor má najeto 11 000 km a nehorázně mě štve že co jsem si to koupil jsou s tim jenom problémy....mám na něm za ty 2 roky najeto jenom tak 10-20 km protože to pořádně nejede
Datum: 09. března 2011 18:30
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 to nebude tím  určitě ne.....ty starty muze delat zoufale orvana tryska volnobehu....a celkove to muze delat karburátor.....zkousel jsi jinej? zkousel jsi mensi/vetsi predstihy a odtrhy....a celkový stav motoru? 40 je uz hodne ubohý.....to souhlasim....ale rikam ze tou jiskrou to neni
Datum: 09. března 2011 18:13
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 problém je takový že pio špatně startuje, špatně se rozjíždí a max rychlost je 40 Km/h a ve dvou lidech jede jenom na 2. stupeň 30 km/h a při 3. to zpomaluje a chcípá.....prostě špatně spaluje směs....jenomže: koupil jsem novou hl. trysku 68, novou jehlu a nový sací filtr a když nastavim chudou směs tak se nedusí
ale reaguje tak jak je to popsáno výše ,ale když nastavim hladinu v plovákovce tak jak má být (vodorovně s plovákem) tak se zase dusí .........předstih mám 1,6 mm a odtrh 0,4 mm.......na neutral jde pořádně vytočit a drží i volnoběh ,ale max rychlost je prostě 40 km/h a před nedávnem jsem měl ještě fíka s velkou jiskrou a měl jsem nastavenou hladinu o hodně výš než má být.....předstih ani odtrh jsem nikdy nedělal a stačilo k němu přijít šlápnout a jet a že jel krásně! kamarádův fík to samý šlápnout a jet! na tom že to moc nejede má podíl i to že mi trochu ujela ruka s olejem a ted je tam poměr tak 1:15  ale prostě to nespaluje no  myslel jsem že je vyběhaný válec nebo kroužky jenomže to všechno je ok
Datum: 09. března 2011 17:30
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Rýhy na rotoru nevadí, vadily by na statoru
Datum: 09. března 2011 17:26
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 upravená seriovka mi i s velmi slabou jiskrou chodila bez problemu 80....proc hledas problem v jikře? Co máš vlastně za problém? Určitě jiskrou to nebude....pokud alespon nejaka pravidelna jiskra je tak to jede uplne normalne(i kdyz je nekdy potreba sklepnout víc svíčku)
Datum: 09. března 2011 16:44
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 VN cívka je předpokládám indučka  ......ukostřenou ji mám určitě dobře (je očkem pevně přišroubovaná k rámu jak to má být) a popraskanej drát asi není ,ale nekontroloval jsem to jelikož minulý majitel předělával 20 W zapalování na 30 W takže ho dělal určitě znova ale to mohlo být klidně i v roce 1975 
no zkusím udělat celou el. instalaci znova a z nových drátů......jinak budu vděčný když sem budete psát další rady a nápady
Datum: 09. března 2011 16:08
 ad 1 je blbost, rýhy ničemu nevaděj, ad 2 mi připadá reálnější, jestli máš už starej drát od zap. pólu k VN cívce, může bejt uvnitř popraskanej má daleko větší vnitřní odpor.. taky zkontroluj jestli máš dobře ukostřenou VN cívku.. ostatní dráty nemaj na zapalování vliv..
Datum: 09. března 2011 15:58
Jméno: xtrememasakr
IP: uživatel4089
 Ahoj všem,tak jsem se přes kamaráda dostal až sem k Vám na tenhle pokec,jelikož mám doma starší Jawu 20 a chtěl bych ji zprovoznit,doporučil mi tento web.No,zavítal sem na prvních pár stránek a upřímně řečeno obdivuji názory a rady všech,hlavně snahu pomoci druhým.Ale jak jsem i četl,ti ,,borci" co tu kdy bývali hodně dobří a to mi ostatně potvrdil i kámoš,snad mohu zmínit např.kolečko,klikař,chong,dachl21 a spousty dalších.Ráno myslím tu byl dotaz na to jak se nastavuje předstih a bylo odkázáno na příručku,poté následovalo vlákno na způsob že vítáme nové členy na pokecu aneb najdi to v návodu nebo podobně.Teď řeknu svůj názor a nechci nikoho urážet nebo napadat.Podle mě,ti dobří machři,který uměli poradit a hodně toho vědí,už sem nechodí moc z toho důvodu,že tu občas najdou i nesmyslný dotaz nebo prostě je to jen lenost někoho pár minut hledat na internetu,případně v tom manuálu,ono ne nadarmo se ty manuály netiskly a rozhodně stojí za to,alespoň ty základy vědět a čerpat info z této literatury.Na druhou stranu,některé příspěvky bych hned neodsuzoval a snažil se nějakým rozumným způsobem sdělit tázajícímu řešení jeho problému,ale chápu že to prostě někdy nejde.Bylo by fajn,aby se to dalo do pořádku,myslím že parta lidí je tady úžasná a teď to hlavní,obdivuji admina,jak to vše dokáže skloubit dohromady,tedy tento web a rodina,případně práci pokud nějakou mimo má.Zamyslete se prosím obě strany,tedy i ti co hodně vědí i ti co sem píšou nazdařbůh nad tím,jak by tento pokec mohl krásně fungovat bez problémů a opravdu by pomáhal.Z mé strany vše,no a rád si přečtu i kritiku i kladné hodnocení.Díky s pozdravem Jára,a přeju hodně úspěchů nadále.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 17:28
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 tak ted nevim kam jsi mě zařadil  )))
Datum: 10. března 2011 17:28
 Párkrát tu byl i dotaz,za kolik a kde se dá koupit předstih a o tejden pozdějc ten samej radí jak "vytunit" fichtla...
Datum: 09. března 2011 21:16
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Hoši, jestli to berete takhle tak sořáč  , já sem prudká povaha
Datum: 09. března 2011 20:19
 xtrememasakr: přesně tak, kdo nic nezkurvil, ten nic neudělal...když si vzpomenu kolik jsem toho já zkurvil  ale vždycky když něco zničim, tak si akorát žeknu, že za ty prachy je to dobrá zkušenost
Datum: 09. března 2011 19:00
Jméno: xtrememasakr
IP: uživatel4089
 §Jawa05: myslím že tak jednoduchý to není! Že podle dotazu poznas kolik je komu let  každej něco zničí než se to naučí  ale JAWA05: newím proč nadáváš i na ty, který odpověděj i na ten předstih? Když odpověděl tak odpovědel oba jsou spokojeny.. ale nee tam psat... a to cituju... další de*ilní dotaz'' proč se do toho plíct když nechceš odpovídat?
Datum: 09. března 2011 18:55
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Lori, to je právě ono... podle otázky hned poznáš o koho jde a kolik mu je let. Hodně náctiletých bere pionýra jako něco nižšího, něco, co nikomu nevadí, když se to zničí atd. Pak to končí ,,tuningem,, ani nemá cenu říkat jakým..... A takoví se pak ptají a jsou zoufalí, že nejede. http://www.youtube.com/watch?v=eqG9RlCXxUo
Datum: 09. března 2011 17:53
 Ono to uz ani nema cenu resit, u vetsiny to zacina tak ze "nejede, pomoooc" pak se tu 2mesice resej problemy, a nakonec z nej vypadne ze vi o tom ze mu v motoru neco chybi, nebo ze zkousel jezdit na redidlo a podobny sracky
Datum: 09. března 2011 15:59
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 Osobně si vybírám komu napíšu a komu ne. Navíc je to tu poslední dobou samej "odborník" a když vidim že se hadaj kvůli uplnejm kravinam a beztak nikdo z nich nemá pravdu,tak jim do toho radši neskáču... hlavně mi vadí,že hodně lidí tu nemá vlastní názor ani vlastní zkušenost a jednoduše papouškujou..... jinak celkově toto SESOVO dílo (web,pokec,e-shop) je úžasné.....a sesa je u mě prostě borec!
Datum: 09. března 2011 15:42
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No ty mi mluvíš ze srdce. Některý dotazy chápu, ohledně STK, autoškol a některých postupů při renovacích... to se v příručkách těžko shání. Ale dotazy jako:,,JAK U PIONÝRA NASTAVÍM PŘEDSTIH, MÁTE NA TO NĚJAKOU VYCHYTÁVKU?" nebo JAK MÁM Z PIONÝRA DOSTAT 20 KONÍ" a podobný problémy lidí, který jenom zatěžujou tenhle web, jsou na hlavu postavený.
Datum: 09. března 2011 15:24
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Mas u me + za krasnej clanek. Bohuzel mas pravdu, ty stupidni dotazy odsud odhanej lidi co neco vi a dokazali. Predstih kterej se tu resi 5x do tejdne, olej, vsechno tu je, jen jsou lini hledat, pak se cejtej ublizeni ze nedostali odpoved. Je to smutny a je to tak, nikdo tu nikoho nedrzi, existuje spousta stranek kde ti poradej to sami co tady, najdi si to v prirucce, ne kazdej ma vsechno v hlave, a i kdyby chteli poradit tak to taky budou hledat. Obcas se modlim aby se vratil franky a vsechny tu srovnal
Datum: 09. března 2011 15:00
 4us odhlásil jsem před dvěmi lety jsem odhlásil pionýra a chci se zeptat jsetli jde znova přihlásit
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 12:31
 Ne
Datum: 09. března 2011 12:31
 Zdarec no jen tak mně napadlo jestli by někdo nemněl zájem o nějaké věci z warburka 1000 teď jde do šrotu tedy spíš se rozebírá! Tak motor nevypadá špatně prostě písněte sem, bo na e-mail, ať může ještě někomu sloužit...Něco je ok stav ale něco ne motor vypadá dobře =) zdareec!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 20:19
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cau jo hele a jakej je teda rozmer ? a kolik to ma dir na uchyty dik
Datum: 14. března 2011 20:19
 Taky tu mám jednoho kompletního,je ještě přihlášený.žlutá barva.Okres UO.
Datum: 13. března 2011 19:49
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 nejak si to urychly, inzerce tu nema co delat
Datum: 10. března 2011 15:00
Jméno: Riči
IP: uživatel11300
 Tak se jedná o wartburg 900 tak jestli ještě pořát máš zájem na té ceně dej vědět..............................................Peca ty kola chceš koupit?
Datum: 10. března 2011 14:56
Jméno: Riči
IP: uživatel11300
 Tak mám asi problém newíme jak poznat typ..Otec si myslí že to je 900 no cenu zatím nevím zítra bych upřesnil...Jinak je to funkční ale nutná Generálka ale chytá, jezdí řadí až rve trávník =D....Když mi napíšeš jak se to pozná co je to přesně za typ tak není problém se dále dohodnout....Jsem ze středočeského kraje Kněžice u Třemošnice...........................Peca dneska sem je doukoval a drží ale pláště asi nejsou originál nevím ale středy ano podle toho co jsem koukal. Rozmněr napíšu zítra =)
Datum: 09. března 2011 22:40
 za kolik ten motor a převodovku a odkad si?
Datum: 09. března 2011 19:16
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 Cus hele mas na warana kola ? napis me sem dystak rozmer diky mooc
Datum: 09. března 2011 18:39
 zdravím, chtel bych se zeptat pionýr mě na volnoběh běží pěkne ale když přidám tak se zadusí,karbec sem celej čistil v ředidle a profoukal sem ho,prosím poradte ,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 6:53
 ok,díky vám moc za rady dneska na to kouknu,a este bych se chtel zeptat jakou hodnotu má mýt kondenzátor,dík
Datum: 10. března 2011 6:53
 Přesně tohle mi dělal minibike když sem měl mokrej (neprodyšnej) filtr.
Datum: 09. března 2011 17:27
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj, prosím tě, hlavně neposlouchej rady: zkus vyměnit kondenzátor, zkus vyměnit atd. Prvně všechno zkontroluj a pak vyvoď závěr! Žádný zkoušení. Zkontroluj jehlu, plíšek v zářezu, stav trysek, popřípadě šoupátko...
Datum: 09. března 2011 17:23
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 špatná bohatost - nastavit jehlu, případně hladinu v plov. komoře... taky možná předstih
Datum: 09. března 2011 10:59
 cau muže to delat aji elektrika skus vymenit kondenzator ...a čistil si vzduch filtr??
Datum: 09. března 2011 10:35
 Ahoj draci, mám problém, už jsem to sem psal a nikdo mi moc nepomohl, přečetl jsem si návod a zkoušel jsem to hledat i tady http://www.jawa-50.cz/ no potřebuji vyměnit ložiska v nábojích, v kolech, no zkrátka nejde mi to!! Předem všechny prosím o to aby mě neodsuzovaly za to, že si to nenajdu, POTŘEBUJI SE ZEPTAT NA VAŠE ZKUŠENOSTI a né jen číst návody. Cituji z návodu k obsluze: "Tenků tyčku pretiahneme otvorom ĺavého ložiska a rozpernou růrkou ju oprieme o vnútornů hranu pravého ložiska. Ĺehkým poklepaním na tyč ložisko vytlačíme a vyjmeme rozpornů růrku." Já jsem normální a dokáži si to přečíst, ale co to znamená!? Zkoušel jsem to různými tyčkami co mám po ruce a prostě nic, měřil jsem šuplérou zda-li se to ložisko pohybuje a ne. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 21:23
 Zítra to udělám tou svářečkou, příde mi to snadný a jedu k dědovi ta si to přivařím.
Datum: 10. března 2011 21:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ikdyž je ráfek vypletenej tak se to dá krásně nahřád plynovým hořákem a pal už jsou ty ložiska 10x líp vyndat ...opravdu s tím jen bouchneš o stůl a když je to pořádně nahřátý tak se trochu uvolní nebo i vypadnou sami...dneska jsem to zrovna dělal asi před 3 hodkama  jinak tenhle způsob mám odzkoušenej a fungoval vždicky
Datum: 09. března 2011 22:40
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 v tom bubnu je osazení, který zabraňuje protlačení ložiska skrz... ale to osazení má cca 28mm a rozpěrka má cca 35mm tudíž se to dá trošku proklepat tlučením na ložisko, ale pouze ze strany kde sou díry na rozetu... ze strany bubnu to nejde pač ložisko je tam už opřený o to osazení... jakmile se ti to podaří trošku povyklepat, postupuj jak píše níže martin tak že se tam udělá mezírka a už to nějakou tvrdou tyčkou po obvodu ložiska budeš vyklepávat. druhé už je pak jednoduchý.. ještě jedna možnost je ta, že jestli máš jen samotnej buben bez ráfku, tak se to dá nahřát a bouchnout o dřevo. u týhle možnosti je lepší začít tim pravym, pač ze strany bubnu by to mohlo prasknout jako mě. jakmile to trošku povyleze, opět postupuj jako v předchozím případě. v obou případech je vhodná ten buben trošku nahřejvat, jde to pak líp, ale né zas moc jinak hrozí narušení a možné prasknutí. jinak vevnitř mezi ložiskama je ta rozpěrka, která má takový vymezovací kroužky a ty sou jen z plechu.. tak se toho nebátzkusit vypáčit tu rozpěrku do stran aby se ten plíšk zohnul... tím lze získat více místa na nasazení vyklepávací tyčky. nebouchat furt na jedno místo, ale dokolečka, jinak se to vzpříčí a jde to ještě hůř.
Datum: 08. března 2011 23:25
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 No mě se to s tou svářečkou zdá nejlepší, ale nemám ji, jen děda, ale to je daleko
Datum: 08. března 2011 23:10
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Jasný, ale od tý doby co jsme to řešily se nic novýho nestalo, jen jsem si přečetl návod, který moc nechápu
Datum: 08. března 2011 23:09
 vidíš, tohle už je oprávněnej dotaz  nedávno sem to tu probíral s dweinem na chatu, posílám ti na mail texťák, jinak nakonec mi stejně nezbylo nic než způsob se svářečkou, jak popisuje ondra..
Datum: 08. března 2011 23:06
 Takhle ještě si to promyslím, ale furt mi to nešrotuje  prostě se opřu tyčkou o hranu ložiska, ale tam není ani milimetr je to dost těžký se tam dostat. Takže co mám to prostě pořád zkoušet. Ten ondrův návrh je lepší, ale nemám svářečku  .
Datum: 08. března 2011 23:05
 Ahoj,použij tačku cca 8-10 mm z jedné strany náboje ji prostrč skrze ložisko na vnitřní stranu ložiska druhého ložiska na protější straně náboje,trochu tï bude vadit\\\\r\\\\nrozpěrný kroužek,stačí chytit hranu toho protějšího ložiska a poklepej natyčku neboj do toho pořádně praštit.tyčku na ložisku postupně přesazuj na vnitřní straně\\\\r\\\\nmalého pruměru ložiska jak dovolí rozp. kroužek.Pokud vyrazíš jednu stranu tak druhé ložisko je bez problémů.Neboj do toho pořádně praštit.Čus a hodně zdaru
Datum: 08. března 2011 21:48
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Zdarec jestliže ty ložiska už nechceš použít tak prostrč skrz tyčku a na jednom konci ju přivař k ložisku a pak už je to jednoduchý vyrazíš ho vytáhneš rozpěrku a vyrazíš druhý ložisko.
Datum: 08. března 2011 21:46
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Čau,máte někdo skušenosti se zapalováním z minibiku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 21:39
 Adamec(ne já,jeden závodník  ) jel s kladívkem v klidu 11 000 ot...
Datum: 16. března 2011 21:39
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Četl jsem že 9000 tis. + už nestíhá,ale zatím ho nechám spíše jde o to,jak se sešteluje.
Datum: 10. března 2011 18:44
 Proč ho chceš měnit?
Datum: 09. března 2011 19:21
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Ok,asi nechám origo...
Datum: 09. března 2011 17:11
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 No moc mi to nesedělo, skoušel sem si udělat s hliníku takové klínky (podložky) ale bylo to pořád málo možná de o to jaké zapalování tam dáš  nej je orig! to když je plně funkční tak i na závody stačí
Datum: 09. března 2011 0:21
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Zdarec upravil sem si válec je to dvoukanál mám na něm novej výbrus a chcu se zeptat kolik mám ředit por záběh a jak dlouho a jakým způsobem to zajíždět. Ještě se chi zeptat jestli je lepší dát na klikovku ložiska s větší vuli než C3 (na 125 krosky dáváme C5) aby rychleji povoli.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 17:51
Jméno: ondra
IP: uživatel11113
 Jo dík no uvidíme jak to pojede a co se týče oleje ja mu budu věřit.
Datum: 09. března 2011 17:51
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 stejsky kdysi měřil dvoukroužkovej píst....graf má myslim někde v sekci technika...dvoukroužek končí na 8500 otáčkách.... co lahodí motorovce nemusí ladit upravenému pionýru
Datum: 09. března 2011 16:06
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Zdarec taky jsme přemýšlel že na kliku dam skf 6303 C4, Píst mám dvoukroužek tak mělo by to točit kolem 9000-9500 Olej mám to co se dává do pil stihl je to ten červenj strýc dělá v lese a používá ho už hodně dlouho a ještě nezadřel.
Datum: 09. března 2011 15:40
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 Hodně lidí jezdí na klice C3 i na upravenym motoru,ale udajně by C4 měli bejt lepší,přecejenom závodní motor je potřeba mít volnější a menšim třením nevzniká tolik tepla a zase zroveň menšim teplem se materiál tolik neroztahuje a dochází k menšímu tření......tím nechci říct že by C3 nestačilo,ale C4 by mělo bejt ještě lepší....ale osobní zkušenost nemám....ja jdu s davem a mám c3....nevím jak moc ostrý dvoukanál máš...snaž se to zajíždět v "seriových" otáčkách(i když ono to úplně nejde)...doba zajíždění se odvijí od vůle výbrusu, 2 kroužky,jeden kroužek.....a taktéž poměr oleje bych volil podle "točivosti" motoru.....pokud se jedná o nějaký light válec typu cestovní úprava,stačí pro zajíždění 1:25 minerálu pro záběh ....
Datum: 09. března 2011 15:12
 taky..poměr najdeš tady na pokecu..je to tady na každej straně aspon 2x.....na klikovku stracej C3
Datum: 09. března 2011 12:19
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus hele mam 175 (kulatej motor) a proste nastartuju a nez se ohreje tak to de a pak se z toho mrte cudi a dusi se to mam plnej plyn a je to jak na volnobeh a kdyz povolim tak to zdechne ... kdyz sem ten samej benzin nalil do krosky tak se z toho vubec nehulilo .. nevite cim to muze byt proste se to nehumalne dusi .. diky za kazdou radu PECA (bohatost smesi povolena o 1actvrt otacky)
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 18:37
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 Dik stando us sem to vyresil ... bylo to spatnym filtrem
Datum: 09. března 2011 18:37
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 přelejvání karburátoru způsobuje vždy a jedině plovák a ventil,který zavírá....máš tam bordel a nebo špatný plovák/ventil...to že motorka hulí muže být i z jiných důvodů....měl sem péráka bohatýho "jako prase" a startoval na třetí,chodil 90 a nesmrděl ani nečoudil....akorat se obcas "zalil" a nechytal pak vubec,jen na roztlaceni....to kouření bejvá převodak v klikovym prostoru.....
Datum: 09. března 2011 18:29
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 karbec sem menil ale myslim si jestli tam nebudou naky spatny trisky treba jestli tam nejsou z 250 to je uplne stejny vzhledove tak jestli tam netece prez to vic benzinu nez je nozmalni ale to prvni co to udela kdyz otevru kohoutek je ze to zacne chcat ... a jeste me napadlo jestli to nemuze delat jehla ma bejt na 2zarezu od zhora ze?
Datum: 08. března 2011 22:59
 tak to normalni neni, alespon ja jsem to na tyhle vzduchovy privere nemel, to bude vysoka hladina. zkousel jsi jinej karbec, resp. jiny soucastky do tohodle ?
Datum: 08. března 2011 22:44
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 a je normalni ze kdyz tam je ten filtr takovej kulatej jak se da zavrit asi vis co myslim tak ze stoho pomerne hodne chcije benzin ? me pride ze stoho vic vytece nez to sezere
Datum: 08. března 2011 21:49
 stelovat nejde, ale muze bejt omackanej kuzel, nebo spatnej plovak, kterej ti nabira a tim padem zvysuje hladinu
Datum: 08. března 2011 21:46
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 hele ale u ty 175 se neda stelovat hladina ne ? kdyz tam se ten plovak neda nak nastavit nebo jo ? pls napis jak
Datum: 08. března 2011 21:35
 hladina, spatnej vzduchovej filtr
Datum: 08. března 2011 20:44
 Čau lidi,mam stadiona s11 a nemůžu najít číslo rámu,všichni říkají že je na štítku pod řídítkama ale já tam mam jen červenou cedulku s obrázkem kola a nápisem stadion,jediní co sem našel je číslo mototru,poradíte kde je číslo rámu jestli vůbec někde náký je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 12:36
Jméno: keny
IP: uživatel10220
 Ono je víc typu někdo má stítek s kolem a s nápisem stadion někdo normální štítek s číslama...taky mám štítek s nápisem stadion a číslo rámu mám tam jak je držák motoru.
Datum: 09. března 2011 12:36
 zdarec draci, mam strasnej problem renovuju a mam kartery ale zespodni strany je ten karter asi od kamene tuklej a zevnitr je prasklina jde to nejak zpravit ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 14:25
 venca: jakymkoli stejnosměrnym invertorem s hliníkovou elektrodou .)
Datum: 09. března 2011 14:25
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 De to zasvařit ale ne svařečkou na Fe jj
Datum: 08. března 2011 23:18
Jméno: Milano
IP: uživatel10870
 Ja to uz tak koupil.
Datum: 08. března 2011 20:50
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jde to svařit, ale musela to bejt dost rána, že to puklo, co?
Datum: 08. března 2011 20:45
Jméno: R0LL
IP: uživatel7348
 cau mám motorku, motor fichtel and sachs 50ccm. a nejde nastartovat. karburátor vyčištěný, jiskru háže. zkoušel jsem to se sytičem, i bez. když stříknu benzín do váce, tak to jednou "chytne" a pak zase nic. teče tam málo benzínu nebo co? zkoušel jsem zvedat jehlu ale nic se nestalo. díky za odpovědi (svíčku jsem měnil)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2011 10:25
 Zdar, mně to dělalo taky a chyba byla ve ventilu pod nádrží. Prostě byl poškozenej ten bovden co to ovládá a já točil s ovladačem a točil a ventil zůstával jen málo pootevřený a neteklo tam skoro nic a taky to nešlo nastartovat. To je moje zkušenost
Datum: 12. května 2011 10:25
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Nejaky dokumenty budou na http://www.dandy.tym.cz/Dokumenty ktery sou funkcni nevim, postahuj vsechny a projdi si to, kdyz povida standa ze to je karbcem tak musi...
Datum: 10. března 2011 21:11
Jméno: R0LL
IP: uživatel7348
 Píšu to podruhé, protože na první téma nikdo neodpověděl.(to je teť na desáté straně, kde si to asi těžko bude někdo číst) Karburátor jsem čistil asi pětkrát. Opravdu nemyslím že to za mě někdo udělá. Jen sem myslel že by jste mi mohli pomoct s určením problému. (to bys mohl zvládnout i tady z webu.) Návod ke karburátoru má 3 strany a o seřizování je tam článek, který když sestručním tak je to asi tak: "nastartujeme motor, šroub 22 přitáhneme skoro nadoraz a uvolňujeme až má motor správné otáčky." manuál k motoru jsem nesehnal (a stejně by asi byl v němčině) a pochybuju že to je motorem. Díky
Datum: 10. března 2011 20:54
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 píšeš to a samé už asi podruhé....dokonce bych řek že je to úplná kopie minulé otázky....říkal jsem ti at vyčistíš a seřídíš karburátor....myslíš že to uděláme za tebe?? tady odtud z webu? Nečekej že ti tu někdo řekne-ten a ten šroubek tolik a tolik povol a utahni-to tady nikdo neví...od toho slouží příručky....a nevěřím že by se na netu nic nenašlo.....
Datum: 09. března 2011 15:15
Jméno: R0LL
IP: uživatel7348
 tak jsem to zkusil ale nechytlo to. nějaké další nápady?
Datum: 09. března 2011 14:23
Jméno: R0LL
IP: uživatel7348
 ten karbec jsem vyvařoval, foukal vysokotlakem takže je čistý.(jinak je to Bing 17) to s tím benzínem zkusím. díky
Datum: 09. března 2011 13:25
Jméno: zizi
IP: uživatel10220
 je toho moc čím by to mohlo být ale typuju to na karbec  .Třebas ho vyčistil ale né pořádně skus ho třeba vyvařit propálochnout profoukat a uvidíš.
Datum: 09. března 2011 12:40
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 no tyhle problemy jsou zradné.Ja vim že si zkoušel střiknout benzin do valce,ale skus sundat karbec a přimo do hrdla dej asi 5ml benzínu,pak tam zase nasať ten karbec a skus,pak dej vědět
Datum: 08. března 2011 20:32
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Čau draci za kolik peněz můžu prodat kryt(prsa  ) a nosič na jawu 555? myslíte ze i za 1200?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 17:39
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 jj díky skusím to dat na uakro a vidím.
Datum: 09. března 2011 17:39
Jméno: zizi
IP: uživatel10220
 jak říká ruza01 na aukru dostaneš těch 1200,- určitě je tam po tom zájem
Datum: 09. března 2011 12:41
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 no tak možná jo, nezáleží moc na nabídce ale poptávce  takže jestli to bude potřebovat nějakej boháč a bude chtít ty tvoje tak máš litr v kapsi... pokud ne tak budeš muset jít s cenou holt dolů no.. třeba tak na 700-800Kč...
Datum: 09. března 2011 6:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 co jsem koukal, tak máš jen vršek... komplet bych je bejvalem vzal
Datum: 08. března 2011 20:12
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 No na aukru se prodavaj za 1600
Datum: 08. března 2011 20:09
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Tak v perfektním stavu fakt nejsou ale orezlé ani zhnilé nejsou tak radsi sem to dal na net za 1000.To by se dalo ne?
Datum: 08. března 2011 19:35
 chlape záleží v jakém jsou stavu  jestli v perfektním tak oboje prodáš tak kolem litru.... třeba se najde někdo kdo za to nedá víc jak 500.. ale třeba se najde někdo kdo ti za to dá 1200
Datum: 08. března 2011 19:23
Jméno: kajít
IP: uživatel9474
 Čau draci hele nevíte jak hodně dobře seřídit předstih,a jak to udělat dííííííík mam fichtla teprve pul roku děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2011 19:54
 Povolíš si ty dva šroubky co drží zapalko. Ve směru otáčení motoru si najdeš horní úvrať. To je místo, kdy je píst nejblíže k hlavě. Nejvíc kouká ven. Tak potom si vezmeš posuvný měřítko (šubleru) a vrátíš píst o 1.2 až 1.5 mm zpátky. Pak si vezmeš cigaretový papír nebo třeba účtenku. Strčíš ji mezi kladívka. To jsou taková packa, která se hýbe,když do ní narazí vačka. Vačka je to šišatý co na tebe od středu zapalka kouká. Takže začneš točit zapalkem tak, aby byl papírek skřípnutý a nešel snadno ven. Potom ty dva šroubky utáhneš. Potom si vezmeš šroubovák a otáčíš ten středový šroubek na vačce. Tím se otáčí klika a píst se hýbe. Otočíš přibližně jednu otáčku. Tvým cílem je sledovat papírek a vystihnout místo, kdy se papírek dá snadno vysunout. V tomto místě se kladívkový kontakt rozpojuje. V tomto místě se zastavíš a šublerou měříš vzdálenost od horní úvrati. Měl bys naměřit něco mezi 1.2 až 1.5 mm. Měření pro jistotu zopakuj. Pokud jsi minul, nastavuješ to celý znova. Snad si to pobral.
Datum: 08. března 2011 19:54
 já to dělám podle voka  sice to moc přesný není ale za čas pochopíš kde je zhruba od oka ten bod kde to jede dobře a není problém
Datum: 08. března 2011 19:24
Jméno: Pida
IP: uživatel11296
 Čus draci,nevite někdo proč se mi pionyr pořád uchcává? :/ Svíčka hazí velkou jiskru a hladinu v plovákovce mám taky seřízenou.Už si nevim rady,poradte,dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2011 21:02
Jméno: Pida
IP: uživatel11296
 Jehlu mám na 2.zářezu.Ten jehlový ventil nevim jak na tom je.
Datum: 08. března 2011 21:02
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Podívej se na kterým zářezu máš plíšek na jehle.., měl by být na 2. od vrchu.
Datum: 08. března 2011 20:53
 jehlový ventil?nedrží vibracemi?
Datum: 08. března 2011 20:52
Jméno: Pida
IP: uživatel11296
 To je ten vnější šroub zespoda na plovákovce?
Datum: 08. března 2011 20:19
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zkontroluj nápustní šroub v plovákový komoře.
Datum: 08. března 2011 20:11
Jméno: Pida
IP: uživatel11296
 Trysky jsou uplně novy a vyčištěný.Pionýr jinak jede dobře,ale nakopávačkou chytne jen za studena a to jenom málokdy.Svíčku jsem ted dával novou.Zitra to zkusim.
Datum: 08. března 2011 19:34
 nemáš v řiti trysku? třeba provrtanou? plovák je ok jo teda? jinak ti to nejede nebo se to jen uchcává? zkus vyměnit svíčku..
Datum: 08. března 2011 19:26
Jméno: MrUffon
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 08. března 2011 20:23
Jméno: MrUffon
IP: uživatel5767
 Márty : Máš nějaký fotky tý úpravy ??? Nebo alespoň ICQ ??? A jaký to zápalko jsi koupil ???
Datum: 08. března 2011 20:23
 Kup tam bezkontaktní a máš to lepší a pojede lip jsem to tak udelal a pak ji prodal
Datum: 08. března 2011 20:00
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 já sem dělal celou novou  ten drát podle mě vyměnit nejde- je zalitý v tom s snímači...
Datum: 08. března 2011 17:02
 Zdar draci. Mám mustanga a velkej problém. Jede nejede. Nejde nakopnout. Zařadim jedničku roztlačim a jakoby to fluše. Najenou to jakoby chytne a kousek jede uberu plyn a začne to chcípat. Přidám plyn a nic. PROSIM POMOZTE
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2011 18:58
Jméno: x jbi
IP: uživatel6546
 podivej se na vzduchovy filtr..muže byt z toho kolinka vysunuty  taky mi to chciplao...a tím...
Datum: 08. března 2011 18:58
 nebo v plíšku... příště než se zeptáš tak to prosím tě trošku rozepiš at ti můžem víc poradit- třeba jestli tam teče benzín dobře atd..
Datum: 08. března 2011 17:08
 todle bude dělat zacpaný benzínový kohout, zacpaný karbec, nebo taky svíčka která mi tohle dělá furt.. začni od toho nejjednodušího-vyčisti karbec ( trysky), vyměn nebo vyčisti svíčku a palivovej kohout..jo a zkus když pojedeš tak si stoupni na karbec na to přeplavovací tlačítko když to pojede tak problém je 100% v plováku...
Datum: 08. března 2011 17:06
 cau hele kolik me budou stát ložiska (všechny) do mjotoru 500Kč????? jo a kolik by stála repase kliky?? dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 14:28
 tak si ty ložiska najdi tady na krámku a sečti jejich ceny ne? ohromně těžký... mě vyšla repase s dodanou vlastní ojnicí na 600,-
Datum: 09. března 2011 14:28
 http://lmgtfy.com/?q=jawa+50+loziska+motoru+cena
Datum: 08. března 2011 15:48
 čau draku!, dělal jsem nedávno taky GO motoru. Kupoval jsem všechny ložiska, i těsnění gufero atd. Stálo mně to kolem 300Kč. záleží kde co kupuješ dle ceny. At to jezdí
Datum: 08. března 2011 15:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 obyč ložiska tak 250 a repas kliky kolem 1000
Datum: 08. března 2011 15:44
|



|