Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus draci jaký přesah má mít díra v karteru pro ložisko např. u Jawa 05 u klikovky D=42 tak díra v karteru by měla mít kolik 41,8mm?Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2011 8:32
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Musíš měřit na stovky ne desetiny mm díra pro ložisko bude menší max. o dvě stovky.Ne 41,8 ale 41,98.Pozor na 0,0 a 0,00.
Datum: 12. března 2011 8:32
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdarec na jawu 250/353 se dává předstih 4,5 - 5 mm p.h.ú. ?????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2011 0:46
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 4,8-5mm PHU
Datum: 12. března 2011 0:46
Jméno: 009
IP: uživatel10959
 Zdar draci slysel sem ze tyrystorovy zapako na fichtlovi zvysi vykon jeto pravda??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 13:16
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Není to pravda... povídačky pro malé děti.
Datum: 13. března 2011 13:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Zdar hoši jaké má rozměry těsnění pod hlavu na pincka jak by se popřípadě dala dosedací plocha hlavy spravit aby to těsnilo s válcem. Utěká me trochu kompres pryč přes tu dosedací plochu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2011 12:14
Jméno: standa
IP: uživatel11318
 utíká mi kompres....to je krásná hláška....prostě ti to fouká pod palicí.....ja osobně bych se soustředil na to proč mi to fouká pod hlavou a ne jak to nějak zacpat něčim nesmyslnym......pokud máš nějak totálně rozmasakrovaný dosedací plochy tak to ani těsnění nevyřeší...pokud neumíš utahnout do kříže hlavu tak to těsnění taky nevyřeší.....jak bylo psáno.....pokud to má význam,tak zabrousit proti sobě....
Datum: 12. března 2011 12:14
 z hliníku ale je to na hovno....zbrus to
Datum: 11. března 2011 22:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 dá se z nečeho udělat těsnění pod tu hlavu?
Datum: 11. března 2011 22:51
 MYslím že se to tu řešilo každej den tak by sis to mohl najít..ale co píšu to naposled...brusnou pastou na ventili to zabrus....navod si najdi na netu
Datum: 11. března 2011 22:28
Jméno: jawa
IP: uživatel10072
 Zdravim dnes sem se dival na benzince a nevedel sem co vzit jestli Natural 95 nebo special 91 nekdo rika ze ten special je na fichtla lepsi prej aj pridada co se vykonu tyce je to pravda nebo ne?? na co jezdite
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2011 17:10
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Sory je to tvuj názor, ale mě říká selskej rozum že tomu tak moc nebude
Datum: 12. března 2011 17:10
 Sorry, ale vím co říkám, prostě přidá to tah, ale myslím, že hlavně pomůže, když odchází výbrus, ale to je na dlouho to rozebírat. Olovo bylo hlavně kvůli ventilům a u pio by to snad mohlo pomoci s těsností mezi pístním kroužkem a vložkou.
Datum: 12. března 2011 16:58
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 ale Aditiva jedou jenom no dokopce dobře! po rovině na to Aditva kašlou a šetrej silu až na ty krpály
Datum: 12. března 2011 16:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 friťák - ve vyběhaným motoru to s ním jede líp
Datum: 12. března 2011 13:16
Jméno: standa
IP: uživatel11318
 a pořád dokola.....speciál přidá výkon....dobrý no....aditiva jedou do kopce....taky dobrý....co tam máte dál?
Datum: 12. března 2011 12:10
 karlos : To není nic drahýho, kupoval sem to před půl rokem asi za 26 kč  ...a jinak, nevím jestli to u 2T plní nějakou funkci, ale jede to s tím líp jak s obyč naturalem...ale na tohle má každej, jinej názor.
Datum: 12. března 2011 11:27
 u nás ještě je speciál ale předchozí majitel jezdil na natural 95 tak jezdím na natural 95
Datum: 12. března 2011 11:01
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 S Aditivama to jede líp do kopce? Zajímavéé
Datum: 12. března 2011 10:56
 Karlosi já věřím, že ,máš dost zkušeností, ale určitě Pionýr s olovem jede lépe do kopce, jsem z Liberce a věř, že je to zkoušený při přejezdu Jizerkama a Krkonošema do Rokytnice n. J. Navíc to aditivum stojí asi 50,- na to malou flašu asi deci, to není zas tak moc.
Datum: 12. března 2011 10:03
 dachl21: aditiva ? ty mas asi dost zbytecnejch penez vid ? Aditiva u 2T neplnej ZADNOU funkci
Datum: 12. března 2011 0:03
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 jezdim bud na narural 95 nebo an careru 95
Datum: 11. března 2011 23:21
 Vždycky sem jezdil na special, a jezdil bych i do teď, kdyby ještě u nás byl..mě osobně to na special jelo líp..ale každej ti tu napíše něco jinýho...dyžtak přidavej do naturalu aditiva jako já, a je to skoro special...
Datum: 11. března 2011 22:30
 čau mam dotaz ohledně jawa 50/555. Prý se někdy ke konci výroby vyráběli s motorama, který už na karterech neměli žebra který navazujou k válci. Je to mozný? Ja mam 58 a 60 rok a oboji ty žebra má. a teďka jsme přitáhnul pařízka kterej ma stítek rok výroby 61. ale už nemá ty žebra tak jestli to není třeba z 05tky ten motor s valcem z pařeza. díky za ověřené informace.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2011 13:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 poznáš to , když sundáš válec tak motor z 05 má ojnici se 14 čepem na pístu...ovšem musíš doufat že tam někdo nedal kliku z 555
Datum: 12. března 2011 13:18
 Hele já to takhle nevim, ale zkus se mrknout na kanály, jinak teda viděl jsem jen Jawu 555 s válcem z Jawy 20, prastrýc má a moc nejezdí  , ale motor na pařeza bez žeber to jsem naviděl! Navíc můžeš si na internetu najít hodně obrázků pařezů tak to zkus, http://www.motorkari.cz/clanky/veterani/renovace-jawa-555-16619.html podle toho renovatéra je to r.v. 62, poznám to i podle řidítek, jinak teda, kdo o tom něco víte tak mu poraďtě!
Datum: 12. března 2011 10:00
Jméno: jaryn
IP: uživatel9692
 TO je kkt ...vole a já mám zjistit cenu dílů kde asi ?! dopiče obchod zavřený
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2011 23:19
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Nam se neomlouvej, to sesovi, tys ho vytahnul z "dovoleny"
Datum: 11. března 2011 23:19
Jméno: jaryn
IP: uživatel9692
 bad day hoši dneska  ....sorry ...omlouvám se všem  ....klidně mi dejte ban....
Datum: 11. března 2011 22:59
 jaryn a podívat se najiný internetový obchod te nenapadlo?
Datum: 11. března 2011 22:12
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Tak snad tomu,kdo má rodinu a potřebuje se jí věnovat řádně neni kkt ne?!bez SESY by tohle asi nevzniklo,takže ho tak prosím nenazývej,díky..jinak ban by se hodil,ale dal bych mu poslední šanci
Datum: 11. března 2011 21:44
 Jak moc mas rad banany? asi ti jeden dam
Datum: 11. března 2011 21:22
Jméno: jaryn
IP: uživatel9692
 Oukej
Datum: 11. března 2011 20:50
 hele draci ja to otevru teda,,, ale nebudu jeste min tyden vubec fungovat
Datum: 11. března 2011 20:45
Jméno: jaryn
IP: uživatel9692
Datum: 11. března 2011 20:43
 twl
Datum: 11. března 2011 20:42
Jméno: jaryn
IP: uživatel9692
Datum: 11. března 2011 20:40
 Ježiš ty máš dost...to s tím, že při zavření krámku se nemůžeš pdívat na zboží se tu už jednou dost dlouho ŘeŠilo tak to azs nerozebírejte..sesa pro to má svoje důvody...
Datum: 11. března 2011 20:36
Jméno: jaryn
IP: uživatel9692
 Cip je v prvé řadě ten ,kdo se mě ptá jestli vím kdo je to cip
Datum: 11. března 2011 20:32
 jaryn: víš aspon kdo je to ten cip?
Datum: 11. března 2011 20:16
Jméno: jaryn
IP: uživatel9692
 no právě proto su nasraný jak cip !
Datum: 11. března 2011 20:07
 Hele kdo jako je kkt, každej potřbuje dovču, holt nemusel by zavírat krám, ale jen napsat, že se neprodává.
Datum: 11. března 2011 20:05
 Zdar draci, osadil jsem do středu kola Jawy 50 nová ložiska a když to roztočím tak se to klepe, přepokládám, že to jako odlitek má nějaké vůle, ale klepe se to dost, vadí to nebo se to ztratí po nasazení ráfků? Díky mockrát
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2011 16:49
 To jsem chtěl slyšet  , čili jde-li o hmotnost tak se to snad stratí až tam bude pneu.
Datum: 12. března 2011 16:49
Jméno: diblík
IP: uživatel10032
 co se ti vlastně klepe? hází ti buben na držících ložiskách? ložiska je třeba míti přesně rovně proti sobě. jestli ti hází buben, proto že je křivej, tak s tim toho moc neuděláš. házivost tam dycky nějaká bude. centrováním to srovnáš, pokud ti to teda nehází 1cm do boku a nahoru
Datum: 12. března 2011 16:21
 Ložiska jsem dával podchlazená a střed jsem si nahřál, pak šli poměrně lehce, ale vypadá to, že drží, jde mi spíš o to jestli se to klepání může ztratit po nasazení ráfku.
Datum: 12. března 2011 16:13
Jméno: velký péro
IP: uživatel1723
 šli tam ztuha nebo zlehka? ložiska musí jít ztěžka nandat , aby tam drželi...jestli tam máš moc velkou vůli tak si kup lepidlo na vymezení vůle v uložení a nalep je
Datum: 12. března 2011 13:20
Jméno: Moris Morisovič
IP: uživatel2336
 Zdraím dneska při projižďce na nově zrekonstruovanem stadionu mi při brždění vyletělo torpédo z rámu zohnulo mi brzdové táhlo a zlomilo brzdový štít... Radu moc nepotrebuju spiš by mě zajimalo jestli nekomu z vás ten zadní brzdový štít doma neleží ve stodole a nechcete ho prodat... .. jedná se o S11 ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2011 19:27
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
Posl.aktualizace: 12. března 2011 10:27
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
  až ho uvidíte u benzinky z bombou tak to je vlasta
Datum: 12. března 2011 10:27
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Jak to píšou na TV H@vna, tak to určitě bude pravda .)
Datum: 11. března 2011 19:21
Datum: 11. března 2011 19:05
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Patris do nejaky sekty co bojuje proti spolecnosti?
Datum: 11. března 2011 18:44
 taky nechápu proč to tady furt píŠeš jako...
Datum: 11. března 2011 18:33
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 co taty pořád řešíš?? Už je to trapný mi stim nic nenaděláme. Můžuti poradit akorat to sežen si technyčák jestli máš starej stroj, ty to navýkonu nepoznaj a naživotnosti nevim myslim si, že skvalitnějším olejem to nepoznáš. U nás se pohybuje cena 23 a 26 což je super. Už jsem ho skusil v pioýru i ve 175 a ani trošku jsem to navýkonu nepoznal, starty jsou stejný akorat mě připadá že se to trošku víc hřeje motor, jestli to není spíš tim, že je tepleji.
Datum: 11. března 2011 18:24
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 http://tn.nova.cz/zpravy/ekonomika/cena-benzinu-leti-nahoru-kam-az-to-pujde.html
Datum: 11. března 2011 18:17
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 tak tohle me uz nebaví poradtemi mam fichtla opravit nebo prodat?? bez papiru. Dal jsem do cajku vse a chytal krasne jizda bez chyby, najednou sem tam povynechal a pak zacal ynechavat moc nekdy pomohlo preplavit karbec a tetka uz ne. Mel jsem 2 krat vyndaej karbec a vse je ok, vejvuk jsem cistil i kdyz byl cistej, skusil jsem to nakopnout na baterku a nic, delalo to to, ze vynechaval strasne moc a kdyz byl prehratej tak uz sel dootacek, pakjsem skousel kondenzator dat jinej kladivko jsem cistil izolace vypinac jsem odpojil a oneco se to zlepsilo. Tetka to dela tohle- studenej chyti jede normalne sem tam vyjmecne povynecha a jak se trochu zahreje zacina se to zhorsovat strasne to vynechava kdyz jsem tom dal lnej skopce tak uplne chcipal a pa se roztocil a sel dobre chvili a po chvilce cca 5minut a zdechnul uplne jiskra tam byla a svicka mokra. Gufera novy motor pretesnenej vse nasilikonu!! svicky jsem skousel novy i stary z jiny masiny a je to stejny. Jiskra krasna stavnata silna neroztrhana, kabel na inducce novej fajfka nova. Este predtim nez to zaclo uplne zlobyt jsem na civku co vyraby proud pripajel novej kabel a pak tedy jsem dosahl ty krasny jiskry predtim byla roztrhana, ale myslim ze nic naty civce spatnyho nebude. myslite ze by pomohlo vymenit kladivko?? Je zajimavy ze kdyz to chciplo a pak jsem za par hodin prisel tak jsem to normalne nakop a jeloto skoro normalne, a este od ty doby co to zaclo zlobyt je tmavsi svicka a na volnobech se hlti hlavne u tepliho prestal drzet volnobech a nechcesemu s malejch otacek. Gufero u spojky co je olej jsem taky dal znovu novy. A navic to vic kouri alspon me to pripada!!! Budu rad za kazdou radu a reknetemi jestli to nemam spis prodat mam este jednoho takze me to je jedno, tohodle fika drzim stoho duvodu ze ma plechy a nelita name vzime bordel na leto mam plno jinejch masin
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 11:32
 ja te ho zbavim za cenu zeleza nebo flasky
Datum: 13. března 2011 11:32
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 ok jde do srotu seru nato, uz blbne i studenej
Datum: 13. března 2011 9:09
 ja rikám ze predaj vsetky tvoje motorky ...do dobrych rúk
Datum: 12. března 2011 19:40
 se svym fichtlem si dělej co chceš a když to řeknu na tvrdo, tak asi takhle: Ptáš se už nejakej měsíc pořád na to samý!!! Vždy tvrdíš že je vše ok a pak tu vypotíš že jsi něco vyměnil a je to lepší. Tak se prober a přemejšlej.už jsi vyměnil snad všechno na zapalování a furt ti to nejde a ted se ptáš jestli máš vyměnit kladívko?? tos ho neměnil??? kdybych byl tvuj soused a pořád by ses mě vyptával na blbiny, tak bych tě už dávno poslal k šípku!!!
Datum: 12. března 2011 13:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo to znám ...tohle mi dělal pionýr taky strašně dlouho..za studena jel jak střela a když se ohřál tak ani nešel vytočit do otáček a peckal a hulil....vyměnil jsem kladívka a vše bylo oK
Datum: 12. března 2011 13:24
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jo jenze ja mam vse ok, jsem to mel vsechno rozebrany a dal jsem to dokupi a vycistil, navic benzin me tam dotejka krasne v tom problem nebude a nahrbolech to nic neprovadi, Bud je to naka netesnost coz je asi blbost pod valcem jsem to pretesnoval a hlava tesni.Spis ta elektryka no skusim nato prijit. Treba to dela nakonec blba inducka skusim jinou
Datum: 12. března 2011 10:26
Jméno: luďa
IP: uživatel2336
 zajimave je kolik u tak jednoducheho stroje muže být závad .. Na tohle si asi budeš muset přijit sám .. ale skus začít jednoduchyma věcma jako např. vyčištění benzinoveho ventilu na nadrži atd...
Já sem měl u mustanga např. problém že když sem vjel do nerovneho povrchu začlo to chcipat rozebral sem kde co a pak sem přišel na to že za to muže jehlový ventil který se při prujezdu dírama zasekavál
taková blbost a kolik sem se u toho vynervoval
Datum: 11. března 2011 20:28
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 prectih jsem skousel jeto porad stejny, este ho muzu skusit, ale je to zbytecny. sSrizovat vzduch? to me ufichtla moc nepomuze kdyz to dela jen ocas hlavne u teplyho motoru! uz si nevim rady
Datum: 11. března 2011 20:09
Jméno: luďa
IP: uživatel2336
 skusil bych seštelovat poměr benzin/vzduch ..a nebo seřidit předstih
Datum: 11. března 2011 18:52
Jméno: newim
IP: uživatel11315
 Prosím vás co je to to gufero....... vím že je to dost trapná otázka, ale jsem začátečník....... děkuju za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2011 19:01
Datum: 11. března 2011 19:01
Jméno: Jarda
IP: uživatel11316
 Gufero se dává k ložiskám a je to taková gumička s pérem. Vlastně chrání ložisko před špínou a zabraňuje úniku kapalin přes hřídel do jiných prostorů.
Datum: 11. března 2011 17:52
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Zdarec chlapi, potřebuju poradit. Na pionýry se dával usměrňovač myslím, který byl napojený na dobíjení a rozvedl se na zadní a přední žárovku. Aby, když se ti přepálí žárovka, tak se nepřepálila hned druhá, protože do ní půjde všechno napětí.. je to tak? Nevíte, kde to sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 8:02
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Nezbyde Ti než ten stabík vyrobit.
Datum: 14. března 2011 8:02
Jméno: standa
IP: uživatel11318
 pionýr měl selenový usměrnovač!! bylo to jen pro klakson! žádný klakson nebyl na stejnosměrný proud,pouze ty starší byly na tepavý proud....osobně nevím jak přesně to bylo vymyšlené,ale myslím si,že to usměrnění tam bylo zrovna z důvodu co popisuje "fermez-vysoká frekvence a malá amplituda"-ad tvé připomínky: Už jsi někdy sám zapojoval eletriku na fichtlu?? Věděl bys,že "napájení" klaksonu jde ze stejné svorky,na kterou je přivedena šťáva ze světelné cívky do přepínače v masce -tj.svorka 55 a vývod pro světla je na svorce 56 a odtud jde kabel do přepínače na řidítkách . Jak vidíš to co se děje před svorkou 55 a za svorkou 56 je něco jiného. Klaksonem protéká nějaký proud pouze když troubí,tudíž ani dioda klaksonu nemůže mít žádný vliv na praskání žárovek! Sou to bludy! Z vlastní zkušenosti mužu potvrdit,že žádnej selenovej usměrnovač není potřeba....potřeba je mít všechno v cajku a správně zapojené! Pak to dobře svítí,nepraská a dobře "troubí" a neni v tom žádná věda!
Datum: 12. března 2011 11:56
Jméno: Ondra
IP: uživatel924
 na fichtli se žádný usměrńovače nedávali. Pokud vím tak pionýr měl zapojení přímo na přední světlo a zadní bylo připojeno na patici předního světla pod ty šroubky jako světlo přední. Tím se zapínali a vypínali současně a když se ti přepálí přední tak se zadní také vypne protože proud teče přes vlákno přední žárovky. Pokud se ti přepalují žárovky tak zahoď ty dvě cívky v zapalování na světla. je to jednodušší než vymýšlet rezistory aby to valilo správnej proud a napětí.
Datum: 11. března 2011 18:57
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 Sharker487 ® co rikas neni uplne pravda dal jsem s pareza bzucak na pionyra 30W a funguje, akorat problem je vtom cim vetsi otacky tak tim rychleji kmita az to prestava bzucet takze ho musim nastavit tak aby bzucel zhuba na stredni otacky na ktery jezdim nejcastejc. A navic kdyz vyndas ten selenovy usmernovac tak ti budou praskat zarovky!! to mam ozkouseny, a stim usmernovacem bzucak bzucel ve vsech otackach stejne. Prej se ten selenovy usmernovac da nahradit diodou nevim co je natom pravdy rikalo mi to více lidi
Datum: 11. března 2011 18:17
 neni to tak, usměrňovač byl na dřívějších typech pionýrů kvůli klaksonu, kterej byl jen na stejnosměrné napětí... později se začal montovat bzučák, který fungoval na střídavé napětí a usměrňovače nebylo potřeba.. pokud chceš zabránit praskání žárovek u 30W magneta pionýra, pak zapoj zadní žárovku podle schématu...
Datum: 11. března 2011 15:27
Posl.aktualizace: 13. března 2011 14:29
Datum: 13. března 2011 14:29
Jméno: jirka
IP: uživatel11313
 krysto6 ® :\\r\\nnevim co na tom vidis hranatyho(snad jen ram je hranatej) ale zalezi na to co se ti libi  - jinak tady je aktualizovana galerie: \\r\\nhttp://muwa.blog.cz/galerie/mj-tym/merklovice-od-2011
Datum: 13. března 2011 11:41
Jméno: Luďa
IP: uživatel2336
 mi to spíše přijde že někomu odešel na pitbike motor a zrovna se mu doma valel motor z fichtla tak to tam jebnul
Datum: 11. března 2011 19:36
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Najdi si nejakou pitbiku na dily, , tohle je docela drahy, a sedlo v tom bych nehledal problem to se da kdykoliv udelat
Datum: 11. března 2011 18:52
Datum: 11. března 2011 18:43
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 O vejfuku tu je hoodne prispevku, jak tu tak i na strankach lidi co ty chrchly ladej, takze hledat, plasty z pitbike(do litra splasis novy)
Datum: 11. března 2011 18:03
 nj ja taky myslel jenom vzhled aby to vypadalo jako kros  co vejfuk hikone stojí 300kč a má ho hodně lidí co je dobrej? + bych chtěl centrální tlumič ne ty dva co tam sou. je nutná nová zadní vydle? a kde seženu ty krásný plasty co sou tak brutální 
díkes chlapi za každou radu
Datum: 11. března 2011 17:53
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Dá se udělat i jemně/levně upravenej motor ve stylu "seriovka" .....základem je Vape a nějaký rozumný dvoukanálový válec alá Cestovní úprava (není těžké vyrobit něco podobného,výkresů na netu je dost),zbytek motoru muže zůstat seriový,jen třeba změnit sekundární převod třeba na 11/55 či 10/55.....pokud se k tomu udělá vhodný výfuk,tak to není vůbec k zahození....a náklady?...minimální....
Datum: 11. března 2011 17:50
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ja myslel ze to chce jenom vzhledove prekopat, motorove uz to je jina
Datum: 11. března 2011 17:50
 tak to nic no  zůstanu u klasika
Datum: 11. března 2011 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Dobře,spočítam ti jen motor: 100mm klika,vycentrovani,vyvaženi,nova ojnice ať nežeru tak 1200,-,karburátor,koleno,filtr 2000,- ,zapalování 3000,- ,primár+lepší spojka 1500,-,převodovka 1800,- ,válec 2500, ložiska gufera+ostatní věci do motoru max 1000,- + výroba výfuku.....už sme na 13 000,-....jen v motoru...a to by nebyl extra ostrej motor.....máš na to?
Datum: 11. března 2011 17:33
 nemáš fotku? tys vyhrál 2 fichtl cupy  cool seš hustej borec
Datum: 11. března 2011 17:14
Jméno: hona
IP: uživatel11314
 Ahoj mám doma na prodej takový podobný rám na pionýra kola jsou 17 stačí namontovat dobrý motor a jenom jezdit. Na tomhle pionýru jsem vyhrál loni Drachkov a Kozmice.
Datum: 11. března 2011 17:09
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 11. března 2011 15:56
 Draci,neni náhodou Jirky Lovětínskýho?
Datum: 11. března 2011 15:52
 tk je mi 15 a mam pár tisíc
Datum: 11. března 2011 15:11
 kolik ti je a kolik máš peněz, když chceš něco takové stavět?
Datum: 11. března 2011 15:08
 ta¨444,333 jsou hrozne hranatý, ale ta bíla 555 ta je krásná celá rodina se tomu věnuje no.. ne jako u nás jenom já a trošku děda
Datum: 11. března 2011 13:35
Jméno: jirka
IP: uživatel11313
Datum: 11. března 2011 13:18
Datum: 11. března 2011 12:58
 Nejlepší by asi bylo sehnat někde krosku bez motoru a převařit úchyt rámů na pio motor. Na té druhé fotce je prakticky originální jen ten motor..Přestavba by vyšla levnějš to jo, ale lepší a kvalitnější bude kroska bez motoru. Nezbastlíš fichtla a kroska bude kvalitka
Datum: 11. března 2011 12:44
 krásná ještě do ní dát 175 z čz a jelo by to  , jinak převařovat ram to budu potřebovat inovy tlumiče zadni ne nebo spíš centrální tlumič
Datum: 11. března 2011 12:21
Jméno: Hlmut
IP: uživatel11021
Datum: 11. března 2011 12:18
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Pokud si sikovnej a nepotrebujes to tak extra jak ma on(jiny kola, asi i ram, nebo jen kyvka) a stacej ti jenom plasty tak do litru se s tim vejdes, samozrejme budes muset prevarovat ram
Datum: 11. března 2011 12:15
 ne prosimtě ale napr. v urob si sám takovyhle návody sou ale zajímá me cena cca.
Datum: 11. března 2011 11:52
 Návod?? Ty to chceš snad skládat jak lego bo co?
Datum: 11. března 2011 11:50
Jméno: BOB
IP: uživatel1226
 Cus hele potrebuju poradit ... koupil jsem trakturek a je tam prevodovka ze stare skodovky a ja nevím jak má kvalty vím jen kde je zpatecka a asi jednicka 3 1
Z 4 2 je to takto diky Bob
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2011 20:11
Jméno: BOB-PECA :D
IP: uživatel1226
 twl ja mam jen 2 mena  stejne to nikdo neresi i kdybych taj mel prezdivku kkt
Datum: 11. března 2011 20:11
 jednou jura, pak peca, tedkom BOB.. rozhodni se už ja se jmenuješ
Datum: 11. března 2011 19:13
Jméno: BOB
IP: uživatel1226
 Dik moc bobe
Datum: 11. března 2011 13:35
 já jsem bob
Datum: 11. března 2011 13:11
Jméno: bob
IP: uživatel11312
 doprava nahoru je 1 doprava dolu je 2 uprosted nahoru je 3 dolu je 4 a doleva dolu myslim je zpatečka bud je dolu nebo nahoru tk to mají tyhle škodovky mam ji taky
Datum: 11. března 2011 13:07
Jméno: mmhgh
IP: uživatel6546
 Zdar mistři..budu robit kratky film o pionyrovi...a jeho vyvojí  asi 15minutový.Poradtě mi jaky si mam stahnout progran na tvoření klipu...kromně moviemakeru,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2011 20:40
 dobrý je pinnacle 12 a nově jsem si stáhl i 14.
Datum: 12. března 2011 20:40
 Sony Vegas Pro 9. Skvelej programek
Datum: 11. března 2011 20:37
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Windows Movie maker  jednoduchy a vcelku dobrý
Datum: 11. března 2011 18:57
Jméno: mmhgh
IP: uživatel6546
 ok ...  už vím přestavu jak byto mohlo vypadat...dobový pincek,dobove oblečení,dobova písničky k tomu  ...ted cekam na slunečné pocasí....
Datum: 11. března 2011 16:34
Jméno: Riči
IP: uživatel11300
 Zdar hle až to doděláš dej sem odkaz =) Když by to, mohl bych to video použít na mojí ročníkovou práci? Mám téma Jawa tak bych to tam mohl někam dát =) ??????? Diky..
Datum: 11. března 2011 15:19
 Pinnacle Studio 9 nebo 12.
Datum: 11. března 2011 13:08
Jméno: OssY
IP: uživatel11311
 Adobe Premiere
Datum: 11. března 2011 12:56
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj, draci, otázka z techniky, jak se pls říká odborně tomu místu na klikovce, jak je upevněný sekundárko. Ten kužel... ale má to svůj spešl název. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2011 19:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 JOOO, konus, dííky moc
Datum: 12. března 2011 19:19
 Čau nemáš na mysli MORSE kužel ? Ae newím jesli má trn kliky 1:20 kužel pokud néé,tak to Morse není
Datum: 12. března 2011 7:19
 Tak teď nevim jestli jsem to pochopil dobře, na co se vlastně ptáš, na ten kužel nebo na celej ten ocelovej trn? Trn je čep klikové hřídele...
Datum: 10. března 2011 23:21
 na jednom nejmenovanym shopu je to jako "čep klikové hřídele pravy/levy nebo cep setrvacniku/setrvaku" jak se tomu odborne rika kdovi v katalogu ti to hledat nebudu
Datum: 10. března 2011 23:11
 Asi máš na mysli primární kolečko. Kuželu se také říká kónus.
Datum: 10. března 2011 23:01
Jméno: jO
IP: uživatel2018
 Zdravim, chci jen zeptat jeslti jsou lepší na kliku klasické gumové gufera nebo silikonové, konkrétně pro jawa 90. Ted´ jsem tam měl gumové a asi po 50km mi nejspíš odešlo, protože mi to začlo přisávat olej z převodovky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2011 17:55
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 to je divny. Ty silikonovy bych tam moc nedaval nektery rozezira benzin a nektery ne. Radeji bych dal gumovy a taky zalezi co to mas zac jestli to neni nakej smejt
Datum: 11. března 2011 17:55
 Zdarec draci, vim ze se na to pta furt kazdej, ale dnes jsem sel umyt pio a pri jizde se nevracela radici paka tak sem na to lehce strikl WD a od ted me nejde nastartovat. Spis si myslim ze se nekam dostala voda, co myslite vy a pardon za muj spatny dotaz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2011 14:55
 dnes me to jede pouze na roztlaceni, predtim to chytalo na prvni az druhe nakopnuti
Datum: 11. března 2011 14:55
 tipnul bych to na dvě nezávislé závady, voda v zapalování a prasklá pružina v řadícím automatu
Datum: 11. března 2011 11:00
Jméno: fichtlař
IP: uživatel11310
 vyčisti zapalování(faju,kladívka) a vyčisti karbec
Datum: 11. března 2011 9:26
Jméno: venca
IP: uživatel590
 Vyčisti karbec
Datum: 11. března 2011 0:46
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 potom umiti jsem na tom jeste jel ale po nastrikani WD uz ne
Datum: 10. března 2011 21:29
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 trisky jsem vycistil
Datum: 10. března 2011 21:23
 ahoj lidi, koupil jsem tyristorové zapalování, mam ho zapojený a když šlápnu hodně tak to hází jiskru a když to chci nastartovat tak to jenom štěkne a když šlápnu málo tak to nehází jiskru, čim to muže být? když tam bylo originál zapalování tak to běželo
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2011 7:13
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No pokud šlápneš slabě a jiskru to nedává, tak je to buď blbě vyrobené, nebo máš slabé magnety rotoru.
Datum: 11. března 2011 7:13
|



|