slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  871  872  873  874  875  876  877  878  879  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
čaute víte jak nová hvězdicová hlava má v místě jak se spalovák opírá o okraj válce takový stupínek ?? vždycky sem s tím v pohodě jezdi a tedka mi kamarát řekl že to mám označit tužkou podle vnitřku válce a sicovat to je to tak ??? díky za odpovědi čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Ahoj. Mám v plánu stavět fichtla na fichtl cup do třídy special. Do teď jsem jezdil a také vyhrával ve třídě stodoláků a nechci to přerušit v jiné kategorii a proto prosím o jakoukoliv radu co je dobré a odskoušené že funguje jako úprava na motoru. Jo a ještě se chci zeptat pokud někdo má karburátor DellOrto s 21 Difuzorem, jaké má zkušenosti, jak to funguje a jak vyřešil tu úpravu kolínka. Díky moc za odpovědi. PS: O úpravách rámu nic nepotřebuji, rám mám z KTM 85SX. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doplnění napiš do odpovědí, nemusíš kvůli tomu zakládat novej příspěvek..
 
 
Datum: 13. března 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: Jezda      E-mail:      IP: uživatel9528    
čau jawetáci potřeboval bych radu :-) Budu kupovat fichtla a nemůžu se rozhodnou jestli ho mám předělat na kros nebo ho nechat v orig. A nebo bych si mohl sehnat motor a udělat si jednoho do krosu a druhej orig :-) co myslíte ? poradtě ..Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyby včichni na fichtl-cupech měli stejně výkonej a zpřevodovanej motor,bylo by to o ničem :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
přemýšlel si někdy nad tim proč se čipujou auta? které maj poté místo 80kw třeba 100kw? výrobce nastaví motor na optimální životnost a lidé jako závodníci na fichtlech takový motor také dovedou upravit na o dost vyšší výkon... to vše samozřejmě ale na úkor výše zmíněné životnosti.. ještě bych rád položil otázku - je či není načipovaná ochcávka ještě ochcávka? nebo to je už jiná dimenze?\r\nchápu že originální pincek je jen jeden, ale proto se přece upravují aby se závod stal zajimavým.. kdo má nejlépe naladěn stroj může se pak těšit z vítězství.. nebo vy jezíte pouze sériové stroje \r\na dojíždíte do cíle na stejno?
 
 
Datum: 14. března 2011 15:20
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Nejel, a ani jet nechci. Nikdy z pionýra neuděláš závodní motorku a nedostaneš z něj více jak jednoho koně. To už potom není pionýr. Nějaký rámy z ostrejch motorek, hvězdicový hlavy, miliontý výbrusy, odlehčovaný písty a ojnice.... To už prostě není fichtl... Ani náhodou!!
 
 
Datum: 14. března 2011 15:05
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Ondřej: to musíš mít dost ubohou konkurenci... Nevím, kde jezdíš, ale přijď se podívat třeba na závody do Kozmic nebo Poříčí a uvidiš. "Takže sehnat origo díly, dobře poladit, nejlépe někým kdo to umí a je z toho stroj kterej neuděláte ani za 20000kč, nějakejch vrtání kanálků, broušením hlav apod." Asi jsi ne žádným kloudným speciálu nejel.
 
 
Datum: 14. března 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli budes kupovat konkretniho fichtla nech ho v origu a na cros si kup treba nejakyho predelanyho uz- to se vyplatí vic i financne
 
 
Datum: 13. března 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Chlapci. Jezdím na pionýru závody za stodoláky už 5 let (a to je mi 13) a můžu vám říct že nějaký ladění fihtla, jakýkoliv je úplně k hovnu. Nikdy, opakuji NIKDY pionýra nevyladíte na super výkon a jak říkával můj děda: ,,Nejlíp jede pinďour když je dobře poladěnej´´. Takže sehnat origo díly, dobře poladit, nejlépe někým kdo to umí a je z toho stroj kterej neuděláte ani za 20000kč, nějakejch vrtání kanálků, broušením hlav apod. A nakonec vždycky se ten upravenej šmejd posere po pár kilometrech jelikož motor pionýra to prostě nevydrží. Pravej českej originální fichtl vydrží prostě všechno. Možná zainvstovat trochu do lepších tlumiču ale taky moc ne protože co vydržej nějaký krosový tlumiče, nevydrží rám. Dokonce jsem každý rok, každý závod, každé kolo co jedu, že většina speciálů odstupuje ze závodu protože se jim to prostě přehřeje, nebo nevyjede mírnější kopeček kterej my s originálnímy fichtli profrčíme na 2 protože nám se to jen tak neuvaří. Toť vše. Zlatej fichtl vítězí!!!
 
 
Datum: 13. března 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nechal bych to original, krosku s toho chudáka nedělej
 
 
Datum: 13. března 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Navíc furt je to jenom tříkvaltová slaboučká padesátka se slaboučkym rámem a ještě slabší přední vidlicí...prostě nechat to v origo stavu, a na nějakej extra terén zapomenout....
 
 
Datum: 13. března 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
No originál je fakt nejlepší volba, cross tě omrzí, a to už musí bejt pořádně upravenej cross, aby vypadal k světu.
 
 
Datum: 13. března 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
originál !! až tě omrzí budeš za něj mít lepší peníze než za cross
 
 
Datum: 13. března 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Origo :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci chci se zeptat jestli je tento postup správný jedná se o jawu 550 pařez. 1) Plechy brousíme 2) nastříkáme tmelem 3) Tmel obrousíme aby tam nebyli hrbolky 4) nastříkáme originální barvou 5) uděláme zlaté linky 6) přestříkáme bezbervým lakem. A ještě jeden dotaz nevíte kolik té barvy (ml) a toho tmelu budu tak orientačně potřebovat na celou jawu 550 ? Moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, máš stěrkový, to je ten co s ním kituješ díry, a pak je ještě stříkací tmel, což je v podstatě ten samej materiál, akorát to pokryje celý povrch, samozřejmě to nevyplní velké díry, je to spíš pro dorovnání povrchu po stěrkovám tmelení
 
 
Datum: 13. března 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
A on je taky stříkací ja ten tmel?
 
 
Datum: 13. března 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V podstatě taková speciální základovka, vytvoří trošku silnější vrstvičku, a vyplní to poslední rýhy po broušení kitu, plnič se pak přebrousí smirkem cca 800 pod vodou, a na to už se lakuje...
 
 
Datum: 13. března 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Čau co je to ten plnič?
 
 
Datum: 13. března 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě trochu jinak bych to udělal...na obroušený plechy bych nanes stěrkovej kit na vyrovnání největších děr, vybrousil ho, pak přes to stříkací tměl, přebrousit, na to plnič, přebrousit, na to vrch, nechat vytvrdnout a pak linky, který bych skoro nepřelakovával...a stříkacího kitu kup plechovku, to je asi kilovka, a vrchní barvy podle mě tak 0,5l, možná ani ne...
 
 
Datum: 13. března 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Cau borci. Chystám se dělat GO motoru na fíka :-) nechci tam dělat žádnej tuning, ale chci aby ten motor trošku šlapal :-) co pro to můžu udělat? Vybrus mám, kliku mám po repasy, loziska taky novy a gufera též :-) Jak moc je třeba důležitý pro motor slícovat kanaly? četl jsem že je dobry slícovat kartery s přefukama... :-) a jak to třeba s výfukovým kanalem? Taky nějáko zabrousit popř. o maličko žvetšit? Díky moc za nějáký tipy :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 0:48
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teď jsem nereagoval na pisatele příspěvku (kupodivu i s diakritikou, a pár překlepů neřešim, takhle kdyby psala většina, jak by tu bylo líp :-) ), ale na uživatele pukasek, kterej musí o českym pravopisu přemejšlet, tak se laskavě zklidněte..
 
 
Datum: 14. března 2011 0:48
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi jsme tu ve Škole na hodině češtiny a ne v poradně o pio...tk ale co...
 
 
Datum: 13. března 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Nemá tam tolik chyb, že mu tam chybí ty háčky, čárky... no bože. A repasI vem čert :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pukaset: přemejšlet? já myslim že pro Čecha by měl bejt českej pravopis samozřejmost, ne hlavolam..
 
 
Datum: 13. března 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
trubka: myslim že hodně lidí tady ,,neumí" psát a to prostě jen třeba z toho důvodu že píšou rychle a nebo v tu chvíli nechtěj přemejšlet nad těma ý a í ;-)
 
 
Datum: 13. března 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Trubka: vlez mi na záda ;-) JAWA05: tobě dík :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Čau, slícovat kanály, to je základ. Kup si jehlový pilníky, a kanály slícuj ve správných úhlech (http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-valec.html). Výfukovej kanál je dobrý zvětšit, ale ve moc, praskaly by ti kroužky. A rozhodně vyčisti výfuk, ale důkladně. To má na dvoudobej motor ohromnej vliv. A nakonec správně zajeď motor po výbrusu...
 
 
Datum: 13. března 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11328    
Čau, návod najdeš v pravidlech českého pravopisu
 
 
Datum: 13. března 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau lidi, mam dotaz, jakej píst je lepší? tříkroužkovej nebo jednokroužkovej? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11328    
pro Sharkera.Poslední slova o fichtlu souhlas.Jinak,, srovnání otáček koleček v převodovce ,,promiˇale jak to ,,uděláš,,Já bych to řešil spíše obvodovou rychlostí ozubených kol.Jináč z 1 na 2 r.s 2x vyšlápnu spojku,ze 4ky na 3ku vyřadím do neutrálu,meziplyn a zařadím.To je u převodovky bez synchronizace.Dnešní NA a autobus má synchro.a posilovač řazení
 
 
Datum: 14. března 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sharker:To je pěkná blbost,volnou drážkou ti bude utíkat směs od klikovky do výf.kanálu..Hádám že si pozoroval markantní nárust spotřeby
 
 
Datum: 14. března 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
písty sem neměnil, ale dřív sem sundal jeden kroužek, a rozdíl v řazení sem teda nepozoroval..
 
 
Datum: 14. března 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám to namontované.1 kroužek chrom.je to živější,ale max je stejná jen je to tam dřív.dřív je to v max výkonu
 
 
Datum: 14. března 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Namontuj to na fichtla...ujed par metru a hned poznas velkej rozdil v razeni
 
 
Datum: 14. března 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
pořád mě z toho ale nejde na rozum co to má společného s pístem, ať už jednokruhovým či třikruhovym...
 
 
Datum: 14. března 2011 15:08
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trubka: když jezdíš s náklaďákem a autobusem, řiká ti něco pojem "meziplyn"? chápeš k čemu se používá? že by pro srovnání otáček koleček v převodovce, aby šlo vůbec zařadit? i když na druhou stranu, nevim jestli to má zrovna u fichtla nějakej význam...
 
 
Datum: 14. března 2011 14:29
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
s těma kvaltama sis trošku naběh no.... :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 0:13
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a já zas studuju elektrotechniku :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 23:39
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nic upřesnovat nepotřebuju..to co sem napsal za tím si stojím a stát budu..jestli se to tobě nelíbí tak s tím asi nic nenaděláš a budeš muset přestat machrovat
 
 
Datum: 13. března 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11328    
Mám vystudovaný obor spalovací motory,najeto s náklaďákem a autobusem přes milion km,táhne mi na ...sát , ale takovou blbost co píšeš to tady čtu každou chvilku.Takže upřesni odpověď.
 
 
Datum: 13. března 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
achjo...tobě asi nic neříká pokles otáček při řazení co??
 
 
Datum: 13. března 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11328    
Zajímavá odpověď dachle.Tomu musí každý rozumět-s 1k pístem tam jdou kvalty rychleji a s 2k pístem tam jdou těžko ?????? žebys řadil pístem ???
 
 
Datum: 13. března 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dám ti přiklad..sice se tam nezmíním o třikruhu ale neva....Mám CÚ. S 1k pístem překročím 8000 ot. ,, jdou tam rychleji kvalty,jde to perfektně do toček,...dvojkruh v mým válci jelikož je upravenej nemá co dělat...možná to táhne, ale ne zas o moc líp...kvalty tam jdou těžko, nedá se to přetáčet, a přes 8000 ot. se nedostanu, ..jinak pro sériovej válec je opravdu nejlepší 2K píst...3K je na prd, a 1K tam neužívíš....
 
 
Datum: 13. března 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne,ale každej je na něco ÚPLNĚ jinýho.S jednokruhem se na sérii ani nerozjedeš,s tříkruhem ti na upraveným motoru budou scházet 3000 ot. pro optimální výkon....
 
 
Datum: 13. března 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Jakse to neda srovnat? :-) jakože jednokrouzkovej je lepsi? :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě se jednokoužek s tříkroužkem ani srovnávat nedá.
 
 
Datum: 13. března 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
záleží na tom k čemu ho budeš používat.... na závod 1kruh - menší tření-otáčky..... standart jízda 2kruh - standart všehochuť.... 3kruh - velký tření - odpor - hůř jde do toček - ale táhne.. stačí?
 
 
Datum: 13. března 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: Dejv      IP: uživatel7495    
zdarec draci jak mám s jawy 20 udělal trošku cross jawu ? díky a čím by šel zhlasit zvuk myslím tím nějaké ty otvory do výfuku nebo tak ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel11114    
vytáhni sředový tlumič a místo něj tam narvi drátěnky
 
 
Datum: 15. března 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Já koil mustanga cross s dírou ve vejfuku a at te ani nenapadne tam dělat nákou díru.
 
 
Datum: 13. března 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Amen, a zvuk se ma snizovat ne zvysovat...
 
 
Datum: 13. března 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
V tvým případě bych nic nedělal, žádnej cross a díry do výfuku už vůbec ne... Raději jawu prodej někomu, kdo k ní bude mít úctu !!
 
 
Datum: 13. března 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: johoud      IP: uživatel9949    
zdrc draci, nevíte někdo jaký převodoví olej (paramo) se má lít do čz 175/487 ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: rider22turbo      E-mail:      IP: uživatel11160    
Zdar 487 sem měl a lil sem tam PP90 Paramo a bylo to v pohodě.2 roky ježdění a furt hezky čistej :-) doporučuju
 
 
Datum: 13. března 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: Ferko      IP: uživatel9046    
Zdravím. Má tu někdo zkušenosti se simsonem? Potřeboval bych poradit jaké sekundární kolečko mám zvolit. Ted tam mám 15z. a má to pořád slušnou akceleraci. A proto bych chtěl pořídit 16z nebo 17z ale zase nevím jestli ta 17ka už nebude moc. Díky za odpovědi a sorry že to dávám na web o Jawách (kdyby nekdo znal nejaky web o simsonech byl bych rád kdyby mi ho sem nsapsal) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 17:58
 
 
 
 
Jméno: fichtlarpato      IP: uživatel11325    
daj si tam take abi ti sedelo z retazov a podla mna ja najlepsie 16z:-D
 
 
Datum: 13. března 2011 17:58
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar, mám motolékarničku č.283/2009 Sb. obsahuje:rukavice,obinadlo gumove, 2x obvaz jeden dva polstarky a druhej jeden plstarek, náplast,satka trojroha, a resuscitacni rouska s ventilem.. pak jsem si tam dal i ( blo to v blesku :-D ) ten papír o dopravni nehode ty rady.... mnyslíte že je to jeste vyhovující ta lekarnicka?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: Honda248      IP: uživatel9812    
Co je? :-D :-D .... ano či ne? :-D :-D
 
 
Datum: 13. března 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
honda: :-D :-D :-D
 
 
Datum: 13. března 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: Honda248      IP: uživatel9812    
takze je to v poradku..?
 
 
Datum: 13. března 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
čau,dle autoklubu ČR takto : Motocyklisté: * až do 30. září 2011 může být motolékárnička s obsahem dosud předepsaným, nebo podle vyhlášky ze srpna 2009 (s resuscitační rouškou), anebo podle zatím nejnovější vyhlášky (s resuscitační maskou), * od 1. října 2011 jen podle nejnovějších požadavků &#8211; viz níže (platí i pro starší motocykly).
 
 
Datum: 13. března 2011 15:07
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj.omlouvám se , že zas píšu.Ale jsem v pytli.Potřebuju poradit.není to sice o pincku ale prosím vás.mám na náboji kotouč , který drží 6 imbusových šroubků.5 jsem jich normálně vyšrouboval ale na 6 mám strhlou hlavu.ten imus se v tom jen tak protáčí.věši tam nemám šanci dostat.Převrtávat to nechcu , protože ten náboj je z hliníku a není tam místo pro větší závit.Sikovkama ani hasákem to chytnou nejde , protože ta hlava je ve tvaru kopečku nebo jak bych to řekl.není to za co chytit.Fakt nevím.je to imbus tak o průměru cca 3mm.Díky moc za radu.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
naklep tam hvězdičku
 
 
Datum: 16. března 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
vem brusku a po bokach to zabrus aby to bylo v rovině a nad klíč a vyšroubuješ to
 
 
Datum: 16. března 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel8035    
můžeš taky zkusit ten šroub povolit majzlíkem, když budeš sekat do šroubu z boku ve směru povolování
 
 
Datum: 13. března 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vytahovak_sroubu_5_ks.html
 
 
Datum: 13. března 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže...bud na to něco opatrně navařit, třeba malou matku a pak to vytočit, nebo odvrtat hlavu šroubu, sundat kotouč a pak ten zbytek šroubu už povolíš sikovkama
 
 
Datum: 13. března 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci začal jsem renovovat jawa 550 pařez. A chci se zeptat jaké je číslo originální červené barvy na tento stroj. A ještě jeden dotaz čím děláte zlaté linky? Děkuji moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Originální odstín červené je 8850 dle ČSN. Zlaté linky je podle mě nejlepší nechat udělat od profíka...přecijen to renovuješ, tak ať to nějak vypadá :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Zdar rajďení. Chci se zeptat jestli náhodou nevíte kde bych sehnal nový nebo alespoň dost zachovalý a neporušený rám na jawu 50/21. Nebo jeslti máte doma nebo jesli nevíte kdo by to mohl vyrábět nebo vyrobit na zakázku. Rád si připlatím pokud to někdo vyrobí ale z dobrého matroše protože dávám svého miláčka do kupy a už mám ohlé zadní šavle a jezdím závody typu Stodolák (Originální stroje) takže nemůžu hodit svůj motor do cizého rámu. Dík. Pište dyštak na E-mail. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 23:43
 
 
 
 
Jméno: kopelec007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mam doma docela zachovalej ram na jawku 20/21 ,kdybys mel zajem,muzem se domluvit, i postou ti to klidne poslu ;-)
 
 
Datum: 20. března 2011 23:43
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Pant na kyvce? Jako u každýho? O tom nic nevím...\r\nTak mi na mail pošli fotku, odkud jsi a cenu a nějak se dohodnem.
 
 
Datum: 13. března 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: milano      E-mail:      IP: uživatel10870    
Hele ja mam 1 ram, ale je tam spatnej ten pant. Jako skoro na vsech
 
 
Datum: 13. března 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Proti tomu žádná. Ale je vidět na některých dílech že jsou to jen doma vylisované díly z nekvalitního materiálu.
 
 
Datum: 13. března 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
kdovi do ceho si to rval, sesa se snazi prodavat kvalitni veci...
 
 
Datum: 13. března 2011 14:22
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Dík.. Jen aby to vydrželo.. Mám totiž zkušenost že né vše z tohoto shopu je kvalitní. Viz. šoupátko s označením jako ,,ORIGINÁL´´ a ani nepasovalo do karburátoru. Nebo stupačky které po cca 4km praskly a já šel přímo na držku. Prostě jde mi o to aby mi to neprdnulo pod zadkem proože se na tom bude i skákat atd... Jestli máte někdo osobní zkušenost, prosím podělte se..
 
 
Datum: 13. března 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/ram_kyvna_vidlice.html :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 13:53
 
 
 
 
Jméno: rudasm1      E-mail:      IP: uživatel7956    
čus draci budu měnit kroužky na mustangovi mam změřit píst nebo válec šuplerou někdo my radil že válec dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: rudasm1      E-mail:      IP: uživatel7956    
dík to mně nenapadlo
 
 
Datum: 13. března 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
očisti dno pístu a mrkni co je tam za číslo :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 12:59
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj.prosím Vás chci se zeptat.Budu v pincku měnit převodový olej , ale nevím jaký mám kupit.Z předchozých dotazů a odpovědí , co jsem tu našel jsem furt četl jne Cinol PP80.Ale co bycg tam ještě mohl dát jiného ? jako něco lepšího , at tam nemám takové ty levné.Prostě at to je pro pincka nejlepší... :-) díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: Gsx-r      IP: uživatel4675    
Pana beka,nali tam obyčejnej prevodak. Nereš jestly to je PP80 nebo PP 90,pincek to pobere. Stejne to hovno jede:-D
 
 
Datum: 17. března 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kup tam paramo pp 80 nějakej dražší olej je tak úplně zbytečnej....i do novejch škodovek se leje paramo
 
 
Datum: 13. března 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 13. března 2011 13:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja tam davám Paramo gyrol mají ho na všech benzinách skoro myslím že je to tento http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=498
 
 
Datum: 13. března 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
tak tam daj neco od castrolu alebo valvoline,liqui moly neni spatny atd.
 
 
Datum: 13. března 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci prej se už neprodáva olej shell advance sx 2 je to minerál a po několika tisících kilometrech sem měl na pístu jen malí nános karbonu a tak se chci zeptat jestli je toto dobrej olej do fichtla mají ho u nás na benzině ale nevím jestli je to minerál nebo sintetika a jestli má stejne vlastnosti jako ten shell odvance sx2 tady odkaz http://www.motoshopuzeda.cz/product/castrol-2t-1l-8681/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Jestli se nepletu tak tohle je mineral :-) mám ho doma taky. Asi bych ho prirovnal k TSFku :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel11323    
Čau Draci sháním Originální odstín barev na Čz 125/476 v KOmbinaci čená žlutá. Hlavně ta žlutá.Jestli někdo víte dejte mi vědět. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 11:20
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      E-mail:      IP: uživatel11275    
cau vsichni mam čz 175/477 pořád mi protíká karburátorem benzín tam kam přijde filtr.koupil sem nový plovák a plovákové víčko novou jehlu šoupátko trysky prostě všechno apořád ten samý problém. hladinu v plovákové komoře nemám jak upravit plovák je natvrdo zaletovaný.motorka chytá ale nejde pořádně do otáček a nemá výkon z filtru mi stříká po nastartování benzín už nevím co s tím díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: XXX      IP: uživatel11278    
Todlencto nebude asi karburátorem. Novejma dílama do karburátoru si vyloučil tedy nějakou závadu v něm. Jedině ho zkus ještě poštelovat, ale tím to nebude. Mně dělala něco podobnýho, dusila se a nedrželo skoro volnoběh, tak jsem se mrknul na vejfuk, ke koncovce a byla ucpaná, jakmlile jsem to vyčistil, bylo to oukej. Jináč nevím . Napiš jeslti to pomohlo
 
 
Datum: 13. března 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: petrcharvat      E-mail:      IP: uživatel11322    
zdravím mám bezkontakt vape na jawě 350 638 12v a neháže mi jiskru jak to proměřit co odešlo nebo jak se nastavuje do trafa vede červený drát tam se objeví napětí při zapnutí klíčku žlutý drát z trafa vede ke snímači tam se má taky objevovat napětí a kdy nebo ne černý drát je kostra spojena s kostrou altiku jak to proměřit abych věděl co odešlo třeba i ohmicky a kolik to má mít nebo jak to seřídit deska na statoru je přišroubovaná natvrdo s tou pohnout nejde leda by se převrtaly díry leda pohnout s deskou co je na rotoru dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel10711    
Obávám se že toho moc neproměříš. Bez vybavení jsi odsouzen k tomu vzít jinej kus a vyzkoušet. Jinak k věci: Není to jen klasický autotrafo (zapal. cívka), ale je v tom nacpaná elektronika, která ti nejspíš odešla. Na žlutym drátu od snímače na altiku se objeví při prošlápnutí napěťová špička (indukční čidlo), která je signálem pro "hození jiskry". Dost často se stává že je kablík snímače nalomenej, těsně u vývodu ze snímače.
 
 
Datum: 13. března 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čest draci, asi před měsicem sem dom dotáhl motor ze ČZ 250/455 byl ve strašným stavu a tak sem ho zgenerálkoval = nové ložiska,gufera,kroužky atd..Po složení sem přemejšlel jakej karbík bych tam asi mohl dat a napadlo me dat tam karburátor z trabanta průměr difuséru sedí a i trysky jsou podobné takže teoreticky by to mělo jet, ale tata mi říkal, že je možný že to zadřu a to bych já nerad a tak bych se vás chtěl zeptat: Zadřu to ?? Pojede to?? Viděli ste to už někde ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výměna kroužků přeci neni generálka...ale k dotazu..je možný že by to na to i jelo, ale třeba to nepude vyladit, bude to žrát atd...asi bych sehnal za pár korun klasickej Jikov 2926 a osadil ho příslušnejma tryskama...a máš jistotu že to pojede :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 10:31
 
<  871  872  873  874  875  876  877  878  879  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 19:03:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu