Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Ondřej T.
IP: uživatel924
 Hoj.\\r\\nProsímvás, potřebuji nějaký návod nebo alespoň radu jak rám pionýra upravit aby tam šel dát jeden centrální tlumič jako kyvnou vidlici... Něco přesně takového: http://opijawa.tym.cz/fotky/kola1.jpg\\r\\nAle prosím přesnej návod jak na to, co kde říznout, kde přivařit atd... Stačí slovně, lépe obrázky či náčrty.\\r\\nNa E-mail: trachta.o@seznam.cz Nebo zde nebo odkaz.\\r\\nDík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 21:51
Jméno: Ondřej T.
IP: uživatel924
 Jojo, zase pro kamaráda.. Jinak dík za ten odkaz..
Datum: 15. března 2011 21:51
Datum: 15. března 2011 17:31
 Tyjo ja nevim co natom vidis slozityho, existuje dobova uprava ramu pro tereni zavody tak si to najdi... Zase pro kamarada co dobre plati?
Datum: 15. března 2011 17:20
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 To nikdo nedá, zkus si namáhat hlavičku...
Datum: 15. března 2011 7:59
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 pánové,vim že to sem nepatří ale uš si nevim rady a tady ste mi ohledně fichtlů vždy poradili,mam Škodu 110R a mezi zadníma blatníkama a kastlí je guma jako na utěsnění mezi blatníkem a kastlí,ale.....měl sem všechno rozebraný takže i gumy sundaný,koupil sem nový ale nevim čim je tam přilepit,ničim mi to tam nedrží.zkoušel sem všechno možný ale dycky mi spadne,poraďte čim to mam přilepit
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 0:03
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 ok díky moc za rady
Datum: 15. března 2011 0:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když jsme měli 120 tak jsem od prahů až po zrcádka lepil všechno černým silikonem na akvária , ted mám formana a taky tím lepím vše
Datum: 14. března 2011 23:35
Jméno: matěj
IP: uživatel7037
 zkusil bych nějaký dvousložkový lepidlo
Datum: 14. března 2011 22:53
Jméno: Ondřej T.
IP: uživatel924
 Zkus odmastit plech... Pokud je mastnej a špinave, ebude ti to držet...
(jen nápad)
Datum: 14. března 2011 22:46
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 ten sem zkoušel ten to neudrží napadlo mně jedině lepidlo na okna na auta....jinak uš nevim
Datum: 14. března 2011 22:37
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 skusil bich silikon
Datum: 14. března 2011 22:30
Jméno: Nike21
IP: uživatel11309
Posl.aktualizace: 14. března 2011 22:18
Jméno: petr
IP: uživatel10268
 Čau draci, uvažuju o koupi ČZ, bude problém přihlásit 175 jako 125?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2011 13:28
 144: To je sice moc pěkný že bude mít na štítku 125ccm, ale v obou techničákách bude mít stále 175ccm...
Datum: 19. března 2011 13:28
Jméno: 144
IP: uživatel11357
 Kúp si čistý štítok na 125 a naklep naň čo máš v papieroch. Malo by to prejsť cez STK aj normálne, ale radšej u "kamaráta" (aspoň na slovensku to funguje).
Datum: 18. března 2011 23:05
 Chce to známý já sem jel z stk a upadl mě výfuk...
Datum: 14. března 2011 23:11
Jméno: petr
IP: uživatel10268
 V dnešní době je vše o známejch nebo o prachách...
Datum: 14. března 2011 22:34
 lori: číslo vymažeš, ale furt ti to na TK neuznaji...
Datum: 14. března 2011 22:25
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 koupit 125, vymazat cislo motoru, jebnout tam 175, nebo koupit papiry... Ale ze to nejak lehce zmenis nato zapomen. Na motoinzerci sem akorad videl cizu 125 s motorem 175, papirove vpohode...
Datum: 14. března 2011 22:22
 Dneska to podle mě v podstatě nejde...buď známej, nebo sehnat papíry z 125, ale těch je jak šafránu
Datum: 14. března 2011 22:15
Jméno: petr
IP: uživatel10268
 Kámoš právě říkal že zná pár lidí co to tak maj...Hold to chce mít hodně známejch..
Datum: 14. března 2011 22:14
 bude
Datum: 14. března 2011 22:07
 Zdravím vás, chtěl bych znát váš názor 1.) Na nádrž pařeza 555 patří spíš plastový nažloutlý víčko s odměrkou, nebo hliníkový bez odměrky? 2.)Když jsem prohlížel jehly z karbeců 555, našel jsem 2 typy jehel. Jednu se špičkou a druhou useknutou. Jaký je v tom rozdíl?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 9:13
 sú dve typy závitov pre uzáver daj tam to co tam pasuje
Datum: 15. března 2011 9:13
 1.) ja mam nazltle viecko s odmerkou a na 100% je tam original
2.) netusim, no ja mam tu bez spicky
Datum: 14. března 2011 22:06
 POZOR POZOR!!! upozornenie pre všetkých šamanov čo robia elektro zapojenie na fichtlu http://files.vsetkocochces.webnode.sk/200000083-26a7527a13/el_jawa-23,23a.jpg táto schéma je originálna a je tam ako pre 20W zapalko tak i pre 30W samozrejme platí až od typu 05 ktorého malo v tom prevedený s hliníkovým statorom. STIAHNUT DO POCITACA !! lebo už je mi na zvracanie lebo často tu riešim problém že niekto tu zapája podľa schém ktoré sú nefunkčné a často asi aj životu nebezpečné!! a nezodpovedajú predpisom ČSN !!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 16:40
 No znám jednoho pitomca který si ukostřoval nějaký kabel ke šroubku víčka plovákovky,jak se to uktourilo tak stačila jiskřička a měl po fichtlu,než se nadál shořelo mu to všechno
Datum: 17. března 2011 16:40
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to som myslel ironický aj keď niekdy by som nepovedal
Datum: 15. března 2011 22:00
Jméno: CZK
IP: uživatel10711
 Což o to chválim dobrej počin, sice jsem se nedíval na zadrátování, ale jestli to funguje tak OK. Jen by mě zajímalo co může být na zapojení elektriky fichtla životu nebezpečný. Tedy pokud má někdo budíka tak je jasný že by neměl provozovat na těchto stránkách oblíbený masochistický sport - strkání prstu do fajfky a startování. Ale jinak mi nic nenapadá.
Datum: 15. března 2011 17:51
Jméno: fichtlar
IP: uživatel11114
 čau draci máte někdo zkušenosti s 9ti zubým primárním kolečkem zlepší to tah a o kolil?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 13:53
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Mám za to, že o 2 články...
Datum: 15. března 2011 13:53
Jméno: fichtlar
IP: uživatel11114
 budu muset zkracovat primární řetěz? o kolik
Datum: 15. března 2011 10:54
 O tolik,že nebudeš potřebovat jedničku,pokud ti aspon trochu pincek jede...Hlavně to nedávej na starej vylágrovanej motor,protože to s tim musíš mít pořád v otáčkách aby to jelo....
Datum: 14. března 2011 23:08
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 budeš mít sílu ale pojedeto pomalu
Datum: 14. března 2011 21:51
Jméno: Nunikman
IP: uživatel4089
 Zdar draci.. má nějáký význam rozšiřování sacího a vyfukového kanálu na seriovým motoru? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 17:13
Jméno: standa
IP: uživatel11342
 Ja hlavy snižovat neumim. Vim akorát jakej objem potřebuju. Pošlu to Frikulínovi a o víc se nestaram.....jinak myslim že se řiká že je to o 1.5mm + musíš udělat tu antidetonační štěrbinu a upravit spalovák v hlavě aby do toho nenarážel píst....no radši jsem to nikdy ani nezkoušel....at se daří....rozměry válce byli poměrné....výsledek bude takový,jak moc zprasený válec z výroby máš.....řídil bych se částečně plánkem úpravy válce na Jawa 05....
Datum: 15. března 2011 17:13
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 dík jak sviň  tomuhle říkám odpoěď za všechny prachy
Datum: 15. března 2011 17:12
Datum: 15. března 2011 17:02
Jméno: standa
IP: uživatel11342
 pokud tu hlavu nesnížíš tak to celý nemá význam,to je háček....hele snížení životnosti......kdo ví....tohle neni žádná hardcore točivá úprava.....řiká se že normál motor by měl vydržet 30 tisíc.....takle upravenej cca 20 tisíc km....ale dnešní díly jsou natolik "kvalitní",že běžně motor po GO z novodobých dílů vydrží 10 tisíc a je znova vylágrovanej,takže tady skoro nemá význam se bavit o nějaký lehce snížený hlavě,kde se vlivem vyššího výfukovýho kanálu a snížení hlavy dostaneš z kompresního poměru 9:1 na 9.5: 1 a max otáčky vzrostou z 7 tisíc na 8 tisíc což není nic špatnýho ..hele neprožíval bych to tolik...
Datum: 15. března 2011 16:48
 Stando : moc dekuju. A něaké mírné snížení hlavy mi srazí životnost?
Datum: 15. března 2011 16:33
Jméno: standa
IP: uživatel11342
 zaprvé sežen starej dobrej válec se stejnejma přefukama(prostě aby už od oka nebyl jeden víc dolu a druhej zase někam jinam....je to dobře vidět výfukovym kanálem) ...válec se dá napilovat i bez rozlisování,ale je to takový "buď a nebo"....pokud máš alespoň trochu cit a oko,tak se to dá..... jinak chtěli ste úpravu baj oko......tak sací o cca 1mm propilovat ke klikový skříni ,výfukovej o milimetr napilovat k hlavě a o milimetr rozšířit v horní části,na přefuky nesahat,jen důkladně vyčistit,hlavu s objemem 5.5ml,předstih 1.6mm,odtrh 0.3-0.35mm,dvě pružiny na kladívko,novou vačku,novou filtrační vložku do airboxu,novou HT 68 a VT 38,novou jehlu,nový šoupě.... hodně štěstí.....pokud bude motor po kvalitní GO,pojede moc dobře a jeho životnost neklesne nijak výrazně....at se daří...
Datum: 15. března 2011 16:11
 Nunikman: sme na tom úplně stejně, jen nevím jestli mě s tímhle pak pustěj na závod sériovak a ne speciál je to slabý
Datum: 15. března 2011 7:22
Jméno: Nunikman
IP: uživatel4089
 Četl jsem to celé a docela mi to zamotalo hlavu  nechcise pouštět do něčeho takového  Delam GO a kdyz uz do to chci dat par tisic tak bych rád aby to bylo poradne  mě by stačili pouze nejaky postrehy... napr. vyfuk. kanal rozsirit smerem k hlave o 1mm, přefuky vylestit, sací kanal též rozšířit atd  tohle by mi stačilo  teda pokud je mi někdo ochotnej tohle poradit  chci jen proste neco co bych pro ten motor mohl udelat, aby dobre slapal bez nejakych pridavnych prefuku atd  díky
Datum: 14. března 2011 23:28
 stupidní dotaz od lamy: pokud budu v.k. jen rozšiřovat (nebudu přidávat další okénka) musím vylisovat vložku nebo to stačí pilovat v celku ?
Datum: 14. března 2011 23:16
Jméno: standa
IP: uživatel11337
 pokud zatím nemáš žádné zkušenosti s odladěním takového motoru,tak začni s úpravou válce podle návodu na úpravu válce z 05 (také na webu http://www.jawa-50.cz)....přecejenom ten návod na úpravu válce podle odkazu níže je více složitý a náročný jak na výrobu,tak na odladění a mohl bys tím být zklamán a mohlo by tě to odradit od dalších úprav.....
Datum: 14. března 2011 22:59
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 14. března 2011 22:32
Jméno: Nunikman
IP: uživatel4089
 Díky moc za odpoved  a ještě se tě zeptám o kolik mám ten výfuk kanal rozšířit? a jakým směrem? jestli do stran, směrem k hlavě nebo směrekm ke klice? Snazil jsem se to někde vyčíst, ale jenom jsem se dočetl že při týhle upravě rády praskají krouzky
Datum: 14. března 2011 21:50
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Sací kanál bych nerozšiřoval, jen bych u něho slícoval jehlovými pilníky vložku s válcem. A výfukový kanál určitě zvětšit !! Pak to je rapidně znát na jízdě
Datum: 14. března 2011 21:42
 Jawa 250 Typ 353 el. zapojena podle schematu ale nehodí jistku a nehodí. Proud mi jde na indučku stále není tohle zavadou?? Jisku nehodí ani mezi kladívky je to hluchý. Prou jde včude jen ne ke kladívkům. Poradte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 22:55
 vše jak má být nedělal jsem to poprvý ale prostě nic všude proud a jiskru to nehodí ani mezi kladívky když odtrhávám šroubovákem nic ani tuk. jen mě zaráží že do indučky jde stále proud at sou kladívka seplí nebo ne. Je to tak dobře?
Datum: 14. března 2011 22:55
 mas odizolovany kladivko ? neni malej odtrh ? co pecka na kladivku ? spatnej VN kabel....
Datum: 14. března 2011 21:59
 Zdar draci,zajímalo by mě,proč se už dneska nedělají velkoobjemový silniční dvoutakty.Přece dvoutaktní motor je jednoduší,takže je menší i cena a hlavně má daleko lepší tah-srovnejte Hondu CBR 125 s Aprilii RS 125...I emise se dají možná srovnávat,když se maže syntetickýma olejema navíc v malým množství....Proč,proč,proč  Schválně mrkněte jak válí tady 25 let stará 2T Yamaha,navíc jen 500 ccm... http://www.youtube.com/watch?v=AZr-PncUjnk&feature=related
Neni to proto,že by to bylo až moc silný a zvedalo by se to na zadek při čtvrt plynu na šestku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 23:01
 Jawa05: Hajdíku?  Seš to ty?
Datum: 14. března 2011 23:01
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nedělaj se, protože by sis ho pořídil a pak by ses na něm proháněl na poli za Telčí
Datum: 14. března 2011 22:37
Jméno: standa
IP: uživatel11337
 kdysi jsem vedl na podobné téma docela rozsáhlou diskusi,kde jsem ze dozvěděl mnoho zajímavého,kupříkladu že moderní 2T se vstřikováním paliva+ přimazáváním typu "oilmaster" má o mnoho nižší emise všeho jak současný auta s EURO XXXX normama...oni ani starý humpolácký 2T který čoudili jak dýmovnice měli lepší emise jak všechny tehdejší 4T motory.akorát je tam ten problémek,že je to 2T a dokud je to studený,tak z toho lítaj různý uhlovodany a nevim co všechno......a bohužel jsou to jedovatý látky.... proč se definitivně přechází na 4T?? asi kvuli ekologii....
Datum: 14. března 2011 22:30
 dvoutakt ma nedokonaly plneni i spalovani. cena zas tak nizsi nebude, bo ty motory se rychle opotrebovavaj
Datum: 14. března 2011 22:03
Jméno: satan162
IP: uživatel11218
 Zdar draci, mam valec s osmym vybrusem z fichtl kramu, a u vyfukovyho kanalu a saciho jsou mistama skoro 2mm prechody, neuskodi mi moc kdyz to propiluji zároven s hlinikem, co si o tom myslite nevadi to, nechci si posxxtat casovani ??? diik za radu a PS: mate nekdo zkusenosti s timto valcem ?? diik za odpovedi ci nejake typy na lepsi funkcnost valce .....
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 22:47
Jméno: standa
IP: uživatel11337
 všechno zarovnat v rozumných mezích,výfukový kanál není špatné v horní části rozšířit a posunout horní hranu výfukovýho kanálu na 29.5mm od horní hrany válce(tak by to mělo totiž být)....nic zbytečně nerozšiřuj,ale pokud evidentně něco přečuhuje,tak to zarovnej......pak se koukni jak pasujou kanály ve válci na kartery motoru
Datum: 14. března 2011 22:47
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 Cau hele prosimvas vim ze to sem moc nepatri ale je to taky neco o veteranech ... normalni skoda spartak mela velikost kol 5,9-15 ne ? a co melo stejny rafky kol ale rozmer 6-16 ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 21:54
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Škoda 1201 užitkové verze a Škoda 1202 STW.
Datum: 14. března 2011 21:54
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 zdravím
chtěl bych se zeptat jestli řadící automat s 550 či 555 je stejný jako v mustangovi a jestli by šel dat do mustafa diky ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 20:26
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 nejde, je užší
Datum: 14. března 2011 20:26
Jméno: jorus
IP: uživatel11315
 Zdar Draci.... nevíte co by to mohlo dělat??, motor v poho nakopnu ale tak po deseti minutách to začne škubat, i na dvojku, i na jedničku... pak zastavim, protůruju to a jede to zase v poho... a takhle mě to dělá pořád.... nevíte co by s tim mohlo bejt??.... docela mě to štve...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 21:47
Jméno: jorus
IP: uživatel11315
 jj..... díky.. zkusim to
Datum: 15. března 2011 21:47
Jméno: martin
IP: uživatel8034
 možná máš ucpanej přívod benzinu, kouknul bych na kohoutek palivovej a treba hadicku nebo trysky nevim no snad ti to pomuze
Datum: 15. března 2011 18:09
 Caute draci! taková otázka ze ktorá kyvná vidlica je silnejsia? u fichtla... lisovaná a zvarená z plechu alebo zvarená z trubiek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 20:00
Jméno: Vašek
IP: uživatel10301
 Hele nevím jestli ten spojkovej koš na jawu 50 kterej tady máte pojmenovanej taiwan je to originál nebo to je nějakej tuning ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 19:49
Jméno: vašek
IP: uživatel10301
 nebo takhle jsetli to něco vydrží jaký s tím máte zkušenosti\r\n
Datum: 15. března 2011 19:49
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Klikaři, proti tobě bych si netroufl argumentovat  , ale ten dotaz mě fakt pobavil
Datum: 14. března 2011 20:57
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 proč???
Datum: 14. března 2011 20:27
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 To sis dělal srandu vid?
Datum: 14. března 2011 20:25
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 je vyrobenej na taiwanu
Datum: 14. března 2011 20:05
 cus draci, uz se trapim nekolik dni pinckem ktery je jeste v zimnim spanku jak se zda  vsechno mam vystelovane a nastavene dokonce i ciste  Motor nakupnu, ale priserne se dusi a proste to nejede. Sundal jsem motor protoze jsem si rikal zeto neni uz mozne a zjistil ze mi po ojnici opravdu ,,tece,, olej, hosi mato vliv na jizdu respektive abych nepulil zbytecne ? muze to byt ono? asi jo kdyz uz jsem vseco zkusil  diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 20:55
 *dymi
Datum: 14. března 2011 20:55
 len sa nehrn do polenia. Vymen benzin, daj novy (ja som mal podobny problem-dal som novy benzin a islo to). Ak ti saje olej z prevodovky, dym z vyfuku bude biely a husty (a bude ho vela). olej do benzinu dymy na modro a nie tak husto. Dym pozri ked bude motor chvilku zohriaty uz. Inak plavakova hladina, ihla, to vsetko mas ako ma byt? uzatvara ti ventil na plavakovej komore? sviecka mokra a cierna?, vyfuk cisty?
Datum: 14. března 2011 20:54
 Svicka sla jako prvni  v lete jsem motor pulil a pretesnoval papirem, tak me napadlo jestli to nemuze byt jeste spatne tesneno, klikovku z gufera semi moc vyndavat nechce, protoze jak vime jdeto na prd  ale asi to budu muset rozdelat ponevadz po ojnici olej z tekal
Datum: 14. března 2011 19:51
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No může to bejt sedlej olej, co se tam přes zimu usadil z benzínu, nebo z karburace. V nejhorším případě máš porušený gufero na klikový hřídeli. Jestli teče fakt zle, tak nech týct trošku déle. A jestli ti ho vyteče vela, tak budeš muset půlit.
Datum: 14. března 2011 19:46
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Co nová svíčka?
Datum: 14. března 2011 19:36
Jméno: Ondras
IP: uživatel9201
 Zdarec chlapi kdyz jezdím na mojem fechtlovi trebas po dedině tak jezdí paradne ale jak se vydám nekam dál tak se zahreje a uz nechce tahnout kde je problem nevite? svicku mam 15ctku..PAL... na jakou jezdite vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 23:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Vypadá to,že už je bud vyběhanej,nebo přidřenej píst.
Datum: 15. března 2011 23:10
Jméno: Ondras
IP: uživatel9201
 Tak stací 3 km a pak straci vykon..a kdyz pak prijde nejaky kopec tak hruza...
Datum: 14. března 2011 21:50
 dachtl21:Spíš i na zimu i na léto
Datum: 14. března 2011 21:14
 sviecka ma aku farbu? ci to nemas chudobne. Po akej dobe ti strati vykon?
Datum: 14. března 2011 20:57
 15ka je do fíka právěže nejlepŠí...ani na zimu,ani na teplo..ideální svíčka
Datum: 14. března 2011 20:45
 15 do pincka neni moc dobra spiš je dobra do staršich typu motorek  jak je stadion pařez atd.  ...do pincka davam svičky 14 a nebo 17
Datum: 14. března 2011 20:25
 Mě když se fík přehříval dal jsem tam N14C  bylo to o něco lepší ale nic závratnyho  hold je to vlastnost fíka noo  potrebuje se poradne chladit
Datum: 14. března 2011 19:38
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Posl.aktualizace: 14. března 2011 23:30
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 koukám ze se to nahore resi taky... tak to budu sledovat  nemusis mi uz psat sem.. ale jinak dik
Datum: 14. března 2011 23:30
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Prosim Tě ještě o radu  když už to budu dělat... mám něco provést s výfukovím kanalem? Nebo sacím? Je to na origo motor bez jakejch koliv uprav  díky
Datum: 14. března 2011 23:12
Jméno: standa
IP: uživatel11337
 jo,slícuj to! ale bacha....ten válec se na dvou šteftech trochu kvrdlá do stran tak at to neudelas moc siroky v karterech,hledej nějakou středovou polohu...ale to co je na fotce je běžnej jev...
Datum: 14. března 2011 22:35
 Caute, na Jawa 21, 30W zapalko mam zapojene svetla presne podla tejto schemy: http://furioso19.rajce.idnes.cz/nastenka/#svetla.jpg Problem je v tom, ze ked zapnem hnedy a cerveny, svieti len predne svetlo. Ked zapnem modry a cerveny, svieti len zadne. Ked zapojim hnedy (svieti predne) a ukostrim modry svieti aj zadne aj predne. Inak nic. skusal som novu objimku, ziarovky, aj ine kable, no nic. Kostra je ok. ELektrika je kupovana v celosti nova. Nejake napady? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 16:59
Jméno: standa
IP: uživatel11342
 podívej se,jestli nemáš zle ukostřenu objímku přednej žiarovky. Zadní žárovku máš kompletně odizolovanou od plechového držáku?.....toto byly časté důvody že u mustanga blbli světla....
Datum: 15. března 2011 16:59
 priamo z NR som. kontroloval som prepojenie aj multimetrom (cez skrat) a bolo to dobre spravene. Neviem potom, urcite to bude dajaka malickost, volaka sprostost. modry mam na 58b, hnedy na 58a (na ziarovke). Ide to ked zapnem hnedy, vtedy sa rozsvieti len predne a zadne nie. Az ked ukostrim modry rozsvieti sa aj zadne. Ked zopnem modry a cerveny ide len zadne. Akoby na prednom svetle v objimke nesiel prud do ziarovky a tym sa neuzavrel obvod.
Datum: 14. března 2011 22:24
 ee nemyslím že bola zla ale tae veci najradšej si kompletizujem sám a ti si nikde od Nitry? lebo i ja som parkrát bol v motorene ale ja som od Košíc
Datum: 14. března 2011 22:18
 no skusim nieco. Elektriku som kupoval novu od kamosa, co to objednaval z motoren.sk ale nakoniec to nevyuzil a dal mi to lacno. Zeby to bolo zle spravene...?
Datum: 14. března 2011 22:14
 šak ok len daj tak že jeden vývod zadného svetla na tlmene vlákno a a druhý vývod na diaľkove vlákno a žiarovku nezabudni ukostriť a musí to isť
Datum: 14. března 2011 22:12
 ano je to to co si sem dal ako posledne. Neviem preco to robi, to som chcel vediet.
Datum: 14. března 2011 22:10
 zapojene je to podla tohto: http://furioso19.rajce.idnes.cz/Jawa_21/#DSCF0538.jpg Ta schema v dotaze je len mnou prekreslene zapojenie od prepinaca svetiel. Nic ine. Je to rovnaka schema ako si dal ty v tych scanoch, len je farebna. Nestretol si sa este s 30w zapalovanim?
Datum: 14. března 2011 22:09
 tak ako tak pozerám tak to potom má fungovať len za predpokladu že ten hnedý máš na tlmenom vlákne a ten modrý na diaľkovom vlákne alebo naopak v podstate je to toto to dynamo si nevšímaj http://jawafoto.kx.cz/elektrika/el_schema_2.gif
Datum: 14. března 2011 22:08
 dajak s toho nemôžem vysť a vlastne jak to maš to zadne svetlo jeden vývod na jednom vlákne žiarovky a druhý na druhom či ako ? a kde ukostruješ zadne svetlo?
Datum: 14. března 2011 22:04
 pozeram ako pozeram, ale v tej mojej scheme nikde kabel od zadneho svetla v prepinaci svetiel nemam. Neviem co si tym myslel, tak nerob zo mna blbca
Datum: 14. března 2011 22:03
 srandu si nerobim, myslim to velmi vazne. Dufam, ze si si vsimol ze ide o 30w zapalko! schemu som ja nacrtol v skicari, schemu LEN svetiel
Datum: 14. března 2011 21:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 14. března 2011 21:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 14. března 2011 21:51
|



|