slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  867  868  869  870  871  872  873  874  875  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci,chtěl bych se zetat jak mám vyčistit nádrž kiselinou citronovou jak se to ředí a jak dlouho to mám nechat dík za rady nikdy sem to ndelal:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel987    
čus,najdi někoho kdo ti nádrž vylije epoxidem a maš klid. nechaval sem to dělat na moto aji na auta co měly problemy s bordelem v nadrži. dělá mě to borec ve zlíně.
 
 
Datum: 22. března 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 16. března 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10557    
já jsem tento problém řešil nedávno. Koupil jsem si 5 balíčků kyseliny citrónové ( na nádrž mustanga) po 100g. Napřed jsem nádrž vymyl. Potom jsem v horké vodě kyselinu rozmíchal a nalil do nádrže. ( voda musí být co nejteplejší) Potom jsem to dal k topení, aby "směs" zůstala co nejdéle v teple. Po 24 hodinách jsem to vylil no a musím říct, že to opravdu pomohlo.
 
 
Datum: 16. března 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel1026    
čus draci chci se zeptat čim to može byt že me nejde elektrika na fechtlovy ja sem to skusal vrtačku a to eště šlo ale pak uz ne a to magneto neni jaksi moc magneticke poradte prosim dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel1026    
ja mam 05tku a svetla zapojene nemam jak to kladivko ma byt
 
 
Datum: 17. března 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
A do světel ti jde elektrika ? máš dobře složený kladívko ?? a nemáš přehozený cívky ?
 
 
Datum: 17. března 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zkus vymenit inducku
 
 
Datum: 16. března 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel1026    
mozna jo ale me sere s prominutim ze to nehaze tu jiskru
 
 
Datum: 16. března 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si myslim ze to magneto je v poradku
 
 
Datum: 16. března 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel1026    
ale dyš na něho neco dam železneho tak to tam drží aji třeba šroubovak jak moc ma byt magneticke to magneto
 
 
Datum: 16. března 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
je rozdíl ve svítivosti mezi halogen žárovkou HS1 (12V, 35w) a H4 (12, 35W), dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, jen v patici (a asi i v příslušné parabole, nevim jak vypadá HS1)
 
 
Datum: 16. března 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: Jawák      IP: uživatel11345    
Čest ve spolek. Mám jeden takový dotaz jestli by šlo tyristorové zapalování co se dá udělat na jawu 50 dát na jawu 250 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no dalo by sa ale musíš dať tam aj zapalko z fichtla
 
 
Datum: 16. března 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel7575    
Aoj nevíte někdo, kde bych sehnal písty značky Berta do pionýra? Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku pokud mi napises mail jake pisty potrebujes,tak ti je za 10 dni dodam,,, neni problem,,ale zas pak to nepujde az za dva mesicemeil jake pisti potrebujes
 
 
Datum: 16. března 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci chci obrousit plechy na fichtla někde jsem se doslechl že to bruskou nemám dělat ale že je lepší vodní šmyrgl že to tím i dobře jde doma jsem našel univerzální šmyrgl na sucho i vodu P220 a P180 mohu to použít na tu plechařinu? pokud ne tak jakej? dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to dal taky jinak pískovat ale mám to jen na polnačky atd
 
 
Datum: 16. března 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Pískovat, nebo levněji vybrační bruskou s jemným smirkem. Je to rychlý a hlavně se nic nepodře do hloubky. Takže pak nemusíš moc kitovat. Nebo růčo šmirglem
 
 
Datum: 16. března 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nějaký broušení flexou jsem zavrhnul už dávno, dneska jedině pískování
 
 
Datum: 16. března 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to dal opískovat :-) :-D
 
 
Datum: 16. března 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Hele ja jsem to dělal tak že jsem vzal malou flexu, koupil si ježka (ocelovej koutouč) s měkýmá dratkama a jel jsem :-) a šlo to jak po másle :-)kam jsem se nedostal, tak jsem to vzal P100 brusnym papirem :-) vodní smyrgl se používá až na brousení plnice nebo zakladové barvy :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau chtěl bych se zeptat jestli se dá přepsat tp když je napsaný na osobu která již zemřela dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: m      IP: uživatel2942    
jo otevřít dědické řízení??? taky mám doma pařeza kterej je psanej na strejdu co je 30 let po smrti. Chtěl jsem ho přepsat na sebe, vyvolat dědické řízení a když jsem začal obcházet příbuzné, tak mi každej řekl že se toho pincka zřeknou....Co následovalo??? Večer po rozhovoru ti mameluci vlezli na aukro zjistili, že se takovej pařez na papírech dá picnout i za 15.000,- Kč a začali se kroutit, že je musím vyplatit. Známé pravidlo Po přízní řízni!!! a Kdo se moc ptá moc se dozví!!! Tak jsem se na to vys*al a mám ho zatím na půdě....
 
 
Datum: 21. dubna 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Leda někdy je taky potřeba otevřít dědické řízení :-(
 
 
Datum: 16. března 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží na tom kdo TP potažmo motorku zdědil, ten jí pak může prodat a přepsat na koho chce..
 
 
Datum: 16. března 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: WEPO      IP: uživatel10027    
ZDAR DRACI, ČÍM BYCH MĚL SVAŘIT NÁDRŽ, TEČE MI U TÉ MATKY NA KOHOUTEK! ŠVAJC? NEROZTRHNE SE TA NÁDRŽ? PŘÍPADNĚ POMŮŽE, KDYŽ JE V NÍ VODA? DĚKUJI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2011 13:04
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel6371    
jestli chces muzu ti nadrz prodat.Kdyztak pis na e-mail.
 
 
Datum: 17. března 2011 13:04
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul - Tak se směj no ale měl jsem jen malou dirku tak jsem an to vzal elektrodu jako když jsem zamečnik tak s tym umim jo a nejdem nějaky chuj že bych tam dal tunu svaru :-P
 
 
Datum: 16. března 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
venca:ty jsi svařoval nádrž elektrodou?no to musí teda vypadat....
 
 
Datum: 16. března 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck ® Ja sem si je ale neustřelil :-D nadrž byla sucha totiž viš
 
 
Datum: 16. března 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
77venca:Tak at si to udělá jak chce..Někdo má rád svoje ruce,někomu je jedno když si je ustřelí při sváření...:-)
 
 
Datum: 16. března 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
tim cínem se mi to nějak nezdá...
 
 
Datum: 16. března 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
já jsem nádrž letoval mosazí nebo to jde i bronzem
 
 
Datum: 16. března 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ježiši proč to plnite vodou nech to 1 den venku prazdnou nadž ad vyvětra a svař to normalně taky jsem si svařil normalně elektrodou nadrž a drži no a žadnou vodu jsem tam nedaval jen vylil benal a nechal 1 den přes noc na venku ad vyvětra a pak svařil natřel barvou ad to nezrezne a je hotovo vy amatéři :-D :-D
 
 
Datum: 16. března 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Nádrž vylej a nech tak den vyvětrat, Pak to místo nahřej letlampou a zacínuj, mě do dělal známej, ale chce to kumšt. Je to oproti svařování lepší, nic se ti nepropálí ani nezkroutí. :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
taky jsem nechával vařit násdž a vypláchl jsem jí a pak jí normálně zavařil Cočkem
 
 
Datum: 16. března 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Vypláchni horkou vodou víckrát a můžes vařit, není dobrý to nejak ochlazovat kvuli svaru a už vůbec ne v tom mít vodu.
 
 
Datum: 16. března 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: tommy      IP: uživatel6767    
Zdarec draku ze svařováním nádrže už nějakou zkušenost mám a důležité je, aby byla pořádně vypláchlá a nezůstal v ní žádný benzín. Vzduchem se to chladilo a úplně v poho žádné problémy :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: Honzule      IP: uživatel2403    
Tak jednu nádrž jsem vařil kdyz sem jí měl po hrdlo naplněnou vodou a druhou nádž jsem vařil a pustil jsem do ni tlak vzduchu a nikdy se nic nestalo.:-)
 
 
Datum: 16. března 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napln to vodou a svař.Ale bude to chtít nějakýho zkušenýho svářeče,protože tama bude utíkat pára a to se pak dost blbě sváří.Pak to vylej kyselinou a hned jak vyschne tak tam nalej benzín at to nezrezne.
 
 
Datum: 16. března 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
uplne normalne to ide zvarit,preplachni to vodu,tito magori tady maju asi nake leve ruky alebo su nemotorny ked ti rada take picoviny
 
 
Datum: 16. března 2011 16:17
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zavařit to jde, nejlíp naplnit po hrdlo benzínem a zapálit, co hoří nemůže bouchnout .)
 
 
Datum: 16. března 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
sezen jinou nadrz, varit je to o hubu, muzes to treba 10x vyplachnout beztak sou pripady ze jim to na ponku proste bouchlo...
 
 
Datum: 16. března 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Jo táák.. já myslel že tam mas malinky prasklinky :-) s kalafunou zkusenosti nemam :-) tak jedině to něcím vypodložit a pak vylejt, nebo pak jedine svařit :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: WEPO      IP: uživatel10027    
Je tam dira na prostrčení šedesátky hřebíku! Musim to prostě svařit ale nevim jak?! Ještě sem myslel kalafunu, ale když ztvrdne tak pak popraská a odpadne, ne?
 
 
Datum: 16. března 2011 14:31
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Cau draku. Svářet je to o držku! Ale dá se to! každopádně by si ji musel naplnit az po okraj vodou. coz taky není moc dobrý vůči rzy! Nejlíp asi uděláš když ji ze vnitř porádně odrezíš např. kyselinou citronovou, pak vezmes dvouslozkovou epoxidovou pryskyřici a dno nádrže tím vyleješ a nechaáš pořádně vytvrdnout :-) a máš po problemu :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: machy69      E-mail:      IP: uživatel9390    
čus,potřebuji poradit,co vše zakoupit,pokud budu dávat do babety 210 "těžkou spojku" místo lehké. Unašeč,2x pakna a co dál.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozdíl mezi nimi při jízdě nepoznáš. Když už tam byly jednou lehké, dal bych tam zase lehké.
 
 
Datum: 17. března 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: machy69      E-mail:      IP: uživatel11352    
a nebo myslíš,že se na to mám vykašlat a dát tam ty lehké.O peníze tady teda vůbec nejde.
 
 
Datum: 17. března 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když máš všechny 4 gufera ve spojkách nový + "O" kroužek a oleje v převodovce trochu míň než po kontrolní šroub, tak tam olej neteče. Těžký spojky by měly údajně řadit líp. Ale zase bacha na jednu věc. Tyhle nový čelisti skládaný z plechů jsou těžší než mají být. Takže, kdyby ti to řadilo moc brzo, tak je trochu odlehčit zbroušením jedné strany.
 
 
Datum: 17. března 2011 15:49
 
 
 
 
Jméno: machy69      E-mail:      IP: uživatel9390    
Tak ,to je otázka,proč to měnit?Začnu od začátku.Motorkama se pár let zabejvám a moje máma vlastní jednu z prvních kusů 210 z roku 1981.Několikrát jsem jí chtěl koupit skutra,ale nechce,protože to parkuje v práci,kde je nájezd pro kočárky a je na to zvyklá.Mám nějaké staré motorky a auta a byl jsem nucen jedno auto kvůli ekodani převést na invalidu,ten za to nechtěl peníze,ale babetu.ˇčlověk,od kterého sem jí kupoval mi nechtěl prodat jednu,ale hned 2 najednou,tak jsem zakoupil 210 pro mámu jako náhradní a 207 pro invalidu,která se tak nesere a nebudu to muset stále opravovat.Ta 210 má ojeté 2kové pakny a neřadí tam 2ka.Za ty roky,co jsem se s tim pekloval mi nesmí babeta do baráku a ani to nikomu neopravuju.Ještě si pamatuji dobu,kdy jsem na pakny dával závaží odmaštoval to trichlákem a prohazoval nadrcenou sm ůlou a stejně to klouzalo,protože tam byl původně jen jeden "O"kroužek a tek tam olej z převodovky.Tak vlastně doufám,že snad ta spojka bude fungovat líp.Třeba je to blbost,ale vzhledem k odstředivé síle?..............................
 
 
Datum: 17. března 2011 13:45
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Však jo, to máš unašeč čelistí, vnitřní unašeč, unašeč regulace. 1kové jsou stejné. Můžu se zeptat, proč to měníš?
 
 
Datum: 17. března 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: machy69      E-mail:      IP: uživatel9390    
myslel jsem,že jen ten na 2ku a že startovací a 1kové nechám stejné.Podle krámku je ještě jinej tvar toho unašeče regulace,kterej je tam také vnitřní a vnější.
 
 
Datum: 17. března 2011 7:41
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bacha unašeče jsou tam 3 a doufám, že jsou tam stejné podložky.
 
 
Datum: 16. března 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: dajan      IP: uživatel10696    
čau draci mam jawu 350/634 a furm mi tam něco chrastí vyměnil jsem těsenění u hlavy a furt to chrastí dííík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
ok,zeber si jeden cep do mototechny a kup take iste 2 a aj nove segrovky zloz to a ozvisa cito este zvoni,tam nema nic insi co zvonit
 
 
Datum: 16. března 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: dajan      IP: uživatel9474    
Já to rozebral :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 19:07
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
bude to pistnima cepama
 
 
Datum: 16. března 2011 16:24
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
A jak mame vedet cim to je? To rozeber pak se ptej
 
 
Datum: 16. března 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: dajan      IP: uživatel9474    
Ne tím to není :-D
 
 
Datum: 16. března 2011 15:35
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni vytahanej primární řetěz?
 
 
Datum: 16. března 2011 13:50
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Čao draci, prosím vás nevíte někdo kde má být přesně držák baterky na jawě 550? Já vím že pod sedadlem ale nevím kde přesně .Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Jo to jo :-) byly tam dvě plochý baterky jak říkás kvuli klaksounu :-) ale ja myslel klasickou baterkku :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale měla, pro klakson, pod sedlem byl na ní držák, najdi si ho v krámku
 
 
Datum: 16. března 2011 16:21
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Jawa 550 měla baterku? Neřekl bych :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 14:29
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11309    
zdarec mám nově na lokovaní kola na jawě 21 a mám trošku barvy na plaští můžu to umyt ředidlem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: stojanek      IP: uživatel6155    
jasně
 
 
Datum: 16. března 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdarec zítra konečněsložím 250tku a dával jsem tam nový pístní kroužky a potřebuji vědět kolik zhruba KM se to zajíždí ty kroužky. diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedná nádrž s větším poměrem oleje a můžeš jezdit úplně normálně
 
 
Datum: 16. března 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
100km lehčího ježdění než si kroužky sednou... a pka už to muzes hnat na plnej :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 1:09
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
caives myslite ze kdyz si koupim spice ze si tto zvladnu vyplest sam ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: petan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja když jsem pletl prvni kolo taky sem se nikoho neptal jestli to zvladnu to musiš vedet sam jestli si na to troufáš, ale nic na tom neni stači když si na nejakym už vypletenym kole pořádně prohlidneš která špica kam a jak vede, na fichtlu je vždy jedna dirka hlubši jedna plítčí, doporučuju plist obě strany zaroven vzdycky 2 špice nalevo pak 2 napravo jinak se s tim nedomluviš, centrování je horší kor když je rafek křivej .....
 
 
Datum: 16. března 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel3541    
Zdarec je mi 16 a taky sem si vyplítal kola jde to pěkně ale musíš vědět jak na to a vycentrovat to taky jde ale musíš si s tím pohrát.
 
 
Datum: 16. března 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
do servisu...návodů na netu jak centrovat kola je všude plno a když si budeš lámat hlavu jak to vyplést a zvládneš to, tak si myslim že vycentrovat to už zvládneš taky,přece jenom fichtl neni na galuskách...
 
 
Datum: 16. března 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: stojanek      IP: uživatel6155    
Pesně jak píše kolečko des to do cykloservisu kamoš to tam dal a udelali mu to.
 
 
Datum: 16. března 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyplést možná ale každopádně centrování u někoho kdo tomu rozumí..
 
 
Datum: 15. března 2011 23:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si je a nech si to vyplést v cykloservisu...
 
 
Datum: 15. března 2011 23:35
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
je to tezky ?? prave si je chci koupit
 
 
Datum: 15. března 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: Vena      IP: uživatel590    
Myslim že ne :-D :-D :-D
 
 
Datum: 15. března 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrej, mám doma v dílně tři řadící automaty, můžu nějak poznat, který je nejlepší, jako člověk co tomu ještě moc nerozumí, co mám posuzovat. Je to na Jawu 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Sefcik.jan:nech tu na sebe icq a domluvíme se na ty šrouby...
 
 
Datum: 16. března 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
Čus hele nejdřív ho vyzkoušet v nějakem karteru který máš rozložený a dát si tam převodovko a vyzkoušet jak řadí nesmí mít příliš velkou vůli a jít z lehka ,zkontrolovat pružinky jestli nejsou unavený (měkký - automat řadí lechce) pak vypadávají kvalty atd..
 
 
Datum: 15. března 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel9410    
Zdravím draci, mám problém s volnoběhem.Pincka našlápnu,ale na volnoběh se to chová jak čtyrtakt,prostě vysoké otáčky,žádné to známé převalování pístu.Už nevím co s tím,gufera sem měnil,předstih šteloval,válec s pístem sem měnil,těsnění karbece,válce.Už mám podezření jen na to že to někde dejchá karterama.Ale nekouří to jak dýmovnice.Fakt nevím.Měl ste někdo podobnej problém? PS karbec taky čistý.Nechce se mi půlit,mám plechy a těch 20 tisíc šroubů než se sundá,tak zešedivím,nebo zešílím.Je zajimavé,že pokud ucpu prstem dirku co je pod karbecem (těsně před kolínkem sání) tak se volnoběh sníží,ale pořát to pálí rychle zasebou. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 1:13
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Tak to je zajímavý problém možná kdybys tam dal v plovkovce trochu míň benzínu tak by to bylo lepší nebo posunul jehlu níž ale škoda té práce a motoru no :/
 
 
Datum: 26. dubna 2011 1:13
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Tak ani šoupě,ani ultrazvuk nepomohlo.Zakoupil sem jinej motor,použil sem kartery a převodovku.Válec svuj,zapalko svoje,karbec svuj.Po složení se nic nezměnilo,volnoběh jde jako zrychlenej puls a to už sem to mozkově nezvlád,začal sem čistit kohout v nádrži,svíčku sem dal jinou a stále nic.Poslední co mě napadlo bylo vyměnit volnoběžnou trysku.Byla tam 38, našel sem záhadnou 40cítku a problém zmizel.Tak mi to vysvětlete,na karbec nikdo nesáhnul,ani sem trysky neměnil a najednou to šlape jak má.
 
 
Datum: 25. března 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Dneska sem koupil šoupě,čínskej šmejd.Skoro sem ho tam nedostal jak to bylo na fest.A žádnej rozdíl.Cupák sem zkoušel podržet i za běhu a žádnej rozdíl.Benál dotéká normálně.Tak mi to nedalo a rozpůlil sem kartery.Samozřejmě nic sem nenašel teda až na to že spodek motoru mezi těsněním byl poblitej po celé délce spáry.Zítra dám karbec do ultrazvuku v práci at je jistota.Jednou sem ho viděl rozříznutej napůl a je tam jaká si komora,kterou nelze normálně vyčistit,ale ultrazvuk je mocná zbraň.
 
 
Datum: 17. března 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Jednou jsem zkousel 60 myslim z 05tky... a bylo to málo... spodek dobrej ale do otacek me to nepustilo :--)
 
 
Datum: 16. března 2011 1:12
 
 
 
 
Jméno: Lukš      IP: uživatel4620    
Zdarec draci dnes kupodivu se mi stalo uplně t osamý a byla to právě ucpaná volnoběžná triska+ zaneřáděný kohoutek takže tam šlo málo benzínu třeba se mto skusil tím že sem přicpak jakoby půlku difuzoru rukou tak aby šel vzduch na kanálky a pak se vše poněkud spravilo ;-) pořádně pročisti karbec a trisky no a zisti jestli když zmáčkneš cupovák za jak dlouho ti vyteče benzín pokud to trvá dlouho a nic se neděje tak to teče pomalu a nestíhá dotékat :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 0:04
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Hlavní trysku mám 68 což se mi zdá dost,chtělo by to sehnat starou dobrou 60tku
 
 
Datum: 15. března 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
To šoupě by to mohlo bejt,že by přes něj šel nějak falešnej vzduch.Ono je doccela odrápaný...Ale měnil sem ho asi před cca 5 lety.I když za tu dobu má dost odjeto.Koupím ho a uvidim.
 
 
Datum: 15. března 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Všechno je vcajku,asi budu půlit.Vsázím na ty kartery.Hlava těsní dobře,benzín teče taky jak má.Prostě je to v háji.
 
 
Datum: 15. března 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Nebo je problém v šoupátku v karbecu, když má vůli, tak volnověh nejde nastavit podle představ...
 
 
Datum: 15. března 2011 23:16
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě ti podfukuje hlava...bo máš malou hladinu v plovákovce...může se ti sekat lanko plynu....jak chodí šoupe v karburaci? volně?....volnoběžná tryska je čistá??
 
 
Datum: 15. března 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: Dalibor Bílek      IP: uživatel10730    
to ja už moc nevim,ale co palivový ventyl v nadrži? (vyčistit,aby tam šel pořadně benzín) ,ale to už si asi zkoušel že?
 
 
Datum: 15. března 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Jasně,první na co sem sáhnul.Ještě mě napadá vyčochtaný šoupě,ale nezdá se mi to.
 
 
Datum: 15. března 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen mě napadá taková otázka, zkoušel jsi na karbecu nastavit volnoběh tím volnoběžným šroubkem?
 
 
Datum: 15. března 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel9456    
Prosím o radu. Chystam se půlit motor u jawa 250 panelka, na co jsi mam dát všechno pozor? pada mi totiž trojka a čtyřka cuká. Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
vim že vas pořad otravuju ale k čemu slouži přesně odtrh prote jsem slyšel že u předtihu stači bnastavit pist 1,6 před H.U. a jenom přitlačit konika aby se vtu chvili oterřel a neni třeba řešit odtrh odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 8:26
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
aha takže aspon přibližně ktěm 40 co ?? dik za radu :-D
 
 
Datum: 16. března 2011 8:26
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
správný seřízení odtrhu je důležitý k tomu, aby se kladívka včas (v okamžiku předstihu) a hlavně rychle rozepla na správnou vzdálenost, kdyby se rozepla pomalu nebo málo (malý odtrh) tak snižují energii jiskry a kdyby moc, nestačila by se vracet ve vyšších otáčkách..
 
 
Datum: 15. března 2011 23:44
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Jenda: tak tedka jsem z toho zmatenej TEDA aji já :-D
 
 
Datum: 15. března 2011 23:39
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Odtrh je vzdálenost mezi kontakty ,kladívka (koník) ti určujou kdy svíčka hodí jiskru a také pro jemné doladění předstihu.
 
 
Datum: 15. března 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
aha tak i zatohle dík
 
 
Datum: 15. března 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Kvuli jiskře! Predstih u dava kdy jiskra reskoči a odtrh udavá sílu jiskry... jestli to teda rikam dobre :-) pockej si na dalsi odpovedi :-)
 
 
Datum: 15. března 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci, myslíte že mně bude stačit na jawu 550 0,6l vrchní barvy (červené)? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
Já jsem na motorku koupil 300g barvy + 300g tužidla , stříkal jsem pistolí myslim 5-6 vrstev a ještě trošku zbylo
 
 
Datum: 15. března 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
no záleží jestli ji budeš nanášet štětcem nebo pistolí(stříkat) u toho stříkání mineš víc barvy jak při štetcu
 
 
Datum: 15. března 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano...
 
 
Datum: 15. března 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: Nunikman      IP: uživatel4089    
čus draci :-) má nějáky smysl dělat sání přimo do klikové komory? vrcem přes kartery s origo karbecem? Díky za odpovědi jen mě to zajíma :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 16:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11344    
nemá....když jsi ještě neupravil ani ten blbej dvoukanálovej symetrák,tak proč se chceš pouštět rovnou do toho nejsložitějšího a nejdražšího? Upravený dvoukanály jsou poměrně poslušný válce,kde ladění nebývá složité a je to hodně muziky za málo peněz.....není třeba žádný extra karbec,není třeba nějak extra řešit věci okolo a pokud se k tomu udělá rozumnej výfuk,tak to nemusí být vůbec k zahození....
 
 
Datum: 16. března 2011 16:57
 
<  867  868  869  870  871  872  873  874  875  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 15:44:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu