Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahoj draci,chtěl bych se zetat jak mám vyčistit nádrž kiselinou citronovou jak se to ředí a jak dlouho to mám nechat dík za rady nikdy sem to ndelal
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2011 13:07
Jméno: martin
IP: uživatel987
 čus,najdi někoho kdo ti nádrž vylije epoxidem a maš klid. nechaval sem to dělat na moto aji na auta co měly problemy s bordelem v nadrži. dělá mě to borec ve zlíně.
Datum: 22. března 2011 13:07
Datum: 16. března 2011 20:23
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 já jsem tento problém řešil nedávno. Koupil jsem si 5 balíčků kyseliny citrónové ( na nádrž mustanga) po 100g. Napřed jsem nádrž vymyl. Potom jsem v horké vodě kyselinu rozmíchal a nalil do nádrže. ( voda musí být co nejteplejší) Potom jsem to dal k topení, aby "směs" zůstala co nejdéle v teple. Po 24 hodinách jsem to vylil no a musím říct, že to opravdu pomohlo.
Datum: 16. března 2011 19:20
Jméno: pepa
IP: uživatel1026
 čus draci chci se zeptat čim to može byt že me nejde elektrika na fechtlovy ja sem to skusal vrtačku a to eště šlo ale pak uz ne a to magneto neni jaksi moc magneticke poradte prosim dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 13:07
Jméno: pepa
IP: uživatel1026
 ja mam 05tku a svetla zapojene nemam jak to kladivko ma byt
Datum: 17. března 2011 13:07
 A do světel ti jde elektrika ? máš dobře složený kladívko ?? a nemáš přehozený cívky ?
Datum: 17. března 2011 11:24
 tak zkus vymenit inducku
Datum: 16. března 2011 22:38
Jméno: pepa
IP: uživatel1026
 mozna jo ale me sere s prominutim ze to nehaze tu jiskru
Datum: 16. března 2011 20:06
 si myslim ze to magneto je v poradku
Datum: 16. března 2011 19:53
Jméno: pepa
IP: uživatel1026
 ale dyš na něho neco dam železneho tak to tam drží aji třeba šroubovak jak moc ma byt magneticke to magneto
Datum: 16. března 2011 19:39
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 je rozdíl ve svítivosti mezi halogen žárovkou HS1 (12V, 35w) a H4 (12, 35W), dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 18:36
 ne, jen v patici (a asi i v příslušné parabole, nevim jak vypadá HS1)
Datum: 16. března 2011 18:36
Jméno: Jawák
IP: uživatel11345
 Čest ve spolek. Mám jeden takový dotaz jestli by šlo tyristorové zapalování co se dá udělat na jawu 50 dát na jawu 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 18:57
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no dalo by sa ale musíš dať tam aj zapalko z fichtla
Datum: 16. března 2011 18:57
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel7575
 Aoj nevíte někdo, kde bych sehnal písty značky Berta do pionýra? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 21:17
 draku pokud mi napises mail jake pisty potrebujes,tak ti je za 10 dni dodam,,, neni problem,,ale zas pak to nepujde az za dva mesicemeil jake pisti potrebujes
Datum: 16. března 2011 21:17
 čau draci chci obrousit plechy na fichtla někde jsem se doslechl že to bruskou nemám dělat ale že je lepší vodní šmyrgl že to tím i dobře jde doma jsem našel univerzální šmyrgl na sucho i vodu P220 a P180 mohu to použít na tu plechařinu? pokud ne tak jakej? dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 17:57
 Já bych to dal taky jinak pískovat ale mám to jen na polnačky atd
Datum: 16. března 2011 17:57
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Pískovat, nebo levněji vybrační bruskou s jemným smirkem. Je to rychlý a hlavně se nic nepodře do hloubky. Takže pak nemusíš moc kitovat. Nebo růčo šmirglem
Datum: 16. března 2011 17:27
 Nějaký broušení flexou jsem zavrhnul už dávno, dneska jedině pískování
Datum: 16. března 2011 17:22
Datum: 16. března 2011 16:46
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Hele ja jsem to dělal tak že jsem vzal malou flexu, koupil si ježka (ocelovej koutouč) s měkýmá dratkama a jel jsem  a šlo to jak po másle  kam jsem se nedostal, tak jsem to vzal P100 brusnym papirem  vodní smyrgl se používá až na brousení plnice nebo zakladové barvy
Datum: 16. března 2011 16:33
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jestli se dá přepsat tp když je napsaný na osobu která již zemřela dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 16:07
Jméno: m
IP: uživatel2942
 jo otevřít dědické řízení??? taky mám doma pařeza kterej je psanej na strejdu co je 30 let po smrti. Chtěl jsem ho přepsat na sebe, vyvolat dědické řízení a když jsem začal obcházet příbuzné, tak mi každej řekl že se toho pincka zřeknou....Co následovalo??? Večer po rozhovoru ti mameluci vlezli na aukro zjistili, že se takovej pařez na papírech dá picnout i za 15.000,- Kč a začali se kroutit, že je musím vyplatit. Známé pravidlo Po přízní řízni!!! a Kdo se moc ptá moc se dozví!!! Tak jsem se na to vys*al a mám ho zatím na půdě....
Datum: 21. dubna 2011 16:07
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Leda někdy je taky potřeba otevřít dědické řízení
Datum: 16. března 2011 21:19
 záleží na tom kdo TP potažmo motorku zdědil, ten jí pak může prodat a přepsat na koho chce..
Datum: 16. března 2011 15:40
Jméno: WEPO
IP: uživatel10027
 ZDAR DRACI, ČÍM BYCH MĚL SVAŘIT NÁDRŽ, TEČE MI U TÉ MATKY NA KOHOUTEK! ŠVAJC? NEROZTRHNE SE TA NÁDRŽ? PŘÍPADNĚ POMŮŽE, KDYŽ JE V NÍ VODA? DĚKUJI
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 13:04
 jestli chces muzu ti nadrz prodat.Kdyztak pis na e-mail.
Datum: 17. března 2011 13:04
 postul - Tak se směj no ale měl jsem jen malou dirku tak jsem an to vzal elektrodu jako když jsem zamečnik tak s tym umim jo a nejdem nějaky chuj že bych tam dal tunu svaru
Datum: 16. března 2011 22:03
 venca:ty jsi svařoval nádrž elektrodou?no to musí teda vypadat....
Datum: 16. března 2011 21:55
 denzileck ® Ja sem si je ale neustřelil  nadrž byla sucha totiž viš
Datum: 16. března 2011 21:40
 77venca:Tak at si to udělá jak chce..Někdo má rád svoje ruce,někomu je jedno když si je ustřelí při sváření...
Datum: 16. března 2011 21:36
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 tim cínem se mi to nějak nezdá...
Datum: 16. března 2011 21:14
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 já jsem nádrž letoval mosazí nebo to jde i bronzem
Datum: 16. března 2011 21:13
Datum: 16. března 2011 20:39
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nádrž vylej a nech tak den vyvětrat, Pak to místo nahřej letlampou a zacínuj, mě do dělal známej, ale chce to kumšt. Je to oproti svařování lepší, nic se ti nepropálí ani nezkroutí.
Datum: 16. března 2011 19:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taky jsem nechával vařit násdž a vypláchl jsem jí a pak jí normálně zavařil Cočkem
Datum: 16. března 2011 18:09
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Vypláchni horkou vodou víckrát a můžes vařit, není dobrý to nejak ochlazovat kvuli svaru a už vůbec ne v tom mít vodu.
Datum: 16. března 2011 17:53
Jméno: tommy
IP: uživatel6767
 Zdarec draku ze svařováním nádrže už nějakou zkušenost mám a důležité je, aby byla pořádně vypláchlá a nezůstal v ní žádný benzín. Vzduchem se to chladilo a úplně v poho žádné problémy
Datum: 16. března 2011 16:54
Jméno: Honzule
IP: uživatel2403
 Tak jednu nádrž jsem vařil kdyz sem jí měl po hrdlo naplněnou vodou a druhou nádž jsem vařil a pustil jsem do ni tlak vzduchu a nikdy se nic nestalo.
Datum: 16. března 2011 16:27
 Napln to vodou a svař.Ale bude to chtít nějakýho zkušenýho svářeče,protože tama bude utíkat pára a to se pak dost blbě sváří.Pak to vylej kyselinou a hned jak vyschne tak tam nalej benzín at to nezrezne.
Datum: 16. března 2011 16:25
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 uplne normalne to ide zvarit,preplachni to vodu,tito magori tady maju asi nake leve ruky alebo su nemotorny ked ti rada take picoviny
Datum: 16. března 2011 16:17
 zavařit to jde, nejlíp naplnit po hrdlo benzínem a zapálit, co hoří nemůže bouchnout .)
Datum: 16. března 2011 15:42
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 sezen jinou nadrz, varit je to o hubu, muzes to treba 10x vyplachnout beztak sou pripady ze jim to na ponku proste bouchlo...
Datum: 16. března 2011 15:42
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jo táák.. já myslel že tam mas malinky prasklinky  s kalafunou zkusenosti nemam  tak jedině to něcím vypodložit a pak vylejt, nebo pak jedine svařit
Datum: 16. března 2011 14:44
Jméno: WEPO
IP: uživatel10027
 Je tam dira na prostrčení šedesátky hřebíku! Musim to prostě svařit ale nevim jak?! Ještě sem myslel kalafunu, ale když ztvrdne tak pak popraská a odpadne, ne?
Datum: 16. března 2011 14:31
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau draku. Svářet je to o držku! Ale dá se to! každopádně by si ji musel naplnit az po okraj vodou. coz taky není moc dobrý vůči rzy! Nejlíp asi uděláš když ji ze vnitř porádně odrezíš např. kyselinou citronovou, pak vezmes dvouslozkovou epoxidovou pryskyřici a dno nádrže tím vyleješ a nechaáš pořádně vytvrdnout  a máš po problemu
Datum: 16. března 2011 14:26
 čus,potřebuji poradit,co vše zakoupit,pokud budu dávat do babety 210 "těžkou spojku" místo lehké. Unašeč,2x pakna a co dál.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 21:32
 Rozdíl mezi nimi při jízdě nepoznáš. Když už tam byly jednou lehké, dal bych tam zase lehké.
Datum: 17. března 2011 21:32
 a nebo myslíš,že se na to mám vykašlat a dát tam ty lehké.O peníze tady teda vůbec nejde.
Datum: 17. března 2011 20:52
 Když máš všechny 4 gufera ve spojkách nový + "O" kroužek a oleje v převodovce trochu míň než po kontrolní šroub, tak tam olej neteče. Těžký spojky by měly údajně řadit líp. Ale zase bacha na jednu věc. Tyhle nový čelisti skládaný z plechů jsou těžší než mají být. Takže, kdyby ti to řadilo moc brzo, tak je trochu odlehčit zbroušením jedné strany.
Datum: 17. března 2011 15:49
 Tak ,to je otázka,proč to měnit?Začnu od začátku.Motorkama se pár let zabejvám a moje máma vlastní jednu z prvních kusů 210 z roku 1981.Několikrát jsem jí chtěl koupit skutra,ale nechce,protože to parkuje v práci,kde je nájezd pro kočárky a je na to zvyklá.Mám nějaké staré motorky a auta a byl jsem nucen jedno auto kvůli ekodani převést na invalidu,ten za to nechtěl peníze,ale babetu.ˇčlověk,od kterého sem jí kupoval mi nechtěl prodat jednu,ale hned 2 najednou,tak jsem zakoupil 210 pro mámu jako náhradní a 207 pro invalidu,která se tak nesere a nebudu to muset stále opravovat.Ta 210 má ojeté 2kové pakny a neřadí tam 2ka.Za ty roky,co jsem se s tim pekloval mi nesmí babeta do baráku a ani to nikomu neopravuju.Ještě si pamatuji dobu,kdy jsem na pakny dával závaží odmaštoval to trichlákem a prohazoval nadrcenou sm
ůlou a stejně to klouzalo,protože tam byl původně jen jeden "O"kroužek a tek tam olej z převodovky.Tak vlastně doufám,že snad ta spojka bude fungovat líp.Třeba je to blbost,ale vzhledem k odstředivé síle?..............................
Datum: 17. března 2011 13:45
 Však jo, to máš unašeč čelistí, vnitřní unašeč, unašeč regulace. 1kové jsou stejné. Můžu se zeptat, proč to měníš?
Datum: 17. března 2011 11:54
 myslel jsem,že jen ten na 2ku a že startovací a 1kové nechám stejné.Podle krámku je ještě jinej tvar toho unašeče regulace,kterej je tam také vnitřní a vnější.
Datum: 17. března 2011 7:41
 Bacha unašeče jsou tam 3 a doufám, že jsou tam stejné podložky.
Datum: 16. března 2011 21:19
Jméno: dajan
IP: uživatel10696
 čau draci mam jawu 350/634 a furm mi tam něco chrastí vyměnil jsem těsenění u hlavy a furt to chrastí dííík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 19:22
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ok,zeber si jeden cep do mototechny a kup take iste 2 a aj nove segrovky zloz to a ozvisa cito este zvoni,tam nema nic insi co zvonit
Datum: 16. března 2011 19:22
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 Já to rozebral
Datum: 16. března 2011 19:07
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 bude to pistnima cepama
Datum: 16. března 2011 16:24
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 A jak mame vedet cim to je? To rozeber pak se ptej
Datum: 16. března 2011 15:43
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 Ne tím to není
Datum: 16. března 2011 15:35
 neni vytahanej primární řetěz?
Datum: 16. března 2011 13:50
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Čao draci, prosím vás nevíte někdo kde má být přesně držák baterky na jawě 550? Já vím že pod sedadlem ale nevím kde přesně .Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 16:37
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jo to jo  byly tam dvě plochý baterky jak říkás kvuli klaksounu  ale ja myslel klasickou baterkku
Datum: 16. března 2011 16:37
 ale měla, pro klakson, pod sedlem byl na ní držák, najdi si ho v krámku
Datum: 16. března 2011 16:21
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jawa 550 měla baterku? Neřekl bych
Datum: 16. března 2011 14:29
Jméno: Nike21
IP: uživatel11309
 zdarec mám nově na lokovaní kola na jawě 21 a mám trošku barvy na plaští můžu to umyt ředidlem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 10:43
Jméno: stojanek
IP: uživatel6155
 jasně
Datum: 16. března 2011 10:43
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec zítra konečněsložím 250tku a dával jsem tam nový pístní kroužky a potřebuji vědět kolik zhruba KM se to zajíždí ty kroužky. diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 13:51
 jedná nádrž s větším poměrem oleje a můžeš jezdit úplně normálně
Datum: 16. března 2011 13:51
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 100km lehčího ježdění než si kroužky sednou... a pka už to muzes hnat na plnej
Datum: 16. března 2011 1:09
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 caives myslite ze kdyz si koupim spice ze si tto zvladnu vyplest sam ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 19:18
 ja když jsem pletl prvni kolo taky sem se nikoho neptal jestli to zvladnu to musiš vedet sam jestli si na to troufáš, ale nic na tom neni stači když si na nejakym už vypletenym kole pořádně prohlidneš která špica kam a jak vede, na fichtlu je vždy jedna dirka hlubši jedna plítčí, doporučuju plist obě strany zaroven vzdycky 2 špice nalevo pak 2 napravo jinak se s tim nedomluviš, centrování je horší kor když je rafek křivej .....
Datum: 16. března 2011 19:18
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Zdarec je mi 16 a taky sem si vyplítal kola jde to pěkně ale musíš vědět jak na to a vycentrovat to taky jde ale musíš si s tím pohrát.
Datum: 16. března 2011 19:11
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 do servisu...návodů na netu jak centrovat kola je všude plno a když si budeš lámat hlavu jak to vyplést a zvládneš to, tak si myslim že vycentrovat to už zvládneš taky,přece jenom fichtl neni na galuskách...
Datum: 16. března 2011 16:04
Jméno: stojanek
IP: uživatel6155
 Pesně jak píše kolečko des to do cykloservisu kamoš to tam dal a udelali mu to.
Datum: 16. března 2011 10:51
 vyplést možná ale každopádně centrování u někoho kdo tomu rozumí..
Datum: 15. března 2011 23:40
 kup si je a nech si to vyplést v cykloservisu...
Datum: 15. března 2011 23:35
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 je to tezky ?? prave si je chci koupit
Datum: 15. března 2011 23:30
Jméno: Vena
IP: uživatel590
Datum: 15. března 2011 23:28
 Dobrej, mám doma v dílně tři řadící automaty, můžu nějak poznat, který je nejlepší, jako člověk co tomu ještě moc nerozumí, co mám posuzovat. Je to na Jawu 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 19:49
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Sefcik.jan:nech tu na sebe icq a domluvíme se na ty šrouby...
Datum: 16. března 2011 19:49
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus hele nejdřív ho vyzkoušet v nějakem karteru který máš rozložený a dát si tam převodovko a vyzkoušet jak řadí nesmí mít příliš velkou vůli a jít z lehka ,zkontrolovat pružinky jestli nejsou unavený (měkký - automat řadí lechce) pak vypadávají kvalty atd..
Datum: 15. března 2011 23:04
 Zdravím draci, mám problém s volnoběhem.Pincka našlápnu,ale na volnoběh se to chová jak čtyrtakt,prostě vysoké otáčky,žádné to známé převalování pístu.Už nevím co s tím,gufera sem měnil,předstih šteloval,válec s pístem sem měnil,těsnění karbece,válce.Už mám podezření jen na to že to někde dejchá karterama.Ale nekouří to jak dýmovnice.Fakt nevím.Měl ste někdo podobnej problém? PS karbec taky čistý.Nechce se mi půlit,mám plechy a těch 20 tisíc šroubů než se sundá,tak zešedivím,nebo zešílím.Je zajimavé,že pokud ucpu prstem dirku co je pod karbecem (těsně před kolínkem sání) tak se volnoběh sníží,ale pořát to pálí rychle zasebou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 1:13
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Tak to je zajímavý problém možná kdybys tam dal v plovkovce trochu míň benzínu tak by to bylo lepší nebo posunul jehlu níž ale škoda té práce a motoru no :/
Datum: 26. dubna 2011 1:13
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Tak ani šoupě,ani ultrazvuk nepomohlo.Zakoupil sem jinej motor,použil sem kartery a převodovku.Válec svuj,zapalko svoje,karbec svuj.Po složení se nic nezměnilo,volnoběh jde jako zrychlenej puls a to už sem to mozkově nezvlád,začal sem čistit kohout v nádrži,svíčku sem dal jinou a stále nic.Poslední co mě napadlo bylo vyměnit volnoběžnou trysku.Byla tam 38, našel sem záhadnou 40cítku a problém zmizel.Tak mi to vysvětlete,na karbec nikdo nesáhnul,ani sem trysky neměnil a najednou to šlape jak má.
Datum: 25. března 2011 21:47
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Dneska sem koupil šoupě,čínskej šmejd.Skoro sem ho tam nedostal jak to bylo na fest.A žádnej rozdíl.Cupák sem zkoušel podržet i za běhu a žádnej rozdíl.Benál dotéká normálně.Tak mi to nedalo a rozpůlil sem kartery.Samozřejmě nic sem nenašel teda až na to že spodek motoru mezi těsněním byl poblitej po celé délce spáry.Zítra dám karbec do ultrazvuku v práci at je jistota.Jednou sem ho viděl rozříznutej napůl a je tam jaká si komora,kterou nelze normálně vyčistit,ale ultrazvuk je mocná zbraň.
Datum: 17. března 2011 22:27
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jednou jsem zkousel 60 myslim z 05tky... a bylo to málo... spodek dobrej ale do otacek me to nepustilo :--)
Datum: 16. března 2011 1:12
Jméno: Lukš
IP: uživatel4620
 Zdarec draci dnes kupodivu se mi stalo uplně t osamý a byla to právě ucpaná volnoběžná triska+ zaneřáděný kohoutek takže tam šlo málo benzínu třeba se mto skusil tím že sem přicpak jakoby půlku difuzoru rukou tak aby šel vzduch na kanálky a pak se vše poněkud spravilo  pořádně pročisti karbec a trisky no a zisti jestli když zmáčkneš cupovák za jak dlouho ti vyteče benzín pokud to trvá dlouho a nic se neděje tak to teče pomalu a nestíhá dotékat
Datum: 16. března 2011 0:04
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Hlavní trysku mám 68 což se mi zdá dost,chtělo by to sehnat starou dobrou 60tku
Datum: 15. března 2011 23:27
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 To šoupě by to mohlo bejt,že by přes něj šel nějak falešnej vzduch.Ono je doccela odrápaný...Ale měnil sem ho asi před cca 5 lety.I když za tu dobu má dost odjeto.Koupím ho a uvidim.
Datum: 15. března 2011 23:25
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Všechno je vcajku,asi budu půlit.Vsázím na ty kartery.Hlava těsní dobře,benzín teče taky jak má.Prostě je to v háji.
Datum: 15. března 2011 23:20
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nebo je problém v šoupátku v karbecu, když má vůli, tak volnověh nejde nastavit podle představ...
Datum: 15. března 2011 23:16
 Podle mě ti podfukuje hlava...bo máš malou hladinu v plovákovce...může se ti sekat lanko plynu....jak chodí šoupe v karburaci? volně?....volnoběžná tryska je čistá??
Datum: 15. března 2011 23:11
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 to ja už moc nevim,ale co palivový ventyl v nadrži? (vyčistit,aby tam šel pořadně benzín) ,ale to už si asi zkoušel že?
Datum: 15. března 2011 23:07
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Jasně,první na co sem sáhnul.Ještě mě napadá vyčochtaný šoupě,ale nezdá se mi to.
Datum: 15. března 2011 22:51
 Jen mě napadá taková otázka, zkoušel jsi na karbecu nastavit volnoběh tím volnoběžným šroubkem?
Datum: 15. března 2011 22:37
Jméno: Milan
IP: uživatel9456
 Prosím o radu. Chystam se půlit motor u jawa 250 panelka, na co jsi mam dát všechno pozor? pada mi totiž trojka a čtyřka cuká. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 21:40
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 vim že vas pořad otravuju ale k čemu slouži přesně odtrh prote jsem slyšel že u předtihu stači bnastavit pist 1,6 před H.U. a jenom přitlačit konika aby se vtu chvili oterřel a neni třeba řešit odtrh
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 8:26
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 aha takže aspon přibližně ktěm 40 co ?? dik za radu
Datum: 16. března 2011 8:26
 správný seřízení odtrhu je důležitý k tomu, aby se kladívka včas (v okamžiku předstihu) a hlavně rychle rozepla na správnou vzdálenost, kdyby se rozepla pomalu nebo málo (malý odtrh) tak snižují energii jiskry a kdyby moc, nestačila by se vracet ve vyšších otáčkách..
Datum: 15. března 2011 23:44
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jenda: tak tedka jsem z toho zmatenej TEDA aji já
Datum: 15. března 2011 23:39
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Odtrh je vzdálenost mezi kontakty ,kladívka (koník) ti určujou kdy svíčka hodí jiskru a také pro jemné doladění předstihu.
Datum: 15. března 2011 22:37
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 aha tak i zatohle dík
Datum: 15. března 2011 21:42
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Kvuli jiskře! Predstih u dava kdy jiskra reskoči a odtrh udavá sílu jiskry... jestli to teda rikam dobre  pockej si na dalsi odpovedi
Datum: 15. března 2011 21:38
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci, myslíte že mně bude stačit na jawu 550 0,6l vrchní barvy (červené)? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 21:58
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 Já jsem na motorku koupil 300g barvy + 300g tužidla , stříkal jsem pistolí myslim 5-6 vrstev a ještě trošku zbylo
Datum: 15. března 2011 21:58
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 no záleží jestli ji budeš nanášet štětcem nebo pistolí(stříkat) u toho stříkání mineš víc barvy jak při štetcu
Datum: 15. března 2011 21:51
 Ano...
Datum: 15. března 2011 21:35
Jméno: Nunikman
IP: uživatel4089
 čus draci  má nějáky smysl dělat sání přimo do klikové komory? vrcem přes kartery s origo karbecem? Díky za odpovědi jen mě to zajíma
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 16:57
Jméno: standa
IP: uživatel11344
 nemá....když jsi ještě neupravil ani ten blbej dvoukanálovej symetrák,tak proč se chceš pouštět rovnou do toho nejsložitějšího a nejdražšího? Upravený dvoukanály jsou poměrně poslušný válce,kde ladění nebývá složité a je to hodně muziky za málo peněz.....není třeba žádný extra karbec,není třeba nějak extra řešit věci okolo a pokud se k tomu udělá rozumnej výfuk,tak to nemusí být vůbec k zahození....
Datum: 16. března 2011 16:57
|



|