Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar mám problémek s tou mojí 250 . Mám neutrál prostě motor vrčí na volnoběžné otáčky a přidám tomu plyn a jak ho přidám tak v tu chvylku se to jaksy zadusí nebo tak neco trvá to tak 1 sekundu a pak se motor vytočí. Pak mám ještě problém s tím že najednou mě to přestalo jet prostě nešel do toho benzín přes kohoutek z nádrže musel sem tu hadičku vytáhnou a pak ju tam zase dat aby to teklo prostě se tam musí dostat vzduch asi nějakej podtlak ale co ho tam dělá ????? A pak ještě jeden problém když je to studený tak ikdyž motor jede tak mě teče benzín s karbecu ven. Pomozte prosím co s tim mám dělat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 13:03
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 pokud ti to udělá na cestě ta vyšrubuj víčko z nádrže pokývej s motorkou do stran at se to protřepe a foukni do té dírky ve víčku nebo pokud máš špendlík to to tím proštoucjni nebo jednoduché řešení vem si vrták 2mm a projed to naskrz tak to mám já a pohoda
Datum: 18. března 2011 13:03
 moc bohatá volnoběžná směs
Datum: 17. března 2011 21:23
 k nejdoucimu benalu z nadrze - nejspis ucpana dirka ve vicku a k preplavovani karburatoru - nezavira ti plovak
Datum: 17. března 2011 16:33
 Draci, poradte mě jakej dat na mustanga klakson. Klasickej je na střídavý napětí, ale já bych potřeboval 6V klakson na motorku na stejnosměrný napětí.... poradte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2011 1:28
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Jo, vezmeš NE555, zapojíš ho katalogově jako oscilátor a na výstup flákneš mosfet tranzistor... Naladíš optimální frekvenci a máš stejnosměrný klakson...
Datum: 20. března 2011 1:28
 děkuju, ale nevědel by někdo jak zprovoznit klasickej bzučák na pionyra na střídavy napětí aby fungoval na stejnosměrný z baterky....??
Datum: 19. března 2011 13:03
Datum: 17. března 2011 18:05
Jméno: neky
IP: uživatel6617
 zadar draci prosil bych o radu mám javu 250 na jedničku a na dvojku jede v pohodě ale když tam dám trojku začne to cukat a motor se dusí když tam dám 4 tak to zase jede v pohodě už sem to měl 4x rozebrany a už fakt newím co by stim mohlo bejt Prosím poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 15:27
Jméno: neky
IP: uživatel6617
 Tak už sem na to přišel měl sem tam zařazeny dvě rychlosti najednou dal sem podložku na bronzovi pouzro a jezdim dál
Datum: 14. dubna 2011 15:27
Jméno: neky
IP: uživatel6617
 jo diky kdyby měl ještě někdo jinej názor tak napište at to nemusim rozebirat tolikrát. dělá to od ty doby co to jelo jednou z lesa bez oleje, je možny že by se odřeli vydličky a nepřeřadili uplně?
Datum: 18. března 2011 17:58
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Nejsem jasnovidec,ale třebas ohnuté hřídele v převodovce.S tím už sem se taky setkal.Když sem měl 250 tak mi cukala dvojka a byl to obroušenej náběh na kolečku v převodovce.Holt zub času.Tenkrát sem to nechával vyvařit cočkem,ale drželo to jen chvilku.
Datum: 17. března 2011 22:51
 hoj.prtosím vás , dnes jsem se ptal na benzínkch a v autodílách po těch převodových olejách co jste mi doporučili a ani jeden jsem nesehnal.bud ho nemeli , nebo nevedou.tak mi poradili , že tam můžu dát MAdit PP80.Zatím jsem ho nekoupil , ale asi ho vezmu.Co myslíte ? je to velká blbost.Lítat zas někde po okrese a shánět to zas nepotřebuju.Ale c oříkáte na ten MAdit PP80? Díky moc ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 7:53
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Mělo by jít o viskozitu, 90-ka je "hustší".
Datum: 18. března 2011 7:53
 aha.Tak ho zítra hned kupím.Díky moc všem.A mimochodem , co vlastně znamená to značení PP80 / 9O ? to je nějak hustota , nebo co to označuje ?Děkuju moc
Datum: 17. března 2011 23:40
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Je to skoro fuk, Gyrol 80W, PP80...
Datum: 17. března 2011 21:13
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Madit to je kvalita od Slovnaftu vůbec bych se nerozmýšlet a bral bych ho. Kdyby dělal Slovnaft Madit M2T tak na něj jezdím ještě dnes.
Datum: 17. března 2011 16:18
 ano, jak píše furioso.... na výrobcích moc nezáleží... hlavní je to označená buď PP80 nebo PP90 .... já osobně tam liju PP80..
Datum: 17. března 2011 16:00
 dolezite je to oznacenie "PP80" alebo "PP90". Na vyrobcovi ani tak nezalezi. je to subjektivna zalezitost. Ja mam Madit PP80, lebo ho mali v prvom obchode, do ktoreho som vosiel. Ber ho a nehladaj nic ine.
Datum: 17. března 2011 15:47
 s gyrolem zkusenosti nemam kup tu PP 80
Datum: 17. března 2011 15:16
Datum: 17. března 2011 15:03
 nevim kdo ti co doporucil, ale PP 80 se tam lejt ma
Datum: 17. března 2011 14:05
 čus draci kolik mě bude asi stát komplet repase kliky na 350 dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 22:44
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Před 5 lety sem si nechal repasovat kliku z třipade a stálo to kolem 3000,- nové ojnice s jehlovejma ložiskama.Samozřejmě přelisování a vycentrování.Za 1500,- se běžně dělá jednohup (klika s jednou ojnicí od 125ccm)
Pokud máš za 1500,- i ojnice,tak bych jim nevěřil.Ale když je to se zárukou.....
Ono záruka se uznává,když si to necháš namontovat v odborném servisu.A pokud splňuješ i tuto podmínku,tak ti můžou říct,žes tam nedal kvalitní olej.Ale přeju ti aby to za tyhle prachy vydrželo.
Datum: 17. března 2011 22:44
 a co ti na ni delal ? to by na tom prodelal. Vzdyt ojnice stojej alespon 1000 za kus a kdyz se menej, tak jsme uz celkem nad tvoji cenou.
Datum: 17. března 2011 21:48
Jméno: martin
IP: uživatel11190
 coo? mě to udělal jeden chlápek za 1500  a dal mi na ní i záruku
Datum: 17. března 2011 21:45
 3-4000 jak kde, ale 3 000 je minimum v podstate jen za material.
Datum: 17. března 2011 14:00
 Ahoj, chci se zeptat, nevíte někdo jaký je rozdíl mezi hlavou válců u Jawy 350 panelky a to mezi čísly: 25-354-12-120 a 25 -354-13-120? Vím že 120 je označení pro levou hlavu, jenom nevímjaký je rozdíl mezi 12 a 13, díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 12:14
Jméno: mejcin
IP: uživatel4728
 Servus draci! Jak zapojit zadní sulfitovou žárovku? Vedou tam hnědý a modrý kabel a nevím, jestli je to i připojený na kostru tím držákem žárovky a kam který drát patří. Jestli jen každá barva z jedné strany a kostru na držák? Podle schémat zapojení to zase tak moc zřejmý není. Mám 30W zapalování na 21tce...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2011 10:33
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Přední světlo je ukostřeno a to vlákno které není v danou chvíli v provozu, působí jako kostra.
Datum: 19. března 2011 10:33
Jméno: mejcin
IP: uživatel4728
 takže jasně, na každý konec jeden kabel a izolaci, aby se nedotykal drežáku. No a ten držák je ukostřenej, nebo není, to z toho schématu právě není poznat. Přece když půjde proud buď hnědým, nebo modrým kabelem z předního světla proud, tak ten druhej kabel je bez proudu a jak teda může ta žárovka svítit jen na jeden kontakt? Sorry, jestli je Vám to je jasný, ale v elektrice mám vážně zmatek:o(
Datum: 18. března 2011 12:38
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 každý kábel z jednej strany a mezdi ten kábel a držiak žiaroviek ešte treba izolátor
Datum: 17. března 2011 20:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 každej z jedný strany
Datum: 17. března 2011 20:53
Datum: 17. března 2011 13:33
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Musíš zjistit odkud je světlo napájeno. Vede-li drát do spínací skříňky na svorku č.58 a cívky na statoru nejsou propojeny,
potom musí být jeden konec žárovky ukostřen. Pokud jsou cívky na statoru propojeny a světlo je napojeno na vlákna předního světlometu, potom musí být oba konce žárovky odizolovány.
Datum: 17. března 2011 12:53
Jméno: Čenda
IP: uživatel10877
 Zdar,mam dotaz.Vlastnim pojištěnou Babettu 207,ale bohužel k ní nemam kartičku,tak se chci poptat zda s ní můžu jezdit i bez ní? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 20:02
 Nikoho nezajímá kam to dáš. Já to vozím v batohu...
Datum: 18. března 2011 20:02
Jméno: matěj
IP: uživatel7037
 ANO žárovky už nejsou v zákoně, ale když ti praskne bez ní nesmíš jet  takže žádná změna  a s vestou nevim jak to je pro mopedy, ale kam to narvat ? to by byl můj argument vůči Policii
Datum: 17. března 2011 22:04
 Už ani žárovky nejsou potřeba, ale myslim, že teď někdy uzákonily reflexnií vestu.
Datum: 17. března 2011 15:40
Jméno: matěj
IP: uživatel7037
 pokud nemáš babettu přihlášenou na dopravce(tzn. nemáš k ní techničák) tak ti stačí zaplatit povinné ručení a vozit s sebou náhradní žárovky a zelenou kartu
Datum: 17. března 2011 15:09
Jméno: Čenda
IP: uživatel10877
 Dík moc,jen bych to potřeboval vědět tutově a nenapada mě kde to vyjistit
Datum: 17. března 2011 12:30
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 pokiaľ máš poistku na číslo vystavenú na číslo ramu a nejaký doklad o jej zaplatený tak si myslím že nič netreba ale to je len môj názor
Datum: 17. března 2011 12:05
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 čau tak mě napadlo nemuže mit vliv na jiskru ohledně s odtrhem taky třeba špatny magneto ?? jako še už je slabe ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 20:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 po burzách jezdí chlápek a nabudí ho za 100,-
Datum: 17. března 2011 20:55
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 jak se daju nabudit
Datum: 17. března 2011 13:09
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 jj mam prave tam mam nejaky jiny cosem našel ale dam tam ten stray s kterym to jelo jinak dik
Datum: 17. března 2011 11:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 samozrejme že môže magnety čo majú 50 - 40 nečakaj že ti budú dávať toľko štavy ako keď boli nové a hlavne ak bol ten magnet dlhú dobú prilepený o niečo kovové to ho doslova vycucáva ale dajú sa znova nabudiť ale skús iný mas
Datum: 17. března 2011 10:59
 hoj.prosím vás natírám rám od pincka a mám tam tři vrstvy základové červenohnědé barvy.vypadá to dobře , ale chci se zeptat , můžu to už tak nechat ? nesloupe se to ? nebo musím to ještě natřít vrchní barvou ? díky moc.rád bych too toiž nechal takhle ale prý se to ssloupe.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 10:12
Jméno: jezda
IP: uživatel9528
 já sem si to taky nechal jednou natřený jen základvkou  ale vydrželo to tak měsíc  měl sem to od benzinu a barva se sloupa tak doporučuju to natřít vrchní ..
Datum: 17. března 2011 10:12
 a kolik má zubů má originální řetězové kolečko ?  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 21:25
 12 nebo 13, originálně se používaly obě
Datum: 17. března 2011 21:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 12 byla na 05 a 13 na 20,21,23
Datum: 17. března 2011 20:57
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 12 sa my zdá že sa montovali na jawu50/21 sport ale inak klasika 13zub
Datum: 17. března 2011 12:07
Jméno: Ardno.69
IP: uživatel9335
 si myslím ze origo sekundáro bylo 12 a originalní primarní kolečkoko je 14
Datum: 17. března 2011 10:24
 13 zubů
Datum: 17. března 2011 9:04
 zdarec draci ,chci se zeptat jestli chci zvíšit výkon na fichtlu jaký konečok mám vyměnit PRIMÁRNÍ nebo ŘETĚZOVÉ? a kolik zubu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 18:53
 Kde sezenu 9z koleceko diky . poslete odkaz
Datum: 02. prosince 2012 18:53
Datum: 17. března 2011 12:03
Jméno: Ardno.69
IP: uživatel9335
Datum: 17. března 2011 11:22
 no já to mam na takový krosení v lese  spíš bych to chtěl silný než rychlí
Datum: 17. března 2011 10:54
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 cus, stimdle kolečkama nezvedneš výkon...... čim menčí kolečko tim více sily ale malá rychlost , pokud chceš jezdit fichtl cupy v krosu tak bych tam dal 9z primerak(kratší a silnější kvalty ) a podle trati vymenil sekundaro ......
Datum: 17. března 2011 10:21
Jméno: King2
IP: uživatel8418
 Draci stoji mi vlasy na hlave pokud mate doma neaky stary stroje ktery mate odhlaseny ne v depozitu tak s tim koukejte rychle neco delat protoze od roku 2009 se plati pokuta ktera se vztahuje na odhlaseny vozidla za to ze neplatite pojisteni ve vysi az 300kc za DEN!!!!!!!!Dnes mi to doslo takze jestli mam od roku 2009 za kazdej den platit cca 200kc tak si asi hodim maslu zkusim este kontaktovat znamyho pojistovaka jestli to nemuze udelat neak a zpetne ale teda varuju dete si majzla!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2011 19:38
 pokud motorka nema TP STK a papiry odhlaseny z evidence tak to potom nevadi vubec ! muzes si delat co chces pac na to ani pojisteny nejde udelat pokud neni technycak atd ! maximalne na babettu  pokud byste meli motorku nahlasenou a neplatily pojisteny potom ta pokuta se nacita !
Datum: 16. června 2011 19:38
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 kolecko: Ahá tak to pak jo
Datum: 17. března 2011 20:07
 pukasek: jde o to aby to bylo vyrobeno před rokem 75 myslim...potom máš u ČPP automaticky nižší sazbu, taky tam budu převádět motorky, dá se na tom dost ušetřit
Datum: 17. března 2011 18:12
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 vikibrno: 98 korun za rok?Já za mojí 350 Jawu u ČPP bych platil kolem 800 korun
Datum: 17. března 2011 13:56
Jméno: vikibrno
IP: uživatel11348
 Zdar borci - to nejlevnější povinné ručení vás vyjde levněji než depozit, jáplatím za Jawku 250 u ČPP 98,-Kč /rok.
Datum: 17. března 2011 0:07
Datum: 16. března 2011 22:10
 Pokud je v depozitu, nebo odhlášenej, tak se neplatí nic, problém by nastal v případě, když by bylo vozidlo přihlášené a tys za něj neplatil pojištění, mimochodem za motorku se platí 20kč za den
Datum: 16. března 2011 22:02
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 borci když se sníží hlava tak se dává větší předstih nebo menší ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 22:40
 Nech normalni taky mam sniženou hlavua nechaval jsem předstih  a nakopnu ze studena na podruhe a za tepla na poprve
Datum: 16. března 2011 22:40
 Prosimvas chci se zeptat jak zapojim chcipak chci to jen ad chcipnu motor nechci tam světla nic to mam natahle mimo  jak mam normalni chcipak tak mate nějaky planek jak to zapojit diky moc chlopi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 0:27
 Drát od indučky přeruším tím, že na spínací skřínce otočím klíčkem. Mám to tak na mustangovi vypínám tím i baterku
Datum: 17. března 2011 0:27
 Aha no tak ja mam normalně chcipak na parabole
Datum: 16. března 2011 22:38
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 jo přesně tak  vypnu a přeruším proud do indučky tudíž to nehodí jiskru a chcípne to  ale je to jedna zmála možnosti  jelikož nemam chcipak na riditkach.. ale na kostre (mám to na fíkovi na cross)
Datum: 16. března 2011 22:24
 Mischelnike - Jo chápu ale ja mam kabel ze zapalováni přimo na indučku tobě jde na chcipak a jak přepneš tak je obvod zaply a jak vypleš tak je vyply chapu to dobře
Datum: 16. března 2011 22:07
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Datum: 16. března 2011 21:54
 Diky za rady budu se snažit nějak to zapojit
Datum: 16. března 2011 21:29
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Zkratovat indukční cívku (proste tím chcípakem propojíš kontakty 15 a 1 na cívce).
Datum: 16. března 2011 21:19
 jednoduše ukostřit indukčku (nebo kdekoli po cestě zapalování - indukčka)
Datum: 16. března 2011 21:04
Jméno: Vladimír
IP: uživatel11347
 Chci se zeptat, mám řidičák typu B, vztahuje se to i na AM?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 0:33
Jméno: ČENDA
IP: uživatel10877
 ZDAR,skupna B dle nove vyhlášky opravnuje k řízení jak auta,tak mopeda do kons. rychlosi 45km_h,tudíž vlastně je to staré AM.
Datum: 18. března 2011 0:33
 honda: no protože dřív nebylo Am ale M a byl to malý motocykl do 50ccm bez omezení rychlosti, proto má teď v novym řidičáku A1 a harmonizační kód (tušim 150), kterej omezuje obsah do 50ccm, aby nepřišel o nic ze sk. M...
Datum: 17. března 2011 16:10
 Otec má taky řidičák už nejakej ten pátek, a má papíry na auto ale i zaroven na pionyra... tak asi dříve to bylo jinak. Nyní také normál řídí pincka...
Datum: 17. března 2011 10:46
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Nikdy mě to moc nezejímalo, ale slyšel jsem nějaký spekulace o nově získaných papírech sk. B, ale jestli ten řidičák máš pár let, tak je to v pohodě. Ale stejně i kdyby taky jsem slyšel, že i když ho tam´nevyplní tka ho automaticky máš. Ale jen pro upřesnění můžeš s tím řídit maximálně Jawu 550  , babetu a všechny skůtry r.v. asi 2000+. Pionýra Jawu 20/21/23 ani Jau 05 a 555 NEMŮŽEŠ, leda ve vyjímečným administrativním omylu, ale najdi si definici sk. AM .-)
Datum: 16. března 2011 21:18
 ano
Datum: 16. března 2011 19:59
 Čus draci, mám problém. Jiskru to hazí že by od ní chytnul ztoh benzín teče trisky vyčištění ale nejede to, když to nakopnu tak to chytne ale hned to zase chcípne.
Prosím napište......
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 22:54
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Ja bych teda spíš řek že máš rozladěnej volnoběh
Datum: 16. března 2011 22:54
Jméno: manas78
IP: uživatel6334
 čauvec nechci do toho kecat ale co seštelovat předstih to určitě pomohlo měl jsem to samý,ale to je jen muj názor.
Datum: 16. března 2011 20:53
 V tvým případě bych radši odvezl pincka do motoservisu
Datum: 16. března 2011 20:31
Jméno: Ryzzy
IP: uživatel10351
 Všechno z tohohle sem vyčistil, až na ty kanálky v karbeci, ty ani nwm kde sou...
Datum: 16. března 2011 20:05
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ked nepomoze toto zakladne veci tak mozeme riesit dalej
Datum: 16. března 2011 19:54
 ale toje picovina,pokad to mas dobre nastelovane,tak mozes mnet ucpate kanalky v karbeci,spatna svicka,ucpaty filtr a vyfuk.
Datum: 16. března 2011 19:53
 Jak jako velký trisky?
Datum: 16. března 2011 19:47
Jméno: Stojanek
IP: uživatel6155
 Taky mi to dělalo a měl jsem tam velké trysky.
Datum: 16. března 2011 19:41
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar hele vadí když sem si na jawě 250 353 udělal doma těsnění pod válec ? a nekoupil originál ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 23:35
 tak to máš buď vylítanou zetku nebo upravenou jawku...
Datum: 16. března 2011 23:35
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Já tu čz 250 mám dobře seštelovano ale oproti ty jawě se to nedá srovnat ta čz prostě nejede
Datum: 16. března 2011 22:22
 karel: a to si představ že dobře seštelovaná ČZ 250 jede ještě líp
Datum: 16. března 2011 22:14
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 nevim no ale jen řikám že sem jezdil na čz 250 a na jawě sem ještě nejel no a dneska sem na to sedl a to prostě jede strašně to cítíte jak vám de hlava dozadu  jak vám to ujíždí z ruk fakt ! je to tak aspon teda ta moja
Datum: 16. března 2011 20:15
 Tohle ztenčení je relativně zanedbatelné...
Datum: 16. března 2011 20:05
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Jo jasně nechám to tak jen mám strach abych to nevodrovnal tím že tam není to origo těsnění mám tam tenčí a tím pádem jde píst blíž k hlavě takže sou tam větší tlaky prostě je to jako kdybys snížils hlavu a právě bojím se jestli to nějak nezničím
Datum: 16. března 2011 20:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já si dělám těsnění doma sám a když je tenký tak jich udělám víc
Datum: 16. března 2011 20:03
 jestli to jede tak to nech bejt...
Datum: 16. března 2011 19:51
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Jo jede právě strašně ono tam originál těsnění je tlusčí a já ho tam tak tlustý nemám a tak je to jako kdyby byla snížená hlava řikám jede to strašně jezdil jsem z čz 250 a toto se nedá srovnat jede to o hodně líp
Datum: 16. března 2011 19:45
 jestli jede tak proč ne...
Datum: 16. března 2011 19:39
 Zdar draci prosím prosím o radu už potřebuju jen poradit jak složit kladívko a fík mi pojede vim sou na to návody ale s těch návodu to nechápu má bejt náká podložka pod kontaktem ? a pod kladívkem ? a v jakym pořadí to skládat moc děkuju !! moooc děkuju chlapíí za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 23:32
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Pokud zapojíš zapalovací cívku na světla nebude ti to házet jiskru .tzn ukostříš trvale zap okruh !!!!!
Datum: 18. března 2011 23:32
 ok díky  snad nerupne žorovka až to natočim
Datum: 17. března 2011 16:18
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Falc bude nejspíš takovej prstýnek na konci kolene, kterej tam je kvuli tomu aby ti vyfuk nevyjizdel z kolene  Stou cívkou na predni svetlo newim, ale asi to nebude delat to co má
Datum: 17. března 2011 15:14
 Ještě mám otázku Mischelnike prosím co se stane když na zapalovací cívku zapojim přední světlo ?
Datum: 17. března 2011 14:02
 Tak děkuju moc draci poklona ste frajeři až budu zdravej tak se na to vrhnu a ještě mimochodem obědnal sem si tu koleno s falcem co to zanemná s falcem ? díky
Datum: 17. března 2011 13:55
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Přesně tak  to jsem tam zapoměl doplnit
Datum: 17. března 2011 12:51
 jo už je mi to jasný v pevnym kladívku jak prochází ten šroubek na kterej se potom montujou cívka kondík a tak tak v tý díře kde prochází šroubek má bejt tak kulatá řiká to dobře ??
Datum: 17. března 2011 11:18
 To na tom obrázku ale není takže mezi těma 2 hranatýma musí bejt i kulatá a to musí bejt ze stejnýho materiálu jako ty hranatý ?? já si stim nák vyhraju a už vás stim nebudu obtěžovat já bych se na to hned kouknul a skoušel bych to a nepsal to sem jenže nsem na antuibiotikách tak se ted snažim co nejvíc šprtat fichtla  ale všem moc děkuju
Datum: 17. března 2011 11:16
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 ten pertinax je právě ten izolant proti zkratu (takovej jako plast) potřebuješ tam vlastně jakoby tři kusy...ty hranatý (mishel to má označený červeně) přídou pod a nad kontakt a ten kulatej je přímo v té dírce toho kontaktu (kudy jde šroubek) aby se ten šroubek nepohyboval a nezkratoval kladívko ke kontaktu. na té fotce to příde do toho co je označeno zeleně (jako pevný kontakt).. je to vlastně jen vymezovací podložka proti tomu pohybu šrubku. už to chápeš?
Datum: 17. března 2011 0:09
 A za ten obrázek obzvlášt děkuju tim si mi moc pomohl draku ste moc ochotný děkuju a ještě jednu otázku mám tady na stránkách ke kladívku píšou že potřebuju nákej pertinax kroužek co to je ?? jinak se to bude skratovat prej díky moc a omlouvám se že vás obtěžuju s takovejma prkotinama
Datum: 16. března 2011 23:51
 Moc děkuju chlapi pomohly ste mi moc  musíte mě pochopit mám mustanga tak pul roku a všechno se učím sám i řídit sem se naučil sám a něco se člověk sám nenaučí a u mě to je to zapalování ale už to chápu děkuju
Datum: 16. března 2011 23:47
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Datum: 16. března 2011 21:41
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 samozřejmě sem chtěl napsat že to kostří ke statoru.
Datum: 16. března 2011 21:01
 ten začatek je duležity ale už pak ke konci je jedno jestli daš prvni star. civku a nebo kondenzator jestli to prohodiš nic se neděje ja davam prvni star. civku a pak kondenzator
Datum: 16. března 2011 20:59
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 nepochopil si to správně.. pod pevnym kontaktem (jak je šroubek) podložka není, to kostří k magnetu.. a ty drátky na pohyblivim sou proto odizolovaný. na pořadí nezáleží..
jinak viz. mirda...
Datum: 16. března 2011 20:58
 Konečně náký frajeři co to umí vyvětlit  moc děkuju chlapi a je duležitý pořadí jak dávám třeba cívku kondenzátor a nebo to je jedno ? a když chcy přidělat ten pevnej kontakt na strator maj po nim bejt náký podložky ? výš jak to myslim jak se tim nastavuje odtrh a pak má bejt pod pohyblivýk kladívkem náká podložka ?
Datum: 16. března 2011 20:45
Jméno: mirda
IP: uživatel11100
 Pohyblivé kladívko musí být odizolované od pevného.První prostrčíš sroub přez pružinu pohyblivého kontaktu pak dáš izolační podložku (malý fíbrový čtvereček) pak to prostrčíš pevným kontaktem ,vložíš další izolační podložku (malou kulatou,)opět nasadíš izolační podložku stejnou jako tu první no a pak přiděláš kontakt pro vývod k indukční cívce ,kondenzátoru a zapalovací cívce utáhneš to matičkou M4 a je hotovo .Snad jsi to pochopil ,jinak hledej návod na netu.
Datum: 16. března 2011 20:38
 Prvni je hranata podložka pak kladivko pak zas hranata podložka pak star. civka a kondenzator  snad jsem to řekl zprávně kdyžtak mě někdo doplni
Datum: 16. března 2011 20:30
 cest draci mam problem s elektrkou na čz 175/487 prijel jsem s projiždky a vipnul jsem elektrkiku na 5 min a jak sem ji zapnut uz me nesvitlia kontrolka na svetla proste elektrika je hlucha nic nejde dival jsem se na baterku a baterka je ok jiskru na svicce nehazi zapalovan ineni rozstelovane relatko je asi taky v poho protoze sem se naneho dival a byl ook ani to nebylo zaspinene ani nejak prilepene vsechnoi sem zapojil jak ma a nic nejde kontrolka alektriky nejde nevym si stim rady dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 19:19
Jméno: XXX
IP: uživatel11278
 Jo, zkus vyměnit pojistku a ještě se koukni na baterku..  a nebo máš vypadlej kabel od baterky k spínací skřínce..
Datum: 17. března 2011 19:19
 Prdla ti pojistka...
Datum: 16. března 2011 19:34
|



|