slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  863  864  865  866  867  868  869  870  871  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pluh      IP: uživatel10027    
Zdar, mohl by mi někdo upřesnit rozměry tohoto šroubu? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zadni_osa_kyvacka_250.html -mám to na home made cross... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 14:12
 
 
 
 
Jméno: pluh      IP: uživatel10027    
...a jaký je tam závit? Díky
 
 
Datum: 20. března 2011 14:12
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel987    
ahoj všichni, nemužu najít jakou zap. svíčku do babety 210. Mám tam novou BRISK N15C,ale motor nechytne. zkusil sem dat svičku na kamna,a pak na horkou svíčku chytl motor peěně. tak jakou svičku doporučíte??? kde je zrada??? děkuju za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel987    
Dal sem n17c a chytla na drc. taky sem si myslel že tepelna hodnota svíčky nemá vliv na studenej start,ale asi ma.
 
 
Datum: 21. března 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tepelná hodnota svíčky nemá sebemenší vliv na studený starty! Jestli studenej motor chytá/nechytá na N15, pak se to s jinou tepelnou hodnotou svíčky nezmění! Rozdíl je patrný až u zahřátého motoru, kdy svíčka podle tepelné hodnoty odvádí větší nebo menší množství tepla, podle hodnoty...
 
 
Datum: 20. března 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak píše Mischelnike. Neřikej mi, že nemůže najít, která tam patří, je to v každý dílensk příručce, ktalogo náhrádních dílů a nevim kde ještě.
 
 
Datum: 20. března 2011 14:49
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
N17C na studene starty :-)
 
 
Datum: 20. března 2011 13:29
 
 
 
 
Jméno: milano      E-mail:      IP: uživatel10870    
Zdar, draci premyslim o prodeji jednoho z mych pionyru ale nevim jakou mam stanovit cenu. Je to jawa 20 prvni typ rok 67 s papiram na 05 ale vse sedi cisla motoru i ramu a barvy myslim ze uz je to tak z vyroby. Kdyby tu nahodou byl zajemce tak at napise, ale prodam jen velkemu zajemci na renovaci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
Něco podobnyho jsem koupil za 400 Kč
 
 
Datum: 21. března 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4741    
stav to sice neni moc dobrej,ale....! Plechy zdraví,kompletní,neomačkaný,celkovej stav vypadá v cajku,rám neni nahrbenej,kola dobrý....i ten "lak" by šel oživit.....z mýho pohledu dobrej fichtl....po zprovoznění a vyčištění klidně 2000 tisíce.....takle to má cenu basy piv:-D
 
 
Datum: 21. března 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
No, stav je fakt bídnej. Minulý rok v srpnu jsem koupil ve stejným stavu jawu 05 z r. 1963. Dá to docela práci, ale když si s tím člověk vyhraje, tak to stojí za to. Nejhorší je to lakování a ošetřování zrezlých částí. Renovace mě stála něco přes 3000.- Jinak tohle bych koupil tak za 1000,- i s papírama. Bez za 800,-
 
 
Datum: 20. března 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já zacnu schánet pio tak vpulce prázdnin po brigáde ale Jawu 21 s TP jinak cenu tady za to tak 800 dystak se podívej co já sem sehnal za 800 mám naky fotky na profilu
 
 
Datum: 20. března 2011 16:13
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
http://milano72.rajce.idnes.cz/jawa_20/
 
 
Datum: 20. března 2011 15:34
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Bez fotky ti mame rict jakou to ma cenu? Ja bych ti za to co popisujes nedal ani litr. A inzerce to je, schvalne si pockam jak dlouho to tu vydrzi
 
 
Datum: 20. března 2011 15:19
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Je to stav natrenej stetkou ale ma propadlou tech.2006 a dokonce jsem s ni tady jel, chybi jen stupacky
 
 
Datum: 20. března 2011 14:51
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
to je inzerce :-D
 
 
Datum: 20. března 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
momentalne nemám prachy ale mohl bys poslat náky foto díky
 
 
Datum: 20. března 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: Milano      IP: uživatel10870    
to neni inzerce ale :-D ja se normal jenom ptam
 
 
Datum: 20. března 2011 13:57
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
INZERCE SE MAŽE KÁMO...........
 
 
Datum: 20. března 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: jimmy3      E-mail:      IP: uživatel11351    
Zdravím, tak fichtl dneska konečně chytnul ale je tu pár problémů se kterými si nevím rady, za 1. od karburátoru tam teče moc benzínu než by prý mělo a za 2. hází to jiskru jenom když chce a když chvilku jel tak z ničeho nic chcípnul, trysky jsou pročištěný svíčka je taky dobrá tak nevím kde je zase problém, za každou radu budu vděčný. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 13:47
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html a pak zkontroluj zapalování, budeš mít rozhozenej odtrh.
 
 
Datum: 20. března 2011 13:47
 
 
 
 
Jméno: jan      E-mail:      IP: uživatel10489    
ahoj chtěl bych poradit z vyfukem na jawku 50 mam motor bez vyfuku mam akorad koncovku chtel bych poradit jak udelam vyfuk material doma mam nechce se meho kupovat jeste po pripade jak ztlumit hluk diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 14:04
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Dej tam to, co tam patří a přestaň vymýšlet nesmysly...
 
 
Datum: 20. března 2011 14:04
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
utfg.net tam ti poradí :-)
 
 
Datum: 20. března 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam trubky co vám doma vedou ke komínu :-)
 
 
Datum: 20. března 2011 12:52
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci se zeptat jsou všecha prsíčka na pio stejny? jako že, jak ty ktery byli k revmaplechum tak i ty ke kterým bylo jen bříško odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to Jenda: je to jen subjektivní dojem, ten starší se zdá takovej větší mohutnější, mam na chalupě oba, tak když si vzpomenu, zkusim to porovnat
 
 
Datum: 20. března 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
to Sharker487 &#174; ano to je asi můj problém já mám totiž ty plechy asi tak jako že každej pes jiná ves :-)
 
 
Datum: 20. března 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
az slozím pio tak pak hodím odkaz na foto jak t bude vypadat sice asi nic moc kdyz to bude vecí a pře sto bříško ale já to mám stejne jen na polnacky
 
 
Datum: 20. března 2011 15:48
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen u pozdějších pionýrů s hranatym zadnim blatníkem bez hliníkových linek byl ten plech myslim trošku užší (bez rozdílu pro 20 a 21), možná je to Jendův problém
 
 
Datum: 20. března 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
nevidim jedinej důvod proč by lisovali dva druhy prsíček, když jednodušší je místo revmaplechu vylisovat k prsům bříško.. problém spíš vidim že je to špatně spasovaný.. mám tu jak bříško, tak revma a je to stejný.
 
 
Datum: 20. března 2011 14:04
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Ne nejsou ty co byly k revma plechům měli širší prsíčka, aspoň tak jsem to měl já kombinace prsíček z revmaplechů s břichem 21 mi apsolutně neseděla
 
 
Datum: 20. března 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak dík já totiž mám jawu 05 a ty prsíčka by měli do toho bříška padnout ale já mám ty prsíška širší asi je předchozí majitel nák roztáhl já jsem totiž k té 05 neměl revmaplechy tak sem si sehnal bříško
 
 
Datum: 20. března 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud vím tak ano
 
 
Datum: 20. března 2011 12:57
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Předělával někdo z vás převodovku na pio. na jehlová ložiska místo bronzových ? pokud ano,jak jste vyřešili axiální vůli ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: pluh      IP: uživatel10027    
Do hliníku sem musel našroubovat takový unašeče na ty ségrovky. Podložky sem tam dal. A ty hřídele se musely ještě trochu upravit, aby to pasovalo... Musiš si to vymyslet...
 
 
Datum: 20. března 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Dobrý nápad jen jestli se ta seggovka moc rychle neobrousí,máš pod ní nějakou ocel.podložku? .Hřídele jsi obrousil a nechal znova nacementovat? nebo vlozil nějakou kalenou vložku ? Chtěl bych se do téhle úpravy pustit,ale zatím sbírám zkušenosti .Jinak dík za odpověd.
 
 
Datum: 20. března 2011 15:50
 
 
 
 
Jméno: pluh      IP: uživatel10027    
JA sem tam udělal zářezy a pak ségrovky...
 
 
Datum: 20. března 2011 14:01
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Hele borci a co s tim mám dělat když mě ta spojka vur unáší co mám dělat ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 8:49
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
co tam máš za olej??
 
 
Datum: 20. března 2011 8:49
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a mas tam kulicku? nevypadla ti??
 
 
Datum: 20. března 2011 0:16
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
aji když ju utáhnu tak prokluzuje ale furt přitom unáší když ju zmáčknu
 
 
Datum: 19. března 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau prosim vás, zná někdo odstín šedobílé pro Jawu 20 a 21, nějaký podobný odstín v ralu, potřebuji na renovaci, díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ale namíchá to někdo z ČSN?
 
 
Datum: 20. března 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak ty odsiny uz dluho sleduju....1015 je moc tmavá, a 1013 zas světlá...bude to něco mezi..hledej to spíš v odstínu ČSN
 
 
Datum: 20. března 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Není to spíš Ral 1013?
 
 
Datum: 20. března 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to je ale taková krémová vybledlá, to se mi nezdá.
 
 
Datum: 20. března 2011 11:19
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě bylo řečeno že originál je RAL 1015.
 
 
Datum: 20. března 2011 9:17
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj viděl jsem kolem otvoru kohoutku u Jawy 20/21 jakési "puntíky" a to u starších plechů, měly Pionýry kolem kohoutku naznačeno kde je zavřeno a rezerva. Vím, že to se dělalo na nových karoseriích někdy po roce 76, ale na starých třeba v roce 69, nebo 72? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 0:17
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
u těch starejch plechů s linkama sou takový jen tečky, nebo spíš čárečky. nahoře, dole a vlevo.. na tom červeným na mym rajčeti je vidět jen jeden, ale mám tu ještě tu samou 20 a tam je to zřetelný
 
 
Datum: 20. března 2011 0:17
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10557    
Zdravim draci, měl bych takovej dotaz. Mám mustanga, vyměnil jsem ložiska na klice, pístní kroužky, sešrouboval-všechno Ok. A hle mě to nejde nastartovat. Předstih a odtrh nastavovanej nesčetněkrát. Když stříknu benzín přímo pod svíčku tak se motor jakoby protočí a to je vše. Děkuji za odpovědi Jsem z toho tak nějak na nervy a jsem ve fázi kdybych toho fechtla zatlačil nejraději do kopřiv :-D . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 14:08
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že tam nemáš zámek by na startování vadit nemělo...každopádně ten píst vyměn, lebo se ti to jednou sekne..
 
 
Datum: 20. března 2011 14:08
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
A nesaje ti to někde falešnej vzduch?
 
 
Datum: 20. března 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10557    
zkoušel jsem to aj bez filtru a nic. Akorát jsem rozdělal válec a pod jedním pístním kroužkem mi chybí zámek-Mohlo by to být ono? karbec jsem vyčistil
 
 
Datum: 20. března 2011 12:50
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
skus to bez filtru
 
 
Datum: 20. března 2011 10:29
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10557    
no karbec vypadá dobře...trysky jsem procházel
 
 
Datum: 20. března 2011 0:25
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Zdar draku, skoušel si vyčistit karburátor a teče ti do něj benzín ? podle mě hledej problem v benzínu nebo karburátoru
 
 
Datum: 19. března 2011 23:16
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau chtěl bych se zeptat jestli by šlo zapalování ze simsisona (bezkontakt) na pionýra jawa 20 a případně jesli by to líp chytalo díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel8035    
Lepší si bezkontakt udělat, vyjde tě to tak na 150kč a trochu práce.
 
 
Datum: 22. března 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
na simsone je to úplne inak riešene ako na pio podľa mňa vôbec by tam nepasovalo lebo tá časť čo sa krúti rotor má veľký priemer
 
 
Datum: 20. března 2011 11:02
 
 
 
 
Jméno: jimmy3      E-mail:      IP: uživatel11351    
Zdravím, mám menší problém, mám jawu 50 typ 21 a nechce chytnout, svíčka hází jiskru ale je suchá, do karburátoru benzín tače takže nevím kde může být chyba, prosím poradte. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Přesně, to, že benzín teče do karbecu, neznamená, že musí i vytýkat. Budou zanesený trysky.
 
 
Datum: 20. března 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: jimmy3      IP: uživatel11351    
JJ díky dneska se nato podíváme
 
 
Datum: 20. března 2011 10:14
 
 
 
 
Jméno: babetaking      E-mail:      IP: uživatel11363    
předstih to rozhodně neni,byl by v případě že by svíčka byla mokrá ale nechtělo to jet.....bylo by to že svíčka pálí v nesprávnou dobu ale to že je suchá tak to znameá že mas zanesenej karbec jak už řikal kolega , procisti ho sůkladne a vzhůru na cesty zas :-)
 
 
Datum: 20. března 2011 1:31
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli je svíčka suchá,nejde benzín do válce-vyčistit tryskový kanálky a trysky.
 
 
Datum: 19. března 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: omg      IP: uživatel6546    
předstih
 
 
Datum: 19. března 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
Gratuluju Seso k ceři odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pan postul taky gratuluju.ač či rošče dževuška
 
 
Datum: 20. března 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku dik,, konecne mi nikdo v pokecu pogratuloval :-) aspon jeden
 
 
Datum: 20. března 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
já su moravák tak píšu ceři
 
 
Datum: 20. března 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Dceři
 
 
Datum: 20. března 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10429    
Čau draci tak sem se s kámošema pustil do el. na mustangovi zapojili jsme to a nechce naskočit svíčka hází jiskru jako prase a mezi kladívkama je taky jiskra ale na roztlačení chytil co může bejt blbě ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 1:40
 
 
 
 
Jméno: babetaking      E-mail:      IP: uživatel11363    
cau.svičku mas teda mokrou jo a predstih mas teda taky zeštelovanej a nechyta to?? kdyby byla mokra a nechytala tak je to tim predstihem a jestli je suchá tak si rozdělej karburator a pročisti trysky a palivovej kanalek k trysce a veskery casti v nem a taky mrkni jestli ti tece benal dohadicky uz sem se setkal s tim ze se ucpal palivovej kohoutek.kdystak pisni na mail kdyby si jeste neco chtel
 
 
Datum: 20. března 2011 1:40
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10429    
karbec čistý předstih ok nez sme se pustily do ty el. a byla zapojena jen aby jel tak to všechno bylo ok.
 
 
Datum: 19. března 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Vyčisti karbec nechce se benzínu
 
 
Datum: 19. března 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: DrakstrJawak      IP: uživatel11264    
predstih
 
 
Datum: 19. března 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel11362    
ahoj drace chci se zeptat jak seřídit předstich a odtrh na jawu 350/638 a jak dobře nastavit karburátor nejde mo to naštelovat a potřebuju to vyřřešit dusí se mi to když pridam plyn zasíraj se svíčky jako prase.kolikrát se i stalo že sem to nastartoval vylítnuly otáčky do 5000-7000 a potom se to zadusilo prskal vejfuk a nejde mi to nastavit tak kdyby ste mi s tim poradily díky moc=oDD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 10:32
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
to sa nedá len tak vysvetlit , ten kdo nema rozum to nikdy nenastavi.
 
 
Datum: 20. března 2011 10:32
 
 
 
 
Jméno: DrakstrJawak      IP: uživatel11264    
zdar draci vim ze to jsem nepatri ale mam takovej problem ,dal jsem sem fotky svyho pincka vse jsem udelal spravne tak jak bylo psany a neni to tu pak jak jsem dal odeslat tak to ukazalo dekujeme vam za vas prispevek a fotky stale nikde :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: DrakstrJawak      IP: uživatel11264    
Hm to sem se si moch myslet to je vazne super :-D
 
 
Datum: 19. března 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělá ti to, asi jako všem tady...sesa mi před dvěma tejdny psal, že za tři dny to dá dokupy,,a ještě nic tk nwm :-D
 
 
Datum: 19. března 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel10910    
První závody letošní sezóny se už blíží a každý dodělává poslední úpravy na motoru a tak mám pro vás špičkovou zkušenost. Když si vytuníte motor na pionýra všechny ty úpravy: klika,převodovka,válec atd. Nastane vám problém se spojkou. Lámou se koliky, klouže...no jeto problém. Tak jsem si objednal MJ spojku od http://www.muwa.blog.cz jak se tady o ni vedla dřív diskuze - spojka je naprosto suprová, funguje parádně dost jsem si ji prověřoval a jezdí ji přední jezdci nejen u nás ale i na slovensku vážně všem doporučuju. Všem přeju úspěšnou sezonu bez pádů. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 15:23
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel7914    
tohle je fakt okopirovany od stejskyho z diskuze - ja sem si spojku koupil a chtel sem neco sem napsat tak abych nemusel neco vymejslet tak sem to jen trochu upravil.... tak sory ale chtel sem jim to jen pochvalit
 
 
Datum: 23. března 2011 15:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4741    
Mě je jedno kdo to je,ale tahle reklama mi leze krkem......MJ spojky sice vypadají dobře,ale za litr???!!! trochu ujetý ne.....přitom obyčejná spojka po lehkých vylepšeních udrží moc!! Je to trochu vylepšená origo spojka,ale furt je to origo spojka....má svou mez použitelnosti.... co jsem si všimnul,tak stejsky má na posledním 10HP válci prokluz i na spojce ze simsona.....známej měl na 8HP 3K ZU všelijak podobně upravenou spojku jako MJ a furt ve špičce prokluzovala.....u origo spojky je problém ten,že sou tam jen dvě lamely...různejma způsobama se dá přidat na přítlaku+zpevnit aby se neroztrhala....tohle je pouze jeden z nich....je to pouze řešení jak zpevnit spojku....nic vic.....kordina tam zase vařil šrouby......ale to je furt dokola to a samý...ale určitě ta cena je přemrštěná.....mě je to tak nějak putna..... jen abych furt nebyl proti těmhle "tuning"spojkam...tak jako fakt je potřeba origo spojku vylepšit....já tu svojí pouze přitvrdil a ne moc extra výkonej válec mi vytrhal 2 koliky...
 
 
Datum: 21. března 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Tak jednou ses Jirka, pak ses david tak o co tu de... tohle je zkopirovany od stejskyho. Priste si takovouhle reklamu odpust neni to hezky Mám pro vás špičkovou zkušenost.Když si vytuníte motor na pionýra všechny ty uprava klika,převodovka,válec třeba od stejskýho atd.nastanevám problém se spojkou.lámou se koliky klouže no jeto problém.tak jsemsi objednal MJ spojku od http://www.muwa.blog.cz naprosto suprová spojka funguje parádně dost jsem si ji prověřoval a jezdí ji přední jezdci nejen u nás ale i na slovensku vážně doporučuju.Všem úspěšnou sezonu.
 
 
Datum: 21. března 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel10910    
No tak sme se zasmáli a pobavili ale myslim si že kdybych ty spojky vyráběl tak asi napíšu něco jinýho :-/ A myslím si že určitě prodali spojek víc než jednu protože sem si ji kupoval a vim o dalších lidech který ji maj
 
 
Datum: 20. března 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: pluh      IP: uživatel10027    
Myslím, že je to ten kdo ty spojky prodává a vyrábí...za celý rok neprodal ani jednu a ted bude dělat závodníka ... :-D
 
 
Datum: 20. března 2011 14:02
 
 
 
 
Jméno: jawadandy      E-mail:      IP: uživatel9657    
Zdravím, chtěl bych se zeptat, kde najdu na dandyně SACHS (r.v.1998) šroub, kterým se nalívá a vypouští převodový olej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: jawadandy      E-mail:      IP: uživatel9657    
díky za info
 
 
Datum: 19. března 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
nalejva se pod karburatorem a kontrolni je tusim za nebo u nakopavacky. Stahni si manual... http://www.dandy.tym.cz/Dokumenty
 
 
Datum: 19. března 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      E-mail:      IP: uživatel9246    
Nazdar draci, udělal jsem blbost když jsem narval tmel Paulin mezi kartery?? Až teď mi došlo že tmel bude v kontaktu s pístem apod.. Tak si nejsem jistý jestli ten tmel vydrží teplotu zážehu.. Napište prosím rychle ať vím, jeslti mám opět celého fíka rozebrat, nebo jestli ho mohu nechat tak.. Díky... RealTekK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 12:51
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel9246    
Nejsem kkt..;-) Dal jsem zhruba 3mm na každý karter.. A samozřejmě na stykové plochy, a ne nikde kde se to nedotýka..;-) :-) PS: Návody ještě číst umím..;-)
 
 
Datum: 20. března 2011 12:51
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jawa05: Celej motor tím určitě popatlalal :-D Má se dávat pěkně jen na stykové plochy a to tak vrstva 2-3mm, ono se to pak rozleze a po zaschnutí se to dá oškrabat nožem ten přebytek, co vylezl.
 
 
Datum: 20. března 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
NO už to nech, ale uplně vidím, kolik si toho tam namatlal.
 
 
Datum: 20. března 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PAULIN jsem dal mezi bloky motoru ČZ 175 487 a v pořádku těsní, ani kapka, ten tmel to vydrží. S tím se normálně těsní motory, pán, co dělá fíky mě ho přímo doporučoval, že to těsní výborně. Provozuje takovej malej jawashop. :-)
 
 
Datum: 19. března 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třeba já mám tmel snad všude...kolínko karburace-válec...válec-vejfuk , válec-kartery...válec-hlava...a lukopren drží..ale s paulinem zkusenost nemam
 
 
Datum: 19. března 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel7428    
Nech to být
 
 
Datum: 19. března 2011 20:03
 
<  863  864  865  866  867  868  869  870  871  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 11:56:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu