slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  82  83  84  85  86  87  88  89  90  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Pavel123123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj poraďte dá se někde koupit ojnice na origo klikovku na Stadiona s průměrem čepu 12mm za rozumnou cenu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2015 22:55
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13350    
http://www.oulehla.cz/ojnice-sachs-2-3-speed-4620/ a použít píst na simsona s51 a pasuje to, jen se musí na origo ramenech- na každým udělat 1mm vybrání. protože tato ojnice je na dolním oku širší a musí se udělat novej osazenej čep takže to taky není jen tak....
 
 
Datum: 05. března 2015 22:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17916    
No myslim že ze Simsona. Nevim teda jestli je stejnej spodní čep. Možná se musí klika jako taková trochu předělat. Délka ojnice stadion - 88mm,délka ojnice ze simsona - 90mm. Dělá se to u 70ccm válců,navíc to přesně pasuje,protože píst ze simsona S70 je nad čepem o 2mm kratší a ojnice ze simsona je přesně o 2mm delší než Stadion. Předpokládam,že to řešíš právě z tohoto důvodu.
 
 
Datum: 05. března 2015 10:11
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
Zdarec, chci si vyrobit novou vložku do válce Jawa 50/21. Jaký materiál byste použili? Přemýšlím o šedé litině 42 2425. Máte někdo s tímto materiálem zkušenosti? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: milanxx      IP: uživatel3080    
Nejrychlejší je NIREZISTnebo EN-GJS-700-2 tj:ČSN 42 2307 oboje se musí opatrně obrábět a po obroušení se povrch honuje jen lehce.Materiál je výborný ale dražší.
 
 
Datum: 29. března 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: Pavel123123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj poraďte dá se někde koupit ojnice na origo klikovku s průměrem čepu 12mm za rozumnou cenu.Díky za info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2015 0:25
 
 
 
 
Jméno: Pavel123123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Omlouvám se nenapsal jsem že je to na kliku na stadiona.
 
 
Datum: 05. března 2015 0:25
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17918    
píst simson? nebude lepší vyrobit pouzdro?
 
 
Datum: 04. března 2015 23:25
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Bartoň      IP: uživatel17917    
Dobrý den chtěl bych se zeptat, jaké označení měla světle zelená barva (tyrkysová, originál z výroby) na Jawě 50/20, rok výroby 1975. Prosím poraďte ČSN, popřípadě nejpodobnější RAL. Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2015 18:15
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel16015    
Zdar draci, mám problém u fíka. Rozdělal jsem spojku a dal nový lamely s korkama, pak jsem to složil, vyzkoušel, sešteloval a šlo to. Po chvilce jsem vyměnil svíčku, chtěl nastartovat a začla prokluzovat start páka, ale rychlosti byly v záběru, po chvíli ani to ne. Znovu sem to rozdělal a složil a zas to samý, neví někdo co by mohlo být špatně? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2015 21:55
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel16015    
Uvidím, běžně jsem viděl že se pod lemy miskek pružin dávají podložky aby se zvýšil přítlak... teď to šlape krásně, každopádně to chci zkusit jak se to bude chovat... od té doby co jsem to tam dal najeto v terénu kolem 60ti kilometrů a bez problémů..
 
 
Datum: 09. března 2015 21:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17931    
Něco je špatně. Poznáš to až se ti to bude nejmíň hodit. Do normálně poskládaný spojky nenarveš dvě mezilamely.... prostě ne ... nedělal jsem jen pár motorů , takže vim o čem mluvim...
 
 
Datum: 09. března 2015 21:35
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel16015    
nene, to bych na ně nedal řetěz....
 
 
Datum: 09. března 2015 21:21
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
A neotočil jsi lamely?
 
 
Datum: 09. března 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel16015    
Pružiny jsem kupoval nový tady na fichtl krámku cca půl roku zpět.. a když chceš tak jde všechno.. sice je pravda že už jde trošku hůř páka ale je to na speciálu a vůbec mě to neomezuje...
 
 
Datum: 06. března 2015 8:02
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě jsou pružiny na spojce KO, protože kdyby nebyly unavený, tak tam tu druhou mezilamelu nemáš šanci dostat ;-)
 
 
Datum: 05. března 2015 23:37
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17921    
hm.. tak sem blbej já, dyť ta další mezilamela má vlastně taky výstupky takže se točí s košem komplet menu... no ale to nic nemění na tom že to asi nebude perfektní řešení.
 
 
Datum: 05. března 2015 22:25
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17921    
hm.. a tak proč teda spojka klouže když jsou lamely sjetý a jdou kov na kov?
 
 
Datum: 05. března 2015 22:20
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel16015    
Ale to právě nemůže klouzat :-D dělá to přesnej opak...
 
 
Datum: 05. března 2015 22:09
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17921    
no furt tomu nerozumim, protože proč je teda spojka řešená takhle: kov-korek-kov-korek-kov... a ty máš jako kov-kov-korek-kov-korek-kov? to mě neřikej že se to neklouže!! :-)
 
 
Datum: 05. března 2015 21:55
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel16015    
Není důvod aby to klouzalo, na dno spojkovýho koše jsem dal mezilamelu abych zvýšil přítlak pružin...
 
 
Datum: 05. března 2015 21:47
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17921    
tomu nějak nerozumim... ty tam máš jako dvě mezi lamely? kde? a proč? dyť se to musí klouzat né?
 
 
Datum: 05. března 2015 21:38
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel16015    
šla tam pěkně, při nasazování jsem takřka nepoznal rozdíl..
 
 
Datum: 05. března 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17916    
Jak si tam dostal druhou mezilamelu? Častokrát jsem rád,že s novejma lamelama sotva zamáčknu pružiny aby se tam vešla podložka a segrovka ....
 
 
Datum: 05. března 2015 14:14
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel16015    
Tak aretačním šroubkem v deklu jsem to šteloval ale nešlo to.. nakonec jsem to vyřešil tím, že jsem mezi spojkovej koš a lamelu dal druhou mezilamelu a šlape krásně. Díky za návrhy :-)
 
 
Datum: 04. března 2015 20:12
 
 
 
 
Jméno: Ruda      E-mail:      IP: uživatel17710    
V pravém deklu je červík zajištený maticí. zkus ho povolit. Pokud je moc dotažený spojka je trvale vypnutá.
 
 
Datum: 04. března 2015 19:02
 
 
 
 
Jméno: Pavel123123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co si tam dal za olej.
 
 
Datum: 04. března 2015 17:31
 
 
 
 
Jméno: milanje      E-mail:      IP: uživatel17698    
Ahoj, nevite nahodou jestli nekdo vyrábi kartery na jawu 50? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: milanje      E-mail:      IP: uživatel17919    
tak jsem našel v Polsku fungláč polomotor za cca 900 zl.
 
 
Datum: 05. března 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někdo by ti je určitě vyrobil, ale nechal by si to patřičně zaplatit :-)
 
 
Datum: 05. března 2015 15:38
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne
 
 
Datum: 04. března 2015 14:13
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím pánové, chtěl bych se zeptat jak se má správně dát tento labyrint mezi ložiska v motoru Jawa 250-559 ? První dvě fotky jsou nový labyrint a třetí, čtvrtá fotka je ten co jsem tam měl. Pak bych chtěl vědět jestli je nutná ta výseč osazení které nový kus nemá. http://jirizimola.rajce.idnes.cz/Labyrint_Jawa_250-559/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2015 21:48
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Zdar draci ! Jaká mám použít co možná nejkvalitnější ložiska do motoru 50/21 ??? Hodlám v sezoně dost cestovat, vrtání válce mám 40,75, klika nová,jehla. Mám strach z plagiátů z Číny ... Bud vezmu SKF z fichtlkramku nebo poradte jaká ... ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2015 18:02
 
 
 
 
Jméno: MIlan      IP: uživatel11232    
Tak na kliku půjdou SKF od tud a ZVL na zbytek .... díky :-)
 
 
Datum: 04. března 2015 18:02
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Používám nejlevnější slovenský Kinex a nikdy žádný problém (ani s životností). :-)
 
 
Datum: 04. března 2015 13:26
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Do seriového nebo lehce upraveného motoru ZVL. V těch víc upravených používám jinou značku, ale jediný důvod je, že ZVL nevyrábí specifikaci, kterou používám. Další výhoda je, že zatím nevím o čínských plagiátech ZVL, tak že jistota
 
 
Datum: 04. března 2015 6:40
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel17914    
Používám ZVL ložiska a nemám s nima problém , par valcu uz sem znicil , ale loziska v celym motoru sou OK. Mám je v motoru uz tri roky. Naposledy sem snima jel 300 km za dva dny , furt plnej a bez problemu. De o to jak si sednou. Ale z dnesni presnosti to vydrzi opravdu bomby a zavadu zpusobi fakt jenom vyobni vada, ktera se i nemusi projevit pac na fichtlovi to nijak brutalne nezatezujes.
 
 
Datum: 03. března 2015 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17913    
Pokud netočíš přes 7500 ot/min tam dej klasiku ZVL,nic tim nezkazíš... jinak SKF koupená zde je TOP - žádná čína
 
 
Datum: 03. března 2015 20:53
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jo, já používám japonská cx a ještě mi žádné neodešlo
 
 
Datum: 03. března 2015 19:43
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
i od skf se dělají plagiáty, ložisko se mi vysypalo po 14 dnech chodu
 
 
Datum: 03. března 2015 19:42
 
 
 
 
Jméno: HonzaVolf      IP: uživatel17547    
Nejde mi jiskra,níže v příspěvku mi drak poradil, ať vynechám vypínač. Do něj ale vede tolik drátů, že vůbec nevím jak to mám udělat. Jak propojit indučku se zapalováním bez vypínače na světle ? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2015 19:47
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
přepínač vyřadíš jednoduše tak, že odpojíš jedinej kabel co vede od indukční cívky dál do masky... pak ti na indukčce na jednom kontaktu zůstane jeden kabel z kladívka a na druhý kontakt je ukostřenej... každopádně pokud z ničeho nic přestala házet jiskra, hledal bych ten problém asi jinde
 
 
Datum: 03. března 2015 19:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17895    
Proste vemes ki kable s ockem a pripojis kladivka natvrdo s induckou
 
 
Datum: 03. března 2015 18:30
 
 
 
 
Jméno: Pavel123123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj prosím nemáte plánek zapojení zapalování Babetta kde je použita tyristorová jednotka co má v sobě indukční cívku. Dík za info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2015 17:31
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17709    
http://www.babetta-210.wbs.cz/Schema.html google.cz - zadat zapalování babetta schéma - zvolit položku obrázky - vybrat danou stránku k zobrazení Pokaždý když se někdo zeptá zbytečně a nepoužije gúúgl bůh zabije koťátko - Mňááu -křup
 
 
Datum: 03. března 2015 17:31
 
 
 
 
Jméno: Pavel123123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj rád bych použil zapalování babetta na jiné moto ale potřebuji vědět jakou polaritu má snímač protože ho budu muset nahradit.Firma Vape nabízí 4druhy ale s rozdílnou polaritou 2 a 2.Díkyza info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2015 15:11
 
 
 
 
Jméno: Pavel123123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rotor mám ale už potřebuj už jen kroužek se snímačem.
 
 
Datum: 21. března 2015 15:11
 
 
 
 
Jméno: kovariceek      IP: uživatel17955    
takže to budeš asi muset použit kompletně jak rotor tak stator z babetty na statoru maš i snímač , nebo si chtěl tím snímačem vape snímat venek magneta??
 
 
Datum: 21. března 2015 10:12
 
 
 
 
Jméno: Pavel123123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chci to dát do stadiona.
 
 
Datum: 21. března 2015 9:33
 
 
 
 
Jméno: kovariceek      IP: uživatel17954    
Ahoj ja mám na mustangu udělané zapalko z babetty snímač tam mám z JAWY 640 myslím že je to S01 (http://www.dum-motocyklu.cz/snimac-otacek-jawa/p-7117/) snímá kovovou kulatinu o pruměru 6 tyristor GYT . Do jakého stroje to chceš strkat???
 
 
Datum: 21. března 2015 8:48
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17709    
1) Jestli budeš bastlit zápalko z babety (rotor i stator) tak i s origo snímačem nebo jak píše Chong. 2) Pokud hodláš použít jinej rotor tak si nejdřív musíš udělat něco co ti bude to čidlo snímat, běžně se používá výstupek nebo propad (nebo díra apod.) v materiálu (ocelovým) a podle toho určit polaritu snímače (babeťácký zápalko spouští na kladnej pulz). 3) Vapácký S01 generuje kladný napětí při přibližování kovovýho výstupku a negativní při oddalování. (pro pevnej předstih je třeba rotor s propadem nebo dírou o rozměrech výstupku). Osobně bych si sehnal spíš dvouvývodový čídlo (polaritu si nastavíš podle potřeby a je to odolnější vůči rušení.
 
 
Datum: 03. března 2015 17:23
 
 
 
 
Jméno: Pavel123123      IP: uživatel17910    
To máš pravdu ale musíš tu cívku dát do krabičky a to já nechci. Chci použít snímač z fabriky k tomu účelu vyrobenej. A to že maj snímače různou polaaritu mi zdělil pán přímo z vape.
 
 
Datum: 03. března 2015 13:34
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17581    
Snímač je obyčejná cívka, rozeber nějaké relátko, ponecehj jen jádro s vinutím a polaritu si najdi... ukostříš tedy vývod, který potřebuješ...
 
 
Datum: 03. března 2015 12:45
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel17877    
Ahoj, zvažuji koupi nové klikové hřídele.Kupovat ji budu samozdřejmě z fichtlkramku a tak bych se chtěl optat zda mám zvolit verzi s jehlovým ložiskem či s bronzovým futrem ? Jaká je Vaše zkušenost ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2015 13:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17916    
No jehly mám v obou motorech a na serii pod 1:40 nejdu... je pravda že jehly se nemusej moc mazat,ale ten motor určo chce mazat normál ... neřikam že je nutný mazat 1:33 , to ne,ale zas ne 1:50 ... mě přijde mezní těch 1:40...
 
 
Datum: 04. března 2015 13:57
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Přesně, jehly. Mají i další výhodu. Pionýr se maže 1:33 právě kvuli futru. Když dáš jehly, dovolí ti to pro běžné ježdění mazat méně.
 
 
Datum: 04. března 2015 6:37
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17915    
má recht tuten standa :-)
 
 
Datum: 03. března 2015 22:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17913    
Boha tak vem tu jehlu,sice je o kilčo dražší,ale vydrží o mnoho víc a navíc už nikdy nebudeš řešit výstružník. Těm kecum o vylítanejch jehlách nevěř. To a samý jsou blafy o nutnosti vymezování klece - zase kec - klec musí plavat! Jinak se vzpříčí a muže prasknout. Ty plky o jehlách píšou lidi,který absolutně netuší,která bije... věř mi!
 
 
Datum: 03. března 2015 20:49
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel17877    
Děkuji všem za rady a postřehy,zvolím tedy bronzové futro. Ale vrtá mi hlavou to vysoustružení futra,protože stavitelný výstružník nevlastním. Neméte někdo typ kde ho na netu zakoupit ? Díky
 
 
Datum: 03. března 2015 17:40
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehly kliky sevezou s taiwanu,budou za 7az 14 dni
 
 
Datum: 03. března 2015 4:21
 
 
 
 
Jméno: Pavel123123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě bronz.
 
 
Datum: 03. března 2015 1:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5643    
Na serii patří bronz,do závoďáku CKR jehla,je šílený co to vydrží... to je ojnice (jehla) co jezdí v motorech co točí i sakra víc jak 10 000 ot/min... prostě jehlová klec....navíc je pecka,že ji mužeš prostě vzít a vyhodit,když už má vakl (jentak se nevysype) a dáš jinou... NEVYMEZUJE SE !!!!
 
 
Datum: 02. března 2015 21:45
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Ruda: jsem také zastáncem bronzu, už jen proto, že je to napevno, klec se mi může po čepu pohybovat, když ji nevymezím nějakými podložkami, kdyby klec byla uložena ve futru napevno a nejezdila po čepu, rozhodně bych ji tam dával :-)
 
 
Datum: 02. března 2015 21:22
 
 
 
 
Jméno: Ruda      E-mail:      IP: uživatel17710    
Já osobně mám na pionýrovi jehlu ale to záleží na tom jak často na tom jezdíš, jak moc to ženeš a točíš. Jestliže dáš jehlu, může se stát že ti po určité době povolí klec, vyskáčou jehličky a máš válec na výbrus. Když dáš bronz měl by si ho vystružit a jednou za 2-3 roky vyměnit. Takže pokud to netočíš a neženeš jak dement tak je lepší jehla. Ale počítám s tím že se zde najde plno zastánců starého dobrého bronzu.
 
 
Datum: 02. března 2015 20:57
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17854    
Ahoj renovuji svojí jawu 555 de luxe a nevím jak je zde reseno lanko zadní brzy jestli je zde jako na J20 nebo jako na klasicke 555? Popripadne kdyby mel nekdo fotku.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2015 17:55
 
 
 
 
Jméno: vlastik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj lidi,potřebuji poradit,mám babetu 225,při startování mi náhle startovací páka nezabírá,vrací se ale proste jde na prázdno a motor nejde tedy nahodit,nevíte co s tím???pulit motor.???dík za info,klidně pište nebo volejte 739213532.Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2015 11:23
 
 
 
 
Jméno: martincech      IP: uživatel17908    
Zdravím,potřeboval bych vyměnit kyvnou vidlici na jawě 175/450,Jak na to? za každé rady děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2015 19:17
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zdar. 1. vytáhnout víčko s maznicí 2. vyrazit víčko na druhé straně (jestli tam nejsou víčka, tak tam je průchozí šroub) 3. vyšroubovat aretační šroub z rámu 4. vylisovat čep 5. vylisovat pouzdra 6. vše očistit 7. nalisovat nová pouzdra s miskami a o-kroužky 8. vyzkoušet zda jde nový čep zasunout do nových pouzder ve vidlici suvně, případně vidlici srovnat 9. vše nasadit na rám a správně natočený čep nalisovat do rámu. Bez lisu to jde taky, ale nic moc. tenkrát jsem použil závitovou tyč na tažení a měděnou tyčkou jsem to postupně vyklepal a zaklepal, ale na rovinu - je to na prd a práce na celý den. lisem na pár minut. možná jsem na něco zapomněl, tak sory.
 
 
Datum: 02. března 2015 19:17
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Zdar draci, sháním díly na Stellu. Pokud něco máte, nabídněte. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2015 15:04
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel17906    
Ahoj. Mám dotaz ohledně karterů na Stadion S22. Ať hledám na netu jak hledám, tak všichni mají z vrchu v bloku otvor na karbec ve tvaru vajíčka. Snad jen já, který mám už ten novější karbec, tu díru mám zaslepenou. Praskl mi blok, takže chci jednu půlku vyměnit, ale nemůžu najít nikde na prodej blok s tou zaslepenou dírou. Je to divné, protože ať se na to dívám jak chchi, tak to nevypadá, že by to bylo nějak zavařené. Vypadá to odlité od výroby. Nevíte něco o této problematice, případně kde tedy sehnat takový blok? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2015 19:54
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13350    
Ahoj, kde přesně je máš prasklé? a jak moc? já mám skoro všechny bloky zavařený kolem té šlapací hřídele, ale ať to vaří sebelepší svářeč vždycky se to trošku pohlo tak jsem musel nechat přefrézovat dosesací plochu, a někdy i protočit díru na špalací hřídel a udělat tam novej ten železnej kus do toho se zápichem na O kroužek.
 
 
Datum: 01. března 2015 19:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17907    
Ahoj. Aby motor dobře fungoval tak musí být kartery párové (vyrobené v původním páru a obrobené proti sobě - kartery zespod označeny stejnými znaky,čísly). Takže budeš muset stejně koupit oba kartery a je úplně jedno,jestli to budou kartery na S11 (otvor pro vajíčko) a nebo kartery na S22 (bez otvoru na vajíčko). Máš pravdu,že jsou to dva různý odlitky (viz. jak jsem psal),ovšem střeva motoru to má stejný...je to furt jeden ten a samej motor jen má a nebo nemá díru pro vajco ...
 
 
Datum: 01. března 2015 12:14
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
zdarec. jak nejlíp opravyt kus ulomeného bloku motoru u zapalování aby tam nepadal bordel na jawe 21 ? dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2015 12:44
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17581    
ohnul jsem stejně silný plátek hliníku, spasoval otvor s kouskem záplaty a zalepil dvousložkovým epoxydem s příměsí kovu. Daljsem si záležet aby z lepidla venku koukaly přesahy. Samozřejmě před lepením vše očištěno, odmaštěno... Funguje dodnes a ohledem na zarovnání a slícování záplaty s víkem spojky i dobře těsní...
 
 
Datum: 03. března 2015 12:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17907    
No já to tam vrazil právě kvůli tomu vape. Vyvařovat jsem to nechtěl,ad 1 se mi ten motor nechce rozebírat (je to už mrzák) ad2 by se ten karter určo trochu zkroutil a musel by se zas rovnat na skle,pak by zas šla natěsno převodovka atd atd ... a jak řikam,ten motor už je mrzák...kdyby tam chyběla jen přepážka tak by to bylo to nejmenší :-D při životě ho držim protože naprosto suprově jede a zkoušim na něm válce... ale řešit jsem to musel - vzal sem kus plechu,možná to byl kus roury od kamen,vystříh jsem potřebnej kus tak aby velikostí zakryl vape odshora až dolu a aby se napružil přesně dle tvaru přepážky a udělal jsem ho o šíři přepážky aby přesahoval až na doraz do deklu,jinak by to nemělo význam...húř se nasazuje dekl zapalování,ale vždy se to podá...bordel do vape nejde vůbec... udělal jsem to ale hlavně proto,aby tam nemoh vletět řetěz kdyby spadnul... neni to top řešení,možná trochu prasárna,ale funguje to,nestálo to nic a nemusim nic řešit,spokojenost :-) navíc od doby co jsem dal vape tak jsem měl dekl dole jen jednou abych zvětšil předstih,jinak nevim co je to zapalování,studený,teplý,bohatý,chudý to chytá na první až druhý šlápnutí ... vyštelovanej motor chytá na stlačení rukou na pár zubů jen se to převalí a běží ... mužu jen doporučit ;-)
 
 
Datum: 01. března 2015 13:57
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel16204    
Nejlepší zavařit hliníkem a zabrousit zpátky do hladka aby dekl dosedl kráskně rovně :-) Já ho vždycky ještě utěsním silikonem a je pokoj :-) Za 2 roky co to bylo takhle udělané a jezdilo se k zapalování nepadlo jedinná smítko bordelu a kapka vody :-) Takže zavařit zarovnat a dekl posadit na silikon třeba Paulin tmel uplně na to stačí :-)
 
 
Datum: 01. března 2015 13:40
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
přesně tak mám tam plech takže to neprská přímo na zapalování ale za něaký čas tam mám naspodu hrst bahna a vodu, a ted práve uvažuji o koupi vape tak to chci mýt v pořádku. kdyžtak teda skusím udělat lepší plech.
 
 
Datum: 01. března 2015 13:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17907    
Vložil jsem mezi přepážku a stator kus slabého ohlého plechu dle potřebného tvaru (mam vape). Možná se tam drobnej bordel dostane,ale zůstane za plechem,do zapalování se nedostane.
 
 
Datum: 01. března 2015 12:26
 
 
 
 
Jméno: webking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych se zeptat zda jsou kolečka dvojky a trojky opravdu zaměnitelná mezi ČZ 450 a 477 ? Díky Zdeněk\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2015 8:01
 
 
 
 
Jméno: webking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak abych to uzavřel :-). Sehnal jsem kolečko ze 477 a vše šuplerou proměřil ze všech stran a předlohové kolo 3jky je stejné. Ostatní zatím nemám, ale asi to bude to samé :-)
 
 
Datum: 14. března 2015 8:01
 
 
 
 
Jméno: webking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jsem samozřejmně udělal a číslování má pokaždé jiný začátek. Sesa tu prodává kolečka, která má nadepsané jak pro 477 tak pro 450, ale žádnej jinej shop to tak nemá a to si právě chci ověřit, abych neutratil zbytečně peníze :-)
 
 
Datum: 07. března 2015 7:29
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Otevri katalog dilu a podivej se na oznaceni... Nebud liny!
 
 
Datum: 03. března 2015 18:25
 
 
 
 
Jméno: Dano      E-mail:      IP: uživatel17904    
Zdravim, neporadi niekto ako nasadit novy vyfuk (doutnik) na koleno ? :-D Je tam z vnutra taky ten blby O kruzok cez ktory to nie a nie ist... zn vyfuku HACCAR (asi turek), koleno asi povodne... Koleno zmontovane samozrejme...ale ani celou silou nie a nie, namazat ho nepomohlo... Zeby zbrusit nabehove hrany? Aj tak si myslim ze to z toho tesnenia kus urve... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2015 19:18
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Zdar. Mě když to nejde u velké jawy, tak dám kroužek do vařící vody změknout.. Předem namastím koleno a rychle kroužek do vyfuku a koleno do něj.
 
 
Datum: 28. února 2015 19:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17895    
Spis zbrousit po obvode ten o krouzek aby to tam pustil jde to dobre na jakekoliv brusce...
 
 
Datum: 28. února 2015 18:09
 
<  82  83  84  85  86  87  88  89  90  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 19:52:56 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu