Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pioner21
IP: uživatel11309
 zdarec dneska jsem dal na jawu 21 motor do kostry a z nižeho nic se mě nahce točít sekundarní kolečko rychlosty dam jdou 1N2N3,ale před go se točilo mormálně měníl jsem ložiska,gufery,otevřené pouzdro,zavřené pouzdro,startovací segment,spojku,pístní kroužky,atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 16:52
 tak asi boli spatné tie puzdra predlohoveho hriadeli,,, to na 100% budú oni
Datum: 29. března 2011 16:52
Jméno: DaTio
IP: uživatel11411
 niesom ziadny expert na motorky ale ked som robil GO motora tak ani mne neslo rukou potocit sekundarne koliecko (mal som neutral)...ale po par KM jazdi sa to nejak rozbehalo a teraz ide lahucko prstom tocit...
Datum: 28. března 2011 9:57
 takze ho skusas tocit rukou a nejde ti? no to je celkom normalne ze to ide tazko. Daj tam koleso, retaz a nelakaj sa. Nie si superman, ze s tym pohnes rukou.
Datum: 27. března 2011 22:26
Jméno: Pioner21
IP: uživatel11309
 ,ale když boudnu trošku do sekundarního kolečka šroubovákem+kladívkem tak se toší,ale střašně z tuha
Datum: 27. března 2011 22:09
 a když je nastartovanej motor a zařazenej kvalt, netočí se i když je bez řetězu nebo jen s nasazeným řetězem a zadnim kolem? v prvnim případě si tam zapomněl dát přimární řetěz, v druhym moc utáhlá spojka, každopádně výborná GO
Datum: 27. března 2011 22:03
 Čau draci.... asi před třema dnima sem jezdil, táhlo to pěkně, a když sem to vytáhl dneska tak to netáhlo vůbec. Maximálně tak na 40 km/h. Což je docela na hovno......... a docela mě to štve. Nevíte čím to může bejt??.... dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 20:29
Jméno: jorus
IP: uživatel11315
 Hoši, jakš takš to už jede, chtělo to seřídit odtrh, ale je zajímavý, že ( mám rychlopal) když mu dam plnej záhul, tak to nejede a kucká to, ale když mu plnej nedam, tak jede krásně... docela zajímavý
Datum: 28. března 2011 20:29
 Jawa 50, je hodně proměnlivá, podobné příhody se stávají na strojích, které jsou nějak na hraně se seřízením atd. Mě se to stávalo často, možná to rozjezdíš, jinak seřídit zapalování, podívat se do vejfuku...
Datum: 28. března 2011 16:36
 nemas zasranej vyfuk?
Datum: 27. března 2011 21:13
 Čau draci kdyz se mi pořád ucpávají trysky tak sem vypustil nádrž a vyplavalo hodne kousku a proste bordelu...nevim jestli už nádrz neni třeba narezlá a nepada to!poradite jak ji mam vyčisti,, diky mocc =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 0:19
 hod si ještě pro jistotu filtr do palivové hadičky ..stoji to okolo 40 kc a celkem se to vyplati
Datum: 28. března 2011 0:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jo kyselinou citronovou ze sámošky !!! bomba, je to rychlý, levný a účinný.
Datum: 27. března 2011 21:22
 nebo do toho dej půl kila kyseliny citronové a zalej to horkou vodou a nech to den odstát, předtim to nezapomeň odmastit
Datum: 27. března 2011 21:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a ty matky a šroubky ještě zalej brzdovou kapalinou - odstranujě rez
Datum: 27. března 2011 21:10
 vem matky a sroubky nahazej to dovnitř a klepej dokud ti rez nezmizi pomaha to
Datum: 27. března 2011 21:06
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nazdar  prosím o radu ak by som chcel isť na pionieru o dvoch tak je lepší 11 zub?? alebo nechať 12 zub ide o to že ma čakajú aj riadne kopce:/
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 22:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 sefcik.jan no povedal si to presne  šak toho sa bojím
Datum: 28. března 2011 22:23
 No ale co když máte v tandemu holku a pak to nejede do kopečka
Datum: 28. března 2011 21:00
 Souhlasim s Jawistou21, měl jsem čest jak s 11zubem, tak i s 12zubem a 12 se mi zdála dokonalá, ta 11 je už si myslím moc.
Datum: 27. března 2011 23:15
 tak ja ti řeknu jestli chces hodne do kopcu tak dej 11 vic tahne ale 12 taky staci
Datum: 27. března 2011 21:02
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Zdravím všechny Jawaře . Chci se zeptat , zda je vnitřní průměr předních tlumičů na Jawě 555 shodný s Jawou 550 . Ptám se proto , jestli můžu koupit silonové vložky do přednícxh tlumičů , které jsou nabízené prto 555tku taky pro moji 550tku . Děkuji za každou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 21:32
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Diky za odpověď
Datum: 27. března 2011 21:32
 Je to stejný
Datum: 27. března 2011 20:39
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj, budu stříkat pionýra a proto se potřebuju zeptat, jakou barvu mám použít. Jaký stříkací tmel a jaký lak, popřípadě kolik. (Renovuju, takže i dražší varianty, ne sprej) Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 17:41
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Kolik asi? počítám do 1500,-
Datum: 28. března 2011 17:41
 a připrav se že se plácneš přes kapsu  .. míchanej akryl s tužidlem neni levná záležitost
Datum: 28. března 2011 0:43
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Díky moc, zítra si jdu objednat namíchání barev atd, tak chci být v obraze a nechci vypadat jako vůl. Díky
Datum: 27. března 2011 21:28
Datum: 27. března 2011 20:29
 akrylátovej lak, barvu si vyber podle sebe ne? Mě se líbí na pio origo jawácká Červená
Datum: 27. března 2011 20:25
 čau draci mazal jsem olejem shell advance sx 2 je to mynerál a moc ne karbonizuje ale už ho nemužu sehnat tak se chci zeptat jakej by ste mi doporučili olej minerální kromě M2T do Jawa 05 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 17:34
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 V kauflandu nekupuju ani rohlíky natož olej  jinak já leju TSFko
Datum: 28. března 2011 17:34
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel10977
 koupil jsem olej v Kauflandu za 129 Kč/litr .... píšou, že je "částečně" syntetický, ale moc bych tomu nevěřil, spíš je to slušnej minerál.....za tu cenu, můžu doporučit
Datum: 28. března 2011 11:01
 já leju mogul TSF a nestezuju si stoji 0,5 l asi 90-100 kc taky skoro vubec nekarbonizuje
Datum: 27. března 2011 21:04
 Zdar, zajíždím 350 s motorem po GO. Jehlu mám na 3. zářezu od shora a olejem mažu v poměru 1:30. Dnes sem to byl projet a domů sem se vrátil na 1 válec. Vyšrouboval sem svíčku která byla mokrá a černá, vyměnil za jinou a jede to jakoby nic. Zdá se mi že vlivem moc bohaté směsi se ty svíčky ulívají a za chvíli mě to zase někde překvapí... A tak bych chtěl vědět po kolika km tu směs můžu seřídit na normál, popř. jestli bude vadit když to už seřídím teď a jenom budu víc mazat. Mám najetých jenom 50km a po každých dalším 50 měnit svíčky se mi moc nechce...Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 19:56
Jméno: lubosdi
IP: uživatel11033
 vždycky jsem zajížděl motor na normální nastavení akorát o kapku víc oleje a bez problému momentálně taky zajíždím 350 po celkové GO hodně štěstí
Datum: 27. března 2011 19:56
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 Cau mam prroblem vubec mi zapalko nehazi jiskru ani na kladivku, a to to tak pred dvema hodinama jelo, akorat se to nejak blybe vytacelo, vsim jsem si ze kladivko si lita nahoru dolu jak chce tak jsem ho sunda spravil, dal ho zpatky a uz mi to nehodilo jiskru, mozna to mam spatne zapojeny mam to takhle: sroub, kladivko, filcova podlozka, kulata filcova podlozka v 2. kontaktu, 2. filcova podlozka, kondik, civka, vystup, podlozky matka
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 8:49
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 prosim vas co kdyby jste mi poradily misto reseni nejakyho sy?
Datum: 29. března 2011 8:49
Datum: 28. března 2011 17:37
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 ale i kdyz nemam predstih tak by mi mela hodit jiskra ve fajfce ne? a ta mi neskace
Datum: 28. března 2011 17:04
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 jo a pokud de o podtrženou 5  tak to v mojem případě není žádná novinka to mám z čj pořád
Datum: 28. března 2011 10:00
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 syenda prostě vyšteluj předstih popřípadě od oka odtrh a na jiskru na kladívkách se vykašli havně at ti to chytne a de do otáček nic jiého není třeba
Datum: 28. března 2011 9:57
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 omg co furt jak magoři řešíte češtinu všech tady kolem já zapomněl páni inženýři omlouvám se
Datum: 28. března 2011 9:55
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 27. března 2011 21:21
Datum: 27. března 2011 19:30
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 tak i kdyz neni vystelovanej predstih tak by na kladivkach mela bejt jistkra ne?
Datum: 27. března 2011 19:26
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 a vyšteloval sy znova předstih jak sy sundal kladívko ???
Datum: 27. března 2011 19:11
Jméno: matesoc
IP: uživatel11406
 Čau, šly by dát vidlice z JAWA 175 na pionýra bez větších úprav? Máte to někdo udělané? Díky za všechny odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 20:53
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Čau já ji mám na pio. Já si osobně myslím že je to na pio moc tvrdé, těžké a taky to pak vypadá jak choper. Já to mám vzadu nadvařené aby byla nádrž vodorovně. Přístě bych do ní nešel.
Datum: 27. března 2011 20:53
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 I kdybys je tam dal tak naco? sou uplne nahovno a to uz sem ti rikal
Datum: 27. března 2011 19:22
Jméno: matesoc
IP: uživatel11406
 Já vím, že lepší jsou ze simsona, ale mam možnost sehnat levně z JAWA 175.
Datum: 27. března 2011 19:18
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 určitě šly protože sem to už vidě ae být tebou to nedělám sou moc těžké na fichtla rači na aukru nebo někde ve šrotu sežen ze simsona
Datum: 27. března 2011 19:12
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau jak mám uplně co nejpřesněji jak to jde nastavit odtrh zokušel jsemto od okaka to nešlo moc podle papírku tolouštky 0,4 to taky nebylo ono jak se to dá prostě co nejlíp nastavit dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 18:11
 odtrh tolik nehroť, prostě dej cca 0,4, já dělam odtrh od oka a taky mi to jezdí
Datum: 27. března 2011 18:11
Jméno: Martin
IP: uživatel11405
 Zdar, mám problém se světlama. Když nastartuju a zapnu světla tak svítí jenom přední světlo, když ale přepnu na dálkový světla, tak svítí jenom zadní světlo. Nevíte někdo čím to může být??? Elektroka je 3x zkoušená a všechno je tak, jak má být. Už si nevím rady... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 19:13
Jméno: Martin
IP: uživatel11405
 Tak měls pravdu byl to přepínač  Díky
Datum: 27. března 2011 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel11404
 špatný kontakt v přepínači na řidítkách a nebo vypadlý kabel někde v masce a nebo v zadnim světle....tohle hodně dělaji mustangy.... propípej si kabely
Datum: 27. března 2011 17:52
Jméno: Martin
IP: uživatel11405
 Ne to ne, to se tam zkoušely už 3. A dělá to furt stejně
Datum: 27. března 2011 17:23
 prasklá žárovka?
Datum: 27. března 2011 17:21
 cus potrebuju se zeptat kolik ma byt u stelovani spojky ? a to jako staci tam ta dlouha tycka a kulicka A nebo tycka kulicka a jeste mala tycka dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 16:26
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
Datum: 27. března 2011 16:26
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 krátká tyčka - kulička - dl.tyčka...
Datum: 27. března 2011 16:25
 Z pohledu na zapalování, dlouhá tyčka,kulička,krátka tyčka.
Datum: 27. března 2011 16:25
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 čau draci,tak se chci zeptat,je normální když benzín chčije do motoru?respektive co jsem zkusil a nezkusil:z motorky mi neustále kapal olej,ze servisu mi řek že než si to sedne tak to chcát bude,dneska ale čirou náhodou sem zjistil,že když dám benzín pod karbec jakoby na "karter",nechám ho tam volně natýct,uplně v klidu proteče přes motor a vyteče uplně dole z karteru...nevim zda sem to napsal dost srozumitelně  kdyžtak upřesnim...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 17:28
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 se stane
Datum: 27. března 2011 17:28
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Datum: 27. března 2011 16:36
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
Datum: 27. března 2011 15:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Zdravíčko. Chci se zeptat, jaké rozdíly jsou mezi trubkami vidlic na J 555 a J 20,21? Je jediný rozdíl v tom, že 555 má zpředu trubek maznice, nebo jsou i rozměrově odlišné? Díky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 21:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 a 05 má taky maznice
Datum: 27. března 2011 21:19
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 555 je jeden typ, 20 a 21 jsou stejné akorád starší typ měl na vydlích maznice.
Datum: 27. března 2011 17:57
 čau lidi, nevíte někdo jakej je rozdíl mezi světelnou a zapalovací cívkou? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 21:41
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Také se liší indukčností, mezizávitovou kapacitou, průměrem drátu a v detailech i kostrou... ale tohle všechno jsou informace naprosto k ničemu. Mělo by stačit že světelná je na svícení a zapalovací na zapalování... nevím totiž jak by jsi využil informaci kterou hledáš... stejně jí použiješ buď na jedno nebo druhý...
Datum: 27. března 2011 21:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a hlavný v veľkosti odporu (Ohmoch) ale ktroá má koľko to ti teraz nepoviem :/
Datum: 27. března 2011 20:46
 Hlavní rozdíl je v počtu závitů.
Datum: 27. března 2011 16:35
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 zdravím jawáci, mám dotaz. Je to můj věčnej problém u mustanga. Jak se ohřeje tak prostě netáhne...Když jedu do kopce dýl na 1 tak už to potom tu dvojku neveme ani do mírného kopečku (skoro rovina, lesní cesta). Je mi jasný že to dělá každej fechtl ale u mě se mi to zdá přehnaný...Jo a vždycky když potom plivnu na válec je vařící...Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 11:49
Jméno: nic
IP: uživatel10733
 pistni krouzky vymen..pak to bude krasne tahnou
Datum: 10. května 2011 11:49
Jméno: DaTio
IP: uživatel11411
 neviem ci ti moja rada bude k niecomu dobra ale skusim mne tiez fichtl za studena tahal jak besny ale ked sa ohrial nie a nie sa rozbehnut... nakoniec som zistil ze bola chyba v spojke kompletne zhorene lameli..po vymene tahal super ci za studena alebo za horuca...
Datum: 28. března 2011 10:13
 Zkus dat svíci Brisk N15C, ta je studenější než N17C.
Datum: 27. března 2011 19:42
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 výfuk je včištěný, svíčka N17
Datum: 27. března 2011 18:44
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Svicku mas jakou?
Datum: 27. března 2011 16:25
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 máš čistej vejfuk?
Datum: 27. března 2011 16:18
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 tak vzadu je rozeta 65 a ve předu 12z, právě proto je mi to divný...výbrus nemám ale kroužky asi v háji nebudou dával jsem minulé léto nové..Já už nevím co stím...možná by pomohla jiná bohatost směsi? Skusil bych to ale fechlta mám u babičky na venkově a pojedu tam, až příští víkend...
Datum: 27. března 2011 16:12
 No tak každy cher to neděla  aspon ten muj ne ja skoro i prutke kopce jezdim za 2 a to mam 12 sekundarni kolečko, mam to ted po vybrusu a mam to zajete...ty ta tam amš jake sekundarko? a nemaš nahodou praskly pistni kroužek taky se mi to stalo že jsem ho měl praskly a kopečky a skoro rovinka za 1 přišel jsem na to až za tyden  a jestli amš v pořadku pist a pistni kroužky tak mpotom to maš už vyběhane vybrus novy počitam že enmaš že?
Datum: 27. března 2011 13:23
 zdarec draci,mam problem dnes sem jezdil na mustangovi,na takovejch polních cestách a jedu jedu třeba na 3 a motor jakoby vynechává jede a strati výkon a hned zase přibere a podřadim a dela to zase a ekdy to rovnou chcípne co stím, trysky sem čistil dělalo mi to aji minuly rok ale vzdycky to přešlo poradite, diky moc =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 19:40
 jj mě to dělala přikouslá hadička...zkontroluj ji jestli má volný průtok.
Datum: 27. března 2011 19:40
 projdi celej palivovej systém, začni kohoutkem...určitě to někde bude ucpaný...
Datum: 27. března 2011 16:27
 ahoj.Prosím vás potřebuju pomoct.Mustang : nevím jak patří péro od stojanu.měl jsem u toho dva ty trojůhelníčky.jeden patří mezi blok a druhý nevím.Prostě mi to tam nikde nesedí a nevím jak na to.vím že u pincka (J20,21) to je jinak.Ale nevím jak na ustangu.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 17:06
 jo jo , už to mám,jak píše standa.Já mám zboku stojánku takový kolík a na křížku tu packu s dírkou.Ale ještě k tomu mám mezi blokama trojůhelníček . tak jsem byl z toho vedle.Ale díky moc
Datum: 28. března 2011 17:06
Jméno: standa
IP: uživatel11404
 jj pozdější typy mají zboku stojánku takový kolík a na kříži packu s dírou....tam přijde pružina....u starsich modelu je trojuhelnicek mezi bloky a pero se chyta za prepazku stojanu
Datum: 27. března 2011 17:56
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Na křížu máš obdelníkový výstup a v tom je malá dírka tak tam to patří....si myslím
Datum: 27. března 2011 16:47
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 kolečko to popsal správně. jinak tu pružinu asi těžko budeš zachytávat jinam než na stojánek.
Datum: 27. března 2011 16:23
 no právě mám aj Jawu 20 a tam je to jinak.tam vůbec není ani mezo blokama mezera na trijůhelníček.A to mám vést jako pružinu od toho trojůhelníčku ke stojanu ? nabo jak ? Je to JAwa 50 / 223.2 r.v 1980
Datum: 27. března 2011 15:52
 Je to tam stejně jak u plecháčů co já vim...stojánek jsem tam přidělával tejden zpátky a dal jsem mezi bloky trojuhelníček a normálně za to zaháknul pružinu, všechno funguje...
Datum: 27. března 2011 13:15
Jméno: jawa555
IP: uživatel4805
 čau draci na jakym zařezu ma byt jehla u plynu na jawě 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 12:09
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 omfg neumíš se podívat do diskuse o pár řádků níž? Tenhle tejden zase frčí plíšek na jehle, co?
Datum: 27. března 2011 12:09
|



|