slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  854  855  856  857  858  859  860  861  862  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: andree      E-mail:      IP: uživatel404    
čau lidi, nevíte někdo jak to udělat? http://www.youtube.com/watch?v=l25SvS8_SHk nebo nějaký schéma na zapojení? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-23-mustang-informace-a-vyvoj-prototypy-export.html sjeď si kousek dolů, tam to je vyfocený
 
 
Datum: 28. března 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus četl sem že se to dokonce na mustangy i vyrábělo bezkontaktní zápalko z babet přesně na mustanga ale jinak nevím..
 
 
Datum: 28. března 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
čau hele jak poznám že mám dobře seštelovanou spojku na jawě 250/353 je pravda že když mám spojku vyplou tak tam mám tak 3 mm tokovýho prázdnýho chodu že jak to zmáčknu tak ten začátek vůbec nereaguje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poznáš to tak, že když při natočenym motoru dáš bez mačkání páčky spojky jedničku, tak nechcípne...a zároveň při jízdě neklouže
 
 
Datum: 28. března 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: milanoo      IP: uživatel10870    
Draci chci si zapravit malinkatou dirku na vyfuku od kaminku jde to nejak zapatlat tmelem nejakym ktery je odolny vuci teplu nebo hlinikem?? Jakkoliv ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Boha jeho, to se nemůže samozřejmě dělat pájkou. Musí se to očistit, lahřát letlampou a ošetřit kyselinou a pak nanést cín.
 
 
Datum: 29. března 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
ahoj pájkou je to hrozná jeba... ale de to akorát ten cín ti na tom nebude pořádně držet sou 2 možnosti ta první je etovací lampa a kapalina na pájení ta druhá začistit to kapalinou na pájení možná trochu cínem ucpat zespodu dírku a cínem to vylít ae to nevím jak douho ti vydrží
 
 
Datum: 29. března 2011 2:26
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
jeste me napadlo hlinikem
 
 
Datum: 28. března 2011 23:00
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
bojim se že to pořádně neprohřeješ tim cínem a nebude to držet... nehledě na to že ti ten cín bude prokapávat... to ale záleží jak máš tu dírku velkou. asi bych volil jemnej smrkanec cočkem
 
 
Datum: 28. března 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Ne delam si srandu jo zkusim to :-D
 
 
Datum: 28. března 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Nedelal takze vubec nevim a ani nevim kde to koupit
 
 
Datum: 28. března 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
:-D jde to na chrom tak se ptam :-D
 
 
Datum: 28. března 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
jinak cca 10Kč za plátek cínu, 1Kč za smolu, 1Kč za spotřebu elektřiny líp nevím jak bych ti to vysvětlil :-D
 
 
Datum: 28. března 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
milano ty vogo ty jsi v životě nic necínoval? :-D :-Dže se tak ptáš? :-D
 
 
Datum: 28. března 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Dik a nevis jestli je to drahy??
 
 
Datum: 28. března 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Zacínovat, je to šetrnější než sváření a cín lehko vyleštíš do lesku.
 
 
Datum: 28. března 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj.Prosím Vás chci se zeptat , když si tady na fichtlkrámku koupím tuhle rozetu : http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_430.html tak co všechnok tomu musím ještě dokoupit abych namontova a jel. ? nakolik je tato rozeta ložisek ? a ty 3 tyčky co se stčí do náboje tam jsou ? Děkuju moc. Prootže já mám třeba starou rozetu na jedno ložisko a v kalalogu ND jsou psamé dvě tak nevím , Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
jo má pravdu předseda... na ten nálitek sem jaksi zapoměl
 
 
Datum: 29. března 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedno- a dvouložiskový rozety nejsou stejný, ta jedno- má uvnitř nálitek o menším průměru, o kterej se opře první ložisko a druhý tam už nedostaneš (což by se ale dalo změnit pomocí soustruhu, jedno- lze předělat na dvou-). 3 tyčky jsou samozřejmostí, bez těch by byla rozeta jaksi k ničemu, a co se týče počtu ložisek, Sesa píše bez "ložisek", nikoli "ložiska", takže to je myslim jasný..
 
 
Datum: 29. března 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
kolik si tam dáš ložisek je tvoje věc, koupíš si také dle toho ten vnitřní náboj pro jedno, či dvě ložiska. dále pak segrovka a ty dva kolíčky pro náhon tacho. i podle fotky lze poznat že tam jakési sváry kolíků sou
 
 
Datum: 28. března 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel8752    
Zdravim všechny draky, mrkněte na video http://www.youtube.com/watch?v=bWUbYwvaMDM aneb Soběslav 2011 Doufám že se bude líbit. :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
parááde :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
pěkný videjko
 
 
Datum: 28. března 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: Jay.D      IP: uživatel9427    
Zdravíčko fichtlaři, dal jsem dokupy fichtla co cca 20 let nejel, a mám problém že prostě nejde, nová svíčka mimo hlavu jiskru hází, když je suchá fichtl chytne ale hned chcípne a svíčka je totáč od benzínu (uchlastaná), kondezátor je také nový, jsem už docela s rozumem v koncích odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2011 11:16
 
 
 
 
Jméno: Jay.D      IP: uživatel9427    
Gufera těžko nehulí, a drží krásně otáčky
 
 
Datum: 29. března 2011 11:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud 20 let nejel sou KO gufera.. takže je vymén
 
 
Datum: 28. března 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
seřiď předstih, odtrh, a halvně ten karbec no.. kámošovi toto samé dělal mustang, bylo to zápalkem..
 
 
Datum: 28. března 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vyčisti a seřid kladívka
 
 
Datum: 28. března 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
vyčistit karburaci :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Cau draci.. sorry že se ptám, ale tady se dovím aspoň pravdu :-) Mám feldu 1.3MPI a chystám si koupit fabii 1.9 SDI :-) myslíte že si polepším? Myslím motorově? díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2012 6:50
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
Pokud ti ta Felda jezdí a není přehnilá na dvě půlky, tak si raději nech, Fabie se celkově jako auto nepovedla a většina jich je po bazarech ve fakt špatnym stavu a dily jsou v porovnání s Felicií někde jinde (v podstatě cenová hladina dílů na Octavii nebo jakýkoliv VW), když už bych šel do něčeho úspornýho tak si spíš sežeň Octavii nebo Golfa4 v TDi a neprohloupíš, a toho strašení s turbama se neboj, je pravda, že některý měly problém s naklápěním lopatek, ale není to z daleka tak hrozný jak o tom všichni melou (zpravidla ti co takový auto nikdynemněli, je to prostě nafouknutá bublina, vzhledem k tomu že mi jich prošlo rukama několik desítek tak vím o čem mluvím), ale i kdyby tak vyčištění stojí v servisu 3000kč a když budeš šikovný zvladneš to i sám a kompletní repase se dnes dělají mezi 6-8 tisíci korun zcela běžně a běhají bez problémů dál dalších 150000. Prostě pokud ti felda jezdí nech si jí a pokud si chceš polepšit tak rozhodně ne Fabii
 
 
Datum: 03. července 2012 6:50
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel14063    
vysvětlení je jednoduché , porovnání je asi jako mám kalkulačku a můžu koupit počítač co bude lepší? jsem majitelem Felidcie 1.9 D a jezdím s Fabií ale 1.6,i tak je rozdíl znát. Oba tyto vozy jsou spolehlivé a poskytnou dostatek pohodlí.1.9 má ale o dost dražší zákoné ručení
 
 
Datum: 02. července 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Jestli auto v benzinu tak nějaký Mitsubishi..Máme galanta ve dvou litru..Jediné co na něm trochu sere je ta spotřeba.Má najeto kolem 250 a pořád si táhne krásně....jediná údržba je výměna oleje:-)Sme s nim moc spokojeni...:-)
 
 
Datum: 30. března 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
taky sem byl vetšinou benzínovej, ale nyní dráždim ,,kamna power,, a je to oproti 4,0 sakra znát ve šrajtofli.... ale nejlepší bylo stejnak piáno 200D to byl peklostroj
 
 
Datum: 29. března 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Jak říkám nafta x benzín kolem toho jsou diskuze jak mezi vyznavači i talských 2-válců a japonských 4-válců, příznivce garických karet ATI/AMD x nVidia apod. Každej nedá dopustit na to svý a bude mít kousek pravdy. Jí po zkušenostech s 1.9TDi oktávkou, ségry 1.4HDi 207-kou, 1.9 SDi Cordobou a Meganem 1.9DTi už diesel nechci. Jako dělňase na tahání přívěsů a při velkým nájezdu budiž, ale ten charakter motoru, kde to zatáhne a umře mi nic neříká. Najezdím ročně autem do 15000km, každý den 20 km do práce a příves táhnu jendou do měsíce, takže pro mě je volba jasná. Ale diesely nehaním, chápu jejich příznivce a proti gustu žádný dišputát. Osobně, kdybych měl jít do dieselu, tak beru 1.9TDi oktávku... Hovno to žere, nějak to i jede, dílů je na to na každém vrakáči dost . Ale má to hnusný zvuk a jdou tomu saze z výfuku, ale to většina chrochtáků (musel jsem si rýpnout :-D:-D ).
 
 
Datum: 29. března 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Naftová fábije trpí na předek.... proc? jednoduše, ten motor je na to auto moc težkej jinak dneska je naprosto úplně jedno co koupíš za auto... všechno je spolehlive jak benzín tak nafta tak plyn... POD PODMÍNKOU že NEBUDEŠ KUPOVAT AUTO ZA PÁR ŠLUPEK ALE PŘIPLATÍŠ SI ZA DOBRÝ STAV! a nenech se zlákat jen vzhledem...protože to často bývá z venku huj uvnitř fuj.
 
 
Datum: 29. března 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11415    
Taky si sypu popel na hlavu,pumpe düse....ale tak to je už fakt nějak jedno.....k tomu že každej má vyhraněnej jinej druh motoru je pravda....třeba u nás v rodině jedeme skoro všechno už jen zásadně v naftě,všechno co sme měli bezínový se furt v jednom kuse sralo...viz dále...děda měl poměrně nový clio 1.2i,jelo tejden a měsíc bylo v servisu,pak jelo zase tejden a zase v servisu....brácha má starší Audi A6 1.8i po strejdovi....po silnici se to mele,furt je tam něco vylágrovanýho,motor že by na svejch skoro 100kW nějak jel se říct nedá a jediný co to umí tak to žere....co měl muj táta renaulta 11 tak opět totál katastrofa,nejenom že se sral motor,ale občas odpadávali z auta důležité věci jako přední kola nebo zadní náprava,rychle s tim pryč,strejda Opel Calibra-opět krypl věčně vylágrovanej,rychle to jelo,rychle s tim pryč...teta první Fabie htp-motor 120 tisíc najeto a po smrti(nejen motor,ale celý auto je po smrti),děda Fiat Fiorino 1.4ie najeto 130 tisíc,motor skoro po smrti,eletrika po smrti(počítač) bez života,ve 150 tisících KO-klika,ojnice,ventily,počítač KO...vše co kdo měl bylo servisovaný...jediný co nám z benzínu dobre sloužilo byl trabant,žigulik,škodovka a favorit(karburátorovej)....holt u nás benzín nesmí do rodiny...:-D:-D:-D nevydrží něco tahat,vozit náklad a podobně....ale naopak auta naftový: Fiat Fiorino 1.7D najeto cca půl mega,pouze se do toho po 10 tisících leje novej olej,auto který odvozilo stovky tun nákladu jak pro zednické práce tak pro zásobování maloobchodu,jinak náklady žádný,jede dobře dodnes! muj citroen AX 1.4D taktéž pouze výměny olejů a filtrů,občas zavařit výfuk,vyměnit čepy,vyměnit prasklou žárovku-to auto dostává neskutečnej kotel a stále v perfektní kondici(až na kasli :-( ),Fiat Scudo 1.9D převzal práci po stařičkém fiatu fiorino,perfektní auto,natočeno asi 400 tisíc,ale už to mělo klimatizaci a občas se srala,odsloužilo si dva roky a na podzim to roztrhl kamion hadraulickou rukou,takže šlo na vrakáč,posádka přežila,niní Citroen Jumpy 2.0HDi-taktéž perfektní pracant,zatím slouží od podzimu,čas ukáže co je v něm,další auto které vystřídalo řadu dědových neúspěšných benzínů a to BMW 525 TDS,natočeno hrozně moc,nikdo neví kolik,na tacho 700 tisíc,auto které nebezpečně jede,perfektní spotřeba,provádí se pouze výměna olejů,náplní a filtrů a preventivní kontroly všeho,ovšem auto na svůj věk v perfektní kondici,další výborný kup a to strejdovo WV transporter T4 Multivan,opět auto o kterém nevíte a v nemecku už mělo za sebou 350 tisíc km....u nás prostě benzín nesmí do domu....bratr má sice krásnou luxusní A6,která byla poslední roky draze servisovaná,aby vůbec fungovala tak jak dodnes funguje,ale půjde do ní plyn.....takže já jsem natolik ovlivněnej tím vším,že opět můžu jít jedině do rozumnýho auta v naftě.... hodně lidí nedá na benzínový auta dopustit a svádí vše na nedostatečnou údržbu a že sou lidi prasata a jak se k tomu chovaj,tak to jede a bla bla bla.....já tomu nevěřim....prostě benzín ja na vození dvou prdelí a nesmí se tomu moc dávat...radši za tim nic netahat a radši ani nevozit nic těžkýho.....na práci sou naftaci......takže dopředu říkam,že pokud za tim autem hodláš tahat vozejk s materiálem na stavbu baráku,kup si diesla....holýho a nebo TDi a radši s velkym motorem(motory bez tech písmenek CDI,DCI,TDCI,TDDi,dTi na to taky vlídnej kus slova neznam:-D) a pokud možno minimálně 4 válce ;-) naprosto neobjektivní názor....nemám objektivní názory.....i současný trend na trhu nahrává naftovým motorům....porozhlídněte se po bazarech a inzercích.....válej se tam krásný mladý benzínový auta za úplně minimální ceny a nikdo to nechce.....každej kouká aby při dnešní situaci měl auto co pojede ještě hodně dlouho a s minimálníma nákladama.....
 
 
Datum: 29. března 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
:-D já už jsem to jednou rysknul a megana jsme koupili mladej :-) Je to 97r.v 1.6i benzin :-) a zatím musísm říct že drží :-D Co jsem četl recenze tak ty megani nafty DCi nejsou moc dobrou volbou :-) ale newim jak je na tom prave ta 1.9D 50kw :-) no uvídíme jeste projedu par desitek bazaru... :-D
 
 
Datum: 29. března 2011 12:13
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Adas: máš pravdu, sypus i popel na hlavu.
 
 
Datum: 29. března 2011 8:46
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
osobně bych si fóbii nikdy nekoupil, když sem s tim jezdily do práce, musel sem potom jít na léčení z klaustrofobie :-) filcka je proti tomu auto gigantických vnitřních rozměrů :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 23:19
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jako pracovní auto bych si nechal tu filcku,minimální náklady, jednoduché rychlé opravy, všude spousty levných dílů. Diesel se ti vyplatí tehdy, jestliže najezdíš za rok hodně kilometrů. Jinak z francouzských dieslů byly dobré starší Peugeoty a Citroeny.
 
 
Datum: 28. března 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mishelnike: Proboha jen francouze ne :-D
 
 
Datum: 28. března 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Tak se vás tedy ptám co by ste mi doporučili? :-) Ve stejné cennové kategorii a motorizaci? :-) Jeěště jsem koukal na Renaul megane 1.9 D. :-) DCi prej stáli za houby :-) A mě by ta suchá nafta v klidku stačila :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Fabii raději nekupuj, nestačíš potom do toho vrážet, tyto vozy jsou velmi poruchové a opravy nákladné, nemám na mysli motor 1.9 SDI, ale vše ostatní. Stačí se třeba podívat na škoda home
 
 
Datum: 28. března 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike¨      IP: uživatel8793    
Já od toho auta neočekávám žádnou formuli :-) spíš nějákýho tahouna! co by tahalo vozejk a byl to prostě dříč! :-) plus ta slušná spotřeba a spolehlivost :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel10480    
podle mě spíš Pumpe-Düse, ale je to jedno stejně to není odpověď k tématu
 
 
Datum: 28. března 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Pro upřesněni PD není PUmpe Diesel ale Pumpe Diese, systém vstřikování čerpadlo-tryska. Diskuzí nafta x benzín je na netu tolik, že to nemá cenu a každý má svým způsobem pravdu. Za mě benzín. motor většího objemu a v plynu. Já s dieslem prostě jezdit neumím. Ale ty SDi jsou opravdu nesmrtelný, sežere to všechno, táhne to jako traktor a nic to nežere.
 
 
Datum: 28. března 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SDi maj v autoškole a několikrát jsem se přistihl, jak jsem měl nohu až na podlaze... nic nic nic, pak to kopne a pak zas nic nic a musíš dát další kvalt...
 
 
Datum: 28. března 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
SDI jsou nesmrtelný motory- jsou jednoduchý.
 
 
Datum: 28. března 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6496    
když už jsi nakousnul to sraní turba u starších aut......ano serou se skoro na všem co má červeny íčko;-) Klasický první 1.9TDi motory s 66kW běžně natočí půl mega než se začnou srát....ovšem motory 81kW s naklápenýma lopatkama turba většinou na turbo trpí a ve většině případů se turbo nechává repasovat za velkej peníz po cca 150 tisících km.....s PD a podobnejma motorama s 74-77kW nemám zkušenost a nic o nich nevím...napřed bylo Pumpe Diesel hroznej Boom,každej to musel mít,pak každej plakal,jak ono se to na tu stáčenou naftu z awií a kamionů sere a dnes zase slýchám hlasy,že je blbost se furt odvracet od novejch konečně vychytanejch motorů s vysokotlakym vstřikem a "nízkym" kompresnim stupněm ke "starejm traktorovitejm TDi s 66kW"......asi tak....sám se v tom plácam co zvolit....ale u mě vítězí pověst 66kW motorů....
 
 
Datum: 28. března 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: petan      IP: uživatel10220    
s sdi pujdeš vykonově oproti te felicii dolu :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tim SDi určitě nic nezkazíš, ale přecijen já bych šel do TDi, ale do 1,9...ty 1,4 a podobný nízkoobsahový podvody nebrat :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Díky za odpovědi :-) mám doma i feldu 1.9D a kdyz se trosku honí tak jede taky slusně :-) Ale fabie už je trosku jiny autíčko nez felda :-) ale jel jsem ve fabce 1,9TDI 74Kw jako spolujezdec :-) a byl jsem velice překvapenej :-) mám strach si kupovat ojeté auto s turbem :-) ty turbíčka něco stojí :-) a to SDI by mohlo vydrzet a hlavne ta spotreba je pekna :-) no tak snad nebudu zklamanej :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6496    
Asi takle....fabie je celkově kultivovanější a komfortnější auto a vzhledem k tomu,že tyhle SDi se nechávaj točit stejně jak tvoje MPi(což je až skoro divný protože nafta bez turba byla vždycky líná a absolutně traktorovitá) tak žerou do 5 litrů....spíš 4.5litru....tejden sem s tim jezdil jako s náhradním vozidlem a vcelku mi to auto na svůj výkon (47kW) překvapovalo....nebyl problém po dálnici i do mírného stoupání 150km/h při okamžité spotřebě cca 5.5 .....ale abych to jen nevychvaloval....pokud si doted jezdil v benzínu,tak ti to prostě přijde úplně líný....pro mě to zase bylo úplně naopak....byl sem zvyklej jezdit starym nafťákem tim stylem,že jak se zvedly otáčky nad cca 1500 tak už jsem tam pral další kvalt.... ale prostě mam takovej traktor,že když dam v 60 pětku proti mírnýmu kopci tak to na ni pojede a eště to bude zrychlovat:-D:-D....celkově je pro mě nezvyk točit naftový auto nad 2500 ot.....ale u toho SDíčka je úplně normální jev točit kvalty do 3 a půl tisíc....klidně 4 tisíce.....a řikam....i tak to žere do 5 litrů....spíš 4.5......v současný době se taky poohlížim po nějaký rozumný Fabii kombi v naftě....už jsem málem šel do 4 roky starý 1.4TDi,ale známej co má bazar mi od tech motorů včas odradil.....1.9 SDi vim že je dobrý a pro běžnej provoz úsporný,ale taky vim,že když toho kombika naložim(což je u mě častý) tak prostě ten výkon na váhu naloženýho auta je prostě málo a pojede to jak stará škodovka...takže spíše hledám rozumný rok v 1.9TDi....neber to jako odrazování....jen prostě konstatuju,že pro mě je to málo....ale zároven rikam ze pro bezny jezdeni je to ideální nesmrtelný auto s minimálníma nákladama na provoz.....
 
 
Datum: 28. března 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě si polepšíš určitě, akorát dneska už bych šel spíš do TDi než do SDi...
 
 
Datum: 28. března 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím vás chtěl bych se zeptat jestli na STK nebude vadit když budu mít na pionýrovi daný dig. tachometr z kola a ještě co všechno se kontrolije na STK dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 19:19
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nevím, zdali je to vážná závada, ale bude se přepisovat stav tachometru, takže bych tam radši dal nějaký co vůbec nefunguje, jen že je na něm něco najeto a neřešil bych to.
 
 
Datum: 28. března 2011 19:19
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Čau, včera jsem se tu ptal, čím stříkat pionýra. Tak mám jasno, akrilátový dvousložkový lak. Ale co cena? Nevíte draci kolik to může stát, když si to nechám namíchat? Odhaduju ZHRUBA 1500,- DÍKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6496    
hele já fichtla lakoval(teda nechal lakovat kamaradem) sice syntetikou,ale upozornuju te,ze na 21 prostříkáš víc jak na velký jawě....půl litru je málo....my sme spotřebovali u 21 dvakrát skoro celou kilovou plechovku(1 plechovka žlutý,jedna bílý....cca 800ml jedna )....lakovali jsme něco 2 vrstvy,něco 3 vrstvy.....a tý žlutý sme měli skoro málo(no měli,chtěl jsem pořádně olakovat i vnitřek zadního plechu,ale vyšla na něj jen jedna vrstva).....ovšem nevim jak se stříká akrylátem,asi bude jiný nastavení trysky pistole,jiný poměr pro ředění,síla vrstvy atd....cena běžně 200kč/deci jak píše Kolečko
 
 
Datum: 28. března 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
díky
 
 
Datum: 28. března 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ceny jsou různé, od 100kč až po 300kč za decku, mslím že 150-200 je tak nejběžnější cena...na pincka budeš potřebovat tak...nevim, plácnu, 0,5l...
 
 
Datum: 28. března 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mám oddělany ty hlinikovy lišty jsou dost dodřeny a zašli tak je chci apspon nák vylestit napadl mě silichrom tak se chci zeptat jestli ho mužu použít nebo by ste mi doporučili něco jiného? a dáse popřípadě ten silichrom sehnad v každé drogerce kde maj barvy laky atd ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Včera jsem je taky leštil. Koupil jsem si smirkovej papír 1000 a 1500 a vybrousil sem je. A pak silichromem z drogérky do lesku. Toho smirku se neboj, je tak jemnej že leští, ale nepoškrábe. :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj právě jsem převzal od spolužáka vyleštěný víko primárního převodu na Jawu 50, vypadá úžasně skoro jako chrom, ale řekl mi, ať to nechám stříknout bezbarvým lakem, že jinak to zase za dva týdny zmatní a bude to stejný jako před tím, víte o tom někdo něco, on to dělal ve firmě u táty tak asi taky něco ví. Jinak stálo mě to 50,- :-). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No linky to se ještě bude muset nějak vymyslet :-).
 
 
Datum: 29. března 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
ještě by mě zajimalo, jakým způsobem se chystáš udělat linky... já vo tom furt přemejšlim a nenapadá mě nic abych co byl schopnej zrealizovat sám.. už kvůli tomu dva měsíce nemůžu spát. a někam to vozit a za 1500 to nechat namatlat se mě nechce, už z toho důvodu, že si to chci udělat celý sám o A do Z. nějaký nápady a návody už sem probádal, ale furt nevim. asi řeknu ufonům.
 
 
Datum: 29. března 2011 1:02
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
já ti to nijak nevyvracim.. naopak, osobně to taky tak nějak naleštim, ale spíš jen aby to z počátku vypadalo hezky kvůli fotkám. jestli to pak ztmavne do stavu šedosti mě zlé sny nepřivodí. proto se divim, že to takhle, na můj vkus, prožíváš... ale fandim ti, je to tvůj fichtl.... jen za sebe uvádím že slovo renovace z pohledu mýho fichtla, ode mě neuslyšíš. a budu také rád, když se po dokončení podělíš o fotky, tak jak to plánuji i já.
 
 
Datum: 28. března 2011 23:34
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takhle, já se snažím udělat kvalitní renovaci, lak chystám se všema linkama, a něco je v chromu, ale taky chci aby to dobře vypadalo, takže si mylím, že ten motor bude pěknej, není to úplně jako zrcadlo, ale je to pěkný. A co se týče konzervace, tak to vím, právě se mi do toho nechce.
 
 
Datum: 28. března 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
určitě to nebylo leštěný jak psí kulky a zakonzervovaný čímsi, po čem se poptáváš
 
 
Datum: 28. března 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co tím myslíš dweine, přeci když rnovuju tak to dám do původního stavu ne? Já teda nevim, ono to bylo matné?
 
 
Datum: 28. března 2011 22:55
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
hlavně nechápu proč to chceš leštit, když děláš renovaci?
 
 
Datum: 28. března 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se musí odmastit a pak nějakým bezbarvým, no ale kterým, nitrocelulózou nebo akralátovým ze spreje, stačil by?
 
 
Datum: 28. března 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
nechrání tolik, je to otázka chvíle. nalakuj to
 
 
Datum: 28. března 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Četl jsem to, jen mě spíše tak napadá, tenkrát když to leštili tak na to snad nic nedávali ne? Co spíše nějaký ochraný prostředek, píšou to na každym silichromu, že chrání povrch ...
 
 
Datum: 28. března 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 28. března 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: Honza_KH      IP: uživatel9645    
Sháním nějaké všeobecné rady a zkušenosti, jak seřídit volnoběh u J 20 za tepla. Za studena po nastartování je vše OK. Jak štelujete volnoběžný šroubek, kolik plynu nastavit na lanku ..., předem dík, potřebuju se od něčeho odrazit. H. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: Honza_KH      IP: uživatel9645    
problém vyřešen
 
 
Datum: 05. dubna 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: Honza_KH      IP: uživatel9645    
jj jsem :-D
 
 
Datum: 31. března 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Matous: myslis me? Ja v KH pracuju. Bydlim asi 20km daleko.
 
 
Datum: 29. března 2011 12:43
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Přesně tak, co nejnižší ale tak aby nechcípal, jestli jezdíš na silnicích tak malinko vyšší a pro jistotu na rušnejch křižovatkách držet s takovým tim hodně lehce přidanym plynem nebo zlehka tůrovat:-) Btw, seš taky Kutnohorák?:-)
 
 
Datum: 28. března 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6496    
pokud ti za tepla chcípá,zkontroluj nastavení zapalování a v neposlední řadě výšku hladiny,ucpávky filtrboxu(když je moc ucpanej tak to teplý blbne) a hlavně bych se zaměřil na volnoběžnou trysku
 
 
Datum: 28. března 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to vždycky seřídil po citu, jak kouří, prostě tryska volnoběhu, tu sem si našel v katalogu náhradních součástek, no a pak už jsem si hrál se šroubkem.
 
 
Datum: 28. března 2011 15:53
 
 
 
 
Jméno: Honza_KH      IP: uživatel9645    
Dílenská příručka taky není všechno .., i tak dík za odkaz, zřejmě v tom extra fígl není :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 15:31
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Tak hlavně se volnoběh nastavuje na teplém motoru... V lanku musí být vůle, a volnoběh se nastavuje tak, aby byl co nejnižší, ale motor neměl snahu chcípnout. Další dotaz na který by stačila dílenská příručka od stroje.
 
 
Datum: 28. března 2011 13:45
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 28. března 2011 13:44
 
 
 
 
Jméno: MihalK      IP: uživatel11412    
jaké používáte svíčky do pionýra 20Koupil bych NGK ale nevím značení odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2011 8:50
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
xx: ze to pisou v katalogu NGK je uplne fuk, u oleju tako pisou redeni az 1:100 a pro fichtla by to byla vrazda...
 
 
Datum: 29. března 2011 8:50
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
no... a podle příručky pro mrmla je odtrh 0,4... ngk asinepřodpokládá že to někdo bude dávat do fichtla a kdoví jestli ta firma vůbec nějakýho fichtla zná :-)
 
 
Datum: 29. března 2011 1:09
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
Helmut/Bakoun: Podle katalogu NGK je odtrh 0,6mm...pouze píši co vidím.
 
 
Datum: 29. března 2011 0:44
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
už som jsvoju B6HS ulial a je kaput :-( a 3,5 eura v hajzlu
 
 
Datum: 28. března 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel10340    
Tak souhlasím s tím co tu píšou páč ať tam dáš co tam dáš je to furt stejny....Ale já tam mám teda NGK B8HS a jezdí dobře po zimě na poprvý ale nesmíš jí ulejt =)
 
 
Datum: 28. března 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel7428    
hlmut/Bakoun Sohlasim
 
 
Datum: 28. března 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel7428    
NGK B8HS, 0,45mm. Ale nejlepší jsou starý pal super (14-8, 14-8R, 14-7, 14-7R, N7, N7R, N8, N8-R...) Když seženeš novou palku např. těchto typů, tak ji tam dej a nevyhazuj zbytečné peníze za zahraniční drahý svíčky
 
 
Datum: 28. března 2011 14:15
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Koukám, že další nesmysl se tu vyskytuje. Odtrh u svíčky 0,4mm. Žádných 0.6... Přestaňte psát bludy. Jinak pionyr musí jezdit se skoro každou svíčkou, takže nevidím žádný rozumný důvod, proč dávat 3-krát tak drahé svíčky. Žádné koně ani klokany to nepřidá.
 
 
Datum: 28. března 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno: Honza_KH      IP: uživatel9645    
N 15C je momentalne nejlepsi volba i na mym stroji, zkousel jsem i 15YC a dobre jezdil i nouzove s Bosch rady W4
 
 
Datum: 28. března 2011 13:34
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
NGK B6HS odtrh 0,6mm
 
 
Datum: 28. března 2011 11:42
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Jsem rád, že je tady téma, které tady není 156-krát denně. Kup Brisk N15C nevymýšlej nesmysly, výkon ve svíčce nehledej.
 
 
Datum: 28. března 2011 11:12
 
 
 
 
Jméno: MihalK      IP: uživatel11412    
prosím poradte co tankujete do pionýra.Natural s olejem nebo special s olejem nebo nějaké přísady??????díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2011 1:54
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
já jezdim nejčkon na slivovici.... écht z moravy, vod tetičky mařeny :-)
 
 
Datum: 29. března 2011 1:54
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Já teda nepoznal rozdíl v tom co sem natankoval, teoreticky by to mělo jezdit nejlíp s tím oktanovym číslem, na kterej je nastavenej předstih) Hele jestli tam dáš Special 91, Normal 91, Natural 91-98, V power racing, Super a já nevim co ještě, to je uplně jedno, tankuju do toho to nejlevnější, jen možná bacha na E85, nevim co by na to řekli gufera. Jinak toho oleje víc, já když dřív nevěděl jak mazat tak sem taky takle mazal, naštěstí se mi líbilo jak to hulilo s friťákem a toho sem tam vždycky lil skleničku, tak sem to tím možná zachránil :-D Takle namazanej fritákem sem najezdíl asi 3 tisíce na polích, pak 10 tis. na silnicích to už sem mazal normálně M2T 1:33, hodně moc toho měl před tím najeto, docela dost toho teda vydržel, ted mám rozdelanej motor, no ložisko pod klikou KO, ale po těch kilometrech se nedivim:-D Benzín bych vůbec neřešil, řeš spíš olej, M2T v poměru 1:33 stačí, ale fakt bacha na to mazání, víkčko na litr benzínu, to jedeš skoro na sucho!
 
 
Datum: 28. března 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: Mammut ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já tam liju Speciál 91 + M2T 1:33. Se speciálem mi přijde, že to jezdí líp, než s naturalem.
 
 
Datum: 28. března 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
rumstajn: to jsi teda hodně skromnej s tim mazánim, je to dost málo do litru tak aspoň malýho panáka
 
 
Datum: 28. března 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není to málo víčko od minerálky ?
 
 
Datum: 28. března 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Natura nevím sice kolik mažu ale dycky na litr tak víčko od minerálky oleje :-D nikdy sem nepřemýšlel kolik to může být :-D
 
 
Datum: 28. března 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ba 95 + olej (stačí i M2T) a kapku olověnýho aditiva, není to pořeba, ale je to o chlup lepší.
 
 
Datum: 28. března 2011 15:05
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
normalka natural +olej 1:33
 
 
Datum: 28. března 2011 11:38
 
 
 
 
Jméno: Moncol      IP: uživatel11233    
Cau motorkari potřebuji malou radu připravuju rám na mustanga na lak a jen mě zajíma jeslti jde sundat kyvka od ramu. Tak aby to tam slo zase vratit nebo jeslti je lepsi to nechat v kuse striknout cely diky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak to zakrýt když ot bude v té mašině na pískovaní???
 
 
Datum: 28. března 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Ty čepy se dají vylisovat, ale dá to kyblík práce a chce to kumšt. Nic se nemusí řezat.
 
 
Datum: 28. března 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepší nechat to v celku, jen pokud to pískuješ, tak zakrej gumový silentbloky.. jinak kdybys to nutně chtěl sundat, musíš kyvku rozříznout a pak tady koupit nový čepy..
 
 
Datum: 28. března 2011 0:43
 
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel11408    
zdravím přátelé pionýru, \r\n\r\ndneska jsem hledal vhodné svíčky na hlavy ,a s očima vzkulenýma jsem zjistil, že naprosto stejné hlavy , co se týče tvaru , nevím jak u spalováku, mají jinak dlouhý závit, tudíž, na ten delší závit použiiju es svíčku, ale se třema podložkama, mimo to je na hlave u svíčky vyrazeno číslo 6, nepotřebuju vědět, že už ste se s tím setkali, ale, jen informuju, , ověřte si správné dotahnutí svíce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 22:55
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
o kolik je delší ten závit?
 
 
Datum: 28. března 2011 22:55
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
zdar draci chci se zeptat jestli by mohlo byt karburatorem ze mi nejede poradne pincek mam nove gufera, ložiska, valec v popradku, vypalenej vyfuk, spojku a fakt uz nevim co stim jsem rad kdyz to vytahnu na 45kmh tak prosim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
a jeste bych rekl ze mi spatne saje karburator jelikoz kdyz tam dam filtr tak to nejede vubec oddelam ho a jede ale kdyz oddelam ten plech jak kryje karburator tak jede celkem svizne
 
 
Datum: 28. března 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
tak nastartuji a rozjedu se na 1 celkem v poho dam 2 a nic moc spis jak kdy nekdy v poho nekdy mi zacnou klesat otacky a trojka to same ale nad 45 kmh se nedostanu
 
 
Datum: 28. března 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak nám tady popiš co to dělá , jestli se to dusí , nebo střílí , nebo jestli to prostě vůbec nemá sílu
 
 
Datum: 28. března 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
kola sou dobry a predstih mam sestelovanej 1,9
 
 
Datum: 28. března 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nafoukni kola
 
 
Datum: 27. března 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: radar      IP: uživatel11409    
Zkuz si zkontrolovat jestli máš dobře nastavený předstih a odtrh.
 
 
Datum: 27. března 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: jimmy3      IP: uživatel11366    
zdravim, chtel bych se zeptat kolik tak muze stat go motoru jawa 50 typ 21 v nakym servisu, diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6496    
v servisu??:-D:-D kamaráde to nechtěj vědět.....3 tisíce za motor na pařeza.....to tak možná na něm vyleštili víka a dali válec na výbrus.....pokud komplet GO tak díly počítej 3500 tisíce(u normálního pionýra 20,21,23)....a práce 500kč/h ....počítej že minimálně půl hodiny to bude rozebírat,půl hodiny čistit,půl hodiny pasovat futra a ložiska,půl hodiny pečlivě skládat,půl hodiny znova čistit a půl hodiny dolaďovat věci venku......prostě chtě nechtě ti tu práci natahnou na 2 tisíce už kvůli sprejum,silikonu a podobnejm kravinam co na to použijou......a to sem furt počítal skromně a jsem na 5500....oni většinou nic nechtějí opravovat,co jde,to se koupí nové a vymění se....reálný číslo se mi jeví 8 tisíc jak je psáno níže.....kdysi jsem dělal GO fichtláckých motorů tak,že co šlo jsem opravil(spojkový koš,řadicí automat,vidlička,zapalování),nechal repásnout kliku,vymenil lamely a někdy i primární řetěz,vyměnil ložiska,gufera a nechal udělat výbrus....cca lehce přes 2 tisíce v dílech a i s prací jsem si bral 3 tisíce....někdy 3500 ...a některým lidem se to i tak zdálo moc....dneska věřim,že když dáš motor jak ze simsona tak z pionýra natožpak z pařeza do servisu na GO,tak jsi na 10 tisících.....třeba u nás už tyhle "hajtry" přestali dělat úplně,protože na tom stráví času víc jak na motoru za GSXR a má z toho třetinovej výdělek....což je pro ně nezajímavý a tak trochu charita....
 
 
Datum: 28. března 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já když jsem se ptal kolik tak GO pařeza tak mi řekl že tak 3-4 tácy aj s prací.
 
 
Datum: 28. března 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přesně tak spolužákoj udělali GO motoru do simsona za 8 tisíc
 
 
Datum: 27. března 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Ale jo, sou i takovy co ti to udelaj, ale ta cena je okolo 10tis
 
 
Datum: 27. března 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
servis ti to neudělá.. ale počítej: výbrus 500.. klika 1000... ložiska+simerinky kolem 300.. pak ještě podle stavu převodovky a koleček.. to muže byt dalších 500.. no a ještě lamely cca 200 a primární řetěz a kolečko to máš taky kolem 500 .... takže komplet go máš za nějaké 3tis.
 
 
Datum: 27. března 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v servise nwm..doma tak na 2000.2500.
 
 
Datum: 27. března 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      E-mail:      IP: uživatel11407    
Čau draci musim koupit novou duši na stadiona s11 na pneu se přečet rozměr 23 x 2,00 a chtěl bych se zeptat jakej rozměr má mýt duše děkuju za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 0:11
 
 
 
 
Jméno: babetaking      E-mail:      IP: uživatel11363    
hh :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 0:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
duše rozhodně žádnej rozměr nemyje, ale má mít rozměr 19" a šířku těch 2,00-2,25...
 
 
Datum: 27. března 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: bart      IP: uživatel1226    
Cus borci hele mam problem s mou 175 typ nevim ale je to kulatej motor ne hranatej .. proste chvili jela a sla do otacek a pak se zacala dusit a sla jen na volnobech a pak to zase slo a zase do nizkych a pak to strilelo do vejfuku a do sani ... predstih jsem steloval na 2,7 od horni uvrati a tet mi vubec nehazi jiskru ani nedava ranu inducka je ok .. pls poradte diky mooc bart odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: bart      IP: uživatel1226    
tak uz to dava jiskru ale zase to strili sakra
 
 
Datum: 28. března 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha... neumím číst :-D ... ale ten typ je na motoru.. první trojčísí
 
 
Datum: 28. března 2011 0:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak si ten typ zjisti... kukni na štítek nebo číslo motoru... a je to s kulatým nebo hranatým motorem?
 
 
Datum: 28. března 2011 0:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
předstih dej 3,5 , vyčisti karbec a očisti si pecku na kladívku ( opiluj to pilníkem bude tam napečenej takovej šedej povlak ) možná to pomůže , možná budeš muset koupit new kladívka to uvidíš
 
 
Datum: 27. března 2011 23:26
 
<  854  855  856  857  858  859  860  861  862  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 5:08:57 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu