Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 28. března 2011 22:25
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-23-mustang-informace-a-vyvoj-prototypy-export.html sjeď si kousek dolů, tam to je vyfocený
Datum: 28. března 2011 22:25
 čus četl sem že se to dokonce na mustangy i vyrábělo bezkontaktní zápalko z babet přesně na mustanga ale jinak nevím..
Datum: 28. března 2011 22:24
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 čau hele jak poznám že mám dobře seštelovanou spojku na jawě 250/353 je pravda že když mám spojku vyplou tak tam mám tak 3 mm tokovýho prázdnýho chodu že jak to zmáčknu tak ten začátek vůbec nereaguje
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 22:16
 poznáš to tak, že když při natočenym motoru dáš bez mačkání páčky spojky jedničku, tak nechcípne...a zároveň při jízdě neklouže
Datum: 28. března 2011 22:16
Jméno: milanoo
IP: uživatel10870
 Draci chci si zapravit malinkatou dirku na vyfuku od kaminku jde to nejak zapatlat tmelem nejakym ktery je odolny vuci teplu nebo hlinikem??
Jakkoliv ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 15:06
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Boha jeho, to se nemůže samozřejmě dělat pájkou. Musí se to očistit, lahřát letlampou a ošetřit kyselinou a pak nanést cín.
Datum: 29. března 2011 15:06
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj pájkou je to hrozná jeba... ale de to akorát ten cín ti na tom nebude pořádně držet sou 2 možnosti ta první je etovací lampa a kapalina na pájení ta druhá začistit to kapalinou na pájení možná trochu cínem ucpat zespodu dírku a cínem to vylít ae to nevím jak douho ti vydrží
Datum: 29. března 2011 2:26
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 jeste me napadlo hlinikem
Datum: 28. března 2011 23:00
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 bojim se že to pořádně neprohřeješ tim cínem a nebude to držet... nehledě na to že ti ten cín bude prokapávat... to ale záleží jak máš tu dírku velkou. asi bych volil jemnej smrkanec cočkem
Datum: 28. března 2011 22:44
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Ne delam si srandu jo zkusim to
Datum: 28. března 2011 22:38
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Nedelal takze vubec nevim a ani nevim kde to koupit
Datum: 28. března 2011 22:37
Jméno: milano
IP: uživatel10870
Datum: 28. března 2011 22:24
 jinak cca 10Kč za plátek cínu, 1Kč za smolu, 1Kč za spotřebu elektřiny líp nevím jak bych ti to vysvětlil
Datum: 28. března 2011 22:23
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 28. března 2011 22:21
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Dik a nevis jestli je to drahy??
Datum: 28. března 2011 22:17
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Zacínovat, je to šetrnější než sváření a cín lehko vyleštíš do lesku.
Datum: 28. března 2011 22:13
 Ahoj.Prosím Vás chci se zeptat , když si tady na fichtlkrámku koupím tuhle rozetu : http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_430.html tak co všechnok tomu musím ještě dokoupit abych namontova a jel. ? nakolik je tato rozeta ložisek ? a ty 3 tyčky co se stčí do náboje tam jsou ? Děkuju moc. Prootže já mám třeba starou rozetu na jedno ložisko a v kalalogu ND jsou psamé dvě tak nevím , Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 14:52
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 jo má pravdu předseda... na ten nálitek sem jaksi zapoměl
Datum: 29. března 2011 14:52
 jedno- a dvouložiskový rozety nejsou stejný, ta jedno- má uvnitř nálitek o menším průměru, o kterej se opře první ložisko a druhý tam už nedostaneš (což by se ale dalo změnit pomocí soustruhu, jedno- lze předělat na dvou-). 3 tyčky jsou samozřejmostí, bez těch by byla rozeta jaksi k ničemu, a co se týče počtu ložisek, Sesa píše bez "ložisek", nikoli "ložiska", takže to je myslim jasný..
Datum: 29. března 2011 13:30
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 kolik si tam dáš ložisek je tvoje věc, koupíš si také dle toho ten vnitřní náboj pro jedno, či dvě ložiska. dále pak segrovka a ty dva kolíčky pro náhon tacho. i podle fotky lze poznat že tam jakési sváry kolíků sou
Datum: 28. března 2011 22:52
Posl.aktualizace: 28. března 2011 22:18
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 parááde
Datum: 28. března 2011 22:18
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 pěkný videjko
Datum: 28. března 2011 21:55
Jméno: Jay.D
IP: uživatel9427
 Zdravíčko fichtlaři, dal jsem dokupy fichtla co cca 20 let nejel, a mám problém že prostě nejde, nová svíčka mimo hlavu jiskru hází, když je suchá fichtl chytne ale hned chcípne a svíčka je totáč od benzínu (uchlastaná), kondezátor je také nový, jsem už docela s rozumem v koncích
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 11:16
Jméno: Jay.D
IP: uživatel9427
 Gufera těžko nehulí, a drží krásně otáčky
Datum: 29. března 2011 11:16
 Pokud 20 let nejel sou KO gufera.. takže je vymén
Datum: 28. března 2011 23:30
 seřiď předstih, odtrh, a halvně ten karbec no.. kámošovi toto samé dělal mustang, bylo to zápalkem..
Datum: 28. března 2011 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyčisti a seřid kladívka
Datum: 28. března 2011 21:32
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 vyčistit karburaci
Datum: 28. března 2011 19:04
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau draci.. sorry že se ptám, ale tady se dovím aspoň pravdu  Mám feldu 1.3MPI a chystám si koupit fabii 1.9 SDI  myslíte že si polepším? Myslím motorově? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2012 6:50
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 Pokud ti ta Felda jezdí a není přehnilá na dvě půlky, tak si raději nech, Fabie se celkově jako auto nepovedla a většina jich je po bazarech ve fakt špatnym stavu a dily jsou v porovnání s Felicií někde jinde (v podstatě cenová hladina dílů na Octavii nebo jakýkoliv VW), když už bych šel do něčeho úspornýho tak si spíš sežeň Octavii nebo Golfa4 v TDi a neprohloupíš, a toho strašení s turbama se neboj, je pravda, že některý měly problém s naklápěním lopatek, ale není to z daleka tak hrozný jak o tom všichni melou (zpravidla ti co takový auto nikdynemněli, je to prostě nafouknutá bublina, vzhledem k tomu že mi jich prošlo rukama několik desítek tak vím o čem mluvím), ale i kdyby tak vyčištění stojí v servisu 3000kč a když budeš šikovný zvladneš to i sám a kompletní repase se dnes dělají mezi 6-8 tisíci korun zcela běžně a běhají bez problémů dál dalších 150000. Prostě pokud ti felda jezdí nech si jí a pokud si chceš polepšit tak rozhodně ne Fabii
Datum: 03. července 2012 6:50
 vysvětlení je jednoduché , porovnání je asi jako mám kalkulačku a můžu koupit počítač co bude lepší? jsem majitelem Felidcie 1.9 D a jezdím s Fabií ale 1.6,i tak je rozdíl
znát. Oba tyto vozy jsou spolehlivé a poskytnou dostatek pohodlí.1.9 má ale o dost dražší zákoné ručení
Datum: 02. července 2012 22:56
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Jestli auto v benzinu tak nějaký Mitsubishi..Máme galanta ve dvou litru..Jediné co na něm trochu sere je ta spotřeba.Má najeto kolem 250 a pořád si táhne krásně....jediná údržba je výměna oleje  Sme s nim moc spokojeni...
Datum: 30. března 2011 15:40
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 taky sem byl vetšinou benzínovej, ale nyní dráždim ,,kamna power,, a je to oproti 4,0 sakra znát ve šrajtofli.... ale nejlepší bylo stejnak piáno 200D to byl peklostroj
Datum: 29. března 2011 21:32
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Jak říkám nafta x benzín kolem toho jsou diskuze jak mezi vyznavači i talských 2-válců a japonských 4-válců, příznivce garických karet ATI/AMD x nVidia apod. Každej nedá dopustit na to svý a bude mít kousek pravdy. Jí po zkušenostech s 1.9TDi oktávkou, ségry 1.4HDi 207-kou, 1.9 SDi Cordobou a Meganem 1.9DTi už diesel nechci. Jako dělňase na tahání přívěsů a při velkým nájezdu budiž, ale ten charakter motoru, kde to zatáhne a umře mi nic neříká. Najezdím ročně autem do 15000km, každý den 20 km do práce a příves táhnu jendou do měsíce, takže pro mě je volba jasná. Ale diesely nehaním, chápu jejich příznivce a proti gustu žádný dišputát. Osobně, kdybych měl jít do dieselu, tak beru 1.9TDi oktávku... Hovno to žere, nějak to i jede, dílů je na to na každém vrakáči dost . Ale má to hnusný zvuk a jdou tomu saze z výfuku, ale to většina chrochtáků (musel jsem si rýpnout   ).
Datum: 29. března 2011 21:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Naftová fábije trpí na předek.... proc? jednoduše, ten motor je na to auto moc težkej jinak dneska je naprosto úplně jedno co koupíš za auto...
všechno je spolehlive jak benzín tak nafta tak plyn... POD PODMÍNKOU že NEBUDEŠ KUPOVAT AUTO ZA PÁR ŠLUPEK ALE PŘIPLATÍŠ SI ZA DOBRÝ
STAV! a nenech se zlákat jen vzhledem...protože to často bývá z venku huj uvnitř fuj.
Datum: 29. března 2011 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel11415
 Taky si sypu popel na hlavu,pumpe düse....ale tak to je už fakt nějak jedno.....k tomu že každej má vyhraněnej jinej druh motoru je pravda....třeba u nás v rodině jedeme skoro všechno už jen zásadně v naftě,všechno co sme měli bezínový se furt v jednom kuse sralo...viz dále...děda měl poměrně nový clio 1.2i,jelo tejden a měsíc bylo v servisu,pak jelo zase tejden a zase v servisu....brácha má starší Audi A6 1.8i po strejdovi....po silnici se to mele,furt je tam něco vylágrovanýho,motor že by na svejch skoro 100kW nějak jel se říct nedá a jediný co to umí tak to žere....co měl muj táta renaulta 11 tak opět totál katastrofa,nejenom že se sral motor,ale občas odpadávali z auta důležité věci jako přední kola nebo zadní náprava,rychle s tim pryč,strejda Opel Calibra-opět krypl věčně vylágrovanej,rychle to jelo,rychle s tim pryč...teta první Fabie htp-motor 120 tisíc najeto a po smrti(nejen motor,ale celý auto je po smrti),děda Fiat Fiorino 1.4ie najeto 130 tisíc,motor skoro po smrti,eletrika po smrti(počítač) bez života,ve 150 tisících KO-klika,ojnice,ventily,počítač KO...vše co kdo měl bylo servisovaný...jediný co nám z benzínu dobre sloužilo byl trabant,žigulik,škodovka a favorit(karburátorovej)....holt u nás benzín nesmí do rodiny...    nevydrží něco tahat,vozit náklad a podobně....ale naopak auta naftový: Fiat Fiorino 1.7D najeto cca půl mega,pouze se do toho po 10 tisících leje novej olej,auto který odvozilo stovky tun nákladu jak pro zednické práce tak pro zásobování maloobchodu,jinak náklady žádný,jede dobře dodnes! muj citroen AX 1.4D taktéž pouze výměny olejů a filtrů,občas zavařit výfuk,vyměnit čepy,vyměnit prasklou žárovku-to auto dostává neskutečnej kotel a stále v perfektní kondici(až na kasli  ),Fiat Scudo 1.9D převzal práci po stařičkém fiatu fiorino,perfektní auto,natočeno asi 400 tisíc,ale už to mělo klimatizaci a občas se srala,odsloužilo si dva roky a na podzim to roztrhl kamion hadraulickou rukou,takže šlo na vrakáč,posádka přežila,niní Citroen Jumpy 2.0HDi-taktéž perfektní pracant,zatím slouží od podzimu,čas ukáže co je v něm,další auto které vystřídalo řadu dědových neúspěšných benzínů a to BMW 525 TDS,natočeno hrozně moc,nikdo neví kolik,na tacho 700 tisíc,auto které nebezpečně jede,perfektní spotřeba,provádí se pouze výměna olejů,náplní a filtrů a preventivní kontroly všeho,ovšem auto na svůj věk v perfektní kondici,další výborný kup a to strejdovo WV transporter T4 Multivan,opět auto o kterém nevíte a v nemecku už mělo za sebou 350 tisíc km....u nás prostě benzín nesmí do domu....bratr má sice krásnou luxusní A6,která byla poslední roky draze servisovaná,aby vůbec fungovala tak jak dodnes funguje,ale půjde do ní plyn.....takže já jsem natolik ovlivněnej tím vším,že opět můžu jít jedině do rozumnýho auta v naftě.... hodně lidí nedá na benzínový auta dopustit a svádí vše na nedostatečnou údržbu a že sou lidi prasata a jak se k tomu chovaj,tak to jede a bla bla bla.....já tomu nevěřim....prostě benzín ja na vození dvou prdelí a nesmí se tomu moc dávat...radši za tim nic netahat a radši ani nevozit nic těžkýho.....na práci sou naftaci......takže dopředu říkam,že pokud za tim autem hodláš tahat vozejk s materiálem na stavbu baráku,kup si diesla....holýho a nebo TDi a radši s velkym motorem(motory bez tech písmenek CDI,DCI,TDCI,TDDi,dTi na to taky vlídnej kus slova neznam  ) a pokud možno minimálně 4 válce  naprosto neobjektivní názor....nemám objektivní názory.....i současný trend na trhu nahrává naftovým motorům....porozhlídněte se po bazarech a inzercích.....válej se tam krásný mladý benzínový auta za úplně minimální ceny a nikdo to nechce.....každej kouká aby při dnešní situaci měl auto co pojede ještě hodně dlouho a s minimálníma nákladama.....
Datum: 29. března 2011 16:36
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
  já už jsem to jednou rysknul a megana jsme koupili mladej  Je to 97r.v 1.6i benzin  a zatím musísm říct že drží  Co jsem četl recenze tak ty megani nafty DCi nejsou moc dobrou volbou  ale newim jak je na tom prave ta 1.9D 50kw  no uvídíme jeste projedu par desitek bazaru...
Datum: 29. března 2011 12:13
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Adas: máš pravdu, sypus i popel na hlavu.
Datum: 29. března 2011 8:46
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 osobně bych si fóbii nikdy nekoupil, když sem s tim jezdily do práce, musel sem potom jít na léčení z klaustrofobie  filcka je proti tomu auto gigantických vnitřních rozměrů
Datum: 28. března 2011 23:19
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jako pracovní auto bych si nechal tu filcku,minimální náklady, jednoduché rychlé opravy, všude spousty levných dílů. Diesel se ti vyplatí tehdy, jestliže najezdíš za rok hodně kilometrů. Jinak z francouzských dieslů byly dobré starší Peugeoty a Citroeny.
Datum: 28. března 2011 23:06
 mishelnike: Proboha jen francouze ne
Datum: 28. března 2011 23:04
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Tak se vás tedy ptám co by ste mi doporučili?  Ve stejné cennové kategorii a motorizaci?  Jeěště jsem koukal na Renaul megane 1.9 D.  DCi prej stáli za houby  A mě by ta suchá nafta v klidku stačila
Datum: 28. března 2011 22:48
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Fabii raději nekupuj, nestačíš potom do toho vrážet, tyto vozy jsou velmi poruchové a opravy nákladné, nemám na mysli motor 1.9 SDI, ale vše ostatní. Stačí se třeba podívat na škoda home
Datum: 28. března 2011 22:24
Jméno: Mischelnike¨
IP: uživatel8793
 Já od toho auta neočekávám žádnou formuli  spíš nějákýho tahouna! co by tahalo vozejk a byl to prostě dříč!  plus ta slušná spotřeba a spolehlivost
Datum: 28. března 2011 22:17
Jméno: adas
IP: uživatel10480
 podle mě spíš Pumpe-Düse, ale je to jedno stejně to není odpověď k tématu
Datum: 28. března 2011 21:28
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Pro upřesněni PD není PUmpe Diesel ale Pumpe Diese, systém vstřikování čerpadlo-tryska. Diskuzí nafta x benzín je na netu tolik, že to nemá cenu a každý má svým způsobem pravdu. Za mě benzín. motor většího objemu a v plynu. Já s dieslem prostě jezdit neumím. Ale ty SDi jsou opravdu nesmrtelný, sežere to všechno, táhne to jako traktor a nic to nežere.
Datum: 28. března 2011 21:14
 SDi maj v autoškole a několikrát jsem se přistihl, jak jsem měl nohu až na podlaze... nic nic nic, pak to kopne a pak zas nic nic a musíš dát další kvalt...
Datum: 28. března 2011 21:07
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 SDI jsou nesmrtelný motory- jsou jednoduchý.
Datum: 28. března 2011 20:36
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 když už jsi nakousnul to sraní turba u starších aut......ano serou se skoro na všem co má červeny íčko  Klasický první 1.9TDi motory s 66kW běžně natočí půl mega než se začnou srát....ovšem motory 81kW s naklápenýma lopatkama turba většinou na turbo trpí a ve většině případů se turbo nechává repasovat za velkej peníz po cca 150 tisících km.....s PD a podobnejma motorama s 74-77kW nemám zkušenost a nic o nich nevím...napřed bylo Pumpe Diesel hroznej Boom,každej to musel mít,pak každej plakal,jak ono se to na tu stáčenou naftu z awií a kamionů sere a dnes zase slýchám hlasy,že je blbost se furt odvracet od novejch konečně vychytanejch motorů s vysokotlakym vstřikem a "nízkym" kompresnim stupněm ke "starejm traktorovitejm TDi s 66kW"......asi tak....sám se v tom plácam co zvolit....ale u mě vítězí pověst 66kW motorů....
Datum: 28. března 2011 20:15
Jméno: petan
IP: uživatel10220
 s sdi pujdeš vykonově oproti te felicii dolu
Datum: 28. března 2011 19:47
 Tim SDi určitě nic nezkazíš, ale přecijen já bych šel do TDi, ale do 1,9...ty 1,4 a podobný nízkoobsahový podvody nebrat
Datum: 28. března 2011 19:44
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Díky za odpovědi  mám doma i feldu 1.9D a kdyz se trosku honí tak jede taky slusně  Ale fabie už je trosku jiny autíčko nez felda  ale jel jsem ve fabce 1,9TDI 74Kw jako spolujezdec  a byl jsem velice překvapenej  mám strach si kupovat ojeté auto s turbem  ty turbíčka něco stojí  a to SDI by mohlo vydrzet a hlavne ta spotreba je pekna  no tak snad nebudu zklamanej
Datum: 28. března 2011 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 Asi takle....fabie je celkově kultivovanější a komfortnější auto a vzhledem k tomu,že tyhle SDi se nechávaj točit stejně jak tvoje MPi(což je až skoro divný protože nafta bez turba byla vždycky líná a absolutně traktorovitá) tak žerou do 5 litrů....spíš 4.5litru....tejden sem s tim jezdil jako s náhradním vozidlem a vcelku mi to auto na svůj výkon (47kW) překvapovalo....nebyl problém po dálnici i do mírného stoupání 150km/h při okamžité spotřebě cca 5.5 .....ale abych to jen nevychvaloval....pokud si doted jezdil v benzínu,tak ti to prostě přijde úplně líný....pro mě to zase bylo úplně naopak....byl sem zvyklej jezdit starym nafťákem tim stylem,že jak se zvedly otáčky nad cca 1500 tak už jsem tam pral další kvalt.... ale prostě mam takovej traktor,že když dam v 60 pětku proti mírnýmu kopci tak to na ni pojede a eště to bude zrychlovat   ....celkově je pro mě nezvyk točit naftový auto nad 2500 ot.....ale u toho SDíčka je úplně normální jev točit kvalty do 3 a půl tisíc....klidně 4 tisíce.....a řikam....i tak to žere do 5 litrů....spíš 4.5......v současný době se taky poohlížim po nějaký rozumný Fabii kombi v naftě....už jsem málem šel do 4 roky starý 1.4TDi,ale známej co má bazar mi od tech motorů včas odradil.....1.9 SDi vim že je dobrý a pro běžnej provoz úsporný,ale taky vim,že když toho kombika naložim(což je u mě častý) tak prostě ten výkon na váhu naloženýho auta je prostě málo a pojede to jak stará škodovka...takže spíše hledám rozumný rok v 1.9TDi....neber to jako odrazování....jen prostě konstatuju,že pro mě je to málo....ale zároven rikam ze pro bezny jezdeni je to ideální nesmrtelný auto s minimálníma nákladama na provoz.....
Datum: 28. března 2011 19:31
 Podle mě si polepšíš určitě, akorát dneska už bych šel spíš do TDi než do SDi...
Datum: 28. března 2011 19:18
 zdravím vás chtěl bych se zeptat jestli na STK nebude vadit když budu mít na pionýrovi daný dig. tachometr z kola a ještě co všechno se kontrolije na STK dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 19:19
 No nevím, zdali je to vážná závada, ale bude se přepisovat stav tachometru, takže bych tam radši dal nějaký co vůbec nefunguje, jen že je na něm něco najeto a neřešil bych to.
Datum: 28. března 2011 19:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Čau, včera jsem se tu ptal, čím stříkat pionýra. Tak mám jasno, akrilátový dvousložkový lak. Ale co cena? Nevíte draci kolik to může stát, když si to nechám namíchat? Odhaduju ZHRUBA 1500,- DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 19:41
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 hele já fichtla lakoval(teda nechal lakovat kamaradem) sice syntetikou,ale upozornuju te,ze na 21 prostříkáš víc jak na velký jawě....půl litru je málo....my sme spotřebovali u 21 dvakrát skoro celou kilovou plechovku(1 plechovka žlutý,jedna bílý....cca 800ml jedna )....lakovali jsme něco 2 vrstvy,něco 3 vrstvy.....a tý žlutý sme měli skoro málo(no měli,chtěl jsem pořádně olakovat i vnitřek zadního plechu,ale vyšla na něj jen jedna vrstva).....ovšem nevim jak se stříká akrylátem,asi bude jiný nastavení trysky pistole,jiný poměr pro ředění,síla vrstvy atd....cena běžně 200kč/deci jak píše Kolečko
Datum: 28. března 2011 19:41
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 díky
Datum: 28. března 2011 19:29
 ceny jsou různé, od 100kč až po 300kč za decku, mslím že 150-200 je tak nejběžnější cena...na pincka budeš potřebovat tak...nevim, plácnu, 0,5l...
Datum: 28. března 2011 19:20
 čau draci mám oddělany ty hlinikovy lišty jsou dost dodřeny a zašli tak je chci apspon nák vylestit napadl mě silichrom tak se chci zeptat jestli ho mužu použít nebo by ste mi doporučili něco jiného? a dáse popřípadě ten silichrom sehnad v každé drogerce kde maj barvy laky atd ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 18:27
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Včera jsem je taky leštil. Koupil jsem si smirkovej papír 1000 a 1500 a vybrousil sem je. A pak silichromem z drogérky do lesku. Toho smirku se neboj, je tak jemnej že leští, ale nepoškrábe.
Datum: 28. března 2011 18:27
 Ahoj právě jsem převzal od spolužáka vyleštěný víko primárního převodu na Jawu 50, vypadá úžasně skoro jako chrom, ale řekl mi, ať to nechám stříknout bezbarvým lakem, že jinak to zase za dva týdny zmatní a bude to stejný jako před tím, víte o tom někdo něco, on to dělal ve firmě u táty tak asi taky něco ví. Jinak stálo mě to 50,-  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 23:07
 No linky to se ještě bude muset nějak vymyslet  .
Datum: 29. března 2011 23:07
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 ještě by mě zajimalo, jakým způsobem se chystáš udělat linky... já vo tom furt přemejšlim a nenapadá mě nic abych co byl schopnej zrealizovat sám.. už kvůli tomu dva měsíce nemůžu spát.
a někam to vozit a za 1500 to nechat namatlat se mě nechce, už z toho důvodu, že si to chci udělat celý sám o A do Z. nějaký nápady a návody už sem probádal, ale furt nevim. asi řeknu ufonům.
Datum: 29. března 2011 1:02
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 já ti to nijak nevyvracim.. naopak, osobně to taky tak nějak naleštim, ale spíš jen aby to z počátku vypadalo hezky kvůli fotkám. jestli to pak ztmavne do stavu šedosti mě zlé sny nepřivodí. proto se divim, že to takhle, na můj vkus, prožíváš... ale fandim ti, je to tvůj fichtl.... jen za sebe uvádím že slovo renovace z pohledu mýho fichtla, ode mě neuslyšíš. a budu také rád, když se po dokončení podělíš o fotky, tak jak to plánuji i já.
Datum: 28. března 2011 23:34
 Takhle, já se snažím udělat kvalitní renovaci, lak chystám se všema linkama, a něco je v chromu, ale taky chci aby to dobře vypadalo, takže si mylím, že ten motor bude pěknej, není to úplně jako zrcadlo, ale je to pěkný. A co se týče konzervace, tak to vím, právě se mi do toho nechce.
Datum: 28. března 2011 23:11
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 určitě to nebylo leštěný jak psí kulky a zakonzervovaný čímsi, po čem se poptáváš
Datum: 28. března 2011 22:57
 Co tím myslíš dweine, přeci když rnovuju tak to dám do původního stavu ne? Já teda nevim, ono to bylo matné?
Datum: 28. března 2011 22:55
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 hlavně nechápu proč to chceš leštit, když děláš renovaci?
Datum: 28. března 2011 21:59
 To se musí odmastit a pak nějakým bezbarvým, no ale kterým, nitrocelulózou nebo akralátovým ze spreje, stačil by?
Datum: 28. března 2011 21:41
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 nechrání tolik, je to otázka chvíle. nalakuj to
Datum: 28. března 2011 21:09
 Četl jsem to, jen mě spíše tak napadá, tenkrát když to leštili tak na to snad nic nedávali ne? Co spíše nějaký ochraný prostředek, píšou to na každym silichromu, že chrání povrch ...
Datum: 28. března 2011 20:59
Datum: 28. března 2011 20:14
Jméno: Honza_KH
IP: uživatel9645
 Sháním nějaké všeobecné rady a zkušenosti, jak seřídit volnoběh u J 20 za tepla. Za studena po nastartování je vše OK. Jak štelujete volnoběžný šroubek, kolik plynu nastavit na lanku ..., předem dík, potřebuju se od něčeho odrazit. H.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 15:28
Jméno: Honza_KH
IP: uživatel9645
 problém vyřešen
Datum: 05. dubna 2011 15:28
Jméno: Honza_KH
IP: uživatel9645
 jj jsem
Datum: 31. března 2011 21:25
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Matous: myslis me? Ja v KH pracuju. Bydlim asi 20km daleko.
Datum: 29. března 2011 12:43
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Přesně tak, co nejnižší ale tak aby nechcípal, jestli jezdíš na silnicích tak malinko vyšší a pro jistotu na rušnejch křižovatkách držet s takovým tim hodně lehce přidanym plynem nebo zlehka tůrovat  Btw, seš taky Kutnohorák?
Datum: 28. března 2011 23:06
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 pokud ti za tepla chcípá,zkontroluj nastavení zapalování a v neposlední řadě výšku hladiny,ucpávky filtrboxu(když je moc ucpanej tak to teplý blbne) a hlavně bych se zaměřil na volnoběžnou trysku
Datum: 28. března 2011 19:44
 Já to vždycky seřídil po citu, jak kouří, prostě tryska volnoběhu, tu sem si našel v katalogu náhradních součástek, no a pak už jsem si hrál se šroubkem.
Datum: 28. března 2011 15:53
Jméno: Honza_KH
IP: uživatel9645
 Dílenská příručka taky není všechno .., i tak dík za odkaz, zřejmě v tom extra fígl není
Datum: 28. března 2011 15:31
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Tak hlavně se volnoběh nastavuje na teplém motoru... V lanku musí být vůle, a volnoběh se nastavuje tak, aby byl co nejnižší, ale motor neměl snahu chcípnout. Další dotaz na který by stačila dílenská příručka od stroje.
Datum: 28. března 2011 13:45
Datum: 28. března 2011 13:44
Jméno: MihalK
IP: uživatel11412
 jaké používáte svíčky do pionýra 20Koupil bych NGK ale nevím značení
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 8:50
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 xx: ze to pisou v katalogu NGK je uplne fuk, u oleju tako pisou redeni az 1:100 a pro fichtla by to byla vrazda...
Datum: 29. března 2011 8:50
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 no... a podle příručky pro mrmla je odtrh 0,4... ngk asinepřodpokládá že to někdo bude dávat do fichtla a kdoví jestli ta firma vůbec nějakýho fichtla zná
Datum: 29. března 2011 1:09
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 Helmut/Bakoun: Podle katalogu NGK je odtrh 0,6mm...pouze píši co vidím.
Datum: 29. března 2011 0:44
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 už som jsvoju B6HS ulial a je kaput  a 3,5 eura v hajzlu
Datum: 28. března 2011 22:32
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Tak souhlasím s tím co tu píšou páč ať tam dáš co tam dáš je to furt stejny....Ale já tam mám teda NGK B8HS a jezdí dobře po zimě na poprvý ale nesmíš jí ulejt =)
Datum: 28. března 2011 20:46
 hlmut/Bakoun Sohlasim
Datum: 28. března 2011 14:17
 NGK B8HS, 0,45mm. Ale nejlepší jsou starý pal super (14-8, 14-8R, 14-7, 14-7R, N7, N7R, N8, N8-R...) Když seženeš novou palku např. těchto typů, tak ji tam dej a nevyhazuj zbytečné peníze za zahraniční drahý svíčky
Datum: 28. března 2011 14:15
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Koukám, že další nesmysl se tu vyskytuje. Odtrh u svíčky 0,4mm. Žádných 0.6... Přestaňte psát bludy. Jinak pionyr musí jezdit se skoro každou svíčkou, takže nevidím žádný rozumný důvod, proč dávat 3-krát tak drahé svíčky. Žádné koně ani klokany to nepřidá.
Datum: 28. března 2011 13:43
Jméno: Honza_KH
IP: uživatel9645
 N 15C je momentalne nejlepsi volba i na mym stroji, zkousel jsem i 15YC a dobre jezdil i nouzove s Bosch rady W4
Datum: 28. března 2011 13:34
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 NGK B6HS odtrh 0,6mm
Datum: 28. března 2011 11:42
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Jsem rád, že je tady téma, které tady není 156-krát denně. Kup Brisk N15C nevymýšlej nesmysly, výkon ve svíčce nehledej.
Datum: 28. března 2011 11:12
Jméno: MihalK
IP: uživatel11412
 prosím poradte co tankujete do pionýra.Natural s olejem nebo special s olejem nebo nějaké přísady??????díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 1:54
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 já jezdim nejčkon na slivovici.... écht z moravy, vod tetičky mařeny
Datum: 29. března 2011 1:54
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Já teda nepoznal rozdíl v tom co sem natankoval, teoreticky by to mělo jezdit nejlíp s tím oktanovym číslem, na kterej je nastavenej předstih) Hele jestli tam dáš Special 91, Normal 91, Natural 91-98, V power racing, Super a já nevim co ještě, to je uplně jedno, tankuju do toho to nejlevnější, jen možná bacha na E85, nevim co by na to řekli gufera. Jinak toho oleje víc, já když dřív nevěděl jak mazat tak sem taky takle mazal, naštěstí se mi líbilo jak to hulilo s friťákem a toho sem tam vždycky lil skleničku, tak sem to tím možná zachránil  Takle namazanej fritákem sem najezdíl asi 3 tisíce na polích, pak 10 tis. na silnicích to už sem mazal normálně M2T 1:33, hodně moc toho měl před tím najeto, docela dost toho teda vydržel, ted mám rozdelanej motor, no ložisko pod klikou KO, ale po těch kilometrech se nedivim  Benzín bych vůbec neřešil, řeš spíš olej, M2T v poměru 1:33 stačí, ale fakt bacha na to mazání, víkčko na litr benzínu, to jedeš skoro na sucho!
Datum: 28. března 2011 23:22
 Já tam liju Speciál 91 + M2T 1:33. Se speciálem mi přijde, že to jezdí líp, než s naturalem.
Datum: 28. března 2011 19:48
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 rumstajn: to jsi teda hodně skromnej s tim mazánim, je to dost málo do litru tak aspoň malýho panáka
Datum: 28. března 2011 18:54
 není to málo víčko od minerálky ?
Datum: 28. března 2011 17:39
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Natura nevím sice kolik mažu ale dycky na litr tak víčko od minerálky oleje  nikdy sem nepřemýšlel kolik to může být
Datum: 28. března 2011 17:30
 Ba 95 + olej (stačí i M2T) a kapku olověnýho aditiva, není to pořeba, ale je to o chlup lepší.
Datum: 28. března 2011 15:05
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 normalka natural +olej 1:33
Datum: 28. března 2011 11:38
Jméno: Moncol
IP: uživatel11233
 Cau motorkari potřebuji malou radu připravuju rám na mustanga na lak a jen mě zajíma jeslti jde sundat kyvka od ramu. Tak aby to tam slo zase vratit nebo jeslti je lepsi to nechat v kuse striknout cely diky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 19:34
 a jak to zakrýt když ot bude v té mašině na pískovaní???
Datum: 28. března 2011 19:34
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ty čepy se dají vylisovat, ale dá to kyblík práce a chce to kumšt. Nic se nemusí řezat.
Datum: 28. března 2011 17:40
 nejlepší nechat to v celku, jen pokud to pískuješ, tak zakrej gumový silentbloky.. jinak kdybys to nutně chtěl sundat, musíš kyvku rozříznout a pak tady koupit nový čepy..
Datum: 28. března 2011 0:43
Jméno: čert
IP: uživatel11408
 zdravím přátelé pionýru, \r\n\r\ndneska jsem hledal vhodné svíčky na hlavy ,a s očima vzkulenýma jsem zjistil, že naprosto stejné hlavy , co se týče tvaru , nevím jak u spalováku, mají jinak dlouhý závit, tudíž, na ten delší závit použiiju es svíčku, ale se třema podložkama, mimo to je na hlave u svíčky vyrazeno číslo 6, nepotřebuju vědět, že už ste se s tím setkali, ale, jen informuju, , ověřte si správné dotahnutí svíce
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 22:55
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 o kolik je delší ten závit?
Datum: 28. března 2011 22:55
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 zdar draci chci se zeptat jestli by mohlo byt karburatorem ze mi nejede poradne pincek mam nove gufera, ložiska, valec v popradku, vypalenej vyfuk, spojku a fakt uz nevim co stim jsem rad kdyz to vytahnu na 45kmh tak prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 21:00
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 a jeste bych rekl ze mi spatne saje karburator jelikoz kdyz tam dam filtr tak to nejede vubec oddelam ho a jede ale kdyz oddelam ten plech jak kryje karburator tak jede celkem svizne
Datum: 28. března 2011 21:00
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 tak nastartuji a rozjedu se na 1 celkem v poho dam 2 a nic moc spis jak kdy nekdy v poho nekdy mi zacnou klesat otacky a trojka to same ale nad 45 kmh se nedostanu
Datum: 28. března 2011 19:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak nám tady popiš co to dělá , jestli se to dusí , nebo střílí , nebo jestli to prostě vůbec nemá sílu
Datum: 28. března 2011 17:38
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 kola sou dobry a predstih mam sestelovanej 1,9
Datum: 28. března 2011 16:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nafoukni kola
Datum: 27. března 2011 23:27
Jméno: radar
IP: uživatel11409
 Zkuz si zkontrolovat jestli máš dobře nastavený předstih a odtrh.
Datum: 27. března 2011 23:13
Jméno: jimmy3
IP: uživatel11366
 zdravim, chtel bych se zeptat kolik tak muze stat go motoru jawa 50 typ 21 v nakym servisu, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 19:59
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 v servisu??   kamaráde to nechtěj vědět.....3 tisíce za motor na pařeza.....to tak možná na něm vyleštili víka a dali válec na výbrus.....pokud komplet GO tak díly počítej 3500 tisíce(u normálního pionýra 20,21,23)....a práce 500kč/h ....počítej že minimálně půl hodiny to bude rozebírat,půl hodiny čistit,půl hodiny pasovat futra a ložiska,půl hodiny pečlivě skládat,půl hodiny znova čistit a půl hodiny dolaďovat věci venku......prostě chtě nechtě ti tu práci natahnou na 2 tisíce už kvůli sprejum,silikonu a podobnejm kravinam co na to použijou......a to sem furt počítal skromně a jsem na 5500....oni většinou nic nechtějí opravovat,co jde,to se koupí nové a vymění se....reálný číslo se mi jeví 8 tisíc jak je psáno níže.....kdysi jsem dělal GO fichtláckých motorů tak,že co šlo jsem opravil(spojkový koš,řadicí automat,vidlička,zapalování),nechal repásnout kliku,vymenil lamely a někdy i primární řetěz,vyměnil ložiska,gufera a nechal udělat výbrus....cca lehce přes 2 tisíce v dílech a i s prací jsem si bral 3 tisíce....někdy 3500 ...a některým lidem se to i tak zdálo moc....dneska věřim,že když dáš motor jak ze simsona tak z pionýra natožpak z pařeza do servisu na GO,tak jsi na 10 tisících.....třeba u nás už tyhle "hajtry" přestali dělat úplně,protože na tom stráví času víc jak na motoru za GSXR a má z toho třetinovej výdělek....což je pro ně nezajímavý a tak trochu charita....
Datum: 28. března 2011 19:59
 no já když jsem se ptal kolik tak GO pařeza tak mi řekl že tak 3-4 tácy aj s prací.
Datum: 28. března 2011 19:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně tak spolužákoj udělali GO motoru do simsona za 8 tisíc
Datum: 27. března 2011 23:28
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ale jo, sou i takovy co ti to udelaj, ale ta cena je okolo 10tis
Datum: 27. března 2011 23:27
 servis ti to neudělá.. ale počítej: výbrus 500.. klika 1000... ložiska+simerinky kolem 300.. pak ještě podle stavu převodovky a koleček.. to muže byt dalších 500.. no a ještě lamely cca 200 a primární řetěz a kolečko to máš taky kolem 500 .... takže komplet go máš za nějaké 3tis.
Datum: 27. března 2011 23:21
 v servise nwm..doma tak na 2000.2500.
Datum: 27. března 2011 22:42
 Čau draci musim koupit novou duši na stadiona s11 na pneu se přečet rozměr 23 x 2,00 a chtěl bych se zeptat jakej rozměr má mýt duše děkuju za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 0:11
 hh
Datum: 28. března 2011 0:11
 duše rozhodně žádnej rozměr nemyje, ale má mít rozměr 19" a šířku těch 2,00-2,25...
Datum: 27. března 2011 22:33
Jméno: bart
IP: uživatel1226
 Cus borci hele mam problem s mou 175 typ nevim ale je to kulatej motor ne hranatej .. proste chvili jela a sla do otacek a pak se zacala dusit a sla jen na volnobech a pak to zase slo a zase do nizkych a pak to strilelo do vejfuku a do sani ... predstih jsem steloval na 2,7 od horni uvrati a tet mi vubec nehazi jiskru ani nedava ranu inducka je ok .. pls poradte diky mooc bart
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 17:36
Jméno: bart
IP: uživatel1226
 tak uz to dava jiskru ale zase to strili sakra
Datum: 28. března 2011 17:36
 aha... neumím číst  ... ale ten typ je na motoru.. první trojčísí
Datum: 28. března 2011 0:39
 tak si ten typ zjisti... kukni na štítek nebo číslo motoru... a je to s kulatým nebo hranatým motorem?
Datum: 28. března 2011 0:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 předstih dej 3,5 , vyčisti karbec a očisti si pecku na kladívku ( opiluj to pilníkem bude tam napečenej takovej šedej povlak ) možná to pomůže , možná budeš muset koupit new kladívka to uvidíš
Datum: 27. března 2011 23:26
|



|