Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 ahoj draci co stoji bezne repase kliky na 250?? a mate nekdo skusenosti snekym v okoli Trutnova kdo repasuje??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 23:10
 Měl jsem ji v Jilemnici, cena byla solidní, ale jde o to jak ta tvoje vypadá, já to mám na Pionýra. Jinak je to snad nějaký pan Kodra myslím Václav.
Datum: 30. března 2011 23:10
Jméno: Milan
IP: uživatel9456
 Jak sundám kyvku u jawa panelka? chci jí vyměnit. Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 22:15
Jméno: nwm
IP: uživatel11396
 Cau draci,dneska sem serizoval zapalko na Čz 175/477,kdyz dam pist do HU nastavim 0,45 mm vratim to o 3 mm nastavim 0.05 mm a pak kdyz uz to mam a chci to zkontrolovat tak kdyz zase dam pist do HU tak jsou prerusovace uplne u sebe neni tam zadna mezera,newite cim by to mohlo byt ? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 21:50
Jméno: nwm
IP: uživatel11396
 Zdar,tak dneska jsem to zkousel a bylo to vackou,byla tam dana z poinyra,ale uz je tam nova..mimochodem nemam tam baterku takze to s tou zarovkou asi fungovat nebude..ale i tak se stim zapalovanim nejak nemuzu domluvit..na roztlaceni to nekope kdyz dam prst do fajky..vcera sem natahoval celou novou elektriku a porad nic,kladivko,kontakt nove..ale zkusim jeste vymenit uhliky a tu desticku pac je ohla a je obrousena a ma malou vuli mezi tema trema drzakama tak se to spatne steluje..snad to pujde
Datum: 30. března 2011 21:50
 doporučuju to samý co Test, jen bych ho doplnil, že při nastavování předstihu se neotáčí celým statorem, jako je tomu třeba u pionýra, nýbrž jen tou plechovou destičkou s kondenzátorem a kladívky..
Datum: 30. března 2011 16:46
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Udělej si kontrolní žárovičku 6V v objímce se dvěma vodiči. Dáš píst do HÚ a nastavíš odtrh. Potom dej jeden vodič žárovky
na pohyblivé kladívko a druhý na hmotu dynama. Zapni klíček zapalování a otáčej rotorem proti směru hodinových ručiček.
Jakmile žárovka zhasne ,měl by píst sestoupit na hodnotu předstihu. Když tomu tak není ,musí se pootočit statorem budˇ
vpravo a nebo vlevo.
Datum: 30. března 2011 13:35
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 delas to blbe, V horni uvrati das tech 0,4-0,45 na prerusovaci dale zmeris treba suplerou vzdalenost pistu dale vezmi cigaretovej papir vloz mezi kontakty a otacek klikou az papirek pujde lechce vytahnout tak zmeris suplerou znovu vzdalenost pistu a tim zjistis jakej je prectih
Datum: 29. března 2011 22:38
 zdravím draci mám menčí problem s kladívkem za celou sezonu vyjezdím asi 20 kladívek kážde kladívko fungl nové se po druhém dni ježdění zlomí a já už fakt nevím čím to je děkuju za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 18:18
Jméno: martin
IP: uživatel11620
 ježiši se nediv v sadim se že si na ficek vedle kladivek nekapnul ani kapku oleje už hodně dlouho  prosimte na takovou tu vatu nebo polstarek vedle kladivek u vačky kapni kapku oleje možna dvě a kladivka se ti chvili lamat nebudou parkrat za čas tam zase kapni ale ne každej den čau a doufam že se nebudou lamat
Datum: 28. dubna 2011 18:18
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 jestli se lamou tak je mozny ze ti bud hazi rotor a nebo ta vacka je nahovno, skusil bych vacku
Datum: 29. března 2011 22:40
Jméno: Pinca
IP: uživatel11419
 Cus, to netusim cim to je, v dnesni dobe setrijou snad na vsem, to bude vada materialu  zkus tam dat nejaky stary kladivko jestli to bude delat to sami.,
Datum: 29. března 2011 22:15
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
 zdravím mám dotas dostala se mi pod ruku babeta a je u ní problém že nejezdí na jedničku(jako by tam nebyla)ale když trochu zašlápnu tak se tam jakoby zařadí dvojka a jedu ale jakmile příjde stoupání tak napřed motor začne vadnou a pak místo zařazení jedničky motor jede na neutral(jakoby)prosím o radu babetu mám poprvé v rukách a nák tomu nemůžu přijít na kloub dekuji všem za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 14:57
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
 takže to rozpůlit
Datum: 01. dubna 2011 14:57
Jméno: Čenda
IP: uživatel11435
 Volnoběžkou v motoru by to mohlo bejt...
Datum: 31. března 2011 23:42
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
 provedl jsmem ale nepomohlo to
Datum: 30. března 2011 14:55
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Pro jistotu vyměnit olej v převodovce a potom se uvidí .
Datum: 30. března 2011 13:53
 čav mám 21tku motor po go bezkontakt zapalovanie od chonga predstih by tam mal bit okolo 1.6mm. po pridaní plného je motor lenivý a ked mu trocha uberem tak začína tahat včom bude chyba v karburátore alebo v tom predstiho? furt sa mi to drbe jeden den to štelujem jazdí to dobre už sa to odlepilo aj od 65km/h a na druhý den to nechce íst štartuje to parádne na prvý kop . Dakujem za všetky odpovede  \\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 19:59
 No toto samé mi taky dělalo,jak jsouty dírky na airboxu tak jsem je všechny zacpal záslepkama a jede to perfektně,na plný plyn to jede co to dá... Ale neni pravidlo že to jede nejlíp když zacpeš všechny to chce jet po rovince a zkoušet,ucpávat,odecpávat a jak to pojede nejlíp
Datum: 30. března 2011 19:59
 ok dík moc zajtrá sa stým pohrám
Datum: 29. března 2011 22:12
Jméno: standa
IP: uživatel11415
 první max druhý
Datum: 29. března 2011 22:07
 to ma nenapadlo zajtrá to odskúšam. ináč na jakom záreze mávate ihlu ?
Datum: 29. března 2011 21:57
Jméno: standa
IP: uživatel11415
 zavri trochu sani
Datum: 29. března 2011 21:53
 čus draci pasuje klikovka z mustanga do jawy 555 ? popřípadě co se musí upravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 15:52
Jméno: standa
IP: uživatel11430
 úprava rozetky je nutná a nevyhnutelná,jde tam pak komplet primár z 21 včetně spojky
Datum: 31. března 2011 15:52
 To všechno o čem tu píšeš se dá sehnat možná je to ddražší, ale je to jednodušší a oryg.
Datum: 31. března 2011 12:54
 díky všem. ale můžu se zeptat jak to udělat s tou rozetkou primárního řetězu? já totiž nemám přístup k soustruhu.. jinak ještě jeden dotaz.. mlžu dát spojku z 21 na normál motor 555?
Datum: 29. března 2011 22:35
 Jak říká standa. Jinak se omlouvám, kolečko se musí více vybrat, aby sedlo dál na kužel a spojka se nekřížila, na to jsem zapomněl. Pod matku u prim. kolečka si dej dvě podložky.
Datum: 29. března 2011 22:25
Jméno: standa
IP: uživatel11415
 borec Hláďa má v 555 kliku z 21....co vzpomínám,tak rikal,ze jen musel sehnat jiná loziska typu 600x a pak nastal problém u rozetky primárního převodu....musí se nechat utočit na soustruhu aby padl kužel asi o 3mm hlouběji.....pak brnkačka....klika s CKR ojnici....dvoulamelova spojka s ferodo lamelama na 21.....co vic chtit.....
Datum: 29. března 2011 22:10
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 a není náhodou celá ta klika z 555 užší.
Datum: 29. března 2011 22:06
 Na jednu stranu dáš normálně zapalování z J 555 a na druhou komplet spojku z novějších typů.
Datum: 29. března 2011 22:06
 Žádný problém v tom není. Vnitřní kroužek ložiska bude mít 17, aby pasovalo na hřídel a vnější bude takový, aby pasoval do karteru - rozměr nevím z hlavy. Kdybych s tím neměl zkušenost, tak bych to netvrdil. Stačí trochu u toho myslet
Datum: 29. března 2011 21:58
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
 ne nepasuje teoreticky tam napasovat jde ale je tam hodně problémů
Datum: 29. března 2011 21:53
 Pasuje, ale musíš tam dát jiný příslušný ložiska.
Datum: 29. března 2011 21:53
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar draci. Potřebuju pomoct mám korozi v nádrži. Nevíte jak ji odtamtud dostat
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 21:34
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Vyprdni se na broky a matky a nalej tam nařící vodu + 3 pytlíčky potravinářský kyseliny citronový ze sámošky a nech to přes noc v teple. A vy inženýři nechte broky brokama
Datum: 29. března 2011 21:34
Jméno: zemla
IP: uživatel11417
 nasyp do ní broky do vzduchovky a nalít benzín a klepat a klepat dokut rez nevymlátíš.
Datum: 29. března 2011 21:07
 Čus,nasypej do nádrže matky,šroubky a štěrchej a štěrchej. Pak pořadně vypláchni a najdi někoho kdo vylívá nádrže epoxidem. Mám to taky a mám třetí rok pokoj. Dělal me to borec ve zlíně.
Datum: 29. března 2011 21:07
Jméno: 05
IP: uživatel9545
 čau , furt mi nedrží volnoběh u pionýra šteluju to ale i když to dotáhnu výc tak to skape a dusí se to jako jede to ale na neutrál to musím turovat protože jak to spadnee do nižších otáček tak to už nevytočím a chcípne to trysky jsem čistil . děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 19:12
Jméno: 05
IP: uživatel9545
 čáu, pionýr mi normálně startoval i docela táhl ale ted mě horší startuje musim ho spíš roztlačit a na 2 mi nechce vyjet kopec asi to má malou kompresi že, kdýž vyměním píst. kroužky pomužete nebo mám dat i nový píst a nebo je to uplně něčím jiným ??? děkuji mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 22:49
 mozna to je blbost ale mel sem stejny problem tak sem vzal nastavil jenom odtr na 20 podle měrky a fichtl startuje na prvni nakopnuti tahne jako předtym
Datum: 30. března 2011 22:49
Jméno: Dan
IP: uživatel9144
 cus draci, konecne jsem poladil fika ze mi jde po generalce na prvni nakopnuti, ale mam jeste 1 problem, na miste se mi krasne vytoci, na 1 a na 2 taky, ale jak tam dam za 3 otacky uz jdou jenom dolu, nevite cim to muze bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 12:08
Jméno: Bugard
IP: uživatel10780
 Tak po rozebrání jsem zjístil že kolečka přehozené nejsou na hlavní hřídeli mám 20 zubé což má být normálně tak nevím kde je problém
Datum: 31. března 2011 12:08
Jméno: Bugard
IP: uživatel10780
 Tak jsem se podivál na fichtelkrámek a zjístil jak mají být ty kolečka. A koukl na starý motor a tam to mám naopak takže terení upráva. Jen jsi nejsem jistý jestli to má i ten nový motor takto. No doufám že ano aspoň bude problém vyřešen a já to snad rozebírám naposled. Zítra ho rozeberu a dám vědět. Sekundárko mám 12. + origo rozeta.
Datum: 29. března 2011 21:37
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Richard.solta - ty maš 13 sekundarni kolečko a jezdiš 60km/h?  neni to malo na 13cku sekundarko ja mam 12ku a jezdil jsem 65-70km/h ale ted tonějaak neche jet jede to jen 60km/h  musim to poladit
Datum: 29. března 2011 21:17
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Tak to může bejt spojikou nebo se hřeje a nebo taky tím hnacím ozubeným kolečkem tady ho normal koupíš já mám myslím 13 zubu a vzadu originál rozetu a jezdím na rovince tech 60+- a mám sjetou spojiku ale zase novy kroužky a ložiska a taky motor co má najeto asi 15 000 kilometru =)
Datum: 29. března 2011 21:12
 Fakt v tom nehledej záhadu, buď je blbě naštelovanej motor, nebo je to nějaký odpor typu kola, brzdy...
Datum: 29. března 2011 20:48
Jméno: Dan
IP: uživatel9144
 ty kolecka to, aspon v mym pripade, nebudou na to jsem si daval pozor kdyz jsem to skladal a kdyz se to prohodi tak ta dvojka tahne dlouho ne? me to jde rychle ale jak tam dam trojku tak to jde zase rychle zpatky, mrknu na ty kola a brzdy ale prijde mi to divny
Datum: 29. března 2011 20:41
 Podle mě je to blbě seštelovaný, nebo něco přibržďuje - brzdy, prázdný kola atd...
Datum: 29. března 2011 20:32
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Podle mne jsou sjety kolíky v převodovce
Datum: 29. března 2011 20:31
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Mam taky stajny problem otačky jdou dolu a vic jak 60km/h a pořad klesá až na 40km/h pak musim hodit za 2 a zas to roztočit abych hodil za 3 nevite čim to tedy je?
Datum: 29. března 2011 20:29
Jméno: Bugard
IP: uživatel10780
 No nad tím jsem uvažoval taky jaký je tam rozdíl? jiný počet zubů? někde jsem četl že jsou přehozené jen kolečka. Právě ten motor mě taky štve. kdyby to bylo jen tou terení upravou tak mě střelí. Pěkná smůla je že to mají oba motory. hold asi mám stěstí  ale štve mě to.
Datum: 29. března 2011 20:26
 hmmmm..... že by terénní převodovka??  ))
Datum: 29. března 2011 20:17
Jméno: Radek
IP: uživatel11416
 čau ,já mám taky tehle problém ale možná vým co stím o vejkendu to pošteluju jak si myslím že by to mělo bejt a jestli to bude ono tak vám napíšu zatím čus
Datum: 29. března 2011 20:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
  ty si koupil jiný motor a ono je to stejné no pobavil si mě
Datum: 29. března 2011 19:36
Jméno: Bugard
IP: uživatel10780
 Mám uplně stejný problém. Už nevím čím by to mohlo být dokonce jsem koupil i jiný motor ale pořád stejné 1,2 krása ale 3 stojí za nic. maximálka je 50km. Kolik stoho vytáhneš ty? Já měnil ložiška, těsnění, nastavil předstih,odstrh ale efekt žádný.
Datum: 29. března 2011 19:22
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, potřeboval bych poradit... motorka chytá za studena i za tepla pěkně, ale jak to zahřeju a nechát třeba 5minut stát, tak nemůžu nastartovat... nevíte proč?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 0:19
 jo jo tim by to mohlo byt taky ....ale to by mu zas chcal benal z přepadu si myslim
Datum: 30. března 2011 0:19
 vysoká hladina v plovákovce nebo netěsnící jehlovej ventil - uchcává se to..
Datum: 29. března 2011 23:18
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Kámoš měl podobnej problém měl ta m svíčku BRISK 14 pok tam dal 17 a vede to super..
Datum: 29. března 2011 20:33
 čau, problém by měl být zřejmě v elektrice , dřív jsem měl podobný problém na babetě a vyměnil sem tiristorovy zapalovani a bylo to ok a zkus aji svičku dat novou , někdy se stava že svička zničehonic odejde nebo blbne
Datum: 29. března 2011 19:56
Jméno: bart
IP: uživatel1226
 Cus hele mam cz 175 typ 450 .. je normalni ze kdyz sundam zapalko a k magnetu dam sroubovak tak to nic neudela ? u pionyru to pritahne magnetickou silou a tady nic je to normalni ? nekdo mi rikal ze se da to magneto znovu nabýt autobaterii je to mozne ? kdyztak me napiste postup jak na to diky bart
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 21:21
Jméno: bart
IP: uživatel1226
 tak sorry borci no ... ja se v tom moc nevyznam no ... tak proto sem to sem napsal a dik moc
Datum: 29. března 2011 21:21
 Ach ta fyzika...
Datum: 29. března 2011 18:26
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 to bude tim že to není magneto ale dynamo. evidentně o tom nevíš nic, tak se do toho radši nehrab, a nejdřív nastuduj patřičné materiály. to není posměch nebo prudění, to je dobrá rada!!
Datum: 29. března 2011 16:29
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 zdar draci potrebuju poradit, jezdil jsem na mustangovi ale spatne se vytacel, tak jsem si vsiml ze kladivko ma velkou vuli, tak jsem to tak nejak opravil a od ty doby mi to ani nekope ve fajfce muzete mi pls poradit cim to muze bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 21:47
Jméno: scrappy coco
IP: uživatel10693
 http://www.youtube.com/watch?v=Hti4ts7_I0s
Datum: 29. března 2011 21:47
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Lidi to je srandaodtrh se udává 0,4mm já tam mám 2mm a jiskra je jak víno
Datum: 29. března 2011 20:36
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Tam jak je drát od kondíku a potom ten černý drát tam to musí být pořádně odizolovaný od kladívka a ten šroub se tam taky nikde nesní dotýkat proto tam jsou ty dva čtverečky a fíbr podložka mezi nima když se to bude někde dotýkat tak to nepojede
Datum: 29. března 2011 15:32
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 tak jsem to zkousel a furt nic
Datum: 29. března 2011 14:59
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 no vsak jo  v horni uvrati se kladivka nejvice otevrou  tedy by se měli nejvic otevrit  proste pis do horni uvrate a aby byla mezara mezi kladivkama 0.4mm... nekdy to muze byt vic a nekdy min.. zalezi na stavu vačky, kladivek atd
Datum: 29. března 2011 12:25
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 odtrh ma byt v horni uvrati? ja jsem ho vzdycky steloval kdyz se mi ty kladivka nejvic otevreli
Datum: 29. března 2011 12:19
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 nejspíš sis rozhodil odtrh  kdyz das pist do horni uvrati tak mezi kladivkama ma byt 0.4mm. jestli tam mas vic nebo min tak to musis posteloivat. Povolis ten sroubek co drzi kladivko... a posouvanim kladivek nahoru a dolu.. nastavis tu spravnou mezeru. ale nezapomen na to aby ten pist byl co nejvice vysunyty (HÚ)! hodne zdaru  ale to ze ti to neslo moc do otacek.. tak muzes mit i na prd predstih
Datum: 29. března 2011 12:09
 Nazdar už dlhšiu dobu zvažujem nad jednou ČZ 175/487 http://motocykle.bazos.sk/inzerat/7401823/Predam-alebo-vymenim-CZ-175487.php no teraz ma hlavne ma trápy že za tu podobnú cenu zoženiem aj 350 ale ide o to že čo by ste skôr brali nepotrebujem nejaký extra výkon na moje pomery 9Kw stačí ale ide o to čo má lepšiu spotrebu ??? niekto na čízu uvádza že žerie 3L niekto 4L a kamarát čo ma 350/638 hovori že pri rozumnej jazde zožerie ta 350 3,5 - 4L už neviem čomu veriť
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 19:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no mne sa ta číza páči ale ta cena za ňu  to je moc a zase 350 no okrem 634 všetky ostatne nejak pre mňa výhľadovo niesu zaujímave a hlavne ak ich mali už nejaký kutili :/
Datum: 29. března 2011 19:46
 mě vychází dlouhodobá spotřeba s čízou na 3,5 litru, a to jezdim normálně, nešetřim ji a nejezdim na spotřebu.. taky záleží jak a kam s ní budeš jezdit, jednoválce jsou ohledně spotřeby hrozně náchylný na styl jízdy, takže pokud s ní holdáš jezdit denně třeba 90km/h po nějaký silnici I. třídy, pak si klidně vezme i 6l, zas při klidný jízdě se to dá stáhnout i na 3l...
Datum: 29. března 2011 18:52
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Teť jsem koupil Trampa a původnï majitel jezdil do 5 L vždycky
Datum: 29. března 2011 18:15
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 blazenn kdes přišel nato, že čz zežere víc jak 10l/100km? Ty asi nejsi normální... Yuri mně to žere kolem těch 4 litrů, záleží na stylu jízdy. Když jedu normálně, tak +- 3,5l.
Datum: 29. března 2011 17:26
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ja bych se spis priklanel k 175 pokud ti vykonove staci, nebudou s ni takovy problemy jako s dvouvalcem
Datum: 29. března 2011 16:25
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 hmm tak si kup babettu.,a abich nezapomjel dobra ale ze ozaj dobra 350ka zezere aj 10l,a ta cz este vic.
Datum: 29. března 2011 14:40
 blazenn sorry kámo ale ja zatiaľ ešte nerobim na prachy ta pre mňa má každa kvapka benálu hlavne dnes ked sú tie ceny tak premrštené!!!!!!!
Datum: 29. března 2011 9:39
 ale vzhľadom pomer výkonu čz 9KW a jawa 634-8 16-17Kw a spotreby jawa vedie
Datum: 29. března 2011 9:37
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 jaj boze boze,nechapem vas co vam ide o spotrebu toje uplne jedno ci to zere 3 alebo 6 litru ,ja nevim cotoje svama vy ste zeny a ne motorkary.
Datum: 29. března 2011 9:33
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ze sa aj vubec ptas toje jasne ze 350 je lepsi nez naka 175,urcite to neber.
Datum: 29. března 2011 9:32
 no teraz čítam na čízu že dobra spotreba ale pri 638 spotrebu nespomínajú nechcem vyzerať ako držkroš ale ide mi hlavne o rozumnú spotrebu
Datum: 29. března 2011 9:31
 teraz pozerám že podľa motorkari.cz 175/487 Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 3.67 l/100 km. a 350/638 4,14l/100Km no neviem poradte vy
Datum: 29. března 2011 9:26
 Zdar draci.Marně sháním na netu katalog ND na babetu 210.Nevíte náhodou někdo o nějakým odkazu na stažení?Díky moc všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 22:52
 Taky chytrej,jak se dívám.Kdyby se mi tato možnost tady ukázala,tak už tady neotravuju.Ale pokud mi to nabídne jen tyto možnosti:Otevřít odkaz v novém okně,Otevřít odkaz v novém panelu,Přidat odkaz do záložek,Uložit odkaz jako...,Odeslat odkaz...,či Kopírovat adresu odkazu,nevidím žádnou možnost tisku,nebo uložení.Rád se poučím pokud bude někdo sdílnější,namísto "tlachání".Píšu sem pro radu.Díky všem.
Datum: 29. března 2011 22:52
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Já myslím , že si to doma na počítači vytiskneš a výtisk si vezmeš do dílny . Nebo ještě chceš , aby to do té Tvé dílny za tebou někdo donesl ?
Datum: 29. března 2011 19:08
 A stáhnout to mám jak???Celej počítač ssebou do dílny tahat nebudu.
Datum: 29. března 2011 14:03
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Lháři!
Datum: 29. března 2011 13:55
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=5
Datum: 29. března 2011 13:26
Jméno: Petrys
IP: uživatel10166
 Zdar draci, mám jawu 250/353 azadní kolo mám celý k pravý straně, a přitom na kyvce vůle není, co s tim?? dík draci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 8:33
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 sa pohraj ze sponovakama,
Datum: 29. března 2011 8:33
 ahoj nejakou nahodou jsem zlomil pistni krouzek.  musim vymenit oba nebo staci jen jeden? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 23:23
 jak se ti mohl zlomit? že ty máš obráceně píst... na dně pístu je šipka.. ta musí směřovat k výfukovému kanálu
Datum: 28. března 2011 23:23
 no to je uz tak pul roku.  takze je vymenim oba diky
Datum: 28. března 2011 22:56
Jméno: dwqein
IP: uživatel10032
 tak jestli si ty kroužky měnil před tejdnem, bude asi stačit vyměnit jen jeden... pokud tam sou dýl, odpověď je snadná....
Datum: 28. března 2011 22:54
 Ahoj Draci. Nemáte někdo zkušenosti s výměnou rukojetí na řidítkách? Na špatnejch řidítkách mám dobrý rukojeti a obráceně, tak bych to rád prohodil abych nemusel kupovat jiný. Dík za odpovědi Mammut
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 19:16
 změř průměr řídítek a takový nasad před tu ručku klíč a kladivem ji sklep přes ten klíč
Datum: 29. března 2011 19:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nahřej to horkou vodou
Datum: 28. března 2011 22:51
 Zdar draci.mam takyto problem.davam dokopy mustanga a budem kupovat novu cievku.v technickych udajoch sa pise ze cievka ma mat 8V.ale povodna cievka ma 6V.chcel by som sa spytat aku cievku tam mam teda vlastne pouzit.motor je z jawy 20.za odpoved vopred dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 23:28
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Lepší je 8V protože při vysokejch otackach tam jde vic jak 6V a muze se odpalit
Datum: 28. března 2011 23:28
Jméno: DrakHonza
IP: uživatel5626
 jednoducho ti povim ze to je uplne jedno xD
Datum: 28. března 2011 22:27
|



|