slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  853  854  855  856  857  858  859  860  861  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
ahoj draci co stoji bezne repase kliky na 250?? a mate nekdo skusenosti snekym v okoli Trutnova kdo repasuje?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl jsem ji v Jilemnici, cena byla solidní, ale jde o to jak ta tvoje vypadá, já to mám na Pionýra. Jinak je to snad nějaký pan Kodra myslím Václav.
 
 
Datum: 30. března 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel9456    
Jak sundám kyvku u jawa panelka? chci jí vyměnit. Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: nwm      IP: uživatel11396    
Cau draci,dneska sem serizoval zapalko na Čz 175/477,kdyz dam pist do HU nastavim 0,45 mm vratim to o 3 mm nastavim 0.05 mm a pak kdyz uz to mam a chci to zkontrolovat tak kdyz zase dam pist do HU tak jsou prerusovace uplne u sebe neni tam zadna mezera,newite cim by to mohlo byt ? dikes :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: nwm      IP: uživatel11396    
Zdar,tak dneska jsem to zkousel a bylo to vackou,byla tam dana z poinyra,ale uz je tam nova..mimochodem nemam tam baterku takze to s tou zarovkou asi fungovat nebude..ale i tak se stim zapalovanim nejak nemuzu domluvit..na roztlaceni to nekope kdyz dam prst do fajky..vcera sem natahoval celou novou elektriku a porad nic,kladivko,kontakt nove..ale zkusim jeste vymenit uhliky a tu desticku pac je ohla a je obrousena a ma malou vuli mezi tema trema drzakama tak se to spatne steluje..snad to pujde :-)
 
 
Datum: 30. března 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doporučuju to samý co Test, jen bych ho doplnil, že při nastavování předstihu se neotáčí celým statorem, jako je tomu třeba u pionýra, nýbrž jen tou plechovou destičkou s kondenzátorem a kladívky..
 
 
Datum: 30. března 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Udělej si kontrolní žárovičku 6V v objímce se dvěma vodiči. Dáš píst do HÚ a nastavíš odtrh. Potom dej jeden vodič žárovky na pohyblivé kladívko a druhý na hmotu dynama. Zapni klíček zapalování a otáčej rotorem proti směru hodinových ručiček. Jakmile žárovka zhasne ,měl by píst sestoupit na hodnotu předstihu. Když tomu tak není ,musí se pootočit statorem budˇ vpravo a nebo vlevo.
 
 
Datum: 30. března 2011 13:35
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
delas to blbe, V horni uvrati das tech 0,4-0,45 na prerusovaci dale zmeris treba suplerou vzdalenost pistu dale vezmi cigaretovej papir vloz mezi kontakty a otacek klikou az papirek pujde lechce vytahnout tak zmeris suplerou znovu vzdalenost pistu a tim zjistis jakej je prectih
 
 
Datum: 29. března 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: Biernacki      E-mail:      IP: uživatel11418    
zdravím draci mám menčí problem s kladívkem za celou sezonu vyjezdím asi 20 kladívek kážde kladívko fungl nové se po druhém dni ježdění zlomí a já už fakt nevím čím to je děkuju za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11620    
ježiši se nediv v sadim se že si na ficek vedle kladivek nekapnul ani kapku oleje už hodně dlouho :-D prosimte na takovou tu vatu nebo polstarek vedle kladivek u vačky kapni kapku oleje možna dvě a kladivka se ti chvili lamat nebudou parkrat za čas tam zase kapni ale ne každej den čau a doufam že se nebudou lamat
 
 
Datum: 28. dubna 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
jestli se lamou tak je mozny ze ti bud hazi rotor a nebo ta vacka je nahovno, skusil bych vacku
 
 
Datum: 29. března 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: Pinca      IP: uživatel11419    
Cus, to netusim cim to je, v dnesni dobe setrijou snad na vsem, to bude vada materialu :-D zkus tam dat nejaky stary kladivko jestli to bude delat to sami.,
 
 
Datum: 29. března 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: pajoš      IP: uživatel10891    
zdravím mám dotas dostala se mi pod ruku babeta a je u ní problém že nejezdí na jedničku(jako by tam nebyla)ale když trochu zašlápnu tak se tam jakoby zařadí dvojka a jedu ale jakmile příjde stoupání tak napřed motor začne vadnou a pak místo zařazení jedničky motor jede na neutral(jakoby)prosím o radu babetu mám poprvé v rukách a nák tomu nemůžu přijít na kloub dekuji všem za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: pajoš      IP: uživatel10891    
takže to rozpůlit
 
 
Datum: 01. dubna 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: Čenda      IP: uživatel11435    
Volnoběžkou v motoru by to mohlo bejt...
 
 
Datum: 31. března 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: pajoš      IP: uživatel10891    
provedl jsmem ale nepomohlo to
 
 
Datum: 30. března 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Pro jistotu vyměnit olej v převodovce a potom se uvidí .
 
 
Datum: 30. března 2011 13:53
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čav mám 21tku motor po go bezkontakt zapalovanie od chonga predstih by tam mal bit okolo 1.6mm. po pridaní plného je motor lenivý a ked mu trocha uberem tak začína tahat včom bude chyba v karburátore alebo v tom predstiho? furt sa mi to drbe jeden den to štelujem jazdí to dobre už sa to odlepilo aj od 65km/h a na druhý den to nechce íst štartuje to parádne na prvý kop . Dakujem za všetky odpovede :-)\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No toto samé mi taky dělalo,jak jsouty dírky na airboxu tak jsem je všechny zacpal záslepkama a jede to perfektně,na plný plyn to jede co to dá... Ale neni pravidlo že to jede nejlíp když zacpeš všechny to chce jet po rovince a zkoušet,ucpávat,odecpávat a jak to pojede nejlíp
 
 
Datum: 30. března 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok dík moc zajtrá sa stým pohrám
 
 
Datum: 29. března 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11415    
první max druhý
 
 
Datum: 29. března 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ma nenapadlo zajtrá to odskúšam. ináč na jakom záreze mávate ihlu ?
 
 
Datum: 29. března 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11415    
zavri trochu sani
 
 
Datum: 29. března 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus draci pasuje klikovka z mustanga do jawy 555 ? popřípadě co se musí upravit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11430    
úprava rozetky je nutná a nevyhnutelná,jde tam pak komplet primár z 21 včetně spojky
 
 
Datum: 31. března 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To všechno o čem tu píšeš se dá sehnat možná je to ddražší, ale je to jednodušší a oryg.
 
 
Datum: 31. března 2011 12:54
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
díky všem. ale můžu se zeptat jak to udělat s tou rozetkou primárního řetězu? já totiž nemám přístup k soustruhu.. jinak ještě jeden dotaz.. mlžu dát spojku z 21 na normál motor 555?
 
 
Datum: 29. března 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel7428    
Jak říká standa. Jinak se omlouvám, kolečko se musí více vybrat, aby sedlo dál na kužel a spojka se nekřížila, na to jsem zapomněl. Pod matku u prim. kolečka si dej dvě podložky.
 
 
Datum: 29. března 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11415    
borec Hláďa má v 555 kliku z 21....co vzpomínám,tak rikal,ze jen musel sehnat jiná loziska typu 600x a pak nastal problém u rozetky primárního převodu....musí se nechat utočit na soustruhu aby padl kužel asi o 3mm hlouběji.....pak brnkačka....klika s CKR ojnici....dvoulamelova spojka s ferodo lamelama na 21.....co vic chtit.....
 
 
Datum: 29. března 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
a není náhodou celá ta klika z 555 užší.
 
 
Datum: 29. března 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel7428    
Na jednu stranu dáš normálně zapalování z J 555 a na druhou komplet spojku z novějších typů.
 
 
Datum: 29. března 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel7428    
Žádný problém v tom není. Vnitřní kroužek ložiska bude mít 17, aby pasovalo na hřídel a vnější bude takový, aby pasoval do karteru - rozměr nevím z hlavy. Kdybych s tím neměl zkušenost, tak bych to netvrdil. Stačí trochu u toho myslet :-)
 
 
Datum: 29. března 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: pajoš      IP: uživatel10891    
ne nepasuje teoreticky tam napasovat jde ale je tam hodně problémů
 
 
Datum: 29. března 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel7428    
Pasuje, ale musíš tam dát jiný příslušný ložiska.
 
 
Datum: 29. března 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zdar draci. Potřebuju pomoct mám korozi v nádrži. Nevíte jak ji odtamtud dostat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Vyprdni se na broky a matky a nalej tam nařící vodu + 3 pytlíčky potravinářský kyseliny citronový ze sámošky a nech to přes noc v teple. A vy inženýři nechte broky brokama
 
 
Datum: 29. března 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: zemla      IP: uživatel11417    
nasyp do ní broky do vzduchovky a nalít benzín a klepat a klepat dokut rez nevymlátíš.
 
 
Datum: 29. března 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel987    
Čus,nasypej do nádrže matky,šroubky a štěrchej a štěrchej. Pak pořadně vypláchni a najdi někoho kdo vylívá nádrže epoxidem. Mám to taky a mám třetí rok pokoj. Dělal me to borec ve zlíně.
 
 
Datum: 29. března 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: 05      IP: uživatel9545    
čau , furt mi nedrží volnoběh u pionýra šteluju to ale i když to dotáhnu výc tak to skape a dusí se to jako jede to ale na neutrál to musím turovat protože jak to spadnee do nižších otáček tak to už nevytočím a chcípne to trysky jsem čistil . děkuji.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2011 19:12
 
 
 
 
Jméno: 05      IP: uživatel9545    
čáu, pionýr mi normálně startoval i docela táhl ale ted mě horší startuje musim ho spíš roztlačit a na 2 mi nechce vyjet kopec asi to má malou kompresi že, kdýž vyměním píst. kroužky pomužete nebo mám dat i nový píst a nebo je to uplně něčím jiným ??? děkuji mooc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mozna to je blbost ale mel sem stejny problem tak sem vzal nastavil jenom odtr na 20 podle měrky a fichtl startuje na prvni nakopnuti tahne jako předtym
 
 
Datum: 30. března 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9144    
cus draci, konecne jsem poladil fika ze mi jde po generalce na prvni nakopnuti, ale mam jeste 1 problem, na miste se mi krasne vytoci, na 1 a na 2 taky, ale jak tam dam za 3 otacky uz jdou jenom dolu, nevite cim to muze bejt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: Bugard      IP: uživatel10780    
Tak po rozebrání jsem zjístil že kolečka přehozené nejsou na hlavní hřídeli mám 20 zubé což má být normálně tak nevím kde je problém :-(
 
 
Datum: 31. března 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: Bugard      IP: uživatel10780    
Tak jsem se podivál na fichtelkrámek a zjístil jak mají být ty kolečka. A koukl na starý motor a tam to mám naopak takže terení upráva. Jen jsi nejsem jistý jestli to má i ten nový motor takto. No doufám že ano aspoň bude problém vyřešen a já to snad rozebírám naposled. Zítra ho rozeberu a dám vědět. Sekundárko mám 12. + origo rozeta.
 
 
Datum: 29. března 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Richard.solta - ty maš 13 sekundarni kolečko a jezdiš 60km/h? :-D neni to malo na 13cku sekundarko ja mam 12ku a jezdil jsem 65-70km/h ale ted tonějaak neche jet jede to jen 60km/h :-( musim to poladit :-P
 
 
Datum: 29. března 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel10340    
Tak to může bejt spojikou nebo se hřeje a nebo taky tím hnacím ozubeným kolečkem tady ho normal koupíš já mám myslím 13 zubu a vzadu originál rozetu a jezdím na rovince tech 60+- a mám sjetou spojiku ale zase novy kroužky a ložiska a taky motor co má najeto asi 15 000 kilometru =)
 
 
Datum: 29. března 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fakt v tom nehledej záhadu, buď je blbě naštelovanej motor, nebo je to nějaký odpor typu kola, brzdy...
 
 
Datum: 29. března 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9144    
ty kolecka to, aspon v mym pripade, nebudou na to jsem si daval pozor kdyz jsem to skladal a kdyz se to prohodi tak ta dvojka tahne dlouho ne? me to jde rychle ale jak tam dam trojku tak to jde zase rychle zpatky, mrknu na ty kola a brzdy ale prijde mi to divny :-D
 
 
Datum: 29. března 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě je to blbě seštelovaný, nebo něco přibržďuje - brzdy, prázdný kola atd...
 
 
Datum: 29. března 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Podle mne jsou sjety kolíky v převodovce
 
 
Datum: 29. března 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Mam taky stajny problem otačky jdou dolu a vic jak 60km/h a pořad klesá až na 40km/h pak musim hodit za 2 a zas to roztočit abych hodil za 3 nevite čim to tedy je?
 
 
Datum: 29. března 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: Bugard      IP: uživatel10780    
No nad tím jsem uvažoval taky jaký je tam rozdíl? jiný počet zubů? někde jsem četl že jsou přehozené jen kolečka. Právě ten motor mě taky štve. kdyby to bylo jen tou terení upravou tak mě střelí. Pěkná smůla je že to mají oba motory. hold asi mám stěstí :-D ale štve mě to.
 
 
Datum: 29. března 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmmmm..... že by terénní převodovka??:-)))
 
 
Datum: 29. března 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel11416    
čau ,já mám taky tehle problém ale možná vým co stím o vejkendu to pošteluju jak si myslím že by to mělo bejt a jestli to bude ono tak vám napíšu zatím čus :-D
 
 
Datum: 29. března 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
:-D ty si koupil jiný motor a ono je to stejné no pobavil si mě
 
 
Datum: 29. března 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: Bugard      IP: uživatel10780    
Mám uplně stejný problém. Už nevím čím by to mohlo být dokonce jsem koupil i jiný motor ale pořád stejné 1,2 krása ale 3 stojí za nic. maximálka je 50km. Kolik stoho vytáhneš ty? Já měnil ložiška, těsnění, nastavil předstih,odstrh ale efekt žádný.
 
 
Datum: 29. března 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, potřeboval bych poradit... motorka chytá za studena i za tepla pěkně, ale jak to zahřeju a nechát třeba 5minut stát, tak nemůžu nastartovat... nevíte proč? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2011 0:19
 
 
 
 
Jméno: babettaking      E-mail:      IP: uživatel11363    
jo jo tim by to mohlo byt taky ....ale to by mu zas chcal benal z přepadu si myslim
 
 
Datum: 30. března 2011 0:19
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vysoká hladina v plovákovce nebo netěsnící jehlovej ventil - uchcává se to..
 
 
Datum: 29. března 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Kámoš měl podobnej problém měl ta m svíčku BRISK 14 pok tam dal 17 a vede to super..
 
 
Datum: 29. března 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: babetaking      E-mail:      IP: uživatel11363    
čau, problém by měl být zřejmě v elektrice , dřív jsem měl podobný problém na babetě a vyměnil sem tiristorovy zapalovani a bylo to ok a zkus aji svičku dat novou , někdy se stava že svička zničehonic odejde nebo blbne
 
 
Datum: 29. března 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: bart      IP: uživatel1226    
Cus hele mam cz 175 typ 450 .. je normalni ze kdyz sundam zapalko a k magnetu dam sroubovak tak to nic neudela ? u pionyru to pritahne magnetickou silou a tady nic je to normalni ? nekdo mi rikal ze se da to magneto znovu nabýt autobaterii je to mozne ? kdyztak me napiste postup jak na to diky bart odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: bart      IP: uživatel1226    
tak sorry borci no ... ja se v tom moc nevyznam no ... tak proto sem to sem napsal a dik moc ;-)
 
 
Datum: 29. března 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ach ta fyzika...:-)
 
 
Datum: 29. března 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
to bude tim že to není magneto ale dynamo. evidentně o tom nevíš nic, tak se do toho radši nehrab, a nejdřív nastuduj patřičné materiály. to není posměch nebo prudění, to je dobrá rada!!
 
 
Datum: 29. března 2011 16:29
 
 
 
 
Jméno: syneda      IP: uživatel9144    
zdar draci potrebuju poradit, jezdil jsem na mustangovi ale spatne se vytacel, tak jsem si vsiml ze kladivko ma velkou vuli, tak jsem to tak nejak opravil a od ty doby mi to ani nekope ve fajfce muzete mi pls poradit cim to muze bejt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: scrappy coco      IP: uživatel10693    
http://www.youtube.com/watch?v=Hti4ts7_I0s
 
 
Datum: 29. března 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Lidi to je srandaodtrh se udává 0,4mm já tam mám 2mm a jiskra je jak víno
 
 
Datum: 29. března 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Tam jak je drát od kondíku a potom ten černý drát tam to musí být pořádně odizolovaný od kladívka a ten šroub se tam taky nikde nesní dotýkat proto tam jsou ty dva čtverečky a fíbr podložka mezi nima když se to bude někde dotýkat tak to nepojede
 
 
Datum: 29. března 2011 15:32
 
 
 
 
Jméno: syneda      IP: uživatel9144    
tak jsem to zkousel a furt nic
 
 
Datum: 29. března 2011 14:59
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
no vsak jo :-) v horni uvrati se kladivka nejvice otevrou :-) tedy by se měli nejvic otevrit :-) proste pis do horni uvrate a aby byla mezara mezi kladivkama 0.4mm... nekdy to muze byt vic a nekdy min.. zalezi na stavu vačky, kladivek atd :-)
 
 
Datum: 29. března 2011 12:25
 
 
 
 
Jméno: syneda      IP: uživatel9144    
odtrh ma byt v horni uvrati? ja jsem ho vzdycky steloval kdyz se mi ty kladivka nejvic otevreli
 
 
Datum: 29. března 2011 12:19
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
nejspíš sis rozhodil odtrh :-) kdyz das pist do horni uvrati tak mezi kladivkama ma byt 0.4mm. jestli tam mas vic nebo min tak to musis posteloivat. Povolis ten sroubek co drzi kladivko... a posouvanim kladivek nahoru a dolu.. nastavis tu spravnou mezeru. ale nezapomen na to aby ten pist byl co nejvice vysunyty (HÚ)! hodne zdaru :-) ale to ze ti to neslo moc do otacek.. tak muzes mit i na prd predstih :-)
 
 
Datum: 29. března 2011 12:09
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar už dlhšiu dobu zvažujem nad jednou ČZ 175/487 http://motocykle.bazos.sk/inzerat/7401823/Predam-alebo-vymenim-CZ-175487.php no teraz ma hlavne ma trápy že za tu podobnú cenu zoženiem aj 350 ale ide o to že čo by ste skôr brali nepotrebujem nejaký extra výkon na moje pomery 9Kw stačí ale ide o to čo má lepšiu spotrebu ??? niekto na čízu uvádza že žerie 3L niekto 4L a kamarát čo ma 350/638 hovori že pri rozumnej jazde zožerie ta 350 3,5 - 4L už neviem čomu veriť :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no mne sa ta číza páči ale ta cena za ňu :-( to je moc a zase 350 no okrem 634 všetky ostatne nejak pre mňa výhľadovo niesu zaujímave a hlavne ak ich mali už nejaký kutili :/
 
 
Datum: 29. března 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě vychází dlouhodobá spotřeba s čízou na 3,5 litru, a to jezdim normálně, nešetřim ji a nejezdim na spotřebu.. taky záleží jak a kam s ní budeš jezdit, jednoválce jsou ohledně spotřeby hrozně náchylný na styl jízdy, takže pokud s ní holdáš jezdit denně třeba 90km/h po nějaký silnici I. třídy, pak si klidně vezme i 6l, zas při klidný jízdě se to dá stáhnout i na 3l...
 
 
Datum: 29. března 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Teť jsem koupil Trampa a původn&#239; majitel jezdil do 5 L vždycky
 
 
Datum: 29. března 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
blazenn kdes přišel nato, že čz zežere víc jak 10l/100km? Ty asi nejsi normální... Yuri mně to žere kolem těch 4 litrů, záleží na stylu jízdy. Když jedu normálně, tak +- 3,5l.
 
 
Datum: 29. března 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Ja bych se spis priklanel k 175 pokud ti vykonove staci, nebudou s ni takovy problemy jako s dvouvalcem
 
 
Datum: 29. března 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
hmm tak si kup babettu.,a abich nezapomjel dobra ale ze ozaj dobra 350ka zezere aj 10l,a ta cz este vic.
 
 
Datum: 29. března 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blazenn sorry kámo ale ja zatiaľ ešte nerobim na prachy ta pre mňa má každa kvapka benálu hlavne dnes ked sú tie ceny tak premrštené!!!!!!!
 
 
Datum: 29. března 2011 9:39
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale vzhľadom pomer výkonu čz 9KW a jawa 634-8 16-17Kw a spotreby jawa vedie
 
 
Datum: 29. března 2011 9:37
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
jaj boze boze,nechapem vas co vam ide o spotrebu toje uplne jedno ci to zere 3 alebo 6 litru ,ja nevim cotoje svama vy ste zeny a ne motorkary.
 
 
Datum: 29. března 2011 9:33
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
ze sa aj vubec ptas toje jasne ze 350 je lepsi nez naka 175,urcite to neber.
 
 
Datum: 29. března 2011 9:32
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no teraz čítam na čízu že dobra spotreba ale pri 638 spotrebu nespomínajú nechcem vyzerať ako držkroš ale ide mi hlavne o rozumnú spotrebu
 
 
Datum: 29. března 2011 9:31
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teraz pozerám že podľa motorkari.cz 175/487 Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 3.67 l/100 km. a 350/638 4,14l/100Km no neviem poradte vy
 
 
Datum: 29. března 2011 9:26
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci.Marně sháním na netu katalog ND na babetu 210.Nevíte náhodou někdo o nějakým odkazu na stažení?Díky moc všem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Taky chytrej,jak se dívám.Kdyby se mi tato možnost tady ukázala,tak už tady neotravuju.Ale pokud mi to nabídne jen tyto možnosti:Otevřít odkaz v novém okně,Otevřít odkaz v novém panelu,Přidat odkaz do záložek,Uložit odkaz jako...,Odeslat odkaz...,či Kopírovat adresu odkazu,nevidím žádnou možnost tisku,nebo uložení.Rád se poučím pokud bude někdo sdílnější,namísto "tlachání".Píšu sem pro radu.Díky všem.
 
 
Datum: 29. března 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
Já myslím , že si to doma na počítači vytiskneš a výtisk si vezmeš do dílny . Nebo ještě chceš , aby to do té Tvé dílny za tebou někdo donesl ?
 
 
Datum: 29. března 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A stáhnout to mám jak???Celej počítač ssebou do dílny tahat nebudu.
 
 
Datum: 29. března 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Lháři!
 
 
Datum: 29. března 2011 13:55
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=5
 
 
Datum: 29. března 2011 13:26
 
 
 
 
Jméno: Petrys      IP: uživatel10166    
Zdar draci, mám jawu 250/353 azadní kolo mám celý k pravý straně, a přitom na kyvce vůle není, co s tim?? dík draci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2011 8:33
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
sa pohraj ze sponovakama,
 
 
Datum: 29. března 2011 8:33
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj nejakou nahodou jsem zlomil pistni krouzek.:-) musim vymenit oba nebo staci jen jeden? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 23:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak se ti mohl zlomit? že ty máš obráceně píst... na dně pístu je šipka.. ta musí směřovat k výfukovému kanálu
 
 
Datum: 28. března 2011 23:23
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to je uz tak pul roku.:-) takze je vymenim oba diky
 
 
Datum: 28. března 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: dwqein      IP: uživatel10032    
tak jestli si ty kroužky měnil před tejdnem, bude asi stačit vyměnit jen jeden... pokud tam sou dýl, odpověď je snadná....
 
 
Datum: 28. března 2011 22:54
 
 
 
 
Jméno: Mammut ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Draci. Nemáte někdo zkušenosti s výměnou rukojetí na řidítkách? Na špatnejch řidítkách mám dobrý rukojeti a obráceně, tak bych to rád prohodil abych nemusel kupovat jiný. Dík za odpovědi Mammut odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
změř průměr řídítek a takový nasad před tu ručku klíč a kladivem ji sklep přes ten klíč
 
 
Datum: 29. března 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nahřej to horkou vodou
 
 
Datum: 28. března 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: Dávid      E-mail:      IP: uživatel11414    
Zdar draci.mam takyto problem.davam dokopy mustanga a budem kupovat novu cievku.v technickych udajoch sa pise ze cievka ma mat 8V.ale povodna cievka ma 6V.chcel by som sa spytat aku cievku tam mam teda vlastne pouzit.motor je z jawy 20.za odpoved vopred dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
Lepší je 8V protože při vysokejch otackach tam jde vic jak 6V a muze se odpalit
 
 
Datum: 28. března 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      IP: uživatel5626    
jednoducho ti povim ze to je uplne jedno xD
 
 
Datum: 28. března 2011 22:27
 
<  853  854  855  856  857  858  859  860  861  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 5:15:00 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu