Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Fík
IP: uživatel11426
 Zdravím Draky! Mám problém se svojí třindou, typ 638.. Nestartuje.. Teď aktuálně je komplet vyčištěný karbec + nová těsnění (mírně zvedlá hladina, jehla prostřední zářez, atd.), nové všechny simerinky, nové svíčky N14C (obě hází silnou jiskru, ale po pokusech o start jsou dost suché), předstih na 2.5mm (pomocí úchylkoměru), nový vzduchový filtr a zánovní baterka (nabitá).. Tak co po mě ten stroj ještě chce??  Jo a nejde mi pořádně nastavit volnoběh.. Karbec v háji..? Už si nevím rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 20:25
 ondra:  dobrá připomínka
Datum: 31. března 2011 20:25
 Bacha na oči až pustíš do díry pod tlakem benzín a ta díra bude neprodyšně ucpaná....
Datum: 31. března 2011 15:45
Jméno: bart
IP: uživatel11427
 nějaký takový problém sem měl i na fichtlu ,taky sem měl suchou svicku.nakonec sem zjitil ze v jedne te škvíře v karbecu byl bordel ktery nesel ani max tlakem z kompresoru vyfoukat.nakonec sem to prostouch dratkem ale nez sem to udelal tak snad byla aj pulnoc.--------proste a jednoduse do podrobna prozkoumat karbec.----------treba strikackou do kazde dirky vstriknout benzin a jestli to profrci tam kde ma tak v poho.
Datum: 31. března 2011 0:11
 zdarec hosi nedavno jak tady byla jeste klikovka na fichtla s jehlovym loziskem tak se o ni psalo ze je lepsi nez bronzove futro ze to lip vydrzi tak sem si ji koupil a zatim sem sni spokojeny jezdim sni uz asik rok a tedka se pro zmenu pise ze bronzove futro je lepsi lip vydrzi ze s jehlovym loziskem je na hovno a take kecy co si o tom myslite vy ? mate nekdo tu klikovku s jehlovym loziskem a jak ste stym spokojeni dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 15:05
 kdybych věřil všemu co se povídá tak chodim pěšky.....
Datum: 01. dubna 2011 15:05
 To jehlový ložisko se může rozsypat až u motorů co točí 10 000...Do série jedině jehly-samý výhody...
Datum: 31. března 2011 17:00
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Nevidím v jehlovým ložisku žádný problém je 100% lepší než bronz do sériovýho motoru, navíc to ložisko se netočí dokola ale jen kejve takže je daleko méně namáhaný než ojniční u čepu na klice
Datum: 31. března 2011 16:25
 bronzové futro má větší tření a tedy se musí víc mazat, jak je na tom výdrž nevim, ale nemá se na něm co podělat... jehlové ložisko se moc mazat nemusí, můžeš jezdit v klidu na směs 1:50, ale při velkém namáhání nebo vadou materiálu se může stát, že praskne klec a vysypou se jehličky, pak je motor v lepšim případě zralej na výbrus, v horšim novej válec... osobně jsem pro jehly, myslim že pravděpodobnost poškození klece je nízká a nepřevažuje ostatní výhody..
Datum: 30. března 2011 23:24
 Asi je lepší jehlové ložisko, ale já mám bronzové, ale to jsou osobní záležitosti  , dávám Jawu 50 do oryginálního stavu.
Datum: 30. března 2011 23:08
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 čau  prosím chtěl bych se zeptat jak je u 555 uděláno to vedení spojky,vím že třeba u mustanga je dlouhá tyčka 14,2cm poté kulička a nakonec krátka tyčka 2,5cm
je to u 555 také tak nebo je něco jinak díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 23:47
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 a ještě bych se chtěl zeptat jestli by šlo nahradi ten spojkový koš s lamely tím co je normálně v mustangu ? díky
Datum: 31. března 2011 23:47
Jméno: Filip
IP: uživatel11431
 U pareza je jen dlouha tycka, a nic vic.. Ale netusim jak dlouha..
Datum: 31. března 2011 17:02
 Zdar draci. Chci se zeptat pasovala by hlava z 250/559 na 250/353? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 8:31
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Jasně pasovala jenom ze 175 nepasuje!
Datum: 31. března 2011 8:31
 určitě, ty motory jsou téměř stejný, tak nevidim důvod proč by nepasovala hlava..
Datum: 30. března 2011 23:25
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 Cau hele prosim vas jak by sel udelat nejaky normalni tlumic na cz 175 typ 450 mam ten motor v trakturku a je tam pridelany koleno a ten zbytek je celi deravy tak se chci zeptat jestli by sel nejak udelat nakej tlumic uz v tom sou dratenky atd.. ale porat to rve popripade jestli by jste nemeli doma to vyfukove koleno za co nejmensi cenu nevyplati se me kupovat novej a na inzeratech mi nikdo neodpovedel
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 21:43
Jméno: lubi44
IP: uživatel10792
 jakou svičku na čz 125/453 de luxe?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 22:51
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Brisk N15C možná NR15YC ale to jen když nic jinýho nebude..
Datum: 30. března 2011 22:51
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 cus draci jak se prihazuje na aukru? je tam treba napsano prihodte minimalne 5400 kc takze se min prihodit nemuze?nez tech 5400 kc?muzu prihodit treba 1 kč? a jak je tam to policko jak napisu kolik tak tam mam napsat treba 1 kc nebo treba 5401 kc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 21:50
 neviděl..lebo snad doma ani motorku nemá
Datum: 30. března 2011 21:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 moje řeč.. normální moto dotaz jsem od něj snad ještě neviděl
Datum: 30. března 2011 21:46
 Zajímavý-tohle je fichtl pokec a většina,né-li všechny tvý dotazy sou úplně off-topic-výběr rádoby noteboku,tedka zase aukro...Zabanovat...
Datum: 30. března 2011 21:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevíš co znamená slovo minimálně? nebo fakt nevim co na tom nechápeš?!! Když je tam minimálně 5400tak asi těžko budeš přihazovat menší částku snad ne? Buď už se ta cena vyšplhala na 5400Kč nebo je to počáteční cena pod tu se prostě nedostaneš ani když budeš brečet
Datum: 30. března 2011 21:41
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Napsal ti to jasne, Minimalni castka ktera je v nabidce. Hod sem odkaz mozna se dovis vic
Datum: 30. března 2011 21:40
 Omg...Kolik ti je? 7,8 nebo snad 9 ?
Datum: 30. března 2011 21:39
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 takze tam musim napsat jak je tam nabidnete minimalne 5400kc?
Datum: 30. března 2011 21:25
Jméno: Ruda
IP: uživatel10879
 Musíš tam napsat tu minimální částku co je v nabídce, po koruně to nejde, do toho políčka napiš celou cifru ! Hodně zdaru.
Datum: 30. března 2011 21:23
Jméno: matěj
IP: uživatel7037
 čau....nevite někdo jestli se dá sehnat boční stojan na 487 bo jakej by na ni eventuelně pasoval ??? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 20:36
 zdarec draci sory že se furt ptám ale pasuje tohle do jawy 555? jak sem se díval mám ty zuby dost vylámané ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 16:13
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 nene zatim ne..doma sem vyhrabal 555 po dědovi a motor je dost vyrachtanej, tak mu chci udělat GO a trošku upravit protože ty 555 moc nejedou.. ale až budu mít víc love tak ho určitě zrenovuju
Datum: 31. března 2011 16:13
 Holt je to malovýroba, ale na Jawu 555 se to vyplatí, slyšel jsem, že si to někdo opravoval svářečkou, ale to není vončo. Jinak ty renovuješ?
Datum: 31. března 2011 12:53
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 sefcik.jan díky moc... noo dobře drahý
Datum: 31. března 2011 8:02
 http://www.motokramek.cz/index.php
Datum: 30. března 2011 23:15
 Ne, ale viděl jsem nové repliky do Jawy 555, už nevím kde.
Datum: 30. března 2011 21:07
Jméno: _
IP: uživatel10027
 myslím že ne...
Datum: 30. března 2011 20:37
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 30. března 2011 20:01
 Zdravím, měl bych dotaz ohledně Dandy 125. Už dlouho mě trápí občasné cukání ale dnes jsem ulej asi 5 km a mutorka mi chcípla a 15 minut jsem já nemohl nastartovat. Vada musí být někde v zapalování nemáte s tím někdo zkušenosti? prosím pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 21:14
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Já mám Dandy 50 sachs a dělalo mě to taky podobně, jel jsem a najednou motorka začala cukat, ztratila na výkonu i při podřazování až nejela, musel jsem zastavit, chvilku počkat a potom jela. U mě chyběl šroubek na karburátoru na té hlavičce kam vede plynové lanko, tedy nebyla přitisknutá pořádně a motorka nasávala falešný vzduch. Ale radši si nech celej karburátor seřídit, já to tak udělal a od té doby to je OK
Datum: 30. března 2011 21:14
 zkus seřídit vzduch... možná ti ho tam jde moc málo
Datum: 30. března 2011 21:09
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 čau draci na mim mustafovi mam malej problém dal sem na něj karbec dellorto a ted ho nastaruju a neteče tam benzín ale kdzž sundam hadičku z karbecu tak to teče
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 22:11
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Benzin ti nenatece ani do plovakovy komory ?
Datum: 30. března 2011 22:11
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 nn vše je čistý
Datum: 30. března 2011 19:42
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Ucpaný jehlový ventil v plovákovce?
Datum: 30. března 2011 19:32
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 předem dík za odpovědi
Datum: 30. března 2011 18:59
 Čau draci,tak sem se dneska z nudy pustil do tvorby webu  je to můj úplně první,takže prosím hned nehodnoťte záporně  určitě běhěm dneška pár věcí dodám a dodělám.Jen bych chtěl vědět názor na ten vzhled atd,zda to může být,díky http://vseojawach.ic.cz/index.htm
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 8:25
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 no sice je to v editoru,ale jak sem psal  je to můj první web a HTML i PHP mě teprv čeká  takže tak,proto sem zvlil editor.
zdenda: jo je to taky moje...ale to už sem nechal
Datum: 31. března 2011 8:25
Jméno: Zdenda
IP: uživatel4089
Datum: 31. března 2011 0:32
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 Sharker487: hm, pěkný... dobře ty
Datum: 30. března 2011 23:43
 kdybys to aspoň psal ručně a ne v nějakym blbym WYSIWYG editoru, pak by to k něčemu bylo, ale tohle moc nemá smysl.. i web psanej v kódem v poznámkovym bloku může vypadat k světu.. http://www.cezeta487.ic.cz aspoň doufám
Datum: 30. března 2011 23:32
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 dachtl: jo jo pravda,vykašlat se na weby,radši ladit a jezdit  teda spíš jezdit...
Datum: 30. března 2011 21:58
 kdysi sem dělal taky weby..nebyli sice o moto ale o PC..návštěvnost byla dost slušná..vzhledy mi dělal známej grafik, a po roce sem se na ten web vybodl..fakt nebude tě to bavit..a teďkon se zabavíš jinak
Datum: 30. března 2011 21:53
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 lk: asi máš pravdu  tak nenudim se,je krásně tak jezdim to jo,jenže sám a jen tady po okolí,chtělo by to nějakej nápad kam na víkend
Datum: 30. března 2011 21:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 předem ti řikam, že je to naprostá ztráta času... z vlastní zkušenosti vim, že je tisíc užitečnějších věcí než se s*át s nějakym webem, na kterej budeš nakonec stejně chodit sám... v tomhle počasí se snad nemužeš nudit ne?
Datum: 30. března 2011 21:44
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 no jasný,vim že je spousty webů,nicméně to mám spiš abych měl co dělat  a hlavně se potřebuju učit  jinak díky
Datum: 30. března 2011 21:32
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Asi tak jako řekl kolega níže, ale když už tak na tom nejdřív zapracuj, ať se tam člověk něco dozví a né se hned chlubit.Jinak Ti nechci odrazovat,ale jsou takovejch webů stovky a za pár dní si na ně nikdo ani nevzpomene...
Datum: 30. března 2011 20:42
 Asi takhle..viděl sem i horší
Datum: 30. března 2011 20:29
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau, zatesnil jsem si výfuk (mezi kolenem a tlumičem) specialním tmelem na výfuky do 1090°C ale vydrželo to tak 3 krát nastartování a ted už to popraskalo začalo to tam učazovat a kapat olej. Svářet to nechci, alebal se mi moc nezdá a navíc to pokazí vhled, Nevíte čím je to nejlepší a vydrží to díkymoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 11:02
 pod koleno namotej azbestovou sňůru a napatlej tam silikon.. nasaď výfuk, dokola napatlej ještě silikon a stáhni to nějakou páskou nebo něčim.. trošku fantazie  tak to mám udělaný na mustangovi ale na vzhled moc nedbám ale svůj úkol to plní 100%
Datum: 31. března 2011 11:02
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Ja tam nedavam azbestovou šňurku ale azbestovou hadru a stahnu to dratem a neprofukuje vubec
Datum: 30. března 2011 20:51
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ale jo i ten silikon se da, taky sem to tak mel delany, drat, silikon a alobal, je to prasacky ale drzi to... Jenze to uz je dlouho, ted bych se fakt spolehnul na azbest
Datum: 30. března 2011 19:31
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Přesně lori, žádný silikony ale azbestovou šnuru retarde !!
Datum: 30. března 2011 19:23
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 ja tam mam silikon do 1000°C a uplne v pohode uz dvě sezony
Datum: 30. března 2011 18:56
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 http://www.fichtlpokec.cz/nejede-pomoc-defekt/id187435.html?odpovedet=1 paneboze ste jak nesvepravny, kvuli kazdy prkotine zakladat novy tema... To si neumis poradit? neco tam namotej, bud ten azbest, nebo slabej hlinikovej plech, nebo ten alobal, nebo co ja vim... Ten tmel taky neni jenom 1druh, prodavaj i s nejakou tkaninou, musis hledat nebo pouzit nejakej silikon do vetsich teplot
Datum: 30. března 2011 16:56
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
Posl.aktualizace: 31. března 2011 8:38
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Janě to tam půjde mám to na mustangovi!
Datum: 31. března 2011 8:38
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 toho se nebojim ze bych to tam nedostal  spis jde o to aby to tam drzelo....nekejvalo se to...a hlavně neotáčel
Datum: 30. března 2011 20:45
Jméno: Honzule
IP: uživatel2403
 Půjde to tam neboj
Datum: 30. března 2011 19:24
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
Datum: 30. března 2011 18:34
 21 ka s plochymi stupackami  LOL,, tak teda más stupackovy kriz z 20ky, tam tie návleky vobec nedostanes,, tieto návleky majú vonkajsi priemer skoro stejny ako cast kryza kam ich chces dostat..
Datum: 30. března 2011 17:50
 podle mě to tam pude a myslím, že podobný stupačky má i muj tata na fikovi a nic se stim neděje a je to OK
Datum: 30. března 2011 16:37
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 no je rozdíl 29 Kč a 82 Kč si to vynásob 2 a koukni na rozdíl těch cen...jen se snažím ušetřit
Datum: 30. března 2011 16:22
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Nemas par korun navic abys tam dal ty co tam patri?
Datum: 30. března 2011 16:19
 Zdravím Draci  n neví někdo takhle z Místa kolik cm má obvod kola? u pio? díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 8:03
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Lepší a přesnější způsob: Udělěj si rysku na kole a na zemi, jeď třeba 10 otáček kola a změř vzdálenost a vyděl 10. Je to přesnější... Čím delší vzdálenost, tím větší přesnost.
Datum: 31. března 2011 8:03
 na průměr a poloměr.
Datum: 30. března 2011 19:34
 Bacha,
Datum: 30. března 2011 19:33
Jméno: imbecil
IP: uživatel10887
 změř si metrem průměr a ten vynásob ludolfovým číslem.... mohlo by ti vyjít číslo kolem 173 - 175cm
Datum: 30. března 2011 14:45
Jméno: havran
IP: uživatel9657
 Zdravím, co je nejlepší na utěsnění výfuku u válce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 8:36
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
Datum: 31. března 2011 8:36
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Nejlepší jak píše Test...klingerit nikdy se mi nestalo že by se propálil nebo podfouknul.
Datum: 30. března 2011 21:22
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 jako radíte všichni moc hezky. až na to, že otázka podle mě zní jinak. zatím jedinej kdo to pochopil je test
Datum: 30. března 2011 20:51
 pod koleno narvi azbestovou sňůru a napatlej tam silikon nam motory.. pak to ještě omotej třeba alobalem nebo nějakou páskou která vydrží tu teplotu a utáhni páskami.. a nemá šanci nic vyletět ..
Datum: 30. března 2011 20:47
 cisto len silikon cervenej farby co je do 300 'C vydrzi az 1000km
Datum: 30. března 2011 17:59
 ach to zvaranie...Na koleno omotat azbestovu snuru, potriet ju cervenym silikonom na motory a nasunut tlmic. Tesni to dobre. Na valec tesnenie co sa predava v kazdom motoshope.
Datum: 30. března 2011 15:54
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 No tak na motoru bych tam dal těsnění od sesy a u kolena buď alobal nebo taky azbestovou šnůru, ale to počase vylítá a vyklepe se já mám doma výfuk svařenej dohromady a asi si to udělám i na tom mím...Sice pak musíč celý rozdělat ale zas tak často to není
Datum: 30. března 2011 14:58
Jméno: syneda
IP: uživatel11423
 cau u valce tam nacpi to tesneni co tady prodava sesa stoji par korun a u kolena je nejlepsi omotat to pevnym alobalem nekolikrat prelozenym a na obou stranach pritahnout instalaterskejla paskama, mam to taky tak a funguje to luxusne
Datum: 30. března 2011 13:44
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Záleží na motocyklu. Jde-li o pionýra , babettu, používám mřížkovaný klingerit .
Datum: 30. března 2011 13:42
Jméno: Ewka
IP: uživatel11422
 Zdravičko všichni...prosim vás měla bych dotaz, chtěla bych zkompletovat fichtla tak se chci zeptat jestli někde na netu neni nějaky navod??? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 15:29
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Máš to kompletně rozebraný?
Datum: 30. března 2011 15:29
Datum: 30. března 2011 12:15
 Ahoj měl bych otázku, kvůli víčku zapalování na Jawu 20 z roku 1972, bylo to lakované nebo zinkované, já jsem si ho nechal pochromovat a asi ho tam zatím dám, ale dělám renovaci, tak to asi časem vyměním.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 17:38
 No to se dá koupit v Motorenu, jinak koupím si ho, ale pořád nevím, chtěl bych tam dát to chromovaný  , ale to pak nebude renovace.
Datum: 30. března 2011 17:38
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 v roce 1972 u typů 21, 20 bylo víčko s prolisem stříkané stříbřenkou (viz. jawa-50.cz )
Datum: 30. března 2011 15:33
Jméno: Rychlopal
IP: uživatel4620
 já koupil před rokem Jawu 21 v orig stavu najetých 2800km nikdo se v ní nerýpal majitel říkal že děda tam dával nový píst místo starého 2k dal 3k protože jezdil na ryby do kopců aby táhl no  víčko bylo lakované, něvím co to bylo za barvu nebo jestli to byla stříbřenka na kola ale bylo natřené protože byrva byla u brzdy trošku ošoupaná... ale na druhé motorce rok 1985 mám víčko zinkované  nevím jestli ti to v něčem pomůže ale ono se to hodně měnilo tak to nikdo už dneska nepozná možná na nějakém veteránském srazu kdo ví
Datum: 30. března 2011 0:25
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 v 72 by již mělo bejt víčko s kulatým prolisem z ocelového plechu. jestli bylo pozinkované a opatřené barvou kartru, či pouze ocelové a opatřené barvou, si nejsem jist. ale nějaká barva na něm přítomna jest.
Datum: 29. března 2011 23:30
 Zdar potřebuju poradit mám babetu 207 a nejde nastartovat na našlápnutí musím to hodně rozšlapat pak chytne.měnil jsem startovací čelisti a problém je pořád.když šlapu a chci startovat tak se všechno točí až moc volně co stím díky za radu Dan.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 21:55
 Čau tak jsem dneska prošel i přepínání na šlapání a startování srovnal jsem tam ty 3 kuličky všechno je čistý a funkční zkontroloval jsem i znova startovací čelisti.Při startování se celý ten mechanismus má tehdence točit ale nejde mu to jen když víc šlápnu tak se to pootočí vždycky jen zhruba o centimetr nebo vůbec tak přijímám další rady drazí přátelé a příznivci starých a krásných motorek.Děkuju čau Dan.
Datum: 30. března 2011 21:55
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Když se to při našlapávání točí, ale neklade to odpor ,může být malá komprese. Prohlédni těsnost dekompresoru a svíčky.
Potom rukou otáčej setrvačníkem a zjistíš, jak velký odpor klade píst.
Datum: 30. března 2011 12:31
 čau , drží ti to volnoběh kdyš nastartuješ ?? ja mam zkušenosti s babetama 210 ale asi to nebude velkej rozdil mezi nimi.jak maš vystupni hřidel od klikovky na spojku tak jak je nani jakoby ta hruška ktera ma na sobě startovaci pakny a uvnitř tu hřidel s jehlovym ložiskem tak ta hruška by se měla mezi tim spojkovym košem a kartrem pohybovat v delce cca 1mm aspoň , ne napevno jinak to dela bordel a nedrži volnoběh , nebo jestli při šlapání necítíš že točiš motorem tak ti nezabiraj ty pakny
Datum: 30. března 2011 0:02
 Ahoj draci,po další již druhé mozkové mrtvici jsem opět schopen něco napsat,život,alespon ten můj stojí ůplně za hovno,a to ještš to hovno urážím,jak se jinak máte,jak to jezdí,už se udělalo pěkně,určitě hodně z vás už vyhání pavouky z výfuku.Já píšu ze špitálu a jsem z to všeho na nic.Preji Vám všem hodně dobrých kilometrů,bez defektů.bez policajtů.poruch a hodně švarných stopařek.Já ůplně končím s dračí jízdou,na půlku jsem ochrnutý.Tak zatím ahoj DRACI. REY
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 22:57
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Smutné , přeji ti aby ses s toho dostal..hodně štěstí
Datum: 30. března 2011 22:57
 Tak to je hodně smutný, ale co dá dělat, takový je život, každopádně ti přeju ať se z toho co nejlíp a nejrychleji dostaneš, hlavně to chce teď hodně cvičit a nemyslet na chmurný věci!!! Takže ještě jednou ti přeju hodně hodně zdraví a nezapoměň tu na nás
Datum: 30. března 2011 12:34
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Tak se taky připojím,HODNĚ ZDRAVÍ! Jinak to že nebudeš jezdit je smutný
Datum: 30. března 2011 10:29
 Ty vol draku,, tak to je ukrotne smutne, takovej vzornej vele drak,,, doufam ze takoveho fichtlare to nezlomi a nebude rikat celej zivot ze to stoji za hovno,,, to je holt zivotl, to muze postihnout kohokoliv a co koliv,,sorac za uprimnost  Hlavne je potreba se zamestnat aspon mysl a tak doufam ze budes stale pravidelnym nastevnikem pokecu  a hlavne to potrebuje dobre pripojeni k netu,, je to dobej spolecnik,, drzim palce aby ses s toho vseho dostal,,
Datum: 30. března 2011 0:10
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
  tohle mě vždycky posadí do kolen... Jen to zdraví draku, jen to zdraví !!
Datum: 29. března 2011 23:19
 Smutný, ale dík za přání.
Datum: 29. března 2011 22:57
 ahoj, tak to je mi líto.. jinak díky..
Datum: 29. března 2011 22:37
|



|