slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  851  852  853  854  855  856  857  858  859  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: MurarikRadim ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím o radu po jizde asi 15km se motor zacal dusit az prestal jet....byl normalne teply nekourilo se z neho ani kapky vody na nem nevarily a pak zas jel az uplne vystydnul....cim to muze byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
špatná indukční cívka, jestli hodně hřeje při jízdě tak je špatná
 
 
Datum: 31. března 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatná tepelná hodnota svíčky,nebo zlý předstih
 
 
Datum: 31. března 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: Jakub.Z      IP: uživatel9464    
Ahoj všem. Prosím o radu. Mustang mi kašle ve středních otáčkách. Problém je ale v tom, že seřídím předstih a je po problému. Jezdím tak 30-50km a zase to začne dělat. Neví, prosím, někdo, co s tím? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
tak si skus sestelovat bohatost smesi jestli to nedela svicka
 
 
Datum: 31. března 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: Jakub.Z      IP: uživatel9464    
Problém je v tom, že tohle všechno udělám, fichtl potom jede jak víno, ale tak po 50 kilometrech to začne znova. Přičemž bordel v benzínu to neni, karbec je čistej.
 
 
Datum: 31. března 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
skus seridit predstih a vycistit karbec
 
 
Datum: 31. března 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Zdar nevíte nebo nemáte nějaký fotky original JAWY 21 s řidítky co mají hrazdičku a výfuk s doutníkem? nejlépe aby měl rok výroby 1972.........dělám totiž přestavbu mojí 20 na 21 a chci to mít v origo stavu....díky případně mi sem můžete napsat nějaké info :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
jj díky už jsem si sehnal všechny díly které mi tu popisuješ :-)
 
 
Datum: 01. dubna 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
V rove 72 se začal montovat tachometr s chromovanou obroučkou, tak jsem to myslel, je to černý s bílou ručičkou a má o jedno kolečko tachometru víc než předtím.
 
 
Datum: 01. dubna 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Mám původní doklady ještě z výroby :-) a tam je napsáno : TYP: Jawa 20,21 Sport, 23.........nebo podobně, teď už nevím ale nějak tak to je....jinak jaky tachometr myslíš? napsal jsi: tachometr nový typ jako úplně první.......to si malinko protiřečí ;-) který tam máš? ten černý s bílou ručičkou?
 
 
Datum: 01. dubna 2011 15:29
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hrazdička tam není, jen vlaštovky, mám Jawu 21 1972, renovuju, doutník tam patří a vím to na beton jistě. Jinak fotky někde byly, a má taky linky, je to všechno jisté, mám o tom mnoho poznatků. Tachometr nový typ má jako úplně první, rok 1972, je zkutečně velmi zajímavý, je to hotová věda. Jinak co uděláš s papírama, tam je asi Jawa 20, ne?
 
 
Datum: 31. března 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
Ahoj draci. Víte jak vychází u 21 a 23 v motoru ta hřídel s tim ozubenym kolečkem jek je na něm venkovní řetěz k rozetě (myslimže to je Sekundáro) . Tak tam je v karteru GUFERO ale já ho mám v nákym kovovim obalu -> co stím??? Dik ahoj odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nevím jestli je to home tuning , ale na svým prvním motoru jsem to měl taky , zahodit a koupit normál černý
 
 
Datum: 31. března 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pravdepodobne nejaky home tunning. Daj tam klasicke cierne gufero podla katalogu 25x42x7
 
 
Datum: 31. března 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel11432    
zdar nema z vas nekdo čtverate zrcadka na fechtla jestli jo piste odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
mám jedno
 
 
Datum: 31. března 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus, kolik v pomeru ředit 5L benzinu.. olej MOGUL TSF... priklad treba na štaprdle nebotak neco... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 10:22
 
 
 
 
Jméno: Honda248      IP: uživatel9812    
bylo to myšleno tak... mám válec po výbrusu, novy píst. kroužky, píst, ... a další.. proto jsem psal aby mě to někdo řekl přesne pač bych to nerad pos*al a nerad bych popřípadě zadřel.. jinak se omlouvám...
 
 
Datum: 02. dubna 2011 10:22
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde o to že než by sis to spočítal, tak se to ptáš na triviálnosti. jsem zvědavej až ti to někde zdechne kvůli upadlýmu drátu, co uděláš
 
 
Datum: 01. dubna 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
,,festokrutej hustotuningovej hyperfiltr přidá tolik výkonu že se ti rozplete zadní kolo,, ....... pro mě hláška týdne :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
 
 
Datum: 01. dubna 2011 17:34
 
 
 
 
Jméno: Honda248      IP: uživatel9812    
co hučíš?... ne neboj radost ti neudelam na to se ptat nebudu.... kdyz se ti to nelibi tak rači vůbec nepiš... jsou tu jiní kdo napišou..
 
 
Datum: 01. dubna 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hondo jdi se vycpat!!! bud jsi jantar a nebo extrémně línej, než to tu napíšeš a počkáš na odpověd, tak bych měl vyježděnou nádrž. předpokládám že další otázka bude jak se šteluje předstih a jestli ti festokrutej hustotuningovej hyperfiltr přidá tolik výkonu že se ti rozplete zadní kolo....
 
 
Datum: 01. dubna 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: Honda248      E-mail:      IP: uživatel9812    
miguel: díky moc za radu sharker: vím, že si to tak mužu vypočítat ;-) ale psaljsemproste jen tak zda to nekdo ví aneb zda me to rekne... jinak dík za připomínku :-P :-)
 
 
Datum: 31. března 2011 23:14
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
já dávám 2 malý štamprlata do litru takže bych jich tam dal 10. Když to uděláš takhle tak to bude mazaný cca 1:40
 
 
Datum: 31. března 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
honda: slyšel si o trojčlence? předpokládám že v 17ti ses s ní už někdy setkal, tak nebuď línej a otevři učebnici matematiky..
 
 
Datum: 31. března 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na odměrku ne na štamprle..
 
 
Datum: 31. března 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dekuju... jelikoz jsem vul... kolik na staprdle :-)
 
 
Datum: 31. března 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
http://www.uloz.to/1645334/micholej-exe jeste mi tu nekdo doporucoval lepsi ale zaboha si nevzpomenu na nazev
 
 
Datum: 31. března 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci budu menit masku na Jawě 05 protože sem ju mel pomačkanou dávám ted jinou v dobrym stavu ale chci se zeptat nevite jaky šrouby drží tu masku tam dole jak tam sou na leve a prave straně ještě takovy plišky a tysou k vidlici odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo dík
 
 
Datum: 31. března 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
To drží dva šrouby M6*10
 
 
Datum: 31. března 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
čau draci chystám se na výměnu ložisek v předním a zadním kole na jawu 550 nevíte náhodou jaké jsou tam typy ložisek?A je ložisko také v rozetě?Moc Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 23:40
 
 
 
 
Jméno: Jirka20      IP: uživatel1434    
zkus je nejdřív vyndat a pak je kup, a budeš vědět jaky tam sou
 
 
Datum: 31. března 2011 23:40
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
katalog ND ti nic neříká?
 
 
Datum: 31. března 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdary,mám problém s mustangem a potrřeboval bych poradit co stím,za jedna a dva jede normálně ale jak zařadím trojku tak se začne dusit a skoro chcípne,prosím poradte co stím:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedotýká benzín
 
 
Datum: 31. března 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a v niších otáčkach taky nejede ,ale kyž to točímvíc tak to jede,myslíte že to bude dělat zapalování ?
 
 
Datum: 31. března 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
Cau draci. Hele je ten Paulin fakt dobrej??? nbeo je lepsi třeba silikon nebo jenom org. těsnění??? dík moc cau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 0:33
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
co je to za picovinu nechat to zaschnout ??? jste uplny kokoti ... ten tmel musi lepit ! a hlavne se ho tam dava minimum ... NE ze se to zesere ....
 
 
Datum: 02. dubna 2011 0:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Perfektní tmel,kam se hrabe lukopren..:-)
 
 
Datum: 31. března 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Ja jsem dělal ted GO motoru a kupil jsem normalni papirove těsněni a pak potřel paulinem a drži takže jsem spokojen :-)
 
 
Datum: 31. března 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Díky
 
 
Datum: 31. března 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stači 10 - 30 min...a pak dotáhnout..já to tŕeba dotahuju hned a vŠecko je suchý
 
 
Datum: 31. března 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus,zitra chci dávat motor dohromady jen se chci zeptat mám na to připravený Lukopren tak jestli to mám nechat přes noc zaschnout nebo stačí 2 hodky a potom pořádně dotáhnout.Díky
 
 
Datum: 31. března 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mého názoru neni ani tak důležitý, jestli použiješ Lukopren nebo Paulin (nebo jakejkoli podobnej tmel), ale spíš jak dobře vyčistíš a odmastíš styčný plochy a jestli si to necháš dostatečne proschnout spojený, než to utáhneš... Jinak s paulinem mam zkušenost dobrou, než mi přemrzl, teď budu zkoušet ten Lukopren..
 
 
Datum: 31. března 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělal jsem GO na 350 a poprvé jsem vyzkoušel Lukopren. Pod motorem ani kapka ani nikde nic oroseného od oleje. Jinak s Paulinem jsem nedělal. Někdo to chválí někomu to teče.
 
 
Datum: 31. března 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dávám těsnící papír 0,3 mm a lukopren a po roce je motor suchej
 
 
Datum: 31. března 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Nejlepší je těsnění, už jen kvuli tomu že je to originál a vymezí ti vůli v převodovce jak tomu bylo u originálu s fabriky ale pokud chceš vsadit na to že to nepoteče tak dej i silikon na motory ten nic nepokazí jen to s ním nějak nepřeháněj :-)
 
 
Datum: 31. března 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
Ahoj Draci. Hele je tadyto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/gufero_25x42x7_retez.html takovi to gufero v tom kovovim obalu?? Já pořád nevěděl kde ho sehnat. dik draci :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 23:19
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Simering je také označení plechové zátky ložisek, ale je to i obyč gufero
 
 
Datum: 31. března 2011 23:19
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tož dělají se gufera s plechovým obalem,ale to u pionýra asi nebude dělat dobrotu
 
 
Datum: 31. března 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa05: simering a gufero je jedna a tatáž věc, obojí jsou názvy těsnění pohyblivých hřídelí, jen každý pochází od jiného výrobce..
 
 
Datum: 31. března 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Gufera jsou normálně guma, silikon, ty si to určitě se ,,simeringem,, Plechovým krytem ložiska.
 
 
Datum: 31. března 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Gufera jsou silikonová nebo gumová a po obvodě mají přužinu, ale plechové jsem ještě teda neviděl a tohleto je standartní gufero
 
 
Datum: 31. března 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: matesoc      IP: uživatel11279    
Mám takový menší problém :-D Koupil jsem si drapák na JAWA 50. Z půlky ho navléknu na ráfek, dám do něj duši a tady začne problém - nemůžu ho tam za boha dostat. Nemáte někdo nějaký zlepšovák nebo něco takového? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
srr Plášť
 
 
Datum: 31. března 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poli plíšť jarem! a ten krásně zklouzne do rafku tak obouvam pláště já a jenoum svyma rukama :-)
 
 
Datum: 31. března 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: matesoc      IP: uživatel11279    
Zkusím to, zatím díky za rady. :-D
 
 
Datum: 31. března 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
´měl jsem plášť "novej" dvacet let, takže tvrdej jako svině, ani v pneuservisu mi ho nebyl schopnej obout, tak jsem si to nakonec musel stejně udělat sám :-) ... jinak když mam starej ráfek a nejde mi na to nic obout, tak když už začne šponovat, tak tam plášť mlátim druhym koncem kladiva a ještě jsem se nesetkal, abych něco neobul
 
 
Datum: 31. března 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do pneuservizu za pade te to udelají :-)
 
 
Datum: 31. března 2011 16:52
 
 
 
 
Jméno: stambi      IP: uživatel7807    
cau kluci potreboval bich poradit mam 3k a nemuzu ho odladit karbec original s triskou 78 predsih 1.6 jiskra de ale slabsi nevim cim to muze bejt proste nestartuje ani na roztlaceni ani na nakopavacku ani nema snahu ploste vubec nic nevite cim to muze bejt?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 14:33
 
 
 
 
Jméno: stambi      E-mail:      IP: uživatel7807    
a co mislite kdiz dam 72 trisku ze bi to jelo lip??
 
 
Datum: 02. dubna 2011 14:33
 
 
 
 
Jméno: stambi      IP: uživatel7807    
tak odtrch mam 0.3 normalne a to si zase zeleznej neco vimejsli vis jak a uz sem to viresil dal sem jinou civku a uz to frci a jede mi to asi tak 70km/h s 11zubim sekundarem pri nejakej 8800 otackach a to uz toho ma plnou prdel :-DD
 
 
Datum: 02. dubna 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mrkni na jisrku a jestli neni moc velkej odtrh na svíčce.A kolik ti to jede?Honza Železnej povídal že prej 120 do kopce :-D
 
 
Datum: 31. března 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle me je ta tryska dost velká,.. k tej jiskře..musíš poštelovat zapalování.. odtrh zap.cívky od rotoru, kladívka, atd...
 
 
Datum: 31. března 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
co to je za debilitu, že u 250/455 neni dole na ojnici nařízlí lozisko aby se tam dostaval líp olej?? Jestli mě chápete co mam namysli?? Nezapoměli to tam udělat?? nebo se u starších typu tohle nedělalo? Možná proto vyrobce doporučuje mazat 1:25 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 15:09
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CZ mají ojniční čep provrtanej skrz cca 8mm díru, uprostřed je dirka cca3,5-4mm kolmo natuhla velkou. tudy se tam olej dostává. stadion má ojnici širokou jen 8mm a olej se tam dostane bokem. mín oleje než 1:40 bych rozhodně nedoporučil
 
 
Datum: 01. dubna 2011 15:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, osobně bych tam lil klidně 1:40 s lepšim minerálem
 
 
Datum: 31. března 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
takze je to ok?? takze kdyz davam kvalitnejsi olej staci kdyz tam dam 1:40??
 
 
Datum: 31. března 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ti dam debilitu...477 to taky nemá...stadion taky ne...víc klikovek po ruce nemam
 
 
Datum: 31. března 2011 15:09
 
 
 
 
Jméno: Los čezetos      IP: uživatel11429    
Zdar. chtěl sem po roce nastartovat čz 175/477, tak sem dobil baterku. Nabijel jsem ji zhruba 8 hodin a na zkoušečce to ukazuje že je slabá, ale když jsem ji přimontoval, tak vše svítí,troubí, a jiskru jsem zkoušel o hlavu válce a háže taky. Benzin teče,ale když jsem zkoušel stříknou benzin do válce tak ani neškytne. Nevíte čím to je? Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: Milda477      E-mail:      IP: uživatel1966    
Tak může troubit i svítit, ale třeba hodí jen slabou jiskru... Baterka na 477 by měla mít kolem cca 6,2 až 6,3 V. Pokud má kolem těch 6V a víc, tak hledej problém jinde... tzn.: Vysokonapěťový kabel, cívku, fajfku, svíčku, když nebude problém tady, tak se podívej na předstih, kladívka a když ani tam, tak se koukni na vedení elektriky, jestli nikde není překlesanej kabel... kdyby něco, tak se ozvi na mail... ;-)
 
 
Datum: 03. dubna 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: matesoc      E-mail:      IP: uživatel11279    
Zdravím, zajímalo by mě jestli má na spojku u JAWA 50 nějaký vliv když jsem do motoru nejdřív strčil krátkou tyčku, kuličku a na konec dlouhou tyčku? Nebo jsem to udělal správně? Někde jsem tu četl, že ty tyčky mají být opačně, než jsem je dal, tak nevím. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jééééj :-D ja sem si dělal tičinku sám z tvrde tyčinky (železa) a mam spojkovy koš kuličku a dlouhou tyčinku až k deklu :-D a jezdi jak drak
 
 
Datum: 31. března 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: matesoc      IP: uživatel11279    
Díky, tak to mám dobře :-D
 
 
Datum: 31. března 2011 10:30
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vezmemeli to od spojkového koše, tak spojkový koš, potom je krátká tyčka, potom dáš kuličku, dlouhou tyčku a potom už jen kryt zapalování , seštelovat šroubkem a jezdit
 
 
Datum: 31. března 2011 10:23
 
 
 
 
Jméno: hokoko      IP: uživatel6155    
zdravim,Mustang mi normálně jezdil a najednou se začal dusit když vydělám filtr jede suprově a filtr je čistý.čím to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když je filtr čistej, tak máš malej přísun vzduchu do airboxu..tzn. vyvrtej do víčka díru, lebo vydělej dvě ucpávky přimo na airboxu.
 
 
Datum: 31. března 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
A správně nastavit plovákovou komoru.
 
 
Datum: 31. března 2011 13:12
 
 
 
 
Jméno: hokoko      IP: uživatel6155    
A ješte kohoutek sem čistil takže skusím trysky
 
 
Datum: 31. března 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: hokoko      IP: uživatel6155    
moc díky vyskouším to pak napíšu jak to dopadlo
 
 
Datum: 31. března 2011 11:22
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel11429    
Nebo sem jeste zapomnel, že bys možná jeste mohl posunout plíšek na jehle o jeden zářez dolu.
 
 
Datum: 31. března 2011 9:44
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel11429    
Zdar. Nejspíš ti tam jde málo benzinu anebo je ucpaný filtr. Zkus vyčistit kohoutek,nebo případne i karburátor (trysky atd.). Nebo druhá možnost zkusit dát nový vzduchový filtr.
 
 
Datum: 31. března 2011 9:43
 
 
 
 
Jméno: kulbik      IP: uživatel11428    
Ahoj hoši měl bych dotaz jestli mužů dát na Rometa výfuk :kros-tuning Nazev:Výfuk Dvoukomoráč-lak je na tehle stránce děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 8:04
 
 
 
 
Jméno: Fík      IP: uživatel11426    
Zdravím Draky! Mám tu jeden dotaz.. Na Jawě 350/638-0-02 mám karburátor Jikov 2838 a za karbecem clonku.. Je to správný typ karburátoru a má mít tenhle typ za sebou clonku? Na každým serveru to píšou jinak.. Díky moc! ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 10:36
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Je to uplne normalni, bez clonky bejvaly ty starsi typy viz http://jawaklub.havlis.de/?page_id=30
 
 
Datum: 31. března 2011 10:36
 
 
 
 
Jméno: bart      IP: uživatel11427    
zdarec,potreboval bych zjistit 2 veci.za prve se chci zeptat jestli je na Dandynu 50tku vhodna svicka N15C.a pak jestli nic nepokazim kdyz na ni dam přímy filtr.dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2011 23:57
 
 
 
 
Jméno: bart      IP: uživatel11427    
tak kdyztak si aspon upravim to sání protože kdyz dam ruku tam kde si to bere vzduch tak ve vysokych otáčkách je to jak vysavač.:-D:-D:-D
 
 
Datum: 30. března 2011 23:57
 
 
 
 
Jméno: Fík      IP: uživatel11426    
Na vzduchem chlazený dvoutakt bych otevřený (přímý) filtr nedoporučoval, motor si pak nasává vzduch ohřátý od válců a může mít sklony k přehřívání.. Co se svíce týče, tak N15C snad nemůže nikde nic zkazit..;-)
 
 
Datum: 30. března 2011 23:24
 
<  851  852  853  854  855  856  857  858  859  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 5:05:59 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu