Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 zdar, nasadil jsem spojku zpátky na motorku a za boha nejde otočit zadním kolem, fakt si nevím rady, poraďte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 17:36
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 už je to vyřešeny, ale diky a rady!
Datum: 03. dubna 2011 17:36
 nenarval jsi tam dlouhou svíščku?  ... a nebo máš třeba raflý píst ve válci
Datum: 02. dubna 2011 23:33
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 no tak to bude ten bazmekt
Datum: 02. dubna 2011 22:59
 Zkus úplně povolit šroub na pravým deklu.
Datum: 02. dubna 2011 22:58
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 ne nejde to nakopnout, a otočit tím nejde ať je tam kvalt, nebo neutrál, ať držím spojku, nebo ne.
Datum: 02. dubna 2011 22:51
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 mozna to bude tim jak jsi sundaval viko tak jsi tam dal spatne ten ozubenej ksindl....jde ti to nakopnout?
Datum: 02. dubna 2011 22:46
 Takže,jestli to dobře chápu-když tam máš rychlost a držíš spojku,tak se zadní kolo otáčí stejně ztuha jako kdyby si ji nedržel?
Datum: 02. dubna 2011 22:39
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 jenom lamely
Datum: 02. dubna 2011 22:36
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 jako jsi menil lamely retez primaar atd?
Datum: 02. dubna 2011 22:34
Jméno: Filipcod
IP: uživatel6631
 Čau draci\\\\\\\\r\\\\\\\\nMám fichtla 21 a mám problém s motorem už od začátku co ho vlastním...\\\\\\\\r\\\\\\\\nKdyž jedu a mám zařazenou rychlost 3 a plný plyn tak po rovině to jede parádně ale asi po 500metrech začne motor vynechávat a po chvíli zdechne...\\\\\\\\r\\\\\\\\nKdyž podřadím na 2 nebo na 1 tak to dělá to samé. Už nevím co s tím může být, vymněnil jsem svíčku mám tam NGK karbec jak nový čistý trysky taky\\\\\\\\r\\\\\\\\nDíky za rady \\\\\\\\r\\\\\\\\nFilip
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 21:09
Jméno: zdeny
IP: uživatel1058
 a kdyby to nepomohlo tak se skus podivat na přerušovač,měl sem ten samy problem jako ty,ale spiš to budou ty bublinky v hadičce
Datum: 11. dubna 2011 21:09
Jméno: Honza
IP: uživatel6631
 jak se dá zvýšit ? ta hladina mám stejný problém
Datum: 03. dubna 2011 22:37
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Nízká hladina v karburátoru
Datum: 03. dubna 2011 20:22
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 jojo taky se mi to stalo.. nejde ti tam benzín takže máš zacpaný kohout nebo vzduch v hadičce
Datum: 02. dubna 2011 23:14
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nebo je to tou slavnou NGK , která nepatří na fichtla. Ona se totiž nesmí přechlastávat víš....
Datum: 02. dubna 2011 22:58
Jméno: Radim
IP: uživatel11445
Datum: 02. dubna 2011 20:46
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Sorry za blbej dotaz, ale můžu na motorce vízt ožralího spolujezdce ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 17:02
Jméno: Pumpik
IP: uživatel11792
 Já se taky ptal v autoškole a prej klidně můžeš že je to tvůj problém když ti bude ovlivnovat jízdu to je to samí jako kdyby si nemohl vízt v autě ožralího ten ti taky může zatáhnou ve 130 růču a seš v hajzlu...
Datum: 01. června 2011 17:02
 Nemůžeš. Taky sem se ptal a nelze. Může ovlivnit tvou jízdu...
Datum: 02. dubna 2011 20:34
 prosím o radu-motorka mi strácí výkon a to sem dávál nový válec a píst.vojta
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 23:09
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Nemáš ho zajetý!!! na jednu nádrž to moc netoč, nežeň to do rychlosti a celkově to nezatěžuj  pak by si to mělo sednout to poznáš kdyžtak budeš takle jezdit dokud si to nesedne (max 2 nádrže) jo a hlavně na tom nevoz nikoho druhého!
Datum: 02. dubna 2011 23:09
 Zdar draci, poradíte kde bych moh nabídnou k prodeji svoje dva Stadiony? Aukra se trošku bojim, vim že jsem se ke Stadionu nechoval nejlíp, ale rozhodně nechci, aby to dostal někdo, kdo ho bude prasit tak jako já. Potřeboval bych tip, kde se najdou jen kupci s vážným zájmem a o Stadiony budou pečovat opravdu jako o veterány.
Stadion S11 (1958) mi byl zhodnocen zběžným pohledem na 15000Kč (v lese od bláta), údajně je všechno originální (dokonce i šlapadla), na válci není zub, takže zřejmě asi i po výbrusu (možná nultý :-o ), jedná se o nejstarší S11 (dva úchyty na rámu) s monoblokovým karburátorem, cívka je uvnitř motoru. Jedinou nectností je zřejmě opotřebovaná převodovka (na jedničku při vyšších jak středních otáčkách sebou škube) a stržený závit u vypouštění oleje, jinak vypadá neporušeně. Na válci občas chybí žebro, ale i tak se motor nehřeje (při směsi 1:20, při 1:25 se hřeje víc). Vzhledem k strženému závitu jezdil nějakou dobu bez oleje v převodovce (na to, že byl koupen jako nepojízdný ale jede slušně).
Stadion S22 (1962) je "v krabicích", motor funguje a točí jak kdyby to ani nebyl Stadion (po výměně jehly v karburátoru reaguje na plyn rychleji jak fichtl s rychlopalem).
Přidal bych hromadu náhradních dílů do motoru (snad všechno by mělo být dvakrát), leccos i nově koupeno tady z fichtlkrámku (nová jehla, lanka, řetěz. kolo a tak podobně).
Zatím nic neprodávám, jen se ptám na místo, kde nabídnout lidem, kteří si mopedu budou opravdu vážit  Jakou mimochodem myslíte že bych měl nasadit cenovku? Prodával bych všechno najednou.
Díky všem a mopedům zdar!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 13:10
Jméno: Jarda
IP: uživatel11460
Datum: 04. dubna 2011 13:10
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Na Aukru za toto víc jak 8000 ti nikdo nedá...za 15 000 leda kopletně zrenovovanýho.
Datum: 03. dubna 2011 14:00
 fascinuje mě jak nekdo kdo zrasuje stoj v lese a bez oleje ho chce prodat někomu kdo se k tomu bude chovat slušně, a ještě si troufá za to říct bimbalion peněz.jdi za roh a dej si tam facku....
Datum: 03. dubna 2011 13:02
Jméno: Lori
IP: uživatel11444
 za ty prachy je to realny tak na tom aukru, za tohle ti nikdo moc neda. A pokud hledat nekoho kdo tomu rozumi a asi by se tomu venoval tak bych zkusil jawamanii
Datum: 03. dubna 2011 0:05
 Když mě někdo potká na vyjížďce s kámošema, věkově vypadá na člověka co Stadiony možná i sestavoval, zná je do posledního detailu a nabídne mi patnáct na ruku,.... http://www.fichtlpokec.cz/zobrazobr.html?cesta=obr2-img2-10051549068556 já myslim že nevypadá zase tak špatně (zadní světlo je dočasně, mám originální, jen vyměnit). Kdybych Stadiona renovoval, tak ho možná ani neprodám za ty peníze, kolik bych do něj vrazil. Chci to pro někoho, kdo si na veterány dokáze sehnat díly, má známosti a ví co a jak, já ho měl vždycky jen jako přibližovadlo a nemám nervy na to, abych objížděl republiku a žebral díly...
Datum: 02. dubna 2011 21:06
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 A kolik měl ten znalec promile , když to hodnotil v lese od bláta ? Osobně si myslím , že to nikde neprodáš líp , než na AUKRU , protože tam jsou někteří kupující dát neskutečné ceny , jen aby určitou věc získali . A těch 15 000 Kč ber podle popisu stroje jako fantasmagorii . Ty možná dostaneš až Stadiona zrenovuješ .
Datum: 02. dubna 2011 20:54
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 15:34
 Bez sebemenších problémů.
Datum: 02. dubna 2011 15:34
Posl.aktualizace: 04. května 2011 18:51
Jméno: chalupskyv
IP: uživatel11645
 Ahoj.Pokud tam máš tohle máš to špatně zapojený.Taky záleží jetli to máš 20W nebo 30W.Kolika Watové tam máš?
Datum: 04. května 2011 18:51
Datum: 03. dubna 2011 12:46
Jméno: standa
IP: uživatel11448
 pokud tam mas uz to novejsi zapalovani jako maj prvni dvacitky tak to mas dobre....pokud je tam zapalovani z 05 tak musis podle schematu na j555
Datum: 02. dubna 2011 23:59
Datum: 02. dubna 2011 23:28
Datum: 02. dubna 2011 22:43
 Vypadá to že můžeš....pokud ti tam někdo nedal novější zápalko se spojenýma cívkama (potom to provedení 2)
Datum: 02. dubna 2011 16:10
 Ahoj.Prosím Vás mám dotaz.Už jsem se tu na to možná ptal , ale už jsem to tu nenašel.Prosím Vás v listopadu jsem měl 15.Chci se zeptat , jestli si ted o prázdninách můžu udělat řidičák na A1.?jako že bych ho dostal v den mých 16.Šlo by to tak ? a ještě našel jsem cenu okolo 4 000kč.Je to možné že?Děkuju moc Všem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 15:54
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
Datum: 03. dubna 2011 15:54
Jméno: sharker
IP: uživatel11447
 podle me to neni dobrej napad, jeste kdybys mel narozky nekdy v lete, pak jo, ale v listopadu uz se ti na to zkusebni komisar vykasle... jinak zkousky muzes skladat den po tvych 16 narozkach a musis je slozit do 18 mesicu od zacatku autoskoly
Datum: 02. dubna 2011 22:51
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Můžeš to dělat tuším 6 měsíců před 16tinama, takže bych začal tak v srpnu, na motorku to máš hned...jak píšou níž, na závěrečky musíš až v 16ti...hele pokud nebude sníh, tak myslím že Tě nechá dělat závěrečky, já je taky dělal až někdy koncem listopadu
Datum: 02. dubna 2011 18:00
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Je to mozny... ale nevim jak to bude se zkouskama, precijen listopad uz neni nic moc pekny pocasi
Datum: 02. dubna 2011 14:21
 je to možné, ale zkoušky budeš dělat až po narozeninách....
Datum: 02. dubna 2011 13:20
 Zdar draci, koupil jsem si novou zapalovací cívku napájel jsem na to drát a ona nejede drát je tam dobře napájenej. Nevíte kde by mohla byt chyba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 0:55
 Nedělej chytrého, kdybys sis přečtl poslední příspěvek od mně tak tam snad jasně píšu že cívka jede ale když ji dam na místo kde má byt origo zapalovací tak nejede
Datum: 03. dubna 2011 0:55
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No kdoví jestli je napájenej dobře, jestli je to studenej spoj, tak to nepujde
Datum: 02. dubna 2011 21:51
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11443
 Už jsem na to došel cívka jede jen nejede v tem místě na statoru jak má byt zapalovací tam nejede žádná cívka a nevím proč. Jinak v ostatních to jede
Datum: 02. dubna 2011 21:07
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9667
 No a není třeba cívka prič bo někde šptaná kostra, kabel k svíčce, fajfka a přepínač to, může být cokoliv=) Mn to jednu dobu jezdilo jen ze zapnutejma světlama
Datum: 02. dubna 2011 20:53
 Zdravím.
Chtěl bych se zeptat, jaký je rozdíl, mezi bloky motoru ČZ 125/477 a ČZ 175/477. Je možno dát válec z 125/477 na 175/477 blok? a Naopak? Nebo se liší nějaké uchycení, nebo jiný zdvih či průměr ojnice u pístu? Prosím o pomoc. Chtěl bych dostat ČZ 175/477 na papíry 125/477 a mám jen válec! Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2011 21:45
Jméno: Petla
IP: uživatel11483
 Cusek jestli budes chtit mam novej valec s pistem s ojnici a i shlavou na čz 125 mam to z 487\r\n
Datum: 06. dubna 2011 21:45
Jméno: Lori
IP: uživatel11444
 kartery jsou stejny, maj i stejny znaceni, jediny cim se lisi je klika a valec(prumer a je i o zebro kratsi)
Datum: 03. dubna 2011 0:03
 Dobře, Děkuji. Uvidím... Já to budu dávat na veterány a budu vyrážet nový typový štítek. Bude to prostě jakoby jiná mašina... Ta ČZ nemá papíry... Vím, že to bude složité, ale snad to vyjde... Děkuji...
Datum: 02. dubna 2011 20:30
 rozdil v karterech 125/476 a 175/477 by nemel bejt, valec tam napasovat pujde, ale musis vymenit i klikovku. Jinak tohle neni zpusob jak to dostat na papiry 125, to by museli udelat v autorizovanym servisu, udelat ti tam potvrzeni, ze byl motor predelanej, musel by jsi mit vyjadreni z ČZ, coz nebude jednoduchy.
Datum: 02. dubna 2011 13:19
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Čau draci,Potřebuju poradit jak mám utěsnit na mustangovy kohoutek od nádrže.Na závit jsem už dal i teflonovou pásku pořád teče dal jsem tam fíbr a taky teče já už jakt nevim čím to je a mám ještě tu starší nádrž jak je závit dovnitř.Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 10:02
 Bude to znít blbě ,, ale napatlej tam tmel - třeba lukopren
Datum: 02. dubna 2011 10:02
Jméno: davsony
IP: uživatel10608
 Zdravím, jak je pls zapojené přední světlo na fichtlu ? Jeden drát vede z kostry na žárovku a druhý ze žárovky přímo na světelnou cívku ? V případě, když vytknu vypínače... Počítám i s dálkovými a tlumenými světli, moc elektrice nerozumím, ale potřebuji vědět jen ty dva kontakty
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 12:23
Jméno: Pioner21
IP: uživatel11309
Datum: 02. dubna 2011 12:23
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár draci mám takovej problém když zařazuju kvalty na svím pionýru de to dost přes zuby vyměnil sem spojku a 100% seřídil apořát to dělá nevím čím to může být díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 9:43
 Nedal si obráceně lamele?
Datum: 02. dubna 2011 9:43
Jméno: Pioner21
IP: uživatel11309
 Co používáš za převodovéj olej?
Datum: 02. dubna 2011 9:08
Jméno: mju
IP: uživatel10027
 Ta spojka ti prostě nevypíná! Nastartuj to a dorvy ten šrub v pravim deklu co to de a až to budu tak tam hod kval!
Datum: 01. dubna 2011 23:17
Jméno: mju
IP: uživatel10027
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 13:23
 Tak to neber,to je moc.
Datum: 02. dubna 2011 13:23
Jméno: mju
IP: uživatel10027
 Už sem mu volal, chce za to 1800.
Datum: 02. dubna 2011 11:42
 Takovýdleho fichtla sem před tejnem dotáhl z krápiště za 1000 + byl pojízdnej a nezasranej od oleje
Datum: 02. dubna 2011 10:40
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Kdybys to naleštil tak možná i 1700
Datum: 02. dubna 2011 9:26
Jméno: go.pajak
IP: uživatel9920
 max 1500 Kč víc mu nikdo nedá
Datum: 02. dubna 2011 0:08
Jméno: satan162
IP: uživatel11232
 zdar, chtel bych vas poprosit o radu ohlene spojky na fichtlu 21, mám rozpůleno, dělám go - porvé, chtel bych vedet jakou funkci maji kulicky ve spojce a jak jsou důležité pro správnou funkci spojky??? , díiiiky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 16:27
 axiální ložisko
Datum: 02. dubna 2011 16:27
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 jj na funkci spojky maj vlivmuseí tam bejt .
Datum: 01. dubna 2011 22:52
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Zdar. Když jedu na svém Pionýru na 3ku a držím plný plyn, tak tomu začne klesat výkon až to úplně zdechne. Jenom když pustím plyn a za chvíli za to zase vemu, tak to jede. Pionýr je celkem rychle vytočený oproti ostatním pinckům a ještě se mi zdá že můj točí víc otáček než ty ostatní ale přesno mě na maximálku ujedou. Nevíte co s tím ? Mám sekundáro 14z.(ve dvou už to skoro nebere trojku ale 1 a 2 jsou hodně živé, 3 mi to nekdy nebere ani když jedu sám proti mírnějšímu větru), origo karburátor a jehlu mám myslím na druhém zářezu ze spodu. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 16:29
Jméno: petan
IP: uživatel10220
 pokud se to dobře vytáčí tak můžeš mět chudou směs-přehřívání a přidírání-vadnutí....
Datum: 04. dubna 2011 16:29
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Taky mi to fekál dělal, špatná svíčka a hlavně ucpanej vejfuk...Maximálně vytočení záleží na tom, jak jsou na tom kruhy popř. vyběhanej válec a nastavenej předstih. Čím větší předstih, tím víc jde vytočit, stejně tak čím víc vyběhaný kruhy/válec, tím víc jde vytočit. Jinak ten 14z sekundár mi nepříjde jako dobrej nápad, já měl problémy sám proti větru i s 13z.
Datum: 02. dubna 2011 18:11
 jak sou na tom kroužky ? máš čistý výfuk ? a skus znovu nastavit předstih
Datum: 02. dubna 2011 1:18
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 13:22
 to neumíš číst ? """ . Děláno dle orig vzoru a prot jsou tam i diry pro uchycení světelné tlumivky,,,
Datum: 02. dubna 2011 13:22
Jméno: lukas
IP: uživatel11440
 Zdarec borci,potreboval bych poradit,mam 250 a po 20 km jizdy se zapnutejma svetlama jsem bez proudu,jakmile je vypnu behem chvile je to dobyty,rekl bych ze je to relatko,tak co myslite? Jo a este kdyz motor bezi ve vysokych otackach tak ma tendenci se hadat,mozna je to souvislot toho spatnyho relatka,ale nevim.Diky za rady. Cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 21:46
 Ahoj lukas relátko to je určitě s ním něco je protože ty jak říkáš za chvilku jsi bez proudu , ale jestli tam mas dynamo muze to byt i tím. Nejlepší by balo kdybys relátko odskoušel a potom jít klidně i po baterce jestli nema 1 članek špatný dej ji kdyžtak na nabíječku a koukni se jestli všechny ,,vřou´´
Datum: 01. dubna 2011 21:46
 čav jawáci mal by som otázku približne aká 12V žiarovka by mi pasovala do predného svetla mám tam dvadsaťjednotkové zapalovanie a furt mi to páli žiarovky a to som do zadu dával aj 12V 10W sulfitku a aj tá išla kade lahšé v predu som mal klasickú 6V 25W mám tam bezkontakt asi preto to bude páliť ked motor dosahuje vyšších otáčok . Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 20:46
 skúsim to
Datum: 04. dubna 2011 20:46
Jméno: petan
IP: uživatel10220
 ja mam parabolu z mustanga a pasuje mě tam perfektně žarovka ze škodovky 12v 45/40W v zadu 12v 5w a sviti v pohodě, nic se nepálí (30w zapalko)
Datum: 04. dubna 2011 16:32
Jméno: Ivan
IP: uživatel11446
 Elektrika z alternátoru není regulovaná. Proto světla připojujte vždycky přes tlumivku (vypadá jako cívka nebo transformátorek). Bývá v předním světlometu. Při vysokých otáčkách stoupá napětí a tlumivka ho omezí. Nutnost je použít žárovky předepsané výrobcem a osadit obě ve světlometu i vzadu. 6V/15W a 6V/5W Jen tak to funguje bez problémů. Ahoj
Datum: 02. dubna 2011 22:33
Jméno: JendA
IP: uživatel7902
 Zfravim draci. Prosimvás.. pořidil jsem si babetu 207.. asi rok stála a tak jsem jí vzal a vyndal nádrž vylil benzín vyčistil i karburátor nastartoval krásně blafla. vypnul jsem jí nechal a za 2 dny jsem jí natočil a už se jí vobčas nechtělo do votáček.. a ted jsem jel z práce a najednou chcípla.. a nic tak jsem doma vymněnil svíčku znova vyčistil karbec a chytla ale na stojanu to jde normálně ale jakmile na ni sednu (70kg) tak jakoby nemá sílu.. Nevíte někdo co s tim ??
Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 21:31
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahoj možná je to blbost ale když na ní sedneš tak se teoreticky změní hladina v karbecu jednouduše skus jak je na stojanu přitlačit na řídítka silněji nebo nadzvednout trochu zadek jestli to uděllá seřid hladinu  sory za asi blbou odpověd
Datum: 01. dubna 2011 21:31
|



|