slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  846  847  848  849  850  851  852  853  854  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel7949    
Ahoj, jaký je vnější průměr kluzného ložiska pro pionýra(horní ložisko ojnice), přesně prosím.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 15:59
 
 
 
 
Jméno: tafrob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci, newíte někdo kde se dají koupit nové kartery na pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevyrábí, ale čas od času jsou na inzerci.
 
 
Datum: 05. dubna 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: lukass      E-mail:      IP: uživatel11477    
ješte se virabi měl sem je doma.\r\n
 
 
Datum: 05. dubna 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dají se koupit od soukromníků na inzerci.
 
 
Datum: 05. dubna 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
nové težko nevyrabeji se. Ale daj se sehnat pouzity ktery jsou dost zachovaly.
 
 
Datum: 05. dubna 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: Fanda      E-mail:      IP: uživatel7634    
Zdar draci, chci se zeptat, jestli někdo víte o nějakých fichtl srazech v jižních čechách, nemyslim žádný crossový závody, prostě nějakej sjezd, výjezd po okolí atd. Jestli víte, napište, díky moc a přeji hodně šťastných kilometrů. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 17:07
 
 
 
 
Jméno: Fanda      E-mail:      IP: uživatel7634    
Z blízkosti Třeboně.
 
 
Datum: 05. dubna 2011 17:07
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fanda: odkud jsi?
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: fichtlman      IP: uživatel11434    
zdar draci chtel bych zistit.v jakem roku byl vyrobeny muj fechtl je to jawa 21: mam tam originalni 20w zapalko, mam tam hlinikove listy na krytu pod sedlem, mam tam siroke riditka s hrazdu, na plechu u kohoutku nemam napsane rezerva vypnuto atd.(sice uz to mam prestrikane ale driv sem to tam nemel) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: fechtlman      IP: uživatel11434    
ja to tam fakt nemam mam to asi zmazane..http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://jawaracing50.wbs.cz/kartery_fbr_02.jpg&imgrefurl=http://jawaracing50.wbs.cz/cestovni-stroj.html&usg=__V1QD7TtVQ_tepl32TFcMTf-xLd4=&h=600&w=800&sz=81&hl=cs&start=0&zoom=0&tbnid=gaIp4ID6TupnUM:&tbnh=107&tbnw=143&ei=ulSbTcPjOcbDswaz6MTqBQ&prev=/images%3Fq%3Djawa%2B21%2Bkartery%26hl%3Dcs%26biw%3D1900%26bih%3D951%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&itbs=1&iact=rc&dur=447&oei=ulSbTcPjOcbDswaz6MTqBQ&page=1&ndsp=59&ved=1t:429,r:20,s:0&tx=81&ty=68 jak to ma maty tak to tam vubec nemam..
 
 
Datum: 05. dubna 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ta 79 je jen očíslování karterů , aby zapasovaly k sobě ,jinak jak máš dekl pod kterým je zapalování tak hned u něj na karteru by mělo bejt číslo a jestli máš motor z 05 (Kulatej dekl na zapalování)tak bude u zadního držáku
 
 
Datum: 05. dubna 2011 16:52
 
 
 
 
Jméno: fechtlman      IP: uživatel11434    
hosi cislo motoru nemozu nikde najit asi uz sa to smazalo ake ze spodu na karteroch mam na kazdem napsane 79 souvisi to s necim?
 
 
Datum: 05. dubna 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo a na motoru je taky po pravý straně ze shora, ale musíš vědět , jestli je ten motor původní no
 
 
Datum: 04. dubna 2011 23:31
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Když sundáš kryt (prsíčka) tak je to vyritý na kostře, nebo jestli máš ještě štítek, tak je to na něm...
 
 
Datum: 04. dubna 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: fichtlman      IP: uživatel11434    
a kde najdu to vyrobnicislo? na motoru? (sorry za ty otazky ale ja o tom moc nwm:-D)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: fichtlman      IP: uživatel11434    
jako ty myslis ze ten predstavec neni svareny ale enom stahnuty tym dluhym srubem?
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
napiš mi výrobní číslo , podle toho se dá přibližně zjistit rok , jinak takhle se dělali 21 od roku 1966 do 1975
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No představec řidítek, ty nejstarší ho neměly pevně svařený, ale stejně jako Jawa 20, jen jiná řidítka. To se dělalo taky na Jawě 05 sport převážně pro export.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: fichtlman      IP: uživatel11434    
tedkaj nevim co myslis ja sa zitra podivam.. a kdybych mel tak to znamena co?
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš tam svařený představec?
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jestli tam nikdy nebyl, tak je to jeden z prvních, jinak já mám zase "poslední" linkovanou Jawu 21 z roku 1972.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: fichtlman      IP: uživatel11434    
krycý plech tam nemám jinak dík :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš na řidítkách krycí plech? Vým jen, že tvoje motorka je vyrobena do roku 1971 a včetně, ty úplně první někde z roku 1966 snad neměli krycí plech http://www.motoren.sk/shop/detail/2450/42 .
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6631    
Čau draci chcu si koupit na allegru v polsku 60ccm válec na jawa 21 musím měnit i trysky na benzín popřípadě vzduch? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Radši pořídit za 50,- zadřený původní český válec a ten přebrousit na 40mm vrtání. Samozřejmě nějaký takový válec který už na nižší výbrus nepůjde použít. Je jich dost od lidí kterým vyskákali segrovky od pístního čepu. Ty pšonské válce mají hrubý povrch i v kanálecha nelícují tomu kanály. Navíc vložka v tom není lisovaná, ale zalitá. Po zkušenostech s pšonskými písty a náhradními díly na auto bych to nechtěl ani zadarmo. Udělej to ze strého válce a máš to lepší a levnější.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11464    
plánuju to vrtnout na 41.50mm.....ta vložka je k tomu jak dělaná.....ano,po dořešení průšvihů výroby se na tom válci dá moc dobře jezdit.....trysky....no....alespon 72 HT....
 
 
Datum: 04. dubna 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
ano.. není to zas tak hrozný.. kamarád si jej zakoupil, sladil kanály, dobře zajel a naladil s použitím trysky 75. rychlost nad 70km/h se mu daří překonávat zcela běžně... jinak obsah je skutečně jen 55 nikoliv 60ccm a že by to byl poslední výbrus na pionýra bych také netvrdil.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
skoda kurvit origo valce, i tohle musi jet, verim tomu ze kdyz se mirne upravi tak poslape tak jak ma... Nevim co je to za modu myslet si ze kdyz to neudelali cesi je to nekvalitni
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to jejich polský 60ccm! je ve skutečnosti 55ccm a je to poslední výbrus na pionýra , udělej si radši poslední výbrus a pojede to ještě líp než ten polskej . no a karbec nech original
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
Ahoj hele vim ze to je vedle ale dá se do trabanta nalejt něco jjinýho než special?? nebo co se do něj lilo?? chtěl bych si ho koupit ale special zrušili :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel1194    
pepi> vylučuji pouze petrolej
 
 
Datum: 15. dubna 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: pepi      IP: uživatel5683    
Speciál má olovo které je potřeba na mazání 4taktů a toto olovo naturál nemá. Ale protože 2taktní motory nemají ventili nevadí jim ani special ani natural. Takže odpověď je tedy, že tam můžeš nalít téměř cokoli (natural, special, technický benzín, toluen, líh, petrolej, ředidlo...)
 
 
Datum: 07. dubna 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel10896    
njn... přece jenom rozumím o hodně víc fichtlům :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ve speciálu taky neni olovo...
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzdyt to nevadi, je to zweitakt, tam olovo neni potreba ;-)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel10896    
njn ale ten je bezolovnatej ne???
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba natural
 
 
Datum: 04. dubna 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chtěl bych se zeptat-možná to zní blbě, ale jak se správně montuje klika do pionýra? Někdo tu říkal, že se po sestavení musí motor postavit ojnicí nahoru a klika se musí 3krát sama otočit. Ale jak toho docílit? Montovat ložiska prvně do karteru, nebo na čepy kliky? Kliku mrazit? Nemrazit? Kliku zamáčknout do karteru přípravkem, nebo se o ni opřít vlastní vahou? Motor uzavírat studeným karterem? Ohřátým karterem? Kladívkem, truhlářskou svěrkou, úderem ruky? Který postup je ten správný? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže. Udělal jsi několik chyb. První se schladí klika a nahřejou ložiska a nasazujou se na kliku!! Po vyrovnání teploto se klika i s ložiskama schladí a kartery ohřejou. Vložíš do nich namraženo kliku a přiklopíš druhým nahřátým karterem. Měl by tam spadnout skoro sám. Případně mu můžeš lehce pomoct dřeveným polínkem nebo paličkou. Nikdy se nemlátí do kliky. Ani kladivem, ani dřevem, ani plastem. Ten kdo si kliky opravuje doma sám, tak ví jak malinko jí stačí k tomu aby se rozházela. Taky není od věci čepy kliky, kroužky ložisek a ložiskové plochy v karterech máznout olejem. Namazat ještě před chlazením a ohříváním. Pak těsně před složením ještě stříknout olej ve spreji. Pokud se toto dodržíš, motor se při skládání zavře skoro sám. Že se klika musí lehce točit ihned po složení je pitomost. Je to čerstvě slisované a zkroucené. Všechno se to uvloní a porovná samo při prvním ohřátí motoru. Jestli ti jde pořád ztuha, budeš mít nejspíš nedolisované ložisko na klikový čep. To si samo nesedne. Znovu rozebrat a udělat to pořádně.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11470    
když si uděláš přípravek na natažení kliky do karteru tak nemusíš do ničeho klepat paličkou ani nic zamrazovat......
 
 
Datum: 05. dubna 2011 17:34
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je všechno jen relativní, když ji namažeš tak dvě hodiny po montáži olejem, tak nemá co zreznout.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klika se nedoporučuje mrazit z toho důvodu, že po vyndání z mrazáku se na ní srážejí kapičky vody a ve špatně dostupných místech může reznout..
 
 
Datum: 04. dubna 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, přesně tak jsem to všechno udělal, nicméně klikou nejde skoro otočit a fichtl jede 50km/h. Nějací inženýři tu radili kliku nemrazit a podobně, tak počkám, co se ještě dozvím.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řešíš kraviny..kliku zmraž, ložiska nahřej ...klika tam zklouzne krásně sama..dyžtak na ní malinko zatlač svoji vahou..jinak prvné dej ložiska do karteru...až to budeš skládat dokupy stačí na kartter poklepávat gumovou palici a nicim nenahrivat.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
zdravím, na vaši radu chci začat dávat motul 510 že jste tady psali že je nejlepší, amožu ho ale nikde sehnat ptal jsem se na všech okolních benzínkách v různých krámkoch ale nikde ho nemají kde ho vy kupujete díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u Primu (v MB) ho maj
 
 
Datum: 04. dubna 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: daniel      E-mail:      IP: uživatel11468    
Zdravím,mám dotaz,vlastním stadiona s 11 a mám tam boční stojan ale chtěl bych tam mít normální,jde to vůbec? nemůžu najít jak je tam přidělanej.Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
první typy měli jen ten boční
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau lidi, chci se zeptat, zapalovaví cívka na fichtlu má 6 nebo 8 voltu? díky za odpověfdi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jede to i na 12V cívku, ale hůř. 6V cívka se víc hřeje a po čase může tropit nepříjemnosti.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Original je 8V, ale jede to i na 6V cívku, také mam odzkoušeno.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezdil sem dlouhodobě na oba typy a nepoznal sem rozdíl, takže muj názor je že to je jedno..
 
 
Datum: 04. dubna 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: mustos      IP: uživatel11467    
měl sem jawu 20,21 i 23 mustanga a u všech sem měl 8 voltu .ale nevim jestli to bylo origo.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus,pokud by jste se chtěl někdo podivat tak tady generálka motoru.Ještě bych poprosil o napsání nějakého kvalitního minerálního oleje a jestli stačí zajíždět 1500km.Až bude pěkně tak hodim i nějaké video.http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/Generalka_motoru-Jawa_23_Mustang_1971/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Olej Paramo M2T super okolo 100kč/litr. S běžným m2t to nemá nic společného.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Díky,mail:kadlec1969@seznam.cz
 
 
Datum: 05. dubna 2011 11:56
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
super LUXUS asi jí taky budu muset udělat dáš mi na tebe email? na kolik to tak vyjde? GO jo a jinak máš krásnou elektroinstalaci ;-) motor celej lesklej
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZVÝŠENÍ VÝKONU MUSTANGU V JEDNODUCHÝCH KROCÍCH čau draci mohl by mi nekdo napsat jak jednoduse vylepsit vykon mustangu? jeste dotaz: kdyz ma 20,21 píst 2K a 23 mustang 3K tak pírty tady s kramku sou jaky K??? nebo jakej typ zabírají v nižších otáčkách nebo je musíte vytocit jako u mího mustanga? me to opravdu vadí kámošovy jede už od spodu krásně to vytahne otáčky a může řadit zatim co ják než se za horka ta dvojka vytočí :-( když se vytočí vyjedu kde jakej krpá ale když přežaruzu z 1 na 2 tak musim hned z5 protože to nemá sílu díky chlapy ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 1:20
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
no to je ještě lepší, že si to umíš přečíst a udělat jinak... hlavně to takhle tim tvym stylem nikomu neraď a bude aspoň spousta ušetřenejch hlav
 
 
Datum: 10. dubna 2011 1:20
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-uprava-hlavy.html tady to máš něco podrobněji :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2011 23:52
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
tam je to těsnění kulaté na te hlavě valci to jsem zpiloval tim pilnikem taže jsem zlepšil kompresi
 
 
Datum: 09. dubna 2011 23:45
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
aha, a to si jako snižoval jen ten výstupek na tý hlavě? nebo tu vnitřní dosedací plochu? protože jsem přesvědčenej, že tim snížením výstupku si dosáhl leda tak toho, že máš nižší hlavu možná tak položenou na stole, ale účinek tam zřejmě nebude žádný. (zřejmě, chápej jako stoprocentně)
 
 
Datum: 09. dubna 2011 14:24
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
ti pisbu jek se mto dělal já vzal jsem si posuvku a změril kolik ma puvdoně potom jsem si vzal pilník na kov a jezdil snim asik 10min a když jsem to doěla kuknou jsem se zase posuvkou o kolik jsem ubral potom to sem dal na sklo jestli je to rove a pak jsem to smirkem zjemnil tu plozu aby dosesdala no a jak je to podle skla rovne tak jsem to tam nasadil
 
 
Datum: 09. dubna 2011 10:01
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
achmed: to super s tou hlavou, nemohl bys popsat nějakej návod jak na to jít s tím pilníkem a smirkem? docela mě to zajimá, že bych to taky zkusil.
 
 
Datum: 08. dubna 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
sniž si hlavu válce ja jsem to dělal pilníkem a smirke dal jsem to asi ao 1mm a jezdili jsem na tom do kopce na 2 3:-D dale jsem vyleštili kanálky odlehčili kliku no tahalo to parádně :-)
 
 
Datum: 08. dubna 2011 23:00
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak to netáhnutí mustanga budeš mít způsobené rozházeným karburátorem a airboxem, jak psal standa. Osobně typuju že to bude chtít přicpat vstupní nasávací dírku do krabice s filtrem.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi takhle: u motoru po záběhu nepoznáš rozdíl, jestli tam máš 2 nebo 3 kroužky. Problém je v tom, že dneska tříkroužky dělají pokud vím jen číňani a poláci. Ostatní kvalitnější výrobci (maďaři, indové) dělají jen dvoukroužkové verze. Doporučil bych ti tříkroužek, ale právě kvůli kvalitě ti poradím, kup maďarský dvoukroužkový co má tady Sesa.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustang je s tím 3krouzkovým pístem spíše na silnici než na cross co?
 
 
Datum: 04. dubna 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
takže koupim píst kroužky dam vybrus kolik si mam dat? 8 nebo 11? a seštelovat karbec díky chlapy ;-)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11464    
Krystof6: Tvůj problém je jasný,špatně seřízený karurátor,konkrétně to vidím na vysokou hladinu a filtrbox pravděpodobně má málo a nebo moc ucpávek....častý jev....píst pro normálního mustanga je ideální dvoukroužkový
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Dvoukroužkový, nejde sice do otáček jako jednokroužkový, ale na neupraveným motoru to nepoznáš.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je lepší 2kroužkový nebo jednokroužkový píst? díky
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo však jasný :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenže K se odjakživa požívá právě pro kanály,tak mě to zmátlo..:-)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck : já sem to nikde neslyšel, a taky pouźivám K ... nechce se mi to psát celý :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PUKASEK díky moc jo ja prave nevedel co 2k a 3k znamena tk díky mam jeste dotaz je lepší 2 nebo 1 kroužkovej píst? děda říká že čím vít tak to víc těsní dík ;-)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pukasek:-Díky za vysvětlení.krysot6:Kde si slyšel takovou blbost,že se zkratka K používá pro kroužky?K je především pro kánaly :-)Jinak všechny fechtly měli 3 kruh,až při posledních letech se dával 2 kruh.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
Nemyslí dvou a tří kroužkový píst? ;-) je dobrý to takhle napsat rovnou,jak vidíš předejdeš tim nesrovnalostem :-) Jinak zkus seřídit nejdřív pořádně základ,to znamená přestih,odtrh,karbec atd ;-) Ale třeba ještě někdo něco napíše konkrétně co a jak.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Trochu zvýšit výkon mužeš vyleštěním kanalku a spalovaciho prostoru hlavy.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekdo rikal ze 20,21 ma 2K pist a ze lepe taha uz od spoda zatimco mustangu naroste vykon az kdyzž se vytočí
 
 
Datum: 04. dubna 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co myslíš tim 2K,3K píst?
 
 
Datum: 04. dubna 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
to si děláš srandu vid???
 
 
Datum: 04. dubna 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: dan.mustang      E-mail:      IP: uživatel10444    
čau co mam udelat nebo kam mam zajit kdis chcu prepsat jawu a udelat TP ????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 2:03
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
jestli máš jen tu starou malou knížečku a starou značku, jistě i bez stk a pojistky a navíc ani toho původního majitele neznáš, tak si troufám říct že ti ty doklady sou k ničemu... né že by to teoreticky nešlo, ale prakticky se vyplatí si koupit jiné doklady z jiného pincka. vyjde to leněji.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 2:03
 
 
 
 
Jméno: dan.mustang      E-mail:      IP: uživatel10444    
tak to bude trosku tesi najit dědice
 
 
Datum: 07. dubna 2011 0:27
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když řešíš papíry, tak asi máš (nebo děláš) řidičák, tam se tohle všechno učí, nebo se aspoň můžeš zeptat.. ohledně mrtvého majitele, pokud ty papíry byly platný, někdo je musel (nebo musí - pokud se na to zapomnělo) zdědit, dědic se pak stane majitelem a může s nima nakládat jak chce - zrušit, přepsat, ...
 
 
Datum: 05. dubna 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: dan.mustang      E-mail:      IP: uživatel10444    
a kam mam zajit kdis chcu prepsat značku .. .......a slo by to kdiby byl majitel us po smrti ???
 
 
Datum: 04. dubna 2011 23:48
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tp ti nikdo jentak neudělá.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: vrbajs      IP: uživatel1723    
chci se zeptat...kámoš mě poradil že si mužu udělat těsnění pod karbec a pod koleno když namočim čtvrtku od oleje.....bude to fungovat??? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
potři to vazelínou , olej je moc řidkej
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mg nemusíš nic namáčet, stačí lehce potřít styčný plochy a ten papír mezi ně dát suchej..
 
 
Datum: 04. dubna 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: vrbajs      IP: uživatel1723    
jo tak díík...a jak dlouho to takl musím mít namočený???....a neschoříto na kolínku??? :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč by ne, originální neni o moc jiný..
 
 
Datum: 04. dubna 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: spalicek      IP: uživatel11466    
Zdravim mam dotaz. nepatří to sem ale mam jawa 250 kývačku neví někdo kolik jsou náplně tlumičů??? kolik toho tam mam nalít ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: spalicek      IP: uživatel11466    
Dík moc snad to bude on.
 
 
Datum: 05. dubna 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Do předních 1,5 dcl do každého tlumiče, do zadních přibližně 0,5 dcl.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Zdar draci nevíte někdo rozměr kola v mm na mustangovy ?? díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: notorik na fichtlovi      IP: uživatel10887    
jaký rozměr tě konkrétně zajimá? jde li o obvod kola je to cca 1750mm, jde li o průměr je to 550mm.. bráno samozřejmě i s pneumatikou.. jiné neznám
 
 
Datum: 04. dubna 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel11373    
zdarec lidi, jakej mate nazor na Aprilia 125RS?? na tu novější 2006 a víc.Jak to jede problémy a tak.Chtěl bych si ji koupit tak rposim o skušenosti diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: spalicek12      IP: uživatel11466    
Čau ja sem na tyhle motorky zadnou slavu neslišel. Ale jestli chceš motorku která ti vydrží a nemusíš se o ní moc starat, tak ti doporučuji Hondu XR 125 ja jí mam uš 6 let a nemůžu o ní říct špatný slovo. Jednou sem dělal koplet brzdy. Ale to časem musíš. Teť mam zase XR 650 a bez nejmenčích problemu. Alet to je fakt na tobě.
 
 
Datum: 05. dubna 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
Čau,co jsem slyšel tak aprilia rs 125 nejede špatně,ovšem co se týče servisu,od těch běžnejch věcí až po ty složitější je to náročný na peněženku,záleží jakou koupíš,protože je lepší teda podle mě,takovýhle motorky kupovat spíš za vyšší cenu,aby byly v cajku,ovšem ne vždy to platí,to netvrdím že je to pravidlem,jinak pokud si chceš pak koupit auto,myslim že budeš muset motku prodat,nevim jak to máš s penězma nebo tak ;-) Ale jinak je to každýho věc...
 
 
Datum: 04. dubna 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel11373    
tu motorku si necham a budu na ni litat treba i 5 let a auto budu mit tky naky =) tkze bych to potreboval vedet abych si nekoupil nakou poruchovou-
 
 
Datum: 04. dubna 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Zkusenost s tim nemam zadnou ale vysvetli mi jednu vec, jakej ma vyznam kupovat motorku za bezmala 50hadru kdyz za rok a neco budes chtit auto? To se vam to vazne vyplati?
 
 
Datum: 04. dubna 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel6422    
Čau, mám problém se stadionem s11. Chytá dobře i lítá dobře, jenom nechce za tepla chytit, někdy třeba vůbec, někdy po dlouhé době. Svíčkou to není. Zkoušel jsem 14, 15 i 17. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: velký péro      IP: uživatel1723    
tohle je u stadionů a čz 150 a 125 běžná věc ...za tepla se ohřeje zapalovací cívka a nechce dávat ..tzn sežen novou cívku ( 700,- ) a nebo to předělej na indukčku jako má pionýr a budeš mít po problémech
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
SEŘIĎ KARBEC A PŘEDSTIH.. jo a jináč zkus za tepla vyměnit svíčku jestli chytí.. todle mě děá mustang mám na hovno předstih a strašně se mě hřejou jakékoliv svíčky.. zkus to :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel6422    
Čau lidi. Mám problém se svým pionýrem. Dřív jezdil jako drak, ale pak začal zlobit a nejel tak dobře, když jsem ale zatlačil na přeplavovák, tak se hned rozjel, tak jsem čistil kohoutek a přidával hladinu v plovákovce. Trochu se to zlepšilo, ale teď mi vynechává motor na 1-čku a pořád nejede tak, jak jezdíval. Čím to může být? :-o Zvláštní je, že vynechává jen na 1. Na 2 i 3 jede normálně, i když trochu líně. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 12:09
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chyba bude v přívodu paliva. Celé to projdi a udělej znovu. Začni u dírky ve víčku nádrže, sítko na kohoutku, nabobtnalá gumička v kohoutku, špína v kohoutku, neprůchozí palivový filtr na hadičce, ucpaný jehlový ventil, děravý plovák, rozštelovaná hladina, zasraný trysky, zacpanej vzduchovej filtr.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 12:09
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
vyčisti a seřiď celý karburátor, plovákovku taky znovu, vyčisti nebo vyměň svíčku, jehlu dej na 2. zářez odvrchu jestli není, předstih 1,5mm před H.ú a pokud nemáš vyrachtanej válec tak musí jet jak střela :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 19:12
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel9547    
čau mam dotaz mam jawu 21 a dělam go nevíte co by bylo lepší nastříkat plechy sprejem nobo radši koupit barvu a nastříkat to kompresorem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel9547    
díky supr hoši
 
 
Datum: 04. dubna 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žabák: tenhle používam a nestěžuju si...
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: žabák      IP: uživatel4095    
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: Sotor      IP: uživatel11441    
Ahoj Davide určitě je to lepší nastříkat kompresorem dělám totiž lakyrnika v CRA ale důležitějsí je na jakej základ to dáš nejlepší je kvalitní plnič a potom pro takové domácí podmínky je výborná BARVA NA LEHKÉ KOVY použíj ji jako základ vybrus a barva drží jak čert jak ten základ tak až ta finální krycí
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Schvalne zkus hadat!
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli to chceš na ježdění po silnici a na parádu, tak to nech nastříkat stojí to 2500,- a máš to lepší než se s tím dělat sám, navíc je to i rychlejší. Než bude pořádný počasí, pak zase nebude všechno připravený.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:23
 
<  846  847  848  849  850  851  852  853  854  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 5:14:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu