Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Hanes
IP: uživatel7949
 Ahoj, jaký je vnější průměr kluzného ložiska pro pionýra(horní ložisko ojnice), přesně prosím.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 15:59
 Zdarec draci, newíte někdo kde se dají koupit nové kartery na pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 21:48
 Nevyrábí, ale čas od času jsou na inzerci.
Datum: 05. dubna 2011 21:48
 ješte se virabi měl sem je doma.\r\n
Datum: 05. dubna 2011 21:19
 Dají se koupit od soukromníků na inzerci.
Datum: 05. dubna 2011 17:09
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 nové težko nevyrabeji se. Ale daj se sehnat pouzity ktery jsou dost zachovaly.
Datum: 05. dubna 2011 16:28
 Zdar draci, chci se zeptat, jestli někdo víte o nějakých fichtl srazech v jižních čechách, nemyslim žádný crossový závody, prostě nějakej sjezd, výjezd po okolí atd. Jestli víte, napište, díky moc a přeji hodně šťastných kilometrů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 17:07
 Z blízkosti Třeboně.
Datum: 05. dubna 2011 17:07
 fanda: odkud jsi?
Datum: 04. dubna 2011 22:46
Jméno: fichtlman
IP: uživatel11434
 zdar draci chtel bych zistit.v jakem roku byl vyrobeny muj fechtl je to jawa 21: mam tam originalni 20w zapalko, mam tam hlinikove listy na krytu pod sedlem, mam tam siroke riditka s hrazdu, na plechu u kohoutku nemam napsane rezerva vypnuto atd.(sice uz to mam prestrikane ale driv sem to tam nemel)
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 20:45
Jméno: fechtlman
IP: uživatel11434
 ja to tam fakt nemam mam to asi zmazane..http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://jawaracing50.wbs.cz/kartery_fbr_02.jpg&imgrefurl=http://jawaracing50.wbs.cz/cestovni-stroj.html&usg=__V1QD7TtVQ_tepl32TFcMTf-xLd4=&h=600&w=800&sz=81&hl=cs&start=0&zoom=0&tbnid=gaIp4ID6TupnUM:&tbnh=107&tbnw=143&ei=ulSbTcPjOcbDswaz6MTqBQ&prev=/images%3Fq%3Djawa%2B21%2Bkartery%26hl%3Dcs%26biw%3D1900%26bih%3D951%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&itbs=1&iact=rc&dur=447&oei=ulSbTcPjOcbDswaz6MTqBQ&page=1&ndsp=59&ved=1t:429,r:20,s:0&tx=81&ty=68 jak to ma maty tak to tam vubec nemam..
Datum: 05. dubna 2011 20:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ta 79 je jen očíslování karterů , aby zapasovaly k sobě ,jinak jak máš dekl pod kterým je zapalování tak hned u něj na karteru by mělo bejt číslo a jestli máš motor z 05 (Kulatej dekl na zapalování)tak bude u zadního držáku
Datum: 05. dubna 2011 16:52
Jméno: fechtlman
IP: uživatel11434
 hosi cislo motoru nemozu nikde najit asi uz sa to smazalo ake ze spodu na karteroch mam na kazdem napsane 79 souvisi to s necim?
Datum: 05. dubna 2011 15:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a na motoru je taky po pravý straně ze shora, ale musíš vědět , jestli je ten motor původní no
Datum: 04. dubna 2011 23:31
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Když sundáš kryt (prsíčka) tak je to vyritý na kostře, nebo jestli máš ještě štítek, tak je to na něm...
Datum: 04. dubna 2011 23:18
Jméno: fichtlman
IP: uživatel11434
 a kde najdu to vyrobnicislo? na motoru? (sorry za ty otazky ale ja o tom moc nwm  )
Datum: 04. dubna 2011 22:32
Jméno: fichtlman
IP: uživatel11434
 jako ty myslis ze ten predstavec neni svareny ale enom stahnuty tym dluhym srubem?
Datum: 04. dubna 2011 22:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 napiš mi výrobní číslo , podle toho se dá přibližně zjistit rok , jinak takhle se dělali 21 od roku 1966 do 1975
Datum: 04. dubna 2011 22:22
 No představec řidítek, ty nejstarší ho neměly pevně svařený, ale stejně jako Jawa 20, jen jiná řidítka. To se dělalo taky na Jawě 05 sport převážně pro export.
Datum: 04. dubna 2011 22:21
Jméno: fichtlman
IP: uživatel11434
 tedkaj nevim co myslis ja sa zitra podivam.. a kdybych mel tak to znamena co?
Datum: 04. dubna 2011 22:16
 Máš tam svařený představec?
Datum: 04. dubna 2011 22:13
 No jestli tam nikdy nebyl, tak je to jeden z prvních, jinak já mám zase "poslední" linkovanou Jawu 21 z roku 1972.
Datum: 04. dubna 2011 22:11
Jméno: fichtlman
IP: uživatel11434
 krycý plech tam nemám jinak dík
Datum: 04. dubna 2011 22:09
Datum: 04. dubna 2011 22:04
Jméno: Honza
IP: uživatel6631
 Čau draci chcu si koupit na allegru v polsku 60ccm válec na jawa 21 musím měnit i trysky na benzín popřípadě vzduch? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:46
 Radši pořídit za 50,- zadřený původní český válec a ten přebrousit na 40mm vrtání. Samozřejmě nějaký takový válec který už na nižší výbrus nepůjde použít. Je jich dost od lidí kterým vyskákali segrovky od pístního čepu. Ty pšonské válce mají hrubý povrch i v kanálecha nelícují tomu kanály. Navíc vložka v tom není lisovaná, ale zalitá. Po zkušenostech s pšonskými písty a náhradními díly na auto bych to nechtěl ani zadarmo. Udělej to ze strého válce a máš to lepší a levnější.
Datum: 07. dubna 2011 11:46
Jméno: standa
IP: uživatel11464
 plánuju to vrtnout na 41.50mm.....ta vložka je k tomu jak dělaná.....ano,po dořešení průšvihů výroby se na tom válci dá moc dobře jezdit.....trysky....no....alespon 72 HT....
Datum: 04. dubna 2011 23:15
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 ano.. není to zas tak hrozný.. kamarád si jej zakoupil, sladil kanály, dobře zajel a naladil s použitím trysky 75. rychlost nad 70km/h se mu daří překonávat zcela běžně... jinak obsah je skutečně jen 55 nikoliv 60ccm a že by to byl poslední výbrus na pionýra bych také netvrdil.
Datum: 04. dubna 2011 23:05
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 skoda kurvit origo valce, i tohle musi jet, verim tomu ze kdyz se mirne upravi tak poslape tak jak ma... Nevim co je to za modu myslet si ze kdyz to neudelali cesi je to nekvalitni
Datum: 04. dubna 2011 22:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to jejich polský 60ccm! je ve skutečnosti 55ccm a je to poslední výbrus na pionýra , udělej si radši poslední výbrus a pojede to ještě líp než ten polskej . no a karbec nech original
Datum: 04. dubna 2011 22:18
 Ahoj hele vim ze to je vedle ale dá se do trabanta nalejt něco jjinýho než special?? nebo co se do něj lilo?? chtěl bych si ho koupit ale special zrušili
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2011 21:16
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 pepi> vylučuji pouze petrolej
Datum: 15. dubna 2011 21:16
Jméno: pepi
IP: uživatel5683
 Speciál má olovo které je potřeba na mazání 4taktů a toto olovo naturál nemá. Ale protože 2taktní motory nemají ventili nevadí jim ani special ani natural. Takže odpověď je tedy, že tam můžeš nalít téměř cokoli (natural, special, technický benzín, toluen, líh, petrolej, ředidlo...)
Datum: 07. dubna 2011 14:28
Jméno: kuba
IP: uživatel10896
 njn... přece jenom rozumím o hodně víc fichtlům
Datum: 04. dubna 2011 22:17
 Ve speciálu taky neni olovo...
Datum: 04. dubna 2011 22:11
 vzdyt to nevadi, je to zweitakt, tam olovo neni potreba
Datum: 04. dubna 2011 22:07
Jméno: kuba
IP: uživatel10896
 njn ale ten je bezolovnatej ne???
Datum: 04. dubna 2011 22:05
 Třeba natural
Datum: 04. dubna 2011 21:52
 Zdravím, chtěl bych se zeptat-možná to zní blbě, ale jak se správně montuje klika do pionýra? Někdo tu říkal, že se po sestavení musí motor postavit ojnicí nahoru a klika se musí 3krát sama otočit. Ale jak toho docílit? Montovat ložiska prvně do karteru, nebo na čepy kliky? Kliku mrazit? Nemrazit? Kliku zamáčknout do karteru přípravkem, nebo se o ni opřít vlastní vahou? Motor uzavírat studeným karterem? Ohřátým karterem? Kladívkem, truhlářskou svěrkou, úderem ruky? Který postup je ten správný?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:55
 Takže. Udělal jsi několik chyb. První se schladí klika a nahřejou ložiska a nasazujou se na kliku!! Po vyrovnání teploto se klika i s ložiskama schladí a kartery ohřejou. Vložíš do nich namraženo kliku a přiklopíš druhým nahřátým karterem. Měl by tam spadnout skoro sám. Případně mu můžeš lehce pomoct dřeveným polínkem nebo paličkou. Nikdy se nemlátí do kliky. Ani kladivem, ani dřevem, ani plastem. Ten kdo si kliky opravuje doma sám, tak ví jak malinko jí stačí k tomu aby se rozházela. Taky není od věci čepy kliky, kroužky ložisek a ložiskové plochy v karterech máznout olejem. Namazat ještě před chlazením a ohříváním. Pak těsně před složením ještě stříknout olej ve spreji.
Pokud se toto dodržíš, motor se při skládání zavře skoro sám. Že se klika musí lehce točit ihned po složení je pitomost. Je to čerstvě slisované a zkroucené. Všechno se to uvloní a porovná samo při prvním ohřátí motoru. Jestli ti jde pořád ztuha, budeš mít nejspíš nedolisované ložisko na klikový čep. To si samo nesedne. Znovu rozebrat a udělat to pořádně.
Datum: 07. dubna 2011 11:55
Jméno: standa
IP: uživatel11470
 když si uděláš přípravek na natažení kliky do karteru tak nemusíš do ničeho klepat paličkou ani nic zamrazovat......
Datum: 05. dubna 2011 17:34
 To je všechno jen relativní, když ji namažeš tak dvě hodiny po montáži olejem, tak nemá co zreznout.
Datum: 04. dubna 2011 22:18
 klika se nedoporučuje mrazit z toho důvodu, že po vyndání z mrazáku se na ní srážejí kapičky vody a ve špatně dostupných místech může reznout..
Datum: 04. dubna 2011 21:57
 Jo, přesně tak jsem to všechno udělal, nicméně klikou nejde skoro otočit a fichtl jede 50km/h. Nějací inženýři tu radili kliku nemrazit a podobně, tak počkám, co se ještě dozvím.
Datum: 04. dubna 2011 21:39
 Řešíš kraviny..kliku zmraž, ložiska nahřej ...klika tam zklouzne krásně sama..dyžtak na ní malinko zatlač svoji vahou..jinak prvné dej ložiska do karteru...až to budeš skládat dokupy stačí na kartter poklepávat gumovou palici a nicim nenahrivat.
Datum: 04. dubna 2011 21:18
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zdravím, na vaši radu chci začat dávat motul 510 že jste tady psali že je nejlepší, amožu ho ale nikde sehnat ptal jsem se na všech okolních benzínkách v různých krámkoch ale nikde ho nemají kde ho vy kupujete díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 23:24
 u Primu (v MB) ho maj
Datum: 04. dubna 2011 23:24
 Zdravím,mám dotaz,vlastním stadiona s 11 a mám tam boční stojan ale chtěl bych tam mít normální,jde to vůbec? nemůžu najít jak je tam přidělanej.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 22:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 první typy měli jen ten boční
Datum: 04. dubna 2011 22:19
 čau lidi, chci se zeptat, zapalovaví cívka na fichtlu má 6 nebo 8 voltu? díky za odpověfdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:57
 Jede to i na 12V cívku, ale hůř. 6V cívka se víc hřeje a po čase může tropit nepříjemnosti.
Datum: 07. dubna 2011 11:57
 Original je 8V, ale jede to i na 6V cívku, také mam odzkoušeno.
Datum: 04. dubna 2011 21:32
 jezdil sem dlouhodobě na oba typy a nepoznal sem rozdíl, takže muj názor je že to je jedno..
Datum: 04. dubna 2011 21:06
Jméno: mustos
IP: uživatel11467
 měl sem jawu 20,21 i 23 mustanga a u všech sem měl 8 voltu .ale nevim jestli to bylo origo.
Datum: 04. dubna 2011 20:44
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,pokud by jste se chtěl někdo podivat tak tady generálka motoru.Ještě bych poprosil o napsání nějakého kvalitního minerálního oleje a jestli stačí zajíždět 1500km.Až bude pěkně tak hodim i nějaké video.http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/Generalka_motoru-Jawa_23_Mustang_1971/
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:59
 Olej Paramo M2T super okolo 100kč/litr. S běžným m2t to nemá nic společného.
Datum: 07. dubna 2011 11:59
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky,mail:kadlec1969@seznam.cz
Datum: 05. dubna 2011 11:56
 super LUXUS asi jí taky budu muset udělat dáš mi na tebe email? na kolik to tak vyjde? GO jo a jinak máš krásnou elektroinstalaci  motor celej lesklej
Datum: 04. dubna 2011 22:59
 ZVÝŠENÍ VÝKONU MUSTANGU V JEDNODUCHÝCH KROCÍCH
čau draci mohl by mi nekdo napsat jak jednoduse vylepsit vykon mustangu?
jeste dotaz: kdyz ma 20,21 píst 2K a 23 mustang 3K tak pírty tady s kramku sou jaky K??? nebo jakej typ zabírají v nižších otáčkách nebo je musíte vytocit jako u mího mustanga? me to opravdu vadí kámošovy jede už od spodu krásně to vytahne otáčky a může řadit zatim co ják než se za horka ta dvojka vytočí  když se vytočí vyjedu kde jakej krpá ale když přežaruzu z 1 na 2 tak musim hned z5 protože to nemá sílu
díky chlapy
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 1:20
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 no to je ještě lepší, že si to umíš přečíst a udělat jinak... hlavně to takhle tim tvym stylem nikomu neraď a bude aspoň spousta ušetřenejch hlav
Datum: 10. dubna 2011 1:20
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-uprava-hlavy.html tady to máš něco podrobněji
Datum: 09. dubna 2011 23:52
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 tam je to těsnění kulaté na te hlavě valci to jsem zpiloval tim pilnikem taže jsem zlepšil kompresi
Datum: 09. dubna 2011 23:45
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 aha, a to si jako snižoval jen ten výstupek na tý hlavě? nebo tu vnitřní dosedací plochu? protože jsem přesvědčenej, že tim snížením výstupku si dosáhl leda tak toho, že máš nižší hlavu možná tak položenou na stole, ale účinek tam zřejmě nebude žádný. (zřejmě, chápej jako stoprocentně)
Datum: 09. dubna 2011 14:24
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 ti pisbu jek se mto dělal já vzal jsem si posuvku a změril kolik ma puvdoně potom jsem si vzal pilník na kov a jezdil snim asik 10min a když jsem to doěla kuknou jsem se zase posuvkou o kolik jsem ubral potom to sem dal na sklo jestli je to rove a pak jsem to smirkem zjemnil tu plozu aby dosesdala no a jak je to podle skla rovne tak jsem to tam nasadil
Datum: 09. dubna 2011 10:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 achmed: to super s tou hlavou, nemohl bys popsat nějakej návod jak na to jít s tím pilníkem a smirkem? docela mě to zajimá, že bych to taky zkusil.
Datum: 08. dubna 2011 23:09
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 sniž si hlavu válce ja jsem to dělal pilníkem a smirke dal jsem to asi ao 1mm a jezdili jsem na tom do kopce na 2 3  dale jsem vyleštili kanálky odlehčili kliku no tahalo to parádně
Datum: 08. dubna 2011 23:00
 Jinak to netáhnutí mustanga budeš mít způsobené rozházeným karburátorem a airboxem, jak psal standa. Osobně typuju že to bude chtít přicpat vstupní nasávací dírku do krabice s filtrem.
Datum: 07. dubna 2011 12:06
 Asi takhle: u motoru po záběhu nepoznáš rozdíl, jestli tam máš 2 nebo 3 kroužky. Problém je v tom, že dneska tříkroužky dělají pokud vím jen číňani a poláci. Ostatní kvalitnější výrobci (maďaři, indové) dělají jen dvoukroužkové verze. Doporučil bych ti tříkroužek, ale právě kvůli kvalitě ti poradím, kup maďarský dvoukroužkový co má tady Sesa.
Datum: 07. dubna 2011 12:04
 mustang je s tím 3krouzkovým pístem spíše na silnici než na cross co?
Datum: 04. dubna 2011 23:03
 takže koupim píst kroužky dam vybrus kolik si mam dat? 8 nebo 11? a seštelovat karbec díky chlapy
Datum: 04. dubna 2011 23:02
Jméno: standa
IP: uživatel11464
 Krystof6: Tvůj problém je jasný,špatně seřízený karurátor,konkrétně to vidím na vysokou hladinu a filtrbox pravděpodobně má málo a nebo moc ucpávek....častý jev....píst pro normálního mustanga je ideální dvoukroužkový
Datum: 04. dubna 2011 22:48
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Dvoukroužkový, nejde sice do otáček jako jednokroužkový, ale na neupraveným motoru to nepoznáš.
Datum: 04. dubna 2011 22:47
 je lepší 2kroužkový nebo jednokroužkový píst? díky
Datum: 04. dubna 2011 22:06
 Jo však jasný
Datum: 04. dubna 2011 21:38
 Jenže K se odjakživa požívá právě pro kanály,tak mě to zmátlo..
Datum: 04. dubna 2011 21:25
 denzileck : já sem to nikde neslyšel, a taky pouźivám K ... nechce se mi to psát celý
Datum: 04. dubna 2011 21:11
 PUKASEK díky moc jo ja prave nevedel co 2k a 3k znamena tk díky mam jeste dotaz je lepší 2 nebo 1 kroužkovej píst? děda říká že čím vít tak to víc těsní dík
Datum: 04. dubna 2011 21:06
 pukasek  íky za vysvětlení.krysot6:Kde si slyšel takovou blbost,že se zkratka K používá pro kroužky?K je především pro kánaly  Jinak všechny fechtly měli 3 kruh,až při posledních letech se dával 2 kruh.
Datum: 04. dubna 2011 20:59
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Nemyslí dvou a tří kroužkový píst?  je dobrý to takhle napsat rovnou,jak vidíš předejdeš tim nesrovnalostem  Jinak zkus seřídit nejdřív pořádně základ,to znamená přestih,odtrh,karbec atd  Ale třeba ještě někdo něco napíše konkrétně co a jak.
Datum: 04. dubna 2011 20:52
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Trochu zvýšit výkon mužeš vyleštěním kanalku a spalovaciho prostoru hlavy.
Datum: 04. dubna 2011 20:51
 nekdo rikal ze 20,21 ma 2K pist a ze lepe taha uz od spoda zatimco mustangu naroste vykon az kdyzž se vytočí
Datum: 04. dubna 2011 20:40
 Co myslíš tim 2K,3K píst?
Datum: 04. dubna 2011 20:33
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 to si děláš srandu vid???
Datum: 04. dubna 2011 20:20
 čau co mam udelat nebo kam mam zajit kdis chcu prepsat jawu a udelat TP ?????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 2:03
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 jestli máš jen tu starou malou knížečku a starou značku, jistě i bez stk a pojistky a navíc ani toho původního majitele neznáš, tak si troufám říct že ti ty doklady sou k ničemu... né že by to teoreticky nešlo, ale prakticky se vyplatí si koupit jiné doklady z jiného pincka. vyjde to leněji.
Datum: 07. dubna 2011 2:03
 tak to bude trosku tesi najit dědice
Datum: 07. dubna 2011 0:27
 když řešíš papíry, tak asi máš (nebo děláš) řidičák, tam se tohle všechno učí, nebo se aspoň můžeš zeptat.. ohledně mrtvého majitele, pokud ty papíry byly platný, někdo je musel (nebo musí - pokud se na to zapomnělo) zdědit, dědic se pak stane majitelem a může s nima nakládat jak chce - zrušit, přepsat, ...
Datum: 05. dubna 2011 11:55
 a kam mam zajit kdis chcu prepsat značku .. .......a slo by to kdiby byl majitel us po smrti ???
Datum: 04. dubna 2011 23:48
 Tp ti nikdo jentak neudělá.
Datum: 04. dubna 2011 22:15
Jméno: vrbajs
IP: uživatel1723
 chci se zeptat...kámoš mě poradil že si mužu udělat těsnění pod karbec a pod koleno když namočim čtvrtku od oleje.....bude to fungovat???
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 22:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 potři to vazelínou , olej je moc řidkej
Datum: 04. dubna 2011 22:28
 mg nemusíš nic namáčet, stačí lehce potřít styčný plochy a ten papír mezi ně dát suchej..
Datum: 04. dubna 2011 20:07
Jméno: vrbajs
IP: uživatel1723
 jo tak díík...a jak dlouho to takl musím mít namočený???....a neschoříto na kolínku???
Datum: 04. dubna 2011 19:53
 proč by ne, originální neni o moc jiný..
Datum: 04. dubna 2011 19:50
Jméno: spalicek
IP: uživatel11466
 Zdravim mam dotaz. nepatří to sem ale mam jawa 250 kývačku neví někdo kolik jsou náplně tlumičů??? kolik toho tam mam nalít ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 14:11
Jméno: spalicek
IP: uživatel11466
 Dík moc snad to bude on.
Datum: 05. dubna 2011 14:11
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Do předních 1,5 dcl do každého tlumiče, do zadních přibližně 0,5 dcl.
Datum: 04. dubna 2011 22:05
 Zdar draci nevíte někdo rozměr kola v mm na mustangovy ?? díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 18:18
Jméno: notorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
 jaký rozměr tě konkrétně zajimá? jde li o obvod kola je to cca 1750mm, jde li o průměr je to 550mm.. bráno samozřejmě i s pneumatikou.. jiné neznám
Datum: 04. dubna 2011 18:18
Jméno: mekrt
IP: uživatel11373
 zdarec lidi, jakej mate nazor na Aprilia 125RS?? na tu novější 2006 a víc.Jak to jede problémy a tak.Chtěl bych si ji koupit tak rposim o skušenosti diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 14:28
Jméno: spalicek12
IP: uživatel11466
 Čau ja sem na tyhle motorky zadnou slavu neslišel. Ale jestli chceš motorku která ti vydrží a nemusíš se o ní moc starat, tak ti doporučuji Hondu XR 125 ja jí mam uš 6 let a nemůžu o ní říct špatný slovo. Jednou sem dělal koplet brzdy. Ale to časem musíš. Teť mam zase XR 650 a bez nejmenčích problemu. Alet to je fakt na tobě.
Datum: 05. dubna 2011 14:28
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Čau,co jsem slyšel tak aprilia rs 125 nejede špatně,ovšem co se týče servisu,od těch běžnejch věcí až po ty složitější je to náročný na peněženku,záleží jakou koupíš,protože je lepší teda podle mě,takovýhle motorky kupovat spíš za vyšší cenu,aby byly v cajku,ovšem ne vždy to platí,to netvrdím že je to pravidlem,jinak pokud si chceš pak koupit auto,myslim že budeš muset motku prodat,nevim jak to máš s penězma nebo tak  Ale jinak je to každýho věc...
Datum: 04. dubna 2011 21:17
Jméno: mekrt
IP: uživatel11373
 tu motorku si necham a budu na ni litat treba i 5 let a auto budu mit tky naky =) tkze bych to potreboval vedet abych si nekoupil nakou poruchovou-
Datum: 04. dubna 2011 19:56
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Zkusenost s tim nemam zadnou ale vysvetli mi jednu vec, jakej ma vyznam kupovat motorku za bezmala 50hadru kdyz za rok a neco budes chtit auto? To se vam to vazne vyplati?
Datum: 04. dubna 2011 18:34
Jméno: David
IP: uživatel6422
 Čau, mám problém se stadionem s11. Chytá dobře i lítá dobře, jenom nechce za tepla chytit, někdy třeba vůbec, někdy po dlouhé době. Svíčkou to není. Zkoušel jsem 14, 15 i 17.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 22:30
Jméno: velký péro
IP: uživatel1723
 tohle je u stadionů a čz 150 a 125 běžná věc ...za tepla se ohřeje zapalovací cívka a nechce dávat ..tzn sežen novou cívku ( 700,- ) a nebo to předělej na indukčku jako má pionýr a budeš mít po problémech
Datum: 04. dubna 2011 22:30
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 SEŘIĎ KARBEC A PŘEDSTIH.. jo a jináč zkus za tepla vyměnit svíčku jestli chytí.. todle mě děá mustang mám na hovno předstih a strašně se mě hřejou jakékoliv svíčky.. zkus to
Datum: 04. dubna 2011 18:32
Jméno: David
IP: uživatel6422
 Čau lidi. Mám problém se svým pionýrem. Dřív jezdil jako drak, ale pak začal zlobit a nejel tak dobře, když jsem ale zatlačil na přeplavovák, tak se hned rozjel, tak jsem čistil kohoutek a přidával hladinu v plovákovce. Trochu se to zlepšilo, ale teď mi vynechává motor na 1-čku a pořád nejede tak, jak jezdíval. Čím to může být? :-o Zvláštní je, že vynechává jen na 1. Na 2 i 3 jede normálně, i když trochu líně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 12:09
 Chyba bude v přívodu paliva. Celé to projdi a udělej znovu. Začni u dírky ve víčku nádrže, sítko na kohoutku, nabobtnalá gumička v kohoutku, špína v kohoutku, neprůchozí palivový filtr na hadičce, ucpaný jehlový ventil, děravý plovák, rozštelovaná hladina, zasraný trysky, zacpanej vzduchovej filtr.
Datum: 07. dubna 2011 12:09
 vyčisti a seřiď celý karburátor, plovákovku taky znovu, vyčisti nebo vyměň svíčku, jehlu dej na 2. zářez odvrchu jestli není, předstih 1,5mm před H.ú a pokud nemáš vyrachtanej válec tak musí jet jak střela
Datum: 04. dubna 2011 19:12
 čau mam dotaz mam jawu 21 a dělam go nevíte co by bylo lepší nastříkat plechy sprejem nobo radši koupit barvu a nastříkat to kompresorem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 20:37
 díky supr hoši
Datum: 04. dubna 2011 20:37
 žabák: tenhle používam a nestěžuju si...
Datum: 04. dubna 2011 17:49
Jméno: žabák
IP: uživatel4095
Datum: 04. dubna 2011 17:42
Jméno: Sotor
IP: uživatel11441
 Ahoj Davide určitě je to lepší nastříkat kompresorem dělám totiž lakyrnika v CRA ale důležitějsí je na jakej základ to dáš nejlepší je kvalitní plnič a potom pro takové domácí podmínky je výborná BARVA NA LEHKÉ KOVY použíj ji jako základ vybrus a barva drží jak čert jak ten základ tak až ta finální krycí
Datum: 04. dubna 2011 17:25
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Schvalne zkus hadat!
Datum: 04. dubna 2011 17:25
 Jestli to chceš na ježdění po silnici a na parádu, tak to nech nastříkat stojí to 2500,- a máš to lepší než se s tím dělat sám, navíc je to i rychlejší. Než bude pořádný počasí, pak zase nebude všechno připravený.
Datum: 04. dubna 2011 17:23
|



|