Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Čau draci, mám objednané akrylátové barvy na pionýra a plnič. Jenže s plničem je problém. Bylo mi sděleno, že firma mi plnič dodá, ale pouze ve spreji. Tak se vás ptám, co je lepší? Jestli plnič ze spreje za něco stojí, a nebo mám koupit normálka plnič v plechovce a stříknout to pistolí. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2011 20:23
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Doufám že se to povede. Akrylát prý nebledne a je relativně odolnej. Tak snad to bude fajn
Datum: 06. dubna 2011 20:23
 Lakuj ráno když ještě nefouká vítr a bude to v pohodě...s akrylem se dělá super, schne rychle, neteče...to ti půjde samo
Datum: 06. dubna 2011 19:28
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Chci vystihnout ještě tu dobu, kdy nelítají muchy, ze začátku na jaře to jde. Ale o víkendu hlásí ochlazení, tak bude na stříkání asi zima
Datum: 06. dubna 2011 17:56
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 napada ti tam bordel a jiny ruzny smeti(mouchy a podobny)
Datum: 06. dubna 2011 17:28
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jasný, počítám, že to budu dělat na dvorku.
Datum: 06. dubna 2011 17:20
 Kolecko ma pravdu s tim mistem - hlavne aby to tam neprasilo
Datum: 06. dubna 2011 14:44
 jawa05: hlavně si dobře vyber místo na lakování, to je půl úspěchu
Datum: 05. dubna 2011 23:48
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Myslel jsem si to, díky kolečko. V pátek se do toho konečně pustím, tak držte palce. Pak ukážu fotky
Datum: 05. dubna 2011 23:39
 je to jedno a to samé, ze spreje udělá stejně dobrou službu jako z plechovky, akorát ten ve spreji tě vyjde poněkud dráž...
Datum: 05. dubna 2011 23:32
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
Posl.aktualizace: 06. dubna 2011 18:42
Jméno: martin
IP: uživatel987
 Přesně jak říká karlos. Např. jawa 350-640.
Datum: 06. dubna 2011 18:42
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Tuning?
Datum: 06. dubna 2011 12:45
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 jo díky díky tak to nepotřebuju
Datum: 05. dubna 2011 23:52
 tohle se dava do ty plechovy objimky, co je prisroubovana na sani valcu (brejle)
Datum: 05. dubna 2011 22:39
 Ahoj Draci. nevim si rady s mustangem. Když zmáčknu spojku normáln se rozjedu ale jak jí pouštim tak to s PÍSTEM vůbec nehne, spíš jjko kdyby to po něčem klouzalo (třeba lamelách) -> nesekne se to ale pomalu dojíždím... snad to pochopíte  Dík Ahoj
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 17:04
 kubo je mi tě líto.. ted jsi ukázal že ty sám jsi *DEBIL*  ...
Datum: 07. dubna 2011 17:04
 mno já to přes šroubovák dělám a jde to. Jinak jek píše Lori...
Datum: 06. dubna 2011 23:08
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 No tak sundej valec a zkus jestli se aspon klika protoci. Pokud sem te pochopil spravne tak ti to vubec nejede/nestartuje jen pres spojku to nekde tlacis
Datum: 06. dubna 2011 22:50
 tak sorry no -> nejde to
Datum: 06. dubna 2011 21:27
 Zadny DEBILE, on se ti snazi pomoct, s timhle chovanim tu brzo skoncis
Datum: 06. dubna 2011 18:22
 když se dělali na šroubovák tak to asi pude ne ?
Datum: 06. dubna 2011 17:38
 *DEBILE* to byla otázka, jestli je možný pootočit magnetem šroubovákem!!!
Datum: 06. dubna 2011 16:54
 omg.. kdyz nevim tak to asi zkusim, ne?
Datum: 06. dubna 2011 16:08
Jméno: venca
IP: uživatel590
 ty šroubky se dělali i na šroubovak i na klič
Datum: 06. dubna 2011 15:22
 ne, mám tam šroubek jenom na plochej šroubovak tak nevim jestli bych tim šroubovákem to ototčil
Datum: 06. dubna 2011 6:59
 a když točíš magnetem tak se píst ve válci točí?
Datum: 05. dubna 2011 23:25
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 spojka prokluzuje,bud skus trochu povolit na pravém víku šroubek a nebo nové korky,nebo rovnou celé lamely.....
Datum: 05. dubna 2011 22:46
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 21:53
Jméno: martin
IP: uživatel11478
 cau draci mam problem,nejede me fichtl trisky jsou vycisteni elektrika jde svicka funguje benzim tece ale ne a ne to chytnout uz ubec nevim co s tim tak prosim pomozte dekuju za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2011 22:31
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 čau, mně to kdysi dělalo a bylo to vadným guferem pod zapalováním (sál falešný vzduch )
Datum: 06. dubna 2011 22:31
Jméno: martin
IP: uživatel11479
 mno taky si myslim ze je to predstich ale to nevim jak se sesteluje
Datum: 06. dubna 2011 11:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 tak potom jedine falošný vzduch zlý predstih a v jakom stave sú gufera na kľuke?
Datum: 05. dubna 2011 22:13
Jméno: milan
IP: uživatel7934
 http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/vime-kde-koupit-nejlevnejsi-benzin.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 23:18
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Tak to sem zvědavej jestli se to na těch 40 korun dostane
Datum: 05. dubna 2011 23:18
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahojte všeci vím že to sem nepatří ale mám otázku na avia 30 n camp do startéru vede 5 drátů 2 modré spojené a 3 červené různě no a ted 1 červený je vypadlý a je tam blbě vidět nevíte od čeho sou ty červené ??  červená je baterka ale tyhle dráty sou tenké  Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 21:34
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 http://www.avia-club.com/manuals.php tady to asi najdes hodne stesti
Datum: 19. dubna 2011 21:34
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 ale já to právě nemůžu nikde najít
Datum: 12. dubna 2011 23:35
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 tak si najdi schema zapojeni te tvoji avije na netu a tam se do dočteš
Datum: 12. dubna 2011 17:13
Jméno: a přijímení
IP: uživatel265
Posl.aktualizace: 06. dubna 2011 12:42
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 vic nez jednou
Datum: 06. dubna 2011 12:42
 To už tu jednou bylo.
Datum: 05. dubna 2011 22:23
 Zdravím,sháním Motor, Sachs 506/4 AKF,je to z 3 rychlostního mopedu ktm sm 25,pořídil jsem si ho a vypadla mi segedovka pístku a rozlomila válec,mped je 49 ccm, vypadá podobně ako simson nebo mustang,nemůžu nikde nic sehnat,moped se k nám totiž ofic iálně nedovážel. Budu rád za jakoukoliv pomoc. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 21:16
 omlouvám se,není to typ 506/4 akf ale typ: 506/3b
Datum: 05. dubna 2011 21:16
 čau lidi, chtěl bych se zeptat na jednokroužkovej píst na fichtla, zvýší to výkon? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 23:44
 Na neupravenej motor to ani nemontuj nemá to význam
Datum: 05. dubna 2011 23:44
 Ne.
Datum: 05. dubna 2011 20:58
Jméno: c-divné
IP: uživatel9121
 nazdar, jednokroužkouvý píst jde lehko do otáček ale táhne až ve vysokých otáčkcáh ten se hodí přdevším na závody , na normální ježdění je nejlepší dvoj kroužkouvý
Datum: 05. dubna 2011 20:46
Jméno: vrbajs
IP: uživatel1723
 čuzz,chci se zeptat mám píst na 3 píst kroužky ale mám jenom 2 ted jsem je tam dal nový a chci se zeptat jestli to nečemu nebude vadit když tam budou jenom 2???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:28
 Tříkroužkášč je lepší. Dej tam všechny tři kroužky
Datum: 07. dubna 2011 11:28
 kolecko: Aleš jezdil chvíli na číze i s jednim kroužkem, takže to fungovat bude, zámky nevyndaval, ale jednalo se o pár kilometrů, nejezdil s tim celou sezónu
Datum: 06. dubna 2011 11:21
 Neutíkala by ti směs do výfuku?
Datum: 05. dubna 2011 21:28
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Dej je všude a nevymejšlej hovadiny proboha !!!!!
Datum: 05. dubna 2011 21:01
 Nic nevyndavej a dej tam kroužek.
Datum: 05. dubna 2011 21:00
Jméno: vrbajs
IP: uživatel1723
 jo tak dík a ten zámek vyndám jak?? ja se v tom tak nevyznám
Datum: 05. dubna 2011 20:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej je dopředu a projistitu na tom třetím vyndej ten mosaznej zámek at ti pak nevypadne a nezadřeš a zajížděj je 100km rychlostí tak 45km/h a dávej víc oleje 1:30
Datum: 05. dubna 2011 20:48
 Všude!
Datum: 05. dubna 2011 20:33
Jméno: vrbajs
IP: uživatel1723
 a když tám dám ty nový kroužky tak to mám nejako zajet nebo neco??? a kam je lepší dát ty kroužky do zadu na píst nebo dopředu???
Datum: 05. dubna 2011 20:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 vadiť by to nemalo ale je škoda že ak máš trojkružkáč budeš na ňom jazdiť len z dvoma
Datum: 05. dubna 2011 20:20
Jméno: hanez
IP: uživatel7949
 AHoj, jak sundáváte ložiska, která vám zůstala na hřídely místo v kartru. Mě teď např. zůstalo ložisko na kolečku z převodovky, (které má na sobě sekundární převod) tedy to poslední v převodovce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2011 15:18
 Sakra kdo seš?
Datum: 06. dubna 2011 15:18
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 05. dubna 2011 23:33
 Flexou
Datum: 05. dubna 2011 22:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taky jde vzít kladivo a lo ložisko rozmlátit
Datum: 05. dubna 2011 20:49
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 V nejlepším případě to jede zahřát to ložisko a pak šoupnout kus hřídelky do vody a sklepnout, jinak teda stahovákem.
Datum: 05. dubna 2011 19:47
 Stahovákem
Datum: 05. dubna 2011 19:45
 Zdravím,nedávno jsem zde koupil 17 zubé kolečko na Dandy 125. Bohužel nestačí délka řetězu.Setkal se s tím už někdo? Jaká je délka řetězu ,prodávaného zde v e-shopu?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 23:02
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Zdar taky sem o něm uvažoval..Normal rozřezej nějakej starej a dej tam dvě spojiky nakombinuj to...Pak napiš jak to jede maximalku rozjíždění a tak prostě změnu dík =)
Datum: 05. dubna 2011 23:02
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Jak by to chtel udelat? asi spoji dva retezy ne... i ja to tak mam na motorce
Datum: 05. dubna 2011 22:13
Jméno: Vít Panáček
IP: uživatel11474
 to by mě zajímalo jak to chceš udělat xD viděls někdy spojku na řetěz?
Datum: 05. dubna 2011 22:10
Jméno: zar
IP: uživatel265
 Stát se to může nejednodušší je dát za sebe dvě spojky na řetěz
Datum: 05. dubna 2011 21:19
Jméno: c-divné
IP: uživatel9121
 Zdravím, mám na jawě 50/20 motor po výbrusu a chtěl bych se zeptat jestli při zajíždění možu jezdit do kopců (myslím nějé větší kopce), dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:32
 V klidu můžeš. Ale jakmile motor začne vadnout nebo zpomalovat, nebo cvakat z přehřátí, musíš zastavit a nechat 5 a více minut schladnout. Vytáčet do otáček to můžeš, jen ať si zvyká. Pokud máš v okolí kopce kam musíš jezdit, dávej do benzinu víc oleje než se při záběhu doporučuje. Předejdeš tím případnému zadření. Holt po záběhu ještě jednou vyčistíš výfuk.
Datum: 07. dubna 2011 11:32
 Nejde to takhle říct...prostě nepřetáčet a nepřehřejvat motor...
Datum: 05. dubna 2011 19:21
 No asi jo, ale já nevím co je o nějé = nějaké? Jinak připojuji se k dotazu. Díky
Datum: 05. dubna 2011 19:20
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11473
 Zdarec draci, na Jawě Moquito mi vyskakuje 2 a 3. Bylo by možné vyměnit díly z jině převodovky, které vyskakuje jen 1? Popřípadě nevíte kde by se dala zakoupit nová převodovka nebo díly na ni? Díkes za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 18:50
Jméno: cross
IP: uživatel11472
 čau , mam doma fichtla be papírů a ještě mi není 15. sice jezdim jen po okoních cestách ale jakou pokutu naši mužou dostat když mně chytnou,
diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 17:13
Jméno: cross
IP: uživatel11472
 m ja mam doma fichtla 50. cross ale naši mně na tom nechcou pouštět s pozemku ,sice někdy stihnu ujet ale tak to taky furt nejde mlžit
Datum: 07. dubna 2011 17:13
 hihi  ja jsem skoncil u soudu  ale zadna pokuta ani odklad...mel jsem stesti
Datum: 06. dubna 2011 17:13
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Kamose chytli na 250 krosce samo že bez papiru,světel ještě jim ujižděl a dostal pokutu 1770kč a na rok odklad
Datum: 06. dubna 2011 10:49
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 musel bys jezdit jen na soukromém pozemku...
Datum: 05. dubna 2011 22:53
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 + te muzou az na rok zavrit, ale v tvim pripade kdy ti nebylo ani 15nevim. U kamose chvilku vyhrozovali ale preslo je to
Datum: 05. dubna 2011 20:12
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 dan: Je to tak jak píše kolečko,řízení bez držení řidičského oprávnění,tuším ale že je to v rozmězí 25-50 tisíc,nevím teď si nevybavuju a samozřejmě ti seberou papíry  jinak k tomu odkazu,google?
Datum: 05. dubna 2011 19:54
Jméno: cross
IP: uživatel11472
 nebo,zeptam se jinak,kde mužu najit zákony a vyhlášky (na netu) k tomuto dotazu dik
Datum: 05. dubna 2011 19:24
 jenom v 15. 2000 max
Datum: 05. dubna 2011 19:16
 12500-25000kč + odklad řidičáku...
Datum: 05. dubna 2011 18:59
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Čau draci, myslíte že pasují brzdové pakny ze stadiona na jawu 550(pařez)? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 19:21
 To ale v Motorenu mají pakny na Jawu 550.
Datum: 05. dubna 2011 19:21
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj drací, nevíte prosím jakej zámeček pasuje do zamykání prsíček na starých jawách 05? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 16:56
Jméno: Pioner21
IP: uživatel11309
 zdarec jak se dělá ze staré svičky měřič předstihu dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:37
 Vymlátí se porcelán a zbyde ti jen kus závitu s šestihranem. Do něj se udělá redukce tak abys tam mohl zasadit úchylkoměr (hodinky).
Celkově je takový měřák předstihu zbytečnost a zdtráta času. Protože pionýr má svíčku šikmo a posunutí pístu neodpovídá tomu co se naměří na takovémto měřáku. Předstih nastav posuvkou
šuplérou) na cca 1,7mm a jeď to někam odladit. Magneto vždy o kousek natoč a najdi si polohu kde to pojede nejlíp.
Veškeré měření předstihu měřidlem je jen orientační. Vždycky se to pak musí doladitna silnici, protože každý motor je jiný a má jinak zeštelovaný karburátor.
Datum: 07. dubna 2011 11:37
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 vyndas celej vnitrek, nechas tam jen ten kov, a udelas si z nejakyho plastu takovej krouze by jis ho tam strcil a vnitrni prumer byl treba na supleru nebo uchylkomer
Datum: 05. dubna 2011 20:01
 cau draci potreboval bych poradit, jak demontovat zadni kyvku na mustangovi. Nejaky navod, ktery bych pochopil diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:38
 Je to z výroby zalisované. Na lise jde ten čep vyndat. Kam se ti ta kykva prosymtebe posunula? Z výroby je daná trochu do boku, to je normální. Důležitý je aby ti kola jeli v řadě za sebou
Datum: 07. dubna 2011 11:38
 popřípadě jak to opravit(cela se mi posunula  ) a podle obrazku nepoznam jak jsou tam ty pouzdra daná
Datum: 05. dubna 2011 19:17
Jméno: tomas1313
IP: uživatel11471
 jako myslim jestli nejde sundat z ramu?
Datum: 05. dubna 2011 19:08
 aha si si jisty?
Datum: 05. dubna 2011 19:08
 kyvka se nedemontuje, je svařená, pokud ji chceš měnit, musíš ji rozříznout
Datum: 05. dubna 2011 17:10
|



|