Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 servus draci! Má někdo zkušenosti s olejem Valar Torsa GTS? je to polosyntetika, jestli je ok a vhodný na záběh. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 13:11
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 19:13
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ajo díky mohlo mě to napadnout
Datum: 07. dubna 2011 19:13
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 na myti
Datum: 07. dubna 2011 11:21
 Tak už mám barvy doma, akrylát, celkem toho je 3 deci a stálo to 350,- s plničem za 500,- Dobrá cena ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2011 23:57
 To je moc pěkná cena  Ještě aby ti ten sprej plniče stačil
Datum: 06. dubna 2011 23:57
 Ahoj jen mě tak napadlo, čistě výhledově, plánujeme s kamarádama, že až dodělám a trochu zajedu svýho Pionýra, tak uděláme nějakou vyjížďku. Zatím není žádný termín, jen by mě zajímalo, zda-li by se eventuelně někdo nepřipojil, jsem totiž sám kdo má Pio a nikoho jinýho ani osobně neznám, jen dva kluky jsem potkal na silvestra na Ještědu. Jestli by se někdo z Liberce nepřipojil. Jelo by se někde kolem Ještědu, Kryštofova údolí a Žibřidic. Zatim to vypadá, že by se zůčastnili asi 3-5 lidí 3 x 125, 2 x 50 (skůtr Am), je to ve fázi nápadu, ale pravděpodobně by to bylo někdy v červnu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 17:46
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
Datum: 07. dubna 2011 17:46
 No to je jedno  stejně nejsi od Liberce ne? Jinak teda je to jen nápad, jak řikám teď je to ještě za dlouho.
Datum: 07. dubna 2011 17:33
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 já nepojedu, tak se nezlob.
Datum: 07. dubna 2011 1:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čaves svářel jste někdo někdy plechy na pionýru elektrodou? jde to tím aspon trochu?nebo to ani nemá cenu zkoušet
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 20:24
Jméno: qrtus
IP: uživatel10027
 Já sem to taky svařoval elektrodou, musíš to dát na málo a jenom vždycky drbnout - z jedné strany pak z druhé a pořád dokola - potom to vybrousíš a je hotovo. Vařil jsem tak kastlík na Panelce! JESTLI TO NEODHADNEŠ, TAK TAM BUDEŠ MĚT DÍRU 5X5 CM A UŽ TO NIKDO NEZPRAVÍ !!!
Datum: 07. dubna 2011 20:24
Jméno: kuba
IP: uživatel10144
 Při troše šikovnosti to jde i eletrikou, ale musí se umět.
Datum: 07. dubna 2011 17:14
 Elektrodou nedoporčuju. Leda tam s tím naděláš díry.
Datum: 07. dubna 2011 10:55
 čau,autogenem by to mělo jit ten je spiš na tenči věci, zajdi si s tiim někam na zamčnickou dilnu nebo na technicky učiliště pokud maš něco takovyho v okoli a tam by to měli mít, ja osobně mam papiry na autogen a už sem vařil teňoučky plechy ale musi se to umět
Datum: 06. dubna 2011 23:28
 Nemá to cenu, akorát to propálíš...
Datum: 06. dubna 2011 23:21
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Zkoušel jsem to vařit elektrikou když dáš málo tak to nechytá když dáš moc tak mi to dělalo díry, na tohle jedině autogen nebo CO-čko
Datum: 06. dubna 2011 23:20
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 dá se to ale moc to nedrží a je hodně poznat ten spoj
Datum: 06. dubna 2011 23:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo to vím že to jde , ale já doma CO2 nemám
Datum: 06. dubna 2011 23:15
 Dělal mi to jeden známý CO2
Datum: 06. dubna 2011 23:06
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 8:24
 kokotina,... ech tam ten co tam bejt má.. jinak kdybys tam dal tento filtr tak myslím budeš muset přetryskovat karbec..
Datum: 07. dubna 2011 8:24
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 čau draci, mám dotaz.... dnes jsem z motoru vytáhl tu delší tyčinku co vypíná spojku.... v jednom místě byla "ohlodaná" tak jsem jí chtěl zaměnit za tyčku z rezervního motoru....a teď pozor, ta druhá, byla o 5mm kratší... ( jen podotýkám, že rezervní motor ve fíku normálně šlapal a spojku vypínal a ten co je namontovanej taky). Tak se ptám jak to že má každa tyčka jinej rozměr.? Jeden motor rok výroby 1974 a druhej 1980. Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 21:34
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 díky za info draci, dnes jsem tuto věc konzultoval s kámošem zamlada jawystou a ten mi říkal že asi někdo kdo vlastnil fíka předemnou, někde pro*ral kuličku. Tím pádem spojka asi nevypínala a tak tam nafušoval tu delší (o těch 5mm co je vlastně rozměr kuličky) a to ohlodání mohlo vzniknout tím, že krátká a dlouhá tyčka jsou v sevření (na jedné straně spojka a na druhé dorazový šroub) a tím pádem se pořád točí aproto asi to ohlodání. Jinak jsem na to dneska koukal a ta "delší" (+5mm)tyčka je na druhý pohled z jiného materiálu. Každopádně vám díky a ať Vám to jezdí  zdarec michal
Datum: 07. dubna 2011 21:34
 Je možný, že jedna z tyček byla v minulosti vyrobená doma. Poskládej to tak abys měl krátkou tyčku, kuličku a dlouhou tyčku. A aby to šlo doštelovat a fungovalo to.
Datum: 07. dubna 2011 10:58
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 To bude asi tím že v každěm motoru je jiná spojika ale nevím...A nebo je v pravém víku delší štelovací šroubek, kterým těch 5 mm dodáš..Ale tak jestli ti vypínala a zapínala normálně tak bych ji tam nechal...
Datum: 06. dubna 2011 22:56
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 stavécí šruob je dost dlouhej nevím teda jestli pokreje 5mm ale 5mm by odpovídalo kuličce která tam je
Datum: 06. dubna 2011 22:55
 čau draci nebude vadit když namažu ty pružiny jak jsou v přední vydlici nákym olejem? třeba převodovím nebo motorovým
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 17:44
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Nejlepší je rozmíchat vazelínu A00 s převodovým olejem a vytočit dva šroubky a dát do každý stříkačkou tak 5ml
Datum: 07. dubna 2011 17:44
 Nevadí. Naopak pržiny nebudou dřít o vnitřek vidlice a bude to tišší.
Datum: 07. dubna 2011 11:00
 naopak by vadilo kdybys to neudělal, viz mastící plán v návodu k obsluze..
Datum: 06. dubna 2011 22:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne nebude namaž je
Datum: 06. dubna 2011 22:19
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 12:55
 no na posledné kusy na vela miesta patri pozink a ne chrom.. brzdovy klic, a si mislim ze aj drziaky pák na riditka,
Datum: 10. dubna 2011 12:55
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Mám dotaz, nepatrí na šroubek př. blatníku ještě takový držák lanka??? já sem to vyděl u 3 motorek u nás dokonce 2 z nich sou právě tyhle poslední kusy tak nevím no.. nechci ale něco namítat je to opravdu nádhera!
Datum: 09. dubna 2011 22:18
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 a já mám zas info, že sem dnes vypátral, že na Jawa 20 z roku 68 mám zlaté linky dokonce i na ráfcích pěkně po obou stranách středového prolisu... že je to 100% originál jsem si jistý. docela sem z toho překvapen, pač sem se s tim ještě nesešel.... nevěříte ..... věřte!
Datum: 07. dubna 2011 18:50
 tak ottajnuji info pac tento fik ma dily s fichtlkramku,, tede jan cas,,cena profi renovace cini 55 tis,, fik je urcen do muzea, barva akryl,,more prace dotazena do detailu,,jinak tento fik patri jeden s poslednich co se delal v povazkach
Datum: 07. dubna 2011 18:00
 pěkný, ale na tomhle už je škoda jezdit, to spíš postavit za vitrínu a každej tejden z něj utírat prach..
Datum: 07. dubna 2011 16:04
Jméno: jenco
IP: uživatel7309
 velmi sa mi to páci  ale nechápem ze preco nemá gumovú pruchodku u VN kabla skrs plech a preco má lemovky na reumaplechu, ako keby sa otocili pred cielom,,
Datum: 07. dubna 2011 13:05
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 je to moc hezký... takhle nějak si představuju toho svýho až to bude hotový. no snad se to podaří.
Datum: 07. dubna 2011 2:07
 to je aspon fechtl  a ta barva ... kolik to dá max ??
Datum: 07. dubna 2011 0:11
 Je to na 99% akryl...
Datum: 06. dubna 2011 23:24
Jméno: petr
IP: uživatel9186
 hele co to je za ral. jinak supr
Datum: 06. dubna 2011 23:12
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jakým lakem je to nastříkaný prosím ??
Datum: 06. dubna 2011 23:12
 tenhel fik se musel vysplhat min na 40 tis jenom lak musel stat 12 tis,, jinak super
Datum: 06. dubna 2011 23:10
 Sorry vyděl je můj častej překlep.
Datum: 06. dubna 2011 23:05
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Nádhera...Doma mám hromadu náhradních dílů a furt scháním protože za pár let to bude buď drahy nebo k nesehnání a pak začnu renovovat ale to je vše otázka peněz což někdy dost tlačí =/ ale opravdu krásná prace!!
Datum: 06. dubna 2011 22:59
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 viděl je s I ne Y, ale jinak souhlasím
Datum: 06. dubna 2011 22:57
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Ano to mohlo stát kolem 20000 Kč, ale jinak musím říci, že je to jeden z nejhezčích fichtlů, co jsem kdy vyděl. Jsem příznivcem zadní karoserie s lištami, ale tenhle je tak úžasnej, že jak říkám patří k nejhezčím. Teď taky renovuji svoji Jawu 21, ale bude mít barvu ral 3020, podobný odstín se na pio stříkal říká se tomu také červená dopravní. Jen ještě nevím jak to bude vypadat, nejvíc renovovanejch Pionýrů mělo právě tuhle modrou barvu jako je na obrázcích.
Datum: 06. dubna 2011 22:42
 :o velmi povedený a pěkný, ale muselo to taky dost stát bych si myslel. Ale jinak 1*
Datum: 06. dubna 2011 21:38
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Fakt nádhera,není co dodat.takových už moc není.
Datum: 06. dubna 2011 21:37
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Tak tohle si představuji pod pojmem ,,Renovace"
Datum: 06. dubna 2011 21:27
Jméno: martin
IP: uživatel987
 Pěkná práce
Datum: 06. dubna 2011 21:24
 Cau draci, potřeboval bych poradit mam válec po výbrusu a vždy když se motor zahřeje při jízdě po cca 15min. tak strácí výkon a po 30 minutách shasne, přitom na válci ani na pístu neni vidět, že by se přidíral.
Díky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 21:37
Jméno: Jawa 21 Pionýr
IP: uživatel11482
 ten už v záběhu dávno není ten má naběháno už docela dost tak 350km, ale pořád po půlhodine přestane ject jednotka se točí, že by se to roztrhlo a dvojka už nemá sílu jinak když je to studený tak se jede 2 a 3 úplně v poho.
Datum: 07. dubna 2011 21:37
 Že se v záběhu dává do benzinu víc oleje je doufám samozřejmost.
Datum: 07. dubna 2011 11:03
 Nemáš to zajetý. Obohať směs přesunutím plíšku na jehle na jeden z nižších zářezů a nehoň to tolik. Když začne ztrácet výkon, zastav a nech vychladnout
Datum: 07. dubna 2011 11:02
Jméno: Jawa 21 Pionýr
IP: uživatel11482
 a co si s tím udělal???
Datum: 06. dubna 2011 21:30
 mne to taky delalo a uplne horky a po 30 minutach to nechtelo jet
Datum: 06. dubna 2011 21:13
 Ahoj draci zítra chci odmastit startovací čelisti na babettě 207 , poradíte mi prosim vás nějakej prostředek na odmaštění ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:07
 Perchlór, trychlór, tetrachlór. Pokud je seženeš. Druhá možnost je propanbutanový hořák. Obložení ohříváš a mastnota leze ven. Mastnotu otíráš hadrem a hřeješ tak dlouho dokud něco leze. Nesmíš to rozžhavit moc aby ti nepovolilo lepidlo pod obložením. Odmašťování nějakým benzinem nebo šmirglování povrchu nemá smysl, mastnota je násátá vevnitř.
Datum: 07. dubna 2011 11:07
 čau, nejlepší odmaš´tovadlo je tetrachlor a da se sehnat ve starejch hasících přístrojích, ale dnes se tato látka už nepoužívá ...byla zakázaná, ale sehnat to kolikrat ještě někde de ...mam to odskoušeny a je to fakt nej
Datum: 06. dubna 2011 23:36
 vem technickej benzín
Datum: 06. dubna 2011 20:58
 hoď to na pár dní do ředidla  a obrus trochu šmirglem..
Datum: 06. dubna 2011 20:54
 Čus,to neodmastíš. Je to vpity víš. Dělá se to trichlákem a odmaštovákama na brzdy,šmirglem obrousit atd. Odstran závadu odkud ti utekl olej,a kup novy pakny. Třeba ti poradí jiní draci jinej fígl.
Datum: 06. dubna 2011 20:45
 benzínem čim jinym..
Datum: 06. dubna 2011 20:42
Posl.aktualizace: 06. dubna 2011 21:21
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 jo mě tam chybí ten konec co jde někam pod sedlo asi?prostě ten "tunel" s tím otvorem
Datum: 06. dubna 2011 21:21
Jméno: martin
IP: uživatel987
 640 mám,a zas tak do detajlu sem ho nezkoumal,ale z boku to je on co mam já.
Datum: 06. dubna 2011 21:06
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 martin: Díky,tak musim koupit novej
Datum: 06. dubna 2011 20:55
Jméno: martin
IP: uživatel987
 jo je.
Datum: 06. dubna 2011 20:54
 ptám se pro jistotu abych něco nepos*al.... mám válec po výbrusu, novej píst,kroužky, čep... směs benzínu a oleje sem dal na 5L 5-6 vršků od oleje... benzin úplne zmenil barvu což prý je dobře.. ale ted k věci..převodák sem dal pp80.. když nechám mustafa na volnoběh 5-15min... válec je docela horkej až přehřátej... je to normální? myslím že jo, kvůli velkýmu tření po výbrusu... a cvdliká v tom třejmě kroužky.. je to normální po výbrusu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 21:36
 michal: až budeš mít nějaký přímý důkaz že k zadření došlo kvůli rozpuštění karbonu, hoď ho sem. Je to totiž hloupost. To že se ve dvoutaktním motoru (pionýr) začne rozpouštět karbon vlivem lepšího oleje, to vůbec nevadí. Vadilo to u starých 120tek škodovek kdy při přechodu z M6A na syntetický olej se rozpustily sračky usazené v motoru a ucpaly mazací kanálky. Dvoutakt nemá tlakové mazání, tudíž žádné mazací aknálky. Co se ti může začít rozpouštět je kekel usazený ve výfuku a začne ti vytékat koncem výfuku ven. Toť vše.
Datum: 10. dubna 2011 21:36
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 zdarec draci, už tady proběhla diskuze ohledně mazání, já mám špatnou zkušenost. motor jsem zajížděl na M2T a po záběhu jsem přešel na Mogul TSF .....výsledek ????!!!! V sobotu jsem motor kousnul.(tsf pravděpodobně rozpustil karbon co tam byl napálenej z doby záběhu kdy se maže víc) Takže nesouhlasím s wiku a dávám za pravdu frajerům co radí oleje nemíchat.
Datum: 07. dubna 2011 21:45
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 Vršek od Mogul TSF 0,5L.
Datum: 07. dubna 2011 16:32
Jméno: wiku
IP: uživatel11486
 Neříkám že to je určitě málo. Ale nevím jaký vršek a od jakého oleje. Takže nikdo tady nemůže tušit kolik ho tam vlastně leješ. Jak říkám, jistější je si to sám spočítat a nevěřit tomu co "jedna baba povídala".
Když ty hrany nesrazíš, nic se pravděpodobně nestane. Ale budeš za jízdy zvonit jak zvonkohra
Datum: 07. dubna 2011 15:58
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 no tak ohledne toho oleje... poradil me to kamos ze to tak uz dela leta... 5-6 veršku od oleje a je to prej cca pomer 1:40
Datum: 07. dubna 2011 15:39
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 a c ose stane kdyz to nebudu zakulacovat a necham to tak.?? bude to necemu vadit..?
Datum: 07. dubna 2011 15:37
 Nevím kolik má jeden vršek od oleje, ale řekl bych že je to málo. Kup si flašku M2T, tam máš na boku stupnici. Až jí vyjezdíš, můžeš si do ní lejt libovolnej olej. První dvě nádrže maž tak 1:15 , pak po celou dobu záběhu 1:25.
Cvrlikání způsobují kroužky přejíždějící přes ostré hrany kanálů. Shoď válec a půlkulatým jehlovým pilníčkem hrany zakulať. Hlavně ty vodorovné. Ty které jsou ve směru pohybu pístu to nezpůsobují, ale taky je můžeš zakuatit.
Datum: 07. dubna 2011 11:12
 nebo ješte řetes v motoru to mne taky delalo ve velkych otačkach
Datum: 07. dubna 2011 0:31
 dal... já právě myslím, že to je zpusobený tím výbrusem.. či co.
Datum: 06. dubna 2011 21:18
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 A dal si tam pojistný kroužek k čepu na obě strany pístu???
Datum: 06. dubna 2011 21:16
 a to cvrdlikáni je normální?...
Datum: 06. dubna 2011 20:33
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 no 15 minut bez chlazení vzduchem je celkem dost..... nediv se že je moooc horkej
Datum: 06. dubna 2011 20:30
 Ahoj, chci se zeptat na dotaz ohledně spojky. Prodrbal jsem někde kuličku od spojky... má tam byt : dl.tyčinka/kulička/ krátká tyčinka.... a chybí mi ta kulička... ptám se ...dá se koupit ta kulička samostatně nebo mužu tam dat jakoukoliv kuličku třeba z ložisek?? děkuji...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2011 19:32
 dík hoši, dám tam teda tu z ložiska... ještě jednou dík
Datum: 06. dubna 2011 19:32
Jméno: sam
IP: uživatel11481
 5mm v každé prodejně kol ji koupíš!
Datum: 06. dubna 2011 19:28
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Presne tak, z loziska. Prumer by mel bejt stejnej jako maj ty tycky aspon myslim... popr dohledat v katalogu nd tam musi bejt rozmer
Datum: 06. dubna 2011 19:20
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Můžeš tam dát normální kuličku z ložiska, ta je taky tvrdá..Já jí tam osobně mám a šlape to...Jen nwm jakej má být rozměr skus to ňáko od oka aby nebyla moc malinká asi o něco větší jak tyčky, ale aby se tam zase vešla =) třeba někdo řekne která to je....
Datum: 06. dubna 2011 19:18
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 zdravím, chtěl bych se zeptat jestli když mám 13. výbrus tak jestli můsím dát nějak větší předstih, zkoužel jsm už od 1:4 až po 3 a furt to neni ono nikdy nechytne na první kop. Už nevím co mám dělat nejde mi to prostě dokonale seštelovat dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2011 22:53
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Určitě bych taky volil větší trysku a možná i 40 volnobežnou
Datum: 06. dubna 2011 22:53
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 trisku mám 68, karburátor čistý, zeštelovaný, výfuk taky
Datum: 06. dubna 2011 22:23
 pokud máš 13stý vůbrus, změnil bych trysku na větší, podle mého už ti tam jde málo benzínu, ale to je jiná, ted k tématu, předstih dej 1,6 mm před horní úvratí, 1,4 je málo a 3 je moc to je pro větší stroje, pokud nastavíš správně předstih, a odth, máš dobré kladívka atd, podívej se na kurburátor, jestli jsou všechny komůrku průchozí a čístý, pokud ne tak je prošisti například drátkem z ocelového kartáče, karburátor osad tryskou větší, no tak skusil bych na tento výbrus 76 to musíš vyzkoušet, karburátor seřid, mrkni jestli není zacpaný výfuk.. potom ti to musí jet, že máš čistý sání, nádrž.. to předpokládám předem.. a musí jet, já taky momentálně na seriovém stroji jezdím 1,6 přdstih a hned na první kop, i studenej, ale i teplej motor.. není problem..
Datum: 06. dubna 2011 21:53
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 nezamýšlejte se nad výbrusem a prosím poradte jak mám ufělat aby to pěkně chytalo dík
Datum: 06. dubna 2011 21:03
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 safra, když je výbrus 0,25mm, tak do vrtání 40,00 je 8 výbrusů. No to si teda nedovedu předrtavit co se tam dál honuje.
Datum: 06. dubna 2011 20:28
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 proc by to nebylo na pio , na pio se dá udělat az 16 výbrusů , mel sem to nabízeno v mototechne
Datum: 06. dubna 2011 18:38
Jméno: velosipéd
IP: uživatel9121
 jej omlouvám se že jsem to zapomněl napsat jedná se o jawa 50/20 díky za rady
Datum: 06. dubna 2011 18:24
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Napiš co máš za stroj... pionýr to asi nebude, že...
Datum: 06. dubna 2011 18:11
Jméno: kamikaze
IP: uživatel9610
 Zdar, pls o kolik mám zkrátit primární řetěz, když chci použít 9zub primár?o jeden? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 9:38
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Myslim, ze 2, ale to uvidis...
Datum: 07. dubna 2011 9:38
 Zdarec draci nechcete nekdo se pridat k nam v sobotu 16.4.2011 na mensi vylet na vodni nadrz Vir a potom se jet na cumendo do Dalecina. tam se jedou pry nejaky zavody motorkusu....pokud by tu byl zajem tak mi napiste  jinak mi aji ostatnim 16-19let mame 125 a jeden 600 prikladam aji mobil 733 573 872 muzete aji na e-mail
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 7:10
Jméno: David
IP: uživatel11480
 ahaaa  tak to jo potom  no tak to neva no?.
Datum: 07. dubna 2011 7:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 To jo ale já bych musel nejdřív 100 km dojet za Váma a pak teprve vaše trasa
Datum: 06. dubna 2011 22:37
Jméno: David
IP: uživatel11480
 nee to mas z boskovic na vid 38,6 km a jelo by se asi jeste tak 12km + - ani ne....
Datum: 06. dubna 2011 22:08
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Kdyby to nebylo 100 km tak bych možná jel, tet jsem koupil třindu
Datum: 06. dubna 2011 19:01
 Zdar kanci  mám měnší problem mám mustanga po go zapalování celý nový mustang když ho nastartuju jede krásně i trojka ve 2 krásně táhne ale mám problem při startování musim hodně přeplavit roztlačim jede tak 20 sekund pak znova pořádně přeplavim a chytne ale musim vážně dost dlouho tlačit svíčky sem skoušel brisk 14,15 a pal 15 a všechno stejný a úředstih dělám tak že si sndám hlavu válce dám horní uvrat vrátim o 1,7mm tak pruměr a na kladívku dám odtrh 0,4 při ívc mi to nejede vubec a složim dělám něco blbě ?? díky strašně moc bych chtěl abych to měl jako vy že bych to nakopnul a jel
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 16:03
Jméno: Wiku
IP: uživatel11486
 O tři příspěvky níže píšeš, že rozběhneš a zařadíš tam jedničku, na to reaguju.
Nový lamely mají většinou správnou tloušťku už z výroby. Pro orientaci je to asi takto: ten ozubený plech má tvar talířku. Z jedné strany jsou vypouklé. Patří namontovat tím vypouknutím od sebe. Minimální tloušťka je taková, aby na sobě seděly korky a ne aby se dotýkaly ozubené plechy. Maximální tloušťka je taková, aby na celek ( lamela, mezilamela, lamela) šel nasadit řetěz.
Datum: 07. dubna 2011 16:03
 To že nedokážu vyřešit takovejhle problem neznamená že o tý motorce nic nevim nevim jestyl je to dobře ale zařadim si za 1 rozběhnu se pustim spojku a běžim dokud to nechytně pak si naskočim dneska du měnit lamely mám si dát na něco bacha ?? a o kolik mm má ten korek vystupovat výte jak to myslim jak je to ozubenej kov a a jak vysoko nad tim má bejt ten korek ? v milimetrech díky..
Datum: 07. dubna 2011 14:12
 Jinak, roztlačuješ to blbě. MUsíš zařadit 1 držet spojku, rozběhnout se a spojku pustit. Jeslti tam tu jedničku kopeš až za běhu, tak teda chudák motorka. Mít převodovka nohy, tak tě za to nakope do zadku
Datum: 07. dubna 2011 11:20
 Odtrh 0,4mm v horní úvrati. Předstih zkoušej mezi 1,5 - 2,0mm. Taky si sklepně elektrody na svíčce tak aby mezi nima bylo 0,4mm. Pokud nemáš spárový měrky, tak 0,4mm má stěna krabice od mlíka/džusu
Datum: 07. dubna 2011 11:18
 zejtra budu dělat go spojky a uvidím jeden chlápek řikal že mi kloužou lamely a že to nedostane určitý točky aby to chytklo při kopnutí je pravda že píst sem moc rychle netočí musim se hodně rychle rozběhnou a zařadit za 1 aby to chytlo a ten odtrh v horné uvrati má bejt 0,4 ?? skusim všechno a krbec sem čistil tak tejden spátky od tý doby sem najezdil asi 100 km a komletně a precizně sem ho čistil a profukoval a jak to mám udělat stim odctem ?? díky a sory za blbý otázky
Datum: 06. dubna 2011 20:54
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 A nedělá to třeba karbec? Třeba ho pročistit? 6e ti to přes noc vyschne ty kanalky a než to tam proteče tak to cuká a musíš mačkat plovák prostě ho dát do octa skusit se má všechno žejo=)
Datum: 06. dubna 2011 19:21
 To jsem měl taky u 555. Stačilo přirvat hlavu na fest, nechat půl roku stát, vyměnil jsem karbec a cívku a na první šup
Datum: 06. dubna 2011 18:05
 odtrh na kladivku se nastavuje v horni hvrati, předstih se nastavuje např. tak že si natočíš kliku do požadovaného předstihu a natočíš celí stator tak aby mezi kladívky šel volně cigaretový papir, a skontroluj odtrh taky na svičce taky má být 0,4mm, na novích svíčkach bývá větší
Datum: 06. dubna 2011 17:25
 Zdravím, myslím, že už se to tu řešilo, ale nedohledal jsem. Motorku na sebe můžu mít přihlášenou, pokud je mi víc jak 15, víc jak 18, nebo mám papíry na příslušnou skupinu? Písemný souhlas zákonýho zástupce bych měl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2011 23:33
Jméno: go.pajak
IP: uživatel9920
 Hele za 2 měsíce mi je 18 a když jsem byl na úřadě si na sebe přepsat jawa 350 tak mi sdělili že je nato novej zákon a nemužu na sebe mít napsanou motorku na kterou nemůžu dělat řidičák, snad pochopíš jak to myslim  jinak dokud ti není 18 musí s tebou po úřadech lítat tvůj zákonný zástupce. Prostě trapný český zákony
Datum: 06. dubna 2011 23:33
 pokud vim tak ji na sebe můžeš mít přihlášenou bez ohledu na to kolik ti je, jen pod 18 musíš mít souhlas zákonného zástupce.. rozhodně to neni omezený ŘP, vlastnit můžeš cokoliv, jen s tim nemůžeš jezdit..
Datum: 06. dubna 2011 10:57
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Motorku na sebe mít přihlášenou můžeš teoreticky i v 10 ale musí s tebou jít na úřad zakoný zástupce-třeba mě někdo opraví.Já když byl přihlašovat fíka na sebe tušim to bylo v 15, tak se mnou musel jít na úřad táta.
Datum: 06. dubna 2011 10:55
Jméno: Pixel-21
IP: uživatel9410
 Ahoj draci ted po zime jsem renovoval svoji 21 a chci se zeptat jak se mám o ní správně starat
a jak správně zajet + jak dloho tak jezdit (po výbrusu) aby mi nezlenivěla předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:22
 Jak nastavit karburátor na záběh je popsané v Návodu k obsluze.
První dvě nádrže dávej olej 1:15, pak po zbytek prvních 1000km olej 1:25. Jezdi úplně normálně. Jen pokud ucítíš že motor vadne a ztrácí výkon, okamžitě zastav a nech vychledout. Po vychladnutí jeť zase normálně.
Datum: 07. dubna 2011 11:22
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Tohle vsechno je v manualu
Datum: 06. dubna 2011 16:32
|



|