slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  842  843  844  845  846  847  848  849  850  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Kulich      IP: uživatel7722    
Vracel jsem se dneska v noci domů na svojí číze 175/487 a moc jsem toho hold neviděl, origo žárovka v předním světlometu nestačí, jakou silnější tam můžu narvat? Co tahle halogenová http://www.fichtlkramek.cz/nahled/halogen_6v_35_35w_hs12.html , bude pasovat do původní paraboly a utáhne to origo dynamo bez vybíjení baterky? Bude svítít líp, než nejsilnější klasická dvouvláknová žárovka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: Kulich      IP: uživatel7722    
Aha, není napařování jako napařování :-). Myslíš pokovení zadní části paraboly, aby lépe odrážela světlo. Na kolik to vyjde, není lepší pořídit parabolu novou?
 
 
Datum: 09. dubna 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: Kulich      IP: uživatel7722    
Napařit, a jak na to? Nepoškodí se tím ta odrazná vrstva co je vzadu na skle?
 
 
Datum: 09. dubna 2011 13:02
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel11496    
halogen ti moc nevyřeší, tvuj problém je vysvícená parabola, takže nechat napařit a uvidíš jak to pak bude svítit, pak stačí i obyčejná asymetrická 35W..
 
 
Datum: 09. dubna 2011 10:19
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel10398    
já mám ČZ 477 ze 75 watovým dynamem a taky jsem si tm dal halogenovku 6V 35 W a uplně v pohodě akorát s budeš muset sehnat jinou parabolu do které pasují halogenovky ale rozdíl to určitě je
 
 
Datum: 09. dubna 2011 8:40
 
 
 
 
Jméno: Motofyl      IP: uživatel11495    
Zdar. Zajímalo by mne veřejné mínění - můžu si lajsnout nějký závody když jediný, co sem na svym mustangu dělal, bylo vyčištěni karbecu a výměna svíčky, nebo tam mám strkat ještě nějaký jiný srágory? Díky i za blbé odpovědi na blbý dotaz. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 8:20
 
 
 
 
Jméno: kubas      IP: uživatel11234    
Když bude jezdit bez problemu třeba na čtyři hodky tak proč ne je jich takova spousta že to oprašej a jedou vždyt se to jezdi pro pobaveni a ne že stoho zbohatnu.
 
 
Datum: 09. dubna 2011 8:20
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Na většine závodů se jezdí i kategorie sériáků, proč to nezkusit... Se svým (troufám si říct perfektně seřízeným) sériákem jsem byl už několikrát na bedně.
 
 
Datum: 09. dubna 2011 1:10
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel11309    
zdarec myslíte že když mě teče něco černého mezi válcem a hlavou může to snižovat výkon dík moc :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
xD...tak sorry..ale raději budu patlat tmel na místa kde fakt být nemá,, než kupovat novou hlavu.. zbrušoval sem to snad 30x a furt to tam teklo.
 
 
Datum: 09. dubna 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Vypleskat lidi, co cpou tmel na místa, kam nepatří... :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč by to neměl dělat??? Já to zabrušoval furt dokola a furt to tam teklo..tak sem se nasral napatlal tam tmel, a když sem pak oddělával hlavu vyjelo to i s válcem, bylo to přilepený perfektně :-D...do ted to drží a nikde ani kapka :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
To nedělěj!! Kup si za 30 korun brusnou pastu... smichej jí z olejem a proti sobě pěkně zabruš! :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2011 15:38
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel11309    
A nemůžu dát mezi válec a hlavu trošku tmelu mám doma tmel lukopren dík moc?
 
 
Datum: 09. dubna 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Najdi si návod na zbroušení hlavy, je to na http://www.jawa-50.cz/function.preg-match http://www.jawa-50.cz/ ty stránky trochu blbnou, ale musí se v nich umět chodit.
 
 
Datum: 09. dubna 2011 11:53
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel11496    
pochybuju že to bude tak výrazný snížení, že bys to poznal, ale rozhodně to motoru neprospívá, takže řešení viz dwein
 
 
Datum: 09. dubna 2011 10:22
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
ano může.. netěsnost hlavy ... zabrousit.
 
 
Datum: 09. dubna 2011 0:16
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau... dělám GO motoru z mustanga a mam ho rozpulenej a potřeboval bych poradit když mi nechoděj ložiska na klice plynule ale jdou trhaně tak jak je mam tam odsad vyndat a kolik by stály dvě ty ložiska nebo jestli je rozběhám na vazelínu? a ještě jestli až to budu skládat tak jestli mam ty ložiska předem třeba vazelínou promazat? Díky moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 23:00
 
 
 
 
Jméno: kovax      IP: uživatel11540    
Helejse taky sem dělal, renovaci motoru, rozhodne je nemaž ale vyměň jedno mě vyslo na 68kč + gufera asi za 10kč
 
 
Datum: 13. dubna 2011 23:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel11508    
po demontazi simerinku loziska normalne vzklepnes a nove natlacis rukama do nahratych karteru (abys na karteru sotva udrzel ruku) a hlavne je proboha nemaz vazelinou jinak ti ten pincek v zivote nepojede :-)
 
 
Datum: 10. dubna 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dékymoc za radu
 
 
Datum: 08. dubna 2011 23:47
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Vyndáš je stahovákem a nebo rozbrousit ale to musíš vědět jak na to .Cena nových ložisek max do 300kč.Pokud jdou trhavě tak je vyhoď GO bez nových ložisek není GO.Při skládání je nemaž stejně se vyplachujou palivem s olejem.Postup nandavání ložisek už tady byl mnohokrát popsaný.
 
 
Datum: 08. dubna 2011 23:47
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z kliky je sundej dvěma klíčema největší co najdeš, a prostě je vypač..nový stojej asi kolem 100vky obě a nicim je nemaz....
 
 
Datum: 08. dubna 2011 23:36
 
 
 
 
Jméno: dd      E-mail:      IP: uživatel11494    
Čau mam stadiona s11 po částečné go a po rovině jede pod 40,nemohl by mi někdo napsat kroky abych aspon o neco málo zvíšit výkon a rychlost a nerozebrat při tom celej motor s převodovkou (jakou trysku,řetěz kolečko atd) opravdu nevím,jezdim často do kopce a pořebuju aby to jelo i do kopce to co po rovině.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mám s11 karbec ( vajíčko) sekundární kolečko 12z,trisku 45 , nafouklý kola na 2,5 atmosfér a po rovince není problém 55km/h a skoro všechny kopce jedu na 2, předstih +-2,5mm
 
 
Datum: 08. dubna 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: rudasm1      E-mail:      IP: uživatel7956    
čus draci mam drapák na fichtla a chci jezdit po lese mam tam 13z. řetězoví kolečko mam si tam dát 12z. přemýšlel sem i o 11z. ale budu jezdit i po cestách tak asi spíš to 12z. dík za odpovědi předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 0:00
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já bych ji tam třeba nedal vůbec tu hlavu ;-) to pojede na všechny kolečka :-D :-D :-D
 
 
Datum: 10. dubna 2011 0:00
 
 
 
 
Jméno: rudasm1      E-mail:      IP: uživatel7956    
tak dík draci asi tam dam to 12z.
 
 
Datum: 09. dubna 2011 9:52
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Jestli máš 11 a 12z možnost ozkoušet, tak odzkoušej obě a zjisti, co Ti víc vyhovuje. To se špatně radí, každej motor tahá o něco jinak a každej jezdíme jinde.Jinak na vyběhanější motor jestli jezdíš hodně pole a kousek silnice tak tam dej 11z, na silnice je ideál 12z, já jezdil 35km na chalupu s 11z a to byla strašná sekačka i když jel člověk ve dvou, s 13z to naopak nejelo na 3 proti větru ani když sem jel sám, 12z na silnice je myslím si nejlepší volba na silnice, neříkám pokud máš dobrej motor...13 z na pole myslím není moc dobrá volba, to neznáš asi nic než 1 a 2, já se šplhal do jednoho velkýho kopce ve dvou a místy sem tomu se 13z musel pomáhat i když sem jel sám, 11z trhá asfalt:-D
 
 
Datum: 09. dubna 2011 1:47
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
kašli na kolečka sniž si hlavu válce a pojedeto dobře i na 13z kolečko :-)
 
 
Datum: 08. dubna 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chtěl jsem do fichtla dávat 10z. protože jezdím přez hory, ale jezdilo by to jako traktor. Mylsím, že 11z. u Fichtla na ježdění po lese a po nějakých polňačkách je dobrý.
 
 
Datum: 08. dubna 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj rozebral jsem zadní tlumiče na Jawě 50 a mám pár problémů. První věc co se mi stala, že se mi někam zakutálela kožená manžeta, v katalogu dílů je označená na stránce tlumičů pod č. 19, jinak výrobní označení je 05-3415. Přemýšlím čím to jde hanradit, je to silná kůže asi tak 3-4 mm a takovou nemám. Kde by se to dalo koupit? Prošel jsem Sesu, Jelínka, Motokrámek i Motoren a nenašel jsem to. No za druhé je trochu problém s pružinama jedna je tak zrezlá, že se bojím, aby nepraskla, nebo tak nějak, co myslíte mám koupit novou případně obě. Díky moc. Jen mě tak ještě napadá co nahradit tu koženou manžetu filcovou. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 15:48
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Taky sem dělal repas zadních tlumičů a taky jsem tam dával tu z pumpičky, ale podle mě je lepší koupit tlumiče nové mě to chvíli fungovalo pak stejně začal jeden téct.
 
 
Datum: 09. dubna 2011 15:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kůže je měkká a přizpůsobí se tvaru tak si sežen ty kůže do pumpičky , trochu je ořízni a nacpi je tam
 
 
Datum: 09. dubna 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z pumpičky bude moc velká, přemýšlel jsem z letlampy, ta má průměr 14mm musím si ještě změřit tu druhou.
 
 
Datum: 09. dubna 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tu koženou manžetu tam dej z pumpičky
 
 
Datum: 08. dubna 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
zdar tak sem to nějak pošteloval ten šroub bohatosti na ty 250tce a ted mám tokovou šedou svíčku co mě poradíte mám to ještě víc utáhnout nebo povolit ?? aby byla cihlová odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel11496    
tak tos měl hodně málo oleje v převodovce když nedosahoval ani ke guferu a sálo to falešnej vzduch..
 
 
Datum: 09. dubna 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: qrtus      IP: uživatel10027    
Já sem měl na kejvě šedou svíčku když mě to sálo převodák !
 
 
Datum: 08. dubna 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ujistit se jestli to někde nepřisává falejšnej vzduch, když si budeš 100% jistej že ne, tak zvednout jehlu..
 
 
Datum: 08. dubna 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: maczek      E-mail:      IP: uživatel11493    
Mám otázku. Chtěl bych si koupit motocykl, ale v TP má výkon 15KW a ve skutečnosti jen 11KW. Co mám dělat? Jde to nějak přepsat? Pokud ano, jak? Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: m      IP: uživatel2942    
stává se, že pokud se přiveze vozidlo z venku tak je to třeba typ který se v ČR vůbec neprodává. to pak na úřadě při přihlášení úředníci hledají typ v databázi..... on tam sice je, ale s jiným výkonem! tak to přihlásí a zapíšou tam větší výkon. Mám podobnou zkušenost s autem.... nechal jsem si dovézt z Itálie Ford mondeo 2.0 16V s výkonem 100 kw. Při přihlašování úřednice v compůteru hledal shodný typ, ale ten tam nebyl (protože mondeo se 100 kw motorem se v ČR vůbec neprodávalo). V ČR se prodávalo mondeo s motorem "jen" 96 kw. Tak mi vydali TP kde je napsáno 96 kw i když ve skutečnosti je tam 100. Tak předpokládám, že se Ti stala podobná situace jako mně.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: maczek      E-mail:      IP: uživatel11493    
Je to cagiva blues 125. Ten borec rika ze je to dovezeny z italie a že to blbě zapsaly. je to RV 1989
 
 
Datum: 09. dubna 2011 8:37
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
Že by se v TP dával vyšší výkon že skutečně je?Většinou to bejvá naopak ne? ;-)
 
 
Datum: 09. dubna 2011 0:12
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
pokuď máš hondu aprilku neob suzuki zajeď do servisu tma ti řeknou co a jak jak si mužeš byt jistý že má vykon jenom 11kW s istim byl na dyno testeru????
 
 
Datum: 08. dubna 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci mám 2problémi první problém zařadim a netočí se mi to magneto sundal jsem kryt převodovky a zjistil ze to má vuli do stran to ozubeny kolečko a to se musí točit i ta matka pak ze? tak ze musím zajistit aby semi to kolecko nepohlo a pak třeba z te strany kde mám zápalko to kámos bude drzet rácnou se soudkem ten sroub a já tu matku pak u toho kolečka budu dotahovat pujde to tak ne? A 2 problem je ze se mi nevrací páčka spojky promazal jsem ten bowden kde jsem se dostal ale furt nic a to před zimou fungovalo asi je to tím ze sem to mel sundany ten dekl atd .kdyz jsem ale povitáh bowden vic k pačce tak už se vzdálenost mezi deklem a pačkou zmenšila protože byl ten bowden víc natahnutej ale vratila se jen o trochu napadlo mě nemá tam být náka pruzinka? u toho plísku spojky jo jedná se o Jawu 05 tak prosím POMOC odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 9:29
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím jako že když zařadím za 1 tak je to furt jak neutrál že se zadní kolo v klidu točí pujde tak matka u toho kelečka ozubenyho dotáhnout jak sem to sem psal?
 
 
Datum: 09. dubna 2011 9:29
 
 
 
 
Jméno: Honda248      E-mail:      IP: uživatel9812    
ZDAR!... chci se zeptat jak to chodí na STK. Přijedu tam se svým mustangem a.... ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jasný, že technočák musím mít :-P aji řidičák když tam chci dojet :-P :-D jedu na obnovu STK mě končí... tak proto se ptám...
 
 
Datum: 10. dubna 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně musíš mít techničák :-D
 
 
Datum: 09. dubna 2011 15:34
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel987    
A do garáže z stk bodeš tlačit, protože tě kontrolní technik vycéčkuje ( C-těžká závada,neprošel si ) : ))). Neee, Tak techničáky dáš te kozaté slečně co sedí za pultem,ona ti řekne cenu tech.prohlídky,zaplatíš. Kozatá slečna tě přidělí technikovi ktere ti zkontroluje kola,světla,klakson atd ( jak komu a jak kde ),pak ti daji protokol o tech.prohlídce,řekneš děkuju a naschledanou. Chapišto ??? .:-)
 
 
Datum: 08. dubna 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: STK      IP: uživatel11323    
A????? Pozdravíš ty osle, a jestli máš hubu tak se zeptáš!!!!!
 
 
Datum: 08. dubna 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel6546    
Draci potřebuju pomoc.....shaním rele na jawa dandy 50"sachs"....nevíte de to sehnat..?nemate to negdo doma?je to na světla a na přerušovak blinkru,4 vystupy ještě něco...dandy mi chcípa na volnobeěšh co stím?...karbec sem čistil aj s tryskama..palivovy kohoutek taky...filtr sem meníl za nove jak v karbecu tak vzduchový....lanko plynu mam taky nové...njn..ale karbec nemam nastaveny,,,muže to byt tím??........Prosím potřebuju pomoct..za rady přede dík!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel6546    
Díky moc
 
 
Datum: 09. dubna 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus napsat na tenhle inzerát rozprodá jí na díly, má špatnou kliku, tak vzít si z ní relé http://www.motoinzerce.cz/motorky/dandy/510358-50.html
 
 
Datum: 09. dubna 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: jimmy3      IP: uživatel11351    
Zdravim. chtěl bych se zeptat jestli by šlo kdybych sehnal doklady z jinýho fichtla na mýho, myslím jestli se píše do dokladů u číslo motoru atd. mám jawu 50 typ 21 a nemám k ní doklady a chtěl bych si na ní udělat i technickou. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
draku to není problém, ale chceto sehnat papíry i seštítkem a přinejtovat ho tam. Ty repliky neradi viděj. Číslo motoru ti vymažou, ale musíš tam něco vyplnit a mít nákej papír odkad ten motor máš, stačí aby si napsal na papír svoje udaje a číslo spz+ čislo papíru a udaje třeba tvýho táty nebo kamaráda a jeho podpis. Nejdříve to pojistíš pak pujdeš na evidenčku tam napíšou jestli souhlasej čísla a když nebude souhlasit číslo motoru oni o napíšou zajdeš na uřad a tam řekneš že to chceš přepsat a vymazat číslo motoru, Budou chtít majitele kuli prepisu a pak taky papír odkad ten motor máš. Ja jsem si ho napsal sám taky jsem je tam zmrdalů kuli tomu že nevim odkad ten motor mam kdyz jich mam doma 10 a at me teda reknou jak to mam udelat reklami at tam napisu treba ze to mam odkamarada tak jsem si vymyslel nakyho vymyslel si cislo narozeni ktery tam ma bejt chtela i cislo obcanky to jsem ji rek bohuzel bydli daleko odsad mate smulu a tak meto teda vzala asi na 5. pokus kráva, ani se neumí vymáčknout co tam vlastně všechno má bejt
 
 
Datum: 08. dubna 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel9121    
Zdravím, mám takový problém na jawě 20: vždycky nastavím přesně předstih a odtrh a nastartuju tak napoprvé nebo napodruhé, ale když zdechnu a chcu to zkusit znovu, tak už to nejde - vždycky se hned rozhasí odtrh, zdá se mně, že ty kladívka jsou nějak vypáčené, nevíte co by se stím dalo dělat nebo jestli musím vymněnit celé zapalování. Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buďto se ti hejbe tyčka na kterej je jedna část kladívek přidělana, bo máš vytlućený loźiska ...
 
 
Datum: 08. dubna 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: Jakub Z.      IP: uživatel9464    
Zdravím. Prosím vás o pomoc. Jak to udělat s přepisem motorky? Motorka navíc nemá udělanou STK, nicméně papíry má. Co vše pro to udělat? Díky moc za pomoc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10384    
Zdar, nejdřím musíš odvést na valníku či v autě moto na stk, kde ti udělaj evidenci a rovnou jim řekni i o stk, pak následně půjdeš na měský uřad kde dáš evidenčku, tp, kupní smlouvu, asi celkove 700kč, občanku, a požádáš o přepis, a měl bys ješte ten den si odnés číslo, a v tp přepsané a malý techničák tvůj, a ti že evidenčku máš i s stk, tak je vše vyřízený.
 
 
Datum: 08. dubna 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZDAR draci, dneska jsem byl na malé vyjížďce (JAWA21) a od půlky cesty jsem nemohl podřazovat. Řadit nahoru 1,2,3 je v pohodě,ale dolu to nejde. Taky když řadím nahoru,tak je cítit jako by takový odpor. To je v pořádku. Chci tím říct,že když chci podřadit, tak tam ten odpor chybí, respektive řadící páka je úplně volná. (Podřadit jde až na desátý pokus) Chci se zeptat, co se asi pokazilo??? Momentálně na to nemám čas, ale hodlám zkontrolovat šroubky co drží řadící automat. Jen mám strach,aby to nebyla pružinka řadícího automatu, to bych musel půlit,že?!? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlas s fermez, povolenej šroubek na automatu
 
 
Datum: 08. dubna 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
pravdepodobne volny sroubky na automatu nebo ma na levy strane velkou hlavu a nejdeto presto dal posunout
 
 
Datum: 08. dubna 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: MaraBu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar,měl sem to sami a byla pružinka automatu v čudu....takže pokud nemaš nahradni motor tak tě puleni nemine...:-)
 
 
Datum: 08. dubna 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, neměl by někdo dobrej způsob jak sundat levou rukojeť ze řiditek, aniž bych ji nějak zničil? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 17:24
 
 
 
 
Jméno: pino      IP: uživatel7152    
boocher- a nepoškodí se chrom na řidítkách? tím teplem a nárazy..?
 
 
Datum: 09. dubna 2011 17:24
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Určitě klepat přes dřevo
 
 
Datum: 09. dubna 2011 15:38
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělám to tak že to horkovzdušnou pistolí pořádně nahřeju a pak do teho pořádně praštím kladivem přes nějaký dřevěný špalek a vyletí to jak nic
 
 
Datum: 09. dubna 2011 0:53
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak znovu. plochý klíč stejný jako průměr řídítek nasadím na řídítka před ručku a klepáním po klíči lehce ručku sklepu
 
 
Datum: 08. dubna 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
horká (vroucí) voda bude účinější než fény
 
 
Datum: 08. dubna 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo jasný, to už jsem zkoušel dvouma fénama, ani se to nehlo
 
 
Datum: 08. dubna 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
naceď si kýbl vřelý vody a pořádně to vohřej a pak s tím zatočíš hned
 
 
Datum: 08. dubna 2011 16:30
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9097    
Zdravím, tak jsem si řekl že během tohodle jara zkusím naposledy udelat něco s Mustangem... Jede parádně, jen nehcce chytnout na pakáku, ani za studena, ani za tepla... Zkoušel jsem všechny Brisk svíčky a ani jedna mě problému nezbavila, karburátor je kompletně vyčištěnej povyměnovanej palivovej ventil, šoupátko, jehla a nevím co všechno... Prý tu někdo má dorbý zkušenosti s jedním typem svíčky, kterej na startování zásadně pomohl... poradil by někdo, co to bylo za svíčku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčka ti špatně nastavenej předstih nebo rozeštelovanej karbec neopraví, to musíš sám, až to uděláš, při seřizování pomoct svíčka s vysunutým jiskřištěm, značená Y (např N15YC)
 
 
Datum: 08. dubna 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel8993    
Čau hej nějákou super svíčku neznám ale míval jsem podobnej problém na fichtlu a tež sem mněnil svíčky a bůhví co všechno a nakonec jsem zjistil že stačí jen sklepnout odtrh svíčky na 0,4 - 0,5 mm protože ty koupené mají z výroby 0,7... nevim jak si skušený ale tohle je základ aby ti to dobře chytalo Požívám N15C. Jinak pak je taky důležitá komprese.
 
 
Datum: 08. dubna 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
ahoj draci, nevím co mam udělat se spojkou u ČZ 250/455, Ta potvora má pořád snahu klouzat, mam tam nový lamely a nešlo stim jet tak jsme tam ve dvouch dostaly silny podložky a když přidam víc plyn tak to prokluzuje. Musim něco udělat s mezi lamelama a nevim co, aby mě to pak neodrbalo ferodo lamely. Mezilamely jsou zašlí hladký a jsou sem tam trochu stopy po zbytkach přilepenejch korkách který jsem pracně seškrabaval. Napadlomě to zbrousit na magnetce maslíte že to pomúže?? Aby to nebylo eště horší, nebo co stim aby neklouzala?? diky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to mam na zetce uplně hladký a neklouže...
 
 
Datum: 08. dubna 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
tak tam budu muset dát nový ty výlisky tam právě skoro nejsou, jen zřídka sem tam nanaký
 
 
Datum: 08. dubna 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel7428    
Mezilamela nesmí být hladká, ale musí mít na sobě nějaké vroubky, výlisky, apod. Jinak ti to bude pořád klouzat a nepůjde řádně vyštelovat. Dej tam nový nebo alespoň lepší i mezilamely. Již jsem se se stejným problémem setkal.
 
 
Datum: 08. dubna 2011 14:59
 
 
 
 
Jméno: rudasm1      E-mail:      IP: uživatel7956    
Čus lidi musim mýt na Babetu řidičák nebo my stačí ta kartička k tý Babetě odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel1194    
vacin> :-D
 
 
Datum: 08. dubna 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel7611    
Ne. Stačí jen očkovací průkaz a kartička do knihovny :-)
 
 
Datum: 08. dubna 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viz pavel, je to spíš naopak, kartička povinná neni, stačí zelená karta, ale řidičák mít musíš..
 
 
Datum: 08. dubna 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: pavel      E-mail:      IP: uživatel11491    
Ano musíš mýt řidičák.Kartička slouží jako mal. tech. průkaz.
 
 
Datum: 08. dubna 2011 9:40
 
<  842  843  844  845  846  847  848  849  850  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 7:21:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu