Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kulich
IP: uživatel7722
 Vracel jsem se dneska v noci domů na svojí číze 175/487 a moc jsem toho hold neviděl, origo žárovka v předním světlometu nestačí, jakou silnější tam můžu narvat? Co tahle halogenová http://www.fichtlkramek.cz/nahled/halogen_6v_35_35w_hs12.html , bude pasovat do původní paraboly a utáhne to origo dynamo bez vybíjení baterky? Bude svítít líp, než nejsilnější klasická dvouvláknová žárovka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 13:05
Jméno: Kulich
IP: uživatel7722
 Aha, není napařování jako napařování  . Myslíš pokovení zadní části paraboly, aby lépe odrážela světlo. Na kolik to vyjde, není lepší pořídit parabolu novou?
Datum: 09. dubna 2011 13:05
Jméno: Kulich
IP: uživatel7722
 Napařit, a jak na to? Nepoškodí se tím ta odrazná vrstva co je vzadu na skle?
Datum: 09. dubna 2011 13:02
Jméno: hh
IP: uživatel11496
 halogen ti moc nevyřeší, tvuj problém je vysvícená parabola, takže nechat napařit a uvidíš jak to pak bude svítit, pak stačí i obyčejná asymetrická 35W..
Datum: 09. dubna 2011 10:19
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel10398
 já mám ČZ 477 ze 75 watovým dynamem a taky jsem si tm dal halogenovku 6V 35 W a uplně v pohodě akorát s budeš muset sehnat jinou parabolu do které pasují halogenovky ale rozdíl to určitě je
Datum: 09. dubna 2011 8:40
Jméno: Motofyl
IP: uživatel11495
 Zdar. Zajímalo by mne veřejné mínění - můžu si lajsnout nějký závody když jediný, co sem na svym mustangu dělal, bylo vyčištěni karbecu a výměna svíčky, nebo tam mám strkat ještě nějaký jiný srágory? Díky i za blbé odpovědi na blbý dotaz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 8:20
Jméno: kubas
IP: uživatel11234
 Když bude jezdit bez problemu třeba na čtyři hodky tak proč ne je jich takova spousta že to oprašej a jedou vždyt se to jezdi pro pobaveni a ne že stoho zbohatnu.
Datum: 09. dubna 2011 8:20
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Na většine závodů se jezdí i kategorie sériáků, proč to nezkusit... Se svým (troufám si říct perfektně seřízeným) sériákem jsem byl už několikrát na bedně.
Datum: 09. dubna 2011 1:10
Jméno: Nike 21
IP: uživatel11309
 zdarec myslíte že když mě teče něco černého mezi válcem a hlavou může to snižovat výkon dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 23:18
 xD...tak sorry..ale raději budu patlat tmel na místa kde fakt být nemá,, než kupovat novou hlavu.. zbrušoval sem to snad 30x a furt to tam teklo.
Datum: 09. dubna 2011 23:18
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Vypleskat lidi, co cpou tmel na místa, kam nepatří...
Datum: 09. dubna 2011 21:00
 Proč by to neměl dělat??? Já to zabrušoval furt dokola a furt to tam teklo..tak sem se nasral napatlal tam tmel, a když sem pak oddělával hlavu vyjelo to i s válcem, bylo to přilepený perfektně  ...do ted to drží a nikde ani kapka
Datum: 09. dubna 2011 16:28
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 To nedělěj!! Kup si za 30 korun brusnou pastu... smichej jí z olejem a proti sobě pěkně zabruš!
Datum: 09. dubna 2011 15:38
Jméno: Nike 21
IP: uživatel11309
 A nemůžu dát mezi válec a hlavu trošku tmelu mám doma tmel lukopren dík moc?
Datum: 09. dubna 2011 13:05
Datum: 09. dubna 2011 11:53
Jméno: hh
IP: uživatel11496
 pochybuju že to bude tak výrazný snížení, že bys to poznal, ale rozhodně to motoru neprospívá, takže řešení viz dwein
Datum: 09. dubna 2011 10:22
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 ano může.. netěsnost hlavy ... zabrousit.
Datum: 09. dubna 2011 0:16
 Čau... dělám GO motoru z mustanga a mam ho rozpulenej a potřeboval bych poradit když mi nechoděj ložiska na klice plynule ale jdou trhaně tak jak je mam tam odsad vyndat a kolik by stály dvě ty ložiska nebo jestli je rozběhám na vazelínu? a ještě jestli až to budu skládat tak jestli mam ty ložiska předem třeba vazelínou promazat? Díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 23:00
Jméno: kovax
IP: uživatel11540
 Helejse taky sem dělal, renovaci motoru, rozhodne je nemaž ale vyměň jedno mě vyslo na 68kč + gufera asi za 10kč
Datum: 13. dubna 2011 23:00
Jméno: pepa
IP: uživatel11508
 po demontazi simerinku loziska normalne vzklepnes a nove natlacis rukama do nahratych karteru (abys na karteru sotva udrzel ruku) a hlavne je proboha nemaz vazelinou jinak ti ten pincek v zivote nepojede
Datum: 10. dubna 2011 19:11
 dékymoc za radu
Datum: 08. dubna 2011 23:47
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Vyndáš je stahovákem a nebo rozbrousit ale to musíš vědět jak na to .Cena nových ložisek max do 300kč.Pokud jdou trhavě tak je vyhoď GO bez nových ložisek není GO.Při skládání je nemaž stejně se vyplachujou palivem s olejem.Postup nandavání ložisek už tady byl mnohokrát popsaný.
Datum: 08. dubna 2011 23:47
 Z kliky je sundej dvěma klíčema největší co najdeš, a prostě je vypač..nový stojej asi kolem 100vky obě a nicim je nemaz....
Datum: 08. dubna 2011 23:36
 Čau mam stadiona s11 po částečné go a po rovině jede pod 40,nemohl by mi někdo napsat kroky abych aspon o neco málo zvíšit výkon a rychlost a nerozebrat při tom celej motor s převodovkou (jakou trysku,řetěz kolečko atd) opravdu nevím,jezdim často do kopce a pořebuju aby to jelo i do kopce to co po rovině.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 23:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mám s11 karbec ( vajíčko) sekundární kolečko 12z,trisku 45 , nafouklý kola na 2,5 atmosfér a po rovince není problém 55km/h a skoro všechny kopce jedu na 2, předstih +-2,5mm
Datum: 08. dubna 2011 23:56
 čus draci mam drapák na fichtla a chci jezdit po lese mam tam 13z. řetězoví kolečko mam si tam dát 12z. přemýšlel sem i o 11z. ale budu jezdit i po cestách tak asi spíš to 12z. dík za odpovědi předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 0:00
Datum: 10. dubna 2011 0:00
 tak dík draci asi tam dam to 12z.
Datum: 09. dubna 2011 9:52
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Jestli máš 11 a 12z možnost ozkoušet, tak odzkoušej obě a zjisti, co Ti víc vyhovuje. To se špatně radí, každej motor tahá o něco jinak a každej jezdíme jinde.Jinak na vyběhanější motor jestli jezdíš hodně pole a kousek silnice tak tam dej 11z, na silnice je ideál 12z, já jezdil 35km na chalupu s 11z a to byla strašná sekačka i když jel člověk ve dvou, s 13z to naopak nejelo na 3 proti větru ani když sem jel sám, 12z na silnice je myslím si nejlepší volba na silnice, neříkám pokud máš dobrej motor...13 z na pole myslím není moc dobrá volba, to neznáš asi nic než 1 a 2, já se šplhal do jednoho velkýho kopce ve dvou a místy sem tomu se 13z musel pomáhat i když sem jel sám, 11z trhá asfalt
Datum: 09. dubna 2011 1:47
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 kašli na kolečka sniž si hlavu válce a pojedeto dobře i na 13z kolečko
Datum: 08. dubna 2011 23:02
 Chtěl jsem do fichtla dávat 10z. protože jezdím přez hory, ale jezdilo by to jako traktor. Mylsím, že 11z. u Fichtla na ježdění po lese a po nějakých polňačkách je dobrý.
Datum: 08. dubna 2011 22:12
 Ahoj rozebral jsem zadní tlumiče na Jawě 50 a mám pár problémů. První věc co se mi stala, že se mi někam zakutálela kožená manžeta, v katalogu dílů je označená na stránce tlumičů pod č. 19, jinak výrobní označení je 05-3415. Přemýšlím čím to jde hanradit, je to silná kůže asi tak 3-4 mm a takovou nemám. Kde by se to dalo koupit? Prošel jsem Sesu, Jelínka, Motokrámek i Motoren a nenašel jsem to. No za druhé je trochu problém s pružinama jedna je tak zrezlá, že se bojím, aby nepraskla, nebo tak nějak, co myslíte mám koupit novou případně obě. Díky moc. Jen mě tak ještě napadá co nahradit tu koženou manžetu filcovou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 15:48
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Taky sem dělal repas zadních tlumičů a taky jsem tam dával tu z pumpičky, ale podle mě je lepší koupit tlumiče nové mě to chvíli fungovalo pak stejně začal jeden téct.
Datum: 09. dubna 2011 15:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kůže je měkká a přizpůsobí se tvaru tak si sežen ty kůže do pumpičky , trochu je ořízni a nacpi je tam
Datum: 09. dubna 2011 11:57
 Z pumpičky bude moc velká, přemýšlel jsem z letlampy, ta má průměr 14mm musím si ještě změřit tu druhou.
Datum: 09. dubna 2011 11:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tu koženou manžetu tam dej z pumpičky
Datum: 08. dubna 2011 23:10
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdar tak sem to nějak pošteloval ten šroub bohatosti na ty 250tce a ted mám tokovou šedou svíčku co mě poradíte mám to ještě víc utáhnout nebo povolit ?? aby byla cihlová
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 10:26
Jméno: hh
IP: uživatel11496
 tak tos měl hodně málo oleje v převodovce když nedosahoval ani ke guferu a sálo to falešnej vzduch..
Datum: 09. dubna 2011 10:26
Jméno: qrtus
IP: uživatel10027
 Já sem měl na kejvě šedou svíčku když mě to sálo převodák !
Datum: 08. dubna 2011 22:07
 ujistit se jestli to někde nepřisává falejšnej vzduch, když si budeš 100% jistej že ne, tak zvednout jehlu..
Datum: 08. dubna 2011 20:22
 Mám otázku. Chtěl bych si koupit motocykl, ale v TP má výkon 15KW a ve skutečnosti jen 11KW. Co mám dělat? Jde to nějak přepsat? Pokud ano, jak? Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 17:12
Jméno: m
IP: uživatel2942
 stává se, že pokud se přiveze vozidlo z venku tak je to třeba typ který se v ČR vůbec neprodává. to pak na úřadě při přihlášení úředníci hledají typ v databázi..... on tam sice je, ale s jiným výkonem! tak to přihlásí a zapíšou tam větší výkon. Mám podobnou zkušenost s autem.... nechal jsem si dovézt z Itálie Ford mondeo 2.0 16V s výkonem 100 kw. Při přihlašování úřednice v compůteru hledal shodný typ, ale ten tam nebyl (protože mondeo se 100 kw motorem se v ČR vůbec neprodávalo). V ČR se prodávalo mondeo s motorem "jen" 96 kw. Tak mi vydali TP kde je napsáno 96 kw i když ve skutečnosti je tam 100. Tak předpokládám, že se Ti stala podobná situace jako mně.
Datum: 24. dubna 2011 17:12
 Je to cagiva blues 125. Ten borec rika ze je to dovezeny z italie a že to blbě zapsaly. je to RV 1989
Datum: 09. dubna 2011 8:37
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Že by se v TP dával vyšší výkon že skutečně je?Většinou to bejvá naopak ne?
Datum: 09. dubna 2011 0:12
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 pokuď máš hondu aprilku neob suzuki zajeď do servisu tma ti řeknou co a jak jak si mužeš byt jistý že má vykon jenom 11kW s istim byl na dyno testeru????
Datum: 08. dubna 2011 22:56
 Čus draci mám 2problémi první problém zařadim a netočí se mi to magneto sundal jsem kryt převodovky a zjistil ze to má vuli do stran to ozubeny kolečko a to se musí točit i ta matka pak ze? tak ze musím zajistit aby semi to kolecko nepohlo a pak třeba z te strany kde mám zápalko to kámos bude drzet rácnou se soudkem ten sroub a já tu matku pak u toho kolečka budu dotahovat pujde to tak ne? A 2 problem je ze se mi nevrací páčka spojky promazal jsem ten bowden kde jsem se dostal ale furt nic a to před zimou fungovalo asi je to tím ze sem to mel sundany ten dekl atd .kdyz jsem ale povitáh bowden vic k pačce tak už se vzdálenost mezi deklem a pačkou zmenšila protože byl ten bowden víc natahnutej ale vratila se jen o trochu napadlo mě nemá tam být náka pruzinka? u toho plísku spojky jo jedná se o Jawu 05 tak prosím POMOC
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 9:29
 myslím jako že když zařadím za 1 tak je to furt jak neutrál že se zadní kolo v klidu točí pujde tak matka u toho kelečka ozubenyho dotáhnout jak sem to sem psal?
Datum: 09. dubna 2011 9:29
 ZDAR!... chci se zeptat jak to chodí na STK. Přijedu tam se svým mustangem a.... ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 23:07
 jasný, že technočák musím mít  aji řidičák když tam chci dojet  jedu na obnovu STK mě končí... tak proto se ptám...
Datum: 10. dubna 2011 23:07
 hlavně musíš mít techničák
Datum: 09. dubna 2011 15:34
Jméno: martin
IP: uživatel987
 A do garáže z stk bodeš tlačit, protože tě kontrolní technik vycéčkuje ( C-těžká závada,neprošel si ) : ))). Neee, Tak techničáky dáš te kozaté slečně co sedí za pultem,ona ti řekne cenu tech.prohlídky,zaplatíš. Kozatá slečna tě přidělí technikovi ktere ti zkontroluje kola,světla,klakson atd ( jak komu a jak kde ),pak ti daji protokol o tech.prohlídce,řekneš děkuju a naschledanou. Chapišto ??? .
Datum: 08. dubna 2011 21:20
Jméno: STK
IP: uživatel11323
 A????? Pozdravíš ty osle, a jestli máš hubu tak se zeptáš!!!!!
Datum: 08. dubna 2011 19:52
Jméno: pomoc
IP: uživatel6546
 Draci potřebuju pomoc.....shaním rele na jawa dandy 50"sachs"....nevíte de to sehnat..?nemate to negdo doma?je to na světla a na přerušovak blinkru,4 vystupy ještě něco...dandy mi chcípa na volnobeěšh co stím?...karbec sem čistil aj s tryskama..palivovy kohoutek taky...filtr sem meníl za nove jak v karbecu tak vzduchový....lanko plynu mam taky nové...njn..ale karbec nemam nastaveny,,,muže to byt tím??........Prosím potřebuju pomoct..za rady přede dík!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 22:38
Jméno: pomoc
IP: uživatel6546
 Díky moc
Datum: 09. dubna 2011 22:38
Datum: 09. dubna 2011 13:30
Jméno: jimmy3
IP: uživatel11351
 Zdravim. chtěl bych se zeptat jestli by šlo kdybych sehnal doklady z jinýho fichtla na mýho, myslím jestli se píše do dokladů u číslo motoru atd. mám jawu 50 typ 21 a nemám k ní doklady a chtěl bych si na ní udělat i technickou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 19:15
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 draku to není problém, ale chceto sehnat papíry i seštítkem a přinejtovat ho tam. Ty repliky neradi viděj. Číslo motoru ti vymažou, ale musíš tam něco vyplnit a mít nákej papír odkad ten motor máš, stačí aby si napsal na papír svoje udaje a číslo spz+ čislo papíru a udaje třeba tvýho táty nebo kamaráda a jeho podpis. Nejdříve to pojistíš pak pujdeš na evidenčku tam napíšou jestli souhlasej čísla a když nebude souhlasit číslo motoru oni o napíšou zajdeš na uřad a tam řekneš že to chceš přepsat a vymazat číslo motoru, Budou chtít majitele kuli prepisu a pak taky papír odkad ten motor máš. Ja jsem si ho napsal sám taky jsem je tam zmrdalů kuli tomu že nevim odkad ten motor mam kdyz jich mam doma 10 a at me teda reknou jak to mam udelat reklami at tam napisu treba ze to mam odkamarada tak jsem si vymyslel nakyho vymyslel si cislo narozeni ktery tam ma bejt chtela i cislo obcanky to jsem ji rek bohuzel bydli daleko odsad mate smulu a tak meto teda vzala asi na 5. pokus kráva, ani se neumí vymáčknout co tam vlastně všechno má bejt
Datum: 08. dubna 2011 19:15
Jméno: jawas
IP: uživatel9121
 Zdravím, mám takový problém na jawě 20: vždycky nastavím přesně předstih a odtrh a nastartuju tak napoprvé nebo napodruhé, ale když zdechnu a chcu to zkusit znovu, tak už to nejde - vždycky se hned rozhasí odtrh, zdá se mně, že ty kladívka jsou nějak vypáčené, nevíte co by se stím dalo dělat nebo jestli musím vymněnit celé zapalování. Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 22:51
 Buďto se ti hejbe tyčka na kterej je jedna část kladívek přidělana, bo máš vytlućený loźiska ...
Datum: 08. dubna 2011 22:51
Jméno: Jakub Z.
IP: uživatel9464
 Zdravím. Prosím vás o pomoc. Jak to udělat s přepisem motorky? Motorka navíc nemá udělanou STK, nicméně papíry má. Co vše pro to udělat? Díky moc za pomoc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 18:44
Jméno: honza
IP: uživatel10384
 Zdar,
nejdřím musíš odvést na valníku či v autě moto na stk, kde ti udělaj evidenci a rovnou jim řekni i o stk, pak následně půjdeš na měský uřad kde dáš evidenčku, tp, kupní smlouvu, asi celkove 700kč, občanku, a požádáš o přepis, a měl bys ješte ten den si odnés číslo, a v tp přepsané a malý techničák tvůj, a ti že evidenčku máš i s stk, tak je vše vyřízený.
Datum: 08. dubna 2011 18:44
 ZDAR draci, dneska jsem byl na malé vyjížďce (JAWA21) a od půlky cesty jsem nemohl podřazovat. Řadit nahoru 1,2,3 je v pohodě,ale dolu to nejde. Taky když řadím nahoru,tak je cítit jako by takový odpor. To je v pořádku. Chci tím říct,že když chci podřadit, tak tam ten odpor chybí, respektive řadící páka je úplně volná. (Podřadit jde až na desátý pokus) Chci se zeptat, co se asi pokazilo??? Momentálně na to nemám čas, ale hodlám zkontrolovat šroubky co drží řadící automat. Jen mám strach,aby to nebyla pružinka řadícího automatu, to bych musel půlit,že?!?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 20:26
 souhlas s fermez, povolenej šroubek na automatu
Datum: 08. dubna 2011 20:26
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 pravdepodobne volny sroubky na automatu nebo ma na levy strane velkou hlavu a nejdeto presto dal posunout
Datum: 08. dubna 2011 19:18
 zdar,měl sem to sami a byla pružinka automatu v čudu....takže pokud nemaš nahradni motor tak tě puleni nemine...
Datum: 08. dubna 2011 18:50
 Zdar, neměl by někdo dobrej způsob jak sundat levou rukojeť ze řiditek, aniž bych ji nějak zničil? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 17:24
Jméno: pino
IP: uživatel7152
 boocher- a nepoškodí se chrom na řidítkách? tím teplem a nárazy..?
Datum: 09. dubna 2011 17:24
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Určitě klepat přes dřevo
Datum: 09. dubna 2011 15:38
 dělám to tak že to horkovzdušnou pistolí pořádně nahřeju a pak do teho pořádně praštím kladivem přes nějaký dřevěný špalek a vyletí to jak nic
Datum: 09. dubna 2011 0:53
 tak znovu. plochý klíč stejný jako průměr řídítek nasadím na řídítka před ručku a klepáním po klíči lehce ručku sklepu
Datum: 08. dubna 2011 20:50
 horká (vroucí) voda bude účinější než fény
Datum: 08. dubna 2011 20:26
 Jo jasný, to už jsem zkoušel dvouma fénama, ani se to nehlo
Datum: 08. dubna 2011 17:50
 naceď si kýbl vřelý vody a pořádně to vohřej a pak s tím zatočíš hned
Datum: 08. dubna 2011 16:30
Jméno: Jura
IP: uživatel9097
 Zdravím, tak jsem si řekl že během tohodle jara zkusím naposledy udelat něco s Mustangem... Jede parádně, jen nehcce chytnout na pakáku, ani za studena, ani za tepla... Zkoušel jsem všechny Brisk svíčky a ani jedna mě problému nezbavila, karburátor je kompletně vyčištěnej povyměnovanej palivovej ventil, šoupátko, jehla a nevím co všechno... Prý tu někdo má dorbý zkušenosti s jedním typem svíčky, kterej na startování zásadně pomohl... poradil by někdo, co to bylo za svíčku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 20:28
 svíčka ti špatně nastavenej předstih nebo rozeštelovanej karbec neopraví, to musíš sám, až to uděláš, při seřizování pomoct svíčka s vysunutým jiskřištěm, značená Y (např N15YC)
Datum: 08. dubna 2011 20:28
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel8993
 Čau hej nějákou super svíčku neznám ale míval jsem podobnej problém na fichtlu a tež sem mněnil svíčky a bůhví co všechno a nakonec jsem zjistil že stačí jen sklepnout odtrh svíčky na 0,4 - 0,5 mm protože ty koupené mají z výroby 0,7... nevim jak si skušený ale tohle je základ aby ti to dobře chytalo Požívám N15C. Jinak pak je taky důležitá komprese.
Datum: 08. dubna 2011 17:29
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ahoj draci, nevím co mam udělat se spojkou u ČZ 250/455, Ta potvora má pořád snahu klouzat, mam tam nový lamely a nešlo stim jet tak jsme tam ve dvouch dostaly silny podložky a když přidam víc plyn tak to prokluzuje. Musim něco udělat s mezi lamelama a nevim co, aby mě to pak neodrbalo ferodo lamely. Mezilamely jsou zašlí hladký a jsou sem tam trochu stopy po zbytkach přilepenejch korkách který jsem pracně seškrabaval. Napadlomě to zbrousit na magnetce maslíte že to pomúže?? Aby to nebylo eště horší, nebo co stim aby neklouzala?? diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 19:43
 Já to mam na zetce uplně hladký a neklouže...
Datum: 08. dubna 2011 19:43
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 tak tam budu muset dát nový ty výlisky tam právě skoro nejsou, jen zřídka sem tam nanaký
Datum: 08. dubna 2011 19:02
 Mezilamela nesmí být hladká, ale musí mít na sobě nějaké vroubky, výlisky, apod. Jinak ti to bude pořád klouzat a nepůjde řádně vyštelovat. Dej tam nový nebo alespoň lepší i mezilamely. Již jsem se se stejným problémem setkal.
Datum: 08. dubna 2011 14:59
 Čus lidi musim mýt na Babetu řidičák nebo my stačí ta kartička k tý Babetě
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 18:24
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 vacin>
Datum: 08. dubna 2011 18:24
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Ne. Stačí jen očkovací průkaz a kartička do knihovny
Datum: 08. dubna 2011 17:49
 viz pavel, je to spíš naopak, kartička povinná neni, stačí zelená karta, ale řidičák mít musíš..
Datum: 08. dubna 2011 13:22
 Ano musíš mýt řidičák.Kartička slouží jako mal. tech. průkaz.
Datum: 08. dubna 2011 9:40
|



|