slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  841  842  843  844  845  846  847  848  849  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim,sice se to netyka Jaw a čz,ale i tak se zeptam nejdřív tady,kde pár lidí znám.U hondy NSR 1991. rok mi blbne otáčkoměr,někdy funguje,někdy ne.Kdyř přidám,ukazuje otáčky správně,po klesnutí otáček se na chvilinku zastaví asi na 3000 a padne na nulu.Občas taky když padne na nulu začne motorka po přidání chcípat.Dělá to jen někdy,ne pořád.Nevíte co s tím? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 13:47
 
 
 
 
Jméno: Ajska      IP: uživatel11581    
Zkontroluj si zda máš všude dobře propojenou kostru(zemnící pól baterie) s rámem,motorem a přístroji,tam by mohla být chyba.
 
 
Datum: 19. dubna 2011 13:47
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsem si jistý jak to u těhdle motorek je ale co nějaká řídící jednotka, zápalko něco kolem toho , tam bych hledal chybu.. v nízkých otáčkách pak pracuje motor špatně, ale nemám nsr a neměl jsem takže bohužel, ovšem pokud to bude řídící jednotka nebo elektro.. na to doma asi nepříjdeš už u týhle motorky, záleží jak je to dělaný.. těžko takhle říct
 
 
Datum: 10. dubna 2011 0:32
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci,tak sem byl nucen zvolit olej M2T do benzínu,liju ho tam vždy o něco málo více než vezmu na natankovanej benzín,ale musim říct že zatim bez problémů.Proto nevidím důvod kritizování a věčné hádky tady o to,proč M2T ano či ne.Za mě ano!Nekouří to,minimálně samozřejmě jo,když za to vezmu,a na výkonu to znát neni! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2011 23:14
 
 
 
 
Jméno: mahony.x ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám 9let velorexa 350ku a mažu mogulem tsf,kupuju to od kamaráda,100,-/litr,mám najeto 38 000km a jediny co dělám je že se jednou za rok podívám na předstih,popřípadě seřídím,žádnej karbon neřeším,jezdí jak drak
 
 
Datum: 12. května 2011 23:14
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Splnuje to API TC/ JASO FC, ber ho... kdyz ho budes lit v doporucenym pomeru, nic se nestane.
 
 
Datum: 11. dubna 2011 7:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11510    
presne jak bylo řečeno....kvalitu oleje poznáš po tisíci kilometrech a ne po týdením ježdění! Budeš se divit,ale když naleješ do benzínu ve vhodnym poměru přefiltrovanej vyjetej motorák přes punčochu a budeš na to jezdit tejden,tak nepoznáš extra rozdíl!! Mužeš do toho krátkodobě lejt převodak a bude to v pohodě,jen to bude modře kouřit......ale zkus na to jezdit roky?! ......a hlavně.....když mi někdo dá na výběr API TB za 80kč a API TC za 100kč za litr,tak raději koupím olej o 20kč dražší a ušetřím si tím čas,peníze,stav motoru a životní prostředí.....
 
 
Datum: 10. dubna 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jste blázni.když mám dát 100 kč za shell nebo m2t tak určitě asi ten lepší.na jednu stranu řešíte jestli do převodovky 80 nebo 90(a je to jedno)a na druhou jezdíte na takové kapalné uhlí
 
 
Datum: 10. dubna 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel1194    
A já jezdim na M2T taky :-)
 
 
Datum: 10. dubna 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel1194    
péro> Já ne, já 1 litr a mísim do kanystru až doma ;-)
 
 
Datum: 10. dubna 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
lahvička 100ml M2T stojí na benzínkách od 20 do 30kč tak si spočítejte kolik stojí litr...jo litr stojí někde třeba 80kč , ale většinou každej kdo jezdí na M2T si kupuje ty malý lahvičky a pak mu litr vyjde na 250kč jak nic a za to má pomalu 2 litry dost kvalitního oleje
 
 
Datum: 10. dubna 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak perak je nízkootáčkovej,se nediv že to bylo bez problémů ale M2t prostě od 6000 ot/min nemaže.A peníze se kvalitním olejem vrací-např. s M2t je válec na sračku vyběhanej třeba za 10 000 km,ale s pořádným olejem třeba za 35 000 km...
 
 
Datum: 10. dubna 2011 8:50
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Nevím k čemu se rozhodnout,doteť sem jezdil na M2T a kromě té karbonizace pístu a výfuku žádný problém.A připlácet si 50kč/litr víde když to vypočítam na celkem dost..Ale zase jak tu říkáš že ta klika atd..Nevím
 
 
Datum: 10. dubna 2011 1:51
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
nechci se hádat o to mi nejde :-D každý má svůj názor..ale proty co to nedrtí každý den a netočí to pořád tak si myslím že je optimální M2T
 
 
Datum: 10. dubna 2011 1:43
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si to právě umím spočítat, radši si připlatím za olej, a to jak pro závodního pionýra,tak normálního, všechny jawky čízy co mám, jelikož se mi to vrátí, jak v dlouhoživotnosti klikovky, nově zrepasovaných dílů, opotřebení, nemusím dekarbonizovat.. a to jak u klasických motorů tak u upravených, takže vím proč to dělám... nikoho do toho nutit nebudu a nikomu to vysvětlovat taky ne... hold až vž vám dospěje mozek a zjistíte kde připlatit a kde ne tak vám to dojde, tímto končím.. každý má svuj rozum to nikomu neberu...
 
 
Datum: 10. dubna 2011 0:46
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
to se nedá říct prodělal ale kolik by si ušetřil a co si pak za to můžeš koupit do fichtla.. každého věc..
 
 
Datum: 10. dubna 2011 0:45
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Tady jde poznat kdo rozhazuje prachy a kdo ne.. Si to vypočítej kolik proděláš za těch 5000km KČ za ten lepší olej..A několikrát vyčistit výfuk,píst,válec je tak těžké?
 
 
Datum: 10. dubna 2011 0:40
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně pokud potom přejdeš na lepší olej který zabranuje zasírání výfuku a karbonizaci, tak vše rozeber a pročisti hlavně píst,hlavu.. jinak se ti karbon rozpustí tím lepším olejem a spáchá ti ve válci atd neplechu...
 
 
Datum: 10. dubna 2011 0:28
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo jasný,tak to mazání 1:33 by odpovídalo ;-) Jezdím jen dočasně,pak zas koupím nějaký lepší olej...
 
 
Datum: 10. dubna 2011 0:26
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
tak deda jezdil pres 10 let na perakovi na m2t a nic se nedelo. a jezdil do ty doby nez ho prodal
 
 
Datum: 10. dubna 2011 0:25
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no už sem poznal i dobytka co mazal 1:10 a divil se, že hulí když mazal tímhle olejem, tomu ríkám dobitek, jinak M2t není špatný olej pokud budeš jezdit 1:33 je dobrý do seriového motoru postačí, ovšem zhruba každách 5000km by to chtělo pojít soustavu jako výfuk, píst, hlavu,,, skrátka nemá tak dobré spalovací účinky a mísení jako kvalitnější minerální oleje, které jsou běžně k dostání za pár kč.. dejme tomu kolem 120kč/litr ale je každého volba na co jezdí
 
 
Datum: 10. dubna 2011 0:24
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jak maže dobytek? :-D
 
 
Datum: 10. dubna 2011 0:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tak...opotřebení a usazování karbonu na 100km nepoznáš...
 
 
Datum: 10. dubna 2011 0:18
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
usazování karbonu se ti nikdy neprojevý hned po pár km pokud nemažeš jak dobytek
 
 
Datum: 10. dubna 2011 0:17
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nebo se ještě zeptám jinak,proč je nutný najet těch pár tisíc kilometrů?Když je to špatnej olej tak přece stačí i těch pár km na to,abych poznal že to je k prdu ne? :-D
 
 
Datum: 10. dubna 2011 0:14
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No 100 km za odpoledne nenajedu ;-) Jezdim převážně do školy a občas o víkendu,ale málo ;-) takže mi to bude trvat než těch pár tisíc najedu...
 
 
Datum: 10. dubna 2011 0:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
100km je taková odpolední projížďka...po pár tisících km se budeme bavit dál...
 
 
Datum: 10. dubna 2011 0:10
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano po ujetí cca 100 km,víc sem na něj zatím nenajezdil,a další týden to bude už 200 km :-P ;-)
 
 
Datum: 10. dubna 2011 0:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ANO! Nikdy nic víc než M2T!!! Hlavně když to posuzuješ po ujetí pár km....
 
 
Datum: 10. dubna 2011 0:06
 
 
 
 
Jméno: petr d      IP: uživatel9186    
cau je tady nekdo z okoli hustopec, brna na vyjizdky?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: petr d      IP: uživatel9186    
pareza, stadiona...
 
 
Datum: 10. dubna 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: Lukeout      IP: uživatel10408    
Brno ;-), co máš za stroj ?
 
 
Datum: 10. dubna 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim draci. Potřebuju pár rad, dělám novou elektriku na jawě 250/353 a dělám to podle schémata čz 175/477 : http://cezeta477.wz.cz/data/cz-175-477/schema2.jpg a mám pár otázek. Kontrolku nabíjení jsem zapojil a když zapnu kliček tak se rozsviti a když vytahnu tak zhasne přesně jak má a mělo by zhasnout když bych normálně rukou scvaknul relátko?Nebo zhasne až nastartuju a relátko se scvakne samo? A světla by měli po nastartování jet přez dynamo?Nebo z baterky protože mi ty světla svitijou nějak slabě když nemám nastartovany a ještě jsem nestartoval protože to nemám všecko hotovy. Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 23:41
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
takže relatko scvakne samo a kontrolka nabijení zhasne po nastartování pokud by kontrolka i nadale svitila tak ti nedobíji baterku , světla jdou z baterky slabou máš asi tu baterku malo nabitou jakmile nastartuješ tak dynamo začne nabíjet a světla bíce svitit takže ano jde to z baterky
 
 
Datum: 09. dubna 2011 23:41
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel6804    
cus Anketa co se vam vic libi jawa 20- 21 nebo mustang. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2018 13:57
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel19480    
21
 
 
Datum: 17. září 2018 13:57
 
 
 
 
Jméno: kedar      IP: uživatel10858    
mustang
 
 
Datum: 12. dubna 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11514    
Jawa 50 typ 05 model 1962/63 pak Jawa 50 typ 21 model 1968/69
 
 
Datum: 11. dubna 2011 10:56
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
líbí sa mě 20 a 21
 
 
Datum: 10. dubna 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: Motofyl      IP: uživatel11495    
Souhlasim s jawasss+em. Tendle skútr má největší kouzlo. Ale jinak mustang vypadá nejvíc jako motorka.
 
 
Datum: 10. dubna 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
nejhezčí je jawa 550 a navíc má hodnotu veterána
 
 
Datum: 10. dubna 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: jawa20      IP: uživatel11505    
JAWA 20
 
 
Datum: 10. dubna 2011 11:29
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
05,20 ale asi nejvíc 21, mustang je trošku nedomyšlenej, podle MĚ vypadá tak trochu jako vosa na lízátku :-D
 
 
Datum: 10. dubna 2011 9:38
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel11504    
určitě 20
 
 
Datum: 10. dubna 2011 9:03
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Mustang Pičo !!!!!!!!
 
 
Datum: 09. dubna 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel9667    
Já jsem pro jakoukoliv Jawu ale z techletech bych nejradši 05...
 
 
Datum: 09. dubna 2011 23:26
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ať žije 21!!! :-D
 
 
Datum: 09. dubna 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
23
 
 
Datum: 09. dubna 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Když někdo řekne fichtl tak si představím 21, ale 23 mi připadá už trochu jako motorka, takže taky Mustang.
 
 
Datum: 09. dubna 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: oskar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sto lidí, sto názorů. za mě Mustang
 
 
Datum: 09. dubna 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
19 až 29 :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
21 :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel6804    
ne chci vejdet co je podel vas hesci.
 
 
Datum: 09. dubna 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
21 ale i mustang 20 je moc oplechovaná
 
 
Datum: 09. dubna 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
23
 
 
Datum: 09. dubna 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
xD a k čemu ti to bude?? Se nudíš co?...jinak za mě jawa 21
 
 
Datum: 09. dubna 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Všechny!!!
 
 
Datum: 09. dubna 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
spíše 21..
 
 
Datum: 09. dubna 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
21!!! :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
05 :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: Pep      IP: uživatel11502    
Ahoj, jsou trysky pro Dell Orto všechny stejné? (M5/M6) Je např. stejná tryska v http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karbec_dell_orto_19difuzer.html a v http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_dell_orto.html ? Předem díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 13:46
 
 
 
 
Jméno: Pep      IP: uživatel11502    
Vím že je to rozměr závitu, ale myslel jsem, jestli nejsou třeba různě dlouhé nebo tak.
 
 
Datum: 10. dubna 2011 13:46
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M5 a M6 znamená že jeden závit je 5mm a druhej 6mm-takže ne,nejsou vzájemně kompatibilní :-)
 
 
Datum: 10. dubna 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
čau furt tu melo toto dokola ale co myslíte mám na jawě 250 šedou svíčku mám to tak nechat nebo do toho mám vrtat ? Nebo tak když ju mám šedou znamená to co ? chudá směs nebo bohatá já bych totiž chtěl ju mít cihlovou ale když ta šedá je OK tak to tak nechám poradte mi at už to sem nemusím furt psat furt ty moje svíčky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 12:17
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlape nemáš za co, tak hlavně že se našli ;-)
 
 
Datum: 10. dubna 2011 12:17
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kubiq : díky moc :-) Sou tam přesné obrázky co jsem hledal.
 
 
Datum: 10. dubna 2011 10:28
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sice nemám po ruce odkaz na svíčky brisk apod používané u jaw a číz ale myslím že máš namysli něco podobného, takže pro Dachtl21 to co hledáš bude něco podobného jako zde http://gizmo.vprdeli.com/svicka.htm tam je vidět co se se svíčkou může stát.. sice tohle momentálně mám na 4T ale je to defakto stejné a pokud sjedež níže máš tam krom obrázku svíčky rozebrané, takž ehned budeš vědět jakou svíčku zvolit, tak at to jezdí =)
 
 
Datum: 10. dubna 2011 0:13
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11503    
karle -kup si už něco jiného a dej pokoj těm svíčkám
 
 
Datum: 09. dubna 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někde sem měl stránku s oranzovym pozadim, a tam byli vyfoceny svíčky s chudou směsí, špatnym predstihem ,, apod, nevite url tej stránky??
 
 
Datum: 09. dubna 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel987    
Chudá směs je - černá suchá svíčka. Šedá svíčka taky muže být špatná tepelná hodnota svíčky.
 
 
Datum: 09. dubna 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel5626    
Ahoj lidi nevíte proc mi fichtl zere jako TANK ?? za 1 den sem najes cca 8 KM a pul litra v prd.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 11:25
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
pokiaľ jazdíš po blate tak to je asi dosť reálná spotreba ;-)
 
 
Datum: 10. dubna 2011 11:25
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdi stopem :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Jde o to kde jezdíš, jestli často podřazuješ, jak máš seřízenýho pionýra, jestli máš namazaný řetěz, ložiska v rozetě a kolech a hlavně jak je zajetý válec.......
 
 
Datum: 09. dubna 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle je docela normální spotřeba :-D .. co čekáš? že to bude brát 1.8 litru? :-D .... taky záleží jak jezdíš.... když chceš jezdit na spotřebu tak si pořid babetu ;-)
 
 
Datum: 09. dubna 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: aaa      IP: uživatel11234    
tak chod pěšky.
 
 
Datum: 09. dubna 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel11501    
Zdravim všechny chtěl bych se zeptat jestli někdo neslyšel o pionýru s typovim označením, Jawa pionyr typ 22 prý se jednalo o vývozní typ do Ameriky.\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Samozrejme :-) zkus někdy použit GOOGLE.CZ ;-) .............. http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-22-sport-export-vyvoz-do-usa.html
 
 
Datum: 09. dubna 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel11500    
Zdravím,prosím zkušenější o radu, u stadionu s11 jsem vyměnil převodový olej, starého vyteklo asi deci nalil jsem nový PP80 a spojka nevypíná.Pročetl jsem všechny rady zde a nic nepomáha. když tam bylo málo starého oleje tak to fungovalo. Děkuji za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: mahony.x      IP: uživatel8746    
já liju do staďáka PP80 a spojka funguje uplně normálně
 
 
Datum: 02. června 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel10879    
Díky moc, hned vyzkouším. :-)
 
 
Datum: 10. dubna 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11507    
sorry PP7 nějak mě vypadlo písmenko
 
 
Datum: 10. dubna 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11507    
ten olej tam v žádném případě nepatří měl jsem stejný problém.. vylej ho, nalej pp7 nech to nastartovaný na neutrál trošku to uhřej,vypusť a nalej novou náplň ale fakt jedine P7 nic jinýho nevymýšlej zkoušel jsem to hodněkrát a jinudy cesta nevede.
 
 
Datum: 10. dubna 2011 12:40
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel11473    
Zdarec draci, nevíte k čemu je v převodovce řadící segment (vidlička) a kolik jich tam je? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 10:17
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11499    
jestli myslis fichtla,tak jedna, a ktomu aby to řadilo kvalty
 
 
Datum: 10. dubna 2011 10:17
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci mám problém nevrací se mi páčka spojky Jawa 05 mám tam ten kulatej dekl před zimou fungovala ale ted nic bowden ka jsem se dostal jsem promazal ale furt nic napadlo mě nemá u toho plíšku na tom deklu jak pak tlačí na tu tyčinku být náka pružinka k navraceni? ale asi ne že? prosím poradte dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no musel jsem povolit tu matku u toho plíšku co pak tlačí na tu tyčinku a pak jsem posunul víc ten bowden a bylo hotovo
 
 
Datum: 09. dubna 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A čím to bylo?
 
 
Datum: 09. dubna 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no už mi to jde
 
 
Datum: 09. dubna 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, co upřednostňujete při utěsňování motoru? Jde mi především o kombinaci silikonu a papírového těsnění, máte s tím dobré zkušenosti? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: madness      IP: uživatel10468    
Já mám ještě starý hermosal. Musím dlabat ze spodku, protože nahoře je to ztuhlé, ale ještě nezklamal. :-D
 
 
Datum: 09. dubna 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11499    
já kombinuji papirove těsnení se silikonovým tmelem,a nikdy mě to nezklamalo...\r\n
 
 
Datum: 09. dubna 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci nechce my chytnou motor přeplavím karbec roztlačím to zařadím 1 a nic káble do zápalka jsou dobře zapojeny i když prohodím ty 2 tak furt nic jo svíčka jiskru nehází skoušel jsem i novou i starou a furt nic odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2011 1:18
 
 
 
 
Jméno: Dominik Stodola      IP: uživatel9354    
Prosím tě, co jsi s tím nakonec měl? Docela by mě to pomohlo. Díky
 
 
Datum: 16. dubna 2011 1:18
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ááááááá uš jede :-D :-D :%
 
 
Datum: 09. dubna 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je hezké ž eto dělal podle schematu.. ale stačí dát špatně ty izolační podložky na kladívku a už to nejede
 
 
Datum: 09. dubna 2011 16:21
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no elektriku mi zapojoval známej kterej je na elektro technické škole a dělal to podle schéma takze by to mělo být dobře
 
 
Datum: 09. dubna 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když to nehází jiskru tak je LOGICKY něco v elektrice špatně, ne? .. nehrabal jsi se s kladívkem? ...a co třeba zkusit druhou indučku a pak zapalovací cívku??..... DOTAZEM NIC NEOPRAVÍŠ. ... musíš zkoušet!!!
 
 
Datum: 09. dubna 2011 15:29
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
podiv se jestli máš všechno dobře zaojený a nemáš utržený žádný drát případně nastav odtrh na 0.4mm
 
 
Datum: 09. dubna 2011 14:18
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
zdravím, mám takový záhadný problém na jawě 20, ještě nedávno mi normálně jezdila, pak se začal pořád rozhašovat odtrh, takže to neházelo jiskru, pokaždý když jsem ho nastavil, tak jsem tak 10 kopnul startpákou a byl rozhašený, pak už to nepomáhalo ani nastavit prostě už neházela jiskru, všechny kábly mám zapojený dobře nic utržený, tak jsem zkoušel dát jinší zapalování ale to taky nepomohlo, zkoušel jsem i jinou indukční cívku, i asi tak tři jiné zapalovací poly, vzdálenosti cívek od magneta mám nastavenou přesně podle vlašky od matoni a svíčka je nová a zkoušel jsem i jinou novou děkuji všem moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: pisky      IP: uživatel7152    
boocheer: domlouvali sme se na tom plechu a pak si me zacal nějak ignorovat...tak jak teda? Napiš jestli jo, nebo jestli ne a proč? ;-) díky.... jawasss: podívej se jestli nemáš povolenou vačku, jinak to asi budou ty ložiska..taky sem s tím měl problém
 
 
Datum: 09. dubna 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš promazanou tu peřinku která maže vačku? jestli to máš suché tož se ti brousí na kladívku pertinax a odtrh ti hned odejde do kytek
 
 
Datum: 09. dubna 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jasný, to busou na 99 % vymletý ložiska. Taky sem to mél, až jednou se to tak vymlelo, že ten odtrh skákal moc a nedávalo to jiskru.
 
 
Datum: 09. dubna 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: Dunco371      IP: uživatel11497    
Dobrí deň. Zháňam 3-Krúžkový piest na motor JAWA 50/21 . Valec mám pôvodný čiže priemer je 38mm. Neviete kde bi sa dal zohnať? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
tady je můj email můžeš napsat a dpmlivíme se doctus@email.cz
 
 
Datum: 10. dubna 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: Dunco371      E-mail:      IP: uživatel11498    
Ak ho niekto má a bol bi natoľko ochotný abi mi ho predal prosím abi mi napísal na môj mail: dunco371@azet.sk vopred ďakujem
 
 
Datum: 09. dubna 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: Dunco371      IP: uživatel11498    
Odkiaľ si ? ČR alebo SR. Bol bi si mi ochotný jeden alebo dva poslať na dobierku?
 
 
Datum: 09. dubna 2011 15:55
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
já jich mám doma dost
 
 
Datum: 09. dubna 2011 14:19
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo Aukro
 
 
Datum: 09. dubna 2011 14:05
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím, hele budto si počkej na nějakou burzu, tam jsou běžně k sehnání, nebo si ho nechat vyrobit, pak je ještě možnost že ho má někdo doma a nakonec ho nevyužil skusit motoinzerci třeba..
 
 
Datum: 09. dubna 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: jimmy3      IP: uživatel11351    
Ahoj, chtěl bych se zeptat na zapojení indukční cívky. Bude to házet jiskru když zapojim do indukčky jen kabel od kladívka na ten pravej šroubek indukčky? Nemusí se indukčka ještě nějak ukostřit? Díky, mám fichtla 21čku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: jimmy3      IP: uživatel11351    
A kam mám zapojit do indukčky ten ukostřenej kabel? Jestli ukostřim ten pravej kontakt indukčky kde je kabel od kladívka tak se vyzkratuje ten starovací okruh a nebude tu házet jiskru ne? Takže musím ukostřit ten levej kontakt indukčky?
 
 
Datum: 09. dubna 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
kabel od kladívka vede na indučky a z indučky ti vede kabel kterej musíš ukostřit
 
 
Datum: 09. dubna 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, mám na fíku dva měsíce akrylátovej lak, bohužel na předním krytu je to od boty ošoupaný, tak sem se chtěl zeptat jestli to má cenu rozleštit leštěnkou, když je ten lak dva roky starej. Nékde sem slySěl že by to lak spíš zničilo dík za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 16:24
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Soráč ne dva roky ale dva měsíce :-D
 
 
Datum: 09. dubna 2011 16:24
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, zajimalo by mě jak je to se Stadionama, ne že bych ho chtěl kupovat zrovna teď, ale zajímalo by mne co dělat když třeba není pojištěný, muže někdo dostat tu pokutu a bude to prodávající nebo já? Taky kolik tak stojí pojistka sama o sobě mám Jawu 21 u ČPP za 94 Kč. Jinak renovuju toho Pionýra a bude to stát asi 20 000,-, bude Stadion o něco levnější, nebo se na něj špatně sháněj díly. A taky je skutečně naprosto jednoznačné, že se dá Stadion S 22 řídit s ř.o. AM, já mám A1, ale kdybych ho chtěl třeba někomu z rodiny půjčit. No a jak je to vůbec s tou kartičkou, vím že se dá koupit. Děkui moc, vím že odpovědi na některé z těch otázek se asi dají najít na internetu, ale já se v tom neorientuju, mám přehled o fichtlech, ale ne o mopedech. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
na stadiona jsou náhradní díly několikanásobně dražší než na pionýra a když budeš mít tu kartičku at už původní nebo nově vytisklou tak jí stačí vyplnit a zařídit si pojistku ,která je cenově stejná jako na pionýra a řídit ho můžeš s AM
 
 
Datum: 09. dubna 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel5626    
Zdar draci,potřeboval bych se na něco zeptat.Vyhrabal sem na půdě starýho fichtla a chci se zeptat jestli to ma cenu renomovat na cestu kdyz k tomu nemam TP ani nic,já myslel že to jde přihlásit jako veterán. Díky draci a pište mi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11503    
Draku,všichni mají pravdu,ale zvaž jestli mají veteránské ,,papíry,,takovou cenu.Ikdyž budeš platit zlomek pojistného tak ,,veterána,,nemůžeš v běžném provozu provozovat.Potom pionýr v milionové produkci těžko bude veterán.Zato pěkně udělaný pionýr lahodí oku a starší lidé zavspomínají na stré doby .Čau
 
 
Datum: 09. dubna 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: Lori ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musis vedet sam jak si natom s penezma, pokud se tam valel xxx let a chces ho zrenovovat tak do nej minimalne tech 20 strcis. Ale papiry bych tak nehrotil tech je vsude plno
 
 
Datum: 09. dubna 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde to přihlásit jako veterán, ale musí to bejt všecko původní stav a je to dost drahý
 
 
Datum: 09. dubna 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Leda sehnat TP, přihlásit jako veterán to určitě nějak jde, ale je to složitý. Jaký typ to je, pokud to není 550, 555, nebo 05, tak si kup něco co má TP stejnej typ co máš doma a použij díly, nebo to někomu prodej nebo si to nech na blbnutí, to si už rozmysli sám. Každopádně nemá moc cenu přihlašovat třeba Jawu 20 z roku 1975 jako veterána, asi by to vzali, ale je toho všude tolik, že si prostě sežeň něco co má papíry.
 
 
Datum: 09. dubna 2011 11:46
 
<  841  842  843  844  845  846  847  848  849  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 9:27:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu